Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
Tidule ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Primer psihopata na solatkovem nivoju, ki so ga policisti za brezveze nadlegoval. Saj je bil vec kot ocitno preprican da vozi z PH. In ce ne bi bilo policajev bi tudi brez incidenta prisel na cilj. Ali pa bi koga ubil, ampak tega nikoli ne bomo vedeli. In zato je solatasta hitrost primerna samo za gostilniski sank.
Primer psihopata na solatkovem nivoju, ki so ga policisti za brezveze nadlegoval. Saj je bil vec kot ocitno preprican da vozi z PH. In ce ne bi bilo policajev bi tudi brez incidenta prisel na cilj. Ali pa bi koga ubil, ampak tega nikoli ne bomo vedeli. In zato je solatasta hitrost primerna samo za gostilniski sank.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
solatko ::
siromaque - Si prepričan, da so vse omejitve z razlogom, tudi strokovno opravičljive? Ni večina omejitev samo nek skupek želja različnih "strokovnjakov" in lokalnih šefov. Kako opravičuješ tri ali več omejitev na 300m-rih neke ceste (brez del na cesti ali posebnosti), na kakšni strokovni osnovi je Roška omejena s 50, Topniška od Linhartove proti Dunajski pa 60?
Tidule - Še naprej delaš bedaka iz sebe. Slehrni lastnik avta ima možnost ugovarjati izrečeni kazni iz nameščenih naprav, če vozila ni vozil. Kazen naj bi bila vzgojna, kar se mi pošiljanje kazni na podlagi stacionarnih posnetkov ne zdi. Vzgojna je, ko te dobijo na licu mesta in te kaznujejo pri tem pa ti predvsem predočijo storjen prekršek. Vse ostalo je inkasantstvo.
Zakaj imaš tako močno željo po zmerjanju in izdelavah nekih teorij, si bil zlorabljen v mladosti, te tepe žena ali otroci? Resno, kaj se dogaja s teboj. PH je PH in pika, je ali je ni. Če je voznik usposobljen kot je treba, bo vedno v PH ne glede na stanje ceste, situacij v prometu, modelu vozila ali lastnem počutju, če ne ve, kaj PH sploh je, tako kot ti, vozi prometni loto. To počne kar nekaj voznikov vsak dan (prometne nesreče) pa sploh ni nujno, da vozijo v OH, je pa veliko voznikov preko OH vsak dan pa se začuda ne zaletijo pa zopet ni nujno, da vozijo s PH, lahko imajo samo srečo.
Tidule - Še naprej delaš bedaka iz sebe. Slehrni lastnik avta ima možnost ugovarjati izrečeni kazni iz nameščenih naprav, če vozila ni vozil. Kazen naj bi bila vzgojna, kar se mi pošiljanje kazni na podlagi stacionarnih posnetkov ne zdi. Vzgojna je, ko te dobijo na licu mesta in te kaznujejo pri tem pa ti predvsem predočijo storjen prekršek. Vse ostalo je inkasantstvo.
Zakaj imaš tako močno željo po zmerjanju in izdelavah nekih teorij, si bil zlorabljen v mladosti, te tepe žena ali otroci? Resno, kaj se dogaja s teboj. PH je PH in pika, je ali je ni. Če je voznik usposobljen kot je treba, bo vedno v PH ne glede na stanje ceste, situacij v prometu, modelu vozila ali lastnem počutju, če ne ve, kaj PH sploh je, tako kot ti, vozi prometni loto. To počne kar nekaj voznikov vsak dan (prometne nesreče) pa sploh ni nujno, da vozijo v OH, je pa veliko voznikov preko OH vsak dan pa se začuda ne zaletijo pa zopet ni nujno, da vozijo s PH, lahko imajo samo srečo.
Delo krepa človeka
c23po ::
Že izhodišče: "Saj ni potrebno veliko, da znaš malo več, kot te naučijo v AŠ, je pa dejstvo, da to ni dovolj, če hočeš dejansko bit voznik,..." je neresnčno.
V Sloveniji velja, da se voznik izkaže z dovoljenjem, ki ga pridobi v avtošoli. Dejansko. Vse ostalo, kar si napisal, Solatko, je nakladanje, saj si na nobenem tečaju ne pridobiš pooblastila za kršenje predpisov
Ker pozabljaš, ponovimo:
- PH je vedno manjša ali enaka OH,
- interventni vozniki imajo tri supermoči: modre lučke, sireno in opravljeni trening,
- na podobnih cestah so si omejitve podobne, na enakih pa enake,
- ker ne moremo vedeti, katera omejitev ni z razlogom, jih moramo upoštevati vse.
Še ni odgovora na gentlemanski izziv glede statističnih virov za tvoje trditve:
- ... da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka ...
- ...da v nemški statistiki imaŠ HITROST pod kategorijo statističnih podatkov in se na vsakoletni lestvici nahaja zelo nizko...
V Sloveniji velja, da se voznik izkaže z dovoljenjem, ki ga pridobi v avtošoli. Dejansko. Vse ostalo, kar si napisal, Solatko, je nakladanje, saj si na nobenem tečaju ne pridobiš pooblastila za kršenje predpisov
Ker pozabljaš, ponovimo:
- PH je vedno manjša ali enaka OH,
- interventni vozniki imajo tri supermoči: modre lučke, sireno in opravljeni trening,
- na podobnih cestah so si omejitve podobne, na enakih pa enake,
- ker ne moremo vedeti, katera omejitev ni z razlogom, jih moramo upoštevati vse.
Še ni odgovora na gentlemanski izziv glede statističnih virov za tvoje trditve:
- ... da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka ...
