» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
300 / 307
»»

delavec44 ::

Tudi sam sem dolga leta vozil relacijo Kočevje-Lj (na srečo ne dnevno) in verjetno iz tu vlečem moje izkušnje in frustracije (za AC frustracije je kriva pa sedaj primorka :D).
Pa verjetno ni mišljeno, da izgubiš pol ure zaradi počasneta (pol ure zgubiš, če je od Škofljice naprej zastoj), temveč da pol ure voziš za njim brez da bi ga lahko prehitel. To se mi je pa že večkrat zgodilo.

Buggy ::

ce imas hiter avto na regionalki je pocesne non-exisetent element, zato ga imam, ker ne zelim da mi retard na telefonu diktira tempo. Picis..pohupas, ce se bo morda idot v avtu s selfiji steznil in to je to! Sibam mimo za salo!

Legon ::

delavec44 je izjavil:

Tudi sam sem dolga leta vozil relacijo Kočevje-Lj (na srečo ne dnevno) in verjetno iz tu vlečem moje izkušnje in frustracije (za AC frustracije je kriva pa sedaj primorka :D).
Pa verjetno ni mišljeno, da izgubiš pol ure zaradi počasneta (pol ure zgubiš, če je od Škofljice naprej zastoj), temveč da pol ure voziš za njim brez da bi ga lahko prehitel. To se mi je pa že večkrat zgodilo.

Edina tezava vozit 30 minut za nekom, ki vozi pocasneje od tebe je samo in le v tvoji glavi. Enako velja za vse frustracije, ki jih domnevno imas zaradi tega.

Na relaciji kocevje ljubljana sem se dnevno vozil 10 let in prakticno vsakic v koloni, pa zacuda nisem razvil dusevnih motenj, niti nisem cutil potrebe da moram krsit prometne predpise. Je bilo vsakodnevno par padalcev ki so namrtvo prehitevakibvse kar se je in ni dalo. Na rudniku so v najboljsem primeru profitiral en interval na semaforju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

delavec44 ::

Prehitevam le ko je varno. Če pa povem, da me take situacije motijo, je pa to čisto normalno.

Zgodovina sprememb…

Legon ::

Ne, ni cisto normalno, da zaradi razmer v prometu dozivljas frustracije. Predvsem pa za to niso krivi ostali udelezenci v prometu.

HolyFuck1 ::

A bi že nehali nasedati trollu, ki je račun po letu+ aktiviral samo za smetenje in derailanje tem?

solatko ::

T440 - Več križišč je brez, kot z in poleg tega so izumili rondoje, kar je bolje, ampak tudi tam, se ne gleda na varnostno razdaljo.

GupeM - Pri nobenem prehitevanju, niti na AC ne ustvariš varnostne razdalje, ko se umakneš na vozni pas, si pa hitrejši in je za varnost poskrbljeno. Govorimo o varnosti pri vključevanju med dve vozili, kar se dogaja tudi v neprednostnih križiščih in ne vem, kje imaš probleme, razen, če na stranski cesti čakaš toliko časa, da je med dvema voziloma na prednosti dvojna. Seveda že bežim!

Buggy - V 60 - 80 - ih letih, je večina opravljala izpit na fičku in glej, večina se nas je naučila prehitevat s fičkom, z močnejšim pa gre veliko udobneje in hitreje. Ti fičkota še speljal nebi bi ti nekajkrat crknil ali pa bi z preveč gasa vzletel. Tudi z novejšimi vozili ne gre, če hočeš hitro prehitet v 6. brzini in imaš nekaj km/h večjo hitrost od prehitevanega. Prehitevat se moraš predvsem naučit.
Delo krepa človeka

Ahim ::

solatko je izjavil:

Buggy - Tudi s fički smo čisto varno prehitevali take situacije, saj je v tretji tudi fičko kar dobro potegnil, četrta je šla pa komot 120 pri najšvohnejšem modelu.

S 750 ccm (sicer predelan v cabrio - mogoce slabsa aerodinamika?) je po AC po klancu navzdol mimo Celja v smeri proti Ljubljani slo nekaj cez 110 km/h po stevcu, tako da se je dalo prehitevat sleparje. Pocasi. "Komot" in "120" so pa sli vsi ostali avti naokoli, ki so opazovali cudo, nek Audi A6 ali A8 je bil pa celo toliko impresioniran, da se je kljub prehitevanju umaknil na desni pas med dva sleparja, da je lahko gledal kako gre fico cabrio po polzje leze mimo :))

c23po ::

Računalniki nimajo spominov.

ZveeZ ::

c23po je izjavil:

Fičko je hitrost 120 km/h dosegel zlahka.

