» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
250 / 308
»»

m0LN4r ::

mirator je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Najbolj varno je, da se sploh ne peljes. 130 je res optimalna hitrost tam, kjer so table 120 s snezinko, ampak je pac treba kupiti kvalitetne zimske gume, ne pa na forumih sprasevat katere poceni zimske gume kupiti.

m0LN4ar, samo zavedati se moraš svojih realnih (ne tistih, ki si jih domišljaš) psihofizičnih lastnosti ter poznati varnostno razdaljo pri različnih hitrostih. Za primer pri 130 km/h je varnosna razdalja ca 72m, pri 250 km/h pa 139m. Skoraj 2 x daljša. Pa si prepričan, da vsi, ki vozijo po AC s takšno hitrostjo, da zmorejo preprečiti prometno nesrečo, če se na poti pojavi v določeni situaciji nepričakovan manever nekega počasnega voznika?
Vsa tvoja teorija, tako kot soltkova temelji, da je AC povsem prazna.

Za solatkota ne vem, ampak jaz se s takimi hitrostmi in situaciami srecujem redno, na neprazni avtocesti.
Ne ni tak bavbav, gori se veliko lazje in bolj sprosceno peljes hitreje, kot prinas pocasneje, ker je enostavno drugacna mentaliteta.
V D se soferji dejansko umikajo in prilagajajo in tocno se ve komu je kateri pas namenjen. Ko pa naletis na omejitev pa je cas za pijaco.

Dva tedna nazaj sem prevozil 500km na AC v enem kosu stirikrat in je bilo manj stresno in bistveno hitrejsi tempo, kot ce se peljes LJ, CE, KP tistih nekaj km tam pa je res "nepricakovanih" manevrov nonstop.

Ko se peljes 150 se tistemu z 170 takoj umaknes in tisti z 170 se tistemu z 200 tudi takoj umakne.

Stvar funkcionira. Vem se slisi kot znanstvena fantastika, pa ni. Sem vsak dan lahko prica hitri, kulturni in predvidljivi voznji na taksni AC.

100km v D prevozis, kot da jih ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Koncept je tak, manj kot je prometa hitreje se _lahko_ peljes in nisi omejen na 130 ko si ponoci 100km "sam" na avtocesti.

Je pa res, da ce so pa trije pasi pa se lahko vecino casa lahko vozis poljubno hitro brez komplikacij.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:


V D se soferji dejansko umikajo in prilagajajo in tocno se ve komu je kateri pas namenjen.

Zakaj pa tega ne počnejo, ko se preko Slovenije vozijo na Hrvaško? Pa ne mi s puhlico, da se prilagodijo naši mentaliteti.

IL_DIAVOLO ::

Ko vidi slo tablico, dobi večvrednostni kompleks in bi te najraje se na voznem prehiteval.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


V D se soferji dejansko umikajo in prilagajajo in tocno se ve komu je kateri pas namenjen.

Zakaj pa tega ne počnejo, ko se preko Slovenije vozijo na Hrvaško? Pa ne mi s puhlico, da se prilagodijo naši mentaliteti.

Kako pa naj, ce se domacini ne umikate in se na prehitevalne vrivate z 100kmh ko se peljete na siht al v btc

Vsak nemski nemc ti bo potrdil, da mimo Ljubljane se je najhujse peljat.
Ne jamcim pa za yugonemce, ki grejo dol.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Tech909 ::

kaj je ta moda sekanja ovinkov čez črto ? Sej ne moreš več vozit sproščeno, povsod moreš pazit na te zelo F1 vozače ki sekajo ovinek in se skoraj zabijejo v tebe.

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:


Kako pa naj, ce se domacini ne umikate in se na prehitevalne vrivate z 100kmh ko se peljete na siht al v btc

Vsak nemski nemc ti bo potrdil, da mimo Ljubljane se je najhujse peljat.
Ne jamcim pa za yugonemce, ki grejo dol.

Spet lažeš.

c23po ::

m0LN4r je izjavil:

...
Kljub tem 18.000km statistika pravi, da je manj nesrec, kot na nasih AC. Geografija se ne vozi po avtocesti, tudi asfaltirajo in nacrtujejo jo ljudje in ne geografija.

Ah razumem zdaj, ti krivis "geografijo" da prinas ne znajo naredit boljsih, hitrejsih in pretocnih avtocest in geografijo, ker se narod vozi po avtocesti...

Vesel sem, da se strinjava v sklepu, kakor so nemške avtoceste boljše od naših (menda so najboljše na svetu), vendar niso galaktične. Žal si sedaj, ko si spoznal skrivnosti vpliva geografije na gradnjo avtocest, zadeve razlagaš nekoliko ihtavo in prenagljeno. Geografija nima nobenega vpliva na umikanje s prehitevalnega pasu.
(Sam hecam se. Oba razumevava, da gre za pomanjkanje argumentov in zdrs na drugo temo.)

predi ::

mirator je izjavil:

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

cvalsr je izjavil:

V Podlubniku, na cesti Železniki–Škofja Loka, se je zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena 26-letni voznik in 70-letni pešec, ki je zaradi hudih telesnih poškodb umrl na kraju dogodka. Cesta je bila več ur zaprta za promet.

