» »

Dying Light 2

Dying Light 2

1 2
3
4

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

A je skos tako ?

Mislim, da samo na začetku.
Trenutno imam 160 stamine in mi jo med plezanjem nikoli več na zmanjka, edino med bojem. Imaš tudi skille, da plezaš precej hitreje. Pa nekatere obleke tudi zmanjšajo porabo stamine.



Ja med bojem jo je zmanjkalo tudi v prvi igri. Aha se pravi tudi oprema pomaga. Nisem še tako daleč z opremo.

oo7 ::

Dying Light 2 Stay Human vs Dying Light | Direct Comparison

Tribal ::

Zmanjkuje stamine pri plezanju, v kolikor načrtuješ višje plezanje se vedno prej pripravi in naštudiraj pot. Sam sem umru že velikokrat zaradi stamine. Tudi ko delaš nove manevre ti jemlje stamino in to ne malo. Recimo sprint pred skokom 50% takoj. Igra me navdušuje z igralnosto. Mi pa manjkajo bombončki v animacijah, recimo ko odpiraš vrata se določena samo odprejo (roka manjka). Samo pobiranje rožic je hitro ampak ni tekoče, recimo tečeš in pritisneš pobiranje in se takoj ustavi in pobere.

To da ni minimape je odlična poteza, tako moraš vedno imeti približno mapo v glavi. Nikoli ne veš kdaj je treba pohiteti v najbližji safe zone. Iskanje varnih placov je resnično pomembna zadeva. Prav tako pregled okolice z daljnogledom.

Občutek imam da bo še veliko ur v tole igro šlo.

Glede umiranja imaš pa opcijo (seveda če pravo fakcijo izbereš) da te reviva survivor. Tako, da te ne prestavi v najbližji safe zone. So pa nočne misije res polne adrenalina, bojevanje z okužbo in pa iskanje zavetja. Da kričačev ne omenjamo... Mi je pa všeč, da tudi podnevi če zganjaš preveč hrupa uletijo tahitri :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

Izi ::

Lahko se registriraš še na stran izdelovalcev: Techland Games & Goodies
linkaš Steam ali Epic in boš v igro dobil eno super orožje "The Hussar", pa še razne Evente imajo občasno z nagradami, ki jih potem dobiš v igro.
Za DL1 imajo celo queste z novimi nagradami, upam da tudi za DL2 uvedejo svoje queste.

oo7 ::

So kar popestrili drugi del s tole okužbo ponoči. V prvem delu si bil tudi okužen ampak je bilo drugače vse skupaj.

oo7 ::

Ko eno stvar raziščeš ikona na mapi ne izgine ?

Sem, do potankosti preiskal dve hiši ponoči pa tisti dve vijolčni ikoni nista zginili. Sem na ulici odklenil tovornjak z oranžno ikono pa pobral vse pa ikona spet ni iziginila.

Kaj lahko lootaš eno isto stvar večkrat ? To mi ni preveč všeč, ker bo mapa preveč nakopičena z ikonami in potem ne boš več vedel katero si že katere nisi razen če delaš to sproti.

Po pravici povedano se moram popraviti ta nočni timer mi ni všeč.

Izi ::

Tiste nočne luknje in pa GRE konvoji so večni, saj Zombijev nikoli na zmanjka, skrinje se pa tudi čez kakšen dan spet napolnijo.
Ostalo je pa samo za enkrat in je na ikonci kljukica, ko končaš, safe zone in mlini pa postanejo zeleni.
Inhibitorji (za stamino in zdravje), ki so najpomembnejši materiali v igri, se ne respawnajo in jih je menda okoli 120 v celi igri, vseh ostalih materialov pa je praktično neskončno.
Kakšen loot dobivaš je odvisno od tvojega levela.

