Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
solatko ::
Tidule - Znajo bit posledice zavestnega kršenja veliko manjše, kot nezavednega, konkretno danes, mi je pred nos zapeljala dama s pasatom v krožišču pri Supernovi, kot da je na gladki, ravni cesti. Samo mojim vozniškim lastnostim, se drugi udeleženci lahko zahvalijo, da ni prišlo do konkretnega zastoja prometa, zaradi nesreče. Lahko bi se brez slabe vesti zabil v njo in zavarovalnica bi vse poravnala, zdravniki pa pozdravili morebitne poškodbe, ker sem potencialni morilec, se to ni zgodilo.
ZveeZ - Ostali udeleženci v prometu pričakujemo, da vozniki in drugi udeleženci v prometu poznajo predpise in se ravnajo po njih, razen, kadar se ne. Dober voznik dela prekrške zavedno tam, kjer ne ogroža drugih, slab voznik dela prekrške skoz in sploh ne ve, da jih. Ogromna razlika!
GupeM - Drugi ne vidijo nadaljevanje - in od hitrosti prometnega toka (ki pa zna bit včasih tudi preko omejitve), tisti, ki je spredaj po navadi ni policaj, ga pa namerno zna igrati. Če so zadaj vozniki, ki so hitrejši so oni v prekršku in je prav, da jim omogočiš njihovo vožnjo.
predi - Seveda je ni prilagodil, poleg tega je bil še nepazljiv, da ni opazil pešca na dovolj odprti cesti. Vse prometne nesreče so zato, ker vozniki ne prilagodijo hitrosti razmeram na cesti, svojim sposobnostim,.....
ZveeZ - Ostali udeleženci v prometu pričakujemo, da vozniki in drugi udeleženci v prometu poznajo predpise in se ravnajo po njih, razen, kadar se ne. Dober voznik dela prekrške zavedno tam, kjer ne ogroža drugih, slab voznik dela prekrške skoz in sploh ne ve, da jih. Ogromna razlika!
GupeM - Drugi ne vidijo nadaljevanje - in od hitrosti prometnega toka (ki pa zna bit včasih tudi preko omejitve), tisti, ki je spredaj po navadi ni policaj, ga pa namerno zna igrati. Če so zadaj vozniki, ki so hitrejši so oni v prekršku in je prav, da jim omogočiš njihovo vožnjo.
predi - Seveda je ni prilagodil, poleg tega je bil še nepazljiv, da ni opazil pešca na dovolj odprti cesti. Vse prometne nesreče so zato, ker vozniki ne prilagodijo hitrosti razmeram na cesti, svojim sposobnostim,.....
Delo krepa človeka
Tidule ::
Tidule - Oviranje prometnega toka je v trenutku, ko sta tesno za teboj vsaj dva voznika, ki bi rada vozila hitreje (pod omejitvijo si ti privlekel iz riti). Nihče od nas navadnih voznikov ni policaj, da bi določal koliko smejo drugi voziti, če so hitrejši je prav, da se jim na primernem mestu umakneš, oziroma jim omogočiš varno prehitevanje.
Bravo, spet si dokazal da pojma nimas o prometnih predpisih in si pravila dobesedno vleces iz riti.
Tudule, samo za tebe:
Z rdeče označena omejitev, malo naprej avtobusna označena s puščico, še malo naprej z zeleno označen prehod za pešce.
Ali so postavili napačno omejitev???
In kaj naj bi to dokazovalo? Da si na podlagi enega osamljenega primera naredil bedaka iz sebe s posplosevanjem?
Ta omejitev 70km/h in prehod za pešce ni osamljen primer, je pa dokaz, da pišeš neumnosti in kot kaže ne poznaš zakonodaje za trditve, ki jih podajaš!
Sem pa podal primer, da ti pokažem da se motiš. Sedaj si vsaj odgovoril, čeprav tipično po tiduleovsko z nesramnostjo, nekajkrat ko sem ti dokazal, da se motiš, si se pa samo potuhnil! Napreduješ.
