Forum » Na cesti » Najem avta ZDA
Najem avta ZDA
jakan123 ::
Septembra bi v Miamiju najel avto za nekaj dni. Ima kdo kaj izkušenj?
Zanima me samo muscle car cabriolet (Mustang, Camaro,...)
Gledam pri Hertz, ki mi je tudi najbližje apartmaju. Pri vseh je potrebno imeti kreditno kartico, ker vseh debetnih ne sprejemajo. Nimam kreditne kartice. Je kdo najemal z N26 ali kakšno podobno?
Zanima me še, kako ste vzeli zavarovanje za najeti avzo. Pri ponudniku ali posebej? Želja je itak zavarovanje brez odbitnih franšiz.
Zanima me samo muscle car cabriolet (Mustang, Camaro,...)
Gledam pri Hertz, ki mi je tudi najbližje apartmaju. Pri vseh je potrebno imeti kreditno kartico, ker vseh debetnih ne sprejemajo. Nimam kreditne kartice. Je kdo najemal z N26 ali kakšno podobno?
Zanima me še, kako ste vzeli zavarovanje za najeti avzo. Pri ponudniku ali posebej? Želja je itak zavarovanje brez odbitnih franšiz.
St235 ::
Brez kreditne je prakticno nemogoce. Tudi z debetno bo lahko tezava. Rabil bos vsaj tisocaka razpolozljivih za rezervacijo, pa se to ni nujno da bo delovalo.
Tako da ce imas moznost uredi polnokrvno kreditno z zadostnim mesecnim limitom, debetna (n26) ni 100% zanesljiva za te zadeve.
Zavarovanje: preveri kaj v zvezni drzavi kjer bos rental pride zraven. V ameriki je od drzave do drzave drugace. Kar manjka (obvezno, kasko) se splaca vzet pri zunanji zavarovalnici, ker rent carji ti bodo tukaj zaracunal jo-ho-ho.
Rent a car: v zda nisem se imal tezav, ker customer service imajo praviloma na nivoju. Mustanga sem renta pri budget v washingtonu 2 leti nazaj in je bil okol $800 za tri tedne. Pri teh tipih vozil se ful splaca pogledat cim vec rent a carjev, ker redne cene znajo bit zasoljene. Je pa res da so vikend najemi oraviloma bistveno drazji.
Tip vozila: koliko dejansko mislis vozit? Ce dva dni po dve ure potem je cabrio ok za pozirat, drugace ga bos preklel. Prvic ko bos osem ur na floridskem soncu vozil z odprto streho bos fasal soncarico, ce moras dat v prtljaznik kovcek pa tako ali tako ne bos mogel odpret strehe.
Voznisko: smo imeli ze nekaj debate in nakladanja na to to temo ampak pod crto so slovenska vozniska ok in ne rabis mednarodnih.
Tako da ce imas moznost uredi polnokrvno kreditno z zadostnim mesecnim limitom, debetna (n26) ni 100% zanesljiva za te zadeve.
Zavarovanje: preveri kaj v zvezni drzavi kjer bos rental pride zraven. V ameriki je od drzave do drzave drugace. Kar manjka (obvezno, kasko) se splaca vzet pri zunanji zavarovalnici, ker rent carji ti bodo tukaj zaracunal jo-ho-ho.
Rent a car: v zda nisem se imal tezav, ker customer service imajo praviloma na nivoju. Mustanga sem renta pri budget v washingtonu 2 leti nazaj in je bil okol $800 za tri tedne. Pri teh tipih vozil se ful splaca pogledat cim vec rent a carjev, ker redne cene znajo bit zasoljene. Je pa res da so vikend najemi oraviloma bistveno drazji.
Tip vozila: koliko dejansko mislis vozit? Ce dva dni po dve ure potem je cabrio ok za pozirat, drugace ga bos preklel. Prvic ko bos osem ur na floridskem soncu vozil z odprto streho bos fasal soncarico, ce moras dat v prtljaznik kovcek pa tako ali tako ne bos mogel odpret strehe.