Tribal ::

Nočni timer je meni najbolj všeč zadeva. Treba se pripravit na noč, imeti inhalatorje ali gobe s seboj (veliko :D)... To je bistvo noči, trenutno sem lvl 4 in razen kričačev ni zombijev, ki bi te spravili v težave. Povsod vedno kupim inhalatorje za noč, so poceni a ponoči vredni ogromno. Inhibitorjev pa je povsod kjer je GRE oznaka dovolj, in pa na random lokacijah ko igraš. Šele po 10 urah igranja sem opazil, da ti piše koliko si oddaljen od inhibitorja ko ga zazna ključ :D

Izi ::

Če hočeš biti najbolj učinkovit se po moje bolj splača craftati kot pa kupovati. Čim bolj upgradaš svoje bluepinte za craftanje večje število izdelkov dobiš z enim craftom, pa še bolj učinkoviti so. Je pa treba pobiti enormno količino Zombijev, da dobiš tiste Zombie materiale za upgrade blueprintov.
Največ rabiš tistih tahitrih Zombijev, ki jih ponavadi sploh ni naokoli in pridejo šele če zganjaš večji hrup. Najbolj se obnese, če povzročiš kakšno eksplozijo, tistih jeklenk je vedno dosti naokoli, takrat vedno prileti skupina "tahitrih".
Če že kupuješ, potem mislim, da je ceneje kupovati materiale in sam craftati, kot pa kupovati končne izdelke. Najceneje je seveda če upleniš nekaj nočnih lukenj in si vse sam sproti in zastonj craftaš.

Za farmanje materialov je najbolje iti podnevi v tiste nočne luknje. Dobro je, da si kakšna 2 levela višje od Zombijev, ki so tam. Se postaviš med vrata, da ti ne morejo priti za hrbet in potem mahaš na vso moč. Potem čistiš skrinje in omare, na vsakih nekaj minut pa stečeš ven na sonce in takoj spet nazaj.

Ponoči jaz nimam problemov. Trenutno sem na dobrih 6 minut nočnega časa.
Če je kriza in sem že na rdečem, potem vržem UV lampico na tla in se imunost obnovi takoj na 100%
Če pa grem na bolj dolgotrajno raziskovanje pa raje uporabljam inhalatorje za imunost, ki mi trenutno obnovijo polovico imumosti, ampak so pa precej cenejše za craftanje, tudi kupiš jih lahko dokaj poceni, nekaj pa se jih tudi najde naokoli ali pa dobi za nagrade.

Še nasvet, ki je vezan na zgodbo:
Če določeno ozemlje prepustiš Peacekeeperjem bo zunaj na ulicah postojanke z UV reflektorji, kar je odlično za nočna potepanja in po ulicah bo občutno manj Zombijev, ker bodo naokoli patruljirali PK-ji.
Če pa določeno ozemlje prepustiš Surviverjem potem pa bodo ulice nevarne in polne Zombijev, ampak bodo pa strehe in celo mesto prepleteni z žicami za prevažanje sem in tja, pa namestili bodo dosti trampolinov za visoko skakanje in kup pripomočkov za Parkour.

V mestu je 7 občin, za katere moraš odločati kdo jih bo upravljal. Ni nujno vse prepustiti eni sami frakciji, čeprav je po moje glede nagrad bolje, če celo mesto spraviš po eno samo kontrolo. Nekaj občin pa je fiksih, tako da druge frakcije ne moreš popolnoma iztrebiti.
Glede na odločitve v igri bo torej vsak igralec imel precej drugačno mesto kot ostali igralci.

Izi ::

Prihajajoči PC popravki in izboljšave:


Kot vidimo delajo na Backupu za naše dragocene Save, ki je trenutno ena sama datoteka brez backupa in nekaterim se je očitno že zgodilo, da so umrli na takem mestu da so se znašli v "death loop".
Zaenkrat priporočam občasni backup naše Save datoteke, da ne bo preveč izgubljenih ur ob morebitni pokvarjeni datoteki.
Lahko pa tudi shraniš Save datoteko pred kakšno pomembno odločitvijo, če hočeš potem preizkusiti različne možnosti izbire ;)

Save lokacija:
..\Steam\userdata\**osebni Steam ID**\534380\remote\out\save\save_main_0.sav
Najbolje si je narediti backup cele 534380 mape.

oo7 ::

Kristali nimajo druge vrednosti kot, daj ih prodaš ?

