Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Ne ni. Starejši jih pobijajo nadpovprečno in preveč. Mladi normalno da kje kaj zajebejo, ker nimajo izkušenj. Tam od 25 do 55 se pač veliko vozijo in se bo tudi kaj zgodilo. Najbrž je 90% populacije na cesti tu nekje. Nad 65 jih malo vozi, malo se vozijo, pobijejo jih pa bistveno preveč.
solatko ::
c23po - Dokazujejo, da hitrost kot taka ne ubija, ubija pa neprilagojena hitrost, ki pa je lahko tudi precej nižja od predpisane!!!!!!!!!! Govorim o mnenju, da je sama hitrost kriva za karkoli in novinarsko mastrubiranje in policijsko inkasantstvo pri hitri vožnji na prazni AC po možnosti še pozno v noč.
Utk - Večina starih udeležencev, ki že kot mladi nebi smeli na cesto, stori veliko preveč napak in posledično nesreč, zato se mladi zavedajte, da z leti sposobnosti padajo, rastejo samo izkušnje, torej, se dodatno izobražujte in izpopolnjujte v prometu, dokler se še lahko, da se boste stari obnašali varno. Poznam cel kup voznikov nad 60 let, ki v življenju niso povzročili nesreče in še danes vozijo bolje od večine mladih in tudi varneje. Opice, ki ste se naučile samo tiščati gas v mladih letih, se boste enako obnašali v starih in takim, bi morali vzeti izpit, če sploh pridejo do satrosti brez nesreče s pomočjo sreče in dobrih voznikov, ki jih rešujejo.
Utk - Večina starih udeležencev, ki že kot mladi nebi smeli na cesto, stori veliko preveč napak in posledično nesreč, zato se mladi zavedajte, da z leti sposobnosti padajo, rastejo samo izkušnje, torej, se dodatno izobražujte in izpopolnjujte v prometu, dokler se še lahko, da se boste stari obnašali varno. Poznam cel kup voznikov nad 60 let, ki v življenju niso povzročili nesreče in še danes vozijo bolje od večine mladih in tudi varneje. Opice, ki ste se naučile samo tiščati gas v mladih letih, se boste enako obnašali v starih in takim, bi morali vzeti izpit, če sploh pridejo do satrosti brez nesreče s pomočjo sreče in dobrih voznikov, ki jih rešujejo.
Delo krepa človeka
GrimReaper3 ::
Evo, prvi res sončen in toplejši dan letos in že takoj polno adrenalina na cesti.
Že iz krožnega je en BMW dirkal tako da me je prehitel po levem pasu (iz krožnega gresta dva). Saj jaz tudi včasih potegnem, ampak to če je samo kakšen na notranjem pasu krožnega in je za izvozom prazno, drugače nima smisla. Ker v tem primeru smo se potem za brezveze morali gužvati trije na kupu, BMW pa je pridobil samo eno mesto. Potem je dolgo časa ritolazil, ko se mu je le odprlo je prehitel še 2 že na ovinku čez polno črto, ampak OK, to delam tudi jaz če kdo vozi res počasi nekih 30-50, ker je vsaj 1km preglednosti naprej, ampak tedva sta še kar hitro prišla do svojih 90, ta BMW je imel potem noter že 130-140.
Potem na AC dolgo časa nič posebnega, večina nas je pač vozila konstantno po levem pasu 140-150. Tukaj se jaz povečini enako kot ostali sploh ne grem umikanja tudi če je vmes prazno do 500m, če kdo želi biti pred mano, lahko prehiti po desni. Ker če se grem pa jaz vsakemu, ki me dohiti, umikati desno, pa izgubljam mesta ter težje se je spraviti nazaj na levi pas. Zaradi tega večina vozi tako, seveda tisti ki vozijo vsaj 140. Potem seveda nastradajo tisti, ki bi radi vozili 160, ampak nimaš kaj, če se komu res mudi naj gre pač slalomirat desno in levo.
To je šlo res dolgo lepo, dokler s Passatom pred mano ne dohitiva enega kurca v ene 20 let stari Zafiri. Je vozil samo še ne 130, pa bi se lahko komot umaknil desno, ker mu je Passat z vožnjo blizu nakazal da bi šel rad hitreje.
Jaz sem ga imel dovolj in sem ga prehitel po počasnem pasu (zame je kakšen dan sem in tja bolje imenovan hitri pas, se probam vzdržati kadar se da, ampak včasih je kakšen res prepočasen) pred izvozom Tržič.
No potem na vrhu klanca in po klancu dol je pa že začel stiskati gas. Čez tunel sem zanalašč samo zaradi njega zmanjšal na 120, drugače bi šel 140 kot ostali na desnem pasu. Ampak po desni me ni šel prehitevati.
Tisti čas sem že pogledal kdo je v avtu in je bil res en največji kurac, s cigareto v roki.
Za tunelom sem ga izgubil pri pospeševanju do 180.
Potem pa pred mano na desnem pasu ena modra Octavia, kar naenkrat zavije levo, jaz sem bil sicer še dovolj zadaj, ampak sem vseeno odvil iz levega na desni pas, potem pa spet levo in šel bolj previdno pri 140 mimo. WTF je bilo to ne vem, sem opazil da je pogledala v ogledalo kakšne vragolije jaz delam, ko sem šel mimo in pogledal proti njej pa ni trznila z glavo.
Vmes pred izvozom začnem voziti 140, Zafira me prehiti, ker je od tistega ko je vozil 125-130, kar naenkrat začel voziti 160.
Vmes še kak motorist, kakšen prepočasen pri 80, kakšen prehiteval najprej enega pred zavijanjem na pas za zavijanje levo kar je naječja možna bedarija.
Ampak to še ni vse, pred cono 30 me dohiti en Passat, spet v ogledalu vidim da je noter največji kurac (saj kateri pa niso v Passatih) ter mi ritolazi ene par 10m dokler ne gre v drugo stran. To je pa druga največja bedarija ki jo lahko delaš. Kaj ti fora pri omejitvi 30 ali 50 voziti za ritjo, kot da bo tisti pred tabo zaradi tega začel hitreje voziti.
Ker to pride prav samo na AC kjer sta 2 pasova, da pač sporočiš naj se čimhitreje umakne desno. Povsod drugje preprosto ali voziš na normalni razdalji ali prehitiš, vse drugo je debilizem.
Kaj šele bo čez celo poletje. Največ lahko narediš na svoji strani, ker čim začneš enkrat še ti sproščati adrenalin, je kar pestro. Pač če ti en Nemec celo pot vozi 140 (zastopim, dolga pot in se ne morejo kar vsakemu umikati, čeprav nekateri se kar lepo, avstrijci so pa itak eni počasneti in se še kar redno umikajo), moraš pač malo potrpeti in ne iti takoj v vojno z njim s prehitevanjem po desni.
2 leti nazaj sem imel enega Porscheja, ki me je potem prehitel na zaviralnem pasu, zavrl, potem pa šel naprej domov proti svoji ubermensch domovini.
Že iz krožnega je en BMW dirkal tako da me je prehitel po levem pasu (iz krožnega gresta dva). Saj jaz tudi včasih potegnem, ampak to če je samo kakšen na notranjem pasu krožnega in je za izvozom prazno, drugače nima smisla. Ker v tem primeru smo se potem za brezveze morali gužvati trije na kupu, BMW pa je pridobil samo eno mesto. Potem je dolgo časa ritolazil, ko se mu je le odprlo je prehitel še 2 že na ovinku čez polno črto, ampak OK, to delam tudi jaz če kdo vozi res počasi nekih 30-50, ker je vsaj 1km preglednosti naprej, ampak tedva sta še kar hitro prišla do svojih 90, ta BMW je imel potem noter že 130-140.
Potem na AC dolgo časa nič posebnega, večina nas je pač vozila konstantno po levem pasu 140-150. Tukaj se jaz povečini enako kot ostali sploh ne grem umikanja tudi če je vmes prazno do 500m, če kdo želi biti pred mano, lahko prehiti po desni. Ker če se grem pa jaz vsakemu, ki me dohiti, umikati desno, pa izgubljam mesta ter težje se je spraviti nazaj na levi pas. Zaradi tega večina vozi tako, seveda tisti ki vozijo vsaj 140. Potem seveda nastradajo tisti, ki bi radi vozili 160, ampak nimaš kaj, če se komu res mudi naj gre pač slalomirat desno in levo.
