Forum » Na cesti » Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom
Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom
Heisenberg ::
Sej bi ti predlagal LR RR TDV8, ampak spet pije med 8-13L, Honda CR-V bencinar mogoče?
CR-Vja diesel sem imel 4x4 pa ni bil "pravi" 4x4 je bil bolj prednji pogon z malce zadnje pomoči.
Kot sem rekel, E61 sem vozil prav takega več mesecev in mi je super ustrezal. Seveda ni bil moj. Je pa imel blizu 400.000km, brezhiben, edino DPF je bil odstranjen, ker je bil fuč
hojnikb ::
hja, noben ti ga ne brani, sam mej se en kredit pripravljen za popravila, just in case.
#brezpodpisa
tomy5 ::
Ja če ima edino BMW pravi 4x4 pogon potem nimaš izbire ampak upit ta avto z linkga. Go in beremo čez eno leto.
Heisenberg ::
hja, noben ti ga ne brani, sam mej se en kredit pripravljen za popravila, just in case.
Vem da ga lahko kupim in mi noben nič ne more. Sam vedno raje poslušam več mnenj in se potem sam odločim kako naprej.
Tudi tisti najbolj negativni čez BMW pripomorejo pri odločitvi tako kot oboževalci.
Škoda je edino ker človek ne more najeti avto za 1 teden in se nato odločiti za nakup
Ja če ima edino BMW pravi 4x4 pogon potem nimaš izbire ampak upit ta avto z linkga. Go in beremo čez eno leto.
Definitivno ni edini.
Verjetno je najboljši Subaru, Audi je OK, pa še kak se najde.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heisenberg ()
hojnikb ::
mogoce pejt na bmwslo in probi tam ujagat kaksnega od kaksnega clana. Mas vsaj mal ideje o zgodovini.
#brezpodpisa
Heisenberg ::
matobeli ::
Za 4x4 in male pare je Dacia Duster super izbira.
Če rabiš za drva in hladilnike furat 2x tedensko pa vzameš še prikolco.
Dobiš tudi modele z boljšo opremo.
Velik več šans da prideš do vrha kot v zjahani bemfi
Če rabiš za drva in hladilnike furat 2x tedensko pa vzameš še prikolco.
Dobiš tudi modele z boljšo opremo.
Velik več šans da prideš do vrha kot v zjahani bemfi
hojnikb ::
dacio dobis ze skor novo za taksen budget. Ni pa znacka in konfort bmwja, to pa.
treba met uc skos, vcasih se najde kej. dober avto se pac ne kup cez noc.
Heisenberg je izjavil:
mogoce pejt na bmwslo in probi tam ujagat kaksnega od kaksnega clana. Mas vsaj mal ideje o zgodovini.
Sem že gledal, pa ni nič v ponudbi trenutno. Trojka mi je premajhen, sem ga že gledal.
treba met uc skos, vcasih se najde kej. dober avto se pac ne kup cez noc.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Heisenberg ::
dacio dobis ze skor novo za taksen budget. Ni pa znacka in konfort bmwja, to pa.
Tudi Dacio sem šel testno voziti v avtohišo.
Saj je OK, samo to je še vseeno renault v katere pa nimam NOBENEGA zaupanja, ...moj izkušnje pač
dacio dobis ze skor novo za taksen budget. Ni pa znacka in konfort bmwja, to pa.
Heisenberg je izjavil:
mogoce pejt na bmwslo in probi tam ujagat kaksnega od kaksnega clana. Mas vsaj mal ideje o zgodovini.
Sem že gledal, pa ni nič v ponudbi trenutno. Trojka mi je premajhen, sem ga že gledal.
treba met uc skos, vcasih se najde kej. dober avto se pac ne kup cez noc.
definitivno res, saj spremljam že od spomladi od kar sem brez svojega avta in vozim službenega ali pa od familije
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heisenberg ()
chort ::
Heisenberg, potem poznaš realnost večine stalnih 4x4 pogonov, BMW ni nič boljši. Alternative so kvečjemu kaj z blokado sredinskega in zadnjega diferenciala. Me pa preseneča da ti CR-V ni bil dovolj, moj gozdni 1998 CR-V pride skozi 40cm snega kamorkoli, pa živim na vrhu strmega klanca 15km od civilizacije, v vukojebini kjer je cestna služba znanstvena fantastika. Morda si poglej še kakšnen LR Freelander 2, po zanesljivosti je najboljši avto kar ga je LR naredil.
