» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
306 / 307
»»

solatko ::

c23po - Spet se oglašaš in kažeš, da o PH nimaš pojma. Takoj, ko imaš prekratko varnostno razdaljo imaš NPH in ne takrat, ko greš nekaj km/h preko omejitve! Vsak voznik mora voziti s PH, tudi tisti, ki je na nujni vožnji (a ja, tisti ne more, ker gre preko OH:)))

(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
Delo krepa človeka

Kalibri ::

In to seveda večinoma ali vedno pomeni vožnjo pod dovoljeno hitrostjo.

solatko ::

Kalibri - Kakor kdaj in kakor kje, odvisno od vseh okoliščin, tudi tisti, ki gredo preko OH, morajo voziti po zgoraj napisanih pravilih, med njimi tudi vozniki na nujni vožnji, ko ne vozijo s PH nastane štala.
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

solatko je izjavil:

Kalibri - Kakor kdaj in kakor kje, odvisno od vseh okoliščin, tudi tisti, ki gredo preko OH, morajo voziti po zgoraj napisanih pravilih, med njimi tudi vozniki na nujni vožnji, ko ne vozijo s PH nastane štala.

Ali prometna signalizacija spada pod "tehnicne ali druge lastnosti cestisca" ali ne?

predi ::

blay44 je izjavil:

Ne morem trditi kako je bilo. Odvijalo pa se je hitro in brez vmesnega ustavlanja.
Verjetno zato potem norija in kokodakanje.
Ima avtobus pri uvozu na prednostno cesto, prednost ali ne? Po moje itak, da ne!
Pa kam je vozil avtobus, levo ali naravnost? Pa od kod se je pripeljal drugi? Meni ni še vedno nič jasno.

Legon ::

solatko je izjavil:

c23po - Spet se oglašaš in kažeš, da o PH nimaš pojma. Takoj, ko imaš prekratko varnostno razdaljo imaš NPH in ne takrat, ko greš nekaj km/h preko omejitve! Vsak voznik mora voziti s PH, tudi tisti, ki je na nujni vožnji (a ja, tisti ne more, ker gre preko OH:)))

(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.


Kje je citat za vse laži, ki jih dnevno trosiš po forumu?

GupeM ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

Legon - In kaj je laž v postu, ki sem ga dal? Pojdi že po tablete ali pa bodi na hladnem, če vročina upliva nate.
Delo krepa človeka

Buggy ::

@solatko: a se ti res da preganjat po forumih? Vozi kot ves in znas, nosi za to posledice in se sprijazni, da je/bo na cesti vedno manj opravilno sposobnih in fokusiranih voznikov. Ali bos vozil za njimi in si dal neko relaksacijsko muziko ali prehiteval, tam kjer bos ocenil da je smiselno je pac tvoja izbira. Delam oboje in se ne sekiram vec, ker ne bo nic boljse. Vcasih sem se koga, ki je delal kolono (in se ni odmaknil) prehupal, zdej mi dol visi...pomaga pa malo vec konjenice pod haubo, ker manever izvedes hitreje in varneje in iskanje alternativnih poti, da ne nabeses v kolone.

chill!

solatko ::

Buggy - Vse težave razpravljalcev v zvezi z menoj izhajajo iz mojega preprostega priznanja, da sem včasih vozil po prazni AC tudi preko 200 in, da sem to počel s PH. Takrat se je vsulo še vse kaj drugega in vsak komentator je na moje poste dodal še kaj svojega, za kar sem bil pozneje kriv jaz. Sem se pač naučil, kje so moje meje in tako tudi vozim. Niloli opit, utrujen, zdravstveno problematičen,..., nikoli ne prehitevam v škarje, niti ne prehitevam kolon na regionalnih cestah, temveč vzdržujem eno in pol varnostne razdalje, da lahko tisti, ki se spravi prehitevat kolono, varno zapelje pred mene. Ko vidim motorista peljem čim bolj desno, da lhko pelje mimo mene, brez da bi prešel sredinsko črto, če je to le možno, nikoli nisem povzročil prometno nesrečo, če prav sem kaki dve desetletji in še več, preživel na cesti, bil sem tudi motorist in nikoli nisem nikogar ogrozil pa me imajo razpravljalci za vse kaj drugega, kot varnega voznika. Tako je, ko se odločiš, da boš v neki dejavnosti šel na precej višji nivo od povprečja.
Bistvo moje varne vožnje je, vedno s prilagojeno hitrostjo, zbran in priseben, ne glede na lokacijo in ne glede na to, kakšno vozilo upravljaš. Predvsem pa moraš vedet, kje so tvoji limiti, saj za prilagojeno hitrost ni navodil, niti omejitev ima pa vsak svojo. Dva ne moreta z isto hitrostjo skozi isti ovinek z enakim vozilom in kar je najvažneje, nikoli ne doživiš dveh enakih sekund zato moraš biti zbran in skoncentriran celo pot.
Delo krepa človeka