- ...da v nemški statistiki imaŠ HITROST pod kategorijo statističnih podatkov in se na vsakoletni lestvici nahaja zelo nizko...
Tidule ::
siromaque - Si prepričan, da so vse omejitve z razlogom, tudi strokovno opravičljive? Ni večina omejitev samo nek skupek želja različnih "strokovnjakov" in lokalnih šefov. Kako opravičuješ tri ali več omejitev na 300m-rih neke ceste (brez del na cesti ali posebnosti), na kakšni strokovni osnovi je Roška omejena s 50, Topniška od Linhartove proti Dunajski pa 60?
Tidule - Še naprej delaš bedaka iz sebe. Slehrni lastnik avta ima možnost ugovarjati izrečeni kazni iz nameščenih naprav, če vozila ni vozil. Kazen naj bi bila vzgojna, kar se mi pošiljanje kazni na podlagi stacionarnih posnetkov ne zdi. Vzgojna je, ko te dobijo na licu mesta in te kaznujejo pri tem pa ti predvsem predočijo storjen prekršek. Vse ostalo je inkasantstvo.
Zakaj imaš tako močno željo po zmerjanju in izdelavah nekih teorij, si bil zlorabljen v mladosti, te tepe žena ali otroci? Resno, kaj se dogaja s teboj. PH je PH in pika, je ali je ni. Če je voznik usposobljen kot je treba, bo vedno v PH ne glede na stanje ceste, situacij v prometu, modelu vozila ali lastnem počutju, če ne ve, kaj PH sploh je, tako kot ti, vozi prometni loto. To počne kar nekaj voznikov vsak dan (prometne nesreče) pa sploh ni nujno, da vozijo v OH, je pa veliko voznikov preko OH vsak dan pa se začuda ne zaletijo pa zopet ni nujno, da vozijo s PH, lahko imajo samo srečo.
Nihce ne opereka tvoji pravici do pritozbe. Je pa dejstvo da je tvoja izjava, da bos sprejel odgovornost za prekrske navadna debela laz.
Ampak to je tvoj modus operandi. Pac kot nesposoben voznik, zaverovan v lazno superiornost, vedno najdes izgovor za svoje idiotsko ravnanje. Pa naj bo to prehitra voznja, oviranje prometnega toka ali izogibanje odgovornosti za prekrske. Pac kup slaboumnih izgovorov, vsakic ko se izkaze da je vse kar poves navaden bikov drek.
IgorCardanof ::
To me sicer pa res zanima, zakaj imata omejitve hitrosti kot 100% pravilne zapovedi. Nenazadnje je to neka številka, ki so jo pač enkrat morali omejit. Zakaj mislite, da so tisti strokovnjaki takrat to naciljali 100% točno za kombinacijo največje varnosti in največje pretočnosti?
Vi isti, ki tako zagovarjate nikoli nad OH, kaj bi storili, če bi vse omejitev dali še /2. Bi se še zmeraj držali omejitve hitrosti, vse za maksimalno varnost pač.
Pa ne zagovarjam nobenega divjanja po mestih, pa vratolomne vožnje po regionalkah. Na kakšnih odsekih so pa omejitve res butaste in tam nimaš kaj, kot da potegneš čez.
Vi isti, ki tako zagovarjate nikoli nad OH, kaj bi storili, če bi vse omejitev dali še /2. Bi se še zmeraj držali omejitve hitrosti, vse za maksimalno varnost pač.
Pa ne zagovarjam nobenega divjanja po mestih, pa vratolomne vožnje po regionalkah. Na kakšnih odsekih so pa omejitve res butaste in tam nimaš kaj, kot da potegneš čez.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Tidule ::
Kdo govori, da so vse omejitve postavljene optimalno? To nakladanje je v domeni revezev, ki iscete izgovore zakaj krsite prometne predpise.
Ampak ne glede na to koliko omejitev ni optimalnih, to nikakor ne daje nikomur pravice da prosto po presernu presoja, katere prometne predpise in kdaj jih bo spostoval.
Ampak ne glede na to koliko omejitev ni optimalnih, to nikakor ne daje nikomur pravice da prosto po presernu presoja, katere prometne predpise in kdaj jih bo spostoval.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
c23po ::
Igor, nimamo jih za 100% pravilne. Približno pa vemo, kako te zapovedi nastanejo. Ker sicer svoje delo opravljamo po najboljših močeh, verjamemo, da to tudi počnejo prometni strokovnjaki. Ker se zavedamo, da sami kdaj pa kdaj naredimo napako, to dovolimo strokovnjakom in vsem drugim, ki sodelujejo pri urejanju prometa. Vemo tudi, da se marsikatera omejitev zdi neumna, vendar nimamo inštrumenta za določanje neumnih. Zato med anarhijo in dolgčasom izberemo manjše zlo in se držimo omejitev.
Drugo vprašanje, kaj bi naredili, če bi omejitve spustili na polovico, je nesmiselno. Če bi zatrdil, da bi se jih držal, bi me takoj vprašal, kaj če bi to "oni" še enkrat, pa še enkrat prepolovili. Prepolovitev se enostavno ne more zgoditi zaradi vseh vpletenih v določanje varne hitrosti. Drugače pa: dobro vemo, kaj se zgodi, ko oblast (nestrokovno) postavi nemogoče pogoje. Rumeni jopiči, radarji v Mariboru...
Torej, ne gre tako enostavno: "vse za maksimalno varnost". Gre za razumevanje prometa kot celote na eni strani in Solatka, ki želi selektivno upoštevati samo tista pravila (in kazni), ki se njemu zdijo prav.