To je šlo res dolgo lepo, dokler s Passatom pred mano ne dohitiva enega kurca v ene 20 let stari Zafiri. Je vozil samo še ne 130, pa bi se lahko komot umaknil desno, ker mu je Passat z vožnjo blizu nakazal da bi šel rad hitreje.
Jaz sem ga imel dovolj in sem ga prehitel po počasnem pasu (zame je kakšen dan sem in tja bolje imenovan hitri pas, se probam vzdržati kadar se da, ampak včasih je kakšen res prepočasen) pred izvozom Tržič.
No potem na vrhu klanca in po klancu dol je pa že začel stiskati gas. Čez tunel sem zanalašč samo zaradi njega zmanjšal na 120, drugače bi šel 140 kot ostali na desnem pasu. Ampak po desni me ni šel prehitevati.
Tisti čas sem že pogledal kdo je v avtu in je bil res en največji kurac, s cigareto v roki.
Za tunelom sem ga izgubil pri pospeševanju do 180.
Potem pa pred mano na desnem pasu ena modra Octavia, kar naenkrat zavije levo, jaz sem bil sicer še dovolj zadaj, ampak sem vseeno odvil iz levega na desni pas, potem pa spet levo in šel bolj previdno pri 140 mimo. WTF je bilo to ne vem, sem opazil da je pogledala v ogledalo kakšne vragolije jaz delam, ko sem šel mimo in pogledal proti njej pa ni trznila z glavo.
Vmes pred izvozom začnem voziti 140, Zafira me prehiti, ker je od tistega ko je vozil 125-130, kar naenkrat začel voziti 160.
Vmes še kak motorist, kakšen prepočasen pri 80, kakšen prehiteval najprej enega pred zavijanjem na pas za zavijanje levo kar je naječja možna bedarija.
Ampak to še ni vse, pred cono 30 me dohiti en Passat, spet v ogledalu vidim da je noter največji kurac (saj kateri pa niso v Passatih) ter mi ritolazi ene par 10m dokler ne gre v drugo stran. To je pa druga največja bedarija ki jo lahko delaš. Kaj ti fora pri omejitvi 30 ali 50 voziti za ritjo, kot da bo tisti pred tabo zaradi tega začel hitreje voziti.
Ker to pride prav samo na AC kjer sta 2 pasova, da pač sporočiš naj se čimhitreje umakne desno. Povsod drugje preprosto ali voziš na normalni razdalji ali prehitiš, vse drugo je debilizem.
Kaj šele bo čez celo poletje. Največ lahko narediš na svoji strani, ker čim začneš enkrat še ti sproščati adrenalin, je kar pestro. Pač če ti en Nemec celo pot vozi 140 (zastopim, dolga pot in se ne morejo kar vsakemu umikati, čeprav nekateri se kar lepo, avstrijci so pa itak eni počasneti in se še kar redno umikajo), moraš pač malo potrpeti in ne iti takoj v vojno z njim s prehitevanjem po desni.
2 leti nazaj sem imel enega Porscheja, ki me je potem prehitel na zaviralnem pasu, zavrl, potem pa šel naprej domov proti svoji ubermensch domovini.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
Buggy ::
@solatko, to da statistika vecino vzrokov nesrec mece pod "neprilagojena hitrost" je zal dejstvo, ker res pravega vzroka ne ugotavlja nihce. Veckrat je to nezbranost voznika pri voznji, nesposobnost ocenjevanja situacije in neprimerna obutev oz. tehnicno neizpravno vozilo. Imas tudi prepotenteze ali pa neizkusene mlade voznike, so pa starejsi praviloma bolj previdni a hkrati manj sposobni ustreznega reagiranja v kriticni situaciji. Na cesti smo pa taki in drugacni in s tem v mislih je potrebno tudi voziti in predvidevati vec situacij naprej. Predpogoj za to, pa je zbranost pri voznji, spremljanje okolice, predvidevanje in ustrezno vzdrzevano vozilo. Tega na nasih cestah zadnje case ne opazam prav pogosto.
WizzardOfOZ ::
V obsežnih študijah po vsem svetu so ugotovili, da starejši prevozijo le 50 odstotkov ali celo manj kilometrov kot mlajši kolegi, poleg tega se izogibajo slabšim voznim razmeram, najnevarnejšim obdobjem dneva ter najbolj obremenjenim in nevarnim prometnicam. Ob upoštevanju vsega tega so izračunali, da imajo vozniki med 55. in 65. letom več cestnoprometnih nezgod kot najbolj izpostavljeni vozniki srednje starosti, vozniki nad 65. letom pa več kot katerakoli starostna skupina. Ogroženi so torej celo še nekoliko bolj kot včasih vihravi, nepremišljeni in neizkušeni mladi vozniki, zlasti po 70., 75. letu. Stopnjo smrtnega izhoda dodatno povečuje večja ranljivost starejših ob trku, pa tudi splošna raven zdravstvenega stanja pred nezgodo, i vključuje zmanjšano sposobnost okrevanja po hudih poškodbah. Aktualni statistični podatki o gibanju smrtnih žrtev v ZDA od 1995. leta do danes, so glede stanja pri starejših voznikih skrb vzbujajoča. V tem obdobju je med vozniki, mlajšimi od 65 let, število žrtev padlo za 3 odstotke, med starejšimi od 65 let pa naraslo kar za 15 odstotkov.
Vir: https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
Še en vir, da so tisti nad 64 let bolj nevarni: https://core.ac.uk/download/pdf/6753676...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
St235 ::
Rofl, a zdaj smo pri 64+? Ker potem statistike, ki jih je dal utk samo se bolj dodatno dokazujejo, da cetudi so na prevozen kilometer bolj nevarni, jih je toliko manj in prevozijo toliko manj kilometrov, da nemorejo bit kljucen problem prometne varnosti in je izjava Utk, ki je zacela to debato totalen idiotizem.
Tisti nad 64 plus namrec povzrocijo manj kot 20% nesrec in 15% smernih zrtev (pri cemer vecinoma ubijejo sebe).
Torej imamo druge vzroke, ki povzrocijo bistveno vec mrtvih (alkohol, hitrost...). Lepo da smo ugotovili, da na cestah pobijajo predvsem starcki naravnost iz riti potegnena.
Tisti nad 64 plus namrec povzrocijo manj kot 20% nesrec in 15% smernih zrtev (pri cemer vecinoma ubijejo sebe).
Torej imamo druge vzroke, ki povzrocijo bistveno vec mrtvih (alkohol, hitrost...). Lepo da smo ugotovili, da na cestah pobijajo predvsem starcki naravnost iz riti potegnena.
Utk ::
Tako lahko za vsako stvar rečemo, da ni problem. Tudi alkohol je samo pri vsakem tretjem, al kolk že.
c23po ::
Debata o "starčkih" je brezsmiselna. So dejstvo. Tako, kot bi se sami morali zavedati svojih sposobnosti (in se jih), bi tudi "mladi" morali razumeti predvsem to, da so "starčki" na cesti zaradi potrebe in ne zabave.
Ko začnemo prisilno izključevati po "kategorijah", bomo kmalu vsi na tribunah ob praznih cestah.
Ko začnemo prisilno izključevati po "kategorijah", bomo kmalu vsi na tribunah ob praznih cestah.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
Ahim ::
Rofl, a zdaj smo pri 64+? Ker potem statistike, ki jih je dal utk samo se bolj dodatno dokazujejo, da cetudi so na prevozen kilometer bolj nevarni, jih je toliko manj in prevozijo toliko manj kilometrov, da nemorejo bit kljucen problem prometne varnosti in je izjava Utk, ki je zacela to debato totalen idiotizem.
Tisti nad 64 plus namrec povzrocijo manj kot 20% nesrec in 15% smernih zrtev (pri cemer vecinoma ubijejo sebe).
Torej imamo druge vzroke, ki povzrocijo bistveno vec mrtvih (alkohol, hitrost...). Lepo da smo ugotovili, da na cestah pobijajo predvsem starcki naravnost iz riti potegnena.
Narobe razmisljas. Res je 64+ letnikov manj v prometu in res v povprecju prevozijo manj kilometrov, zato je toliko bolj zaskrbljujoce, da povzrocijo toliko nesrec in smrti.
