» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
308 / 309
»»

Utk ::

Če je 0,0 že 100 let ne dobiš potrdila. Si ga pa dobil v davnih časih.

val46 ::

Ok, pol je kake tri leta nazaj, ko sem zadnjič pihal, davni časi. Ali pa so me pač ustavili policaji, katerim ni bilo težko napisat en papir. Je pa res, da mi ga sami od sebe niso ponudili in sem jim sam rekel, ali ne dobim kakega potrdila? Me je res malo čudno pogledal, ampak mi ga je napisal in tudi dal. Škoda da take stvari mečem v kanto za smeti, oziroma na ogenj, drugače bi ga lahko tudi pokazal tu gor.

delavec44 ::

No vidiš. Če ne bi težil, ne bi dobil nič. Meni je na zadnje samo tisti ustnik vsiljeval. Sem mu rekel naj ga on vrže stran, pa je začel komplicirati.

GupeM ::

val46 je izjavil:

drugače bi ga lahko tudi pokazal tu gor.

Ga ni treba nič kazat tukaj gor. Saj ti verjamemo, da je takšen kot praviš.

fikus_ ::

Nekaj let nazaj, ko sem pihal, mi je policist dal samo ustnik za "trofejo", nobenega papirja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

ZveeZ ::

fikus_ je izjavil:

Nekaj let nazaj, ko sem pihal, mi je policist dal samo ustnik za "trofejo", nobenega papirja.

Ja, ker si premalo spil.
Pussy:))

c23po ::

Ker sem jaz zakuril... in se naveličal "izkušenj od prijatla"... v zakonu piše, da policaj mora napisati zapisnik, če ugotovi prisotnost alkohola. Torej, če je test negativen najbolj verjetno upošteva zakon in ne napiše nič.
Računalniki nimajo spominov.

val46 ::

Aha, mogoče je to to ja. Ker vedno sem pihal 0.0, sam sem vseeno tudi zapisnik dobil. No, razen takrat, kaka 3 leta nazaj, pa se mi je čudno zdelo in sem ga vprašal. Mi ga je napisal, ampak je tako čudno gledal, kot da sem ga vprašal po številki noge in dolžini njegovega ... :)) Sam rekel mi pa ni nič, da ne dajajo več. No, hvala za ta info, bom naslednjič vedel, pa ne bom "tečen".

WizzardOfOZ ::

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

c23po ::

OK,
- Freebets je zelo verodostojen naslov za izvajanje IQ testov.
- 2000 anketirancev je reprezentančna populacija za izvajanje utemeljenih sklepov.
- MoškemSvetu.com pa lahko verjamemo na besedo, ni jim treba navesti virov.
- IQ nima nobene zveze s pravico biti talent na slovenskih cestah.
Amen.
Računalniki nimajo spominov.

IgorCardanof ::

Članek kot članek, ampak se mi zdi, da bi tudi realna raziskava pokazala nekaj podobnega, zelo verjetno. BMW bolj na dnu, Volvo pri vrhu.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Utk ::

c23po je izjavil:

OK,
- Freebets je zelo verodostojen naslov za izvajanje IQ testov.
- 2000 anketirancev je reprezentančna populacija za izvajanje utemeljenih sklepov.
- MoškemSvetu.com pa lahko verjamemo na besedo, ni jim treba navesti virov.
- IQ nima nobene zveze s pravico biti talent na slovenskih cestah.
Amen.

Kater bmw praviš da imaš?

c23po ::

Nobenega.
A ti praviš, da sem se zmotil?
Računalniki nimajo spominov.

Utk ::

So se oni?

c23po ::

Ne vem. Trdim samo, da je post neverodostojen.
Torej: sem se zmotil ali samo smetiva po temi?
Jaz ne bom več.
Računalniki nimajo spominov.

