Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
solatko ::
Tidule - Nimaš pojma!
c23po - Point je v tem, da se za najkompleksnejše človeško opravilo, do dovoljenja pride brez konkretnega znanja in sposobnosti, da potem vozi lahko vsak pijanček, narkomanček, tabletkar pa tudi vsi tisti, ki jim zdravnik predpiše psihofizična zdravila. V nekaj temah sem podal predloge, kako bi moralo bit vse skupaj urejeno, da bi prišli do večjih možnosti varnosti na cesti, samo represija in tuljenje na "divjake", nas tja ne bo pripeljala, to potrjujejo na svetu edino Nemci, ki na določenih odsekih AB nimajo omejitev pa ni število nesreč nič večje, kot tam, kjer omejitve so in se jih zaradi kvalitetnega nadzora, tudi večina drži. Glavni krivec za večino prometnih nesreč v svetu je - neprilagojena hitrost in ne vožnja preko omejitev. Seveda se papeškim Slovencljem to ne da dopovedat in iz dneva v dan sirjete samo laži o vožnji preko omejitev, kot glavnem krivcu za nesreče, v bistvu pa je to neznanje in neobvladanje posla, s katerim se ukvajamo. Kaj se dogaja v glavah pešcev in kolesarjev, da tekmujejo med seboj, kdo bo na čim spetakularnejši način skočil pred drveče vozilo, nezavedajoč se, da voznik lahko kaj spregleda, se ne drži predpisov, ne obvlada vozila, predvsem pa ne vozi s prilagojeno hitrostjo, tudi, če je v območju omejitev. Kaj se dogaja med kolegi, da pustijo za volan nalitemu prijatelju in ga drugi dan še hvalijo, ker je prišel cel domov?
To so problemi, ne pa tistih nekaj hitrih voznikov, ki jih ujamejo in potem novinarji iz tega naredijo cel halo. Kje so takrat, ko vaš kolega pijan kot čep, povozi na prehodu ne pol slepega pešca s strašnih 50km/h in ta konča pri st.Petru?
val46 - No, da te potolažim, moja Jetta je letnik 2014 in ima sedaj 180kkm, tako da je kar primerna za vožnje okoli 180 po potrebi pa tudi malo več, samo zato, ker nisem več veliko na cesti, niti nimam potrebe, da bi vozil hitro. Tako kot sem delal prej po 500-600 km v rundi, pa se je vsaka ura poznala, seveda ne z Jetto. Vedno sme razlagal, da sem se usposobil za vožnjo mimo avtošol, ker sem se hotel profesionalno ukvarjat ravno s tem poslom, potem pa so prišle druge prioritete in mi je vozilo služilo pri poslih, za vožnjo iz kraja A vkraj B in ne boš verjel, vedno sem prišel cel in dovolj hitro, da se med vožnjo nisem dolgočasil. Nikoli nisem kupil avta z več kot 200kkm, sem jih pa naprej prodal s 150-200kkm+ (pa brez vrtenja km). V nekaj letnem šolanju, sem preizkusil tudi cel kup nepričakovanih dogodkov, ki jih znajo še kako lepo pripravit pravi inštruktorji, zato je marsi kateri "divjak" pripravljen ne samo na pričakovane, temveč tudi večino nepričakovanih za kar pa je res potrebna koncentracija na tisto kar počneš, česar pa večina ne zmore na kakšni daljši vožnji, saj statistika ugotavlja, da se večina nereč pripeti v bližini doma, ko koncentracija popusti in začnejo vozniki vozit na pamet. In ne bit tako pameten in nestrpen, saj vožnja na prazni slovenski AC okoli 200 ni ne vem kakšna umetnost in jo velikokrat presegajo vozniki na nujni vožnji, ki niti slučajno za tako vožnjo, niso dovolj usposobljeni ima tega znanja večina protokolarnih voznikov precej več pa jih inkasanti hebejo, če peljejo ministrico po AC 160 z Audi8.
Drugače pa fizika pravi, da pri hitrosti 130 ob direktnem trku v oviro, ne bo veliko manj škode kot pri 200, vsi udeleženci bojo pokojni! Govorim o nepričakovanem padcu skale, aviona ali gume tovornjaka od nikoder (na prazni AC)
c23po - Point je v tem, da se za najkompleksnejše človeško opravilo, do dovoljenja pride brez konkretnega znanja in sposobnosti, da potem vozi lahko vsak pijanček, narkomanček, tabletkar pa tudi vsi tisti, ki jim zdravnik predpiše psihofizična zdravila. V nekaj temah sem podal predloge, kako bi moralo bit vse skupaj urejeno, da bi prišli do večjih možnosti varnosti na cesti, samo represija in tuljenje na "divjake", nas tja ne bo pripeljala, to potrjujejo na svetu edino Nemci, ki na določenih odsekih AB nimajo omejitev pa ni število nesreč nič večje, kot tam, kjer omejitve so in se jih zaradi kvalitetnega nadzora, tudi večina drži. Glavni krivec za večino prometnih nesreč v svetu je - neprilagojena hitrost in ne vožnja preko omejitev. Seveda se papeškim Slovencljem to ne da dopovedat in iz dneva v dan sirjete samo laži o vožnji preko omejitev, kot glavnem krivcu za nesreče, v bistvu pa je to neznanje in neobvladanje posla, s katerim se ukvajamo. Kaj se dogaja v glavah pešcev in kolesarjev, da tekmujejo med seboj, kdo bo na čim spetakularnejši način skočil pred drveče vozilo, nezavedajoč se, da voznik lahko kaj spregleda, se ne drži predpisov, ne obvlada vozila, predvsem pa ne vozi s prilagojeno hitrostjo, tudi, če je v območju omejitev. Kaj se dogaja med kolegi, da pustijo za volan nalitemu prijatelju in ga drugi dan še hvalijo, ker je prišel cel domov?
To so problemi, ne pa tistih nekaj hitrih voznikov, ki jih ujamejo in potem novinarji iz tega naredijo cel halo. Kje so takrat, ko vaš kolega pijan kot čep, povozi na prehodu ne pol slepega pešca s strašnih 50km/h in ta konča pri st.Petru?
val46 - No, da te potolažim, moja Jetta je letnik 2014 in ima sedaj 180kkm, tako da je kar primerna za vožnje okoli 180 po potrebi pa tudi malo več, samo zato, ker nisem več veliko na cesti, niti nimam potrebe, da bi vozil hitro. Tako kot sem delal prej po 500-600 km v rundi, pa se je vsaka ura poznala, seveda ne z Jetto. Vedno sme razlagal, da sem se usposobil za vožnjo mimo avtošol, ker sem se hotel profesionalno ukvarjat ravno s tem poslom, potem pa so prišle druge prioritete in mi je vozilo služilo pri poslih, za vožnjo iz kraja A vkraj B in ne boš verjel, vedno sem prišel cel in dovolj hitro, da se med vožnjo nisem dolgočasil. Nikoli nisem kupil avta z več kot 200kkm, sem jih pa naprej prodal s 150-200kkm+ (pa brez vrtenja km). V nekaj letnem šolanju, sem preizkusil tudi cel kup nepričakovanih dogodkov, ki jih znajo še kako lepo pripravit pravi inštruktorji, zato je marsi kateri "divjak" pripravljen ne samo na pričakovane, temveč tudi večino nepričakovanih za kar pa je res potrebna koncentracija na tisto kar počneš, česar pa večina ne zmore na kakšni daljši vožnji, saj statistika ugotavlja, da se večina nereč pripeti v bližini doma, ko koncentracija popusti in začnejo vozniki vozit na pamet. In ne bit tako pameten in nestrpen, saj vožnja na prazni slovenski AC okoli 200 ni ne vem kakšna umetnost in jo velikokrat presegajo vozniki na nujni vožnji, ki niti slučajno za tako vožnjo, niso dovolj usposobljeni ima tega znanja večina protokolarnih voznikov precej več pa jih inkasanti hebejo, če peljejo ministrico po AC 160 z Audi8.
Drugače pa fizika pravi, da pri hitrosti 130 ob direktnem trku v oviro, ne bo veliko manj škode kot pri 200, vsi udeleženci bojo pokojni! Govorim o nepričakovanem padcu skale, aviona ali gume tovornjaka od nikoder (na prazni AC)
Delo krepa človeka
GupeM ::
Drugače pa fizika pravi, da pri hitrosti 130 ob direktnem trku v oviro, ne bo veliko manj škode kot pri 200, vsi udeleženci bojo pokojni! Govorim o nepričakovanem padcu skale, aviona ali gume tovornjaka od nikoder (na prazni AC)
Spet poenostavljaš oz namenoma zavajaš. Fizika tudi pravi, da če nepričakovano pade 100 m pred tebe avion, boš pri 130 km/h skoraj ustavljen, preden boš zadel letalo. Pri 200 km/h bo pa nekako tako, kot da bi peljal 130 in ne bi zaviral sploh.
Sicer vemo, da bi ti s svojimi izkušnjami, šolanjem, koncentracijo, supermočmi in Jetto 2014 skočil preko ograje na prazen pas na nasprotni strani avtoceste, vmes bi še pobral pilota iz letala, nato pa bi se vrnil na svoj pas in nadaljeval z 200 km/h kot da ni bilo nič.
Opica je lahko tudi gospa, ki se mimo vrtca pelje 60, kljub omejitvi 30.
Druga opica se pa pelje 200 tam kjer ni omejitve.
Ampak samo druga opica je dovolj zanimiva za oglasno desko.
