Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
5ygmq ::
A lahko brez GPS meritve sploh točno veš, koliko voziš? Števci v avtu zaradi izboljšane vozniške izkušnje kažejo kakšne 10% več. Dejansko potem, opazujoč števec, voziš pod omejitvijo in tudi za teboj se naberejo avti, ki vozijo s podobnimi odstopanji in te (povečini) ne grejo prehitevat, ker jim da premalo adrenalina.
Novo vprašanje - kdo ti meri hitrost, da te lahko kaznuje zaradi prekrška prenizke potovalne hitrosti, naj bo zaradi tovarniško nenatančnega števca, starosti voznika, slabših refleksov voznika, kakovosti ceste, slabše vidljivosti ali bleščavosti pod kotom, večje previdnosti zaradi nepoznavanja regije...
Da ne dodam še glede predvidevanja kakšnih kengurujev, ki bi skočili izza drevesa na cesto?
Novo vprašanje - kdo ti meri hitrost, da te lahko kaznuje zaradi prekrška prenizke potovalne hitrosti, naj bo zaradi tovarniško nenatančnega števca, starosti voznika, slabših refleksov voznika, kakovosti ceste, slabše vidljivosti ali bleščavosti pod kotom, večje previdnosti zaradi nepoznavanja regije...
Da ne dodam še glede predvidevanja kakšnih kengurujev, ki bi skočili izza drevesa na cesto?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 5ygmq ()
c23po ::
hornedtoad - Oviranje prometnega toka je vsaka hitrost, nižja od OH, ko se za voznikom vozita dve vozili in več, ki bi radi vozili hitreje! Ni določeno v %-ih. Vozilo lahko vozi z vsako hitrostjo, vendar ne sme ovirati drugih. Da se nabere kolona, je potrebno kar nekaj časa in je sigurno vmes nekaj prostorov, kjer bi se počasne lahko umaknil in spustil hitrejše naprej. Problem je, da počasnejši, praviloma slabše obvladajo vozilo in ne gledajo v vzratno ogledalo, kaj se dogaja zadaj ali pa mislijo, da vozijo s hitrostjo, ki odgovarja vsem. Skratka so v prekršku. Upravičeni razlogi za počasnejšo vožnjo so stanje vozne površine, megla, vremenski vplivi, ni pa nobenega razloga ob lepem vremenu in normalni vidljivosti.
Toliko domnev, da bi dokazal neki svoj prav..., a pojdimo od začetka:
Počasneti, na katere se spravljaš so redki, kot črni peniji v filateliji. Na njih se spravljaš, da bi opravičil svoje kršitve. Za to posiljeno uporabljaš kup domislic.
Oviranje prometnega toka je vsaka hitrost, nižja od OH, ko se za voznikom vozita dve vozili in več, ki bi radi vozili hitreje!Ni res! Voznik mora voziti tako (hitro), da obvlada vozilo. Hitrost, samo zato ker je nižja od OH, ne more biti oviranje prometa.
Da se nabere kolona, je potrebno kar nekaj časa in je sigurno vmes nekaj prostorov, kjer bi se počasne lahko umaknil in spustil hitrejše naprej.De se nabere klona dveh, ki vozita OH+ je potrebno pet sekund in ne kar nekaj časa. Da je "sigurno vmes nekaj prostorov" ni sigurno. Same domneve.
Problem je, da počasnejši, praviloma slabše obvladajo vozilo in ne gledajo v vzratno ogledalo, kaj se dogaja zadaj ali pa mislijo, da vozijo s hitrostjo, ki odgovarja vsem.Statistike kažejo, da hitri slabše obvladajo vozilo, saj je neprimerna hitrost vzrok za večino nesreč. To da počasni ne gledajo v ogledalo in kaj mislijo so samo tvoje domneve in na osnovi tega ne smemo sklepati, da so počasneti v prekršku. Kateri člen zakona govori o miselnem prekršku?
Upravičeni razlogi za počasnejšo vožnjo so stanje vozne površine, megla, vremenski vplivi, ni pa nobenega razloga ob lepem vremenu in normalni vidljivosti.To, seveda ni res. Navadna črna mačka je lahko razlog, da ob lepem vremenu in normalni vidljivosti zmanjšam hitrost pod OH. Če pa gre za kolono črnih mačk(*), tem dlje časa traja.
In še enkrat: počasneti so rariteta. Ko motijo na cesti, bi bilo lepo, da se umaknejo. Merilci hitrosti se razlikujejo, če nekdo vozi 10% "pod" je to še vedno "in". Domača naloga: kakšno razliko kažeta dva indikatorja hitrosti, če vsak odstopa 10% v različno smer? Reši, pa boš videl, da je tvoje tolmačenje "počasnetov" napačno.
(*) Če koga zmotijo črne mačke, danes zjutraj sem na cesti srečal kolono divjih rac. In vsi smo se ustavili, da je kolona prečkala cesto.
Računalniki nimajo spominov.
GupeM ::
vozim pod OH zaradi znaka "divjad (živina, žabe.........)" na cesti....??...! hmmmmm
Super. Ko se za tabo nabere kolona, se umakni na prvo primerno mesto.
Člen namreč navaja, da ne smeš voziti tako, počasi, da oviraš promet, če nimaš upravičenega razloga. Ne glede na to, ali imaš upravičen razlog ali ne, pa se moraš umakniti koloni, ki te ne more varno prehiteti.
Recimo traktorist s težko nakladalko lahko pelje največ 20. Ima upravičen razlog, da vozi tako počasi, da ovira promet. Kljub temu, pa se mora na prvem primernem mestu umakniti, če se za njim nabere kolona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
mirator ::
A lahko brez GPS meritve sploh točno veš, koliko voziš? Števci v avtu zaradi izboljšane vozniške izkušnje kažejo kakšne 10% več.
Zakaj pa je nujno, da veš točno hitrost? Voziš tako hitro, kot ti kaže števec. Če pa opaziš na prehitevalnem pasu AC, da se za tabo dela kolona, ali ti nekdo za tabo signalizira, da bi te rad prehitel, se pač, ko je možno umakneš. Tako ali tako ne smeš parkirati na prehitevalnem pasu.
