» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
301 / 308
»»

c23po ::

delavec44 je izjavil:

Vsak ki ima izpit mora biti sposoben prilagoditi hitrost razmeram na cesti. Ko pada dež ali sneg dajo tudi omejitev 40?
Burjo čutiš na volanu. Med 40 in 110 km/h je pa ogromen razpon. Dovolim si napisati, da bi bil pri 40 km/h bolj ogrožen kot pa zaradi burje.

Ravno zato, ker "vsak ki ima izpit" prilagodi hitrost po svoje in ne upošteva "omejitve ki jo dajo" se potem počutiš ogroženega. Ker pač sodiš v hordo nedoraslih adolescentov za volanom, ki "po svoje", sebi in drugim povzročaš slabe občutke. Sam si si kriv.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Krivi so izključno bedaki, ki postavljajo takšne neumne omejitve. In dokler jih troli, kot si ti, zagovarjajo, se ne bo nič spremenilo.

c23po ::

Prav imaš. Če bi znali ugotoviti, katera je "taprava hitrost", ki si jo ti pravkar pripravljen upoštevati, ne bi bili bedaki. Res je, težko se je izviti iz oklepa bedaka.
Računalniki nimajo spominov.

WizzardOfOZ ::

delavec44 je izjavil:

Krivi so izključno bedaki, ki postavljajo takšne neumne omejitve. In dokler jih troli, kot si ti, zagovarjajo, se ne bo nič spremenilo.


Omejitev na avtocesti 40km/h pri burji, ki piha nad 100km/h, je z razlogom. Ni problem konstantna pihanje, ker se hitro prilagodiš na to. Problem so nenadni sunki z veliko hitrostjo, ko ti avto prestavijo. Pri 40 ga boš še ujel, pri 100 se pa možnost za nesrečo drastično poveča.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Ahim ::

delavec44 je izjavil:

Tudi sunek ne pride kar od nikoder brez da bi že prej pihalo. Sem iz primorske, veter mi ni tuj.

Je pa veliko odvisno tudi od tega kakšno vozilo voziš. Najlažje je seveda vse pavšalno omejiti na 40 km/h. Ne vem zakaj kar ceste preventivno ne zaprejo, tako kot zapirajo predore.

ps. Ne spomnim se, da bi v črni kroniki že kdaj videl prevrnjen ali zaleten avto zaradi burje. Ceradarjev pa že precej. Verjetno zato ker vsi vozijo 40 km/h. Kako smo sploh preživeli pred dinamičnimi znaki.

Res je, zato pa lahko prizgejo omejitev - ce bi kar naenkrat pihnilo "iz nic", bi bil kaos.

Jaz sem enkrat dozivel tisto, ko avto dobesedno prestavi (na AC pri Maslenici, omejitev je bila 40, vozakali smo se se pocasneje od tega pa je bilo vseeno strasljivo), dobesedno je obcutek kot da nekdo prime igracko in jo v trenutku prestavi malo levo ali desno in ne mores narediti nic. V kombinaciji z bolj zavito cesto se mi 100+ zdi res tvegano.

Kako? Ni bilo avtoceste, promet je bil redkejsi, vozila so bila pocasnejsa, vrece (indikatorji vetra) pa so tudi obstajali, a so vseeno bile nesrece.

Aja pa seveda da tudi ceste preventivno zapirajo - ne vem od kje ti ideja da jih ne? Cez Maslenico smo v zgornjem primeru rinili ravno zato, ker je bila zaradi vetra zaprta magistrala.

WizzardOfOZ ::

delavec44 je izjavil:

ps. Ne spomnim se, da bi v črni kroniki že kdaj videl prevrnjen ali zaleten avto zaradi burje. Ceradarjev pa že precej. Verjetno zato ker vsi vozijo 40 km/h. Kako smo sploh preživeli pred dinamičnimi znaki.


Jaz pa sem videl to v živo:
https://www.zurnal24.si/slovenija/crna-...

Če bi vozila 40km/h, bi se lahko še ustavila.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

delavec44 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

delavec44 je izjavil:

ps. Ne spomnim se, da bi v črni kroniki že kdaj videl prevrnjen ali zaleten avto zaradi burje. Ceradarjev pa že precej. Verjetno zato ker vsi vozijo 40 km/h. Kako smo sploh preživeli pred dinamičnimi znaki.


Jaz pa sem videl to v živo:
https://www.zurnal24.si/slovenija/crna-...

Če bi vozila 40km/h, bi se lahko še ustavila.


