Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
predi ::
@mirator, ne vem katero od dveh lokacij imaš v mislih, bom napisal kako bi spremenil obe.
Na prvi lokaciji bi odstranil kombinacijo znakov 2206 in 7101 (prepovedan promet kolesarjev in čelna zapora), ker nimata tam česa iskati.
Na drugi lokaciji bi pod znakom za prepoved zavijanja desno dal dopolnilno tablo "razen za kolesarje" (4601), namesto znaka 2313 in dopolnilne 4204 (ločena pasova za pešce in kolesarje ter dvosmerna kolesarska steza ali pot), bi dal znak 2315 in dopolnilno 4204 z obeh strani mostu (površina za promet pešcev in kolesarjev ter dvosmerna kolesarska steza ali pot), ločilno črto, ki ločuje površini za kolesarje in pešce pa bi odstranil.
Čisto nič me tudi ne bi motilo, če bi ves kolesarski promet speljali po vzporedni Splavarski brvi, ki poteka ob Starem mostu. Pač ~20 m višinske razlike bi bilo potrebno premagati. Če kdo ne zmore, lahko potiska kolo ob sebi in gre čez Glavni most tudi peš.
Pravilnik za dekodiranje šifer zgoraj.
Na prvi lokaciji bi odstranil kombinacijo znakov 2206 in 7101 (prepovedan promet kolesarjev in čelna zapora), ker nimata tam česa iskati.
Na drugi lokaciji bi pod znakom za prepoved zavijanja desno dal dopolnilno tablo "razen za kolesarje" (4601), namesto znaka 2313 in dopolnilne 4204 (ločena pasova za pešce in kolesarje ter dvosmerna kolesarska steza ali pot), bi dal znak 2315 in dopolnilno 4204 z obeh strani mostu (površina za promet pešcev in kolesarjev ter dvosmerna kolesarska steza ali pot), ločilno črto, ki ločuje površini za kolesarje in pešce pa bi odstranil.
Čisto nič me tudi ne bi motilo, če bi ves kolesarski promet speljali po vzporedni Splavarski brvi, ki poteka ob Starem mostu. Pač ~20 m višinske razlike bi bilo potrebno premagati. Če kdo ne zmore, lahko potiska kolo ob sebi in gre čez Glavni most tudi peš.
Pravilnik za dekodiranje šifer zgoraj.
predi ::
Hangman ::
Včeraj sem videl nekaj, kar praviloma vidiš samo v kakšni igrici:
Cesta izven naselja, obdana z gozdom na levi in desni, najprej dolg odsek ravnice potem pa oster zavoj v levo. Tik pred ovinkom na tej cesti večina zavira iz 120 km/h (po ravnici) na 60 km/h (v ovinek). V koloni nas je bilo vsaj 10 avtomobilov, jaz sem bil nekje na sredini. Prvi v koloni je vlekel še prikolico s čolnom. Tik pred ovinkom pogledam v ogledalo in vidim, da se nekdo spravlja prehitevat - videl sem, kako se je vključil na nasprotni vozni pas in začel prehitevanje. Skoraj v istem trenutku se je iz stranke ceste na čelo kolone vključil traktor in posledično smo vsi v koloni začeli zavirati. Ker je preglednosti zmanjkovalo, se je prehitevajoči avto najprej probal vriniti izpred mene, vendar se je zaradi zaviranja razdalja zmanjšala in ni imel dovolj prostora. Potem mu ni ostalo drugega, kot da na polni črti prehiti celotno kolono (vsaj 8 avtomobilov) v nepregledni ovinek. Naj še enkrat ponovim - ker gre cesta skozi gozd, se ne vidi, ali na drugi strani ovinka po nasprotnem voznem pasu prihaja vozilo.
Celotno situacijo lahko vidite tukaj:
(rdeči spredaj je traktorist, moder vleče prikolico s čolnom, jaz sem zeleni, oranžni pa prehiteva)
Sprašujem se, kaj gre po glavi folku, ki ne premisli vseh možnosti in se zanaša na upanje, da jih bo nekdo v kritični situaciji lahko spustil pred sebe ali pa bo morda nasproti vozeči voznik lahko pravočasno dovolj upočasnil. Nasproti vozeči voznik bi lahko bil tudi vinjen (malo pretiravam, a možnost obstaja) in v ovinek vozil z nezmanjšano hitrostjo. Kakorkoli, prehitevanje kot je prikazano na sliki zgoraj, bi se lahko končalo z naletom večih vozil, morda celo tragično. Zakaj eni tako izzivajo usodo?
Cesta izven naselja, obdana z gozdom na levi in desni, najprej dolg odsek ravnice potem pa oster zavoj v levo. Tik pred ovinkom na tej cesti večina zavira iz 120 km/h (po ravnici) na 60 km/h (v ovinek). V koloni nas je bilo vsaj 10 avtomobilov, jaz sem bil nekje na sredini. Prvi v koloni je vlekel še prikolico s čolnom. Tik pred ovinkom pogledam v ogledalo in vidim, da se nekdo spravlja prehitevat - videl sem, kako se je vključil na nasprotni vozni pas in začel prehitevanje. Skoraj v istem trenutku se je iz stranke ceste na čelo kolone vključil traktor in posledično smo vsi v koloni začeli zavirati. Ker je preglednosti zmanjkovalo, se je prehitevajoči avto najprej probal vriniti izpred mene, vendar se je zaradi zaviranja razdalja zmanjšala in ni imel dovolj prostora. Potem mu ni ostalo drugega, kot da na polni črti prehiti celotno kolono (vsaj 8 avtomobilov) v nepregledni ovinek. Naj še enkrat ponovim - ker gre cesta skozi gozd, se ne vidi, ali na drugi strani ovinka po nasprotnem voznem pasu prihaja vozilo.
