Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
ginekk ::
WizzardOfOZ je izjavil:
.
Ko bi se navadili voziti, pa mogoče pridemo do pogovora o višji hitrosti na avtocesti.
V bistvu kar se zdaj dogaja, da greš komot po 500m praznem desnem (voznem) pasu in prehitevaš kolono, ki je na levi in kao "prehiteva" svojo senco.
Ko dohitiš počasnejše vozilo, se komot vključiš v to prehitevalno kolono, prehitiš in greš nazaj na prazen desni pas, med tem ko kolona leva prehiteva duhove. Tako je tudi bolj varno, kajti kolona levo ima ponavad problem z varnostno razdaljo.
Legon ::
Legon - Kdo govori o kršenju predpisov?
Jaz govorim samo o tem, da mora biti vožnja v prilagojeni hitrosti, ne glede na to, kakšna je, ko pa vi poveste, da PH ne more bit, če je prekoračena hitrost pa vas jaz spomnim na voznike na nujni vožnji, ki po vaše, vozijo z NPH in zato bi bilo tako vožnjo nujno zakonsko prepovedat. Če pa se vozniki na nujni vožnji vseeno vozijo s PH, torej varno pa vaše prepričanje ne drži in dejansko OH ne vpliva na PH in je moja trditev lahko točna v realnem svetu, ne po zakonskih določilih. Za vse prometne nesreče je pomembno kaj se dogaja v realnosti in ne kakšne so zakonske določbe.
Zakaj v zakonu ni podrobnega opisa, kakšna je PH?
Nihče pameten, ne zagovarja kršenje zakonskih določil, se pa to zavestno ali nezavedno dogaja vsako sekundo na svetu, ne samo pri nas.
Ti torej trdiš, da vsi vozniki na nujni vožnji vozijo z neprilagojeno hitrostjo, saj po zakonski določbi, to počneš, ko prekoračiš predpisano hitrost na določenem mestu, jaz pa pravim, da ne veš, kaj govoriš.
Se enkrat: vozniki vozil na nujni voznji so posebnak kategorija, ki ima na cesti posebne privilegiji. Ti, kljub mokrim sanjam, to nisi. In zato je tem voznikom dovoljen, da vozijo s NPH in ce do cesa pride tudi lahko odgovarjajo. In imajo celo posebej opremljena vozila, da na to opozarjajo ostale udelezence v prometu.
Kar jaz trdim je, da je tvoja logika, da je krsenje prometnih predpisov varno in dopustno, ce le voznik vrjame v to, izjemno neumna in potencialno zelo nevarna.
Zakaj v zakonu ni podrobnega opisa, kakšna je PH?
Zakon ima PH definiran v okviru zmoznosti in vkljucije tudi administrativno omejitev. Seveda pa, kot ze veckrat povedano, je PH pogosto nizji od OH in razlicen od situacije do situacije in od voznika do voznika zato ne more bit definiran v absolutnih vrednostih.
res je, nihce, ki je pameten tega ne zagovarja.
Nihče pameten, ne zagovarja kršenje zakonskih določil
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
paradajzos ::
Na tale video sem naletel na yt in moram reči, da so ZDA res ena shithole wukoyebina.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
WizzardOfOZ ::
paradajzos je izjavil:
Na tale video sem naletel na yt in moram reči, da so ZDA res ena shithole wukoyebina.
Vse to in še več bedarij vidiš tudi na naših cestah, samo avtomobili so malo manjši.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
solatko ::
Legon - Še enkrat, debata ni o voznikih na nujni vožnji, temveč o vožnji s PH ob neupoštevanju OH. Voznikom na nujni vožnji ni dovoljeno v nobenem trenutku voziti z NPH! Od kje ti taka ideja? Še bolj kot navadni vozniki, morajo definicijo PH spoštovati! Oni nimajo licence za ubijanje ostalih udeležencev v prometu! Ti s svojo izjavo trdiš, da jo imajo.
Mnenje večine tukaj je, da to pomeni avtomatično NPH, ne glede kakšen voznik sedi za volanom, lahko tudi v službi vsak dan vozi vozila na nujni vožnji, jaz pa trdim, da v realnem prometu, OH nima vpliva na PH, če pa ga ima, potem so vsi vozniki na nujni vožnji v NPH in je to izredno nevarno obnašanje v prometu. Po moji trditvi v realnem prometu OH nima nobene veze z NPH ali PH, saj se tako vozi pri čisto vsaki hitrosti in je odvisno od vsega drugega, kot administrativni določitvi hitrosti. Moja logika je samo v tem, da se da tudi preko OH voziti s PH in čisto nič drugega, sporno je samo to, da je razlagalec tega predpisa urinil administrativno določilo, ki s prilagojeno hitrostjo nima nobene veze, kar s svojo vožnjo dokazujejo vozniki na nujni vožnji in večina kršiteljev OH, ki čisto varno vozijo hitreje. Imaš pa veliko takih, ki ob kršenju OH, krepko kršijo tudi določilo o PH, ker vozila enostavno ne obvladajo več, tisti prvi so samo v prekršku in veliko tudi sankcionirani, ko se opravlja kontrola hitrosti.
Kljub temu je ogromno kršiteljev OH, ki ob tem upoštevajo PH, saj vozijo v mejah sposobnosti ceste, razmer in lastnega znanja, vedno pripravljeni v izredni situaciji tudi varno ustavit, kar za voznike, ki ne glede na hitrost, vozijo z NPH. Določilo o PH, je ravno zato opisno, ker je za vsakega voznika, v vsaki situaciji specifično, ne tako, kot OH, ki vedno velja za vse.
