» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
282 / 308
»»

val46 ::

O poglej ga...Še živ? :))

Drugače, za aktivni ali pa celo radarski tempomat si že slišal? Jaz z njim prevozim skoraj vsak km AC in mi je čisto vseeno al mam spredaj al zadaj ali na obeh straneh nekoga. Bolj umirjeno kot z njim se pač vozit ne da. In kaj ti veš kaj so tisti trije počeli en za drugim? Morda so bli skupaj...šli na isto zadevo, torej, zakaj bi morali voziti vsak v svojem kilometru, če so lahko en za drugim?

c23po ::

cvalsr je izjavil:

...Krivda je VEDNO deljena. Je pa možen celoten razpon nekje med 5 in 95%. Od 0 do 100 pa NE...

Svet res ni črno - bel, a preverimo tezo o vedno deljeni krivdi. Predpostavimo enostavno situacijo: Iz stranske ulice se želiš vključiti na prednostno. Gledaš levo, vidiš vozilo ki upočasnjuje in ima vklopljen desni smernik. Pogledaš še levo, ugotoviš, da ni nikogar, ne pešcev ne vozil, ki bi jih izsilil in zapelješ. Tisti z žmigavcem te nabije v leva vrata. Koliko % je tukaj tvoje krivde? (Za naslednjo fazo preverbe predpostavimo, da je pesjaner naredil to namerno, da bi na račun tvoje zavarovalnice popravil svoj avto. Koliko je sedaj procentov tvoje krivde?)
Ja, svet res ni črno - bel.

solatko je izjavil:

GupeM - Glede na to, da sem že zelo dolgo na cesti, nisem povozil nikogar in mene niso povozili, bo že držalo, da imam v prometu vse pod kontrolo. Ja so me drugi hoteli pa sem jih prej opazil in se umaknil na varno. Pri nekaterih dogodkih, sem se resno vprašal, če res vsak idiot lahko naredi vozniški izpit in ima tako srečo, da mu ga kljub popolni neprilagojenosti, ne vzamejo in ga globoko zakopljejo.

Torej lahko sklepamo tudi tako: sem pogosto na sprehodu v gozdu in še nikoli me ni napadel medved. Iz tega sledi, da sem vrhunski strokovnjak za obvladovanje agresije pri tej vrsti.
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

c23po ::

val46 je izjavil:

O poglej ga...Še živ? :))

Drugače, za aktivni ali pa celo radarski tempomat si že slišal? Jaz z njim prevozim skoraj vsak km AC in mi je čisto vseeno al mam spredaj al zadaj ali na obeh straneh nekoga. Bolj umirjeno kot z njim se pač vozit ne da. In kaj ti veš kaj so tisti trije počeli en za drugim? Morda so bli skupaj...šli na isto zadevo, torej, zakaj bi morali voziti vsak v svojem kilometru, če so lahko en za drugim?

Sindrom egoističnega narcisa: "Ker pač po cesti bluzite ravno takrat, ko sem Jaz tukaj, bi to morali početi po Mojem zgledu Idealnega Voznika". In njegov izgovor za ne-tempomat je: "Ker je dolgcajt in zaspim."

Edit: velike začetnice
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

cvalsr ::

Koliko % je tukaj tvoje krivde?

Tistih 5% pa že, se ti ne zdi? Ker ni prepovedano biti 'trotl-ziher' in počakati, kaj bo 'nasprotnik' res naredil. Kljub temu, da imaš po zakonu pravico domnevati, da bo ravnal po pravilih. Pač nisi bil 'solatko', da bi predvidel, da je 'nasprotnik' zaspan, pijan, mu je postalo slabo, mu ne dela opozorilna lučka žmigavca ali pa te bo celo namerno ruknil ... Ne, nič ni črno-belo.

GupeM ::

Potem lahko ukinemo žmigavce, če se bomo vedno čakali, da bomo trotl ziher.

Sicer imaš pa še drug primer. Voziš po regionalki, nasproti počasna kolona. Solatko začne prehitevat kolono. Ti ga vidiš, na tvoji levi kolona, na tvoji desni ograja. Zapelješ povsem do ograje in ustaviš. Solatko misli, da je vsemogočen in poskuša nadaljevati vožnjo po sredini ceste med tabo in kolono. Ker ni dovolj prostora, se zabije vate. Koliko odstotkov si ti tukaj kriv in zakaj toliko?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

mirator ::

Solatkomanija ne popušča. Sicer zabavno, vendar tudi zaskrbljujoče. Glede na to, kako ga nekateri nonstop vpletate v svoje poste pa ne glede ali je solatko v debati udeležen ali ne, je verjetnost, da ga imate v glavi tudi, ko vozite. In potem v določenih situacijah razmišljate, kaj bi v dotičnem primeru naredil solatko.

matic492 ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

A je solatko enga razpizdu in se je zabil v njega?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

solatko ::

Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

val46 ::

Od kje si pa to potegnil...to je blo že 14 dni nazaj

c23po ::

cvalsr je izjavil:

Koliko % je tukaj tvoje krivde?

Tistih 5% pa že, se ti ne zdi? Ker ni prepovedano biti 'trotl-ziher' in počakati, kaj bo 'nasprotnik' res naredil. Kljub temu, da imaš po zakonu pravico domnevati, da bo ravnal po pravilih. Pač nisi bil 'solatko', da bi predvidel, da je 'nasprotnik' zaspan, pijan, mu je postalo slabo, mu ne dela opozorilna lučka žmigavca ali pa te bo celo namerno ruknil ... Ne, nič ni črno-belo.

