» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
257 / 308
»»

MrStein ::

Jaz raje ne bi bil zraven ko "je na delu" nestrpnež. Držiš ustrezno razdaljo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

Seveda. Tisti na prehitevalnem ima vedno dovolj prostora pred mano.

solatko ::

T440 - Jaz zavestno kršim, ko so za to dane okoliščine samo OH, drugi, ki ste dobri vozniki pa kršite vse po vrsti. Taka prehitevanja po desni vidim prevečkrat, za enkrat še ni počilo, je pa parkrat malo manjkalo.
Delo krepa človeka

IgorCardanof ::

Vprašanje je, a se temu sploh reče prehitevanje po desni. Kolikor vem, sta različna pojma "vožnja mimo" in "prehitevanje". Prehitevanje po desni je strogo prepovedano. To si predstavljam kot to, da se pelješ po prehitevalnem pasu, avto spredaj se ti ne umakne, zato greš na vozni pas, ga prehitiš in menjas nazaj na prehitevalni pas.

Če pa je voznik na prehitevalnem pasu očitno zaspal pri 110, in je vozni pas popolnoma prost in lahko po njem brez problema voziš 130 in več, mi je pa res vprašanje, a se rineš za tega, ki vozi 110 dokler ne dojame, da se mora umaknit, ali pač samo greš mimo svojo pot po voznem pasu.

Se strinjam ja, pri tem manevru, da je bolje dobro spremljat kaj dela ta na prehitevalnem pasu.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

T440 ::

solatko je izjavil:

T440 - Jaz zavestno kršim, ko so za to dane okoliščine samo OH, drugi, ki ste dobri vozniki pa kršite vse po vrsti. Taka prehitevanja po desni vidim prevečkrat, za enkrat še ni počilo, je pa parkrat malo manjkalo.

Stari dobri solatko je nazaj!
Ponosen, da zavestno divja po cestah.
To je še stara šola, to so bili še pravi deci, ne pa danes, ko se s čeladami na skircah vozijo.

GupeM ::

IgorCardanof je izjavil:

Vprašanje je, a se temu sploh reče prehitevanje po desni. Kolikor vem, sta različna pojma "vožnja mimo" in "prehitevanje". Prehitevanje po desni je strogo prepovedano. To si predstavljam kot to, da se pelješ po prehitevalnem pasu, avto spredaj se ti ne umakne, zato greš na vozni pas, ga prehitiš in menjas nazaj na prehitevalni pas.

Če pa je voznik na prehitevalnem pasu očitno zaspal pri 110, in je vozni pas popolnoma prost in lahko po njem brez problema voziš 130 in več, mi je pa res vprašanje, a se rineš za tega, ki vozi 110 dokler ne dojame, da se mora umaknit, ali pač samo greš mimo svojo pot po voznem pasu.

Se strinjam ja, pri tem manevru, da je bolje dobro spremljat kaj dela ta na prehitevalnem pasu.

Motiš se. Prehitevanje je, ko gresta oba v isto smer. Vožnja mimo je, ko eden stoji. Če gresta vsak v svojo smer, je pa srečevanje. Po kateri strani to narediš in kolikokrat zamenjaš pas, nima s temi tremi izrazi nobene zveze.

predi ::

33. "prehitevanje" je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;

53. "vožnja mimo" je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se ne premika, objekta ali ovire na vozišču;
To smo tudi že N-krat obdelali.

mirator ::

Pravzaprav, je tukaj pravniški problem.
Če gledaš iz druge strani, pa imaš tudi po voznem pasu pravico voziti 130 km/h. Poleg tega moraš pri menjavi pasu preveriti, če to lahko varno storiš (mislim, da se iz prehitevalnega pasu premakneš v vozni pas). Torej, če se premika kolona po prehitevalnem pasu 100 km/h (ali še celo manj), vozni pas pa je prazen, ali moraš ti, ki si kolono na prehitevalnem pasu dohitel po voznem pasu s hitrostjo 130 km/h, zaradi tega zmanjšati hitrost? Pri te je namreč, vsaj meni se zdi smešna dikcija, da kolono na perehitevlnam pasu, lahko prehiti kolona na voznem pasu. Kot kolona se štejejo vsaj trije avtomobili. Torej bi moral čakati, da se ti približata vsaj še dva svtomobila.
Ne glede na zgoraj zapisano, pa jasno velja, da je prehitevanje po desni prepovedano.
Verjamem da bo Tidule razložil.