Zakaj se kar naprej lazes? Kaj tocno imas od tega?
4 odstavek 45 clena zakona o pravilih v cestnem prometu:
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
I stand corrected.
So zakon kaj popravljali v zadnjem času? Včasih tega odebeljenega ni bilo, se mi zdi. Lahko pa, da se spet motim.
Edit: Očitno je to noter že vsaj od 2010.
Ja, mislim da je ze zakon o varnosti v cestnem prometu imel enako dikcijo.
Tidule - Znajo bit posledice zavestnega kršenja veliko manjše, kot nezavednega, konkretno danes, mi je pred nos zapeljala dama s pasatom v krožišču pri Supernovi, kot da je na gladki, ravni cesti. Samo mojim vozniškim lastnostim, se drugi udeleženci lahko zahvalijo, da ni prišlo do konkretnega zastoja prometa, zaradi nesreče. Lahko bi se brez slabe vesti zabil v njo in zavarovalnica bi vse poravnala, zdravniki pa pozdravili morebitne poškodbe, ker sem potencialni morilec, se to ni zgodilo.
ZveeZ - Ostali udeleženci v prometu pričakujemo, da vozniki in drugi udeleženci v prometu poznajo predpise in se ravnajo po njih, razen, kadar se ne. Dober voznik dela prekrške zavedno tam, kjer ne ogroža drugih, slab voznik dela prekrške skoz in sploh ne ve, da jih. Ogromna razlika!
GupeM - Drugi ne vidijo nadaljevanje - in od hitrosti prometnega toka (ki pa zna bit včasih tudi preko omejitve), tisti, ki je spredaj po navadi ni policaj, ga pa namerno zna igrati. Če so zadaj vozniki, ki so hitrejši so oni v prekršku in je prav, da jim omogočiš njihovo vožnjo.
predi - Seveda je ni prilagodil, poleg tega je bil še nepazljiv, da ni opazil pešca na dovolj odprti cesti. Vse prometne nesreče so zato, ker vozniki ne prilagodijo hitrosti razmeram na cesti, svojim sposobnostim,.....
Prodajanje izmisljenih pravljic o lastni superironosti je precej pomilovanja vredno. Kar pa je dejstvo, da pac nimas pijma o prometu in prometnih oredpisih in to dokazes vsakic ko se oglasis v temi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
fikus_ ::
Tidule - Oviranje prometnega toka je v trenutku, ko sta tesno za teboj vsaj dva voznika, ki bi rada vozila hitreje (pod omejitvijo si ti privlekel iz riti). Nihče od nas navadnih voznikov ni policaj, da bi določal koliko smejo drugi voziti, če so hitrejši je prav, da se jim na primernem mestu umakneš, oziroma jim omogočiš varno prehitevanje.
Bravo, spet si dokazal da pojma nimas o prometnih predpisih in si pravila dobesedno vleces iz riti.
Tudule, samo za tebe:
Z rdeče označena omejitev, malo naprej avtobusna označena s puščico, še malo naprej z zeleno označen prehod za pešce.
Ali so postavili napačno omejitev???
In kaj naj bi to dokazovalo? Da si na podlagi enega osamljenega primera naredil bedaka iz sebe s posplosevanjem?
Ta omejitev 70km/h in prehod za pešce ni osamljen primer, je pa dokaz, da pišeš neumnosti in kot kaže ne poznaš zakonodaje za trditve, ki jih podajaš!
Sem pa podal primer, da ti pokažem da se motiš. Sedaj si vsaj odgovoril, čeprav tipično po tiduleovsko z nesramnostjo, nekajkrat ko sem ti dokazal, da se motiš, si se pa samo potuhnil! Napreduješ.
Zakaj se kar naprej lazes? Kaj tocno imas od tega?
4 odstavek 45 clena zakona o pravilih v cestnem prometu:
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
I stand corrected.
So zakon kaj popravljali v zadnjem času? Včasih tega odebeljenega ni bilo, se mi zdi. Lahko pa, da se spet motim.