Heisenberg ::
Heisenberg, potem poznaš realnost večine stalnih 4x4 pogonov, BMW ni nič boljši. Alternative so kvečjemu kaj z blokado sredinskega in zadnjega diferenciala. Me pa preseneča da ti CR-V ni bil dovolj, moj gozdni 1998 CR-V pride skozi 40cm snega kamorkoli, pa živim na vrhu strmega klanca 15km od civilizacije, v vukojebini kjer je cestna služba znanstvena fantastika. Morda si poglej še kakšnen LR Freelander 2, po zanesljivosti je najboljši avto kar ga je LR naredil.
Je velika razlika med starim CR-V ki je super 4x4 in novejšim po letniku 2007 ko je ratal bolj mesten avto
sj z novo mas 0 km pa garancijo, si vsaj prve par let brez skrbi.
Še vseeno sem tip in imam ego in določene zahteve, Dacije in Renaulta se NE dotaknem nikoli več :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heisenberg ()
hojnikb ::
hja, pol bo pa treba dat kak cekin vec za bavarca.
al pa na sihtu reces, ce lahko odkupis sluzbeni avto. s tem najbrz prides do doma, ce ga uporabljas :)
al pa na sihtu reces, ce lahko odkupis sluzbeni avto. s tem najbrz prides do doma, ce ga uporabljas :)
#brezpodpisa
chort ::
Heisenberg je izjavil:
Heisenberg, potem poznaš realnost večine stalnih 4x4 pogonov, BMW ni nič boljši. Alternative so kvečjemu kaj z blokado sredinskega in zadnjega diferenciala. Me pa preseneča da ti CR-V ni bil dovolj, moj gozdni 1998 CR-V pride skozi 40cm snega kamorkoli, pa živim na vrhu strmega klanca 15km od civilizacije, v vukojebini kjer je cestna služba znanstvena fantastika. Morda si poglej še kakšnen LR Freelander 2, po zanesljivosti je najboljši avto kar ga je LR naredil.
Je velika razlika med starim CR-V ki je super 4x4 in novejšim po letniku 2007 ko je ratal bolj mesten avto
True that. Zato vztrajam pri starem, čeprav ga bo ravnokar požrla rja. Poskusi FL2, LandRoverja se drži sloves nezanesljivosti (z razlogom, svoje vedno šraufam sam in imam vedno polne roke dela), zato mu cena veselo pada, FL2 pa ni ravno značilen LR ker ga je delal Ford. Če ti novejši CRV ni bil dovolj, potem ti tudi BMW ne bo, samo to zimo sem že dva X-Drivea vlekel iz rahlega zameta :)
Heisenberg ::
IL_DIAVOLO ::
tomy5 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj pa kaj takega?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
170 konjev, dizel, dsg menjalnik.
+10 € za BMW nalepko
Klemzz ::
Heisenberg je izjavil:
Sej bi ti predlagal LR RR TDV8, ampak spet pije med 8-13L, Honda CR-V bencinar mogoče?
CR-Vja diesel sem imel 4x4 pa ni bil "pravi" 4x4 je bil bolj prednji pogon z malce zadnje pomoči.
Kot sem rekel, E61 sem vozil prav takega več mesecev in mi je super ustrezal. Seveda ni bil moj. Je pa imel blizu 400.000km, brezhiben, edino DPF je bil odstranjen, ker je bil fuč
Nevem no, crv z letnimi oz. AT gumami na Ljubelj brez problema.
CRV snow
Heisenberg ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kaj pa kaj takega?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
170 konjev, dizel, dsg menjalnik.
Za tak denar bi sugurno kaj drugega izbral, je predrag za to kar nudi, tale Yeti mi nikoli ni bil jasen kaj hoče biti
Heisenberg je izjavil:
Sej bi ti predlagal LR RR TDV8, ampak spet pije med 8-13L, Honda CR-V bencinar mogoče?
CR-Vja diesel sem imel 4x4 pa ni bil "pravi" 4x4 je bil bolj prednji pogon z malce zadnje pomoči.
Kot sem rekel, E61 sem vozil prav takega več mesecev in mi je super ustrezal. Seveda ni bil moj. Je pa imel blizu 400.000km, brezhiben, edino DPF je bil odstranjen, ker je bil fuč
Nevem no, crv z letnimi oz. AT gumami na Ljubelj brez problema.
