» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
304 / 308
»»

delavec44 ::

Ti itak nobenih asistenčnih sistemov ne rabiš.

GrimReaper3 ::

Hangman je izjavil:

Sprašujem se, kaj gre po glavi folku, ki ne premisli vseh možnosti in se zanaša na upanje, da jih bo nekdo v kritični situaciji lahko spustil pred sebe ali pa bo morda nasproti vozeči voznik lahko pravočasno dovolj upočasnil. Nasproti vozeči voznik bi lahko bil tudi vinjen (malo pretiravam, a možnost obstaja) in v ovinek vozil z nezmanjšano hitrostjo. Kakorkoli, prehitevanje kot je prikazano na sliki zgoraj, bi se lahko končalo z naletom večih vozil, morda celo tragično. Zakaj eni tako izzivajo usodo?

Jaz se spomnim enega prehitevanja v škarje. Še vedno dobro vem zakaj sem se lotil prehitevanja, prvič sem bil že od začetka navajen voziti bolj nevarno (prvi 2, 3 leta tudi 140 izven naselij, kolikor je pač dal 60KM), drugič nikoli nisem hotel voziti 60 za ostalimi, ker taka vožnja ubija, tretjič je bil pa pred mano avtobus, spredaj pa ovinki. Seveda tako reskirati ni normalno vedenje. To sem vedel že takrat ko sem vozil nevarno, kot sedaj, ko vozim zelo lepo, tudi po pol leta brez ene napake, nevarnih manevrov, izsiljevanj (tudi na AC počakam da gredo vsi mimo, če spredaj ni toliko frej, da lahko rešim s pospeševanjem).
Ampak se pa spomnim enkrat, pa je bil klanec navzgor in blag ovinek, ena počasna avtošola pri 50, pa je šlo povsem lepo mimo, z dovolj preglednosti, verjetno sem prišel celo do 90 v drugi. Ampak to je bil že 2.0 185KM atmosferec, zaradi 7000 obratov idealen za take vrste prehitevanj.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Eni tu predlagate stojo na nasprotnem pasu in prehitevanje le tega po desni?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

delavec44 - Pridejo prav, vendar smo se učili varno vozit brez njih in potem te sistemi lahko varnost še povečajo, če pa ne znaš varno vozit brez, te pa tudi še tak varnostni sistem ne reši, ker noben ne more shebat fizike. Se spomnim, kako so s cest leteli prvi avtomobili s 4WD pogonom, ker so frajerji mislili, da se da mimo fizike.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Seveda ne rabiš zavornih luči. Saj pa ja vidiš, da se avto ustavlja. Tudi žmigavci so totalno nepotrebni. Luči so tudi samo za okras. Če voziš s prilagojeno hitrostjo jih pač ne rabiš, ker luna ali javna razsvetljava dovolj osvetlita. Tuneli so pa itak osvetljeni. Celo podnevi. Tudi gume se lahko zlizane do konca. Pač prilagodiš hitrost in greš z 10 km/h...

Ah, solatko, solatko.

solatko ::

GupeM - To kar ti naštevaš je obvezna oprema že 100 let, drugo pa so asistenčni pomočniki, ki koregirajo vozniške napake in neznanje. Najmanj problemov bi bilo, če bi se vsi naučili vozit in, če bi tisti, ki jim to ne gre zadovoljivo, pustili volan pri miru.
Delo krepa človeka

nejc_nejc ::

Bullshitiraš da glava peče. Če se kolona vozi 60, je varnostna razdalja po zakonu dovolj 15 metrov. Če se ti voziš mimo 100, moraš v teh 15 metrih zmanjšat na 60 in se vrinit not.

Mal za augenmaso:
15m je manj kot črta in presledek skupaj, na AC.

matic492 ::

Če se ne motim so tisti odsevni stebrički na regionalnih cestha na 5 metrov, tako pri 60km/h je varnostna razdalja 15 metrov (3 stebrički), pri 90 km/h je varnostna 50 metrov (oz. 25 metrov 1 sekunda). Torej 10 STEBRIČKOV ali minimalno 5 stebričkov.

Bodite pozorni naslednjič, ko vozite po regionalki, če imate 10 stebričkov varnostne pri 90 km/h :)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

nejc_nejc ::

Na regionalki so stebricki v premi na 25 metrov.
Razen v malih krivinah pa tudi 5 m.
Pazi 5m je dolg avto.

matic492 ::

Hmm, nekaj sem googlal pa piše 5 metrov, čeprav se je meni tudi mal čudno zdelo.

No sej potem pač prilagodišp na 25 metrov :) torej malo manj kot 1 stebriček in 4 stebrički.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

nejc_nejc ::

Radij pod 100m so smerniki na razdalji pod 10m.....
....
....
radij vecji od 500m pa 50m

c23po ::

solatko je izjavil:

...c23po - Zopet me vlečeš za jajca. Solatko nikoli ne prehiteva kolone na lokalni cesti in ima vedno 1+1/2 varnostne razdalje, ...

