» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
262 / 309
»»

GupeM ::

Pithlit je izjavil:


Aja ker kontekst ni važen, sploh? Pa saj ne da sem ti celoten 53. člen citirala...

FYI v Italiji se na avtocesti komot lahko po desni mimo pelješ. Pazi to, mimo premikajočega se vozila. Ne smeš pa prehitevat. V Italiji to pomeni da pred in po tem manevru ni smeš menjat pasov nek subjektivno (glede na dober/slab dan orožnikov) določen čas (po črki zakona v teoriji sploh ne smeš menjat pasov - ampak to pač ni praktično, niti realno).

Tko da bitch please. Ne pametuj o stvareh ki jim nisi dorasel.

https://www.sicurauto.it/news/codice-de...

https://motori.virgilio.it/info-utili/s...

Rabiš še virov ali bo dovolj? In ja, jaz sem to testirala tako da sem se dejansko po desni zapeljala mimo policistov (unih modrih, ne belih, ne sivih in ne črnih - pa upam da veš o čem govorim). Res je da to velja šele dobro leto, ampak neznanje ni opravičilo za tvojo nesramnost.


Ok, priznam. V Italiji je očitno po novem to dovoljeno.

Ampak to ne spremeni dejstva, da nabijaš, da v Sloveniji me smeš voziti mimo po desni. Kar seveda po zakonu lahko. Ne smeš pa prehitevati.

Če pa italianske izraze uporabljaš za slovenski promet, je pa jasno, da, ali namenoma zavajaš, ali pa si zabita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Aja ker kontekst ni važen, sploh?

Zoprno ko ti nekdo da malo tvojega zdravila, a?

Kaj pa tebe zdaj peče? To da so goreči EV-ji večja pizdarija kot goreči ICE?

Meni je skoz zoprno ko se izkaže da debatiram s polpismenim folkom ki zna prebrat sam tisto kar jim paše.
Life is as complicated as we make it...

Pithlit ::

GupeM je izjavil:

Pithlit je izjavil:


Aja ker kontekst ni važen, sploh? Pa saj ne da sem ti celoten 53. člen citirala...

FYI v Italiji se na avtocesti komot lahko po desni mimo pelješ. Pazi to, mimo premikajočega se vozila. Ne smeš pa prehitevat. V Italiji to pomeni da pred in po tem manevru ni smeš menjat pasov nek subjektivno (glede na dober/slab dan orožnikov) določen čas (po črki zakona v teoriji sploh ne smeš menjat pasov - ampak to pač ni praktično, niti realno).

Tko da bitch please. Ne pametuj o stvareh ki jim nisi dorasel.

https://www.sicurauto.it/news/codice-de...

https://motori.virgilio.it/info-utili/s...

Rabiš še virov ali bo dovolj? In ja, jaz sem to testirala tako da sem se dejansko po desni zapeljala mimo policistov (unih modrih, ne belih, ne sivih in ne črnih - pa upam da veš o čem govorim). Res je da to velja šele dobro leto, ampak neznanje ni opravičilo za tvojo nesramnost.


Ok, priznam. V Italiji je očitno po novem to dovoljeno.

Ampak to ne spremeni dejstva, da nabijaš, da v Sloveniji me smeš voziti mimo po desni. Kar seveda po zakonu lahko. Ne smeš pa prehitevati.

Če pa italianske izraze uporabljaš za slovenski promet, je pa jasno, da, ali namenoma zavajaš, ali pa si zabita.

Sam ti si idiot posebne vrste, a? Kolikokrat moram napisat da se mimo mirujočega vozila, objekta, ovire, whatever lahko pelješ tudi po desni... mimo premikajočega pa ne?

Ta da ti citiram 53. člen zakona o prometu (ja, ne da se mi) kjer so zapisane vse izjeme (vključno s to ki jo ti omenjaš) ti ni dovolj? Da ti hkrati povem da te pri tem početju omejuje 50 člen te tudi ne premakne? To da se je vse skupaj začelo s tem da sem omenila da se v Italiji folk lahko na avtocesti vozi po desni mimo drugih (ne smejo pa prehitevat) je pa valda letelo nekje v stratosferi nad tvojo zmožnostjo dojemanja napisanega? Ker ti si tolk pameten in me boš na limanice ujel ker baba glupa pojma nima? Shit stari, utihni raje ker cel forum vidi kolk si mimo brcnil. In še kar mimo brcaš medtem ko te ta baba neumna vozi scat. Ti ga moram tud otrest ali boš zmogel sam?
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

To je to. Osebni napadi oz neko mešanje spola in otresanje tiča, ki s prometom nima nobene zveze. Glej, če si sama rečeš baba neumna, pa bodi baba neumna. Jaz tega nisem rekel. In povsem enako bi pisal, tudi če bi bila ded'c neumni. Samo spol bi spremenil. Če te pa tvoj spol tako moti, pa obstaja možnost spremembe.

Mi je pa zanimivo, da se zapičiš čisto z vsakim na tem forumu. Ne glede na to, a se strinja s tabo, ali je proti tebi.

