Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
Utk ::
A smo spet pri slaboumnih whataboutizmih? kje se rekel, da se na drugem uvozu ni treba držat omejitve? Ampak najprej moraš bit dovolj iteligenten da veš koliko je tam omejitev. In glede na to, da si moral podtaknil drug uvoz, to zelo veliko pove.
Jaz sem tisto prilepil preden je on do konca porihtal link. To je isti uvoz, samo v drugo smer. In ta drug, ne moj, itak ni problematičen, ker se zapelješ naravnost dol, na drugi strani, ki ima 40 omejitev, ti pa pride nek bedak z jajci, ki že itak ne grejo nikamor, s 40 do avtoceste, ki gre v klanec, še kolk bi lahk se boji pritisnit, ker bi mu razneslo mašino, in potem ima na koncu pospeševalnega 60, in se zapelje direkt na vozni pas. Velikokrat videno.
In zakaj potem jokaš, če moraš peljat skozi ovinek 40? To, da nekdo ni sposoben ustrezno pospešit, ni izgovor, da lahko ti voziš nad omejitvijo. Človek bi misli, da bo ravno superšoferjem to mala malica, pa je ves čas samo jokanje, kako se jim dela krivica, ker se nočemo strinjat s tem, da jim nadnaravne sposobnosti dovoljujejo kršenje prometnih predpisov.
Meni se jebe če se vozi 20, samo naj potem ne skače na vozni pas s to hitrostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Kripto mesi ::
To je solski primer slaboumnega podtikanja, ker si dal drug uvoz kot tisti o katerem je bilo govora. In to je pac nivo debate, ki ste ga revezi sposobni, ko je treba iskat izgovore za idiotsko obnasanje na cesti.
Se pravi, se treba zakonov držat samo na tistem uvozu, na drugem pa ne?
V primeru, ki si ga dal (in ni isti uvoz kot je bilo pred tem govora) brez vsake tezave peljes skozi ovinek 40 in ob vstopu na pospesevalni pas brez tezav dosezes potovalno hitrost.
Jaz lahko, nekateri pa očitno ne. Na tistem uvozu sem bil že tolikokrat, da bi lahko knjigo napisal kaj vse vidiš.
WizzardOfOZ je izjavil:
Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.
Kaj pa je tako norega v Italiji? Meni se zdi, da po avtocesti lepše vozijo, kot bomo pri nas znali kadarkoli.
Seveda se lepše vozijo, ampak prestavi te slovenske talente v Italijo pa boš videl kaj bo nastalo.
Ali še bolje, prestavi jih v Anglijo, pa naj se tam po desnem pasu vozijo. V vsaki državi kjer si, se prilagodiš predpisom, v Italiji bi pač počakali na koncu uvoza, no big deal.
Resno, kakšne debilizme pa ti pišeš, pa saj smo te že navajeni iz drugih tem. Goni svoje, ker samo njegovo mnenje je vedno pravilno.
Pithlit ::
In če si ti kolikor toliko normalen človek si takrat, ko se ti jajček vključuje s 60... Že zdavnaj na prehitevalnem in greš enostavno mimo. Ne vem kje vi najdete vse sorte problemov
Life is as complicated as we make it...
Utk ::
Kje jih najdemo? Med Logatcem in Ljubljano je praktično vsak vikend nesreča. Jaz še nisem bil v njej, ampak očitno je nekje problem.
Mato989 ::
Zaviranje pri tabli je neumnost... edini pravi način je ta da ko vidiš tablo spustiš gas in se avto počasi ustavlja... še bolj debilni so tisti ki se držijo table kot pijanc plota in mislijo da je treba ustavit promet in stisnit po bremzi pri tabli, kot da ne morejo še 10 metrov naprej počasi upoičasnjevat in tako zmanjšat CO2 izpuhe...
CPP je itak kriv za 50% izpuhov zaradi debilov ki bremzajo in pospešujejo... če moraš uporabljat bremzo med vožnjo si v 90% slab voznik... ali pa je drug na cesti kreten.
Se strinjam, da je to neumnost. Ampak samo zaradi CO2 izpuhov. Prometa pa s takšnim zaviranjem ne bi smel ustaviti, saj ti, ki voziš za njim, si že zdavnaj dal nogo z gasa in počasi že zaviraš, še preden je tisti pred tabo pri tabli. Tako da se je med vama že ustvarila velika varnostna razdalja in tebi ni potrebno naglo zavirati. In ne, 10 metrov po tabli nimajo več kaj upočasnejvat. Upočasnjevati moraš PRED tablo.
Ja ampak problem CPPjev je ravno onesnaževanje in tudi debilnost...
Recimo na eni regionalki je omejitev 60km/h ker je avtobusna tam za šolarje... pred in po je seveda 2km 90km/h in zaradi tega debilnega CPP se najde en bolj papeški od papeža ki 3m pred tablo zabremza iz 90 na 60 čeprav je ura 20:37 in nobenga šolarja tam ni in ne bo in čeprav je ravnica in vidiš tablo 90 20m naprej...
Klasičen primer neumnega CPPja... tam bi komot bilo 90 saj je pločnik in avtobusno postajališče itak morajo prilagodit vožnjo ko je promet.
In ja, če vam še ni jasno se omejitev prične točno pri tabli. Vsak mora poskrbeti da se mimo table zapelje 40 ali manj, nikakor pa ne več. Ravno tako omejitev 50 preneha točno pri tabli za konec naselja, pa še kar se folk pritožuje nad policisti ki se 'skrivajo' za tablo in lovijo razne matote ko počasi pospešujejo da imajo ob tabli tistih od boha danih in zapovedanih 90.
Nihče temu ne oporeka, ampak to ne spremeni glupega CPPja... kao se nekaj trudimo it v zeleno, hkrati pa zaradi CPPjev in debilne prometne signalizacije proizvedemo več CPPja kot če bi non stop bila omejitev 80km/h in bi to bilo to, ne pa 90 - 50 - 70 - 90 -60 - 90 - 50 - 70
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Malajlo ::
Aja, pa 30 pri znaku "Šolarji na cesti", "Pozor, bližina šole" si sprintaš urnike in vse popoldanske dejavnosti, pa pičiš 90 mimo. Ob sobotah, nedeljah in praznikih pa sploh. Itak otroc nimajo kaj delat zvečer tam. Logika...
