» »

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom

Utk ::

Nisem ziher, ampak mislim, da prepisa avta ne moreš delat sam? Tisti, ki se s tem ukvarjajo, pa imajo itak že v naprej pripravljen standardni obrazec za pogodbo, kjer ni nobene rubrike za popis stanja avta.

Rubrika je, če ni, pa jo dodaš, lahko cel A4 list če hočeš. Kot sem ravno danes prebral v uvodniku Motorevije (ga še ni na internetu) bojo proizvajalce prisilili, da beležijo km na način, da se jih ne bo dalo kar tako popravljat. Kar bi lahko že zdavnaj. Sej tudi kraje avtov bi lahko preprečili čez noč, če bi hoteli, pa očitno niti eno niti drugo ni v interesu nekaterih. Avtov se proda preveč, da bi se s vsakim drugim ukvarjalo sodišče in ne vem kdo. Goljufanje je treba tehnično preprečit in je stvar zaključena. Zakoni očitno ne pomagajo, sploh ne pri naših sodiščih. Kot recimo zdaj nov pravilnik o čakalnih vrstah v zdravstvu, s katerim naj bi skrajšali vrste...lepo te(jih) prosim, če bi nek pravilnik ali zakon čez noč kaj rešil, bi blo to rešeno že zdavnaj, stvar je treba rešit na čisto drugem nivoju. Noben zakon nič ne pomaga, če se ga nihče ne drži, ni življenjski itd.

bambam20 ::

Vsak rabljen avto bi moral pred nakupom na resen pregled pri mehaniku, kjer bi se podrobno pogledalo stanje vozila in tudi naredilo zapisnik.

Tako bi zelo dobro vedelo v kakšnem stanju je avto pred nakupom. Ljudje ne peljejo po večini avto pred nakupom na servis pač pa kar kupijo in šele potem jokajo, da so bili opeharjeni.

Utk ::

Zakaj bi moral. Ce kupec hoce, ga naj pelje, kdo mu brani, ce mu, pa naj gre drugam.

-valvoline- ::

bambam20 je izjavil:

Vsak rabljen avto bi moral pred nakupom na resen pregled pri mehaniku, kjer bi se podrobno pogledalo stanje vozila in tudi naredilo zapisnik.

Tako bi zelo dobro vedelo v kakšnem stanju je avto pred nakupom. Ljudje ne peljejo po večini avto pred nakupom na servis pač pa kar kupijo in šele potem jokajo, da so bili opeharjeni.

Ce gres na kasen *resen* pregled sploh pri poblascencih rabljen avto nikol ne bos kupu. Se novemu bodo najsli pomanjklivosti.
:D

zobnik ::

Kupiš nov avto in ga voziš 15 let.
Ampak to ne gre, ker sosed menja na vsakih 3 leta in mora še celo naselje zamenjat, da ne bodo en druge drugemu fovš.
V moji vasi so večina pomenjal avte, ne ravno novi, ampak par let stari. Še en revni penzionisti je kupil nov avto. ahahaha Pa misli da folk, da se bom jaz umikal na rob asfalta, ker mam 16 let star avto, oni pa lagodno, kot da niso nobenga srečal....se preklemano motijo. Če bo poknl pri 40-60km/h pa naj.
P.s. Drugač se v 15 letih še nisem zaletel v nobenga

ginekk ::

bambam20 je izjavil:

Vsak rabljen avto bi moral pred nakupom na resen pregled pri mehaniku, kjer bi se podrobno pogledalo stanje vozila in tudi naredilo zapisnik.

Tako bi zelo dobro vedelo v kakšnem stanju je avto pred nakupom. Ljudje ne peljejo po večini avto pred nakupom na servis pač pa kar kupijo in šele potem jokajo, da so bili opeharjeni.


Ne valit krivde na kupca, četudi je neveden. Zakaj bi sploh moral pregledovat, če je prodajalec pošten? Kazen nabit pri prvem nategu tolikšno da lahko samo še firmo zapre.

In kje se potem tako pregledovanje in manjko zaupanja konča? A bom moral za vsak dr.k (recimo obisk restavracije) najprej porabit eno uro branja opisov, od katerih je pol itak lažnih? Nategovalce na kol nabit javno, to je to.