In si dal primer, ko je prevrnilo tovornjak. Kot da prav hočeš potrditi moje pisanje :D

Voznica bi lahko tudi stala na miru, pa bi še vedno lahko prevrnilo prikolico nanjo. Ni se ona zaletela zaradi burje.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Še enkrat preberi; Voznica se je zaletela v že prevrnjeno prikolico in potem končala še v jarku. Če bi vozila počasneje, bi se do prikolice ustavila.
In ravno to je poanta. Ni treba, da tebe burja prestavi, dovolj je, da prevrne tovornjak nate ali pred tebe, ti pa se zaradi prevelike hitrosti ne boš ustavil.
Zato so z razlogom take omejitve. Na naših avtocestah je kamionov v povprečju med 18 in 20k na dan. In tudi takrat, ko sem se jaz tam peljal jih je bilo polno pa noben ni vozil 40km/h, nihče jih tudi ni izločal (bi se sicer morali sami, ampak ...).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Legon ::

Zakja pa naj bi se izlocali? Saj vsi vemo da so omejitve neracionalno postavljene in se se nikomur ni nic zgodilo... /s

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

delavec44 ::

Idioti moj zapis res tako berejo ja. Kaj ima omejitev veze z obveznim izločanjem vozil?

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Sem idiot, ti bom pomagal. Idioti napačno menimo, da si ne smeš prostovoljno izbirati predpisov, ki jih boš kršil. (Solatko, živjo!) To je v naših bolanih glavah čarobna zveza med omejitvijo hitrosti, polno črto, obveznim izločanjem, semaforji in še marsičem. Kaj češ. Smo zakompleksani.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Bedak, kaj me spet izzivaš, če nisem sodeloval v teh komentarjih, jaz vozim s PH in v takih razmerah prilagodim tudi hitrost, ti pa glej, kdaj se ti bo pokazala omejitev (če se sploh bo) in vozi po predpisih, 90. 110 ali 130, ko grem sam 60,80 ali 100 brez napovedanih omejitev, včasih pa tudi samo 20, če mi slučajno kdo vozi na odbijaču.
Delo krepa človeka

c23po ::

Solatko, oprosti!
Iskreno se opravičujem, da sem te omenil. Drugič bom kulturno počakal, da pokažeš pripravljenost na omembo.
Žal mi je le, da besed ne morem vzeti nazaj. Grdo bi se slišalo...
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Je že v redu, sem navajen, da me omenjajo tudi tam, kjer me sploh ni.
Delo krepa človeka

mirator ::

Se opravičujem, ker temo spet oživljam, ampak kot zanimivost prilagam link:
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/vozn...
Zakaj zanimivost? Zato, ker v tem članku novinar, tako kot nekateri na tem forumu, meša prehitro in neprilagojeno vožnjo.
V tem primeru je sicer bila, zaradi neizkušenosti voznika, prehitra vožnja tudi neprilagojena.
Ampak res je treba ločiti, kaj je prehitro in kaj neprilagojeno, pa pri tem ne mislim opravičevati tistih, ki vozijo hitreje od dovoljene hitrosti. Tisti so pač v prekršku in bodo kaznovani, če jih ujame policija. Kot sem že večkrat zapisal, predpisi so kompromisi in voziš lahko samo k svojimi zmožnostmi prilagojeno hitrostjo (ne prehitro in tudi ne prepočasi) in paziti moraš tako nase kot na druge.

predi ::

Eh.

Raje si poglejte eno jesensko slikco, da vas ohladi:

ginekk ::

mirator je izjavil:

Se opravičujem, ker temo spet oživljam, ampak kot zanimivost prilagam link:
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/vozn...
Zakaj zanimivost? Zato, ker v tem članku novinar, tako kot nekateri na tem forumu, meša prehitro in neprilagojeno vožnjo.
V tem primeru je sicer bila, zaradi neizkušenosti voznika, prehitra vožnja tudi neprilagojena.
Ampak res je treba ločiti, kaj je prehitro in kaj neprilagojeno, pa pri tem ne mislim opravičevati tistih, ki vozijo hitreje od dovoljene hitrosti. Tisti so pač v prekršku in bodo kaznovani, če jih ujame policija. Kot sem že večkrat zapisal, predpisi so kompromisi in voziš lahko samo k svojimi zmožnostmi prilagojeno hitrostjo (ne prehitro in tudi ne prepočasi) in paziti moraš tako nase kot na druge.


Zakaj pa praviš da je bila neprilagojena?
Saj ni povzročil nobene nesreče in tudi ni informacije, da bi imel kakršnkoli problem tako hitro vozit. Tvegano pa vsekakor, dovolj bi bilo da ti nekdo počasi iz uvoza pripelje.

Je pa moralo bit sredi noči, ker očitno je bila prazna cesta, da je lahko nekaj časa gonil. (sigurno ni bilo par sekund, ker provida mora merit nekaj časa preden zaustavlja)

mirator ::

ginekk je izjavil:


Zakaj pa praviš da je bila neprilagojena?
Saj ni povzročil nobene nesreče in tudi ni informacije, da bi imel kakršnkoli problem tako hitro vozit. Tvegano pa vsekakor, dovolj bi bilo da ti nekdo počasi iz uvoza pripelje.