Drži. Tistih 5% sodi v Solatkove nadmoči, ki jih normalni navadni smrtniki nimamo. Večina ljudi sodeluje v tem sistemu, ki mu rečemo družba (ali promet), ker pričakuje nek nivo varnosti in reda. Zato so pripravljeni vložiti del svoje svobode (karkoli pod tem razumemo) v zameno za varnost. Če pri VSAKEM incidentu začnemo razmišljati o delitvi krivde tvegamo, da ljudje rečejo: "Hvala lepa, tega ne rabim." Praktično bi tak način pripeljal tudi do učinka s nasprotne strani. Bogati silaki bi si lahko omislili advokate, ki bi tvojih 5% krivde pretvorili v 95%.
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

mirator je izjavil:

Solatkomanija ne popušča. Sicer zabavno, vendar tudi zaskrbljujoče. Glede na to, kako ga nekateri nonstop vpletate v svoje poste pa ne glede ali je solatko v debati udeležen ali ne, je verjetnost, da ga imate v glavi tudi, ko vozite. In potem v določenih situacijah razmišljate, kaj bi v dotičnem primeru naredil solatko.

Sam si je kriv. Ponavlja in ponavlja do onemoglosti, zato grozi nevarnost, da bi se komu naselil v glavo, tudi ko ta vozi.

Disklajmer: Solatko misli in želi dobro. Njegovi posti (tudi pod drugimi temami) so polni skrbi, razumevanja in človeškega sočutja. V "težave" zabrede, ko poizkusi iskati rešitve kompleksnih problemov z napačno uporabo zdrave kmečke pameti in to zagovarja z uporabo neskončne trme.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - Na večino mojih postov ni argumentiranega nasprotovanja, temveč trmasto anti solatko cviljenje. Tale možakar bi verjetno počel kaj drugega, če bi vedel, da ga lahko zaradi tega početja strpajo pod ključ za nekaj mesecev -
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Delo krepa človeka

kuall ::

pa saj se hijenski nagon ni prebudil samo ob solatkotu. ob hypatiji svojčas, ob meni pa še jih je primerov. hijena uživa, ko s svojimi pajdaši najde tarčo in potem ta užitek spustit iz rok seveda je težko. jebite se hijene. saj mogoče sem bil celo jaz kdaj udeležen v tem hijenskem tropu napadanja neke tarče, za kar se žrtvam opravičujem. celo na solatkota sem se en čas spravljal neupravičeno če se prav spomnim.
je pa to isti shit kot uno, ko se pamži v osnovni šoli spravijo na enega. ali pa ko kokoši kavsajo eno ki izstopa.
saj s solatkotom se ne strinjam, je komunajzar in jugonostalgik. ampak to, da so hijene nagravžne vseeno drži.

kakorkoli, zanimiv socialni pojav. resnica je včasih grda. ljudje so večji gnoji kot pa blefriajo, da niso. takle shit forum to lepo pokaže.

Tidule ::

solatko je izjavil:

c23po - Na večino mojih postov ni argumentiranega nasprotovanja, temveč trmasto anti solatko cviljenje. Tale možakar bi verjetno počel kaj drugega, če bi vedel, da ga lahko zaradi tega početja strpajo pod ključ za nekaj mesecev -
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...


Na brezvezno nakladanje ostarelega zadetka je težko karkoli argumentiranega napisat. Dokler lažeš iz posta v post in si po potrebi izmišljaš definicije se to ne bo spremenilo.

In ne, nekdo ki se mrtvo pijan spravi za volan brez vozniške, ne razmišlja o tem kakšne so kazni. Razmišlja paa tako kot tia o tem kako je nadnaravno sposoben in kako se mu ne more nič zgodit in da je pravzarpav še bolj varen voznik ko krši prometne predpise.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

Tale možakar bi verjetno počel kaj drugega, če bi vedel, da ga lahko zaradi tega početja strpajo pod ključ za nekaj mesecev

Seveda. Janša, Janković, Golob in ostali tudi ne bi kradli, če bi vedeli, da lahko zaradi tega grejo v zapor. Julija Adlešič si tudi ne bi odrezala roke, če bi vedela, da gre zaradi tega lahko v zapor. Tudi noben morilec ne bi nikogar ubil, če bi vedel, da lahko gre zaradi tega v zapor. Noben posiljevalec ne bi nikoli nobenega posilil, če bi vedel, da lahko zaradi tega gre v arest ...

Bi bilo pa pametno pod kaznivo dejanje dati tudi zagovarjanje vožnje preko omejitve hitrosti, kadar so za to, po lastnem občutku, dani pogoji.

VelkBla ::

https://www.24ur.com/novice/slovenija/e...

Kako že gre? Opomin na opomin pogača?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VelkBla ()

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Na večino mojih postov ni argumentiranega nasprotovanja, temveč trmasto anti solatko cviljenje. Tale možakar bi verjetno počel kaj drugega, če bi vedel, da ga lahko zaradi tega početja strpajo pod ključ za nekaj mesecev -
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Ljuba duša, kako naj ti argumentirano odgovorimo, če nobenega argumenta nočeš sprejeti. Primer: 16. novembra 2023 ob 06:02:20 sem ti naštel argumente, zakaj je tvoj predlog kaznovanja alkoholikov (po mojem mnenju) nesprejemljiv. Argumenti so bili:
- kaznovalna politika
- socialna komponenta ukrepa
- logistika
- statistika
Tvoj argument je bil "Treba jih je zapreti, ker jih je treba zapreti!"
Kaj je tukaj bolj podobno argumentom, kaj pa cviljenju?
Računalniki nimajo spominov.

predi ::

Spet prehod za pešce.

PU Celje: V petek na prehodu za pešce trčila v peško, ki je danes zaradi hudih poškodb umrla

To je letošnja enajsta smrtna žrtev prometnih nesreč na območju Policijske uprave Celje.

