Forum » Pomoč in nasveti » Spletni nateg - plačilo z predplačniško VISO
Spletni nateg - plačilo z predplačniško VISO
Dzhimen ::
Lep pozdrav.
Ja vem, "a mora bit še ena taka tema, a se ljudje nikoli ne naučijo?"
Situacija je sledeča. Oče je včeraj preko neke spletne strani naročil nek 3D printer. Plačal je z predplačniško VISO, naneslo je skupaj okoli 71€.
Naročilo je šlo skozi, znesek je odtrgan s kartice, ampak ni pa dobil pa nobenega emaila iz njihove strani (niti med spamom).
Ko meni to razloži sem šel gledat iz katere spletne strani je to naročil in takoj so se začele pojavljat rdeče zastavice. Gre se za nek Lyshop (link), stran je narejena šlampasto in googlanje trgovine ne prinese ravno vzpodbudnih rezultatov. Pravi da je nekje zasledil direkt link (tegale), kjer je pač zadevo potem naročil in plačal.
Izpisek na kartici je "VP 18.12.2018 GGOGOE.COM" in je še v obdelavi. Na banki so mu razložili nekaj v stilu da so sredstva samo rezervirana in da niso še trgana in da lahko gre v postopek preklica oz. reklamacije šele ko je plačilo do konca poknjiženo. Kartica je virtualna predplačniška VISA Electron od NKBM.
Vprašanje sedaj je: Koliko bo ta šola stala? Obstaja kakšna možnost, da oče dobi denar nazaj?
Se je že kdo kdaj ukvarjal z reklamacijo plačila s kartico in kakšne so možnosti za uspeh?
Malo zdrave pameti, kanček previdnosti ter uporaba PayPala, to sem mu že vse svetoval. Mogoče je imel nek občutek varnosti ker je predplačniško kartico uporabljal in ne njegove primarne...
Že vnaprej se vam zahvaljujem za vsakršen nasvet ali komentar.
Ja vem, "a mora bit še ena taka tema, a se ljudje nikoli ne naučijo?"
Situacija je sledeča. Oče je včeraj preko neke spletne strani naročil nek 3D printer. Plačal je z predplačniško VISO, naneslo je skupaj okoli 71€.
Naročilo je šlo skozi, znesek je odtrgan s kartice, ampak ni pa dobil pa nobenega emaila iz njihove strani (niti med spamom).
Ko meni to razloži sem šel gledat iz katere spletne strani je to naročil in takoj so se začele pojavljat rdeče zastavice. Gre se za nek Lyshop (link), stran je narejena šlampasto in googlanje trgovine ne prinese ravno vzpodbudnih rezultatov. Pravi da je nekje zasledil direkt link (tegale), kjer je pač zadevo potem naročil in plačal.
Izpisek na kartici je "VP 18.12.2018 GGOGOE.COM" in je še v obdelavi. Na banki so mu razložili nekaj v stilu da so sredstva samo rezervirana in da niso še trgana in da lahko gre v postopek preklica oz. reklamacije šele ko je plačilo do konca poknjiženo. Kartica je virtualna predplačniška VISA Electron od NKBM.
Vprašanje sedaj je: Koliko bo ta šola stala? Obstaja kakšna možnost, da oče dobi denar nazaj?
Se je že kdo kdaj ukvarjal z reklamacijo plačila s kartico in kakšne so možnosti za uspeh?
Malo zdrave pameti, kanček previdnosti ter uporaba PayPala, to sem mu že vse svetoval. Mogoče je imel nek občutek varnosti ker je predplačniško kartico uporabljal in ne njegove primarne...
Že vnaprej se vam zahvaljujem za vsakršen nasvet ali komentar.
Invictus ::
Naj gre na banko in prijavi zlorabo.
To je edini postopek...
To je edini postopek...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
V bistvu ne, ker ne gre za zlorabo (nihče ni protirpavno uporabil njegove kartice).
Kar lahko poskusi naredit je t.i. chargeback, česar pa kot so mu na banki pravilno povedal ne morejo naredit, dokler ni dejanskega plačila.
Koliko ga bo to stalo je težko vedet, verjetno teh 71€ mogoče še to ne. Bi bilo pa pametno vsaj blokirat spletna plačila na tej kartici, dokler se zadeva ne razreši. Obstaja namreč riziko, da pride do dejanske zlorabe kartice.
Drugače pa priporočam, da očeta naučiš uporabljat vsaj paypal. Tako o vsaj kartica "zaščitena" pa tudi reklamacijski zahtevki so ponavadi enostavnejši.
Kar lahko poskusi naredit je t.i. chargeback, česar pa kot so mu na banki pravilno povedal ne morejo naredit, dokler ni dejanskega plačila.