Edit: Očitno je to noter že vsaj od 2010.
Ja, mislim da je ze zakon o varnosti v cestnem prometu imel enako dikcijo.
Odgovor na boldano: sem ti dal slikovni dokaz, ti me pa še kar obtožuješ laganja?! Kaže da si spet zaplezal s svojim provokativnim in nesramnim pisanjem.
Pomiri se, tudi Persen pomaga.
Lep dan.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Tidule ::
Dragi fikus, ena lastovka se ne naredi pomladi. To da si nasel en primer take postavitve, ne spremeni dejstva, da je idiotizem trdit, da je standardna omejitev izen naselja, mimo prehoda za pesce, 70 km/h. In ti revcek to ves, sam kaj ko se ne mores sprijaznit, da si spet brcnil v meglo.
fikus_ ::
Koliko primerov ti moram najti, da boš priznal zmoto in brcanje v meglo?!
60km/h so se postavljali pred leti, ko je bila omejitev na regionalkah 80km/h, sedaj se pa nove omejitve postavljajo 70km/h, 50km/h, 30km/h.
60km/h so se postavljali pred leti, ko je bila omejitev na regionalkah 80km/h, sedaj se pa nove omejitve postavljajo 70km/h, 50km/h, 30km/h.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
solatko ::
Tidule - Podobnih situacij ti lahko napišem ali narišem kolikor hočeš, kljub vsem "poznavalcem prometa in varnim voznikom" sem več kot 55 let ohranjal celo rit, s tem, da sam v življenju nisem še nikogar ogrozil niti z motorjem, niti avtomobilom pa sem včasih preživel za volanom tudi več kot 10 ur dnevno. S tem ne kažem svojo superiornost, temveč to, da vedno vozim s prilagojeno hitrostjo in skoncentriran, da lahko popravim napake drugih tudi z izletom na travo, če je potrebno. Če že kršim predpise, jih zavestno, takrat, ko ni nevarnosti za druge udeležence. Morda si res podkovan v predpisih, kakšno je pa tvoje obnašanje na cesti, se ne ve, za tipkovnico je vsak lahko odličen voznik.
fikus - Praviloma so table 60 ali 40, če je šolska pot. Seveda so izjeme, če postavljalci predvidevajo, da prečkanje ceste ni ravno množično.
fikus - Praviloma so table 60 ali 40, če je šolska pot. Seveda so izjeme, če postavljalci predvidevajo, da prečkanje ceste ni ravno množično.
Delo krepa človeka
c23po ::
...c23po - Ne gre za težavnost,... saj je že kopanje jarkov težje, gre za kompleksnost, multitasking ali večopravilnost. Če ti to ni jasno, se pač poduči. Recimo samo en primer - ko oči zagledajo oviro, dajo možgani komando nogi, da pritisne na zavoro ali rokam, da oviro obvozi, samo ena napačna reakcija je razlika med življenjem in smrtjo. Ker se to dogaja ves čas vožnje, morajo biti vsi organi, ves čas pripravljeni na reakcijo.
Ti je kaj bolj jasno?
Pustimo na stran terminološko težavo s težavnostjo, kompleksnostjo in multitaskingom. Sem ti pač ponudil več virov o vseh teh atributih, ampak kaj čemo; pač so Interneti glupi. Ne znajo posredovati informacij iz vira "https:vsi_vedo_a_solatko_še_najbolj".