Unknown_001 ::

zobnik je izjavil:

Kupiš nov avto in ga voziš 15 let.
Ampak to ne gre, ker sosed menja na vsakih 3 leta in mora še celo naselje zamenjat, da ne bodo en druge drugemu fovš.
V moji vasi so večina pomenjal avte, ne ravno novi, ampak par let stari. Še en revni penzionisti je kupil nov avto. ahahaha Pa misli da folk, da se bom jaz umikal na rob asfalta, ker mam 16 let star avto, oni pa lagodno, kot da niso nobenga srečal....se preklemano motijo. Če bo poknl pri 40-60km/h pa naj.
P.s. Drugač se v 15 letih še nisem zaletel v nobenga


Če je lepo vzdrževan, ne vidim problema.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

seba-beba ::

Problem jaz vidim v tem, da povprečen Slovenec kupi 4-5 let star avto s 120k do 150k km (cenovno tam med 12k in 15k eur). Pri tem pa se ne zaveda, da tak avto potrebujem že kar velika (!) vlaganja. Tako pa ga vozi k lokalnemu mehaniku "pod kozolec" in dela redne servise samo z menjavo olja in se vozi na "zlizanih" gumah ali še dobrih "čungalunga" gumah (seveda 18" izgleda zelo lepo, malo manj lepe pa so cene novih gum). Seveda, ker se avto ne vzdržuje pravilno oz. začnejo pri takih kilometrih določene stvari odpovedovati, so vsi drugi krivi (avtomobilska znamka, prodajalec itd.), samo one ne, čeprav bi se moral zavedati, da ima v resniči že kar precej star avto z veliko kilometri. Seveda posledično tudi nadomestni deli niso poceni, saj govorimo o avtih cenovnega ranga 25k do 30k eur (mpc novega avta). Tak avto se zato "polovično" popravlja dokler se ga ne odloči prodati, in nato čaka novega kupca, kateri bo naletel ponovno na "mino".

Alternativa bi bila nov avto, seveda en razred nižji ali celo enak razred z malo manj opreme, kateri ima garancijo in če je po sreči še z 2x kompletoma gum (letne in zimske). Pri takem avtu natančno veš, kakšne boš imel stroške (stroški so konstantni) in se lahko "mirno" voziš 5 let. Seveda pa se v slednjem primeru ne boš mogel postavljati pred sosedi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: seba-beba ()

zobnik ::

Unknown_001 je izjavil:

zobnik je izjavil:

Kupiš nov avto in ga voziš 15 let.
Ampak to ne gre, ker sosed menja na vsakih 3 leta in mora še celo naselje zamenjat, da ne bodo en druge drugemu fovš.
V moji vasi so večina pomenjal avte, ne ravno novi, ampak par let stari. Še en revni penzionisti je kupil nov avto. ahahaha Pa misli da folk, da se bom jaz umikal na rob asfalta, ker mam 16 let star avto, oni pa lagodno, kot da niso nobenga srečal....se preklemano motijo. Če bo poknl pri 40-60km/h pa naj.
P.s. Drugač se v 15 letih še nisem zaletel v nobenga


Če je lepo vzdrževan, ne vidim problema.


Dela kot švicarska urca, teram ga do podna, nima nobenih dragih šob, nima pumpe, egr ventila, nič ne turbine, ker je 1.4 8v motor velja za neuničljivo mašino.

hojnikb ::

pumpo sigurno ma, če ma injection :)
#brezpodpisa

bambam20 ::

seba-beba je izjavil:

saj govorimo o avtih cenovnega ranga 25k do 30k eur (mpc novega avta).


to niso avti nizkega cenovnega razreda in v tem rangu 150.000 km ni nič.

hojnikb ::

ce je res 150kk, ne 450¸¸
#brezpodpisa

zobnik ::

hojnikb je izjavil:

pumpo sigurno ma, če ma injection :)


itak da jo ma, sam ni vredno omenat da rabljeno dobim za 10-20 evrov, govorim o pumpah pri dizlu

bambam20 ::

zobnik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

pumpo sigurno ma, če ma injection :)


itak da jo ma, sam ni vredno omenat da rabljeno dobim za 10-20 evrov,


Vodno pumpo bi ti dejal rabljeno na avto. Lolek.

Isotropic ::

seba-beba je izjavil:

Problem jaz vidim v tem, da povprečen Slovenec kupi 4-5 let star avto s 120k do 150k km (cenovno tam med 12k in 15k eur).

sodelavec je dobil (nemca, razreda focus, megane, astra...) za 4 leta starega za pod 10k v nemčiji.
km sicer ne vem, ima pa praktično vso opremo (mislim da tudi šibedah recimo).