Policisti so bili o prometni nesreči obveščeni nekaj pred 14. uro. Po do zdaj znanih podatkih se je 26-letnik z osebnim vozilom peljal iz smeri Železnikov proti Škofji Loki, ko je v Podlubniku zaradi izsiljevanja prednosti trčil v 70-letnika, ki je prečkal cesto čez prehod za pešce, so sporočili s Policijske uprave Kranj.


Kaj porečete na tole vrhunsko usposobljeni vozniki s težjo nogo? V tem dogodku sam vidim samo še en razlog za najvišjo dovoljeno hitrost 30 km/h na vseh mestih, kjer je možno križanje med pešcem in motornim vozilom. Mogoče, ampak res samo mogoče, bi ta človek tako vsaj imel možnost.


Izsiljevanje prednosti = neprilagojena hitrost???
Kot, da bi dokazoval, da so vse gobe strupene, ker je nekdo umrl zato, ker je pojedel zeleno mušnico.
Glede na to, da je prišlo do trčenja na prehodu za pešce, hitrosti voznik verjetno ni ravno prilagodil. Kaj praviš?

Pravim, da ne ločiš prekrškov. Malo razmisli, zakaj je prišlo do trka.
Za pomoč. Do izsiljevanja prednosti lahko pride na več načinov. Eden je sicer ta, na katerega namiguješ ti tj., da je zaradi neprilagojene hitrosti izsilil prednost. Vendar bi to v poročilu prav gotovo pisalo. Drugi pa je, da zavestno nisi ustavil, čeprav bi lahko, ker si pač neustrezno ocenil situacijo ali pa si bil med vožnjo obremenjen z drugimi opravili, kot je npr. telefoniranje.
Vzrok moje sarkastične replike pa je tvoja izjava o splošni omejitvi hitrosti.
A misliš, da v "poročilu" (ki je v bistvu hiter povzetek za rajo) ne bi pisalo, da je tip nekoga zgazil, ker je bil na telefonu? Ne razumeš. Ko pešec umre na prehodu za pešce, to hkrati pomeni, da voznik motornega vozila ni odstopil prednosti in ni prilagodil hitrosti vožnje. Ga ni primera, kjer to ne bi držalo. Še vedno nekaterim ni jasno, da vseskozi velja cel Zakon hkrati, ne samo tisti člen, ki policistu pred novinarji prvi pade na pamet, ko mora pod pritiskom na hitro odgovoriti na vprašanje zakaj.

Glede splošnih omejitev pa je razlog za moje mišljenje jasen. Obstajajo študije, ki opisujejo, kako priti do cilja, ki je nič težkih poškodb in smrti v cestnem prometu. Nekoč sem jih že navajal v tej temi. Tam pravijo, da se nesrečam izogniti ne da. Enostavno ni realno, da nesreče ne bi bile del sistema. Zato je potrebno sistem zastaviti tako, da ko do nesreče pride, jo vsi odnesejo s celo kožo. Ker pri hitrostih nad 30 km/h v času trka med pešcem in vozilom, statistika ni ravno vzpodbudna, je to pač potrebno upoštevati. Fizikalne zakonitosti človeškega telesa so pač takšne, da drugače ne gre.

mirator ::

Kakor koli že, da ne bova preveč razpravljala.
Stojim za izrečenim, da izsiljevanje ni enako neprilagojena hitrost in da ne gre kar tako posploševat omejitve hitrosti na 30km/h.

dice7 ::



Ti nemski nemci se hitro pobalkanijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dice7 ()

cvalsr ::

Za tole bi pa prosil za pojasnilo, kako se to lahko zgodi:

mirator je 15. jul 2023 ob 09:53:44 izjavil:

predi je 13. jul 2023 ob 13:30:24 izjavil:

mirator je 13. jul 2023 ob 10:43:53 izjavil:

cvalsr je 12. jul 2023 ob 23:04:58 izjavil:

V Podlubniku, na cesti Železniki–Škofja Loka, se je zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena 26-letni voznik in 70-letni pešec, ki je zaradi hudih telesnih poškodb umrl na kraju dogodka. Cesta je bila več ur zaprta za promet.

Policisti so bili o prometni nesreči obveščeni nekaj pred 14. uro. Po do zdaj znanih podatkih se je 26-letnik z osebnim vozilom peljal iz smeri Železnikov proti Škofji Loki, ko je v Podlubniku zaradi izsiljevanja prednosti trčil v 70-letnika, ki je prečkal cesto čez prehod za pešce, so sporočili s Polici .....

Komajda vem, kje je Podlubnik in nimam pojma, kaj se tam dogaja, kaj šele, da bi o tem pisal tule na forumu.
ZAKAJ JE IZJAVA """V Podlubniku, na cesti Železniki–Škofja Loka, se je zgodila prom.....""" PODTAKNJENA MENI ???
NAPISAL SEM NEKO PŠOPOLNOMA DRUGO BESEDILO!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cvalsr ()

dronyx ::

V soboto se zjutraj peljem iz Vrhnike proti Ljubljani in na ravnini pred Brezovico opazim pred mano avto, ki vozi zelo počasi. Peljal je okrog 50 km/h (po avtocesti!). Se peljem počasi mimo njega in šofer je očitno ali zaspal ali pa je bil tik pred tem da dokončno zaspi. Jaz mu potrobim, nakar se je očitno zbudil in skoraj zapeljal iz avtoceste. Šele ko je bil že na robu odstavnega pasu je zavil nazaj. Ampak očitno drugič take bolje pustit na miru da spijo med vožnjo, ker sicer se lahko še zaletijo. :D