Tudi prva se večkrat pojavi v cajtungih. Premalo nadzora, pa se takšnih ne ujame.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
c23po ::
Solatko,
Point je v tem, da so trditve v tem stavku, prav vse po vrsti, za lase privlečeni konstrukti. O "najkompleksnejšem opravilu" raje ne bi. Če vi tako mislite, prav. Nam drugim dovolite, da si o profesiji "poklicni voznik" mislimo svoje. O pijančkih, narkomančkih in ostalih, ki "kao" lahko vozijo, vam več pove sistem odvzema dovoljenja, zasega vozila in pik pri policiji.
Ti vaši predlogi bi zahtevali ustavitev družbe šest krat hujšo, kot je bil kovid lockdown. Rezultat bi pa bil..., kaj že? Aha: "bi prišli do večjih možnosti varnosti na cesti". Predragi ste, dragi Solatko.
Nihče ne tuli nad tistimi, ki vozijo po predpisih. V Sloveniji ali Nemčiji, nihče. Tulimo po divjakih, ki promovirajo nespoštovanje predpisov. Okoli števila nesreč in nadzora se strinjava.
Dajte že enkrat pojasnite v enem stavku, kako določimo mejo neprilagojene hitrosti pred nastankom posledic.
Ma kašen posel, lepo vas prosim? Promet je le prestavljanje oseb in tovora iz mesta na mesto. 99% udeležencem nam na misel ne pade, da bi si delali preglavice z vami "strašnimi profesionalci". Le pričakujemo, da spoštujete predpise. Vse, ne pa selektivno, po vaši izbiri.
Če tako menite o tistih udeležencih, ki niso "težki profesionalci", tudi prav. Vendar se hudo motite. Nihče ne tekmuje v spektakularnosti, prav nihče.
Luštno! Pešci in kolesarji "tekmujejo", vaši hitri varovanci pa so nedolžne žrtve sistema. In seveda: večino, s sistemom vred, bi treba spremeniti, da se ne bi delala krivica nekaj nedolžnežem.
Point je v tem, da se za najkompleksnejše človeško opravilo, do dovoljenja pride brez konkretnega znanja in sposobnosti, da potem vozi lahko vsak pijanček, narkomanček, tabletkar pa tudi vsi tisti, ki jim zdravnik predpiše psihofizična zdravila.
Point je v tem, da so trditve v tem stavku, prav vse po vrsti, za lase privlečeni konstrukti. O "najkompleksnejšem opravilu" raje ne bi. Če vi tako mislite, prav. Nam drugim dovolite, da si o profesiji "poklicni voznik" mislimo svoje. O pijančkih, narkomančkih in ostalih, ki "kao" lahko vozijo, vam več pove sistem odvzema dovoljenja, zasega vozila in pik pri policiji.
V nekaj temah sem podal predloge, kako bi moralo bit vse skupaj urejeno, da bi prišli do večjih možnosti varnosti na cesti...,
Ti vaši predlogi bi zahtevali ustavitev družbe šest krat hujšo, kot je bil kovid lockdown. Rezultat bi pa bil..., kaj že? Aha: "bi prišli do večjih možnosti varnosti na cesti". Predragi ste, dragi Solatko.
...samo represija in tuljenje na "divjake", nas tja ne bo pripeljala, to potrjujejo na svetu edino Nemci, ki na določenih odsekih AB nimajo omejitev pa ni število nesreč nič večje, kot tam, kjer omejitve so in se jih zaradi kvalitetnega nadzora, tudi večina drži.
Nihče ne tuli nad tistimi, ki vozijo po predpisih. V Sloveniji ali Nemčiji, nihče. Tulimo po divjakih, ki promovirajo nespoštovanje predpisov. Okoli števila nesreč in nadzora se strinjava.
Glavni krivec za večino prometnih nesreč v svetu je - neprilagojena hitrost in ne vožnja preko omejitev. Seveda se papeškim Slovencljem to ne da dopovedat in iz dneva v dan sirjete samo laži o vožnji preko omejitev, kot glavnem krivcu za nesreče,...
Dajte že enkrat pojasnite v enem stavku, kako določimo mejo neprilagojene hitrosti pred nastankom posledic.
...v bistvu pa je to neznanje in neobvladanje posla, s katerim se ukvajamo.
Ma kašen posel, lepo vas prosim? Promet je le prestavljanje oseb in tovora iz mesta na mesto. 99% udeležencem nam na misel ne pade, da bi si delali preglavice z vami "strašnimi profesionalci". Le pričakujemo, da spoštujete predpise. Vse, ne pa selektivno, po vaši izbiri.
Kaj se dogaja v glavah pešcev in kolesarjev, da tekmujejo med seboj, kdo bo na čim spetakularnejši...
Če tako menite o tistih udeležencih, ki niso "težki profesionalci", tudi prav. Vendar se hudo motite. Nihče ne tekmuje v spektakularnosti, prav nihče.
...ne pa tistih nekaj hitrih voznikov, ki jih ujamejo
Luštno! Pešci in kolesarji "tekmujejo", vaši hitri varovanci pa so nedolžne žrtve sistema. In seveda: večino, s sistemom vred, bi treba spremeniti, da se ne bi delala krivica nekaj nedolžnežem.
Mato989 ::
Dajte že enkrat pojasnite v enem stavku, kako določimo mejo neprilagojene hitrosti pred nastankom posledic.
Recimo en primer naumne neprilagojene hitrosti in nesposobnosti voznika je to da na omejitvi 90 vozi 65 potem ga en zivcn za njim prehiteva in nastane nesreca
Za mene je to kriva oseba ki vozi 65 ker ni sposobna peljat 90 na odseku z 90 omejitvijo je povzrocila nevarnejso voznjo osebe za njo ki je ne bi bilo ce oseba ki vozi 65 ne bi imela izpita ker clearly ne zmore
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
val46 ::
To je bedarija Molnar. Če povzamemo solatkovo teorijo in jo vnesem v tvojo "enačbo"...oseba ki vozi 65 na 90 vozi pač po svojih zmožnostih oz v zanj prilagojeni hitrosti. Će bi recimo peljal 80 ali 90, pol bi vozil z njemu neprilagojeno hitrostjo! Vidiš, tle pade tista solatkova ideja, da bi za vsakega morala obstajat prilagojena hitrost, katere se jo bi vsi morali držati. Če ti misliš da so omejitve tam zato, da moramo vsi hkrati vozit na zgornji meji omejitve, ok, prav. Pa tako razmišljaj. Ampak ni tako.
To, da greš ti "živčen" prehitevat tako osebo nekje na nepreglednem odseku ceste, je in bo vedno samo tvoj problem. In krivda je in bo vedno samo na tvoji strani. To, da je stric ali teta vozil pred tem 25 pod omejitvijo nima tle čisto nobene veze. Če ti nisi sposoben varno prehiteti take osebe, pol se morda vprašaj, če nisi ti problem na cesti, ne pa tisti ki vozi 65 na 90!
To, da greš ti "živčen" prehitevat tako osebo nekje na nepreglednem odseku ceste, je in bo vedno samo tvoj problem. In krivda je in bo vedno samo na tvoji strani. To, da je stric ali teta vozil pred tem 25 pod omejitvijo nima tle čisto nobene veze. Če ti nisi sposoben varno prehiteti take osebe, pol se morda vprašaj, če nisi ti problem na cesti, ne pa tisti ki vozi 65 na 90!
Tidule ::
Nihce ne kritizira skupino voznikov, ki dejansko svoje vozilo obvladajo v nulo in v svojem življenju, kljub hitri vožnji, tam, kjer je varno in prazno, niti enkrat v življenju ne ogrozijo nikogar, nimajo nesreč in rešijo nešteto kritičnih situacij v svojem vozniškem življenju. Ker taki ljudje ne krsijo prometnih predpisov in svoje nagone sproscajo na dirkaliscih.
Kritiziramo pa opice, ki vse kar znajo je tiscat na gas. Dirkanje v prometu je pac domena impontentnih revezev, ki nimajo ne jajc ne znanja da bi sli na pravo dirkalisce in so neskoncno ponosni sami nase, da po nepotrebnem ogrozajo okolico. Posebna kategorija, pa ste revezi za tipkovnicam, ki take neumnosti zagovarjate, avta pa se na paprju niste vidli.
Opica je lahko tudi gospa, ki se mimo vrtca pelje 60, kljub omejitvi 30.
Druga opica se pa pelje 200 tam kjer ni omejitve.
Ampak samo druga opica je dovolj zanimiva za oglasno desko.
No vidis, v svoji sveti vojni kako nareidit bedaka iz sebe potem stresas take nebuloze. Ker samo tako si lahko prisel do zakljucka, da je kakorkoli sprejemljivo peljat preko omejitve. Razen ce si solatko, potem gres lahko 200 tudi mimo vrtca, ker v GTA drugace pac ne gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Tidule ::
Dajte že enkrat pojasnite v enem stavku, kako določimo mejo neprilagojene hitrosti pred nastankom posledic.
Recimo en primer naumne neprilagojene hitrosti in nesposobnosti voznika je to da na omejitvi 90 vozi 65 potem ga en zivcn za njim prehiteva in nastane nesreca
Za mene je to kriva oseba ki vozi 65 ker ni sposobna peljat 90 na odseku z 90 omejitvijo je povzrocila nevarnejso voznjo osebe za njo ki je ne bi bilo ce oseba ki vozi 65 ne bi imela izpita ker clearly ne zmore
Odrasel clovek, ki zaradi tega ker nekdo vozi pocasneje kot se njemu zdi primerno, ogroza sebe in okolico z neodgovornim prehitevanjem, je zrel za psihiatricno obravnavo. Ampak zate to ze vemo.
c23po ::
Dajte že enkrat pojasnite v enem stavku, kako določimo mejo neprilagojene hitrosti pred nastankom posledic.