Tabela vsebuje absolute stevilke, ne ponderirane na prevozeno kilometrino - ce bi jih, bi bile namrec visje, ne nizje, kot si tudi sam ugotovil. Pac starejsi povzrocijo v absolutnem merilu disproporcionalno veliko nesrec in smrti, ne vem kako lahko iz tega prides do "samo se bolj dodatno dokazujejo, da cetudi so na prevozen kilometer bolj nevarni, jih je toliko manj in prevozijo toliko manj kilometrov". Kaj je to drugega kot kljucen problem (po Paretu).
St235 ::
Tako lahko za vsako stvar rečemo, da ni problem. Tudi alkohol je samo pri vsakem tretjem, al kolk že.
Ja, za bedake razlika med starostjo in alkoholiziranostjo res ne obstaja.
Rofl, a zdaj smo pri 64+? Ker potem statistike, ki jih je dal utk samo se bolj dodatno dokazujejo, da cetudi so na prevozen kilometer bolj nevarni, jih je toliko manj in prevozijo toliko manj kilometrov, da nemorejo bit kljucen problem prometne varnosti in je izjava Utk, ki je zacela to debato totalen idiotizem.
Tisti nad 64 plus namrec povzrocijo manj kot 20% nesrec in 15% smernih zrtev (pri cemer vecinoma ubijejo sebe).
Torej imamo druge vzroke, ki povzrocijo bistveno vec mrtvih (alkohol, hitrost...). Lepo da smo ugotovili, da na cestah pobijajo predvsem starcki naravnost iz riti potegnena.
Narobe razmisljas. Res je 64+ letnikov manj v prometu in res v povprecju prevozijo manj kilometrov, zato je toliko bolj zaskrbljujoce, da povzrocijo toliko nesrec in smrti.
Tabela vsebuje absolute stevilke, ne ponderirane na prevozeno kilometrino - ce bi jih, bi bile namrec visje, ne nizje, kot si tudi sam ugotovil. Pac starejsi povzrocijo v absolutnem merilu disproporcionalno veliko nesrec in smrti, ne vem kako lahko iz tega prides do "samo se bolj dodatno dokazujejo, da cetudi so na prevozen kilometer bolj nevarni, jih je toliko manj in prevozijo toliko manj kilometrov". Kaj je to drugega kot kljucen problem (po Paretu).
Kakorkoli se ukvarjas s semantiko ne bos prisle do tega da s starejsi vozniki pretezno (izraža večjo, prevladujočo količino, mero česa) odgovorni za smrti na slovenskih cestah. O tem je namrec debata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Ahim ::
Kakorkoli se ukvarjas s semantiko ne bos prisle do tega da s starejsi vozniki pretezno (izraža večjo, prevladujočo količino, mero česa) odgovorni za smrti na slovenskih cestah. O tem je namrec debata.
Jaz sem razumel debato podobno kot recimo WizzardOfOz par postov visje, torej v smislu da je skupina 64+ disproporcionalno bolj nevarna, ne da povzroci absolutno vecino vseh nesrec ali smrti. Na sreco niti ena od skupin v tabeli ne povzroci absolutne vecine nesrec ali smrti, kakor ocitno samo ti tukaj interpretiras napiano (se s citatom za podkrepitev "izraža večjo, prevladujočo količino, mero česa").
nejc_nejc ::
Taka tabela je tipična oblika, ki omogoča 100 interpretacij in je zato NIČ vredna....
Me vem, v kakšnem kontekstu je bila nekje prikazana....
Me vem, v kakšnem kontekstu je bila nekje prikazana....
St235 ::
Kakorkoli se ukvarjas s semantiko ne bos prisle do tega da s starejsi vozniki pretezno (izraža večjo, prevladujočo količino, mero česa) odgovorni za smrti na slovenskih cestah. O tem je namrec debata.
Jaz sem razumel debato podobno kot recimo WizzardOfOz par postov visje, torej v smislu da je skupina 64+ disproporcionalno bolj nevarna, ne da povzroci absolutno vecino vseh nesrec ali smrti. Na sreco niti ena od skupin v tabeli ne povzroci absolutne vecine nesrec ali smrti, kakor ocitno samo ti tukaj interpretiras napiano (se s citatom za podkrepitev "izraža večjo, prevladujočo količino, mero česa").
Ja, absolutno, ce se na pol vkljucis v debato in ne sledis kaj se dogaja, potem je lahko pametovat.
V nobeni tocki nihce ni oporekal temu, da so vozniki na 64 let glede na prevozene kilometre bolj rizicna skupina voznikov. Je pa idiotizem enacit starost in alkoholizem ter trdit da so starcki krivi za vecino smrti na cesti.
Ker imas hude tezave z bralnim razumevanjem: nisem bil jaz tisti, si je izmislil kaj beseda pretezno pomeni. Zdaj ce pa nekateri uporabljajo(te) besede, ki jih ne razumete pa to ni moj problem.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Ahim ()
Ahim ::
Kakorkoli se ukvarjas s semantiko ne bos prisle do tega da s starejsi vozniki pretezno (izraža večjo, prevladujočo količino, mero česa) odgovorni za smrti na slovenskih cestah. O tem je namrec debata.
Jaz sem razumel debato podobno kot recimo WizzardOfOz par postov visje, torej v smislu da je skupina 64+ disproporcionalno bolj nevarna, ne da povzroci absolutno vecino vseh nesrec ali smrti. Na sreco niti ena od skupin v tabeli ne povzroci absolutne vecine nesrec ali smrti, kakor ocitno samo ti tukaj interpretiras napiano (se s citatom za podkrepitev "izraža večjo, prevladujočo količino, mero česa").
Ja, absolutno, ce se na pol vkljucis v debato in ne sledis kaj se dogaja, potem je lahko pametovat.
V nobeni tocki nihce ni oporekal temu, da so vozniki na 64 let glede na prevozene kilometre bolj rizicna skupina voznikov. Je pa idiotizem enacit starost in alkoholizem ter trdit da so starcki krivi za vecino smrti na cesti.
Ker imas hude tezave z bralnim razumevanjem: nisem bil jaz tisti, si je izmislil kaj beseda pretezno pomeni. Zdaj ce pa nekateri uporabljajo(te) besede, ki jih ne razumete pa to ni moj problem.
Zdi se mi da imas ti tezave, ki jih poskusas pripisati drugim. Nisem namrec jaz tisti, ki bi - razen ko sem prilepil dobesedni citat iz tvojega sporocila - uporabljal besedo "pretezno".
Tudi nisem enacil starosti in alkoholizma. Ti si privlekel zraven alkohol in druge vzroke za nesrece, za katere mimogrede nisem zasledil da bi podal kaksne konkretne podatke ...
Kar pa sem naredil, je to, da sem opozoril da nesmisel v tvojem sporocilu kjer poskusas zmanjsati disproporcionalni prispevek v skupini 64+ let (se posebej glede na prisotnost v prometu) k stevilu nesrec in smrti.
Pa se: ne vem od kje ti ideja, da je tvoj pogled na debato edini zvelicani. Jaz tvojega glede vloge alkohola itd. lahko sprejmem (ce odmislim nesmisel, na katerega sem tudi opozoril), zanimivo se mi pa zdi da ti meni ne "privoscis" mojega ...
Utk ::
Nesreče se dogajajo. Če bi se dogajale po vseh starostnih skupinah, na vseh cestah, v vseh okoliščinah, enako pogosto, bi jih bilo prekleto težko dodatno zmanjšat. V resnici ni (še) tako. Tam kjer vidiš da neka okoliščina izstopa, tam lahko kaj narediš. In pri nas so to pač starčki.
Več avtocest je tudi ok, ampak to smo že kar dobro pokriti. Ostale ceste so kakšne so, se pač flikajo. Alkohol, in zadetost, to je večni problem in več kot jemat izpite težko narediš.
S starčki se pa ne ukvarja dovolj. Ne zmorejo več, zdravniki jim delajo usluge, pravil ne poznajo več, itd., itd. Morali bi jim dopovedat, da bi predvsem sami morali ocenit kdaj je dovolj.
Več avtocest je tudi ok, ampak to smo že kar dobro pokriti. Ostale ceste so kakšne so, se pač flikajo. Alkohol, in zadetost, to je večni problem in več kot jemat izpite težko narediš.
S starčki se pa ne ukvarja dovolj. Ne zmorejo več, zdravniki jim delajo usluge, pravil ne poznajo več, itd., itd. Morali bi jim dopovedat, da bi predvsem sami morali ocenit kdaj je dovolj.
c23po ::
In pri nas to pač niso samo starčki. Glej prej omenjeno statistiko.
Vsi zdravniki vsem ne delajo uslug. Če, jih prijavite.
