» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
258 / 294
»»

Utk ::

Si ti rahlo talent? Jaz sem se prav razvrstil.

val46 ::

Če si imel za it ven, nisi mogel imeti še dva pasa na desni polna... oprosti, sam tako je. Ker dam primer...prideš iz smeri BTC...greš čisto ne levi pas, boš do izhoda za stožice oz za center prišel na levi pas...desno od sebe boš imel sam enega. Če si pa mislil it prej ven, si pa zafrknu že pri razvrčanju...oz napiši od kje si prihajal in kam si mel za it. Ampak v vsakem primeru če se pravilno razvrstiš na začetku(pred vhodom), imaš na izhodu lahko samo en pas še desno ob sebi, dva nikakor.
https://www.google.com/maps/@46.0807336...!3m6!1e1!3m4!1s2KSKPaUcMRrbwC98OXw5PQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

nejc_nejc ::

Daj poglej si tloris rondoja ter pravila voznje v tem primeru.
https://www.google.com/amp/s/www.zurnal...

Utk ::

Seveda imaš lahko dva pasova za prečkat. Vsak izhod ima že pri vhodu svoj pas, in desni gre na drug izhod, levi gre na tretji, četrti izhod, prvi izhod zanemarimo, ker ni problematičen. In če ti prihajaš iz kroga ven, moraš prečkat (vsaj) 2 koloni, ki prihajate z desne, eno, ki gre na drug izhod in eno (če ne 2), ki gre na 3., 4.
Nekateri res kot da niste še nikoli tam bli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Za krožišče Tomačevo velja, da se morajo vozniki pred vstopom v krožno križišče razvrstiti na ustrezen prometni pas glede na smer vožnje. Zaradi varnosti je naknadno menjavanje pasov prepovedano. To pravilo je na uvoznih pasovih in samem krožišču določeno s postavljeno vertikalno in horizontalno prometno signalizacijo (razvrščanje vozil, puščice na voziščih, ki označujejo smer vožnje, vodilne črte, itd.).

Ministrstvo za infrastrukturo

val46 ::

Utk je izjavil:

Seveda imaš lahko dva pasova za prečkat. Vsak izhod ima že pri vhodu svoj pas, in desni gre na drug izhod, levi gre na tretji, četrti izhod, prvi izhod zanemarimo, ker ni problematičen. In če ti prihajaš iz kroga ven, moraš prečkat (vsaj) 2 koloni, ki prihajate z desne, eno, ki gre na drug izhod in eno (če ne 2), ki gre na 3., 4.
Nekateri res kot da niste še nikoli tam bli.

Oprosti...sam po tem prebiranju, mislim da ti še nisi nikdar bil tam. Če bi bil, bi vedel da te pelje pas direkt na izhod. V samem krožnem ne rabiš čisto nobenega pasu menjavat. Zdej, če je bilo zabito, pol razumem. Ampak zato pa so semaforji. Tolkkrat že bil tam, pa še nikdar nisem rabil čakat da se sprazni, zato da lahko zapeljem na izhod. Če ne bi bilo semaforjev pa verjamem ja, da bi se določeni cel dan vozili v krogu naokrog.

Utk ::

No, talent, če imaš 4 pasove na vhodu za 4 izhode, vsi 4 zabašejo križišče do konca, kolk kolon mora prečkat nekdo, ki prihaja z leve? 3, na 4. se pa "vključi". Če ti to ni jasno, potem ti pač ni in se ne čudim, da ti ni jasno še marsikaj drugega.

val46 je izjavil:

Utk je izjavil:

Seveda imaš lahko dva pasova za prečkat. Vsak izhod ima že pri vhodu svoj pas, in desni gre na drug izhod, levi gre na tretji, četrti izhod, prvi izhod zanemarimo, ker ni problematičen. In če ti prihajaš iz kroga ven, moraš prečkat (vsaj) 2 koloni, ki prihajate z desne, eno, ki gre na drug izhod in eno (če ne 2), ki gre na 3., 4.
Nekateri res kot da niste še nikoli tam bli.

Oprosti...sam po tem prebiranju, mislim da ti še nisi nikdar bil tam. Če bi bil, bi vedel da te pelje pas direkt na izhod. V samem krožnem ne rabiš čisto nobenega pasu menjavat. Zdej, če je bilo zabito, pol razumem. Ampak zato pa so semaforji. Tolkkrat že bil tam, pa še nikdar nisem rabil čakat da se sprazni, zato da lahko zapeljem na izhod. Če ne bi bilo semaforjev pa verjamem ja, da bi se določeni cel dan vozili v krogu naokrog.

Jaz sem bil enkrat letos in sem moral čakat. Kaj ti morem? Semaforji niso nič pomagali, ker jih nihče ni upošteval. Zato pa pravim da bi morali prit policaji naredit red.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tidule ::

Ce prav razumem je bil problem, ker so tisti ki so se rinili v rondo blokiral pot tebi ki si vozil naprej po svojem pasu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Utk ::

Tako, ampak blokirani so bli vsi pasovi, vsi izhodi, razen na prvi izvoz so lahko šli, drugo je vse stalo. Pa ne samo tisti, ki so šli not, tisti ki so že bili not, so pa vzajmno blokirali tiste, ki bi šli not, in niso mogli, tudi če je bil recimo sredinski pas za it naokoli praktično prazen. Dobra ura od izhoda z avtoceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GupeM ::

In kdaj si se tam vozil? Slučajno v torek popoldne/zvečer?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Utk ::

Pa ne vem, morda, so ob torkih druga pravila?

GupeM ::

Ne, niso. Razumem, da je folk blesav. Samo v torek, 8. 8. sta bili v Stožicah 2 tekmi. Najprej basket, nato še fuzbal. In verjamem, da je bil prometni kolaps.

Utk ::

Zarad tekem ne.

WizzardOfOZ ::

V rondoju na izvozu iz tomačevega proti trzinu je bila nesreča in posledice so bile kar ekstremne, ko je vse stalo od črnuč do rondoja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Tidule ::

Vsaka, še tako dobro zastavljena cesta oziroma križišče ima svoj limit. In če je prometa preprosto preveč sled kolaps. In tega proemtni predpisi ne morejo rešit. In to je tudi eden od razlogov zakaj tripasovne avtoceste v Sloveniji nimajo smisla.

Utk ::

Zato morajo prit policaji in naredit malo reda.