Recimo en primer naumne neprilagojene hitrosti in nesposobnosti voznika je to da na omejitvi 90 vozi 65 potem ga en zivcn za njim prehiteva in nastane nesreca
Za mene je to kriva oseba ki vozi 65 ker ni sposobna peljat 90 na odseku z 90 omejitvijo je povzrocila nevarnejso voznjo osebe za njo ki je ne bi bilo ce oseba ki vozi 65 ne bi imela izpita ker clearly ne zmore
Naredimo preizkus: kriv je tisti, ki se zaveda svojih omejitev in ukrepa racionalno.
Česar je kriv? Kriv je, ker ne upošteva (predvideva, ugiba) psihotičnega stanja tistega živčnega za njim in se ne prilagodi njegovim hirom.
Menda res gre za neumno neprilagojeno hitrost.
Vendar je vprašanje bilo: "Kako določimo Solatkovo mejo neprilagojene hitrosti pred nastankom posledic?"
mancini ::
Spet Solatko
superšofer, ki vozi 200 ali 500 vedno v okviru njegovih sposobnosti. Ko pa se mu v Mb na dvopasovnici en približa za rit, pa spusti hitrost na 20 (dvajset, da ne bo kdo prebral dvesto)
superšofer, ki vozi 200 ali 500 vedno v okviru njegovih sposobnosti. Ko pa se mu v Mb na dvopasovnici en približa za rit, pa spusti hitrost na 20 (dvajset, da ne bo kdo prebral dvesto)
solatko ::
GupeM - Res so padajoči predmeti na prazne AC vedno bolj pogosti
c23po - Potem pa prosim navedi človeško dejavnost, ki temelji na sočasni uskladitvi več opravil v celotnem času opravljanja te dejavnosti - ....
Prilagojena hitrost je definirana v samem zakonu - obvladanje vozia tako, da lahko v vsakem trenutku, ob pričakovanem dogodku, vozilo varno ustavimo, zato je prilagojena hitrost individualna kategorija, ki jo lahko upravlja samo vsak voznik, motorist, kolesar, pešec,... vedno, ko je v prometu. Ko teh preprostih pravil ne upošteva ali jih ne pozna, vozi, teče,... na podlagi sreče in ne kontrolira prihodnjih situacij, da je to res pa ugotovi, ko poči. Zato piše Voznik mora .......,
Premikanje iz kraja v kraj je posel oziroma človeška dejavnost, tudi poklic je lahko. Tisti, ki so bolj usposobljeni VEDNO pazijo na tiste, ki so MANJ. Se strinjam, da je potrebno upoštevati pravila, vendar vsa, ne samo omejitev hitrosti, ker zaradi tega prekrška ni ravno veliko nesreč, so pa informacije o malo hujših prekoračitvah, za novinarje in povprečneže mastrubacijske, za tiste, ki vemo kako se dejansko stvarem streže pa pač izpadi, ki v veliki meri ne vplivajo ravno na prometno varnost, se pa grozno sliši ua skor 300 ga je piču, morilec. Okoli 1970+ so bili teki extremi 100km/h nižji, saj je šel fičko samo dobrih 100 km/h. Statistika je včasih kruta, extremno hitrih ni prav veliko, pešcev in kolesarjev pa vsako leto kar nekaj, če prav po definiciji hitrosti in možnosti zaustavitve, med mrtivimi nebi smelo bit nobenega pešca, razen, če ga povozi vozilo na pločniku!!!!!!
Popolnoma enostavno, vsak zase mora skrbeti, da ne vozi na vrhu ali čez svoje sposobnosti - če veš, da določene ovinke lahko zvoziš s 100, jih komot zvoziš z 90 in imaš še rezervo, pri 110 pa si preko, bistvo pa je, da v nobenem trenutku ne sme avto vozit tebe, temveč ti moraš vedno vozit avto. Če se počutiš slabše, moraš temu prilagoditi tudi vožnjo, enako, ko zaznaš kakšne pomanjkljivosti na vozilu, prilagajanje na vremenske razmere in sevada samo cesto,......
Mato989 - Nimaš pojma, kaj je prilagojena hitrost - za tistega, ki vozi 65 je to NJEGOVA prilagojena hitrost, v kateri vozilo obvlada, s tem pa krši člen, ki govori o oviranju prometnega toka in bi se moral umikati pa se ne. To je tisto kar vedno povdarjam, DRŽATI BI SE MORALI VSEH PREDPISOV, TUDI TISTIH, KI SE NAM ZDIJO NEPOMEMBNIH ALI TISTIH, KI JIH SPLOH NE POZNAMO!!
Govor pa je večinoma samo o DIVJAKIHŽ!
val46 - Nepoznavanje VSEH pravil, je vaš problem in ne DIVJAKI! V vsakem primeru je tisti, ki ne vozi v hitrosti prometnega toka problem, ker krši predpis o oviranju prometnega toka in to cel čas zadrževanja drugih za seboj!
Posledice tega pa so lahko katastrofalne za tiste, ki takega nepoznavalca promtnih predpisov srečajo (lasten dvo kratni umik s ceste, zaradi tega, samo zato, ker je bilo to možno, sicer bi šel v vozilo na levem pasu, ker je bila hitrost veliko nižja od tistega, ki je letel proti meni po mojem pasu).
Tidule - Po nesreči, če jo preživi, to psihiatrično in drugo pomoč tudi dobi, ni pa načina, da bi take izločil, zato se dela na preventivi in se izloči tiste, ki vozijo prepočasi in promet ovirajo, če to niso sposobni sami. Dejstvo je, da so v prekršku od trenutka, ko sta za njim dve vozili ali več!
mancini - Vožnja s 70 z nekom na meter od odbijača ni varna, 20 pa je! Vožnjo prilagodiš razmeram na cesti in, če drugi ne vedo kakšna je varnostna razdalja pri 70, moraš prilagoditi temu svojo hitrost!
mirator - Mogoče včasih malo trola, glede večine stvari omenjenih v temah pa statistika pravi, da ne. Problem je v razumevanju prebranega.
c23po - Potem pa prosim navedi človeško dejavnost, ki temelji na sočasni uskladitvi več opravil v celotnem času opravljanja te dejavnosti - ....
Prilagojena hitrost je definirana v samem zakonu - obvladanje vozia tako, da lahko v vsakem trenutku, ob pričakovanem dogodku, vozilo varno ustavimo, zato je prilagojena hitrost individualna kategorija, ki jo lahko upravlja samo vsak voznik, motorist, kolesar, pešec,... vedno, ko je v prometu. Ko teh preprostih pravil ne upošteva ali jih ne pozna, vozi, teče,... na podlagi sreče in ne kontrolira prihodnjih situacij, da je to res pa ugotovi, ko poči. Zato piše Voznik mora .......,
Premikanje iz kraja v kraj je posel oziroma človeška dejavnost, tudi poklic je lahko. Tisti, ki so bolj usposobljeni VEDNO pazijo na tiste, ki so MANJ. Se strinjam, da je potrebno upoštevati pravila, vendar vsa, ne samo omejitev hitrosti, ker zaradi tega prekrška ni ravno veliko nesreč, so pa informacije o malo hujših prekoračitvah, za novinarje in povprečneže mastrubacijske, za tiste, ki vemo kako se dejansko stvarem streže pa pač izpadi, ki v veliki meri ne vplivajo ravno na prometno varnost, se pa grozno sliši ua skor 300 ga je piču, morilec. Okoli 1970+ so bili teki extremi 100km/h nižji, saj je šel fičko samo dobrih 100 km/h. Statistika je včasih kruta, extremno hitrih ni prav veliko, pešcev in kolesarjev pa vsako leto kar nekaj, če prav po definiciji hitrosti in možnosti zaustavitve, med mrtivimi nebi smelo bit nobenega pešca, razen, če ga povozi vozilo na pločniku!!!!!!
Popolnoma enostavno, vsak zase mora skrbeti, da ne vozi na vrhu ali čez svoje sposobnosti - če veš, da določene ovinke lahko zvoziš s 100, jih komot zvoziš z 90 in imaš še rezervo, pri 110 pa si preko, bistvo pa je, da v nobenem trenutku ne sme avto vozit tebe, temveč ti moraš vedno vozit avto. Če se počutiš slabše, moraš temu prilagoditi tudi vožnjo, enako, ko zaznaš kakšne pomanjkljivosti na vozilu, prilagajanje na vremenske razmere in sevada samo cesto,......
Mato989 - Nimaš pojma, kaj je prilagojena hitrost - za tistega, ki vozi 65 je to NJEGOVA prilagojena hitrost, v kateri vozilo obvlada, s tem pa krši člen, ki govori o oviranju prometnega toka in bi se moral umikati pa se ne. To je tisto kar vedno povdarjam, DRŽATI BI SE MORALI VSEH PREDPISOV, TUDI TISTIH, KI SE NAM ZDIJO NEPOMEMBNIH ALI TISTIH, KI JIH SPLOH NE POZNAMO!!
Govor pa je večinoma samo o DIVJAKIHŽ!
val46 - Nepoznavanje VSEH pravil, je vaš problem in ne DIVJAKI! V vsakem primeru je tisti, ki ne vozi v hitrosti prometnega toka problem, ker krši predpis o oviranju prometnega toka in to cel čas zadrževanja drugih za seboj!
Posledice tega pa so lahko katastrofalne za tiste, ki takega nepoznavalca promtnih predpisov srečajo (lasten dvo kratni umik s ceste, zaradi tega, samo zato, ker je bilo to možno, sicer bi šel v vozilo na levem pasu, ker je bila hitrost veliko nižja od tistega, ki je letel proti meni po mojem pasu).