Mnenje večine tukaj je, da to pomeni avtomatično NPH, ne glede kakšen voznik sedi za volanom, lahko tudi v službi vsak dan vozi vozila na nujni vožnji, jaz pa trdim, da v realnem prometu, OH nima vpliva na PH, če pa ga ima, potem so vsi vozniki na nujni vožnji v NPH in je to izredno nevarno obnašanje v prometu. Po moji trditvi v realnem prometu OH nima nobene veze z NPH ali PH, saj se tako vozi pri čisto vsaki hitrosti in je odvisno od vsega drugega, kot administrativni določitvi hitrosti. Moja logika je samo v tem, da se da tudi preko OH voziti s PH in čisto nič drugega, sporno je samo to, da je razlagalec tega predpisa urinil administrativno določilo, ki s prilagojeno hitrostjo nima nobene veze, kar s svojo vožnjo dokazujejo vozniki na nujni vožnji in večina kršiteljev OH, ki čisto varno vozijo hitreje. Imaš pa veliko takih, ki ob kršenju OH, krepko kršijo tudi določilo o PH, ker vozila enostavno ne obvladajo več, tisti prvi so samo v prekršku in veliko tudi sankcionirani, ko se opravlja kontrola hitrosti.
Kljub temu je ogromno kršiteljev OH, ki ob tem upoštevajo PH, saj vozijo v mejah sposobnosti ceste, razmer in lastnega znanja, vedno pripravljeni v izredni situaciji tudi varno ustavit, kar za voznike, ki ne glede na hitrost, vozijo z NPH. Določilo o PH, je ravno zato opisno, ker je za vsakega voznika, v vsaki situaciji specifično, ne tako, kot OH, ki vedno velja za vse.
Delo krepa človeka
paradajzos ::
WizzardOfOZ je izjavil:
paradajzos je izjavil:
Na tale video sem naletel na yt in moram reči, da so ZDA res ena shithole wukoyebina.
Vse to in še več bedarij vidiš tudi na naših cestah, samo avtomobili so malo manjši.
Kaj, to da ti nekdo razbije avto, pri tem ga posnameš, prijaviš na policijo, oni pa ne ukrepajo in pustijo da se pijanec vozi dalje? Sorry, tako hudo pa ni tukaj.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Legon ::
Voznikom na nujni vožnji ni dovoljeno v nobenem trenutku voziti z NPH!hvala, da si zgolj se enkrat potrdil kako pojma nimas o cem govoris. Osebno poznam zdravnika resevalca na motorju in ti lahko iz prve roke povem, da ko ima intervencijo njegova voznja niti v sanjah ne ustreza PH.
All smo sedaj spet prisli do tega, da je vsaka voznja, ce ne pride do prometne nesrece v bistvu voznja z PH?
c23po ::
Solatku ni jasno, da tudi vozniki intervencijskih vozil vozijo s prilagojeno hitrostjo vse do takrat, ko to ne počnejo več. Solatku prav tako ni jasno, da je nam jasno, kakor nas z intervencijskimi vozniki samo pelje scat.
Sklep: (ne)prilagojena hitrost intervencijskih voznikov ni opravičilo za Solatkovo kršenje predpisov.
Sklep: (ne)prilagojena hitrost intervencijskih voznikov ni opravičilo za Solatkovo kršenje predpisov.
Računalniki nimajo spominov.
WizzardOfOZ ::
paradajzos je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
paradajzos je izjavil:
Na tale video sem naletel na yt in moram reči, da so ZDA res ena shithole wukoyebina.
Vse to in še več bedarij vidiš tudi na naših cestah, samo avtomobili so malo manjši.
Kaj, to da ti nekdo razbije avto, pri tem ga posnameš, prijaviš na policijo, oni pa ne ukrepajo in pustijo da se pijanec vozi dalje? Sorry, tako hudo pa ni tukaj.
Potem se pa zelo malo voziš po cestah. Pri nas je kretenov procentualno več kot v ameriki.
Ti dam dva primera:
Tip se je zaletel v avto pred sabo, pijan da je komaj zase vedel. Brez prometne, brez izpita, noben ni vedel ali je avto zavarovan ali ne. Ob omembi policije je znorel in se usedel v avto, ter se odpeljal z mesta nesreče. Parkiral pred bližnjo trgovino in prijavil na policijo, da so mu ukradli avto.
Tip se vozi po regionalki 30km/h s starim sklumpanim avtom. Kdor ga je hotel prehitet, je tip zapeljal vanj. Zapeljal direktno na levo in se butnil v avto, češ da se je umaknil oviri. Šele po ne vem koliko klicih se je policija zganila, pa so ga odstranili s ceste. (in našli več izpolnjenih poročil o nesrečah v njegovem avtu)
Prvi primer se je zgodil pred belinko v ljubljani, drugi pa na cesti kočevje ribnica.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Legon ::
Zanimive pravljice, sploh tale druga. Po kaki logiki naj bi imel poročila o nesrečah (domnevno kot žrtev) v opisani situaciji? Ovira na cesti te ne razreši odgovornosti za povzročitev nesreče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
val46 ::
Wizzard, ne začni še ti prodajat zgodbice v stilu Solatkota dej. Kot prvo, tista tvoja zgodba je lahko resnična, ampak ga ni policaja na svetu, ki bi nasedel taki zgodbi. Pa sej ga je oškodovanec v tisti prometni nesreči videl in potem tudi prepoznal no. Ne moreš biti tako "glup", da kaj takega narediš. Za tisto drugo zgodbo pa tudi, če jaz nekoga prehitevam in ta zapelje vame, me boli K komu ali čemu se je on "umikal". Če ne bo priznal krivde, bom klical policijo, pa naj oni odločijo kdo je kriv. Enkrat, dvakrat bo še morda šlo skozi, v tretje in več pa sigurno da ne!
