» »

mBills v praksi

mBills v praksi

««
5 / 13
»»

Petrol Slo ::

Kosek1 je izjavil:

Sicer smo se o tem že pred kratkim pogovarjali. Če pogledamo bilanco Mbills, ni to neka zanesljiva firma in opozarjam, ne imeti preveč denarja na računu. Samo povem. :) Seveda, dokler dela naj pač dela.


Spoštovani,

mBills je produkt podjetja MBILLS d.o.o., ki posluje z licenco Banke Slovenije za storitev izdajanja elektronskega denarja in plačilnih storitev. Denar uporabnikov je v vsakem trenutku varno shranjen na fiduciarnih računih, do njega pa brez izrecnega pooblastila uporabnika ne more nihče. Fiduciarni računi so ločeni od poslovnih računov podjetja, zato v morebitnem primeru stečaja podjetja, le-ta ne vpliva na razpoložljivost sredstev uporabnikov.

Lep pozdrav,

Matic Žmuc
MBILLS d.o.o.

joze67 ::

Kaj pa če gre v stečaj banka, kjer je odprt ta fiduciaren račun. Je to pokrito z jamstveno shemo, ali gre za ne vem, poslovno razmerje (kjer denar podjetij ni pokrit)?

Map ::

spargelj je izjavil:

Se že ve kdaj bo prišla nova kartica ???

Tocnega datuma ne morejo zagotovit, prva posilja kartic pa bo poslana v tem tednu.

Petrol Slo ::

joze67 je izjavil:

Kaj pa če gre v stečaj banka, kjer je odprt ta fiduciaren račun. Je to pokrito z jamstveno shemo, ali gre za ne vem, poslovno razmerje (kjer denar podjetij ni pokrit)?


Spoštovani,

denar uporabnikov mBills je v vsakem trenutku varno shranjen na posebnih, t.i. fiduciarnih, računih slovenskih bank, dostop morebitnih upnikov MBILLS d.o.o. do teh sredstev pa brez izrecnega dovoljenja mBills uporabnikov ni možen. Fiduciarni računi so ločeni od poslovnih računov podjetja, zato bi v primeru morebitnega stečaja podjetja MBILLS d.o.o. denar še vedno bil na voljo uporabnikom mBills. Dodatno so sredstva polno identificiranih mBills uporabnikov vključena tudi v državni sistem jamstva za vloge, ki ga upravlja Banka Slovenije, ki zagotavlja dodatno varstvo sredstev tudi v primeru stečaja banke, pri kateri so odprti fiduciarni računi.

Lep pozdrav,

Matic Žmuc
MBILLS d.o.o.

sloxl8 ::

Imam nekaj vprašanj glede mBills, Mastercarda in Garmin Pay (imam vse troje).
- Če mBills povežeš s TRR, ali moraš imeti na mBills računu več sredstev kot je strošek nakupa? Npr. želim plačati iz appa s QR kodo in imam na mBills računu 10€, strošek nakupa pa je 20€. Bo nakup zavrnjen ali bo mBills avtomatsko zahteval sredstva iz povezanega TRR. Če sredstev avtomatsko ne zahteva s TRR-ja, zakaj bi potem imel le-tega povezanega?
- Isto vprašanje, le da ne plačujem z appom, ampak z Garmin Pay.
- Ali lahko v appu (npr. s QR kodo) plačam z mBills Mastercard?

Petrol Slo ::

sloxl8 je izjavil:

Imam nekaj vprašanj glede mBills, Mastercarda in Garmin Pay (imam vse troje).
- Če mBills povežeš s TRR, ali moraš imeti na mBills računu več sredstev kot je strošek nakupa? Npr. želim plačati iz appa s QR kodo in imam na mBills računu 10€, strošek nakupa pa je 20€. Bo nakup zavrnjen ali bo mBills avtomatsko zahteval sredstva iz povezanega TRR. Če sredstev avtomatsko ne zahteva s TRR-ja, zakaj bi potem imel le-tega povezanega?
- Isto vprašanje, le da ne plačujem z appom, ampak z Garmin Pay.
- Ali lahko v appu (npr. s QR kodo) plačam z mBills Mastercard?