ZveeZ ::

Ta 33. clen bi potreboval kako posodobitev, sploh, ker v danasnjem casu je veliko primerov, ko se kak zaspanec zasidra na prehitevalnega ob praznem voznem pasu.

Po 33. clenu, ko dohitis takega, moras pocakati, da tebe dohitita 2 vozili in ostaneta na tvojem (voznem) pasu, ter da se pocasneta dohitita 2 vozili ter ostaneta za njim na prehitevalnem.
Takrat lahko "peljes mimo" po voznem.
Ce pa se tista 2 za teboj, na voznem, razvrstita na prehitevalni pa ne smes mimo (5 vs 1).
Ali pa ce si vsi na voznem (1 vs 5), tudi ne smes mimo;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

m0LN4r ::

Kako je pa pri dvopasovnih cestah (ista smer), ki niso avtoceste? V mestu, pred mestom recimo, se avti prehitevajo po levi in desni oz. vozijo mimo nonstop.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Tidule ::

mirator je izjavil:

Pravzaprav, je tukaj pravniški problem.
Če gledaš iz druge strani, pa imaš tudi po voznem pasu pravico voziti 130 km/h. Poleg tega moraš pri menjavi pasu preveriti, če to lahko varno storiš (mislim, da se iz prehitevalnega pasu premakneš v vozni pas). Torej, če se premika kolona po prehitevalnem pasu 100 km/h (ali še celo manj), vozni pas pa je prazen, ali moraš ti, ki si kolono na prehitevalnem pasu dohitel po voznem pasu s hitrostjo 130 km/h, zaradi tega zmanjšati hitrost? Pri te je namreč, vsaj meni se zdi smešna dikcija, da kolono na perehitevlnam pasu, lahko prehiti kolona na voznem pasu. Kot kolona se štejejo vsaj trije avtomobili. Torej bi moral čakati, da se ti približata vsaj še dva svtomobila.
Ne glede na zgoraj zapisano, pa jasno velja, da je prehitevanje po desni prepovedano.
Verjamem da bo Tidule razložil.


Osnovno napako si naredil v prvem stavku. To, da po avtocesti voziš 130 km/h ni tvoja pravica. 130 km/h je najvišja dovoljena hitrost, nihče pa tu ne zagotavlja, da bo dejansko toliko tudi možno vozit. Tako, da kot vedno imaš pač dve možnosti. Ali se ne sekiraš in pač počakaš da tistega na prehitevalnem pasu pamet sreča (in si zato par sekund kasneje na cilju). Ali pa pač dokažeš da si še večji kreten kot on in greš prehitevat po desni in pri tem zavestno povečuješ tveganje zase in za vse okoli sebe. Seveda si moraš pri tem veselo ponavljat mantro, da to počneš varno, ker si nadnaravno sposoben in voziš s PH.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

ZveeZ ::

m0LN4r je izjavil:

Kako je pa pri dvopasovnih cestah (ista smer), ki niso avtoceste? V mestu, pred mestom recimo, se avti prehitevajo po levi in desni oz. vozijo mimo nonstop.

Tam je dovoljeno "prehitevati" po levi in desni.

Tidule ::

m0LN4r je izjavil:

Kako je pa pri dvopasovnih cestah (ista smer), ki niso avtoceste? V mestu, pred mestom recimo, se avti prehitevajo po levi in desni oz. vozijo mimo nonstop.


Preberi zakon pa ti bo vse jasno. Ampak očitno je to prekomplicirano za nekatere, ki drugega kot orgazmirat po nemških avtocestah in kršit prometnih predpisov niso sposobni.

Utk ::

Mislim da je malo odvisno kako to izvedeš. Če se približaš, malo počakaš, potem greš mimo z neko normalno hitrostjo, je to pač malo drugače kot če s 180 priletiš iz levega pasu, greš na čisto desnega, pa v sredinskega, pa še malo desnega in pol na levega. Naprimer. Pri Vrhniki je velikokrat počasni prazen, na ostalih dveh se pa cijazijo 100. Tam pač grem desno in s 120 vseh 5, 6 km, za to mi pač noben normalen policaj ne bo dal kazni. Ne glede če je kdo za mano ali ne.

mancini ::

m0LN4r je izjavil:

Kako je pa pri dvopasovnih cestah (ista smer), ki niso avtoceste? V mestu, pred mestom recimo, se avti prehitevajo po levi in desni oz. vozijo mimo nonstop.


