» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
251 / 308
»»

c23po ::

m0LN4r je izjavil:

...
Znamka niti ni tako vazna, vazno je podvozje in kaj je pod havbo.
Lahko bi bil tudi AMG A45 ali Audi RS3, bolj tezko pa bo 130 konjska toyota sla 200, tako dolge ravnice na slovenski AC ni 😆

Očitno je najbolj važno, ali se to dogaja "tam gori", ali "tukaj doli". Važno je poudariti, da v Sloveniji schlecht.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

cvalsr ::

Znamka niti ni tako vazna, vazno je podvozje in kaj je pod havbo.

Tako mislijo tisti, ki imajo hud primankljaj najvažnejšega - vsebine lobanje.

m0LN4r ::

Nevem ce bi ti verjel, da za avto, kjer je leasing 1200€ na mesec in 300€ za vzdrzevanje, da imas pomanjkanje v lobanji. Al cenovno se visje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

c23po - Po PH moraš imeti vse pod nadzorom, zbranost, predvidevanje,...., torej ne smeš in ne moreš spregledat nič, če si kaj spregledal, ne voziš s PH, popolnoma enostavno.

m0LN4r - Pri športnikih, raznih hitrih bogataših, dealerjih,... je to pomanjkanje v glavi, kar pogost pojav, so pač pri eni stvari experti, pri vseh drugih pa poden.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Seveda, ampak denar ne pade iz neba ane.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matic492 ::

Jaz imam pa dashcam posnetek prehitevanja čez 2 polne črte, pa tip ni v Bemtiveju ampak Golfu :))



Kako pa tem pravite?

Sigurno si je sam sposodu Golfa, pa ima doma dejansko Bemtiveja.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

delavec44 ::

Saj tudi golf je lahko, ampak obvezno GTI. Poor man's BMW.

matic492 ::

Je bil kar R hehe.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

delavec44 ::

MrStein je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Kje si pa ti vidu 60?
Kolimor se spomnim je 60 na zožitvah 80 pa v rumenih spurah.

80 je redkost.
Bom posnel naslednjič.


Zgleda je 60 res standard.

https://www.policija.si/medijsko-sredis...

Ob tem so policisti Specializirane enote za nadzor prometa v okviru nadzora na avtocesti merili tudi hitrost. Na cestnem odseku, kjer potekajo dela, so ugotovili 33 prekoračitev hitrosti. Najvišja izmerjena hitrost je bila 139 km/h ob omejitvi 60 km/h.

m0LN4r ::

matic492 je izjavil:

Jaz imam pa dashcam posnetek prehitevanja čez 2 polne črte, pa tip ni v Bemtiveju ampak Golfu :))



Kako pa tem pravite?

Sigurno si je sam sposodu Golfa, pa ima doma dejansko Bemtiveja.

Ce bi se peljal 200 po avtocesti z Golfom, pac te moram razocarat, ne prides v medije. Tam je polek hitrosti pomembna se znamka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Po PH moraš imeti vse pod nadzorom, zbranost, predvidevanje,...., torej ne smeš in ne moreš spregledat nič, če si kaj spregledal, ne voziš s PH, popolnoma enostavno...


Kako ima normalen človek pod nadzorom predvidevanje? Kako to gre? Se odločiš, da boš sedaj predvideval, pozneje pa zavestno to nehaš početi? In ali ni to malo logično nesmiselno: če si uzrl, da si nekaj spregledal, potem tega pravzaprav nisi spregledal, saj to vidiš. Mogoče pa vsakič obstaja možnost, da si kaj spregledal, vendar tega nisi uzrl in dejansko sploh ne veš, da si spregledal. Kako naj vem, da nisem spregledal Solatka, ki ni spregledal, da sem ga spregledal, in je poskrbel zame na cesti? Mislim, da nisem ničesar spregledal, pa sem. Mislim, da sem odličen voznik, pa nisem...
Čisto zbegan sem, zato se bom vrnil na začetek z vprašanjem: Solatko, če prav razumem bom čisto dober voznik, če bom med vožnjo vedno rinil višje raziskujoč kje je meja, če se mi pri tem nič ne zgodi? Je to ta nasvet?