Merilci hitrosti se razlikujejo, če nekdo vozi 10% "pod" je to še vedno "in". Domača naloga: kakšno razliko kažeta dva indikatorja hitrosti, če vsak odstopa 10% v različno smer?Ne vem, če je toleranca res -10%, mislim da je okoli -5%. Pa saj je vseeno. Voziš skladno s svojim merilcem hitrosti in se, ko je možnost, umakneš tistim, ki bi te želeli prehiteti. Res preprosto kot pasulj.
Mogoče še nekaj, kot velja, da na cesti nisi sam, velja tudi, da na cesti ego nima kaj početi.
5ygmq ::
A lahko brez GPS meritve sploh točno veš, koliko voziš? Števci v avtu zaradi izboljšane vozniške izkušnje kažejo kakšne 10% več.
Zakaj pa je nujno, da veš točno hitrost? Voziš tako hitro, kot ti kaže števec. Če pa opaziš na prehitevalnem pasu AC, da se za tabo dela kolona, ali ti nekdo za tabo signalizira, da bi te rad prehitel, se pač, ko je možno umakneš. Tako ali tako ne smeš parkirati na prehitevalnem pasu.
Merilci hitrosti se razlikujejo, če nekdo vozi 10% "pod" je to še vedno "in". Domača naloga: kakšno razliko kažeta dva indikatorja hitrosti, če vsak odstopa 10% v različno smer?Ne vem, če je toleranca res -10%, mislim da je okoli -5%. Pa saj je vseeno. Voziš skladno s svojim merilcem hitrosti in se, ko je možnost, umakneš tistim, ki bi te želeli prehiteti. Res preprosto kot pasulj.
Mogoče še nekaj, kot velja, da na cesti nisi sam, velja tudi, da na cesti ego nima kaj početi.
Ne vem, kdo parkira na prehitevalnem pasu, ne glede na hitrost v odnosu do OH, ker je to problem zase, glede katerega se nisem posebej opredeljeval... Sem pa res pisal o katerikoli cesti, tudi navadni dvopasovnici ali celo enopasovnici, menim, da se da razbrati, če se prebere odgovore, če pa se ne da, pa sem tule še enkrat zapisal, da ne bo nesporazumov še v prihodnje. Glede odstopanj je tu bilo več napisano, ne morem zagotovo reči, koliko je, ker je menda odvisno. Tudi glede na to, da se očitno želi, da se umakne koloni, če se (po gps) vozi 3 km/h počasneje (od OH, glede na solatkove interpretacije), sem precej gotov, da se ti ne bo nihče umikal (razen na prehitevalnem pasu na avtocesti), kaj meniš ti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 5ygmq ()
solatko ::
hornedtoad - Merilo je enostavno, več kot dva avtomobila za teboj, s kratko varnostno razdaljo, namenom, da te čim prej prehitijo. Normalna kolona je tista, pri kateri so vozila na 2 sekundni odmaknjenosti, vozijo po sredini voznega pasu, ne pa živčno ob sredinski črti. To komot opazi policaj, ki vrši kontrolo prometa in se prvo vozilo ne umakne na prostor za umikanje ob cesti, na kateri stoji njegovo vozilo. Po navadi niti ne trznejo pa, če tudi je kolona nekaj 10 vozil in polžja vožnja, v nasprotju s prehitrim, katerega ustavi takoj. Zakon ti zapoveduje, kaj moraš storiti, da nisi v prekršku, ko sta za teboj vsaj dve vozili, zakaj voziš počasneje pa je čisto tvoj problem, samo, če voziš samo s 50%-ti dovoljene hitrosti, moraš vklopit smerokaze. Merilo ni OH, temveč dve vozili za teboj, ki bi radi vozili hitreje in ja, po zakonu se moraš umaknit, če se drugače ne more mimo tebe. Če voziš po AC realnih 130 (garmin), se po pasu ne smeš voziti, ko nimaš koga prehitet in temu se v žargonu reče, da parkiraš na prehitevalnem pasu, ker nisi policaj in, da te potolažim, ko se policistom za rit na prehitevalnem pasu pripelje hitrejši, se lepo pridno umaknejo, se pa zna zgodit, da se potem vozijo za njim in, če gre prehitro, tudi reagirajo.
rosomah - Tam, kjer ima divjad večkrat prehod čez cesto, je po navadi opozorilo in omejitev 60! Sicer pa nihče ne trdi, da moraš voziti hitreje, samo tvoja dolžnost je, da se v določenih primerih umakneš.
c23po - Vsaka kolona, ki je stisnjena in so vozniki ob sredinski črti, hitrost pa je nižja od omejitve, je posledica takega voznika in ne, na regionalnih cestah jih sploh ni malo. In nič ne razlagam, samo govorim o dejstvih in dogajanjih v prometu.
Vsak lahko vozi kolikor hoče, torej s svojo PH, ne sme pa ovirati prometnega toka!
Misliš neprilagojena hitrost, kar ne pomeni, da so hitri, temveč, da ne obvladajo vozila niti v območju OH!
Miselni prekršek je tvoj izzum, nihče ni trdil nič podobnega. Da ne gledajo v ogledalo je dejstvo ali pa ne poznajo cpp, da so zadovoljni s svojo hitrostjo in jih ne zanima kaj je zadaj pa je vsakodnevno dejstvo.
Nihče te ne sili, da voziš preko svoje PH, samo upoštevaj realnost tudi drugih voznikov, ki imajo PH višji od tebe in jim omogoči, da te varno prehitijo ali pa se umakni na primernem mestu, da grejo mimo, vse ostalo je vaše zagovarjanje prekrškov, ki izgledajo minorni, imajo pa lahko katastrofalne posledice za tiste, ki tako kolono srečajo, če trdiš drugače, ne veš, kako se odvija promet v RL.
rosomah - Tam, kjer ima divjad večkrat prehod čez cesto, je po navadi opozorilo in omejitev 60! Sicer pa nihče ne trdi, da moraš voziti hitreje, samo tvoja dolžnost je, da se v določenih primerih umakneš.
c23po - Vsaka kolona, ki je stisnjena in so vozniki ob sredinski črti, hitrost pa je nižja od omejitve, je posledica takega voznika in ne, na regionalnih cestah jih sploh ni malo. In nič ne razlagam, samo govorim o dejstvih in dogajanjih v prometu.
Vsak lahko vozi kolikor hoče, torej s svojo PH, ne sme pa ovirati prometnega toka!
Misliš neprilagojena hitrost, kar ne pomeni, da so hitri, temveč, da ne obvladajo vozila niti v območju OH!