Spoštovani,

v mBills denarnico lahko povežete TRR katerekoli banke, plačevanje neposredno iz stanja na TRR pa je trenutno mogoče le za komitente banke Sberbank. V praksi to pomeni, da lahko nastavite privzeti vir sredstev, pri tem pa lahko izbirate med stanjem v mBills denarnici in stanjem na Sberbank TRR. Če kot privzeti vir sredstev izberete Sberbank TRR in opravite plačilo z mBills (plačilo na prodajnem mestu s slikanjem QR kode ali prikazom črtne kode, plačilo položnice ali e-računa, nakazilo drugi osebi), bo znesek poravnan neposredno z vašega TRR. Slednje pa ne velja za plačila z mBills Mastercard (torej tudi Garmin Pay). Nakupi z mBills Mastercard se izvedejo iz stanja v mobilni denarnici. A to ne predstavlja večje ovire, saj vam povezava mBills in Sberbank TRR omogoča tudi takojšnje polnjenje mobilne denarnice iz TRR (24 ur na dan, v realnem času).

V kolikor ste komitent druge banke vam povezava vašega transakcijskega računa omogoča lažje polnjenje z vašega TRR in mesečno (samodejno) polnjenje. Tovrstna polnjenja se izvajajo v skladu z urniki plačilnega prometa posamezne banke.

Lep pozdrav

Matic Žmuc
MBILLS d.o.o.

Kosek1 ::

Petrol Slo je izjavil:

joze67 je izjavil:

Kaj pa če gre v stečaj banka, kjer je odprt ta fiduciaren račun. Je to pokrito z jamstveno shemo, ali gre za ne vem, poslovno razmerje (kjer denar podjetij ni pokrit)?


Spoštovani,

denar uporabnikov mBills je v vsakem trenutku varno shranjen na posebnih, t.i. fiduciarnih, računih slovenskih bank, dostop morebitnih upnikov MBILLS d.o.o. do teh sredstev pa brez izrecnega dovoljenja mBills uporabnikov ni možen. Fiduciarni računi so ločeni od poslovnih računov podjetja, zato bi v primeru morebitnega stečaja podjetja MBILLS d.o.o. denar še vedno bil na voljo uporabnikom mBills. Dodatno so sredstva polno identificiranih mBills uporabnikov vključena tudi v državni sistem jamstva za vloge, ki ga upravlja Banka Slovenije, ki zagotavlja dodatno varstvo sredstev tudi v primeru stečaja banke, pri kateri so odprti fiduciarni računi.

Lep pozdrav,

Matic Žmuc
MBILLS d.o.o.


Tole, precej ponesrečeno logično razmišljanje nekoga, ki ne ve, kaj piše. Jaz nisem po župi priplaval. Ko govorimo o varnosti, je treba imeti varnost tudi varnost pred Mbillsom, ločiti je treba med varstvom sredstev pri d.o.o. ju in pri fizičnih osebah. :) To ni eno in isto.

Ali obstaja kak izpisek, ki kaže, da mBills denar svojih klientov ne "obrača"? Dvomim. :)

Bilance mBillsa pa ne bom objavil tule objavljal, ker bi potem vsi zaprli te račune. :)

hermes ::

Kosek1 je izjavil:

Ali obstaja kak izpisek, ki kaže, da mBills denar svojih klientov ne "obrača"? Dvomim. :)


Reče se mu dovoljenje Banke Slovenije: https://www.bsi.si/financna-stabilnost/...

Skyman ::

je ze kdo prijel novo kartico?

Kosek1 ::

hermes je izjavil:

Kosek1 je izjavil:

Ali obstaja kak izpisek, ki kaže, da mBills denar svojih klientov ne "obrača"? Dvomim. :)


Reče se mu dovoljenje Banke Slovenije: https://www.bsi.si/financna-stabilnost/...

To niti približno nima nobene zveze z mojim vprašanjem. Hehe, si faca. :)

slotech5 ::

Skyman je izjavil:

je ze kdo prijel novo kartico?


Sem prejel novo kartico, jo aktiviral in uspešno izvedel 1 plačilo.

slotech5 ::

Pri spletnem nakupu opažam, da na novi kartici ni implementiran 3D Secure? Pri prejšnji kartici sem za potrditev nakupa moral vpisati OTP, ki sem ga prejel preko SMS, z novo kartico tega ne zahteva.

LightBit ::

Pri moji ni bilo.

slotech5 ::

Se jim je mudilo poslat nove kartice, na varnost so pa pozabili.

Vetrolov ::

A kdo ve, kdaj bo možno naročilo kartice za nove uporabnike? Že od prejšnjega tedna piše trenutno naročilo kartice ni mogoče.

dripac ::

Tudi obstoječi uporabniki kljub obvestilu izpred cca. dveh tednov nazaj o prihodu nove kartice "v pričetku naslednjega tedna" fizičnih kartic še nismo prejeli. No, vsaj jaz in moji znanci ne, mogoče pa kdo je.