Drugo vprašanje, kaj bi naredili, če bi omejitve spustili na polovico, je nesmiselno. Če bi zatrdil, da bi se jih držal, bi me takoj vprašal, kaj če bi to "oni" še enkrat, pa še enkrat prepolovili. Prepolovitev se enostavno ne more zgoditi zaradi vseh vpletenih v določanje varne hitrosti. Drugače pa: dobro vemo, kaj se zgodi, ko oblast (nestrokovno) postavi nemogoče pogoje. Rumeni jopiči, radarji v Mariboru...
Torej, ne gre tako enostavno: "vse za maksimalno varnost". Gre za razumevanje prometa kot celote na eni strani in Solatka, ki želi selektivno upoštevati samo tista pravila (in kazni), ki se njemu zdijo prav.
ZveeZ ::
IgorCardanof je izjavil:
Pa ne zagovarjam nobenega divjanja po mestih, pa vratolomne vožnje po regionalkah. Na kakšnih odsekih so pa omejitve res butaste in tam nimaš kaj, kot da potegneš čez.
Lahko pa se tebi samo zdijo butaste, ker nimas vseh podatkov zakaj je ponekod omejitev taksna kot je.
Faktor ni samo vozisce in preglednost ampak tudi prometna obremenjenost, prikljucki, moznost divjadi/kamenja na cesti, hrup, itd..
Ti pogoji niso prisotni 24/7 in zato se lahko nekomu zdi, da jih ni.
Tako kot nas dezurni superman ne more razumeti zakaj imata 2 popolnoma drugacni cesti, v razlicnih mestih, tudi razlicno omejitev, ceprav imata obe cesti asfaltirano podlago.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
predi ::
IgorCardanof je izjavil:
To me sicer pa res zanima, zakaj imata omejitve hitrosti kot 100% pravilne zapovedi.Kdo sem jaz, da bom sodil o upravičenosti postavitve prometne signalizacije? Le čevlje sodi naj Kopitar. Pravilnost oz. skladnost postavitve s Pravilnikom lahko sicer ugotavlja vsak, ukrepanje pa prepustite drugim.
IgorCardanof je izjavil:
Vi isti, ki tako zagovarjate nikoli nad OH, kaj bi storili, če bi vse omejitev dali še /2. Bi se še zmeraj držali omejitve hitrosti, vse za maksimalno varnost pač.Postavljaš retorična vprašanja. Kot da je obstoječa prometna signalizacija nespremenljiva konstanta.
GupeM ::
Kako opravičuješ tri ali več omejitev na 300m-rih neke ceste (brez del na cesti ali posebnosti)
Tako, da so vam dali vsaj nekaj metrov višje omejitve. Se strinjam, da so recimo tudi "novi" znaki na cesti proti Litiji neumno postavljeni. 70, čez 100 m 50, nato spet 70.
Bolj pametno bi bilo brez prve sedemdesetke. Enostavno 50 že na prvem znaku na sliki
na kakšni strokovni osnovi je Roška omejena s 50, Topniška od Linhartove proti Dunajski pa 60?
To vejo tisti, ki so takšno omejitev postavili. Smo ti pa že povedali, da je na Roški izpitni center, kjer vozi veliko tistih, ki se še učijo voziti. Pa učijo se parkirati in tako naprej. Poleg tega je možno, da je tam takšna omejitev tudi zaradi zmanjšanja hrupa in onesnaževanja.
Zakaj je pa prepovedano voziti z avtom po travnikih? Tudi po lastnih travnikih. Če bi to dovolili, bi bilo precej manj nesreč na cestah. Vsak bi si pač vzel svoj pas na travniku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
c23po ::
... Se strinjam, da so recimo tudi "novi" znaki na cesti proti Litiji neumno postavljeni. 70, čez 100 m 50, nato spet 70.
Bolj pametno bi bilo brez prve sedemdesetke. Enostavno 50 že na prvem znaku na sliki...
Ta odsek poznam in se strinjam, da je sprememba hitrostnega režima prav zoprna. Interesantno, projektirana hitrost na tem odseku je bila 70 km/h. Očitno so zahteve za omejitev hitrosti pred prehodi za pešce prišle šele po reviziji, pa je nastalo skrpucalo. Žal je projektant, navkljub dobrem namenu, na koncu zafrknil. Tudi meni se zdi, da bi na koncu, samo zaradi ljubega miru, morali hitrost na celem odseku poenotiti. 60 na uro bi bilo čisto varno in lepo.
FeDF6 ::
siromaque - Si prepričan, da so vse omejitve z razlogom, tudi strokovno opravičljive?
Zares lahko gre ponekod za 'neoptimalno ali zasedbeno' postavljene omejitve vendar opravičevanje neupoštevanja pravil na javnem forumu, kjer berejo prispevke poleg izkušenih tudi bralci, ki se spoznavajo s prometom in šele pridobivajo izkušnje, ni vzgojno pravilna pot... Se razumemo ali ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FeDF6 ()
mirator ::
siromaque - Si prepričan, da so vse omejitve z razlogom, tudi strokovno opravičljive?
Ampak tole je pa res že višek. Čeprav si na svoj način zabaven pa ti takšne nebuloze res ne bi bilo treba zapisati. Seveda se vedno lahko vprašaš o strokovni opravičenosti, vendar pa o tem ne moreš presojati sam, četudi samo trolaš.
MrStein ::
Ko ste tako pametni:
Kako se pravilno zaustavi avto? Pred križiščem, da počakaš nekaj sekund (izjemoma traja dlje), da imaš prednost in lahko nadaljuješ.
Servis namreč zagovarja nedelovanje določene funkcije v avtu z razlago, da takrat avto "ni ustavljen pravilno".
Ne gre za neko znanost*.
Spustiš pedal gasa, pritisneš zavoro, pritisneš sklopko.... ko je pot prosta pa izpustiš pedal zavore, gas, spustiš sklopko.