Nekateri starčki prekleto dobro poznajo pravila. Mati od moje sestrične je primer.
Marsikateri starček pravilno oceni, kdaj je dovolj. Oče od moje sestrične je primer.
Vsi zdravniki vsem ne delajo uslug. Če, jih prijavite.
Nekateri starčki prekleto dobro poznajo pravila. Mati od moje sestrične je primer.
Marsikateri starček pravilno oceni, kdaj je dovolj. Oče od moje sestrične je primer.
Računalniki nimajo spominov.
St235 ::
Kakorkoli se ukvarjas s semantiko ne bos prisle do tega da s starejsi vozniki pretezno (izraža večjo, prevladujočo količino, mero česa) odgovorni za smrti na slovenskih cestah. O tem je namrec debata.
Jaz sem razumel debato podobno kot recimo WizzardOfOz par postov visje, torej v smislu da je skupina 64+ disproporcionalno bolj nevarna, ne da povzroci absolutno vecino vseh nesrec ali smrti. Na sreco niti ena od skupin v tabeli ne povzroci absolutne vecine nesrec ali smrti, kakor ocitno samo ti tukaj interpretiras napiano (se s citatom za podkrepitev "izraža večjo, prevladujočo količino, mero česa").
Ja, absolutno, ce se na pol vkljucis v debato in ne sledis kaj se dogaja, potem je lahko pametovat.
V nobeni tocki nihce ni oporekal temu, da so vozniki na 64 let glede na prevozene kilometre bolj rizicna skupina voznikov. Je pa idiotizem enacit starost in alkoholizem ter trdit da so starcki krivi za vecino smrti na cesti.
Ker imas hude tezave z bralnim razumevanjem: nisem bil jaz tisti, si je izmislil kaj beseda pretezno pomeni. Zdaj ce pa nekateri uporabljajo(te) besede, ki jih ne razumete pa to ni moj problem.
Zdi se mi da imas ti tezave, ki jih poskusas pripisati drugim. Nisem namrec jaz tisti, ki bi - razen ko sem prilepil dobesedni citat iz tvojega sporocila - uporabljal besedo "pretezno".
Tudi nisem enacil starosti in alkoholizma. Ti si privlekel zraven alkohol in druge vzroke za nesrece, za katere mimogrede nisem zasledil da bi podal kaksne konkretne podatke ...
Kar pa sem naredil, je to, da sem opozoril da nesmisel v tvojem sporocilu kjer poskusas zmanjsati disproporcionalni prispevek v skupini 64+ let (se posebej glede na prisotnost v prometu) k stevilu nesrec in smrti.
Pa se: ne vem od kje ti ideja, da je tvoj pogled na debato edini zvelicani. Jaz tvojega glede vloge alkohola itd. lahko sprejmem (ce odmislim nesmisel, na katerega sem tudi opozoril), zanimivo se mi pa zdi da ti meni ne "privoscis" mojega ...
Ko zacnes post s tem da obsojas druge da se motijo, si zadnji ki lahko pametuje o tem kdo komu ne privosci mnenja. Kot ze receno s tvojim mnenjem nimam tezav, razen v toliko da si funkcionalno nepismen in nisi sposoben sledit debati, potem pa pametujes v tri dni izven konteksta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Ahim ::
Ko zacnes post s tem da obsojas druge da se motijo, si zadnji ki lahko pametuje o tem kdo komu ne privosci mnenja. Kot ze receno s tvojim mnenjem nimam tezav, razen v toliko da si funkcionalno nepismen in nisi sposoben sledit debati, potem pa pametujes v tri dni izven konteksta.
Spet opisujes sebe? Ostali prisotni evidentno govorimo o istih stvareh.
St235 ::
Ko zacnes post s tem da obsojas druge da se motijo, si zadnji ki lahko pametuje o tem kdo komu ne privosci mnenja. Kot ze receno s tvojim mnenjem nimam tezav, razen v toliko da si funkcionalno nepismen in nisi sposoben sledit debati, potem pa pametujes v tri dni izven konteksta.
Spet opisujes sebe? Ostali prisotni evidentno govorimo o istih stvareh.
Ker niti pol pismen nisi:
Pri nas ubijajo predvsem starčki, ki mislijo da znajo vozit, pa v resnici ne zmorejo več.
S temle se je začela debata. Ker očitno nisi sposoben sledit debati, ali pa ti slovenščina dela težave in ne razumeš kaj pomeni predvsem, potem pridemo do takšnih umotvorov in bedastih posploševanj. Zdaj pa se veselo smeši naprej.
Utk ::
To je še zmeraj res. Ostali imajo nesreče, starčki nas pa pobijajo. Ne vidijo na glavno cesto, spregledajo motorje, kolesarje, zadnjič sem videl kako se je en zabil v nekoga direkt čelno, ker je zavil proti soncu in ga je oslepilo, sploh ni videl kam gre. Na srečo je bilo to v križišču z 20 na uro.
Na avtocesti se mi je neka babica nasrala iz odstavnega pasu na glavnega z dobesedno 20 na uro, jaz pa s 130 proti njej. Jaz sem se ustavil, nekdo za mano se pa lahko ne bi, in uradno bi bil najbrž kriv tist zadaj, ker jaz bi bil najmanj v komi, stara se bi pa odpeljala vnukom razlagat kako se ona še zmeraj fajn in varno vozi pri teh letih, neki bedaki se pa zaletavajo po avtocesti. Mah...kaj bi bedakom razlagal, če očitno ali nimate pojma ali ste pa sami starčki, drugače se tega ne da zagovarjat.
Na avtocesti se mi je neka babica nasrala iz odstavnega pasu na glavnega z dobesedno 20 na uro, jaz pa s 130 proti njej. Jaz sem se ustavil, nekdo za mano se pa lahko ne bi, in uradno bi bil najbrž kriv tist zadaj, ker jaz bi bil najmanj v komi, stara se bi pa odpeljala vnukom razlagat kako se ona še zmeraj fajn in varno vozi pri teh letih, neki bedaki se pa zaletavajo po avtocesti. Mah...kaj bi bedakom razlagal, če očitno ali nimate pojma ali ste pa sami starčki, drugače se tega ne da zagovarjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
solatko ::
Buggy - Tudi ti, kot večina, nimaš pojma, kaj pomeni prilagojena hitrost. To pomeni, da voziš s hitrostjo, pri kateri imaš vozilo v popolni oblasti, torej tudi, če si nezbran, raztresen, te boli glava,... moraš pač voziti počasneje ali sploh ne greš za volan.
Utk - Imaš morda podatek, v koliko primerih je bil krivec in žrtev ista osebe, saj je procent tistih, ki ubijejo in tistih, ki se ubijejo, različen, glede na starost voznikov. Kolikor spremljam dnevne dogodke, je v večini nesreč, starček, kot voznik, tudi žrtev in večinoma sam.
In to je + za pokojninski sistem, ti pa bi to prekinil. Vsak upokojenec, ki ne umre naravne smrti je pridobitev za ZPIZ in mladim ni več treba delati zanj.
Ti opisuješ zadeve, ki so posledica slabe prometne vzgoje v mladosti, voznik/ca, ki od začetka vozi nepravilno, nezbrano, ne zna ocenjevat situacij, ne zna reagirat pravilno,... je nevarna v mladosti in še bolj v starosti, vozniki, ki smo v to, da opravljamo enega najkompleksnejših človekovih opravil, vložili nekaj več časa in denarja, se pa točno zavedamo svojih slabosti, zaradi upočasnjenosti refleksov in temu priredimo način vožnje pa tudi čas, kdaj in kako to počnemo (nekateri ne vozijo več ponoči, drugi se izogibajo vročine, dežja,... in nekateri ključe odložijo v predal, recimo za motor,..)
Opazuj mlade in povej, koliko izpitov bi pobral, če bi imel to moč. Lahko opazuješ samo parkiranje pa ti bo jasno, da velika večina voznikov nima pojma, kako velik avto imajo. Glej ustavljanja pri semaforju in boš opazil, da se večina voznikov in voznic ne ustavi pol do 1m za drugim vozilom, temveč na 2-3m, s čimer podaljšajo kolono vozil in zmanjšajo število vozil, ki bo šlo skozi križišče do ugasnitve zelene.
Utk - Imaš morda podatek, v koliko primerih je bil krivec in žrtev ista osebe, saj je procent tistih, ki ubijejo in tistih, ki se ubijejo, različen, glede na starost voznikov. Kolikor spremljam dnevne dogodke, je v večini nesreč, starček, kot voznik, tudi žrtev in večinoma sam.
