» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
281 / 308
»»

solatko ::

Pithlit, Tidule, c23po - Tako lepo usklajeni in tako lepo usekani. Niti en od vas, ni sposoben napisati predlog za tretinjsko znižanje mrtvih in poškodovanih, če prav je vzrok znan in tudi rešljiv, vendar ni s 1200€+ kazni, temveč z načinom, da bi vse te potencialne morilce prepričal, da ni dobro piti, se drogirati in potem sesti za volan.
Zakaj v drugih državah nimajo to kot kaznivo dejanje, preprosto, nimajo toliko pijančkov in zadetkov na cesti in nimajo 1/3 več mrtvih zaradi takih. Če bi jih imeli, bi imeli tudi strožjo zakonodajo pa ne finančno, temveč drugačno, bolj učinkovito.

kuall - Hvala za moralno podporo.8-)
Delo krepa človeka

Pithlit ::

Sej sem napisala da si genij. Pa ti spet ni prou. Ajd goni se nekam.
Life is as complicated as we make it...

c23po ::

kuall je izjavil:

solatko vs hijene. opažam vzorec, da se slovenceljni prav z užitkom družijo v trope hijen pri napadu na enega. dokaj nagravžna slovenska karakteristika. to je pa zato, ker se tako bojijo štrleti iz povprečja, ker so slovenci zgodovinsko hlapčki. po drugi strani bo povprečen slovenceljn vzvišen, da je neverjetno, najbrž izhaja ravno iz komplekska biti hlapček. zato vzvišeni hlapčki oz. vzvišeni povprečneži.

Vrni Sloveniji vse, kar je vložila vate. Ko boš videl v kakšnem dreku si, potem piši.
Četudi smo nagravžni trop hijen, mediokriteti (tako se reče tistim, ki se skrivajo v povprečnosti), hlapčki, vzvišeni povprečneži, si vseeno prizadevamo ustvariti lep svet. Tudi s tem, da se ne strinjamo z norimi idejami. Tako, zdaj pa ti... Kaj imaš?
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

solatko je izjavil:

Pithlit, Tidule, c23po - Tako lepo usklajeni in tako lepo usekani. Niti en od vas, ni sposoben napisati predlog za tretinjsko znižanje mrtvih in poškodovanih, če prav je vzrok znan in tudi rešljiv, vendar ni s 1200€+ kazni, temveč z načinom, da bi vse te potencialne morilce prepričal, da ni dobro piti, se drogirati in potem sesti za volan.
Zakaj v drugih državah nimajo to kot kaznivo dejanje, preprosto, nimajo toliko pijančkov in zadetkov na cesti in nimajo 1/3 več mrtvih zaradi takih. Če bi jih imeli, bi imeli tudi strožjo zakonodajo pa ne finančno, temveč drugačno, bolj učinkovito.

kuall - Hvala za moralno podporo.8-)


Napisati bi moral: "Pithlit, Tidule, c23po - Tako lepo ste z menoj usklajeni in tako lepo smo usekani. Niti en od nas, ni sposoben napisati predloga za..."
Ker pač nisi, moram jaz: Ne nismo sposobni. Mi smo sposobni razmisliti in ne pisati neumnosti.
Še to: jebeš moralno podporo, če razliva gnojnico po vsem okoli sebe. Ne rabiš tega.
Računalniki nimajo spominov.

Utk ::

Višje kazni ne pomagajo toliko, ker imamo dve kategoriji izven njih. Tiste, ki imajo veze in se jih ne kaznuje in tiste, ki nimajo nič in jim nič ne moreš. Prve se ne bo nikoli rešilo, ker bi za to morali zares nadzirat policijo, kar ne bojo dovolilo, druge kategorije ne bomo rešili, ker so v njej tudi cigani, ki so tudi nedotakljivi.
Višje kazni bi, spet, prizadele samo normalne, ki vprašanje kolk jih je v teh nesrečah. Njemu bi uničili življenje, desetim drugim na enga takega se pa ne bi niti las skrivil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

c23po ::

Utk, v tem je zrno soli. Bom (po Solatkovo) predlagal (superefikasno) rešitev za tiste, ki nimajo nič. V prometu to niti ni veliki problem. Če imajo prepoved vožnje se (poleg drugih sankcij) avtomatično zapleni vozilo. Ne glede na to čigavo je. Brez izjeme. Pa naj potem kupujejo vozila.