(včeraj sem sredi vasi z vsemi štirimi smerniki čakal košuto, da se je spokala čez cesto. Če bi po neumni logiki opolnoči peljal 70/80 skozi naselje, bi jo imel v naročju)
(včeraj sem sredi vasi z vsemi štirimi smerniki čakal košuto, da se je spokala čez cesto. Če bi po neumni logiki opolnoči peljal 70/80 skozi naselje, bi jo imel v naročju)
Tidule ::
Pozabljaš da se pogovarjaš s poosebljenim narcisoidnim egoistom, ki ne pozna drugega kot jaz jaz jaz... In taki kekci pričakujejo, da se celoten svet prilagaja temu, kaj njemu v danem trenutku najbolj ustreza.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
m0LN4r ::
Meni se v glavi poraja vprasanje.
Zakaj bi kdorkoli in kadarkoli (izvzemajoc vozil na nujni voznji) vozil nad OH? Racionalen clovek tega ne pocne.
Ker smo krvavi pod kozo in je brez tezav izvedljivo, tam kjer je OH birokratske narave.
Vem, neverjetno, Karen.
IgorCardanof je izjavil:
Na avtocesto in z avtoceste vedno peljes pod 40, kot je omejitev?
Kaj pa ce bi dali onejitev raje samo 20, bi se tudi tega drzal?
To je spet ena taka slovenska, tega v DE ni.
Pa omejitev v kroznem 50, izum slovenskih veleumov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
c23po ::
Molnar zahteva, da se predpisi razdelijo na birokratske, nebirokratske in po-nemško-ustrezne. Nato bomo upoštevali samo druge in tretje. Prvih ne.
m0LN4r ::
Zaviranje pri tabli je neumnost... edini pravi način je ta da ko vidiš tablo spustiš gas in se avto počasi ustavlja... še bolj debilni so tisti ki se držijo table kot pijanc plota in mislijo da je treba ustavit promet in stisnit po bremzi pri tabli, kot da ne morejo še 10 metrov naprej počasi upoičasnjevat in tako zmanjšat CO2 izpuhe...
CPP je itak kriv za 50% izpuhov zaradi debilov ki bremzajo in pospešujejo... če moraš uporabljat bremzo med vožnjo si v 90% slab voznik... ali pa je drug na cesti kreten.
Se strinjam, da je to neumnost. Ampak samo zaradi CO2 izpuhov. Prometa pa s takšnim zaviranjem ne bi smel ustaviti, saj ti, ki voziš za njim, si že zdavnaj dal nogo z gasa in počasi že zaviraš, še preden je tisti pred tabo pri tabli. Tako da se je med vama že ustvarila velika varnostna razdalja in tebi ni potrebno naglo zavirati. In ne, 10 metrov po tabli nimajo več kaj upočasnejvat. Upočasnjevati moraš PRED tablo.
Ja ampak problem CPPjev je ravno onesnaževanje in tudi debilnost...
Recimo na eni regionalki je omejitev 60km/h ker je avtobusna tam za šolarje... pred in po je seveda 2km 90km/h in zaradi tega debilnega CPP se najde en bolj papeški od papeža ki 3m pred tablo zabremza iz 90 na 60 čeprav je ura 20:37 in nobenga šolarja tam ni in ne bo in čeprav je ravnica in vidiš tablo 90 20m naprej...
Klasičen primer neumnega CPPja... tam bi komot bilo 90 saj je pločnik in avtobusno postajališče itak morajo prilagodit vožnjo ko je promet.
In ja, če vam še ni jasno se omejitev prične točno pri tabli. Vsak mora poskrbeti da se mimo table zapelje 40 ali manj, nikakor pa ne več. Ravno tako omejitev 50 preneha točno pri tabli za konec naselja, pa še kar se folk pritožuje nad policisti ki se 'skrivajo' za tablo in lovijo razne matote ko počasi pospešujejo da imajo ob tabli tistih od boha danih in zapovedanih 90.
Nihče temu ne oporeka, ampak to ne spremeni glupega CPPja... kao se nekaj trudimo it v zeleno, hkrati pa zaradi CPPjev in debilne prometne signalizacije proizvedemo več CPPja kot če bi non stop bila omejitev 80km/h in bi to bilo to, ne pa 90 - 50 - 70 - 90 -60 - 90 - 50 - 70
Potem bi ostali nekateri brez dela.
To je res fascinantno, kok prometnih omejitev lahko poserjes na 10km. Verjetno smo rekorderji, cak kje je oni video, ko en steje table 😉
Molnar zahteva, da se predpisi razdelijo na birokratske, nebirokratske in po-nemško-ustrezne. Nato bomo upoštevali samo druge in tretje. Prvih ne.
Si ziher, da zahteva? Kje si to prebral?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
c23po ::
Se opravičujem in popravljam: Molnar zahteva nemško zakonodajo povsod v Sloveniji. To piše v njegovih postih.
dodatek: "... tam kjer je OH birokratske narave ..."
Razumnem človeku, namreč, ne more pasti na pamet, da je nekaj, kar je birokratske narave, lahko tudi utemeljeno in potrebno.
dodatek: "... tam kjer je OH birokratske narave ..."
Razumnem človeku, namreč, ne more pasti na pamet, da je nekaj, kar je birokratske narave, lahko tudi utemeljeno in potrebno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
ZveeZ ::
Meni se v glavi poraja vprasanje.
Zakaj bi kdorkoli in kadarkoli (izvzemajoc vozil na nujni voznji) vozil nad OH? Racionalen clovek tega ne pocne.
Ker smo krvavi pod kozo in je brez tezav izvedljivo, tam kjer je OH birokratske narave.
Vem, neverjetno, Karen.
A niso vse omejitve hitrosti birokratske narave?;)
Karen?
val46 ::
Ma če bi se mi dalo, bi lahko citiral čisto vsak post v zadnjem dnevu in imel kaj povedat na te poste. Pa se mi zdi totalno brez veze in totalno neumno, ker počasi spoznavam da je v tej temi tolk "talentov" vožnje, da me bo naslednjič strah it na cesto! Sam kake probleme vam delajo razni uvozi in izvozi z avtocest...to ni normalno za nekoga, ki dejansko ima vozniško dovoljenje in se čuti poklicanega, da sploh pametuje v bilokateri temi o voznikih, prometni varnosti in podobnih zadevah. Raje kar vrnite vozniška dovoljenja in se začnite vozit z avtobusi in vlaki, magari taksiji zaradi mene, ker to kar berem zadnjih nekaj dni, ni normalno za na ceste. Oprosti naj mi tisti, ki dejansko ve o čem govorim in ne leti nanj...na vse ostale talente pa...srečno! To dejansko potrebujete, ker pameti in znanja zgleda da nimate!