Miselni prekršek je tvoj izzum, nihče ni trdil nič podobnega. Da ne gledajo v ogledalo je dejstvo ali pa ne poznajo cpp, da so zadovoljni s svojo hitrostjo in jih ne zanima kaj je zadaj pa je vsakodnevno dejstvo.
Nihče te ne sili, da voziš preko svoje PH, samo upoštevaj realnost tudi drugih voznikov, ki imajo PH višji od tebe in jim omogoči, da te varno prehitijo ali pa se umakni na primernem mestu, da grejo mimo, vse ostalo je vaše zagovarjanje prekrškov, ki izgledajo minorni, imajo pa lahko katastrofalne posledice za tiste, ki tako kolono srečajo, če trdiš drugače, ne veš, kako se odvija promet v RL.
Delo krepa človeka
Tidule ::
Merilo ni OH, temveč dve vozili za teboj, ki bi radi vozili hitreje in ja, po zakonu se moraš umaknit, če se drugače ne more mimo tebe
Zakaj spet lazes? Al samo prometnih prrdpisov ne poznas? OH je se kako merilo, kdaj si se zakonsko dolzan umaknit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
ZveeZ ::
Bi ga rad videl junaka, ki vozi s 50kmh v naselju ter se umika vsakic, ko ga dohitita dve vozili :))
nejc_nejc ::
....Normalna kolona je tista, pri kateri so vozila na 2 sekundni odmaknjenosti, vozijo po sredini....
Ja, pri 130 ostalo +-,ne.
Tidule ::
5ygmq ::
Merilo ni OH, temveč dve vozili za teboj, ki bi radi vozili hitreje in ja, po zakonu se moraš umaknit, če se drugače ne more mimo tebe.
Res, odkod to svojo greznico vlečeš? Resnično si nevaren. V kraju je, recimo, omejitev 50 km/h na enem pasu, ti in še miramar pripeljeta s 100 km/h za menoj in jaz se vam naj umaknem na pločnik ali kaj? Ne bi raje vidva peljala 50 km/h kot ostali, da ne bi povzročala nevarnosti v prometu? Stari, to ne bo dobro, saj veš.
Če voziš po AC realnih 130 (garmin), se po pasu ne smeš voziti, ko nimaš koga prehitet in temu se v žargonu reče, da parkiraš na prehitevalnem pasu, ker nisi policaj in, da te potolažim, ko se policistom za rit na prehitevalnem pasu pripelje hitrejši, se lepo pridno umaknejo, se pa zna zgodit, da se potem vozijo za njim in, če gre prehitro, tudi reagirajo.
O tem vajinem parkiranju na prehitevalnem pasu se jaz nisem opredeljeval in se celo strinjam, če kak solatko ali miramar pelje 300km/h, bo mimo mene odbrzel takoj, niti umikal se ne bom, ker mu na voznem pasu ne bom napoti. Sploh ne vem, zakaj nekaj trobentaš o tem, ker jaz ne govorim o tem vajinem izmišljenem kampiranju, to sta vidva zdaj potegnila iz riti, ker očitno ne dojemata teme diskusije.
kuall ::
kakšen nakladač je ta klošar gtfo.
prav vidi se vam po pisanju, da ste stari nakladači, ki ne morejo nobenemu v živo nakladat, ker vas noče noben poslušat, potem pa tu stresate svoje idiotizme.
prav vidi se vam po pisanju, da ste stari nakladači, ki ne morejo nobenemu v živo nakladat, ker vas noče noben poslušat, potem pa tu stresate svoje idiotizme.
5ygmq ::
Kuall, prosim, zadrži se, če ne razumeš, ne pametuj. Solatko je nevaren, ti nisi, si samo zavisten in zoprn.
solatko ::
Tidule - Ti si en velik bedak. Če prvi vozi na zgornji meji OH, je kolona normalna in samo tu in tam se najde posameznik, ki bi šel hitreje in lahko prehiti vozilo za vozilom, pri počasnejši pa so nabiti drug drugemu na rit.
hornedtoad - Zakaj morate pri vsakem komentarju vlačit ven najbolj idiotske primere, ki se večinoma zgodijo samo v vaših zblojenih beticah. Pri vožnji na zgornji meji OH stisnjenih kolon ni. Glede na mojo starost in leta udeležbe v prometu, solatko niti ni nevaren, prej nasprotno, ker vsekakor upošteva vedno in povsod najvažnejši predpis - vozi trezen in zbran, vedno s 70%-ti PH in nikoli ni povzročil nevarnosti za nikogar.
hornedtoad - Zakaj morate pri vsakem komentarju vlačit ven najbolj idiotske primere, ki se večinoma zgodijo samo v vaših zblojenih beticah. Pri vožnji na zgornji meji OH stisnjenih kolon ni. Glede na mojo starost in leta udeležbe v prometu, solatko niti ni nevaren, prej nasprotno, ker vsekakor upošteva vedno in povsod najvažnejši predpis - vozi trezen in zbran, vedno s 70%-ti PH in nikoli ni povzročil nevarnosti za nikogar.
Delo krepa človeka
Lonsarg ::
Joj ze vidim v tej temi ljudi ki zivcno zmurkajo na avtocesti da se umaknes, ceprav je na desni mini luknja da bi moral fejst bremzat (za tiste ki rabijo podnapise, umakne se takrat ko se lahko umaknes brez bremzanja).
Je kar tezko vcasih peljat normalnih 135 ko pa imas divjake s 150 in pocasnele z 100 in si pol skoz vmes ujet. Najvecja nevarnost na avtocestah ni hitrost sama, amkak razlika hitrosti med udelezenci.
Ampak pocasnel se tezko znebimo, sploh ker pac tovornjaki. Torej predlagam avtomatski radar vsakih 500m po vseh avtocestah in se lepo prisili da niti en sam avto ne bo sel nad 140 (buffer za kazen na avtocesti je cirka 10kmh). Situacija bi bila drasticno boljsa, levi pas bi razen obcasne pocasnele lepo imel samo udelezence 135-140. Simpl.
Je kar tezko vcasih peljat normalnih 135 ko pa imas divjake s 150 in pocasnele z 100 in si pol skoz vmes ujet. Najvecja nevarnost na avtocestah ni hitrost sama, amkak razlika hitrosti med udelezenci.