Nadzor policije pa je lahko dvorezen meč. Vprašanje je, kdo bo policijo nadziral. To štalo pravkar gledamo v telenoveli Razbobnani Golobnjak. Mogoče bi začeli z dekriminalizacijo ponujanja podkupnine?
Računalniki nimajo spominov.

Tidule ::

solatko je izjavil:

Pithlit, Tidule, c23po - Tako lepo usklajeni in tako lepo usekani. Niti en od vas, ni sposoben napisati predlog za tretinjsko znižanje mrtvih in poškodovanih, če prav je vzrok znan in tudi rešljiv, vendar ni s 1200EUR+ kazni, temveč z načinom, da bi vse te potencialne morilce prepričal, da ni dobro piti, se drogirati in potem sesti za volan.
Zakaj v drugih državah nimajo to kot kaznivo dejanje, preprosto, nimajo toliko pijančkov in zadetkov na cesti in nimajo 1/3 več mrtvih zaradi takih. Če bi jih imeli, bi imeli tudi strožjo zakonodajo pa ne finančno, temveč drugačno, bolj učinkovito.

kuall - Hvala za moralno podporo.8-)


Nov dan, nov kup dreka:

https://one.nhtsa.gov/people/injury/res...
https://road-safety.transport.ec.europa...
https://www.forbes.com/sites/niallmccar...

ja, alkohol je prisoten tudi v drugih državah, to ni neka slovenska posebnost. In kot ti statistika ZDA in Kanade, ki ju malikuješ jasno pove: tak sistem kaznovanja z vidika prometne varnosti povsem nič ne naredi glede reševanja problematike. Človek bi mislil, da v ZDA in Kanadi ni enega pijanca na cesti glede na to,da so po tvojih besedah implementirali univerzalno rešitev. Realen svet pa seveda ponovno pokaže samo eno: Si debil, ki pojma nima o čem govori.

Enako kot za pometno varnost nič ne narediti bedaki, ki si domišljate, da imate pravico kršit prometne predpise.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Mato989 ::

solatko je izjavil:

Pithlit, Tidule, c23po - Tako lepo usklajeni in tako lepo usekani. Niti en od vas, ni sposoben napisati predlog za tretinjsko znižanje mrtvih in poškodovanih, če prav je vzrok znan in tudi rešljiv, vendar ni s 1200€+ kazni, temveč z načinom, da bi vse te potencialne morilce prepričal, da ni dobro piti, se drogirati in potem sesti za volan.
Zakaj v drugih državah nimajo to kot kaznivo dejanje, preprosto, nimajo toliko pijančkov in zadetkov na cesti in nimajo 1/3 več mrtvih zaradi takih. Če bi jih imeli, bi imeli tudi strožjo zakonodajo pa ne finančno, temveč drugačno, bolj učinkovito.

kuall - Hvala za moralno podporo.8-)


Da da

Seveda

Ampak pol in vec smrti na cestah povzrocijo trezni kaj pa zdaj a tiste pa ne v zapor tisto pa je ok

Prekomerna hitroat pri treznemu tudi povzroci smrt zakaj tega ne kriminalizirat torej vsak km preko a to pa je ok
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

GupeM ::

solatko je izjavil:

Pithlit, Tidule, c23po - Tako lepo usklajeni in tako lepo usekani. Niti en od vas, ni sposoben napisati predlog za tretinjsko znižanje mrtvih in poškodovanih, če prav je vzrok znan in tudi rešljiv, vendar ni s 1200€+ kazni, temveč z načinom, da bi vse te potencialne morilce prepričal, da ni dobro piti, se drogirati in potem sesti za volan.

Sem že parkrat omenil v tej temi. Nič ti ne pomaga visoka kazen, denarna ali zaporna, če ni nadzora. Folk bo ravno tako pil, če bo vedel, da je cca 0,005 % da ga ustavijo, četudi je zagrožena dosmrtna zaporna kazen. Če bi se vsi zavedali, da je možnost da te dobijo vsaj 10 %, bi pa vsi manj pili, čeprav bi bila kazen samo 100 €.

Težava je seveda tudi to, da sodniki vračajo vozniške kar po tekočem traku, če te že slučajno dobijo.

c23po ::

GupeM je izjavil:

... Nič ti ne pomaga visoka kazen, denarna ali zaporna, če ni nadzora. ...

Tudi v tem je zrno soli. A za to niti potrebe po grdi notranji kontroli policije ni. Morajo le poročati o številu preverjenih in številu ujetih.
Računalniki nimajo spominov.

mirator ::

A za to niti potrebe po grdi notranji kontroli policije ni. Morajo le poročati o številu preverjenih in številu ujetih.
Imam prenizek IQ, da bi to razumel.

