» »

Google in Mastercard trgujeta s podatki ameriških uporabnikov

Google in Mastercard trgujeta s podatki ameriških uporabnikov

Slo-Tech - Podjetji sta namreč sklenili dogovor o spremljanju obnašanja ameriških potrošnikov, namreč, koliko so njihovi nakupi povezani s spletnim oglaševanjem. Mastercard in Google sta se o tem menda dogovarjala kar štiri leta, Google pa je za podatke plačal nekaj milijonov dolarjev. Posel sta podjetji želeli ohraniti v popolni tajnosti, o njem nista obvestili niti svojih uporabnikov, a ga je razkril Bloomberg, ki se pri tem sklicuje na ljudi, ki poznajo podrobnosti sklenjene pogodbe.

Tiskovni predstavnik Googla je na novinarjevo vprašanje o tajnem dogovoru z Mastercardom odklonil odgovor, je pa povedal, da marketinško orodje, ki so ga razvili lansko leto in je v beta različici, deluje z dvostranskim šifriranjem, ki preprečuje tako Googlu, kot njegovim partnerjem, da bi lahko povezali pridobljene podatke s konkretno osebo. Zatrdil je še, da nimajo dostopa do nobenih osebnih podatkov, ki bi izhajali iz uporabe kreditnih ali debetnih kartic, ki bi jim jih posredovali njihovi partnerji, niti sami takih podatkov ne delijo s tretjimi osebami. Poleg tega se lahko posamezniki v Googlovih nastavitvah za aktivnost na spletu in aplikacijah odrečejo sodelovanju v takih raziskavah.

Google je sicer lani najavil orodje, imenovano Store Sales Measurement, za katerega je zatrdil, da jim lahko prek partnerjev zagotovi podatke o 70 % vseh kartičnih transakcij v ZDA. Če je kupec pri blagajni voljan prispevati svoj email naslov, lahko Google preveri ali in koliko je bil njegov nakup pogojen s spletnim oglaševanjem. Če kupec svojega naslova ne da, pa ima Google možnost potrebne podatke pridobiti še od podjetja, ki procesira v transakciji uporabljeno kartico.

Bloomberg sicer postopek, ki izhaja iz tajnega dogovora z Mastercardom opisuje takole: če uporabnik, ki je prijavljen v Google, klikne na spletni oglas, iščoč izdelek, ki ga zanima, pa transakcije iz tega ali onega razloga ne opravi na spletu, nato pa nakup v naslednjih tridesetih dneh opravi v fizični trgovini in plača z Mastercardom, so podatki o tem posredovani tudi oglaševalcu, in sicer v razdelku "Offline revenue".

Zakaj samo ZDA? Verjetno zato, ker smo se Evropejci pred meseci pokrili z GDPR, Amerika pa - razen Kalifornije - precej zaostaja pri zaščiti osebnih podatkov. A tudi tam se stvari obračajo, julija je kongresni Odbor za energijo in trgovino poslal pismi Alphabetu, Googlovemu krovnemu podjetju, in Applu, v katerih ju povprašuje, kako ravnata z osebnimi podatki uporabnikov. Apple je na pismo odgovoril, Alpahabet pa (še?) ne.

11 komentarjev

xxxul ::

tale del:
...deluje z dvostranskim šifriranjem, ki preprečuje tako Googlu, kot njegovim partnerjem, da bi lahko povezali pridobljene podatke s konkretno osebo

pa tale:
če uporabnik, ki je prijavljen v Google, klikne na spletni oglas, iščoč izdelek, ki ga zanima, pa transakcije iz tega ali onega razloga ne opravi na spletu, nato pa nakup v naslednjih tridesetih dneh opravi v fizični trgovini in plača z Mastercardom, so podatki o tem posredovani tudi oglaševalcu, in sicer v razdelku "Offline revenue".

se IMO medesbojno izključujeta. predvidevam da informacije tecejo v obe smeri?
si v trgovini kupu pralni stroj? pralni prasek xxx je najboljsi za to znamko! kupi sedaj ceneje na xxx store...

podo pa oglasi defenitivno boljše targtirani >:D

vostok_1 ::

Hey, i have an idea...a so že poskusili vprašat ljudi, kakšni oglasi bi jih zanimali?

Sicer ne uporabljam googla, ampak če bi, in bi moral gledati reklame, bi z veseljem obkljukal področja, ki me zanimajo.