GrimReaper3 ::

Danes sem na AC ob 18-ih, ko je polno drena (verjetno ti ki delajo v LJ, očitno 9-17h, ne vem kaj ne morejo delati normalno 6-14h ali 7-15h) probal jih spraviti dol iz levega pasu najprej s hitrim približevanjem do zadka, nato blendanjem. Sta bila dva taka, ki sta mislila da sta s svojimi 130 km/h zakupila levi pas. Vseeno če ne bi nič blendal, ker se nista dala. Prvi z BMW-jem se je vsaj umaknil, ko je imel pred sabo končno 1 km prostora. Jaz osebno, če bi mi kdo tako blendal, bi se umaknil tudi v 20m luknjo, ampak so bile vsaj 3 še precej večje.
Drugi v Meganu pa nikakor ni hotel popustiti. Lahko bi ga za lahkoto prehitel po desni, ampak sem se potem zadržal.

Pa tudi če bi vozila 170, voziti konstantno po levem pasu pač ni družbeno sprejemljivo. Razlika sicer je, če voziš 170, to greš lahko po levem pasu daljšo razdaljo med dvema avtomobilom na desnem pasu kot pa če voziš 130, logično. Ampak 500m je pa tudi že več kot dovolj, da se umakneš desno.

Ne rečem da sem jaz kaj boljši, ker v tako gostem prometu pač ne gre voziti hitro, ampak ostali pa niso nič boljši.

Potem zadnjič so bili trije tudi smešni, vsi trije po levem pasu, vsi vsaj 160, vsi drug drugemu za ritjo, noben ni hotel odnehati. Ma zato se na AC umika vedno in takoj ko je možno, potem ne prihaja do takih problemov.

Ali pa vse kar je izven AC, pa to je neverjetno kako se folk vlači, 50 jim je že kar svetlobna hitrost. Ma saj se ne pričakuje da bodo vsi vozili povsod 90, recimo če so krajši odseki je povsem dovolj tudi zame že 80, mimo križišč pa 70 (ponavadi je itak tabla, čeprav bi vsak z vozniško to moral sam po sebi prilagoditi hitrost), ampak 40-50 je pa grdo zaviranje prometa za sabo.

Enako če je treba zaviti dol iz glavne ceste, pa to se da narediti veliko hitreje, ne pa da že prej ustvariš kolono 10 vozil. Pa tudi morajo vsi narediti ne vem kakšen radius ko zavijajo desno, jaz lahko komot zavijem praktično naravnost dol, šele potem ko sem dol iz ceste pa močneje na zavoro in speljem ovinek.

Poleg tega tudi ne vem, če folk sploh ve, da so razne table 70 in 60 samo mimo križišča. Pa tudi to jaz, če vidim da na desni ni nobenega, ki bi se vključil, potegnem že prej.
Po drugi strani pa tam kjer je treba zmanjšati na 50 skozi križišče in ni zastonj tabla 50, pa pridrvijo mimo tudi 80-90. To vse je drugače tukaj dol iz AC Radovljica proti Lescam. No potem pa seveda še potegniti iz križišča in še klanec, to pa spet lepo lagano 40, jaz dosežem BP 120 že pred vrhom klanca, itak za križiščem ni priključkov, kaj boš pa šparal.

No če ne drugega zna vsaj vsak tretji BMW-jaš voziti dinamično. Kar se tiče ostalih znamk je pa vse ena žalost.

Zgodovina sprememb…

delavec44 ::

A nisi več na avtobusu? Škoda.

c23po ::

Lepo je, da imamo na ST temo za samoopisovanje talentov.
Računalniki nimajo spominov.

GrimReaper3 ::

Sicer pa to cijazenje po naših cestah ni nič novega, se dobro spomnim leta 2008 v P106 50KM, sem bil daleč najhitrejši iz semaforja proti Zlatemu polju v Kranju. 19s do 100, to je bil raketa proti ostalim, ki rabijo 40s da pridejo do tistih 60. 70 vidim na svojem števcu, če ostali pred mano delajo kolono, vedno šele proti koncu ravnin, ko je itak že znak 50 za naselje ali za križišče. To je še danes isto. Edino ko grem z avtobusom, ta pa zna potegniti hitro do 80.
Zdaj z 200KM, ma to bi rekel da ni noben problem priti v 10s do 100 s prestavljanem pri 4000, 8s pa pri 5000, max hitrost komot 120. Jaz bi potem lahko rekel, da na večini odsekov dobim noter 2x višjo hitrost od ostalih.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper3 ::