Pithlit ::

mirator je izjavil:

A za to niti potrebe po grdi notranji kontroli policije ni. Morajo le poročati o številu preverjenih in številu ujetih.
Imam prenizek IQ, da bi to razumel.

Norma, po domače. Zato pa so včasih kot inkasant - ker lovijo normo.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Če imajo prepoved vožnje se (poleg drugih sankcij) avtomatično zapleni vozilo. Ne glede na to čigavo je. Brez izjeme. Pa naj potem kupujejo vozila.

A tisto neregistrirano "vredno" 300 evrov? Ful se bo kdo sekiral.

Nadzor policije pa je lahko dvorezen meč. Vprašanje je, kdo bo policijo nadziral. To štalo pravkar gledamo v telenoveli Razbobnani Golobnjak.

"Civilna družba". Zadnjič je bil primer enga, ki je z mercedesom nekoga ubil. Nekdo bi moral imet pooblastila in dolžnost, da bi raziskal, ali se je ta večkrat vozil nažgan (ne da samo pogleda zgodovino kazni, ampak da malo izpraša ljudi), je že kdaj izgubil izpit, kdo mu ga je vrnil in na podlagi česa, kje se je nažgal, itd. Če hočemo spravit število na 0, je treba it v izvor vsakega primera posebej. Kdo je zajebal, da se je ta vozil pijan. On itak, ampak zakaj ga ni nihče ustavil, že prej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

predi ::

Spet sem imel čast srečat par pacientov na cesti med vikendom. Ni mi jasno, zakaj ste tako zafrustrirani za volanom, čim srečate koga, ki želi voziti po predpisih.

Tip se mi je s tovornjakom vozil zadaj tudi na manj kot sekundni razdalji vsaj kakšnih 5 km (Cigonca/Poljčane). Enostavno je želel izvajat pressing zadaj. Odsek sem odpeljal točno tako, kot običajno. Malo naprej me je krepko nad najvišjo dovoljeno hitrostjo nevarno prehitel (vključil se mi je direktno pred nos) in nadaljeval z vsaj 70-80 po naselju z več nepreglednimi ovinki, prehodi za pešce, križišči, ipd.

mirator ::

Ne vem, kaj od te objave pričakuješ? Pač si naletel na situacijo z norcem za volanom,ne prvi ne zadnji niti ne prvič ne zadnjič. Jaz ti lahko samo povem, kako v takšni situaciji postopam jaz:
- če je cesta pred mano pregledna (ni važno ali je polna ali prekinjena črta), vklopim desni žmigavec in se umaknem skrajno desno in nekoliko tudi zmanjšam hitrost ter nestrpnežu omogočim, da se čim prej oddalji od mene,
- če je cesta pred mano nepregledna, se umaknem tam, kjer je možno in ga spustim predse,
- če ni možnosti umika pač peljem s svojo hitrostjo dalje in, ker je za mano očitno nek norec, pozorno opazujem njegove reakcije. Če opazim, da me prehiteva v nepreglednem ovinku ali v trenutku, ko v daljavi zagledam nasproti vozeče vozilo, relativno močno zavrem, da čimprej švigne mimo mene. Včasih pa tudi pospešim, da se lahko norec pravočasno za mano vrne na smerni pas.
Pač, na cesti ego nima kaj delati.

predi ::

Zakaj sem opisal pacienta v temi o Talentih na slovenskih cestah? Ne vem. /s

c23po ::

Pithlit je izjavil:

mirator je izjavil:

A za to niti potrebe po grdi notranji kontroli policije ni. Morajo le poročati o številu preverjenih in številu ujetih.
Imam prenizek IQ, da bi to razumel.

Norma, po domače. Zato pa so včasih kot inkasant - ker lovijo normo.

Če hočemo, da bodisi povprek zapirajo, ali pa le kasirajo, na cesti biti morajo.
Računalniki nimajo spominov.

Pithlit ::

c23po je izjavil:

Pithlit je izjavil:

mirator je izjavil:

A za to niti potrebe po grdi notranji kontroli policije ni. Morajo le poročati o številu preverjenih in številu ujetih.
Imam prenizek IQ, da bi to razumel.

Norma, po domače. Zato pa so včasih kot inkasant - ker lovijo normo.

Če hočemo, da bodisi povprek zapirajo, ali pa le kasirajo, na cesti biti morajo.