V petek zjutraj so bili policisti obveščeni o prometni nesreči, ki se je zgodila v Rogatcu, ko je voznica osebnega vozila na prehodu za pešce trčila v peško. Voznica, ki je vozila po Celjski cesti iz smeri Ulice Mersijev proti glavni cesti, je pri zavijanju v levo na prehodu za pešce trčila v peško. Hudo poškodovano peško so z reševalnim vozilom odpeljali v celjsko bolnišnico, od koder so policiste danes obvestili, da je zaradi hudih poškodb umrla.

To je letošnja enajsta smrtna žrtev prometnih nesreč na območju Policijske uprave Celje (PU Celje).

"V zadnjem času je na slovenskih cestah za posledicami prometnih nesreč umrlo preveč pešcev. V nekaj primerih vozniki osebnega avtomobila niso upoštevali prednosti pešca, ki je pravilno prečkal vozišče na zaznamovanem prehodu, nekaj pešcev pa je umrlo zato, ker so povzročitelji nesreče vozili prehitro. Voznike zato opozarjamo, naj bodo bolj pozorni na pešce, pešcem pa svetujemo, naj poskrbijo za lastno varnost tako, da so na cestah še posebno previdni in vidni," opozarjajo na PU Celje.

https://vecer.com/kronika/pu-celje-v-pe...
https://maps.app.goo.gl/TeDhnV25cHjBQ9a...

IgorCardanof ::

Kako močno mors divjat, da pri zavijanju zbiješ nekoga do smrti? Noro.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

cvalsr ::

Kako močno mors divjat, da pri zavijanju zbiješ nekoga do smrti? Noro.

Noro malo veš o teh stvareh.
Pešca lahko samo malo / počasi frcneš, pa bo ob padcu z glavo udaril v rob pločnika... Sploh ni "mors" divjat.

MIHAc27 ::

Pri cca 50kmh je smrt skoraj zagarantirana.

Je pa res, eden lahko pade iz 20m pa mu ne bo nič, drugi pa iz 1m in se ubije.

fikus_ ::

Če se nekdo pri 50 km/h z osebnim avtom zaleti v odraslega pešca, je velika verjetnost, da bo pešec preživel. Seveda ima kar nekaj zlomljenih kosti. Otroci so nižji in poškodbe hujše.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

mirator ::

MIHAc27 je izjavil:

Pri cca 50kmh je smrt skoraj zagarantirana.

Je pa res, eden lahko pade iz 20m pa mu ne bo nič, drugi pa iz 1m in se ubije.

Ne, ni čisto res. Res pa je, da bo nekdo mogoče padec iz 20m preživel, nekdo pri padcu iz 1m pa ne. Je pa oboje zelo pogojeno z okoliščinami. Konec koncev pa lahko padeš tudi iz pručke in se srečaš s sv. Petrom.
Ampak to nima veze s talenti na cesti. Katera koli hitrost pri trku s pešcem, je lahko usodna (ne nujno neposredna, je pa lahko posredna).

GupeM ::

mirator je izjavil:

Konec koncev pa lahko padeš tudi iz pručke in se srečaš s sv. Petrom.

Niti pručke ne rabiš. Na hitro vstaneš, se ti zavrti, padeš in z glavo udariš na ravno pravšnje mesto. Zelo verjetno ne boš umrl takoj, možno je pa, da boš v kratkem. Seveda zaradi posledice padca/udarca. Če te nekdo v naslednjih dneh ustreli, to ne šteje.

IgorCardanof ::

cvalsr je izjavil:

Kako močno mors divjat, da pri zavijanju zbiješ nekoga do smrti? Noro.

Noro malo veš o teh stvareh.
Pešca lahko samo malo / počasi frcneš, pa bo ob padcu z glavo udaril v rob pločnika... Sploh ni "mors" divjat.


Ni napisano v članku, koliko stara je oseba. Tako da če je bila zelo mlada ali zelo stara, potem so seveda hitrosti o katerih govorimo nižje.

Nikakor si pa ne morem predstavljat, da ubiješ odraslo osebo pri 30 km/h. Razen če pač seveda divjaš in sploh ne registriraš, da si človeka povozil.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

GupeM ::

IgorCardanof je izjavil:

Nikakor si pa ne morem predstavljat, da ubiješ odraslo osebo pri 30 km/h. Razen če pač seveda divjaš in sploh ne registriraš, da si človeka povozil.

Kako si ne znaš predstavljat? Zavijaš levo, na hitro potegneš, ker je ravno luknja v nasproti vozeči koloni, spregledaš pešca in preden dojameš je že na havbi/pod kolesi.

IgorCardanof ::

Mišljeno kot pri 30km/h osebe ne ubiješ, če jo zadaneš.

Tu v tem primeru so bile hitrosti najbrž neprimerno višje.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

GupeM ::

IgorCardanof je izjavil:

Mišljeno kot pri 30km/h osebe ne ubiješ, če jo zadaneš.

Tu v tem primeru so bile hitrosti najbrž neprimerno višje.

Ravno gor smo ti razložili, da se oseba lahko ubije medtem ko se ji zvrti in pade po tleh. Ne da bi se premikala, ali da bi se karkoli zaletelo v njo. Si sploh znaš predstavljat, kakšna sila nastane, ko se 2 toni železja zabije s 30 km/h?

Smučar pri 30 km/h.


Crash test pri 30 km/h

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

mirator ::

Ma, tukaj niti tako važna sila s katero zadaneš pešca, ker je tudi odvisno ali si ga zadel v celoti, delno, ali pa je imel določen refleks in je odskočil, pa v vseh primerih padel in po naključju zadel z glavo direktno ob tla ali robnik. Seveda je pri tem tudi važen faktor starosti. Ni pa nujno, da je umrl, je pa vsekakor bil poškodovan.

