» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
252 / 307
»»

c23po ::

Realnost nas vseh je takšna: zaradi talentov, ki selektivno spoštujejo predpise imamo vsako jutro zastoje pri Vrhniki in Lukovici. V enem letu nekaj poškodovanih in kakšnega mrtvega. (Materialna škoda? Ni skrbi, plačale bodo zavarovalnice.) Situacijo pa naj bi rešili s celoživljenskim izobraževanjem pod mentorstvom protokolarnih šoferjev, odvzemom izpitov starejšim, odstranitvijo stroke...? Bulšit in ne realnost!

m0LN4r ::

Namigujes, da se pri ostalih, ki neselektivno spostujejo predpise nic ne zgodi/dogaja?
?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

delavec44 ::

Zaradi bedakov z neposodobljenimi navigacijami imamo pa še vsakodnevne fantomske zastoje na bivši cestninski postaji Log. Znakov itak nihče več ne gleda, važno kaj avto reče. Tudi če te zapelje v morje :D

MrStein ::

Zakaj pa se ne posodobijo? Imam sam na novem avtu navigacijo (online), ki predlaga pot po ulici, ki je že vsaj 4 leta zaprta za ves promet. Bom enkrat proizvajalca kontaktiral (ki se bo izgovarjal na druge)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

c23po ::

m0LN4r je izjavil:

Namigujes, da se pri ostalih, ki neselektivno spostujejo predpise nic ne zgodi/dogaja?
?

Nič ne namigujem. V nekaj stavkih sem napisal točno to, kar tam piše. Svet ni binaren ("vaši" in "naši"), možnih rešitev je veliko več kot jih ponujaš. Za bralno nepismene: premišljujem ali ni bolj smotrno probleme začeti reševati z enostavnimi prijemi, kot da bi celoten sistem prilagajali neprilagojenimi.


In obenem: sva ponovila osnovnošolsko geografijo?

GupeM ::

MrStein je izjavil:

Zakaj pa se ne posodobijo? Imam sam na novem avtu navigacijo (online), ki predlaga pot po ulici, ki je že vsaj 4 leta zaprta za ves promet. Bom enkrat proizvajalca kontaktiral (ki se bo izgovarjal na druge)

Kar vprašaj ga. Nič se ne bo izgovarjal. Samo rekel ti bo, da posodobitev stane kakšnih 400 EUR + DDV. Potem je pa na tebi, ali boš plačal ali ne.

solatko ::

c23po - Glede selektivnega spoštovanja cpp - samo danes do 19h je policila obravnavala 160 prometnih nesreč, torej je najmanj 160 voznikov, predpise uporabila selektivno, vsi pa so vozil z NPH. Pa med njimi ni bilo nebenega, ki bi občutno prekoračil OH.
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

solatko je izjavil:

...vsi pa so vozil z NPH. Pa med njimi ni bilo nebenega, ki bi občutno prekoračil OH.

A jim je v vseh 160 primerih uspelo izmeriti hitrost voznje pred nesreco?
Al pac, ker ni noben od teh izmerjen, se sklepa, da preko omejitve ni sel?

val46 ::

Naš solatko nekaj drugega ne more, noče ali ne zna razumeti. In to je, da je med vsemi temi 160imi nesrečami se končalo le z materialno škodo. Če bi en od teh vozil še kakih 10,20km/h več, ali morda še celo precej več in s tem prekoračil seveda tudi OH, bi bile posledice neprimerljivo hujše! To mu jaz dopovedujem že kaki dve, tri leta, pa še kar ne more dojet, da temu ni tako.

solatko ::

ZveeZ - Tako je, se pa vidi po posledicah, približno kakšna hitrost je bila in ni bilo nobenega obvestila o kakšnem res presežnem razbijanju, ki bi sledilo veliki prekoračitvi OH.

val46 - Povpašaj na urgenci in čez nekaj dni na Soči, če je bila res samo materialna škoda. Jaz ti pa dopovedujem, da hitrejša vožnja na prazni AC ni nevarna, razen za voznika. Ni nesreč, ni intervencij, ni posledic, je pa kak visok račun in pike.
Delo krepa človeka

solatko ::

.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

c23po ::

Glede selektivnega spoštovanja cpp - samo danes do 19h je policila obravnavala 160 prometnih nesreč, torej je najmanj 160 voznikov, predpise uporabila selektivno, vsi pa so vozil z NPH. Pa med njimi ni bilo nebenega, ki bi občutno prekoračil OH (opomba: to si je Solatko izmislil, nima podatkov).


Saj o tem trobim. Ne smemo si izbirati predpisov, ki jih bomo kršili. Veliko voznikov si je danes to privoščilo. 160 budal je ugotovilo, da to ni pametno.

