» »

Pnevmatike R17 vs R18

Pnevmatike R17 vs R18

«
1
2 3 4

sideburn ::

Pozdravljeni,

sem v procesu nakupa novega avtomobila, in sicer Škode Karoq. Pri vožnji testnega avtomobila, ki je bil opremljen s (stadardnimi) pnevmatikami 215/55 R17 sem zaznal precej nagibanja avtomobila pri ovinkih, sploh če (kar je normalno), je bila vožnja bolj dinamična. Zanima me vaše mnenje/izkušnje - bi bilo nagibanja manj, če izberem pnevmatike 215/50 R18 (večje platišče, malo nižja pnevatika). In pa, ali ta večja pnevmatika lahko vpliva tudi na večjo porabo goriva? Hvala za odgovore.

Netrunner ::

Teoretično bi moralo biti manj nagibanja, vprašanje je če bo dejansko opaziti razliko. Mogoče kak hlap več bo porabilo zaradi večje teže platišča in ne zaradi pnevmatike saj širina ostaja enaka (večja širina = večje trenje = večja poraba), vendar mislim da ni za se sekirat.

koyotee ::

Zaradi 0,5cm ne bo nikakršne razlike. Terenci imajo pač mehkejše podvozje, sploh taki poceni. Bolj trpi vztrajnik zaradi večjih gum.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

ginekk ::

Večja je praviloma težja.

Težja pnevmatika pomeni opazno slabše delujoče podvozje zaradi večje nevzmetene mase.

Dejansko je to zgolj tržna finta, ker za večino voznih parametrov je večje platišče slabše.

Tudi za športnost ne potrebuješ večjih (Formula 1 še vedno vozi na 13")

IL_DIAVOLO ::

Vecja cola pomeni, da je vecja feltna in manjsi presek gume. Pospeski in poraba se zaradi vecje teze feltne poslabsajo. Zaradi manjsega preseka gume pa bos bolj cutil luknje, tudi hitreje bos zvil feltno. Se pa taka guma zaradi svoje togosti dosti manj zvija v ovinkih.

Med 17 colsko in 18 colsko sicer ne bo neke razlike. Bi znizanje podvozja imelo vec efekta. Ampak terenca si verjetno kupis zaradi udobja, tako da pusti tako kot je.

FTad ::

Na koncu se gre potem le se predvsem za izgled in cene 18 colske pnevmatike.

HotBurek ::

Za 18 colske felge si poglej, koliko stane taka guma. Avto.net pravi, da te pridejo 4 nove gume 215/50/18 mini 500€.

Sicer je pa nagibanje avta veliko odvisno od dveh stvari; težišče in podvozje. Tile metstni terenci so pač višji, hod feder je daljši, od tal so oddaljeni skoraj 20cm, težišče avta je tudi višje kot pri klasičnem avtu.

Pri boljših avtih so to rešili z aktivnim amortizerji; amortizer na zunanji strani postane trši (in manj počepne), na notranji pa mehkejši. Cena pa po 1k€ na komad. Če ti kej crkne. :)

Kar se pa porabe tiče, sta bolj pomembna motor in upora (ter višina) avta. Za model z 116 konjskim dizlom pravijo, da je poraba 5 litrov ali manj. :) To bi bilo zanimivo testirat, koliko ima tak avto v resnici porabo na cesti.


Kater motor si pa imel na testni vožnji, pa koliko je bila poraba?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

GrimReaper ::

Sam iz 225/45/17 na 205/55/16 ne opazim razlike.
Do sedaj sem jo še najbolj pri Puntu iz 195/50/15 na 165/70/14, ampak to je bilo že v širini tekalne površine celih 4cm razlike (16 oz. 12cm), tako da je bilo že samo zavijanje veliko težje in sem moral pri volanu večkrat vklapljat City način.
Ali pa z 205/55/16 gumami z res mehko bočnico in s športnimi gumami enake dimenzije. 225/45/17 je pa že sama po sebi dovolj trda, tako da tam ni takih razlik.