To valda. Problem je da imajo nepredpisano normo... Kar pomeni da včasih nasankajo ljudje ki bi drugače enostavno šli skozi sito. In potem so policaji kar inkasanti.
Life is as complicated as we make it...

Tidule ::

Predpogoj, da nasrkaš je, da kršiš prometne predpise. Če se že v osnovi temu izogibaš je statistična verjetnost, da boš dobil kakršnokoli kazen za prometni prekršek izjemno majhna.

c23po ::

Pithlit je izjavil:

c23po je izjavil:

Pithlit je izjavil:


Norma, po domače. Zato pa so včasih kot inkasant - ker lovijo normo.

Če hočemo, da bodisi povprek zapirajo, ali pa le kasirajo, na cesti biti morajo.

To valda. Problem je da imajo nepredpisano normo... Kar pomeni da včasih nasankajo ljudje ki bi drugače enostavno šli skozi sito. In potem so policaji kar inkasanti.

Lep razvoj debate. Solatko nas je pripeljal do tega, da počasi premišljujemo, ali so mogoče inkasanti na cesti dobra stvar. Mene osebno ne motijo, saj delam tako kot Tidule. Ne samo zaradi inkasantov. Zato, ker je to dobro. Me dvigne na nivo, kjer tiste ure, ki jih vsak dan zabijem na cesti, postanejo znosne.

Da bi zgodba o (ne)prekomernom kaznovanju alkoholikov v prometu dobila nek pametni konec je tukaj predlog iz študije, ki jo je našel Tidule:

(*) Hvala, google translate!
Ukrepe za zmanjšanje vožnje pod vplivom alkohola lahko razvrstimo v pet ločenih skupin. Te so:
Zmanjšanje dostopnosti alkohola
• Omejitev prodajnih točk
• Dvig cen
• Zvišanje najnižje starosti za uživanje alkohola
Ločevanje alkohola od vožnje
• Blokade za alkoholni vžig
• Določeni gonilniški programi
Policijski nadzor
• Zakonske omejitve
• Število (naključnih) obcestnih alkotestov
• Sankcije
Izobraževanje in informiranje
• Izobraževalni programi o alkoholu v šolah in pri usposabljanju voznikov
• Tečaji za izpopolnjevanje voznikov (tečaji rehabilitacije)
• Javne kampanje
• Spodbujanje varnostne kulture


... In se naenkrat zazdi, da vse to delajo tudi pri nas.
Vprašanje je, ali deluje? Če pogledam statistiko (pa ne tiste, ki pozna samo kategorijo "cepajo kot muhe") je videti kot: "Eppur si muove."
Računalniki nimajo spominov.

Pithlit ::

Pithlit je izjavil:

c23po je izjavil:

Pithlit je izjavil:

mirator je izjavil:

A za to niti potrebe po grdi notranji kontroli policije ni. Morajo le poročati o številu preverjenih in številu ujetih.
Imam prenizek IQ, da bi to razumel.

Norma, po domače. Zato pa so včasih kot inkasant - ker lovijo normo.

Če hočemo, da bodisi povprek zapirajo, ali pa le kasirajo, na cesti biti morajo.

To valda. Problem je da imajo nepredpisano normo... Kar pomeni da včasih nasankajo ljudje ki bi drugače enostavno šli skozi sito. In potem so policaji kar inkasanti.

Realnost je pač taka da če prekoračiš omejitev hitrosti za tiste 2-3 km/h (z upoštevano toleranco) in se normalno obnašaš... Te bodo lepo kar spustili mimo, mogoče te bodo prosili da pojdi malenkost počasneje (ker je še ena patrulja par km naprej). Veliko je situacij ko te sam opomnijo na napake.

Ko lovijo svojo normo pa teh odpustkov ni. In če je treba, postanejo zelo natančni. In takrat folk joka da so inkasanti.

Mene nič od tega ne moti. Sem mirno sprejela in plačala prekoračitev oh za 1km/h. Šiht je šiht. Vsak ima nekega šefa in se včasih res ne more odločat prosto po Prešernu.
Life is as complicated as we make it...

solatko ::

Delo krepa človeka

ZveeZ ::

A otroci sploh se znajo pogledat "levo-desno-levo" preden preckajo cestisce?

c23po ::

Bom tvegal izbris, pa vseeno: https://www.sentjernej.si/post/238971
Računalniki nimajo spominov.

Tidule ::

ZveeZ je izjavil:

A otroci sploh se znajo pogledat "levo-desno-levo" preden preckajo cestisce?


