Forum » Kaj kupiti » Nakup iz Amazon.de slaba izkušnja, pošljejo 2x napačen prenosnik potem pa gluhi (pazi dolga objava)
Nakup iz Amazon.de slaba izkušnja, pošljejo 2x napačen prenosnik potem pa gluhi (pazi dolga objava)
tebodi ::
Lepo je videti toliko dobrih izkušenj z Amazonom (Amazon.de), a zakaj moram ravno jaz imet slabo.. :-&
Pa da ne bo samo dobrih izkušenj. Se zavedam, da lahko pretirano čustveno doživljam(o) takšne »zaplete«, ko smo sami udeleženi, zato me popravite če pretiravam. Ampak me res mineva potrpljenje:
Torej na Amazonu naletim na skoraj predobro ponudbo za prenosnik (nižji HP Omen i7), opravim naročilo in jih še vnaprej posebej opozorim, da preverijo da je pravi model (in ne s poljsko tipkovnico). Zagotovijo vse ok.
Potem pa prispe… napačen model (razlika za ~200 EUR slabših specifikacij). Jih obvestim in natančno opozorim, ob tem v njihovo morebitno korist še, da imajo verjetno nek sistemski problem, ker imajo ponekod naveden en model, drugje pa drugega, naj preverijo (jim prilepim celo screenshote). Na mojem računu, My Orders, je seveda vedno bil pravi (tudi v amazonovih internih navedbah v emailih).
Nato pošljejo… še enkrat isti napačen model. Njihov support ni dajal prav strokovnega vtisa, a da tega niso mogli prav urediti, je slabo. Zaokrožujem, ampak vzelo je 4 komunikacije, da so razumeli, da je prišel napačen model, nato še nekaj več, da so poštekali, kateri je pravilen, kateri napačen, skupaj 2 tedna (ne delajo čez vikend). Pa imajo vse to v sistemu, in že v prvem mojem emailu sem tudi dobesedno navedel »prišel je ta:…, moral bi ta:…«.
Ampak sedaj, ker imajo pravilo, da v primeru 2 istih napačnih dostav morajo iti v interno preiskavo, in "ne morejo" dostaviti pravega modela, ki so ga umaknili iz ponudbe, dokler preiskava ne bo končana. Ne vedo, kdaj bo končana (povpr. 5 dni).
Lahko oba vrnem (refund) ali enega obdržim (cena za slednjega potem ne bi bila več posebej ugodna). Lahko pa dobrodošlo sam preverjam njihovo spletno stran, če bo pravi model spet na voljo, in jaz njih obvestim oz. ga na novo naročim (če-ko bo, v slednjem primeru bo verjetno cena drugačna, priporočajo pa da vrnem oba, ali da poiščem kakšnega podobnega). To je res nenavadno, ker bi si mislil, da gre za naključno dvoumno izražanje, ampak 100% striktno niti enkrat niso navedli, da bodo sami poslali pravi model, ko bo na voljo.
Normalno nobena opcija meni ni ok. Če gre za njihovo napako in bi mi dali prenizko ceno, njihov problem (česar niso nikoli omenili, vse čisto regularno v tem smislu). To zadnje je sicer rahlo noro, kot da ne bi mogli avtomatsko potem odposlati izdelka, ko končajo preiskavo. V čem bi lahko bila tu finta, razen da jim ni v interesu izpolniti originalnega naročila? Ne vem.
Vse skupaj se vleče skoraj 3 tedne, pa še ni konec. Skupaj prek 10 komunikacij, ob čemer pa Amazonov support: so vljudni, ampak popolnoma ignorirajo vsako vprašanje ali poziv, ki njim ne paše. Pa je vsaj po moje polno opcij, kako se takšna situacija ugodno in hitro uredi, dajo nek popust zaradi nižjih specifikacij, ali popust ob dodatnem nakupu, ali…
Predvidevam, da nismo pravniki, ampak ob kliku na »Buy« je sklenjena pogodba, za katero se ne zdi pošteno, da lahko trgovec reče, da je ne bo izpolnil v originalni obliki, oz. »preiskuje primer«. Dvakrat so zafrknili, sedaj pa še vlečejo naprej.