Voznisko: smo imeli ze nekaj debate in nakladanja na to to temo ampak pod crto so slovenska vozniska ok in ne rabis mednarodnih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
carlosk1966 ::
Imel mustanga cabrio na Floridi. Brez strehe je res bolj samo za po mestu.
Ko sem šel na daljšo pot (Miami - Fort Myers) je bla streha zaprta in veliki kovček je bil v prtljažniku.
Za avto pa sem rezerviral https://www.drive-usa.de.
Vozniška slovenska ni bila nikoli problem.
Ko sem šel na daljšo pot (Miami - Fort Myers) je bla streha zaprta in veliki kovček je bil v prtljažniku.
Za avto pa sem rezerviral https://www.drive-usa.de.
Vozniška slovenska ni bila nikoli problem.
ahac ::
Ko boš prevzel avto, preveri da zraven ni naprave za cestnine (kot včasih ABC v SLO), da ne boš tega brezveze plačeval. Včasih ti kar zaračunajo cestnino, čeprav je nisi uporabil.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Gogo ::
Gigabyte Aorus B550 Elite|Ryzen 3 3100|GeForce GT 1030|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|
RedDrake ::
Dodam še svoj input, čeprav so ostali že kar dobro pokrili.
1. Cabrio je slaba ideja kadar je sončno in vroče. Cabrio je idealen v 15-25°C temperaturah in soncu, a rabiš klobuk/kapo, drugače bo sončarica in verjetno opekline po kakšnih manj pričakovanih delih glave (ušesa , kakšni redko poraščeni deli, ...)
2. Rent česarkoli, kar ni nižji cenovni rang (premium vozila, cabrioti, muscle, ...) bo zahtevanih vsaj $1000 USD rezervacije na _KREDITNI_ kartici. Za "standardni" rang je ponavadi zahtevanih $500. Jaz sem se decembra v SF-ju opekel, ker so mi tudi za hotel naredili že neko rezervacijo in sem imel pod $500 razpoložljivega. S tem da je bil avto že pre-paid. Po ~10 minutah klofanja po PC-ju je prijazen možak za pultom uredil, da smo se odpeljali s pomočjo moje navadne Addiko maestro kartice. Customer service je tam na _izjemnem_ nivoju, pač poskušajo ti prodati ne glede na vse, ampak zanašati na to se pa tudi ni fajn.
3. Za cestnino/mostnino se dobro pozanimaj, če slučajno rabiš, in si potem preračunaj kaj se bolj splača (vzeti paket pri rent-a-car ali plačati on-the-fly ko se voziš). Vsekakor pred odhodom preveri, da ti niso dodali česa ekstra kar nisi zahteval (to je itak standard pri rentanju po celem svetu).
4. Zelo pametno je tudi vzeti full waiver/excess za potencialne poškodbe. Mene je to že dvakrat rešilo (Sicilja in SF) - obakrat sem našel avto s poškodovanimi odbijači na parkingu. Sem 100%, da bi bil strošek popravila nekajkratnik tistih $10-20
1. Cabrio je slaba ideja kadar je sončno in vroče. Cabrio je idealen v 15-25°C temperaturah in soncu, a rabiš klobuk/kapo, drugače bo sončarica in verjetno opekline po kakšnih manj pričakovanih delih glave (ušesa , kakšni redko poraščeni deli, ...)
2. Rent česarkoli, kar ni nižji cenovni rang (premium vozila, cabrioti, muscle, ...) bo zahtevanih vsaj $1000 USD rezervacije na _KREDITNI_ kartici. Za "standardni" rang je ponavadi zahtevanih $500. Jaz sem se decembra v SF-ju opekel, ker so mi tudi za hotel naredili že neko rezervacijo in sem imel pod $500 razpoložljivega. S tem da je bil avto že pre-paid. Po ~10 minutah klofanja po PC-ju je prijazen možak za pultom uredil, da smo se odpeljali s pomočjo moje navadne Addiko maestro kartice. Customer service je tam na _izjemnem_ nivoju, pač poskušajo ti prodati ne glede na vse, ampak zanašati na to se pa tudi ni fajn.
