Forum » Šola » Študij na iam-u.
Študij na iam-u.
Omara123 ::
LP!
Ali je kdo študiral na iam-u (visoko šolski program) in mi pove kaj o tej šoli? Sam se sicer zanimam za 3d modeliranje in to je edina šola, ki ponuja to kot smer študija.
In ali je po končanem študijo težko najti službo v tej smeri?
Hvala za odgovore!
Ali je kdo študiral na iam-u (visoko šolski program) in mi pove kaj o tej šoli? Sam se sicer zanimam za 3d modeliranje in to je edina šola, ki ponuja to kot smer študija.
In ali je po končanem študijo težko najti službo v tej smeri?
Hvala za odgovore!
eric_cartman ::
Vsaj 5krat letno so pogovori o tej šoli.. Tudi jaz sem se že razpisal.. Pa se mi ne da več.. Poišči teme..
Če pričakuješ, da boš po koncu študija obvladal 3D se motiš.. Mislim.. Lahko ga boš obvladal.. Vendar to ne bo zaradi šole, temveč zaradi tvojega trdega dela doma.
3D imaš tudi na arhitekturi kakor vem.. In pa na NTFju. Sicer pa..Problem je v tem, ker jih veliko to dela za zabavo.. Ampak če pa uporabno združiš s koristnim in se naučiš poleg tega tudi dobro programirat v C# ali pa C++, potem si pa zmagal. Potem pa je služb kar dosti. Sicer pa samo od modeliranja težko preživiš..
Tudi odvisno je od vrste 3D-ja. Kar gre sedaj še v prodajo gre recimo motion graphics(mograph). Cinema 4D je kar dober v tem. Vizualizacija in animacija produktov je še kar iskana. Animirani filmi, igre in raznorazni liki iz iger pa bolj slabo.
Če pričakuješ, da boš po koncu študija obvladal 3D se motiš.. Mislim.. Lahko ga boš obvladal.. Vendar to ne bo zaradi šole, temveč zaradi tvojega trdega dela doma.
3D imaš tudi na arhitekturi kakor vem.. In pa na NTFju. Sicer pa..Problem je v tem, ker jih veliko to dela za zabavo.. Ampak če pa uporabno združiš s koristnim in se naučiš poleg tega tudi dobro programirat v C# ali pa C++, potem si pa zmagal. Potem pa je služb kar dosti. Sicer pa samo od modeliranja težko preživiš..
Tudi odvisno je od vrste 3D-ja. Kar gre sedaj še v prodajo gre recimo motion graphics(mograph). Cinema 4D je kar dober v tem. Vizualizacija in animacija produktov je še kar iskana. Animirani filmi, igre in raznorazni liki iz iger pa bolj slabo.
Invictus ::
Profesionalno risarstvo (2D, 3D) je bilo boom 10 let nazaj. Plače zelo visoke, pa še dosti freelancerstva je bilo.
Nato je bil boom medijskih šol, ki so učile obrtniška znanja. Pač vodovodarska šola na malo višjem nivoju. REcimo...
Potem so plače precej padle. V VB predvsem na račun Francije, ki je bila bistveno cenejša.
Danes je to obrtniško znanje, ki je lahko čisto spodobna služba, če te to res veseli. Ne vrti se pa tukaj veliko denarja.
V glavnem, zlati časi so mimo. Ne splača se ti plačevati šolnine za nek faks, ampak za ta denar raje kupi škatlo za 1500 EUR z monitorjem ali dvema, pa začni predelovat online učbenika. Tukaj papir ne pomaga nič, ampak bolj tvoje reference.
Udemy ima non-stop akcije za tečaje po 10-20 EUR.
Nato je bil boom medijskih šol, ki so učile obrtniška znanja. Pač vodovodarska šola na malo višjem nivoju. REcimo...
Potem so plače precej padle. V VB predvsem na račun Francije, ki je bila bistveno cenejša.
Danes je to obrtniško znanje, ki je lahko čisto spodobna služba, če te to res veseli. Ne vrti se pa tukaj veliko denarja.
V glavnem, zlati časi so mimo. Ne splača se ti plačevati šolnine za nek faks, ampak za ta denar raje kupi škatlo za 1500 EUR z monitorjem ali dvema, pa začni predelovat online učbenika. Tukaj papir ne pomaga nič, ampak bolj tvoje reference.
Udemy ima non-stop akcije za tečaje po 10-20 EUR.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katera Računalniška šola?Oddelek: Šola | 1310 (944) | rokp |
» | Visja sola informatika (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 31062 (21228) | drzni86 |
» | FRI in zaposlitev (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 19496 (17576) | detroit |
» | naprej za šolanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 48267 (45749) | Jan987 |
» | Waldorfska osnovna šola...Oddelek: Šola | 7889 (7157) | DoloresJane |