LeQuack ::

Se pravi Nemci so debili in super vredne avte prodajajo enim Slovencem pod ceno? Kdo bi si misli.
Quack !

bambam20 ::

LeQuack je izjavil:

Se pravi Nemci so debili in super vredne avte prodajajo enim Slovencem pod ceno? Kdo bi si misli.



Tak avto, kjer je redna cena 15-16 k€ je po 4-ih leih pač po eurotaxu in eurotax je edini reačni cenik, koliko je avto vreden.

Isotropic ::

hočem reči, da so taki rabljeni avti v slo občutno precenjeni.
tisti je sicer imel za focusa karavana samo 110km, kar je sicer malo zbilo ceno.

zobnik ::

bambam20 je izjavil:

zobnik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

pumpo sigurno ma, če ma injection :)


itak da jo ma, sam ni vredno omenat da rabljeno dobim za 10-20 evrov,


Vodno pumpo bi ti dejal rabljeno na avto. Lolek.


govora je o pumpah bencin/dizl.

krneki0001 ::

seba-beba je izjavil:

Problem jaz vidim v tem, da povprečen Slovenec kupi 4-5 let star avto s 120k do 150k km (cenovno tam med 12k in 15k eur). Pri tem pa se ne zaveda, da tak avto potrebujem že kar velika (!) vlaganja. Tako pa ga vozi k lokalnemu mehaniku "pod kozolec" in dela redne servise samo z menjavo olja in se vozi na "zlizanih" gumah ali še dobrih "čungalunga" gumah (seveda 18" izgleda zelo lepo, malo manj lepe pa so cene novih gum). Seveda, ker se avto ne vzdržuje pravilno oz. začnejo pri takih kilometrih določene stvari odpovedovati, so vsi drugi krivi (avtomobilska znamka, prodajalec itd.), samo one ne, čeprav bi se moral zavedati, da ima v resniči že kar precej star avto z veliko kilometri. Seveda posledično tudi nadomestni deli niso poceni, saj govorimo o avtih cenovnega ranga 25k do 30k eur (mpc novega avta). Tak avto se zato "polovično" popravlja dokler se ga ne odloči prodati, in nato čaka novega kupca, kateri bo naletel ponovno na "mino".

Alternativa bi bila nov avto, seveda en razred nižji ali celo enak razred z malo manj opreme, kateri ima garancijo in če je po sreči še z 2x kompletoma gum (letne in zimske). Pri takem avtu natančno veš, kakšne boš imel stroške (stroški so konstantni) in se lahko "mirno" voziš 5 let. Seveda pa se v slednjem primeru ne boš mogel postavljati pred sosedi...


Večinoma vozim 10 in več let stare avtomobile. Ne, ker si nebi mogel privoščiti novega, ampak ker vozim avtomobile, ki jih lahko z eno plačo zamenjam. Torej za tam do 4000€.
Avtomobili imajo po 250.000 kilometrov in več. Brez problema tak avto naredi dodatnih 250.000km.

seba-beba ::

Nikjer nisem napisal, da avto ne bi zdrzal 150k km. Napisal sem, da tak avto potrebuje vlaganja (denarna!), ce zelimo se naprej brez skrbi voziti. Govorim o avtih starosti od 4 let naprej (pri 10 let starem avtu veljajo druge "zakonitosti", rezervni deli postanejo zelo poceni). Zakaj mislite, da se sluzbena vozila oddajo po ca 4 letih oz pri ca 120k km? Zato ker stroski vzdrzevanja presezejo vrednost avtomobila.

Seveda je tudi opcija, da tak avto vozis po nacinu "samo tankaj in vozi" in napake odpravljas (ce se seveda sploh pokazejo), ko se pojavijo. Sam osebno pa tak avto ne bi vozil, ker nebi nikoli vedel ali bom uspel priti do cilja.

Ce se sprijaznite ali pa ne, smo avtomobilski odpad za zahodno Evropo.

DamijanD ::

Je kdo naredil cenovno primerjavo vlaganj v star avto, ki skoraj ne izgublja na vrednosti (vsako leto po 100€) in vlaganj v nov avto, ki jih praktično ni, a vsako leto avto izgubi par 1000€ vrednosti.