3. Za cestnino/mostnino se dobro pozanimaj, če slučajno rabiš, in si potem preračunaj kaj se bolj splača (vzeti paket pri rent-a-car ali plačati on-the-fly ko se voziš). Vsekakor pred odhodom preveri, da ti niso dodali česa ekstra kar nisi zahteval (to je itak standard pri rentanju po celem svetu).
4. Zelo pametno je tudi vzeti full waiver/excess za potencialne poškodbe. Mene je to že dvakrat rešilo (Sicilja in SF) - obakrat sem našel avto s poškodovanimi odbijači na parkingu. Sem 100%, da bi bil strošek popravila nekajkratnik tistih $10-20
Mavrik ::
Vse omembe kreditnih si vzami k srcu - res je tečno če se ti sredi ZDA odločijo da tvoja debetna Visa ni dost dobra... ali pa ti zmanjka limita za polog.
Je pa ena stvar še premalo omenjena - velikokrat je polno zavarovanje za doplačilo na vrh objavljene cene. To zavarovanje večinoma res hočeš vzeti, tako da prištej še kakih 20% zraven za najem vozila.
Je pa ena stvar še premalo omenjena - velikokrat je polno zavarovanje za doplačilo na vrh objavljene cene. To zavarovanje večinoma res hočeš vzeti, tako da prištej še kakih 20% zraven za najem vozila.
The truth is rarely pure and never simple.
St235 ::
S tem, da preglej opcije, da to zavarovanje vzameš pri ločeni zavarovalnici. Bo bistveno ceneje kot na rent a carju, sploh če rentaš večkrat/za dalj časa.
Ločeno zavarovanje, ki ti pokriva Car Hire Excess (torej tisto, kar bi plačat v primeru škode) je tam okol 100EUR na leto, med tem ko ti renta car zna zaračunat tudi več kot 50EUR na dan.
Je pa v ZDA treba bit pozoren, da imaš ustrezno zavarovanje, ker za razliko od EU nimajo enotnih pravil in v Kaliforniji na primer lahko najameš avto brez kakršnega koli zavarovanja.
Je pa tudi res, da v ZDA okrog zavarovanj rent a carji ne komplicirajo, ker so vajeni, da imajo ljudje svoja zavarovanja (pri njih naprimer dobiš zavarovanje za avto lahko z na primer kreditno, ali pa imaš zavarovanje, ki ni vezano na specifičen avto ampak voznika in podobno). To je vsekakor boljše kot posiljevanje, ki si ga deležen po evropi pri poceni rent a carjih.
Ločeno zavarovanje, ki ti pokriva Car Hire Excess (torej tisto, kar bi plačat v primeru škode) je tam okol 100EUR na leto, med tem ko ti renta car zna zaračunat tudi več kot 50EUR na dan.
Je pa v ZDA treba bit pozoren, da imaš ustrezno zavarovanje, ker za razliko od EU nimajo enotnih pravil in v Kaliforniji na primer lahko najameš avto brez kakršnega koli zavarovanja.
Je pa tudi res, da v ZDA okrog zavarovanj rent a carji ne komplicirajo, ker so vajeni, da imajo ljudje svoja zavarovanja (pri njih naprimer dobiš zavarovanje za avto lahko z na primer kreditno, ali pa imaš zavarovanje, ki ni vezano na specifičen avto ampak voznika in podobno). To je vsekakor boljše kot posiljevanje, ki si ga deležen po evropi pri poceni rent a carjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
RedDrake ::
Še to morda.
Če je rent krajše narave, potem morda poglej še aplikacijo/spletno stran Turo.
To je rent od fizičnih oseb.
Dobiš tudi starejša vozila, ki so presenetljivo poceni - porsch 911 za $100 na dan je kar OK, bi rekel ...
Airbnb za rentacar
Če je rent krajše narave, potem morda poglej še aplikacijo/spletno stran Turo.
To je rent od fizičnih oseb.
Dobiš tudi starejša vozila, ki so presenetljivo poceni - porsch 911 za $100 na dan je kar OK, bi rekel ...
Airbnb za rentacar
A. Smith ::
Sicer so pred menoj že več ali manj vse pokrili, ampak še nekaj nasvetov.
