Forum » Na cesti » Rabim pomoč za uvoz avta iz Anglije
Rabim pomoč za uvoz avta iz Anglije
Riyaling ::
Stvar je taka, našel sem avto ki mi je zelo všeč, problem je da je v Angliji in je prodaja privatnik (rabljen avto, vem da je voznik na drugi strani, ni problema).
Zdaj plan je bil tako, jaz in moj S.Irski prijatelj bi odletela v Manchester, tam kupila avto in se odpeljala v Slovenijo z istim avtom. Zdaj me zanima če je to sploh možno narediti.
Avto ima Angleško registracijo, MOT (kar se mi zdi tehnično veljavnost), service book. Zgleda da ima avto vse papirje.
Zdaj ne vem kaj bi moral narediti glede papirjev, če se je možno odpeljati, ali je treba uvoziti z eno Storitvijo.
Lep pozdrav in hvala v naprej
Zdaj plan je bil tako, jaz in moj S.Irski prijatelj bi odletela v Manchester, tam kupila avto in se odpeljala v Slovenijo z istim avtom. Zdaj me zanima če je to sploh možno narediti.
Avto ima Angleško registracijo, MOT (kar se mi zdi tehnično veljavnost), service book. Zgleda da ima avto vse papirje.
Zdaj ne vem kaj bi moral narediti glede papirjev, če se je možno odpeljati, ali je treba uvoziti z eno Storitvijo.
Lep pozdrav in hvala v naprej
shadeX ::
Mora bit pa res hud in unikaten, ter cenovno ugoden avto, da si ga pripravljen it iskat v Anglijo ter z njim upravljat na desnem sedežu.
GregiB ::
Predvidevam, da ga lahko pripelješ zgolj kot zbirateljski predmet, registrirati ga v SLO ne boš mogel, z angleško registersko pa se tudi ne boš mogel vozit...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!
pe3c ::
Lahko ga predela tako, da bo imel volan na levi, nato homologira in potem z registracijo ni tezav.
GregiB ::
Lahko ga predela tako, da bo imel volan na levi, nato homologira in potem z registracijo ni tezav.Drži... ne vem, ali ima OP ta namen... zadeva pa precej $tan€...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!
xda develope ::
Sem že videl minija z volanom na desni in slovenskimi tablicami. Tako da verjetno se da regostrirati. Največja težava bi rekel da so luči.
Miha 333 ::
SmeskoSnezak ::
Ce lahk kitajce uvazajo, lahk ti tud pripeljes avto iz UK. Kolikor vem, marsikdo to pocne. Raje povprasaj na avtomobilskih forumih.
@ Pusti soncu v srce... @
Dr_M ::
Na sihtu imamo angleza, ki je sabo pripeljal dva avta in ju je normalno registriral pri nas. Za morebitne modifikacije avta pa ne vem.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
chort ::
Kolega je iz Japonske pripeljal Mitsubishi Delica 4x4 (kombi na Pajerotovem podvozju) z desnim volanom in ga ima normalno registriranega s slovenskimi tablicami, tako da se očitno da. Za tehnikalije uvoza iz UK ne znam točno pomagat, vendar ne bi smelo bit drugače kot iz katere koli druge EU države.
Pogosto vozim avtomobile z desnim volanom (v tujini), in je bistveno večji problem navaditi možgane na vožnjo po drugi strani v krožišča (pa tudi to sploh ni problem) kot pa upravljati z avtomobilom z desnim volanom, res ne vem zakaj eni zganjate tako paniko glede tega...
Pogosto vozim avtomobile z desnim volanom (v tujini), in je bistveno večji problem navaditi možgane na vožnjo po drugi strani v krožišča (pa tudi to sploh ni problem) kot pa upravljati z avtomobilom z desnim volanom, res ne vem zakaj eni zganjate tako paniko glede tega...
K0l1br1 ::
Predvidevam, da ga lahko pripelješ zgolj kot zbirateljski predmet, registrirati ga v SLO ne boš mogel, z angleško registersko pa se tudi ne boš mogel vozit...Pri nas to nedko že več let počne (volan na desni, ang. registrska), morda, ker je še anglež, ki pa ima tu stalno bivališče.
Siddh ::
V moji okolici vidim več avtov z volanom na desni in z slovenskimi registrskimi. Ko uvažaš je potrebno uredit homologacijo, kar nebi smel bit problem, plačati dajatve, nato pa še naredit tehničnega. Me pa zanima kako prehitevaš pri nas z takim avtom.