IgorCardanof ::

delavec44 je izjavil:

MrStein je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Kje si pa ti vidu 60?
Kolimor se spomnim je 60 na zožitvah 80 pa v rumenih spurah.

80 je redkost.
Bom posnel naslednjič.


Zgleda je 60 res standard.

https://www.policija.si/medijsko-sredis...

Ob tem so policisti Specializirane enote za nadzor prometa v okviru nadzora na avtocesti merili tudi hitrost. Na cestnem odseku, kjer potekajo dela, so ugotovili 33 prekoračitev hitrosti. Najvišja izmerjena hitrost je bila 139 km/h ob omejitvi 60 km/h.


Nevem kaksen je ta cestni odsek in ali je omejitev 60 res upravicena. Sem pa ravno danes peljal vec kot 110 v 60 na vzhodni obvoznici, ker tiste 60km/h omejitve pa res ne razumem za koga je. Pa tudi vsi ostali so vozili vsaj 90+
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Jaz tudi po vzhodni. Dvakrat. In vsi ostali so bili med 50 in 70 in nihče ni doživel histeričnega napada zato.
Recimo, da je omejitev tudi zaradi delavcev, ki delajo tik ob premikajočih se vozilih. Morajo uživati, ko jih vsako sekundo butne 110 km/h "piš".

LeQuack ::

Pravi voznik nemškega vozila sam presodi koliko je sprejemljiva hitrost, ne pa preko nekih znakov, halo.
Quack !

Horas ::

delavec44 je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Me zanima koliko bi pri nas dobil. Glede na to, da se taki posnetki pojavljajo tudi pri nas.


Na cesti se je istočasno zaradi počene pnevmatike ustavila noseča zvezdnica serije Hollyoaks Frankie Jules-Hough skupaj z dvema sinovoma in nečakom. Ko je voznik zavil, je trčil v odbojno ograjo in se s hitrostjo 148 kilometrov na uro zaletel v avto 38-letne nosečnice.

in to se ne bi zgodilo če bi za take stvari anredili "počivališča" za take primere, počene gume, razne okvare.... odstavni pas ni varen in je nič! ampak jim je škoda nardit na vsaki kilometer odstavne pase z počivališčem. tako kot jim je pri nas blo škoda delat 3. pas. idiocracy.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

IL_DIAVOLO ::

Sem vedel, da ni voznik kriv.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GupeM ::

Horas je izjavil:

in to se ne bi zgodilo če bi za take stvari anredili "počivališča" za take primere, počene gume, razne okvare.... odstavni pas ni varen in je nič! ampak jim je škoda nardit na vsaki kilometer odstavne pase z počivališčem. tako kot jim je pri nas blo škoda delat 3. pas. idiocracy.

Normalno. Če bi za vsakega voznika naredili kar svoj pas z res močnimi in visokimi odbojnimi ograjami, pa sploh ne bi bilo nobenega problema. Razen za tistega, ki bi trčil v takšno ograjo. Ampak tak si je itak sam kriv.

val46 ::

Zakaj ne bi naredili kar za vsakega posameznika teleportirne naprave? Pol težav in problemov na cestah ne bi bilo več! Mislim, eni pa res živijo v svojem "idiocracy" svetu in utopiji. Dajmo uporabljat to kar imamo in tako tako, da bo za vse prav...ne pa tako, kot nekdo misli da je prav in vse ostalo je zanj nepomembno. Prometni znaki so pa tam, da nam povedo kako je prav, ker kot tu na tem portalu vidimo, če jih ne bi bilo, bi pa res bil kaos in bi vsak vozil kot se njemu zljubi!