Jaz njemu o izbirni kršitvi predpisov, on pa o sebi hvalospev v 3. osebi ednine. Naslednja faza bo, ko bo napisal "Zopet nas vlečeš..." in zahteval, da ga naslavljamo tako: "Njihovo Solatkost naprošamo, da milostno oprostijo za mojo predrznost. Edini namen pisanja je bil opozoriti, da si ne smemo dovoliti izbirati predpisov, ki jih bomo zavestno kršili."

Namreč: če bi tisti kreten spoštoval predpise ne bi bil kreten. In nikomur ne bi bilo treba ugibati kako bi varnostna razdalja teoretično vplivala na razplet hipotetične situacije.
Računalniki nimajo spominov.

Robocop1 ::

Meni pa je hecno gledati, ko se mi nekdo prilepi na rit in nekaj časa vozi tako blizu mene, da v vzvratnem ogledalu niti njegove tablice ne vidim. Pa ne vozim počasi, ampak nekoliko nad omejitvami. Na prvi daljši ravnici me človek prehiti in oddrvi naprej. Ampak potem naleti na nekoga drugega in ga zaradi naselja ali ovinkaste ceste ne more prehitet, jaz pa ga v tem času že dohitim. Na koncu sva spet skupaj, samo da on sedaj vozi pred mano. Kaj je tak voznik pridobil s prehitevanjem? Samo pozicijo je zamenjal, na cilj bova pa prišla morda z 1 minuto razlike. Ne vem, če mu ta minuta kaj pomeni - osebno imam raje varno vožnjo kot samo 1 minuto prednosti.

solatko ::

c23po - Ne zavedaš se, da je na cesti več kretenov, kot pametnih in usposobljenih voznikov, rezultat tega lepo pokaže statistika.

Robocop1 - To je rezultat čisto vsake kolone na regionalnih cestah, pri prvem semaforju je cela kolona na kupu, samo vrstni red je zamenjan. Ne, nič ne pridobiš s prehitevanjem kolone, pridobiš pa ogromno, če si za počasnetom prvi in ga varno prehitiš, potem kolone ne vidiš več, samo kaj, ko se za počasnetom ponavadi nabije še nekaj voznikov, ki bi bili ravno taki, če bi bili prvi in jim taka vožnja še kako paše, ker drugače sploh ne znajo voziti in potem se to skupino spravi prehitevat nekdo, ki bi rad vozil normalno. Tako je, da so nekatere kršitve predpisov požegnane, druge, recimo vožnja nad OH pa ne.
Delo krepa človeka

ginekk ::

GupeM je izjavil:

ginekk je izjavil:


Mislim, da imaš ti hude EGO probleme in niso za v promet. Zakaj nalepka "frajerček"? Nimaš najmanšega pojma kdo je bil v avtu in zakaj se mu je mudilo.

"saj me bo kdo spustil, če bo treba"

Tu sploh ne bi smelo bit govora "me bo že kdo spustil" kajti to je vedno pričakovano pri prehitvanju, sploh ker je pričakovano da ne boš prehitel cele kolone, ampak kvečjemu avto ali par njih. Še bolj je pričakovana varnostna razdalja med avti - in ta je tudi pri hitrosti 50km/h sigurno večja od dolžine avta, tako da ne gre za nikakršno "vrivanje", ampak prehitevanje in zavijanje nazaj na svoj pas.

Kaj pa tebi ni jasno? Sploh ni pomembno, kdo je bil v avtu in zakaj se mu je mudilo. Kolone se ne prehiteva. Če je res nujno, to naredijo tisti z modrimi lučmi in sireno.

To, da ga bo nekdo spustil če bo treba, tudi ne sme biti kar pričakovano. Dober primer je opisan zgoraj. Verjetno bi bedaka, ki je prehiteval, tudi večina iz zgornje kolone spustila predse. Pa je naneslo tako, da niso mogli, ker so morali na hitro zavirati, zaradi česar je seveda padla varnostna razdalja, ki je namenjena točno temu. Ne temu, da se bedak lahko uriva.


Jasno, da ni pomembno kdo je v avtu. Zato je imenovanje tega človeka z oznako "frajerček" pomenljivo in več pove o tem, ki ga je zmotilo, kot o neznancu ki je prehiteval.

Enako zelo pomenljiva je raba besede "vrivanje". Mar je dojemanje prostora na cesti teritorialno: "to je moja pozicija in ne smeš se vrinit"? Pač ne gre za vrivanje, gre zgolj za zavijanje iz prehitevanja nazaj na svoj pas.

Vozniki imate nenavadne osebne probleme, ko vas nekdo prehiteva in to je izgleda zelo težko priznat.

delavec44 ::

Kaj ti bluziš? Seveda je dojemanje prostora na cesti teritorialno. Še v zakonu imamo prekršek odvzem prednosti. Normalno je, da se v tvojo pozicijo ne smejo vrivati. Če me nekdo prehiti tako, da moram jaz zavirati, ko se on VRINE pred mano, je on v prekršku, ker me ni varno prehitel. Seveda mu moraš omogočiti varno prehitevanje s tem, da spustiš gas, ustaviti se pa zaradi bedakov ne bi smel rabiti.