Če bi se človek zaletel bi imel jaz slabo vest, ker sem ga med vožnjo zbudil

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dronyx ::

dice7 je izjavil:



Ti nemski nemci se hitro pobalkanijo

tu zadaj manjkata samo še dva vodna skuterja in dva motorja. Potem imaš praktično vse s seboj za udobno preživljanje dopusta. Jaz sicer samo še čakam kdaj bo nekdo s takim avtodomom zadaj peljal helikopter. ;)

mirator ::

cvalsr je izjavil:

Za tole bi pa prosil za pojasnilo, kako se to lahko zgodi:

mirator je 15. jul 2023 ob 09:53:44 izjavil:

predi je 13. jul 2023 ob 13:30:24 izjavil:

mirator je 13. jul 2023 ob 10:43:53 izjavil:

cvalsr je 12. jul 2023 ob 23:04:58 izjavil:

V Podlubniku, na cesti Železniki–Škofja Loka, se je zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena 26-letni voznik in 70-letni pešec, ki je zaradi hudih telesnih poškodb umrl na kraju dogodka. Cesta je bila več ur zaprta za promet.

Policisti so bili o prometni nesreči obveščeni nekaj pred 14. uro. Po do zdaj znanih podatkih se je 26-letnik z osebnim vozilom peljal iz smeri Železnikov proti Škofji Loki, ko je v Podlubniku zaradi izsiljevanja prednosti trčil v 70-letnika, ki je prečkal cesto čez prehod za pešce, so sporočili s Polici .....

Komajda vem, kje je Podlubnik in nimam pojma, kaj se tam dogaja, kaj šele, da bi o tem pisal tule na forumu.
ZAKAJ JE IZJAVA """V Podlubniku, na cesti Železniki–Škofja Loka, se je zgodila prom.....""" PODTAKNJENA MENI ???
NAPISAL SEM NEKO PŠOPOLNOMA DRUGO BESEDILO!!!

Iskreno in globoko se ti opravičujem za mojo napako. Res to ni tvoja izjava.
Ko sem pisal repliko, se mi je med repliciranjem nekako zalomilo. Mišljena je bila replika @prediju, ki pa jo je zaznal in se tudi odzval, zato tudi nisem opravičila pisal prej.
Še enkrat, se ti opravičujem.

solatko ::

c23po - Zakaj lažeš? Samo zato, da bi podkrepil svoje neznanje?

mirator - Končno prava ugotovitev, ker vas jaz skozi sprašujem, koga ogrožam na PRAZNI AC, ko ali če vozim 200+!
Neprilagojena hitrost je v momentu, ko nimaš nadzora nad okolico in drugimi udeleženci v prometu in zaradi tega nekoga sklatiš ali zadaneš, mu odvzameš prednost, situacijo spregledaš,....

GupeM - Zato, ker je večina teh D voznikov na naših AC takih, ki imajo korenine na Balkanu ali Turčiji ali pa Nemcev, ki se v povprečju ne vozijo ravno veliko.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Zanimivo. V DE se pa vsi umikajo. Tudi tisti Balkanci, Turki in tisti, ki se v povprečju ne vozijo ravno veliko. Mislim, da je takih v DE več kot dovolj, da bi se to tudi tam poznalo.

Raje nehajte v zvezde kovat te Nemce, ki so v povprečju enako zabiti kot vsi ostali.

In ne, na dvopasovnici se ti v DE noben Nemec, ki vozi 170 ne bo umaknil med dva kamiona, ki vozita 100, ko boš ti za njim 200 pripeljal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

m0LN4r ::

dice7 je izjavil:



Ti nemski nemci se hitro pobalkanijo

Premalo si odrezal desni rob, saj se vidi da prehiteva domacina (ogledalo avta) ,)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matic492 ::

Sam res, kako počasi mora človek vozit, da te prehiti avtodom z Jimnijem na prikolici lol.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

LuiIII ::

Odgovor v tem primeru je očitno 99km/h!

ZveeZ ::

S telefonom v roki..;)

nejc_nejc ::

Enako je kot pri nas, z bistveno razliko, da so v vecini 3 spure v eno smer in je leva v vecini prazna ter da imajo prikljucke na večji razdalji. Krizanje AC je izvedeno kot krizanje in ne kot prikljucek, kot je pri nas. Tipicen primer Kozarje. Zaradi delov no limit, se pa folk boji bluzit po levem pasu. Pri nas se pa "pravilno" vozi 125 in vse zajebe.

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Zakaj lažeš? Samo zato, da bi podkrepil svoje neznanje?

mirator - Končno prava ugotovitev, ker vas jaz skozi sprašujem, koga ogrožam na PRAZNI AC, ko ali če vozim 200+!
Neprilagojena hitrost je v momentu, ko nimaš nadzora nad okolico in drugimi udeleženci v prometu in zaradi tega nekoga sklatiš ali zadaneš, mu odvzameš prednost, situacijo spregledaš,....

GupeM - Zato, ker je večina teh D voznikov na naših AC takih, ki imajo korenine na Balkanu ali Turčiji ali pa Nemcev, ki se v povprečju ne vozijo ravno veliko.