Buggy ::

@solatko: jaz vem kaj hoces povedati, po svoje te tudi razumem. Hocem ti dopovedati, da s svojimi prispevki ne bos dosegel zelenega, ker so se stvari dandanes pac spremenile, midva pa pri tem v prometu zal ne moreva pomagati. Ostajajo ti dve moznosti...vztrajas z debato na forumu in si delezen takih in drugacnih opazk ali pa se sprijaznis s situacijo na cesti in delas po svoje, kot tudi pises, kar je iz mojega stalisca cisto kewl, ce za svoja dejanja prevzemas tudi vso odgovornost.

Drugc pa 200kmh po AC to se na regionalki v hrib naredis ko cistis DPF...Pijava gorica...khm sam recem da kdorkoli.... teoreticno seveda :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

solatko ::

Buggy - Debata je pač debata in zakaj ne, če je čas?
Delo krepa človeka

Legon ::

solatko je izjavil:

Legon - In kaj je laž v postu, ki sem ga dal? Pojdi že po tablete ali pa bodi na hladnem, če vročina upliva nate.


Sem ti konkretno napisal za katero laž čakam citat. Ali se boš končno sprijaznil, da si patološki lažnivec in ti pač ne verjamemo popolnoma nič kar napišeš?

solatko je izjavil:

Buggy - Vse težave razpravljalcev v zvezi z menoj izhajajo iz mojega preprostega priznanja, da sem včasih vozil po prazni AC tudi preko 200 in, da sem to počel s PH. Takrat se je vsulo še vse kaj drugega in vsak komentator je na moje poste dodal še kaj svojega, za kar sem bil pozneje kriv jaz. Sem se pač naučil, kje so moje meje in tako tudi vozim. Niloli opit, utrujen, zdravstveno problematičen,..., nikoli ne prehitevam v škarje, niti ne prehitevam kolon na regionalnih cestah, temveč vzdržujem eno in pol varnostne razdalje, da lahko tisti, ki se spravi prehitevat kolono, varno zapelje pred mene. Ko vidim motorista peljem čim bolj desno, da lhko pelje mimo mene, brez da bi prešel sredinsko črto, če je to le možno, nikoli nisem povzročil prometno nesrečo, če prav sem kaki dve desetletji in še več, preživel na cesti, bil sem tudi motorist in nikoli nisem nikogar ogrozil pa me imajo razpravljalci za vse kaj drugega, kot varnega voznika. Tako je, ko se odločiš, da boš v neki dejavnosti šel na precej višji nivo od povprečja.
Bistvo moje varne vožnje je, vedno s prilagojeno hitrostjo, zbran in priseben, ne glede na lokacijo in ne glede na to, kakšno vozilo upravljaš. Predvsem pa moraš vedet, kje so tvoji limiti, saj za prilagojeno hitrost ni navodil, niti omejitev ima pa vsak svojo. Dva ne moreta z isto hitrostjo skozi isti ovinek z enakim vozilom in kar je najvažneje, nikoli ne doživiš dveh enakih sekund zato moraš biti zbran in skoncentriran celo pot.


Vse težave izhajajo iz dejstvam, da si patološki lažnivec in čisto povprečen voznik, ki po nepotrebnem ogroža vse okoli sebe. Pravljico o tem, da si nadpovprečno spšosoben voznik zato ker nisi povzročil nesreče lahko prodajaš v gostilni. V resni debati je vsakemu z dvemi razredi osnovne šole jasno, da je to povsem zgrešen kriterij iz preprostega razloga: Večina voznikov v svoji karieri ne povzroči prometne nesreče. Torej je večina voznikov nadpovprečnih. Kako idiotski in zgrešen je takšen skep, pa samo ti nisi sposoben dojet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

solatko ::

Legon - Nadpovprečen voznik sem samo zaradi tega, ker sem čas, ki ga ti porabiš za nakladanje po internetu, porabil za pridobivanje vozniškega znanja in tega uporabljam v prometu, predvsem za varovanje sebe in kavč strokovnjakov, ki se na cesti ne znajo obnašat, znajo pa pametovat po tipkovnici. Ravno zaradi tega, se lahko pohvalim, da kljub nadpovprečnemu številu prevoženih km in velikemu številu kar kritičnih situacij, še nimam praske, niti z vozili na štirih niti pri tistih na dveh kolesih. Osebno obvladam vozila tudi pri hitrostih krepko nad 200km/h, nekateri jih ne pri hitrostih pod največjo omejitvijo (130).
Delo krepa človeka

kingsix ::

Varnost vseh bolj ogrožajo tisti, ki se priključujejo na AC z ene 50-70kmh kot tisti, ki vozi 200 po Prazni AC.