Utk ::

Pithlit je izjavil:

Utk je izjavil:

Aja ker kontekst ni važen, sploh?

Zoprno ko ti nekdo da malo tvojega zdravila, a?

Kaj pa tebe zdaj peče? To da so goreči EV-ji večja pizdarija kot goreči ICE?

Meni je skoz zoprno ko se izkaže da debatiram s polpismenim folkom ki zna prebrat sam tisto kar jim paše.

Ti si velikokrat tista, ki pozabi kontektst in začne nametat neke primere, ki nimajo veze s kontekstom od prej.

WizzardOfOZ je izjavil:

Tidule je izjavil:

Še vedno bistveno manj kot v Maroku, ki si ga dal kot vzgled.


Niti niso tako slabši.

V Maroku v nesrečah letno umre 3200 ljudi. Prebivalcev je pa 37 milijonov. torej 8 na 100k ljudi.
V sloveniji jih umre 5 na 100k prebivalcev.

Lahko pa pogledamo še malo ostale države:
Bosna - 17 na 100k
albanija - 15 na 100k
črna gora - 10 na 100k
hrvaška - 12 na 100k prebivalcev

Glede na to, kako slabši vozni park imajo v Maroku in posledično tudi slabšo varnost v teh vozilih in kako slabe ceste imajo, bi rekel, da se nam uspešno približujejo in da so že ves balkan prehiteli.

Kolk imajo pa avtov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

Oh wow. Kolk je težko priznat da se nekdo zmoti...
Life is as complicated as we make it...

Malajlo ::

Jaz zadnje cajte ne jebem več razlike med prehitevalnim ali voznim pasom. Vozim po voznem, če dohitim kamion, ga po njegovi levi prehitim, se vrnem na vozni pas in od Logatca do Brezovice odpeljem preostanek poti. Pri 130 kmh na tempomatu. Ja, tudi na prehitevalnem odpeljem dva, tri kilometre, pa takoj na voznega.
In striktno nekaj časa kretenu na levem ravno v vidnem polju (itak ne gleda v špegle...) vozim z isto hitrostjo, potem pičimiči po voznem. Če kreten špara podvozje na prehitevalnem, naj ga do Šentilja. Meni dol visi. pravzaprav niti ne opazijo, da se po desni mimo peljejo. Zakaj bi se prilagajal kretenom, če mi ne škodujejo?
Pa se vsi zelo varno počutijo kot sopotniki (ja, kakšna punca ob prehitevanju trzne, ker sedi v avtu z vsaj petkrat več konji, mene pa ob znanih ovinkih ni strah na gas pritisniti; jo primem za koleno, pa je takoj bolj mirna).
Po odstavnem mimo mi je pa pod častjo. Pa če je samo 100 metrov do izvoza in pet minut zamude na sestanek. Simply ne.

Tidule ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tidule je izjavil:

Še vedno bistveno manj kot v Maroku, ki si ga dal kot vzgled.


Niti niso tako slabši.

V Maroku v nesrečah letno umre 3200 ljudi. Prebivalcev je pa 37 milijonov. torej 8 na 100k ljudi.
V sloveniji jih umre 5 na 100k prebivalcev.

Lahko pa pogledamo še malo ostale države:
Bosna - 17 na 100k
albanija - 15 na 100k
črna gora - 10 na 100k
hrvaška - 12 na 100k prebivalcev

Glede na to, kako slabši vozni park imajo v Maroku in posledično tudi slabšo varnost v teh vozilih in kako slabe ceste imajo, bi rekel, da se nam uspešno približujejo in da so že ves balkan prehiteli.

Od kje stevilke vleces pojma nimam, pa tudi mi dol visi kaj je na bankanu.
Za primerjavo med marocom sem dal konkretne podatke z virom, pa oxirno niso bil sposoben prebrat, tako da se enkrat:


https://www.itf-oecd.org/sites/default/...

Morocco:
Road fatalities per 100 000 population: 8.4
Road fatalities per 10 000 vehicles: 6.4

Slovenia:
Road fatalities per 100 000 population: 3.8
Road fatalities per 10 000 vehicles: 0.5

Tole vse pove.

c23po ::

m0LN4r je izjavil:

...
Easy, hitrejsi avti, manj omejitev, manj smrti:
...
Argument je tle odvec

Easy. Preidimo na konjske vprege. Počasnejše vozilo, manj omejitev, manj smrti.
Tudi tle je argument odveč. Zato to ne pelje nikamor in zato je treba imeti argumente in ne slikic.

Da se razumeva: ne trdim, da v Nemčiji nimajo bolje urejenega. Ne trdim, da se po njih ni treba zgledovati. Trdim, da copy-paste enostavno ne dela. Sem ti razložil pri uri geografije, pa si rekel, da se nočeš učiti. Zato ti nikoli ne bi jasno zakaj je tako. Žal.

WizzardOfOZ ::

Tidule je izjavil:

Morocco:
Road fatalities per 100 000 population: 8.4
Road fatalities per 10 000 vehicles: 6.4

Slovenia:
Road fatalities per 100 000 population: 3.8
Road fatalities per 10 000 vehicles: 0.5

Tole vse pove.