MrStein ::
To ni noben problem niti izgovor. Pospešiš kolk lahk in se voziš dokler se ne moreš vključit. V čem je problem?
V zidu, ki ga omenjajo? Dejstvu, da marsikje se pot/pas ne nadaljuje?
Ampak, to smo že predebatirali. Zaključek: Ti si debil. (da se ne bomo ponavljali)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.
Kaj pa je tako norega v Italiji? Meni se zdi, da po avtocesti lepše vozijo, kot bomo pri nas znali kadarkoli.
Nič. Govorila sem o vključevanju. Ker Italija je mal posebna kar se tega tiče in pospeševalnega pasu ne poznajo. Oni sicer nek pas imajo, ampak je dolg enih 50m. In če se ti ne uspe vključiti na ac, se moraš ustaviti in počakati. No, lahko greš po odstavnem naprej... Sam upaj da te orožniki ne vidijo ker boš brez avta ostal.
In ja, načeloma so bolj kulturni. Mogoče zato ker so navajeni nesposobnih voznikov (recimo unih ki se učijo vozit avto z enim od staršev na sopotnikovem zicu). Mogoče tudi zato ker je tovornjakom striktno prepovedano po prehitevalnem vozit. Pa zato ker se lahko po desni mimo peljejo (ne smejo pa prehitevat)... Pa konec koncev tudi zato ker so dosti bolj tolerantni med sabo in nihče ne gre full solatko mode ko nekdo nekje mal zajebe. Je pa res da njim avto načeloma ne predstavlja statusnega simbola ampak je kos pleha ki jim omogoča premikanje med točkami a, b, c in d.
Pri nas pa Boh ne daj da se slučajno razvrstiš narobe v krožnem ker je ni variante da bi ti kdo pustil tiste 2m prednosti da nazaj ven zlezeš (vsaj ne brez hupanja, blendanja in groženj). Se pa strinjam da je včasih zabavno kake Italijane gledat kako stojijo na koncu naših pospeševalnih. Mogoče se pa kdo še starih cestninskih spomni pa kakega od teh ki je vzvratno rinil od enega okenca do drugega (tudi to ni tako zelo nepričakovano v it).
Italija ima čisto normalno vožnjo. Nič posebnega. Tudi tistih 50m je dovolj, da se varno vključiš v prometni tok.
Pojdi v kak Maroko. Ko tam v kakem Marakešu ali Kazablanki vidiš 2 vhodna pasova v rondo in na tistih dveh pasovih 7 "pasov" avtov v ravni liniji, ki se "razvrščajo" v rondo in se tudi odpeljejo skozi brez nesreče dojameš, da je slovenija kraj tepcev, kjer je vsak z nakupom avta dobil še "pravico" delat štalo po cestah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
"razvrščajo" v rondo in se tudi odpeljejo skozi brez nesreče dojameš,
No no. Nesreč imajo bistveno več kot mi, kolk se sekirajo zarad tega je pa drugo.
je slovenija kraj tepcev, kjer je vsak z nakupom avta dobil še "pravico" delat štalo po cestah.
Se pravi štala je če imaš 2 kolone na 2 pasovih, red pa če jih imaš 7?
Zaključek: Ti si debil. (da se ne bomo ponavljali)
Skrbelo bi me, če bi mi ti rekel karkoli drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MrStein ::
Jaz ti nisem nič rekel. Sem samo povzel eno debato izpred 10 let.
Ni pa presenetljivo, da si tako reagiral...
Ni pa presenetljivo, da si tako reagiral...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Tidule ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Mimogrede, upam da se znate tudi v, recimo, Italiji pravilno vključevati na ac. Ker ste že tolk grozno brihtni.
Kaj pa je tako norega v Italiji? Meni se zdi, da po avtocesti lepše vozijo, kot bomo pri nas znali kadarkoli.
Nič. Govorila sem o vključevanju. Ker Italija je mal posebna kar se tega tiče in pospeševalnega pasu ne poznajo. Oni sicer nek pas imajo, ampak je dolg enih 50m. In če se ti ne uspe vključiti na ac, se moraš ustaviti in počakati. No, lahko greš po odstavnem naprej... Sam upaj da te orožniki ne vidijo ker boš brez avta ostal.
In ja, načeloma so bolj kulturni. Mogoče zato ker so navajeni nesposobnih voznikov (recimo unih ki se učijo vozit avto z enim od staršev na sopotnikovem zicu). Mogoče tudi zato ker je tovornjakom striktno prepovedano po prehitevalnem vozit. Pa zato ker se lahko po desni mimo peljejo (ne smejo pa prehitevat)... Pa konec koncev tudi zato ker so dosti bolj tolerantni med sabo in nihče ne gre full solatko mode ko nekdo nekje mal zajebe. Je pa res da njim avto načeloma ne predstavlja statusnega simbola ampak je kos pleha ki jim omogoča premikanje med točkami a, b, c in d.
Pri nas pa Boh ne daj da se slučajno razvrstiš narobe v krožnem ker je ni variante da bi ti kdo pustil tiste 2m prednosti da nazaj ven zlezeš (vsaj ne brez hupanja, blendanja in groženj). Se pa strinjam da je včasih zabavno kake Italijane gledat kako stojijo na koncu naših pospeševalnih. Mogoče se pa kdo še starih cestninskih spomni pa kakega od teh ki je vzvratno rinil od enega okenca do drugega (tudi to ni tako zelo nepričakovano v it).
Italija ima čisto normalno vožnjo. Nič posebnega. Tudi tistih 50m je dovolj, da se varno vključiš v prometni tok.
Pojdi v kak Maroko. Ko tam v kakem Marakešu ali Kazablanki vidiš 2 vhodna pasova v rondo in na tistih dveh pasovih 7 "pasov" avtov v ravni liniji, ki se "razvrščajo" v rondo in se tudi odpeljejo skozi brez nesreče dojameš, da je slovenija kraj tepcev, kjer je vsak z nakupom avta dobil še "pravico" delat štalo po cestah.