Vsaj jaz sem desetletja mislil, da je to to. Očitno ni.
(ne gre za stop-start, ki ponavadi zahteva prestavo v N in izpustitev pedala sklopke)
* ali pa, ker očitno nekaj delam narobe
PS: Gre za bencinca, z ročnim menjalnikom. (za dizel verjetne veljajo isti odgovori)
Kako se pravilno zaustavi avto? Pred križiščem, da počakaš nekaj sekund (izjemoma traja dlje), da imaš prednost in lahko nadaljuješ.
Servis namreč zagovarja nedelovanje določene funkcije v avtu z razlago, da takrat avto "ni ustavljen pravilno".
Ne gre za neko znanost*.
Spustiš pedal gasa, pritisneš zavoro, pritisneš sklopko.... ko je pot prosta pa izpustiš pedal zavore, gas, spustiš sklopko.
Vsaj jaz sem desetletja mislil, da je to to. Očitno ni.
(ne gre za stop-start, ki ponavadi zahteva prestavo v N in izpustitev pedala sklopke)
* ali pa, ker očitno nekaj delam narobe
PS: Gre za bencinca, z ročnim menjalnikom. (za dizel verjetne veljajo isti odgovori)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
cvalsr ::
Gospod Kamen, pozabil si napisati, v čem je sploh problem, kakšno nedelovanje določene funkcije??
MrStein ::
Namerno. Najprej ugotovimo, kako se avto pravilno ustavi. Bomo potem o detajlih.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Tidule ::
Ko ste tako pametni:
Kako se pravilno zaustavi avto? Pred križiščem, da počakaš nekaj sekund (izjemoma traja dlje), da imaš prednost in lahko nadaljuješ.
Servis namreč zagovarja nedelovanje določene funkcije v avtu z razlago, da takrat avto "ni ustavljen pravilno".
Ne gre za neko znanost*.
Spustiš pedal gasa, pritisneš zavoro, pritisneš sklopko.... ko je pot prosta pa izpustiš pedal zavore, gas, spustiš sklopko.
Vsaj jaz sem desetletja mislil, da je to to. Očitno ni.
(ne gre za stop-start, ki ponavadi zahteva prestavo v N in izpustitev pedala sklopke)
* ali pa, ker očitno nekaj delam narobe
PS: Gre za bencinca, z ročnim menjalnikom. (za dizel verjetne veljajo isti odgovori)
Za zacetek pridi nazaj ko bos trezen, potem bomo mogoce lahko razumeli kaj sploh hoces povedat. Ali pa pocakaj da solatko prijaha na svoji kristalni krogli, da bomo vedeli za kako funkcijo gre in za katero vozilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Kalibri ::
Tako so nas učili. Bere pa se, da to ni dobro za potisni ležaj. Čeprav mi še noben ni crknil zaradi tega, ker bi sklopko tišal v križišču.
Nima pa to nobene veze, ker so nas učili tudi, da se spelje tako, ko se začne prvi premikati, sploh v LJ pa speljejo šele, ko spelje tisti pred njim. Namesto da bi šla kolona skozi križišče, gresta dva zaspana packona. In potem jih še slišiš o neki dimanični vožnji.
Nima pa to nobene veze, ker so nas učili tudi, da se spelje tako, ko se začne prvi premikati, sploh v LJ pa speljejo šele, ko spelje tisti pred njim. Namesto da bi šla kolona skozi križišče, gresta dva zaspana packona. In potem jih še slišiš o neki dimanični vožnji.
MrStein ::
Ah, dežurni troli so vedno tu. Za Tiduleta še enkrat, prečiščeno:
Katere pedale, vzvode in tipke v kakem vrstnem redu in na kak način je potrebno uporabiti, da se osebno vozilo ustavi.
Razumem radovednost in bom tudi napisal malo pozneje.
Zaenkrat le toliko: v navodilih vozila nič ne piše, da deluje le, če vozilo ustavljeno na nek določen, poseben način. Ampak preprosto, ko se ustavi. (servis pa trdi drugače) V bistvu sploh posebej ne piše, ampak se podrazumeva, ker gre za funkcijo, ki sicer nima smisla.
Katere pedale, vzvode in tipke v kakem vrstnem redu in na kak način je potrebno uporabiti, da se osebno vozilo ustavi.
Gospod Kamen, pozabil si napisati, v čem je sploh problem, kakšno nedelovanje določene funkcije??
Razumem radovednost in bom tudi napisal malo pozneje.
Zaenkrat le toliko: v navodilih vozila nič ne piše, da deluje le, če vozilo ustavljeno na nek določen, poseben način. Ampak preprosto, ko se ustavi. (servis pa trdi drugače) V bistvu sploh posebej ne piše, ampak se podrazumeva, ker gre za funkcijo, ki sicer nima smisla.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
MrStein ::
Tako so nas učili. Bere pa se, da to ni dobro za potisni ležaj. Čeprav mi še noben ni crknil zaradi tega, ker bi sklopko tišal v križišču.
Torej da bi sklopko izpustil?
No, če se čaka dlje, se to itak naredi. Vsaj nekateri tako počno.
PS: Čez čas bo Tidule podal svoj prispevek: pred tem moraš prestavo dati v nevtralno!
(za druge je to samoumevno)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
free_rider ::
Ne gre za neko znanost*.
Spustiš pedal gasa, pritisneš zavoro, pritisneš sklopko.... ko je pot prosta pa izpustiš pedal zavore, gas, spustiš sklopko.