GupeM ::

Ja, točno to. Poznam primer, ko se je najstnik (ali pa je bil celo kakšno leto mlajši) s kolesom spuščal po hribu navzdol. Z dokaj visoko hitrostjo se je peljal mimo nekaj let stare punčke, ki se ga je prestrašila, odskočila, padla, se udarila in umrla. Pa do stika/trka sploh ni prišlo.

No, sila dvotonskega stroja pri trku s 30 km/h pa možnost poškodbe/smrti še poveča.

c23po ::

Pravzaprav je vseeno ali je stroj dvotonski ali sedemstoptedesetkilski. Že slednji ima 10 krat večjo maso od človeka, kar pomeni, da se na telesu absorbira 90% energije. To je čisto dovolj, da te zmesari. Naprej je popolnoma vseeno koliko ton ima stroj, samo še za procente gre.
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

solatko ::

Tidule - Kolikokrat bi normalen človek, če bi vedel, da ga za vožnjo pod vplivom alkohola lahko doleti arest, segel po pijači, če nebi imel zagotovljenega prevoza? Res je, pijanemu človeku praviloma ne moreš dopovedat nič, zato sem jaz dva kolega prijavil, ko sta sedla za volan v takem stanju in v 10-ih minutah, ju je zaustavila patrola z vsemi posledicami. Drug dan sem bil sicer pizda in ,.... vendar je moja vest čista, onadva sta pa tudi pozneje spoznala, da sem ravnal edino pravilno in smo ostali prijatelji. Mi smo še v najstniških letih hodili na pijanske žurke po celi SLO, vendar se je že v štartu vedelo, kdo vozi in, da lahko šofer pije karkoli z 0 alkohola. Iz naše družbe, nikoli nihče ni imel problemov s pijačo in volanom. Ko smo hodili na turneje z motorji, je bila najmočnejša pijača brezalkoholno pivo pa smo se ravno tako zabavali in se imeli fajn. Pa takrat ni bilo potrebno opravljati izpit ponovno, smo določen čas nisi smel vozit, šlo je za to, da nebi slučajno imel na vesti invalida ali kak pogreb in to je bilo dovolj za pametno razmišljanje, kljub mladosti.

GupeM - Imaš prav, tudi smrtna kazen ni preprečila vseh umorov, vendar je tistih nekaj, ki se zaradi tega ni zgodilo dovolj, da je bil ukrep smiseln. Če se zaradi možnosti zapora, nekaj procentov ljudi nebi napilo, zadrogiralo ali ne sedlo pod takim stanjem za volan, je to dovolj dober ukrep. Zapori bi bili vsaj nekaj časa polni, potem pa bi se folk navadu, da to ni o.k., če hočeš normalno hodit v službo, bit na prostosti in normalno živet svoje življenje, če ni grožnje in je možnost, da ravno tebe ujamejo pijanega, si pač dovoliš več in kolneš oblast in inkasante takrat, ko imaš pač to nesrečo, da te.

c23po - Socialne komponente pri 1/3 mrtvih/leto ne vidiš in to samo zato, ker se nekateri ne morejo zadržat ali pri vožnji ali pri pitju?
Kakšno logistiko bi uporabljal pri vseh nepotrebnih mrtvih in poškodovanih?

IgorCardanof - Mrtev pešec je tudi pri 30, če je udarec pravi!
Delo krepa človeka

val46 ::

Zanimivo da ravno ti kolneš inkasante ko te dobijo za prehitro vožnjo...in takrat se repenčiš na vse pretege in se kazni poskušaš izmaknit!

Tidule ::

Imaš prav, tudi smrtna kazen ni preprečila vseh umorov, vendar je tistih nekaj, ki se zaradi tega ni zgodilo dovolj, da je bil ukrep smiseln.

umetnost kako iz sebe naredit idiota. Daj malo poglej število umorov v državah, kot je ZDA, ki imajo smrtno kazen in po državah EU kjer smrtne kazni ni... Al pa sam par kilometrov severno v Kanado, ki smrtne kazni nima nekje iz 60h, število umorov pa ca 3x nižje kot v ZDA... grožnja s smrtno kazen nima popolnoma nikakšrnega merljivega učinka na kazniva dejanja. Saj bi rekel, da si kaj preberi na to temo, pa vsi vemo, da ti in viri ne gre skupaj.

Lej saj že v prometu si bedak, da mu ni primere, sedaj si se pa spravil na tematiko, ki jo niti v najbolj mokrih sanjah ne dohajaš.

Drugače pa povsem enako kot pijane bi bilo po tvoji zblojeni logiki potrebno v zapor strpat tudi prehitre. Jebat ga, če je vojna, je vojna za vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

amacar ::

IgorCardanof je izjavil:

cvalsr je izjavil:

Kako močno mors divjat, da pri zavijanju zbiješ nekoga do smrti? Noro.

Noro malo veš o teh stvareh.
Pešca lahko samo malo / počasi frcneš, pa bo ob padcu z glavo udaril v rob pločnika... Sploh ni "mors" divjat.


Ni napisano v članku, koliko stara je oseba. Tako da če je bila zelo mlada ali zelo stara, potem so seveda hitrosti o katerih govorimo nižje.

Nikakor si pa ne morem predstavljat, da ubiješ odraslo osebo pri 30 km/h. Razen če pač seveda divjaš in sploh ne registriraš, da si človeka povozil.

Je na 24ur pisalo. 77let je bila stara oseba, ki je umrla.

c23po ::

solatko je izjavil:

...Socialne komponente pri 1/3 mrtvih/leto ne vidiš in to samo zato, ker se nekateri ne morejo zadržat ali pri vožnji ali pri pitju?
Kakšno logistiko bi uporabljal pri vseh nepotrebnih mrtvih in poškodovanih?...