WizzardOfOZ ::
Zanimive pravljice, sploh tale druga. Po kaki logiki naj bi imel poročila o nesrečah (domnevno kot žrtev) v opisani situaciji? Ovira na cesti te ne razreši odgovornosti za povzročitev nesreče.
Tip je bil klepar. In je na tak način izsiljeval nesreče, potem pa za kolege popravljal avtomobile. Je bilo dost v novicah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Invictus ::
No ja, takih zgodbic pijancev je kar nekaj.
Dobijo ga, večkrat, mrtvo pijanega, dobi kazen, je itak ne more plačati, ker nima redne službe, policija se po ne vem koliko incidentih, kjer ga dobijo pijanega odloči, da mu zapleni avto. Njega to ne moti, dobi za 100,200 EUR nek drug klump, ki ga vozi neregistriranega, nezavarovanega naprej. Dokler ga mu spet ne vzamejo.
Še cigani ga ne biksajo tako kot nekateri pijanci...
Tega je bilo sicer včasih bistveno več, ali pa sem jaz več časa preživel na periferiji...
Dobijo ga, večkrat, mrtvo pijanega, dobi kazen, je itak ne more plačati, ker nima redne službe, policija se po ne vem koliko incidentih, kjer ga dobijo pijanega odloči, da mu zapleni avto. Njega to ne moti, dobi za 100,200 EUR nek drug klump, ki ga vozi neregistriranega, nezavarovanega naprej. Dokler ga mu spet ne vzamejo.
Še cigani ga ne biksajo tako kot nekateri pijanci...
Tega je bilo sicer včasih bistveno več, ali pa sem jaz več časa preživel na periferiji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
Wizzard, ne začni še ti prodajat zgodbice v stilu Solatkota dej. Kot prvo, tista tvoja zgodba je lahko resnična, ampak ga ni policaja na svetu, ki bi nasedel taki zgodbi. Pa sej ga je oškodovanec v tisti prometni nesreči videl in potem tudi prepoznal no. Ne moreš biti tako "glup", da kaj takega narediš. Za tisto drugo zgodbo pa tudi, če jaz nekoga prehitevam in ta zapelje vame, me boli K komu ali čemu se je on "umikal". Če ne bo priznal krivde, bom klical policijo, pa naj oni odločijo kdo je kriv. Enkrat, dvakrat bo še morda šlo skozi, v tretje in več pa sigurno da ne!
Ti si kriv. Ti si ga prehiteval in nisi preveril, če je pred prehitevanim ovira, kateri se bo moral on umakniti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Legon ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zanimive pravljice, sploh tale druga. Po kaki logiki naj bi imel poročila o nesrečah (domnevno kot žrtev) v opisani situaciji? Ovira na cesti te ne razreši odgovornosti za povzročitev nesreče.
Tip je bil klepar. In je na tak način izsiljeval nesreče, potem pa za kolege popravljal avtomobile. Je bilo dost v novicah.
Pol ne bos imnel tezav dat linka na eno od teh novic. Ampak glede na to da sem iz tistega konca, minje kristalno janso da linka za izmisljeno pravljico ne bos nasel.
WizzardOfOZ je izjavil:
Wizzard, ne začni še ti prodajat zgodbice v stilu Solatkota dej. Kot prvo, tista tvoja zgodba je lahko resnična, ampak ga ni policaja na svetu, ki bi nasedel taki zgodbi. Pa sej ga je oškodovanec v tisti prometni nesreči videl in potem tudi prepoznal no. Ne moreš biti tako "glup", da kaj takega narediš. Za tisto drugo zgodbo pa tudi, če jaz nekoga prehitevam in ta zapelje vame, me boli K komu ali čemu se je on "umikal". Če ne bo priznal krivde, bom klical policijo, pa naj oni odločijo kdo je kriv. Enkrat, dvakrat bo še morda šlo skozi, v tretje in več pa sigurno da ne!
Ti si kriv. Ti si ga prehiteval in nisi preveril, če je pred prehitevanim ovira, kateri se bo moral on umakniti.
No temu pa se rece bullshit. Prehitevani mora pred oviro ustavit ne pa zapeljat levo. A ce bo celno zapeljal v nekoga bo to tudi OK, saj se je umikal oviri? Kake pravljice ste nekateri sposobni prodajat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
val46 ::
Ja valda...in tista ovira bo čisto vedno od tam izginila, ko bodo prišli policaji na kraj nesreče? Al se je on umikal duhu??? In tudi če se je, ne smeš kar zapeljati levo, če te nekdo že prehiteva. Pol kaj, na AC, ko te nekdo prehiteva, ga lahko kar zrineš v odbojno ograjo na levo? Ker si imel pred seboj kamion recimo? Dej, prvo si preberi CPPje, pol pa piši bedarije, če boš še vedno imel željo po temu.
Legon ::
Ni point v tem da ovira izgine, lahko bi trdil da je bila macka/srna... ampak vse od tam naprej je pa taka neumnost da glava pece. Voznik je dolzan vozit na nacin da pred oviro USTAVI. Zdaj, ce ima prostor jo lahko tudi obvozi ampak ce bo pri tem zapeljal v nekoga, ki ga prehiteva bi seveda kriv. Tako da pac brezvezna gostilniska pravljica za popestritev jutra.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
WizzardOfOZ ::
Ni point v tem da ovira izgine, lahko bi trdil da je bila macka/srna... ampak vse od tam naprej je pa taka neumnost da glava pece. Voznik je dolzan vozit na nacin da pred oviro USTAVI. Zdaj, ce ima prostor jo lahko tudi obvozi ampak ce bo pri tem zapeljal v nekoga, ki ga prehiteva bi seveda kriv. Tako da pac brezvezna gostilniska pravljica za popestritev jutra.