Celotno situacijo lahko vidite tukaj:
(rdeči spredaj je traktorist, moder vleče prikolico s čolnom, jaz sem zeleni, oranžni pa prehiteva)
Sprašujem se, kaj gre po glavi folku, ki ne premisli vseh možnosti in se zanaša na upanje, da jih bo nekdo v kritični situaciji lahko spustil pred sebe ali pa bo morda nasproti vozeči voznik lahko pravočasno dovolj upočasnil. Nasproti vozeči voznik bi lahko bil tudi vinjen (malo pretiravam, a možnost obstaja) in v ovinek vozil z nezmanjšano hitrostjo. Kakorkoli, prehitevanje kot je prikazano na sliki zgoraj, bi se lahko končalo z naletom večih vozil, morda celo tragično. Zakaj eni tako izzivajo usodo?
ginekk ::
Sprašujem se, kaj gre po glavi folku, ki ne premisli vseh možnosti in se zanaša na upanje, da jih bo nekdo v kritični situaciji lahko spustil pred sebe ali pa bo morda nasproti vozeči voznik lahko pravočasno dovolj upočasnil. Nasproti vozeči voznik bi lahko bil tudi vinjen (malo pretiravam, a možnost obstaja) in v ovinek vozil z nezmanjšano hitrostjo. Kakorkoli, prehitevanje kot je prikazano na sliki zgoraj, bi se lahko končalo z naletom večih vozil, morda celo tragično. Zakaj eni tako izzivajo usodo?
To je brezvezno vprašanje - vsak dan smo izpostavljeni tveganjem. Lahko se je samo mudilo reševat eno drugih nepredvidenih vsakodnevnih situacij in se ni hotel več za prikolčarjem vozit. Ko je začel prehitevat je bilo drugo stanje, vmes se je spremenilo in se je moral v trenutku odločit na novo kaj narest.
Podobno kot planinci, ko grejo v hribe in se vmes razmere nepričakovano spremenijo pa jih potem rešujejo. V slednjem primeru ogrožajo samo sebe (drugače kot v prometu), ampak "izzivanje usode" je identično.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
matic492 ::
Nočem zagovarjat specifične situacije, ker ne poznam ceste, samo kot primer: ko je avto bil bližje ovinka, je verjetno imel veliko večje preglednost, kot ti in se je mogoče prepričal, da lahko vseeno konča prehitevanje, namesto, da se rine nazaj desno med avte.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Jure14 ::
Tisti, ki prehiteva, bi moral požret svoj ego, pa zabremzat. Tisti zraven njega na desnem pasu bi tudi moral požret svoj ego in ga spustit v kolono.
delavec44 ::
Nočem zagovarjat specifične situacije, ker ne poznam ceste, samo kot primer: ko je avto bil bližje ovinka, je verjetno imel veliko večje preglednost, kot ti in se je mogoče prepričal, da lahko vseeno konča prehitevanje, namesto, da se rine nazaj desno med avte.
Na levem pasu je imel v levi ovinek večjo preglednost? Bučke.
Tisti, ki prehiteva, bi moral požret svoj ego, pa zabremzat. Tisti zraven njega na desnem pasu bi tudi moral požret svoj ego in ga spustit v kolono.
Ali pa če se ustavi in vključi na konec kolone nazaj. Kaj pa bedak sploh gre nelegalno kolono prehitevati. Sedaj so pa tisti pred njim dolžni popravljati njegove bedarije?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
ginekk ::
Ali pa če se ustavi in vključi na konec kolone nazaj. Kaj pa bedak sploh gre nelegalno kolono prehitevati. Sedaj so pa tisti pred njim dolžni popravljati njegove bedarije?
Dolžni ne, ima pa smisel ker s tem preprečiš nesrečo. A ti bi recimo namesto da zavreš pred kolesarjem, ki si ga videl ampak je pripeljal iz napačne smeri, raje ga zbil nalašč?. Prav mu je bedaku, a ne? Pač bedaki, ki preslabo ocenijo tveganje ali nimajo nobene rezerve so prisotni stalno.
Forumaš, ki je opisal situacijo je celo sam rekel, da mu drugega ni preostalo kot da potegne do konca, kajti ni izgledalo da bi v koloni (vključno z njim) kakorkoli zaviral in naredil prostor.
mirator ::
Forumaš, ki je opisal situacijo je celo sam rekel, da mu drugega ni preostalo kot da potegne do konca, kajti ni izgledalo da bi v koloni (vključno z njim) kakorkoli zaviral in naredil prostor.
Preostalo mu je, da se zaustavi in čaka (ali pa še bolje, "rikverc" do zaključka kolone), da gre kolona mimo. Še vedno manjša možnost trka ob avtomobilu iz nasprotne smeri, kot čelno trčenje. Apsolutno pa ta, ki je začel prehitevati kolono pred nepreglednim ovinkom, ni za na cesto (pa saj mogoče vozniškega sploh ni imel?).
matic492 ::
Sej ni začel prehitevat pred nepreglednim voznikom, na skici je narisana črtkana črta na ravnini.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Legon ::
matic492 ::
Samo pravim, da ni začel prehitevat pred nepreglednim ovinkom :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
GupeM ::
Seveda je. Črtkana črta nima zveze s tem, ali gre za pregleden ali nepregleden ovinek oz ali gre ali ne gre za ovinek sploh.