Ampak pocasnel se tezko znebimo, sploh ker pac tovornjaki. Torej predlagam avtomatski radar vsakih 500m po vseh avtocestah in se lepo prisili da niti en sam avto ne bo sel nad 140 (buffer za kazen na avtocesti je cirka 10kmh). Situacija bi bila drasticno boljsa, levi pas bi razen obcasne pocasnele lepo imel samo udelezence 135-140. Simpl.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
bemfa ::
Seveda, cel svet naj se vozi z enako hitrostjo kot ti, zato da bo tebi udobno. Če se vzdržuje normalna varnostna razdalja (2 sekundi) ni problem se umaknit vmes, saj še vedno ostane minimalna varnostna razdalja (1 sekundo). Ampak folk pač mora v rit silit na obeh pasih, ker se s tem kao hitreje pride na cilj.
Lonsarg ::
Aha zagovarjanje voznje po omejitvah je kar naenkrat "ti bi rad da vsi pelejo enako kot ti" lol.
Ni in ce ze smo pri tem, v Ameriki kjer lepo folk nastavlja tempomate na omejitve je voznja drasticno manj zivcna kot v Sloveniji. Torej ja, DOBRO za varnost in zivcnost in pretocnost je, da ljudje peljejo cimbolj enako hitro.
Ni in ce ze smo pri tem, v Ameriki kjer lepo folk nastavlja tempomate na omejitve je voznja drasticno manj zivcna kot v Sloveniji. Torej ja, DOBRO za varnost in zivcnost in pretocnost je, da ljudje peljejo cimbolj enako hitro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
c23po ::
Zagovarjanje vožnje po omejitvah, "jaz bi rad da vsi peljejo tako pametno kot jaz" je stalnica, vsajena globoko v vsakega od nas. Počasi ugotoviš, da je nas Solatkotov na cesti veliko in vsak ima svoja merila. Za vse ostalo so tukaj predpisi (in seveda, mastercard za plačevanje prekrškov).
Računalniki nimajo spominov.
GupeM ::
energetik ::
Saj se mu ni treba! CPP je jasen, umakniti se moraš, če voziš z nižjo hitrostjo od OH in če je za tabo kolona 3 ali več vozil, ki te ne morej prehiteti!Pri vožnji na zgornji meji OH stisnjenih kolon ni.
Hahahaha. Izjava leta. Kar pelji se po omejitvi (po GPS-u, ni treba po števcu) znotraj cone 30. Boš hitro imel za sabo 2 ali celo več takšnih, ki bi te najraje zrinili s ceste. Takšnemu bedaku se ne bom umaknil za nobeno ceno.
In ne, počasnel ni malo, pri vožnji do doma zadnje 3km (državna cesta, 50km/h OH) prektično VSAKIČ naletim na vsaj enega mečkača. Ki ima na vsakih 500m avtobusno postajo, kjer bi se lahko in moral umakniti. Da ne omenjam traktoristov, ki mirno vozijo tudi po 5km z 25km/h, zadaj pa imajo kolono, ne pretiravam, 50-100 vozil.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Tidule ::
Tidule - Ti si en velik bedak. Če prvi vozi na zgornji meji OH, je kolona normalna in samo tu in tam se najde posameznik, ki bi šel hitreje in lahko prehiti vozilo za vozilom, pri počasnejši pa so nabiti drug drugemu na rit.
Torej si legal, ko si govoril da OH nima z umikanjem? Me vezeli da tudi psihopati tvojega kova kdaj uvidijo svojo mmote. Samo ne vem od kje si sedaj privlekel idiotizem, da se kolone delajo samo kadar ljudje vozijo pod OH. Ti si ziv dokaz norca za volanom, da to ni res in se ravno tako ko posameznik vozi na max OH, najdete norci, ki bi sli hitreje in slaboumno pricakujete, da bodo drugi skakali s ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
c23po ::
...In ne, počasnel ni malo, pri vožnji do doma zadnje 3km (državna cesta, 50km/h OH) prektično VSAKIČ naletim na vsaj enega mečkača. Ki ima na vsakih 500m avtobusno postajo, kjer bi se lahko in moral umakniti. Da ne omenjam traktoristov, ki mirno vozijo tudi po 5km z 25km/h, zadaj pa imajo kolono, ne pretiravam, 50-100 vozil.
O avtobusnih postajah: 65. člen ZPrCP-UPB2, (ustavitev in parkiranje), 4. odstavek:
Ustavitev in parkiranje je prepovedano:
...
8. na zaznamovanem mestu na vozišču ali na zaznamovani niši, ki je rezervirana za avtobuse ali avtotaksi vozila. Zaradi vstopa ali izstopa potnika je dovoljena ustavitev na postajališču, ki je zunaj vozišča, če s tem ni oviran javni prevoz potnikov v cestnem prometu. Na postajališčih zunaj vozišča lahko ustavljajo in parkirajo policisti in občinski redarji pri opravljanju svojih nalog, če s tem ni oviran javni prevoz potnikov v cestnem prometu;
Sam mislim, da umikanje koloni na avtobusno postajo ni problematična in bi jo naj tudi policisti tolerirali. Vendar bi tisti, ki strogo berejo člen o umikanju koloni morali enako strogo brati tudi člen o ustavljanju.
O zadnjih treh kilometrih in 25 km/h ter stotih vozilih za traktorjem: Traktorista razumem. Če se enkrat ustavi, bo moral čakati kolono dolgo 6 km, ki se bo (verjetno) stalno dopolnjevala, torej, v teoriji, ne bo mogel nadaljevati z vožnjo. Tako pa teh 5 km prevozi s polovično hitrostjo in (pač) povzroči 6 minutno zamudo.
Popravek: osdek je 3 km in ne 5, zato je zamuda 3,6 minute.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
c23po ::
Še nekaj me je spreletelo: od kod sploh te silne kolone po slovenskih cestah. Zakaj se vsi ne umaknejo vsem...?
Računalniki nimajo spominov.
solatko ::
GupeMn - Kdo govori o kolonah v conah 30, pravim, ne vem kaj se vam v beticah dogaja, da iščete stalno nove in nove debilizme, ste vsi na belem ali kaj?
energetik - Ti šteješ jaz, en, dva,... 3.-je avtomobili so kolona!