- zavarovanje, bodisi od ločenega ponudnika, bodisi prek rentacar, čim bolj temeljito
- mesto najema je smiselno takoj na letališču, ker nimaš dodatnih stroškov s prevozom. Je pa verjetno res, da bo najem na letališču morda dražji, a upoštevaj ceno morebitnega dodatnega prevoza iz letališča do najema in potem od najema do letališča, ko se boš vračal.
- ob najemu se temeljito pozanimaj, kam in kako avto vrniti. Na rentacar lokacijah je ponavadi več ponudnikov in če avto parkiraš k napačnemu, je kazen tipično $100 (ne, nisem še priletel na to mino, samo opozorili so me). Prav tako pridobi vse kontaktne podatke in telefonske linije poslovalnice, da jih lahko v miru kontaktiraš, če boš moral podaljšati najem ali če bo kakšen drug zaplet.
- pri vračanju avtomobila bodi ekstra pozoren, kje se voziš, da boš zapeljal na pravo lokacijo. Po ameriških rentacarjih imajo nameščene vzmetne bodice, ki preprečujejo rikvercanje iz parkirišča, ko si enkrat zapeljal vanj.
- tudi v mojem primeru je zadoščalo domače "roza" dovoljenje, ampak 30€ za mednarodnega spet ni velik strošek
- zavarovanje, bodisi od ločenega ponudnika, bodisi prek rentacar, čim bolj temeljito
- mesto najema je smiselno takoj na letališču, ker nimaš dodatnih stroškov s prevozom. Je pa verjetno res, da bo najem na letališču morda dražji, a upoštevaj ceno morebitnega dodatnega prevoza iz letališča do najema in potem od najema do letališča, ko se boš vračal.
- ob najemu se temeljito pozanimaj, kam in kako avto vrniti. Na rentacar lokacijah je ponavadi več ponudnikov in če avto parkiraš k napačnemu, je kazen tipično $100 (ne, nisem še priletel na to mino, samo opozorili so me). Prav tako pridobi vse kontaktne podatke in telefonske linije poslovalnice, da jih lahko v miru kontaktiraš, če boš moral podaljšati najem ali če bo kakšen drug zaplet.
- pri vračanju avtomobila bodi ekstra pozoren, kje se voziš, da boš zapeljal na pravo lokacijo. Po ameriških rentacarjih imajo nameščene vzmetne bodice, ki preprečujejo rikvercanje iz parkirišča, ko si enkrat zapeljal vanj.
- tudi v mojem primeru je zadoščalo domače "roza" dovoljenje, ampak 30€ za mednarodnega spet ni velik strošek
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
jakan123 ::
Hvala za odgovore!
Ima kdo izkušnje s Hertz? Jih imam skoraj čez cesto od apartmaja, cenovno so pa vsi približno isto. V ceno je vključejo LDW zavarovanje, trdijo da naj bi to krilo vse, brez odbitnih franšiz.
Ima kdo izkušnje s Hertz? Jih imam skoraj čez cesto od apartmaja, cenovno so pa vsi približno isto. V ceno je vključejo LDW zavarovanje, trdijo da naj bi to krilo vse, brez odbitnih franšiz.
carlosk1966 ::
No saj ni tako hudo.
Sem se že zmotil na letališču v Miamiu. Je blo treba malo v rikverc, pa ni blo problema.
Če že imaš novo vozniško v velikosti kartice. Do agenta sploh ni blo treba. Vse lahko narediš na avtomatu. Alamo rentacar na letališču.
Sploh pa ne komplicirajo toliko, kot v Evropi kjer gledajo na vsako praskico, ko vrneš avto.
Tudi prevzem avta v enem mestu in vrnitev v drugem je bila brzplaćna.
Sem se že zmotil na letališču v Miamiu. Je blo treba malo v rikverc, pa ni blo problema.
Če že imaš novo vozniško v velikosti kartice. Do agenta sploh ni blo treba. Vse lahko narediš na avtomatu. Alamo rentacar na letališču.
Sploh pa ne komplicirajo toliko, kot v Evropi kjer gledajo na vsako praskico, ko vrneš avto.