OK, naredimo preizkus: kvantificirajmo Solatkovo kompleksnost:
- 100 pik, ko oči zagledajo oviro
- 100 pik, ko dajo možgani komando nogi
- 200 pik, ko noga pritisne zavoro ali roka obvozi
--------------------------------------------------
- 400 pik skupaj za razliko med življenjem in smrtjo
Kvantificarjmo sedaj mojega aduta: divja raca
- 100 pik, ko zagleda lisico
- 100 pik, ko izračuna, da so plen njeni mladički
- 100 pik, ko se odloči, da bo naredila sceno
- 600 pik, ko igra, da je poškodovana in odvrača lisico (celih 600 zaradi nenehne življenske ogroženosti)
- +50 pik za glumo zlomljenega krila (umetniški vtis na občinstvo, ne glede na stres)
- 100 pik, ko z eno učko študira lisico
- 100 pik, ko (pazi to:) z drugo učko gleda ali so mladički na varnem
- še vsaj 400 pik, ko v zadnjem trenutku poleti in pusti lisico nasrano (spet: ogroženost do meje + umetniški vtis)
---------------------------------------------------
Suma sumarum: Trdim, da je "mama raca" bolj kompleksno opravilo od "protokolarnega voznika"!
Ti je kaj bolj jasno?
Ker si res želim bolje razumeti tvoje druge trditve mi prosim, namesto prenosa pozornosrti na "podobne ceste", navedi podatke in vire o vsakoletnem številu mrtvih in težko poškodovanih pešcev in kolesarjev, ki se namerno zaletavajo. ("ogromno" ni številka)
solatko ::
c23po - Si neumen ali se to samo delaš, ker v človeških dejavnostih nisi našel take, pri kateri mora biti vse v pripravljenosti ves čas opravila, si privlekel raco.
Ti bom dal boljši primer - voznik nenadoma pripelje na ledeno ploskev, neizkušen bo zamrznil ali pa stisnil zavoro, izkušeni bo vozilo pravočasno ujel, z naučenimi potezami z volanom in sklopko. Pri vseh nesrečah gre za to, da so enemu ali več voznikom odpovedale komande za večopravilnost ali neizkušenost iz podobnih situacij na treningih. Nisem nikjer trdil, da se namerno zaletavajo, temveč, da ne pazijo nase in pridejo pod vozilo, če prav bi lahko korak ali kolo ustavili. Imajo pač prednost in jih ne zanima ali jih voznik sploh vidi. Seveda je večinoma kriv voznik ampak pešcu in kolesarju to ne pomaga prav veliko, sploh na onem svetu ali v invalidskem vozičku, ne.
Ti bom dal boljši primer - voznik nenadoma pripelje na ledeno ploskev, neizkušen bo zamrznil ali pa stisnil zavoro, izkušeni bo vozilo pravočasno ujel, z naučenimi potezami z volanom in sklopko. Pri vseh nesrečah gre za to, da so enemu ali več voznikom odpovedale komande za večopravilnost ali neizkušenost iz podobnih situacij na treningih. Nisem nikjer trdil, da se namerno zaletavajo, temveč, da ne pazijo nase in pridejo pod vozilo, če prav bi lahko korak ali kolo ustavili. Imajo pač prednost in jih ne zanima ali jih voznik sploh vidi. Seveda je večinoma kriv voznik ampak pešcu in kolesarju to ne pomaga prav veliko, sploh na onem svetu ali v invalidskem vozičku, ne.
Delo krepa človeka
donvito ::
Nisem nikjer trdil, da se namerno zaletavajo, temveč, da ne pazijo nase in pridejo pod vozilo, če prav bi lahko korak ali kolo ustavili. Imajo pač prednost in jih ne zanima ali jih voznik sploh vidi.
Kako jih ne vidiš, saj praviš, da si 100% skoncetriran, ko voziš, tebi to ne bi smelo uiti ali pač? Ali to lahko spregledamo le navadni smrtniki.
m0LN4r ::
Infrastrukture, razmere? Clovek pogovarjamo se o avtocesti v evropi, ne tazmaniji
A je kje v Nemciji kak štiri pasovni odsek (2 pasova na smer) brez omejitve hitrosti?
Marsikje, takoj zravn mene oz. vecini bajerske?
Razumeti moras samo to, da v DE funkcionira neomejeno hitra voznja
Zakaj je dobil tisti ceski milijonar z bugatijem kazen, ce lahko vozis neomejeno
Je ni dobil?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Solatko,
naenkrat ne gre za težavnost. O čem se sploh pogovarjamo? Očitno gre za tvoj osebni najvišji domet: voznik protokolarnega vozila, ki bi naj bil sveti gral udeležencev v prometu. Drugi vidimo širšo sliko.