Otrok je bil na prehodu za pešce, voznica je napihala 0,38mg/l, problem je pa, da otrok ni dovolj dobro pogledal levo desno? Jezus, pa smo spet pri mokrih sanjah solatka, kako okrivit žrtev.

ZveeZ ::

Tidule je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

A otroci sploh se znajo pogledat "levo-desno-levo" preden preckajo cestisce?


Otrok je bil na prehodu za pešce, voznica je napihala 0,38mg/l, problem je pa, da otrok ni dovolj dobro pogledal levo desno? Jezus, pa smo spet pri mokrih sanjah solatka, kako okrivit žrtev.

/S ;)

Tidule ::

Ti že mogoče, čakaj da dementnežu popustijo zdravila.

solatko ::

ZveeZ - Na otroke in starce morajo vozniki še posebej pazit, zato ne bo mokrih sanj, jih pa imaš morda ti. Link sem obesil zaradi alkota!

Tidule - Jaz jih pri 69. ne rabim, ti pa si brez določenih substanc izgubljen. Baje imate tisti, ki ste blizu pravu radi bele črtice, vsaj tako se je govorilo po Ljubljani.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Tidule ::

Me veseli, da te je sprečala pamet in si nehal krivit žrtve. Očitno se bo tudi tebe še kaj prijelo.

solatko ::

Tidule - Bimbo, pokaži mi en post, kjer sem krivil žrtve, seveda ti ne ločiš izjave, da bi bilo večina pešcev še živih, če bi uporabljali v otroštvu naučeno mantro levo-desno-levo in prečkanje, če je frei. Pri Sv.Petru ni bonifikacij, če si imel prednost, potrebno je pa samo ustavit korak, kar je lažje, kot vozeči kos železa, sploh, če te voznik zaradi buljenja v telefon, spregleda ali, če je zadet in sploh nič ne vidi in vozi po sredini med dvema cestama. To, da krivim žrtve ste se pa spomnili taki, ki večkrat absorbirate kaj belega.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Ko moron izjavi oksimoron...

Pithlit ::

Postane oksi?

Meni to stalno obrekovanje postaja nadležno. Sem drugače prepričana da je solatko brez opcije interneta čisto normalen možakar. Ampak noč ima svojo moč...
Life is as complicated as we make it...

predi ::

Evo ga, talenta. Mislim, da je Neimenovani enkrat omenjal ravno to cesto, ko sem ga še bral (verjetno nekaj v smislu, kako butasto, da je tam 50).

Maribor: Enaindvajsetletnik v meganu v prometni konici po Titovi cesti divjal s 131 kilometri na uro

Na delu ceste, kjer so ga policijski merilniki ujeli, je omejitev hitrosti 50 kilometrov.

Policisti Postaje prometne policije Maribor so včeraj v popoldanski prometni konici na Titovi cesti v Mariboru izvajali nadzor cestnega prometa z meritvami hitrosti. Nekaj minut po 15. uri so z laserskim merilnikom hitrosti izmerili hitrost osebnemu avtomobilu znamke Renault megane, ki ga je vozil 21-letni Mariborčan. Na delu Titove ceste, kjer je omejitev hitrosti 50 kilometrov na uro, je vozil s 131 kilometri na uro, kar je 81 kilometrov več od največje dovoljene hitrosti.

Za takšen prekršek je predpisana globa 1200 evrov in stranska sankcija 18 kazenskih točk. Policisti so vozniku začasno odvzeli vozniško dovoljenje ter mu prepovedali nadaljnjo vožnjo in zoper njega podali obdolžilni predlog na okrajno sodišče.

https://vecer.com/kronika/maribor-enain...

matic492 ::

Mislim, tam je omejitev 70, potem je pa samo pred/na mostu 50. Da je pa tam peljal 131 v Meganu pa močno dvomim da je bil "prometna konica" :)) (razen če je bil Megane RS lol)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Invictus ::

Svašta, baba pijana ko krava, povozi pešca na prehodu, vi pa obtožujete pešca, ki ni pogledal levo/desno?

Bolano...

To kravo bi morali dati pofukat migrantom, pa ne bi več spila niti kapljice alkota...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ZveeZ ::

Invictus je izjavil:

Svašta, baba pijana ko krava, povozi pešca na prehodu, vi pa obtožujete pešca, ki ni pogledal levo/desno?

Bolano...

To kravo bi morali dati pofukat migrantom, pa ne bi več spila niti kapljice alkota...