T440 ::

Tidule je izjavil:

Vsaka, še tako dobro zastavljena cesta oziroma križišče ima svoj limit. In če je prometa preprosto preveč sled kolaps. In tega proemtni predpisi ne morejo rešit. In to je tudi eden od razlogov zakaj tripasovne avtoceste v Sloveniji nimajo smisla.

Seveda. Dokazano je, da kadar je prometa preveč, so dvopasovnice bolj učinkovite od tripasovnih avtocest.
Še bolj učinkovit bi bil zgolj en sam pas, vse probleme pa bi dejansko rešili s kolovozom.

Tidule ::

Utk je izjavil:

Zato morajo prit policaji in naredit malo reda.

Pomahajo s čarobno paličico in polovica avtomobilov izgine. Da se razumeva, vsekakor bi bila dodana vrednost v pristnosti policije v taki situaciji, ampak višje pretočnosti to ne bi zagotovilo. Če je zaradi takega ali drugačnega razloga prišlo do drastične preobremenitve odseka, tega ni mogoče kar tako rešiti. Je pa res, da biskozi vidno polje posameznega egoista to lahko bistveno olajšalo njegovo pot skozi križišče. Ampak taisti egoizem je tudi pripeljal do tega, kar opisuješ, samo po drugi cesti.

T440 je izjavil:

Tidule je izjavil:

Vsaka, še tako dobro zastavljena cesta oziroma križišče ima svoj limit. In če je prometa preprosto preveč sled kolaps. In tega proemtni predpisi ne morejo rešit. In to je tudi eden od razlogov zakaj tripasovne avtoceste v Sloveniji nimajo smisla.

Seveda. Dokazano je, da kadar je prometa preveč, so dvopasovnice bolj učinkovite od tripasovnih avtocest.
Še bolj učinkovit bi bil zgolj en sam pas, vse probleme pa bi dejansko rešili s kolovozom.


Primitiven in pomilovanja vreden poskus sarkazma, nekoga ki očitno ni dorasel temi. In ja, mikrolokacijo, ki jo opisuje Utk bi kolovoz namesto avtoceste rešeil v trenutku. Ker če bi do rondoja tomačevo vodili kolovozi, ni šans da se zabije kot je opisano, ker preprosto ne bi bilo mogoče zagotovit zadostne količine prometa. In ja tripasovnica bi konkretno situacijo samo še poslabšala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

c23po ::

Tidule je izjavil:

Vsaka, še tako dobro zastavljena cesta oziroma križišče ima svoj limit. In če je prometa preprosto preveč sled kolaps. In tega proemtni predpisi ne morejo rešit. In to je tudi eden od razlogov zakaj tripasovne avtoceste v Sloveniji nimajo smisla.

Nekoliko razdeljenega se čutim pri tem vprašanju. Tudi v celi temi o ljubljanski obvoznici ne najdem jasnega odgovora.
Torej, če odmislimo kolapse: zakaj bi vsak dodatni prometni pas (po drugem) ne pomagal k pretočnosti ceste? Zakaj prometni strokovnjaki že 100 let gradijo avenije in širijo vpadnice v mesta? O ustvarjanju zastojev na izvozih ne bi, saj je to problem, ki bi ga naj reševali z ureditvijo mestnega prometa (krožišča, semaforji, prepovedi, dovolilnice,... karkoli že). O zastojih med kolapsih, kot rečeno, ne bi, nima smisla. Zakaj bi to bilo narobe v ostalih 20-tih urah dneva, ko ni zastojev?

Utk ::

Pomahajo s čarobno paličico in polovica avtomobilov izgine. Da se razumeva, vsekakor bi bila dodana vrednost v pristnosti policije v taki situaciji, ampak višje pretočnosti to ne bi zagotovilo. Če je zaradi takega ali drugačnega razloga prišlo do drastične preobremenitve odseka, tega ni mogoče kar tako rešiti. Je pa res, da biskozi vidno polje posameznega egoista to lahko bistveno olajšalo njegovo pot skozi križišče. Ampak taisti egoizem je tudi pripeljal do tega, kar opisuješ, samo po drugi cesti.

Seveda bi povečalo pretočnost, sploh tam, kjer se že veliko prej razvrstijo kam kdo gre. Na izhod, ki je zabasan zarad nesreče, bi pač spustili samo tolk avtov kot jih lahko gre čez. Zarad tega bi bila na izhodu iz avtoceste 50m daljša kolona in to bi bila vsa razlika. Tistih 50m bi pomenilo tolk prostora, da bi vsi drugi šli čez neovirano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tidule ::

c23po je izjavil:

Tidule je izjavil:

Vsaka, še tako dobro zastavljena cesta oziroma križišče ima svoj limit. In če je prometa preprosto preveč sled kolaps. In tega proemtni predpisi ne morejo rešit. In to je tudi eden od razlogov zakaj tripasovne avtoceste v Sloveniji nimajo smisla.

Nekoliko razdeljenega se čutim pri tem vprašanju. Tudi v celi temi o ljubljanski obvoznici ne najdem jasnega odgovora.
Torej, če odmislimo kolapse: zakaj bi vsak dodatni prometni pas (po drugem) ne pomagal k pretočnosti ceste? Zakaj prometni strokovnjaki že 100 let gradijo avenije in širijo vpadnice v mesta? O ustvarjanju zastojev na izvozih ne bi, saj je to problem, ki bi ga naj reševali z ureditvijo mestnega prometa (krožišča, semaforji, prepovedi, dovolilnice,... karkoli že). O zastojih med kolapsih, kot rečeno, ne bi, nima smisla. Zakaj bi to bilo narobe v ostalih 20-tih urah dneva, ko ni zastojev?

Si odgovoril ze v same postu. Dodatni pas na avtocesti ima smisel samo ce se prilagodi celotna infrastruktura (vpadnice, avenije, uvozi/izvozi...). Zgolj pospesit maso avtov, ki se potem zabije na izvozu nima nikakrsnega smisla. In ce pogledas zastoje pri nas praviloma ni problem pretoocnost avtoceste kot taksne, oziroma je to bistveno manjsi problem kot sam uvoz/izvoz.