CRV snow
sem že gor napisal da je bil ta star model super novejši pa ne več
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heisenberg ()
tomy5 ::
Tisti BMW z linka je predrag za to kar nudi. Ponudil ti bo veliko servisiranja in pa intervju na POP TV.
Heisenberg ::
IL_DIAVOLO ::
Nisem vedel, da kupuješ znamko in ne zmogljivega in ohranjenega avta.
Vso srečo pri nakupu.
Vso srečo pri nakupu.
Heisenberg ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Nisem vedel, da kupuješ znamko in ne zmogljivega in ohranjenega avta.
Vso srečo pri nakupu.
Predvsem probam kupiti to kar že poznam in imam nekaj zaupanja. Večina govori na pamet.
Prvotno vprašanje je bilo samo kako realni so KM pri tem avtu. In seveda če kdo pozna to avtohišo
AVTOCENTER AS, d.o.o.
Odkup in prodaja rabljenih vozil
Perovo 27
KAMNIK
ter koliko so zanesljivi / nateguni
hojnikb ::
zbijajo vsi, vprašanje je samo v kako slabem stanju je bil avto prpelan sem...
#brezpodpisa
The Player ::
Načeloma nisem imel namena komentirati v tej temi, ampak bom vseeno delil z vami zgodbo šefa iz druge roke, tako, da ne poznam celotne zgodbe in je možno, da so nekatere informacije pomanjkljive.
Skratka, šef neke firme v slo nabavi rabljenega terenca BMW x-serije, letnik okoli 2015, ca 100K prevoženih km na uradnem BMW avto salonu.
Pride dan, ko mora iti gospod na službeno pot in na pol poti začne goreti lučka "check engine" in, da je potrebno takoj poklicati servis. Pride servis, reče, da ni nič resnega in odpelje avto. Nakar šefa kap, ko dobi nazaj račun za popravilo nad 1000€, nasprotno od tega, da je stvar nič kaj resna.
Ker je nastopil ego, je začel šef raziskovati poreklo avta in preko ne vem kakega programa in vez ugotovil, da je avto v bistvu starejši od navedene starosti ob nakupu, uvožen iz ZDA in seveda s prevrtenimi km. In to doživiš iz uradnega BMW avto salona, kjer misliš, da si ne bodo privoščil takšnih kiksov, največji hec pa je, da pooblaščen BMW serviser, ki ga šef pozna že od samega začetka ve, da je bila to stalna praksa uradnega BMW avtosalona in izgleda, da je še zmeraj.
Call it BS? Možno, ampak se nebi čudil, če bi nekdo drug tudi imel podobno zgodbo. Avto, ki je vreden 50-80K € ne moreš pričakovat za 7K €. Še sreča da zgornji BMW ni še dražji, glede na to, da BMWji držijo cene.
Drugače pa pri nas tako ali tako prevrtavajo vse živo.
Soseda kupla 7 let staro opel corso (2004 letnik) iz avtohiše, 80K prevoženih za 4.000€, zunaj in znotraj čisto zanemarjen avto, zadnja luč razbita, motor avta je spuščal neobičajno čuden zvok in so ji vsi mehankarji govoril, da je motor čisto OK, hkrati pa pil ogromno olja, da ga je morala vsak mesec dotočit. V roku 5 let pri 137K km šla mašina, za popravilo pa je bilo potrebno razdret motor, da bi mehankar sploh ugotovil kaj je narobe, se je pa ena od svečk kar zmočila od bencina, ki se je tam nabiral in prišlo do engine misfire in je rekel mehankar, da je bencin uhajal v predel motorja, ki bi moral biti suh, je bil pa moker od bencina.
Skratka, šef neke firme v slo nabavi rabljenega terenca BMW x-serije, letnik okoli 2015, ca 100K prevoženih km na uradnem BMW avto salonu.
Pride dan, ko mora iti gospod na službeno pot in na pol poti začne goreti lučka "check engine" in, da je potrebno takoj poklicati servis. Pride servis, reče, da ni nič resnega in odpelje avto. Nakar šefa kap, ko dobi nazaj račun za popravilo nad 1000€, nasprotno od tega, da je stvar nič kaj resna.