Svetuješ nam, da hitra vožnja po avtocesti ni nevarna, policija pa pravi "Hitrost ubija!" Komu naj verjamem? Tebi ali policiji? Ko me bodo izmerili in kaznovali, boš ti primaknil za polovičko?

Verjetno gre tukaj za podli naklep. Pumpaš temperamentne naivneže, da vozijo prehitro in upaš, da se bodo policaji ukvarjali z njimi ter spregledali tvojo "PH". Ok folk! Vozite prehitro, zaščitite Solatka pred policijo! Plačujte!

Edit: Skoraj bi pozabil onega, ki trdi, da so Provide naštimane na 170 km/h. Še eden z enakimi naklepi. Provide niso "naštimane". Posnamejo vse, tudi počasne. Za postopek se odločijo se policaji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

val46 ::

solatko je izjavil:

ZveeZ - Tako je, se pa vidi po posledicah, približno kakšna hitrost je bila in ni bilo nobenega obvestila o kakšnem res presežnem razbijanju, ki bi sledilo veliki prekoračitvi OH.

val46 - Povpašaj na urgenci in čez nekaj dni na Soči, če je bila res samo materialna škoda. Jaz ti pa dopovedujem, da hitrejša vožnja na prazni AC ni nevarna, razen za voznika. Ni nesreč, ni intervencij, ni posledic, je pa kak visok račun in pike.


Evo Solatko...v enem postu se sam sebe demantiraš! Prvo praviš da ni bilo nobenih posledic, potem pa mene nagovarjaš, da naj povprašam na urgenci? Pa se ti zavedaš, da če bi nekdo vozil 200 na uro in se nekam zaletel, ne bi sploh potreboval klicat na urgenco, ker bi že novinarji napisali, da je podlegel poškodbam tak voznik? To ti jaz dopovedujem non stop!

solatko ::

c23po - Policije še nisem slišal govoriti, da hitrost ubija, saj sami velikokrat to prvino uporabljajo na intervencijskih vožnjah. Če bi ubijala hitrost, verjemi, policaji na nesrečo ali rop,... nebi hiteli ampak lepo po omejitvah.:D To večina trdijo novinarji in nepoznavalci.

val46 - Ko se bo to zgodilo, bomo komentiral, zakaj je nekdo na neprimernem mestu in neprimerni situaciji vozil 200+ in se zaletel, vedno beremo samo o hitrostih, ki so jih izmerile kamere ali radar in pri tem ni kakšnega katastrofalnega nadaljevanja o mrtvih in pohabljenih, kar je dnevno pri voznikih, ki se zaletavajo, kljub temu, da so vozili v skladu z OH, nimajo pa pojma o PH, tako kot nekateri razpravljalci tukaj. Če policaji ob prekoračitvi hitrosti na nujni vožnji nebi uporabljali termina PH, bi večkrat brali o mrtvih policajih na nujni vožnji. To vam razlagam jaz, prilagojena hitrost glede na razmere je najvažnejša kategorija v prometu, ki preprečuje prometne nesreče. Kako do tega priti pa je drugo vprašanje, s katerim se v razvitem prometnem svetu ukvarja kar nekaj služb in ministrstev, ne samo policija pri lovljenju prehitrih. Tudi slab kirurg ima svoje parcele na lokalnem britofu, odličen pa cel kup hvaležnih pozdravljenih pacientov.
Delo krepa človeka

delavec44 ::

solatko je izjavil:

c23po - Policije še nisem slišal govoriti, da hitrost ubija, saj sami velikokrat to prvino uporabljajo na intervencijskih vožnjah. Če bi ubijala hitrost, verjemi, policaji na nesrečo ali rop,... nebi hiteli ampak lepo po omejitvah.:D To večina trdijo novinarji in nepoznavalci.


Prvi zadetek na googlu (od mnogih):
https://www.policija.si/medijsko-sredis...

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Jaz sem "obupal" mu karkoli dopovedat. Naj se kdo drug ukvarja s solatkom.

mirator ::

Nisi edini.
Je pa zanimivo, kako mu vedno nasedate.
Brez skrbi, da je solatkotu vse jasno, samo neznasko ga osrečuje, da mu na vsak način želite dopovedati, kar sam dobro ve.

solatko ::

Čemu bi se sploh jaz ukvarjal z vami - lepo piše - HITROST ubija - zaradi NEPRILAGOJENE HITROSTI se je zgodilo toliko in toliko nesreč. Ja NPH ubija in to vam dopovedujem nekaj let tudi jaz pa se vas ne da prepričat, ker enostavno ne veste, kaj ta termin pomeni in da je za vsakega voznika, na isti relaciji drugačna ob drugačnih razmerah, drugem vozilu, slabem počutju,... in za vsakega voznika individualna kategorija. Policija že od nastanka prometa in prvih žrtev prometnih nesreč opozarja na NEPRILAGOJENO HITROST!!!!!!!!!!!!!!!!!
Samo NPH je tista, zaradi ketere moramo plačevati zavarovanje vozila, zaradi česar si kupujete kasko vsako leto,.....
Delo krepa človeka

matic492 ::

Dejansko ima DELNO prav Solatko, ker neprilagojena hitrost ne pomeni vedno prekomerna. Če se nekdo vključi z 30 km/h na avtocesto in se za njim vsi razkantajo je še vedno vzrok nesreče neprilagojena hitrost.