Po kar nekaj letih vožnje v Indiji in Iranu ti lahko povem, da je to kar si povedal totale bullshit. Ja, promet v teh državah je kaotičen, prometni predpisi so nekaj kar pogosto niti na papirju ne obstaja. Ampak to vožnje v takih okoljih niti pod razno ne dela varne. Zato, ker ti v enem tednu turističnega udejstvovanja nisi imel nesreče, to nič ne pove o dejanski varnosti v prometu. In v vseh teh državah je prometna varnost v kurcu, število nesreč pa drastično večje kot pri nas.
https://www.itf-oecd.org/sites/default/...
Morocco:
Road fatalities per 100 000 population: 8.4
Road fatalities per 10 000 vehicles: 6.4
Slovenia:
Road fatalities per 100 000 population: 3.8
Road fatalities per 10 000 vehicles: 0.5
Tole vse pove.
matic492 ::
Ja ni čudno, če jih polovica sploh pasu nima
According to an observational study
conducted in September 2018, the wearing rate in urban areas was 59% for drivers and
55% for front-seat passengers. In rural areas, the wearing rate was 73% for drivers,
65% for front-seat passengers and 36% for rear-seat passengers.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
WizzardOfOZ ::
"razvrščajo" v rondo in se tudi odpeljejo skozi brez nesreče dojameš,
No no. Nesreč imajo bistveno več kot mi, kolk se sekirajo zarad tega je pa drugo.
je slovenija kraj tepcev, kjer je vsak z nakupom avta dobil še "pravico" delat štalo po cestah.
Se pravi štala je če imaš 2 kolone na 2 pasovih, red pa če jih imaš 7?
Nisi razumel.
Če bi bil pri nas tak kaos kot ga imajo oni, bi mi imeli nesreč parkrat več, kot jih imajo oni. Ker pri nas se očitno niti ne znamo zmenit za tako preproste zadeve, kot je recimo vključitev na avtocesto iz polkilometrskega vključevalnega pasu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Tidule ::
WizzardOfOZ je izjavil:
"razvrščajo" v rondo in se tudi odpeljejo skozi brez nesreče dojameš,
No no. Nesreč imajo bistveno več kot mi, kolk se sekirajo zarad tega je pa drugo.
je slovenija kraj tepcev, kjer je vsak z nakupom avta dobil še "pravico" delat štalo po cestah.
Se pravi štala je če imaš 2 kolone na 2 pasovih, red pa če jih imaš 7?
Nisi razumel.
Če bi bil pri nas tak kaos kot ga imajo oni, bi mi imeli nesreč parkrat več, kot jih imajo oni. Ker pri nas se očitno niti ne znamo zmenit za tako preproste zadeve, kot je recimo vključitev na avtocesto iz polkilometrskega vključevalnega pasu.
Kot že rečeno bullshit. Z večjo prometno urejenostjo in spoštovanjem CPP pride večja prometna varnost, pa če obračaš kamor hočeš. In to kako je promet pri nas urejen je odraz evolucije v dojemanju prometne varnosti.
Primerjat z namišimi cestami prometni kaos, kot ga imajo v državah kjer z drugačnim vrednostnim sistemom in so v sistemskem urejanju prometa 200 let za nami nima nikakršnega smisla.
MrStein ::
Pa zato ker se lahko po desni mimo peljejo (ne smejo pa prehitevat)...
Uh oh, spet ponavljanje prežvečene debate.
(ja, vem, tam veljajo druga pravila)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
WizzardOfOZ ::
Z večjo prometno urejenostjo in spoštovanjem CPP pride večja prometna varnost, pa če obračaš kamor hočeš. In to kako je promet pri nas urejen je odraz evolucije v dojemanju prometne varnosti.
Vidimo vsak dan na cesteh to urejenost in spoštovanje CPP, ja.
21.8.2023
obravnavali 93 prometnih nesreč, 64 kršitev javnega reda in miru ter 60 kaznivih dejanj. V 67 prometnih nesrečah je nastala le premoženjska škoda, v 19 nesrečah so bili udeleženci lažje, v 7 nesrečah huje telesno poškodovani.
20.8.2023
obravnavali 119 prometnih nesreč, 113 kršitev javnega reda in miru, ter 78 kaznivih dejanj. V 104 prometnih nesrečah je nastala le premoženjska škoda, v 12 nesrečah so bili udeleženci lažje, v 3 nesrečah pa huje telesno poškodovani.
V dveh dneh čez 200 nesreč z avtomobili.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
m0LN4r ::
Prevec omejitev spodbuja ljudi k temu, da jih krsijo, ker se je pac nek ZveeZ na obcini pritozil, da bi on imel na izvozu iz svoje hoste rad omejitev 50.
Mimo njegovega vikenda pa 30.
Pa smo spet tam, namesto utrjevanja bankin in sirjenja cest, rajs poserjemo 3 table per odsek in je stvar urejena.
Mimo njegovega vikenda pa 30.
Pa smo spet tam, namesto utrjevanja bankin in sirjenja cest, rajs poserjemo 3 table per odsek in je stvar urejena.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
Tidule - V vsakem primeru ščitim in varujem sebe, s tem pa v največji meri vse druge pa ne na forumu, temveč v real life-u. Tebi ni čisto nič jasno, saj nimaš pojma o prilagojeni hitrosti, temveč so te samo naučili vozit avto. Jaz bi komot vozil katero koli vozilo na nujni vožnji varno, ker vem kakšne so moje meje, ti pa tega niti slučajno nisi sposoben opravljati vsako sekundo, ko si za volanom, ker ti niti teoretično ni jasno, kaj prilagojena hitrost sploh je in, da je za vsakega voznika drugačna in zelo različna. Vozniki na nujni vožnji MORAJO VOZITI S PRILAGOJENO HITROSTJO, ne glede na to, kakšna je!!!!!!! Samo debili si lahko predstavljajo, da to ni tako, saj nihče ni pripravljen reskirati svoje življenje, še manj pa življenja drugih udeležencev, ne glede na to, kako se mudi in tudi to je definicija prilagojene hitrosti. Za to se pripravljajo v tečajih, če so dovolj je pa drugo vprašanje, ker pa je nesreč teh voznikov sorazmerno malo pa verjetno so razumeli bistvo. Sicer pa kar veliko sanjaš z odprtimi očmi. Če kakor koli gledam obnašanje voznikov in njihovo selektivno spoštovanje predpisov, mi ni jasno, kako so lahko v MB zaparkirane vse intervencijske poti in ploščadi okoli stolpnic, ki so namenjene za reševanje v primeru požara, potresa,... Mi to lahko razložiš s pojmom strokovnosti postavljanja prometne signalizacije in spoštovanjem le-tega, tako kot oviranje prometnega toka. Bomo tudi v stolpnicah krivi, če gasilci, reševalci,... ne bojo mogli pravočasno do eventualnih ponesrečencev, važno je, da nihče od njih ne krši OH. Nikoli v življenju nisem parkiral na zelenici ali gasilski poti ali tako, da bi preprečil dostop.