Me ima, da jim enostavno obeh prenosnikov ne vrnem in adijo.
Ve kdo za kak primer, ko je trgovec potem šel prek sodišča za kakšno relativno manjšo zadevo?
Da se razumemo, ne verjamem, da so tam hudobni in sedaj prav meni nočejo izpolniti naročila.
Je pa viden njihov policy, ki za kupce ni nujno prijazen in ni v skladu z imidžem, ki ga gradijo (in ki jih lahko tudi tukaj v temah preberemo od veselih kupcev).
Dodatno čakanje in negotovost zaradi njihovih napak - ne ni dobro .
Lahko vsi razumemo, da ne bodo odgovarjali vsakemu, ki ima 5 minut časa in jim daje neke butaste predloge, ampak če jih kdo opozori na dokazano obstoječo sistemsko napako, ki jo verjetno zato odpravijo, preprečijo dodatne napake in prihranijo… Ne, ni složno z najbolj na kupce osredotočeno podjetje na svetu. Vsaj originalno naročilo bi mi lahko korektno izpolnili.
Ali je kdo imel podobno situacijo in kako rešil?
Me veseli, če bo kak komentar, čeprav mora iti za neko izjemo in sem jaz samo preveč pohlepen.
PS: Se opravičujem, če koga moti, dolg post ali nova tema, sem pregledal par tem in mislim da je lahko pod novo.
Pa da ne bo samo dobrih izkušenj. Se zavedam, da lahko pretirano čustveno doživljam(o) takšne »zaplete«, ko smo sami udeleženi, zato me popravite če pretiravam. Ampak me res mineva potrpljenje:
Torej na Amazonu naletim na skoraj predobro ponudbo za prenosnik (nižji HP Omen i7), opravim naročilo in jih še vnaprej posebej opozorim, da preverijo da je pravi model (in ne s poljsko tipkovnico). Zagotovijo vse ok.
Potem pa prispe… napačen model (razlika za ~200 EUR slabših specifikacij). Jih obvestim in natančno opozorim, ob tem v njihovo morebitno korist še, da imajo verjetno nek sistemski problem, ker imajo ponekod naveden en model, drugje pa drugega, naj preverijo (jim prilepim celo screenshote). Na mojem računu, My Orders, je seveda vedno bil pravi (tudi v amazonovih internih navedbah v emailih).
Nato pošljejo… še enkrat isti napačen model. Njihov support ni dajal prav strokovnega vtisa, a da tega niso mogli prav urediti, je slabo. Zaokrožujem, ampak vzelo je 4 komunikacije, da so razumeli, da je prišel napačen model, nato še nekaj več, da so poštekali, kateri je pravilen, kateri napačen, skupaj 2 tedna (ne delajo čez vikend). Pa imajo vse to v sistemu, in že v prvem mojem emailu sem tudi dobesedno navedel »prišel je ta:…, moral bi ta:…«.
Ampak sedaj, ker imajo pravilo, da v primeru 2 istih napačnih dostav morajo iti v interno preiskavo, in "ne morejo" dostaviti pravega modela, ki so ga umaknili iz ponudbe, dokler preiskava ne bo končana. Ne vedo, kdaj bo končana (povpr. 5 dni).
Lahko oba vrnem (refund) ali enega obdržim (cena za slednjega potem ne bi bila več posebej ugodna). Lahko pa dobrodošlo sam preverjam njihovo spletno stran, če bo pravi model spet na voljo, in jaz njih obvestim oz. ga na novo naročim (če-ko bo, v slednjem primeru bo verjetno cena drugačna, priporočajo pa da vrnem oba, ali da poiščem kakšnega podobnega). To je res nenavadno, ker bi si mislil, da gre za naključno dvoumno izražanje, ampak 100% striktno niti enkrat niso navedli, da bodo sami poslali pravi model, ko bo na voljo.
Normalno nobena opcija meni ni ok. Če gre za njihovo napako in bi mi dali prenizko ceno, njihov problem (česar niso nikoli omenili, vse čisto regularno v tem smislu). To zadnje je sicer rahlo noro, kot da ne bi mogli avtomatsko potem odposlati izdelka, ko končajo preiskavo. V čem bi lahko bila tu finta, razen da jim ni v interesu izpolniti originalnega naročila? Ne vem.