Tidule - Še kar iščeš? Ob vožnji na zgornji meji OH po navadi ni kolon, je pa lepo, da tudi takrat, hitrejšemu omogočiš varno prehitevanje, saj nisi policaj. Da so pri vožnji pod OH kolone, so ugotovili že drugi in vidiš v RL, da je tako, samo vozit se moraš tudi izven AC. Zato je v zakonu člen o oviranju prometnega toka. Morda si norec ti, jaz v koloni nikoli ne prehitevam, če nisem drugi, se lepo s 3 sekundno varnostno razdaljo vozim bolj desno, da imajo nestrpneži možnost umika, če jih že glih prime, da bi prehitevali. Ti si verjetno ves živčen ob sredinski črti in na odbijaču tistemu pred seboj, da se nebi vmes kdo vrinil, tako kot pri varnostni razdalni na AC. Bedaki ste pač bedaki.
c23po - Umik hitrejšim ne spada v kategorijo ustavljanja in parkiranja, poglej še enkrat cpp pametnjakovič! Po tvoje je problematičen umik na avtobusno tudi takrat, ko je za teboj vozilo na nujni vožnji. Torej toleriraš prekršek traktorista? Na 3.-eh km bo težko nabral 6km kolono.
Ravno zato, ker vsi razmišljajo, da bojo težko prišli nazaj na vozni pas, ker je nek bedak naredil kolono, dolgo več km.
energetik - Ti šteješ jaz, en, dva,... 3.-je avtomobili so kolona!
Tidule - Še kar iščeš? Ob vožnji na zgornji meji OH po navadi ni kolon, je pa lepo, da tudi takrat, hitrejšemu omogočiš varno prehitevanje, saj nisi policaj. Da so pri vožnji pod OH kolone, so ugotovili že drugi in vidiš v RL, da je tako, samo vozit se moraš tudi izven AC. Zato je v zakonu člen o oviranju prometnega toka. Morda si norec ti, jaz v koloni nikoli ne prehitevam, če nisem drugi, se lepo s 3 sekundno varnostno razdaljo vozim bolj desno, da imajo nestrpneži možnost umika, če jih že glih prime, da bi prehitevali. Ti si verjetno ves živčen ob sredinski črti in na odbijaču tistemu pred seboj, da se nebi vmes kdo vrinil, tako kot pri varnostni razdalni na AC. Bedaki ste pač bedaki.
c23po - Umik hitrejšim ne spada v kategorijo ustavljanja in parkiranja, poglej še enkrat cpp pametnjakovič! Po tvoje je problematičen umik na avtobusno tudi takrat, ko je za teboj vozilo na nujni vožnji. Torej toleriraš prekršek traktorista? Na 3.-eh km bo težko nabral 6km kolono.
Ravno zato, ker vsi razmišljajo, da bojo težko prišli nazaj na vozni pas, ker je nek bedak naredil kolono, dolgo več km.
Delo krepa človeka
energetik ::
Ne. Tistih 50 avtov za traktorjem bi šlo mimo v kake pol minute. Pa zihr kdo kje zavije že prej z glavne ceste in nastane dovolj velik razmak za vključitev traktorja. Bi pač traktorist prišel na cilj kake 2min kasneje. Tako pa povzroči da pride 50 voznikov domo kasneje 4min. Ker je egoist, ker krši CPP in po mojem malce tudi zanalašč. Ker če greš ob 15:30 s traktorjem na glavno in edino prometno žilo, veš da boš naredil zastoj....In ne, počasnel ni malo, pri vožnji do doma zadnje 3km (državna cesta, 50km/h OH) prektično VSAKIČ naletim na vsaj enega mečkača. Ki ima na vsakih 500m avtobusno postajo, kjer bi se lahko in moral umakniti. Da ne omenjam traktoristov, ki mirno vozijo tudi po 5km z 25km/h, zadaj pa imajo kolono, ne pretiravam, 50-100 vozil.
O avtobusnih postajah: 65. člen ZPrCP-UPB2, (ustavitev in parkiranje), 4. odstavek:
Ustavitev in parkiranje je prepovedano:
...
8. na zaznamovanem mestu na vozišču ali na zaznamovani niši, ki je rezervirana za avtobuse ali avtotaksi vozila. Zaradi vstopa ali izstopa potnika je dovoljena ustavitev na postajališču, ki je zunaj vozišča, če s tem ni oviran javni prevoz potnikov v cestnem prometu. Na postajališčih zunaj vozišča lahko ustavljajo in parkirajo policisti in občinski redarji pri opravljanju svojih nalog, če s tem ni oviran javni prevoz potnikov v cestnem prometu;
Sam mislim, da umikanje koloni na avtobusno postajo ni problematična in bi jo naj tudi policisti tolerirali. Vendar bi tisti, ki strogo berejo člen o umikanju koloni morali enako strogo brati tudi člen o ustavljanju.
O zadnjih treh kilometrih in 25 km/h ter stotih vozilih za traktorjem: Traktorista razumem. Če se enkrat ustavi, bo moral čakati kolono dolgo 6 km, ki se bo (verjetno) stalno dopolnjevala, torej, v teoriji, ne bo mogel nadaljevati z vožnjo. Tako pa teh 5 km prevozi s polovično hitrostjo in (pač) povzroči 6 minutno zamudo.
Popravek: osdek je 3 km in ne 5, zato je zamuda 3,6 minute.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
c23po ::
Solatko, umik hitrejšim je ustavljanje, saj se mora počasne ustaviti na primernem mestu. Kategorijo nam boš ti razkril takoj, ko si jo boš izmislil. In, človek božji, če nam soliš pamet, vsaj preberi, kaj napišemo. Kdo pravi, da podpiram vseh neumnostih, ki si si jih izmislil. Napisal sem, da umikanje podpiram. Pa sploh nimam kaj podpirati, v zakonu piše. Če ga bereš, beri celega. In ko ga prebereš, me pouči sem narobe prebral.
Energetik, matematika je jebe. 50 avtov bo šlo mimo v stotih sekundah, če se držijo varnostne razdalje. Tudi če bi vozili na polovički (ki jo zakon ponekod dovoli), bi vozili skoraj enkrat več, kot si ti to narobe predstavljaš. Pa je vseskupaj brezveze, ker debatiramo o namišljenem traktorju, ki ga (namišljeno) srečaš prav vsakič na tistem trikilometerskem odseku, ko je tam namišljena pet kilometerska kolona. Kaj bi šele bilo, če bi kolona bila dolga 700 km? Katastrofa! Vozniki bi izgubili leta in leta kvalitetnega življenja zaradi namišljenega kmeta, ki nima kaj početi, pa vozi traktor po regionalki vsakič, ko se energetiku mudi domov.