V prostem padu?;)

Ahim ::

c23po je izjavil:

Fičko je hitrost 120 km/h dosegel zlahka.

Jaz sem napisal lastne izkusnje. Iz povezave mi pa
Različica 750M je bila naslednica v proizvodnji, z novo uro in volanom, prevzetim iz Fiata 126. Leta 1979 je zapustila proizvodnjo različica Zastava 750S (Special), katere močnejši motor z 22 kW je omogočal največjo hitrost 120 km/h.

tudi potrjuje, da kar drzi kar sem napisal.

MrStein ::

Kakšna je politika objave tablic pacientov?

No, začne se na CE. Znamka vozila... točno tista.
Barva... spet, stereotipno.

Zapiči se na AC v rit na 3 metre, "blenda" kot da je na drogah, potem pa že nakazuje zaletavanje je oziroma izrin iz ceste.

No ja, upam, da se mu stanje izboljša čimprej.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

delavec44 ::

Za take norce se policija pokliče in greš za pričo. Jebeš objavo.

WizzardOfOZ ::

MrStein je izjavil:



Zapiči se na AC v rit na 3 metre, "blenda" kot da je na drogah, potem pa že nakazuje zaletavanje je oziroma izrin iz ceste.


A šip pa ne moreš čistit ravno takrat, ko se ti tak na rit zalima?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Legon ::

Ne, ker ni nobene potrebe, da mu dokazujes, da si enak mentalni invalid kot on.

matic492 ::

Torej se umakniš in pustiš da nadleguje ostale.. ne vem zakaj se ukvarjate s takšnimi sploh.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

MrStein ::

Saj se nihče ni ukvarjal z njim.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

MrStein je izjavil:

Kakšna je politika objave tablic pacientov?

No, začne se na CE. Znamka vozila... točno tista.
Barva... spet, stereotipno.

Zapiči se na AC v rit na 3 metre, "blenda" kot da je na drogah, potem pa že nakazuje zaletavanje je oziroma izrin iz ceste.

No ja, upam, da se mu stanje izboljša čimprej.

HC RED?

Ta me je ravno včeraj prehitel na štajerski AC. Ampak imam v spominu, da je bila MB registrska (lahko da se motim). Ni pa bilo videti, da bi vozil agresivno. Šel je kakšnih 140. Je pa res, da ni bilo pretirane gužve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

c23po ::

Ahim je izjavil:

c23po je izjavil:

Fičko je hitrost 120 km/h dosegel zlahka.

Jaz sem napisal lastne izkusnje. Iz povezave mi pa
Različica 750M je bila naslednica v proizvodnji, z novo uro in volanom, prevzetim iz Fiata 126. Leta 1979 je zapustila proizvodnjo različica Zastava 750S (Special), katere močnejši motor z 22 kW je omogočal največjo hitrost 120 km/h.

tudi potrjuje, da kar drzi kar sem napisal.

Samo še enkrat: fičko je 120 km/h dosegel zlahka. Na ravnem.
Računalniki nimajo spominov.

fikus_ ::

750-ka je zlahka dosegla 80 km/h, 120 je pa za 22-23 kW zelo veliko, tako da ne verjamem v 120 km/h
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

No no. 25 konjski, kar so bli večinoma, niti v teoriji. Special je šel 120. Komajda.
Kaj vse so tisti števci v tistih časih kazali je pa druga stvar...

Legon ::

Jaz se spomnim, da je moj, letnik 1981, pri hitrosti nad 90 km/zacel merit povprecno hitrost. Hitreje je slo, bol je kazalec plesal.

120 km/h (resnih, ne po stevcu) pa razen po konkretnem klancu s 25 konji nisi niti priblizno dosegel. Ce ne drugega je prej zakuhal. Tudi prehiteval si bolj kot ne v mokrih sanjah, karkoli kar ni bilo ravno konjska vprega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

solatko ::

Legon - Debata je bila o prehitevanjih počasnel na regionalkah, ne o prehitevanjih BMW-jev na AC, za to pa si rabil Abarth-a TC. Ja, po števcu je šel dobro vožen fičko z lahko to do 120, tretja do podna, četrta do podna. Števci so za 10 lagal vsem, torej tisti, ki je vozil 70 je šel v resnici 60 in za fička ni predstavljal kakšne težave, s spačkom je šlo pa malo težje.
Delo krepa človeka

solatko ::

V 70.ih je bil v LJ legenda Špica z Abarth 1000 TC z prepoznavno številko 3. Dobival je kazni miličnikov tudi takrat, ko je bil na rally-ih po drugih krajih v yu, samo, da je na kakšnem drugem križišču, kjer miličnik sploh ni bil, švignil kak fičko z značilnim izpuhom in zvokom, česar je bilo takrat v LJ kar nekaj. V tistem času so šli miličniki po 13 vozil v Kragujevac in v LJ so brez problemov prišli samo 3.je fički. To je bil edini avto, ki so ga v Zastavi znali nardit.