Gremo od nazaj:
- Večina nemških voznikov na naših cestah so Turki, ki gredo s kemp prikolicami na morje.
- Neprilagojena hitrost naj te ne skrbi. Vozi tako hitro, kot se ti zdi. Dokler gre, je dobro. Ko butneš, veš da ni bilo prilagojeno.
- Predpise moramo upoštevati selektivno. Omejitev hitrosti, polna črta, stop znak, 2 deci, to niso predpisi.
- Vsaka kritika Solatka je laž! Ne kritizirajte, ker lažete!
Jebenti, sedaj mi je jasno zakaj je Chucku Norrisu ime Chuck. Solatko je bilo zasedeno.

solatko ::

c23po - Nihče v prometu ne spoštuje čisto vseh predpisov, tudi ti ne.
Torej posledično vsi spoštujemo predpise selektivno, kar je najvažneje, selektivno tudi obvladamo situacije v prometu, zato se nekateri ne razkantajo nikoli v življenju, ekstremi pa nekajkrat letno. V kateri kategoriji si, veš sam najbolje in cpp s tem nimajo prav nobene veze, lahko znaš knjigo na pamet, jo tudi posodabljaš pa ti nič ne pomaga, če se ne znajdeš za volanom in v prometu.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Tidule ::

Tukaj je razlika med normalnimi vozniki in tabo. Normalni voznik si nedomislja da ima nadnaravne moci in se pac po najboljsih moceh trudi spostovat prometne predpise.

Ti po drugi strani namerno ignoriras tiatih par predpisov, ki jih dejansko poznas, si jih vsaj polovico narobe razlagas in za velik del sploh ne ves da obstajajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

matic492 ::

Saj ni treba met nadnaravnih moči, samo pozornost na cesti, pa si boljši voznik kot večina lol.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Tidule ::

matic492 je izjavil:

Saj ni treba met nadnaravnih moči, samo pozornost na cesti, pa si boljši voznik kot večina lol.

ja in 80% voznikov si domišlja, da sodi v to kategorijo...

matic492 ::

Niti ne, vsi vemo kdaj smo odsotni na cesti.

Jaz sem zelo redko, zato ker se ne vozim na šiht vsak dan, ne vozim se v prometnih konicah in mi je vožnja skoraj vedno užitek.

Če bi se vozil vsak dan 30 minut do pisarne in nazaj... bi pač priznal da takrat nisem več enako pozoren, kot sem danes.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

solatko ::

Tidule - Razlika je samo med bolj usposobljenimi vozniki in ostalimi. Tudi dobri vozniki spoštujemo predpise, predvsem pa nikogar ne ogrožamo na cesti in ne nabiramo KT, ne povzročamo nesreč, ker nam je jasno, kakšne so naše PH, vam pa še sploh ni jasno, kakšne sposobnosti imate kot vozniki, niti ne veste, kje so meje vaših vozil in vašega znanja to vozilo uporabljati v prometu ob različnem vremenu, na različnih cestah in ob različnih pričakovanih in bolj nepričakovanih, oziroma za vaše sposobnosti nepoznanih situacijah. Vedno slabo usposobljeni, kritizirajo tiste, ki imajo več izkušenj in znanja, temu se po domače reče, negativna selekcija. Ker tudi država ne naredi nič na tem, da bi se izboljšalo kvaliteto pri vseh uporabnikih, se z različnimi načini onemogoča boljše.
Kdo ima pravico kritizirat voznika, ki v 55.-ih letih aktivnega udejstvovanja v prometu, ni niti enkrat ogrozil nikogar?
Čemu vsi sprašujete, kje dobim najcenejši kasko? Jaz ga v življenju še nisem imel in se mi zdi nepotreben strošek, za stvar, ki je nikoli ne rabim, ker se v vozilih vozim in ne zaletavam. Nekateri pač spadamo v tistih 20%-ov, če prav si glede tega optimist, jaz pravim 5-10%-ov.

maticb492 - Pozoren moraš biti takoj, ko hočeš vozilo premaknit, oziroma speljat, saj je kar nekaj povoženih otrok na domačih dvoriščih v zadnjih letih in ves čas, dokler ne zapustiš vozilo.
Delo krepa človeka

Utk ::

matic492 je izjavil:

Saj ni treba met nadnaravnih moči, samo pozornost na cesti, pa si boljši voznik kot večina lol.

Nadnaravno moč imajo vsi tisti, ki trdijo, da nikoli niso spregledali prehoda za pešce/rdečo luč/prednost nekoga itd., ker po definiciji če si nekaj spregledal, očitno nisi videl, in če nisi videl, potem ne moreš vedet, da si spregledal, ampak oni vseeno vejo, da niso spregledali. Čeprav nimajo pojma kolk teh situacij je morda rešil nekdo drug.

To so pravi supermani.

Taki se bi pač morali zavedat, da v povprečju najverjetneje enako grešijo kot vsi drugi proti katerim se pizdijo. Normalno, nekateri pa še bolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

c23po ::

solatko je izjavil:

c23po - Nihče v prometu ne spoštuje čisto vseh predpisov, tudi ti ne.
Torej posledično vsi spoštujemo predpise selektivno, kar je najvažneje, selektivno tudi obvladamo situacije v prometu...