Energetik, matematika je jebe. 50 avtov bo šlo mimo v stotih sekundah, če se držijo varnostne razdalje. Tudi če bi vozili na polovički (ki jo zakon ponekod dovoli), bi vozili skoraj enkrat več, kot si ti to narobe predstavljaš. Pa je vseskupaj brezveze, ker debatiramo o namišljenem traktorju, ki ga (namišljeno) srečaš prav vsakič na tistem trikilometerskem odseku, ko je tam namišljena pet kilometerska kolona. Kaj bi šele bilo, če bi kolona bila dolga 700 km? Katastrofa! Vozniki bi izgubili leta in leta kvalitetnega življenja zaradi namišljenega kmeta, ki nima kaj početi, pa vozi traktor po regionalki vsakič, ko se energetiku mudi domov.
Računalniki nimajo spominov.
solatko ::
c23po - Ti se res prav trudiš delati iz posta v post večjega bedaka iz sebe. Nihče ne bo imel nič proti, če počasne ustavi na avtobusni postaji, zaradi tega, da ne bo v prekršku in to niti nebi bil prekršek, ker je s tem sprostil cestišče za hitrejše. Ne smeš ustavljati zato, da bi nekoga odložil in ga tam počakal, v nujnih pirmerih pa komot. Če ti spusti guma, tudi ne boš ustavil na takem mestu? Pa še nekaj, kje si videl znak prepovedano ustavljanje in parkiranje na avtobusnih postajah na lokalnih cestah, to vidiš samo na postajališčih mestnega prometa in še to ne na vseh.
Delo krepa človeka
Pithlit ::
c23po - Ti se res prav trudiš delati iz posta v post večjega bedaka iz sebe.
Hja, ti globlje že ne moreš. Zato ti pač ni težko tega vpiti iz svoje luknje. Jeba je ker ti ni jasno da na tak način iz luknje nikoli ne boš prilezel.
Life is as complicated as we make it...
GupeM ::
c23po - Ti se res prav trudiš delati iz posta v post večjega bedaka iz sebe. Nihče ne bo imel nič proti, če počasne ustavi na avtobusni postaji, zaradi tega, da ne bo v prekršku in to niti nebi bil prekršek, ker je s tem sprostil cestišče za hitrejše. Ne smeš ustavljati zato, da bi nekoga odložil in ga tam počakal, v nujnih pirmerih pa komot. Če ti spusti guma, tudi ne boš ustavil na takem mestu? Pa še nekaj, kje si videl znak prepovedano ustavljanje in parkiranje na avtobusnih postajah na lokalnih cestah, to vidiš samo na postajališčih mestnega prometa in še to ne na vseh.
Pa ti si res fuknjen, al se samo delaš? Toliko neumnosti v enem postu ...
1. Avtobusar, ki bi hotel tam pustiti potnike, ali jih pobrati, bi imel kaj proti.
2. Prekršek bi seveda bil, ker tam ne smeš ustavljati.
3. Ravno za odlaganje/pobiranje potnikov, je ustavljanje dovoljeno.
4. Če ti poči guma ali crkne avto, lahko ustaviš tudi na avtocesti. Bolje rečeno, moraš ustaviti. Zato je debata o tem brezpredmetna.
5. Res rabiš znak za prepovedano parkiranje in ustavljanje? Rabiš tudi znak 130 na avtocestah, znak 90 zunaj naselja in znam 50 znotraj naselja? Pa znak za prepoved vožnje po kolesarski? Pa po pločniku?
solatko ::
GupeM - O fuknjenosti bi lahko razpravljali, zaustavitev avtomobila zato, da daš prednost hitrejšim, ni nikoli prekršek, temveč zaželjeno dejanje tistega, ki ne more ali noče peljati dovolj hitro. Za to se komot uporabi avtobusno postajo, če misliš, da ne, se pozanimaj pri policajih. Tudi avtobusar za tak manever ne bo imel nič proti, bolje, kot da km naprej poči zato, ker je 10. prehiteval kolono in ubil kakšnega nasproti vozečega. Dejansko se nkateri, zaradi potreb po hebanju solatkovih mnenj, delate totalane idiote in to me spravlja v smeh, zato kar veselo naprej.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Lonsarg ::
Če nekdo vozi bistveno pod omejitvo se strinjam da je umikanje zaželjeno po bontonu. Umikanje ko voziš po omejitvah, ampak bi nekdo šel še višje pa ni del bontona, niti pod razno.
Govorim seveda o umikanju, ki ti povzroči da moraš zmanjšat/ustavit. Umikanje brez zmanjšanja (naprimer iz prehitevalnega na vozni pas) pa je obvezno, celo po zakonu.
Govorim seveda o umikanju, ki ti povzroči da moraš zmanjšat/ustavit. Umikanje brez zmanjšanja (naprimer iz prehitevalnega na vozni pas) pa je obvezno, celo po zakonu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
GupeM ::
GupeM - O fuknjenosti bi lahko razpravljali, zaustavitev avtomobila zato, da daš prednost hitrejšim, ni nikoli prekršek, temveč zaželjeno dejanje tistega, ki ne more ali noče peljati dovolj hitro. Za to se komot uporabi avtobusno postajo, če misliš, da ne, se pozanimaj pri policajih. Tudi avtobusar za tak manever ne bo imel nič proti, bolje, kot da km naprej poči zato, ker je 10. prehiteval kolono in ubil kakšnega nasproti vozečega. Dejansko se nkateri, zaradi potreb po hebanju solatkovih mnenj, delate totalane idiote in to me spravlja v smeh, zato kar veselo naprej.
Seveda, seveda. Zaželjeno je tudi umikanje na pločnike, kolesarske steze, dvorišča, travnike ... Tudi pešci, kolesarji, lastniki dvorišč in kmetje nimajo nič proti. Bolje to, kot da km naprej poči ker ...
In ja, tudi jaz sem za to, da se počasnela umakne na avtobusno postajo. Ampak povsem po črki zakona se ne sme. Pika.
predi ::
Ko je ravno počasen traktor bil omenjen. Če je polna črta, ampak nikogar na nasprotnem pasu, prehitite ali vozite za njim?
WizzardOfOZ ::
Dobra muska, še mal bolj na glas daš, pa počakaš do črtkane črte.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
predi ::
Baje so včasih po avtošolah učili, da je v takem primeru dovoljeno čez polno črto. Več ljudi mi je reklo, da se tega spomnijo in tako tudi še danes vozijo.
c23po ::
Predi, o tem je veliko napisanega celo na 24ur.com. Prekršek je. V avtošolah so včasih tako učili, pa so nehali, ko je inštruktor za to početje bil kaznovan.