Tidule - Po nesreči, če jo preživi, to psihiatrično in drugo pomoč tudi dobi, ni pa načina, da bi take izločil, zato se dela na preventivi in se izloči tiste, ki vozijo prepočasi in promet ovirajo, če to niso sposobni sami. Dejstvo je, da so v prekršku od trenutka, ko sta za njim dve vozili ali več!
mancini - Vožnja s 70 z nekom na meter od odbijača ni varna, 20 pa je! Vožnjo prilagodiš razmeram na cesti in, če drugi ne vedo kakšna je varnostna razdalja pri 70, moraš prilagoditi temu svojo hitrost!
mirator - Mogoče včasih malo trola, glede večine stvari omenjenih v temah pa statistika pravi, da ne. Problem je v razumevanju prebranega.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
GupeM ::
c23po ::
Solatko je prosil:
Prav. Pa vprašajmo strica Gugla na https://www.careeraddict.com/5-most-dif... :
1. Military personnel
2. Healthcare worker
...
14. Pilot
...
29. Truck driver !!!!!!!!!!!!!!!
Pa tudi argumentirali so zakaj je tako.
Dopade se mi, da si prišel do sklepa, kakor je vsa pravila treba upoštevati. Zato sklepam, da neupoštevanje le-teh pomeni neprilagojeno hitrost. Sploh spoštujem stavek "Popolnoma enostavno, vsak zase mora skrbeti, da ne vozi na vrhu ali čez svoje sposobnosti..." Če je v njem skrita misel o pravilih..., podprem 100%!
Z ostalimi navedbami v postu se strinjam. Le iz firbca bi prosil za navedbo vira glede krute statistike, ogledal bi si jo rad.
...Potem pa prosim navedi človeško dejavnost, ki temelji na sočasni uskladitvi več opravil v celotnem času opravljanja te dejavnosti...
Prav. Pa vprašajmo strica Gugla na https://www.careeraddict.com/5-most-dif... :
1. Military personnel
2. Healthcare worker
...
14. Pilot
...
29. Truck driver !!!!!!!!!!!!!!!
Pa tudi argumentirali so zakaj je tako.
Dopade se mi, da si prišel do sklepa, kakor je vsa pravila treba upoštevati. Zato sklepam, da neupoštevanje le-teh pomeni neprilagojeno hitrost. Sploh spoštujem stavek "Popolnoma enostavno, vsak zase mora skrbeti, da ne vozi na vrhu ali čez svoje sposobnosti..." Če je v njem skrita misel o pravilih..., podprem 100%!
Z ostalimi navedbami v postu se strinjam. Le iz firbca bi prosil za navedbo vira glede krute statistike, ogledal bi si jo rad.
solatko ::
ZveeZ - Ko so za to dani pogoji - prazna cesta, lepo vreme,....
GupeM - Verjetnost tega je podobna zadetku na LOTTO. Saj te tudi za vsakim ovinkom lahko čaka skala na cesti pa ne boš zato vozil 40 skozi vse ovinke, moraš pa tak dogodek pričakovati in biti pripravljen na ustrezno ukrepanje, kar ni vedno samo zaustavitev.
c23po - Vprašanje si postavil narobe, ne gre za težavnost opravil, temveč za kompleksnost (multitasking) v celotnem trajanju opravila.
Ko že omenjaš vojaški poklic - je to vedno telo obremenjeno tako, kot pri vožnji v prometu ali samo v določenih momentih? Noge, roke, vid, možgani, hrbtenica,.. so ves čas trajanja premikov, oziroma opravila obremenjeni saj ni dveh popolnoma enakih sekund.
Piloti so obremenjeni ob vzletu in pristanku pa še tam vedno manj, ker je ogromno tehničnih pomagal, med samim letom samo opazujejo inštrumente, ni nobene druge obremenitve,.... Vsakoletno število mrtvih in težko poškodovanih pešcev in kolesarjev ti bo razbistrilo misli. Večina teh bi se lahko, zaradi svoje varnosti ustavilo, če prav so imeli prednost, tako kot pametni in dobri vozniki ustavijo, če jih nekdo izsiljuje, se ne kar zaletavajo pa bi se morda lahko čisto upravičeno, bo dovolj?
GupeM - Verjetnost tega je podobna zadetku na LOTTO. Saj te tudi za vsakim ovinkom lahko čaka skala na cesti pa ne boš zato vozil 40 skozi vse ovinke, moraš pa tak dogodek pričakovati in biti pripravljen na ustrezno ukrepanje, kar ni vedno samo zaustavitev.
c23po - Vprašanje si postavil narobe, ne gre za težavnost opravil, temveč za kompleksnost (multitasking) v celotnem trajanju opravila.
Ko že omenjaš vojaški poklic - je to vedno telo obremenjeno tako, kot pri vožnji v prometu ali samo v določenih momentih? Noge, roke, vid, možgani, hrbtenica,.. so ves čas trajanja premikov, oziroma opravila obremenjeni saj ni dveh popolnoma enakih sekund.
Piloti so obremenjeni ob vzletu in pristanku pa še tam vedno manj, ker je ogromno tehničnih pomagal, med samim letom samo opazujejo inštrumente, ni nobene druge obremenitve,.... Vsakoletno število mrtvih in težko poškodovanih pešcev in kolesarjev ti bo razbistrilo misli. Večina teh bi se lahko, zaradi svoje varnosti ustavilo, če prav so imeli prednost, tako kot pametni in dobri vozniki ustavijo, če jih nekdo izsiljuje, se ne kar zaletavajo pa bi se morda lahko čisto upravičeno, bo dovolj?
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
GupeM ::
GupeM - Verjetnost tega je podobna zadetku na LOTTO.
Nepomembno, ker ni bilo govora o verjetnosti, da se kaj takšnega zgodi. Izjavil si namreč tole:
Drugače pa fizika pravi, da pri hitrosti 130 ob direktnem trku v oviro, ne bo veliko manj škode kot pri 200, vsi udeleženci bojo pokojni! Govorim o nepričakovanem padcu skale, aviona ali gume tovornjaka od nikoder (na prazni AC)
Hotel si zavajti, da ni razlike, ali voziš 130 ali 200 km/h. Ja, pri trku s takšno hitrostjo res ne bo dosti razlike. Bo pa razlika ali voziš 130 ali 200, če takšno oviro zagledaš 100 m pred trkom. Velika razlika.
Enako zdaj hočeš prikazat, da jaz govorim neumnosti, s tem ko vlečeš v debato neko verjetnost, ki z originalno izjavo nima nobene zveze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
solatko ::
ZveeZ - VSE! Pa jih je sploh gdo sposoben? Ni! Zato si vsak izbira tiste, ki njemu v takratni situaciji odgovarjajo, nekdo pridno telefonira, nekdo ni nabavil smerokazov ali sploh ne ve, da jih njegovo vozilo ima tovarniško vgrajene, nekdo se ne privezuje, nekdo na motorju ne uporablja čelade, spet drugi vozi s slabimi zavorami,...... skratka vsi predpise tako ali drugače kršimo, ne samo prometne, vse!
GupeM - Pri direktnem trčenju v stoječo oviro, ne bo preživelih niti pri 130, še manj pri 200+, samo razbitine bojo pri 200+ malo bolj razmetane. Če ne vidiš več kot 100m daleč, ne voziš niti 130, niti več, zato ne polagaj besed. Če pa vidiš 1000m daleč, boš pa oviro zagledal dovolj zgodaj, da boš varno ustavil v obeh primerih. Temu se reče vožnja s prilagojeno hitrostjo, zato vedno postavim vprašanje, kaj ima pri tem omejitev hitrosti. Za primerjavo vedno postavim štiripasovnice v MB in LJ, v MB je 70 na večini normalna, varna hitrost, v LJ si na podobnih cestah pri 70 divjak in tvoja hitrost naenkrat ni več prilagojena. Rad bi slišal mnenje tistega, ki se na promet spozna, da mi razloži to. Kaj ima omejitev hitrosti, kot administrativen ukrep lokalne ali državne skupnosti s terminom prilagojene hitrosti na podobnih odsekih?
GupeM - Pri direktnem trčenju v stoječo oviro, ne bo preživelih niti pri 130, še manj pri 200+, samo razbitine bojo pri 200+ malo bolj razmetane. Če ne vidiš več kot 100m daleč, ne voziš niti 130, niti več, zato ne polagaj besed. Če pa vidiš 1000m daleč, boš pa oviro zagledal dovolj zgodaj, da boš varno ustavil v obeh primerih. Temu se reče vožnja s prilagojeno hitrostjo, zato vedno postavim vprašanje, kaj ima pri tem omejitev hitrosti. Za primerjavo vedno postavim štiripasovnice v MB in LJ, v MB je 70 na večini normalna, varna hitrost, v LJ si na podobnih cestah pri 70 divjak in tvoja hitrost naenkrat ni več prilagojena. Rad bi slišal mnenje tistega, ki se na promet spozna, da mi razloži to. Kaj ima omejitev hitrosti, kot administrativen ukrep lokalne ali državne skupnosti s terminom prilagojene hitrosti na podobnih odsekih?
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
ZveeZ - VSE! Pa jih je sploh gdo sposoben? Ni! Zato si vsak izbira tiste, ki njemu v takratni situaciji odgovarjajo, nekdo pridno telefonira, nekdo ni nabavil smerokazov ali sploh ne ve, da jih njegovo vozilo ima tovarniško vgrajene, nekdo se ne privezuje, nekdo na motorju ne uporablja čelade, spet drugi vozi s slabimi zavorami,...... skratka vsi predpise tako ali drugače kršimo, ne samo prometne, vse!