Če ne upoštevamo čisto vseh predpisov nikakor ne pomeni, da jih spoštujemo selektivno. V tem primeru jih spoštujemo parcialno. Solatko, dajva najprej ugotoviti kaj pomeni beseda "selektivno", pa šele potem začniva z njo neselktivno mlatiti naokoli.

solatko je izjavil:

Tidule - Razlika je samo med bolj usposobljenimi vozniki in ostalimi. Tudi dobri vozniki spoštujemo predpise, predvsem pa nikogar ne ogrožamo na cesti in ne nabiramo KT, ne povzročamo nesreč, ker nam je jasno, kakšne so naše PH, vam pa še sploh ni jasno, kakšne sposobnosti imate kot vozniki, niti ne veste, kje so meje ... bla bla bla...

Kdaj ti bo jasno, da nas je "ostalih" 99,9999%, da smo mi "normalni" in ti "drugačen". Ne pravim, da se moraš ti zato poslabšati, samo velike večine ne žali in podcenjuj. Čeprav nam ni jasno kakšna je naša osebna PH, smo sposobni prekleto varno sodelovati v prometu. To trdijo tako statistike, kot zdrava kmečka pamet.

solatko je izjavil:

...Vedno slabo usposobljeni, kritizirajo tiste, ki imajo več izkušenj in znanja, temu se po domače reče, negativna selekcija...

Ne! Slabo usposobljeni kritiziramo selektivno spoštovanje predpisov, cestne nasilneže in samopašnike. To ni negativna selekcija. Če bi bila selekcija, bi ti bil izključen. Spet opletaš s pojmi, ki jih ne razumeš.

solatko je izjavil:

...Kdo ima pravico kritizirat voznika, ki v 55.-ih letih aktivnega udejstvovanja v prometu, ni niti enkrat ogrozil nikogar?...

Nihče ne kritizira dobrega voznika. Kritiziram(o) selektivno upoštevanje predpisov, vzvišenost in zaničevanje večine soudeležencev v prometu, zahteve po izključevanju, samozagledanost, egocentričnost...

solatko je izjavil:

...Čemu vsi sprašujete, kje dobim najcenejši kasko?...

Toliko o samozagledanosti v lastno večvrednost.

Tidule ::

Tidule - Razlika je samo med bolj usposobljenimi vozniki in ostalimi. Tudi dobri vozniki spoštujemo predpise, predvsem pa nikogar ne ogrožamo na cesti in ne nabiramo KT, ne povzročamo nesreč, ker nam je jasno, kakšne so naše PH, vam pa še sploh ni jasno, kakšne sposobnosti imate kot vozniki, niti ne veste, kje so meje vaših vozil in vašega znanja to vozilo uporabljati v prometu ob različnem vremenu, na različnih cestah in ob različnih pričakovanih in bolj nepričakovanih, oziroma za vaše sposobnosti nepoznanih situacijah.


Glede na to, da si sam veckrat priznal da NE spostujes prometnih predpisov, po zgornji definiciji, ki so jo kekec sam postavil, NISI dober voznik, ker dobri vozniki spostujemo prometne prepise.

Vse od tam naprej pa je primitivno in slaboumno podtikanje, ker pojma nimas kako vozim.

solatko ::

Utk - Če si skoncentriran ne spregledaš, lahko pa se odločiš, da ignoriraš, če v bližini ni nikogar. Če karkoli od naštetega spregledaš, nisi za volan. In to ni nikakršno supermanstvo, temveč nuja, ki jo moraš za volanom izvajat, torej bit pozoren in skoncentriran. Zate je najbolje, da začneš lovit ribe, če spregledaš, da je zagrabila pač ne boš nič ujel, na cesti je stvar namreč obratna, če spregledaš, velikokrat tudi ujameš.

c23po - Najprej - spoštuješ tiste, za katere veš, da so dragi, spoštuješ morda v večji meri tiste, ki jih sploh imaš v spominu, verjetno pa ne spoštuješ nobenega, ki ga ne poznaš, oziroma ti ni ostal v glavi. Od tistih, ki jih poznaš, selektivno izbiraš, kdaj jih boš uporabil in kdaj ignoriral. Za enega ti sto procentno zatrdim, da ga ne spoštuješ v celoti, kot je napisan - smerokazi!
Ja čisto normalno je, da so nekateri manj izobraženi, vendar naj ne kritizirajo tistih, ki so bolj, kar je predvsem slovenska navada.
Med manjšino odličnih voznikov in cestnih naslilnkov in samopašnežev, kot neprilagojene imenuješ ti, je ogromna razlika, tebi nepoznana, saj ti vsakega, ki piči mimo tebe malo hitreje, označiš za cestnega nasilnika, kar še policaji ne delajo, če prav hitrim pač morajo napisati kazen pa jo nekaterim v določenih situacijah nebi.
Zakaj samozagledanost, če sem v življenju prišparal ogromno sredstev (ki so z razliko med menoj in vami, odšla za moje usposabljanje), za storitve, ki jih ne rabim. To je lastna ugotovitev, da sem toliko varen voznik, da ne ogrožam niti sebe, še manj pa druge. Za povprečne so vsi, ki izstopajo od povprečja samozagledani, ko neke storitve, ki jo uporabljate vsi, ne rabijo. Problem je, da vam pleh ne služi kot orodje za prevoz iz A v B, temveč statusni simbol, kateremu se ne sme zgoditi čisto nič in bi za to tudi ubijali.