Nič dosti ne pove. Samo to, da imajo še vedno manj mrtvih na 100k kot cel balkan, kljub izredno slabemu voznemu parku in mnogo slabšim cestam (57k kilometrov cest, od tega samo polovica asfaltiranih).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Če nimajo niti avtov niti cest, potem je logično, da nimajo niti tako zelo veliko mrtvih - čeprav jih v resnici imajo preklemano veliko glede na to.

ZveeZ ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tidule je izjavil:

Morocco:
Road fatalities per 100 000 population: 8.4
Road fatalities per 10 000 vehicles: 6.4

Slovenia:
Road fatalities per 100 000 population: 3.8
Road fatalities per 10 000 vehicles: 0.5

Tole vse pove.


Nič dosti ne pove. Samo to, da imajo še vedno manj mrtvih na 100k kot cel balkan, kljub izredno slabemu voznemu parku in mnogo slabšim cestam (57k kilometrov cest, od tega samo polovica asfaltiranih).

Koliksen % populacije pa tam sede za volan in koliko km se prevozi?
Ce jih vozi 10% manj kot pri nas in ce v povprecju naredijo 50% manj kilometrov, je logicno, da imajo tudi manj mrtvih.

Edit: ampak roko na srce, ce upostevamo koliko vinjenih sede vsakodnevno za volan, samomorilske manevre eskirojev in slab razvoj/vzdrzevanje infrastrukture, imamo prekleto majhno stevilo mrtvih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

donvito ::

Edit: ampak roko na srce, ce upostevamo koliko vinjenih sede vsakodnevno za volan, samomorilske manevre eskirojev in slab razvoj/vzdrzevanje infrastrukture, imamo prekleto majhno stevilo mrtvih.

Hočeš reči, da so potem takem vinjeni dobri vozniki. :)

WizzardOfOZ ::

ZveeZ je izjavil:

Edit: ampak roko na srce, ce upostevamo koliko vinjenih sede vsakodnevno za volan, samomorilske manevre eskirojev in slab razvoj/vzdrzevanje infrastrukture, imamo prekleto majhno stevilo mrtvih.


Res je. Moraš pa računat, da se večina avtomobilov vozi v kolonah in počasi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

val46 ::

Res je??? Torej trdiš da je vecina slovencev pijanih za volanom ampak ni noben problem, ker se itak vozimo počasi v kolonah in četudi se kej zgodi, ne more bit nekaj hudega??? Sej ne morem verjet kaj berem v tej temi ej.

ZveeZ ::

Kdo je omenil "vecino"?

donvito je izjavil:

Edit: ampak roko na srce, ce upostevamo koliko vinjenih sede vsakodnevno za volan, samomorilske manevre eskirojev in slab razvoj/vzdrzevanje infrastrukture, imamo prekleto majhno stevilo mrtvih.

Hočeš reči, da so potem takem vinjeni dobri vozniki. :)

Hocem reci, da ocitno vozijo s PH™:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

WizzardOfOZ ::

val46 je izjavil:

Res je??? Torej trdiš da je vecina slovencev pijanih za volanom ampak ni noben problem, ker se itak vozimo počasi v kolonah in četudi se kej zgodi, ne more bit nekaj hudega??? Sej ne morem verjet kaj berem v tej temi ej.


Ne, trdim da se vozimo počasi v kolonah in je zato več nesreč samo s pokrivljenim plehom in manj nesreč s smrtnim izidom.

Pijani so vedno bili in bodo problem, ker je mentaliteta taka, da je treba it po šihtu na par pirov in potem v avto pa domov in imamo premalo akcij, kjer bi pijane voznike lahko ulovili in spravili s cest.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

Se tiste akcije ki so, so vnaprej najavljene. *facepalm*

fr1k ::

Situacija v naselju, omejitev 30km/h in zoženje zaradi dela na cesti (komunala menja jašek); pred zožitvijo na strani izvajanja del je postavljen prometni znak prednost vozil iz nasprotne strani.
Pripeljem iz prednostne smeri kjer cesta ni zožena in ker je vozilo iz nasprotne, neprednostne smeri že začelo obvoz se ustavim pred oviro na desnem robu. Zaporedoma mu sledi še več (cca. 10) vozil brez da bi kdo zmanjšal kaj šele ustavil glede na signalizacijo.
Vprašanje: ali po aktualnih pravilih v primeru nepretrganega toka vozil iz neprednostne smeri vozila na prednostni smeri morajo počakati ali je to samo "čredni nagon" voznikov??