Dodatno pa se potem hitro srecas z dejstvom, da je taka infrastruktura potratna tako glede denarja kot prostora in ugotovis da je treba delat na zmajsevanju prometa, ne pa na njegovem pospesevanju. S slednjim samo prestavljas problem iz ene mikrolokacije na drugo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

Tidule - Je tebi sploh jasno kaj bereš?
Jaz pišem o pojmu prilagojena hitrost in jo omenjam tudi v vožnji preko omejitve hitrosti, katero mi vi vedno mečete pod nos v zvezi. Govorim o tem, da morajo tudi vozniki na nujni vožnji, voziti s prilagojeno hitrostjo, ti cepec pa iz tega ugotavljaš moje želje in potrebe.
Vi trdite, da se ne da voziti s PH, če ne voziš po OH, jaz pa trdim, da tudi tisti, ki morajo vozit hitreje, to počno s PH ali pa poka.
Policaji v takih razmerah ne delujejo kot semaforji, temveč spuščajo promet, ki se lahko odvija naprej, zato se lahko ob policistovem usmerjanju, dejansko promet odvija velio hitreje, kot takrat, ko ga krmilijo naprave. Po navadi se policisti tudi pojavijo na določenih lokacijahh ob pričakovani gneči (redno je bil policaj pri Orto klubu, ko sem stanoval še na Vodmatu in prav lepo pazil, da se ni preveč zabasalo po Šmartinki, niti desno proti postaji, kako je zgledalo to v Savski, na Vilharjevi in drugih cestah je pa,........

c23po - Niti malo mi ni jasno, kaj hočeš ti povedat v tem svojem postu.
Kje sem kdajkoli govoril o rem, da bi morali vsi s ceste dol, če ne morejo vozit na zgornji meji omejitev, vedno ponavljam, da lahko voziš kakor hočeš in kolikor si sposoben hitro, prometni predpisi, na katere se venomer zgovarjate, zapovedujejo, da se moraš umaknit, če se za teboj pojavita dva voznika, ki bi rada vozila hitreje (oviranje prometnega toka), samo to in nič drugega, vse ostalo so vaše insinuacije zaradi moje trditve, da omejitev hitrosti ne upliva na PRILAGOJENO HITROST slehrnika. Zadnji tvoj stavek pa potrjuje mojo tezo, da vsi spoštujemo prometne predpise selektivno, tudi pijančki (večina jih ne krši OH),.....

val46 - Pravico mi dela želja po moji varnosti, če me nekdo ogroža, mu bom to tudi razložil, sploh takrat, ko to počne na neprimeren način s hupanjem in blendanjem ter vožnjo na odbijaču. Izvajanje policijskega dela pa je, ko pacienti ne grejo s prehitevalnega pasu zato, ker vozijo 130 in se več po omejitvi ne sme. Dajte si fantje malo poštimat v glavah določene pojme, preden se spravite pisat. Mimo grede se nauči brat tisto, kar je napisano - od Razdrtega do Črnega kala imaš 4 omejitve, od Logatca do Razdrtega pa 6.

Utk - Dobri vozniki vemo, da ne zapeljemo v križišče, če ga ne bomo mogli zapustiti (tudi krožišče je samo križišče, malo drugačne oblike in nič drugega). Tudi vozniki, ki zavijajo levo, večino križišč kar lepo zaprejo, če je gost promet. In po navadi v prometnih konicah ne dela gnečo in zastoje ljubljansko govedo, temveč govedo, ki se vsako jutro pripelje in po šihtu odpelje iz LJ.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Vi trdite, da se ne da voziti s PH, če ne voziš po OH, jaz pa trdim, da tudi tisti, ki morajo vozit hitreje, to počno s PH ali pa poka.

Že 100x povedano. Zakon pravi, da nad OH ni PH. Zdaj kake definicije si ti iz riti potegneš, da opravičuješ svoje izpade na cesti je tvoj problem.

Sam si se postavil, na stališče, da je tisti, ki vozi pod hitrostjo prometnega toka kriv za vse psihopate, ki se ga lotijo prehitevat, potem si pa par dni kasneje razlagal kako si namerno vozil bistveno pod hitrostjo prometnega toka. Me zanima, če bi te takrat nekdo prehitel in se čelno zabil v nekoga, kako budalaštino bi potem prodajal. In taki idiotizmi te pač delajo nesposobnega voznika, ki naklada iz domačega kauča.

solatko ::

Tidule - Prosim, da mi to zakonsko definicijo pokažeš in razložiš, ker izrecno OH ni omenjena, vi to rinete k tehničnim specifikacijam cestišča, OH pa to ni.
Sam sem omenil, da so subjektivno krivi (na žalost jih noben ne kaznuje, niti jim ne razloži, da do tega nebi prišlo, če nebi kršili zakon na tako dolgi razdalji). Kako si ti tolmačiš moje razlage s svojimi percepcijami je tvoja zgodba in ne moja.
Če iz mojega opisa primera ne moreš ali ne znaš ali si preneumen, da bi razumel napisano, so povsem razumljivi tudi tvoji posti, saj se ne ozraš na realno stanje ampak neka svoja domišljiska razmišljanja, ki z realnostjo nimajo nikakršne veze.
Bi te pa rad videl, kako bi reagiral, če bi ti pri 75 km/h, nekdo vozil na 2m razlike, ko veš, da na mestni cesti nikoli ne veš, kdaj bo prišlo do zaviranja, desni pas pa je bil zapolnjen z avtomobili? Če si dovoljuješ, da ti nekdo vozi tako hitro na dveh metrih v redu, jaz si zaradi svoje varnosti in varnosti drugih, to ne dovolim in se situaciji prilagodim, tudi z zaustavitvijo prometa, če je potrebno.
Ti bi verjetno pognal na sto, da bi naredil razdaljo!

Res bi pričakoval, da komentiraš zadeve tako kot so napisane, ne pa tako kot ti fantaziraš, da se je dogajalo. Po navadi razlagam in pišem razumljivo za vse povprečno inteligentne ljudi, če ne zastopijo prvič, večina to zastopi drugič, jaz pa se moram s takimi bedaki, kot ste nekateri na tem forumu dajati že nekaj let, pri enem kurčevem vprašanju PRILAGOJENE HITROSTI, ker enostavno ne veste kaj to sploh je in kako se v reallife-u sploh uporablja.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

V takih situacijah zmagajo tisti, ki se znajo prerivati in jim dol visi za pleh. Bodo ta sibki ze pridno pocakali, spustili naprej in se pizdili na tipkovnici pozneje.

Eni se vrinejo na pol metra, drugi pac rabijo letalsko stezo vmes. Tak pac je, vcas.