In to je + za pokojninski sistem, ti pa bi to prekinil. Vsak upokojenec, ki ne umre naravne smrti je pridobitev za ZPIZ in mladim ni več treba delati zanj.
Ti opisuješ zadeve, ki so posledica slabe prometne vzgoje v mladosti, voznik/ca, ki od začetka vozi nepravilno, nezbrano, ne zna ocenjevat situacij, ne zna reagirat pravilno,... je nevarna v mladosti in še bolj v starosti, vozniki, ki smo v to, da opravljamo enega najkompleksnejših človekovih opravil, vložili nekaj več časa in denarja, se pa točno zavedamo svojih slabosti, zaradi upočasnjenosti refleksov in temu priredimo način vožnje pa tudi čas, kdaj in kako to počnemo (nekateri ne vozijo več ponoči, drugi se izogibajo vročine, dežja,... in nekateri ključe odložijo v predal, recimo za motor,..)
Opazuj mlade in povej, koliko izpitov bi pobral, če bi imel to moč. Lahko opazuješ samo parkiranje pa ti bo jasno, da velika večina voznikov nima pojma, kako velik avto imajo. Glej ustavljanja pri semaforju in boš opazil, da se večina voznikov in voznic ne ustavi pol do 1m za drugim vozilom, temveč na 2-3m, s čimer podaljšajo kolono vozil in zmanjšajo število vozil, ki bo šlo skozi križišče do ugasnitve zelene.
Delo krepa človeka
Utk ::
Mladim ne zamerim napak razen alkohola in divjanja, normalno da nimajo izkušenj, kdaj kaj zajebejo, ponavadi s tem nikogar ne ubiješ, potem dobiš izkušnje in gre na bolje. Ko ne moreš več zarad starosti, ne bo šlo več na bolje. Samo na slabše. In večina jih ne zna potegnit črte in rečt zdaj pa dost. 80 letnik pač ne registrira vseh ogledal, mrtvih kotov itd dovolj hitro. To je čist normalno in nič osebnega.
Ahim ::
Ko zacnes post s tem da obsojas druge da se motijo, si zadnji ki lahko pametuje o tem kdo komu ne privosci mnenja. Kot ze receno s tvojim mnenjem nimam tezav, razen v toliko da si funkcionalno nepismen in nisi sposoben sledit debati, potem pa pametujes v tri dni izven konteksta.
Spet opisujes sebe? Ostali prisotni evidentno govorimo o istih stvareh.
Ker niti pol pismen nisi:
Pri nas ubijajo predvsem starčki, ki mislijo da znajo vozit, pa v resnici ne zmorejo več.
S temle se je začela debata. Ker očitno nisi sposoben sledit debati, ali pa ti slovenščina dela težave in ne razumeš kaj pomeni predvsem, potem pridemo do takšnih umotvorov in bedastih posploševanj. Zdaj pa se veselo smeši naprej.
Po tvoje se je torej zacela debata na strani 289, z postom, ki replicira solatkotu. Na zalost nimamo samjlija ki ploska, sicer bi ti ga prilepil, da te nagradim za se en umotvor ...
In ti si domisljas da si v poziciji, kjer bi lahko sodil pismenosti drugih Debil.
St235 ::
To je še zmeraj res. Ostali imajo nesreče, starčki nas pa pobijajo. Ne vidijo na glavno cesto, spregledajo motorje, kolesarje, zadnjič sem videl kako se je en zabil v nekoga direkt čelno, ker je zavil proti soncu in ga je oslepilo, sploh ni videl kam gre. Na srečo je bilo to v križišču z 20 na uro.
Na avtocesti se mi je neka babica nasrala iz odstavnega pasu na glavnega z dobesedno 20 na uro, jaz pa s 130 proti njej. Jaz sem se ustavil, nekdo za mano se pa lahko ne bi, in uradno bi bil najbrž kriv tist zadaj, ker jaz bi bil najmanj v komi, stara se bi pa odpeljala vnukom razlagat kako se ona še zmeraj fajn in varno vozi pri teh letih, neki bedaki se pa zaletavajo po avtocesti. Mah...kaj bi bedakom razlagal, če očitno ali nimate pojma ali ste pa sami starčki, drugače se tega ne da zagovarjat.
Sem ze v prvem postu razumel, da ti slovenscina dela preglavice in uporabljas prezahtevne besede za svoj domet. Ampak vazno, da imas ti svoje anekdote, Solatko je nedvomno ponosen.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Ahim ()
Utk ::
Te anekdote meni povejo, da so starčki krivi še za marsikatero nesrečo, ki je pripisana komu drugemu.
St235 ::
Ko zacnes post s tem da obsojas druge da se motijo, si zadnji ki lahko pametuje o tem kdo komu ne privosci mnenja. Kot ze receno s tvojim mnenjem nimam tezav, razen v toliko da si funkcionalno nepismen in nisi sposoben sledit debati, potem pa pametujes v tri dni izven konteksta.
Spet opisujes sebe? Ostali prisotni evidentno govorimo o istih stvareh.
Ker niti pol pismen nisi:
Pri nas ubijajo predvsem starčki, ki mislijo da znajo vozit, pa v resnici ne zmorejo več.
S temle se je začela debata. Ker očitno nisi sposoben sledit debati, ali pa ti slovenščina dela težave in ne razumeš kaj pomeni predvsem, potem pridemo do takšnih umotvorov in bedastih posploševanj. Zdaj pa se veselo smeši naprej.
Po tvoje se je torej zacela debata na strani 289, z postom, ki replicira solatkotu. Na zalost nimamo samjlija ki ploska, sicer bi ti ga prilepil, da te nagradim za se en umotvor ...
In ti si domisljas da si v poziciji, kjer bi lahko sodil pismenosti drugih Debil.
Ce komentiras in citiras moje izjave potem pricakujem, da sledis debati. Saj vem, skoraj tako utopicno kot da pricakujem od sogovornikov IQ nad 10.
Tako da ne razumem zakaj si sedaj solatka privlekel v debato, razen kot dodaten dokaz funkcionalne nepismenosti in hudih tezav z bralnim razumevanjem.
Te anekdote meni povejo, da so starčki krivi še za marsikatero nesrečo, ki je pripisana komu drugemu.
Ja, ja sem razumel ze, ko si prvi post napisal. Pac slaboumno anekdoticno posplosevanje, ki se pritice drustvu Obcestna solata. Cestitam za vclanitev, Solatko je ponosen nate.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Ahim ()
solatko ::
Utk - Poglej lestvico v celoti in vzemi od 18-60 in naprej. Si slišal kdaj za prilagoditev vožnje razmeram na cesti, torej moraš vedno računat tudi na nerodne voznike, ne glede na njihovo starost! Temu se drugače reče vožnja s prilagojeno hitrostjo. Veliko mlajših sploh ne gleda v ogledala in tudi ta 80 letnik, ki tega ne more več delat v teh letih (po tvoje), tega ni počel od takrat, ko je naredil izpit, samo srečo je imel, ker so ga drugi pazili, enkrat se pač tak zajeb mora zgoditi, če je človek vsak dan na cesti in ne zna vozit od prvega dne. Ne boš menda rekel, da so se Kuzmiču vozniške lastnosti toliko poslabšale, da si ti sedaj boljši in bolj varen voznik od njega ali Miheliču,....
Tvoje razmišljanje ni normalno, ker sposobnost vežeš na leta in ne na sposobnosti. Solatko še vedno ni povzročil nobene nesreče pa je prejšen teden naredil skoraj 1kkm, star pa je 69 let in še vedno vozi s prilagojeno hitrostjo.
Tvoje razmišljanje ni normalno, ker sposobnost vežeš na leta in ne na sposobnosti. Solatko še vedno ni povzročil nobene nesreče pa je prejšen teden naredil skoraj 1kkm, star pa je 69 let in še vedno vozi s prilagojeno hitrostjo.
Delo krepa človeka
Utk ::
Ne boš menda rekel, da so se Kuzmiču vozniške lastnosti toliko poslabšale, da si ti sedaj boljši in bolj varen voznik od njega ali Miheliču,....