Pri Golfu GTI se pa pozna, tukaj so ugotovili, da je najboljša izbira 225/40/18, katere ima avto tudi tovarniško gor:


Pri taki Škodi je pa še največ razlike, če kupiš Octavio, in bi bila po ovinkih na 16" po vsej verjetnosti boljša kot Karoq na 20".
Drugače sta pa omenjeni dimenziji enakovredni z 205/55/16, 215/50/18 ima 5mm nižjo bočnico, 215/55/17 pa 5mm višjo, tolk da si znamo predstavljat ostali z navadnimi avti.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Naj testirajo na slovenskih cestah, pa bomo videli kaj je optimalno :P

korenje3 ::

sideburn je izjavil:

Pozdravljeni,

sem v procesu nakupa novega avtomobila, in sicer Škode Karoq. Pri vožnji testnega avtomobila, ki je bil opremljen s (stadardnimi) pnevmatikami 215/55 R17 sem zaznal precej nagibanja avtomobila pri ovinkih, sploh če (kar je normalno), je bila vožnja bolj dinamična. Zanima me vaše mnenje/izkušnje - bi bilo nagibanja manj, če izberem pnevmatike 215/50 R18 (večje platišče, malo nižja pnevatika). In pa, ali ta večja pnevmatika lahko vpliva tudi na večjo porabo goriva? Hvala za odgovore.


za 1" večji premer gume boš imel cca 4-5% višjo porabo goriva. širina gume je samo zaradi teže, ker je večja površina. višina gume pa za hitrost v ovinkih, namreč nižjo gumo ti težje sname. Kar se tiče trenja bo pri vseh gumah isto, ker je to odvisno samo od teže vozila.

druga stvar je pa da je ta avto jajc. zvočna izolacija in vozne lastnosti so slabše kot na mojem skoraj 20 let starem mercedesu.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

dottor ::

Jaz imam letne na R16 in zimske na R15 in je občutit da je na R16 trža vožnja, je pa res da so različne širine.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

FTad ::

dottor je izjavil:

Jaz imam letne na R16 in zimske na R15 in je občutit da je na R16 trža vožnja, je pa res da so različne širine.


Meni je bilo zanimivo, ko sem novembra dal zimske 16 col iz letnih 17 col, to da se mi je zdelo, da ko peljem v ovinek, da je avto (gume) bolj gumijast in da se mi bolj zaziba. Seveda je to zato, kot je bilo ze zgoraj omenjeno.

Seveda je bil tak obcutek samo prvi dan ali dva, potem sem se pa ze spet navadil na to gumo.

IL_DIAVOLO ::

korenje3 je izjavil:

sideburn je izjavil:

Pozdravljeni,

sem v procesu nakupa novega avtomobila, in sicer Škode Karoq. Pri vožnji testnega avtomobila, ki je bil opremljen s (stadardnimi) pnevmatikami 215/55 R17 sem zaznal precej nagibanja avtomobila pri ovinkih, sploh če (kar je normalno), je bila vožnja bolj dinamična. Zanima me vaše mnenje/izkušnje - bi bilo nagibanja manj, če izberem pnevmatike 215/50 R18 (večje platišče, malo nižja pnevatika). In pa, ali ta večja pnevmatika lahko vpliva tudi na večjo porabo goriva? Hvala za odgovore.


za 1" večji premer gume boš imel cca 4-5% višjo porabo goriva. širina gume je samo zaradi teže, ker je večja površina. višina gume pa za hitrost v ovinkih, namreč nižjo gumo ti težje sname. Kar se tiče trenja bo pri vseh gumah isto, ker je to odvisno samo od teže vozila.

druga stvar je pa da je ta avto jajc. zvočna izolacija in vozne lastnosti so slabše kot na mojem skoraj 20 let starem mercedesu.


A to je ta tvoj AMG, ki si ga tako hvalil? :D

No, to pa so res jajca

korenje3 ::

jih mam več
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

sideburn ::

korenje3 je izjavil:

sideburn je izjavil:

Pozdravljeni,

sem v procesu nakupa novega avtomobila, in sicer Škode Karoq. Pri vožnji testnega avtomobila, ki je bil opremljen s (stadardnimi) pnevmatikami 215/55 R17 sem zaznal precej nagibanja avtomobila pri ovinkih, sploh če (kar je normalno), je bila vožnja bolj dinamična. Zanima me vaše mnenje/izkušnje - bi bilo nagibanja manj, če izberem pnevmatike 215/50 R18 (večje platišče, malo nižja pnevatika). In pa, ali ta večja pnevmatika lahko vpliva tudi na večjo porabo goriva? Hvala za odgovore.


za 1" večji premer gume boš imel cca 4-5% višjo porabo goriva. širina gume je samo zaradi teže, ker je večja površina. višina gume pa za hitrost v ovinkih, namreč nižjo gumo ti težje sname. Kar se tiče trenja bo pri vseh gumah isto, ker je to odvisno samo od teže vozila.

druga stvar je pa da je ta avto jajc. zvočna izolacija in vozne lastnosti so slabše kot na mojem skoraj 20 let starem mercedesu.