A ti to resno?
Takoj vrni izpit v Nemciji in Slo.

Tidule ::

In smo spet pri bedakih, ki bi selektivno zbiral kateri prometni predpisi se upoštevajo. In spet ugotovimo zakaj je ideologija našega Solatarja o tem, da obstajo prometni predpisi, ki se lahko "varno" kršijo, če le si voznik domišlja da je nadpovprečno sposoben, najslabši možen pristop k varnosti v prometu.

Za nekoga je to omejitev hitrosi, za drugega varnostna razdalja, tretjega prehitevanje po desni, petega 5 pirov v riti... Vsem je pa skupno samo in le to, da so bedaki, ki po nepotrebnem ogrožajo sebe in ostale udeležence v prometu.

Utk ::

Jaz nisem nikjer trdil, da se držim vseh predpisov. Vseeno mi je, za predpise in za vas, na cesti in povsod drugje ste itak večinoma kreteni, zakaj bi me potem brigalo? Če bi šli policaji v Tomačevo, bi lahko vsak dan pobrali 100 izpitov, pa ne grejo.
Sebe ne bom razbil, niti ne bom dobil kazni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

predi ::

mirator je izjavil:

Torej, če se premika kolona po prehitevalnem pasu 100 km/h (ali še celo manj), vozni pas pa je prazen, ali moraš ti, ki si kolono na prehitevalnem pasu dohitel po voznem pasu s hitrostjo 130 km/h, zaradi tega zmanjšati hitrost?
Da. To niti ni neka redka situacija, ker se zaradi pomanjkanja nadzora govedo vozi njemu primerno. Najslabše lahko narediš, če se takšni koloni pridružiš na prehitevalnem.

predi ::

Še to: vožnja v koloni na avtocestah poteka brez menjav prometnih pasov. To dvoje se medsebojno izključuje, torej počneš eno ali drugo.

m0LN4r ::

mancini je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kako je pa pri dvopasovnih cestah (ista smer), ki niso avtoceste? V mestu, pred mestom recimo, se avti prehitevajo po levi in desni oz. vozijo mimo nonstop.


A ti to resno?
Takoj vrni izpit v Nemciji in Slo.

Ja povsem resno, ker so ocitno dvojna birokratska merila.

Tidule je izjavil:

In smo spet pri bedakih, ki bi selektivno zbiral kateri prometni predpisi se upoštevajo. In spet ugotovimo zakaj je ideologija našega Solatarja o tem, da obstajo prometni predpisi, ki se lahko "varno" kršijo, če le si voznik domišlja da je nadpovprečno sposoben, najslabši možen pristop k varnosti v prometu.

Za nekoga je to omejitev hitrosi, za drugega varnostna razdalja, tretjega prehitevanje po desni, petega 5 pirov v riti... Vsem je pa skupno samo in le to, da so bedaki, ki po nepotrebnem ogrožajo sebe in ostale udeležence v prometu.

V zivljenju lahko marsikaj varno krsis, ne samo prometne predpise. Kljucnega pomena so dani pogoji v trenutku krsitve.
In ja sem tolk krvav pod kozo, da preckam prehod za pesce pri rdeci, ce ni ne duha ne sluha o avtu na preglednem kriziscu in tudi tam kjer ni prehoda.
Vi ste pa itak papeski in se niste "nikol" nicesar krsili. To nam je ze jasno.
To ze meji na naziv "Karen" oz. "Helmbert"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mirator ::

Tidule je izjavil:

mirator je izjavil:

Pravzaprav, je tukaj pravniški problem.
Če gledaš iz druge strani, pa imaš tudi po voznem pasu pravico voziti 130 km/h. Poleg tega moraš pri menjavi pasu preveriti, če to lahko varno storiš (mislim, da se iz prehitevalnega pasu premakneš v vozni pas). Torej, če se premika kolona po prehitevalnem pasu 100 km/h (ali še celo manj), vozni pas pa je prazen, ali moraš ti, ki si kolono na prehitevalnem pasu dohitel po voznem pasu s hitrostjo 130 km/h, zaradi tega zmanjšati hitrost? Pri te je namreč, vsaj meni se zdi smešna dikcija, da kolono na perehitevlnam pasu, lahko prehiti kolona na voznem pasu. Kot kolona se štejejo vsaj trije avtomobili. Torej bi moral čakati, da se ti približata vsaj še dva svtomobila.
Ne glede na zgoraj zapisano, pa jasno velja, da je prehitevanje po desni prepovedano.
Verjamem da bo Tidule razložil.