Seveda so pa vozniki, ki veliko vozijo neprimerno bolj spretni od tistih, ki ne. Veliko voznikov le gleda ozkogledo naprej in ne vidi pravzaprav nič okrog sebe. Trepeta pri tistih 100-130kmh in bog me daj da se zgodi kaj nepredvidljivega.

Sam tudi vozim 200+ po AC, sicer to v Nemčiji v predelih kjer je to dovoljeno. Tukaj pa tudi kaj več kot 130... Cca 160 npr. Seveda moraš ocenit kje je primerno.

No pa recimo kaj se mi je zgodilo pred par dnevi na AC:
Se peljem domov, dokaj prazna cesta s hitrostjo cca 150.. Pridem (po desnem pasu) do enega, ki po prešerno vozi ene 130 po levem pasu čeprav nikjer nikogar... Ker po desnem pasu nikoli ne prehitevam grem na levi pas.. En čas s tempomatom držim varnostno razdaljo ampak se ne umakne cca 5-6km.
Nato se malo približam in tip kar naenkrat zavre in nato začne pospeševat in vozit pravzaprav po sredini med dvema pasoma. Ko je bil kdo na desnem je šel na levi pas.. Nato pa nekaj vijugal kot da se bo vmaknil na desnega ampak vsakič pol ostro nazaj na levi pas. Pravzaprav je s tem nekajkrat ogrozil varnost drugih. To je delal cca 25km dokler nisem šel dol z AC.
Škoda da je bila polek žena, v nasprotnem primeru bi se kar peljal za njim kamorkoli je šel in ga povprašal če je z njim vse v redu.

Legon ::

solatko je izjavil:

Legon - Nadpovprečen voznik sem samo zaradi tega, ker sem čas, ki ga ti porabiš za nakladanje po internetu, porabil za pridobivanje vozniškega znanja in tega uporabljam v prometu, predvsem za varovanje sebe in kavč strokovnjakov, ki se na cesti ne znajo obnašat, znajo pa pametovat po tipkovnici. Ravno zaradi tega, se lahko pohvalim, da kljub nadpovprečnemu številu prevoženih km in velikemu številu kar kritičnih situacij, še nimam praske, niti z vozili na štirih niti pri tistih na dveh kolesih. Osebno obvladam vozila tudi pri hitrostih krepko nad 200km/h, nekateri jih ne pri hitrostih pod največjo omejitvijo (130).

Vse kar pride iz tvojih ust je debela laz. Drugega kot lagat ne znas, tako da zakaj bi bila ta samohvala kaj drugega kot gostilniska pravljica?

In kot ze receno, vecina voznikov ne povzroca prometnih nesrec, torej to da nisi povzrocil prometne nesrece pomeni, da si zgolj in le povprecen.

To da si pa prakticno vedno udelezen v krriticnih situacijah pa lahko pomeni samo dvoje. Ali lazes in si situacije izmisljas ali pa si bistveno slabsi sofer kot razlagas in nisi sposoben presvidevat kaj se bo zgodilo in potem moras revez resevat kriticne situacije. Ampak vsi prisotni vemo, kaksen patoloski laznivec si in pac prodajas pravljice v obupanem poskusu pametovanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

solatko ::

Legon - Sem morda kdaj opisoval dogodke s cest, da kar tako iz vedrog neba, kot pravijo na jugu, ugotavljaš, da sem vedno v kritičnih situacijah. Če nebi bil voznik kot sem, bi marsikateri, ki me izsili, stoji na neprimernem mestu brez oznak,..... končal v bolnišnici in moja statistika karambolov, bi bila polna, ker vozim, kot vozim je prazna, o bedarijah drugih pa po forumih ne jamram, tako kot vsi drugi opisujete situacije, ko se peljete na morje ali na trgatev, drugače pa dom-služba in nakupi. Nekaj let sem bil na cestah od 10-12h dnevno po večjem delu Evrope, tako, da bi lahko o razno raznih situacijah, ko sem dobesedno reševal življenje drugih in seveda sebi s pravimi in pravočasnimi reakcijami, saj je toliko in toliko voznikov na cestah pa sploh nebi smeli biti.