Ker nimaš nobenega argumenta, poizkušaš z obračanem dejstev. Želel si zapreti vse alkoholizirane v prometu, sedaj to opravičuješ z izmišljotino, da so prav vsi alkoholizirani morilci. Niso, a ne govorimo o tem. Govorimo o tem ali jih je treba in ali jih je mogoče vse pozapirati. Zamegljuješ in nakladaš.

Logistiko zameriš meni, ki trdim, da je ni. Ti hočeš zapirati v zapore ki jih ni, torej ti povej katero logistiko bi uporabljal pri vseh nepotrebnih mrtvih in poškodovanih. Nato dodaj še logistiko za ostale 2/3, ki jih pobijejo tvoji prehitri.

Nimaš argumentov tako, kot nisi imel statistik za katere sem te gentlemansko buzal pred časom.
Računalniki nimajo spominov.

cvalsr ::

Nikakor si pa ne morem predstavljat, da ubiješ odraslo osebo pri 30 km/h. Razen če pač seveda divjaš in sploh ne registriraš, da si človeka povozil.

Pa saj je čisto logično. Pač tako 'divjaš' s 30km/h, da ne registriraš, kenede.

solatko ::

val46 - Zopet ena iz tvoje riti, kje in gdaj sem klel inkasante, ko so me dobili za prehitro vožnjo, to je pač njihovo delo.

Tidule - Zakaj ponavljaš moje besede? Nobena kazen ne odvrne od dejanja nekaterih, bi pa bilo več dejanj v nekaterih okoljih, če kazni nebi bilo ali takrat, ko je nadzor slab ali ga sploh ni.
Po tvoji logiki je 1/3-ina/leto mrtvih in ranjenih na slovenskih cestah zaradi omamlenih voznikov enaka, kot nekaj mrtvih na 10 let, zaradi prehitre vožnje na prazni cesti izven naselja. Res si genialc. Enačiš neprilagojeno hitrost z vožnjo nad OH, samo ti in še nekateri z zelo visokim IQ in strokovnim znanjem iz varnosti v cestnem prometu. Ukinimo premikanje in smrtnih žrtev ne bo, če se kdo premakne pa v arest z njim.

c23po - Noben nesposoben za vožnjo zaradi opojnih substanc, nebi smel biti za volanom, to je dejstvo, nič drugega. Ja zaprl bi vse alkoholizirane, zadrogirane in tabletkarje, ki so v stnju neprištevnosti za volanom, ker so smrtna nevarnost za vse druge, če jim že za lastno rit ni mar. In kaj je narobe s tem? Tako, kot nekateri pričakujete nemogoče - vsi udeleženci upoštevajo VSA cestno prometna pravila, nekateri pričakujemo vsaj to, da bojo smrtno nevarne stroje na cesti, opravljali trezni in prisebni upravljalci. Podaj mi statistični podatek, da 2/3-ni nesreč povzročijo vozniki, ki vozijo preko OH, potem bom imel enako zahtevo tudi za to, dejstvo je, da je vzrok za večino nesreč NEPRILAGOJENA HITROST, kar vam seveda ni jasno, poleg napak voznikov, izsiljevanja prednosti, napačna smer vožnje, nepravilno prehitevanje,.... Hitrost ne ubija, ubija pomanjkljivo znanje upravljanja prometnih sredstev in nespametno skakanje pod avtomobile, peš, s kolesi ali motorji,...
Delo krepa človeka

Tidule ::

Nobena kazen ne odvrne od dejanja nekaterih, bi pa bilo več dejanj v nekaterih okoljih, če kazni nebi bilo ali takrat, ko je nadzor slab ali ga sploh ni.


spet delaš idiota iz sebe. Kanada je leta 1963 defacto nehala izvajat smrtno kazen, 1999 pa so tudi de jute uredili zadevo. Ne en, ne drug dogodek nista statistično popolnoma nič vlivala na število umorov. Če bi tvoja blodnja pila vodo bi enkrat ali drugič moral nastat opazen skok a glej si ga glej, vse kar se je uzgodili je to, da si spet bleknil neumnost

In kot spet sam ugotavljaš, da si izpadel bedak, sedaj poskuaš debato preusmetjat na nadzor. Ja, dragi moj nesposobni voznik, nadzor naredi bistveno več (skupaj z ozaveščanjem) kot pa drakonske kazni. Na srečo se generacija norcev kot si ti poslavlja in mogoče nekoč novim voznikom ne bo treba več poslušati izpovedi psihopatov, ki se hvalijo z izživljanjem na cesti in kršenjem prometnih predpisov.

Po tvoji logiki je 1/3-ina/leto mrtvih in ranjenih na slovenskih cestah zaradi omamlenih voznikov enaka, kot nekaj mrtvih na 10 let, zaradi prehitre vožnje na prazni cesti izven naselja.
Kdo si ti da boš sodil čigavo življenje je več vredno? Umor je umor in kot po novem v svojih logičnih zablodah zagovarjaš je treba potencialne morilce strpat v zapor. Zdaj ali je to zaradi alkohola ali hitrosti je povsem brezpredmetno.

val46 ::

solatko je izjavil:

val46 - Zopet ena iz tvoje riti, kje in gdaj sem klel inkasante, ko so me dobili za prehitro vožnjo, to je pač njihovo delo.