Ima pa smisel primerjave s tistimi, ki so nekaj desetletij pred nami in imajo recimo omejitev 30 takrat, ko so v prometu tudi otroci, ne pa ponoči in vikendi (znaki s časom veljavnosti, sicer pa splošna omejitev hitrosti za naselje).
ZveeZ - Zato, ker je to v človeški naravi, ravno zato pa imaš tudi zakonodajo in organe, ki to sankcionirajo. Seveda bi pri nas radi bili vsi pravičniki, ki bi bili bolj papeški od papeža. Verjetno upočasniš že na voznem pasu vsaj na kakšnih 60, nekaj sto metrov pred izvozom (nisi edini)
Pithlit - Večina se jih niti v Trstu nebi znala obnašat, da nebi naredili kakšnega hudega zastoja ali nesreče. Na italjanskih AC se bo na uvozu ustavil samo kak balkanski idiot, tega kljub kar pogosti uporbi italjanskih AC nisem videl, da bi kjerkoli na AC stal avto, ki ni imel okvare, kar ne morem reč za uvoze na naših.
c23po - Slovenska statistika ne vodi posebej prekoračitev hitrosti, kot vzroka za nesrečo, zato je to za statistiko nezanimiva postavka, če bi bilo tega več in statistično merlijivo, bi postavka bila, torej statistika pravi, da to ni pomembna postavka za merjenje, je pa skoraj na vrhu neprilagojena hitrost, ki pa ne pove ali je bila preko omejitve ali v območju, pove samo to, da so vozniki vozili z neprilagojeno hitrostjo. Nikoli nikogar ne nagovarjam, da naj krši predpise, nasprotno, sem samo pošten in sem pač napisal, kaj včasih namreno kršim, nisem pa napisal, da je to v redu in zaželjeno. Začelo se je pred leti, ko smo se pogovarjali o skoncentriranosti in prilagojeni hitrosti, od takrat grejo prometne debate samo v to smer, da Solatko zagovarja norenje po cestah, nespoštovanje predpisov,.... nisem pa protokolarni voznik, gldede na izpopolnjevanje v času učenja in dojemanja prometa pa bi lahko bil, imel sem namreč željo postati testni voznik pa so šle potem stvari v popolnoma drugo sfero, kjer pa sem bil res veliko za volanom in mi je pridobljeno znanje v različnih situacijah reševalo glavo, ne zaradi mojih napak, temveč napak drugih. Veliko je birokratskih določb v real life-u nevarnih, škodljivih, neizvedljivih,... tudi gradbena dovoljenja na plazečih in poplavnih parcelah,....
val46 - Ti nimaš pojma kakšne težave imajo ljudje pri navadnem parkiranju, kaj šele takrat, ko se vozilo dejansko premika.
Ima pa smisel primerjave s tistimi, ki so nekaj desetletij pred nami in imajo recimo omejitev 30 takrat, ko so v prometu tudi otroci, ne pa ponoči in vikendi (znaki s časom veljavnosti, sicer pa splošna omejitev hitrosti za naselje).
ZveeZ - Zato, ker je to v človeški naravi, ravno zato pa imaš tudi zakonodajo in organe, ki to sankcionirajo. Seveda bi pri nas radi bili vsi pravičniki, ki bi bili bolj papeški od papeža. Verjetno upočasniš že na voznem pasu vsaj na kakšnih 60, nekaj sto metrov pred izvozom (nisi edini)
Pithlit - Večina se jih niti v Trstu nebi znala obnašat, da nebi naredili kakšnega hudega zastoja ali nesreče. Na italjanskih AC se bo na uvozu ustavil samo kak balkanski idiot, tega kljub kar pogosti uporbi italjanskih AC nisem videl, da bi kjerkoli na AC stal avto, ki ni imel okvare, kar ne morem reč za uvoze na naših.
c23po - Slovenska statistika ne vodi posebej prekoračitev hitrosti, kot vzroka za nesrečo, zato je to za statistiko nezanimiva postavka, če bi bilo tega več in statistično merlijivo, bi postavka bila, torej statistika pravi, da to ni pomembna postavka za merjenje, je pa skoraj na vrhu neprilagojena hitrost, ki pa ne pove ali je bila preko omejitve ali v območju, pove samo to, da so vozniki vozili z neprilagojeno hitrostjo. Nikoli nikogar ne nagovarjam, da naj krši predpise, nasprotno, sem samo pošten in sem pač napisal, kaj včasih namreno kršim, nisem pa napisal, da je to v redu in zaželjeno. Začelo se je pred leti, ko smo se pogovarjali o skoncentriranosti in prilagojeni hitrosti, od takrat grejo prometne debate samo v to smer, da Solatko zagovarja norenje po cestah, nespoštovanje predpisov,.... nisem pa protokolarni voznik, gldede na izpopolnjevanje v času učenja in dojemanja prometa pa bi lahko bil, imel sem namreč željo postati testni voznik pa so šle potem stvari v popolnoma drugo sfero, kjer pa sem bil res veliko za volanom in mi je pridobljeno znanje v različnih situacijah reševalo glavo, ne zaradi mojih napak, temveč napak drugih. Veliko je birokratskih določb v real life-u nevarnih, škodljivih, neizvedljivih,... tudi gradbena dovoljenja na plazečih in poplavnih parcelah,....
val46 - Ti nimaš pojma kakšne težave imajo ljudje pri navadnem parkiranju, kaj šele takrat, ko se vozilo dejansko premika.
Delo krepa človeka
Pithlit ::
Pa zato ker se lahko po desni mimo peljejo (ne smejo pa prehitevat)...