Ali pa še boljš. Naj google ponudi storitev, kjer ko kupiš stroj, preveriš kaj paše zravn...kar bi bilo recimo oglaševano.
Če kupim pralni stroj in nimam pojma, kaj bi še rabil, sem pripravljen pogledati, kaj se ponuja kot recommended, ki je seveda bazirano na plačane oglase, ne pa na recimo priljubljenost.
Torej oglasi on demand.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

euagrus ::

vostok_1 je izjavil:

Hey, i have an idea...a so že poskusili vprašat ljudi, kakšni oglasi bi jih zanimali?

Sicer ne uporabljam googla, ampak če bi, in bi moral gledati reklame, bi z veseljem obkljukal področja, ki me zanimajo.

Ali pa še boljš. Naj google ponudi storitev, kjer ko kupiš stroj, preveriš kaj paše zravn...kar bi bilo recimo oglaševano.
Če kupim pralni stroj in nimam pojma, kaj bi še rabil, sem pripravljen pogledati, kaj se ponuja kot recommended, ki je seveda bazirano na plačane oglase, ne pa na recimo priljubljenost.
Torej oglasi on demand.


Uau... cool, samo oglasi, kjer bos ti profitiral... kaj pa ce bi prebral kaj takega, na zacudenost clovestva, dejansko do konca, ne samo 5 vrstic, in potem v svoji dvomljivosti sel preverit kaj je napisano, samo zato, ker si preprican, da je bs: https://medium.com/insurge-intelligence...
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

zmaugy ::

To je vse v dobro uporabnikov. Pošteni uporabniki se nimajo česa bat in skrivat. Google to počne v skladu s svojim motom "Don't be evil." Kogar to moti, naj se odklopi in preseli v hosto/hribe/jamo.
/Sarcasm off

ligev ::

IZKLOP
mastercard
https://www.mastercard.us/en-us/about-m...

visa
https://marketingreportoptout.visa.com/...


vir(google cache, arhive.org), original je že pobrisan:
https://tinyurl.com/ycr4rt9v

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ligev ()

branimirII ::

Koliko je se takih tajnih dogovorov, ki jih nikoli ne bomo izvedeli

euagrus ::

branimirII je izjavil:

Koliko je se takih tajnih dogovorov, ki jih nikoli ne bomo izvedeli


Zato je pa nujno, da se da firmam kot je google vedeti, da se tega uporabnki ne grejo. FB je izgubil goro uporabnikov. Cas je, da jih google tudi.

Sploh bi pa google lahko malo logo zamenjal, predlagam kaj takega:
In regione caecorum rex est luscus.
Ker me je nekaj slotechovcev sprasevalo:
https://github.com/cullum/dank-selfhosted

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: euagrus ()

flyko ::

Zagotovo tudi v evropi. Pred časom sem na amazonu hotel napravit en nakup na kartici pa bi s tem prekoračil mesečni limit. Transakcija je bila zavrnjena, takoj za tem sem pa opazil povečan spam za kredite v mailboxu, bilo je prav očitno...

slothec ::

ligev je izjavil:

IZKLOP
mastercard
https://www.mastercard.us/en-us/about-m...

visa
https://marketingreportoptout.visa.com/...


vir(google cache, arhive.org), original je že pobrisan:
https://tinyurl.com/ycr4rt9v


Je tole relevantno le za US?

slothec ::

...piše "To opt-out from our anonymization of your personal information to perform data analyses...". Torej, opt-out anonimizacije analize ali opt-out anonimizirane analize? :P

Spura ::

slothec je izjavil:

...piše "To opt-out from our anonymization of your personal information to perform data analyses...". Torej, opt-out anonimizacije analize ali opt-out anonimizirane analize? :P

Kaj misliš? >:D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Paypal podpira tudi Slovenijo (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
817137674 (17638) igi82m
»

Google in Mastercard trgujeta s podatki ameriških uporabnikov

Oddelek: Novice / Zasebnost
114845 (3557) Spura
»

Facebook želi vaše bančne podatke

Oddelek: Novice / Ostale najave
177450 (5733) stara mama
»

Alternativa gmailu

Oddelek: Omrežja in internet
4610117 (8479) c3p0
»

Googlu grozi kazen za zaobhajanje varnostnih nastavitev v Safariju

Oddelek: Novice / Zasebnost
53795 (3127) Looooooka

Več podobnih tem