Solatko, gomila domnev o tem kaj bi kdo mislil o čem. Nobenega odgovora na vprašanje, zakaj zakon na začetku stavka razumeš absolutno ("počasne mora takoj in brezpogojno"), na koncu pa kot tebi paše ("ni prekršek, nihče menda ne bo imel nič proti"). Ker ne bereš dobro, ne razumeš okoli česar te žgemo. A nič hudega, tebi je zabavno, nam tudi. Korist pa je vseeno: pomagaš nam razumeti talente na cesti.
Solatko, gomila domnev o tem kaj bi kdo mislil o čem. Nobenega odgovora na vprašanje, zakaj zakon na začetku stavka razumeš absolutno ("počasne mora takoj in brezpogojno"), na koncu pa kot tebi paše ("ni prekršek, nihče menda ne bo imel nič proti"). Ker ne bereš dobro, ne razumeš okoli česar te žgemo. A nič hudega, tebi je zabavno, nam tudi. Korist pa je vseeno: pomagaš nam razumeti talente na cesti.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
predi ::
Predi, o tem je veliko napisanega celo na 24ur.com. Prekršek je. V avtošolah so včasih tako učili, pa so nehali, ko je inštruktor za to početje bil kaznovan.Imaš mogoče vir za to? Sem šel tudi sam enkrat podrobneje pogledat kako je s tem, pa sem se naučil par novih stvari. Obstaja recimo prometni znak, ki dovoljuje prehitevanje določenih tipov (motornih) vozil v takšnih primerih, če so izpolnjeni vsi pogoji, vožnja mimo pa je na tak način pogojno dovoljena, če črta ločuje pasove v nasprotnih smereh in se s tem ne ovira nasproti vozečih. Tiste kombinacije prometnih znakov sicer sam še nikoli nisem videl nikjer.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: predi ()
ZveeZ ::
Predi, o tem je veliko napisanega celo na 24ur.com. Prekršek je. V avtošolah so včasih tako učili, pa so nehali, ko je inštruktor za to početje bil kaznovan.
Solatko, gomila domnev o tem kaj bi kdo mislil o čem. Nobenega odgovora na vprašanje, zakaj zakon na začetku stavka razumeš absolutno ("počasne mora takoj in brezpogojno"), na koncu pa kot tebi paše ("ni prekršek, nihče menda ne bo imel nič proti"). Ker ne bereš dobro, ne razumeš okoli česar te žgemo. A nič hudega, tebi je zabavno, nam tudi. Korist pa je vseeno: pomagaš nam razumeti talente na cesti.
Kaj pa na prehitevanje kolesarja? Se vozite za njim 20km/h do crtkane crte?
Jaz priznam, da nisem pozoren na to ali je crta prekinjena ali ne. Ce je prosto in pregledno, prehitevam "oviro".
Tidule ::
GupeM - O fuknjenosti bi lahko razpravljali, zaustavitev avtomobila zato, da daš prednost hitrejšim, ni nikoli prekršek, temveč zaželjeno dejanje tistega, ki ne more ali noče peljati dovolj hitro. Za to se komot uporabi avtobusno postajo, če misliš, da ne, se pozanimaj pri policajih. Tudi avtobusar za tak manever ne bo imel nič proti, bolje, kot da km naprej poči zato, ker je 10. prehiteval kolono in ubil kakšnega nasproti vozečega. Dejansko se nkateri, zaradi potreb po hebanju solatkovih mnenj, delate totalane idiote in to me spravlja v smeh, zato kar veselo naprej.
nope, o tvoji fuknjenosti dejansko že dolgo ni treba kaj dosti razpraljvat. Ker samo totalno nesposoben voznik verjame, da je treba za vsako ceno spusit hitrejšega mimo, da pa tako mišljenje označiš kot zaželjeno pa vse pove o tvojih duševnih motnjah. Zanimivo, da nisi razmišljal niti o tem, da bi se umaknil, niti o tem koliko jih boš pobil, ko si se cjazil 20 na uro.
Drugače pa je za dejansko sposobne voznike v zakonu jasno definirano, da se pri umikanju hitrejšnim ni potrebno vozit po kolesarskih stezah, travnikih (ne glede na solataste fetiše), avtobusnih postjah in podobno. Samo kaj ko edina stvar, ki gre solatku slabše od rok od dejanske vožnje, je poznavanje prometnih predpisov. In potem se revež osmeši vsakič ko odpre usta-
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
WizzardOfOZ ::
Kaj pa na prehitevanje kolesarja? Se vozite za njim 20km/h do crtkane crte?
Kolesar je parkrat ožji od traktorja in konkretno bolj se preko njega naprej vidi, kaj se dogaja na cesti.
Poleg tega, če je normalno široka cesta, še čez črto ne zapelješ, ko greš mimo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Tidule ::
Predi, o tem je veliko napisanega celo na 24ur.com. Prekršek je. V avtošolah so včasih tako učili, pa so nehali, ko je inštruktor za to početje bil kaznovan.
Solatko, gomila domnev o tem kaj bi kdo mislil o čem. Nobenega odgovora na vprašanje, zakaj zakon na začetku stavka razumeš absolutno ("počasne mora takoj in brezpogojno"), na koncu pa kot tebi paše ("ni prekršek, nihče menda ne bo imel nič proti"). Ker ne bereš dobro, ne razumeš okoli česar te žgemo. A nič hudega, tebi je zabavno, nam tudi. Korist pa je vseeno: pomagaš nam razumeti talente na cesti.
Kaj pa na prehitevanje kolesarja? Se vozite za njim 20km/h do crtkane crte?
Jaz priznam, da nisem pozoren na to ali je crta prekinjena ali ne. Ce je prosto in pregledno, prehitevam "oviro".
Pravnoformalno je tako, da polna črta dejansko ne pomeni prepovedi prehitevanja (pogosta zmota), ampak prepoveduje, da jo prevoziš. Torej, če prehitevanje enoslednega vozila lahko izpelješ na način, da ne prevoziš črte in še vedno varno izvedeš prehitevanje (bočna razdalja), ter ni prehitevanje eksplicitno prepovedano z zakonom ali prometno signalizacijo, potem lahko prehitiš kolesarja, brez da si v prekršku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
ZveeZ ::
Vidva to resno? Prehiteti kolesarja znotraj istega pasu?