Malajlo ::

Seveda si uvideven in spustiš 10 vozil mimo. Kje je problem? V egoizmu? Tvojih 30 sekund ali pa 10*30 sekund drugih? Vsaj jaz v takih primerih neprednostnemu poblendam, če je že začel speljevati, naj gre, če pa čredno peljejo za njim ostali, se pa vsem nasmehnem, pa ponavadi še dvignjen palec v pozdrav dobim nazaj. Lajf je lahko tako lep, če nisi pi.da do drugih.
Znak sicer pomeni, da morajo z obeh strani prevideti, kako se bo prometni tok odvil. Če je neprednostni bližje oviri, ga seveda spustiš. Obenem so vsi za tem v koloni takorekoč bližje zožanju. Torej jih spustiš.
Kako sicer pa v klancu na ozki cesti reagiraš? Vprašam za nadaljno debato. Ker peš po stezah je glih kontra 8-)

mirator ::

fr1k je izjavil:

Situacija v naselju, omejitev 30km/h in zoženje zaradi dela na cesti (komunala menja jašek); pred zožitvijo na strani izvajanja del je postavljen prometni znak prednost vozil iz nasprotne strani.
Pripeljem iz prednostne smeri kjer cesta ni zožena in ker je vozilo iz nasprotne, neprednostne smeri že začelo obvoz se ustavim pred oviro na desnem robu. Zaporedoma mu sledi še več (cca. 10) vozil brez da bi kdo zmanjšal kaj šele ustavil glede na signalizacijo.
Vprašanje: ali po aktualnih pravilih v primeru nepretrganega toka vozil iz neprednostne smeri vozila na prednostni smeri morajo počakati ali je to samo "čredni nagon" voznikov??

Ja, lahko bi se reklo "čredni nagon". Dejstvo je, da vozniki iz nasprotne neprednostne smeri, naredijo vlak, da se ti iz prednostne smeri ne moreš vključiti. V bistvu nimaš kaj narediti, razen da reskiraš karambol, se pa ne splača sekirati.

c23po ::

Zdi se, da se je skozi učni načrt avtošol izgubilo pravilo, da ima prednost težje vozilo oz. tisto, ki pelje v hrib.

IgorCardanof ::

c23po je izjavil:

Zdi se, da se je skozi učni načrt avtošol izgubilo pravilo, da ima prednost težje vozilo oz. tisto, ki pelje v hrib.


In kako bi to pravilo vplivalo na razrešitev zgornje situacije?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

solatko ::

Tidule - Psiho teste moraš narediti preden sploh začneš s treningi in šolanjem, saj, kljub denarju, ne moreš začeti, če psihofizično ne odgovarjaš zahtevam, tako, da enako kot v večini postov kažeš, da nimaš niti najmanjšega pojma o stvareh, katere komentiraš. Na veliko kažeš samo to, da poznaš samo nevarnosti prekoračitve hitrosti, vsi ostali prekrški, ki se dogajajo na cestah dnevno in zaradi katerih je veliko preveč nesreč, se ti pa ne zdijo pomembni.

c23po - No, če že jaz lažem, bi ti bilo lažje podkrepit resnico, ki jo poznaš ti, ne pa ponavlajti eno in isto. V nemški statistiki imaŠ HITROST pod kategorijo statističnih podatkov in se na vsakoletni lestvici nahaja zelo nizko, z razliko, da je tam vsaka nesreča forenzično raziskana, imaš tudi krivdo vzdrževalcev cest, ki je precej višje, pri nas je to združeno v NPH, ni pa podkategorije hitrost nad OH.
Kje in kdaj sem omenjal elementarne nesreče,.... kar si naložil ti, omemba spoštovanja cpp pri parkiranju na gasilskih poteh v MB pa je stara nekaj let v eni od tem o prometu, kar pa nima veze s tem, kar si spesnil ti. Res ste geniji, eden večji od drugega.
Suhoparna policijska statistika za vzroke prometnih nesreč s hudo telesno poškodovanimi ali umrlimi udeleženci na prvem mestu beleži "neprilagojeno hitrost" (37,1 odstotka vseh nesreč). Na drugem mestu je "nepravilna stran/smer vožnje" (20,8 odstotka), ki je pravzaprav tudi lahko posledica previsoke hitrosti, saj lahko pride do "sekanja" ovinkov, na tretjem mestu pa policijska statistika navaja "neupoštevanje pravil o prednosti" (15,1 odstotka).

Pri prvem vzroku, torej pri neprilagojeni hitrosti, ni jasno, ali to pomeni, da hitrost ni bila prilagojena dovoljeni hitrosti vožnje na cesti ali pa razmeram za vožnjo. Kot smo že večkrat izpostavili, je nemogoče od voznikov pričakovati, da so sposobni pravilno razumeti razmere na cestah ter ugotoviti, kakšna je za le-te primerna hitrost vožnje in posledično prilagoditi hitrost vožnje svojega vozila razmeram.


Sicer pa poglej kaj pravi o naši statistiki AMZS kot krovna organizacija voznikov in motoristov

https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos...
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Tidule ::

Tidule - Psiho teste moraš narediti preden sploh začneš s treningi in šolanjem, saj, kljub denarju, ne moreš začeti, če psihofizično ne odgovarjaš zahtevam, tako, da enako kot v večini postov kažeš, da nimaš niti najmanjšega pojma o stvareh, katere komentiraš. Na veliko kažeš samo to, da poznaš samo nevarnosti prekoračitve hitrosti, vsi ostali prekrški, ki se dogajajo na cestah dnevno in zaradi katerih je veliko preveč nesreč, se ti pa ne zdijo pomembni.