Vi mu pa hočete dopovedat, da je hitrost višja od omejitve, vedno neprilagojena (zaradi zakona - tudi če v praksi NI).

There, all done, a lahko zdej nehate debatirat o eni in isti stvari hehe :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

c23po ::

maticb492: Ne. Hočemo mu povedati, da je razlagati o prilagojeni (ali neprilagojeni) hitrosti čisto brezveze, če ni sposoben definirati meje.
Gre za zavajanje nadobudnežev, naj plačujejo za prekrške kakor bi se Solatko brezskrbno vozil "malo čez predpise, a še vedno znotraj PH".

Solatko:
- Kje piše " HITROST ubija - zaradi NEPRILAGOJENE HITROSTI"?
- Delavec44 ti je našel vir. To, da ti nisi slišal poicije govoriti ni argument. Bo, ko boš navedel vir.

matic492 ::

Dejstvo je, da nas večina vozi preko omejitev (jaz za sebe ne bom trdil, da se držim omejitev, ker se jih ne, razen po mestu in coni 30), tako da je njegov argument v praksi logičen... po mariborskih vpadnicah je omejitev 70, pa se vozimo v koloni skupaj z policaji 90, pa nobenga ne ustavijo. Oziroma mene je enkrat provida ustavila, ampak šele ko sem bil na 105 km/h, prej je pa vozil za mano v koloni 90 in me ignoriral, še posnetek provide (ki mi ga je pokazal) je začel snemat šele kasneje. Na avtocesti sem že z 160 prehitel policijske avte, in pri 160 so oni mene prehitel (brez lučk).

Tako da Solatko ima pač praktičen pogled - ja - teoretično je VSE nad omejitvijo neprilagojena hitrost, v praksi pa tudi policaji ne kaznujejo vsakega, ki gre 10 čez.

Sploh pa močno, zelo močno, dvomim, da se vsi, ki se tu kregate z solatkom vedno in v vseh situacijah držite omejitve +5km/h.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

c23po ::

maticb492, vse drži.
Vendar: padel si na Solatkovo finto. Enkrat govori o neprilagojeni hitrosti, drugič o omejitvi. Pri tem spretno maipulira in vsakič spelje pogovor na svojo agendo.

Verjetno se boš strinjal, da tvoja izbira predpisov, ki se jih boš držal ni nujmo moja izbira. Jaz si lahko izberem pivo preveč, nekdo drug prehitevanje čez polno črto, tretji vožnjo po AC v nasprotni smeri... In zato imamo policaje. Ti so takšni kot so: obnašajo se kot šerifi, samo kasirajo, kot pizde merijo ravno tam, kjer vsi vozimo prehitro, baje so tudi podkupljivi prasci (čeprav za to potrebuješ še enega prašiča), a bi brez njih bilo šele veselo!

Edit: Provide - seveda! Ne smejo snemati vsepovprek, ampak le takrat, ko to potrebujuejo za dokazovanje prekrška. Poudarek je na prstu policaja, ki požene snemalnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

matic492 ::

Jap, no saj ravno zato debata sploh nima smisla, razen če debatiramo o specifičnih praktičnih primerih.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

c23po ::

Praktični primer, oz. posledica Solatkove agende je povprečni voznik na slovenski AC, ki na tem forumu začne zgodbo: "Vozim se po AC čisto normalno, 145 km/h, ko me nek talent z desne posili in celih 10 minut vozi 120 po prehitevalnem..."
To, stanje duha je problem in ne hitrost na prazni AC - dokler slednja ne postane najprej navada, potem pa "pravica". Najslabše je, da jo nekateri imajo za prirojeno, naravno pravico. Začnejo pisati (seveda, tudi voziti) s paradigmo: "Zakaj se jaz ne morem od Lendave do Ljubljane voziti tako hitro kot jaz hočem?"

mirator ::

c23po je izjavil:

Praktični primer, oz. posledica Solatkove agende je povprečni voznik na slovenski AC, ki na tem forumu začne zgodbo: "Vozim se po AC čisto normalno, 145 km/h, ko me nek talent z desne posili in celih 10 minut vozi 120 po prehitevalnem..."
To, stanje duha je problem in ne hitrost na prazni AC - dokler slednja ne postane najprej navada, potem pa "pravica". Najslabše je, da jo nekateri imajo za prirojeno, naravno pravico. Začnejo pisati (seveda, tudi voziti) s paradigmo: "Zakaj se jaz ne morem od Lendave do Ljubljane voziti tako hitro kot jaz hočem?"