GrimReaper3 je izjavil:

Sicer pa to cijazenje po naših cestah ni nič novega, se dobro spomnim leta 2008 v P106 50KM, sem bil daleč najhitrejši iz semaforja proti Zlatemu polju v Kranju. 19s do 100, to je bil raketa proti ostalim, ki rabijo 40s da pridejo do tistih 60. 70 vidim na svojem števcu, če ostali pred mano delajo kolono, vedno šele proti koncu ravnin, ko je itak že znak 50 za naselje ali za križišče. To je še danes isto. Edino ko grem z avtobusom, ta pa zna potegniti hitro do 80.
Zdaj z 200KM, ma to bi rekel da ni noben problem priti v 10s do 100 s prestavljanem pri 4000, 8s pa pri 5000, max hitrost komot 120. Jaz bi potem lahko rekel, da na večini odsekov dobim noter 2x višjo hitrost od ostalih.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Še ena o cestah.
Omejitve hitrosti, vse v 100 metrih:
50 km/h
90
70
50
40

Bonus : v nasprotno smer je 50 (tam kjer je v prvotni smer 40) čeprav je tista stran ceste v slabšem stanju.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

c23po ::

MrStein: te omejitve zanalašč za Grima. On misli, da mora na stometerskem odseku za semforjem vsakič zmagati drag race.

O normalnih voznikih, cestah in omejitvah hitrosti: nismo zadovoljni, ko nam policaji rečejo "ni prilagodil hitrost pogojem v prometu", ravno tako nismo zadovoljni, ko ceste do pike natančno opremljajo po tehničnih standardih. Pač, vozniki smo takšni.
Računalniki nimajo spominov.

GrimReaper3 ::

Saj včeraj ko sem prišel domov in sem bil kar pod stresom zaradi vožnje, sem videl da grem jaz pa v drugi ekstrem. Ker sem obenem še kazal ostalim kako se hitro vozi.
Potem pa še tankam in doma prekalkuliram za ta mesec in dobim 11l/100km. Prejšnje mesece od julija sem imel pa 8, 9l, edino novembra 10l. Kar dobro sem ga žgal, na AC 160-180 namesto običajnih 140-160, izven AC so pa tudi peli obrati.

Če bi bil sam na cesti, bi na AC vozil lepo enakomerno 140, mogoče 160 če bi se mi res mudilo. Itak če si sam na desnem pasu ni niti približno tako stresno kot pa če moraš venomer prehitevati.
Veliko ljudem pa kakor vidim se nikamor ne mudi (seveda je ene 20% tudi takih, ki se jim), vozijo 100, 110, 120, zato zelo otežkočajo vožnjo tistim, ki hočemo voziti 140. Seveda se pa zato vedno najdejo na levem pasu vozniki 130, ki gredo meni v nos. Seveda, ker nočejo tako kot jaz pospeševati na vso silo. Čeprav sem pa tja, da malo sprostiš promet, je pa pomoje zelo smiselno potegnit na 150 in se umaknit desno. Sploh je pa to dobro narediti če imaš za sabo že vsaj 3 vozila.

Ampak ne, to kar delajo ostali, 40-50 na 90 odsekih, pa tudi če je samo 300m, nikakor ni sprejemljivo. To komot potegneš na 70-80.
Pa še zdaj se spomnim inštruktorja, da me je napizdil, ko sem vozil 60 na 90 odseku, ker nisem bil prepričan koliko je omejitev. To on takoj ve zakaj počasi voziš. In če na izpitni vožnji ni sprejemljivo voziti 60-70 na omejitvi 90, potem ko imaš enkrat vozniško 40-50 pa res ni.
Sem pa že omenil, da je pri veliko ljudeh problem ne samo šparanje bencina povsod kjer je treba nabrati malo hitrosti, ampak tudi, da mislijo, da je omejitev za križiščem še vedno enaka tisti mimo križišča, 60-70, potem pa še 500-1000m vozijo po že pretečeni omejitvi.