Ja se strinjam, da se mora voznik ustaviti pred oviro. Ampak vseeno potem bereš v novicah, "iz neznanega razloga zavil na levo direktno v drugo vozilo".
Novice ti pa ne morem več dati, je očitno že arhivirana in umaknjena, ker je bilo to kakih 10 ali 12 let nazaj. Je pa to delal tip s podrto katrco (R4). Vozil se je na relaciji Ribnica Delnice Ribnica. Ko je kdo prišel za njim in ga začel prehitevat, je tip pospešil in začel riniti v prehitevalca in se probal zaletet vanj, se zaletel vanj in izsili kuponček, češ da je kriv tisti, ki je šel prehitevat, ...
Sem bil en izmed tistih, ki je za njim vozil v koloni in klicaril na policijo. Pa bil potem prisoten, ko so ga policisti nekih 20 minut kasneje ustavili.
In potem je bilo v novicah, ker so našli več teh poročil in kuponov za isti način nesreče in povezali njegovo kleparstvo s tem, pa prišli do ugotovitve, da je popravljal druge avtomobile s temu kuponi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
GupeM ::
Ja seveda, no. Zagotovo bo z evropskega poročila, na katerem piše, da sta bila v nesreči udeležena Opel in Renault 4 zavarovalnica kar izplačala za škodo na Nissanu ali Fordu. Prodajaj pravljice kje drugje.
matic492 ::
10 let nazaj katrca? Kuponi? Mogoče misliš 25 let nazaj
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
GupeM ::
Poleg tega zavarovalnice ponavadi zahtevajo še dodatno razjasnitve in kličejo obe stranki, ki morata še enkrat napisati kaj točno se je zgodilo. In verjemi, da bi zavarovalnice že po dveh ali treh skoraj identičnih primerih začele trzati. Predvsem pa ne vem, zakaj bi v takšnem primeru sploh kdorkoli priznaval krivdo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
matic492 ::
Kuponov sploh ni bilo več leta 2014 :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Legon ::
Ja se strinjam, da se mora voznik ustaviti pred oviro. Ampak vseeno potem bereš v novicah, "iz neznanega razloga zavil na levo direktno v drugo vozilo".vse lepo in prav, samo tisti, ki je nenadoma zavil levo je tudi kriv za nesreco. Za razliko od pravljice, ki jo ti prodajas.
Sem bil en izmed tistih, ki je za njim vozil v koloni in klicaril na policijo. Pa bil potem prisoten, ko so ga policisti nekih 20 minut kasneje ustavili.potem pa svizec zavije cokolado...
In potem je bilo v novicah, ker so našli več teh poročil in kuponov za isti način nesreče in povezali njegovo kleparstvo s tem, pa prišli do ugotovitve, da je popravljal druge avtomobile s temu kuponi.
Novice ti pa ne morem več dati, je očitno že arhivirana in umaknjena, ker je bilo to kakih 10 ali 12 let nazajSe kar lazes? Novice tudi za 15 let nazaj so kar lepo online.
Ko je kdo prišel za njim in ga začel prehitevat, je tip pospešil in začel riniti v prehitevalca in se probal zaletet vanj, se zaletel vanj in izsili kuponček, češ da je kriv tisti, ki je šel prehitevat, ..
In po kaki bizarni logiki naj bi bil kriv tisti, ki je prehiteval?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()
WizzardOfOZ ::
V koloni zadaj sva bila z ženo in gledala sva kako je ta voznik rinil v vsakega, ki bi ga hotel prehiteti in se probal zaleteti vanj in po nekih 20 minut vožnje za njim so se končno našli policaji, ki so ga ustavili in odstranili s ceste.
Naslednji dan je bilo v novicah, da so ujeli človeka, ki se je zaletaval v druge avtomobile na tej lokaciji, pobiral kupončke in na račun tega popravljal avtomobile kolegom. Mora pa biti že kar nekaj časa nazaj, ker takrat sem imel še terenca (ki ga nimam več že vsaj nekje 10 do 12 let).
Zdaj ali verjameš ali ne, je pa to čisto tvoj problem. Samo povem kaj sem takrat videl in potem prebral.
Naslednji dan je bilo v novicah, da so ujeli človeka, ki se je zaletaval v druge avtomobile na tej lokaciji, pobiral kupončke in na račun tega popravljal avtomobile kolegom. Mora pa biti že kar nekaj časa nazaj, ker takrat sem imel še terenca (ki ga nimam več že vsaj nekje 10 do 12 let).
Zdaj ali verjameš ali ne, je pa to čisto tvoj problem. Samo povem kaj sem takrat videl in potem prebral.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
matic492 ::
V to da nekdo hoče nategnit zavarovalnice ne dvomim, samo mislim da si malo letnice zamešal :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
WizzardOfOZ ::
V to da nekdo hoče nategnit zavarovalnice ne dvomim, samo mislim da si malo letnice zamešal :D
Za 10, 12 ali več let nazaj?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
c23po ::
WizzardOfOZ je izjavil:
...Pri nas je kretenov procentualno več kot v ameriki.
Ti dam dva primera:
Tip se je zaletel...
Tip se vozi po regionalki...
Iz tega izhaja le, da pri nas imamo dva kretena, v Ameriki pa vsaj enega. Seveda, stanje je po dvanajstih (ali štiriindvajsetih) letih od mejnega primera še vedno obupno. Kretena sta se razmnožila, sedaj so na cestah samo njihovi pankrti.
Ma ne! To je primer, kako na osnovi anekdotičnih primerov poizkušamo posploševati na vsesplošno razsulo "tukaj doli".