Mene tut svadi, ko cakam, pol pa me z desne prehiti 100 avtov, ki se potem spredaj spet vrivajo, ampak jebiga. Go with the flow ali pa only dead fish go with the flow.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

ZveeZ ::

m0LN4r je izjavil:

V takih situacijah zmagajo tisti, ki se znajo prerivati in jim dol visi za pleh. Bodo ta sibki ze pridno pocakali, spustili naprej in se pizdili na tipkovnici pozneje.

Eni se vrinejo na pol metra, drugi pac rabijo letalsko stezo vmes. Tak pac je, vcas.

Mene tut svadi, ko cakam, pol pa me z desne prehiti 100 avtov, ki se potem spredaj spet vrivajo, ampak jebiga. Go with the flow ali pa only dead fish go with the flow.


Hja, to je mentaliteta, ko se vozis sam.
Ko imas v avtu nekaj krhkega in neprecenljivega, te lahko boli k za pleh, pa ti bo prioriteta, da voznja poteka varno in predvidljivo. Brez bliznjih srecanj in sunkovitih manevrov ter sunkovitega zaviranja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

Tidule ::

Prosim, da mi to zakonsko definicijo pokažeš in razložiš, ker izrecno OH ni omenjena, vi to rinete k tehničnim specifikacijam cestišča,
100x povedano, da je to zajeto v da treba hitrost prilagodit laatnoatim ceste, kar omejitev nedvomno je. Seveda slaboumno tlacis noter pridevnik tehnicno v obupnem prizadevanju da temo odpeljes nazaj v tvoje blodnje o neki fiktivnidefinici PH, kjer si ti edini pooblascen da jo dolocas.

Bi te pa rad videl, kako bi reagiral, če bi ti pri 75 km/h, nekdo vozil na 2m razlike, ko veš, da na mestni cesti nikoli ne veš, kdaj bo prišlo do zaviranja, desni pas pa je bil zapolnjen z avtomobili?

Torej, ce privzamemo tvojo blodnjo, da je kriv prvi v koloni, si se v bistvu zavestno odlocil, da bos poskusil ubit nakljucnega nasproti vozeceka? Ker po tvoji lastni zablojeni definiciji, ce bi te takrat nekdo prehitel in se celno zaletel, bi bil ti kriv ker si oviral prometni tok.

Če si dovoljuješ, da ti nekdo vozi tako hitro na dveh metrih v redu, jaz si zaradi svoje varnosti in varnosti drugih, to ne dovolim in se situaciji prilagodim, tudi z zaustavitvijo prometa
a si se potem vsaj sprijaznil z dejstvom da samo idiot trdi, da je pocasi vozeci kriv za nevarno prehitevanje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

IgorCardanof ::

Koliko je optimalna kolicina pasov na avtocesti, da promet najhitreje tece?

2 nista vredu, imamo zastoje. 3 pas bo zadevo poslabsal, ker baje pride induced demand in s tremi pasovi se bo po nasih cestah vozilo pol nemcije. Torej to ni resitev.

Ali je pravilen poizkus, da vzpostavimo samo en pas? Po mnenju analitikov na slo techu, bi to morala biti resitev za najvecjo pretocnost prometa.

Tidule, morda je zate bolje, da beres zakonodajo in pametujes o tem, o ostalem pa si raje tiho.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Utk ::

Pozna kdo koga, ki je že kdaj rekel, šment, danes bo gužva, ne bom šel na kavo v Portorož. Kaj šele da bi to reku za službo.

GupeM ::

solatko je izjavil:


Bi te pa rad videl, kako bi reagiral, če bi ti pri 75 km/h, nekdo vozil na 2m razlike, ko veš, da na mestni cesti nikoli ne veš, kdaj bo prišlo do zaviranja, desni pas pa je bil zapolnjen z avtomobili?

Kako se ti je pa to lahko zgodilo? Saj ti voziš preko OH samo kadar je cesta PRAZNA!

maticb492 ::

Utk je izjavil:

Pozna kdo koga, ki je že kdaj rekel, šment, danes bo gužva, ne bom šel na kavo v Portorož. Kaj šele da bi to reku za službo.


Jaz sem to rekel cca 2 leti nazaj never going back :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

val46 ::

solatko je izjavil:



val46 - Pravico mi dela želja po moji varnosti, če me nekdo ogroža, mu bom to tudi razložil, sploh takrat, ko to počne na neprimeren način s hupanjem in blendanjem ter vožnjo na odbijaču. Izvajanje policijskega dela pa je, ko pacienti ne grejo s prehitevalnega pasu zato, ker vozijo 130 in se več po omejitvi ne sme. Dajte si fantje malo poštimat v glavah določene pojme, preden se spravite pisat. Mimo grede se nauči brat tisto, kar je napisano - od Razdrtega do Črnega kala imaš 4 omejitve, od Logatca do Razdrtega pa 6.


Sem ostale kar brisal ven, da ne bo ena velika "klobasa" in se bom osredotočil citirat samo kar si napisal meni, velja solatko? Jaz že imam dokaj poštimano v svoji glavi, naj te ne skrbi za moje mentalno zdravje. Ti pa spet obračaš besede tako kot tebi paša! Se pravi, ti imaš vso pravico špilat policaja in vozit 20km/h, če ti nekdo zadaj blenda, trobi in vozi na odbijaču? Zakaj potem ne bi imeli iste pravice vsi ostali, ki vozijo 130km/h po AC in se jim folk ki želi it 150,200 al zaradi mene lohk tud 300km/h prilepi na odbijač? Dvojna merila a ne da solatko?