No, to sem ti pravil ze zdavnaj, da je skoraj nemogoce upostevati vseh predpisov, ves cas. Predvsem zato, ker nihce ne pozna cisto vseh pravil.
Zato dober voznik, ki se tega zaveda, se vsaj drzi vseh njemu znanih pravil. Ti se pac ne strinjas in nas prepricujes, da je ok voziti 200+ poleg vseh ostalih prekrskov ki jih ta voznik dela, tako kot vsi ostali.
m0LN4r ::
Verjemi Molnar, da je tudi tista gospa, ki se pelje mimo vrtca 60, omejitev je pa 30, opica. In če bi slučajno takrat zbila kakega otroka, bi po vsej verjetnosti pristala najmanj v kaki črni kroniki v kakem časopisju. Tista opica ki vozi 200km/h kjer ni omejitve??? Kje pa v sloveniji lahko voziš 200km/h??? Kot je meni znano, je največ 130...vse ostalo ni več po "normah". In ja, tema je, talenti na slovenskih cestah. Tako da svojo nemčijo lohk ven spustiš. Pa vseeno ti bom napisal...tudi gor je vedno več avtocestnih odsekov, kjer je omejitev hitrosti. In to na 120, ne na 130 kot pri nas!
Jaz sem rekel nasplosno, ker za vas oz. nekatere je res fenomen ocitno, ko nekdo pelje blizu 200 po ravni avtocesti.
Glede na kilometre bi rekel na oko je vec neomejenega kot omejenega in neomejenega je skupno sigurno vec kot vsega prinas skupaj.
In kljub temu, da se jih tam kr nekaj legalno pelje okoli 200 je stevilo nesrec nizje, pa nihce ne tuli po medijih, da so divjaki.
Mogoce pa bi se res prinas vsi pobil med sabo, ce bi bili neomejeni odseki, ker je kultura na psu, ampak bolj v segmentu 100-130, kjer se folk med sabo ovira.
Meni je samo fascinantno gledat, kako vsi takoj v luft skocite, ko 1x na mesec v medijih nekdo objavi nekoga, ki je peljal okol 200...
Hkrati pa se drugje vozijo isto hitro v veliko vecjem stevilu in to z boljso statistiko, pa nihce ne skace v luft.
Dvojna merila?
PS: Ja zdaj bo pa krivo, da prinas ne znajo delati avtocest.
Razumeti moras samo to, da v DE funkcionira neomejeno hitra voznja, pogoj zato, da funkcionira pa je kultura sodelovanja v nizjem hitrostnem segmentu, kjer folk z 50-100km/h manj na stevcu, ne skace na prehitevalne pasove, kot kaksne kamikaze.
Pa tudi voznja po regionalkah funkcionira z 100km/h, pa spet se jih ne pobije tolko, kot prinas. Pa lahk verjames, da se tam tudi redno vozi za vikende 120, pa nobenga ne gredo javno lincat.
Naselja so pa druga zgodba, tam se drzis 30-50 kot pribito.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
To je bedarija Molnar. Če povzamemo solatkovo teorijo in jo vnesem v tvojo "enačbo"...oseba ki vozi 65 na 90 vozi pač po svojih zmožnostih oz v zanj prilagojeni hitrosti. Će bi recimo peljal 80 ali 90, pol bi vozil z njemu neprilagojeno hitrostjo! Vidiš, tle pade tista solatkova ideja, da bi za vsakega morala obstajat prilagojena hitrost, katere se jo bi vsi morali držati. Če ti misliš da so omejitve tam zato, da moramo vsi hkrati vozit na zgornji meji omejitve, ok, prav. Pa tako razmišljaj. Ampak ni tako.
To, da greš ti "živčen" prehitevat tako osebo nekje na nepreglednem odseku ceste, je in bo vedno samo tvoj problem. In krivda je in bo vedno samo na tvoji strani. To, da je stric ali teta vozil pred tem 25 pod omejitvijo nima tle čisto nobene veze. Če ti nisi sposoben varno prehiteti take osebe, pol se morda vprašaj, če nisi ti problem na cesti, ne pa tisti ki vozi 65 na 90!
Zakaj si ti preprican, da vozi po svojih moznostih? Samo zato, ker vozi pocasi?
Mogoce niti 65 ni sposobna vozit ta oseba, pa se vseeno vsede za volan. 100x videno, to je tista kasta voznikov, ki grejo po konstanti, ce se peljem 69, se ne more zgoditi nic.
Za volanom pa leseni, kot hrast.
PS: Mogoce se pa v kaksnem renoju al toyoti 130 res obcuti, kot 200. Se opravicujem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
c23po ::
Solatko, nisem jaz nič postavljal. Kompleksnost, težavnost oz. večopravilnost (to so pač pojmi, ki jih uporabljaš/mešaš) je tvoja teza. Na tisti spletni strani je argumentirano, zakaj voznik tovornjaka niti približno nima najkompleksnejšega poklica (29. mesto!). Tvoja trditev, po dosegljivih virih, ne drži. Se priporočam za referenco na kak drugi vir.
Tudi glede težavnosti ne pridejo vozniki v sam vrh. Gugl je tukaj nekoliko bolj skop, vendar so prva tri mesta zasedena z:
Poetično, a ne?
Še OpenAI nima veliko spoštovanja do voznikov. Za najbolj kompleksne ima:
1. Znanstveno raziskovanje
2. Umetniško ustvarjanje
3. Razvoj programske opreme
4. Diplomacija in mednarodni odnosi
5. Upravljanje kompleksnih sistemov
Toliko o tem.
Tistega o vsakoletnem številu mrtvih in težko poškodovanih pešcev in kolesarjev ne razumem. Koliko ljudi letno umre v prometu in v kakšnih vlogh in okoliščinah, to poznamo. Z veseljem bi si razbistril misli o tistih, ki se kar zaletavajo. Zato te prosim, da navrzi te številke in kak vir. Pa prosim, ne napisati: splošno je znano, da jih je ogromno. "Splošno je znano" ni vir, "ogromno" ni število.
Tudi glede težavnosti ne pridejo vozniki v sam vrh. Gugl je tukaj nekoliko bolj skop, vendar so prva tri mesta zasedena z:
The three hardest tasks in the world are neither physical feats nor intellectual achievements, but moral acts: to return love for hate, to include the excluded, and to say, “I was wrong”.
Poetično, a ne?
Še OpenAI nima veliko spoštovanja do voznikov. Za najbolj kompleksne ima:
1. Znanstveno raziskovanje
2. Umetniško ustvarjanje
3. Razvoj programske opreme
4. Diplomacija in mednarodni odnosi
5. Upravljanje kompleksnih sistemov
Toliko o tem.
Tistega o vsakoletnem številu mrtvih in težko poškodovanih pešcev in kolesarjev ne razumem. Koliko ljudi letno umre v prometu in v kakšnih vlogh in okoliščinah, to poznamo. Z veseljem bi si razbistril misli o tistih, ki se kar zaletavajo. Zato te prosim, da navrzi te številke in kak vir. Pa prosim, ne napisati: splošno je znano, da jih je ogromno. "Splošno je znano" ni vir, "ogromno" ni število.
c23po ::
...Dvojna merila?
...
Razumeti moras samo to, da v DE funkcionira neomejeno hitra voznja, pogoj zato, da funkcionira pa je kultura sodelovanja v nizjem hitrostnem segmentu, kjer folk z 50-100km/h manj na stevcu, ne skace na prehitevalne pasove, kot kaksne kamikaze.
...
Razumeti moraš tudi to, da je pogoj za neomejeno hitro vožnjo v DE tudi tehnična dovršenost infrastrukture (pa še marsikaj). Kot kamikaze ne skačejo zaradi zavedanja, da jih nekdo naleti s 160 km/h. Iz tega ne smemo sklepati na slabšo kulturo slovenskih voznikov. Vozijo v drugačih razmerah in se v Nemčiji prav tako dobro znajdejo. Da, uporabiti je treba dvojna merila.
m0LN4r ::
Infrastrukture, razmere? Clovek pogovarjamo se o avtocesti v evropi, ne tazmaniji
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
ZveeZ ::
mancini ::
cvalsr ::
Za volanom pa leseni, kot hrast.
Pametnjakoviči, ceste so NAMENJENE VSEM,
tako zarukanim kretenom, ki mislijo, da se jim morajo vsi umakniti, da bodo oni lahko divjali po svoje,
kot lesenim kot hrast!
'Leseni' imajo popolnoma enako pravico voziti po cesti, kot nestrpni živčneži.
Predpisana omejitev hitrosti je maksimalno dovoljena hitrost, ne pa obvezna hitrost, s katero morajo vsi voziti!
Šele pri 50% manjši hitrosti so se počasnejši dolžni umikati.
Samo... kako to dopovedati budalam na slo-tech???
solatko ::
ZveeZ - Tebi ni znan stavek, ko je cesta prazna in ne ogrožaš nikogar? Je lahko manj nevarno, kot, če ne daš pravi čas smerokaza ali voziš na prekratki varnostni razdalji pri 130.
c23po - Ne gre za težavnost, gre za to, da pri vožnji vozila uporabljaš hkrati največ delov telesa in to mora potekat usklajeno in neprestano. Nobena dejavnost človeka (ne samo posli), ne zahteva take obremenitve ves čas tega početja. Pri tem poslu so hkrati zaposlene noge, roke, oči, možgani z obdelavo vidnega in predvidevanji, vrat, ušesa,.... in v primeru, da ena komponenta ni vsklajena, lahko postane na vozišču kažin, mrtvi, ranjeni, ogromna materialna škoda,... ti moram dodati še kaj, da boš sposoben google-u postavit pravo vprašanje?