Sem pa naletel na enega hrošča. Bil sem blizu Bazarja in tam vidim howlerja pa sem si rekel če bo problem bom že ušel v Bazar. Grem do Howlerja ga začnem tepsti brez poškodbe howler pa je samo stal na miru medtem, ko so me počasni zombiji napadali.

oo7 ::

Italjani bombardirajo Dying Light 2 oceno na metacritic zato, ker igra nima italjanskega zvoka.

Dying Light 2 collects very positive reviews from players on Steam and fairly average from Metacritic users. A large part of the credit for this goes to the Italians, who are review bombing the game for lack of native dubbing.

https://www.gamepressure.com/newsroom/d...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

scipascapa ::

naj se Italijani raje učijo drugi jezik, itaq so katastrofa z angleškim....mistajka tu mejka.

yayo ::

leta nazaj CDPR ni planiral sinhronizirati The Witcher 2 v italijanščino, ker so prvo igro v Italiji zelo slabo prodali, imeli pa so podatke, da se je piratizirala na tone. Potem se je kup italijanov registriral v forum samo zato, da so jokali o krivici, ki se jim je godila. Tolje je ista pašta.

Tribal ::

Ma koga brigajo Italjani :D Jaz bi v igro dodal zombije k v italjanščini jokajo in kažejo ročne "znake"

Sam imam imunost že 8+ min ponoči in odkar imam jump kick orožje ni več problem :D zombije razmetavam levo in desno. V mestu pa tudi jump kick precej OP, saj je vsa zgodba večinoma na višini in jih sam pobrcaš dol... Smeh k elite nasprotnik z enim jump kickom leti na tla :D

oo7 ::

Jaz sem še vedno na 6 minut. Sem pa zdaj se spravil v eno večjo stolpico kjer so 4 injektori pa mi ni uspelo v eni noči se je prej naredil dan in kar naekrat polna hiša volatilov :)) drugega ni preostalo kot, da bežim.

oo7 ::

Na strehah so razni campfire kjer je ikona knige ali ima tisto kakšen pomen ?

Tribal ::

Poslušaš lahko zgodbice :D

Izi ::

Po moje je bistvo tistih kampfire placov z ikono knjige, da se ti med poslušanjem zgodb ali muzike regenerira zdravje.

oo7 ::

Je kdo od vas že v drugem mestu ?


Imam en quest, ko ga označim je daleč ven iz mesta ? Se, da zapustiti mesto ?

oo7 ::

Sulica je kar OP orožje.

Tale glasba mi je dobra, ko je akcija začne violina žagat :))

Dying Light 2 Stay Human OST Soundtrack 20 Urgency

Izi ::

oo7 je izjavil:

Imam en quest, ko ga označim je daleč ven iz mesta ? Se, da zapustiti mesto ?

V tej igri ni nobenih fizičnih ovir, ki bi te ustavile. Brez problema greš lahko ven iz mesta.
Edina ovira je tisti rumeni strup, ki ga je vojska z letali raztrosila vse naokoli mesta, kot zaščito. Tistim, ki niso okuženi ta strup ne škodi, če pa si okužen, ti takoj pobere imunost in se spremeniš v Zombija. Ker so sedaj vsi okuženi se je ta strup obrnil proti ljudem in jih učinkovito pretvarja v Zombije, medtem ko Zombijem praktično ne škodi.

Skratka lahko greš tako daleč iz mesta, dokler te ne bo ustavil ta rumeni strup. Predvsem na zahodni strani mesta je precej velik gozd in tam greš lahko daleč vem iz mesta. Tudi nekateri questi te peljejo daleč iz mesta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Nisem še probal iti iz mesta odkar sem prišel v njega. No zdaj sem prišel v drugo večje mesto. Zaekrat mi je igra super.

oo7 ::

Dying Light 2 Stay Human Boasts Huge Launch, Especially on Steam

https://wccftech.com/dying-light-2-stay...

oo7 ::

Dying light 2 razlika med verzijo E3 2018-19 in končno verzijo.

Dying Light 2 Stay Human E3 vs Retail | Direct Comparison



Kar nekaj se je spremenilo od E3 nekaj celo na slabše.

Tribal ::

Mene ne zanima glede na E3 nič.
Igra je dobra a vseeno daleč od popolna.