Za kak avto pa gre?
Za kak avto pa gre?
Jupito ::
Stvar je taka, našel sem avto ki mi je zelo všeč, problem je da je v Angliji in je prodaja privatnik (rabljen avto, vem da je voznik na drugi strani, ni problema).
Zdaj plan je bil tako, jaz in moj S.Irski prijatelj bi odletela v Manchester, tam kupila avto in se odpeljala v Slovenijo z istim avtom. Zdaj me zanima če je to sploh možno narediti.
Avto ima Angleško registracijo, MOT (kar se mi zdi tehnično veljavnost), service book. Zgleda da ima avto vse papirje.
Zdaj ne vem kaj bi moral narediti glede papirjev, če se je možno odpeljati, ali je treba uvoziti z eno Storitvijo.
Lep pozdrav in hvala v naprej
Moraš narediti pogodbo o prodaji z lastnikom in naredit moraš spremembo lastništva (export) na V5 (ti dobiš potem ta logbook, lastniku pa ostane en odrezek, s katerim bo odjavil avto). Glede vožnje takega avta pa ne vem točno; registracija je vezana na avto, ampak ne vem kako je z davkom (road tax) in pa moral bi ga seveda zavarovati.
V SLO pa moraš potem plačati DMV in razgradno takso, opraviti identifikacijo vozila in ga registrirati (za identifikacijo preveri pri lokalnem "tehničnem", če delajo, marsikje delajo, ni treba direkt k rti). Ampak najprej preveri kolikšen je DMV, da ne boš presenečen, ker je lahko nad 50% vrednosti avta, če si privoščiš pravo, možato motorizacijo, ki pošteno obogati ozračje!
Kot so ti že povedali, volan na levi ni pogoj za registracijo, moraš pa zamenjati luči spredaj (in zadaj, če ima posamezno meglenko in/ali luč za vzvratno - če jih ima na obeh straneh, ni problema).
Problem je, da nisi povedal za kak avto gre (koliko je star, ali je za USA trg, EU trg...). Če je to par let star avto, je pač tak postopek, Če je starodobnik in lahko dobiš certifikat, DMV odpade in če je v originalnem stanju, ni nobenih posebnih zahtev, razen luči (niti varnostnih pasov ne rabiš, če jih v originalu ni imel).
Če pa je starejši (z začetka devetdesetih), še ni starodobnik, ali pa ni bil delan za EU, in/ali ni EC homologiran, imaš potem cel postopek ugotavljanja skladnosti (homologacijo po domače) in imaš lahko težave zaradi kakega detajla (varnostni pasovi, nasloni za glavo, šipe...).
Je pa že nekaj let minilo in morda je kaj drugače, zato predlagam, da povprašaš na BMWSlo.com, tam je še precej ljubiteljev, ki sami uvozijo kaj zanimivega, čeprav se zadnje čase tudi tisti forum pospešeno spreminja v greznico moralistov, ekofrikov in enoslednih goblinov, tako da ne pričakuj preveč od povprečnih uporabnikov.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
rok_p ::
Če se ne da rešit softwersko boš moral menjati luči, drugače ti ne bo šlo čez tehničnega v slo. Volan na desni pa ni problem.
rok
Riyaling ::
Stvar je taka, našel sem avto ki mi je zelo všeč, problem je da je v Angliji in je prodaja privatnik (rabljen avto, vem da je voznik na drugi strani, ni problema).
Zdaj plan je bil tako, jaz in moj S.Irski prijatelj bi odletela v Manchester, tam kupila avto in se odpeljala v Slovenijo z istim avtom. Zdaj me zanima če je to sploh možno narediti.
Avto ima Angleško registracijo, MOT (kar se mi zdi tehnično veljavnost), service book. Zgleda da ima avto vse papirje.
Zdaj ne vem kaj bi moral narediti glede papirjev, če se je možno odpeljati, ali je treba uvoziti z eno Storitvijo.
Lep pozdrav in hvala v naprej
Moraš narediti pogodbo o prodaji z lastnikom in naredit moraš spremembo lastništva (export) na V5 (ti dobiš potem ta logbook, lastniku pa ostane en odrezek, s katerim bo odjavil avto). Glede vožnje takega avta pa ne vem točno; registracija je vezana na avto, ampak ne vem kako je z davkom (road tax) in pa moral bi ga seveda zavarovati.