Obstajajo ceste, kjer je črtkana črta narisan ves čas, tudi skozi nepregledne ovinke. Obstajajo pa tudi ceste, kjer ni blizu nobenega nepreglednega ovinka oz ovinka nasploh, pa imajo polno črto.
Obstajajo ceste, kjer je črtkana črta narisan ves čas, tudi skozi nepregledne ovinke. Obstajajo pa tudi ceste, kjer ni blizu nobenega nepreglednega ovinka oz ovinka nasploh, pa imajo polno črto.
delavec44 ::
Ali pa če se ustavi in vključi na konec kolone nazaj. Kaj pa bedak sploh gre nelegalno kolono prehitevati. Sedaj so pa tisti pred njim dolžni popravljati njegove bedarije?
Dolžni ne, ima pa smisel ker s tem preprečiš nesrečo. A ti bi recimo namesto da zavreš pred kolesarjem, ki si ga videl ampak je pripeljal iz napačne smeri, raje ga zbil nalašč?. Prav mu je bedaku, a ne? Pač bedaki, ki preslabo ocenijo tveganje ali nimajo nobene rezerve so prisotni stalno.
Forumaš, ki je opisal situacijo je celo sam rekel, da mu drugega ni preostalo kot da potegne do konca, kajti ni izgledalo da bi v koloni (vključno z njim) kakorkoli zaviral in naredil prostor.
Saj so že vsi zavirali zaradi traktorja. Kaj naj zavira na polno, da se mu bo kdo v rit zabil, da bo šel lahko prehitevajoči pred njega?
Sem že par primerov videl, ko so na voznem pasu reševali situacijo z zaviranjem, prehitevalec si je pa smiselno premislil in želel vrniti nazaj za njega. Potem imaš pa problem.
Edino smiselno in po zakonu je da tisti, ki ga prehitevajo spusti gas in pusti, da prehitevalec reši situacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
matic492 ::
Če predpostavljamo, da so vsi ostali vozili po predpisih, potem bi moral imeti dovolj prostora se vrniti na desni pas. Seveda prekršek ene osebe ne opraviči prekrška druge, samo pravim, če bi samo ta, ki prehiteva kršil predpise, se bi lahko normalno vrnil. Ker, da se ni vrnil, pomeni da so si bli konkretno za ritami oziroma so bli čisto vsi v vsaj enem prekšrku.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Legon ::
Preberi kaj pise OP, bo mogoce bolj jasno zakaj je bila v danem trenutku premajhna varnostna razdalja, da bi se lahko vkljucil desno. Predvsem pa to kot tudi sam navajas, to ni popolnoma nikakrsno opravicilo, tako da skoda sploh izpostavljat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
matic492 ::
Pač mamo debato, samo dodal sem, da so v prekršku bli verjetno pač vsi udeleženi, čeprav poleg tega, ki prehiteva, bi najraj klofuto primazal šoferju traktorja, ki se gre vrivat pred kolono.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
fikus_ ::
Clovek je prehiteval kolono, nekateri ga pa tukaj zagovarjate!
Kje je sedaj SJW?
Kje je sedaj SJW?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Boomerang ::
Že prehitevanje dveh je reskirano, ker ti prvi v vrsti lahko pritisne gas in ga ne moreš prehitet. Prehitevanje cele kolone pa je idiotsko in neodgovorno dejanje. Tudi če je imel nujno situacijo za to ni opravičila.
Pri traktorjih je tako... ko zapelje na glavno cesto, je avto še daleč. Sekundo kasneje mu je že za ritjo. Saj veš, da gre avto 100, traktor pa max 30?
Pač mamo debato, samo dodal sem, da so v prekršku bli verjetno pač vsi udeleženi, čeprav poleg tega, ki prehiteva, bi najraj klofuto primazal šoferju traktorja, ki se gre vrivat pred kolono.
Pri traktorjih je tako... ko zapelje na glavno cesto, je avto še daleč. Sekundo kasneje mu je že za ritjo. Saj veš, da gre avto 100, traktor pa max 30?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boomerang ()
delavec44 ::
Pač mamo debato, samo dodal sem, da so v prekršku bli verjetno pač vsi udeleženi, čeprav poleg tega, ki prehiteva, bi najraj klofuto primazal šoferju traktorja, ki se gre vrivat pred kolono.
Tukaj ti logika šepa. Varnostna razdalja je namenjena ravno takim primerom, ko zaviraš zaradi nekega nepredvidljivega dogodka. Torej upam reči, da ostali niso v prekršku in bi po končanem zaviranju spet vzpostavili varnostno razdaljo.
Razen če si mnenja, da ko nekdo skoči pred tebe, si ti v prekršku ker nimaš instantno varnostne razdalje do njega, pa čeprav ti jo je on odvzel.
matic492 ::
Ne, ciljal sem na to, da po zakonu predpisana varnostna razdalja je veliko večja, kot jo večina ima v praksi. In v praksi, bi se 100% lahko vrinil v zakonsko varnostno razdaljo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
delavec44 ::
Zavirali so predvidevam iz 90 na 30. Upoštevaj reakcijski čas in da zadaj vozeči ne ve kako močno zavira tisti pred njim in na kakšno hitrost.
Tukaj mene že dolgo moti, da imajo avti 3 zavorne luči zadaj svetijo pa isto ali se samo dotakne zavore ali pa zavira na polno. Se ne bi dalo tu izumiti nekega sistema kjer bi zadaj vozeči vedel kako močno zavira vozilo pred njim? OK, pri zaviranju v sili se prižgejo še utripalke.