Ima veliko pomanjkljivost glede težavnosti, saj na spodnjem desnem delu mape je cca 9 military dropov brez zombijev ali česarkoli. Tako da samo pobereš in imaš LVL9 artifact orožje in opremo. Prav tako se military dropi respavnajo in lahko pobiraš do onemoglosti, saj se vsakič druga stvar respawna.

Zgodba tudi ni ravno dolga, tako da si jo vzamite počasi in delajte vse možne side queste. Drugače se hitro konča in nekako jaz izgubim potem še voljo do igre.

oo7 ::

Tribal je izjavil:

Mene ne zanima glede na E3 nič.
Igra je dobra a vseeno daleč od popolna.

Ima veliko pomanjkljivost glede težavnosti, saj na spodnjem desnem delu mape je cca 9 military dropov brez zombijev ali česarkoli. Tako da samo pobereš in imaš LVL9 artifact orožje in opremo. Prav tako se military dropi respavnajo in lahko pobiraš do onemoglosti, saj se vsakič druga stvar respawna.

Zgodba tudi ni ravno dolga, tako da si jo vzamite počasi in delajte vse možne side queste. Drugače se hitro konča in nekako jaz izgubim potem še voljo do igre.


A te igra kaj opozori kdaj je točka brez povratka ?

Ja enako pri meni, ko enkrat končam zgodbo potem ponavadi neham igrati.

oo7 ::

Dying Light 2 1.0.6 PC Patch

Added additional video settings (including motion blur and distance blur)
Fixed blocks resulting in player ending in a deathloop after COOP session. Some edge cases may still not be fixed and are being investigated
Death screen now has a button that allows to spawn player inside mission area preventing a block
Fixed numerous crashes and improved game stability
Added option to switch in-game voiceover between localized and original (English)
Various Improvements for keyboard and mouse key bidning options (including walk toggle option and switch between toggle and hold aiming)
Proper music now players for peers in COOP sessions.

Zulf ::

Škoda ker je optimizacija na Dx12 za en k...., grozn stuttering pri konstantnih 120+ fps. na Dx11 imam 20-30 fps manj ampak laufa bolj gladko.

oo7 ::

Pri glavni zgodbi sem sedaj dobil UV svetilko. V naslednji misiji mi za nagrado kaže grapling kljuko. Končno

Izi ::

oo7 je izjavil:

V naslednji misiji mi za nagrado kaže grapling kljuko. Končno

Vedi, da je Grappling Hook v dvojki precej drugačen od tistega v enki, kjer je bil overpower do te mere, da ni nihče več plezal ko ga je dobil.
V dvojki te Grappling Hook nič več te ne potegne gor, sedaj si bolj kot kakšen Tarzan. Za premagovanje razdalj je v redu, če pa hočeš gor pa boš moral še vedno plezati oziroma se voziti z dvigali.

____________________

Kako kaj napredujete?
Jaz sem že blizu level 9. Imunosti imam že za četrt ure. Že pobijam Volatile 8-)
Igra je kar solidno dolga. Naredil sem že več kot 100 questov in se počasi bližan koncu. Nekje sem prebral da je vseh skupaj okoli 120 questov. Ni šans da vse to narediš pod 100 ur.

Daleč najboljše orožje v igri je samostrel, ki ga dobiš od Peacekeeperjev. Totalni overpower :))
Nima svojega levela ampak veča moč glede na tvoj level. Malo je edino problem najti dovolj ptičjih peres za stalno izdelavo puščic.

oo7 ::

Jaz mislim, da sem level 6.
Drugo mesto sem že kar raziskal sem že podelil vso elektriko in vodo edino nisem še obiskal predela kjer je rdeče Renegade.
Danes sem naredil misijo Broadcast zaenkrat najboljša misija v igri plezanje na najvišjo stolpnico v igri je bilo pravo doživetje :)
Samostrel imam ampak ga nisem še kaj veliko uporabljal.
Kar se tiče glavne zgodbe sem tudi jaz že bolj proti koncu tako, da zdaj bom malo še raziskoval mesto in GRE kontejnerje delal stranske misije, ko mi bo pa dovolj bom pa naredil glavno zgodbo in zaključil.
Parkour izive tistega pa ne delam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

Sem preigral.
Grafika je vredu ni pa ne vem kaj sploh odajena okolica je bolj slaba.
Zgodba mi ni bila nič posebnega.
Gameplay je odličen deluje zelo tekoče kar naredi igro zelo zabavno.