Kar se pa omejitev na stari cesti tiče...To si napisal par dni nazaj citiram :Seveda, ker se z AC ne morete umaknit na staro cesto in tam lepo peljati, po skoraj prazni 90-110, razen tista tri, štiri naselja, kjer je omejitev. Od Logatca naprej se pelješ kot gospod, malo problem Postojna, ko prideš do Razdrtega pa imaš do Kopra samo še 4 krajše dele z omejitvijo 50. V KP se pripelješ kot gospod, spočit in max uro in pol, po omejitvah +5-10..konec citata.
Se pravi, ko ti nekdo nekaj dokaže oz ti da vedet da nimaš prav, spremeniš svoje besede. Ker seveda...Črni Kal in Koper je ena in ista stvar za tebe? No, naj te potolažim...tudi med razdrtim in črnim kalom je malo več kot le 4 omejitve hitrosti. A ti jih naštejem, ali mi boš verjel na besedo, kot jo moramo mi tebi za vsako tvojo pravljico?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

c23po ::

solatko je izjavil:

...c23po - Niti malo mi ni jasno, kaj hočeš ti povedat v tem svojem postu.
Kje sem kdajkoli govoril o rem, da bi morali vsi s ceste dol, če ne morejo vozit na zgornji meji omejitev, vedno ponavljam, da lahko voziš kakor hočeš in kolikor si sposoben hitro, prometni predpisi, na katere se venomer zgovarjate, zapovedujejo, da se moraš umaknit, če se za teboj pojavita dva voznika, ki bi rada vozila hitreje (oviranje prometnega toka), samo to in nič drugega, vse ostalo so vaše insinuacije zaradi moje trditve, da omejitev hitrosti ne upliva na PRILAGOJENO HITROST slehrnika. Zadnji tvoj stavek pa potrjuje mojo tezo, da vsi spoštujemo prometne predpise selektivno, tudi pijančki (večina jih ne krši OH),.....

V svojem postu hočem povedati, da še ni odgovora na gentlmenski izziv glede vira za tvojo trditev:
...da je nevarna samo prekoračitev hitrosti, če prav je vzrok za nesrečo, po statistiki, redka...

Nimaš jajc.

Hočem povedati tudi, da se ne samo sprenevedaš, ampak zavestno zavajaš s stalnim navajanjem polresnic, domislic, izmišljenih situacij. Lep primer tega je poudarjeni del tvojega zadnjega posta. Klobasanje o "prilagojeni hitrosti po Solatkovo" je patetična trma. In da si patetično trmast dokazuje tvoj zadnji dosežek z napačnim razumevanjem in stalno napačno rabo besede "selektivno". Solatko, saj obstajajo slovarji, za boga milega.
A če obupamo nad tem, da bi se poinformiral, še enkrat sprašujem: kako točno pomaga ta tvoja pravica do "selektivnega upoštevanja predpisov" k splošni prometni varnosti?

O tem, da bi morali vsi s ceste dol si govoril takrat:
solatko je 12. avg 2023 ob 16:13:49 izjavil:
Seveda, ker se z AC ne morete umaknit na staro cesto in tam lepo peljati, po skoraj prazni 90-110, razen tista tri, štiri naselja, kjer je omejitev...

Lepo piše: pojdite na regionalko kršiti predpise.

Tidule ::

IgorCardanof je izjavil:

Koliko je optimalna kolicina pasov na avtocesti, da promet najhitreje tece?

2 nista vredu, imamo zastoje. 3 pas bo zadevo poslabsal, ker baje pride induced demand in s tremi pasovi se bo po nasih cestah vozilo pol nemcije. Torej to ni resitev.

Ali je pravilen poizkus, da vzpostavimo samo en pas? Po mnenju analitikov na slo techu, bi to morala biti resitev za najvecjo pretocnost prometa.

Tidule, morda je zate bolje, da beres zakonodajo in pametujes o tem, o ostalem pa si raje tiho.

Samo bedak misli, da obstaja univerzalno stevilo voznih pasov, ki je optimalno za vsako situacijo.

Avtocesta med ljubljano in mariborom je lahko 10 pasov, pa s tem ne bos resil zastoja v rondoju tomacevo.

O ostalih slaboumnih pogruuntavscinah, ki jih poskusas podtaknit je pa skoda besed.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

IgorCardanof ::

Ce bi se kdaj peljal po ljubljanski obvoznici popoldne, bi videl, da tretji, cetrti ali pa peti pas, da bo vsak se bolj pomagal pri preticnosti prometa. Podobna situacija je tudi marsikje drugje.

Promet izgleda tako, da so zaradi pogostih tovornakarjev, vsi na prehitevalnem pasu. Na voznem pasu imamo voznjo z 80-100 na uro, na prehitevalnem pa 110. Vozni pas je pa tudi 50% in vec prazen, ker noben noce menjat s prehitevalnega.
Kako tu ne bo pomagal tretji pas lahko najbrz po neki izkrivljeni logiki nastane le v glavah eko teroristov.


Torej zdej si napisal, da ne poznas optimalnega stevila pasov, hkrati si pa 100% preprican, da tretji pas ne bo pomagal? Razmisli malo no.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

Tidule ::

omejitev na ljubljanski obvoznici je med 110 in 130, razlagaš da se promet po prehitevlanem pasu giblje 110 kmh, vozni je 50% prazen. Kaj potem blodiš o trejtjem pasu? Kje vidiš težavo v pretočnosti? Pa oba veva, da si brcnil v temo s temi številkami.

In še enkrat, ker nisi sposoben sledit temi. Govorili smo o tem, da se rondo tomačevo zabije. Kako točno bo tretji pas na avtocesti to rešil, če boš v krožišče pripeljal še več avtomobilov? Razmisli malo no.

Kje točno sem napisal, da ne poznam optimalnega števila pasov? Napisal sem da ni univerzalnega optimalnega števila pasov. Za razliko od tebe, ki pa si postavil tezo, da bi moralo nekaj takšnega obstajat. Kar pa je totalen idiotizem (ki ga tudi pri naših nartovalcih cest ne manjka). Promet je treba urejat celovito, drugače samo seliš problem iz ene mikrolikacije na drugo. Kar pomeni, da je tudi število pasov na avtocesti treba prilagajat glede na ostale faktroje, predvsem prometne tokove in zmogljivosti vstopnih in izstopnih točk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Utk ::

Ja, tretji pas ne bo rešil zastojev na vpadnicah, bo pa rešil zastoje vsako nedeljo in petek proti/iz primorski avtocesti, za tiste, ki grejo samo mimo Ljubljane. Ali pa iz štajerske smeri vsako jutro za tiste, ki grejo tudi samo mimo Ljubljane. Še bolje bi bilo naredit novo avtocesto okoli Ljubljane (ne cel krog, samo po eni ali drugi strani), ki bi imela vsaj 5x manj "prehodov" na obstoječo obvoznico, kot ima ta izhodov za Ljubljano, ampak dajmo ne fantazirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mirator ::

IgorCardanof je izjavil:

Koliko je optimalna kolicina pasov na avtocesti, da promet najhitreje tece?

2 nista vredu, imamo zastoje. 3 pas bo zadevo poslabsal, ker baje pride induced demand in s tremi pasovi se bo po nasih cestah vozilo pol nemcije. Torej to ni resitev.