Seveda. Zato si pa tolkokrat že rekel, da postavljajo radarje tja, kjer nima nobenega smisla...zato si "potunkal" svojega sina, da si se ti izognil plačilu kazni...še kaj? Ok, ko ti tolk rad nagovarjaš ljudi, naj ti povemo, zakaj je nekje omejitev 60 nekje 70 na enakih cestah, ali kaj podobnega...bom zdaj ko zagovarjaš neke zaporne kazni in s tem pričakuješ da boš rešil prometno varnost na slovenskih cestah...A bi se ti držal VSEH omejitev hitrosti, če bi ti nekdo rekel da od danes naprej, ne smeš prekoračit hitrost, sicer greš lahko v zapor?

c23po ::

OK obducirajmo še ta kup neumnosti:

c23po - Noben nesposoben za vožnjo zaradi opojnih substanc, nebi smel biti za volanom, to je dejstvo, nič drugega.
Se strinjam.

Ja zaprl bi vse alkoholizirane, zadrogirane in tabletkarje, ki so v stnju neprištevnosti za volanom, ker so smrtna nevarnost za vse druge, če jim že za lastno rit ni mar. In kaj je narobe s tem?
Že dve strani ti dopovedujemo. Preberi! Piše.

Tako, kot nekateri pričakujete nemogoče - vsi udeleženci upoštevajo VSA cestno prometna pravila, nekateri pričakujemo vsaj to, da bojo smrtno nevarne stroje na cesti, opravljali trezni in prisebni upravljalci.
Se strinjam. Oboji pričakujemo v dobri veri. Eno ne izključuje drugega. Brezvezno nakladanje. V logiki se temu reče tautologija. Izjava, ki je sicer resnična, pove pa nič o rešitvi problema.

Podaj mi statistični podatek, da 2/3-ni nesreč povzročijo vozniki, ki vozijo preko OH,...
Ti bom, obljubim! Vendar ob omembi statistike moraš najprej izpolniti svoj dolg: Še ni odgovora na gentlemanski izziv glede tvojih statističnih virov za pretekli trditvi:
- ... da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka ...
- ...da v nemški statistiki imaŠ HITROST pod kategorijo statističnih podatkov in se na vsakoletni lestvici nahaja zelo nizko...
Predlagam, da ne omenjaj statistike, dokler ne izpolniš dolga.

...potem bom imel enako zahtevo tudi za to, dejstvo je, da je vzrok za večino nesreč NEPRILAGOJENA HITROST, kar vam seveda ni jasno, poleg napak voznikov, izsiljevanja prednosti, napačna smer vožnje, nepravilno prehitevanje,.... Hitrost ne ubija,
Njpre, če bi bil konsistenten, bi trdil za je NPH vzrok za vse nesreče, pa nisi. A vseeno, pojma nimaš. Kje je zapisano to dejstvo? Imš statistiko? Strokovna srenja pravi, da hitrost ubija. Navedi pametni razlog, zakaj bi verjeli tebi in ne njim?

...ubija pomanjkljivo znanje upravljanja prometnih sredstev in nespametno skakanje pod avtomobile, peš, s kolesi ali motorji,...
Seveda, žrtve so krive, da so žive.

Ampak... kje so argumenti za brezkompromisno zapiranje vinjenih voznikov? Nimaš nič, a Solatko? Samo nakladanje novega sranja na staro.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

Tidule - Mi finančno imamo že drakonske kazni pa zato pijančkov ni nič manj na cesti in 1/3 nesreč gre na njihov račun, ti pa bluziš o vsem ostalem. Gre zato, da bi se morale finančne kazni znižat in uvest drugačno vrsto represije, saj tistim, ki največkrat napihajo, ne morejo vzeti nič, razen nekaj € vrednega prevoznega sredstva, za tiste, ki to ne delajo redno, ampak jih samo vsake toliko, slučajno ujamejo, so pa kazni neprimerno višje, kot v sosednji A, poleg tega še ponovno upravljanje vozniške, raznih tečajev,... Gre pač zato, da bi se vsak voznik zavedal, da gre lahko tudi v arest, če bo vozil pijan, zadrogiran,... Velika večina je občasno omamljenih ravno zato, ker ne razmišljajo o tem, da jih lahko že vožnja v takem stanju, spravi v zapor za nekaj časa, saj tisto polovičko že plačajo pa tudi izognit se odvzemu ni ravno nek hud problem. Nisem jaz tisti, ki bi odločal o višini kazni, temveč realno stanje v prometu. Divjaki povzročijo manjši del nesreč, kot pijančki in narkomani, zato morajo biti tudi ukrepi sorazmerni in tretjina nesreč je že tak razlog, za spremembo kazenske zakonodaje, se ti ne zdi? Glede na tvoje pametovanje pa kakšne drugačne rešitve nisi niti poizkušal navesti, samo pametnega se delaš iz dneva v dan.

val46 - Nikogar nisem potunkal, saj zakon to omogoča na čisto legalen način, naj stojijo ob cesti in kasirajo pa je, če se jim ne ljubi in to za njih delajo mašine, je pač toliko in toliko prekrškov nesankcionirano. Sicer pa na črnih točkah ni nobenih kontrol, samo na ravnih, preglednih cestah, kjer so kakšne neutemeljene omejitve in je izplen velik. Verjemi, da bi se omejitev še kako držal, če bi bil zagrožen zapor, seveda ne za 10km/h, kar bi bilo bedasto.

c23po - Vožnja po napačnem pasu, izsiljevanje prednosti,.. ni vzrok NPH, zato čisto vse nesreče ne moreš označit tako.
Zapor zahtevam za voznike, ki so za vožnjo nesposobni in imajo na računu, dokazano, tretjino smrtnih žrtev na slovenskih cestah.
Niso krive, jih pa postane žrtev večina zato, ker se nimajo radi in so prepričani, da jim prednost daje nadnaravno moč, preživetja ob trčenju z tono in več težkim vozilom. Skoraj nihče ne upošteva priporočila levo-desno-levo in prečkanja ceste, če je varno.
Argument je ta, da pametni in tisti, ki se bojijo za zaposlitev ali zaradi družinskih razmer, sploh nebi segli po kozarčku pred vožnjo, niti na prigovarjanja "kolegov".
Drugega pametnega predloga, kako sprtavit s ceste voznike, ki dokazano povzročijo tretino smrtnih žrtev in težko poškodovanih, spraviti na pravo pot, torej vožnjo v treznem stanju.
Najbolj nevarni so ravno tisti, ki popijejo občasno, saj stari pijančki še nekako peljejo, so pač navajeni in izkušeni.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Mi finančno imamo že drakonske kazni pa zato pijančkov ni nič manj na cesti in 1/3 nesreč gre na njihov račun, ti pa bluziš o vsem ostalem.