V SLO pa moraš potem plačati DMV in razgradno takso, opraviti identifikacijo vozila in ga registrirati (za identifikacijo preveri pri lokalnem "tehničnem", če delajo, marsikje delajo, ni treba direkt k rti). Ampak najprej preveri kolikšen je DMV, da ne boš presenečen, ker je lahko nad 50% vrednosti avta, če si privoščiš pravo, možato motorizacijo, ki pošteno obogati ozračje!
Kot so ti že povedali, volan na levi ni pogoj za registracijo, moraš pa zamenjati luči spredaj (in zadaj, če ima posamezno meglenko in/ali luč za vzvratno - če jih ima na obeh straneh, ni problema).
Problem je, da nisi povedal za kak avto gre (koliko je star, ali je za USA trg, EU trg...). Če je to par let star avto, je pač tak postopek, Če je starodobnik in lahko dobiš certifikat, DMV odpade in če je v originalnem stanju, ni nobenih posebnih zahtev, razen luči (niti varnostnih pasov ne rabiš, če jih v originalu ni imel).
Če pa je starejši (z začetka devetdesetih), še ni starodobnik, ali pa ni bil delan za EU, in/ali ni EC homologiran, imaš potem cel postopek ugotavljanja skladnosti (homologacijo po domače) in imaš lahko težave zaradi kakega detajla (varnostni pasovi, nasloni za glavo, šipe...).
Je pa že nekaj let minilo in morda je kaj drugače, zato predlagam, da povprašaš na BMWSlo.com, tam je še precej ljubiteljev, ki sami uvozijo kaj zanimivega, čeprav se zadnje čase tudi tisti forum pospešeno spreminja v greznico moralistov, ekofrikov in enoslednih goblinov, tako da ne pričakuj preveč od povprečnih uporabnikov.
Avto je Toyota MR2 Mk2 2.0 1993, ima status starodobnika torej DMV ne bo treba plačevati? Sicer ne vem kako so točna ta pravila za starodobnike. Luči to vem da je treba zamenjati, sicer me zanima ker ima twincam luči, ali je možno da se samo zamenjajo luč ena z drugo?
Drugo več al manj vem, glede papirjev v UK, zdej me samo zanima če se lahko z njihovimi tablicami odpeljem k nam, ker sem prebral da ljudje kupujejo avte v UK in se vozijo v nemčijo z njihovimi tablicami brez problemov, sicer ni slovenija ampak nekaj podobno bi moralo biti?
LP
ginekk ::
springfield ::
Pri samodejno prilagodljivih zarometih (xenon, led) se to da. Imas nekje v nastavitvah, da nastavis po katerem pasu vozis.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
Jupito ::
Stvar je taka, našel sem avto ki mi je zelo všeč, problem je da je v Angliji in je prodaja privatnik (rabljen avto, vem da je voznik na drugi strani, ni problema).
Zdaj plan je bil tako, jaz in moj S.Irski prijatelj bi odletela v Manchester, tam kupila avto in se odpeljala v Slovenijo z istim avtom. Zdaj me zanima če je to sploh možno narediti.
Avto ima Angleško registracijo, MOT (kar se mi zdi tehnično veljavnost), service book. Zgleda da ima avto vse papirje.
Zdaj ne vem kaj bi moral narediti glede papirjev, če se je možno odpeljati, ali je treba uvoziti z eno Storitvijo.
Lep pozdrav in hvala v naprej
Moraš narediti pogodbo o prodaji z lastnikom in naredit moraš spremembo lastništva (export) na V5 (ti dobiš potem ta logbook, lastniku pa ostane en odrezek, s katerim bo odjavil avto). Glede vožnje takega avta pa ne vem točno; registracija je vezana na avto, ampak ne vem kako je z davkom (road tax) in pa moral bi ga seveda zavarovati.
V SLO pa moraš potem plačati DMV in razgradno takso, opraviti identifikacijo vozila in ga registrirati (za identifikacijo preveri pri lokalnem "tehničnem", če delajo, marsikje delajo, ni treba direkt k rti). Ampak najprej preveri kolikšen je DMV, da ne boš presenečen, ker je lahko nad 50% vrednosti avta, če si privoščiš pravo, možato motorizacijo, ki pošteno obogati ozračje!
Kot so ti že povedali, volan na levi ni pogoj za registracijo, moraš pa zamenjati luči spredaj (in zadaj, če ima posamezno meglenko in/ali luč za vzvratno - če jih ima na obeh straneh, ni problema).