Res ne razumem, nekaj postov prej sem zapisal sledeče:
Je pa zanimivo, kako mu vedno nasedate.
Brez skrbi, da je solatkotu vse jasno, samo neznasko ga osrečuje, da mu na vsak način želite dopovedati, kar sam dobro ve.

Pa nič. Torej sami troli s solatkotom skupaj. Pa dajte si že enkrat (razen, če tudi vas kot solatkoja, trolanje usrečuje) dopovedat, da na cesti nikoli nismo sami in se srečujemo z ekstremi, na eni strani z narcisoidnimi psihopati z miselnostjo, da jih divjanje po cesti naredi človeka in na drugi strani s pravičniki, ki preprosto želijo s svojo počasno vožnjo spametovati divjake. Tako eni kot drugi so za promet izredno nevarni.

c23po ::

A ni jasno, da sploh ni važno ali je Solatku jasno?
Kdo govori o počasni vožnji? Zakaj je 15+ OK, 10- pa ne?
Kdo govori o spametovanju?
Zakaj bi naj bili troli v temi o talentih na cesti?
Zakaj bi naj tisti, ki spoštuje predpise bil nevaren?

val46 ::

mirator je izjavil:

c23po je izjavil:

Praktični primer, oz. posledica Solatkove agende je povprečni voznik na slovenski AC, ki na tem forumu začne zgodbo: "Vozim se po AC čisto normalno, 145 km/h, ko me nek talent z desne posili in celih 10 minut vozi 120 po prehitevalnem..."
To, stanje duha je problem in ne hitrost na prazni AC - dokler slednja ne postane najprej navada, potem pa "pravica". Najslabše je, da jo nekateri imajo za prirojeno, naravno pravico. Začnejo pisati (seveda, tudi voziti) s paradigmo: "Zakaj se jaz ne morem od Lendave do Ljubljane voziti tako hitro kot jaz hočem?"

Res ne razumem, nekaj postov prej sem zapisal sledeče:
Je pa zanimivo, kako mu vedno nasedate.
Brez skrbi, da je solatkotu vse jasno, samo neznasko ga osrečuje, da mu na vsak način želite dopovedati, kar sam dobro ve.

Pa nič. Torej sami troli s solatkotom skupaj. Pa dajte si že enkrat (razen, če tudi vas kot solatkoja, trolanje usrečuje) dopovedat, da na cesti nikoli nismo sami in se srečujemo z ekstremi, na eni strani z narcisoidnimi psihopati z miselnostjo, da jih divjanje po cesti naredi človeka in na drugi strani s pravičniki, ki preprosto želijo s svojo počasno vožnjo spametovati divjake. Tako eni kot drugi so za promet izredno nevarni.


Ravno zato, ker solatko je že večkrat povedal, da počne ravno to! Enkrat mu ni problem vozit 200 na uro po AC, ker mu tako paša, drugič mu pa ni problem igrati vaškega šerifa in jeb.t ljudi z vožnjo 20 na uro in potem takega človeka še učit na parkirišču, kako se pravilno vozi! Če se zna jezit na vse počasnejše od njega, le kako da se mu ne umaknejo, zakaj se on v tistem primeru ni umaknil tistemu zadaj, ki je eventuelno hotel iti hitreje, kot je vozil on?

Tidule ::

Zato, ker mu je tretje oko in prst v riti povedalo, da je to nujen ukrep za zagotovitev varnosti v prometu.

Mato989 ::

c23po je izjavil:

A ni jasno, da sploh ni važno ali je Solatku jasno?
Kdo govori o počasni vožnji? Zakaj je 15+ OK, 10- pa ne?
Kdo govori o spametovanju?
Zakaj bi naj bili troli v temi o talentih na cesti?
Zakaj bi naj tisti, ki spoštuje predpise bil nevaren?


V osnovi je dejansko tako da so CPPji ki omejujejo hitrost in forsirajo vestne voznike z bremzanjem in pospeševanjem velik vir dodatnih izpustov...

Nič ni bolj neumnega kot ko vidim ravnico kjer je omejitev 90 potem pa omejitev 60 pri avtobusni postaji in nato čez 15m spet 90 naprej... NIKOGAR nikjer ampak po CPPjih bi moral po bremzi stisnit in potem pospeševat... in to ustvari izpuste, ker mečeš kinetično energijo v luft...