Tudi prevzem avta v enem mestu in vrnitev v drugem je bila brzplaćna.
A. Smith ::
Hertz je vsekakor kredibilen in zanesljiv izposojevalec, tudi en izmed največjih. Zadnje čase na posameznih izposojevalnih lokacijah uveljavljajo nov sistem: rezerviraš nek avto in v resnici plačaš samo rezervacijo za avto tistega razreda. Ko pa prideš do parkirne garaže, pa ti je na voljo ves arzenal avtomobilov v tistem razredu. Jih sprobaš 5-10, sedeš vanje, pogledaš, če je not vgrajen GPS (ker ga je brezveze doplačevati... no, kakor za koga), najbolj badass voz pa odpelješ. Cena najema je itak za vse enaka.
Vendar pa to ne velja povsod po ZDA. Mogoče boš imel srečo in tvoja lokacija to že ima. Seveda je tudi vprašanje, če ta način izposoje sploh uporabljajo tudi pri high-end avtih, kot v tvojem primeru.
Vendar pa to ne velja povsod po ZDA. Mogoče boš imel srečo in tvoja lokacija to že ima. Seveda je tudi vprašanje, če ta način izposoje sploh uporabljajo tudi pri high-end avtih, kot v tvojem primeru.
Sem se že zmotil na letališču v Miamiu. Je blo treba malo v rikverc, pa ni blo problema.Kakor kje, kakor kdaj. Če zapaničariš in zapelješ čez špice, potem si v dreku.
Tudi prevzem avta v enem mestu in vrnitev v drugem je bila brzplaćna.Sem imel podoben primer, se je dodatno zaračunalo.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
St235 ::
Zadnje čase na posameznih izposojevalnih lokacijah uveljavljajo nov sistem: rezerviraš nek avto in v resnici plačaš samo rezervacijo za avto tistega razreda. Ko pa prideš do parkirne garaže, pa ti je na voljo ves arzenal avtomobilov v tistem razredu.
To da rezerviraš nek razred avtomobila (in ne točen model) je stalna praksa, nisem pa še videl, da bi lahko kaj dosti zbiral ampak ti pač določijo avto, glede na razpoložljivost. Samo v tvojem primeru boš skoraj zagotovo dobil mustanga, ecoboost 2.3. To je high end sam za Evropejce.
- tudi v mojem primeru je zadoščalo domače "roza" dovoljenje, ampak 30€ za mednarodnega spet ni velik strošek
čista zguba denarja, do pred enim letom sploh ni obstajalo mednarodno vozniško (za Slovenijo), ki bi veljajo v ZDA. Pa se renta avtomobile Slovencem bistveno dlje.
A. Smith ::
To da rezerviraš nek razred avtomobila (in ne točen model) je stalna praksa, nisem pa še videl, da bi lahko kaj dosti zbiral ampak ti pač določijo avto, glede na razpoložljivost. Samo v tvojem primeru boš skoraj zagotovo dobil mustanga, ecoboost 2.3. To je high end sam za Evropejce.
O temle sem govoril: https://www.hertzheroes.eu/index.php?op...
Sam nimam nobene Hertz članske izkaznice, pa so mi vseeno aktivirali to zadevo, brez doplačila.
čista zguba denarja, do pred enim letom sploh ni obstajalo mednarodno vozniško (za Slovenijo), ki bi veljajo v ZDA. Pa se renta avtomobile Slovencem bistveno dlje.
Verjetno imaš prav, ne ugovarjam. Samo to je, da znajo kakšni policaji zelo zakomplicirati zadeve, ker so policaji v ameriki pač naciji (kakšno zakonsko podlago imajo, pa sam najbrž bolje veš od mene...). Better safe than sorry.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
nsa_ag3nt ::
A. Smith
Mednarodno vozniško dovoljenje - USA
https://slo-tech.com/forum/t635612/
rant
Temo našel preko googla, st iskalnik je zanič (gledal sem stare prispevke Lakotnik29 , ki je sodeloval v omenjeni temi, vendar st tega posta ne prikaže).