Ker je nastopil ego, je začel šef raziskovati poreklo avta in preko ne vem kakega programa in vez ugotovil, da je avto v bistvu starejši od navedene starosti ob nakupu, uvožen iz ZDA in seveda s prevrtenimi km. In to doživiš iz uradnega BMW avto salona, kjer misliš, da si ne bodo privoščil takšnih kiksov, največji hec pa je, da pooblaščen BMW serviser, ki ga šef pozna že od samega začetka ve, da je bila to stalna praksa uradnega BMW avtosalona in izgleda, da je še zmeraj.
Call it BS? Možno, ampak se nebi čudil, če bi nekdo drug tudi imel podobno zgodbo. Avto, ki je vreden 50-80K € ne moreš pričakovat za 7K €. Še sreča da zgornji BMW ni še dražji, glede na to, da BMWji držijo cene.
Drugače pa pri nas tako ali tako prevrtavajo vse živo.
Soseda kupla 7 let staro opel corso (2004 letnik) iz avtohiše, 80K prevoženih za 4.000€, zunaj in znotraj čisto zanemarjen avto, zadnja luč razbita, motor avta je spuščal neobičajno čuden zvok in so ji vsi mehankarji govoril, da je motor čisto OK, hkrati pa pil ogromno olja, da ga je morala vsak mesec dotočit. V roku 5 let pri 137K km šla mašina, za popravilo pa je bilo potrebno razdret motor, da bi mehankar sploh ugotovil kaj je narobe, se je pa ena od svečk kar zmočila od bencina, ki se je tam nabiral in prišlo do engine misfire in je rekel mehankar, da je bencin uhajal v predel motorja, ki bi moral biti suh, je bil pa moker od bencina.
bambam20 ::
The Player je izjavil:
Načeloma nisem imel namena komentirati v tej temi, ampak bom vseeno delil z vami zgodbo šefa iz druge roke, tako, da ne poznam celotne zgodbe in je možno, da so nekatere informacije pomanjkljive.
Skratka, šef neke firme v slo nabavi rabljenega terenca BMW x-serije, letnik okoli 2015, ca 100K prevoženih km na uradnem BMW avto salonu.
Ta tvoja zgodba ima veliko lukenj. 2 leta star BMW ima še vedno tovarniško garancijo.
Isto, kot nekateri martički pišejo po spletu, da se da ponarejat servisne knjige za BMW-je. Servisna knjiga se beleži na ključu.
The Player ::
The Player je izjavil:
Načeloma nisem imel namena komentirati v tej temi, ampak bom vseeno delil z vami zgodbo šefa iz druge roke, tako, da ne poznam celotne zgodbe in je možno, da so nekatere informacije pomanjkljive.
Skratka, šef neke firme v slo nabavi rabljenega terenca BMW x-serije, letnik okoli 2015, ca 100K prevoženih km na uradnem BMW avto salonu.
Ta tvoja zgodba ima veliko lukenj. 2 leta star BMW ima še vedno tovarniško garancijo.
Isto, kot nekateri martički pišejo po spletu, da se da ponarejat servisne knjige za BMW-je. Servisna knjiga se beleži na ključu.
Se strinjam, na to sem tudi opozoril, ker celotne zgodbe ne poznam, ampak hec je ta, da so oni prodajal avto kot 2 leti star, v bistvu je bil pa starejši in izven garancije.
Nauk zgodbe, ki ga želim povedati je, da nikomur ne moreš zaupati, tudi tistim, ki najmanj izgledajo sumljivi in se skrivajo za besedo "uradno" od katerih ne pričakuješ, da si bodo na tak način pljuval v svojo lastno skledo na račun znamke, medtem ko pri enem čunga lunga preprodajalcu/avtohiši bi pričakoval, da se kaj takšnega lahko zgodi.
hojnikb ::
Isto, kot nekateri martički pišejo po spletu, da se da ponarejat servisne knjige za BMW-je. Servisna knjiga se beleži na ključu.
kot da so take stvari že kdaj ustavle prevarante..
#brezpodpisa
bambam20 ::
Dobro bi bilo, da bi povedal za katerega pooblaščenega trgovca se gre.
Avtoaktiv, Makoma, A-Cosmos ali Selmar.
Drugih v Sloveniji ni.
Avtoaktiv, Makoma, A-Cosmos ali Selmar.
Drugih v Sloveniji ni.
tomy5 ::
IL_DIAVOLO ::
Danes ze lahko vsak neopazno pred vsakim tehnicnim previje km, ne da bi kdo posumil karkoli.