Tukaj mene že dolgo moti, da imajo avti 3 zavorne luči zadaj svetijo pa isto ali se samo dotakne zavore ali pa zavira na polno. Se ne bi dalo tu izumiti nekega sistema kjer bi zadaj vozeči vedel kako močno zavira vozilo pred njim? OK, pri zaviranju v sili se prižgejo še utripalke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
ZveeZ ::
Ne, ciljal sem na to, da po zakonu predpisana varnostna razdalja je veliko večja, kot jo večina ima v praksi. In v praksi, bi se 100% lahko vrinil v zakonsko varnostno razdaljo.
si preprican?
ce so vsi vozili z najvisjo dovoljeno hitrostjo 60kmh, so morali imeti med seboj cca 33m razdalje. Nato zaradi traktorja so morali vsi nenadoma zmanjsati na 20-30kmh, torej na cca 15m razdalje.
Ce je prehitevajoci prehiteval z zdravimi 80kmh (20kmh hitreje od kolone ob zacetku prehitevanja), bi moral imeti prekleto dober avto, da bi se lahko vrinil v 15m luknjo ter dovolj prilagodil hitrost, da se nebi zaletel v vozilo pred seboj in/ali dobil vozilo za seboj v rit.
Dejansko ga je traktorist presenetil in moral bi konkretno zmanjsati hitrost, pocakati da kolona vozil neha zavirati in se nato vkljuciti nazaj na svoj pas. V praksi to pomeni, da bi se vrnil nazaj na rep kolone.
delavec44 ::
Saj podobno se zgodi, ko idiot prehiteva kolono pa prvi (niti ni nujno, da prvi) v koloni prične zavijati na stransko cesto. Če zavija levo, je še večja štala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
ZveeZ ::
mogoce je tega idiota traktorist celo resil.
ce je slucajno nameraval prehiteti celo kolono, mu je traktorist naredil uslugo, da jo je konkretno upocasnil in je tako bil idiot hitreje mimo :)
ce je slucajno nameraval prehiteti celo kolono, mu je traktorist naredil uslugo, da jo je konkretno upocasnil in je tako bil idiot hitreje mimo :)
matic492 ::
ce so vsi vozili z najvisjo dovoljeno hitrostjo 60kmh, so morali imeti med seboj cca 33m razdalje. Nato zaradi traktorja so morali vsi nenadoma zmanjsati na 20-30kmh, torej na cca 15m razdalje.
Ce je prehitevajoci prehiteval z zdravimi 80kmh (20kmh hitreje od kolone ob zacetku prehitevanja), bi moral imeti prekleto dober avto, da bi se lahko vrinil v 15m luknjo ter dovolj prilagodil hitrost, da se nebi zaletel v vozilo pred seboj in/ali dobil vozilo za seboj v rit.
Dejansko ga je traktorist presenetil in moral bi konkretno zmanjsati hitrost, pocakati da kolona vozil neha zavirati in se nato vkljuciti nazaj na svoj pas. V praksi to pomeni, da bi se vrnil nazaj na rep kolone.
Veš koliko je 33 metrov, to bi bilo v koloni 5 vozil 165 metrov, to sploh ne bi videl kje se kolona konča na takšni cesti.
Realno imamo vsi v kolonah varnostne bolj blizu 10-15 metrov že v osnovi, še posebej v takšni situaciji, ko nekdo spredaj počasi vozi s prikolico.
Sicer pa zdej že filozofiromo na solatkovem nivoju. V glavnem, prehitevanje kolone je že v osnovi prepovedano, ne glede na to, če je pred ovinkom ali ne.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
ZveeZ ::
Jp.
Sej ta idiot je videl razdaljo med vozili se pred prehitevanjem. Tokrat se mu je izslo.
Sej ta idiot je videl razdaljo med vozili se pred prehitevanjem. Tokrat se mu je izslo.
c23po ::
Včeraj sem videl nekaj, kar praviloma vidiš samo v kakšni igrici:
Cesta izven naselja, obdana z gozdom na levi in desni, najprej dolg odsek ravnice potem pa oster zavoj v levo. Tik pred ovinkom na tej cesti večina zavira iz 120 km/h (po ravnici) na 60 km/h (v ovinek). V koloni nas je bilo vsaj 10 avtomobilov,...
Talenti na cesti. Večina.
Hvala za prispevek!
Dodatek
Nauk? Vozimo po predpisih in ne izbirajmo katerega bomo kršili. A ne da, Solatko, Feryz?
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
Hangman ::
Včeraj sem videl nekaj, kar praviloma vidiš samo v kakšni igrici:
Cesta izven naselja, obdana z gozdom na levi in desni, najprej dolg odsek ravnice potem pa oster zavoj v levo. Tik pred ovinkom na tej cesti večina zavira iz 120 km/h (po ravnici) na 60 km/h (v ovinek). V koloni nas je bilo vsaj 10 avtomobilov,...
Talenti na cesti. Večina.
Hvala za prispevek!
Dodatek
Nauk? Vozimo po predpisih in ne izbirajmo katerega bomo kršili. A ne da, Solatko, Feryz?
Najprej dejstva:
- Minimalna hitrost ni določena, torej bi lahko (dokler te miličnik ne opozori/izloči) vsak lahko vozil tudi 50 km/h.
- Dokler nobenega ne oviraš, lahko (dokler te miličnik ne ustavi in napiše globo) voziš tudi 150 km/h.
- Frajerček je šel prehitevat 80% na blef. Si je rekel "saj me bo kdo spustil, če bo treba", potem pa to naenkrat ni bilo možno.