Mednarodno vozniško dovoljenje - USA
https://slo-tech.com/forum/t635612/
rant
Temo našel preko googla, st iskalnik je zanič (gledal sem stare prispevke Lakotnik29 , ki je sodeloval v omenjeni temi, vendar st tega posta ne prikaže).
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
A. Smith ::
A. Smith
Mednarodno vozniško dovoljenje - USA
https://slo-tech.com/forum/t635612/
Prav, I stand corrected.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
borut_p ::
Zadnje čase na posameznih izposojevalnih lokacijah uveljavljajo nov sistem: rezerviraš nek avto in v resnici plačaš samo rezervacijo za avto tistega razreda. Ko pa prideš do parkirne garaže, pa ti je na voljo ves arzenal avtomobilov v tistem razredu.
To da rezerviraš nek razred avtomobila (in ne točen model) je stalna praksa, nisem pa še videl, da bi lahko kaj dosti zbiral ampak ti pač določijo avto, glede na razpoložljivost. Samo v tvojem primeru boš skoraj zagotovo dobil mustanga, ecoboost 2.3. To je high end sam za Evropejce.
- tudi v mojem primeru je zadoščalo domače "roza" dovoljenje, ampak 30€ za mednarodnega spet ni velik strošek
čista zguba denarja, do pred enim letom sploh ni obstajalo mednarodno vozniško (za Slovenijo), ki bi veljajo v ZDA. Pa se renta avtomobile Slovencem bistveno dlje.
Kako da ne. Jaz sem si moral ene 15let nazaj rihtat mednarodno voznisko - nekaj v francoscini je bilo. Brez tega no-go v Ameriki (vsaj takrat)
carlosk1966 ::
Sam imam tako izkušnjo. Če renta car ni na letališču, ti avto določijo, tako kot v Evropi.
Na letališčih je pa tako, da je na razpolago več avtov istega razreda in ga sam izbereš.
V mojem primeru mustang in camaro. Pri manjših SUV pa Cheeroki, Toyota RAV 4 in pa še neki Chevrolet, ali pa Dodge. Praktično imajo pri vseh razredih več znamk avtomobilov na izbiro.
Na letališčih je pa tako, da je na razpolago več avtov istega razreda in ga sam izbereš.
V mojem primeru mustang in camaro. Pri manjših SUV pa Cheeroki, Toyota RAV 4 in pa še neki Chevrolet, ali pa Dodge. Praktično imajo pri vseh razredih več znamk avtomobilov na izbiro.
A. Smith ::
carlosk1966 je izjavil:
Sam imam tako izkušnjo. Če renta car ni na letališču, ti avto določijo, tako kot v Evropi.
Na letališčih je pa tako, da je na razpolago več avtov istega razreda in ga sam izbereš.
V mojem primeru mustang in camaro. Pri manjših SUV pa Cheeroki, Toyota RAV 4 in pa še neki Chevrolet, ali pa Dodge. Praktično imajo pri vseh razredih več znamk avtomobilov na izbiro.
Še enkrat, to je novost: https://www.hertzheroes.eu/index.php?op...
Jaz sem imel v danem razredu avtomobilov na izbiro mogoče 30!
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
St235 ::
Zadnje čase na posameznih izposojevalnih lokacijah uveljavljajo nov sistem: rezerviraš nek avto in v resnici plačaš samo rezervacijo za avto tistega razreda. Ko pa prideš do parkirne garaže, pa ti je na voljo ves arzenal avtomobilov v tistem razredu.
To da rezerviraš nek razred avtomobila (in ne točen model) je stalna praksa, nisem pa še videl, da bi lahko kaj dosti zbiral ampak ti pač določijo avto, glede na razpoložljivost. Samo v tvojem primeru boš skoraj zagotovo dobil mustanga, ecoboost 2.3. To je high end sam za Evropejce.
- tudi v mojem primeru je zadoščalo domače "roza" dovoljenje, ampak 30EUR za mednarodnega spet ni velik strošek
čista zguba denarja, do pred enim letom sploh ni obstajalo mednarodno vozniško (za Slovenijo), ki bi veljajo v ZDA. Pa se renta avtomobile Slovencem bistveno dlje.