Vse skupaj se vleče skoraj 3 tedne, pa še ni konec. Skupaj prek 10 komunikacij, ob čemer pa Amazonov support: so vljudni, ampak popolnoma ignorirajo vsako vprašanje ali poziv, ki njim ne paše. Pa je vsaj po moje polno opcij, kako se takšna situacija ugodno in hitro uredi, dajo nek popust zaradi nižjih specifikacij, ali popust ob dodatnem nakupu, ali…
Predvidevam, da nismo pravniki, ampak ob kliku na »Buy« je sklenjena pogodba, za katero se ne zdi pošteno, da lahko trgovec reče, da je ne bo izpolnil v originalni obliki, oz. »preiskuje primer«. Dvakrat so zafrknili, sedaj pa še vlečejo naprej.
Me ima, da jim enostavno obeh prenosnikov ne vrnem in adijo.
Ve kdo za kak primer, ko je trgovec potem šel prek sodišča za kakšno relativno manjšo zadevo?
Da se razumemo, ne verjamem, da so tam hudobni in sedaj prav meni nočejo izpolniti naročila.
Je pa viden njihov policy, ki za kupce ni nujno prijazen in ni v skladu z imidžem, ki ga gradijo (in ki jih lahko tudi tukaj v temah preberemo od veselih kupcev).
Dodatno čakanje in negotovost zaradi njihovih napak - ne ni dobro .
Lahko vsi razumemo, da ne bodo odgovarjali vsakemu, ki ima 5 minut časa in jim daje neke butaste predloge, ampak če jih kdo opozori na dokazano obstoječo sistemsko napako, ki jo verjetno zato odpravijo, preprečijo dodatne napake in prihranijo… Ne, ni složno z najbolj na kupce osredotočeno podjetje na svetu. Vsaj originalno naročilo bi mi lahko korektno izpolnili.
Ali je kdo imel podobno situacijo in kako rešil?
Me veseli, če bo kak komentar, čeprav mora iti za neko izjemo in sem jaz samo preveč pohlepen.
PS: Se opravičujem, če koga moti, dolg post ali nova tema, sem pregledal par tem in mislim da je lahko pod novo.
Han ::
Če ne dajo popust na slabši prenosnik, naj vrnejo kupnino. Ker prenosnik ne ustreza specifikacijam, zahtevaj vračilo kupnine. V obeh primerih si jim dolžan poslati prenosnik nazaj, praviloma na njihove stroške oziroma bi moral dobiti povrnjeno poštnino. Skratka, sam vidiš, da mutijo, zato se čimprej zmeni za vračilo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Han ()
tebodi ::
Če ne dajo popust na slabši prenosnik, naj vrnejo kupnino. Ker prenosnik ne ustreza specifikacijam, zahtevaj vračilo kupnine. V obeh primerih si jim dolžan poslati prenosnik nazaj, praviloma na njihove stroške oziroma bi moral dobiti povrnjeno poštnino. Skratka, sam vidiš, da mutijo, zato se čimprej zmeni za vračilo...
Ja, seveda. Bo pa to še ena zamudna stvar, in predvidevam, da bodo denar vrnili poooootem, ko bodo vrnjeno "preverili". Niti nimam opcije, da bi sedaj od nekod povlekel dodatnega jurja za nov nakup.
Ampak res težko uskladim super podporo in 1001 super zgodbo, potem pa zaradi neznanega razloga ne zmorejo biti niti "korektni".
Me imajo na kakšnem seznamu, res je da samo vsakih par let kak srednje velik nakup opravim tam.
Torej nihče ni opazil čudnega delovanja njihove spletne strani: npr. klikneš nek model (izdelek), nato ti odpre njegovo stran, spodaj pa je potem preklop med opcijami za ta izdelek, ki pa se, kako čudno, pogosto ne skladajo z dejanskim modelom ali ceno, še preden bi človek opcijo spremenil z mouseover-jem.