Je pa moralo bit sredi noči, ker očitno je bila prazna cesta, da je lahko nekaj časa gonil. (sigurno ni bilo par sekund, ker provida mora merit nekaj časa preden zaustavlja)

Saj sam sebi odgovarjaš.
Da sem zapisal, da gre za neprilagojeno hitrost je vzrok, da gre za voznika začetnika, ki prav gotovo nima še nobenih izkušenj. Ali je cesta sredi noči prazna ali ne, niti ni tako pomembno, kot si že sam zapisal je tveganje, da ti nekdo (pa ne počasi) uleti iz uvoza. Pa konec koncev tudi tvegana vožnja je neprilagojena vožnja (če voziš prehitro, se pravi, več kot je dovoljena hitrost, še ne pomeni tveganja v smislu predpisa kot kompromisa). In vsekakor je neprilagojena vožnja tista, pri kateri ti narediš trk (ni važno 300 ali 5 km/h, res pa so posledice drugačne).

GupeM ::

Ni nujno, da nima nobenih izkušenj. Lahko gre za dirkača, ki že obvlada vožnjo bolje kot kdorkoli od nas. To, da gre za voznika začetnika ne pomeni, da je ravnokar začel vozit avto. Lahko je imel že 20 let izpit, pa ga je izgubil in ga je moral na novo naredit.

mirator ::

Ja res je. Samo potem bi tudi članek bil drugačen ali pa ga sploh ne bi bilo (sicer tudi dirkač je dober na dirkalni stezi, nikakor pa ne na javni cesti s prometom). Pa ne vem zakaj je vedno treba iskati dlako v jajcu.

Legon ::

Iskanje dlake v jajcu se je začelo s špekulacijo, da je 230 km/h po ljubljanski obvoznici lahko karkoli drugega kot neprilagojena hitrost.

ginekk ::

mirator je izjavil:

Ja res je. Samo potem bi tudi članek bil drugačen ali pa ga sploh ne bi bilo (sicer tudi dirkač je dober na dirkalni stezi, nikakor pa ne na javni cesti s prometom). Pa ne vem zakaj je vedno treba iskati dlako v jajcu.


Saj si sam izpostavil članek da meša med prehitro in neprilagojeno, zato sprašujem o tej "neprilagojenosti".

Prehitro in tvegano je zagotovo vozil, proti predpisom nedvomno, prav da so ga ustavili, ampak neprilagojena vožnja pa je bila glede na kaj?

Glede razmer na cesti izgleda ne, glede vozila in vozniškega znanja tudi ne. To je šlo vse skozi dokler ga niso ustavli.

mirator ::

Najprej preberi moj odgovor na tvojo repliko na moj post pa ti bo mogoče jasno, kaj sem mislil. Kakšnega mneja pa si ti, je pa povsem tvoj problem, ali ne?

ZveeZ ::

ginekk je izjavil:


Prehitro in tvegano je zagotovo vozil, proti predpisom nedvomno, prav da so ga ustavili, ampak neprilagojena vožnja pa je bila glede na kaj?

Bi ti jaz (pravilno) odgovoril ampak bi to spet sprozilo loop debato o neprilagojeni hitrosti.
In ker v cca petih letih nismo prisli do zakljucka, tudi sedaj ne bomo;)

ginekk ::

mirator je izjavil:

Najprej preberi moj odgovor na tvojo repliko na moj post pa ti bo mogoče jasno, kaj sem mislil. Kakšnega mneja pa si ti, je pa povsem tvoj problem, ali ne?


Saj sem prebral. Zate je bila neprilagojena vožnja predvsem ker je voznik začetnik.

Ta definicija neprilagojene vožnje je nedorečena in tudi policisti jo uporabijo kakor sem jim zazdi - zase jasno nikoli, dasiravno so že povzročili trk točno zaradi okoliščinam neprilagojene vožnje.

Ma kakšn moj problem, jasno da imam svoje mnenje kaj je neprilagojena vožnja, in itak je ne moreš fiksno definirat ker je odvisna od okoliščin; kakšna je cesta, stanje na njej, kdo vozi in kaj vozi.

Legon ::

In kaksna je omenitev na tej cesti. 100x predebatirano.

ginekk ::

Legon je izjavil:

In kaksna je omenitev na tej cesti. 100x predebatirano.


Naprilagojena je lahko tudi krepko pod omejitvijo, nekak omejitev ne upošteva vseh okoliščin in zaradi tega verjetno so začeli opletat s tem izrazom - v zakonu nisem našel nobene definicije.


Pa kaj če je 100x predebatirano, če nočeš debatirat še sto prvič , pač ni treba. :)

Legon ::

Absolutno je neprilagojena hitrost lahko nizja od predpisane. Ne more pa bit visja.

In ja, to pise v zakonu ori definiciji prilagojene hitrosti, ampak ocitno za nekatere tudi 101 ni dovolj.

delavec44 ::

Legon je izjavil:

Absolutno je neprilagojena hitrost lahko nizja od predpisane. Ne more pa bit visja.


Seveda je lahko neprilagojena hitrost višja od predpisane. Mogoče prilagojena ne more biti.