Ali je pravilen poizkus, da vzpostavimo samo en pas? Po mnenju analitikov na slo techu, bi to morala biti resitev za najvecjo pretocnost prometa.

Tidule, morda je zate bolje, da beres zakonodajo in pametujes o tem, o ostalem pa si raje tiho.

Pravzaprav si dal zanimivo iztočnico.
Samo malo je treba razmisliti.
Vedno je treba najti vzrok, zato je prvo vprašanje, zakaj do zastoja pride? Odgovor: zato, ker želi preveč voznikov hkrati, na določenem izvozu, zapustiti obvoznico.
Ker je pretočnost izvoza zaradi infrastrukture omejena, nastane na izvozu kolona, ki se razpotegne na vozni pas.
Če bi se kolona končala na začetku izvoznega pasu, potem bi pretočnost zagotavljala tudi enopasovnica.
Ker pa je število izstopajočih tako veliko, da se kolona razširi na vozni pas in če upoštevamo psihološke značilnosti določenega procenta voznikov, se ta del takoj ob koncu začetku kolone prestavi na prehitevalni pas in poskuša vrinitina izvozni pas. Na ta način nastane kolona še na prehitevalnem pasu. Torej sedaj niti dva pasova ne zagotavljata pretočnosti.
Po isti logiki, bi se verjetno zabasal tudi tretji pas, vendar bi tu bila kolona nekoliko krajša. Koliko pasov bi torej bilo potrebnih za pretočnost je preprost matematični model - seveda samo v teoriji.
Po moje bi se to dalo rešiti (in bi tudi bilo najceneje) s polno črto med voznim in prehitevalnim pasom v področju izvozov in postavitvijo nadzorne kamere ter obvezno občasno, vendar dovolj pogosto, policijsko kontrolo s pisanjem kazni in odvzemom določenega števila točk.

predi ::

Ko sem jaz nazadnje stal v zastoju na južni obvoznici, so ga povzročili tovornjaki, ki so v neprekinjeni stoječi koloni zaprli združitev dveh razcepov in to z obeh smeri. Bil je ponedeljek opoldne. Prehitevalni je bil v začetku prost, dokler tovornjaki niso zabili še tega. Ne vem, če bi tretji pas tukaj kaj pomagal. Tudi če po njem prepoveš vožnjo težkih vozil, kaj ti to pomaga, če ne moreš do njega. Problem tukaj je, da se avtocesto sploh obravnava kot obvoznico.

Tidule ::

Po isti logiki, bi se verjetno zabasal tudi tretji pas, vendar bi tu bila kolona nekoliko krajša. Koliko pasov bi torej bilo potrebnih za pretočnost je preprost matematični model - seveda samo v teoriji.

Stevilo pasov ne bi popolnoma nic izoljsalo pretocnost na izhodu. To da so kolone krajse nic ne bi vplivalo na to koliko vozil hoce skozi preozko luknjo na izvozu. Zgolj z dogajanjem pasov se izvoz popolnoma nic ne spremeni.

Kar se spremeni je pretocnost za tiste ki bi radi samo mimo. Ampak smo ravno na primeru rondoja tomacevo zgoraj ugotavljal, da to pri vozniski kulturi kot jo imamo nic ne pomaga. Seveda lahko gremo potem v absurd in 10 pasovne ceste, da bo ja za vraga ostal kak pas frej, ampak potem lahko zacnemo filozofirat tudi o teleportih.

Utk ::

Če bi se iz zahodne obvoznice lahko vključili na primorsko avtocesto brez da se "vključujejo", in 3. pas do Vrhnike, bi to sigurno povečalo pretočnost. Ker tam so zastoji menda zdaj praktično vsak dan, brez da pride do kake nesreče, pa tudi dela se ne nič, včasih se pa potegnejo še na južno obvoznico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IgorCardanof ::

3. pas zagotovo tudi ne bi rešil fantomskih zastojev vsakodnevno iz Ljubljane proti Grosuplju vsak delovni dan popoldne.

Problem nastane, ker je praktično samo 1 vozni pas (prehitevalni), in potrebnih je samo nekaj idiotov, ki se prepozno razvrstijo na vozni pas, da bi potem zapustili avtocesto. Bremzajo, iščejo luknjo v voznem pasu in ustavijo celoten promet in povzročijo večkilometrski zastoj do malenc.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

ZveeZ ::

Jaz sem se vedno mnenja, da bi potrebovali obvoznico obvoznice zato, da se po obvoznici guzvajo le tisti, ki zelijo v/iz LJ, ostali pa po drugi cesti mimo.

Da se pol Evrope guzva pri izhodu za Brezovico, ker zelijo na HR, je neumnost.

mirator ::

Tidule je izjavil:

Po isti logiki, bi se verjetno zabasal tudi tretji pas, vendar bi tu bila kolona nekoliko krajša. Koliko pasov bi torej bilo potrebnih za pretočnost je preprost matematični model - seveda samo v teoriji.

Stevilo pasov ne bi popolnoma nic izoljsalo pretocnost na izhodu. To da so kolone krajse nic ne bi vplivalo na to koliko vozil hoce skozi preozko luknjo na izvozu. Zgolj z dogajanjem pasov se izvoz popolnoma nic ne spremeni.

Kar se spremeni je pretocnost za tiste ki bi radi samo mimo.

Genialna ugotovitev. :DIn o čem sploh tukaj debtiramo?:|

solatko ::