GupeM ::

val46 je izjavil:

Zakaj ne bi naredili kar za vsakega posameznika teleportirne naprave?

Ker še ne znamo. Sicer pa super ideja.

MrStein ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Sem vedel, da ni voznik kriv.

V primeru težav američani iščejo krivca, japonci pa iščejo rešitev.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Tidule ::

Slovenci pa izgovore.

MrStein ::

Ja, taki pač ste. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

c23po - Predvidevanje - pridobiš z izkušnjami ali terningi vseh mogočih situacij, ki se ti lahko zgodijo v prometu. Ena čisto osnovna, pred avto ti prileti žoga,.... po daljšem času se ulije dež,.... pet vozil naprej se pokažejo zavorne lučke,..... in tega je v prometu kolikor hočeš in večino se da predvidit in, ko pride do tega, pravilno in pravočasno reagirat, za kar pa moraš bit med vožnjo zbran in skoncentriran, kar je zopet ena od količin PH. Če res hočeš izboljšati svoje znanje, se pač izobražuješ, tisto pa kar praviš ti, je pa preizkušanje lastnih zmogljivosti z določenim vozilom. Tudi to gre, vendar na popolnoma prazni cesti, parkirišču,.. kar pa težko najdeš v SLO, v mojih mladih letih je bilo takih odsekov veliko.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Precej pomaga tudi, če je tvoje predvidevanje omejeno na formusko nakladanje. Potem si brez težav perfekten šofer z milijardami kilometer, brez ene napake, ki vidi kar je nevidnega in zagleda tudi najbolj spregledano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

Tidule - Po tvoje ni nobene razlike med voznikom začetnikom in nekom, ki je 30+let vsakodnevno 8+ur na cesti. Z izkušnjami dobiš tudi pri predvidevanju dogodkov na cesti, če misliš da temu ni tako, mi razloži, zakaj morajo mladi vozniki opravljati tečaj varne vožnje (razen zaradi denarja ki kapne v določene žepe)? Ravno zaradi predvidevanja obnašanja vozila v različnih situacijah, predvidevanjem le-teh in reakcijami ob tem.
Sicer pa razloži, kaj je pri konkretnem postu, v realnosti spornega, razen tvojega mnenja.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Seveda je razlika. Tako kot je razlika medtem da se trudiš varno vozit in se zavedaš, da nihče na planetu ni nezmotljiv in tem, da si forumski nakladač, ki si domišlja da ima nadnaravne sposobnosti.

solatko ::

Tidule - Kje in kdaj sem trdil, da sem nezmotljiv, trdim samo to, da vedno vozim v mejah PH in, da se mi zaradi tega, ne more zgoditi prometna nesreča, če poznaš definicijo PH, boš tudi vedel zakaj ne. Ker pa ste nakladači s pomanjkljivim znanjem in nesposobnostjo to svoje neznanje dopolniti pa pač serjete, kar serjete. Jaz zase vem kako vozim in zakaj mi nikoli v življenju ni bilo potrebno zavirat z vso silo, razen na treningih, vi pa ne veste niti kaj vse spada v prilagojeno hitrost. Za varno vozit, se ni potrebno nič trudit, to moraš imet v krvi in se trudiš samo toliko, da ne presegaš svoje PH v celoti, temveč voziš na cca 70%-ih ali manj. Na dirkališčih in treningih pa obvezno preko, da vidiš kaj se ti lahko zgodi v prometu, če se preteraš.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Rofl, kje si trdil da si nezmotljiv? V vsakem fucking postu v tej temi.... Vkljucno v stavku DOBESEDNO za to izjavo. Jao si pa klovn, zdaj pejdi pa naprej video igrice igrat.

c23po ::

Solatko je napisal:
Predvidevanje - pridobiš z izkušnjami ali terningi vseh mogočih situacij, ki se ti lahko zgodijo v prometu. Ena čisto osnovna, pred avto ti prileti žoga,....