Hvala vsem za odogvore. Bom kar ostal pri R17. @korenje3 - si morda imel priložnost vozit novega Karoqa? Jaz sem ga, in se mi ni zdel slab (razen zgoraj omenjenjega). No, sicer pa, kot pri dostih rečeh, je tudi tu dosti subjektivnega, kaj ti je všeč.

zk_eu ::

Jaz sem dobil zraven svojega avta 245/45/18 pnevmatike in temu ustrezna platišča. Pa sem za zimsko sezono kupil raje jeklena platišča s pnevmatikami 215/60/16. Ni mogoče tako lepo, je pa vožnja neprimerno bolj udobna, kar meni bolj pomeni in ne opazim, da bi avto bil kaj manj stabilen glede na moj tip vožnje. Se mi zdi, da je prej na tako širokih pnevmatikah kar lamalo podvozje, ob vsaki luknji pa mi je fajn cuknilo volan. Po tej izkušnji sem se odločil tako široke gume in platišče prodati.

Jaz bi tudi na tvojem mestu ostal kar na R17 :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

koyotee ::

zk_eu je izjavil:

Jaz sem dobil zraven svojega avta 245/45/18 pnevmatike in temu ustrezna platišča. Pa sem za zimsko sezono kupil raje jeklena platišča s pnevmatikami 215/60/16. Ni mogoče tako lepo, je pa vožnja neprimerno bolj udobna, kar meni bolj pomeni in ne opazim, da bi avto bil kaj manj stabilen glede na moj tip vožnje. Se mi zdi, da je prej na tako širokih pnevmatikah kar lamalo podvozje, ob vsaki luknji pa mi je fajn cuknilo volan. Po tej izkušnji sem se odločil tako široke gume in platišče prodati.

Jaz bi tudi na tvojem mestu ostal kar na R17 :).


Ti bi rabil višino 55 in ne 60.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

zk_eu ::

Zakaj? Te gredo gor po homologacijskem kartončku :). Še manjše gredo gor. :D.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Han ::

@sideburn: Če želiš skoraj enak avto z bolj "športnim" podvozjem, ki se v ovinkih manj nagiba, je zate Seat Ateca.

Na voljo je tudi še nekoliko bolj športna FR izvedba Atece.

P.S. Ko sem bil na testni s 4×4 Karoqom z 18" platišči, nisem opazil pretiranega nagibanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

zk_eu ::

Ko je že ravno tema tako nanesla, bom pa še jaz vprašal.

In sicer ob nakupu avta, kakor sem delno že opisal v prejšnjih postih, so na njem bile pnevmatike (in posledično platišča) dimenzije 245/45/R18. Ker se mi je vožnja ni zdela prijetna (zdelo se mi je kot da mi volan "cukne" ob vsaki najmanjši luknji in kot da mi lama podvozje pri tej širini -- seveda ne dobesedno in ta občutek je jasno na slabi regionalki, ne na AC), sem na hitro in za zimo nabavil pnevmatike in platišča za dimenzijo 215/60/R16.

Vožnja na pnevmatikah dimenzije 215/60/R16 je neprimerno bolj udobna in prijetna. Vseeno sem za poletje mislil nabaviti dimenzijo 225/55/R17. A bo to zelo razlika v udobnosti vožnje oziroma trdoti pnevmatike? Ker tele 215/60/R16 mogoče niso tako lepe za pogledati, ampak so pravi balzam zavoziti in meni udobje itak več pomeni kot lepota :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

videc ::

17" bodo povsem ok.

Han ::

Odvisno tudi od proizvajalca in modela pnevmatike.

zk_eu ::

Takole bom rekel glede proizvajalca. Zagotovo bo na seznamu AMZS-jevega testa z oznako vsaj priporočljivo (ker vedno gledam pluse in minuse oziroma kje se mi kakšen minus pozna, posledično povežem z ceno, ki jo lahko dobim).

Sedaj imam gor Dunlop Winter Sport 5. Tiste letne R18 pa so bile Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Ampak kot sem napisal, na to dimenzijo zagotovo ne bom več šel. Ker se mi zdi grozno in razen za šminko, to ni.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

IL_DIAVOLO ::

Takole je :)

16-ke imajo najboljsi kompromis med udobjem, pospeski, porabo in izgledom.

17-ke so seveda lepe, ampak neudobne, tudi poraba je slabsa. Edino ce si bos pricoscil "forged" platisca :P

Mislim, da 17-ke za nase ceste res niso primerne. Ce zelis udobje, ostani na 16. Tudi gume so zelo poceni.