Še dodatek za stanje na rdeči luči semaforja:
Za vse, ki smo svetlobno občutljivi, je skrajno moteče do 2-minutno svetenje mnogih zavornih luči direktno v naš fris, zato bi morali zakonsko to prepovedati. Samo predstavljate si, kako je jeseni in pozimi ob 7ih zjutraj v temi, stati za 10 takimi reflektorji.
Obvezno bi moralo biti, da se po zaustavitvi pred rdečim semaforjem avto prestavi v (N) in zategnitev ročne zavore ali (P) pri avtomatikih.
(ker je to forum, delim svoje mnenje; verjamem, da bo spljuvano)
Tidule ::
Tako so nas učili. Bere pa se, da to ni dobro za potisni ležaj. Čeprav mi še noben ni crknil zaradi tega, ker bi sklopko tišal v križišču.
Torej da bi sklopko izpustil?
No, če se čaka dlje, se to itak naredi. Vsaj nekateri tako počno.
PS: Čez čas bo Tidule podal svoj prispevek: pred tem moraš prestavo dati v nevtralno!
(za druge je to samoumevno)
Mene bolj zanima kaj si vceraj kadil, da se danes drzi. Dokler blodis o nekih fiktivnih definicijah in fiktivnih funkcijah ne mores pricakovat pametnega odgovora. Kako tocno je pri nekem modelu avtomobila definirano delovanje nekenneznane funkcije je pac domena vedezevalcev, ce nic pametnega ne poves.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
FeDF6 ::
So to teoretična vprašanja ali meniš, da moraš pogosto menjati sklopko? 'Zaporedje', 'timing' in 'moč potiska' je pomembno, kot tudi to, če z avtom pogosto voziš v gneči, kjer blažiš s sklopko ali plezaš na pločnike. Kaj je sicer s tem servisom? Domnevam, da stiskam sklopko precej učinkovito, po skupnih ~500k (mogoče več) km še nisem na nobenem avtu menjaval sklopke, diske ja, blažilnike tudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FeDF6 ()
MrStein ::
Tako so nas učili. Bere pa se, da to ni dobro za potisni ležaj. Čeprav mi še noben ni crknil zaradi tega, ker bi sklopko tišal v križišču.
Torej da bi sklopko izpustil?
No, če se čaka dlje, se to itak naredi. Vsaj nekateri tako počno.
PS: Čez čas bo Tidule podal svoj prispevek: pred tem moraš prestavo dati v nevtralno!
(za druge je to samoumevno)
Mene bolj zanima kaj si vceraj kadil, da se danes drzi. Dokler blodis o nekih fiktivnih definicijah in fiktivnih funkcijah ne mores pricakovat pametnega odgovora. Kako tocno je pri nekem modelu avtomobila definirano delovanje nekenneznane funkcije je pac domena vedezevalcev, ce nic pametnega ne poves.
Torej ti ne veš, kako se (recimo pred križiščem, kot en zelo pogost primer; ustavljamo se sicer tudi drugje) ustavi avto? Veš samo točno za svoj model? V drugem vozilu pa bi bil izgubljen? (dlakocepsko: nisi sposoben voziti nobenega vozila (razen hipotetičnega lastnega), ker ne veš, kako se z njim ustavlja?)
OK, sto ljudi...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
GupeM ::
Spustiš pedal gasa, pritisneš zavoro, pritisneš sklopko.... ko je pot prosta pa izpustiš pedal zavore, gas, spustiš sklopko.
Ja, to je načeloma to. Če ne upoštevamo prestavljanja v nevtralno, ali šaltanja v nižjo prestavo, preden pritisneš zavoro... Skratka, v 90+% časa se ustavlja tako, kot si napisal.
Zdaj pa že povej, kje je težava :)
matic492 ::
Verjetno cilja na to da start/stop deluje samo če daš v N ?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
MrStein ::
Gre za "Hill Hold", oziroma znano tudi kot "Hill Assist".
Ker deluje le včasih, sem kontaktiral servis, in oni trdijo "vse je kot mora biti, ne "prime" pa, če avto ni pravilno zaustavljen".
Zato me zanima, kako se "pravilno zaustavi".
(ja, servis oziroma prodajalca sem tudi vprašal, bom povedal, če odgovorijo kaj zanimivega)
Ker deluje le včasih, sem kontaktiral servis, in oni trdijo "vse je kot mora biti, ne "prime" pa, če avto ni pravilno zaustavljen".
Zato me zanima, kako se "pravilno zaustavi".
(ja, servis oziroma prodajalca sem tudi vprašal, bom povedal, če odgovorijo kaj zanimivega)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Kalibri ::
Pri meni deluje, če držim zavoro, ko se avto ustavi. In jo nato spustim. Se pa mora ustaviti in zavora mora biti pritisnjena. Po občutku sodeč, če bi na lahko ustavljal, hill hold ne bi prijel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kalibri ()
GupeM ::
To sem tudi jaz opazil, da ne deluje vedno, če je klanec le rahel. Če gre za bolj strm klanec, pa dela. Verjetno takrat podzavestno tudi zavoro bolj pritisnem?
Tidule ::
Tako so nas učili. Bere pa se, da to ni dobro za potisni ležaj. Čeprav mi še noben ni crknil zaradi tega, ker bi sklopko tišal v križišču.
Torej da bi sklopko izpustil?
No, če se čaka dlje, se to itak naredi. Vsaj nekateri tako počno.
PS: Čez čas bo Tidule podal svoj prispevek: pred tem moraš prestavo dati v nevtralno!
(za druge je to samoumevno)
Mene bolj zanima kaj si vceraj kadil, da se danes drzi. Dokler blodis o nekih fiktivnih definicijah in fiktivnih funkcijah ne mores pricakovat pametnega odgovora. Kako tocno je pri nekem modelu avtomobila definirano delovanje nekenneznane funkcije je pac domena vedezevalcev, ce nic pametnega ne poves.