Glede komentarja cvalsrju: a si ne bi ti pogledal člena zakona in ga citiral v celoti. Seveda ne, ker bi moral omeniti upoštevanje omejitev hitrosti.
Molnar,
vem o čem se pogovarjamo. Prometni infrastrukturi v Nemčiji in Sloveniji se razlikujeta že po zasnovi in namenu. Primerjaš jerebice s pingvini. Daj za začetek ponovi snov iz osnovnošolske geografije in zgodovine 20. stoletja. Boš videl, da primerjava z Nemčijo nima smisla.
Kaj ima to veze z avtocesto? Ce se lahko peljem neomejeno od Passaua do Erdinga al Landshuta do Regensburga po dvopasovni AC neomejeno, zakaj se na dvopasovni od Lendave do Kopra ni mozno?
A je makadam?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
MrStein ::
A ne veš, da v Sloveniji veljajo drugi fizikalni zakoni?
Recimo na začasnih pasovih ko so dela na AC, je varna hitrost 60 km/h.
V enaki situaciji nekaj km bolj severno pa je varna (prilagojena) hitrost 90 km/h. Ali celo 100, se že dolgo nisem tam vozil.
Recimo na začasnih pasovih ko so dela na AC, je varna hitrost 60 km/h.
V enaki situaciji nekaj km bolj severno pa je varna (prilagojena) hitrost 90 km/h. Ali celo 100, se že dolgo nisem tam vozil.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
nejc_nejc ::
Kje si pa ti vidu 60?
Kolimor se spomnim je 60 na zožitvah 80 pa v rumenih spurah.
Kolimor se spomnim je 60 na zožitvah 80 pa v rumenih spurah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
solatko ::
donvito - Jaz še nikoli nisem spregledal nič na ali ob robu ceste, se pa zgodi, da se ti skrije kolesar za drog semaforja in, če si na to pripravljen, tudi pravi čas reagiraš in ga ne zbiješ.
Delo krepa človeka
m0LN4r ::
A ne veš, da v Sloveniji veljajo drugi fizikalni zakoni?
Recimo na začasnih pasovih ko so dela na AC, je varna hitrost 60 km/h.
V enaki situaciji nekaj km bolj severno pa je varna (prilagojena) hitrost 90 km/h. Ali celo 100, se že dolgo nisem tam vozil.
Ja prakticno vem, okol frankfurta so dvignili iz 80 na 100. 60 je samo tam kjer je zacasni izvoz 100m pred recimo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
GupeM ::
c23po ::
Kaj ima to veze z avtocesto? Ce se lahko peljem neomejeno od Passaua do Erdinga al Landshuta do Regensburga po dvopasovni AC neomejeno, zakaj se na dvopasovni od Lendave do Kopra ni mozno?
A je makadam?
Zato ker Ledava ne teče od Lendave do Kopra. Saj te ne želim zaliti, ampak je res treba ponoviti osnovnošolsko geografijo.
Res je, da imaš teoretično možnost se voziti od Passaua do Erdinga z neomejeno hitrostjo. Res je tudi, da za to pot potrebuješ 1 uro 40 minut (google maps). To je 100 km/h. Toliko o opevani nemški superavtocesti. (Odrekanje odgovornosti: po mojih izkušnjah Gugl kar zadane potrebni čas za neko pot.)
Ah, se opravičujem Solatko, tole sam napisal jaz:
... v bistvu pa je to neznanje in neobvladanje posla, s katerim se ukvajamo. Kaj se dogaja v glavah pešcev in kolesarjev, da tekmujejo med seboj, kdo bo na čim spetakularnejši način skočil pred drveče vozilo,...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
ZveeZ ::
Infrastrukture, razmere? Clovek pogovarjamo se o avtocesti v evropi, ne tazmaniji
A je kje v Nemciji kak štiri pasovni odsek (2 pasova na smer) brez omejitve hitrosti?