Utk ::

Najprej moras ocenit kolk ti je vredno da gres na servis enkrat na leto in ne petkrat, pa se to ne ves kdaj bo treba, da se cez ovinke vozis tako kot je blo zamisljeno pri novem in ne da se zibas zarad slabih amortizerjev itd. Drugac je neko sranje zmeraj cenejse od novega. Sej lahko kupis tudi rabljen hladilnik ali ponev, bo tudi cenejse. Ce bos avto, ki je vreden par jurjev, drzal v top stanju pa ne bo poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

DamijanD - Vlaganje v nov avto, je metanje denarja v brezno. Dražji avto kupiš, več denarja si vrgel stran. Rabljen avto, če malo paziš, kaj kupiš, ima praktično enako vrednost, nov pa največ izgubi v prvih 3-eh letih.
Če kupiš še tako star avto, ne boš za servise nikoli porabil toliko denarja, kot ga izgubiš na vrednosti novega vozila v 3-4-ih letih.
Avtomobili zadnjih 15 let delajo brez problema 500kkm, razen določenih modelov, za katere pa so na voljo informacije o kvaliteti in problemih. Celo življenje v glavnem vozim rabljena vozila in nikoli še nisem ostal na cesti. Na servise hodim 1x letno, razen takrat, ko poberem kak cvek. Na čisto vsakem modelu imaš določene stvari, ki se s časom pokvarijo in mehaniki to vedo, zato ti dober mehanik, ko pripelješ vozilo na servis, pove, katere stvari so problematične v obdobju do naslednjega servisa (jermen, pumpe, zavore, amortizerji,.......) in pač zamenjaš malo prej, ne počakaš, da zadeva crkne in te pusti na cesti.
Če ti avto služi za posel, imaš vedno denar za preventivno vzdrževanje.

Seveda nastane problem, ko ljudje kupijo vozilo, ki je v slabem stanju in za to porabijo ves denar. Že dolgo časa je v veljavi nepisano pravilo, da daš za avto pol denarja, ki ga imaš namenjenega za nakup, drugo polovico pa vložiš v popravilo, če je potrebno in tako se izogneš vsem problemom, ki jih imate z rabljenimi vozili, voziš se varno in vedno prideš na cilj, stroški pa so precej nižji, kot ob nakupu novega vozila in menjave na nekaj let.

Utk - Če imaš dobrega mehanika, kupiš vozilo, s katerim ne boš imel problemov. Kupiš vozilo v top stanju in samo nadaljuješ vzdrževanje prejšnjega lastnika.
Delo krepa človeka

Utk ::

Ce nisi nikoli kupil novega niti ne ves kaj je top stanje. Ce bi to hotel, bi moral amortizerje menjat na 100 kkm, najkasneje, v bistvu tudi fedre, koncnike, puse, vse na podvozju. Volansko letev tam pri 200, 250 kkm. Ne, ni dobra vec pri teh km, tudi ce gre cez tehnicnega. Pa katalizator ali dpf filter. Ja se zmeraj ni tolk kot padec vrednosti novega, ampak ce imas novega 10, 15 let, kar je isto kot rabljenega 7,8, ni strasne razlike v ceni, ce gledas cel znesek kolk avto stane v tem casu.

In avta s 300 kkm ne bos vozil enkrat na leto na servis, razen ce si naglusen ali slep. Drugace bos sigurno prej kaj slisal, videl kaksno luzico ali pa vsaj kaj mastnega tam kjer ne bi smelo bit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Eden najbolj razgledanih mehanikov pri nas lepo opise problem novejsih dizlov.

https://www.zurnal24.si/avto/avto-nasve...

Je tudi to naloga prodajalca, da obvesti kupca ali se mora kupec sam pozanimati do katere meje je se novejsi dizel sploh smiseln?

Netrunner ::

DamijanD je izjavil:

Je kdo naredil cenovno primerjavo vlaganj v star avto, ki skoraj ne izgublja na vrednosti (vsako leto po 100€) in vlaganj v nov avto, ki jih praktično ni, a vsako leto avto izgubi par 1000€ vrednosti.


To tudi mene zanima. Lahko poguglaš car TCO oz. total cost of ownership vendar jaz nisem dobil tistega kar sem želel.

Ko bom imel kaj časa, bom sam naredil en kalkulator ki mi bo izračunal stroške in primerjal nov vs. star. Problem je, ker moraš precej podatkov vnesti, katerih pa ni kar tako dobiti, da dobiš celotno sliko.

IL_DIAVOLO ::

Odvisno kako star avto in s kako kilometrino. Naceloma pa se najbolj izplaca kupiti ~ 5 let star avto. Torej v obdobju, ko cena vozilu pade najbolj in je vzdrzevanje se ugodno.