Jaz ne vem kako onadva zdaj vozita, ampak slej ko prej bosta na tej točki. To je neizbežno.
solatko ::
Utk - Bosta ali pač ne, nikakor pa pri neki deklarirani starosti, podobno kot veliko nesmiselnih omejitev hitrosti na podobnih konstrukcijah 20+km/h razlike. Zato vedno trdim, da bi vozniški izpit že od samega začetka, moral imeti v rokah osebni zdravnik, ki najbolj ve, v kakšnem stanju je pacient, kakšne razvade ima,..... ne pa enrat v življenju medicina prometa, dela in športa s tistim pregledom in potem do 80.-ega leta niče.
Tudi umre vsak in verjemi, od tistega trenutka sigurno ne vozi nikakršnega vozila in ne predstavlja nevarnosti na cesti.
Tudi umre vsak in verjemi, od tistega trenutka sigurno ne vozi nikakršnega vozila in ne predstavlja nevarnosti na cesti.
Delo krepa človeka
GrimReaper3 ::
Če smo že pri starčkih, prejšnji teden se je eden iz Naklega na AC vključeval s štirimi smerniki in nekih pomoje še ne 30 km/h.
Glede na to da je klanec dol res ni noben problem nabrati tudi več kot 130 km/h. Ampak fora je da sploh ne rabiš toliko, še bremzati moraš, ker gredo po desnem pasu 90% časa itak tovornjaki in ostali počasneti pri 100 km/h.
Jaz osebno dam ponavadi nek srednji gas (neogret avto po 2,5 km, iz druge strani tudi še malo premalih 4,5 km, da bi hodil ravno v 4k rpm) in pridem do 120, mogoče 130. Pa en tovornjak ali avtobus mi ni noben problem kot nekaterim, ki ne znajo pospešiti pred njim. Če prideš bočno ob njim, kaj šele pred njim, do konca pasu lahko komot prehitiš.
Potem pa zadnjič je moral en tovornjak zaradi enih noobov celo zaviti na levi pas, to je pa res redek prizor in so morali biti pri vključevanju res eni nesposobneži. Npr. 2 potegneta pred njim, 2 ostaneta za njim, več jih pa res že ne more biti na enem kupu. Tako da ne vem kaj so čarali.
Glede na to da je klanec dol res ni noben problem nabrati tudi več kot 130 km/h. Ampak fora je da sploh ne rabiš toliko, še bremzati moraš, ker gredo po desnem pasu 90% časa itak tovornjaki in ostali počasneti pri 100 km/h.
Jaz osebno dam ponavadi nek srednji gas (neogret avto po 2,5 km, iz druge strani tudi še malo premalih 4,5 km, da bi hodil ravno v 4k rpm) in pridem do 120, mogoče 130. Pa en tovornjak ali avtobus mi ni noben problem kot nekaterim, ki ne znajo pospešiti pred njim. Če prideš bočno ob njim, kaj šele pred njim, do konca pasu lahko komot prehitiš.
Potem pa zadnjič je moral en tovornjak zaradi enih noobov celo zaviti na levi pas, to je pa res redek prizor in so morali biti pri vključevanju res eni nesposobneži. Npr. 2 potegneta pred njim, 2 ostaneta za njim, več jih pa res že ne more biti na enem kupu. Tako da ne vem kaj so čarali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
c23po ::
Hja, bo pa treba maksimalno hitrost na cestah še dodatno prilagoditi starčkom. Ni druge. Cesta je namenjena vsem, prebivalstvo se pa stara. Predlagam da na 90 km/h. Se ne bomo predirkavali s kamioni.
(Tisti, ki mislijo, da bomo komu prepovedali uporabo cest se globoko motijo.)
(Tisti, ki mislijo, da bomo komu prepovedali uporabo cest se globoko motijo.)
Računalniki nimajo spominov.
GupeM ::
Saj lahko uporabljajo cesto. V Taxiju, busu ali ko se peljejo z mlajšim sorodnikom. Saj imajo čas.
Evo, ravno prejšnji teden slišal za primer, kjer 79 letnik nekajkrat na mesec vozi svojo ženo v Ljubljano na pregblede na onkološki inštitut in v tehnološki park na neke druge preglede. Bojda se vsakič izgubita in iščeta pot. Tip sicer noče vozit na takšne razdalje (rad pa se zjutraj zapelje manj kot km po vasici do bližnje trgovine in barčka, kjer z ostalimi ostarelimi kolegi spijejo kavo) in tudi sam se zaveda, da ni več sposoben, ampak je prisiljen v to.
Ko sem jima predlagal, naj gresta z vlakom, tam pa pokličeta TAXI, pa žena takoj v luft, da ona se pa že ne bo z vlakom vozila. Pa fakin zastonj ga imata. Če bi mu zdravnik ali kdorkoli že prepovedal vožnjo avtomobila, bi se morala tudi žena s tem sprijaznit.
Evo, ravno prejšnji teden slišal za primer, kjer 79 letnik nekajkrat na mesec vozi svojo ženo v Ljubljano na pregblede na onkološki inštitut in v tehnološki park na neke druge preglede. Bojda se vsakič izgubita in iščeta pot. Tip sicer noče vozit na takšne razdalje (rad pa se zjutraj zapelje manj kot km po vasici do bližnje trgovine in barčka, kjer z ostalimi ostarelimi kolegi spijejo kavo) in tudi sam se zaveda, da ni več sposoben, ampak je prisiljen v to.
Ko sem jima predlagal, naj gresta z vlakom, tam pa pokličeta TAXI, pa žena takoj v luft, da ona se pa že ne bo z vlakom vozila. Pa fakin zastonj ga imata. Če bi mu zdravnik ali kdorkoli že prepovedal vožnjo avtomobila, bi se morala tudi žena s tem sprijaznit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
GupeM ::
Ne vem kaj sploh komplicirajo. Saj je bila cesta prazna, več kot očitno pa je, da je vozil prilagojeno, saj do nesreče ni prišlo.
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/60-l...
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/60-l...
GupeM ::
da se večina voznikov in voznic ne ustavi pol do 1m za drugim vozilom, temveč na 2-3m, s čimer podaljšajo kolono vozil in zmanjšajo število vozil, ki bo šlo skozi križišče do ugasnitve zelene.
Kakšna nebuloza. Ustaviti moraš dovolj nazaj, da imaš vsaj malo manevrskega prostora, ko za tabo pride vozilo na nujni vožnji. Najbolje se to vidi, ko folk na avtocesti ob zastojih ne ustavi dovolj zadaj, pride vozilo na nujni vožnji in nimajo nič manevrskega prostora, da bi se umaknili na rob cestišča (ja, napako so storili že v štartu, ker se niso že takoj umaknili na rob cestišča). Ampak ker si ne pustijo dovolj prostora, napake niti popraviti ne morejo.
Sicer pa ni problem, da je med avtomobili več prostora. Problem je, da folk ne spelje takoj (oz z minimalnim zamikom), ko spelje avto pred njimi, ampak brskajo po telefonih, ko opazijo da je tisti spredaj že speljal, pa še iščejo prvo prestavo in spuščajo ročno zavoro. Takrat se naredi že 10-15 ali še več metrov velika luknja med njima. Če bi speljala praktično hkrati (oz z minimalnim zamikom nekaj desetink sekunde), pa tista 2-3 metre ne igrata nobene vloge, ker 2-3 metre je hitro prekratka varnostna razdalja. Ne bom zdaj računal, ampak ocenjujem da je to že res minimalni minimum pri cca 15-20 km/h.
Miki N ::
Ne vem kaj sploh komplicirajo. Saj je bila cesta prazna, več kot očitno pa je, da je vozil prilagojeno, saj do nesreče ni prišlo.
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/60-l...
Solatko?
solatko ::
GupeM - Res si dušica, rakovim bolnikom se je prav prijetno fjakat 3h+ na pregled in nazaj ravno toliko, z avtom, če je zelo počasen sta v uri in pol na onkološkem. Da se zgubita ni nič čudno, saj je LJ več ali manj razkopana. Ne vem kdo je tebe učil vozit, mene so učili, da se v koloni ustaviš cca pol do največ m za vozilom pred teboj (takrat so eni puščali večjo razdaljo na klančkih, ker je skoraj vsakemu avto pri speljevanju ušel za pol metra nazaj).
Miki N - Bebo, po čem sklepaš, da bi to lahko bil jaz pa še 9 let mlajši je? Sem kje napisal, da sem se na mortorju vozil po zadnjem kolesu? Dajte si debili zapomnit, da solatko v življenju ni povzročil prometne nesreče, niti kogarkoli, kdajkoli spravil v nevarnost. Ta cepec na motorju bo slej ko prej končal v bolnici ali na Žalah in ne bo prvi.