In ja kdor gre prehitevati kolono v nepregledni ovinek se lahko poimenuje frajerček ali kreten ali idiot. Tebe to iz nekega razloga močno moti, potem pa filozofiraš, da imajo ostali vozniki osebne probleme, ko jih nekdo prehiti.

c23po je izjavil:

Edini namen pisanja je bil opozoriti, da si ne smemo dovoliti izbirati predpisov, ki jih bomo zavestno kršili."


To je tudi iluzorni pogled na svet. Predpise kršiš vsak dan, zavedno ali nezavedno. Mogoče si kdo misli, da jih ne.

Ne vem pa zakaj bi metali vse v isti koš, menda ni vsak prekršek enako težek.

Zgodovina sprememb…

ginekk ::

delavec44 je izjavil:

Kaj ti bluziš? Seveda je dojemanje prostora na cesti teritorialno. Še v zakonu imamo prekršek odvzem prednosti. Normalno je, da se v tvojo pozicijo ne smejo vrivati. Če me nekdo prehiti tako, da moram jaz zavirati, ko se on VRINE pred mano, je on v prekršku, ker me ni varno prehitel. Seveda mu moraš omogočiti varno prehitevanje s tem, da spustiš gas, ustaviti se pa zaradi bedakov ne bi smel rabiti.

In ja kdor gre prehitevati kolono v nepregledni ovinek se lahko poimenuje frajerček ali kreten ali idiot. Tebe to iz nekega razloga močno moti, potem pa filozofiraš, da imajo ostali vozniki osebne probleme, ko jih nekdo prehiti.

c23po je izjavil:

Edini namen pisanja je bil opozoriti, da si ne smemo dovoliti izbirati predpisov, ki jih bomo zavestno kršili."


To je tudi iluzorni pogled na svet. Predpise kršiš vsak dan, zavedno ali nezavedno. Mogoče si kdo misli, da jih ne.

Ne vem pa zakaj bi metali vse v isti koš, menda ni vsak prekršek enako težek.


lol, še en s problemi se je javil. Le pazi, da frajerčki ne bodo zavzeli tvojega prostora na cesti.

In da prehitevanje kolone je jasno dovoljeno. Zakon je jasen in v nasprotno me lahko prepriča edino sodišče.

delavec44 ::

Upam, da te bo prepričalo enkrat in ostaneš brez izpita. Bo bolj varno na cesti za nas ostale.

Legon ::

Prekrski so seveda razlicni, samo popolnoma za nobenega ni sprejemljivo stalisce, da je krsenje varno, zazeljeno in kakorkoli dobrodoslo. Se bolj noro pa je stalisce, da si to lahko nekdo privosci zaradi nadnaravnih danosti.

Ahim ::

delavec44 je izjavil:

Ja, saj to sem že napisal, da zaviranje v sili imajo nekako rešeno. Kaj pa ostalo? Sedaj imajo vsi led, mogoče bi lahko svetilnost odsevala moč zaviranja. Samo dotik zavore, sveti ena ledica. Močnejše zaviranje, sveti več ledic.

Meni se to da sveti sibkeje/mocneje ne zdi uporabno, ker na percepcijo svetlosti vplivajo tudi drugi pogoji (zunanja svetloba ali tema, smer sonca, umazanija na sipi, itd.).

Po drugi strani pa tudi ... avto pred tabo ali ne zavira, zavira ali pa RES NUJNO ZAVIRA. Ne vem koliko nians lahko stlacis med slednji opciji da bi se potem ob razlicnih niansah zaviranja nekoga pred teboj ti drugace odzval?

Legon ::

ginekk je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Kaj ti bluziš? Seveda je dojemanje prostora na cesti teritorialno. Še v zakonu imamo prekršek odvzem prednosti. Normalno je, da se v tvojo pozicijo ne smejo vrivati. Če me nekdo prehiti tako, da moram jaz zavirati, ko se on VRINE pred mano, je on v prekršku, ker me ni varno prehitel. Seveda mu moraš omogočiti varno prehitevanje s tem, da spustiš gas, ustaviti se pa zaradi bedakov ne bi smel rabiti.

In ja kdor gre prehitevati kolono v nepregledni ovinek se lahko poimenuje frajerček ali kreten ali idiot. Tebe to iz nekega razloga močno moti, potem pa filozofiraš, da imajo ostali vozniki osebne probleme, ko jih nekdo prehiti.

c23po je izjavil:

Edini namen pisanja je bil opozoriti, da si ne smemo dovoliti izbirati predpisov, ki jih bomo zavestno kršili."


To je tudi iluzorni pogled na svet. Predpise kršiš vsak dan, zavedno ali nezavedno. Mogoče si kdo misli, da jih ne.

Ne vem pa zakaj bi metali vse v isti koš, menda ni vsak prekršek enako težek.


lol, še en s problemi se je javil. Le pazi, da frajerčki ne bodo zavzeli tvojega prostora na cesti.

In da prehitevanje kolone je jasno dovoljeno. Zakon je jasen in v nasprotno me lahko prepriča edino sodišče.

Izvoli. Zdaj pa nehaj nabijat
https://www.sodnapraksa.si/?q=*:*&datab...