Uh oh, spet ponavljanje prežvečene debate.
(ja, vem, tam veljajo druga pravila)
Prežvečena ali ne. Pri nas se nimaš kaj po desni mimo vozit (razen v primeru kolon).
Life is as complicated as we make it...
GupeM ::
Pri nas se po desni komot mimo voziš. Preberi si zakon. Pa preberi še kakšna je razlika med prehitevanjem in vožnjo mimo.
Ko boš to naštudirala, pa pridi nazaj.
Ko boš to naštudirala, pa pridi nazaj.
c23po ::
m0LN4r ::
Tako, bi bilo manj nesrec in hitrejsi tempo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Tidule ::
V vsakem primeru ščitim in varujem sebe, s tem pa v največji meri vse druge pa ne na forumu, temveč v real life-u.
Zakaj spet lažeš?
Jaz bi komot vozil katero koli vozilo na nujni vožnji varno, ker vem kakšne so moje meje
niti pod razno, ker treba naredit psihotest za takšno delo.
imel sem namreč željo postati testni voznik pa so šle potem stvari v popolnoma drugo sfero,
ja, naredit psihotest je jeba.
ti pa tega niti slučajno nisi sposoben opravljati vsako sekundo, ko si za volanom, ker ti niti teoretično ni jasno, kaj prilagojena hitrost sploh je in, da je za vsakega voznika drugačna in zelo različna.
Spet si brcnil v temo, meni je kristalno jasno kaj je PH in tudi vem, da ni odvisna od tega, da jo moraš ti odobrit.
Seveda bi pri nas radi bili vsi pravičniki, ki bi bili bolj papeški od papeža.
S tabo na čelu, kot se rad hvališ po forumu.
Verjetno upočasniš že na voznem pasu vsaj na kakšnih 60, nekaj sto metrov pred izvozom (nisi edini)
Spet drugim podtikaš to kar delaš ti. Namreč samo ti si se v tej temi hvalil, da si vozil bistveno pod omejitvijo zato, da si igral šerifa na cesti.
O ostalih debilnih whatabotizmih, ki s tem, da si nesposoben voznik, ki niti omejitev hitrosti ni sposoben spoštovat, nimajo nič skupnega, pa nima smisla razpralvljat.
WizzardOfOZ je izjavil:
Z večjo prometno urejenostjo in spoštovanjem CPP pride večja prometna varnost, pa če obračaš kamor hočeš. In to kako je promet pri nas urejen je odraz evolucije v dojemanju prometne varnosti.
Vidimo vsak dan na cesteh to urejenost in spoštovanje CPP, ja.
21.8.2023
obravnavali 93 prometnih nesreč, 64 kršitev javnega reda in miru ter 60 kaznivih dejanj. V 67 prometnih nesrečah je nastala le premoženjska škoda, v 19 nesrečah so bili udeleženci lažje, v 7 nesrečah huje telesno poškodovani.
20.8.2023
obravnavali 119 prometnih nesreč, 113 kršitev javnega reda in miru, ter 78 kaznivih dejanj. V 104 prometnih nesrečah je nastala le premoženjska škoda, v 12 nesrečah so bili udeleženci lažje, v 3 nesrečah pa huje telesno poškodovani.
V dveh dneh čez 200 nesreč z avtomobili.
Še vedno bistveno manj kot v Maroku, ki si ga dal kot vzgled.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Pithlit ::
Pri nas se po desni komot mimo voziš. Preberi si zakon. Pa preberi še kakšna je razlika med prehitevanjem in vožnjo mimo.
Ko boš to naštudirala, pa pridi nazaj.
Govorimo o 53. členu zakona o pravilih cestnega prometa? Res je. Komot se lahko pelješ mimo. V zelo specifičnih primerih. Mimo normalno vozečega vozila ki mogoče tudi nepravilno vozi po prehitevalnem pasu ne smeš iti po desni. Ne verjameš? Povprašaj na MNZ. Ali pa na lokalni prometni. Lahko pa seveda testiraš. Rezultat bo vedno isti.
(1) Voznik, ki pelje mimo udeleženca cestnega prometa, vozila, objekta ali ovire na vozišču, sme to storiti po levi ali desni strani, če ima dovolj prostora. Pri tem ne sme ovirati udeležencev cestnega prometa, ki vozijo oziroma prihajajo z nasprotne smeri.
(2) Če voznik svojo namero, da bo zavil levo, nakaže s predpisanim znakom in se postavi v takšen položaj, iz katerega se da nedvoumno sklepati, da bo zavil na levo, smejo drugi vozniki voziti mimo le po njegovi desni, če je na cesti dovolj prostora.
(3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi.
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
(5) Vožnja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pešce, na katerem je ali na katerega stopa pešec, je prepovedana.
(6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, drugega ali tretjega odstavka tega člena.
(8) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo petega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 7 kazenskih točk.
Lahko sicer ti interpretiraš da je nekdo na prehitevalnem pri 110km/h ovira, ampak s tem ne boš daleč prišel. Ampak ja, vi kar izvolite po desni se vozit mimo folka na AC. Proračun vas bo vesel. Ko vam bo kdo od teh 'ovir' pot zaprl, bodo veseli pa še vsi udeleženci.
Aja, pustimo ob strani da vožnja mimo na ac ne obstaja. Oziroma ti ob tej interpretaciji na pot stopi 50. člen.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
c23po ::
Laži:
Kavzalna inverzija:
Vse ostalo: bodisi nakladanje, bodisi neutemeljeno.
- Vse, kar si Tidulu napisal glede prilagojene hitrosti je nakladanje. Velja zakon, preberi si ga.
- Grdo je ZveeZu napisati, da imamo zakone, če sam predlagaš nespoštovanje le-teh.
- To, da se v Trstu ne znamo obnašati na cesti je neumnost. Znamo se, sicer nas ne bi pripustili blizu Trstu. Imava kakšno statistiko o tem, da Slovenci v Trstu delajo zastoje zaradi neznanja?
- To, da najprej napišeš lažno trditev o slovenski statistiki, nato pa iz tega vlečeš sklepe je nevredno debate.
Če smo ravno pri statistiki in si spet privoščil laž o njej, ponovno: še ni odgovora na gentlemanski izziv glede statističnega vira za tvojo trditev:
- Si "pač napisal", da namerno kršiš in "nisi napisal" "da je to v redu"...? Pizda, pa napiši že enkrat: je v redu ali ni, da nam bo tudi butlom jasno!
