» »

VoIP prenehal delovati z novim routerjem

VoIP prenehal delovati z novim routerjem

Vili_vanili ::

Pozdravljeni!

Prej je VoIP z malo starejšim enostavnim routerjem in NAT-om na portu 5060 deloval. Centrala je v lokalni mreži skupaj z ostalimi napravami. Zdaj pa imam pfSense router in VoIP ne deluje več. Nastavil sem konzervativni požarni zid, nastavil NAT in odprl port na FW 5060 in še dodatno za RTP, nastavil statični oubound NAT, onemogočil SCRUB…
Skratka STUN request gre skozi, registracija pa ne. Ko poskusim poklicati, številka ne obstaja. V neki točki spreminjanja nastavitev je telefon celo zvonil, vendar zvok ni šel skozi.

Centrala je od proizvajalca Auerswald (model 5020). Ponudnik interneta je Telekom, VoIP-a pa Detel.

Kje bi lahko bil problem?

Kako lahko sam najdem vzrok (kako debugirati)?

Hvala že vnaprej!

nsa_ag3nt ::

Na pfSense fw loge vrži pogled.

Vrsti red "pravil" v fw je tudi pomemben.
https://www.netgate.com/docs/pfsense/bo...

alg si omogočil v fw ?

SIP in RTP server sta enaka ?

FW 5060 si odprt tcp/udp ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

srus ::

Inštaliraj si SIP klienta in Wireshark na tisto platformo, ki ti je bližja - Linux ali Windows.

Konfiguriraj klienta, in potem z Wiresharkom opazuj kaj in kje se zatakne, ko kličeš.

SeMiNeSanja ::

VoIP ni prenehal delovati.

VoIP (še) ni PRIČEL delovati!

Kakorkoli že... prva 'postaja' so logi.
Pa ne samo logi na pfSense - poglej tudi loge na VoIP strežniku!

darkolord ::

SIP odjemalci povečini v SIP paketek zatlačijo kar svoj interni IP, kar jasno potem seveda ne deluje, ker jih druga stran na ta naslov ne more doseči.

ALG (oz. ponekod SIP Helper) je privzeto vključen v mnogo usmerjevalnikih in ti transparentno pregleduje SIP paketke in v njih zamenja privatne naslove z zunanjimi, tako da VoIP naprave delujejo tudi za NAT.

Kot pa gledam, pfSense nima ALG, najboljši približek tega je "siproxd" paket, ki deluje kot SIP proxy.

Bi pa moralo tudi delovati, če na centrali pravilno nastaviš, da si za NAT-om in kakšen je tvoj zunanji IP.

#000000 ::

lahko so ti samo (nevede) blokirali porte kot so 5060, kar VSI delajo, ker pač prodajajo SVOJO Voip storitev, ali pa če imaš POSLOVNO naročnino na internet, potem to omogočijo. TAko so meni razložila braća na Telemachu pred leti, seveda je moral nizozemski ponudnik na mojo željo spremenit porte samo zame,pač uporablajm porte ki niso značilni za voip :)

IN dela zaenkrat, nimam pa podjetja da bi rabil poslovni al tak račun, in jih bom skenslal takoj ko najdem dober pošten ekvivalent brez blokad. Mislm da je T2 brez teh blokad

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

Vili_vanili ::

najprej hvala vsem za odgovore!

izkazalo se je, da je VoIP nehal delovati, ko sem vklopil OpenVPN.

pfSense sem dal na tovarniške in nastavil samo za VoIP in deluje.
Zdaj bom po korakih nastavljal VPN in gledal, katega nastavitev ubije VoIP...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Asterisk VoIP - izkušnje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Programska oprema
11416945 (2592) webbacklink
»

IPS / IDS performance

Oddelek: Omrežja in internet
131735 (1455) harmony
»

SIP trunk

Oddelek: Omrežja in internet
336405 (4962) #000000
»

Bodo mobilni operaterji morali podpreti VoIP?

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
203752 (2629) Poldi112
»

Fiksi IP - Trio Siol paket

Oddelek: Omrežja in internet
143041 (2855) fizolcek

Več podobnih tem