To okoljevarstveniki seveda ne pomislijo.

Čimbolj bi morala bit konstantna smiselna hitrost dovolj visoka da je enostavno vozit (tam 80km/h) takrat je poraba minorna

Ne pa te vasi 50km pa 60km pa 70km...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Ahim ::

Mato989 je izjavil:

Čimbolj bi morala bit konstantna smiselna hitrost dovolj visoka da je enostavno vozit (tam 80km/h) takrat je poraba minorna

Ne pa te vasi 50km pa 60km pa 70km...

Od Loke do Kranja so te uslisali, lahko gres konstantno 50 prakticno celo pot :))

IgorCardanof ::

Po moji teoriji so omejitve take kot so iz vec razlogov:

Prvi razlog je to, da mora omejitev omogocat varno voznjo tudi se najbolj invalidnim voznikom na cesti. Jasno je, nekateri vozijo bolje, drugi slabse. In omejitev mora omogocat varno voznjo tudi tisti najslabsi skupini voznikov. Lahko bi imeli cesto, kjer se 80% voznikov brez problema vozi 90, ampak 20% pa nikakor ne. V tem primeru moras to omejitev zmanjsat.

Drugi razlog je pa "Priming". Ce imas ti omejitev 40 z avtoceste, se bo folk pocutil, da je ful hitr ce potem dejansko tu vozi 60. Ce pa bi bila recimo omejitev 60, bi pa folk psiholosko isto vozil malo cez omejitev in bi recimo vozil 70-80.

Tako da zakljucek je, da je popolnoma korektno voziti do neke mere preko omejitve, ker so te omejitve namerno postavljene nizje kot dejansko cesta omogoca.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

IgorCardanof je izjavil:

Po moji teoriji so omejitve take kot so iz vec razlogov:

Prvi razlog je to, da mora omejitev omogocat varno voznjo tudi se najbolj invalidnim voznikom na cesti. Jasno je, nekateri vozijo bolje, drugi slabse. In omejitev mora omogocat varno voznjo tudi tisti najslabsi skupini voznikov. Lahko bi imeli cesto, kjer se 80% voznikov brez problema vozi 90, ampak 20% pa nikakor ne. V tem primeru moras to omejitev zmanjsat.

Pozabljaš na vse ostale udeležence v prometu, domače živali, divjad, stanje vozišča, onesnaževanje z izpusti in hrupom... Razmišljaš samo o voznikih.

mirator ::

c23po je izjavil:

A ni jasno, da sploh ni važno ali je Solatku jasno?
No vidiš. Zakaj ga pa potem še kar naprej prepričuješ.

Kdo govori o počasni vožnji? Zakaj je 15+ OK, 10- pa ne?
Ne eno, ne drugo ni OK. Samo tisti, ki zagovarjate počasnejšo vožnjo, preprosto pozabljate, da se je na primernem mestu treba tistim, ki vas dohitevajo, umakniti.

Kdo govori o spametovanju?
Mišljeno je spametovanje v primeru, da nekdo vozi pod omejitvijo in se ne želi umakniti, niti ko ima za to prostor oz. na AC se ne vrne na vozni pas, čeprav je to možno. In pogosto se taki vozniki gredo policaje, češ saj ne smeš voziti hitreje.

Zakaj bi naj bili troli v temi o talentih na cesti?
Zato, ker ves čas trobite eno in isto.

Zakaj bi naj tisti, ki spoštuje predpise bil nevaren?
Ne vem od kod si to pobral. Če voziš skladno s predpisi, potem voziš znotraj OH in se, ko je možno umikaš hitrejšim in na ta način nikakor nisi nevaren.

In kar se tiče še solatkota, za katerega sem že večkrat zapisal, da je trolmaker, pač ugotavljam da rad draži sogovornike s svojo nadnaravno sposobnostjo, nekoliko svoje izjave prireja, kakorkoli mu že prav pride pa čeprav negira samega sebe, velikokrat replicira z istim argumentom, kot je bilo replicirano njemu, se ostavi v vlogo profesorja prometa, kjer smo vsi ostali nevedni učenci, itd. Je pa res, da ko se pojavi, temo poživi.