Najbolj mi je ostalo v spominu, da so na fičkotih odletavali prvi ležaji, ki so bili v trgovinah dragi kot žafran, na Metalkinem oddelku strojev pa za bagatelo SKF ležaji, samo številko si moral poznati. Poznavalci smo namesto vplinjača Beograd, vgrajevali Weber in so se izboljšale performanse pa tudi kurili so veliko več, namesto 8-9l, 14+ ampak bencin je bil poceni.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

solatko ::

Jaz sem imel takrat Alfa Romeo 1750, ki pa je bil že pravi avto, saj je šla 190 b.p.
Alfa Romeo 1750 Berlina @ Wikipedia
Delo krepa človeka

Legon ::

Pa dobro, pa je res treba prodajat pravljice v vsakem postu. Ce bi vsaj napisal da si imel model 2000. 1750 je sla 190 tocno tam kot fico 120, samo po zelo zelo strmem klancu navzdol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

solatko ::

Legon - Imaš uradne podatke, kaj ti ni jasno?

Ravno zaradi tebe sem dal link.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Legon ::

če bi še link prebral...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

solatko ::

Ajde 180, da ne bomo malenkostni.
Delo krepa človeka

Legon ::

Pravi se oglasa, pac se ena od stevilnih pravljic, ki jih rad prodajas.

rosomah ::

bom kar tukaj (veliko stručkotov pa to....)
kaj je AGS robotizirani samodejni menjalnik..... predvsem me (nas) zanima koliko je vzdržljiv; olje pa to..... cukanje pa to... :)

GrimReaper3 ::

Danes me je pa kar malo pojezilo, na AC na desnem pasu se vedno najde kakšen, ki rad vozi tik ob sredinski črti. Zame je sprejemljivo samo po sredini pasu ali bolj proti desni črti. Na voznem pasu imaš na svoji desni namreč še cel pas in tako več prostora (vsaj navidezno, po odstavnem seveda ne smeš voziti) kot tisti na prehitevalnem, ki imajo samo bankino in ograjo. Jaz se na voznem pasu kar držim desnega robu.
In potem moram jaz vsakega petega prehitevati tik ob levem robu. Saj ni nek problem, ker ni nekega peska.
No potem pa gledam v ogledalu in ima kar naenkrat vsaj pol metra do sredinske črte.

Zanimivo potem da se da izven AC sploh voziti, če folk ne zna držati pasu, ampak tam pa sploh ne opažam tega problema.

Saj zastopim, ljudje so povečini flegmastična bitja. Saj jaz bi tudi najraje tako vozil, ker med vožnjo neprestano razmišljati, da boš lepo vozil ter da voziš vsem ostalim pogodu (ne preblizu tako bočno kot naprej), tudi ni tako enostavno. Tako da zastopim, da se nekaterim preprosto ne da in raje vozijo po jebivetrsko, nekateri pa seveda tudi ne znajo bolje voziti tudi, če bi jim držal pištolo na glavo.

Zgodovina sprememb…

HolyFuck1 ::

Jaz se na voznem pasu kar držim desnega robu.

Po tvojih zapisih in zapisih tvoj alt računov bi si mislil, da vozni pas prečkaš samo ob vključevanju in ob zapuščanju avtoceste.

Zanimivo potem da se da izven AC sploh voziti, če folk ne zna držati pasu, ampak tam pa sploh ne opažam tega problema.

Izven AC ne voziš poleg drugih vozil.

Na gorenjskem koncu jih sicer ni veliko, ampak naslednjič si oglej kakšnega Italijana...

WizzardOfOZ ::

Burja, omejitev 40km/h, pa noben ne vozi manj kot 110km/h.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

delavec44 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Burja, omejitev 40km/h, pa noben ne vozi manj kot 110km/h.


Vidiš, pa nobenega ni obrnilo. Neživljenjska napačno postavljena omejitev.

c23po ::

delavec44 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Burja, omejitev 40km/h, pa noben ne vozi manj kot 110km/h.


Vidiš, pa nobenega ni obrnilo. Neživljenjska napačno postavljena omejitev.