Osnovno napako si naredil v prvem stavku. To, da po avtocesti voziš 130 km/h ni tvoja pravica. 130 km/h je najvišja dovoljena hitrost, nihče pa tu ne zagotavlja, da bo dejansko toliko tudi možno vozit. Tako, da kot vedno imaš pač dve možnosti. Ali se ne sekiraš in pač počakaš da tistega na prehitevalnem pasu pamet sreča (in si zato par sekund kasneje na cilju). Ali pa pač dokažeš da si še večji kreten kot on in greš prehitevat po desni in pri tem zavestno povečuješ tveganje zase in za vse okoli sebe. Seveda si moraš pri tem veselo ponavljat mantro, da to počneš varno, ker si nadnaravno sposoben in voziš s PH.

S tem odgovorom pa si me totalno razočaral.
Prvi stavek mojega posta preprosto ne more biti napaka ampak kvečjemu zmota.
Mislim, da ti mojega posta, razen zadnjega stavka, kjer sem te povabil, da tolmačiš obstoječi predpis, sploh nisi prebral. Repliciraš mi namreč na situacijo, ki je bila v temi nekaj postov nazaj in kjer sem zapisal, kako ravnam, če dohitim enega (posamičnega) počasneta. V tem postu pa pišem o primeru, ko imaš na prehitevalnem pasu 1 km dolgo kolono ki se premika s hitrostjo 100 km/h (in 1km praznega voznega pasu) in jo ti po voznem pasu dohitiš s hitrostjo 130 km/h, za tabo pa takrat ni še nikogar.
Torej, jasno je, da po predpisih desno ne smeš prehitevati oz. lahko, če si prvi v koloni treh vozil. In ja, do kolone na prehitevalnem pasu, če na voznem pasu ni bilo ovir in so vremenske razmere to dopuščale, si imel vso pravico voziti 130 km/h.
Tvoj odgovor pa ni nič pojasnil ampak še več. Dobil sem vtis, da ti počneš ravno to, kar očitaš marsikomu na forumu, namreč da se vozi po zemljevidu. Si načitan s predpisi, realnosti pa izgleda ne poznaš kaj dosti, zato se tudi, kot rad očitaš drugim, smešiš. Predpisi se namreč ves čas spreminjajo, glede na realne situacije in bi se lahko tudi glede na realno prometno situacijo, ki je povsem drugačna, kot je bila npr pred 10 leti.

Tidule ::

Kakšnmo pojasnilo točno rabiš? to da imaš na prehitevalne pasu keretena, ki se ne umakne in je nastala kolona, pač ne more bit opravičilo da greš kolono prehitevat po desni. Zdaj kako ravnaš v prometu je tvoja stvar, amapak zato tako ravnanje niti pod razno ni pravilno še manj pa varno.

In tukaj se dejasnko zakonodaja ne rabi popolnoma nič spreminjat, bi bilo pa lepo, če bi kak bedak na počasnem pasu in kak kreten ki prehiteva po desni dobila položnico in par pik. Bi bilo hitro manj težav.

Če med tem:
In ja, do kolone na prehitevalnem pasu, če na voznem pasu ni bilo ovir in so vremenske razmere to dopuščale, si imel vso pravico voziti 130 km/h.

in tem
Če gledaš iz druge strani, pa imaš tudi po voznem pasu pravico voziti 130 km/h.

ne vidiš razlike, potem je škoda besed.

Dobil sem vtis, da ti počneš ravno to, kar očitaš marsikomu na forumu, namreč da se vozi po zemljevidu.
Za pismene sem zgoraj lepo napisal kako ravnam kadar se znajdem v situaciji, ko je na prehitevalnem pasu vozilo, ki vozi pod omejitvijo hitrosti in je vozni pas prazen. To ali je na prehitevalme pasu eden ali trije nič ne spremeni. Ravno obratno, če je na prehitevalnem pasu več vozil je še toliko večja verjetnost, da se bo kdo nepozornjo lotil menjavat pas in prehitevat po desni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GrimReaper3 ::

Kalibri je izjavil:

No, tvoja astra ni nek presežek.