Res mi grejo na živce te manipulativne in zavajajoče dizajnerske finte oz. t.i. "temni vzorci", če uporabim direkten prevod.
tebodi ::
Sem ravno preveril še direktno v njihovi aplikaciji, naredil par video screen grab-ov:
Izpiše na seznamu "my orders" en model, z velikim izpisom višjih specifikacij, nato klikneš details (oz. slikico ali karkoli je že druga varianta v UI-ju), izpiše drug tip ali isti tip, z drugimi specifikacijami, čeprav gre za isto naročilo.
Težko verjamem, da bi samo moj račun bil "corruptan".
Odzivajo se seveda ne na to niti malo.
Mi puščajo edino opcijo, da grem na forum in rečem, naj še kdo poskusi naročit:
-izbere nek model, pozorno klika gor-dol razne variante, ker non-stop zaje*avajo z malo višjimi malo nižjimi cenami,
-potem doda v košaro, opravi nakup, pa gre pogledat v "my orders", kaj dejansko izpiše. Nakup še vedno brez nevarnosti prekliče.
Jaz sem malo prej še enkrat poskusil in je prišlo do podobnega, cena sicer ne izgleda bistveno nižja, je pa podvojilo specifikacije (oba ram-a).
Če kupcu to izpiše ob nakupu, torej v tem primeru vsaj meni tako izgleda, višje specifikacije, so načeloma dolžni to tudi upoštevati. Je pa povsem mogoče to njihova optimizacija poslovanja - ker kolikor ljudi pa se bo potem zafrkavalo zaradi 8 ali 2 gb ram-a ali 100 gb diska, če že bodo sploh karkoli opazili.
Da se razumemo: jaz se ne bom prepiral, če kdo potrdi, da to ni res. Jaz sem sedaj večkrat poskusil v zadnjem tednu in v mojem primeru še vedno obstaja, ni pa predvidljivo obnašanje. Ob mojem prvotnem naročilu sem ga izvedel 5x in je vedno šlo enako skozi.
Sem pa opazil, da se je v v enem primeru spremenilo obnašanje, torej prej je klik na en model prenosnika izpisal napačne specifikacije, predvčerajšnjim pa potem prave (specifično model, ki ga "obravnavajo"). Lahko je vzrok karkoli, ampak z njihove strani to dobro ni.
Izpiše na seznamu "my orders" en model, z velikim izpisom višjih specifikacij, nato klikneš details (oz. slikico ali karkoli je že druga varianta v UI-ju), izpiše drug tip ali isti tip, z drugimi specifikacijami, čeprav gre za isto naročilo.
Težko verjamem, da bi samo moj račun bil "corruptan".
Odzivajo se seveda ne na to niti malo.
Mi puščajo edino opcijo, da grem na forum in rečem, naj še kdo poskusi naročit:
-izbere nek model, pozorno klika gor-dol razne variante, ker non-stop zaje*avajo z malo višjimi malo nižjimi cenami,
-potem doda v košaro, opravi nakup, pa gre pogledat v "my orders", kaj dejansko izpiše. Nakup še vedno brez nevarnosti prekliče.
Jaz sem malo prej še enkrat poskusil in je prišlo do podobnega, cena sicer ne izgleda bistveno nižja, je pa podvojilo specifikacije (oba ram-a).
Če kupcu to izpiše ob nakupu, torej v tem primeru vsaj meni tako izgleda, višje specifikacije, so načeloma dolžni to tudi upoštevati. Je pa povsem mogoče to njihova optimizacija poslovanja - ker kolikor ljudi pa se bo potem zafrkavalo zaradi 8 ali 2 gb ram-a ali 100 gb diska, če že bodo sploh karkoli opazili.
Da se razumemo: jaz se ne bom prepiral, če kdo potrdi, da to ni res. Jaz sem sedaj večkrat poskusil v zadnjem tednu in v mojem primeru še vedno obstaja, ni pa predvidljivo obnašanje. Ob mojem prvotnem naročilu sem ga izvedel 5x in je vedno šlo enako skozi.
Sem pa opazil, da se je v v enem primeru spremenilo obnašanje, torej prej je klik na en model prenosnika izpisal napačne specifikacije, predvčerajšnjim pa potem prave (specifično model, ki ga "obravnavajo"). Lahko je vzrok karkoli, ampak z njihove strani to dobro ni.
Highlag ::
Pa je to Amazon, ali kakšna trgovina, ki deluje pod okriljem Amazona?