Nauk: Cesta ni igrica s tremi življenji. Če te za lastno varnost briga, spoštuj vsaj varnost drugih. Tu bi se lahko hudičeva slabo končalo.
Frajerčki, ki mislite da zaradi logotipa avto leti ko raketa, se spomnite na to situacijo. V sekundi se lahko zgodi marsikaj, tu pa je prehitevanje trajalo nekaj sekund.
delavec44 ::
To so bolj tvoja mnenja kot pa dejstva. Ker dejstva so, da je po zakonu, da voziš po omejitvah in s prilagojeno hitrostjo razmeram na cesti. Če pa voziš pod omejitvijo in ustvariš kolono, se moraš pa umakniti na prvem primernem mestu in kolono spustiti naprej. Za kršenje obojega je predvidena kazen.
Ali te pri kršenju teh dveh zadev dobi policist ali ne, ni relevantno.
Ali te pri kršenju teh dveh zadev dobi policist ali ne, ni relevantno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
matic492 ::
- Frajerček je šel prehitevat 80% na blef. Si je rekel "saj me bo kdo spustil, če bo treba", potem pa to naenkrat ni bilo možno.
Mah to ni res (da ni bilo možno), lahko bi zabremzal, počakal da greste mimo in šel nazaj not, ali pa bi mu kdo naredil prostor (samo to gre potem ponos). Vsekakor bi bilo boljše, da vozi čimbolj počasi na levem pasu, če je že tam, ne pa da še pospešuje, kar je verjetno naredil.
Daj google maps link do ceste, da vidimo kok je dolga ravnina, zdej me firbec matra glede debate o varnostnih razdaljah :)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Invictus ::
Najprej dejstva:
- Minimalna hitrost ni določena, torej bi lahko (dokler te miličnik ne opozori/izloči) vsak lahko vozil tudi 50 km/h.
Pravzaprav je.
Ne smeš voziti manj kot 50% predpisane hitrosti...
Potem si že ovira na cesti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Hangman ::
- Frajerček je šel prehitevat 80% na blef. Si je rekel "saj me bo kdo spustil, če bo treba", potem pa to naenkrat ni bilo možno.
Mah to ni res (da ni bilo možno), lahko bi zabremzal, počakal da greste mimo in šel nazaj not, ali pa bi mu kdo naredil prostor (samo to gre potem ponos). Vsekakor bi bilo boljše, da vozi čimbolj počasi na levem pasu, če je že tam, ne pa da še pospešuje, kar je verjetno naredil.
Si tu upošteval, da šoferji na tem odseku krepko prekoračijo omejitev (nekateri vozijo tudi po 120) in da nihče ni pričakoval traktorja spredaj? Ko vidiš, da je avto pred tabo iz 110 km/h upočasnil na 20 km/h, gledaš SVOJO situacijo t.j. da boš lahko na varnostni razdalji dovolj upočasnil. Če gre zaviranje že tebi "na tesno", kako boš potem zagotovil prostor še za prehitevajočega?
Tudi avto, ki je šel prehitevat, v trenutku, ko je zapeljal iz svojega voznega pasa še ni vedel za traktorista, torej je moral pospešiti na vsaj 130 km/h in pri tej hitrosti ima avto kar nekaj zavorne poti. Nenazadnje tudi ni bil zadnji v vrsti (čeprav sem ga na sliki prikazal na koncu). Da bi se ustavil in počakal, da cela vrsta odpelje mimo njega bi trajalo nekaj sekund - dovolj, da bi iz nasprotne smeri lahko pripeljal neki drugi norec. Zadnje kar bi nasproti vozeči avto pričakoval je, da na njegovem pasu stoji nekdo, ki ni mogel prehiteti kolone.
Ne bluzit s scenariji, ki jih vidiš v filmih.
delavec44 ::
Vsekakor bolje da stoji, kot da vozi 130 nasproti drugemu norcu s 130 v nepregledni ovinek. Trije avti gredo drugače mimo na naših cestah ampak ne pri 130.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
matic492 ::
Pogovarjamo se, kako nareditz najboljše iz SLABEGA scenarija. In ja, veliko boljše je, da se nekdo zabije v stoječ avto, kot pa da vozita drug proti drugemu, mislim da je to vsakemu jasno.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
delavec44 ::
Najprej dejstva:
- Minimalna hitrost ni določena, torej bi lahko (dokler te miličnik ne opozori/izloči) vsak lahko vozil tudi 50 km/h.
Pravzaprav je.
Ne smeš voziti manj kot 50% predpisane hitrosti...
Potem si že ovira na cesti.
Kako ne smeš? Daj citiraj zakon.
Boomerang ::
Najprej dejstva:
- Minimalna hitrost ni določena, torej bi lahko (dokler te miličnik ne opozori/izloči) vsak lahko vozil tudi 50 km/h.
Pravzaprav je.
Ne smeš voziti manj kot 50% predpisane hitrosti...
Potem si že ovira na cesti.
Zdaj je čas pobiranja sena. Veš koliko traktorjev je na cesti, ki vlečejo polno samonakladalko? Koliko misliš, da vozijo taki traktorji?
Pride trgatev. Veš koliko bo na Dolenjskih cestah traktorjev, ki bodo od "zidanic" domov zadaj vlekli nek lesen voz, na njem pa kakšno prešo ali ostale zadeve? Četudi gre traktor lahko hitreje, tak voz ne more, saj se bo še razpadel med vožnjo.
Ali pa situacija: Greš v hosto in na traktorski prikolici pelješ polno dreves, ki jih je načel lubadar. Koliko misliš, da bo traktor peljal?