Moraš upoštevati tudi porabo, ker kaj ti fora 500KM, če avto kuri 10l, če ga voziš mirno ter 20l če ga žgeš.
Za to kar da od sebe ne verjamem da ima kateri boljšo porabo. Odkar ga imam od junija 2017 je povprečje 9,04l, od začetka decembra 2022 odkar sem nehal z vožnjami 120 ali manj, je pa 8,67l. Pa to je gas med pospeševanji vedno do podna v peti prestavi, kadar je prost prehitevalni pas. V četrto se ne splača dajat, mogoče 100-120, naprej je žalost. V bistvu je kot en dizel, uporabno območje vsega skupaj samo 3500-5000, ali pa še manj, 4000-4500 da gre res dobro.
Za primer sem imel z Astro H 1.6 16V 105KM povprečje v 4 letih 8,75l. Ampak to je bila samo regionalka, to sem imel z novim pa 10,04l.

Drugače je pa že Golf GTI 220KM en performančni rang višje, se takoj pozna 20KM. Ampak Golf V 200KM je pa tam tam, tako da do 200KM ne verjamem da obstaja kaj boljšega. Edino če greš en velikostni razred nižje (B namesto C), ker je pač lažji avto.

Itak je pa vedno precej gost promet, ni fore stiskat, da narediš 200m, potem moraš pa spet bremzat.
Jaz itak ne bom imel nikoli več, ker tudi če bi imel na računu 100k, ne bi šel menjat avta, ker to je najmanj pomembna stvar od vsega ter najhitreje izgublja denar.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

predi - Če na voznem pasu ni nikogar, ki bi ga prehiteval, nimaš kaj delat na njem.

Tidule - Tebi tvoj IQ ali EGO ne dovoli razumeti, da MORAJO tudi vsi, ki so na nujni vožnji voziti s PRILAGOJENO HITROSTJO, ker na ta način vožnje, omejitev hitrosti ne vpliva, razen v pravniških terminih. Realnost s pravom nima nikakršne zveze. Če se nebi delal bedaka, saj dvomim, da tako nerazumevajoč vseeno nisi, bi ti bilo jasno, kaj je pomembno za PH in nebi drugim dajal insinuacij, ki jih niso izrekli ali počeli. Velikokrat sem razložil kdaj in v kakšnih razmerah sem pripravljen kršit predpise in ne omenjam takih bedarij, kot mi jih pripisuješ ti. Zame vožnja preko OH, v lepem vremenu, na prazni cesti ni tako grozno, seveda, ob upoštevanju vseh drugih okoliščin, kot nekoga prehitevat po desni, vozit vinjen, dajati smerokaze, ko se ti zazdi, držat kratko varnostno razdaljo,....
Delo krepa človeka

Tidule ::

Dragi solatar, razumem da so tvoje mokre sanje da bi bil voznik vozila s prednostjo. Razumem tudi, da si vec kot ocitno pogrnil na psihotestu, ki je pogoj za tako delo.

Ocitno pa je da ti se vedno ne razumes, zakaj je logika da se prometne predpise lahko selektivno uposteva nevarna. Ti si domisljas da lahko prosto krsis OH, drug si domislja da lahko prehiteva po desni. Obema je pa skupno da sta nevarna voznika in anomalija v prometu, ki bi ju bilo treba izlocit iz prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

ZveeZ ::

Jaz prisezem, da prehitevam po desni le takrat, ko je avtocesta prazna™.

solatko ::

Tidule - Pa ti človek božji sploh veš, da se vsi ljudje na svetu, večinoma obnašamo selektivno, saj je nemogoče živet popolnoma po pravilih. Tebi to, da se določeno kršitev počne na PRAZNI cesti ob odličnih vremenskih pogojih pomeni, da se krši predpise in se obnaša neprimerno kar skozi cel dan, kjer koli. Res si bogi, iz tega, da obrazložim, kako morajo tudi vozniki na nujni vožnji voziti s PH, ti ugotoviš, da so moje sanje bit voznik na nujni vožnji. Hvala lepa, je to na vsak način preveč stresno, nevarno in premalo plačano. Tebi se seveda ne splača razlagat, da se tudi vozniki na nujni vožnji prilagajajo situaciji in nikakor ne rinejo z glavo skozi zid, kljub temu, da vozijo precej hitreje od OH, so večina še vedno v PH, kar pa posvečeni ugotavljate, da ni mogoče, ker enostavno po vešem svetem prepričanju PH ni mogoč, če voziš hitreje, kot je omejitev. Daj povprašaj kakšnega prijatelja, ki dela v taki službi, kolikokrat gre preko svojega limita in kako izgleda, ko se znajde v situaciji, da vozilo pelje njega, ne on vozilo.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Se enkrat, kaj imajo vozniki na nujni voznji z bedaki, ki se niste sposobni kontrolirat na cesti? Nisi voznik na nujni voznji, kar pomeni, da se nimas pravice obnasat tako kot oni. As simple as that.