Jaz za razliko od tebe, konkretno povem, kaj bi se moralo spremenit, da bi bil promet bolj varen, ker pa država stremi samo za kaznovanjem in še to smo za izbrane prekrške, na drugih področjih pa gre karavana dalje, imamo inkasantstvo in kaos, ne pa neke urejene prometne politike, ki bi kaj prinesla k varnosti udeležencev v prometu. Večina udeležencev povzroča določene probleme na cestah, zaradi katerih se dogajajo prometne nesreče, saj tudi tisti, ki sploh ne znajo vozit, velikokrat ne povzročijo prometne nesreče, se pa zaradi njihovega početja zaletavajo drugi (oviranje prometnega toka, vožnja v opitem ali zadrogiranem stanju,.....).

Vsi tvoji posti, večinoma povdarjanje svetega pisma prometne zakonodaje in ne realnega stanja v prometu, niso prinesli niti % dodane vrednosti, najboje ti gre poniževanje in zmerjanje, s tem pa največ poveš o sebi in boga tvoja okolica, če si tudi dejansko tako ubog.
Delo krepa človeka

Legon ::

Sem morda kdaj opisoval dogodke s cest, da kar tako iz vedrog neba, kot pravijo na jugu, ugotavljaš, da sem vedno v kritičnih situacijah

Praktično na vsaki strani si lagal o tem kaj vse si doživel na cesti. Dobesedno dva stavka naprej se hvališ s tem kako moraš revež, ker si očitno pač nespososben voznik, dnevno reševat kritične situacije.

Večina udeležencev povzroča določene probleme na cestah, zaradi katerih se dogajajo prometne nesreče, saj tudi tisti, ki sploh ne znajo vozit, velikokrat ne povzročijo prometne nesreče, se pa zaradi njihovega početja zaletavajo drugi (oviranje prometnega toka, vožnja v opitem ali zadrogiranem stanju,.....).

res je, drugi pa to počnete z vožnjo nad OH. Vsem vam je pa skupno predvsem to, da ste anomalija, ki jo je treba naslovit.

Pa še vedno čakam na citate moj dragi patološki lažnivček. A bo šlo al se boš moral sprijaznit s tem, da to ni žalitev ampak dejstvo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

borut_p ::

Utk je izjavil:

No, je pa vseeno zanimivo kako vsi ti "švicarji" in "nemci" pozabijo vozit ko pridejo čez Karavanke.
Gor se vseeno ne tako obnašajo, mislim da jih bi morali tudi mi počasi "integrirat".


Ker sem se prejsnji teden ravno vrnil iz severa.

Nemci so naceloma zelo slabi vozniki. To se vidi tudi na njihovih ac ... malo se zapeljite po ac, kjer sta samo dva pasova. To je se slabse ko pri nas. Dokler imajo skrajni desni pas za kamione, potem pa dva odprta za avte je ok, ko je pa prost samo en za avte ... je pa cista polomija.

c23po ::

Solatko je napisal:
Jaz za razliko od tebe, konkretno povem, kaj bi se moralo spremenit, da bi bil promet bolj varen, ker pa država stremi samo za kaznovanjem in še to smo za izbrane prekrške, na drugih področjih pa gre karavana dalje, imamo inkasantstvo in kaos, ne pa neke urejene prometne politike, ki bi kaj prinesla k varnosti udeležencev v prometu.
Če imamo samo inkasantstvo in kaos, pa se povprečni voznik zaplete v nesrečo enkrat v karieri, potem je sistem prekleto dober. Daj povej nam še, koliko bi stali ti tvoji ukrepi in koliko bi se prometna varnost z njimi povečala. Odgovor v stilu "vsaka cena se splača, če rešimo eno življenje" je, seveda, navadni populizem. Vsi namreč vemo, da država točno ve, koliko je vredno življenje državljana.
Samo še to: če že tako avtoritativno sodiš o urejeni prometni politiki, si mogoče prebral temeljne dokumente ali pa govoriš tako, na pamet, saj vsi vedo da...
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

borut_p je izjavil:

Utk je izjavil:

No, je pa vseeno zanimivo kako vsi ti "švicarji" in "nemci" pozabijo vozit ko pridejo čez Karavanke.
Gor se vseeno ne tako obnašajo, mislim da jih bi morali tudi mi počasi "integrirat".