- (tudi) voznik I. je kršil 10. točko prvega odstavka 52. člena Zakona o pravilih cestnega prometa(4) (v nadaljevanju ZPrCP), ki določa, da voznik ne sme prehitevati vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu
....
.Nedvomno je namreč voznik I. tudi sam kršil prepoved prehitevanja kolone in v križišču (10. in 12. točka prvega odstavka 52. člena ZprCP).
....


Ti je sedaj jasno kdo je wannabe frajercek oziroma ljubkovalno kreten?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

delavec44 ::

Ahim je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Ja, saj to sem že napisal, da zaviranje v sili imajo nekako rešeno. Kaj pa ostalo? Sedaj imajo vsi led, mogoče bi lahko svetilnost odsevala moč zaviranja. Samo dotik zavore, sveti ena ledica. Močnejše zaviranje, sveti več ledic.

Meni se to da sveti sibkeje/mocneje ne zdi uporabno, ker na percepcijo svetlosti vplivajo tudi drugi pogoji (zunanja svetloba ali tema, smer sonca, umazanija na sipi, itd.).

Po drugi strani pa tudi ... avto pred tabo ali ne zavira, zavira ali pa RES NUJNO ZAVIRA. Ne vem koliko nians lahko stlacis med slednji opciji da bi se potem ob razlicnih niansah zaviranja nekoga pred teboj ti drugace odzval?


Mene najbolj (glede te debate seveda) motijo vozniki, ki pred vsakim ovinkom pobožajo zavoro. Saj se navadim in potem za takim ne zaviram, ampak ko bo pa enkrat zaviral močneje, bom pa tudi sam pozneje odreagiral kot bi lahko. Zavorne luči so prvi indic. Da lahko oceniš moč zaviranja glede na razdaljo, je potrebno že malce več časa.
Osebno bi si želel vsaj 3 stopenjski prikaz. Ali pa, da samo dotik zavornega pedala sploh ne prižge zavornih luči.

Zgodovina sprememb…

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Ne zavedaš se, da je na cesti več kretenov, kot pametnih in usposobljenih voznikov, rezultat tega lepo pokaže statistika.

Robocop1 - ... Tako je, da so nekatere kršitve predpisov požegnane, druge, recimo vožnja nad OH pa ne.

Jaz njemu o izbirni kršitvi predpisov, on pa o sebi hvalospev v 3. osebi ednine, nato o tem kaj se jaz zavedam in o neki statistiki o kateri nima pojma.
Potem pa Robocopu namigne, da so kršitve predpisov dovoljene. Žal pa ravno tisto, ki jo Solatko najraši, pač niso požegnali. Smola!

Skupaj z Delavcem menita, da vsak itak prekrši neki predpis, zato bi menda bilo najbolje, da uzakonimo kršitve. Pa bo mir na cestah.
Računalniki nimajo spominov.

ZveeZ ::

Ahim je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Ja, saj to sem že napisal, da zaviranje v sili imajo nekako rešeno. Kaj pa ostalo? Sedaj imajo vsi led, mogoče bi lahko svetilnost odsevala moč zaviranja. Samo dotik zavore, sveti ena ledica. Močnejše zaviranje, sveti več ledic.

Meni se to da sveti sibkeje/mocneje ne zdi uporabno, ker na percepcijo svetlosti vplivajo tudi drugi pogoji (zunanja svetloba ali tema, smer sonca, umazanija na sipi, itd.).

Po drugi strani pa tudi ... avto pred tabo ali ne zavira, zavira ali pa RES NUJNO ZAVIRA. Ne vem koliko nians lahko stlacis med slednji opciji da bi se potem ob razlicnih niansah zaviranja nekoga pred teboj ti drugace odzval?

Te 3 nianse so cisto dovolj:)

Me je ze resil Volvo z utripajocimi zavornimi lucmi.

Na AC se je par vozil pred menoj ravno obrnil en avtomobil, katerega nisem videl. Videl sem zavorne luci nekaj avtomobilov in na polno zavrl sele, ko so Volvotove zacele utripati. Ce ne bi utripale bi najprej zavrl z manjso mocjo in bi verjetno bil prehiter za obvozit obrnjeno vozilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Ahim ::

delavec44 je izjavil:

Mene najbolj (glede te debate seveda) motijo vozniki, ki pred vsakim ovinkom pobožajo zavoro. Saj se navadim in potem za takim ne zaviram, ampak ko bo pa enkrat zaviral močneje, bom pa tudi sam pozneje odreagiral kot bi lahko. Zavorne luči so prvi indic. Da lahko oceniš moč zaviranja glede na razdaljo, je potrebno že malce več časa.
Osebno bi si želel vsaj 3 stopenjski prikaz. Ali pa, da samo dotik zavornega pedala sploh ne prižge zavornih luči.

Aha, "kolesarji" - pritiskajo iz navade izmenicno najprej en, potem pa drug pedal :)) Imas valid point, na take nisem pomislil, dejansko so zelo nadlezni.

Utk ::

Ahim je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Ja, saj to sem že napisal, da zaviranje v sili imajo nekako rešeno. Kaj pa ostalo? Sedaj imajo vsi led, mogoče bi lahko svetilnost odsevala moč zaviranja. Samo dotik zavore, sveti ena ledica. Močnejše zaviranje, sveti več ledic.