- Da v debato o prometni kulturi mešaš naravne nesreče in tragedije poplavljenih je nizko, ker nima medsebojne povezave. Menda ciljaš na efekt usmiljenja, ki naj bi okrepil moč tvojih argumentov?
- Ne nazadnje: ti, Solatko, nimaš pojma, da nas statistično velika večina parkira na pamet večkrat dnevno brez nobenih težav. Pa še asistenčni sistemi za to so na voljo.
-... ker pa je nesreč teh voznikov sorazmerno malo pa verjetno so razumeli bistvo.
- Slovenska statistika ne vodi posebej prekoračitev hitrosti, kot vzroka za nesrečo, ...
- Nikoli nikogar ne nagovarjam, da naj krši predpise,...
Kavzalna inverzija:
-... saj nihče ni pripravljen reskirati svoje življenje, še manj pa življenja drugih udeležencev ...
Vse ostalo: bodisi nakladanje, bodisi neutemeljeno.
- Vse, kar si Tidulu napisal glede prilagojene hitrosti je nakladanje. Velja zakon, preberi si ga.
- Grdo je ZveeZu napisati, da imamo zakone, če sam predlagaš nespoštovanje le-teh.
- To, da se v Trstu ne znamo obnašati na cesti je neumnost. Znamo se, sicer nas ne bi pripustili blizu Trstu. Imava kakšno statistiko o tem, da Slovenci v Trstu delajo zastoje zaradi neznanja?
- To, da najprej napišeš lažno trditev o slovenski statistiki, nato pa iz tega vlečeš sklepe je nevredno debate.
Če smo ravno pri statistiki in si spet privoščil laž o njej, ponovno: še ni odgovora na gentlemanski izziv glede statističnega vira za tvojo trditev:
... da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka ...
- Si "pač napisal", da namerno kršiš in "nisi napisal" "da je to v redu"...? Pizda, pa napiši že enkrat: je v redu ali ni, da nam bo tudi butlom jasno!
- Da v debato o prometni kulturi mešaš naravne nesreče in tragedije poplavljenih je nizko, ker nima medsebojne povezave. Menda ciljaš na efekt usmiljenja, ki naj bi okrepil moč tvojih argumentov?
- Ne nazadnje: ti, Solatko, nimaš pojma, da nas statistično velika večina parkira na pamet večkrat dnevno brez nobenih težav. Pa še asistenčni sistemi za to so na voljo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
Pithlit ::
Mimogrede, kdor misli da je Trst zajeban se še ni po Milanu (še manj po kakem Rimu ali Neaplju) vozil. Trst je milina.
Life is as complicated as we make it...
c23po ::
Tako, bi bilo manj nesrec in hitrejsi tempo.
Kak argument za to, ali ostanemo kot otroka, čigav oči je močnejši?
Ok, za nesrače ga nimaš.
Kaj pa tempo? Čemu? Kakšen skrivnostni namen bi imelo dvigovanje tempa? Že vnaprej: centa ne dam na to, da ti 10 minut prej 2 krat na leto prideš in Lendave v Ljubljano.
GupeM ::
.Še enkrat. Preberi definicijo vožnje mimo. Ko jo dojameš, pridi nazaj. Hint: preberi še definicijo prehitevanja, boš definicijo vožnje mimo lažje razumela. Hint 2: tudi na avtocesti obstaja vožnja mimo.
.
.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
m0LN4r ::
Tako, bi bilo manj nesrec in hitrejsi tempo.
Kak argument za to, ali ostanemo kot otroka, čigav oči je močnejši?
Ok, za nesrače ga nimaš.
Kaj pa tempo? Čemu? Kakšen skrivnostni namen bi imelo dvigovanje tempa? Že vnaprej: centa ne dam na to, da ti 10 minut prej 2 krat na leto prideš in Lendave v Ljubljano.
Easy, hitrejsi avti, manj omejitev, manj smrti:
Argument je tle odvec
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pithlit ::
.
.
.
Še enkrat. Preberi definicijo vožnje mimo. Ko jo dojameš, pridi nazaj.
Hint: preberi še definicijo prehitevanja, boš definicijo vožnje mimo lažje razumela.
Hint 2: tudi na avtocesti obstaja vožnja mimo.
Seveda. Kot rečeno, vi kar 'vozite mimo' po desni.
Life is as complicated as we make it...
GupeM ::
Seveda. Kot rečeno, vi kar 'vozite mimo' po desni.
Še nisi pogledala definicije "vožnje mimo"?
Še en hint: člen 3 zakona o varnosti cestnega prometa.
Me zanima, kaj ti storiš, če na prehitevalnem pasu leži guma, ali je tam razbit avto ali kakšna druga ovira. Ustaviš in stojiš, dokler se ne umakne, ali greš mimo po desni?
Pithlit ::
Seveda. Kot rečeno, vi kar 'vozite mimo' po desni.
Še nisi pogledala definicije "vožnje mimo"?
Še en hint: člen 3 zakona o varnosti cestnega prometa.
Me zanima, kaj ti storiš, če na prehitevalnem pasu leži guma, ali je tam razbit avto ali kakšna druga ovira. Ustaviš in stojiš, dokler se ne umakne, ali greš mimo po desni?
Zdej se pa že butla delaš. Mogoče pa moj citat ni bil dovolj?
Life is as complicated as we make it...
mirator ::
Madonca, 261 stran nakladanja (ali bolje trolanja) enih in istih.
Zakon o pravilih cestnega prometa je eden, kršitve pa sankcionirane. Dejstvo in to nesporno je, da so predpisi kompromis med psihofizičnimi in kognitivnimi latnostmi povprečnega nosilca vozniškega dovoljenja, s projektom določenih lastnosti cestnih segmentov in lokalnih zahtev (šola, hrup itd).
Kakor sledim debatam pa nekateri zagovarjajo vožnjo nad in drugi vožnjo pod dovoljeno hitrostjo. Vsem je pa skupna nestrpnost nad enimi in drugimi.
Bistvo prometa pa je da se od točke A do tčke B pripelješ brez oz. da nisi vzrok prometne nesreče. Samo to je pomembno in z lahkoto črtamo OH in PH, ker NPH ne bo.