Ni mi jasno. Res meniš, da je potrebno obiskovati tečaje, za predvidevanje posledic žoge na cesti? Ali mi pa sugeriraš, da se na tečajih naučiš predvidevati, da bo prišla žoga na cesto? Prosim, razloži mi, da te lažje razumem.

solatko ::

Tidule - Pri prometu moraš biti nezmotljiv, če hočeš biti dober voznik, ne pa lotto, če pade, pade. Nikoli ne vozim na pamet, da bi lahko delal napake.

c23po - Lahko voziš tudi nekaj let po opravljenem izpitu z osebo, ki se v prometu zna obnašat in ve veliko več od tistega, ki je novinec. Taka oseba sproti opozarja na nekatere stvari, ki se lahko zgodijo v določenih situacijah in posledice le te-ga, ni nujno obiskovat tečaje, vseeno pa še nobenmu izobraževanje, tudi v prometu, ni škodilo. Jaz še sedaj, kljub mnogo zimam, ki sem jih dal skozi za volanom, ob prvem snegu obiščem prazno parkirišče in preizkusim obnašanje avtomobila in gum na snegu in ledu, ne škoduje obnoviti vse tisto, kar se ti ne dogaja pogosto.
Žoga prileti iznenada in tvoje je, kaj pričakuješ naprej. Lahko lahko napihljivo prinese veterček, nogometno nekdo nabije,... pričakovati pa v vsakem primeru moraš, da bo nekdo stekel po njo in, da bo moral prečkat tvojo pot, brez da bi pogledal, če je prosto. Podobno je v vseh situacijah, ki se ti lahko zgodijo na cesti. Recimo vidiš sprehajalca psa, nikoli ne veš, kdaj se bo snel s povodca ali enostavno potegnil na cesto, ker je na drugi strani pasja miss,..... Ne moreš pa pričakovati pristanek letala na prazni AC pri 200+ ali marsovcev pa tudi meteor ali kak ostanek satelita, te bo težko zadel.
Delo krepa človeka

delavec44 ::

Kdor misli, da je v prometu nezmotljiv, je najbolj nevaren.

nejc_nejc ::

delavec44 je izjavil:

Kdor misli, da je v prometu nezmotljiv, je najbolj nevaren.

Da

solatko ::

delavec44 - Ne smeš bit, če hočeš dolgo ostati cel. Zato koncentracija na 100% ves čas premikanja vozila! Za volanom površnost ni zaželjena pa pri delu na bančnem okencu tudi ne, oboje vodi v arest, pri prometu pa lahko tudi na Žale ali Sočo.
In ob takih vaših ugotovitvah trdite, da sem jaz slab in nevaren voznik, ironija pa taka.
Delo krepa človeka

val46 ::

Nihče ne trdi, da si ti slab ali nevaren voznik...mi ti sam dopovedujemo, da nimaš vedno prav! Ti tega enostavno v vsej svoji superiornosti in samovšečnosti nikakor ne razumeš. In taki ste najslabši vozniki, ker si enostavno ne dovolite dopovedat, da ni vse vedno tako, kot si vi mislite da je in da bo.

GupeM ::

delavec44 je izjavil:

Kdor misli, da je v prometu nezmotljiv, je najbolj nevaren.

Ampak solatko ne misli tega. On to ve!

mancini ::

solatko je izjavil:


In ob takih vaših ugotovitvah trdite, da sem jaz slab in nevaren voznik, ironija pa taka.