#000000 ::

Mogoče je čas da se spremeni naslov teme v AVTOHIŠA KI NE VRTI KILOMETROV

facepalm ::

Naceloma je najceneje kupiti starega golfa (IV ali V) v dobrem stanju za X eur. Ga vozit 2 leti brez enega servisa in ga nato prodat za X + 500eur naprej:)

aiko ::

Utk je izjavil:


In avta s 300 kkm ne bos vozil enkrat na leto na servis, razen ce si naglusen ali slep. Drugace bos sigurno prej kaj slisal, videl kaksno luzico ali pa vsaj kaj mastnega tam kjer ne bi smelo bit.



Le zakaj ne? Če je pravilno vzdrževan potrebuje mehanika točno toliko, kot vozilo z 120kkm.
Moj jih ima 290kkm in vidi mehanika 2x letno, oz. vsakih 15kkm. Je pa res da ga vzdržujem v skladu s kilometri. Je malce dražje, a bistveno ceneje kot potencialna avtovleka :)

Utk ::

Sem napisal zakaj ne, ti gres pa itak dvakrat letno na servis. Pri 120 kkm se nihce ne ve kolk stane avtovleka.

bastadu ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Eden najbolj razgledanih mehanikov pri nas lepo opise problem novejsih dizlov.

https://www.zurnal24.si/avto/avto-nasve...

Je tudi to naloga prodajalca, da obvesti kupca ali se mora kupec sam pozanimati do katere meje je se novejsi dizel sploh smiseln?


Ali se dizelski motor res prej segreje na delovno temperaturo? Zakaj?
Da, dizelski motor se prej segreje, saj zardi večjega kompresijskega razmerja prihaja do višje temperature pri zgorevanju.

Bučka.

krneki0001 ::

seba-beba je izjavil:

Nikjer nisem napisal, da avto ne bi zdrzal 150k km. Napisal sem, da tak avto potrebuje vlaganja (denarna!), ce zelimo se naprej brez skrbi voziti. Govorim o avtih starosti od 4 let naprej (pri 10 let starem avtu veljajo druge "zakonitosti", rezervni deli postanejo zelo poceni). Zakaj mislite, da se sluzbena vozila oddajo po ca 4 letih oz pri ca 120k km? Zato ker stroski vzdrzevanja presezejo vrednost avtomobila.


Spet ni res. To so natolcevanja in nakladanja. Sodoben dober avto vsaj do 400 ali 500k kilometrov nima kaj crkovat. Če imaš tak avto, ki pred temi kilometri že crkuje in je treba vanj ogromno vlagat (več kot v je bila osnovna cena avta), potem si kupil kup gnoja in ne avto.

In nobene druge zakonitosti ali razlike ni med 4 in 10 let starem. Obraba je obraba, pa ni važno al ima 4 leta star 200k kilometrov al pa 10 let star toliko kilometrov. Niti deli se ne pocenijo. Razlika je samo ali delajo kopije in nadomestne dele za avto, ali pa če dobiš samo original.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ce nisi nikoli kupil novega niti ne ves kaj je top stanje. Ce bi to hotel, bi moral amortizerje menjat na 100 kkm, najkasneje, v bistvu tudi fedre, koncnike, puse, vse na podvozju. Volansko letev tam pri 200, 250 kkm. Ne, ni dobra vec pri teh km, tudi ce gre cez tehnicnega. Pa katalizator ali dpf filter.


Ne vem kak jajca ti voziš, da ti vse možno do 250k kilometrov crkne, ampak jaz takih jajc nimam.
Ženin avto ima 400k, moj 300k, večino delov na obeh avtih je še prvih in prav noben ne kaže znakov, da bo crknil. Pa ker oba avta sam servisiram in naročujem dele v tujini, jih moram naročiti vnaprej.
Primer:
Ko delam servis, zamenjam vse dele, ki se jih menja pri teh kilometrih. Nato preverim tudi kako se avto odziva med vožnjo. In recimo slišim ležaj, kako tuli. Torej bom naročil ležaj v tujini. In ko bo avto imel naslednji servis, bom še ta ležaj zamenjal.

solatko ::

Utk - Ti nimaš pojma kakšno je stanje vozila pri 300kkm in kakšni servisi so za ta avto potrebni. Če delaš med 50 in 60kkm/leto, si pri mehaniki tako ali tako vsaj 2x letno, tako s starim, kot z novim vozilom. Določeni deli se menjajo na interval, drugi se menjajo po potrebi, vendar pri dobro vzdrževanem avtu visokega ali visokega srednjega razreda, ni bojazni za to, da ne boš prišel do cilja, če pa se že bi zgodilo (se lahko tudi pri čisto novem, saj govorimo o premikajočih se strojih) pa imaš članstvo AMZS ali podobne organizacije in ti pripeljejo nadomestno vozilo na mesto okvare in odpeljejo tvoje vozilo do servisa, ki ga navedeš, zastonj.