Dejstvo pa je, da kolone na AC povzročajo tako divjaki, kot počasneži (pod počasnež, ne razumem nekoga, ki vozi po prehitevalnem pasu z dovoljeno hitrostjo).
Zakon o pravilih cestnega prometa je eden, kršitve pa sankcionirane. Dejstvo in to nesporno je, da so predpisi kompromis med psihofizičnimi in kognitivnimi latnostmi povprečnega nosilca vozniškega dovoljenja, s projektom določenih lastnosti cestnih segmentov in lokalnih zahtev (šola, hrup itd).
Kakor sledim debatam pa nekateri zagovarjajo vožnjo nad in drugi vožnjo pod dovoljeno hitrostjo. Vsem je pa skupna nestrpnost nad enimi in drugimi.
Bistvo prometa pa je da se od točke A do tčke B pripelješ brez oz. da nisi vzrok prometne nesreče. Samo to je pomembno in z lahkoto črtamo OH in PH, ker NPH ne bo.
Dejstvo pa je, da kolone na AC povzročajo tako divjaki, kot počasneži (pod počasnež, ne razumem nekoga, ki vozi po prehitevalnem pasu z dovoljeno hitrostjo).
Pithlit ::
Kako lahko nekdo ki vozi počasneje od kolone... povzroča zastoje?
Life is as complicated as we make it...
GupeM ::
Pithlit ::
Zdej se pa že butla delaš. Mogoče pa moj citat ni bil dovolj?
Jaz se mogoče delam butla, ti pa očitno si budala, če se zdaj nisi dojela razlike med vožnjo mimo in med prehitevanjem.
Ja, ker to da to zakon citiram ni dovolj? Še tretjič, ti se kar vozi mimo po desni na ac. Pa poročaj ko se:
1- vrneš domov s plačilnim nalogom
2- razkantaš ker te un na levi ne bo pričakoval ko bo pas menjal.
Life is as complicated as we make it...
GupeM ::
Ja, ker to da to zakon citiram ni dovolj? Še tretjič, ti se kar vozi mimo po desni na ac. Pa poročaj ko se:
1- vrneš domov s plačilnim nalogom
2- razkantaš ker te un na levi ne bo pričakoval ko bo pas menjal.
Ne, ni. Ker nisi prebrala, kaj piše v 3. členu. Ko boš ugotovila, kaj pomeni vožnja mimo, ti bo tudi jasno, zakaj je vožnja mimo dovoljena tudi po desni, prehitevanje pa ne.
Pithlit ::
53. "vožnja mimo" je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se ne premika, objekta ali ovire na vozišču;
Happy? Zdaj pa razloži kako je vožnja po desni mimo premikajočega se vozila na ac pri nas dovoljeno. Ker jaz sem bila prekleto jasna za vsakogar ki je funkcionalno pismen in ne špila kretena.
Life is as complicated as we make it...
GupeM ::
Tole si napisala:
Jaz sem ti odgovoril, da lahko voziš mimo po desni, tudi kadar ni kolone, pa si še kar nekaj po svoje utrujala. Če je avto ali karkoli drugega na prehitevalnem pasu, to pomeni da lahko greš mimo po desni. Ne glede na to, ali je kolona, ali je ni. Vožnji mimo objekta, ki se giblje v isto smer kot ti, pa rečemo prehitevanje. To pa je na avtocesti prepovedano. Tudi v Italiji.
Prežvečena ali ne. Pri nas se nimaš kaj po desni mimo vozit (razen v primeru kolon).
Jaz sem ti odgovoril, da lahko voziš mimo po desni, tudi kadar ni kolone, pa si še kar nekaj po svoje utrujala. Če je avto ali karkoli drugega na prehitevalnem pasu, to pomeni da lahko greš mimo po desni. Ne glede na to, ali je kolona, ali je ni. Vožnji mimo objekta, ki se giblje v isto smer kot ti, pa rečemo prehitevanje. To pa je na avtocesti prepovedano. Tudi v Italiji.
Pithlit ::
Tole si napisala:
Prežvečena ali ne. Pri nas se nimaš kaj po desni mimo vozit (razen v primeru kolon).
Jaz sem ti odgovoril, da lahko voziš mimo po desni, tudi kadar ni kolone, pa si še kar nekaj po svoje utrujala. Če je avto ali karkoli drugega na prehitevalnem pasu, to pomeni da lahko greš mimo po desni. Ne glede na to, ali je kolona, ali je ni. Vožnji mimo objekta, ki se giblje v isto smer kot ti, pa rečemo prehitevanje. To pa je na avtocesti prepovedano. Tudi v Italiji.
Aja ker kontekst ni važen, sploh? Pa saj ne da sem ti celoten 53. člen citirala...
FYI v Italiji se na avtocesti komot lahko po desni mimo pelješ. Pazi to, mimo premikajočega se vozila. Ne smeš pa prehitevat. V Italiji to pomeni da pred in po tem manevru ni smeš menjat pasov nek subjektivno (glede na dober/slab dan orožnikov) določen čas (po črki zakona v teoriji sploh ne smeš menjat pasov - ampak to pač ni praktično, niti realno).
Tko da bitch please. Ne pametuj o stvareh ki jim nisi dorasel.
https://www.sicurauto.it/news/codice-de...
https://motori.virgilio.it/info-utili/s...
Rabiš še virov ali bo dovolj? In ja, jaz sem to testirala tako da sem se dejansko po desni zapeljala mimo policistov (unih modrih, ne belih, ne sivih in ne črnih - pa upam da veš o čem govorim). Res je da to velja šele dobro leto, ampak neznanje ni opravičilo za tvojo nesramnost.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
WizzardOfOZ ::
Še vedno bistveno manj kot v Maroku, ki si ga dal kot vzgled.
Niti niso tako slabši.
V Maroku v nesrečah letno umre 3200 ljudi. Prebivalcev je pa 37 milijonov. torej 8 na 100k ljudi.
V sloveniji jih umre 5 na 100k prebivalcev.
Lahko pa pogledamo še malo ostale države:
Bosna - 17 na 100k
albanija - 15 na 100k
črna gora - 10 na 100k
hrvaška - 12 na 100k prebivalcev
Glede na to, kako slabši vozni park imajo v Maroku in posledično tudi slabšo varnost v teh vozilih in kako slabe ceste imajo, bi rekel, da se nam uspešno približujejo in da so že ves balkan prehiteli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!