Hja ves kko je.. za trcenje v pesca sta vedno potrebna 2. /s

matic492 ::

To da imaš na papirju prednost še ne pomeni da rineš v nevarnost ne? Kolikokrat bi po tej logiki lahko vsak izmed nas razbil avto vsakičn, ko nam kdo izsili prednost na cesti?

Jaz sem enkrat šel do okrepčevalnice z avtom po nekaj za malico, direkt iz parkirišča sem samo nekaj prestavljal vrečko z burgerjem po sovoznikovem sedežu in za 1-2 sekunde nisem gledal na cesto, v tem času stopi punca na prehod. Ampak je k sreči bila pozorna in se mi je ustavila sredi ceste, če bi gledala v telefon bi jo 100% zbil (sicer ne bi bilo kaj hudega, ker je bila nizka hitrost, ampak vseeno). Torej ne vem kaj hočeš povedat, ona je imela 100% prednost in jaz sem pač bedak v tej situaciji, ona bi pa bila isto bedak, če bi stopila naprej samo zato, ker ima prednost.

To je bil en izmed tistih trenutnkov streznitve, ko res pomisliš, kaj vse se lahko zgodi na cesti.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Invictus ::

No vidite, to ste šoferji, ki vas solatko konstantno kurca, ker niste pozorni na okolico.

To, da šofer, ki povozi pešča na prehosu za pešce, krivdo podeli s pešcem, samo kaže kake kretenski šoferji ste...

Vse za pleh...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

matic492 ::

Kaj da fuck ma to veze s plehom?

Enako sem tudi doživel v obratni situaciji, kjer sem se kot pešec ustavil vozniku sredi prehoda za pešce, ki je gledal v telefon v coni 30, ki bi me 100% zbil, če se ne bi ustavil sredi prehoda.

Pozornost pa nikoli ni 100%, ker je to nemogoče, samo eni pač upamo priznat, da nismo perfektni.

Imam še eno situacijo, zavijanje levo v konici, koloni v obe smeri ceste. Jaz gledam levo, gledam desno, zapeljem in kar naenkrat avto iz desne, ki ga nisem registriral. Ustavil sem se meter pred njim, tako da ni bilo nič. Kasneje gledam dashcam posnetek, avto je bil bele barve, sredi dneva, 100% viden na posnetku, jaz ga pa mentalno nisem registriral. Še danes mi ni jasno, kako in zakaj ga nisem videl. Nisem bil na telefonu, nisem bil pod vplivom ničesat, nisem gledal v navigacijo, nič, samo na cesto sem gledal.

Zato se pa reče "nesreča".
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

GupeM ::

Seveda. To se lahko zgodi vsakemu, razen solatkotu. Njegov avto nima A stebričkov, tako da se ti zanj ne more skriti ne pešec, ne kolesar, ne motorist. Nihče. Nekateri avti imajo tako široke A stebričke, da se še šleper lahko zadaj skrije. Solatkotov je pa cel steklen. Vključno z motorjem in sedeži. On še skozi potnike vidi, če se kdo z njim pelje.

predi ::

matic492 je izjavil:

Mislim, tam je omejitev 70, potem je pa samo pred/na mostu 50.
Pa pred krožnim pri Lidlu in pri Obiju. Ampak verjetno so ga res na mostu izmerili. Tam se zbira smetana kretenov v MB. Vsi mislijo, da so na avtocesti, na obeh straneh pa pločnik, ki ga vozilo pri visoki hitrosti prebije kot da ga ni.

mirator ::

matic492 je izjavil:

To da imaš na papirju prednost še ne pomeni da rineš v nevarnost ne? Kolikokrat bi po tej logiki lahko vsak izmed nas razbil avto vsakičn, ko nam kdo izsili prednost na cesti?

Jaz sem enkrat šel do okrepčevalnice z avtom po nekaj za malico, direkt iz parkirišča sem samo nekaj prestavljal vrečko z burgerjem po sovoznikovem sedežu in za 1-2 sekunde nisem gledal na cesto, v tem času stopi punca na prehod. Ampak je k sreči bila pozorna in se mi je ustavila sredi ceste, če bi gledala v telefon bi jo 100% zbil (sicer ne bi bilo kaj hudega, ker je bila nizka hitrost, ampak vseeno). Torej ne vem kaj hočeš povedat, ona je imela 100% prednost in jaz sem pač bedak v tej situaciji, ona bi pa bila isto bedak, če bi stopila naprej samo zato, ker ima prednost.