Whatabotizem da glava pece. In cetudi 500x ponovis ta idiotizem ne bo nic drugace. To da drugi krsijo prometne predpise ni opravicilo, da lahko vozis prehitro. To da drugi krsijo prometne predpise ne pomeni, da ti nisi nesposoben voznik, ki drugega kot iskat izgovorov za svoje napake in prodajat pravljic, ne zna.

In ne, nikjer nisem trdil da ostali prekrski niso pomembni. To je samo obupan slaboumen poskus podtikanja s strani bedaka, ki isce izgovore za svoje ravnanje.

Ti si tisti, ki za dolocene prekrske (hitrost, oviranje prometnega toka) trdi da niso pomembni.

O psihotestih, pa smo ze vec kot enkrat razumeli, da si jih pogrnil po celi crti. In posledicno so ostale samo mokre sanje o profesionalnih voznikih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GupeM ::

IgorCardanof je izjavil:

c23po je izjavil:

Zdi se, da se je skozi učni načrt avtošol izgubilo pravilo, da ima prednost težje vozilo oz. tisto, ki pelje v hrib.


In kako bi to pravilo vplivalo na razrešitev zgornje situacije?

SUV-ji in EV-ji bi imeli prednost pred ICE limuzinami, ti pa prednost pred hatchbacki itd :D

Sicer pa zgornji primer s polovično zaporo. Jebiga. Ko kolona gre, je ponavadi najbolje, da gre cela kolona. Večji problem je, če je kolona res dolga. Ampak tudi tam se prej ali slej najde kdo, ki ustavi.

Drugi problem je pa recimo most čez Savo v Kresnicah. Prednost imajo tisti, ki pridejo z glavne ceste in zavijajo v Kresnice. Seveda, če je nekdo že na mostu z nasprotne strani, ima prednost tisti. Ampak ker je most kar dolg, z nasprotne strani hitro pripelje nekdo in zapelje na most, ker ni videl, da na glavni cesti že nekdo čaka, ali pa je videl, pa si je mislil, da pač ne bo čakal in kar gre na most. Zato se na glavni cesti Lj - Litija lahko nabere kolona, da (že skoraj) blokira glavno cesto. Videl sem tudi primere, ko je neka ženska tako nepravilno zapeljala na most (ni odstopila prednosti), tipu, ki je čakal da bo z glavne ceste zapeljal na most, je pa tudi popustil živec in je še on zapeljal gor. Ženska pa potem ni znala rikvercat. Uspelo jima je priti celo v prometne razmere na radijih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

c23po ::

IgorCardanof je izjavil:

c23po je izjavil:

Zdi se, da se je skozi učni načrt avtošol izgubilo pravilo, da ima prednost težje vozilo oz. tisto, ki pelje v hrib.


In kako bi to pravilo vplivalo na razrešitev zgornje situacije?

Malajlo je vprašal: "Kako sicer pa v klancu na ozki cesti reagiraš?"

fr1k ::

Malajlo je izjavil:


Kako sicer pa v klancu na ozki cesti reagiraš? Vprašam za nadaljno debato. Ker peš po stezah je glih kontra 8-)

Glede na to da je po klancu navzgor težje speljati če je treba vmes ustavljati ali manevrirati je logično da naj bi bil ozek klanec prost za navzgor vozeče. Torej naj bi imel prednost tisti navzdol da odpelje prvi in sprosti klanec.

val46 ::

Še enkrat...wtf??? Dej fr1km vrni izpit prosim! Vedno, čisto vedno ima prednost vozilo, ki gre po klancu navzgor. Ravno zato, da ne rabi ustavljat in potem speljevat v klanec...tisti ki gre navzdol, to precej lažje naredi. Pa tudi vozilo ki gre navzdol po serpentinah recimo, ima mnogo večji pregled nad cesto pod sabo kot vozilo ki se vzpenja. In tako lahko prej predvidi srečanje in se ob primernem kraju tudi ustavi in odmakne vozilu, ki gre gor. Tako enostavno je to...samo treba poznat prometne predpise in uporabit malo zdrave kmečke logike.

c23po ::

Solatko, če ti lažeš meni ni treba narediti nič. Lahko pa napišem svoje menje. Spet grdo govoriš o statistiki, zato te ponovno gentlmensko izzivam, da navedeš vire za sledeče izjave:
... da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka ...
...V nemški statistiki imaŠ HITROST pod kategorijo statističnih podatkov in se na vsakoletni lestvici nahaja zelo nizko...

Elementarne nesreče si uporabil kot argument za dokazovanje menda zbirokratiziranosti prometa v svojem postu včeraj ob 13:23:57.

Preden se spet razpištoljiš o prilagojeni hitrosti ti polagam na srce, da ponovno prebereš članek iz Motorevije, ki si ga citiral. Tam piše tisto ki ti razlagamo cel čas, pa ne razumeš. Poudarek zate

...Kot smo že večkrat izpostavili, je nemogoče od voznikov pričakovati, da so sposobni pravilno razumeti razmere na cestah ter ugotoviti, kakšna je za le-te primerna hitrost vožnje in posledično prilagoditi hitrost vožnje svojega vozila razmeram.


In še namig: zato obstajajo omejitve hitrosti.