In vidim, da revez se vedno ne razumes kaj pomeni beseda selektivno.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Upam, da veš vsaj to, kakšne so omejitve na ljubljanski obvoznici.

mirator - Seveda, ker se z AC ne morete umaknit na staro cesto in tam lepo peljati, po skoraj prazni 90-110, razen tista tri, štiri naselja, kjer je omejitev. Od Logatca naprej se pelješ kot gospod, malo problem Postojna, ko prideš do Razdrtega pa imaš do Kopra samo še 4 krajše dele z omejitvijo 50. V KP se pripelješ kot gospod, spočit in max uro in pol, po omejitvah +5-10.

IgorCardanof - Lepo bi bilo, če bi pogledal, kaj za take primere pravi zakon. Na AC je prehitevanje po desni strogo prepovedano, razen, kadar je celotna kolona na voznem pasu hitrejša od tiste na prehitevalnem.

Solatko, ker še ni odgovora na gentlmenski izziv glede vira za tvojo trditev:
...da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka...

razumem, da v debati selektivno izbiraš momente, ki ustrezajo tvoji teoriji prilagojene hitrosti, tiste "manj ugodne" pa veselo spregledaš. Nič ne de. Te bom še spomnil na neutemeljeno sklicevanje na gospo Statistiko.

Obrnimo se citiranem postu. Moram ti priznati, da se omejitev na ljubljanski obvoznici nisem nikoli učil na pamet. Hvala prometnim strokovnjakom, da so zato postavili prometne znake, ki jih znam brati. Ta spretnost mi pomaga tudi na cestah, kjer se prvič znajdem, tako ne potrebujem predhodnih študij in hudega načrtovanja poti.
V postu me je ravno tako zbodel predlog, naj se, menda počasneti, odmaknejo na regionalno cesto in tam vozijo 90 - 110 km/h. Prav razumem, da voznikom, ki sedaj upoštevajo omejitev hitrosti svetuješ, naj se prestavijo na regionalko in tam kršijo predpise? Zakaj neki? Da bi ti spodbujeval tiste "še neodločne" na AC, naj pritisnejo čez mejo in s svojim številom naredijo paravan zate?
Tudi ob tvojo teorijo prilagojene hitrosti za vozila na nujni vožnji se moram obregniti, ker je, žal, napačna. Napačna je v delu, kjer izenačuješ pogoje, po katerimi vozijo vozila na nujni vožnji z ostalimi. Menda nekje v zakonu piše, da vozilo na nujni vožnji nase opozarja z modrimi lučmi in sireno. Koga neki? Ostale udeležence v prometu, menda. In ker ostali udeleženci imajo obvezo se v tem primeru umakniti, je zato višja hitrost intervencijskih vozil še vedno "po Solatkovo prilagojena hitrost". Zaradi povečane pozornosti vseh udeleženih. V vsej tej svoji teoriji si pozabil, da prilagojena hitrost razen fizikalnih dobrin (na katere se tako vehementno sklicuješ), upošteva tudi vplive drugih udeležencev, zakonodaje, cestišča, vremena,... Zato ne smeš primerjati prilagojeno hitrost navadnih vozil s tistimi z lučko.
Pa še tisto: "ni ga voznika, ki spoštuje vse predpise... zato tudi meni ni treba": kako točno to vpliva na dvigovanje stopnje prometne varnosti, če si vsak od nas izbere nek mali prekršek, ki ga načrtno ponavlja? Se bomo vsi naučili "Solatkove teze o teži prekrškov" (hitrost da; pivo, po desni... niti pod razno), ali bomo upoštevali predpise. Kaj je lažje?

predi ::

Dosledno spoštovanje predpisov drugače ni nekaj, kar bi bilo lahko. Če bi bilo lahko, te teme ne bi imeli. Talenti v tej temi so talenti ravno v vožnji po liniji najmanjšega odpora, ker jim je tako lažje.