Glede na to kaj tu pises ze nekaj let si primeren samo za odvzem izpita, ker si objestnen sofer, ki mu ni problem vozit preko vseh omejitev. Da o ostalih neumostih niti ne pisem

solatko ::

val46 - V čem je problem? Jaz imam svojo filozofijo, ki se je v mojem primeru pokazala, kot dobro delujoča in deluje podobno na vseh področjih človeških dejavnosti - več znanja, izkušenj, treningov, poznavanje samega sebe in stroja s katerim upravljaš, vedno prinese boljše rezultate, kot neko povprečno znanje večine.
Kirurgi vsi obiskujejo isto šolo pa so med njimi avionske razlike, tako nekdo postane bog, drugi pa navaden mazač, zakaj bi bilo v prometu drugače, saj je vse dogajanje naučljivo in v veliki meri predvidljivo. Torej več natreniranih možnih napak in situacij, pomeni veliko bolj pripravljenega in predvidljivega, s tem pa tudi po vseh kriterijih varnejšega voznika. Če k temu dodaš polno koncentracijo na posel, ki ga opravljaš in ne prekoračuješ svojih sposobnosti, dobiš idealnega človeka za posel s katerim se ukvarja, pa naj bo to šport, delo ali promet, rekreacija, hribolazec ali gasilec, gorski reševalec, maratonski tekač, rekreativni ali tekmovalni kolesar,......

GupeM - Ko bom ugotovil, da sem postal površen in zmotljiv, bom s to dejavnostjo prenehal, tako, kot sem še z vsako v svojem življenju.

mancini - Ni problem voziti preko vseh omejitev, nisem pa nikoli rekel, da to tudi počnem. Neumnost je pa tvoje razumevanje napisanega. Tisti, ki razmišljajo o tem, kar govorim vedo, da imam v večini primerov, kar prav, samo razmišljat je potrebno, ne pa se kot pijanec plota, držati nekih teorij. Če bi se svet res tako vrtel, bi bili še vedno v jamah in drug, drugemu kradli ogenj.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

mancini je izjavil:

solatko je izjavil:


In ob takih vaših ugotovitvah trdite, da sem jaz slab in nevaren voznik, ironija pa taka.


Glede na to kaj tu pises ze nekaj let si primeren samo za odvzem izpita, ker si objestnen sofer, ki mu ni problem vozit preko vseh omejitev. Da o ostalih neumostih niti ne pisem

Zakaj pa bi bil problem voziti preko? 100 ali 102 se ni svetlobna hitrost.

Ups, sem pozabil, da je doli 90. Pol pa 89 al 91, kr poletel bos?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

val46 ::

solatko je izjavil:

val46 - V čem je problem? Jaz imam svojo filozofijo, ki se je v mojem primeru pokazala, kot dobro delujoča in deluje podobno na vseh področjih človeških dejavnosti - več znanja, izkušenj, treningov, poznavanje samega sebe in stroja s katerim upravljaš, vedno prinese boljše rezultate, kot neko povprečno znanje večine.
Kirurgi vsi obiskujejo isto šolo pa so med njimi avionske razlike, tako nekdo postane bog, drugi pa navaden mazač, zakaj bi bilo v prometu drugače, saj je vse dogajanje naučljivo in v veliki meri predvidljivo. Torej več natreniranih možnih napak in situacij, pomeni veliko bolj pripravljenega in predvidljivega, s tem pa tudi po vseh kriterijih varnejšega voznika. Če k temu dodaš polno koncentracijo na posel, ki ga opravljaš in ne prekoračuješ svojih sposobnosti, dobiš idealnega človeka za posel s katerim se ukvarja, pa naj bo to šport, delo ali promet, rekreacija, hribolazec ali gasilec, gorski reševalec, maratonski tekač, rekreativni ali tekmovalni kolesar,......

GupeM - Ko bom ugotovil, da sem postal površen in zmotljiv, bom s to dejavnostjo prenehal, tako, kot sem še z vsako v svojem življenju.

mancini - Ni problem voziti preko vseh omejitev, nisem pa nikoli rekel, da to tudi počnem. Neumnost je pa tvoje razumevanje napisanega. Tisti, ki razmišljajo o tem, kar govorim vedo, da imam v večini primerov, kar prav, samo razmišljat je potrebno, ne pa se kot pijanec plota, držati nekih teorij. Če bi se svet res tako vrtel, bi bili še vedno v jamah in drug, drugemu kradli ogenj.