Koliko ga bo to stalo je težko vedet, verjetno teh 71€ mogoče še to ne. Bi bilo pa pametno vsaj blokirat spletna plačila na tej kartici, dokler se zadeva ne razreši. Obstaja namreč riziko, da pride do dejanske zlorabe kartice.
Drugače pa priporočam, da očeta naučiš uporabljat vsaj paypal. Tako o vsaj kartica "zaščitena" pa tudi reklamacijski zahtevki so ponavadi enostavnejši.
Dzhimen ::
Hvala za koristne informacije.
Transakcija je še vedno nepoknjižena. Takoj ko bo sprocesirana bo oče sprožil postopek reklamacije (chargeback ali kako se že reče). Samo če so nategunska trgovina, valda ne bodo denarja vrnili, ali pač?
Transakcija je še vedno nepoknjižena. Takoj ko bo sprocesirana bo oče sprožil postopek reklamacije (chargeback ali kako se že reče). Samo če so nategunska trgovina, valda ne bodo denarja vrnili, ali pač?
St235 ::
Chargeback je tocno to. Zavarovanje potrosnika, ce ga prodajalec nategne. Praksa izvira iz amerike in obdobja uveljavljanja kartic, kot varovalka pred nepostenimi praksami in kot instrument za dviganje zaupanja v kartice.
Je pa treba locit med reklamacijami/chargeback na eni ter zakonsko predpisanimi zavarovanji za povrnitev stroskov zlorabe kartice na drugi strabi.
Je pa treba locit med reklamacijami/chargeback na eni ter zakonsko predpisanimi zavarovanji za povrnitev stroskov zlorabe kartice na drugi strabi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
MIHAc27 ::
Če je denar še na kartici, zakaj se ga enostavno ne dvigne... potem iz predplačniške itak ne bodo dobili nič...
St235 ::
Zato, ker so sredstva rezervirana in jih banka seveda ne bo sprostila dokler tranzakcija ni zaključena.
MIHAc27 ::
Se mi je zdelo, škoda ker bi bila to še najboljša rešitev... ker pač plačilo ne bi šlo čez, bi bilo lepo preklicano.
Dzhimen ::
Pravi da je danes šla zadeva naprej in se je poknjižilo. Tako da jutri zjutraj klicat na banko, držat pesti in upat na čudež.
Dzhimen ::
No, če se bo kdo drug srečeval s kako podobno težavo napišem še epilog zgodbe:
Ko se je transakcija dejansko poknjižila, je oče klical na banko in rekli so mu da prek telefona ne morejo nič in da se mora oglasiti v poslovalnici.
Naslednji dan se oglasi v poslovalnici, razloži celotno situacijo in mu teta reče da bi moral s seboj prinest "dokazno gradivo". Torej neko pisno izjavo, opis incidenta, dokaz zakaj naj bi šlo za nateg, kake slike strani, izdelka itd. Tega mu po telefonu niso omenili, ker bi sicer to že naredil in nesel s seboj, ko je šel na banko... Potem ji je pač rekel da pride naslednji dan z vsemi temi papirji. In mu teta dejansko reče da je naslednji dan banka odprta samo do 12h (to je bilo ravno pred prazniki enkrat) in da ker ta postopek traja veliko časa in da ne bo delal gužve na banki da naj raje pride po novem letu.
Kakorkoli, šel je naslednji dan z vsemi papirji, naredila se je zahteva za ta chargeback. Ko so zadevo na banki oddali so mu razložili, da je sedaj 90 dni časa da se to razreši in da ni druge kot sedaj čakat.
Pol čez kake dva tedna, po novem letu je dobil mail, kjer je pisalo da je banka podala nepopolno prijavo in da potrebujejo še dodatne informacije (glede tega kdaj naj bi "naročeni" izdelek prejel in še kdaj in kako je poizkušal kontaktirat "prodajalca"). Odpisal je na mail, še enkrat razložil da ob naročilu iz njihove strani ni dobil niti ene same informacije (niti predračuna, ne potrdila o naročilu, ne potrdila o plačilu, nič) in da je mail fejk. Potem je na koncu dodal nekaj v stilu "da je iz letala vidno da gre za nateg, ukrepajte preden lumpi pokasirajo denar in zaprejo račun".
Kakorkoli, meni se je z vsako interakcijo ki mi jo je opisal zadeva zdela bolj brezupna. Malce neresnosti in neučinkovitosti banke, kot da je bil on prvi ki je delal tako zahtevo za chargeback. Pa že od štarta nisem bil prepričan ali ta sistem sploh deluje. Po tem mailu je tudi on rekel da ne bo več izgubljal časa in živcev. Je**ga, 70€ je šlo, šola bi lahko bila tudi veliko dražja, na napakah se učimo in gremo naprej.
No, prejšnji teden pa dobi na tej predplačniški kartici priliv. Očitno so zadevo razrešili in dobil je nazaj ves denar, do centa natančno. Tako da tudi če je bil malce kompliciran postopek, se je zadeva na koncu srečno uredila.