nebivedu - Tako je! Ti šraufaš sam, jaz pa urejam mehaniku družinske računalnike in plačujem samo dele. Lexus, katerega sem imel najdlje, je bil brezhiben prodan s 700kkm in je še danes na cesti. Kupljen je bil star 3 leta za cca 15k€ na Nizozemskem s 230kkm. Vozilo razen rednih servisov ni imelo nikakršnih drugih stroškov, ob prodaji pa je vseh 18 zvočnikov avdio sistema delalo b.p..
Delo krepa človeka

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ce nisi nikoli kupil novega niti ne ves kaj je top stanje. Ce bi to hotel, bi moral amortizerje menjat na 100 kkm, najkasneje, v bistvu tudi fedre, koncnike, puse, vse na podvozju. Volansko letev tam pri 200, 250 kkm. Ne, ni dobra vec pri teh km, tudi ce gre cez tehnicnega. Pa katalizator ali dpf filter.


Ne vem kak jajca ti voziš, da ti vse možno do 250k kilometrov crkne, ampak jaz takih jajc nimam.
Ženin avto ima 400k, moj 300k, večino delov na obeh avtih je še prvih in prav noben ne kaže znakov, da bo crknil. Pa ker oba avta sam servisiram in naročujem dele v tujini, jih moram naročiti vnaprej.
Primer:
Ko delam servis, zamenjam vse dele, ki se jih menja pri teh kilometrih. Nato preverim tudi kako se avto odziva med vožnjo. In recimo slišim ležaj, kako tuli. Torej bom naročil ležaj v tujini. In ko bo avto imel naslednji servis, bom še ta ležaj zamenjal.

A si ti malo mentalno omejen? Najprej napises kaksna jajca vozim, potem pa pises da ti itak menjas vse, ce treba ali ne. Torej tudi vozis podobna jajca. Ampak glavno da izpades "pameten".

Utk - Ti nimaš pojma kakšno je stanje vozila pri 300kkm in kakšni servisi so za ta avto potrebni. Če delaš med 50 in 60kkm/leto, si pri mehaniki tako ali tako vsaj 2x letno, tako s starim, kot z novim vozilom

Sej to sem tudi jaz napisal. A je to zdej moderno na tem forumu, da najprej napises "nimas pojma", potem pa napises isto.

Pa zracunaj kolk te bi prisel na 100 km tist lexus nov in kolk rabljen. Razlika se bi merila v centih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

Utk - Moje vozilo bi me v osnovi stalo cca 60k€ z vso možno opremo, ki jo je to vozilo imelo. Glede na to, da izrednih storškov nisme imel in jih nima niti novi lastnik, ki je že blizu 1miokm (servisira pri istem mehaniku), je čisti prihranek cca 45kkm. Sedaj pa ti računaj!
Pri novem, bi imel samo nekaj rednih servisov več (cca 10). Servisi so sicer na 20kkm.

Ravno tako vozilo sem po EU iskal več kot leto, saj sem hotel klasični menjalnik, ki so jih pa pri Toyoti vgrajevali samo po naročilu.
Delo krepa človeka

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

A si ti malo mentalno omejen? Najprej napises kaksna jajca vozim, potem pa pises da ti itak menjas vse, ce treba ali ne. Torej tudi vozis podobna jajca. Ampak glavno da izpades "pameten".


Seveda da voziš jajca, če pri 250k kilometrih vse crkuje. Naša dva delata redne servise, brez crkovanja vmes, pa imata 400, oziroma 300k kilometrov.

Kje pa sem napisal, da menjam vse, če je treba ali ne? Jaz na rednih servisnih intervalih zamenjam dele, ki so predpisani za menjavo. Sej imaš programe, ki ti ven vržejo izpis, kaj naj se bi na določenih kilometrih menjalo in kaj samo preverilo. Pogledaš listo, naročiš dele in ko pride čas, zamenjaš.

Ja, menjam pa ogromno delov, ko tak avto šele kupim. Večinoma, ker so to avtomobili, ki so že pregovorno vzdržljivi in jih ljudje slabo vzdržujejo. Dele pa menjam, ker so iztrošeni, nekaj pa tudi takih, ki še niso iztrošeni, ampak ker že imaš razstavljeno, zamenjaš še tak del, da ti čez pol leta ni treba še enkrat razdirati.

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:

Razlika je samo ali delajo kopije in nadomestne dele za avto, ali pa če dobiš samo original.