Pa še nekaj cvetk je zapisano, za katere ti misliš popolnoma nasprotno. Lepo je, recimo, demantirana tvoja zabloda, da vozniki cepajo kot muhe. Piše: "Z metodo drsečih povprečij 5-letnih obdobij, ki jo uporabljamo v statistiki, ugotovljeni podatki še vedno kažejo upad števila žrtev na cestah ...".

Ja, zafrknjena je ta statistika, zafrknjena.

c23po ::

val46 je izjavil:

Še enkrat...wtf??? Dej fr1km vrni izpit prosim! Vedno, čisto vedno ima prednost vozilo, ki gre po klancu navzgor...

Ni vedno, čisto vedno. 55 člen ZPrCP:
...
(3) Na ozki cesti, zoženem delu ceste ali cesti z velikim vzdolžnim nagibom (npr: gorske ceste), kjer je srečanje oteženo, mora ustaviti vozilo in po potrebi zapeljati vzvratno ter omogočiti varno srečanje voznik, ki to lažje stori.
(4) Na cesti z velikim vzdolžnim nagibom ustavi praviloma tisti, ki vozi navzdol, razen kadar je tistemu, ki vozi navkreber, zaradi prometnih okoliščin to lažje storiti.
(5) Kadar mora na cesti iz prejšnjega odstavka pri srečanju eno od vozil zapeljati vzvratno, mora to storiti voznik vozila, ki se srečuje:
1. z vozilom, ki vleče priklopno vozilo;
2. z avtobusom.

blay44 ::

Samo, jaz tudi opažam čudno logiko postavlanja omejitev hitrosti.
Včasih, pa ne redko, se omejitve hitrosti menjajo na par sto metrov.
Še posebno na lokalnih cestah. Kr neki...
Uvozi, izvozi na avtoceste so pri nas naravnost "fantastični".
Sedaj so ob njih nabili še znake enosmerne ceste, tako, da res že
strahoma pomisliš, da slučajno nisi na pravem uvoznem pasu.
Spomladi se za udarne luknje nihče ne zmeni. Vse do poletja se lepo večajo.
Une opice pa lepo kasirajo, tko lagano.
Kdo pa je zadolžen za prometno signalizacijo?

val46 ::

c23po je izjavil:

val46 je izjavil:

Še enkrat...wtf??? Dej fr1km vrni izpit prosim! Vedno, čisto vedno ima prednost vozilo, ki gre po klancu navzgor...

Ni vedno, čisto vedno. 55 člen ZPrCP:
...
(3) Na ozki cesti, zoženem delu ceste ali cesti z velikim vzdolžnim nagibom (npr: gorske ceste), kjer je srečanje oteženo, mora ustaviti vozilo in po potrebi zapeljati vzvratno ter omogočiti varno srečanje voznik, ki to lažje stori.
(4) Na cesti z velikim vzdolžnim nagibom ustavi praviloma tisti, ki vozi navzdol, razen kadar je tistemu, ki vozi navkreber, zaradi prometnih okoliščin to lažje storiti.
(5) Kadar mora na cesti iz prejšnjega odstavka pri srečanju eno od vozil zapeljati vzvratno, mora to storiti voznik vozila, ki se srečuje:
1. z vozilom, ki vleče priklopno vozilo;
2. z avtobusom.


Ok, morda sem se prenaglil z besedo vedno, ampak bi bilo bolšje če bi napisal večinoma. Ampak point je pa isti, se ti ne zdi? Sicer pa:
Pod 3. točko, kdo misliš da to lažje naredi? Voznik ki gre navkreber, ali tisti ki se spušča?
Pod točko 4. Točno kar sem jaz napisal v točki prej in v mojem prejšnjem postu-zdrava kmečka logika.
Glede točke 5.pa nisem nič pisal, ker nisem omenjal vožnje vzvratno. Je pa tu če drugače ne, spet treba uporabit zdravo kmečko pamet. Najbrž ne boš pričakoval da bo z vzvratno vožnjo se umikal nekdo v šleparju, ali morda nekdo v avtobusu pomožnosti polnem šolskih otrok? Včasih je treba res samo malo razmipljat, ne pa vse na pamet počet in gre tudi v prometu precej lažje skozi.

c23po ::

Egoisteki takoj razumejo, da vedno oni imajo prednost, ko vozijo v hrib. Zato se mi je zdelo smiselno citirati zakon. Tudi v premislek tistim, ki vpijejo, kako imamo zanič napisane zakone.
Seveda, v realni situaciji pametni vozniki pametno ravnamo in si še prijazno pomahamo potem.

WizzardOfOZ ::

Živim na hribu. Pozimi je vedno spolzek. Vedno spustimo najprej tistega, ki pelje dol. Ker se težje ustavi. Nič ti ne pomaga, če imaš prednost, pa te zadane drseče vozilo, ki se ne more ustaviti zaradi drseče podlage.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

Itak se ustavi/umakne tisti ki mu je to lazje storiti.