Ko se je transakcija dejansko poknjižila, je oče klical na banko in rekli so mu da prek telefona ne morejo nič in da se mora oglasiti v poslovalnici.
Naslednji dan se oglasi v poslovalnici, razloži celotno situacijo in mu teta reče da bi moral s seboj prinest "dokazno gradivo". Torej neko pisno izjavo, opis incidenta, dokaz zakaj naj bi šlo za nateg, kake slike strani, izdelka itd. Tega mu po telefonu niso omenili, ker bi sicer to že naredil in nesel s seboj, ko je šel na banko... Potem ji je pač rekel da pride naslednji dan z vsemi temi papirji. In mu teta dejansko reče da je naslednji dan banka odprta samo do 12h (to je bilo ravno pred prazniki enkrat) in da ker ta postopek traja veliko časa in da ne bo delal gužve na banki da naj raje pride po novem letu.
Kakorkoli, šel je naslednji dan z vsemi papirji, naredila se je zahteva za ta chargeback. Ko so zadevo na banki oddali so mu razložili, da je sedaj 90 dni časa da se to razreši in da ni druge kot sedaj čakat.
Pol čez kake dva tedna, po novem letu je dobil mail, kjer je pisalo da je banka podala nepopolno prijavo in da potrebujejo še dodatne informacije (glede tega kdaj naj bi "naročeni" izdelek prejel in še kdaj in kako je poizkušal kontaktirat "prodajalca"). Odpisal je na mail, še enkrat razložil da ob naročilu iz njihove strani ni dobil niti ene same informacije (niti predračuna, ne potrdila o naročilu, ne potrdila o plačilu, nič) in da je mail fejk. Potem je na koncu dodal nekaj v stilu "da je iz letala vidno da gre za nateg, ukrepajte preden lumpi pokasirajo denar in zaprejo račun".
Kakorkoli, meni se je z vsako interakcijo ki mi jo je opisal zadeva zdela bolj brezupna. Malce neresnosti in neučinkovitosti banke, kot da je bil on prvi ki je delal tako zahtevo za chargeback. Pa že od štarta nisem bil prepričan ali ta sistem sploh deluje. Po tem mailu je tudi on rekel da ne bo več izgubljal časa in živcev. Je**ga, 70€ je šlo, šola bi lahko bila tudi veliko dražja, na napakah se učimo in gremo naprej.
No, prejšnji teden pa dobi na tej predplačniški kartici priliv. Očitno so zadevo razrešili in dobil je nazaj ves denar, do centa natančno. Tako da tudi če je bil malce kompliciran postopek, se je zadeva na koncu srečno uredila.
Mare2 ::
Machete ::
Jaz sem imel neavtorizirano transakcijo za nekaj malega 20 eur cca, ker sem bil toliko do limita (sreča). Neko naročnino sem kupil od nekega file hosting providerja, praktično edini nakup direkten s kartico do takrat, čez nekaj tednov je bila že ukradena. V kliku sem online oddal reklamacijo, opisal situacijo in je šla reklamacija naprej. Čez kak mesec je bilo vse poziivno rešeno. Nobenih obiskov banke ali dokumentacije. Verjetno je manj komplikacije, ker je bila dejansko zlorabljena.
Sorodnici so pa v usa hotelu ukradli podatke ob plačilu in čez nekaj tednov opalili dol 1000 eur. Tudi to se je rešilo pozitivno.
Sorodnici so pa v usa hotelu ukradli podatke ob plačilu in čez nekaj tednov opalili dol 1000 eur. Tudi to se je rešilo pozitivno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
brez-imenko ::
Ma tile ob NKBM so pa res čudni. Ali se je še komu zgodilo, da so prek njihove debetne Visa kartice vse spletne trgovine kakšne slaba dva meseca na črnem seznamu, drugače povedano blokirane se z njo ne da nič plačati?
To se je zgodilo moji sestri pa niti obveščena ni bila in se je morala potem preprekat na številki za pomoč. Mimogrede za preventivo uporablja PayPal, kateri je tudi na njihovi črni listi.
To se je zgodilo moji sestri pa niti obveščena ni bila in se je morala potem preprekat na številki za pomoč. Mimogrede za preventivo uporablja PayPal, kateri je tudi na njihovi črni listi.
www.podarimo.si pa lep pozdrav vsem, Janez
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prevara Spletni nakupOddelek: Pomoč in nasveti | 4991 (1288) | Blinder |
» | Žrtev PayPal vdoraOddelek: Loža | 7976 (2232) | HappyPills |
» | Paypal vračilo denarja (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12417 (10661) | St235 |
» | Banka trdi da je bilo plačilo izvedeno z nezakonitimi sredstvi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21382 (16708) | mat xxl |