Ker sem se prejsnji teden ravno vrnil iz severa.

Nemci so naceloma zelo slabi vozniki. To se vidi tudi na njihovih ac ... malo se zapeljite po ac, kjer sta samo dva pasova. To je se slabse ko pri nas. Dokler imajo skrajni desni pas za kamione, potem pa dva odprta za avte je ok, ko je pa prost samo en za avte ... je pa cista polomija.

Da bi ne šlo spet po Solatkovi statistiki, sem preveril pri kvalificiranem viru, ki pravi:
Če povzamemo, čeprav nemški vozniki storijo precejšnje število prometnih prekrškov, so njihove splošne vozniške sposobnosti in bonton ocenjeni pozitivno, zlasti na avtocesti. Stroge zahteve za izdajo dovoljenj in kazni verjetno prispevajo k na splošno kvalificirani vožnji.
Računalniki nimajo spominov.

mirator ::

c23po in Legon, ali vaju lahko prosim, da v zvezi s solatkotom, preideta na njegov ZS. Res sta s solatkotom obsedena, čeprav trola in provocira.
Sem že večkrat poskušal to solatkomanijo prekiniti, tako v postih v tej temi, kot v Opozori moderatoja pa nič. Torej apeliram na (v upanju, da tudi vidva nista trola - ali celo ista oseba z različnima nikoma) vajino zdravo pamet, da se sama vzdržita solatkovih natoljcevanj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

Utk ::

borut_p je izjavil:

Utk je izjavil:

No, je pa vseeno zanimivo kako vsi ti "švicarji" in "nemci" pozabijo vozit ko pridejo čez Karavanke.
Gor se vseeno ne tako obnašajo, mislim da jih bi morali tudi mi počasi "integrirat".


Ker sem se prejsnji teden ravno vrnil iz severa.

Nemci so naceloma zelo slabi vozniki. To se vidi tudi na njihovih ac ... malo se zapeljite po ac, kjer sta samo dva pasova. To je se slabse ko pri nas. Dokler imajo skrajni desni pas za kamione, potem pa dva odprta za avte je ok, ko je pa prost samo en za avte ... je pa cista polomija.

Ja, vozijo slabo, avstrijci in nemci, ampak niso pa nesramni, ne vozijo se 2 metra zadaj pri 130, itd., to delajo pa samo južno od Karavank.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ZveeZ ::

Utk je izjavil:


Ja, vozijo slabo, avstrijci in nemci, ampak niso pa nesramni, ne vozijo se 2 metra zadaj pri 130, itd., to delajo pa samo južno od Karavank.

Sarkazem?;)

c23po ::

mirator je izjavil:

c23po in Legon, ali vaju lahko prosim, da v zvezi s solatkotom, preideta na njegov ZS. Res sta s solatkotom obsedena, čeprav trola in provocira.
Sem že večkrat poskušal to solatkomanijo prekiniti, tako v postih v tej temi, kot v Opozori moderatoja pa nič. Torej apeliram na (v upanju, da tudi vidva nista trola - ali celo ista oseba z različnima nikoma) vajino zdravo pamet, da se sama vzdržita solatkovih natoljcevanj.

Lahko bi prenehal. Res je, vse skupaj je eno samo trolanje. Vendar... Kaj ostane, če smo tiho? Trol bo nadaljeval, nihče ne bo rekel: "Cesar je nag," drugemu se bo zapisalo, kako se je po prehitevalnem pripeljal čisto kulturno s 160 km/h, tretji pa, da na cesti velja le zakon močnejšega. Te bodo policaji že pošlihtali. Kaj pa s tistimi, ki menijo, da lahko počnejo kaj hočejo, dokler plačujejo svoje kazni in so pripravljeni zmetati dosti denarja za to?
Nato se jutri odpravi na cesto med sedmo in osmo zjutraj ter poizkusi voziti po predpisih. Recimo skozi Malence proti Štajerski, kjer je omejitev 80...

In zakaj ravno Solatko? Zato ker uporablja tako prozorne in naivne prijeme iz osnovne šole nakladanja, da je prekleto zabaven. In poučen.
Računalniki nimajo spominov.

Invictus ::

Utk je izjavil:


Ja, vozijo slabo, avstrijci in nemci, ampak niso pa nesramni, ne vozijo se 2 metra zadaj pri 130, itd., to delajo pa samo južno od Karavank.

Ja, pa vozijo 100km/h po prehitevalnem, ko je desni pas prost.