Računalniki nimajo spominov.
solatko ::
Legon - Prvič, reševalci na mortorju, niti slučajno niso zdravniki, temveč medicinski tehniki, drugo, krepko se motiš, vedno se vozijo s PH, saj drugače nebi preživeli niti ene sezone. Se vidi iz tvojih postov, da nimaš pojma, kaj je prilagojena hitrost.
c23po Zakaj spet insinuacije, gre samo zato ali je vožnja s PH možna tudi pri hitrosti, ki je višja od omejitve. In ja, nekateri vozniki na nujni vožnji imajo premalo izkušenj, tako, da še ne vejo, kakšna je njihova PH in jih včasih zanese v NPH, takrat pa na cesti po navadi nastane štala. Večina tudi takrat, ko se hudičevo mudi, najprej gledajo na varnost, saj boje priti nekaj sekund ali minut pozneje, kot sploh ne.
c23po Zakaj spet insinuacije, gre samo zato ali je vožnja s PH možna tudi pri hitrosti, ki je višja od omejitve. In ja, nekateri vozniki na nujni vožnji imajo premalo izkušenj, tako, da še ne vejo, kakšna je njihova PH in jih včasih zanese v NPH, takrat pa na cesti po navadi nastane štala. Večina tudi takrat, ko se hudičevo mudi, najprej gledajo na varnost, saj boje priti nekaj sekund ali minut pozneje, kot sploh ne.
Delo krepa človeka
c23po ::
Solatko, intervencijske voznike šolajo in preverijo. To veš iz lastne neizpolnjene želje biti protokolarni voznik, mar ne? Zato je tvojo domnevo o njihovi neizkušenosti nesmiselno uporabljati za dokazovanje tvoje domneve o NPH. Sploh, če je domneva del opravičevanja tvoje domnevne pravice, da voziš prehitro takrat, ko tebi paše.
Vožnja s PH ni možna nad omejitvijo. To piše v zakonu o varnosti cestnega prometa. Jasno napiši, da predlagaš vsesplošno nespoštovanje zakonov ali pa utihni.
Še to: jasno sem ti prepovedal po nemarnem omenjati intervencijskih voznikov, saj ti nimaš niti ideje o tem, kaj oni vse vidijo, doživijo in naslednjo noč sanjajo. Če si zahteval, da tebe ne omenjamo dokler se sam ne oglasiš v temi, potem tudi ti ubogaj!
Vožnja s PH ni možna nad omejitvijo. To piše v zakonu o varnosti cestnega prometa. Jasno napiši, da predlagaš vsesplošno nespoštovanje zakonov ali pa utihni.
Še to: jasno sem ti prepovedal po nemarnem omenjati intervencijskih voznikov, saj ti nimaš niti ideje o tem, kaj oni vse vidijo, doživijo in naslednjo noč sanjajo. Če si zahteval, da tebe ne omenjamo dokler se sam ne oglasiš v temi, potem tudi ti ubogaj!
Računalniki nimajo spominov.
solatko ::
c23po - Dvotedenski tečaj vožnje ni šolanje voznikov za delo v pogojih nujne vožnje. Naučijo jih osnov obvladanja vozila v ekstremnih razmerah in še to zelo površno, ker za kvalitetno obvladanje fizike, rabiš veliko več vaj in časa (povezano seveda predvsem z denarjem).
Pravico kršenja predpisov takih ali drugačnih si jemljemo vsi, tudi ti, če prav se delaš bolj papeškega od papeža, zaradi tega tudi so zakoni in predpisi.
Vožnja mora bit vedno v območju PH, ne gleda na hitrost, gre predvsem za fiziko in ne administrativne omejitve. V zakonu PH ni definiran, samo piše, da je potrebno voziti tako, da imaš vozilo vedno v oblasti, da prilagajaš vožnjo razmeram na cesti in stanju vozila, lastnega počutja in izkušenj, bistvo pa je, da moraš varno ustavit ob pričakovanem izrednem dogodku. Nikjer ni omenjena OH, samo pri tehničnih značilnostih ceste, so to pravniki vrinli v razlago, ki z dogajanji v realnem svetu nima nobene veze.
Dokler pojasnuješ neko dogajanje na način kot ga (vožnja preko OH ne more bit PH), bom omenjal voznike, ki po poklicni dolžnosti morajo voziti preko OH in ti trdiš, da vozijo v NPH, kar je popolna bedarija in ti to dobro veš. Bolj morajo oni poznati svojo PH, kot ti, navaden povprečen amaterski voznik. Zato je trditev, da PH obstoja samo v območju OH, najmanj kretenska, če ne še kaj več, v realnem življenju, papir pa itak prenese vse neumnosti.
Pravico kršenja predpisov takih ali drugačnih si jemljemo vsi, tudi ti, če prav se delaš bolj papeškega od papeža, zaradi tega tudi so zakoni in predpisi.
Vožnja mora bit vedno v območju PH, ne gleda na hitrost, gre predvsem za fiziko in ne administrativne omejitve. V zakonu PH ni definiran, samo piše, da je potrebno voziti tako, da imaš vozilo vedno v oblasti, da prilagajaš vožnjo razmeram na cesti in stanju vozila, lastnega počutja in izkušenj, bistvo pa je, da moraš varno ustavit ob pričakovanem izrednem dogodku. Nikjer ni omenjena OH, samo pri tehničnih značilnostih ceste, so to pravniki vrinli v razlago, ki z dogajanji v realnem svetu nima nobene veze.
Dokler pojasnuješ neko dogajanje na način kot ga (vožnja preko OH ne more bit PH), bom omenjal voznike, ki po poklicni dolžnosti morajo voziti preko OH in ti trdiš, da vozijo v NPH, kar je popolna bedarija in ti to dobro veš. Bolj morajo oni poznati svojo PH, kot ti, navaden povprečen amaterski voznik. Zato je trditev, da PH obstoja samo v območju OH, najmanj kretenska, če ne še kaj več, v realnem življenju, papir pa itak prenese vse neumnosti.