Bom šel naslednjič ne na mus, ampak normalna vožnja, da vidim kakšne hitrosti bom dosegal. Na pamet bi rekel da 80 izven AC, na AC pa 120-130.
V bistvu 40 sploh ne vem če znam voziti, to moraš biti res potrpežljiv, da preneseš tako počasno vožnjo več kot enih 100m.

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Smo ti že povedali...ti ne da ne znaš vozit 40, ti sploh ne znaš vozit.

HotBurek ::

Včeraj sem opazil, spet, da ima relativno veliko vozil razštelane luči, na žalost svetijo preveč "gor". Zelo moteče, če gre nasproti, ali če imaš takega za sabo.

Ter moč, pre-moč novih luči (led, laser). Če je tema, črni asvalt, dež, ... to nič ni vidiš.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

ZveeZ ::

HotBurek je izjavil:

Včeraj sem opazil, spet, da ima relativno veliko vozil razštelane luči, na žalost svetijo preveč "gor". Zelo moteče, če gre nasproti, ali če imaš takega za sabo.

Ter moč, pre-moč novih luči (led, laser). Če je tema, črni asvalt, dež, ... to nič ni vidiš.

Visina snopa zna biti problem zaradi potnikov/tovora zadaj. Namrec verjamem, da ogromen procent ljudi ne nastavlja snopa glede na obtezitev avta.
Nove luci so pa res mocne as fuck. Opazim pa ce pripelje kdo nasproti s proper lazerskimi, ker kljub "dnevu" me ne zaslepijo.

HotBurek ::

Opazil sem primere, kjer je luč na eni strani ok, na drugi strani pa sveti v luno. Kameleon stajl.

root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

GupeM ::

Meni grejo tile močni matrični ali laserski najbolj na kurac, ko kdo vozi za mano. Snop se sicer prilagodi, da mi ne sveti v vzvratno ogledalo/strabski ogledali. Je pa problem ker levo in desno od mene je vse osvetljeno, pred mano pa senca, ker H7 zasenčene halogenske pač ne osvetlijo toliko, kot novi matrični/laserski. Zato je cesta pred mano bolj temna kot okrog in se ne vidi pol pizde.

delavec44 ::

Takšnega spustiš naprej pa sveti namesto tebe ;)

GupeM ::

Kurac, ker gre za tekočo kolono. Če ga spustiš naprej, gre za njim še 30 drugih, preden se lahko nazaj vključiš.

mirator ::

Ravno zaradi tega se že nekaj časa izogibam nočnim vožnjam.
Se pa še spominjam časov, ko je bila nočna vožnja, kot nekašni balzam. Seveda je bila takrat gostota prometa bistveno manjša.

VelkBla ::

Ali se pri adaptivnih žarometih snop usmerja na stran, recimo v ovinku, ali se "zrcala" usmerjajo tudi na višino in naklon in s tem usmerjajo snop v smeri vožnje? Večkrat sem že videl, najbolj nadležno v dežju, kjer sem imel občutek, da je imel avto nasproti snop preveč visoko ali celo mislil, da ima vklopljene dolge luči.

delavec44 ::

GupeM je izjavil:

Kurac, ker gre za tekočo kolono. Če ga spustiš naprej, gre za njim še 30 drugih, preden se lahko nazaj vključiš.


Narobe si me razumel. Na eni ravnini malo zmanjšas in mu daš desni smernik naj gre mimo. Bo šel le on.

GupeM ::

delavec44 je izjavil:

Narobe si me razumel. Na eni ravnini malo zmanjšas in mu daš desni smernik naj gre mimo. Bo šel le on.