Veš v čemu je problem Solatko? V temu, da ko ti tebi nekaj ne paše v prometu, se greš "policaja" in ostale na primitivne načine hočeš podučit v svoj prav(vožnja 20km/h pred nekom), zavijanje za nekom na parking in učenje le tega pravil CPPja, sam pa potem počneš ravno to, da kršiš prometne predpise, ko se tebi zazdi, da niso pravilni. In spet, ne mislit da zagovarjam razne pijance, drogeraše, punčke s telefoni v rokah in podobno, ker jih ne, ampak zakaj tebe tolk motijo, ko pa ti greš 200 na uro po AC, se ti pa zdi vse ok? Da o tistih "starejših" pa počasnejših niti ne govorim...ti bi vse strpal v zdravstvene ustanove, vsem pobral izpite in jim prepovedal udejstvovanje v prometu. Zakaj?

Pa že ko tolk nakladaš o teh superiornih protokolarnih šoferjih in podobnim...smem vprašat kaj si ti počel do penzije za si služit svoj kruh? In to resno sprašujem...ne kar tako, za brez veze?


Ti MolNar se pa malo umiri...ker, enkrat pišeš da 200km/h po AC ni nič posebnega, pol pa začneš sam sebe iz dreka vlečt s tistim kaka je razlika med 89 in 91km/h...Če trdiš da 200 na uro ni nič posebnega, pol napisi tako...da kaj ma veze, 90 ali 200 je ista stvar. Ne zdej o nekih 91km/h tle nabijat!

m0LN4r ::

Kaj pises stvari, ki jih nisem rekel in odgovarjas na repliko, ce je sploh nisi dojel.

Seveda ni 90 in 200 isto. 90 v ostrem ovinku je dosti bolj nevarno, kot 200 po ravni avtocesti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

val46 ::

Bolj je pa pomembno, da ne eno, ne drugo ni ravno brihtno početje. In za naše avtoceste, tudi nedovoljeno. Obračaj svoje besede kot želiš, ampak to je dejstvo.

solatko ::

val46 - Od kje tebi takšne ideje. Vozil sem 75 kot je omejitev pa se ti pri tej hitrosti pojavi idiot na metru razdalje in hupa, blenda, ker hoče hitreje. Zaradi svoje varnosti, saj ni bilo možnosti umika, sem hitrost pač zmanjševal na varno, primerno njegovi vožnji za menoj, ko je potem še kar norel, kljub temu, da je šel lahko mimo, sem mu pač posvetil nekaj minut svojega časa in izkušenj ter mu razložil, da to kar počne, ni v redu.
Ne gre toliko za njegovo kršenje predpisov, bolj za obnašanje, ki v moderno družbo ne spada, če bi bil drugačne vrste človek, bi enostavno ustavil, šel do njegovega avta, mu razbil šipo, če je nebi spustil in mu razbil glavo, kar bi se glede na moje sposobnosti, komot zgodilo in niti utrudil se nebi dosti.
Druga kategorija pa je moja vožnja, ko na cesti ni nikogar in je dovolj varno voziti tudi hitreje, to je prekršek, za katerega bi pač plačal kazen, pobral nagradne točke in nekaj časa tega nebi počel, seveda, če bi me policisti ustavili in po postopku še vedno vztrajali na kaznovanju, kar pa se v mojem življenju ni zgodilo. Na stacionarini radar, bi pač poizkušal najti način, da prekrška nebi plačal, saj se morajo za moj denar malo potruditi. V življenju so me policisti ustavili morda 10x in nikoli zaradi kršitve cpp ampak navadne kontrole prometa, tako me je v Lozicah tudi prometnik - policist motorist opozoril, da mi je poteklo VD (brez kakršne koli kazni).
Nikoli se nisem šel v prometu policaja, samo takrat, ko nekdo ogroža mene pa pač pravilno reagiram, ker imam jajca.
V življenju sem počel veliko različnih stvari, res pa je, da sem kot mulc sanjal o smeri preizkusnega ali protokolarnega voznika in naredil vse, da sem do takih kvalifikacij tudi prišel, vendar se je potem življenje obrnilo čisto v drugo smer, sem pa zaradi dela, ko seštejem vse ure za volanom, tako preživel nekaj let pa nisem bil poklicni voznik. To sem počel ravno zaradi tega, ker je zahtevalo delo, ogromno potovanj in uživam v upravljanju vozil, saj se zavedam, da je to eno redkih opravil, v katerih je vse odvisno samo od mene.
Delo krepa človeka