Če pa bi slučajno kakšnega obrnilo, bi bilo takoj: "Joj, joj, zakaj o burji nisem bil obveščen s strani odgovornih!"
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

Vsak ki ima izpit mora biti sposoben prilagoditi hitrost razmeram na cesti. Ko pada dež ali sneg dajo tudi omejitev 40?
Burjo čutiš na volanu. Med 40 in 110 km/h je pa ogromen razpon. Dovolim si napisati, da bi bil pri 40 km/h bolj ogrožen kot pa zaradi burje.

Ahim ::

delavec44 je izjavil:

Vsak ki ima izpit mora biti sposoben prilagoditi hitrost razmeram na cesti. Ko pada dež ali sneg dajo tudi omejitev 40?
Burjo čutiš na volanu. Med 40 in 110 km/h je pa ogromen razpon. Dovolim si napisati, da bi bil pri 40 km/h bolj ogrožen kot pa zaradi burje.

"Burjo cutis na volanu" ja ... ko avto premakne kot da bi nekdo prijel igracko in jo lateralno prestavil. Dobesedno nic ne mores naredit ko je sunek, takrat ne bos s 110 na 40 (ali se manj) uspel zmanjsatč smiselno je, da se hitrost prej omeji.

delavec44 ::

Tudi sunek ne pride kar od nikoder brez da bi že prej pihalo. Sem iz primorske, veter mi ni tuj.

Je pa veliko odvisno tudi od tega kakšno vozilo voziš. Najlažje je seveda vse pavšalno omejiti na 40 km/h. Ne vem zakaj kar ceste preventivno ne zaprejo, tako kot zapirajo predore.

ps. Ne spomnim se, da bi v črni kroniki že kdaj videl prevrnjen ali zaleten avto zaradi burje. Ceradarjev pa že precej. Verjetno zato ker vsi vozijo 40 km/h. Kako smo sploh preživeli pred dinamičnimi znaki.

Zgodovina sprememb…

matic492 ::

Sem se vozil enkrat po hrvaški avtocesti v podobni situaciji, ni bilo za avto nič posebnega (nizek avto, coupe), ampak verjetno za kakšna vozila z višjim težiščem in slabšo aerodinamiko ni bilo tako prijetno. Samo v kakem ovinku se je čutilo malo odpora, ampak ne dosti.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

mirator ::

delavec44 je izjavil:

Tudi sunek ne pride kar od nikoder brez da bi že prej pihalo. Sem iz primorske, veter mi ni tuj.

Je pa veliko odvisno tudi od tega kakšno vozilo voziš. Najlažje je seveda vse pavšalno omejiti na 40 km/h. Ne vem zakaj kar ceste preventivno ne zaprejo, tako kot zapirajo predore.

ps. Ne spomnim se, da bi v črni kroniki že kdaj videl prevrnjen ali zaleten avto zaradi burje. Ceradarjev pa že precej. Verjetno zato ker vsi vozijo 40 km/h. Kako smo sploh preživeli pred dinamičnimi znaki.

Nima veze, če si s primorske. Bistvo je, da ne morejo za vsak avto posebej predpisati, koliko še lahko pelje, kakor tudi ne za sposobnosti posameznega voznika. Zato se pač predpiše maksimalna hitrost, pri kateri zagotovo ne bo prišlo do nesreče zaradi vetrnega sunka.
Ti pa seveda lahko pelješ več, če boš po svoji presoji še vedno varen zase in druge. Ni pa treba bentiti, čez tiste, ki se pač držijo začasno predpisane omejitve.

delavec44 ::

Saj nisem bil jaz tisti, ki je bentil. Jaz sem samo napisal, da je omejitev neživljenjska in je zato noben ne upošteva. Jaz že ne bom po AC vozil 40, ker me bo kdo nabasal od zadaj.

matic492 ::

Sem enkrat doživel v tunelu, na prehitevalnem pasu pred mano je nekdo vozil cca. 60 km/h (brez razloga, ni bilo nobenih sprememb v omejitvah ali karkoli takšnega) in se ni hotel umaknit kar lep čas. Po desni so naju tovornjaki prehitevali, jaz nisem vedu kaj nardit, takrat so se mi res noge tresle, redko kdaj me je bilo tako strah na cesti. Ni se umaknil do konca tunela.

No, v nedeljo sva pa s punco srečala tega tipa: https://siol.net/novice/slovenija/zarad...

Imam sicer dashcam, ampak ker sva s punco šla na "vikend oddih", nisem imel zraven SD Card readerja, tako da se mi je potem posnetek žal prepisal. Sva ga pa srečala na vrhu klanca. Ravno kako minuto prej sem prehitel to gručo avtov, v katere se je on kasneje najverjetneje zabil.