solatko ::

c23po - Še vedno trdno po doktrini, če prav prilagojena hitrost pomeni samo to, da moraš vozilo v vsakem trenutku obvladat, ravno tako moraš prilagodit hitrost razmeram na cesti, stanju in vrsti vozila, svojem počutju in znanju, kje pa vidite pravičniki kakršno koli povezavo z administrativnimi ukrepi pa vidite samo pravičniki. Po vaše vsa vozila na nujni vožnji, ki zelo presegajo ADMINISTRATIVNO OH, ne morejo vozit s PH. Čudno, da ne povzročijo veliko več nesreč.
Ti enostavno ne moreš dojet, da tvoja prilagojena hitrost, nikoli ni enaka moji ali enaka drugim voznikom, ki so slabše ali bolje usposobljeni, imajo avto, ki enostavno zmore več, ima boljši način ustavljanja,.....
10- je lahko oviranje prometnega toka, kar je PREKRŠEK. Lahko voziš tudi samo 100, vendar moraš opazovati promet zadaj in se umaknit, ko se za teboj pojavijo hitrejši in prehitevalni pas je za prehitevanje in ne parkirni prostor, kjer se boš zaradi bolj gladke podlage, vozil 100, desni pas pa prazen.

maticb492 - Teoretično in praktično je PH takrat, ko imaš promet pod nadzorom in lahko kadarkoli varno ustaviš, torej v situacijah, ki so predvidljive. Ni pa prilagojena hitrost vedno takrat, ko se ti nič ne zgodi, imel si samo srečo, da ni bilo neke kritične situacije, v kateri bi sam spoznal, da tvoja hitrost, kljub tvojemu prepričanju, ni bila prilagojena, torej si svoje sposobnosti precenil.

val46 - V obeh primerih to počnem varno, ko grem 200+ skrbim za eventualen promet spredaj in hitrost pravočasno znižam, v drugem primeru znižam hitrost zaradi moje varnosti in varnosti tistega zadaj, ki ne pozna termina varnostna razdalja, nima to veze s policijo, je le posledica, da je drugi pas zaseden, sicer bi šel oni zadaj po desni mimo ali bi se jaz umaknil na desni pas, oba sta enakovredna. Je to preveč za razumet?

Tidule - ali pa zato, ker ti nimaš pojma o čem je govor.

mirator - Zakaj bi trolal, ko vas prepričujem osnove prilagojene hitrosti? Vožnja preko OH je prekrše, samo ne pa to nujno vožnja z neprilagojeno hitrostjo in samo v tem delu, ne pridemo skupaj. Neprilagojena hitrost je vedno, ko vozila ne obvladaš, ne glede na omejitev in hitrost, saj morajo tudi tisti, ki iz različnih vzrokov (tudi dovoljeno) vozijo hitreje, voziti s svojemu znanju in razmeram prilagojeno pa če je to 10 ali 300 (kar naj bi bilo legalno omogočeno AC prometni policiji).
Delo krepa človeka

Tidule ::

Ne eno, ne drugo ni OK. Samo tisti, ki zagovarjate počasnejšo vožnjo, preprosto pozabljate, da se je na primernem mestu treba tistim, ki vas dohitevajo, umakniti.

zdaj pa najdi enega, ki zagovarja počasno vožnjo. Ko boš iskal se ti bo mogoče posvetilo, da v tej debati primarno sodelujejeta dve skupini. Ljudje, ki trdijo, da je treba spoštovat vse prometne predpise in da posameznik nima pravice sam odločat o tem katere predpise bo kršil in kreteni, ki svojo nesposobnost in kršenje prometnih predpisov zagovarjate s slaboumnim podtikanjem kot je tole o zagovarjanju počasne vožnje.

Vožnja preko OH je prekrše, samo ne pa to nujno vožnja z neprilagojeno hitrostjo in samo v tem delu, ne pridemo skupaj.

Ta idiotizem smo že davno razčistili. PH je jasno definiran termin v prometni zakonodaji, ki je edina relavantna v tej debati. Vse ostalo so blodnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

HolyFuck1 ::

PH je jasno definiran termin v prometni zakonodaji, ki je edina relavantna v tej debati. Vse ostalo so blodnje.


Lahko priložiš definicijo tega termina? Prosim te.

Tidule ::

Ljudje, ki niti Zakona o pravilih cestnega prometa niste prebrali, pa res niste kompetntni, da serjete po temi.

c23po ::

mirator je izjavil:

c23po je izjavil:

A ni jasno, da sploh ni važno ali je Solatku jasno?
No vidiš. Zakaj ga pa potem še kar naprej prepričuješ.

Kdo govori o počasni vožnji? Zakaj je 15+ OK, 10- pa ne?
Ne eno, ne drugo ni OK. Samo tisti, ki zagovarjate počasnejšo vožnjo, preprosto pozabljate, da se je na primernem mestu treba tistim, ki vas dohitevajo, umakniti.

Kdo govori o spametovanju?
Mišljeno je spametovanje v primeru, da nekdo vozi pod omejitvijo in se ne želi umakniti, niti ko ima za to prostor oz. na AC se ne vrne na vozni pas, čeprav je to možno. In pogosto se taki vozniki gredo policaje, češ saj ne smeš voziti hitreje.