Torej ti ne veš, kako se (recimo pred križiščem, kot en zelo pogost primer; ustavljamo se sicer tudi drugje) ustavi avto? Veš samo točno za svoj model? V drugem vozilu pa bi bil izgubljen? (dlakocepsko: nisi sposoben voziti nobenega vozila (razen hipotetičnega lastnega), ker ne veš, kako se z njim ustavlja?)
OK, sto ljudi...
Da o bedakih sploh ne zacnemo. Kaj jaz smatram za ustavitev vozila nima popolnoma nic s tem, kako je proizvajalec predvidel da nek sistem deluje.
predi ::
free_rider je izjavil:
Jaz bi rekel, da sem svetlobno občutljiv, ampak zavornih luči običajno ne opazim. Na ravnem sicer spustim zavoro, če se avto premakne pa jo praktično vedno držim. Da bi na vsakem semaforju zategoval ročno, se mi zdi neumno. To bi še podaljšalo speljevanje vozil. Mogoče na rdeči pred železniškim prehodom.
Ne gre za neko znanost*.
Spustiš pedal gasa, pritisneš zavoro, pritisneš sklopko.... ko je pot prosta pa izpustiš pedal zavore, gas, spustiš sklopko.
Še dodatek za stanje na rdeči luči semaforja:
Za vse, ki smo svetlobno občutljivi, je skrajno moteče do 2-minutno svetenje mnogih zavornih luči direktno v naš fris, zato bi morali zakonsko to prepovedati. Samo predstavljate si, kako je jeseni in pozimi ob 7ih zjutraj v temi, stati za 10 takimi reflektorji.
Obvezno bi moralo biti, da se po zaustavitvi pred rdečim semaforjem avto prestavi v (N) in zategnitev ročne zavore ali (P) pri avtomatikih.
(ker je to forum, delim svoje mnenje; verjamem, da bo spljuvano)
matic492 ::
free_rider je izjavil:
Še dodatek za stanje na rdeči luči semaforja:
Za vse, ki smo svetlobno občutljivi, je skrajno moteče do 2-minutno svetenje mnogih zavornih luči direktno v naš fris, zato bi morali zakonsko to prepovedati. Samo predstavljate si, kako je jeseni in pozimi ob 7ih zjutraj v temi, stati za 10 takimi reflektorji.
Obvezno bi moralo biti, da se po zaustavitvi pred rdečim semaforjem avto prestavi v (N) in zategnitev ročne zavore ali (P) pri avtomatikih.
(ker je to forum, delim svoje mnenje; verjamem, da bo spljuvano)
Ja, že itak rabijo ljudje pol minute da pogledajo iz telefona in ugotovijo da je zelena, ti bi pa rad da morajo še šaltat lol.
Bolj butastega argumenta "svetlobna občutljivost" pa tudi še nisem slišal, kupi si sončna očala, če te tolko moti.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
solatko ::
c23po - En tak znalec ubil motorista in sopotnika
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Nakladajte kolikor hočete, real life je precej krvav, če bi vozniki obvladali posel, bi bil precej manj. Selektivno cpp uporabljate čisto vsi, samo vam gre v nos samo OH, vse drugo je o.k.. Kljub lastnim ugotovitvam, še vedno trdiš, da omejitve postavljajo prometni strokovnjaki in ne prometni analfabeti. Si že videl kdaj, kako izgleda prometna signalizacija v sosednji hrvaški, že v yugi so bili na tem področju 100+let pred nami.
Tidule - Če uporabljaš določila zakonov, nisi vedno kriv, tudi, če si. Policisti in komunalci imajo vedno možnost bit na kraju prekrškov, avtomatika ima pač napako, da se lastnik vozila lahko pritoži. Če znižaš hitrost zaradi varnosti, je to prilagoditev hitrosti razmeram na cesti in ne oviranje prometnega toka. Še veliko ti manjka, da boš lahko dajal nasvete o prometu.
ZveeZ - Razloži mi strokovnost omejitev na Roški in Topniški od Linhartove do Dunajske! Če ne poznaš, si oglej na googlemap.
GupeM - Idiotski odgovori, tako kot se idiotsko odločajo "strokovnjaki", ki postavljajo prometne znake.
siromaque - Seveda se razumemo, vendar se zaradi nekaterih "poznavalcev" prometa v rl, znova in znova vračamo na pojem prilagojene hitrosti. V svojem življenju sem vzgojil kar nekaj frišnih motoristov, da se že nekaj desetletij vozijo varno, ravno tako smo veliko delali z mladimi vozniki in jih vpeljavali v področje prilagojene hitrosti, ki je največji garant za varno vožnjo. Dva dobra prijatelja sem spravil začasno ob vozniško, ker sta hotela voziti pijana, takrat sta imela srečo, ker je bila prepoved vožnje, ne pa odvzem dovoljenja...... Ne poznam nikogar, ki vozi s prilagojeno hitrostjo, da bi imel kadar koli težave v prometu, kaj šele nesrečo po lastni krivdi. Tako so tudi mene starejši učili, ko sem bil popoln začetnik od bicikla naprej. Tudi prečkati cesto so me naučili starejši in še nikoli, zaradi mene ni zaviral na polno noben voznik, saj mu po navadi pomaham, da naj vožnjo nadaljuje, če opazim, da je hitrejši, če prav imam vso pravico prednosti na prehodu. Hebat ga, v prometu niso samo predpisi, je treba včasih precej stvari početi tudi z glavo in za glavo.
mirator - To je samo odgovor tistim, ki trdijo, da znake postavljajo prometni strokovnjaki in čisto nič drugega, velja tudi za omejitve po katerih odseka niti slučajno ne prevoziš brez problemov, tako imenovane črne točke.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Nakladajte kolikor hočete, real life je precej krvav, če bi vozniki obvladali posel, bi bil precej manj. Selektivno cpp uporabljate čisto vsi, samo vam gre v nos samo OH, vse drugo je o.k.. Kljub lastnim ugotovitvam, še vedno trdiš, da omejitve postavljajo prometni strokovnjaki in ne prometni analfabeti. Si že videl kdaj, kako izgleda prometna signalizacija v sosednji hrvaški, že v yugi so bili na tem področju 100+let pred nami.