Najbolj me je motilo pri igri, ko ti igra po vsakem cutscenu ugasne svetilko ali pa pri lokostrelu če menjaš porožje in, ker je več vrst streliva ti vedno vrže na prvi tip puščic tudi če jih nimaš.
Ni mi všeč, da so igro razširili na nadnaravne elemente.

Kot sem pa že napisal gameplay je zelo dober in zabaven to je glavni plus te igre.

Na splošno igra je dobra ampak mi je bila prva Dying ligt igra enostavno boljša.

Mapa mi je bila v DL1 boljša kot v DL2
Zgodba mi je bila tudi boljša v DL1 kot v DL2 kot sem rekel mi tele nadnaravne moči niso preveč všeč.
Gameplay je enak recimo, da je v DL2 bolj izpopolnjen.

Najboljši del v igri DL2 pa mi je bil plezanje na najvišjo stolpnico v igri.

Tribal ::

Osebno mi je igra precej slabša od Cyberpunk 2077 katero so vsi spljuvali.
Zgodba nezanimiva, AI totalno neuporaben.
Cutscene so porazne.
Igralnost je zanimiva dokler si low level, potem pa ni neke potrebe po napredovanju.
Side questi so pa večinoma ponavljajoči.
Grafika je totalno preveč načičkana.
Crafting totalno osnoven, nezmožnost popravljanja orožja popolnoma nepotrebna, KOREK?!!=? Število različnih zombijev nizko...
Nasprotniki ponavljajoči obrazi in obleke...

Slabo glede na Hype. Zanimivo za nekaj časa vendar main questline je kratek in nezanimiv, predvsem zaradi slabih cutscene. Večino sem jih skipal (RDR2 sem vse pregledal ker so resnično dobre), konec pa totalno brezvezen..

Nyana ::

Jaz nebi Dying Light 2 primerjal s Cyberpunk 2077, ampak to je pač tvoje osebno menenje ... jaz nisem in ne morem pozabiti kakšen zmazek od igre je bil C2077 takoj po izidu :)) Dying Light 2 je daleč od tega...

Tribal ::

Zmazek je bil na konzolah, jaz sem ga igral od 1.dneva izida na PCju in nisem imel nobenih večjih težav. Primerjal? zakaj ne oboje je openworld in pa first person RPG, pustmo kaj so za CP obljubljali.

Izi ::

Na PCju je bil Cyberpunk 2077 že od začetka zelo v redu, na konzolah je pa od par dni nazaj.
Dying Light 2 nima tako močne zgodbe kot Cyberpunk, ampak igralnost pa je pri DL2 boljša.

Vseeno mi je bila DL2 zgodba všeč. Ni kakšna mojstrovina ampak lepo služi namenu. DLC-je z novo zgodbo bom verjetno kupil.
Odločitve so tukaj dejansko pomembne. Mesto lahko na koncu zapustiš celo ali pa popolnoma razsuto in v sončni zahod lahko odideš sam ali pa s punco :))

Tribal ::

Igralnost pri DL2 je super "na površinski ogled" (osebno mi je tudi pri CP2077 igralnost top), ampak je preveč monotona. Ponavljanje je na vsakem koraku, od hiš/blokov... do zombijev, do NPCjev. Strešni "repleniši" (nabereš rože in...) so tudi vsi skoraj identični do količine materiala enaki! Vsako "zatočišče" ista zgodba, povlečeš 3krat. A je težko sprogramirat na random poteg, če že ni druzga za narest kot vžgat generator? Vse se v igri ponavlja, vetrni generatorji enako sranje, splezaj gor in vklopi varovalko, ne rabiš nič materiala za to, nobene pameti... Samo pridi od A do B.

oo7 ::

Jaz pa nisem končal CB2077 igra mi enostavno ni bila všeč. Pa mi je ta žanr všeč Deus Ex Human Revolution mi je ena najboljših iger.