Never trust a computer you can't throw out a window
tebodi ::
He, he.. Seveda je čisti Amazon.
Ampak imajo izgleda ločena sajta (in upravljanje...). Ker nisem našel ang. chat supporta na .de strani sem vseeno poskusil na .com.
Na .com na visokem nivoju in imam občutek, da bi se dalo vse urediti. Seveda pa ne morejo urejati na .de (tako bilo rečeno vsaj).
Na nemškem sem našel nemški support. So hecni, sem vprašal najprej, ali lahko jaz govorim ang., pa je supporterka takoj pastala v ang., da ne.
V nemščini je bil support takoj slabši, težko spraviti karkoli skozi, razen čisto čistih situacij, brez kakršne koli pripravljenosti, strogo "po nemško". Vsaj moja izkušnja: brez razumevanja.
Saj je brezveze seveda po eni strani, ampak po drugi: vsaj 1 mesec kasneje bom dobil zadevo, pa je njim čisto ok to. Koliko ur zaje*avanja vse skupaj...
Pa da ne bom dolgovezil preveč...
Ampak imajo izgleda ločena sajta (in upravljanje...). Ker nisem našel ang. chat supporta na .de strani sem vseeno poskusil na .com.
Na .com na visokem nivoju in imam občutek, da bi se dalo vse urediti. Seveda pa ne morejo urejati na .de (tako bilo rečeno vsaj).
Na nemškem sem našel nemški support. So hecni, sem vprašal najprej, ali lahko jaz govorim ang., pa je supporterka takoj pastala v ang., da ne.
V nemščini je bil support takoj slabši, težko spraviti karkoli skozi, razen čisto čistih situacij, brez kakršne koli pripravljenosti, strogo "po nemško". Vsaj moja izkušnja: brez razumevanja.
Saj je brezveze seveda po eni strani, ampak po drugi: vsaj 1 mesec kasneje bom dobil zadevo, pa je njim čisto ok to. Koliko ur zaje*avanja vse skupaj...
Pa da ne bom dolgovezil preveč...
tebodi ::
Tole: https://www.amazon.de/HP-15-ce002ng-i7-...
Aha..? Ja, to so načeloma tile modeli.
Jao. Dodajam to bolj za hec:
Ker so mi rekli, da naj se še enkrat prek emaila obrnem za ang. jezik. In... spet popolnoma napačno razumeli vse skupaj. To je ena komedija.
Pa res ni tak zapleteno, no. In je njihova angleščina praviloma čist ok.
Okapi ::
Glede na to, da jaz ne razumem dobro, v čem je problem, pa pišeš v slovenščini, ne dvomim, da imajo tam še večje težave.
tebodi ::
hurikhan ::
Jaz sem imel podobno izkušnjo z amazon.de. Naročil sem TV na avstrijsko pošto in so ga poslali z DHL. Avstrijska pošta pa DHL pakete noče prevzet. Tako da je TV romal 2x ali celo 3x od pošte nazaj do amazona in spet do pošte itd.
Po nekem času in pisanju sem imel vsega dovolj in sem šel v trgovino kupit drug model Tv-ja, od amazona pa sem zahteval vračilo denarja. Vsak teden, ko sem jim pisal, sem dobil enak mail, da jim je žal, da robe nisem prejel in da naj se odločim ali želim, da mi paket ponovno pošljejo ali, da mi vrnejo denar. Vedno sem napisal, da želim vračilo denarja, ki pa ga po treh tednih še nisem videl. Ko sem ponovno imel vsega dovolj, sem opisal vso zadevo in poslal na jeff@amazon.com. Naslednji dan sem prejel klic od amazona kjer se mi je ena ženska 10 min opravičevala za vso nevšečnost, čez 2 uri pa sem dobil denar nazaj.
Po nekem času in pisanju sem imel vsega dovolj in sem šel v trgovino kupit drug model Tv-ja, od amazona pa sem zahteval vračilo denarja. Vsak teden, ko sem jim pisal, sem dobil enak mail, da jim je žal, da robe nisem prejel in da naj se odločim ali želim, da mi paket ponovno pošljejo ali, da mi vrnejo denar. Vedno sem napisal, da želim vračilo denarja, ki pa ga po treh tednih še nisem videl. Ko sem ponovno imel vsega dovolj, sem opisal vso zadevo in poslal na jeff@amazon.com. Naslednji dan sem prejel klic od amazona kjer se mi je ena ženska 10 min opravičevala za vso nevšečnost, čez 2 uri pa sem dobil denar nazaj.