Recimo da vozi kolo 0.5m od roba vozisca, dodamo se 0.5m sirine kolesarja ter 1.5m minimalne bocne razdalje.
Ze tukaj smo na 2.5m. Dodaj se cca 1.8m sirine avtomobila in si preko crte.
In to je v idealnih pogojih, ko kolesar dejansko vozi lepo ob robu.
Recimo da vozi kolo 0.5m od roba vozisca, dodamo se 0.5m sirine kolesarja ter 1.5m minimalne bocne razdalje.
Ze tukaj smo na 2.5m. Dodaj se cca 1.8m sirine avtomobila in si preko crte.
In to je v idealnih pogojih, ko kolesar dejansko vozi lepo ob robu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
predi ::
Ah, sem našel:
Tole me zanima. Ve kdo kaj več o tem primeru, ki ga omenja ta članek?
Kako je torej s traktorjem?
Prehitevanje počasnih traktorjev čez polno črto so nekaj časa tolerirale tudi izpitne komisije po Sloveniji. Seveda, kadar je šlo za "čiste situacije" na preglednih odsekih, kjer bi "neprehitevanje" pomenilo nesmiselno daljšo vožnjo. Vendar je bilo te prakse konec med neko izpitno vožnjo v Novem mestu, kjer je bodoči voznik prehiteval čez polno črto, nato pa so policisti za ta prekršek kaznovali inštruktorja.
https://siol.net/avtomoto/nasveti/ali-n...
Tole me zanima. Ve kdo kaj več o tem primeru, ki ga omenja ta članek?
Ahim ::
Vidva to resno? Prehiteti kolesarja znotraj istega pasu?
Recimo da vozi kolo 0.5m od roba vozisca, dodamo se 0.5m sirine kolesarja ter 1.5m minimalne bocne razdalje.
Ze tukaj smo na 2.5m. Dodaj se cca 1.8m sirine avtomobila in si preko crte.
In to je v idealnih pogojih, ko kolesar dejansko vozi lepo ob robu.
Kakor kje - npr. tukaj je polna crta, cesta pa tako siroka, da se (na mojo precejsnjo grozo preverjeno) lahko srecajo tri vozila vstric in je za vse dovolj prostora da se izide brez trcenja, srednji avto pa je pri tem res preckal crto. Enkrat nas je namrec na tistem mestu nekdo prehitel v skarje, bil sem cisto preprican, da bo trescilo, dejansko pa ne mi, ne nasproti vozeci nismo sli cez svojo stransko crto, tisti vmes je pa imel na obeh straneh vec prostora kot ga je na marsikateri cesti v LJ.
Kolesarja bi ob tvoji racunici tam prehitel brez tezav in ne bi preckal sredinske crte.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ahim ()
Tidule ::
Vidva to resno? Prehiteti kolesarja znotraj istega pasu?
Recimo da vozi kolo 0.5m od roba vozisca, dodamo se 0.5m sirine kolesarja ter 1.5m minimalne bocne razdalje.
Ze tukaj smo na 2.5m. Dodaj se cca 1.8m sirine avtomobila in si preko crte.
In to je v idealnih pogojih, ko kolesar dejansko vozi lepo ob robu.
Vprasal si kaksna so pravila in si dobil odgovor. Skladno s solatasto doktrino pa seveda lahko prehitevas karkoli, kadarkoli in kjerkoli, ce le slepo verjames v svoje nadnaravne sposobnosti.
solatko ::
GupeM - Izven naselja na lokalni ali regionalni cesti lahko! Ni znaka za prepoved!
c23po - Če traktor vozi 10km/h je to vožnja mimo ovire in ne prehitevanje. Novi traktorji komot dosežejo hitrost omejitve v naseljih in zato le redko predstavljajo oviro v naselju. Zato so nekoč inštruktorji tudi tako učili, saj do 90-ih let noben traktor ni šel več kot 25km/h. Avtobusna postajališča na lokalnih cestah so pač zato, da se potnikov ne spušča ven na cesti in na nobenem ne boš videl rdeče modrega okroglega znaka s prepovedjo parkiranja in ustavljanja. Vsi lokalci, ki peljejo družinske člane ali sosede na avtobusno postajo, jih odložijo na njej in ne na 500m oddaljenem izogibališču. Če ni prometnega znaka je tak manever dovoljen, ker oznaka na tleh BUS ne pomeni nič, če ni dodatnega znaka. Ne ni prekršek, če se počasne umakne na AP!
ZveeZ - Pelješ mimo ovire in to ni prehitevanje.
WizzardOfOZ - Po novih predpisih je kolesar tako širok kot traktor - preberi spremembe o prehitevanju kolesarjevŽ!
Tidule - Ne uči krive vere!
c23po - Če traktor vozi 10km/h je to vožnja mimo ovire in ne prehitevanje. Novi traktorji komot dosežejo hitrost omejitve v naseljih in zato le redko predstavljajo oviro v naselju. Zato so nekoč inštruktorji tudi tako učili, saj do 90-ih let noben traktor ni šel več kot 25km/h. Avtobusna postajališča na lokalnih cestah so pač zato, da se potnikov ne spušča ven na cesti in na nobenem ne boš videl rdeče modrega okroglega znaka s prepovedjo parkiranja in ustavljanja. Vsi lokalci, ki peljejo družinske člane ali sosede na avtobusno postajo, jih odložijo na njej in ne na 500m oddaljenem izogibališču. Če ni prometnega znaka je tak manever dovoljen, ker oznaka na tleh BUS ne pomeni nič, če ni dodatnega znaka. Ne ni prekršek, če se počasne umakne na AP!
ZveeZ - Pelješ mimo ovire in to ni prehitevanje.
WizzardOfOZ - Po novih predpisih je kolesar tako širok kot traktor - preberi spremembe o prehitevanju kolesarjevŽ!
Tidule - Ne uči krive vere!
Delo krepa človeka
predi ::
Ce je prosto in pregledno, prehitevam "oviro".Ovire po zakonski definiciji ne moreš prehitevati. Prehitevaš lahko samo drugega udeleženca v prometu, pa še to samo takrat, ko se ta premika. Lahko pa greš mimo ovire, objekta ali ustavljenega udeleženca. To dvoje se medsebojno izključuje.