Zakaj potem blodiš, da bodo še hujše kazni karkoli rešile?

Gre pač zato, da bi se vsak voznik zavedal, da gre lahko tudi v arest, če bo vozil pijan, zadrogiran,

Vse našteto se lahko zgodi že zdaj, pa zato ljudje še vedno pobijajo druge na cesti. Pijani ali trezni, se to ne spremeni.

Glede na tvoje pametovanje pa kakšne drugačne rešitve nisi niti poizkušal navesti, samo pametnega se delaš iz dneva v dan.

rešitve so na dlani in se za razliko od tvojih motenih blodenj kažejo v realnih podatkih: preventiva in dosledno sankcioniraje.

Nikogar nisem potunkal, saj zakon to omogoča na čisto legalen način, naj stojijo ob cesti in kasirajo pa je, če se jim ne ljubi in to za njih delajo mašine, je pač toliko in toliko prekrškov nesankcionirano.
Si pač samo tipičen norec, ki s sosedovim kurcem po korivah mlati in za svoje ravnanje nisi pripravljen sprejet odgovornosti.

Najbolj nevarni so ravno tisti, ki popijejo občasno, saj stari pijančki še nekako peljejo, so pač navajeni in izkušeni.

Ne glavni problem ste psihopati, ki poskušate racionalizirat in opravičevat kršenje prometnih predpisov. In še enkrat si pokazal kako ničevo hinavsko sranje si. Zdaj po novem, je že ok, če pijan voziš, pod pogojem da to počneš dovolj pogosto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

Tidule - Na tvoje stalno dodajanje slabšalnih ocen moje osebnosti, če prav me ne poznaš, imaš še vedno profil brez naziva, ti sedaj, ko te imam že poln kufer, napišem da si en čisto navaden kreten, poln samega sebe in svojega ega. Me niti ne zanima kaj bo na to rekle modra riba, saj tako ni objektiven in ukrepa samo na špecanja, jaz pa cinkaroš nikoli nisem bil. Sem čisto normalen človek, ki pozna tako svoje dolžnosti, kot nekaj svojih pravic. Vsi smo krvavi pod kožo in kdaj pa kdaj zavestno ali podzavestno kršimo zakonodajo, ne samo prometno, vendar nekateri nikoli tako, da bi ogoržali varnost sebe in drugih, kar se kaže iz moje dolgoletne vozniške prakse, brez kazni in ogoržanja drugih. Tvoje gledanje skozi člene, kaže samo na to, da si, recimo, podkovan v zakonodaji, koliko pa jo dejansko spoštuješ pa veš samo ti. Sem pač priznal, da včasih malo bolj pritisnem na gas, kadar je to varno in možno, nič drugega, sicer pa poizkušam delovati tako, da nisem prevečkrat v nasprotju s pravili, če pa ga kaj zalomim pa prevzamem tudi posledice, če mi zakon ne nudi kakšno drugačno pot.
Kazni nebi bile nič hujše, saj nas večina ne vozi pijanih, za tiste, ki to najbolj nevarno početje izvajajo, bojo pač razmislili, če se jim to splača, denarne kazni jih pač ne prepričajo, če prav so kar visoke, glede na povprečno plačo v SLO. Eno so naključne napake, ki jih naredijo vozniki in zaradi tega pride do nesreče, drugo pa je zavestno izzivanje usode z upravljanjem nevarne stvari v neprištevnem stanju, v katerega se spravijo sami. Preventiva, se je pokazalo, ni dovolj, potrebna je kurativa za dosego bolj znosnih številk.
Ni mi jasno, da si kljub temu, da se delaš pametnega, tako neumen, da moj stavek, da redni pijančki še nekako obvladajo vozilo (da niso nevarni iz mojega posta sklepajo samo idioti tvoje vrste), ker je samo po sebi logično, da človek, ki se vsak dan vozi pijan, vsaj približno pelje naravnost in v pravi smeri, tisti, ki se ga pa občasno nacedijo pa postanejo korajžni in si dovolijo, praviloma večja sranja, saj se z učinkom, ki ga ima na glavo alkohol ali droga, ne srečajo pogosto.
Delo krepa človeka

solatko ::

Delo krepa človeka

donvito ::

Solatko, a si to ti?

c23po ::

Solatko, glede NPH sem te samo provociral zato, ker si sam v drugih postih razlagal, kako se vse da pripisati k NPH.

Zapor zahtevam za voznike, ki so za vožnjo nesposobni in imajo na računu, dokazano, tretjino smrtnih žrtev na slovenskih cestah.

Dobro misliš, vendar nisi prebral argumentov proti. Ti kar naprej zahtevaš. Kot da bi bil nekdo, ki lahko nekaj zahteva. Obenem pljuvaš čez vse, ki poizkušajo na tem področju nekaj pametnega narediti.

Niso krive, jih pa postane žrtev večina zato, ker se nimajo radi in so prepričani, da jim prednost daje nadnaravno moč, preživetja ob trčenju z tono in več težkim vozilom.

Kje si prebral, da se večina žrtev nima rada? Priročen konstrukt.