Legon ::

Hvala za popravek:)

solatko ::

Glede na to, da vsi poznate pojem prilagojene hitrosti, vas moram pač podučiti, da so vsi vozniki na nujni vožnji, ko prekoračijo omejitev hitrosti, bedaki, ki zavestno vozijo z neprilagojeno hitrostjo in predstavljajo ogromno nevarnost za vse druge udeležence v prometu, zato bi morali v skrbi za varnost v prometu, vse take vožnje prepovedati in strogo sankcionirati, za intervencije pa uporabljati helikopterje.
Seveda gre za to, da nimate pojma, kaj je bistvo pojma PRILAGOJENA HITROST, ki v nobenem primeru ni pogojena z administrativno omejitvijo gibanja prometa. Gre v bistvu zato, da mora voznik obvladati vozilo v popolnosti, ko se premika in bit sposoben varno ustaviti ob pričakovanih situacijah. Večina prometnih nesreč se namreč dejansko zgodi zaradi NPH, vendar le mali del teh, nad omejitvijo hitrosti. V definicijo so pač v pravniškem jeziku med posebnosti ceste in razmer, uvrstili tudi administrativno omejitev hitrosti, ki razen, če to zahteva tehnična specifika vozišča, nikakor pa na prilagojeno ali neprilagojeno ne vpliva nikakršna administrativna odločitev.
Ravno tako, hitrost, kot kategorija ne ubija, so pa posledice neprilagojene hitrosti hujše, če je hitrost večja.
Ph je individualna kategorija, ki je odvisna od čisto vsakega posameznika v prometu in ničesar drugega. Nikakor se PH ne more določit administrativno, ker ima vsak udeleženec na delu vozišča, svojo.

Ob nebulozah, ki jih vsak dan ustvarjate in pametujete, enostavno ne morem biti tiho.
Lep pozdrav z željo, da čisto vsi začnete vozit s prilagojeno hitrostjo vedno in povsod. Garantiram, da bi se število prometnih nesreč v tem primeru približalo številki 0, kar je večna želja vseh udeležencev v prometu, a je potrebno kaj naredit za to in to čisto vsak, ki je v prometu.
Delo krepa človeka

Legon ::

ah ja, spet smo pri skupini voznikov (vozniki vozil na nujni vožnji), ki jih zakon eksplicitno obravnava kot izjemo in jim je zato dejansko dovoljeno na cesti več kot vsem ostalim. Pač mokre sanje nekaterih, ki očitno niso bili dovolj sposobni, da bi takšno vlogo lahko opravljali.

Vsekakor pa tudi tebi želim, da začneš vozit s prilagojeno hitrostjo, nehaš igrat policaja in mogoče, samo mogoče se ti izpolnijo življenjske sanje in ti bodo dovolili sesti za krmilo vozila na nujni vožnji.

Nikakor se PH ne more določit administrativno, ker ima vsak udeleženec na delu vozišča, svojo.
Tukaj se absolutno strinjava. Kjer pa zgrešiš bistvo pa je, da se NPH lahko določi tudi administrativno in se tudi je, tako da PH nad omejitvijo ne more obstajat.

solatko ::

Legon - Vzrok za to, da v 55.-ih letih nisem povzročil prometne nesreče, je ravno v tem, da se celo življenje premikam s prilagojeno hitrostjo, med drugim tudi več kot 40 let z enoslednimi vozili. Lahko se določi in tudi se, vendar to s samo varnostjo v prometu nima nobene veze. Gre za mnenje, da je vsaka prekoračitev administrativno določene omejitve, avtomatično neprilagojena hitrost, v kar padejo čisto vsi vozniki, tudi tisti, ki jim je po zakonu dovoljeno več. Torej je neka trditev neveljavna ali pa veliko voznikov vozi tako, da ogroža vse ostale udeležence v prometu in bi bilo treba to prepovedat, oziroma sankcionirat.
Zakon ne more predvidevat, koliko in kateri vozniki ali kateri avtomobili, zaradi svojih sposobnosti ali naučenih znanj, lahko kljub krepko prekoračeni omejitvi, vedno in posvod vozijo s prilagojeno hitrostjo, ki je odvisna samo od tega in ne od administrativnih določitev nekega pravila igre.
Se lahko adminisrativno določi PH za vsakega voznika, vsako vozilo in vsako situacijo?
Ne se zapletat, če pravilo o NPH in PH v povezavi z OH drži, so našteti vozniki smrtna nevarnost za vse udeležence, če pa te vozniki vseeno vozijo s PH, ki je seveda za njih neprimeno višja, kot za povprečne voznike, potem pa trditev o povezavi PH in OH ne drži in so tudi tisti, ki vozijo veliko čez omejitev, ravno tako v PH, kar trdim jaz in še nekateri vozniki, ki so dali skozi kaj več, kot samo AŠ in morda tečaj varne vožnje Vransko.
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

solatko je izjavil:

Legon - Vzrok za to, da v 55.-ih letih nisem povzročil prometne nesreče, je ravno v tem, da se celo življenje premikam s prilagojeno hitrostjo, med drugim tudi več kot 40 let z enoslednimi vozili. Lahko se določi in tudi se, vendar to s samo varnostjo v prometu nima nobene veze. Gre za mnenje, da je vsaka prekoračitev administrativno določene omejitve, avtomatično neprilagojena hitrost, v kar padejo čisto vsi vozniki, tudi tisti, ki jim je po zakonu dovoljeno več. Torej je neka trditev neveljavna ali pa veliko voznikov vozi tako, da ogroža vse ostale udeležence v prometu in bi bilo treba to prepovedat, oziroma sankcionirat.
Zakon ne more predvidevat, koliko in kateri vozniki ali kateri avtomobili, zaradi svojih sposobnosti ali naučenih znanj, lahko kljub krepko prekoračeni omejitvi, vedno in posvod vozijo s prilagojeno hitrostjo, ki je odvisna samo od tega in ne od administrativnih določitev nekega pravila igre.
Se lahko adminisrativno določi PH za vsakega voznika, vsako vozilo in vsako situacijo?
Ne se zapletat, če pravilo o NPH in PH v povezavi z OH drži, so našteti vozniki smrtna nevarnost za vse udeležence, če pa te vozniki vseeno vozijo s PH, ki je seveda za njih neprimeno višja, kot za povprečne voznike, potem pa trditev o povezavi PH in OH ne drži in so tudi tisti, ki vozijo veliko čez omejitev, ravno tako v PH, kar trdim jaz in še nekateri vozniki, ki so dali skozi kaj več, kot samo AŠ in morda tečaj varne vožnje Vransko.

Koliksna pa je OH za vozila na nujni voznji?

c23po ::

Porkamalora NE!

solatko je izjavil:

Glede na to, da vsi poznate pojem prilagojene hitrosti, vas moram pač podučiti,...

Mater, smo prišli v fazo, da nas je Solatko podučil, kaj je to prilagojena hitrost. Tako je, če laž ponoviš neštetokrat.

solatko je izjavil:

...da so vsi vozniki na nujni vožnji, ko prekoračijo omejitev ...(bla bla bla)... helikopterje...

Solatko, ko boš enkrat pomagal razmesarjenemu od PH, ki je nenadoma postala neprilagojena se zajebavaj z vozniki na nujni vožnji. Do takrat ti prepovedujem, da jih po nemarnem omenjaš! Oni počnejo nekaj humanega (in to ponoči sanjajo), ti pač ne.

solatko je izjavil:

...Seveda gre za to, da nimate pojma, kaj je bistvo pojma PRILAGOJENA HITROST, ki v nobenem primeru ni pogojena z administrativno omejitvijo gibanja prometa....

Prvič: dr. Solatko, odločite se! Začeli ste s tem, da vsi poznamo zadevo, naenkrat pa pojma nimamo...?
Stotič: motiš se! Je pogojena z najvišjo dovoljeno hitrostjo, lako je tudi manjša, to piše v zakonu. Ali pa ti meniš, da je glupo plačevati davke upoštevati zakone?

solatko je izjavil:

...Gre v bistvu zato, da mora voznik obvladati vozilo v popolnosti, ko se premika in bit sposoben varno ustaviti ob pričakovanih situacijah.
Drži!

solatko je izjavil:

...Večina prometnih nesreč se namreč dejansko zgodi zaradi NPH, vendar le mali del teh, nad omejitvijo hitrosti...

Laž! Nesramna laž namenjena bednem uporavičevanju pravice do kršenja predpisov po izbiri!
Pa tudi nima pomena. Kontraproduktivno je zagovarjati svobodo kršenja omejitve hitrosti, ker to ne pomaga k zmanjševanju posledic nesreč.

solatko je izjavil:

...V definicijo so pač v pravniškem jeziku med posebnosti ceste in razmer, uvrstili tudi administrativno omejitev hitrosti, ki razen, če to zahteva tehnična specifika vozišča, nikakor pa na prilagojeno ali neprilagojeno ne vpliva nikakršna administrativna odločitev...

Stari, uporaba epiteta "administrativna" je prozorno tendeciozna, ker misliš, da bomo zato vsi na rit padli in ti avtomatično pritrdili. Ne, ne bomo. Hočeš povedati preprosto: "Hočem voziti tako hitro, kot meni paše."

solatko je izjavil:

...Ravno tako, hitrost, kot kategorija ne ubija, so pa posledice neprilagojene hitrosti hujše, če je hitrost večja...

Razsvetli nas kakšne so to posledice hujše od smrti? Ali pa ti jaz pomagam: hitrost ubija! Ne kategorija, hitrost! To nam pravijo fiziki, prometniki, policaji in zdravniki. Samo dr. Solatko ne.

solatko je izjavil:

...Ph je individualna kategorija, ki je odvisna od čisto vsakega posameznika v prometu in ničesar drugega. Nikakor se PH ne more določit administrativno, ker ima vsak udeleženec na delu vozišča, svojo...

Torej, predlagaš naj vsak vozi po svoje? Anarhija samo zato, da TI lahko prekršiš pravila po izbiri?

solatko je izjavil:

...Ob nebulozah, ki jih vsak dan ustvarjate in pametujete, enostavno ne morem biti tiho...