DL2 če že zgodba in grafika nista nič posebnega je gameplay dober in igra je zabavna to pa je zelo pomembno :)

Tribal ::

Dobro o kaki igralnosti tukaj govorite? Plezanje, skakanje ali tolčenje zombijev? Ker ja je zanimivo mogoče nekaj ur, a kaj te po tem še privlači? Saj se vse ponavlja celo igro? Kjerkoli plezaš gledaš rumeno označeno pot in to je to, kjerkoli tolčeš zombije so stalno eni in isti. Renegade kempov je tako malo, da jih na hit vse potolčeš. Kaj še ostane? Nočne misije, vse enako, zlezeš not pobiješ kopico zombijev in nabereš nekaj robe. Vse skupaj v igri je ene 15 različnih encounterjev za narest, kateri se ponavljajo skozi celo mapo. GRE anomally vsi enaki, GRE bajte so do pikice enake vse. Res mi ni jasno kaj je tukaj tako posebnega? Vse se celo igro ponavlja! Copy paste čez celotno igro.

Poglejte si raje RDR2 pa primerjajte količina vloženega truda v igro. Ker cenovno sta obe igri enako!

oo7 ::

Tribal je izjavil:

Dobro o kaki igralnosti tukaj govorite? Plezanje, skakanje ali tolčenje zombijev? Ker ja je zanimivo mogoče nekaj ur, a kaj te po tem še privlači? Saj se vse ponavlja celo igro? Kjerkoli plezaš gledaš rumeno označeno pot in to je to, kjerkoli tolčeš zombije so stalno eni in isti. Renegade kempov je tako malo, da jih na hit vse potolčeš. Kaj še ostane? Nočne misije, vse enako, zlezeš not pobiješ kopico zombijev in nabereš nekaj robe. Vse skupaj v igri je ene 15 različnih encounterjev za narest, kateri se ponavljajo skozi celo mapo. GRE anomally vsi enaki, GRE bajte so do pikice enake vse. Res mi ni jasno kaj je tukaj tako posebnega? Vse se celo igro ponavlja! Copy paste čez celotno igro.

Poglejte si raje RDR2 pa primerjajte količina vloženega truda v igro. Ker cenovno sta obe igri enako!



Ja plezanje in skaknje in bojevanje je dobro narejeno. TGameplay mi je bil zanimiv cel čas je pa res, da so se lokacije ponavljale še posebej v podhodih kjer si moral prižigati generatorje tisto je bilo res vse enako.
Ja renegade kampov je zelo malo lahko bi jih bilo več.
Nočne misije so bile razburljive edino če si zmotil Howlerja in so te začeli loviti.
Ja GRE so se vsi ponavljali.

RDR 2 je težko primerjat, ker je DL2 FPS. Ampak RDR 2 je vsekakor boljša igra.

Tribal ::

Če na hitro naredimo primerjavo z Cyberpunk.
Zgodba neprimerno boljša v Cyberpunk, AI soborca neprimerno boljši. Cutscene resnično fantastične v CP.
Cyberpunk na konzolah ob izidu porazno bugast, na PCju nisem imel problemov.
Craftanje in oprema v obeh nekje na podobnem nivoju, dokaj osnovno.
Obe igri imata neke vrste pinganje okolice.
Raznolikost sveta je v CP neprimerno večji in neponavljajoč.
Side questi odvisno od okusa, vendar v obeh primerih dokaj dobro izvedeni.
Sam combat težko primerjat ampak se mi zdi da v obeh igrah zadeli bistvo.
Nasprotniki v CP različni, v DL enaki naokol.

Tribal ::

Aja pozabil na bistvo primerjave.

Cyberpunk totalno slabi review-i, Dying light 2 pa...
Osebno ne branim Cyberpunk. Zdi se mi samo, da DL2 sloni precej na uspehu DL1. Meni kot nekomu ki ni igral DL1 je igra povsem povprečna in sem razočaran nad nakupom.

Izi ::

Tribal je izjavil:

Nasprotniki v CP različni, v DL enaki naokol.

Tukaj ga pa biksaš.
DL2 ima več različnih sovražnikov kot Cyberpunk.
Niso različni samo po močno različnih videzih ampak se vsak obnaša popolnoma različno. Eni grizejo, drugi jurišajo nate in te podrejo na tla, tretji pljuvajo strupene pljunke, četrti se razstrelijo v bližini tebe, peti obujajo mrtve, ...