GupeM ::

Tudi jaz še nisem prejel nove, čeprav so obljubljali da naj bi jo vsi prejeli do konca prejšnjega tedna.

dunda ::

Sin jo je pred nekaj dnevi prejel, jaz pa ne.
Mogoče pa jo najprej pošljejo tistim, ki imajo največ gor :-)
Potem bom še čakal.
https://www.kacnje.eu

delavec44 ::

Mi smo prejeli 2 od 3. Nisem uspel ugotoviti nekega vzorca.

Killermode ::

Mi smo prejeli 3 od 3. ena prejšnji teden, dve pa ta teden.

dripac ::

Se ugriznem v jezik, me je danes pričakala v nabiralniku :)

Petrol Slo ::

slotech5 je izjavil:

Pri spletnem nakupu opažam, da na novi kartici ni implementiran 3D Secure? Pri prejšnji kartici sem za potrditev nakupa moral vpisati OTP, ki sem ga prejel preko SMS, z novo kartico tega ne zahteva.


Spoštovani,

varnost e-denarja mBills uporabnikov je pri nas na prvem mestu. Zato pri spletnem nakupovanju z novo mBills Mastercard kartico uspešno že deluje t.i. 3D Secure 2.x potrjevanje spletnih nakupov, kjer uporabnik nakupe potrjuje v mBills aplikaciji z vpisom pina v aplikaciji mBills, ali biometrijo (prepoznava prstnega odtisa in obraza). Za vsak spletni nakup mBills uporabnik prav tako prejme potisno sporočilo, limite za spletne nakupe pa si lahko uporabnik brezplačno nastavlja kar v svoji mBills mobilni denarnici. Tako lahko uporabnik zagotovi dodatno varno nakupovanje na način da si npr. onemogoči nakupe izven EU ali si nastavi lasten maksimalen znesek spletnega nakupa. Ker veliko spletnih trgovcev še ni podprlo t.i. 3D Secure 2.x standarda potrjevanja spletnih plačil, bo v mBills v kratkem na voljo tudi 3D Secure 1.x, kjer uporabnik spletni nakup potrdi z enkratno kodo, ki jo prejme preko SMS sporočila. V vmesnem času pa nakupi z mBills aplikacijo ali mBills Mastercard debetno kartico ostajajo enako varni kot v preteklosti.

Lep pozdrav,

Matic Žmuc
MBILLS d.o.o.

Skyman ::

Se mi je ze zgodilo da sem rabil "kodo" in je ni blo cca 10min,potem sem X dal in zadeva je šla naprej bp,šele cez cca 15min dobim kodo..Ni panike bilo ker je bila zaupanja vredna spletna trgovina

Drugace pa še vedno cakam kartico poštar je danes ni imel :8)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Ijus ::

danes malo prej naročil mBills kartico.
Corpse & Mrhovina, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

Kosek1 ::

delavec44 je izjavil:

Mi smo prejeli 2 od 3. Nisem uspel ugotoviti nekega vzorca.


Morda je po abecedi?

spargelj ::

Še vedno ki kartice .:(

Skyman ::

Kosek1 je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Mi smo prejeli 2 od 3. Nisem uspel ugotoviti nekega vzorca.


Morda je po abecedi?


Nop.. ker brat je dobil jaz še cakam vrjetno je po registraciji predvidevam ker se je on kaksenih 7-14 pred menoj ustvaril racun

Kosek1 ::

GupeM je izjavil:

Tudi jaz še nisem prejel nove, čeprav so obljubljali da naj bi jo vsi prejeli do konca prejšnjega tedna.

Očitno je zmanjkalo plastične mase za 3D tiskalnik. Malo bo treba še počakat. :)

delavec44 ::

Kosek1 je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Mi smo prejeli 2 od 3. Nisem uspel ugotoviti nekega vzorca.


Morda je po abecedi?