Tidule - Če uporabljaš določila zakonov, nisi vedno kriv, tudi, če si. Policisti in komunalci imajo vedno možnost bit na kraju prekrškov, avtomatika ima pač napako, da se lastnik vozila lahko pritoži. Če znižaš hitrost zaradi varnosti, je to prilagoditev hitrosti razmeram na cesti in ne oviranje prometnega toka. Še veliko ti manjka, da boš lahko dajal nasvete o prometu.
ZveeZ - Razloži mi strokovnost omejitev na Roški in Topniški od Linhartove do Dunajske! Če ne poznaš, si oglej na googlemap.
GupeM - Idiotski odgovori, tako kot se idiotsko odločajo "strokovnjaki", ki postavljajo prometne znake.
siromaque - Seveda se razumemo, vendar se zaradi nekaterih "poznavalcev" prometa v rl, znova in znova vračamo na pojem prilagojene hitrosti. V svojem življenju sem vzgojil kar nekaj frišnih motoristov, da se že nekaj desetletij vozijo varno, ravno tako smo veliko delali z mladimi vozniki in jih vpeljavali v področje prilagojene hitrosti, ki je največji garant za varno vožnjo. Dva dobra prijatelja sem spravil začasno ob vozniško, ker sta hotela voziti pijana, takrat sta imela srečo, ker je bila prepoved vožnje, ne pa odvzem dovoljenja...... Ne poznam nikogar, ki vozi s prilagojeno hitrostjo, da bi imel kadar koli težave v prometu, kaj šele nesrečo po lastni krivdi. Tako so tudi mene starejši učili, ko sem bil popoln začetnik od bicikla naprej. Tudi prečkati cesto so me naučili starejši in še nikoli, zaradi mene ni zaviral na polno noben voznik, saj mu po navadi pomaham, da naj vožnjo nadaljuje, če opazim, da je hitrejši, če prav imam vso pravico prednosti na prehodu. Hebat ga, v prometu niso samo predpisi, je treba včasih precej stvari početi tudi z glavo in za glavo.
mirator - To je samo odgovor tistim, ki trdijo, da znake postavljajo prometni strokovnjaki in čisto nič drugega, velja tudi za omejitve po katerih odseka niti slučajno ne prevoziš brez problemov, tako imenovane črne točke.
Delo krepa človeka
donvito ::
Gre za "Hill Hold", oziroma znano tudi kot "Hill Assist".
Ker deluje le včasih, sem kontaktiral servis, in oni trdijo "vse je kot mora biti, ne "prime" pa, če avto ni pravilno zaustavljen".
Zato me zanima, kako se "pravilno zaustavi".
(ja, servis oziroma prodajalca sem tudi vprašal, bom povedal, če odgovorijo kaj zanimivega)
ZveeZ ::
val46 ::
c23po - En tak znalec ubil motorista in sopotnika
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Nakladajte kolikor hočete, real life je precej krvav, če bi vozniki obvladali posel, bi bil precej manj. Selektivno cpp uporabljate čisto vsi, samo vam gre v nos samo OH, vse drugo je o.k.. Kljub lastnim ugotovitvam, še vedno trdiš, da omejitve postavljajo prometni strokovnjaki in ne prometni analfabeti. Si že videl kdaj, kako izgleda prometna signalizacija v sosednji hrvaški, že v yugi so bili na tem področju 100+let pred nami.
Ok, s tem si povedal vse, kolk si ti na cestah! Naprej je škoda zgubljat besede, edino to bom rekel, da če je tebi juga morda pot enkrat na pet let v Umag, potem naj bo. Če bi šel kam dlje, in malo ven iz AC Ljubljana-Zagreb ali morda Rijeka-Split, bi videl da so oni še zdej 100 let za nami...da o kaki bosni, črni gori in podobno niti ne začnem!
Tidule ::
Tidule - Če uporabljaš določila zakonov, nisi vedno kriv, tudi, če si. Policisti in komunalci imajo vedno možnost bit na kraju prekrškov, avtomatika ima pač napako, da se lastnik vozila lahko pritoži.
V tvojem priemru ni bilo napake avtomatike. Samo forumski laznjivec, ki prodaja pravljice o tem kako prevzema odgovornost za s
Če znižaš hitrost zaradi varnosti, je to prilagoditev hitrosti razmeram na cesti in ne oviranje prometnega toka.
Ko to izjavi idiot, ki je trdil, da je za napacno prehitevanje kriv tisti, ki vozi prepocasi se lahko samo se smejes.
Ce citiram bedaka iz te teme: ljudi na zacetku kolone je treba izlocit iz prometa, ker nikoli ne ves kdaj bo kak bogi psihopat cutil potrebo da mora za vsako ceno prehitet. Tega pa se ne da preprecit.
No, naslednjic ko bos v svoji vele sposobnosti ruzil po travi, se spomni, da nasproti vozeci ni oviral prometa ampak je zgolj skrbel za svojo varnost, ker je imel psihopata za ritjo.
Še veliko ti manjka, da boš lahko dajal nasvete o prometu.