V ogledala pa tako ne gleda nihče več...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

matic492 ::

Danes je 1 nesreča manj na cesti zarad mojega rasističnega profiliranja.

Sem vidu na uvozu (Qlandia proti Koroškem mostu) cigana v avtu in sem takoj pomislu da bo naredu neko sranje, ker vedno delajo neko sranje. Sm kr preventivno začel bremzat. Itak, vrinu se je pred mene in enega pred mano čez 2 vozna pasova (iz uvoza ponavadi greš na skrajno desni pas, ne pa skrajno levi).

Pol je pa še mahal nekaj skozi okna, kot da sva midva zadaj bla kriva, tudi to je standard od ciganov.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Buggy ::

Kar se tice danasnjih razmer - spet kaos na cesti (in nasplosno, ko po suhem obdobju zapade rahel ali ne tako rahel dez) ter je prisoten moker asfalt na relaciji zgolj na par odsekih.

1.Dajte prosim prizigat rocno luci, da boste vidni tudi zadaj. Vodni pis za vami vas v dolocenih temnih/sivih vozilih naredi prakticno nevidne, ce je prisotna se meglica toliko huje- upam da se zavedate tega in ne se zanasate na avtomatiko, ki je pri dolocenih avtomobilih IMO za izredni tehnicni, oz ga sploh nebi smeli homologirati pri nas :D Logika elektonike je cist jasna...ce so prizgani jebeni brisalci potem vec niso idelani pogoji in bi se morale prizgati tudi zadnje luci...senzor svetlobe gor ali dol.

2.Cesta je v takih pogojih praviloma mastna. Preventivno preizkusite bremzanje oz. mejo hitrosti v ovinkih ustrezno prilagodite, sploh na asfaltnih povrsinah, ki so stare in zlizane (vecinoma povsod - razen doloceni odseki, kar je se bolj varljivo). Sem ravno danes gledal kako je nekdo pri zavijanju iz glavne ceste na lokalno, kjer krizisce visi ven in je se na hribu, nadaljeva direktno v plocnik - kot da nebi zavijal. Ce bi bil tam avto - ne dolzen ne kriv bi ga nabasal

3. Ce/ko je nesreca....kaj pri kurecu je tolk zanimivo to bulit in celo slikat, da za seboj delate se dodatno gneco? Gneca celo na nasprotnem pasu, kjer sploh ni problema. Tega ne bom razumel nikoli.

c23po ::

matic492 je izjavil:

Danes je 1 nesreča manj na cesti zarad mojega rasističnega profiliranja.

Sem vidu na uvozu (Qlandia proti Koroškem mostu) cigana v avtu in sem takoj pomislu da bo naredu neko sranje, ker vedno delajo neko sranje. Sm kr preventivno začel bremzat. Itak, vrinu se je pred mene in enega pred mano čez 2 vozna pasova (iz uvoza ponavadi greš na skrajno desni pas, ne pa skrajno levi).

Pol je pa še mahal nekaj skozi okna, kot da sva midva zadaj bla kriva, tudi to je standard od ciganov.

matic492 je izjavil:

Damn, enim v tej temi neke travme očitno prihajajo ven na polno lol...
Računalniki nimajo spominov.

matic492 ::

Jah lej, eni bi se ustavli pa začeli dret na take talente, jaz pač malo popikam in grem naprej.

Jaz pa raje doma v spodnjih gatah jamram po internetu, tako nobenega (fizično) ne ogrožam 8-)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

delavec44 ::

matic492 je izjavil:

Danes je 1 nesreča manj na cesti zarad mojega rasističnega profiliranja.

Sem vidu na uvozu (Qlandia proti Koroškem mostu) cigana v avtu in sem takoj pomislu da bo naredu neko sranje, ker vedno delajo neko sranje. Sm kr preventivno začel bremzat. Itak, vrinu se je pred mene in enega pred mano čez 2 vozna pasova (iz uvoza ponavadi greš na skrajno desni pas, ne pa skrajno levi).

Pol je pa še mahal nekaj skozi okna, kot da sva midva zadaj bla kriva, tudi to je standard od ciganov.


Znani zavarovalniški nategatorji, ki se želijo nabasati od zadaj. Bo res treba montirati kamero.

MrStein ::

Buggy je izjavil:


3. Ce/ko je nesreca....kaj pri kurecu je tolk zanimivo to bulit in celo slikat, da za seboj delate se dodatno gneco? Gneca celo na nasprotnem pasu, kjer sploh ni problema. Tega ne bom razumel nikoli.