Miki N - Bebo, po čem sklepaš, da bi to lahko bil jaz pa še 9 let mlajši je? Sem kje napisal, da sem se na mortorju vozil po zadnjem kolesu? Dajte si debili zapomnit, da solatko v življenju ni povzročil prometne nesreče, niti kogarkoli, kdajkoli spravil v nevarnost. Ta cepec na motorju bo slej ko prej končal v bolnici ali na Žalah in ne bo prvi.
Delo krepa človeka
WizzardOfOZ ::
Ne vem kdo je tebe učil vozit, mene so učili, da se v koloni ustaviš cca pol do največ m za vozilom pred teboj (takrat so eni puščali večjo razdaljo na klančkih, ker je skoraj vsakemu avto pri speljevanju ušel za pol metra nazaj).
Emšo te daje, pa si malo pozabil, kaj so te učili. Ker imaš havbo pred seboj kot novopečeni voznik ne moreš vedeti, koliko je pol metra spredaj (nimaš prakse), so učili, da si se v koloni ustavil tako, da si moral še videti tablico avtomobila pred seboj. Kar pa je bilo vedno med 2 in 1.5m in nikoli pol metra, ker so bile tablice na katrcah, spačkih, jugotih, fičkotih, bolhcah in stoenkah vedno dovolj nizko in si rabil med 1.5 in 2m da si ujel kot in videl tablico.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
GupeM ::
GupeM - Res si dušica, rakovim bolnikom se je prav prijetno fjakat 3h+ na pregled in nazaj ravno toliko, z avtom, če je zelo počasen sta v uri in pol na onkološkem.
Spet kar nekaj nakladaš, pa pojma nimaš.
1. Gospa ni (več) rakav bolnik, ima pa še vedno preglede.
2. Nimaš pojma od kod se vozita v Ljubljano. Lahko ti pa povem, da si z vlakom v cca 25 minutah na glavni postaji. Z avtom pa do onkološkega rabiš 30+ minut, če ni prometne konice. Če se pa vmes dvakrat izgubiš, je pa hitro lahko 40 minut do eno uro. Torej vlak zmaga. Konkretno. Pa še nevarnosti za prometno nesrečo nimaš.
2a: Da ne omenjam tega, da ima ta občina na voljo Prostoferje.
Da se zgubita ni nič čudno, saj je LJ več ali manj razkopana.
3. Do Tehnološkega parka in do onkološkega inštituta ni nič razkopano. Pa tudi če je, običajno taksisti to vejo in te od glavne postaje hitreje pripeljejo do cilja oz se ne lovijo.
Ne vem kdo je tebe učil vozit, mene so učili, da se v koloni ustaviš cca pol do največ m za vozilom pred teboj (takrat so eni puščali večjo razdaljo na klančkih, ker je skoraj vsakemu avto pri speljevanju ušel za pol metra nazaj).
4. Spet nimaš pojma, ker so te učili narobe, ali pa si si narobe zapomnil. Kot sem rekel, kadar posiljuješ tistega spredaj, nimaš nobenega manevrskega prostora, da se vsaj malo h kraju umakneš, če pride vozilo s prednostjo. Po potrebi zapelješ tudi na pločnik ali na kolesarsko stezo. Rad bi videl, kako ti to narediš, kadar posiljuješ tistega spredaj.
5. Razdalja med avtomobili nima nobene zveze s tem, koliko jih gre čez zeleno. Pomembno je le, kako hitro folk spelje. Vsi hkrati itak ne morejo, ker potem bo "varnostna razdalja" pol metra do 3 metre. Če spelješ nekaj desetink sekunde za tistim pred tabo, pa se varnostna razdalja avtomatsko ustvari. Če pa spelješ pol sekunde ali sekundo ali še več za tistim, ki je speljal pred tabo, se pa ustvari že luknja, ki pa je nezaželena.
6. Velikokrat se s stranske vključujem v zelo, zelo počasno oz celo stoječo kolono. Skoraj nikoli ni 2+ m med avtomobili, ko kolona stoji. Zelo redko. Običajno je okrog 1 m.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
St235 ::
Ravno to, da imas normalno razdaljo do vozila pred seboj omogoca optimalno speljevanje, ce si zabit v rit tistemu pred sabo je speljevanje bistveno bolj neenakomerno. Povsem enako kot pri prekratki varnostni razdalji med voznjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
WizzardOfOZ - Ja, ja vidim, ko grejo iz cliota na enoprostorca, rabijo najmanj 3 parkplace, da postavijo svojo gajbo, sicer pa važno, da svojo rit parkirajo. Kako pa si kot novo pečeni voznik parkiral? Avtošola je ravno zato, da te naučijo, kako oceniš kaj voziš. Mora ti bit vseeno ali imaš fičkota ali kombi, če te muči dolžina ali širina, ne smeš dobiti izpita. Kdo te je učil, da si moral videt tablico pri ustavljenem vozilu? Še pri motorju se nisem ustavljal dva metra za tistim spredaj (kadar ni bilo možno it mimo).
GupeM - Tudi, če se postaviš 2m za tistim spredaj imaš samo toliko prostora, da se postaviš malo počez, to pa vidim skoraj vsak dan, ko vozniki ne vedo kaj naj naredijo in se zgodi še večja štala.
St235 - Pol metra prostora je dovolj za normalno speljevanje, pazit moraš samo na to, da tisti spredaj res spelje in, da ga boš v tem primeru nabil, je manjša možnost, kot pri 2m, če tega ne pričakuješ. Sicer moraš pa takoj po speljevanju dosečt varnostno razdaljo.
GupeM - Tudi, če se postaviš 2m za tistim spredaj imaš samo toliko prostora, da se postaviš malo počez, to pa vidim skoraj vsak dan, ko vozniki ne vedo kaj naj naredijo in se zgodi še večja štala.
St235 - Pol metra prostora je dovolj za normalno speljevanje, pazit moraš samo na to, da tisti spredaj res spelje in, da ga boš v tem primeru nabil, je manjša možnost, kot pri 2m, če tega ne pričakuješ. Sicer moraš pa takoj po speljevanju dosečt varnostno razdaljo.
Delo krepa človeka
GupeM ::
GupeM - Tudi, če se postaviš 2m za tistim spredaj imaš samo toliko prostora, da se postaviš malo počez, to pa vidim skoraj vsak dan, ko vozniki ne vedo kaj naj naredijo in se zgodi še večja štala.
HAHAHAHAHAHA. In ti praviš, da folk ne pozna dimenzij svojih avtomobilov? Če imaš pred sabo 2 metra, lahko cel avto spraviš na pločnik na desni, ne da bi moral enkrat popraviti. Če imaš pred sabo pol metra, lahko pa le upaš, da je tisti pred tabo pustil več prostora in lahko on odmakne svoje vozilo, preden ga boš lahko ti. Če bo opazil, da od zadaj prihaja vozilo s prednostjo. Sicer ga lahko samo posiliš v rit.
Sicer pa tudi če lahko samo za dvajset cm bolj desno zapelješ, je včasih to že dovolj, da reševalcu ni treba popolnoma ustaviti ali pa da lahko gre mimo s 30 km/h, namesto z 10. In ja, na dveh metrih se avto premakne za več kot 20 cm bolj k robu, ne pa samo malo postavi počez, kot ti praviš.
Pa še en primer: Tisti pred tabo je slabo ocenil kje mora ustaviti, ker je enako slab voznik kot ti, in je nasproti vozečim onemogočil zavijanje levo na dovozno pot. Ker je pred sabo pustil samo pol metra, nima kaj narest. Ker ga za njim ti nabijaš v rit, ne more niti malo porikvercat, da bi se odmaknil in sprostil pot. Če sem za njim jaz, ima 2-3 metre prostora, da porikverca do mojega avta in s tem sprosti nasproti vozečim, da lahko zavijejo na dovozno pot.
Priznaj si končno, da nimaš pojma o varni vožnji.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ - Ja, ja vidim, ko grejo iz cliota na enoprostorca, rabijo najmanj 3 parkplace, da postavijo svojo gajbo, sicer pa važno, da svojo rit parkirajo. Kako pa si kot novo pečeni voznik parkiral? Avtošola je ravno zato, da te naučijo, kako oceniš kaj voziš. Mora ti bit vseeno ali imaš fičkota ali kombi, če te muči dolžina ali širina, ne smeš dobiti izpita. Kdo te je učil, da si moral videt tablico pri ustavljenem vozilu? Še pri motorju se nisem ustavljal dva metra za tistim spredaj (kadar ni bilo možno it mimo).