Meni se to da sveti sibkeje/mocneje ne zdi uporabno, ker na percepcijo svetlosti vplivajo tudi drugi pogoji (zunanja svetloba ali tema, smer sonca, umazanija na sipi, itd.).

Po drugi strani pa tudi ... avto pred tabo ali ne zavira, zavira ali pa RES NUJNO ZAVIRA. Ne vem koliko nians lahko stlacis med slednji opciji da bi se potem ob razlicnih niansah zaviranja nekoga pred teboj ti drugace odzval?

Na to se itak ni za zanašat, ker mu lahko tudi vse skupaj ne dela, kriv boš pa še zmeraj ti, ki si se zabil. Te stop luči so koristne v glavnem na avtocesti. Če vidiš celo kolono da nažiga te luči, očitno bolj ali manj stojijo. Če je pa to en avto pred teboj, pa kaj dost na njih ne bi dal. Če svetijo, ok, če ne sveti, pa ne pomeni, da ne zavira.

delavec44 ::

Vse 3 mu ne delajo? Možno ampak še nisem videl v praksi. Sem pa videl že, da so se mu druge luči prižigale, ko je zaviral.

Verjetno pa, da ko prvič vidiš zavorne luči pred sabo vozečega, se potem lahko zanašaš nanje dokler voziš za njim.

Utk ::

Največkrat 3. ne dela, velikokrat svetijo naključno, ne glede na zaviranje, lahko stalno vse svetijo, lahko pa tudi nobena ne dela.

GupeM ::

Že parkrat sem naletel na kakšnega, ki mu vse 3 niso delale. Sem dva na križišču, kjer smo stali en ob drugem, tudi že opozoril na to. En je vedel, drug pa ne, ali pa se je samo naredil Francoza.

Je pa to, da nobena ne sveti, najslabše. Bolje je, če ves čas vse 3 svetijo. Takrat vsaj veš, da nekaj ne štima. Je pa to zagotovo bolj moteče, zlasti ponoči + dež.

Hangman ::

ginekk je izjavil:

Hangman je izjavil:

c23po je izjavil:

Hangman je izjavil:

Včeraj sem videl nekaj, kar praviloma vidiš samo v kakšni igrici:

Cesta izven naselja, obdana z gozdom na levi in desni, najprej dolg odsek ravnice potem pa oster zavoj v levo. Tik pred ovinkom na tej cesti večina zavira iz 120 km/h (po ravnici) na 60 km/h (v ovinek). V koloni nas je bilo vsaj 10 avtomobilov,...

Talenti na cesti. Večina.
Hvala za prispevek!

Dodatek
Nauk? Vozimo po predpisih in ne izbirajmo katerega bomo kršili. A ne da, Solatko, Feryz?



Najprej dejstva:
- Minimalna hitrost ni določena, torej bi lahko (dokler te miličnik ne opozori/izloči) vsak lahko vozil tudi 50 km/h.
- Dokler nobenega ne oviraš, lahko (dokler te miličnik ne ustavi in napiše globo) voziš tudi 150 km/h.
- Frajerček je šel prehitevat 80% na blef. Si je rekel "saj me bo kdo spustil, če bo treba", potem pa to naenkrat ni bilo možno.

Nauk: Cesta ni igrica s tremi življenji. Če te za lastno varnost briga, spoštuj vsaj varnost drugih. Tu bi se lahko hudičeva slabo končalo.
Frajerčki, ki mislite da zaradi logotipa avto leti ko raketa, se spomnite na to situacijo. V sekundi se lahko zgodi marsikaj, tu pa je prehitevanje trajalo nekaj sekund.


Mislim, da imaš ti hude EGO probleme in niso za v promet. Zakaj nalepka "frajerček"? Nimaš najmanšega pojma kdo je bil v avtu in zakaj se mu je mudilo.



Tako je, nalepko "frajerček" imam rezervirano za ase, ki jih vsakodnevno videvam... vozijo, kot da so si kupili cel svet, za ustavljanje pred prehodom za pešce nimajo časa (razen je pešec že na sredini zebre - potem ni druge kot ustaviti), na avtocesti prehitevajo kar po desni (tudi cele kolone, če je treba), smernih kazalcev (po domače žmigavcev) ne uporabljajo ali pa jih vklopijo, ko je že jasno, kam avto zavija; parkirajo kar na pločniku in se jim gladko hebe kod bo hodil pešec (morda kakšna mamica z otroškim vozičkom); na splošno bi se naraje pripeljali kar do dnevne sobe, ampak ker to ni možno, avto parkirajo na prvem mestu, ker je dovolj prostora, kot bi jim odpadel iz riti. Taki so zame "frajerčki".