Ah, ni nujno. To so bolj tisti, ki imaje stare Audije in BMW-je, ali kakšne VW, Megane (s halogenkami, mogoče xenon) ko se ti nalimajo na rit, nato grejo prehitet, čeprav je pred njimi v koloni še 30 avtov in vozimo z dokaj normalno hitrostjo 80+ praktično ves čas. Taki grejo prehitet, pa če je pred tabo 10 m prostora, ali če ga je 200. Ker za njih je zelo pomembno, ali so v koloni trideseti ali devetindvajseti.

Večina je pa takšnih, da pač ne grejo prehitet, dokler se kolona tekoče pelje. Ker vejo, da je popolnoma vseeno, ali so trideseti ali triintrideseti v koloni. Na semaforju bomo hkrati.

Sicer pa v kolonah takšno zmanjševanje in dajanje desnega smernika ni ravno priporočljivo, ker s tem še bolj upočasnjuješ promet. Še posebej, če tisti za tabo ne gre prehitet, ker ali se boji, ali mu je pač vseeno, ali pa mogoče misli, da bom zapeljal dol z glavne ceste, ko dam desni smernik. Pa folk v kolonah običajno ne pričakuje, da kdo koga spusti naprej na ta način, zato bi redkokdo šel prehitet.

Seveda bi bilo povsem drugače, če bi bil samo jaz pred njim. V tem primeru je pa to seveda prava rašitev. Če pa sem jaz spredaj in je za mano kolona, pa je prava rešitev da se umaknem in spustim ostale naprej. Če vozim pod omejitvijo, seveda.

Wrop ::

mirator je izjavil:

Ravno zaradi tega se že nekaj časa izogibam nočnim vožnjam.
Se pa še spominjam časov, ko je bila nočna vožnja, kot nekašni balzam. Seveda je bila takrat gostota prometa bistveno manjša.


Večji problem je EMŠO. Jaz sem se kot mulc čudil, ko so starejši razlagali, da ponoči ne marajo voziti, jaz sem pa raje vozil ponoči kot podnevi. Sedaj bom kmalu jaz začel razlagati isto.

matic492 ::

Ne, so kar te nove luči problem, pa SUVji z visokimi lučmi fizično. Nimam še tako hud EMŠO, pa me moti v navadnem nizkem avtu.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

fikus_ ::

Višina svetlobnega snopa oz. dolžina je določena s tehničnimi smernicami, tako da tukaj je čisto vseeno, ali je avto nizka limuzina ali visok SUV.
Pri SUV je še bolje, ker je luč višje in svetlobni snop sveti bolj navzdol pri zasenčenih lučeh.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

matic492 ::

Lahko je tehnično to res, me pa vedno bolj zaslepijo viskoi SUVji. Sicer tudi čisto možno, da ker so SUVji ponavadi bolj luksuzni in dražji, jih ima več laserske LED ali whatever luči.

V glavnem še nikoli me ni zaslepil Clio letnik 2001, ki je vozil nasproti z kratkimi lučmi.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

bm1973 ::

Wrop je izjavil:


Večji problem je EMŠO. Jaz sem se kot mulc čudil, ko so starejši razlagali, da ponoči ne marajo voziti, jaz sem pa raje vozil ponoči kot podnevi. Sedaj bom kmalu jaz začel razlagati isto.

To je samo šparanje pri očalih...

socialec ::

Če je cesta poznana, veliko raje vozim ponoči.

Podnevi enakomerna vožnja preveč uspava.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

fikus_ ::

bm1973 je izjavil:

Wrop je izjavil:


Večji problem je EMŠO. Jaz sem se kot mulc čudil, ko so starejši razlagali, da ponoči ne marajo voziti, jaz sem pa raje vozil ponoči kot podnevi. Sedaj bom kmalu jaz začel razlagati isto.

To je samo šparanje pri očalih...



Ni samo dioptrija, ampak s starostjo pride do motnosti leče, očesne tekočine in zato do več bleščanja pri močnem viru svetlobe.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

mirator ::

Se strinjam, vendar je vzrok tudi povečana gostota nočnega prometa. Sicer verjetno ne vsak dan, vendar ob vikendih prav gotovo.

delavec44 ::

GupeM je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Narobe si me razumel. Na eni ravnini malo zmanjšas in mu daš desni smernik naj gre mimo. Bo šel le on.