mancini ::

m0LN4r je izjavil:

Kaj pises stvari, ki jih nisem rekel in odgovarjas na repliko, ce je sploh nisi dojel.

Seveda ni 90 in 200 isto. 90 v ostrem ovinku je dosti bolj nevarno, kot 200 po ravni avtocesti.


On je razumel, le ti nisi mene in potem pises nesmisle.
Solatko zagovarja voznjo s prakticno neomejeno hitrostjo, dokler se nic ne zgodi.
Ti pa si si gladko izmislil nekih 91.

val46 ::

solatko je izjavil:

val46 - Od kje tebi takšne ideje. Vozil sem 75 kot je omejitev pa se ti pri tej hitrosti pojavi idiot na metru razdalje in hupa, blenda, ker hoče hitreje. Zaradi svoje varnosti, saj ni bilo možnosti umika, sem hitrost pač zmanjševal na varno, primerno njegovi vožnji za menoj, ko je potem še kar norel, kljub temu, da je šel lahko mimo, sem mu pač posvetil nekaj minut svojega časa in izkušenj ter mu razložil, da to kar počne, ni v redu.
Ne gre toliko za njegovo kršenje predpisov, bolj za obnašanje, ki v moderno družbo ne spada, če bi bil drugačne vrste človek, bi enostavno ustavil, šel do njegovega avta, mu razbil šipo, če je nebi spustil in mu razbil glavo, kar bi se glede na moje sposobnosti, komot zgodilo in niti utrudil se nebi dosti.
Druga kategorija pa je moja vožnja, ko na cesti ni nikogar in je dovolj varno voziti tudi hitreje, to je prekršek, za katerega bi pač plačal kazen, pobral nagradne točke in nekaj časa tega nebi počel, seveda, če bi me policisti ustavili in po postopku še vedno vztrajali na kaznovanju, kar pa se v mojem življenju ni zgodilo. Na stacionarini radar, bi pač poizkušal najti način, da prekrška nebi plačal, saj se morajo za moj denar malo potruditi. V življenju so me policisti ustavili morda 10x in nikoli zaradi kršitve cpp ampak navadne kontrole prometa, tako me je v Lozicah tudi prometnik - policist motorist opozoril, da mi je poteklo VD (brez kakršne koli kazni).
Nikoli se nisem šel v prometu policaja, samo takrat, ko nekdo ogroža mene pa pač pravilno reagiram, ker imam jajca.
V življenju sem počel veliko različnih stvari, res pa je, da sem kot mulc sanjal o smeri preizkusnega ali protokolarnega voznika in naredil vse, da sem do takih kvalifikacij tudi prišel, vendar se je potem življenje obrnilo čisto v drugo smer, sem pa zaradi dela, ko seštejem vse ure za volanom, tako preživel nekaj let pa nisem bil poklicni voznik. To sem počel ravno zaradi tega, ker je zahtevalo delo, ogromno potovanj in uživam v upravljanju vozil, saj se zavedam, da je to eno redkih opravil, v katerih je vse odvisno samo od mene.