Če gre v takih situacijah traktor 40km/h, je to že hitro. Ni pa to 50% predpisane hitrosti izven naselja. In kaj mu moreš? Če je traktor opremljen s trikotnikom, mu ne moreš nič.
ginekk ::
Včeraj sem videl nekaj, kar praviloma vidiš samo v kakšni igrici:
Cesta izven naselja, obdana z gozdom na levi in desni, najprej dolg odsek ravnice potem pa oster zavoj v levo. Tik pred ovinkom na tej cesti večina zavira iz 120 km/h (po ravnici) na 60 km/h (v ovinek). V koloni nas je bilo vsaj 10 avtomobilov,...
Talenti na cesti. Večina.
Hvala za prispevek!
Dodatek
Nauk? Vozimo po predpisih in ne izbirajmo katerega bomo kršili. A ne da, Solatko, Feryz?
Najprej dejstva:
- Minimalna hitrost ni določena, torej bi lahko (dokler te miličnik ne opozori/izloči) vsak lahko vozil tudi 50 km/h.
- Dokler nobenega ne oviraš, lahko (dokler te miličnik ne ustavi in napiše globo) voziš tudi 150 km/h.
- Frajerček je šel prehitevat 80% na blef. Si je rekel "saj me bo kdo spustil, če bo treba", potem pa to naenkrat ni bilo možno.
Nauk: Cesta ni igrica s tremi življenji. Če te za lastno varnost briga, spoštuj vsaj varnost drugih. Tu bi se lahko hudičeva slabo končalo.
Frajerčki, ki mislite da zaradi logotipa avto leti ko raketa, se spomnite na to situacijo. V sekundi se lahko zgodi marsikaj, tu pa je prehitevanje trajalo nekaj sekund.
Mislim, da imaš ti hude EGO probleme in niso za v promet. Zakaj nalepka "frajerček"? Nimaš najmanšega pojma kdo je bil v avtu in zakaj se mu je mudilo.
"saj me bo kdo spustil, če bo treba"
Tu sploh ne bi smelo bit govora "me bo že kdo spustil" kajti to je vedno pričakovano pri prehitvanju, sploh ker je pričakovano da ne boš prehitel cele kolone, ampak kvečjemu avto ali par njih. Še bolj je pričakovana varnostna razdalja med avti - in ta je tudi pri hitrosti 50km/h sigurno večja od dolžine avta, tako da ne gre za nikakršno "vrivanje", ampak prehitevanje in zavijanje nazaj na svoj pas.
Utk ::
Najprej dejstva:
- Minimalna hitrost ni določena, torej bi lahko (dokler te miličnik ne opozori/izloči) vsak lahko vozil tudi 50 km/h.
Pravzaprav je.
Ne smeš voziti manj kot 50% predpisane hitrosti...
Potem si že ovira na cesti.
Linka na ta člen seveda ne bo. Razen na avtocesti si traktor lahko da rumeno rotirko, če še to, in se vozi 5 na uro če hoče.
matic492 ::
No sej tu lahko filozofiramo, in če spet dam "solatko hat" na svojo glavo, če bi v osnovi imeli vsi v koloni dovolj varnostne razdalje, bi omogočili hitrejšim oziroma tistim, ki hočejo, normalno prehitevanje v kosih. Tako se pa nabijejo drug drugemu na rit, prehtievajo se pa ne, ker se ne upajo ali ne morejo.
Kot že rečeno prekršek ene osebe nikakor ne opraviči jezo ali prekršek druge osebe AMPAK če se imate za tako "strpne" in defenzivne voznike, potem do take situacije ne bi smelo prit ker bi ta norc, ki prehiteva, moral imeti več kot dovolj prostora se varno vrnit na desni pas.
Eno je teorija in pričakovanje, da se bojo vsi držali pravil, drugo pa praksa. Tako da enako, kot si ti "norci" izbirajo pravila, ki jih bojo kršili, si tudi t.i. defenzivni vozniki selektivno izbirajo, česa se bojo držali, samo da so pri njih prekrški seveda manj nevarni in bolj sprejemljivi.
Enako delam jaz, ko vidim motoriste zadaj, grem čisto desno, ker jih veliko prehiteva vštric in nočem, da se zarad mene zabije v kak avto, dam mu čimveč prostora in preglednosti, da pač prehiti kadar hoče. Lahko bi bil pa prasec in vozil po sredini ceste, da me čim težje prehiti.
Kot že rečeno prekršek ene osebe nikakor ne opraviči jezo ali prekršek druge osebe AMPAK če se imate za tako "strpne" in defenzivne voznike, potem do take situacije ne bi smelo prit ker bi ta norc, ki prehiteva, moral imeti več kot dovolj prostora se varno vrnit na desni pas.
Eno je teorija in pričakovanje, da se bojo vsi držali pravil, drugo pa praksa. Tako da enako, kot si ti "norci" izbirajo pravila, ki jih bojo kršili, si tudi t.i. defenzivni vozniki selektivno izbirajo, česa se bojo držali, samo da so pri njih prekrški seveda manj nevarni in bolj sprejemljivi.
Enako delam jaz, ko vidim motoriste zadaj, grem čisto desno, ker jih veliko prehiteva vštric in nočem, da se zarad mene zabije v kak avto, dam mu čimveč prostora in preglednosti, da pač prehiti kadar hoče. Lahko bi bil pa prasec in vozil po sredini ceste, da me čim težje prehiti.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
GupeM ::
Mislim, da imaš ti hude EGO probleme in niso za v promet. Zakaj nalepka "frajerček"? Nimaš najmanšega pojma kdo je bil v avtu in zakaj se mu je mudilo.