To je bil en izmed tistih trenutnkov streznitve, ko res pomisliš, kaj vse se lahko zgodi na cesti.

Po dolgem času zopet en realen post.
Ne glede na zakonodajo, prednost ni kar absolutna. Kaj ti koristi, če se zaradi prednosti preseliš k sv. Petru, tisti ki ti pa je to omogočil pa je na zemlji, mogoče zaradi trenutne nepozornosti, položen v Prokrustovo posteljo vesti in družbene kazni.

cvalsr ::

To, da šofer, ki povozi pešča na prehosu za pešce, krivdo podeli s pešcem, samo kaže kake kretenski šoferji ste...

Ti seveda nisi kretenski, ti imaš 100% prav, vedno. Malo se izobrazi: Svet ni črno - bel. Krivda je VEDNO deljena. Je pa možen celoten razpon nekje med 5 in 95%. Od 0 do 100 pa NE - veš, če si sam (kot pešec) ne boš popolnoma nič pomagal, ti tudi Bog ne more.
Jaz sem nekoč dobil na havbo od strani nad desno kolo v pozicijo "po pasje" neko avšo že 2 m čez prehod za pešce, pri hitrosti 10 km/h, ko sem v 2. pod štandgasom iskal parkplac... in telefon ji je padel iz rok. Po mnenju "nekretenskega šoferja" sem bil seveda popolnoma jaz kriv...

MIHAc27 ::

Pogosto opazujem pešce in kolesarje sploh po mestu. Če je semafor je nekako ok, če ga pa ni pa se ljudje obnašajo, kot da je, in jim ni treba gledat levo-desno.
Ja zebra da prednost, ampak mene ne bo bolelo v avtu, če te zbijem.

In ja, na prehodu bi me že enkrat skoraj zbil avto, čeprav sem gledal levo-desno. Bedak je šel prehitevat avto, ki mi je ustavil. Čez cca 200m je imel rdeč semafor, in se je tam ustavil. Še danes mi je žal, da me je pač šokiral in sem obstal, če bi ga ujel preden je bila zelena, ziher bi se tepla ali pa bi mu vsaj tablico odtrgal, da bi ga lahko prijavil policiji. (videl ga nisem, lahko da je bila ženska, ampak malce dvomim. Pri objestni vožnji so večkrat deci za volanom, pri defenzivni in počasni pa ženske)*

*Kolikor jih jaz vidim

mirator ::

Podoben primer je v Ljubljani Tomačevska cesta (to je cesta, ki poteka mimo Žal v Ljubljani), kjer je pred ca 100 m oddaljenim semaforiziranim križiščem, križišče Tomačevske s potjo, ki jo uporabljajo kmetje in sprehajalci. V tem križišču je tudi narisan in s prometnim znakom označen prehod za pešce. Preko tega prehod grem velikokrat in imam kar nekaj izkušenj. Seveda se vedno prepričam, če je prehod varen. Se pa zgodi, da ko stopim na prehod in se iz leve približajoči hitro vozeči avtomobil ne namerava ustaviti (roko na srce, večina se ustavi), se pač jaz, kljub prednosti ustavim in počakam, da švigne mimo mene in se čez 100 m ustavi pred rdečim semaforjem. Ker v tem križišču, kjub gostoti sprehajalcev, še ni zgodila prometna neseča (vsaj jaz ne vem zanjo), verjamem da so vsi sprehajalci dovolj previdni in ne izsiljujejo dovoljene prednosti.

solatko ::

maticb492 - Če se ne moreš skoncentrirat na vožnjo, ko si za volanom, nikar ne vozi. To je opravilo, pri katerem je nezbranost ali opravljanje kaj drugega vmes, najbolj nevarno početje za druge udeležence v prometu.

GupeM - Če voziš s PH se ti to ne more zgodit, jaz v 55.- letih +, še nikoli nisem zaviral na polno, ker ravno to pomeni nezbranost ali pomanjkanje izkušenj.

mirator - Razlika med mrtvimi in živimi pešci je ravno v tem, da so se živi vedno ustavili, tudi če jih je lovil avto, kljub prednosti, mrtvi pa so pač izkoristili prednost. Na žalost se pešca, kolesarja, mopedista ali motorista z lahkoto spregleda, saj ga zakrije predmet v debelini kemičnega svinčnika in zato mora bit ranljivejši udeleženec v prometu še toliko bolj previden, seveda, če hoče dočakat visoko starost.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Če voziš s PH se ti to ne more zgodit, jaz v 55.- letih +, še nikoli nisem zaviral na polno, ker ravno to pomeni nezbranost ali pomanjkanje izkušenj.