Kdo je bil v avtu in zakaj se mu je mudilo, ne vem. Niti ni pomembno. Jaz pravim, da mudi se tistim, ki vozijo hitro (nad omejitvijo). Za take, ki prehitevajo vse po spisku pa pravim, da zamujajo. Je razlika, ane? Kakorkoli, noben razlog ne upraviči njegovega prehitevanja. Ob vsej današnji tehnologiji ni problem preveriti, koliko časa traja pot in dodati še par minut več. Promet je nepredvidljiv - verjemi da bo razumljivo, če boš prišel na cilj s 15-minutno zamudo. Ali pa greš na pot toliko prej in voziš normalno.

c23po ::

delavec44 je izjavil:

Kaj ti bluziš? Seveda je dojemanje prostora na cesti teritorialno. Še v zakonu imamo prekršek odvzem prednosti. Normalno je, da se v tvojo pozicijo ne smejo vrivati. Če me nekdo prehiti tako, da moram jaz zavirati, ko se on VRINE pred mano, je on v prekršku, ker me ni varno prehitel. Seveda mu moraš omogočiti varno prehitevanje s tem, da spustiš gas, ustaviti se pa zaradi bedakov ne bi smel rabiti.

In ja kdor gre prehitevati kolono v nepregledni ovinek se lahko poimenuje frajerček ali kreten ali idiot. Tebe to iz nekega razloga močno moti, potem pa filozofiraš, da imajo ostali vozniki osebne probleme, ko jih nekdo prehiti.

c23po je izjavil:

Edini namen pisanja je bil opozoriti, da si ne smemo dovoliti izbirati predpisov, ki jih bomo zavestno kršili."


To je tudi iluzorni pogled na svet. Predpise kršiš vsak dan, zavedno ali nezavedno. Mogoče si kdo misli, da jih ne.

Ne vem pa zakaj bi metali vse v isti koš, menda ni vsak prekršek enako težek.

Še en post, v katerem je skoraj vse narobe.

Teritorialno dojemanje prostora nima mesta v prometu. Obstaja fizika, ki pravi, da dva predmeta ne moreta biti sočasno na enem mestu in obstaja možnost predvidevanja, ki voznikom nalaga, da naredijo vse, da se prvo ne bi zgodilo. Med tem se različnim voznikom porajajo različni občutki, a je to popolnoma nepomembno za varnost prometa.
Ravno pomanjkanje predvidevanja povzroča vrivanje, vsiljevanje in odvzem prednosti. To je seveda prekršek. Prekršek drugega pa ni razlog, da bi Delavec44 izbiral ali bo samo zaviral, ali ustavil. Ne! Vsak udeleženec mora tudi v takšnem primeru narediti vse, da ne pride do nesreče. Tudi ustaviti vsakič, ko je to potrebno. Seveda bo potem deležen nekega občutka, vendar bo z njim moral opraviti sam, to pa bi naj ne vplivalo na varnost prometa.
O iluzornem pogledu na svet: narobe! Vsakdor nezavedno prekrši neki predpis. Seveda ga. Vendar to ni prav nikakršen razlog, da bi zato povprek podeljevali odpustke za zavedne manše prekrške. Solatko bi takoj vozil hitreje od omejitve (pa vendar s PH, ker je šolani profesionalec), jaz bi imel dodatno pivo v riti, Feryz bi teral 200 po levi in desni, neki delavec pa gonil zlizane gume. Štala bi bila in to ni iluzorni pogled na svet.
O različno težkih prekrških. Niti pod razno jih ne mečemo v isti koš, saj so za različno težke prekrške določene različno težke kazni, a ne?

Prav vse narobe.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Solatko ne, da bi, temveč je ob odličnih pogojih na AC vozilo pognal nad OH in bil pripravljen za to tudi odgovarjati, ne razpravljalcem na S-T, temveč organom, ki skrbijo za to. Ne podpiram nobenih kršitev, tudi moje ne, samo svetohlincev, ki trdijo, da nikoli ne kršijo predpisov, ne prenašam in taki potem iz ene občasne, zavedne kršitve, proglasijo takega razpravljalca za potencialnega morilca, kršitelja vseh mogočih predpisov, divjaka, nevarnost na cesti, ne glede na njegove dejanske aktivnosti v prometu in varnosti.
Ni nič nadnaravnega v tem, če si bolj usposobljen od večine in s tem tudi varnejši v vseh situacijah. Ne vem, od kdaj je več znanja in sposobnosti, slabost in ne nekaj zaželjenega.
Delo krepa človeka

delavec44 ::

c23po je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Kaj ti bluziš? Seveda je dojemanje prostora na cesti teritorialno. Še v zakonu imamo prekršek odvzem prednosti. Normalno je, da se v tvojo pozicijo ne smejo vrivati. Če me nekdo prehiti tako, da moram jaz zavirati, ko se on VRINE pred mano, je on v prekršku, ker me ni varno prehitel. Seveda mu moraš omogočiti varno prehitevanje s tem, da spustiš gas, ustaviti se pa zaradi bedakov ne bi smel rabiti.

In ja kdor gre prehitevati kolono v nepregledni ovinek se lahko poimenuje frajerček ali kreten ali idiot. Tebe to iz nekega razloga močno moti, potem pa filozofiraš, da imajo ostali vozniki osebne probleme, ko jih nekdo prehiti.

c23po je izjavil:

Edini namen pisanja je bil opozoriti, da si ne smemo dovoliti izbirati predpisov, ki jih bomo zavestno kršili."


To je tudi iluzorni pogled na svet. Predpise kršiš vsak dan, zavedno ali nezavedno. Mogoče si kdo misli, da jih ne.

Ne vem pa zakaj bi metali vse v isti koš, menda ni vsak prekršek enako težek.