Pri nas ne. 1. po abecedi in 2. kronološko po odprtju računa je dobil 1. kartico. 3. po abecedi in 1. odprl račun je dobil 2. kratico teden kasneje. 2. po abecedi in 3. odprl račun pa še ne in tudi v aplikaciji ne piše da je naročena. Ta 3. je še posebej ironičen, ker je ravno odprl račun in prejel kartico, potem so mu jo pa dan kasneje deaktivirali :D

Karen ::

To sceno ima tudi boljša polovica - ko jo je prejela je še aktivirat ni uspela pa so jo že blokirali. Jaz sem že dobil novo 2 dni nazaj, ona še ne. Po mojem bodo v tednu dni vsi dobili... kak dan potrpežljivosti pa bo, prepričan sem da štancajo kolikor zmorejo mašine personalizirat.

misek ::

Dobil kartico ampak je sploh ne morem aktivirati. Kot kaže je v sistemu še vedno stara, ki je neaktivna.
In tako bo potrebno poklicati tehnično pomoč :(

Pomagala je posodobitev aplikacije :-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: misek ()

Laki_ laik ::

A mi lahko tisti ki imate aplikacijo in še niste prejeli kartice prosim poveste a tudi vam piše "kartica še ni naročena"?Do pred dvema dnevoma je bila prikazana še stara kartica in je pisalo da ni aktivna sedaj pa je več ni in piše da kartica še ni naročena.A to pomeni da jo moram ponovno naročiti ali kako?A nebi morali vsem avtomatsko oni poslat nove kartice?

Laki_ laik ::

Torej eni si moramo sami ponovno naročit kartico.Banda kurčeva!!

satfinder ::

Dobil novo kartico že dneve nazaj po pošti - jo nisem nič posebej naročeval.
Priimek mi je na R, denarja v denarnici pa sem imel cca. €300 (mislim, da
slednje ni vplivalo). mBills mi dela 10/10 (plačevanje položnic, e-računov,
plačevanje z mBills Mastercard kartico, Petrol črpalke kot bankomati).
Polnit v bodoče ga pa mislim z bančnega N26 računa (ni provizije - se ne
šteje kot 'quasi cash'). Ko se po pošti dobi novo kartico, je treba hkrati
posodobiti tudi aplikacijo na telefonu ...
Korak do konca in Naprej :).

zadetek ::

Je že kdo dobil refound (vračilo) denarja iz stare kartice ? Kitajec mi je odobril refound pred dobrim tednom običajno je bilo po tednu nakazano sedaj pa ne, sicer piše na njihovem faq da bo preusmerjeno na novo kartico vendar malo dvomim.

Dag ::

Samo za info, nova aplikacija zahteva minimalno Android 6.0, tako da tisti s starejšimi telefoni se lahko slikamo.

(Vem, dinozaver sem, ampak dokler je telefon hardversko ok, nov enakega ranga pa je vsaj 400€, ga ne mislim menjati.)

d4vid ::

Če nimaš ravno kakšne eksotike, poskusi naložit kak novejši custom rom... Če je res tako zmogljiv, ne vem, zakaj ne bi delal vsaj android 7 gor...
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Skyman ::

zadetek je izjavil:

Je že kdo dobil refound (vračilo) denarja iz stare kartice ? Kitajec mi je odobril refound pred dobrim tednom običajno je bilo po tednu nakazano sedaj pa ne, sicer piše na njihovem faq da bo preusmerjeno na novo kartico vendar malo dvomim.


Ja enake tezave z amazon.de 7.7 so mi dal zahtevek za povracilo denarja,rekli so mi 3-4 dni danes ponovno kokntaktiram amazon nakar mi pravi da naceloma traja 3-10 delovne dni.Ce ne bo do 21ga naj se ponovno javim na suport,v zadnjo je to bilo cca 4 delovne dni.Mbills mi je ze 1 teden nazaj zagotovil da bo bp premestil iz stare kartice na mbilss denarnico a le ko dobijo €.Potem pa ne vem da to traja cca 1 teden,in ce odstejemo vikend 5 delovnih dni bi to leta 1920 zastopil 2020 pa bolj tezko.

FoxKnox ::

zadetek je izjavil:

Je že kdo dobil refound (vračilo) denarja iz stare kartice ? Kitajec mi je odobril refound pred dobrim tednom običajno je bilo po tednu nakazano sedaj pa ne, sicer piše na njihovem faq da bo preusmerjeno na novo kartico vendar malo dvomim.


Kartična vračila se stekajo v denarnico, Ali ima rok vračila 3 - 20 dni in glede na dobave naročenega ima trenutno očitno veliko prometa na vračilih denarja .

modelno1 ::

Se je še komu zgodilo, da so nanj pri migraciji kartic pozabili? Sam sem moral naročiti novo kartico, kot da je ne bi imel že prej ...
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

PARTyZAN ::

Ja, jaz je še vedno nisem dobil.

modelno1 ::

Kaj ti pa v appu pravi? Imaš opcijo za naročilo kartice?
Meni je na supportu razložil, da so imeli neke težave pri migraciji. Na to, da bi o tem obvestili prizadete uporabnike, pa očitno niso pomislili.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

PARTyZAN ::

Pa res, v aplikaciji imam možnost naročila. Hvala.