Običajni Monsterji, ki jih povsod kar mrgoli in nimajo praktično nobene vrednosti:
- Biter
- Degenerate
- Viral
- Hazmat
- Drowner (Ti so najbolj nadležni nasprotniki v celi igri in se pojavijo samo če izsušiš poplavljeni "Sunken City" in pridobiš 3 nova mestna območja na jugu mesta)
 Potopljeno mesto

Potopljeno mesto


Neobičajni Monsterji, ki so bolj redki in prinašajo dober "loot":
- Goon
- Demolisher
- Bomber
- Volatile
- Revenant
- Howler
- Banshee
- Charger
- Spitter
- Bolter
- po koncu zgodbe pa se pojavita še 2 novi vrsti čisto svežih zombijev v nanovo razstreljenem delu mesta, katerih opisov še nisem videl na internetu.

Ljudje:
- Bandits
- Renegades, ki jih je kup različnih. Od oklepljenih silakov do navadnih macolarjev, lokostrelcev, metalcev nožev in nadležnih sirenarjev, ki z navijanjem glasne sirene prikličejo novo skupino pomagačev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Tribal je izjavil:

Aja pozabil na bistvo primerjave.

Cyberpunk totalno slabi review-i, Dying light 2 pa...
Osebno ne branim Cyberpunk. Zdi se mi samo, da DL2 sloni precej na uspehu DL1. Meni kot nekomu ki ni igral DL1 je igra povsem povprečna in sem razočaran nad nakupom.


Pa saj DL2 ni slaba igra. Jaz dokler sem igral sem užival v igri.

Tribal ::

Nisem rekel, da je slaba. Ampak glede na to kako so vsi spljuvali CP...

Definitivno, bi pa lahko malo več vložili v raznolikost okolja, meni osebno je zelo moteče ko skačeš naokol in je vsaka "druga" hiša enaka. Včasih dobiš občutek, da se vrtiš okoli ene in iste okolice. A na mapi si čist drugje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

oo7 ::

Tribal je izjavil:

Nisem rekel, da je slaba. Ampak glede na to kako so vsi spljuvali CP...

Definitivno, bi pa lahko malo več vložili v raznolikost okolja, meni osebno je zelo moteče ko skačeš naokol in je vsaka "druga" hiša enaka. Včasih dobiš občutek, da se vrtiš okoli ene in iste okolice. A na mapi si čist drugje.



Men CB2077 mesto ni bilo všeč vsaj kar se tiče vožnje bolje, da tega sploh ne bi bilo in bi bilo narejeno kot Deus Ex brez vozil če pa že morajo biti vozila pa nekaj takega kot je GTA.

Kar se tiče mape DL2 se strinjam zato mi je bila tudi prva DL igra boljša skoraj na vseh področjih. DL2 je sicer neko Evropsko mesto (glede na imena bi celo rekel kje kakšna Nemčija?) medtem, ko je DL1 Haran mesto nekje v Turčiji.

Tribal ::

CP sem z avtom večinoma potoval izven mesta. V mestu double jump bil zakon :D

Izi ::

Saj se večina strinja, da je Cyberpunk boljša igra kot Dying Light 2.
Cyberpunk ima praktično povsod boljše ocene edino med konzolaši ne, ampak ti tako ali tako niso merodajni :P

Cyberpunk 2077 - metacritic 86
Dying Light 2 - metacritic 79

Po moje sta obe igri odlični, bi pa rekel, da je treba pri Dying Light najprej igrati DL1, ker gre v DL2 za nadaljevanje zgodbe in ni tiste prave imerzije če ne poznaš začetka zgodbe.

Tribal ::

DL2 je dobra igra, manjka še kako leto developerskega dela...
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dying Light (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
26242908 (1248) oo7
»

Dead Island 2

Oddelek: Igre
414876 (482) ahac
»

nakup prek cdkeys ali instant gaming (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
608954 (2391) yayo
»

katero igro?

Oddelek: Igre
81573 (1401) Donheled
»

PC igre 2014 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
7522229 (15200) yayo

Več podobnih tem