Delo krepa človeka
val46 ::
Fak ej...1000x prežvečena tema! In karkoli mu boste napisali, odgovarjali, mu poskušali dopovedat, bo še vedno našel nekaj, da bo nakladal v tri krasne. Jst sm že obupal in se v te debate o PH, NPH in OH z njim ne grem več. Sej veste kaj pravijo...pameten prvi popusti.
c23po ::
Val46: jaz sem pač nespameten.
Solatko: karkoli že napišeš, ne opravičuje tvojega nagnjenja po opravičevanju potrebe po kršenju predpisov. Kolikokrat že napišeš "administrativno" in "le tehnično" ne izbriše dejstva, da so to pravila, za katere mi večina pričakujemo, da jih boste upoštevali.
"Usput": tiso o pravnikih, ki so nekaj vrinili je samo tvoja domneva. Da jaz trdim karkoli o (ne)prilagojenoj hitrosti intervencijskih voznikov je le tvoja domneva. Da sem jaz povprečni amaterski voznik je le tvoja domneva. Trditev, da PH obstaja izven območja OH je le tvoja domneva. Domneve niso dokaz.
Solatko: karkoli že napišeš, ne opravičuje tvojega nagnjenja po opravičevanju potrebe po kršenju predpisov. Kolikokrat že napišeš "administrativno" in "le tehnično" ne izbriše dejstva, da so to pravila, za katere mi večina pričakujemo, da jih boste upoštevali.
"Usput": tiso o pravnikih, ki so nekaj vrinili je samo tvoja domneva. Da jaz trdim karkoli o (ne)prilagojenoj hitrosti intervencijskih voznikov je le tvoja domneva. Da sem jaz povprečni amaterski voznik je le tvoja domneva. Trditev, da PH obstaja izven območja OH je le tvoja domneva. Domneve niso dokaz.
Računalniki nimajo spominov.
mirator ::
Lej @c23po,
v bistvu si navaden manipulator. Ves čas se skrivaš za 1. osebo množine "mi". Jaz nisem v tvoji skupini, zatorej piši v 1. osebi ednine ali pa definiraj uporabnike, ki definirajo tvojo množico.
Kar se solatkota tiče sem že večkrat zapisal, da je trol, da namerno provocira "pravičnike", da uživa samo, če mu kdo nasprotuje itd. Skratka v bistvu je napram tebi doktor manipulacij.
In kar nekajkrat sem že predlagal moderatorjem, da prekinejo ta zdolgočasen besedni boj med solatkom in frustriranimi pravičniki, pa žal brez uspeha.
Nesporno je samo to, da je na naših cestah ogromno talentov, ki z načinom svoje vožnje ogrožajo sebe, predvsem pa druge udeležence v prometu. Torej en solatko je pljunek v morje.
v bistvu si navaden manipulator. Ves čas se skrivaš za 1. osebo množine "mi". Jaz nisem v tvoji skupini, zatorej piši v 1. osebi ednine ali pa definiraj uporabnike, ki definirajo tvojo množico.
Kar se solatkota tiče sem že večkrat zapisal, da je trol, da namerno provocira "pravičnike", da uživa samo, če mu kdo nasprotuje itd. Skratka v bistvu je napram tebi doktor manipulacij.
In kar nekajkrat sem že predlagal moderatorjem, da prekinejo ta zdolgočasen besedni boj med solatkom in frustriranimi pravičniki, pa žal brez uspeha.
Nesporno je samo to, da je na naših cestah ogromno talentov, ki z načinom svoje vožnje ogrožajo sebe, predvsem pa druge udeležence v prometu. Torej en solatko je pljunek v morje.
solatko ::
c23po - Si ti pismen? Kje, karkoli opravičujem? Razlagam samo dejstvo, da moraš voziti s PH tudi takrat, ko pelješ hitreje od OH, popolnoma nič drugega!
Ne gre za domnevo, gre za to, da moraš vedno voziti s PH, če hočeš biti varen in dejstvo, da omejitev hitrosti, razen kadar je zaradi konstrukcije vozišča, ne vpliva na PH, kar se vidi na voziščih, kjer ni omejitev in pri voznikih na nujni vožnji, ki morajo biti "usposobljeni" za vožnjo vozila v izrednih razmerah, kar pa obvlada tudi precej voznikov, ki pa so ob taki vožnji v prekršku, ne vozijo pa z NPH.
Zgodovina teh debat je z dolgo brado, ko sem pred leti napisal, da sem večkrat vozil hitreje (200+) s prilagojeno hitrostjo. Od takrat se premetavamo kaj je in kaj ni. Vsak normalen voznik vam bo razložil, da vozi vedno realno s PH, tudi kadar gre hitreje, po zakonski razlagi pa vozi z NPH, ker so razlagalci zakona vključili kategorijo, ki z vplivom na fizične in druge karakteristike vozišča nima čisto nič in to je OH. Vendar je to še vedno samo razlaga, zakon pa vožnjo s PH zapoveduje tudi vsem, ki opravljajo nujne vožnje, kako, če po črki zakona to ni možno?
Torej ali razlaga definicije ni pravilna ali vsi, ki vozijo 1km čez omejitev predstavljajo smrtno nevarnost za druge udeležence v prometu in bi bilo to potrebno prepovedat in sankcionirat.