Škoda!

solatko je izjavil:

...Lep pozdrav z željo, da čisto vsi začnete vozit s prilagojeno hitrostjo vedno in povsod. Garantiram, da bi se število prometnih nesreč v tem primeru približalo številki 0, kar je večna želja vseh udeležencev v prometu, a je potrebno kaj naredit za to in to čisto vsak, ki je v prometu.

To je OK! Upam, da si zadnjič pisal in bo vse skupaj utonilo v pozabo!
Računalniki nimajo spominov.

AngelOfDeath ::

Neprilagojena hitrost po SI zakonodaji je vsaka hitrost kjer vozilo ne stoji na mestu. Ali je to 1km/h ali več ni pomembno.

Kar se mene tiče so glavni problem na cestah sanjači predvsem tisti z telefoni.
edit: Slovnica

WizzardOfOZ ::

Glavni problem so egoti, ki mislijo da so s ceno avta kupili tudi cesto in mislijo, da so nad zakoni (nekateri tudi nad fizikalnimi).

Jaz bi postavil omejitev 90km/h na vse naše avtoceste, da bi vsi enako hitro vozili (tako avtomobili, kot kombiji in avtobusi ter tovornjaki), pa sekcijsko merjenje in še dodatno polno kamer in radarjev. Pa to za vsaj 2 do 3 leta, da se naučite vozit s pravo varnostno razdaljo in umirjeno v kolonah. Ker trenutno vsaj 80% ne zna voziti po avtocestah in dela štalo na njih.
Tiste, ki ne morejo dosegat te hitrosti ali ki jo presežejo, pa tudi tiste, ki po pospeševalnem pasu ne znajo doseči 90km/h, da bi se normalno vključili ali pa tiste, ki ne znajo zapeljat na zaviralni pas in potem bremzat, bi enako drastično oglobil. Tudi z avtom v stiskalnico, če bi bilo to potrebno.
Ko bi se navadili voziti, pa mogoče pridemo do pogovora o višji hitrosti na avtocesti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

delavec44 ::

Samo potem naj bo obvezna hitrost 90 km/h na AC. Kdor ne more ali na tretji pas kjer je ali pa na regionalko.

Pa bo kot v USA kjer gre vse z istim tokom naprej na 6 pasovni AC. Pa še eko je in manj goriva porabiš.

WizzardOfOZ ::

delavec44 je izjavil:

Samo potem naj bo obvezna hitrost 90 km/h na AC. Kdor ne more ali na tretji pas kjer je ali pa na regionalko.

Pa bo kot v USA kjer gre vse z istim tokom naprej na 6 pasovni AC. Pa še eko je in manj goriva porabiš.


To ameriško varianto sem opazoval aprila v Texasu. ČE je omejitev 70 milj, vsi vozijo 70 milj in ne milje več ali manj. Tudi tovornjaki. Pa vsak pušča pred sabo dvojno varnostno razdaljo, da lahko ljudje menjajo pasove brez da bi delali zastoje.

Sedanji odstavni pas pri nas bi bil v primeru omejitve 90km/h kar vozni in imeli bi potem 2 prehitevalna. Pri tej hitrosti ne rabiš odstavnega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

c23po ::

Kulturni ljudje tam v tem Texasu. Menjajo pasove. Pri nas se (baje) povsod samo vrivamo. Idejo sicer podpiram, vendar... kaj naj hudiča z dvemi prehitevalnimi, če vsi vozijo 90 na uro?
Računalniki nimajo spominov.

Invictus ::

delavec44 je izjavil:

Samo potem naj bo obvezna hitrost 90 km/h na AC. Kdor ne more ali na tretji pas kjer je ali pa na regionalko.

Pa bo kot v USA kjer gre vse z istim tokom naprej na 6 pasovni AC. Pa še eko je in manj goriva porabiš.

ZDA je svoja scena, s svojimi prometnimi zamaški.

Mi smo vozili v prometnem toku, ki je bil precej hitrejši od 65 milj, pa ni noben policaj ustavljal. Pa je bil na vsakem nadvozu en šerif. Smo prav opazovali.

Če bi pa kar naenkrat kdo izstopal, pa ne dvomim, da bi ga ustavili.

Omejitev 90km/h na avtocesti? to sploh ni hitrost, še biciklisti na TdF včasih skoraj tako hitro vozijo v skupini... Zadnjič 80km/h...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

c23po je izjavil:

Kulturni ljudje tam v tem Texasu. Menjajo pasove. Pri nas se (baje) povsod samo vrivamo. Idejo sicer podpiram, vendar... kaj naj hudiča z dvemi prehitevalnimi, če vsi vozijo 90 na uro?


Da se vse odpelje brez zastojev.

Invictus je izjavil:

Omejitev 90km/h na avtocesti? to sploh ni hitrost, še biciklisti na TdF včasih skoraj tako hitro vozijo v skupini... Zadnjič 80km/h...