GupeM ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Živim na hribu. Pozimi je vedno spolzek. Vedno spustimo najprej tistega, ki pelje dol. Ker se težje ustavi. Nič ti ne pomaga, če imaš prednost, pa te zadane drseče vozilo, ki se ne more ustaviti zaradi drseče podlage.

Tisti, ki gre navzdol, bi moral možnost drsenja ob zaviranju vzeti v zakup, tako da krivda je v vsakem primeru njegova. Če se držimo črke zakona.

V resnici je pa tako, kot piše ZveeZ. Pač če greš navzgor in rabiš rikvercat 2 m da se umakneš, se pač umakneš. Še posebej, če bi tisti, ki gre navzdol, moral rikvercati 250 m, recimo.

val46 ::

Kar pravim jst že cel čas. Malo možgane uporabit in pomislit, kaj je v dani situaciji enostavnešje in lažje naredit. Pa večkrat, ko se kje s kakim tako srečam in vidim da mu majstru že na čelu piše, da ne zna niti naprej vozit, kaj šele vzvratno, se raje jaz umaknem vzvratno...četudi to pomeni morda 100m vzvratne vožnje. Raje tako, kot da bi 10min čakal, kako se un drugi muči z rikvercanjem. Dovolj let sem prevozil s raznoraznimi kombiji in kamioni, da mi vzvratna vožnja z gledanjem v ogledala ne povzroča nobenih težav in vem kako je, ko se kdaj kam peljem z očetom ali materjo, ko vzvratno še parkirat nista sposobna oziroma jima to povzroča težave, kaj šele da bi rikvercala na neki ozki, ovinkasti cesti.

WizzardOfOZ ::

GupeM je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Živim na hribu. Pozimi je vedno spolzek. Vedno spustimo najprej tistega, ki pelje dol. Ker se težje ustavi. Nič ti ne pomaga, če imaš prednost, pa te zadane drseče vozilo, ki se ne more ustaviti zaradi drseče podlage.

Tisti, ki gre navzdol, bi moral možnost drsenja ob zaviranju vzeti v zakup, tako da krivda je v vsakem primeru njegova. Če se držimo črke zakona.


Ja, krivda je njegova, ampak ti imaš pa razbit avto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

VelkBla ::

Pri nas se sploh ne pozna sistema "zadrge", adijo pamet. Gužva na Tržaški zaradi del na izvozu Lj-Zahod (Vič), posledično delno zaprto križišče. Znaki nakazujejo na zožanje pasov, seveda ostane samo en pas. Že tako so znaki pozno postavljeni, tujci zmedeni, nekako gre, ampak ne, zajebe par posameznikov, ki "goljufajo" čez Petrol bencinsko črpalko in potem ne spustijo nobenega noter po principu zadrge.

Da prehitevanje avtov, avtodomov, kamionov s hitrostjo 105 km/h sploh ne govorim. Pač ena skrajnost v drugo.

solatko ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Če bi vedela kaj je PH, bi bila danes še živa!
Delo krepa človeka

Tidule ::

Mja, res skoda v vsej svoji omnipotentnosti nisi mogel bit zraven in ji tega pravicasno razlozit. Mogoce se lahko pa na pogreb povabis pa tam nakladas.

solatko ::

Tidule - Nobenemu to znanje ne škoduje, tudi tebi ne! Če bi vedel kaj je PH, bi tudi vedel, da če voziš s PH niti slučajno ne moreš povzročit prometne nesreče, če voziš do OH ali če greš čez, tako kot morajo vozniki na nujni vožnji. Misliš, da oni igrajo prometno loterijo?

Ravno zato sem nalimal link, ker je to razlika med življenjem in smrtjo in ne filozofije, ki jih skupaj spravljate vseznalci.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Kar se vedno ne spremeni dejstva, da tvoja blodnja o kaj naj bi bila PH vedno velja samo retrospektivno.

In da je po tvojem psihopat z 200km/h povsem varen voznik, ne glede na to kje tako vozi, ce le pride v enem kosu na cilj. Tudi v danem primeru je bila po tvoji definiciji PH do trenutka, ko je prislo do nesrece.

In tudi ne spremeni dejstva da si navaren in nesposoben voznik, ki se za volanom niti toliko ne obvlada, da bi bil spostoval OH.

Misliš, da oni igrajo prometno loterijo?

Ne mislim, vem da to delajo. In ce bi slucajno dejansko poznal koga od njih bi to vedel. Tako pa je to samo se ena od tvojih lazi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

c23po ::

solatko je izjavil:

...Nobenemu to znanje ne škoduje, ..., ker je to razlika med življenjem in smrtjo in ne filozofije, ki jih skupaj spravljate vseznalci.

Nobenemu nobeno znanje ne škoduje. Na cesti prav pride prva pomoč, bolje pa je imeti doktorat iz traumatologije. Za varno vožnjo je res potrebno osnovno razumevanje, kako vpliva frikcija gum na podalgo. Pri tem je veliko, veliko bolje, če na strojni fakulteti narediš podoktorski študij fizike materialov...

Skratka: Solatko bi rad, da se vsi celo življenje šolamo za protokolarne voznike. Ta družba misli, da je znanje, ki ga dobimo v avtošoli dovolj.