Tu ni govora o prekršku (OH) ampak o varnosti takega početja, zaradi obvez ali iz želje po kršenju zakona (OH), kar je za ene kaznivo, za druge pa pač ne.
mirator - Solatko je zapovedan varni voznik in resnično že celo življenje (70 let) skrbi za lastno varnost in s tem za varnost vseh, ko se nahaja v prometu. Ostali so troli, ki sicer kršijo vse možne prometne predpise, na živce pa jim gre samo moje priznanje, da včasih zavestno vozim hitreje, če okoliščine to dovoljujejo, samo to in nič drugega. Zaradi mojega priznanja sem bil proglašen že za vse mogoče in nemogoče pridevnike pa nisem še nikoli povzročil nevarnosti na cesti, niti nimam kazni ali postopkov, .....
Ne gre za domnevo, gre za to, da moraš vedno voziti s PH, če hočeš biti varen in dejstvo, da omejitev hitrosti, razen kadar je zaradi konstrukcije vozišča, ne vpliva na PH, kar se vidi na voziščih, kjer ni omejitev in pri voznikih na nujni vožnji, ki morajo biti "usposobljeni" za vožnjo vozila v izrednih razmerah, kar pa obvlada tudi precej voznikov, ki pa so ob taki vožnji v prekršku, ne vozijo pa z NPH.
Zgodovina teh debat je z dolgo brado, ko sem pred leti napisal, da sem večkrat vozil hitreje (200+) s prilagojeno hitrostjo. Od takrat se premetavamo kaj je in kaj ni. Vsak normalen voznik vam bo razložil, da vozi vedno realno s PH, tudi kadar gre hitreje, po zakonski razlagi pa vozi z NPH, ker so razlagalci zakona vključili kategorijo, ki z vplivom na fizične in druge karakteristike vozišča nima čisto nič in to je OH. Vendar je to še vedno samo razlaga, zakon pa vožnjo s PH zapoveduje tudi vsem, ki opravljajo nujne vožnje, kako, če po črki zakona to ni možno?
Torej ali razlaga definicije ni pravilna ali vsi, ki vozijo 1km čez omejitev predstavljajo smrtno nevarnost za druge udeležence v prometu in bi bilo to potrebno prepovedat in sankcionirat.
Tu ni govora o prekršku (OH) ampak o varnosti takega početja, zaradi obvez ali iz želje po kršenju zakona (OH), kar je za ene kaznivo, za druge pa pač ne.
mirator - Solatko je zapovedan varni voznik in resnično že celo življenje (70 let) skrbi za lastno varnost in s tem za varnost vseh, ko se nahaja v prometu. Ostali so troli, ki sicer kršijo vse možne prometne predpise, na živce pa jim gre samo moje priznanje, da včasih zavestno vozim hitreje, če okoliščine to dovoljujejo, samo to in nič drugega. Zaradi mojega priznanja sem bil proglašen že za vse mogoče in nemogoče pridevnike pa nisem še nikoli povzročil nevarnosti na cesti, niti nimam kazni ali postopkov, .....
Delo krepa človeka
c23po ::
Mirator, tvoje mnenje velja, Solatkovo tudi, moje (menda) tudi. Strinjava se tudi, da je trol. Jaz pač imam zadovoljstvo najedat trolu samo zato, da njegova ne postane samoumevna resnica. Pač, v tej debati se igram pravičnika in se pravzaprav neskončno zabavam, ko Solatko sam sebe milijontič preseže v sprenevedanju.
Strinjava se tudi, da je Solatko med vsemi talenti dejansko le pljunek v morju. Moje mnenje je, da je treba pljuniti pleg, sicer bo morje postalo morje pljunkov. In iz morja pljunkov dobiš voznika začetnika, ki meni, da lahko vozi kakor hoče. Dam stavit, da je fant prebral Solatkova zbrana dela in bil prekleto pesenečen, ko so mu policaji rekli: "NE!"
Moderatorji očitno menijo, da je debata bolj konstruktivna od brisanja Solatkovega mnenja. Tukaj smo z moderatorji v tisti večini, o kateri sprašuješ. In z večino, ki tiho pričakuje, da jih sistem ščiti.
Vendar, ne gre za Solatka, ne gre za to kakšen je on. Gre za vse tiste, ki mislijo, da so bodisi z dragim avtom ali samo z dejstvom, da so naredili izpit dobili pravico početi kar hočejo. Gre za talente namreč, ki jim je potrebno nazaj v faco pljuniti, da nimajo prav. Ali boš prispeval k temu, ali ne, je tvoja odločitev. Ali boš poleg še ti kvaril, tudi.
Strinjava se tudi, da je Solatko med vsemi talenti dejansko le pljunek v morju. Moje mnenje je, da je treba pljuniti pleg, sicer bo morje postalo morje pljunkov. In iz morja pljunkov dobiš voznika začetnika, ki meni, da lahko vozi kakor hoče. Dam stavit, da je fant prebral Solatkova zbrana dela in bil prekleto pesenečen, ko so mu policaji rekli: "NE!"
Moderatorji očitno menijo, da je debata bolj konstruktivna od brisanja Solatkovega mnenja. Tukaj smo z moderatorji v tisti večini, o kateri sprašuješ. In z večino, ki tiho pričakuje, da jih sistem ščiti.
Vendar, ne gre za Solatka, ne gre za to kakšen je on. Gre za vse tiste, ki mislijo, da so bodisi z dragim avtom ali samo z dejstvom, da so naredili izpit dobili pravico početi kar hočejo. Gre za talente namreč, ki jim je potrebno nazaj v faco pljuniti, da nimajo prav. Ali boš prispeval k temu, ali ne, je tvoja odločitev. Ali boš poleg še ti kvaril, tudi.
Računalniki nimajo spominov.
scipascapa ::
Pri nam je problem, da kamer ni...to bi bistveno rešil problem kaznovanja.
Pa seveda 3 cpp kazen odvzem avta. Če nisi sposoben voziti po CPP, javni prevoz.