Dr_M ::

Jest imam na avtu 215/55 R17 pa se mi zdi, da kar malo plava, ceprav ima relativno trdo podvozje (za francoza). Sicer za AC je super, ampak ce se kaj vozis po ovinkih, pa ni vec prijetno...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

zk_eu ::

Potem je najbolje, da kupim 16 colska lita platišča. Sicer marsikdo mi že zdaj marsikateri kolega reče, da so gume te dimenzije klobase :P. Samo mene res ne moti. Sploh pa je udobje sedaj, ko bom otroka prevažal še toliko bolj pomembno.

Sicer v homologacijskem kartočku imam navedeno kot dovoljeno dimenzijo tudi 215/55/R17, ko pa pogledam v navodila pa piše, da je ta dimenzija dovoljena samo kot zimska pnevmatika.

Zakaj pa bi bila ta dimenzija samo zimska? Ker po tire size calculatorju med dimenzijami 215/60/R16 in 215/55/R17 res ni neke razlike.

Osebno bi raje dal gor ožjo gumo. 215 mm se mi zdi več kot dovolj širine...
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

borisk ::

245/45/R18 niti ni neudobna, res pa da jo vozi na C5 z hidravličnim podvozjem. neke strašne razlike pa ne bo med homologoranimi velikostmi,

Unknown_001 ::

Moje izkušnje pri prehodu iz R15 (zima) na R17 (leto).

Če bo motorizacija šibkejša, se preskok kar pozna pri nižjih vrtljajih šibkejše motoriziranih vozil kar je tečno. Platišča in pnevmatike večjega premera prispevaju večjemu osnemu masnemu vztrajsnostnemu momentu, prav tako nekoliko "pokvariš" prestavno razmerje. Širša pnevmatika navadno pomeni večji kotalni upor. Vse to se najbolj občuti pri motorjih ki imajo v povprečju šibak navor. Če imaš karkoli močnejšega od 100kW in lahko motor doseže prek 250Nm navora, blazne razlike pri civilni vožnji seveda ne boš niti čutil (tudi pri porabi). Verjetno si se odločil za 2.0TDI torej ni problema. Mimogrede kolo večjega premera bolje požira neravnine, tako da prištej bonus za udobnejšo vožnjo pri R18.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

zk_eu ::

Kako bonus pri neravninah? Ravno zaradi neudobne vožnje sem šel iz R18 na R16. Na slabi regionalki se je to res poznalo, da AC razlike seveda ni takšne. S tem, da R16 je bila zasilna rešitev pred zimo, ki pa se bo mogoče prelevila v stalno, bom še videl...

Moj avto je drugače 1.8 bencin ali 103 kW.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Unknown_001 ::

zk_eu je izjavil:

Kako bonus pri neravninah? Ravno zaradi neudobne vožnje sem šel iz R18 na R16. Na slabi regionalki se je to res poznalo, da AC razlike seveda ni takšne. S tem, da R16 je bila zasilna rešitev pred zimo, ki pa se bo mogoče prelevila v stalno, bom še videl...

Moj avto je drugače 1.8 bencin ali 103 kW.


Če so to bile kakšne sportske pnevamtike (trde) nizkega profila je to druga pesem. Udobje je dosti bolj odvisno od zasnove gume same. Ene se peljejo kot po jajcih, druge kot po oblaku.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Se popravljam, te dimenzije 17 colskih gum so precej identicne 16 colskim, tako da udobje ne bo trpelo. Sem mislil, da gre za nizkopresecno gumo.

Lp

zk_eu ::

Super, potem bom dal 17 colske. Eno vprašanje še, če mogoče kdo ve. No, v bistvu sem ga postavil že zgoraj.

V homologacijskem kartočku imam navedeno kot dovoljeno dimenzijo tudi 215/55/R17, ko pa pogledam v navodila vozila in za moj motor pa piše, da je ta dimenzija dovoljena samo kot zimska pnevmatika.

Po tire size calculatorju med dimenzijami 215/60/R16 in 215/55/R17 torej ni velike razlike? A je kakšen poseben razlog zakaj proizvajalec to naredi? Ker bi imel raje 215/55/R17 pnevmatike kot 225/55/R17.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

IL_DIAVOLO ::

To je samo priporocena dimenzija (ozja pnevmatika) proizvajalca, drugace pa nima veze. Samo da je dimenzija v homologacijskem kartoncku. Noben ti ne bo drugega gledal.