Kosek1 ::

PARTyZAN je izjavil:

Pa res, v aplikaciji imam možnost naročila. Hvala.


Po novem dobiš samo, če naročiš. Verjetno je bilo v preteklosti precej kartic poslanih, pa ljudje niso hoteli rizkirat. Nič čudnega glede na bilanco. :)

spargelj ::

Mene pa zanima ?A naj ne bi bilo poljenje bančnega računa zastonj nkbm mi zaračuna 0,26 za direktno obremenitev.

Dark000 ::

Ja seveda, to je strošek tvoje banke, nima veze z mbills. Brezplačno s strani mbills je mišljeno le kot to, da oni ne zaračunavajo še kaj dodatno pri tem. Če želiš naložiti brez stroškov, lahko po peš poti. Dvigneš denar na bankomatu in neseš na petrol :)

PARTyZAN ::

Kosek1 je izjavil:

PARTyZAN je izjavil:

Pa res, v aplikaciji imam možnost naročila. Hvala.


Po novem dobiš samo, če naročiš. Verjetno je bilo v preteklosti precej kartic poslanih, pa ljudje niso hoteli rizkirat. Nič čudnega glede na bilanco. :)


To mi je jasno. Sem pa mislil, da mi bodo avtomatsko poslali novo kartico, glede na to, da sem jo imel že prej.

satfinder ::

Kosek1 je izjavil:

PARTyZAN je izjavil:

Pa res, v aplikaciji imam možnost naročila. Hvala.


Po novem dobiš samo, če naročiš. Verjetno je bilo v preteklosti precej kartic poslanih, pa ljudje niso hoteli rizkirat. Nič čudnega glede na bilanco. :)


Denar uporabnikov je varno shranjen na fiduciarnih računih

https://www.mbills.si/blog/mbills-varno...

"Tvoj denar v mBills je varno shranjen na fiduciarnih računih
bank v Sloveniji.

To so posebni transakcijski računi, ki so ločeni od poslovnih
ali osebnih računov.

Dostop do sredstev na fiduciarnih računih, brez izrecnega
dovoljenja mBills uporabnikov, ni mogoč.

Dostopa do teh sredstev nimajo niti morebitni upniki
MBILLS d.o.o.

Za vsa sredstva mBills uporabnikov je poskrbljeno z najvišjo
mero varnostne zaščite.


Poleg visokih varnostnih standardov ti v MBILLS nudimo hitro
pomoč za vsa tvoja vprašanja in morebitne skrbi.

Naši ekipi za pomoč uporabnikom lahko pišeš na info@mbills.si
ali jih pokličeš na 01 200 33 36.

Za vsa splošna vprašanja pa se lahko obrneš tudi na naš
Facebook ali Instagram profil.

Z veseljem ti pomagamo v najkrajšem možnem času."
Korak do konca in Naprej :).

slotech5 ::

S staro kartico sem naročil izdelek na Aliexpressu, katerega nisem prejel. Če sedaj odprem Open dispute in dobim refund, a se bo znesek povrnil na novo mbills kartico? ali je potrebno sporočiti Aliexpressu, da želim refund na novo kartico?

Ijus ::

kakšne imate vi izkušnje z nakazovanjem denarja preko oziroma iz mbills kartice na kak kazino?
kolega pravi da odkar ima novo mu noben kazino ne sprejme kartice. to glede nove je neka fora da se je firma zamenjala. mi je nekaj razlagal. prej ko je mel staro je šlo.
tudi sam sem videl ko sem hotel naročiti kartico da sem moral nekaj dni počakati da se je firma zamenjala. pol sem jo le dobil.

no glede kartice: kako je pri vam ki igrate kazinoje z nakazovanjem oziroma depozitanjem?
zanima tudi mene.
Corpse & Mrhovina, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus
««
5 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

VALÚ vs. Mbills

Oddelek: Mobilne tehnologije
225101 (1633) Badwolff
»

Placevanje s telefonom (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
14943497 (16069) Excavator
»

Osebni račun katera banka? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8521282 (11321) kriko1
»

Plačevanje z mobilnim telefonom

Oddelek: Mobilne tehnologije
204617 (3080) LitralSM
»

Placevanje poloznic (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8921108 (16697) drekodovce

Več podobnih tem