Še en post, v katerem je skoraj vse narobe.

Teritorialno dojemanje prostora nima mesta v prometu. Obstaja fizika, ki pravi, da dva predmeta ne moreta biti sočasno na enem mestu in obstaja možnost predvidevanja, ki voznikom nalaga, da naredijo vse, da se prvo ne bi zgodilo. Med tem se različnim voznikom porajajo različni občutki, a je to popolnoma nepomembno za varnost prometa.
Ravno pomanjkanje predvidevanja povzroča vrivanje, vsiljevanje in odvzem prednosti. To je seveda prekršek. Prekršek drugega pa ni razlog, da bi Delavec44 izbiral ali bo samo zaviral, ali ustavil. Ne! Vsak udeleženec mora tudi v takšnem primeru narediti vse, da ne pride do nesreče. Tudi ustaviti vsakič, ko je to potrebno. Seveda bo potem deležen nekega občutka, vendar bo z njim moral opraviti sam, to pa bi naj ne vplivalo na varnost prometa.
O iluzornem pogledu na svet: narobe! Vsakdor nezavedno prekrši neki predpis. Seveda ga. Vendar to ni prav nikakršen razlog, da bi zato povprek podeljevali odpustke za zavedne manše prekrške. Solatko bi takoj vozil hitreje od omejitve (pa vendar s PH, ker je šolani profesionalec), jaz bi imel dodatno pivo v riti, Feryz bi teral 200 po levi in desni, neki delavec pa gonil zlizane gume. Štala bi bila in to ni iluzorni pogled na svet.
O različno težkih prekrških. Niti pod razno jih ne mečemo v isti koš, saj so za različno težke prekrške določene različno težke kazni, a ne?

Prav vse narobe.


Pač razumeš kot ti želiš razumeti in se potem napihuješ kako imajo vsi vse narobe, ti pa edini prav. Mogoče bi moral pa samo bralno razumevanje izboljšati.

Legon ::

solatko je izjavil:

c23po - Solatko ne, da bi, temveč je ob odličnih pogojih na AC vozilo pognal nad OH in bil pripravljen za to tudi odgovarjati, ne razpravljalcem na S-T, temveč organom, ki skrbijo za to. Ne podpiram nobenih kršitev, tudi moje ne, samo svetohlincev, ki trdijo, da nikoli ne kršijo predpisov, ne prenašam in taki potem iz ene občasne, zavedne kršitve, proglasijo takega razpravljalca za potencialnega morilca, kršitelja vseh mogočih predpisov, divjaka, nevarnost na cesti, ne glede na njegove dejanske aktivnosti v prometu in varnosti.
Ni nič nadnaravnega v tem, če si bolj usposobljen od večine in s tem tudi varnejši v vseh situacijah. Ne vem, od kdaj je več znanja in sposobnosti, slabost in ne nekaj zaželjenega.


Illusory superiority @ Wikipedia

ja, kompleks večvrednosti je jeba...

solatko ::

Legon - Kje ti pri večjem znanju in sposobnostih vidiš komplex? Komplex je pri tistih, ki bi radi pa ne znajo, se vidiš v tem?
Delo krepa človeka

Legon ::

Nisi prebral linka kaj? al samo prevelike besede uporabljajo? Kdo od naju se hvali, da ima nadnaravne sposobnosti, pa tudi vemo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

donvito ::

solatko je izjavil:

Legon - Kje ti pri večjem znanju in sposobnostih vidiš komplex? Komplex je pri tistih, ki bi radi pa ne znajo, se vidiš v tem?

Solatko, se prepoznaš!?
https://aktivni.metropolitan.si/psiholo...

solatko ::

Legon - Da imam nadnaravne sposobnosti, sem zvedel od vas, ko sem opisoval v preteklih letih nekatere prometne dogodivščine, ki sem jih osebno doživel, zaradi napak drugih in mojega reševanja situacij.

donvito - Daj kak link, kjer sem napisal, da sem vreden več in nezmotljiv. Glede na to, da celo vozniško kariero popravljam napake drugih in pazim na vse udeležence v prometu, mi ne moreš oporekat čute za druge. Ravno tako nisem nikjer omenil, da se vse vrti okoli mene, edina stvar, ki jo trdim vedno je ta, da vozim vedno in povsod s PH, trdim tudi, da vas večine niti ne ve, kaj to sploh je, med drugim je med najpomembnejšimi varnostna razdalja in to, da si v prometu vedno pri stvari, ker v prometu ni dveh enakih sekund, torej se ne moreš zanašat na to, da si na poznanem terenu in se lahko malo sprostiš.
Ne niti slučajno se ne vidim v tem sestavku, se bi pa morda lahko kdo od vas.
Delo krepa človeka

donvito ::

Bo šlo ...
Osebe s kompleksom večvrednosti verjamejo, da so boljše od drugih v smislu sposobnosti

Ljudje s kompleksom superiornosti imajo »vedno prav« ali pa poskrbijo, da dokažejo, da se motijo drugi.

solatko ::

donvito - Torej je narobe, če si za nekaj bolj usposobljen in izstopaš iz povprečja?
Delo krepa človeka

delavec44 ::

donvito je izjavil:

Bo šlo ...
Osebe s kompleksom večvrednosti verjamejo, da so boljše od drugih v smislu sposobnosti

Ljudje s kompleksom superiornosti imajo »vedno prav« ali pa poskrbijo, da dokažejo, da se motijo drugi.