Psiha...
Ni zdravila.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Bil nedavno v Avstriji. Delo na (avto)cesti.
Promet preusmerjeni na ožji del. Ločen od nasprotnega pasa z pol metra visoko kovinsko ograjo, narisana oranžna črta za ločitev voznih pasov.
Varna hitrost (po mnenju upravljalca): 80 km/h

Par dni pozneje na AC Maribor-Ljubljana (ali Ptuj, ne vem več ker sem več poti naredil te dni) enaka situacija. Z razliko, da je zaradi drugačnih fizikalnih zakonov pri nas varna hitrost tu le 60 km/h

Torej pri njih fizika omogoča 33% večje hitrosti.

Pač višja matematika, pardon, fizika.

PS: da bo tudi on talentih voznikih: ne bom o tem, kako na je na levem pasu "priletel" BMW in "blendal". Ampak o tem, da je bila 2 metra za njim ena Xsara Picasso :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Buggy ::

PS: da bo tudi on talentih voznikih: ne bom o tem, kako na je na levem pasu "priletel" BMW in "blendal". Ampak o tem, da je bila 2 metra za njim ena Xsara Picasso :)


glej na to tako...oni se "znajdejo", zmigavcev pa itaq ne znajo uporabljati.

Ja te hitrostne omejitve so glede na drzavo, kjer se vozis vcasih malce konfuzne in se res vprasas ali politicna meja spreminja fizikalne zakone ali je to namenjeno zgolj inkasantstvu in nima popolnoma nic z umirjanjem prometa oz. varnostjo v njem.

c23po ::

MrStein, Buggy: Prometni strokovnjaki dobro vedo, kaj počnejo. Vidva pa pozabljata na psihološko komponento pri določanju maksimalne hitrosti. V Avstriji računajo, da bodo vozniki potegnili le še 10% čez. Pri nas pa, da bo večina sploh spregledala spremembo na cesti.
Računalniki nimajo spominov.

predi ::

MrStein je izjavil:

Bil nedavno v Avstriji. Delo na (avto)cesti.
Promet preusmerjeni na ožji del. Ločen od nasprotnega pasa z pol metra visoko kovinsko ograjo, narisana oranžna črta za ločitev voznih pasov.
Varna hitrost (po mnenju upravljalca): 80 km/h

Par dni pozneje na AC Maribor-Ljubljana (ali Ptuj, ne vem več ker sem več poti naredil te dni) enaka situacija. Z razliko, da je zaradi drugačnih fizikalnih zakonov pri nas varna hitrost tu le 60 km/h

Torej pri njih fizika omogoča 33% večje hitrosti.

Pač višja matematika, pardon, fizika.

PS: da bo tudi on talentih voznikih: ne bom o tem, kako na je na levem pasu "priletel" BMW in "blendal". Ampak o tem, da je bila 2 metra za njim ena Xsara Picasso :)
MB pred Framom misliš. Tam sta pasova široka toliko, da se tovornjak in SUV ob prehitevanju vozita na kakšnih 10 cm medsebojne razdalje pa še to se mora prehitevajoči po črti peljat. Poleg tega ogromno voznikov vozi dosti več kot 60, ker jim drugače udari ven prikriti avtizem, tako kot če Rainmanu spremeniš rutino (OMG, ni 130+, *autistic screeching* press). Na Balkanu služijo izrecne odredbe za zniževanje povprečne hitrosti. Če daš 60 na avtocesti, to pomeni povprečno nekje 80, če daš 80, pomeni to 100+, drugo pa tak ni omejitve. Kakšna fizika, lol.

GupeM ::

Buggy je izjavil:

ali je to namenjeno zgolj inkasantstvu

Ah, daj no. Inkasanstva ob delu na avtocesti pri nas praktično ni. Postavljajo makete radarjev, prave pa zelo, zelo redko.

Sploh ne vem, če sem že za koga slišal, da bi dobil kazen na AC, kjer je šlo za delo na cesti. Večina kazni je s cone 30 ali iz naselji, kjer pac folk potegne "samo" 20 - 30 % preko omejitve.

val46 ::

Ko so postavljali tiste vetrne ograje na hitri cesti med razdrtim in vipavo, kar je trajalo več kot leto dni, je bila škatla z radarjem, in to delujočim vsaj kak teden na vsaka dva meseca tam. In iz prve roke vem da ni bila samo škatla, ampak tudi kar pravi radar v njem. Tako da, tisti ki se je takrat vozil tle dol, je znal kar nabasat fajn kazni, pa večkrat v tistem letu. Jaz se dnevno vozim, pa sem kar dobro vedel kje jo postavijo, tako da hvala bogu, nisem nabasal na radar nikdar, poznam pa par ljudi, ki so dobili domov položnice.

delavec44 ::

Precej radarjev je na delih na AC, ker tam najlažje služijo. Pa na bivših cestninskih so tudi bili. To da GupeM nobenega ne pozna, verjetno pomeni, da vsi njegovi znanci vozijo po omejitvah ali pod toleranco radarja.