Okapi ::
Jaz sem nekoč iz .de ali uk. dobil paket, ki ga sploh nisem naročil. V njem pa Samsungova tablica. Jim pišem, da so mi nekaj pomotoma poslali, naj pošljejo DHL k meni, da prevzame, ali pa naj nakažejo denar za poštnino, da jim vrnem. In dobim odgovor, da joj, DHL v Sloveniji ne morejo poslati, vnaprej denarja za poštnino tudi ne, naj jim pošljem, in mi bodo vrnili denar za poštnino. Jim napišem, da zalagati denarja zanje ne morem. In se je dopisovanje končalo, tablica ostala pri meni.
tebodi ::
Jaz sem nekoč iz .de ali uk. dobil paket, ki ga sploh nisem naročil. V njem pa Samsungova tablica. Jim pišem, da so mi nekaj pomotoma poslali, naj pošljejo DHL k meni, da prevzame, ali pa naj nakažejo denar za poštnino, da jim vrnem. In dobim odgovor, da joj, DHL v Sloveniji ne morejo poslati, vnaprej denarja za poštnino tudi ne, naj jim pošljem, in mi bodo vrnili denar za poštnino. Jim napišem, da zalagati denarja zanje ne morem. In se je dopisovanje končalo, tablica ostala pri meni.
Sem površno preveril, t.i. "unsolicited goods", v tvojem primeru 100% zakonito lahko obdržiš. Najbolje biti tiho... če pa te že kontaktirajo, pa se potem odločiš, kaj se ti zdi bolj prav.
Jaz sem imel podobno izkušnjo z amazon.de.
...
mi vrnejo denar. Vedno sem napisal, da želim vračilo denarja, ki pa ga po treh tednih še nisem videl. Ko sem ponovno imel vsega dovolj, sem opisal vso zadevo in poslal na jeff@amazon.com. Naslednji dan sem prejel klic od amazona kjer se mi je ena ženska 10 min opravičevala za vso nevšečnost, čez 2 uri pa sem dobil denar nazaj.
Hecno, jaz sem najprej poslal na isti naslov, pa dobil zavrnjen email, ker niti nisem našel normalnega emaila za amazon.de.
Dobro vedeti, da res obstajajo tudi podobne izkušnje - in to mi gre na jetra, da obstaja nek splošen imidž za neko znamko, potem pa se izkaže, da za nas ne velja. Pa se ne bom spuščal v te teme, samo omenil bom - nas še vedno prištevajo na... jug, balkan, ali kakorkoli temu rečemo.
Neenakovredna obravnava je narobe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tebodi ()
tebodi ::
No toliko, Jeffov naslov na Amazonu včasih res deluje.
Iz executive customer relations so se po "Jeffovem posredovanju" po dobrem dnevu (včeraj sem še enkrat poslal pritožbo) oglasili z opravičilom, in domnevno temeljitim pregledom zadeve. Jaz ne morem vedeti, ali so našli pravi razlog za njihovo napako (navedli so jezikovne prevode), in zaenkrat niso ničesar obljubili ali ponudili, razen da še počakam, da vidijo ali lahko dobavijo naročeni model.
Mimogrede, morda je pomagalo, da sem bežno omenil, da sem povprašal po forumih za takšne izkušnje z Amazonom.
Iz executive customer relations so se po "Jeffovem posredovanju" po dobrem dnevu (včeraj sem še enkrat poslal pritožbo) oglasili z opravičilom, in domnevno temeljitim pregledom zadeve. Jaz ne morem vedeti, ali so našli pravi razlog za njihovo napako (navedli so jezikovne prevode), in zaenkrat niso ničesar obljubili ali ponudili, razen da še počakam, da vidijo ali lahko dobavijo naročeni model.