Tidule - Tudi v Boga ne verjamem in ne hodim k maši pa zaradi tega nisem slab človek. Ti vsak dan prekršiš kak predpis pa zato nisi kriminalec in zame policaji in zavarovalnice pravijo, da sem nadpovprečen voznik iz statistike mojih kazni in škodnih primerov, ne na podlagi ocen razpravljalcev na S-T. Ti tudi ne veš kakšen voznik sem, poznaš pa moje razmišljanje, če prav ne verjameš večin stvari, ki jih napišem, so to deli moje življenske poti in moje udejstvovanje v prometu, kjer dejansko - NIKOLI NISEM VOZIL POD VPLIVOM KAKRŠNIH KOLI OMAMNIH SNOVI, NIKOLI PREHITEVAL V ŠKARJE, NIKOLI PARKIRAL NA ZELENICI, NIKOLI NIKOGAR OGROZIL IN NIKOLI V ŽIVLJENJU ZAVIRAL NA POLNO, RAZEN NA TRENINGIH. Se opravičujem za velike črke, se ne derem, temveč povdarjam.
Delo krepa človeka

c23po ::

Solatko, glede spoštovanja predpisov predlagam mojo, enostavnejšo verzijo: Vse predpise je treba spoštovati. Na tak način se izognemo tako besedam, ki jih ne razumemeo, kot tudi iskanju filozofskih rešitev v realnih prometnih situacijah.

To, da je slovenska navada "visoko izobraženih protokolarnih voznikov" kritizirati delo celotne policije, vseh profesionalnih voznikov, celotne zakonodaje, vseh strokovnjakov iz področja projektiranja cest, strokovnjakov s področja varnosti cestnega prometa, investitorjev projektov in izvajalcev del na cestah - se strinjava. Razen če ne razumem, da ste "visoko izobraženi protokolarni vozniki" opolnomočeni za vse to.

In samo še o samozagledanosti (vse ostalo vmes je eno samo ugibanje kaj jaz mislim o nečem - o tem pojma nimaš): če nekdo reče: "VSI ste tako neumni, da me VSI sprašujete kako dobim kasko, ki ga NIKOLI NISEM DOBIL," je to VIŠEK samozagledanosti. (Za poudarjeno pisavo se ne opravičujem. Je stiska figura.)
Ogledalce na steni pove: "Solatko, Solatko, o kasku, ki ga nikoli nisi imel, te je mogoče nekoč nekdo vprašal, ker te je narobe razumel. V deželi tej, najboljši voznik nisi le ti, še veliko dobrih jih je, samo niso protokolarni!"

Edit: spregledal tisto o Bogu. Smem potem jaz zapisati: "Prometne predpise spoštujem in pričakujem enako od drugih! Zato menda nism slab človek."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

Tidule ::

solatko je izjavil:

Utk - Če si skoncentriran ne spregledaš, lahko pa se odločiš, da ignoriraš, če v bližini ni nikogar. Če karkoli od naštetega spregledaš, nisi za volan. In to ni nikakršno supermanstvo, temveč nuja, ki jo moraš za volanom izvajat, torej bit pozoren in skoncentriran. Zate je najbolje, da začneš lovit ribe, če spregledaš, da je zagrabila pač ne boš nič ujel, na cesti je stvar namreč obratna, če spregledaš, velikokrat tudi ujameš.

c23po - Najprej - spoštuješ tiste, za katere veš, da so dragi, spoštuješ morda v večji meri tiste, ki jih sploh imaš v spominu, verjetno pa ne spoštuješ nobenega, ki ga ne poznaš, oziroma ti ni ostal v glavi. Od tistih, ki jih poznaš, selektivno izbiraš, kdaj jih boš uporabil in kdaj ignoriral. Za enega ti sto procentno zatrdim, da ga ne spoštuješ v celoti, kot je napisan - smerokazi!
Ja čisto normalno je, da so nekateri manj izobraženi, vendar naj ne kritizirajo tistih, ki so bolj, kar je predvsem slovenska navada.
Med manjšino odličnih voznikov in cestnih naslilnkov in samopašnežev, kot neprilagojene imenuješ ti, je ogromna razlika, tebi nepoznana, saj ti vsakega, ki piči mimo tebe malo hitreje, označiš za cestnega nasilnika, kar še policaji ne delajo, če prav hitrim pač morajo napisati kazen pa jo nekaterim v določenih situacijah nebi.
Zakaj samozagledanost, če sem v življenju prišparal ogromno sredstev (ki so z razliko med menoj in vami, odšla za moje usposabljanje), za storitve, ki jih ne rabim. To je lastna ugotovitev, da sem toliko varen voznik, da ne ogrožam niti sebe, še manj pa druge. Za povprečne so vsi, ki izstopajo od povprečja samozagledani, ko neke storitve, ki jo uporabljate vsi, ne rabijo. Problem je, da vam pleh ne služi kot orodje za prevoz iz A v B, temveč statusni simbol, kateremu se ne sme zgoditi čisto nič in bi za to tudi ubijali.