Skoraj nihče ne upošteva priporočila levo-desno-levo in prečkanja ceste, če je varno.

To, seveda ne drži. Slovenija sodi v neko evropsko sredino glede varnosti prometa. Če bi držalo, to, kar se tebi dozdeva, bi bili na afriškem dnu. In prosim: če se boš odločil to spodbijati, naredi to z argumenti, z navedbo statistik, ki to dokazujejo. Ne z "dejstvo je to kar jaz mislim, ker imam prav". Aha, ko smo že pri statistikah: kdaj bomo dobili navedbe tistih ki si jih omenjal pred časom, pa tudi tistih, na katere si se skliceval v tej debati o zapiranju alkoholiziranih? Bo kaj?

Argument je ta, da pametni in tisti, ki se bojijo za zaposlitev ali zaradi družinskih razmer, sploh nebi segli po kozarčku pred vožnjo, niti na prigovarjanja "kolegov".

Drži. Se pa to da doseči tudi z veliko manj rigoroznimi ukrepi. Tvoji so neizvedljivi. Škoda vsake nadaljnje debate v tej smeri.

Drugega pametnega predloga, kako sprtavit s ceste voznike, ki dokazano povzročijo tretino smrtnih žrtev in težko poškodovanih, spraviti na pravo pot, torej vožnjo v treznem stanju.

Občudujem tvojo neskončno zagnanost k zaščiti prehitrih. Ta "alkoholizirana" tretjina je dokazana, tisti drugi dve pa "tako - tako". A pustimo to. Predlogi, ki jih ne vidiš, so ti predstavljeni v debati. Samo prebrati jih je treba. Namesto tega, da si užaljen, ko se ne strinjamo s teboj, beri vsebino.

Najbolj nevarni so ravno tisti, ki popijejo občasno, saj stari pijančki še nekako peljejo, so pač navajeni in izkušeni.

Zucker kommt zu letzt! To je še ena od tvojih pogruntavščin, ki nimajo nobenega temelja, a grozi, da postane kost za glodanje na naslednjih desetih straneh. Vendar, ali nisi sam trdil, da so starejei vozniki manj sposobni, da jih je treba pošiljati na preverjanja in jih odstranjevati iz prometa? Kako to, da naenkrat zaupaš starim, tudi takrat, ko jim alkohol zmanjša še tisti ubogi preostanek sposobnosti?
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::

solatko je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/slovenija/d...

Solatko, namig zate: "Razlogi za zaseg so različni, pogosto pa gre za večkratno storitev prekrška, najpogosteje prekoračitev hitrosti, ali vožnjo pod vplivom alkohola,..."
Hitrost pred alkoholom!

Disklajmer: S tem komentarjem ne problematiziram vsebine članka. Samo Solatka buzam.
Računalniki nimajo spominov.

solatko ::

c23po - In kdo je v zadnjih 30. letih naredil kaj koristnega, da bi se znižalo število pijančkov za volanom? Veliko jih še sodniki oprostijo, namesto, da bi jim vsaj izpit vzeli za nekaj časa? Ko si v neki dejavnosti šibek člen, moraš, če se imaš rad, zelo pazit nase, tudi, če imaš vso pravico in prednost, saj pri St.Petru, to ne pomaga kaj dosti pa tudi v Soči ni ravno prijetno bivat,.... Ko bojo za tretjino žrtev krivi prehitri, se vam pridružim, dokler pa na kamerah Darsa opazujemo avtomobile, ki dokaj varno šibajo 200+ in niso razlimani, bom pač vztrajal pri svojem, tudi glede pijančkov in zadrogirancev. Še vedno ne vidim alternativnega predloga za zmanjšanje števila opitih za volanom v dovolj kratkem času. Uzakonitev 0,0 bi tudi morda pripomogla k izboljšanju pa je vinski lobi kmetov premočan za kaj takega.
Delo krepa človeka

c23po ::

1. Res v zadnjih tridesetih letih nisi slišal ne za policijo, ne za avto šole, ne za Nacionalni program za varnost cestnega prometa ne za Javno agencijo za varnost prometa, ne za vzgojo, usposabljanje in izobraževanje za varno udeležbo v cestnem prometu, ne za Svete za preventivo in vzgojo v cestnem prometu. Saj si, samo bedaka se delaš. Nas tudi. Hvala ti!
2. V zadnjih tridesetih letih se je število pijančkov za volanom znižalo. Pojdi pregledat statistike, namesto da od sebe bedaka delaš.
3. Veliko jih sodniki oprostijo, še več pa kaznujejo. Tudi izpite jemljejo in pošiljajo na ponovne izpite. Pojdi pregledat statistike, namesto da od sebe bedaka delaš.
4. O tem, koliko se v naši družbi imamo radi govorijo statistike nesreč v katerih so udeleženi pešci. Statistike pravijo, da smo v evropskem povprečju. Kljub pregovorni (in statistično dokazani) skoraj rekordni uporabi alkohola. Pojdi pregledat statistike, namesto da od sebe bedaka delaš.
5. Prehitri povzročijo več smrtnih žrtev kot alkoholizirani. Pojdi pregledat statistike, pa se nam pridruži.
6. Koliko znaša "dovolj kratek čas" po mnenju vaše namišljenosti, da bi priznali, da v statistikah piše, da se število opitih za volanom zmanjšuje? Očitno alternativni predlogi delujejo, samo vedeti je treba za njih. (To s kratkim časom si si namontiral kot izhod v sili. Enako je z "dokažite vi meni kje je tehnična opredelitev OH...")
7. Poznaš koga iz tega vinskega lobija (ali katerega koli drugega)?

Prav v vsakem stavku si mimo udaril, potem "zahtevaš" zapiranje.
Računalniki nimajo spominov.
««
282 / 308
»»