Evo, točno o tem sem govoril. Vsesposobni solatko ima vse pod kontrolo. Celo druge udeležence v prometu.

solatko ::

GupeM - Glede na to, da sem že zelo dolgo na cesti, nisem povozil nikogar in mene niso povozili, bo že držalo, da imam v prometu vse pod kontrolo. Ja so me drugi hoteli pa sem jih prej opazil in se umaknil na varno. Pri nekaterih dogodkih, sem se resno vprašal, če res vsak idiot lahko naredi vozniški izpit in ima tako srečo, da mu ga kljub popolni neprilagojenosti, ne vzamejo in ga globoko zakopljejo.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Solatko še kar potrjuje mojo tezo. Tip je vsemogočen. Vidi celo skozi stvari, skozi katere ostali ne vidimo. Tip predvidi stvari, ki jih ostali ne moremo. Edina njegova šibka točka je radar na Zaloški. Pa še temu bi se izognil, če ne bi izgubil koncentracije za 0.003 sekunde. Pa še takrat mu je koncentracija padla le za 0,002 promila. Mu pa to oprostimo, ker pač ni bil s svojim avtom in je nekako razumljivo, da ga ne obvladaš tako kot svojega.

GrimReaper3 ::

Joj, koliko bedastoč samo ko sem šel iz šihta ob 22:30.
Najprej se mi v krožnem ravno pred mano naserje en Golf 6. Model vozi tipično za to krožno en čas 60, ne morem reči da je pospeševal, ker je tako hitrost dobil takoj, ampak več mu pa ni šlo, potem čez 500-1000m pa le prileze do 65, mogoče celo 68 po mojem števcu. Resno, da en ultimativni nemški stroj ne zmore vsaj minimalno sprejemljivih 80, oz. za nočne razmere bi bilo to že kar dobro sprejemljivo, čeprav bi bilo še vedno bolje 85 ali celo 90.

Potem na AC, pa čeprav je bila skoraj povsem prazna, imaš še vedno sem pa tja po 3 talente skupaj, ki si vozijo na razdalji 10-20m. OMG, jaz v takih primerih samo potegnem do 180, da se jih losam za dobro vsaj za ta dan, potem pa nadaljujem 160.
Zadnjo tretjino poti pa le naletim na enega, ki je šel ene 500m pred mano spodobnih 138. Šele to je potem lepa konstantna vožnja s potovalno hitrostjo.
Zdaj če bi hoteli tisti trije rešiti situacijo kolikor toliko v skladu z zakonom, bi srednji pač moral obdržati hitrost, kakršnakoli je že bila, recimo da 120, zadnji bi moral začasno zmanjšati hitrost na 100, prvi pa začasno potegniti na 140. Ampak ja, kdo bo šel zmanjševat na 100, potem pa pospeševat nazaj na 120.
Prej se je treba vprašati kako je sploh prišlo do take bizarne situacije. Največji vzrok da pride do takih situacij so priključki kjer prihaja nov promet, ki je za že vključene dostikrat zelo nezaželen. V tem primeru se je pa srednji nagužval med 2 iz prehitevalnega pasu. To je ena večjih napak, ki jo lahko narediš na AC. Ko greš enkrat nazaj desno, moraš vzpostaviti tako razdaljo do tistega zadaj kot do tistega spredaj, ne pa da padeš v sendvič. Pač ta če je že začel prehitevat, bi moral prehitet oba.
Pa ne tako kot je en drug prehiteval, ko je začel zavijat desno 5m pred avtom, in to ponovil še ene 2x, ali pa je bil še en drug enak kaliber. To je potem glavni razlog, da na naših cestah ne moreš voziti počasi, ker imaš vedno enega takega pacienta.
Drugi so pa potem taki, ki ne znajo niti držati voznega pasu, ali so preveč na sredini ali pa vijugajo. Preveč po robu itak noben ne vozi.

Da ne govorim da je bil levi pas praktično celo pot povsem prazen. Če je res gužva na desnem pasu, se pa le izkoristi tudi levi pas. No jaz se nisem pritoževal, sem lahko vsaj v miru prehiteval.
Moram kar reči da že par mesecev nisem rabil prehitet po desni. Res pa da sem si to že rekel, da nima smisla, prvič se mi redkokdaj tako zelo mudi.

Zgodovina sprememb…

««
281 / 308
»»