Tidule - Tudi v Boga ne verjamem in ne hodim k maši pa zaradi tega nisem slab človek. Ti vsak dan prekršiš kak predpis pa zato nisi kriminalec in zame policaji in zavarovalnice pravijo, da sem nadpovprečen voznik iz statistike mojih kazni in škodnih primerov, ne na podlagi ocen razpravljalcev na S-T. Ti tudi ne veš kakšen voznik sem, poznaš pa moje razmišljanje, če prav ne verjameš večin stvari, ki jih napišem, so to deli moje življenske poti in moje udejstvovanje v prometu, kjer dejansko - NIKOLI NISEM VOZIL POD VPLIVOM KAKRŠNIH KOLI OMAMNIH SNOVI, NIKOLI PREHITEVAL V ŠKARJE, NIKOLI PARKIRAL NA ZELENICI, NIKOLI NIKOGAR OGROZIL IN NIKOLI V ŽIVLJENJU ZAVIRAL NA POLNO, RAZEN NA TRENINGIH. Se opravičujem za velike črke, se ne derem, temveč povdarjam.


Sam si postavil definicijo v kateri si zapisal da dobri vozniki spoštujejo prometne predpise. Ti se dnevno hvališ, da ne spoštuješ prometnih predpisov. In to namerno. Posledično, po tvoji lastni definiciji, nisi dober voznik.

BTW, pozabil si na pravljico, kjer so ti policaji stoje ploskali, ko si v pričo njih delal prometne prekrške.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

c23po - Vsi naj bi, povdarek je na naj bi, spoštovali predpise, ki so smiselni in dejanja sploh omogočajo. Nihče me ne bo prepričal, da hitrostne omejitve kadarkoli in kjerkoli postavljajo strokovnjaki prometne smeri. To večinoma dajejo politično nastavljeni ljudje, ki praviloma niso prometni strokovnjaki in niti ne upoštevajo nobenega mnenja le-teh, ampak sledijo všečnosti svojih vodij in svojim principom. Da se vztraja v območjih 30 za 24h veljavnosti, je strokovna podlaga v katerem segmentu, če v celotni zgodovini ceste, med 22.-to in 6-to uro ni bilo prometne nesreče pri omejitvah 50, 60+, kar naenkrat so pa te odseki smrtno nevarni ob 2.-eh ponoči. Nehajte o fantazijah urejanja omejitev hitrosti v SLO, sem dal o teh strokovnih odločitvah kar nekaj primerjav pa nihče ni imel kakšne pametne razlage, niti "strokovnjaki" na s-t ne. Niti tako enostavne, kot je razlika na štiripasovnicah v MB in LJ. In nehaj se hvalit, ne spoštuješ VSEH prometnih predpisov, tako kot nihče, tudi tisti, ki jih pišejo ne.

Tidule - Seveda se spoštuje predpise v največji meri, se jih pa tudi krši, tudi namerno tam, kjer le-ti niso smiselni in v redu je, ko se kršijo zavestno, ker je jasno, da ne ogrožaš nikogar, ko se kršijo pa zato, ker jih ne poznaš ali ne obvladaš vozila je pa to hudo problematično in nevarno, predvsem za druge. Ko voziš s PH, praktično zadovoljiš smisel vseh predpisov, saj po definiciji PH, ne moreš s tako vožnjo nikogar ogrozit, seveda pa je ravno PH tista zakonska in praktična kategorija, ki jo večina sodelujočih v prometu ne pozna in velja čisto za vse vrste premikanja v prometu. Zato nehajmo nesmiselno debato samo o enem členu cpp - omejitvi hitrosti, ki je le redko vzrok za prometno nesrečo in se začnimo raje pogovarjat o dejanskih vzrokih in ti so, brezglavo, nepoznavalsko in nepazljivo obnašanje, ki je tudi posledica neznanja večine udeležencev, tudi pešcev in ostalih, ki niso ravno za volanom osebnih vozil.
Delo krepa človeka

Utk ::

Če si nekaj spregledal po definiji besede "spregledal" ne moreš vedet, da si spregledal.
Ampak vemo da ti logika ni močneja stran.
Že vsaj od takrat ko si trdil, da hitreje zaviraš še z menjalnikom namesto samo z zavorami.

solatko ::

Utk - Dobro čutiš, da si spregledal, ko poči.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

Utk - Dobro čutiš, da si spregledal, ko poči.

Ne, če drugi ni spregledal in ti je rešil rit.

ZveeZ ::

GupeM je izjavil:

solatko je izjavil:

Utk - Dobro čutiš, da si spregledal, ko poči.

Ne, če drugi ni spregledal in ti je rešil rit.

Njemu nikoli! On bi vedel!

Utk ::

solatko je izjavil:

Utk - Dobro čutiš, da si spregledal, ko poči.

Potem reci, da še nisi povzročil nesreče. To je marsikdo ni, čeprav je marsikdo že kaj spregledal. On tega ne ve, ostali pa vemo.

c23po ::

Solatko, glede spoštovanja predpisov predlagam mojo, enostavnejšo verzijo: Vse predpise je treba spoštovati. Na tak način se izognemo tako besedam, ki jih ne razumemeo, kot tudi iskanju neobstoječega seznama "nesmiselnih" predpisov v realnih prometnih situacijah.
Če te nihče na bo prepričal v verodostojnost strokovnjakov, prav. Tvoja izbira je, da verjameš v ravno Zemljo in kuščarje, ki jo upravljajo.
Omejitve na cestah se - hvalabogu - ne postavljajo na osnovi števila nesreč. Prometni Kuščarji imajo za to druga, veliko bolj perfidna orodja.
Omejitve na podobnih cestah v Mariboru in Ljubljani so podobne zato, ker so ceste podobne. Če bi bile enake, bi tudi omejitve bile enake. Pametni Kuščarji pač!
Sploh ne trdim, da spoštujem vseh predpisov. Trdim, da jih je treba spoštovati neselektivno. Kuščarska tujka, ki jo Solatko noče razumeti.