Če bi bilo brez zastojev je to vsaj trikratnik tega kar imamo sedaj. Sedaj se cijaziš med 14 in 18 uro od BTC-ja do Logatca s 30km/h ali manj. Če bi imeli vsi enako hitrost in dovolj varnostne razdalje bi se tudi na brdu in brezovici vsi peljali, ker bi se lahko normalno vključil v promet. Ker pa ego ne pusti imeti prave varnostne razdalje pa ...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

solatko ::

ZveeZ - Sedaj si pa prvi postavil pravo vprašanje, vsi na nujni vožnji so zavezani, da vozijo s PH, ki jo obvladajo. Ker de facto in de jure nimajo omejitve hitrosti, je to dejstvo, ki dokazuje, da administrativna omejitev na prilagojeno hitrost nima nobenega vpliva. To je moja trditev zaradi katere se prepiramo in vse ostalo že nekaj let na tem forumu. PH je PH in čisto nič drugega, je ali pa je ni in večina voznikov v SLO pa tudi v svetu, ne pozna lastne PH zato je toliko prometnih nesreč in ne zaradi prekoračitev OH.

c23po - Na žalost si udelženec v prometu, ki nima pojma kaj je PH. Vzemiva dva voznika reševalnega vozila na nujni vožnji, oba večinoma prekoračita OH, vendar je razlika med njuno vožnjo s PH lahko ogromna. Voznik, ki je na tem mestu že nekaj let in ima ogromno izkušenj, je veliko bolj varen, kot voznik v enakih razmerah, ki je to začel opravljati pred nekaj meseci, torej je lahko hitrejši, v določenih situacijah je celo veliko počasnejši in recimo, da vedno pride na cilj varno, kljub temu, da na nekaterih odsekih tudi za več kot 100% prekorači za druge veljavno OH, kot drugi, ki se s temi izkušnjami šele privaja. Ne govorim o tem, kako vozim sam, govorim o tem, da nikoli v življenju nisem peljal tako, da v določenih situacijah nebi mogel reagirati varno zase in za vse druge udeležence. Niti enkrat v življenju nisem zaviral na polno, kljub neštetim kritičnim situacijam, ki so v prometu nastale brez moje krivde. Vedno se zavedam pri kateri in kakšni hitrosti jaz vozim vozilo in ne vozilo mene.
Razloži mi, kako je lahko trditev, da vedno vozim s PH laž, če nisem nikoli povzročil kritične situacije? Če je "moja PH" nižja od omejitve, se vedno na prvem primernem mestu umaknem hitrejšim, če bi bila "moja PH" lahko višja od prometnega toka pa se postavim v kolono z dvakratno varnostno razdaljo in se mirno vozim v koloni do konca, oziroma do takrat, ko sem prvi za oviro, katero lahko varno prehitim. Vse ostalo so vaša podtikanja meni, iz preprostega nerazumevanja, da moraš voziti s PH tudi takrat, ko greš hitreje od OH in ravno to dokazuje večina voznikov na nujni vožnji, koliko sem usposobljen proti njim pa vi pač ne veste, tako kot ne veste kakšna je kvaliteta vsakega voznika v prometu. Nekateri so pač po naravi bolj sposobni od drugih.
Sporno je samo to ali je PH tudi nad OH ali ne. Zakonsko NE, dejansko pa mora bit pri vseh tistih, ki vozijo tudi preko OH zaradi kakršnih koli vzrokov ali zato ker morajo ali zato, ker si to zaželijo in hočejo. Pustimo zdaj to, da so v prekršku in, če jih dobijo pač imajo take in drugačne sankcije, pomembno je, da ne prekoračijo svoje prilagojene hitrosti, torej, obvladajo vse možne situacije (tudi, če pade avion na cesto pred njimi,..). Tisti, ki to osnovno pravilo prekoračijo pa povzročijo ogromno škodo, tako sebi, kot drugim in pač niso vozili s PH, temveč z NPH, ker svoje PH niti niso poznali.
Delo krepa človeka

mirator ::

Bravo @solatko.
Tokrat pa tvojemu postu skorajda ne morem oporekti (no ja, tisto, da še nikoli nisi na polno zaviral je lahko res ali pa tudi ne). Problem pa je, da se bodeš z "Don Kihoti" in ne moreš zmagati.
Pa še mogoče odgovor @ZveeZ:
Koliksna pa je OH za vozila na nujni voznji?

Tolikšna, kot je za vse udeležence v prometu. Imajo pa pravico, na lastno odgovornost in z vključeno opozorilno modro lučjo in sireno, kršiti cestno prometne predpise (hitrost nad OH, prevoz rdeče itd). Če v primeru nujne vožnje povzročijo karambol, ni nujno da ne bodo sankcionirani.

Legon ::

Vse te blodnje imajo samo en problem. Dr. Solatko ni voznik vozila na nujni voznji.

mirator ::

AngelOfDeath je izjavil:

Neprilagojena hitrost po SI zakonodaji je vsaka hitrost kjer vozilo ne stoji na mestu. Ali je to 1km/h ali več ni pomembno.