Plus premile kazni imamo...ZDA alkohol avtomatsko zapor.
Pa seveda 3 cpp kazen odvzem avta. Če nisi sposoben voziti po CPP, javni prevoz.
Plus premile kazni imamo...ZDA alkohol avtomatsko zapor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Vanich ::
Vprašanje je: Koliko takoimenovanih "*Kosovarjev" se vozi po naših in EU cestah z kupljenimi in ponarejenimi izpiti za vožnjo motornih vozil?
In pa koliko nesreč so že povzročili?
In pa koliko nesreč so že povzročili?
HotBurek ::
Škoda. S takšnim početjem policije bo Celje izgubilo tisti čar, karakter, ki ga ustvarijo dobri vozniki, ki z uigrano, natančno, a vesto in dosledno prestavo uprizorijo pravi spektakel na relaciji Gušt, Aga kebab, rondo pri občini in nazaj.
Vsakemu po tako grenki izkušnji želim hitro okrevanje in povratek med soustvarjalce edinstvenega cestnega utripa v Celju.
Vsakemu po tako grenki izkušnji želim hitro okrevanje in povratek med soustvarjalce edinstvenega cestnega utripa v Celju.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
c23po ::
Pizde policijske so ga napadle iz zasede, povrh še namerno razširjajo lažne novice, češ: 'Nikar ne pozabimo, da je neprilagojena hitrost eden najpogostejših vzrokov najhujših prometnih nesreč.' Saj ni bilo nesreče, mojster je vozil prilagojeno! Takšnim bi morali izplačati nagrado, ne pa jih kaznovati! Res ni pravice.
Računalniki nimajo spominov.
OutOfTheBox ::
Pizde policijske so ga napadle iz zasede, povrh še namerno razširjajo lažne novice, češ: 'Nikar ne pozabimo, da je neprilagojena hitrost eden najpogostejših vzrokov najhujših prometnih nesreč.' Saj ni bilo nesreče, mojster je vozil prilagojeno! Takšnim bi morali izplačati nagrado, ne pa jih kaznovati! Res ni pravice.
Nikar ne pozabimo, da je neprilagojena hitrost eden najpogostejših vzrokov najhujših prometnih nesreč
Ampak dejstvo je da je, sploh če to delaš po naselju kot je delal ta talent. Če damo v računico še mladega voznika, so posledice velikokrat katastrofalne. Sam še alkohol se je manjkal pa bi zgledalo že preveč kičasto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
predi ::
Po Mariboru pa zopet lud j*be zbunjenog.
Prejšnje stanje: klik, klik. Čemu zapora pasu za kolesarje s strani, kjer itak nihče ne sme zapeljati nanj, napoti kolesarjem, ki pravilno pripeljejo v obratni smeri?
Pa tole: Kaj naj tu sestopim s kolesa, ker zaviti ne smem, stopim dva koraka, nazaj gor in se potem zaletim v nasproti vozečega kolesarja na tistem metru širine (če sploh) pasu na Glavnem mostu, potem, ko me je že itak prej od zadaj nasadil drugi?
Prejšnje stanje: klik, klik. Čemu zapora pasu za kolesarje s strani, kjer itak nihče ne sme zapeljati nanj, napoti kolesarjem, ki pravilno pripeljejo v obratni smeri?
Pa tole: Kaj naj tu sestopim s kolesa, ker zaviti ne smem, stopim dva koraka, nazaj gor in se potem zaletim v nasproti vozečega kolesarja na tistem metru širine (če sploh) pasu na Glavnem mostu, potem, ko me je že itak prej od zadaj nasadil drugi?
mirator ::
Ne vem, no. Ampak, ko si enkrat na javni cesti, je pač treba vključiti možgane. Že večkrat sem v različnih temah o prometu zapisal, da so predpisi kompromisi in da na cesti nisi sam. Večkrat sem tudi zapisal, da jemlji ostale udeležence v prometu, kot da so budale in bodo ravnale v nasprotju s pričakovanji in predpisi. Torej, vedno lahko nastane situacija, ki s predpisi ni implicitno določena. To pač pomeni, da je v določenih primerih treba biti še nekoliko bolj pazljiv in predvsem v smislu, da pametnejši prej odstopi (ali drugače povedano, da se ego pravice ukloni egu kontra pravice, kar je sicer res težko, vendar bistveno ceneje). Če pa situacijo dobro poznaš, pa sploh ne bi smel biti problem ali pa se moraš mogoče vprašati, če težava ni pri tebi.
predi ::
Prometna signalizacija mora biti nedvoumna, ne glede na to, ali gre za promet kolesarjev ali drugih udeležencev. Tu ni prostora za napake. Navsezadnje te lahko na podlagi nje doleti vzgojni ukrep.
mirator ::
Pa priloži še googel street sliko, da lahko tudi ostali vidimo, za kakšno križišče gre. Jaz iz priloženih slik nisem razbral nič pametnega.
predi ::
@mirator, za obe lokaciji imaš v besedilu že linke na StreetView, ki prikazujejo prejšnje stanje. Za prvo sem dal link za začetek in konec odseka, pa se lahko virtualno zapelješ med njima. Za drugo pa tudi link do mosta, križišče pa je malo nazaj.
mirator ::
No, prosti, res sem spregledak linke v besdilu. Sem pa si jih sedaj ogledal. Kot je razvidno se vključiš po križanju ceste za motorna vozila iz kolesarske steze na koesarsko stezo in gre za križišče enakovrednih cest. V obeh primerih si levi, torej imajo prednost desni, tako najprej avtomobili in potem še kolesrji. Pač moraš dvakrat sestopiti s kolesa. Sicer pa, kako pa bi ti uredil to križanje cest?