Ampak na avto daješ tretjerazredne kopije narejene za vzhodni trg- češka, POljska, madžarska..

krneki0001 ::

Nope. Na avto dajem dele za nemški trg. Tam jih namreč tudi kupujem.

Slovenski uradni servisi pa tebi dajejo tretjerazredne kopije narejene za vzhodni trg- češka, POljska, madžarska.

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:

Nope. Na avto dajem dele za nemški trg. Tam jih namreč tudi kupujem.

Slovenski uradni servisi pa tebi dajejo tretjerazredne kopije narejene za vzhodni trg- češka, POljska, madžarska.


Če so kupljeni preko spleta v trgovini, ki je v Nemčiji še ne pomeni, da so delani za nemški trg. ;).

borisk ::

ja, proizvajalci imajo posebej linije za slovence in čehe, za nemce da delajo v belih rokavicah. dej ne serji, sploh pa ne za model avta, ki ga ne delajo več, linija se znuca do konca, in vzdržuje, če je dovolj interesa za dele, drgač gre v surovino. bistveno pri avtu je, tisto, kar je nebivedu povedu, in sicer preventivno vzdrževanje...

krneki0001 ::

bambam20 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Nope. Na avto dajem dele za nemški trg. Tam jih namreč tudi kupujem.

Slovenski uradni servisi pa tebi dajejo tretjerazredne kopije narejene za vzhodni trg- češka, POljska, madžarska.


Če so kupljeni preko spleta v trgovini, ...


Večinoma niso. Deli, ki so kritični, so kupljeni v nemčiji na uradnem servisu, potem mi jih pa pripelje kolega sem dol, ko pride v slovenijo (vsaj enkrat na mesec). Cene so pa za vsaj eno tretjino nižje.

Nekritične dele pa naročam vse preko http://www.rezervniavtodeli24.si Tam so namreč parkrat cenejši kot pri nas. (recimo komplet TRW zavor za moj avto (4x diski, 2 kompleta ploščic in pakne za ročno (pakne so v zadnjih diskih) stane v nemčiji 230€, pri nas sta pa samo prednja diska skoraj toliko od iste firme, če jih sploh dobiš).

imagodei ::

seba-beba je izjavil:

Problem jaz vidim v tem, da povprečen Slovenec kupi 4-5 let star avto s 120k do 150k km (cenovno tam med 12k in 15k eur). Pri tem pa se ne zaveda, da tak avto potrebujem že kar velika (!) vlaganja.

Ne vem, če bi se strinjal s tabo. Dobro vzdrževan avto je pri 4-5 letih že iz obdobja "porodnih težav" in še ni dosti star, da bi se začele težave zaradi dotrajanosti. Klasični model "kopalne kadi":



To velja seveda ob predpostavki, da avto je vzdrževan, nekaramboliran in da za volanom ni sedel nek agresivnež, ki je avto gnal do skrajnosti. Prodajalec bi moral odgovarjat za točno stanje, v katerem prodaja avto. Če ni ziher v kilometre, naj se to zabeleži na pogodbo. Ne pa, da se prodajalci (fizične ali pravne osebe) nato "izvijajo", češ da oni niso vedeli.
- Hoc est qui sumus -

krneki0001 ::

Kupiš 10 let star avto za 6000€ (cena novega takega je 48k€). Da obnoviš kompletno podvozje te pride mogoče 1500€ (ležaji, zglobi, puše, amortizerji, zavore, nove gume). Še en orenk rebuild mašine (dihtunga na glavi, tefloni, semeringi, ležaji, pa potem, jermeni in napenjalci, vodna pumpa, novo olje, svečke, filtri, mogoče še sklopka) in daš še dodatnih 1500 ali 1600€. In tak avto bo, ob rednem servisiranju, še dolgo časa delal. Pa ker veš, kaj vse si zamenjal, je malo stvari, ki bodo v nekaj letih še crknile. Še vedno sem pa konkretno ceneje skoz prišel, glede na ceno novega takega avtomobila.

Problem je pa splošen, da tega namreč na rabljenem avtu nihče ne naredi, potem je pa znamka kriva, da avto razpada. Mene ni strah če ima avto veliko kilometrov, če so realni. Ker vem, kaj vse bom moral menjat. Če so pa kilometri zbiti, pa ne veš, kaj vse bo šlo, ker niti ne pričakuješ, da bo del, ki zdrži vsaj pol milijona kilometrov, crknil že pri "kilometrih" na števcu.