Mimogrede, morda je pomagalo, da sem bežno omenil, da sem povprašal po forumih za takšne izkušnje z Amazonom.
tebodi ::
Ja, kot sem rekel, ko sem preverjal, je bila pri njih daleč najugodnejša varianta. Nisem šel sedaj še enkrat podrobno preverjati, ampak začuda so sedaj cene tudi drugje višje (verjetno na račun tega, da je ta model na izhodu, zunaj so novi modeli, pa znajo cene spet povišati, ko sta npr. samo 2 še na voljo).
Pri nas so ti modeli težko rečem točno, ampak kakšnih 300 EUR dražji (ko sem takrat natančno preveril, je bila razlika večja, res praviloma ni možno 1-1 primerjat).
Naročil sem takrat še par malenkosti zraven (ki jih drugje tudi ni dobiti).
Pri nas so ti modeli težko rečem točno, ampak kakšnih 300 EUR dražji (ko sem takrat natančno preveril, je bila razlika večja, res praviloma ni možno 1-1 primerjat).
Naročil sem takrat še par malenkosti zraven (ki jih drugje tudi ni dobiti).
LeQuack ::
Ja no samo očitno ga ne boš dobil po tej ceni, tko da najbolje da ti dajo refund.
Quack !
tebodi ::
Hm. Možno. Razen potrošenega časa in živcev (kar seveda tudi ni zastonj) pa na slabšem tudi ne bom.
Zanimiva in morda komu koristna je ugotovitev, da je sistem na Amazon.de (vsaj po mojem omejenem stiku) vendarle drugačen kot originalni sajt. Prvič je strokovnost njihovih "sodelavcev" precej nizka, hkrati pa so to "križali z nemško nepopustljivo natančnostjo". Rezultat tega je lahko, da četudi je napaka pri njih, in so se oni odločili, da ti ne dajo prav, se ne bodo premaknili.
Bi bilo zanimivo videt, kaj se na koncu bolj izplača - ameriški ali nemški način.
Pri nas npr. imamo v tovrstnih trgovinah, čeprav me žalosti, da je prav ta izraz prišel v svetovno rabo, "balkanskega". Da ne bo čisto nedefinirano, pod tem razumem, da se pri nas še vedno kdaj prodaja slabša ("B") roba, po višjih cenah, kjer pa te potem po možnosti na servisu ali reklamaciji še obravnavajo kot "kriminalca".
Politika "diskontarjev" je po mojih izkušnjah npr. občutno boljša.
Zanimiva in morda komu koristna je ugotovitev, da je sistem na Amazon.de (vsaj po mojem omejenem stiku) vendarle drugačen kot originalni sajt. Prvič je strokovnost njihovih "sodelavcev" precej nizka, hkrati pa so to "križali z nemško nepopustljivo natančnostjo". Rezultat tega je lahko, da četudi je napaka pri njih, in so se oni odločili, da ti ne dajo prav, se ne bodo premaknili.
Bi bilo zanimivo videt, kaj se na koncu bolj izplača - ameriški ali nemški način.
Pri nas npr. imamo v tovrstnih trgovinah, čeprav me žalosti, da je prav ta izraz prišel v svetovno rabo, "balkanskega". Da ne bo čisto nedefinirano, pod tem razumem, da se pri nas še vedno kdaj prodaja slabša ("B") roba, po višjih cenah, kjer pa te potem po možnosti na servisu ali reklamaciji še obravnavajo kot "kriminalca".
Politika "diskontarjev" je po mojih izkušnjah npr. občutno boljša.
tebodi ::
Da ponovim, sedaj sem še enkrat preveril. Izgleda so nekatera nepravilna UI obnašanja na amazon.de sajtu popravili (specifications mouseover), sicer pa še vedno ob kliku na model na geizhals-u, vsaj na poljski verziji, odpre model z drugačnimi, lahko višjimi specifikacijami. Če želi kdo najti nižjo ceno, je vredno preveriti. Sicer ima Amazon 30-dni-nič-ne-vprašamo vračilo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 24485 (4059) | carlosk1966 |
» | Poštnina pri vračilu Amazon.deOddelek: Omrežja in internet | 8965 (1523) | tikitoki |
» | Amazon.de nakupOddelek: Loža | 6845 (3129) | mtosev |
» | Nakup iz Amazona.deOddelek: Kaj kupiti | 10757 (8941) | Han |