GupeM ::

Če bi šlo za inkasanstvo, ne bi na postavljali za kak teden na vsaka dva meseca, ampak bi bil tam 24/7.

delavec44 ::

Potem se ljudje navadijo in pazijo tam. Če te pa random presenetijo s postavitvijo, je zaslužek večji. Pa še nimajo jih dovolj baje, da bi bili lahko 24/7 povsod. Še stacionarce v ohišjih morajo premikati.

gort ::

Kam se vam mudi, lepo se pelješ po voznem pasu ali pa čisto zunanjem, uživaš in je... Če je adrenalin potreben, pa greš prehitevat kamione pri tistih dvopasnih zožanjih - z levim ogledalom nad steno in preverjanjem oddaljenosti v desnem ogledalu - kjer se kar nekaj ljudi prestraši in počaka, da potem nadoknadi. Že res, da čas pri hitrejšem gibanju poteka malenkost počasneje, pa vseeno Kam le čas beži, kam se mu mudi... :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gort ()

delavec44 ::

Včasih so na takih zožanjih kar utemeljeno prestrašeni. Se mi je že 2x zgodilo, da me je hotel kamion poriniti v betonsko pregrado. Ne moreš nič narediti, ko si vzporedno z njim.

Ko so delali Ravbarkomando, so kamioni kar po sredini vozili, da sploh ni noben mogel probati mimo.

GupeM ::

delavec44 je izjavil:

Potem se ljudje navadijo in pazijo tam. Če te pa random presenetijo s postavitvijo, je zaslužek večji. Pa še nimajo jih dovolj baje, da bi bili lahko 24/7 povsod. Še stacionarce v ohišjih morajo premikati.

Čakaj... Čas, da te obvestijo o prekršku je 30 dni. Torej 30 dni se folk ne bo navadil in lahko kasirajo. Po 30 dneh bojo šele prvi ugotovili, da je tam nekje radar. Preden se folk dejansko navadi, lahko še kakšnih 14 dni kasirajo. Po tem času bi lahko s takšnim inkasanstvom kupili že nov radar, če bi se jim res šlo samo za inkasanstvo.

Nizke omejitve in radarji so tm bolj zato, ker pri omejitvi 60 lahko pelješ 99, pa je kazen še vedno dokaj nizka. Celo do 109 ni nič kaj posebnega.

Če bi že v štartu postavili omejitev 80, bi Balkanci tam vozili 119+...

delavec44 ::

Ta prvi, ki se mu zabliska, pokliče na radio in obvestijo vse.

Zakaj nimajo več radarjev, saj jih kupujejo vedno več.

Kazni na AC so v tujini praviloma nižje kot pri nas. Omejitve pa višje. Nelogično.

GupeM ::

delavec44 je izjavil:

Ta prvi, ki se mu zabliska, pokliče na radio in obvestijo vse.

Podnevi se nič ne bliska.

delavec44 ::

Po mojih izkušnjah se.

MrStein ::

predi je izjavil:

MB pred Framom misliš. Tam sta pasova široka toliko, da se tovornjak in SUV ob prehitevanju vozita na kakšnih 10 cm medsebojne razdalje pa še to se mora prehitevajoči po črti peljat.

Ja. Enako kot v Avstriji.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

c23po ::

GupeM je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Ta prvi, ki se mu zabliska, pokliče na radio in obvestijo vse.

Podnevi se nič ne bliska.

Tudi ponoči se ne, vsaj v vidnem spektru elektromagnetnega valovanja. Vedno me je fascinirala sposobnost nekaterih, da pogledajo globoko v infrardeči spekter.
Računalniki nimajo spominov.

GupeM ::

Ponoči pa se bliska. Sem že doživel bliskanje v barvi navadne bliskavice na Dunajski cesti v Ljubljani. Belo/modra svetloba.

Drugič pa pri Vrhniki iz redarskega mobilnega radarja. Se je pa rdeče zabliskalo.
««
306 / 307
»»