Mlajsi kot je avto, manjse bo odstopanje. Zato se ne kupuje avta starejsega od 10 let. Kupujte 5 let stare avte, pa ne bo tezav. Ravno toliko, da cena pade.
Mlajsi kot je avto, manjse bo odstopanje. Zato se ne kupuje avta starejsega od 10 let. Kupujte 5 let stare avte, pa ne bo tezav. Ravno toliko, da cena pade.
facepalm ::
Kupis 5 let starega Mercedesa z 200kkm na stevcu, realnih pa cez 500kkm.
Pa ti zaupaj "mladosti" vozila:)
Ce hoces bit 100%, kupis novega. Vsak rabljen je loterija.
Pa ti zaupaj "mladosti" vozila:)
Ce hoces bit 100%, kupis novega. Vsak rabljen je loterija.
Heisenberg ::
Utk ::
Ne, prav veliko jih ni. Zato se pac se zmeraj gleda tudi znamko, ne pa samo reklamne kataloge, tam so vsi najboljsi.
Je pa res da obstaja firma, ki je 11 let goljufala ljudi in jim nihce nic noce, tako da nekaterim ocitno pase, da jih nategujejo.
Je pa res da obstaja firma, ki je 11 let goljufala ljudi in jim nihce nic noce, tako da nekaterim ocitno pase, da jih nategujejo.
IL_DIAVOLO ::
Kupis 5 let starega Mercedesa z 200kkm na stevcu, realnih pa cez 500kkm.
Pa ti zaupaj "mladosti" vozila:)
Ce hoces bit 100%, kupis novega. Vsak rabljen je loterija.
V Sloveniji noben ne dela 40k km na leto, leave alone 100k. Se tistih z 20k je sorazmerno malo. Vecina 5 let starih avtov ne bi smela presegati 100k, sploh pri bencinarjih.
Mislim, da tega pa res ni tako tezko razumet.
Unknown_001 ::
in na koncu dneva nova dacia sploh ni vec tako slaba izbira.
Nov avto je vedno boljša izbira.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
matobeli ::
Noben mariborčan se očitno dnevno ne fura na šiht v ljubljano. Znese to skoraj 60kkm letno.
Ampak zgleda da to ne obstaja.
Ali pa Celje-Ljubljana, 35kkm letno. Pff, ni šans. Nihče_ne_more toliko kilometrov delat.
Ampak zgleda da to ne obstaja.
Ali pa Celje-Ljubljana, 35kkm letno. Pff, ni šans. Nihče_ne_more toliko kilometrov delat.
tomy5 ::
Ne sodi drugih po sebi, se vozim relativno malo v primerjavi s prijatelji pa je letno okoli 35k km. Nismo vsi skoz med 4 stenami.
Utk ::
Pri dobrih avtih je precej vseeno koliko km imajo. Problem so precenjena jajca določenih znamk, ki jih na vsak način hočejo imeti tudi reveži, ki si jih realno ne morejo privoščiti (če nimaš za novega X, ne kupuj niti rabljenega X).
Zavore in dele podvozja se zamenja, sama mašina pa ne sme bit problem tudi če jih ima pol mio.
Zavore in dele podvozja se zamenja, sama mašina pa ne sme bit problem tudi če jih ima pol mio.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
sandmat ::
Heisenberg je izjavil:
denar je za polog, kredita mi ne da noben, lizing je drag
Heisenberg je izjavil:
Še vseeno sem tip in imam ego in določene zahteve, Dacije in Renaulta se NE dotaknem nikoli več :)
situacija je naravnost smešna, ko daš skupaj ti dve izjavi :D
hojnikb ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kupis 5 let starega Mercedesa z 200kkm na stevcu, realnih pa cez 500kkm.
Pa ti zaupaj "mladosti" vozila:)
Ce hoces bit 100%, kupis novega. Vsak rabljen je loterija.
V Sloveniji noben ne dela 40k km na leto, leave alone 100k. Se tistih z 20k je sorazmerno malo. Vecina 5 let starih avtov ne bi smela presegati 100k, sploh pri bencinarjih.
Mislim, da tega pa res ni tako tezko razumet.
kaksen trgovski potnik ali taksi se kamot pribliza tem cifram, pa takih ni malo pri nas.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 168818 (9816) | fujtajksel |
» | Zaupanja NEVREDNI prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 49780 (20255) | mr_chai |
» | Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 34126 (16870) | Nvuko |
» | Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 39120 (27864) | shadeX |