Je zelo očitno da niti pravil več ne poznaš. 44.člen ZPrCP:
Ne glede na prvi odstavek tega člena se ob dobrih prometnih razmerah, kadar se oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo, varnostna razdalja lahko zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi (minimalna varnostna razdalja).
Če malo zaokrožimo cifre (pa delim s 4, namesto s 3.6) dobim za 10km/h cela 2.5m varnostne razdalje. Torej bi v koloni pred semaforjem, kjer se voziš 10km/h, moral imeti vsaj 2.5m razdalje med tvojim in avtom pred tabo.
Tvojih pol do enega metra je občutno premalo. In zelo verjetno so tebe učili zelo slabi inštruktorji.
Avtošola je že zato, da se naučiš vozit. Ampak v 30 urah vožnje do izpita ne bo nihče znal točno ocenit koliko je pol metra pred havbo. Razen nakladačev tvojega tipa.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
c23po ::
Ravno zato, ker nihče ne zna pravilno oceniti varnostne razdalje, vgrajujejo radarje. Ker se v avtošolah zavedajo tudi, da je marsikomu dolgčas voziti z radarskim tempomatom, ne poučujejo v metrih ampak "enaindvajset, dvaindvajset".
In še Gupe, ki si "ravno prejšnji teden slišal za primer..."... Ta primer pove točno nič, dokler se ne postaviš na vhod kliničnega centra in prešeteješ vse tiste starčke, ki svoje žene srečno pripeljejo k zdravniku. In, če si jim že predlagal vlak in taksi, zakaj jim nisi velikodušno ponudil sebe za prostoferja?
Drugače obrnimo: če po cesti vozi kak nesposobni starček, je za to odgovoran njegov osebni zdravnik, ki ne opravlja svojega dela.
In še Gupe, ki si "ravno prejšnji teden slišal za primer..."... Ta primer pove točno nič, dokler se ne postaviš na vhod kliničnega centra in prešeteješ vse tiste starčke, ki svoje žene srečno pripeljejo k zdravniku. In, če si jim že predlagal vlak in taksi, zakaj jim nisi velikodušno ponudil sebe za prostoferja?
Drugače obrnimo: če po cesti vozi kak nesposobni starček, je za to odgovoran njegov osebni zdravnik, ki ne opravlja svojega dela.
Računalniki nimajo spominov.
solatko ::
GupeM - Ja prvi konec, zadnji pa posledično še bolj zapre cesto. To vidiš pogosto, ko je v igri vozilo s prednostjo. Temu se pa reče zapiranje uvozne ali izvozne poti, kar je normalen pojav v skoraj vseh gnečah. Nimaš kaj rint, če se promet ne premika in imajo nasproti vozeči dovojeno zavijanje v levo, počakaš pred uvozom, če pa ga že zapreš, nimaš na glavni cesti kaj vozit rikverc, da svojo napako na tak način popraviš, saj nikjer ne piše, da moraš zavijanje levo omogočit, če ne gre za klasično križišče.
WizzardOfOZ - Spet nekaj iz riti, govorimo o ustavljanju vozil pred semaforjem, to, da moraš uzpostavit varnostno razdaljo po speljevanju sem pa napisal. Nauči se brat ali pa preberi večkrat, če ne zastopiš. Mene so učili dobri inštruktorji (ne samo v AŠ), kot vse kaže, si ti popolni samouk. Dokler ne veš koliko je 1m te inštruktor ne sme prijavit na izpitno vožnjo.
c23po - Razen v Soči, ti noben zdravnik ne more prepovedat vožnje, lahko ti jo odsvetuje ali opozori, če ti predpiše zdravila po katerih ne smeš vozit, ne more pa ti to prepovedat. Iz urgenc se vozijo celo z dokolenskim gipsom na nogi.
WizzardOfOZ - Spet nekaj iz riti, govorimo o ustavljanju vozil pred semaforjem, to, da moraš uzpostavit varnostno razdaljo po speljevanju sem pa napisal. Nauči se brat ali pa preberi večkrat, če ne zastopiš. Mene so učili dobri inštruktorji (ne samo v AŠ), kot vse kaže, si ti popolni samouk. Dokler ne veš koliko je 1m te inštruktor ne sme prijavit na izpitno vožnjo.
c23po - Razen v Soči, ti noben zdravnik ne more prepovedat vožnje, lahko ti jo odsvetuje ali opozori, če ti predpiše zdravila po katerih ne smeš vozit, ne more pa ti to prepovedat. Iz urgenc se vozijo celo z dokolenskim gipsom na nogi.
Delo krepa človeka
GupeM ::
GupeM - Ja prvi konec, zadnji pa posledično še bolj zapre cesto. To vidiš pogosto, ko je v igri vozilo s prednostjo. Temu se pa reče zapiranje uvozne ali izvozne poti, kar je normalen pojav v skoraj vseh gnečah. Nimaš kaj rint, če se promet ne premika in imajo nasproti vozeči dovojeno zavijanje v levo, počakaš pred uvozom, če pa ga že zapreš, nimaš na glavni cesti kaj vozit rikverc, da svojo napako na tak način popraviš, saj nikjer ne piše, da moraš zavijanje levo omogočit, če ne gre za klasično križišče.
Če imaš spredaj 2 metra, se zadnji konec še kako odmakne. Če imaš pa tvoje pol metra, pa res še bolj zapreš.
Sicer pa če imaš plac, ne vem zakaj ne bi rikvercal, da bi dal plac tistemu, ki bi zavijal levo. Ne glede na to, ali gre za dvorišče ali za dovozno pot. Lahko si pizda in tega ne storiš. Čeprav nikjer ne piše, da moraš to storiti. Naj ti pa samo povem, da tudi nikjer ne piše, da je treba ustaviti pol metra za avtom pred tabo oz da ni dovoljeno ustaviti 2 metra prej.
Res vlečeš vse živo iz riti, samo da bi dokazal svoj prav. Da bi pa priznal, da ne znaš logično razmišljat, to pa ne... Tako kot tvoj famozni zeleni val v obe smeri hkrati...
Priznaj si že, da nisi tako brihten kot misliš da si.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
solatko ::
GupeM - Rikvercirati na glavni cesti se ne sme, niti ustavit ne smeš v tekočem prometu, da bi dal prednost nekomu iz neprednostne ceste (ustavljanje brez razloga je prekršek). Interes prometa je, da se križišče, oziroma cestišče pred semaforjem sprazni čim prej in, da čim več vozil zapelje pri zeleni, s tvojim dvo metrskim razmikom med vozili, pomeni pri destih vozili 20 metrov, kar pa pomeni kar nekaj časa, da sploh prideš do semaforja, na katerem je zelena morda pol minute ali na nekaterih še manj. Tudi na pp si nekateri puščajo dva metra prostora do tistega spredaj ali se postavijo tako, da je zadaj dva metra+ in spredaj enako ali še več, skratka tako, da na dveh pp stojijo sami, namesto dveh. Če nimaš pojma o prometu in gibanju le tega, bodi raje tiho. En na hitro izrečen lapsus, še ni tako pereč, kot vaše nabijanje enih in istih nebuloz skozi vse teme v prometu.
Delo krepa človeka
nejc_nejc ::
Solatko
Ce svoje gare na cesti postavljas v razdalji 50 cm od vozila pred sabo, sploh ne vem kako naj te okarakteriziram. Raje ne bom.
Ce svoje gare na cesti postavljas v razdalji 50 cm od vozila pred sabo, sploh ne vem kako naj te okarakteriziram. Raje ne bom.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ - Spet nekaj iz riti, govorimo o ustavljanju vozil pred semaforjem, to, da moraš uzpostavit varnostno razdaljo po speljevanju sem pa napisal. Nauči se brat ali pa preberi večkrat, če ne zastopiš. Mene so učili dobri inštruktorji (ne samo v AŠ), kot vse kaže, si ti popolni samouk. Dokler ne veš koliko je 1m te inštruktor ne sme prijavit na izpitno vožnjo.
Nakladaš. Noben od novopečenih voznikov, s 30 urnimi izkušnjami vožnje avta, ne zna pravilno ocenit, koliko je pol metra ali meter pred avtom. Zato je pravilo, da se ustaviš toliko zadaj, da še vidiš tablico avta pred tabo in si v varnem območju.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()