(Benti, ti Kuščarji sploh niso slabi...)

delavec44 ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Me zanima koliko bi pri nas dobil. Glede na to, da se taki posnetki pojavljajo tudi pri nas.

c23po ::

Policija bi morala razpisati le simbolično nagrado za informacije o storilcih. Takoj bi se uredilo, pa še poceni bi bilo.

Pri nas bi dobil od 0 do 8 let:

323. člen Kazenskega zakonika

(1) Udeleženec v prometu, ki s kršitvijo predpisov o varnosti cestnega prometa iz malomarnosti povzroči prometno nesrečo, v kateri je bila kakšna oseba hudo telesno poškodovana, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do treh let.

(2) Če ima dejanje iz prejšnjega odstavka za posledico smrt ene ali več oseb, se storilec kaznuje z zaporom do osmih let in s prepovedjo vožnje motornega vozila.

MrStein ::

Znamka? BMW.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mirator ::

Ampak res. Včasih sem mislil, da je to hec. Ampak lastne izkušnje so mi pokazale, da je na tem nekaj hudo res. Večina takšnih ali drugačnih neprijetnih srečanj je z vozili bmw (jaz jim zato pravim ''bemtive). Pa ne vem, če je za to kriv BMW, samo za nakup njihovih avtomobilov se očitno odločajo osebnostno problematični kupci.

solatko ::

c23po - Strokovnjaki so marsikdaj proti temu, kar sprejmejo politiki, ampak točno se ve, kdo odloča.

Utk - Ravno v tem je caka mojih trditev o prilagojeni hitrosti, če voziš s PH enostavno ne moreš nič spregledat!

MrStein - Nove kupujejo gospodje in gospe, ki se praviloma znajo obnašat na cesti, športne specialke praviloma kupujejo ljudje, ki jih tudi znajo vozit in jih obvladajo, rabljene pa zaradi ega kupujejo ljudje, ki jim sistem ne more preprečit opravljanje vozniškega dovoljenja, bolniki ali pa redko ljudje, ki cenijo kvaliteto, udobje in visoko tehnologijo, nimajo pa dovolj denarja, da bi kupili novega. Ker je zaradi zadnjega pogona ali 4x4 vožnja drugačna kot s cliotom ali podobnimi jajci, marsikoga oslovska pamet zanese, da žrebce poženejo v hitrosti, katerim enostavno niso kos. Na vsak način so specialno posebna vrsa voznikov audiaši, ki tudi tisti z novimi, praviloma ne vedo, kako se je potrebno obnašat na cesti, ne kupijo smerokazov zraven in so praviloma vzvišeni, kot da imajo v rokah Apollo. Sicer so pa za večino, lastniki hitrih športnih vozil vseh znamk, tudi Kia-Stinger posebneži, ki radi divjajo in se ne ozirajo na druge, kar je pa velika napaka.

mirator - Verjetno tako, kot drugi, ne poznaš prav veliko lastnikov novih luksuznih avtomobilov, ki presegajo slovensko povprečje.
Delo krepa človeka

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - Verjetno tako, kot drugi, ne poznaš prav veliko lastnikov novih luksuznih avtomobilov, ki presegajo slovensko povprečje.

Poznam jih kar nekaj, vendar jaz govorim o neznacih (če je slučajno znanec, jih kar sliši) v bmw-jih na cesti. Vseh pa res ne poznam, v večini pa nad njimi v nepredvidljivih prometnih situacijah, ki jih povzročajo, bemptim (okrajšava za jebenti be em ve, ki pa je moj izraz, ki pomeni, da se nad njimi jezim). Tako tudi pogosto rečem, kaj češ, bemtive.

c23po ::

Solatko je rekel:
Strokovnjaki so marsikdaj proti temu, kar sprejmejo politiki, ampak točno se ve, kdo odloča.

Jaz pa: Če te nihče na bo prepričal v verodostojnost strokovnjakov, prav. Tvoja izbira je, da verjameš v ravno Zemljo in kuščarje, ki jo upravljajo.
Solatko je rekel:
Utk - Ravno v tem je caka mojih trditev o prilagojeni hitrosti, če voziš s PH enostavno ne moreš nič spregledat!

Jaz pa: to je dokaz Peterovega načela. Sčasoma dosežeš raven svoje nesposobnosti.

m0LN4r ::

MrStein je izjavil:

Znamka? BMW.

Dacie ne grejo 200 ,)

mirator je izjavil:

Ampak res. Včasih sem mislil, da je to hec. Ampak lastne izkušnje so mi pokazale, da je na tem nekaj hudo res. Večina takšnih ali drugačnih neprijetnih srečanj je z vozili bmw (jaz jim zato pravim ''bemtive). Pa ne vem, če je za to kriv BMW, samo za nakup njihovih avtomobilov se očitno odločajo osebnostno problematični kupci.

Znamka niti ni tako vazna, vazno je podvozje in kaj je pod havbo.
Lahko bi bil tudi AMG A45 ali Audi RS3, bolj tezko pa bo 130 konjska toyota sla 200, tako dolge ravnice na slovenski AC ni 😆
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
««
250 / 308
»»