LeQuack ::

krneki0001 je izjavil:

Kupiš 10 let star avto za 6000€ (cena novega takega je 48k€). Da obnoviš kompletno podvozje te pride mogoče 1500€ (ležaji, zglobi, puše, amortizerji, zavore, nove gume). Še en orenk rebuild mašine (dihtunga na glavi, tefloni, semeringi, ležaji, pa potem, jermeni in napenjalci, vodna pumpa, novo olje, svečke, filtri, mogoče še sklopka) in daš še dodatnih 1500 ali 1600€. In tak avto bo, ob rednem servisiranju, še dolgo časa delal. Pa ker veš, kaj vse si zamenjal, je malo stvari, ki bodo v nekaj letih še crknile. Še vedno sem pa konkretno ceneje skoz prišel, glede na ceno novega takega avtomobila.

Problem je pa splošen, da tega namreč na rabljenem avtu nihče ne naredi, potem je pa znamka kriva, da avto razpada. Mene ni strah če ima avto veliko kilometrov, če so realni. Ker vem, kaj vse bom moral menjat. Če so pa kilometri zbiti, pa ne veš, kaj vse bo šlo, ker niti ne pričakuješ, da bo del, ki zdrži vsaj pol milijona kilometrov, crknil že pri "kilometrih" na števcu.


Te tvoje cene so seveda za neoriginalne dele + očitno zelo poceni ura mehanika. Če boš to delal z originalnimi deli na pooblaščenem servisu, kot se za avto tega razreda spodobi, ne bo tako poceni.
Quack !

imagodei ::

Al pa za original dele brez urne postavke. Saj je napisal malo višje, da sam servisira avte...
- Hoc est qui sumus -

krneki0001 ::

LeQuack je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kupiš 10 let star avto za 6000€ (cena novega takega je 48k€). Da obnoviš kompletno podvozje te pride mogoče 1500€ (ležaji, zglobi, puše, amortizerji, zavore, nove gume). Še en orenk rebuild mašine (dihtunga na glavi, tefloni, semeringi, ležaji, pa potem, jermeni in napenjalci, vodna pumpa, novo olje, svečke, filtri, mogoče še sklopka) in daš še dodatnih 1500 ali 1600€. In tak avto bo, ob rednem servisiranju, še dolgo časa delal. Pa ker veš, kaj vse si zamenjal, je malo stvari, ki bodo v nekaj letih še crknile. Še vedno sem pa konkretno ceneje skoz prišel, glede na ceno novega takega avtomobila.

Problem je pa splošen, da tega namreč na rabljenem avtu nihče ne naredi, potem je pa znamka kriva, da avto razpada. Mene ni strah če ima avto veliko kilometrov, če so realni. Ker vem, kaj vse bom moral menjat. Če so pa kilometri zbiti, pa ne veš, kaj vse bo šlo, ker niti ne pričakuješ, da bo del, ki zdrži vsaj pol milijona kilometrov, crknil že pri "kilometrih" na števcu.


Te tvoje cene so seveda za neoriginalne dele + očitno zelo poceni ura mehanika. Če boš to delal z originalnimi deli na pooblaščenem servisu, kot se za avto tega razreda spodobi, ne bo tako poceni.


Cene so za dele iz nemčije, delam pa sam vse. Ne zaupam pooblaščenim servisom. Imam dobre razloge za to (sem to že v eni izmed podobnih tem opisal).

Avto je avto, al je za 100 jurjev al pa za 10, se šraufa enako.

Markus386 ::

krneki0001 je izjavil:


Seveda da voziš jajca, če pri 250k kilometrih vse crkuje. Naša dva delata redne servise, brez crkovanja vmes, pa imata 400, oziroma 300k kilometrov.


Crkovanje je 250kkm je slovenska klasika. Kupiš rabljenega dizla, karavana, srednje/višje klase uvoženega iz nemčije... mogoče 2 leti starega, pa ima 120k na števcu, mogoče pet let starega, pa ima tudi 120k na števcu, ali pa deset let starega, z 120k na števcu.

Potem nekaj časa gre, pa "obnova" turbine, pa DPF ven, pa pol podvozja zamenjat, potem se pa pri 250k več ne splača, pa gre za drobiž naprej, kjer ga nekdo spet poštima (seltojp + wd40 varianta), in se z 120k na števcu proda naslednjemu, morda kje južneje od nas.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
228162685 (3683) fujtajksel
»

Zaupanja NEVREDNI prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8444718 (15193) mr_chai
»

Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8932397 (15141) Nvuko
»

Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19836057 (24801) shadeX

Več podobnih tem