Bi rekel, da jih je še par na tem forumu, ki zadostijo kriterijem.

GupeM ::

solatko je izjavil:

donvito - Torej je narobe, če si za nekaj bolj usposobljen in izstopaš iz povprečja?

Ne. Ampak tisti, ki so dejansko usposobljeni in izstopajo iz povprečja, ne pametujejo tukaj nam amaterjem.

Tisti z večvrednostnimi kompleksom pa morajo to večkrat povedat, sicer jim nihče ne bi verjel. No, saj jim tako tudi ne.

c23po ::

delavec44 je izjavil:

...Pač razumeš kot ti želiš razumeti in se potem napihuješ kako imajo vsi vse narobe, ti pa edini prav. Mogoče bi moral pa samo bralno razumevanje izboljšati.

Zadeve razumem tako kot jih pač. Ni nujno, da imam edini prav in ni nujno, da drugi imajo vse narobe. Za Solatka na primer, trdim, da ima perfektna navodila za pripravo in izvedbo varne vožnje. Če bi mi ostali upoštevali samo polovico teh, bi v prometu vladala nirvana.

Zate tudi ne trdim, da imaš vse narobe, le tisti post je bil totalno napačen. Poizkusi ti bralno užaljenost zamenjati z bralnim razumevanjem in povej, kaj sem narobe zapisal.
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Solatko ne, da bi, temveč je ob odličnih pogojih na AC vozilo pognal nad OH in bil pripravljen za to tudi odgovarjati,...


Jaz njemu o izbirni kršitvi predpisov, on pa o sebi hvalospev v 3. osebi ednine, nato nekaj o meni in o neki statistiki o kateri nima pojma. Nato spet o sebi hvalospev v 3. osebi ednine.

Vrtimo se v krogu, Solatko. A vsaj si odprto priznal, da si pripravljen kršiti predpise po izbiri. Super! Sedaj mi pa lepo in počasi razloži, zakaj ti lahko, jaz pa ne? Dovoli možnost, da imam več vozniškega zanja in izkušenj kot ti in (čisto teoretično) želim voziti s pivom preveč.
Računalniki nimajo spominov.

Utk ::

Zdaj ko so ti zastoji vsak vikend po avtocestah. Po 2 minutah v zastoju vidim vsaj 5 prekrškov, ponavadi jih en dela več. Zakaj se ne en policaj v civilu postavi v tako kolono in raztala par čestitk? Easy money, in slej ko prej bi bil red. A res ne znajo delat drugega kot postavljat radarje v nenaseljena naselja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

c23po ::

Jaz tedensko srečam vsaj 2 krat pacienta, ki ga na AC ustavijo policaji v civilnem vozilu. Ne znam oceniti, ali je to dovolj. Si jih tudi jaz želim več.

Pač, nič ne vemo o številu vozil in policajev, ki so na voljo in nič ne vemo o učinkovitosti te metode v zastojih.
Računalniki nimajo spominov.

Utk ::

Ok ok, samo da je. Počasi se bo razvedelo, da to delajo, menda.

MrStein ::

Utk je izjavil:

Zakaj se ne en policaj v civilu postavi v tako kolono in raztala par čestitk? Easy money, in slej ko prej bi bil red.

Prej bo zgolj še večja gneča.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

En avto gor al dol nič ne pomeni. Bi se pa kmalu nehali Hrvati, Romuni in ostale nižje razvite vrste furat po reševalnem pasu.

solatko ::

c23po - Nihče naj nebi kršil predpisov, ampak v človeku je pač vragec, ki te vsake toliko pregovori, nekaterim pa deluje 24/7/365. Še vedno smo samo ljudje, je pa razlika, ko kršiš predpise ali je to nevarno za druge ali samo zate in na prazni AC ob prekoračeni OH spravljam v "nevarnost" samega sebe in nikogar drugega.

Utk - Mantra policije danes ni varnost, temveč inkasantstvo, da komandirji opravičijo svoj obstoj. Pri miličnikih je bilo denarnih kazni malo, ni pa bilo malo tistih, ki so pridobljeni čas, morali počakat na mestu (osebno sem doživel eno uro in pol, ko so me spremljali na vrhu Črnega kala, kako sem prehiteval skoraj stoječe kamione, še preden se je začel klanec. Počakat sem moral prvega, ki sem ga prehitel tam, kjer nebi smel in s svojih 10-15km/h je rabil do vrha točno uro in pol, potem pa sem imel ponovno delo, da sem te stare Tam-e in Fap-e znova prehitel. Okoli Celja norijo samo še tujci, ker so kar nekaj let merili in kasirali dnevno skoraj 24h, na primorki pa takega terorja ni. Ti lahko zagotovim, da je več slovenskih yapi-jev, ki prehitevajo po desni, kot tujcev. BMW, AUDI in MB notri pa dvakrat žgani Slovenci, postriženi na balin.
Delo krepa človeka
««
304 / 308
»»