Kako da ne. Jaz sem si moral ene 15let nazaj rihtat mednarodno voznisko - nekaj v francoscini je bilo. Brez tega no-go v Ameriki (vsaj takrat)
al lažeš al pa neveš o čem govoriš. ZDA in Slovenija pred 15 leti nista bili članici iste konvencije, torej mednarodno vozniško izdano v sloveniji ni imelo nikakršne veljave v zda. Ta z francoščino v ZDA pa sploh zmaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Dajmo to nebulozo končno razčistit.
Večina pod MVD pozna tole:
Tole je v skladu z Dunajsko konvencijo iz leta 1968 (in je gor nekaj v francoščini) in do lani je bilo to edino MVD, ki se ga je dalo dobiti v Sloveniji. Zdaj pa šok: ZDA NI ČANICA DUNAJSKE KONVENCIJE IZ LETA 1968. Kar pomeni, da ima ta dokument v ZDA enako pravno veljavo kot WC papir
Večina pod MVD pozna tole:
Tole je v skladu z Dunajsko konvencijo iz leta 1968 (in je gor nekaj v francoščini) in do lani je bilo to edino MVD, ki se ga je dalo dobiti v Sloveniji. Zdaj pa šok: ZDA NI ČANICA DUNAJSKE KONVENCIJE IZ LETA 1968. Kar pomeni, da ima ta dokument v ZDA enako pravno veljavo kot WC papir
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
esel ::
Dajmo to nebulozo končno razčistit.
Večina pod MVD pozna tole:
Tole je v skladu z Dunajsko konvencijo iz leta 1968 (in je gor nekaj v francoščini) in do lani je bilo to edino MVD, ki se ga je dalo dobiti v Sloveniji. Zdaj pa šok: ZDA NI ČANICA DUNAJSKE KONVENCIJE IZ LETA 1968. Kar pomeni, da ima ta dokument v ZDA enako pravno veljavo kot WC papir
Takole je po novem
http://www.washington.embassy.si/index....
St235 ::
Tole je bullshit, ki ga je napisal en uradnik, da ne bi slučajno rabil odgovarjat kekcem, ki kaj zabluzijo.
Vse kar je po novem je to, da sedaj dejansko obstaja konvencija, katere sta podpisnici obe državi in dejansko obstaja mednarodno vozniško, ki ga je ZDA dolžna prizna (in ne to ni to kar večina kupi na AMZS). Če bi tole veljalo, potem do leta 2017 Slovenci sploh ne bi mogli rentat avtov v ZDA, pa vsi vemo, da je to navaden bullshit.
Vse kar je po novem je to, da sedaj dejansko obstaja konvencija, katere sta podpisnici obe državi in dejansko obstaja mednarodno vozniško, ki ga je ZDA dolžna prizna (in ne to ni to kar večina kupi na AMZS). Če bi tole veljalo, potem do leta 2017 Slovenci sploh ne bi mogli rentat avtov v ZDA, pa vsi vemo, da je to navaden bullshit.
St235 ::
Bistven je tale del:
Slovenija je nasledila tudi Konvencijo o cestnem prometu iz leta 1949, tako da sedaj obstaja pravna podlaga za medsebojno priznavanje vozniških dovoljenj.
Pred tem pravne podlage ni bilo ampak si vseeno lahko rental avto.
Slovenija je nasledila tudi Konvencijo o cestnem prometu iz leta 1949, tako da sedaj obstaja pravna podlaga za medsebojno priznavanje vozniških dovoljenj.
Pred tem pravne podlage ni bilo ampak si vseeno lahko rental avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najem avtomobila v tujini in kreditna karticaOddelek: Na cesti | 11151 (1977) | Tidule |
» | najem vozila na gran canariuOddelek: Na cesti | 4195 (2801) | perci |
» | Mednarodno vozniško dovoljenje - USAOddelek: Na cesti | 8228 (3959) | MisterM |
» | Potovanje v New York ali San Francisco? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 38543 (35230) | Miha_T |
» | Najem avtomobila (in ostalo v UK)Oddelek: Na cesti | 5074 (3933) | estons |