Za vsako leto imaš statistični podatek o mrtvih in ranjenih pešcih, veliko teh bi bilo nepoškodovanih, če bi nase malenkost bolj pazili in se nebi zanašali na to, da imajo prednost, podobno je s kolesarji, kaj bi še rad. Ustaviti telo ali bicikl je veliko lažje, kot ustaviti vozilo, ko te voznik zagleda prepozno ali sploh ne,.
cvalsr - Si nebi pogledal zakona, ki ne trdi tega, kar trdiš ti. Če voziš pod omejitvijo, moraš tistim za seboj (dve vozili) omogočit varno prehitevanje po potrebi, če ne gre drugače, se moraš umaknit na rob ali počivališče in počakat, da gredo hitrejši mimo, kazen je sicer nizka, si pa v prekršku.
c23po - Ne gre za težavnost, gre za to, da pri vožnji vozila uporabljaš hkrati največ delov telesa in to mora potekat usklajeno in neprestano. Nobena dejavnost človeka (ne samo posli), ne zahteva take obremenitve ves čas tega početja. Pri tem poslu so hkrati zaposlene noge, roke, oči, možgani z obdelavo vidnega in predvidevanji, vrat, ušesa,.... in v primeru, da ena komponenta ni vsklajena, lahko postane na vozišču kažin, mrtvi, ranjeni, ogromna materialna škoda,... ti moram dodati še kaj, da boš sposoben google-u postavit pravo vprašanje?
Za vsako leto imaš statistični podatek o mrtvih in ranjenih pešcih, veliko teh bi bilo nepoškodovanih, če bi nase malenkost bolj pazili in se nebi zanašali na to, da imajo prednost, podobno je s kolesarji, kaj bi še rad. Ustaviti telo ali bicikl je veliko lažje, kot ustaviti vozilo, ko te voznik zagleda prepozno ali sploh ne,.
cvalsr - Si nebi pogledal zakona, ki ne trdi tega, kar trdiš ti. Če voziš pod omejitvijo, moraš tistim za seboj (dve vozili) omogočit varno prehitevanje po potrebi, če ne gre drugače, se moraš umaknit na rob ali počivališče in počakat, da gredo hitrejši mimo, kazen je sicer nizka, si pa v prekršku.
Delo krepa človeka
GupeM ::
Šele pri 50% manjši hitrosti so se počasnejši dolžni umikati.
Z ostalim se sicer strinjam, tukaj si ga pa mimo pihnil. V zakonu nikjer ne piše, pri kateri hitrosti oz pri kakšnem odstotku omejitve hitrosti se moraš umakniti. Povsem po črki zakona si se dolžan umakniti tudi, če voziš 200, za tabo pa kolona, ki hoče 230. Tudi v coni 30 ali v coni umirjenega prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
ZveeZ ::
ZveeZ - Tebi ni znan stavek, ko je cesta prazna in ne ogrožaš nikogar? Je lahko manj nevarno, kot, če ne daš pravi čas smerokaza ali voziš na prekratki varnostni razdalji pri 130.
Tebi ni znana izjava, da zagovarjas spostovanje vseh pravil s strani vseh udelezencev in ne le tistih, ki se jim zdijo pomembna?
Nenadoma ne velja vec, ko se ti postavi ogledalo in se zacnes zgovarjat kako je nemogoce spostovati vsa pravila.
Ravno ti si tisti, ki selektivno promovira krsenje cpp.
Voznja z 200kmh po prazni cesti je ok, pogovor po telefonu po isti cesti pa ne?
Ah dej no. To tvoje vlecenje iz dreka lastnih izjav je ze pomilovanja vredno.
c23po ::
Solatko,
naenkrat ne gre za težavnost. O čem se sploh pogovarjamo? Očitno gre za tvoj osebni najvišji domet: voznik protokolarnega vozila, ki bi naj bil sveti gral udeležencev v prometu. Drugi vidimo širšo sliko.
Glede komentarja cvalsrju: a si ne bi ti pogledal člena zakona in ga citiral v celoti. Seveda ne, ker bi moral omeniti upoštevanje omejitev hitrosti.
Molnar,
vem o čem se pogovarjamo. Prometni infrastrukturi v Nemčiji in Sloveniji se razlikujeta že po zasnovi in namenu. Primerjaš jerebice s pingvini. Daj za začetek ponovi snov iz osnovnošolske geografije in zgodovine 20. stoletja. Boš videl, da primerjava z Nemčijo nima smisla.
naenkrat ne gre za težavnost. O čem se sploh pogovarjamo? Očitno gre za tvoj osebni najvišji domet: voznik protokolarnega vozila, ki bi naj bil sveti gral udeležencev v prometu. Drugi vidimo širšo sliko.
Glede komentarja cvalsrju: a si ne bi ti pogledal člena zakona in ga citiral v celoti. Seveda ne, ker bi moral omeniti upoštevanje omejitev hitrosti.
Molnar,
vem o čem se pogovarjamo. Prometni infrastrukturi v Nemčiji in Sloveniji se razlikujeta že po zasnovi in namenu. Primerjaš jerebice s pingvini. Daj za začetek ponovi snov iz osnovnošolske geografije in zgodovine 20. stoletja. Boš videl, da primerjava z Nemčijo nima smisla.
predi ::
Zakon situacij, ki jih opisuješ, sploh ne predvideva. Še enkrat, zadostiti moraš popolnoma vsem prepisanim omejitvam, zahtevam, pogojem, ipd., in to hkrati. Kaj bi bilo, če temu ne bi bilo tako, je brezpredmetno razpravljati.
Šele pri 50% manjši hitrosti so se počasnejši dolžni umikati.
Z ostalim se sicer strinjam, tukaj si ga pa mimo pihnil. V zakonu nikjer ne piše, pri kateri hitrosti oz pri kakšnem odstotku omejitve hitrosti se moraš umakniti. Povsem po črki zakona si se dolžan umakniti tudi, če voziš 200, za tabo pa kolona, ki hoče 230. Tudi v coni 30 ali v coni umirjenega prometa.
---
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/v-hu...
V Podlubniku, na cesti Železniki–Škofja Loka, se je zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena 26-letni voznik in 70-letni pešec, ki je zaradi hudih telesnih poškodb umrl na kraju dogodka. Cesta je bila več ur zaprta za promet.
Policisti so bili o prometni nesreči obveščeni nekaj pred 14. uro. Po do zdaj znanih podatkih se je 26-letnik z osebnim vozilom peljal iz smeri Železnikov proti Škofji Loki, ko je v Podlubniku zaradi izsiljevanja prednosti trčil v 70-letnika, ki je prečkal cesto čez prehod za pešce, so sporočili s Policijske uprave Kranj.
Pešec je bil pri tem hudo poškodovan in je kljub pomoči zdravstvenega osebja umrl na kraju dogodka. Ogleda kraja prometne nesreče sta se udeležila tudi preiskovalna sodnica in državni tožilec. Policisti nadaljujejo zbiranje obvestil in za voznika vodijo postopek kaznivega dejanja zoper varnost javnega prometa. O vseh ugotovitvah bodo obveščali pristojno državno tožilstvo, so še sporočili s policije.
https://goo.gl/maps/cjSCwA6K9tcwUraP7
Kaj porečete na tole vrhunsko usposobljeni vozniki s težjo nogo? V tem dogodku sam vidim samo še en razlog za najvišjo dovoljeno hitrost 30 km/h na vseh mestih, kjer je možno križanje med pešcem in motornim vozilom. Mogoče, ampak res samo mogoče, bi ta človek tako vsaj imel možnost.
Tidule ::
Šele pri 50% manjši hitrosti so se počasnejši dolžni umikati.
Z ostalim se sicer strinjam, tukaj si ga pa mimo pihnil. V zakonu nikjer ne piše, pri kateri hitrosti oz pri kakšnem odstotku omejitve hitrosti se moraš umakniti. Povsem po črki zakona si se dolžan umakniti tudi, če voziš 200, za tabo pa kolona, ki hoče 230. Tudi v coni 30 ali v coni umirjenega prometa.
Tukaj se tudi ti motis. Da si se po zakonu dolzan ukaknit morajo bit izpolnjeni trije kumulativni pogoji: kolona, voznja pocasneje od prometnega toka IN voznja pod omejitvijo.
fikus_ ::
https://goo.gl/maps/cjSCwA6K9tcwUraP7
Kaj porečete na tole vrhunsko usposobljeni vozniki s težjo nogo? V tem dogodku sam vidim samo še en razlog za najvišjo dovoljeno hitrost 30 km/h na vseh mestih, kjer je možno križanje med pešcem in motornim vozilom.
Spet posplošena ocena/želja/... Pri umestitvi prehoda za pešce se izdela (naj bi se) ocena tveganja in na podlagi tega se predvidi dovoljena največja hitrost. Na preglednih delih ceste s prehodom za pešce je ponavadi 70km/h, po potrebi osvetlitev prehoda, otok, ...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Tidule ::
https://goo.gl/maps/cjSCwA6K9tcwUraP7
Kaj porečete na tole vrhunsko usposobljeni vozniki s težjo nogo? V tem dogodku sam vidim samo še en razlog za najvišjo dovoljeno hitrost 30 km/h na vseh mestih, kjer je možno križanje med pešcem in motornim vozilom.
Spet posplošena ocena/želja/... Pri umestitvi prehoda za pešce se izdela (naj bi se) ocena tveganja in na podlagi tega se predvidi dovoljena največja hitrost. Na preglednih delih ceste s prehodom za pešce je ponavadi 70km/h, po potrebi osvetlitev prehoda, otok, ...
Kje si zdaj ta idiotizem o 70 km/h privlekel? Spet samo mokre snaje psihopatov, da je pravilno mimo peljat 70 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
GupeM ::
IN voznja pod omejitvijo.