(svi su ludi, samo sam ja pametan)

c23po ::

Je res tako težko razumeti:
- da je PH vedno manjša ali enaka OH,
- da interventni vozniki imajo tri supermoči: modre lučke, sireno in opravljeni trening?

Tidule ::

Vsi razen njega, ker on je šole varne vožnje videl samo na papirju. Ker niti inštruktor varne vožnje, niti voznik vozila s prednostjo, niti protokolarni voznik ti ne bo prodajal idiotizmov, da lahko kršiš prometne predpise, če arbitrarno presodiš, da je to varno.

solatko ::

Tidule - Zakaj vedno svoje bedaste insinuacije pripisuješ mojim izjavam? Se niti ne ukvarjam več z njimi, ker mi je jasno kaj pišem, ti pa stalno nekaj dodajaš zraven, da izpadeš bolj neumen. Kje sem napisal, da lahko psihopat vozi 200 kjer koli, napisal sem, da je lahko hitrost 200 PH v določenih situacijah, ti pa iz tega narediš dirko po mestu v končnici, res si poden od podna. Ti si res degen, če misliš, da bo kdorkoli za 1000-1500€ plače, igral loterijo s svojim življenjem, maš sicer posameznike, ki se na lastno in tujo varnost požvižgajo, vendar jih je med vozniki na nujni vožnji zelo malo. Da te potolažim, osebno poznam enote NMP Ljubljana in delno Maribor, v HNMP je slučajno sin sestrične zdravnik,.. da o miličnikih in policajih ne govorim, bilo pol širše družine zaposlene na MNZ, zato morda delo na teh oddelkih poznam malo bolje od tebe. Večina jih vozi na 80-90%-tih svoje PH, le redki grejo preko svojih meja, kar se pa praviloma ne konča dobro. Razlika je med lahko in včasih kršim (to pravico si vzamem sam in bi ob ujetju, tudi prevzel sankcijo, še vedno pa to v tistem momentu ni nevarno početje, ker večina AC to tehnično in izvedbeno omogoča kadar so prazne).

c23po - Saj ni potrebno veliko, da znaš malo več, kot te naučijo v AŠ, je pa dejstvo, da to ni dovolj, če hočeš dejansko bit voznik, ki pazi najprej nase in s tem na vse ostale. PH je lahko samo vedno ali nikoli, seveda pa se je potrebno zavedat prometnih situacij in poznavanje svojih in zmožnosti vozila. Brez tega niti ne moreš vozit s PH. Po tvoje na podobnih cestah MB, LJ lahko voziš s PH v MB s 70 v LJ pa samo 60, genij, mi ne boš rekel, da je vožnja po Zaloški v smeri Polje nevarnejša (70) od vožnje po cesti Proletarskih brigad MB proti Supernovi (70) in v MB je PH v LJ pa NPH. Res idiotske izjave, da OH v katerikoli resni kategoriji, razen pravnem mnenju, lahko upliva na PH, ki je kategorija varne vožnje. Tudi ti si lahko obesiš modre lučke pa zato ne boš nič bližje PH, trening pa ja in zato so v PH, kljub kršitvi OH, morajo pa pazit na veliko drugih stvari, ker to počno tudi v gostem prometu, kar se z vožnjo preko OH na prazni AC niti slučajno ne dogaja.
Delo krepa človeka

FeDF6 ::

Po pravilih so omejitve hitrosti za vse in so z razlogom kot so. Prilagojena hitrost je manjša ali kvečjemu enaka omejitvi hitrosti. Če je kateri od forumašev super sposoben voznik in prekoračuje omejitev hitrosti brez posledic, nesreč in plačevanja kazni, se s tem hvali na javnem forumu, deluje zelo nevzgojno na javnem forumu, kjer lahko kak drug vožnje manj vešč forumaš dobi občutek lažne vsemogočnosti, ker da je menda nesreč, poškodb in smrti na cestah menda še premalo. Vsaj moderatorji bi se tega morali zavedati in ustrezno reagirati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FeDF6 ()

Tidule ::

Razlika je med lahko in včasih kršim (to pravico si vzamem sam in bi ob ujetju, tudi prevzel sankcijo, še vedno pa to v tistem momentu ni nevarno početje, ker večina AC to tehnično in izvedbeno omogoča kadar so prazne).


Ostali idiotizmi in mlatenje prazne slame ni niti komentarja vredno. Ampak v temle odstavku si se dvakrat debelo zlagal, da glava pece.

1. Spet blodis o AC, kljub temu da si veckrat sam priznal da prehitro vozis tudi izven avtoceste. Ravno tako si javno priznal, da krsis tudi druge prometne predpise.

2. Da za svoje ravnanje prevzemas odgovornost je slaboumna laz. Ker si se na tocno tem forumi kot pravi idiot hvalil, da ko so te dobili s sinovim avtom, si naredil vse, da si se izognil kazni

In to je tudi cel point tvojih bloden. Nakaldas in lazes da glava pece, samo zato da bi opravicil svojo nepsposobnost na cesti, ker necesa tako banalnega kot je omejitev hitrosti nisi sposoben upostevat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()
««
262 / 309
»»