Problem je, da nisi povedal za kak avto gre (koliko je star, ali je za USA trg, EU trg...). Če je to par let star avto, je pač tak postopek, Če je starodobnik in lahko dobiš certifikat, DMV odpade in če je v originalnem stanju, ni nobenih posebnih zahtev, razen luči (niti varnostnih pasov ne rabiš, če jih v originalu ni imel).
Če pa je starejši (z začetka devetdesetih), še ni starodobnik, ali pa ni bil delan za EU, in/ali ni EC homologiran, imaš potem cel postopek ugotavljanja skladnosti (homologacijo po domače) in imaš lahko težave zaradi kakega detajla (varnostni pasovi, nasloni za glavo, šipe...).
Je pa že nekaj let minilo in morda je kaj drugače, zato predlagam, da povprašaš na BMWSlo.com, tam je še precej ljubiteljev, ki sami uvozijo kaj zanimivega, čeprav se zadnje čase tudi tisti forum pospešeno spreminja v greznico moralistov, ekofrikov in enoslednih goblinov, tako da ne pričakuj preveč od povprečnih uporabnikov.
Avto je Toyota MR2 Mk2 2.0 1993, ima status starodobnika torej DMV ne bo treba plačevati? Sicer ne vem kako so točna ta pravila za starodobnike. Luči to vem da je treba zamenjati, sicer me zanima ker ima twincam luči, ali je možno da se samo zamenjajo luč ena z drugo?
Drugo več al manj vem, glede papirjev v UK, zdej me samo zanima če se lahko z njihovimi tablicami odpeljem k nam, ker sem prebral da ljudje kupujejo avte v UK in se vozijo v nemčijo z njihovimi tablicami brez problemov, sicer ni slovenija ampak nekaj podobno bi moralo biti?
LP
Za oldija je pri nas 30 let, ne boš ga mogel homologirati kot starodobnika (za oprostitev DMV je potrebno vpisati tudi status na prometni, to pa ne gre, če je mlajši od 30 let).
Za vožnjo bi se moral pozanimati, kako je z davkom (road tax) in zavarovanjem (to ostane, ali moraš ti plačat?). Tega ne vem, ker se nikoli nisem vozil z njihovimi tablicami. Sicer pa se lahko voziš, ja. Z nacionalno registracijo EU članice se lahko tudi kot državljan druge države pelješ v tretjo državo EU, je pa časovno omejeno, ker mora biti avto registriran v državi, kjer bivaš. Pri nas moraš v 15 dneh po nakupu prijaviti na durs, se pravi moraš narediti identifikacijo vozila (da potrdijo emisijsko klaso in prostornino, da ti lahko odmerijo DMV).
Pri žarometih ni ravno tako ensotavno, ker tudi če jih zamenajš levo-desno, bo snop še vendno odprt v napačno smer (zasenčen mora biti proti sredini cestišča):
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jupito ()
shadeX ::
Volan na desni pa ni problem.
In kako potem prehitevaš, če imaš volan na desni? Po desni itak ne prehitevaš, po levi pa morš dat več kot polovico avta na nasprotno stran ceste da vidiš če je cesta prosta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
oiwedfhjweif ::
Po enakem principu, kot če ti s svojim avtom prehitevaš v Angliji.
Sej je pri nas v SLO tudi nekaj japonskih eksotov z volanom na desni, pa je to še najmanjši problem pri vožnji. Bol je problem McDrive, ker moraš naročit in prevzet rikverc
Sej je pri nas v SLO tudi nekaj japonskih eksotov z volanom na desni, pa je to še najmanjši problem pri vožnji. Bol je problem McDrive, ker moraš naročit in prevzet rikverc
Map ::
Mogoče kdo ve, kje finančna uprava dobi podatke glede izpustov, po katerih potem računajo DMV? Na mobile.de lahko namreč pri istem modelu avta opaziš razlike, posledično te lahko višina DMVja negativno preseneti.
nsa_ag3nt ::
Zavijanje v levo v križiščih, ročica s smerokazi na drugi strani, ročni menjalnik upravljanje z levo roko, garažne hiše imajo tudi "drivein" sistem.
OP
Si že kdaj sploh vodil vozilo z volanom na desni par dni ?
Ok, redka Toyota, je to dovolj plusa za vse ostalo, kar to potegne za seboj ?
OP
Si že kdaj sploh vodil vozilo z volanom na desni par dni ?