Zakaj bi naj bili troli v temi o talentih na cesti?
Zato, ker ves čas trobite eno in isto.

Zakaj bi naj tisti, ki spoštuje predpise bil nevaren?
Ne vem od kod si to pobral. Če voziš skladno s predpisi, potem voziš znotraj OH in se, ko je možno umikaš hitrejšim in na ta način nikakor nisi nevaren.

In kar se tiče še solatkota, za katerega sem že večkrat zapisal, da je trolmaker, pač ugotavljam da rad draži sogovornike s svojo nadnaravno sposobnostjo, nekoliko svoje izjave prireja, kakorkoli mu že prav pride pa čeprav negira samega sebe, velikokrat replicira z istim argumentom, kot je bilo replicirano njemu, se ostavi v vlogo profesorja prometa, kjer smo vsi ostali nevedni učenci, itd. Je pa res, da ko se pojavi, temo poživi.


Like this!
Brat moj, začel si problematizirati vsako od mojih vprašanj, ne da bi jih prebral in razumel v celoti. Sploh nisem spraševal. Povedal sem,:
- Da sploh ni važen Solatko. Pomembno je, kako se vsi skupaj obnašamo v prometu. Solatka ne prepričujem (Sizifovo delo!), ampak kritiziram vse tiste, ki so takšno obnašanje povzeli kot način obnašanja na cesti.
- Sploh ne govorim o počasni vožnji (niti mislim počasi voziti). Nekateri pa imajo težavo s tem, da vse, kar je pod +15 imajo za počasno in iz nezanega to pričakujejo tudi od drugih. Osebno menim, da je -15 ravno tako dobro kot +15. Na prehitevalnem, seveda!
- Sploh ne mislim nikogar spametovavati! Vozim po predpisih z odštevkom lastne ocene varnosti (=Solatko, PH!). Vse ostalo je v glavi tistega za menoj. Tako enostavno je! Če bi te, brat moj, vprašal: koliko točno pod omejitvijo je (po tvoje) še dovoljeno voziti po prehitevalnem in zakaj točno toliko, bi znal odgovoriti? Bi verjel, da mi sploh ne pade na pamet se iti policaja? Verjemi: se ne. Gladko se mi jebe, če se nekdo za menoj kaj uči ali telefonira. Samo mir naj da!
- V tej temi vsi trobimo eno in isto. "Talenti" na cestah ravno tako. Ker se pač ne gremo policajev na cesti, poizkušamo v tej temi. Upam, da jutri nekom, ko me dohiti s 120 na prehitevalnem, kapne, da je to lahko OK. Je s tem kaj narobe?
- Res ne razumeš, da se, ko vozim skladno s predpisi, umaknem hitrejšim takoj, ko je to možno? Se pa to včasih ne zgodi nemudoma (po oceni hitrejšega) ampak takrat, ko se meni zdi, da je to varno? Zakaj bi njegovo "nemudoma" bilo bolje od mojega "varno"?
- Res ni jasno, da svet ni bipolaren? Da nismo samo "temperamentni" in "počasneti"? Da nas je še kup "pametnih", "previdnih", "smotrnih", pa tudi "zasanjanih", če tako hočeš. In, seveda, tudi "zasanjani" so in bodo na cesti, ker niso "zasanjani" po svoji izbiri, ampak se prevažajo v službo, po nakupih in po otroke. Tudi za nih moramo poskrbeti.

Poskusi se, točko po točko, ne strinjati z menoj upoštevaje, da indikator hitrosti mojega avtomobila kaže 10% manj, indikator tvojega 10% več in sta oba homologirana.

Pithlit ::

Verjetno je jasno da so 'solatkoti' tisti "talenti na cesti" iz naslova teme.
Life is as complicated as we make it...

c23po ::

Solatko je napisal, jaz bom samo podčrtal tisto, kar ni res ali si je izmislil:

c23po - Še vedno trdno po doktrini, če prav prilagojena hitrost pomeni samo to, da moraš vozilo v vsakem trenutku obvladat, ravno tako moraš prilagodit hitrost razmeram na cesti, stanju in vrsti vozila, svojem počutju in znanju, kje pa vidite pravičniki kakršno koli povezavo z administrativnimi ukrepi pa vidite samo pravičniki. Po vaše vsa vozila na nujni vožnji, ki zelo presegajo ADMINISTRATIVNO OH, ne morejo vozit s PH. Čudno, da ne povzročijo veliko več nesreč.
Ti enostavno ne moreš dojet, da tvoja prilagojena hitrost, nikoli ni enaka moji ali enaka drugim voznikom, ki so slabše ali bolje usposobljeni, imajo avto, ki enostavno zmore več, ima boljši način ustavljanja,.....
10- je lahko oviranje prometnega toka, kar je PREKRŠEK. Lahko voziš tudi samo 100, vendar moraš opazovati promet zadaj in se umaknit, ko se za teboj pojavijo hitrejši in prehitevalni pas je za prehitevanje in ne parkirni prostor, kjer se boš zaradi bolj gladke podlage, vozil 100, desni pas pa prazen.