Ne trdim, da nimaš prav, me pa zanima, zakaj oz. kje to piše? V zakonu sta, če se ne motim, omenjeni zgolj kolona in vožnja počasnejša od prometnega toka.
Jaz s svojim avtom recimo vozim po števcu 97 km/h, realno po GPS-u pa grem 90 km/h. Torej, če vozim po števcu 90 km/h, realno vozim manj kot 85 km/h. Ampak če ne bi uporabil GPS-a, tega ne bi vedel.
Sem se kot neveden voznik dolžan umaknit, ko se za mano nabere kolona, jaz pa mislim, da vozim 90 km/h, v resnici pa manj kot 85 km/h? Kolona za mano bi pa rada peljala realnih 90 km/h?
fikus_ ::
https://goo.gl/maps/cjSCwA6K9tcwUraP7
Kaj porečete na tole vrhunsko usposobljeni vozniki s težjo nogo? V tem dogodku sam vidim samo še en razlog za najvišjo dovoljeno hitrost 30 km/h na vseh mestih, kjer je možno križanje med pešcem in motornim vozilom.
Spet posplošena ocena/želja/... Pri umestitvi prehoda za pešce se izdela (naj bi se) ocena tveganja in na podlagi tega se predvidi dovoljena največja hitrost. Na preglednih delih ceste s prehodom za pešce je ponavadi 70km/h, po potrebi osvetlitev prehoda, otok, ...
Kje si zdaj ta idiotizem o 70 km/h privlekel? Spet samo mokre snaje psihopatov, da je pravilno mimo peljat 70 km/h.
Tebe pa niso lepo vzgojili oz. imaš neke travme da žališ vsepovprek.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mirator ::
V Podlubniku, na cesti Železniki–Škofja Loka, se je zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena 26-letni voznik in 70-letni pešec, ki je zaradi hudih telesnih poškodb umrl na kraju dogodka. Cesta je bila več ur zaprta za promet.
Policisti so bili o prometni nesreči obveščeni nekaj pred 14. uro. Po do zdaj znanih podatkih se je 26-letnik z osebnim vozilom peljal iz smeri Železnikov proti Škofji Loki, ko je v Podlubniku zaradi izsiljevanja prednosti trčil v 70-letnika, ki je prečkal cesto čez prehod za pešce, so sporočili s Policijske uprave Kranj.
Kaj porečete na tole vrhunsko usposobljeni vozniki s težjo nogo? V tem dogodku sam vidim samo še en razlog za najvišjo dovoljeno hitrost 30 km/h na vseh mestih, kjer je možno križanje med pešcem in motornim vozilom. Mogoče, ampak res samo mogoče, bi ta človek tako vsaj imel možnost.
Izsiljevanje prednosti = neprilagojena hitrost???
Kot, da bi dokazoval, da so vse gobe strupene, ker je nekdo umrl zato, ker je pojedel zeleno mušnico.
solatko ::
ZveeZ - Naj bi se uporabljalo vsa pravila pa se nikjer ne in še to, vozniki večino pravil niti ne poznajo in ne vedo kdaj in kako morajo voziti, da jih ne kršijo.
Na tvoj primer - pri višji hitrosti, se koncentracija povečuje, pri telefoniranju (to pač ne spada v vozniške sposobnosti) pa krepko zmanjšuje.
c23po - Ne gre za težavnost, saj je že kopanje jarkov težje, gre za kompleksnost, multitasking ali večopravilnost. Če ti to ni jasno, se pač poduči. Recimo samo en primer - ko oči zagledajo oviro, dajo možgani komando nogi, da pritisne na zavoro ali rokam, da oviro obvozi, samo ena napačna reakcija je razlika med življenjem in smrtjo. Ker se to dogaja ves čas vožnje, morajo biti vsi organi, ves čas pripravljeni na reakcijo.
Ti je kaj bolj jasno?
Ni se še našel junak ali poznavalec, ki bi mi razložil enostaven primer omejitev na podobnih cestah - MB - LJ, 70 in 60. V MB po tvoje vozim na podobni cesti kot v LJ 70, je to prilagojena hitrost, ko to storim na podobni cesti v LJ, to ni več prilagojena hitrost, če prav vozim enako pazljivo kot v MB, prilagojena pa ni po tvoje zato, ker se ne držim omejitve, ki pa ni niti fizični, niti tehnični problem, temveč administrativna odredba, ki pa na vožnjo samo nima niti najmanjšega upliva. Administrativno se ne da določit niti zavorne poti, niti sposobnosti vozila, vremenskih vplivov, niti počutja voznika, kar so bistvene komponente prilagojene hitrosti.
Govorim o tehničnem vidiku prilagojene hitrosti, torej obvladanje vozila in varni zaustavitvi, kaj ima tukaj omejitev hitrosti, je jasno samo vam, kateri itak ne poznate svojih dejanskih vozniških sposobnosti in zaradi tega ne morete voziti vedno in povsod s PH, zato je tudi toliko nesreč dnevno.
predi - Že izjava o vrhunskosti voznika, ki na prehodu podre pešca ni na mestu. Šlo je za totalno nezbranega voznika, ki se poleg tega ne zaveda, da so na cesti razen njega, morda še drugi, na katere je potrebno pazit. Torej je morda pravilno samo to, da je imel težko nogo, nikakor pa to ni dober voznik, pri teh letih pa niti izkušen verjetno ne. Se morda ve, v kakšnem stanju je bil voznik? Enostavno pešca ni videl. Tudi omejitev, katere se večina ne drži, nebi pomagala. Tudi pešec bi moral stopiti na cesto, ko je varno, saj mora vsak udeleženec v prometu, najprej poskrbeti za lastno varnost. Imam lep pogled na Kardeljevo cesto in vidim marsikaj, tako s strani pešcev, kolesarjev in seveda tudi voznikov. Velikokrat se nasmejim, ko vidim kakšne probleme imajo vozniki že z navadnim parkiranjem, da o ostalem sploh ne govorim.
Tidule - Oviranje prometnega toka je v trenutku, ko sta tesno za teboj vsaj dva voznika, ki bi rada vozila hitreje (pod omejitvijo si ti privlekel iz riti). Nihče od nas navadnih voznikov ni policaj, da bi določal koliko smejo drugi voziti, če so hitrejši je prav, da se jim na primernem mestu umakneš, oziroma jim omogočiš varno prehitevanje.
fikus - 60 ali manj.
Na tvoj primer - pri višji hitrosti, se koncentracija povečuje, pri telefoniranju (to pač ne spada v vozniške sposobnosti) pa krepko zmanjšuje.
c23po - Ne gre za težavnost, saj je že kopanje jarkov težje, gre za kompleksnost, multitasking ali večopravilnost. Če ti to ni jasno, se pač poduči. Recimo samo en primer - ko oči zagledajo oviro, dajo možgani komando nogi, da pritisne na zavoro ali rokam, da oviro obvozi, samo ena napačna reakcija je razlika med življenjem in smrtjo. Ker se to dogaja ves čas vožnje, morajo biti vsi organi, ves čas pripravljeni na reakcijo.
Ti je kaj bolj jasno?
Ni se še našel junak ali poznavalec, ki bi mi razložil enostaven primer omejitev na podobnih cestah - MB - LJ, 70 in 60. V MB po tvoje vozim na podobni cesti kot v LJ 70, je to prilagojena hitrost, ko to storim na podobni cesti v LJ, to ni več prilagojena hitrost, če prav vozim enako pazljivo kot v MB, prilagojena pa ni po tvoje zato, ker se ne držim omejitve, ki pa ni niti fizični, niti tehnični problem, temveč administrativna odredba, ki pa na vožnjo samo nima niti najmanjšega upliva. Administrativno se ne da določit niti zavorne poti, niti sposobnosti vozila, vremenskih vplivov, niti počutja voznika, kar so bistvene komponente prilagojene hitrosti.
Govorim o tehničnem vidiku prilagojene hitrosti, torej obvladanje vozila in varni zaustavitvi, kaj ima tukaj omejitev hitrosti, je jasno samo vam, kateri itak ne poznate svojih dejanskih vozniških sposobnosti in zaradi tega ne morete voziti vedno in povsod s PH, zato je tudi toliko nesreč dnevno.
predi - Že izjava o vrhunskosti voznika, ki na prehodu podre pešca ni na mestu. Šlo je za totalno nezbranega voznika, ki se poleg tega ne zaveda, da so na cesti razen njega, morda še drugi, na katere je potrebno pazit. Torej je morda pravilno samo to, da je imel težko nogo, nikakor pa to ni dober voznik, pri teh letih pa niti izkušen verjetno ne. Se morda ve, v kakšnem stanju je bil voznik? Enostavno pešca ni videl. Tudi omejitev, katere se večina ne drži, nebi pomagala. Tudi pešec bi moral stopiti na cesto, ko je varno, saj mora vsak udeleženec v prometu, najprej poskrbeti za lastno varnost. Imam lep pogled na Kardeljevo cesto in vidim marsikaj, tako s strani pešcev, kolesarjev in seveda tudi voznikov. Velikokrat se nasmejim, ko vidim kakšne probleme imajo vozniki že z navadnim parkiranjem, da o ostalem sploh ne govorim.
Tidule - Oviranje prometnega toka je v trenutku, ko sta tesno za teboj vsaj dva voznika, ki bi rada vozila hitreje (pod omejitvijo si ti privlekel iz riti). Nihče od nas navadnih voznikov ni policaj, da bi določal koliko smejo drugi voziti, če so hitrejši je prav, da se jim na primernem mestu umakneš, oziroma jim omogočiš varno prehitevanje.
fikus - 60 ali manj.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
ZveeZ ::
ZveeZ - Naj bi se uporabljalo vsa pravila pa se nikjer ne in še to, vozniki večino pravil niti ne poznajo in ne vedo kdaj in kako morajo voziti, da jih ne kršijo.