val46 ::

Sej ni problem v doslednem spoštovanju predpisov...to, bodimo pošteni vsi do vseh je itak težko dosežt. Tudi sam kdaj pa kdaj kakega prekršim, kot ti in vsi ostali. Žal smo ljudje in ljudje smo narejeni tako, da včasih tudi kaj spregledamo, ali se nam po domače povedano "jebe". Tko to je. Mene moti predvsem to, da če nekdo zavestno nekaj krši(v tem primeru prometne predpise oz omejitev hitrosti), ne more in ne sme potem "špilat policaja", ko nekaj ne gre po njegovih željah. Kje in kdo daja pravico solatkotu, da na parkingu podučuje ljudi, kako se pravilno vozi? In se usaja nad nekom, ki vozi prepočasi in ustvarja za seboj kolono? Ko pa je sam izjavil da je vozil 20km/h na cesti, kjer je bila omejitev 70km/h??? In stalno trdi, da je za večino nesreč pri prehitevanjih kriv tisti, ki vozi prvi v koloni, ne pa tista budala, ki se je takega "pacienta" odločil prehitevati! Kaj pa v zgornjem primeru? Če bi unemu zadaj popustili živci in bi ga šel takrat prehitevat, nasproti bi pa pripeljal nekdo nedolžen? Me zanima če bi takrat tudi rekel da je on kriv, ker je bil ovira na cesti!

To, s staro cesto od logatca proti obali je pa tudi malo bosa. Verjetno Solatko ni se peljal tam že lep čas...sicer bi vedel da je teh omejitev krepko več. Da sploh v poletnih mesecih ne govorim o prometni policiji. Mar ne vidite kako vas ima za norca in vas hoče spravit na staro cesto, le in samo zato, da bo on lahko od logatca do kopra vozil 200 na uro po AC! Ker sej vemo...če je prazna AC, se mu nič ne more zgoditi...prilagojena hitrost pa to.

Utk ::

Lahko nekaj ontopic in brez solatkota...
Kako se zdaj vi peljete čez rondo tomačevo? Enkrat sem moral zdaj čez, pa to je čisti kaos. Ena smer blokira pot drugi smeri, in obratno. So ljudje res tako zabiti, da ne vejo da ne morejo it naprej, če s tem blokirajo tiste, ki bi prišli not z desne? In seveda ti z desne tudi ne smejo not, če je jasno, da bo kmalu zelena na levi, oni bojo pa tam postavljeni počez na poti.
Zakaj ne pride par policajev naredit red?

MrStein ::

IF rondo THEN to je nemogoče

Smo imeli že več tem odprtih o misteriju krožišč. :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Lahko nekaj ontopic in brez solatkota...
Kako se zdaj vi peljete čez rondo tomačevo? Enkrat sem moral zdaj čez, pa to je čisti kaos. Ena smer blokira pot drugi smeri, in obratno. So ljudje res tako zabiti, da ne vejo da ne morejo it naprej, če s tem blokirajo tiste, ki bi prišli not z desne? In seveda ti z desne tudi ne smejo not, če je jasno, da bo kmalu zelena na levi, oni bojo pa tam postavljeni počez na poti.
Zakaj ne pride par policajev naredit red?


Ker je v tistih kolonah ogromno ljudi, ki imajo samo in le avto in ko so ga kupili, so zraven dobili tudi dovoljenje za delat na cesti karkoli že hočejo. Nič drugače ni s križišči, ko ljudje rinejo v v sredo križišča, čeprav vedo, da bodo ostali na sredi križišča, ker se le to ne bo spraznilo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Zakaj imate pa policaje in redarje v Ljubljani?

nejc_nejc ::

Rondo Tomačevo.

Totalno trivialna stvar.
Edini problem, bi bil, če bi folk preko robnikov menjal pas.

Utk ::

Očitno nisi bil zadnjič v njem, ko sem potreboval eno uro, dobesedno, da sem prišel čez. In tisti pred mano in za mano enako, da ne boš pameten. Nobene nesreče ni bilo niti nič posebnega, samo ljubljansko govedo, ki je blokiralo vse, da se nisi mogel premaknit niti pri zeleni.

nejc_nejc ::

se mi prav da :))
Ali ne uporabljaš 1000 in eno app.....
Za vraga pogledal bi nanjo predn si gor zapeljal.
Je bilo pač mal gužve.
Še ti, ki domačine žališ, si tam dodatno zmedo delal.