Od kje meni take ideje? Iz tvojih ust...oziroma natančneje iz pod tvojih prstov na tipkovnici! Zdej ne da si samo suprioren voznik, ampak še poosebitev Mike Tyson-a :)) Ob tebi in tvojih pravljicah, bi se še Chuck Norris ustrašil najbrž 8-)

Ne morem pa razumet nekoga, ki je že kot otrok sanjal o tem, da bi postal nek poizkusni voznik, ali pa voznik protokolarnega vozila in ima za to vse predispozicije, mu je vožnja najlepša stvar na svetu, da ni šel dejansko nekaj takega počet za si služit kruh. Sam sej vemo kako potekajo te zadeve...za kaj takega moraš dejansko znat vozit vozilo, ne sam nakladat po forumih, kako to počneš!

c23po ::

mancini je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kaj pises stvari, ki jih nisem rekel in odgovarjas na repliko, ce je sploh nisi dojel.

Seveda ni 90 in 200 isto. 90 v ostrem ovinku je dosti bolj nevarno, kot 200 po ravni avtocesti.


On je razumel, le ti nisi mene in potem pises nesmisle.
Solatko zagovarja voznjo s prakticno neomejeno hitrostjo, dokler se nic ne zgodi.
Ti pa si si gladko izmislil nekih 91.

Molnar si je tistih 91 zmislil samo zato, da bi poudaril razliko med "tam gori" in "tukaj doli".

solatko ::

val46 - Koliko ljudi pa poznaš, ki delajo tisto, kar jim je bila v rani mladosti želja. Bil sem sosed Nika Miheliča, ki je nekaj starejši od mene in se je takrat ravno ukvarjal z testiranji motorjev za revijo Avto, potem pa se je kot strojni inžinir veliko udejstvoval pri Fiat-u,.... vendar so slučaji, ko se ti življenje obrne v popolnoma drugo smer, imel sem pač to srečo, da sem vseeno veliko preživel za volanom na cestah yuge in Evrope. Od 11-ega leta se ukvarjam s treningi in to ti mora pustiti nekaj samozavesti, nisem pa agresiven.
Delo krepa človeka

solatko ::

Preberite si tale intervju -

https://www.dnevnik.si/1042756287
Delo krepa človeka

c23po ::

Solatko, kul je, da celo življenje specializiraš nekaj, kar imaš rad. Kul je, da si na to ponosen in ti vliva samozavest. Ni kul, da si na osnovi teh izkušenj prišel do sklepa: "Rinem čez mejo. Še ni počilo, torej sem očitno genij." Marsikdo v tej temi se pa pizdi, ker pri tem propagiraš selektivno upoštevanje zakonov.

Vsa ostala filozofija okoli celoživljenskega izobraževanja, mentorstva, odvzemov izpitov, nekompetentnosti stroke, podobnosti cest,... je bulšit!

solatko ::

c23po - Kul je ravno to, da vem kje je moja meja in še nikoli nisem šel preko 70%.
Zakone selektivno uporabljamo čisto vsi, nekateri bolj drugi manj. Na odprti ravni cesti, ob lepem vremenu, dobri vidljivosti, niti nisem edini, ki rad malo pritisnem, da počistim ventile, vendar vedno vem kaj počnem in vedno imam jaz kontrolo nad vozilom in ne vozilo nad menoj.
Ni BŠ, to je realnost nas vseh, če bi bil BŠ, bi bila statistika prometnih nesreč in incidentov na cesti, prazna.
Delo krepa človeka

solatko ::

Ko sem začel na motorju, mi je prvih nekaj lekcij dal ravno Niko in nikoli nisem pozabil, da je najvažnejše, ne to, koliko motor potegne, temveč, da je vedno potrebno motor tudi ustavit in to pravi čas in varno.
Delo krepa človeka
««
251 / 308
»»