"saj me bo kdo spustil, če bo treba"
Tu sploh ne bi smelo bit govora "me bo že kdo spustil" kajti to je vedno pričakovano pri prehitvanju, sploh ker je pričakovano da ne boš prehitel cele kolone, ampak kvečjemu avto ali par njih. Še bolj je pričakovana varnostna razdalja med avti - in ta je tudi pri hitrosti 50km/h sigurno večja od dolžine avta, tako da ne gre za nikakršno "vrivanje", ampak prehitevanje in zavijanje nazaj na svoj pas.
Kaj pa tebi ni jasno? Sploh ni pomembno, kdo je bil v avtu in zakaj se mu je mudilo. Kolone se ne prehiteva. Če je res nujno, to naredijo tisti z modrimi lučmi in sireno.
To, da ga bo nekdo spustil če bo treba, tudi ne sme biti kar pričakovano. Dober primer je opisan zgoraj. Verjetno bi bedaka, ki je prehiteval, tudi večina iz zgornje kolone spustila predse. Pa je naneslo tako, da niso mogli, ker so morali na hitro zavirati, zaradi česar je seveda padla varnostna razdalja, ki je namenjena točno temu. Ne temu, da se bedak lahko uriva.
Utk ::
No sej tu lahko filozofiramo, in če spet dam "solatko hat" na svojo glavo, če bi v osnovi imeli vsi v koloni dovolj varnostne razdalje, bi omogočili hitrejšim oziroma tistim, ki hočejo, normalno prehitevanje v kosih. Tako se pa nabijejo drug drugemu na rit, prehtievajo se pa ne, ker se ne upajo ali ne morejo.
Kot že rečeno prekršek ene osebe nikakor ne opraviči jezo ali prekršek druge osebe AMPAK če se imate za tako "strpne" in defenzivne voznike, potem do take situacije ne bi smelo prit ker bi ta norc, ki prehiteva, moral imeti več kot dovolj prostora se varno vrnit na desni pas.
Eno je teorija in pričakovanje, da se bojo vsi držali pravil, drugo pa praksa. Tako da enako, kot si ti "norci" izbirajo pravila, ki jih bojo kršili, si tudi t.i. defenzivni vozniki selektivno izbirajo, česa se bojo držali, samo da so pri njih prekrški seveda manj nevarni in bolj sprejemljivi.
Enako delam jaz, ko vidim motoriste zadaj, grem čisto desno, ker jih veliko prehiteva vštric in nočem, da se zarad mene zabije v kak avto, dam mu čimveč prostora in preglednosti, da pač prehiti kadar hoče. Lahko bi bil pa prasec in vozil po sredini ceste, da me čim težje prehiti.
Bullshitiraš da glava peče. Če se kolona vozi 60, je varnostna razdalja po zakonu dovolj 15 metrov. Če se ti voziš mimo 100, moraš v teh 15 metrih zmanjšat na 60 in se vrinit not.
delavec44 ::
Mislim, da imaš ti hude EGO probleme in niso za v promet. Zakaj nalepka "frajerček"? Nimaš najmanšega pojma kdo je bil v avtu in zakaj se mu je mudilo.
"saj me bo kdo spustil, če bo treba"
Tu sploh ne bi smelo bit govora "me bo že kdo spustil" kajti to je vedno pričakovano pri prehitvanju, sploh ker je pričakovano da ne boš prehitel cele kolone, ampak kvečjemu avto ali par njih. Še bolj je pričakovana varnostna razdalja med avti - in ta je tudi pri hitrosti 50km/h sigurno večja od dolžine avta, tako da ne gre za nikakršno "vrivanje", ampak prehitevanje in zavijanje nazaj na svoj pas.
Kaj pa tebi ni jasno? Sploh ni pomembno, kdo je bil v avtu in zakaj se mu je mudilo. Kolone se ne prehiteva. Če je res nujno, to naredijo tisti z modrimi lučmi in sireno.
To, da ga bo nekdo spustil če bo treba, tudi ne sme biti kar pričakovano. Dober primer je opisan zgoraj. Verjetno bi bedaka, ki je prehiteval, tudi večina iz zgornje kolone spustila predse. Pa je naneslo tako, da niso mogli, ker so morali na hitro zavirati, zaradi česar je seveda padla varnostna razdalja, ki je namenjena točno temu. Ne temu, da se bedak lahko uriva.
Sem že mislil napisati, pa vidim da si lepo povzel, tako da bom dal le +1.
Če so se slučajno ustavili za traktorjem (harmonika efekt), je lahko zakonska varnostna razdalja tudi 0m. Minimalna varnostna razdalja pri 30 km/h za traktorjem je drugače 8m in je fizično nemogoče, da gre notri padalec, ki prehiteva s 130 km/h.
matic492 ::
Bullshitiraš da glava peče. Če se kolona vozi 60, je varnostna razdalja po zakonu dovolj 15 metrov. Če se ti voziš mimo 100, moraš v teh 15 metrih zmanjšat na 60 in se vrinit not.
15 metrov je tak ena standardna hiša + malo več. V 15 metrov se stisneš notri iz prehitevanja brez problema. Pa ni ti treba zmanjšat v 15 metrih, lahko začneš bremzat že na levem pasu, in potem ko si izeniačil hitrost greš nazaj.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
solatko ::
delavec44 - Če zavija levo, se mora prepričat, da ga kdo ne prehiteva, če to ni klasično križišče z oznakami, temveč kolovoz ali neka pot za izvoz iz glavne ceste.
c23po - Zopet me vlečeš za jajca. Solatko nikoli ne prehiteva kolone na lokalni cesti in ima vedno 1+1/2 varnostne razdalje, ravno zaradi takih primerov, da omogoči bedaku, ki ne zdrži v koloni, varen umik na vozni pas. 15m je povsem dovolj, da vmes zapelješ 5m dolg avto. Ne, varnostne so od 5-10m v to razdaljo pa ne gre.