Skoraj toliko kot tebi do varnega voznika.
GupeM ::
c23po - En tak znalec ubil motorista in sopotnika
Kaj je pa zdaj voznik avtomobila kriv? Kriv je motorist, ki tega ni predvideval in ni vozil s prilagojeno hitrostjo! Če bi bil ti na motorju, bi to predvidel in bi s prilagojenimi 200 km/h švignil čez križišče pred avtom in se izognil nesreči.
GupeM - Idiotski odgovori, tako kot se idiotsko odločajo "strokovnjaki", ki postavljajo prometne znake.
Aja, varovanje okolja in človeškega zdravja z zmanjševanjem onesnaževanja in hrupa je idiotsko? Vprašaj se še enkrat, kdo je idiot. Takoj za tem pa stopi pred ogledalo, pa boš točno videl kdo je.
c23po ::
Solatko, razloži zakaj si me primerjal z nekom, ki je povzročil nesrečo.
Ker spet kličeš na pomoč gospo statistiko ("real life je precej krvav") te moram spomniti, da še ni odgovora na gentlemanski izziv glede statističnih virov za tvoji trditvi:
- da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka
- da v nemški statistiki imaŠ HITROST pod kategorijo statističnih podatkov in se na vsakoletni lestvici nahaja zelo nizko
Bilo bi zelo moško, če bi kaj o tem napisal.
Za druge ne vem, jaz si pa prizadevam popredpise neselektivno upoštevati. Ti pa še vedno nisi bil toliko vreden, da bi v slovarju preveril pomen besede selektivno. Če bi prebral moj odgovor Igorju, bi tudi prebral tudi, da nam ne gre le za OH. Če ne bereš, pač ne veš. Nekako me spomniš na bivšega ministra Simonittija...
Kako si ti ugotovil, da sem jaz ugotovil, da promet urejejo analfabeti bo, verjetno, ostala skrivnost. Tega nisem napisal, nekaj si narobe razumel. Ali pa spet podtikamo, a Solatko?
Skratka: toliko energije v obrambo pravice do hitre vožnje. Patetično. (spet nova besda)
Ker spet kličeš na pomoč gospo statistiko ("real life je precej krvav") te moram spomniti, da še ni odgovora na gentlemanski izziv glede statističnih virov za tvoji trditvi:
- da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka
- da v nemški statistiki imaŠ HITROST pod kategorijo statističnih podatkov in se na vsakoletni lestvici nahaja zelo nizko
Bilo bi zelo moško, če bi kaj o tem napisal.
Za druge ne vem, jaz si pa prizadevam popredpise neselektivno upoštevati. Ti pa še vedno nisi bil toliko vreden, da bi v slovarju preveril pomen besede selektivno. Če bi prebral moj odgovor Igorju, bi tudi prebral tudi, da nam ne gre le za OH. Če ne bereš, pač ne veš. Nekako me spomniš na bivšega ministra Simonittija...
Kako si ti ugotovil, da sem jaz ugotovil, da promet urejejo analfabeti bo, verjetno, ostala skrivnost. Tega nisem napisal, nekaj si narobe razumel. Ali pa spet podtikamo, a Solatko?
Skratka: toliko energije v obrambo pravice do hitre vožnje. Patetično. (spet nova besda)
c23po ::
Gre za "Hill Hold", oziroma znano tudi kot "Hill Assist".
Ker deluje le včasih, sem kontaktiral servis, in oni trdijo "vse je kot mora biti, ne "prime" pa, če avto ni pravilno zaustavljen".
Zato me zanima, kako se "pravilno zaustavi".
(ja, servis oziroma prodajalca sem tudi vprašal, bom povedal, če odgovorijo kaj zanimivega)
Odgovor servisa je tak, da te "s ku.ca skine". Zna biti, da je v igri tudi kak senzor za vzdolžni nagib vozia.
IgorCardanof ::
Ko sem se učil vozit, mi je inštruktor rekel, da se tale pomoč pri speljevanju v klanec aktivira, ko stisneš bremzo do konca (Hyundai i30). Tko da v svojem avtu tut na ta način to uporabljam, pa je ok. Ste mi pa dal idejo, da sprobam, če dela še kako drugače (oz. ne dela :D).
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Utk ::
Lahko bi malo več napisal v čem točno je problem. Pri ročnem menjalniku mora zadržat ko ti spustiš bremzo in še zmeraj držiš sklopko. Pri nekaterih bolj slabih avtih še to samo če je dovolj strm klanec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
IgorCardanof ::
Vedno ko so močni nalivi in zalije podvoze v Ljubljani, dobimo slike avtov in voznikov, ki mislijo, da s svojim vozilom lahko tudi plujejo. Tudi tokrat isto.
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/pr...
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/pr...
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
ZveeZ ::
Lahko bi malo več napisal v čem točno je problem. Pri ročnem menjalniku mora zadržat ko ti spustiš bremzo in še zmeraj držiš sklopko. Pri nekaterih bolj slabih avtih še to samo če je dovolj strm klanec.
Pri cliotu je bilo potrebno imeti v 1. ali R prestavi, da se je aktiviral.
Vem, ker sem velikokrat parkiral bocno na klancu in mi je bilo zoprno dajat iz prve v ler, ce sem se hotel samo malo spustit nazaj ne da bi cakal tiste 3s, da popusti hill hold.
Jakost zaviranja ni vplivala. Itak, ce ze minimalen pritisk drzi avto na mestu, bo enak pritisk zadostoval tudi ob umiku noge.
Skratka ce avto zazna nagib naprej, moras imeti v 1. za aktivacijo hill holda. Ce je nagib nazaj pa R.
Edit: ce malo dvignes rocno, tudi instantno popusti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()