Ah, ni nujno. To so bolj tisti, ki imaje stare Audije in BMW-je, ali kakšne VW, Megane (s halogenkami, mogoče xenon) ko se ti nalimajo na rit, nato grejo prehitet, čeprav je pred njimi v koloni še 30 avtov in vozimo z dokaj normalno hitrostjo 80+ praktično ves čas. Taki grejo prehitet, pa če je pred tabo 10 m prostora, ali če ga je 200. Ker za njih je zelo pomembno, ali so v koloni trideseti ali devetindvajseti.

Večina je pa takšnih, da pač ne grejo prehitet, dokler se kolona tekoče pelje. Ker vejo, da je popolnoma vseeno, ali so trideseti ali triintrideseti v koloni. Na semaforju bomo hkrati.

Sicer pa v kolonah takšno zmanjševanje in dajanje desnega smernika ni ravno priporočljivo, ker s tem še bolj upočasnjuješ promet. Še posebej, če tisti za tabo ne gre prehitet, ker ali se boji, ali mu je pač vseeno, ali pa mogoče misli, da bom zapeljal dol z glavne ceste, ko dam desni smernik. Pa folk v kolonah običajno ne pričakuje, da kdo koga spusti naprej na ta način, zato bi redkokdo šel prehitet.

Seveda bi bilo povsem drugače, če bi bil samo jaz pred njim. V tem primeru je pa to seveda prava rašitev. Če pa sem jaz spredaj in je za mano kolona, pa je prava rešitev da se umaknem in spustim ostale naprej. Če vozim pod omejitvijo, seveda.


Iz tvojega prvotnega zapisa sem sklepal, da si ti prvi in pred tabo ni nikogar. Če voziš v koloni za nekom, zakaj bi te potem motila osvetlitev vozila za tabo, če te ta ne zaslepljuje? Pred tabo potem ni senca kot si napisal ampak vzvratne luči drugega vozila, le-ta pa spredaj osvetljuje cesto naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delavec44 ()

ginekk ::

bm1973 je izjavil:

Wrop je izjavil:


Večji problem je EMŠO. Jaz sem se kot mulc čudil, ko so starejši razlagali, da ponoči ne marajo voziti, jaz sem pa raje vozil ponoči kot podnevi. Sedaj bom kmalu jaz začel razlagati isto.

To je samo šparanje pri očalih...


Ne, jaz rabim precej več svetlobe da vidim isto natančno. Dostikrat se čudim otrokom, kako sploh vidijo brat v temi. Dioptrijo od 70cm dalje imam še vedno isto kot pred 30 leti.

predi ::

fikus_ je izjavil:

Višina svetlobnega snopa oz. dolžina je določena s tehničnimi smernicami, tako da tukaj je čisto vseeno, ali je avto nizka limuzina ali visok SUV.
Pri SUV je še bolje, ker je luč višje in svetlobni snop sveti bolj navzdol pri zasenčenih lučeh.
Ja, ko ti nekdo zadaj vozi na dveh metrih, je veliko bolj relevantno pod katerim kotom ti neposredno sveti v kabino čez zadnje steklo, kot pa to, da so njegove luči pod višino tega stekla. /s

fikus_ ::

Ne vem kako nizko imaš ti zadnje steklo in ogledala avtomobila, da te tako moti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

matic492 ::

Uhm, normalen avto, ki ni 2 metra visok SUV?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

GrimReaper3 ::

val46 je izjavil:

Smo ti že povedali...ti ne da ne znaš vozit 40, ti sploh ne znaš vozit.

In to si ugotovil preko foruma al kako? Res bravo.