Tidule - Administrativna omejitev hitrosti ni in nikoli ne bo lastnost ceste, saj nekatere ceste ne omogočajo vožnjo s hitrostjo, ki je po omejitvi dovoljena! Zato nehaj bluzit, da je pri upoštevanju prilagojene hitrosti, kar koli administrativnega!!! Je pa lahko pravniški primer, nikakor pa tehnični. Po tvojih teorijah, ne voziš s prilagojeno hitrostjo nikoli, ko presežeš administrativno omejitev za 1km/h, zakon pa pravi, da moraš voziti s PH.
Se ti sploh zavedaš, da je zaradi same definicije PH ta, za vsakega voznika drugačna čisto vsako sekundo, ko se vozilo premika? Večina drugih zakonskih členov je za vse enaka.
Čemu delaš bedaka iz sebe, po eni strani trdiš, da je potrebno upoštevat vse predpise, po drugi strani pa nekdo, ki nekaj km izvaja kršitev cpp, ni čisto nič kriv, če v koloni, ki jo je povzročil, nekomu poči živec in se med prehitevanjem čelno zaleti v nasproti vozečega. Torej jaz sem morilec, ker na prazni AC pri odličnih voznih pogojih potegnem do 200+, tisti, zaradi katerega je nastala situacija, ki je pripeljala do tragedije pa je varen voznik, še nagrado bi mu dal, ker ne povzroča nevarnosti. Pa ti cepec veš, da ni načina, pred začetkom prehitevanja, takega voznika izločit iz prometa, je pa način, da oviralce prometnega toka naučiš, da ne povzročajo počasnih kolon, nič težkega se ni umaknit hitrejšim vsak toliko časa pa še prdpisov bi se tak voznik končno držal. Sicer pa ne vem od kod tebi blodnje o možnem prehitevanju na mestni štiripasovnici zaradi moje počasne vožnje, sem pa pač ublažil možne posledice, če bi se tisti zadaj v situaciji prisilne zaustavitve zaletel v mojo rit, ker ustavit se pri 2.m nebi mogel.

GupeM - Če se že oglašaš, si preberi post, na katerega se to nanaša. Ker vozim s PH, moram zmanjšat hitrost, če mi tisti zadaj vozi na prekratki in sam ne morem povečati razdalje, tudi to spada v prilagajanje hitrosti razmeram na cesti in zato imamo pametni vzratna ogledala, katera včasih tudi opazujemo, kaj se dogaja za našo ritjo. Ni mi pa jasno, zakaj se moraš vedno delati bolj pametnega, kot si, saj izpadeš bedak.

val46 - Ne vem koliko imaš poštimano v svoji glavi, vožnja pri 75 na mestni štiripasovnici na 2.m v nobenem primeru ni varna, zato MORAŠ po definiciji PH nevarnost zmanjšat. Če bi bil desni pas prost, bi verjetno tisti zadaj šel po desni mimo, kar je dovoljeno, ker pa je bil poln, mu tudi jaz nisem mogel narediti prostora, zato sem najprej za nekaj trenutkov vključil smernike, ker to ni pomagalo, sem počasi znižal hitrost, na primerno njegovi varnostni razdalji, nimam pa namena (če prav je to v MB navada, kar je ugotovil tudi Kangler) pognat do 100+, če prav je bilo spredaj prazno.
Na AC pa nimaš kaj počet na prehitevalnem pasu, če prehitevaš samo lastno senco in je prva ovira nekaj km naprej in v primeru, da pelješ 130 igraš policaja ako se ne umakneš na vozni pas, saj voziš z maksimalno dovoljeno hitrostjo in te nimajo kaj prehitevat.
Senožeče, Gabrče (križišče), Kozina, Črni kal, imaš še kakšno? V Črnem kalu grem na AC, največkrat grem po stari cesti od Postojne, če je promet fajn gost pa že iz Vrhnike.

c23po - Ti zastopiš, kot zastopiš, če je na AC gneča in zastoji, se je najlažje umaknit na staro cesto, po kateri smo se na morje vlačili desetletja. Nikogar nikamor ne pošiljam, samo predlagam, ker se mi je parkarat zgodilo, da sem se umaknil iz AC na uncu in šel na cesto Unec - Postojna in sem se z dovoljenih 90 peljal ob AC na kateri je promet stal. Če ti nasvete smatraš za ukaze, potem pač razčisti v svoji glavi.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Torej jaz sem morilec, ker na prazni AC pri odličnih voznih pogojih potegnem do 200+,

ne, ti si po svoji definiciji morilec ker blokiraš prometni tok in so ostali reveži prisiljeni v to da te morajo prehitet.

Aja, od kdaj je mariborska vpadnica avtocesta in kako točno ti je na prazni cesti (drugje revež ne voziš čez omejitve) lahko nekdo vozil tik za ritjo?

Pa ti cepec veš, da ni načina, pred začetkom prehitevanja, takega voznika izločit iz prometa, je pa način, da oviralce prometnega toka naučiš, da ne povzročajo počasnih kolon,

Zakaj si potem točno to ti delal?

Administrativna omejitev hitrosti ni in nikoli ne bo lastnost ceste, saj nekatere ceste ne omogočajo vožnjo s hitrostjo, ki je po omejitvi dovoljena!

da razložim v termininih, ki jih boš mogoče razumel: Zato ker si bedak to ne pomeni, da ne moreš bit tudi idiot. Cesta ima številne lastnosti, ki na njej definirajo PH in omejitev je zgolj ena od njih. In nikjer ni določeno, da cesta kjer je določena neka omejitev mora dejansko vedno in povsod takšno hitrost tudi dopuščat. PH je lahko zaradi drugih lastnosti ceste, voznika ali vozila tudi bistveno nižja od OH, ne more pa bit višja, ker pri PH moraš upoštevat TUDI (ne pa samo) OH.

Ker vozim s PH, moram zmanjšat hitrost, če mi tisti zadaj vozi na prekratki in sam ne morem povečati razdalje, tudi to spada v prilagajanje hitrosti

Če citiram idiota v tej temi:Pa ti cepec veš, da ni načina, pred začetkom prehitevanja, takega voznika izločit iz prometa, je pa način, da oviralce prometnega toka naučiš, da ne povzročajo počasnih kolon...

Ne vem koliko imaš poštimano v svoji glavi, vožnja pri 75

Kako si prišel do 75 km/h, če pa nikoili ne voziš nad omejitvijo razen na prazni avtocesti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Če se že oglašaš, si preberi post, na katerega se to nanaša. Ker vozim s PH, moram zmanjšat hitrost, če mi tisti zadaj vozi na prekratki in sam ne morem povečati razdalje, tudi to spada v prilagajanje hitrosti razmeram na cesti in zato imamo pametni vzratna ogledala, katera včasih tudi opazujemo, kaj se dogaja za našo ritjo. Ni mi pa jasno, zakaj se moraš vedno delati bolj pametnega, kot si, saj izpadeš bedak.