Hangman - Pravilo je, da nihče v počasnejši koloni, nima varnostne razdalje! Drugače pa vsi vozite s PH.
matic492 - Zato bi se jaz, ko bi srečal počasno kolono, ki jo nekdo prehiteva in nebi imel kam drugam, zavil levo in se zaletel v tiste na levi strani, ki so počasnejši in bi s tem preživel, kar za čelni trk z vozilom na mojem pasu ni možno. Brez veze, "pravičniki" teh stvari ne sprejemajo.
Boomerang - Vsi te, ki jih omenjaš, so podvrženi predpisom, ki jim zapoveduje, da se morajo na primernem mestu umaknit in omogočit hitrejšo vožnjo, ko se za njimi pojavita 2. vozili (oviranje prometnega toka) pa še nisem videl traktorista, ki bi se tega predpisa držal.
ginekk - Kolono ni dovoljeno prehitevati!
GupeM - Večina voznikov krši predpise vsak dan, nekateri tudi prehitevajo kolono, če prav se ne sme. Nekateri ustvarijo kolono, če prav se ne sme, situacije se pa dogajajo v realnem svetu in je potrebno zadeve čim uspešneje reševat in to je vsa logika. Meni je inštruktor lepo objasnil, vsi na cesti so idioti, pazi nase in to uspešno počnem celo življenje.
c23po - Zopet me vlečeš za jajca. Solatko nikoli ne prehiteva kolone na lokalni cesti in ima vedno 1+1/2 varnostne razdalje, ravno zaradi takih primerov, da omogoči bedaku, ki ne zdrži v koloni, varen umik na vozni pas. 15m je povsem dovolj, da vmes zapelješ 5m dolg avto. Ne, varnostne so od 5-10m v to razdaljo pa ne gre.
Hangman - Pravilo je, da nihče v počasnejši koloni, nima varnostne razdalje! Drugače pa vsi vozite s PH.
matic492 - Zato bi se jaz, ko bi srečal počasno kolono, ki jo nekdo prehiteva in nebi imel kam drugam, zavil levo in se zaletel v tiste na levi strani, ki so počasnejši in bi s tem preživel, kar za čelni trk z vozilom na mojem pasu ni možno. Brez veze, "pravičniki" teh stvari ne sprejemajo.
Boomerang - Vsi te, ki jih omenjaš, so podvrženi predpisom, ki jim zapoveduje, da se morajo na primernem mestu umaknit in omogočit hitrejšo vožnjo, ko se za njimi pojavita 2. vozili (oviranje prometnega toka) pa še nisem videl traktorista, ki bi se tega predpisa držal.
ginekk - Kolono ni dovoljeno prehitevati!
GupeM - Večina voznikov krši predpise vsak dan, nekateri tudi prehitevajo kolono, če prav se ne sme. Nekateri ustvarijo kolono, če prav se ne sme, situacije se pa dogajajo v realnem svetu in je potrebno zadeve čim uspešneje reševat in to je vsa logika. Meni je inštruktor lepo objasnil, vsi na cesti so idioti, pazi nase in to uspešno počnem celo življenje.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: GupeM ()
Ahim ::
Zavirali so predvidevam iz 90 na 30. Upoštevaj reakcijski čas in da zadaj vozeči ne ve kako močno zavira tisti pred njim in na kakšno hitrost.
Tukaj mene že dolgo moti, da imajo avti 3 zavorne luči zadaj svetijo pa isto ali se samo dotakne zavore ali pa zavira na polno. Se ne bi dalo tu izumiti nekega sistema kjer bi zadaj vozeči vedel kako močno zavira vozilo pred njim? OK, pri zaviranju v sili se prižgejo še utripalke.
Volvo zacne sam bliskat z zavornimi lucmi ko zelo ostro zaviras (pa se te luci so postavljene precej na visoko, tako da jih je lazje videti cez ali skozi druga vozila).
Najbrz imajo tudi druge firme kaj podobnega temu bliskanju?
delavec44 ::
Zavirali so predvidevam iz 90 na 30. Upoštevaj reakcijski čas in da zadaj vozeči ne ve kako močno zavira tisti pred njim in na kakšno hitrost.
Tukaj mene že dolgo moti, da imajo avti 3 zavorne luči zadaj svetijo pa isto ali se samo dotakne zavore ali pa zavira na polno. Se ne bi dalo tu izumiti nekega sistema kjer bi zadaj vozeči vedel kako močno zavira vozilo pred njim? OK, pri zaviranju v sili se prižgejo še utripalke.
Volvo zacne sam bliskat z zavornimi lucmi ko zelo ostro zaviras (pa se te luci so postavljene precej na visoko, tako da jih je lazje videti cez ali skozi druga vozila).
Najbrz imajo tudi druge firme kaj podobnega temu bliskanju?
Ja, saj to sem že napisal, da zaviranje v sili imajo nekako rešeno. Kaj pa ostalo? Sedaj imajo vsi led, mogoče bi lahko svetilnost odsevala moč zaviranja. Samo dotik zavore, sveti ena ledica. Močnejše zaviranje, sveti več ledic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
solatko ::
Ob dovolj veliki varnostni razdalji, luči za zaviranje niso problematične!
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: GupeM ()