Sicer pa precej cudne dimenzije...kot da bi te proizvajalec silil v nakup drazjih gum. 16-ke imajo lastnosti 15, 17-ke pa 16 colskih gum. Ne vem, ce je to standard pri terencih.

Zgodovina sprememb…

zk_eu ::

Pa saj nimam terenca. :)

Mislim, da drugače ne gredo manjše gor zaradi diskov. Kul, potem 215/55/R17 it is. Ker se nisem počutil prej nič kaj bolj stabilnega na širših pnevmatikah.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

fikus_ ::

Preden se boš odločil za nakup, se pozanimaj odobavljivosti in ceni gum. Te lahko preseneti v + ali -!

koyotee ::

fikus_ je izjavil:

Preden se boš odločil za nakup, se pozanimaj odobavljivosti in ceni gum. Te lahko preseneti v + ali -!


Dobra 17" guma ni pod 100€.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Dr_M ::

Caki da ti pridejo cungalunga fani povedat, kako odlicne 17" gume dobis za 80e:)):))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

IL_DIAVOLO ::

Jaz pravim, boljse imet manjse feltne+gume, pa tisto premium, kot pa neke fancy feltne in budget gume.

Dat za gume 400 evrov, pa je malo neumno imo.

koyotee ::

Če se rad malo hitreje pelješ in nimaš lih cliota, pol tut 400€ za gume ni napačno.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Dr_M ::

400e za komplet 17" gum je tko nekje srednji rang, nic posebnega. Na mokri cesti bo drsalnica.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

FTad ::

Dr_M je izjavil:

400e za komplet 17" gum je tko nekje srednji rang, nic posebnega. Na mokri cesti bo drsalnica.


No no, ne klobasaj. Toliko sem dal za Conti premium contact 6 lani (s popustom), pa so gume povsem kvalitetne.

Unknown_001 ::

Eni damo tok za eno gumo :(
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Dr_M ::

FTad je izjavil:

Dr_M je izjavil:

400e za komplet 17" gum je tko nekje srednji rang, nic posebnega. Na mokri cesti bo drsalnica.


No no, ne klobasaj. Toliko sem dal za Conti premium contact 6 lani (s popustom), pa so gume povsem kvalitetne.


1. Popust
2. Dimenzija?
3. Klobase.

Koliko je bila pa redna cena v tej trgovini?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

FTad ::

Dr_M je izjavil:

FTad je izjavil:

Dr_M je izjavil:

400e za komplet 17" gum je tko nekje srednji rang, nic posebnega. Na mokri cesti bo drsalnica.


No no, ne klobasaj. Toliko sem dal za Conti premium contact 6 lani (s popustom), pa so gume povsem kvalitetne.


1. Popust
2. Dimenzija?
3. Klobase.

Koliko je bila pa redna cena v tej trgovini?


CONTINENTAL PremiumContact 6 235/45R17 94Y FR

395,91 € (10€ sem dobil popust na gumax.si)

IL_DIAVOLO ::

koyotee je izjavil:

Če se rad malo hitreje pelješ in nimaš lih cliota, pol tut 400€ za gume ni napačno.


Jaz se za 200 evrov peljem po vsaki cesti brez tezav. Nad omejitvijo seveda. Your point being?

Dr_M ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

koyotee je izjavil:

Če se rad malo hitreje pelješ in nimaš lih cliota, pol tut 400€ za gume ni napačno.


Jaz se za 200 evrov peljem po vsaki cesti brez tezav. Nad omejitvijo seveda. Your point being?


Upam, da ne kje v moji blizini.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Dr_M ::

Razen ce imas to 195/65 15 gume, pol je to ok cena.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

IL_DIAVOLO ::

Daj ne moraliziraj spet.

205/55 16

Ajde no, malo vec pa...malo pod 300 evrov :)

Zgodovina sprememb…

koyotee ::

Dr_M je izjavil:

400e za komplet 17" gum je tko nekje srednji rang, nic posebnega. Na mokri cesti bo drsalnica.


Prosim ne klobasaj ;((
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

IL_DIAVOLO ::

Nekateri pac radi govorijo v superlativih, ker je pac to najbolj safe varianta, da ne izpadejo nerazgledani.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Lita platišča - Da ali ne (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
538753 (6764) St235
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28783138 (53920) slemarko
»

Set za popravilo pnevmatik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7323794 (17076) morosito
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10625450 (21304) Domobrancek
»

Optimalne dimenzije zimskih pnevmatik (majhne-velike/tanke-debele) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7121548 (17812) GrimReaper

Več podobnih tem