Aha, še tole sem pozabil v prejšnjem postu. Neprilagojena hitrost je lahko tudi 0km/h, kot je v primeru ustavljanja pod nadvozi v primeru toče.
"Saj vem, to je pač druge vrste prekršek, vendar če gledamo samo hitrost in da je neprilagojena hitrost tudi počasna vožnja in če poznamo infinitenzimalni račun (ker gre za slo-teh ga najbrž poznamo vsi sodelujoči), potem je tudi hitrost nič - hitrost."
Kaj čmo, ja čas kislih kumaric in pasje vročine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

solatko ::

Legon - Kdo je kdaj to trdil? Gre za definicijo PH, za katero večina trdi, da je NPH takoj, ko prekoračiš OH, kar dejansko ni res, si pa v prekršku, vendar je sama vožnja še vedno lahko, oziroma mora biti v okvirih PH. Mnenje večine nepoznavalcev je, da to ni mogoče, vendar to potrjujejo vsi tisti, ki morajo večkrat kršiti pravilo OH, saj jim zakon nalaga, da vozijo v okviru svojih možnosti in prilagodijo hitrost razmeram na cesti, kar je realna definicija PH. Seveda se tudi tem voznikom zgodi, da včasih vozijo z NPH, ker enostavno prekoračijo svoje sposobnosti in ne zaradi kršenja OH.

mirator - Stanje na cesti nikakor ne more bit NPH, je pa lahko oviranje prometa brez razloga. Že zelo nizka hitrost pa je lahko neprilagojena, ko se peš spotakneš ob spregledano oviro. Kisle kumarice gor ali dol.
Delo krepa človeka

Legon ::

"Legon - Kdo je kdaj to trdil?"


Ti, vsakic ko svoje neodgovorno krsenje prometnih predpisov opravicujes z vozniki vozil na nujni voznji.

Gre za definicijo PH, za katero večina trdi, da je NPH takoj, ko prekoračiš OH, kar dejansko ni res, si pa v prekršku, vendar je sama vožnja še vedno lahko, oziroma mora biti v okvirih PH


Ce isto laz ponovis 100x, ne postane resnica.

Po zakonski definiciji PH ne more bit nad OH. Zdaj ce si ti izmisljas neke nakljucne definicije, to pac ne more bit predmet resne debate.

In kot ze povedano seveda vsaka krsitev prometnega predpisa ne pomeni nujno prometne nesrece. Ampak to ne spremeni dejstva, da prekrski po nepotrebnem povecujejo tveganja in tudi posledice ko gre kaj narobe so hujse.

Najbolj pomilovanja vredna pa je tvoja potreba da druge prepricujes v to, da je krsenje prometnih predpisov varno, pravilno in zazeljenjo. Edini pogoj za to je, da mora voznik verjet v to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - Stanje na cesti nikakor ne more bit NPH, je pa lahko oviranje prometa brez razloga. Že zelo nizka hitrost pa je lahko neprilagojena, ko se peš spotakneš ob spregledano oviro. Kisle kumarice gor ali dol.

Tvoj problem je, da uživaš v nasprotovanju, se ti pa pred očmi stemni, če ti kdo da prav (mislim, da sem ti to že enkrat povedal). Pa še nekaj je, če si moj post dobro prebral, sem uvedel pojem infinitenzimalnega računa, ki ga pa očitno ne razumeš in je imel tudi nekoliko prizvok sarkazma, ki ga tudi očitno ne razumeš.
Ampak kakorkoli že, pozabi. Bistvo je, da sem se te s svojim postom dotaknil in sem imel čast, da me v tvoji repliki omeniš.

solatko ::

Legon - Kdo govori o kršenju predpisov?
Jaz govorim samo o tem, da mora biti vožnja v prilagojeni hitrosti, ne glede na to, kakšna je, ko pa vi poveste, da PH ne more bit, če je prekoračena hitrost pa vas jaz spomnim na voznike na nujni vožnji, ki po vaše, vozijo z NPH in zato bi bilo tako vožnjo nujno zakonsko prepovedat. Če pa se vozniki na nujni vožnji vseeno vozijo s PH, torej varno pa vaše prepričanje ne drži in dejansko OH ne vpliva na PH in je moja trditev lahko točna v realnem svetu, ne po zakonskih določilih. Za vse prometne nesreče je pomembno kaj se dogaja v realnosti in ne kakšne so zakonske določbe.
Zakaj v zakonu ni podrobnega opisa, kakšna je PH?
Nihče pameten, ne zagovarja kršenje zakonskih določil, se pa to zavestno ali nezavedno dogaja vsako sekundo na svetu, ne samo pri nas.
Ti torej trdiš, da vsi vozniki na nujni vožnji vozijo z neprilagojeno hitrostjo, saj po zakonski določbi, to počneš, ko prekoračiš predpisano hitrost na določenem mestu, jaz pa pravim, da ne veš, kaj govoriš.
Delo krepa človeka
««
301 / 308
»»