Ja, vozil si s hitrostjo 75 km/h, kjer je omejitev 70 km/h. Čeprav trdiš, da prekoračiš hitrost samo kadar je to varno in je cesta prazna. Sam pa seveda dobro veš, da cesta ni bila prazna, če so za tabo vozili drugi, na desnem pasu je bil pa promet celo tako gost, da nisi mogel tja niti ti, niti tisti za tabo. Oz s tvojimi besedami, bil je zapolnjen z avtomobili. Če bi se takrat nekdo na levem pasu odločil da pred tabo zapelje na levi pas, bi lahko imeli smrtne žrtve, ker si vozil z neprilagojeno hitrostjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

val46 ::

solatko je izjavil:


val46 - Ne vem koliko imaš poštimano v svoji glavi, vožnja pri 75 na mestni štiripasovnici na 2.m v nobenem primeru ni varna, zato MORAŠ po definiciji PH nevarnost zmanjšat. Če bi bil desni pas prost, bi verjetno tisti zadaj šel po desni mimo, kar je dovoljeno, ker pa je bil poln, mu tudi jaz nisem mogel narediti prostora, zato sem najprej za nekaj trenutkov vključil smernike, ker to ni pomagalo, sem počasi znižal hitrost, na primerno njegovi varnostni razdalji, nimam pa namena (če prav je to v MB navada, kar je ugotovil tudi Kangler) pognat do 100+, če prav je bilo spredaj prazno.
Na AC pa nimaš kaj počet na prehitevalnem pasu, če prehitevaš samo lastno senco in je prva ovira nekaj km naprej in v primeru, da pelješ 130 igraš policaja ako se ne umakneš na vozni pas, saj voziš z maksimalno dovoljeno hitrostjo in te nimajo kaj prehitevat.
Senožeče, Gabrče (križišče), Kozina, Črni kal, imaš še kakšno? V Črnem kalu grem na AC, največkrat grem po stari cesti od Postojne, če je promet fajn gost pa že iz Vrhnike.

c23po - Ti zastopiš, kot zastopiš, če je na AC gneča in zastoji, se je najlažje umaknit na staro cesto, po kateri smo se na morje vlačili desetletja. Nikogar nikamor ne pošiljam, samo predlagam, ker se mi je parkarat zgodilo, da sem se umaknil iz AC na uncu in šel na cesto Unec - Postojna in sem se z dovoljenih 90 peljal ob AC na kateri je promet stal. Če ti nasvete smatraš za ukaze, potem pač razčisti v svoji glavi.


Pred sabo si imel prazno...sicer vozil po omejitvi(če ti je za verjet) in nisi hotel spustiti hitrejšega pred sebe? Se pravi si oviral promet...jebat ga, tako je, če povzamemo teorijo CPP po solatkovo! Ker po pravici povedano, še nisem nikdar videl, da bi bil levi pas popolnoma prazen(kot ti praviš, da ni bilo nikogar pred teboj), desni pa toliko zabit, da nisi našel prostora za se hitrejšemu, najbrž bolj sposobnemu upravljanja vozila od tebe, umaknit na desni pas? Nakladaš na polno!

Se pravi...ponaadi greš iz AC v postojni, včasih na vrhniki, parkrat na Uncu? Super...še Logatec vključi v to, pa boš imel vse izhode pokrite! Kar se omejitev tiče, pa vidim da pojma nimaš...Že takoj iz razdrtega proti senožecam imaš 2x omejitev...prvo pri kamnolomu, naslednjo dol pri križišču za Laze...pol so senožeče, pri Gabrčah nimaš nobene omejitve btw, naslednja omejitev je pri Divači, pol maš krožno z omejitvijo pri vhodu na AC, pred Kozino čez AC, Kozina, za kozino na krožnem za Klanec, Petrinje, Črni kal malo naprej od kamnoloma in Črni kal ride(30kmh). Se pravi 11x. Pa še zna bit da sem kakšno izpustil. Sploh če pride do kakega dela na cesti. Sej ne da je teh 11x taka huda stvar ali da ti pretirano podaljša čas vožnje, ampak zavajat in lagat folku pa vseeno ne rabiš. In teh 11x je samo do črnega kala...niti ne do Vasi Crni kal, ampak do križišča za na avtocesto! Ti si pa v prvo prijavil da imaš do Kopra 4(ali 6, se ne spomnim več) omejitev. Ker do kopra jih imaš poleg teh 11, še 9 komadov...tako od oka! se pravi, 4 ali 6 proti 20! Kar razlika menda, se strinjaš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

solatko ::

Tidule - Cesta Proletarskih brigad je čisto navadna mestna štiripasovnica in je omejitev na njej 70, zakaj nekateri v MB vozijo tik za ritjo pa moraš vprašat njih, jaz na tako vožnjo samo reagiram, na srečo je bil to do sedaj osamljen primer, pri drugih utripajoči smerokazi pomagajo.
Ti si ali dejansko neumen ali pa se samo delaš zaradi potreb izpostavljanja tvojih nebuloz.
Torej po tvoje, jaz namreč poznam pojem PH, noben voznik na nujni vožnji ne vozi s PH, ker krši lastnosti ceste? Pa ti sploh veš o čem je govora pri prilagojeni hitrosti in kaj je bistvo tega pojma? Vsak naj bi vozil s PH, tudi, če gre ali mora it krepko čez omejitev hitrosti, ne sme pa vozit hitreje, kot to dopušča sama cesta. Ker je 75 po števcu točno 70 po Garminu! Mimogrede, jaz nisem oviral prometnega toka, temveč prilagodil hitrost razmeram na cesti, česar pisarniški bedaki tako ali tako ne zastopite.

val46 - Hitrejši je računal, da bom šel jaz hitreje, sicer bi prilagodil vožnjo razmeram na cesti in eno prvih pravil je varnostna razdalja, ko je bilo možno sem mu dal dovolj prostora, da je šel mimo, ker je še hupal in mahal pa sem šel za njim do Hoferja in mu pač razložil, da naj zaradi psihofizičnih težav nese vozniško dovoljenje na UO ali pa naj se začne obnašat primerno. Vse je potekalo mirno, saj sem zelo umirjena oseba in se na malo prizadete pač ne znašam, imam tega na treningih dovolj.
Še vedno bolje, kot kakšno uro popolnoma stat na soncu, se ti ne zdi?
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

Solatko bodi fer in priznaj da ti takrat ni bilo potrebno zmanjsati hitrost na 20kmph in s tem ovirati tistega za teboj.

Namrec preprican sem, da si imel situacijo pod kontrolo in bi rizik trka spravil na minimum ze samo z dodatno varnostno razdaljo spredaj, katero bi dosegel ob bistveno visji hitrosti od tiste, ki jo dosega zaspan kolesar.
««
258 / 294
»»