Zanimiva izkušnja.. avtocesta je bila prazna, ker sem prehitel to gručo avtov in stisnil do nekje 180 km/h (ni bilo nobenega pred mano nikjer). Dokler ne vidim nasproti bele luči. Najprej možgani rabijo ene pol sekunde, da si zrajtajo da nekaj ni vredu, ker je bila avtocesta čisto prazna, sem k sreči itak bil na voznem oziroma sredinskem pasu (ker so 3 pasovi v klanc), tako da nisem rabil se umikat, sem samo malo pobrezmal in mu blendal. Človek mi je nazaj blendal. Vozil je pa torej v kontra smer po prehitevalnem, full speed, pa niti 4-žmigavce ni mel vklopljene in nič. Pa tam je rahel ovinek v levo, če bi bila midva na prehitevalnem, bi bila midva v novicah.

Zabil se je verjetno 1-2 minute za tem, ko sva ga midva srečala, pa še za nama en bel kombi.

Ti da mislit.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

IgorCardanof ::

Kakšen imaš to dashcam, da ti prepiše 2 uri vožnje? To je direkt za v smeti lol.

Sicer pa hvala bogu, da nisi paničaril in uspešno preživel srečanje.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

matic492 ::

IgorCardanof je izjavil:

Kakšen imaš to dashcam, da ti prepiše 2 uri vožnje? To je direkt za v smeti lol.


Je bilo dosti več ur, 64GB, samo si deli prostor sprednji + zadnji dashcam skupaj.

IgorCardanof je izjavil:

Sicer pa hvala bogu, da nisi paničaril in uspešno preživel srečanje.


Jap, sej pravim dejansko skoraj nisem odreagiral, kar mi je strašno. Mislim, to se vse tako hitro zgodi, mogoče 2-3 sekunde sem ga videl, ker kot rečeno je ravno tam levi ovinek in v navadnem avtu, kjer sedoš nizko, ne vidiš daleč naprej zaradi sredinske ograje.

Po eni strani, mislim da nisem odreagiral zato, ker sem itak bil na desnem pasu, in so možgani na tistem "avtopilotu", kjer je pač isto, kot da na regionalni cesti srečaš nekoga pri pač 90 km/h. Če bi moral odreagirat pa itak bogve kaj bi jaz naredu, kaj bi on naredu, in če bi se potem oba začela pomikat v isto smer....

Ampak še bolj fascinantno mi je to, kok da fuck morš bit pijan, da se greš to. Pa ajde, recimo da razumemo, da zajebeš uvoz/izvoz (čeprav že to težko razumeš), da potem voziš normalno naprej, brez 4-žmigavcev in to po prehitevalnem pasu... to moraš delat samomor al nekaj.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

delavec44 ::

To bi morali klasificirati kot povzročitev splošne nevarnosti. Bedaku pa zaporna kazen.

val46 ::

Ma kaka povzročitev splošne nevarnosti...poskus uboja in 10 let minimalno+valda odvzem vozniškega pa še en kup denarne kazni.

WizzardOfOZ ::

Mulci so včasih imeli "tekmovanja", ki so prišla k nam iz nemških avtocest. Recimo relacija višnja gora grosuplje v nasprotno smer je bilo eno takih "tekmovanj". In kdor je prišel živ čez, je dobil lepe denarce.

Lahko da je šlo tukaj za podobno zadevo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

delavec44 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Mulci so včasih imeli "tekmovanja", ki so prišla k nam iz nemških avtocest. Recimo relacija višnja gora grosuplje v nasprotno smer je bilo eno takih "tekmovanj". In kdor je prišel živ čez, je dobil lepe denarce.

Lahko da je šlo tukaj za podobno zadevo.


In da bo za ziher so se ga še fajn napili kot ta iz članka?

WizzardOfOZ ::

To pa ne vem, bi moral njih vprašat.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

V slogu napetih filmov, v katerih nevarno igro z življenji spremljamo pred varnimi televizijskimi zasloni, naj bi tekmovanja v vožnji v nasprotni smeri za stave prirejali tudi pri nas. Natančneje - na ljubljanski obvoznici.

Odgovorov na vprašanje "zakaj" je najbrž več, pojasnjuje prometni psiholog z oddelka za psihologijo ljubljanske filozofske fakultete Marko Polič, saj so tudi motivi za tako vedenje različni. "Iskanje tveganja, dokazovanje sebe, postavljanje pred vrstniki in verjetno misel, da se to meni ne more zgoditi, ob odsotnosti kakršne koli odgovornosti."

Gre torej za mladostniško izzivanje in dokazovanje, nekakšen adrenalinski užitek, s katerim pa udeleženci ogrožajo tako sebe kot druge.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
««
300 / 307
»»