Na tvoj primer - pri višji hitrosti, se koncentracija povečuje, pri telefoniranju (to pač ne spada v vozniške sposobnosti) pa krepko zmanjšuje.
Govoriti bi moral v prvi osebi (..večino pravil niti ne poznaMO..), ker si tudi ti med nami smrtniki, ki ne poznamo vseh pravil (si se parkrat ze izdal). Je pa res, da za razliko od tebe, nekateri vsaj poznamo veliko vecino teh pravil (znanje periodicno osvezujemo) in jih tudi v najboljsih moceh spostujemo. In ce jih kdaj ne, tega ne zagovarjamo in ne razlagamo da je to ok, ker ni. Ni in pika. Dejstvo.
Z visanjem hitrosti se koncentracija voznika poveca ravno toliko kot njegov penis. Zanemarljivo.
Zelis primer? Vrhunski voznik avta visjega razreda, ki lagano vozi 260kmh (to hitrost doseze ze 15 let star bmw 535d), nabija balkanjado in si zraven prepeva. Ampak na prazni cesti s "prilagojeno" hitrostjo ter zelo skoncentrirano. Bolj kot tisti bumbar, ki vozi 130kmh in se hkrati pogovarja po telefonu.
Demantiram tvoje trditve povlecene iz riti v sekundi dvajset.
Priznaj, da se vleces ven iz dreka pa je. Motiti se, je clovesko.
fikus_ ::
Kaj so tu narobe postavili tablo z omejitvijo 70km/h???
[img]https://i.ibb.co/JC9hSzB/Posnetek-zaslo... ]
Z rdeče označena omejitev, malo naprej avtobusna označena s puščico, še malo naprej z zeleno označen prehod za pešce.
[img]https://i.ibb.co/JC9hSzB/Posnetek-zaslo... ]
Z rdeče označena omejitev, malo naprej avtobusna označena s puščico, še malo naprej z zeleno označen prehod za pešce.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
solatko ::
ZveeZ - Morda jih poznaš ti in jih seveda tudi v popolnosti upoštevaš, vrzi kamen, če si brez greha!
Delo krepa človeka
Tidule ::
https://goo.gl/maps/cjSCwA6K9tcwUraP7
Kaj porečete na tole vrhunsko usposobljeni vozniki s težjo nogo? V tem dogodku sam vidim samo še en razlog za najvišjo dovoljeno hitrost 30 km/h na vseh mestih, kjer je možno križanje med pešcem in motornim vozilom.
Spet posplošena ocena/želja/... Pri umestitvi prehoda za pešce se izdela (naj bi se) ocena tveganja in na podlagi tega se predvidi dovoljena največja hitrost. Na preglednih delih ceste s prehodom za pešce je ponavadi 70km/h, po potrebi osvetlitev prehoda, otok, ...
Kje si zdaj ta idiotizem o 70 km/h privlekel? Spet samo mokre snaje psihopatov, da je pravilno mimo peljat 70 km/h.
Tebe pa niso lepo vzgojili oz. imaš neke travme da žališ vsepovprek.
Lepse kot tebe, ko se zlazes vsakic ko odpres usta.
IN voznja pod omejitvijo.
Ne trdim, da nimaš prav, me pa zanima, zakaj oz. kje to piše? V zakonu sta, če se ne motim, omenjeni zgolj kolona in vožnja počasnejša od prometnega toka.
Jaz s svojim avtom recimo vozim po števcu 97 km/h, realno po GPS-u pa grem 90 km/h. Torej, če vozim po števcu 90 km/h, realno vozim manj kot 85 km/h. Ampak če ne bi uporabil GPS-a, tega ne bi vedel.
Sem se kot neveden voznik dolžan umaknit, ko se za mano nabere kolona, jaz pa mislim, da vozim 90 km/h, v resnici pa manj kot 85 km/h? Kolona za mano bi pa rada peljala realnih 90 km/h?
4 odstavek 45 clena zakona o pravilih v cestnem prometu:
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
ZveeZ - Morda jih poznaš ti in jih seveda tudi v popolnosti upoštevaš, vrzi kamen, če si brez greha!
Obsraja velika razlika med tem da vsakodnevno zavestno krsisi prometne predpise in tem, da naredis krsitev tu in tam zaradi nevednosti ali nerazumevanja.
Ti pa si seveda ekstra kategorija, ker pojma nimas o prometnih predpisih in drugega kot slepo tiscat gas ne znas. Tako da najslabsa mozna kombinacija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
fikus_ ::
Tudule, samo za tebe:
Z rdeče označena omejitev, malo naprej avtobusna označena s puščico, še malo naprej z zeleno označen prehod za pešce.
Ali so postavili napačno omejitev???
Res prosim za komentar, ker si se že nekajkrat skril!
Z rdeče označena omejitev, malo naprej avtobusna označena s puščico, še malo naprej z zeleno označen prehod za pešce.
Ali so postavili napačno omejitev???
Res prosim za komentar, ker si se že nekajkrat skril!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Tidule ::
Tidule - Oviranje prometnega toka je v trenutku, ko sta tesno za teboj vsaj dva voznika, ki bi rada vozila hitreje (pod omejitvijo si ti privlekel iz riti). Nihče od nas navadnih voznikov ni policaj, da bi določal koliko smejo drugi voziti, če so hitrejši je prav, da se jim na primernem mestu umakneš, oziroma jim omogočiš varno prehitevanje.
Bravo, spet si dokazal da pojma nimas o prometnih predpisih in si pravila dobesedno vleces iz riti.
Tudule, samo za tebe:
Z rdeče označena omejitev, malo naprej avtobusna označena s puščico, še malo naprej z zeleno označen prehod za pešce.
Ali so postavili napačno omejitev???
In kaj naj bi to dokazovalo? Da si na podlagi enega osamljenega primera naredil bedaka iz sebe s posplosevanjem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
ZveeZ ::
ZveeZ - Morda jih poznaš ti in jih seveda tudi v popolnosti upoštevaš, vrzi kamen, če si brez greha!
Nisem trdil, da poznam vsa.
Trdim, da ti selektivno odobravas namerno krsenje dolocenih predpisov, kadar tebi to ustreza.
Upostevaj da vsak voznik nezavedno dela prekrske, dodaj se prekrske, ki jih naredi zavedno in imas voznika, ki vozi za en k. In ti to zagovarjas.
Tidule ::
Kot smo ze veckrat ugotovili - solatko pojma nima o prometnih predpisih. Se tista dva ki pozna pa namerno krsi.
GupeM ::
4 odstavek 45 clena zakona o pravilih v cestnem prometu:
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
I stand corrected.
So zakon kaj popravljali v zadnjem času? Včasih tega odebeljenega ni bilo, se mi zdi. Lahko pa, da se spet motim.
Edit: Očitno je to noter že vsaj od 2010.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
fikus_ ::
Tidule - Oviranje prometnega toka je v trenutku, ko sta tesno za teboj vsaj dva voznika, ki bi rada vozila hitreje (pod omejitvijo si ti privlekel iz riti). Nihče od nas navadnih voznikov ni policaj, da bi določal koliko smejo drugi voziti, če so hitrejši je prav, da se jim na primernem mestu umakneš, oziroma jim omogočiš varno prehitevanje.
Bravo, spet si dokazal da pojma nimas o prometnih predpisih in si pravila dobesedno vleces iz riti.
Tudule, samo za tebe:
Z rdeče označena omejitev, malo naprej avtobusna označena s puščico, še malo naprej z zeleno označen prehod za pešce.
Ali so postavili napačno omejitev???
In kaj naj bi to dokazovalo? Da si na podlagi enega osamljenega primera naredil bedaka iz sebe s posplosevanjem?
Ta omejitev 70km/h in prehod za pešce ni osamljen primer, je pa dokaz, da pišeš neumnosti in kot kaže ne poznaš zakonodaje za trditve, ki jih podajaš!
Sem pa podal primer, da ti pokažem da se motiš. Sedaj si vsaj odgovoril, čeprav tipično po tiduleovsko z nesramnostjo, nekajkrat ko sem ti dokazal, da se motiš, si se pa samo potuhnil! Napreduješ.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
predi ::
Glede na to, da je prišlo do trčenja na prehodu za pešce, hitrosti voznik verjetno ni ravno prilagodil. Kaj praviš?V Podlubniku, na cesti Železniki–Škofja Loka, se je zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena 26-letni voznik in 70-letni pešec, ki je zaradi hudih telesnih poškodb umrl na kraju dogodka. Cesta je bila več ur zaprta za promet.
Policisti so bili o prometni nesreči obveščeni nekaj pred 14. uro. Po do zdaj znanih podatkih se je 26-letnik z osebnim vozilom peljal iz smeri Železnikov proti Škofji Loki, ko je v Podlubniku zaradi izsiljevanja prednosti trčil v 70-letnika, ki je prečkal cesto čez prehod za pešce, so sporočili s Policijske uprave Kranj.
Kaj porečete na tole vrhunsko usposobljeni vozniki s težjo nogo? V tem dogodku sam vidim samo še en razlog za najvišjo dovoljeno hitrost 30 km/h na vseh mestih, kjer je možno križanje med pešcem in motornim vozilom. Mogoče, ampak res samo mogoče, bi ta človek tako vsaj imel možnost.
Izsiljevanje prednosti = neprilagojena hitrost???
Kot, da bi dokazoval, da so vse gobe strupene, ker je nekdo umrl zato, ker je pojedel zeleno mušnico.