Utk ::

Spet je najbolj pameten o avtih in prometu nekdo, ki se ne vozi sploh z avtom.

nejc_nejc ::

Ja ene 60.000 na let pa res naredim.;)

Utk ::

Žalostno, da potem še zmeraj ne veš, da se ne nabija v križišče, če ne boš mogel ven.

nejc_nejc ::

Potem, pa pridno čakaj, da se te kdo usmili. Te bodo oni za teboj spametovali.

val46 ::

Dobro utk...zastopim tvoje vprašanje, ampak sem tam skozi krožišče v tomačevem šel že miljonkrat, pa še nikoli takih problemov kot jih ti opisuješ. Ali ti ne znaš vozit, ali si se morda "usral" enega večjega krožnega, ali si pa sam imel tako smolo, da se vas je hrati dobilo enih 15 takih tam. Nimam nič proti tebi da ne boš mislil zdej kaj takega, sam tak problem pridt skozi tisto krožišče pa spet ni no! In ne vem kje si ti videl da se lahko kdo "nabije" v krožišče, če je pa pred vsakim vhodom semafor? Edino če niso delali semaforji, ali pa ste vsi rinili v rdečo-druge variante ne vidim tle

Utk ::

Jaz grem tam enkrat na leto, nimam potrebe, in zadnjič je bilo pač tako, da smo že od izhoda z obvoznice do semaforja potrebovali dobre pol ure. Verjamem da bi vi sposobni vozniki vklopili krila in poleteli čez. Ko smo prišli do semaforja, in zelene, nisi mogel nikamor, ker so tisti z leve zafilali vse pasove, recimo proti Trzinu, oni se pa tudi niso mogli premaknit nikamor, ker so tisti z desne blokirali njih.

Pat pozicija. Ampak kriv sem seveda jaz, ker sem tam čakal in se čudil bedakom.

nejc_nejc ::

Če bi pogledal na app, bi ugotovil, da je vse rdeče in bi se izognil kolonam. Simpl k pasulj.
A jih samo zagovarjaš, uporabljaš pa ne?

val46 ::

V tem primeru sem prepričan da je bila na cesti proti črnučam pač kaka prometna nesreča. Treba vzet v zakup, da tudi do tega lahko pride. Da bi pa kar sami od sebe blokirali izhode in vhode v krožišče pa ni variante. A misliš da se drugim ni mudilo domov in so se nabili tja zato, da bi tebe zajebavali al kaj? Me pa prav zanima kako si ti pol ko si enkrat prišel v krožišče odvozil?

Utk ::

Tema je o talentih, in če blokiraš križišče, si za v temo.
Jaz sem pustil tolk prostora spredaj, da so lahk šli naprej, itak so pol na moji desni bli blokirani, potem sem se pa postavil čist na notranji pas in nisem bil več v napoto. Če bi vsi delali tako kot jaz, bi bilo vse v redu. Pri izhodu sem se pa moral zrinit čez 2 pasova, vse stoji, moj izhod je bil pa prost, samo nisem mogel do njega. Zarad talentov, ki niso pustili za 2 avta prostora proti izhodu, kar ne bi njim nič pomenilo, bi se pa moj pas v celem rondoju praktično normalno premikal. Talenti pač. Policaji pa še večji.

Če je bila nesreča v eni smeri, bi oni pač stali, ni potrebe da je zato cel krog blokiran. In je bil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Pazi to ni klasicen rondo. Če si iz skrajne leve prečkal na skrajno desno....ni ok.

Utk ::

Seveda je ok. Jaz sem bil čisto na levi pri vhodu in sem moral it na čisto notranji pas. Potem sem se v krogu premaknil v sredino, ostal sem v istem pasu skoz, in potem bi moral it ven, samo tam sta bla še 2 pasova na desni polna, ali uradna ali neuradna, zdaj težko rečem.

Ampak to ni bil glavni problem. Glavni problem je bil, da so bli izhodi blokirani, zarad tistih, ki so šli naprej po križišču in so prihajali z desne. Vsi izhodi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Če smo že natančni, se moras ze na vstopu prav razvrstit. Ok gužva se nisi mogu.
V takih primerih moras pač mal posiljevat, četudi se neumno slisi oziroma se okoli zapeljat, kar bi pa pomenilio se dodatnih toliko minut.
««
257 / 308
»»