Nisem Senna ali Schumacher, to priznam. Ampak nadpovprečno dobro pa znam voziti. Sicer ker rad vozim hitro, vem da to v prometu ni več smatrano za dobro. Ampak serjem ga pa ne, da bi prehiteval po odstavnem, da bi blokiral prehitevalni pas, če me kdo zjezi s tem da se noče umakniti desno, da bi prehiteval mimo križišč, in ne vem še kaj na kar ti namiguješ. Ker to je zame neznanje vožnje.

Na AC sem res danes ugotovil, da je optimalna vožnja, da gledaš da si čim dlje časa pri 140, to pomeni da greš kdaj lahko tudi 120, kdaj tudi 160 (po možnosti iz razloga, da sprostiš promet in ne zaradi lastnega užitka), ampak takoj ko je možno (dovolj prost desni pas), se vrneš desno. Ker to da voziš veliko po levem pasu, boš imel vedno visoko hitrost noter. No nekatere seveda to ne ustavi, sploh neke Avstrijce in Nemce, ti so sposobni voziti 90% poti po levem pasu, seveda, zastopim, ker je taka vožnja na tako dolgo razdaljo najmanj izčrpajoča.

No da vidimo koliko je na tem odseku za Slo-Techovce primerna hitrost. Jaz znam še mimo priključka iti 80, v primeru da je iz leve promet seveda. Potem naprej od priključka do AC uvoza pa tudi do 90. Koliko lahko dosežem max hitrost? Do 100 bi se lahko dotaknil, če upoštevam varnost, to je v tem primeru promet iz levega priključka. No saj ne da kdaj vozim kar na blef, kar bo pa bo.
Omejitev mimo križišča vidim da je 60. Saj jim dam prav, ampak če imaš res dobro opazovanje kot ga imam jaz, se da lepo zvoziti z 80. Drugače je pa 90 in ne 50 kot očitno misli 50% voznikov, preostalih 49.9% pa misli da je 60-70, samo kak 0.1% v močnejšem avtu zna iti 80.
Ker danes je en stari ata spet vozil 48 po števcu, to je stežka 45. Moje mnenje je, da če tukaj ne znaš potegnit na 70, nimaš kaj delat v prometu.
Odsek je dolg 600m, torej ni kratek samo 100m, da boš zdaj zaradi tega razloga kar cel odsek vozil 40-50.
odsek proti AC uvozu Kranj-zahod.
Potem ta AC uvoz pa tudi, z mojimi 200KM seveda lahko pridem do 140 čeprav je še ne srednje dolg, ampak niti ni potrebe iti toliko, ker ostali promet ne vozi 140, vsaj po desnem pasu ne. Ampak do 110-120 je sposoben priti vsak avto, tudi 60-100KM. Imaš pa vsaj 20-30% takih, ki se zelo radi vključijo s samo 70-90.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper3 ::

Znaka za konec naselij Kranj in Naklo sta drugače 1,5 km preč od tega križišča, tako da ne vem zakaj bi kdo mislil, da mora tukaj voziti 50. Tako da je sigurno samo lastna (za poudarit, da zelo sebična) odločitev, da se bo prišparalo še zadnji deci bencina.

Tukaj je enaka zgodba, spet samo 50, šele dol pri Petrolu dosežejo svetlobnih 60:
izvoz AC Radovljica
Itak da ne pričakujem, da bodo ostali kot jaz zvozili drugo prestavo do 5000-6000 rpm do 90 km/h. Ker jaz to naredim izključno zaradi užitka. Ampak dajmo malo bolj z veseljem, do 70 in potem na ravnini do 80 se pa že da priti.
Ali pa vsaj imej nežni plin, samo ne odnehaj pospeševati.
Spet tukaj ni nobene omejitve 50, enako 90, mimo križišča 60, čista klasika, za katero, če povsod voziš tako brez da bi gledal kake table, ne moreš veliko zgrešiti.

Grem stavit, da se val46 najde v mojem opisu vožnje večine voznikov.

Zgodovina sprememb…

matic492 ::

Ne vem kaj je tvoja poanta, dosegel ne boš z rantom nič :D Če te kaj moti, kupi močnejši avto in jih prehiti, problem solved.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
««
308 / 309
»»