Ok, redka Toyota, je to dovolj plusa za vse ostalo, kar to potegne za seboj ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
Jupito ::
Mogoče kdo ve, kje finančna uprava dobi podatke glede izpustov, po katerih potem računajo DMV? Na mobile.de lahko namreč pri istem modelu avta opaziš razlike, posledično te lahko višina DMVja negativno preseneti.
http://www.fu.gov.si/fileadmin/Internet...
http://www.fu.gov.si/fileadmin/Internet...
Rabiš potrdilo o tem kateri emisijski normi ustreza vozilo, to se opravi skupaj s pregledom/identidfikacijo/homologacijo vozila. Dobiš to potrdilo, potem to skupaj z napovedjo in kopijo pogodbe oddaš fursu. Te pa ne zavaruje pred tem, da furs potegne podatke o vrednosti vozila iz lastne riti, če imajo slab dan (dvojno negativno presenečenje!).
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jupito ()
Jupito ::
Volan na desni pa ni problem.
In kako potem prehitevaš, če imaš volan na desni? Po desni itak ne prehitevaš, po levi pa morš dat več kot polovico avta na nasprotno stran ceste da vidiš če je cesta prosta.
Pozabil si, da moraš še brisalce vklopit. Če pripelje nasproti kakšna mehka ovira.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
husky1 ::
Zanimivo koliko enih pametovanj v smislu kako prehitevat, pa zakaj volan na desni, pa drago etc etc., zelo verjetno pa še nobeden od teh ni niti sedel v takem avtu. Skratka noben problem desni volan, kdor govori za prehitevanje, naj bo raje tiho, ker, ali prehiteva res brezglavo, ali pa samo da klobasa. Ko prehitevaš, imaš vsaj par metrov varnostne razdalje, vse lepo pregledno. Razen če ne vržeš avta kar na nasprotni pas medtem ko voziš 5cm za ritjo, ampak žal se to dogaja prepogosto z vozniki z volanom na levi :D. Skratka neutemeljeno. Edina slabost je, kot pravi macidumo, McDrive, ampak k sreči nisem uporabnik junka ;)
Ex. voznik STI type UK (8 let)
Ex. voznik STI type UK (8 let)
[D]emon ::
Mora bit pa res nekaj posebnega avto...
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
chort ::
Zavijanje v levo v križiščih, ročica s smerokazi na drugi strani, ročni menjalnik upravljanje z levo roko,
Ni nujno. Vsi avtomobili z desnim volanom, ki sem jih do sedaj vozil (5 različnih firm), imajo obvolanske ročice kar po istem standardu, samo menjalnik je na drugi strani. Tudi pedali niso zrcaljeni :D
Vsega tega se človek hitro navadi. Tudi zavijat levo v križiščih ni nek problem, ne vem zakaj bi bil, oziroma kaj bi bilo drugače?
MihaK3 ::
Če je dovolj redek model, lahko dobiš status oldtimerja tudi za 25 let staro vozilo, pokliči na SVAMZ in povprašaj.
Map ::
Mogoče kdo ve, kje finančna uprava dobi podatke glede izpustov, po katerih potem računajo DMV? Na mobile.de lahko namreč pri istem modelu avta opaziš razlike, posledično te lahko višina DMVja negativno preseneti.
http://www.fu.gov.si/fileadmin/Internet...
http://www.fu.gov.si/fileadmin/Internet...
Rabiš potrdilo o tem kateri emisijski normi ustreza vozilo, to se opravi skupaj s pregledom/identidfikacijo/homologacijo vozila. Dobiš to potrdilo, potem to skupaj z napovedjo in kopijo pogodbe oddaš fursu. Te pa ne zavaruje pred tem, da furs potegne podatke o vrednosti vozila iz lastne riti, če imajo slab dan (dvojno negativno presenečenje!).
Torej vse potrebne podatke dobiš šele ob ogledu/identifikaciji/homologaciji vozila, pred tem pa lahko s podatki, dostopnimi na spletu, le približno ugibaš, ker niso nujno pravilni oz. všeč fursu?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov predlog zakona o davku na motorna vozilaOddelek: Na cesti | 3277 (2355) | HappyPills |
» | Pomoč pri nakupu rabljenega avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7376 (5582) | next3steps |
» | Ponovni uvoz avtomobilaOddelek: Na cesti | 5438 (4671) | Red_Mamba |
» | Uvoz avtomobila iz Irske (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 18222 (12212) | martincek1 |
» | Kako dvigniti večjo vsoto denarja na Irskem?Oddelek: Loža | 5296 (4325) | St235 |