maticb492 - Teoretično in praktično je PH takrat, ko imaš promet pod nadzorom in lahko kadarkoli varno ustaviš, torej v situacijah, ki so predvidljive. Ni pa prilagojena hitrost vedno takrat, ko se ti nič ne zgodi, imel si samo srečo, da ni bilo neke kritične situacije, v kateri bi sam spoznal, da tvoja hitrost, kljub tvojemu prepričanju, ni bila prilagojena, torej si svoje sposobnosti precenil.

val46 - V obeh primerih to počnem varno, ko grem 200+ skrbim za eventualen promet spredaj in hitrost pravočasno znižam, v drugem primeru znižam hitrost zaradi moje varnosti in varnosti tistega zadaj, ki ne pozna termina varnostna razdalja, nima to veze s policijo, je le posledica, da je drugi pas zaseden, sicer bi šel oni zadaj po desni mimo ali bi se jaz umaknil na desni pas, oba sta enakovredna. Je to preveč za razumet?

Tidule - ali pa zato, ker ti nimaš pojma o čem je govor.

mirator - Zakaj bi trolal, ko vas prepričujem osnove prilagojene hitrosti? Vožnja preko OH je prekrše, samo ne pa to nujno vožnja z neprilagojeno hitrostjo in samo v tem delu, ne pridemo skupaj. Neprilagojena hitrost je vedno, ko vozila ne obvladaš, ne glede na omejitev in hitrost, saj morajo tudi tisti, ki iz različnih vzrokov (tudi dovoljeno) vozijo hitreje, voziti s svojemu znanju in razmeram prilagojeno pa če je to 10 ali 300 (kar naj bi bilo legalno omogočeno AC prometni policiji).


Sme nekdo, ki napiše 30% neresnic ali izmišljotin zahtevati, da ga upoštevamo?

Tisto poudarjeno pa bomo še citirali valikokrat! Kdo je že trdil, da je perfektni voznik (s poudarkom na PH), ker se mu ni nikoli ni nič zgodilo?

mancini ::

Ker se ni nič zgodilo in tip ful obvlada vozilo, skoraj kot da bi bil Solatkov sin
https://www.zurnal24.si/slovenija/srhlj...

Vozil je pač po svojih sposobnostih, a je tako

val46 ::

Ni bil on. Sin od Solatkota najbrž nima več izpita...je pokasiral vse pike od Solatkota, tko da je gotof z vožnjo :)

matic492 ::

Eh, tip brez jajc, čakal je da se mu umaknejo, če bi bil pravi bi jih lepo zrinil dol s ceste :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

ZveeZ ::

matic492 je izjavil:

Eh, tip brez jajc, čakal je da se mu umaknejo, če bi bil pravi bi jih lepo zrinil dol s ceste :))

Je pac vozil prilagojeno.
Verjetno solatko s sinovim avtom:)

blay44 ::

Un čivil je res mal bolan. Ampak, da pa policajska opica
ogroža ostale udeležence v prometu?
Če bi bili v pravni državi bi morala dobiti oba isto kazen.
Gremo kar v francosko/ameriško smer.

HolyFuck1 ::

HolyFuck1 je izjavil:

PH je jasno definiran termin v prometni zakonodaji, ki je edina relavantna v tej debati. Vse ostalo so blodnje.


Lahko priložiš definicijo tega termina? Prosim te.

Tidule ::

Se mi je zdelo, da bo zakon prekompleksno ctivo zate.
ZPrCP; 45. Clen.; 1. Odstavek

HolyFuck1 ::

Tidule je izjavil:

Se mi je zdelo, da bo zakon prekompleksno ctivo zate.
ZPrCP; 45. Clen.; 1. Odstavek

Jaz tukaj ne vidim omejitve hitrosti, razen če mi pomagaš izbrskati še definicijo tehničnih in drugih lastnosti ceste.
Solatko ima prav, 100%.

predi ::

Vrzi uč na na 27. člen. Pa na 98. In na vse ostale. Hkrati. Ni važno kaj pravi pravilo, če je to kar pravi v nasprotju s prometno signalizacijo.

VelkBla ::

blay44 je izjavil:

Un čivil je res mal bolan. Ampak, da pa policajska opica
ogroža ostale udeležence v prometu?
Če bi bili v pravni državi bi morala dobiti oba isto kazen.
Gremo kar v francosko/ameriško smer.


Svašta kakšen način razmišljanja.
««
252 / 307
»»