Marsikje, takoj zravn mene oz. vecini bajerske?
Lahko das gmaps url? Me zanima razlika med nasimi.
MrStein ::
Kje si pa ti vidu 60?
Kolimor se spomnim je 60 na zožitvah 80 pa v rumenih spurah.
80 je redkost.
Bom posnel naslednjič.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
solatko ::
GupeM - Bil je komunalec s cliotom. Če bi me ustavil, bi pač plačal - brez dela ni jela.
c23po - Sarkazem ti je tuj, mene so v prvem razredu OŠ naučili hodit čez cesto in nikoli ni bilo treba nikomur na silo zavirati, da bi rešil mojo neumno glavo. So mi pač dopovedali, da se proti večjim, močnejšim in hitrejšim ne splača na vsak način uveljavljati prednost, ki mi jo dajejo birokrati s pisarniških foteljev s predpisi, saj o svojem življenju odločaš sam, tudi takrat, ko imaš nedvoumno prednost. Ti zadaneš vsakega, ki ti izsili prednost ali samo šibke?
c23po - Sarkazem ti je tuj, mene so v prvem razredu OŠ naučili hodit čez cesto in nikoli ni bilo treba nikomur na silo zavirati, da bi rešil mojo neumno glavo. So mi pač dopovedali, da se proti večjim, močnejšim in hitrejšim ne splača na vsak način uveljavljati prednost, ki mi jo dajejo birokrati s pisarniških foteljev s predpisi, saj o svojem življenju odločaš sam, tudi takrat, ko imaš nedvoumno prednost. Ti zadaneš vsakega, ki ti izsili prednost ali samo šibke?
Delo krepa človeka
GupeM ::
mirator ::
matic492 ::
PacificBlue je izjavil:
Neizkušen "talent" v Ivancni Gorici:
https://siol.net/novice/slovenija/vozni...
Avtomobil z veliko močjo motorja naj bi dobil vsega dan prej.
Ko dobi retard Bemflo lol.
Zdej bo pa še naslednjih 7 let odplačeval na rate za razbit avto
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
c23po ::
...c23po - Sarkazem ti je tuj, mene so v prvem razredu OŠ naučili hodit čez cesto in nikoli ni bilo treba nikomur na silo zavirati, da bi ... bla bla bla ... šibke?
Sarkazem tuj ali ne, jaz sem prosil za reference, na katere si se pri tem mojem nerazumevanju sarkazma skliceval. Ko boš pokazal statistike, bom priznal, da mi je sarkazem tuj. Do takrat velja: mama raca je boljša od protokolarnega voznika. Tudi na ledeni ploskvi.
Lahko pa poskusiva obrniti debato v drugo smer:
Trditev: Ponosen si, da si cel vozniški staž deloval zaščitno do sebe in drugih. Se veliko izobraževal v tej smeri in modre nasvete delil z drugimi. Za njihovo varnost. Pošteno povedano: menim, da je to super!
Vprašanje: Zakaj s tem ne bi nadaljeval tukaj na forumu? Zakaj tukaj (anonimno) predlagaš prakse, ki so v nasprotju s tistim, na kar si ponosen?
solatko ::
GupeM - Videl sem ga on pa ni preveril ali vozilo vozi lastnik, zato niem plačal nič, lastnik pa tudi ne. Šlo je pa toliko hitreje, kot je v MB normalno 72.
c23po - Nikoli nisem trdil nič drugega, sporno je samo to, da zame vožnja preko omejitve ni sporna, če se dogaja varno za druge udeležence v prometu in ne prekoračiš svoje PH (prosim brez dodatko o OH, ker mi še ni nihče odgovoril v čem je razlika PH - NH na podobni cesti pri različnih omejitvah - primer štiripasovnice LJ-MB 60:70!).
Pred prvo evropsko naftno krizo v I, A, D, CH,.. na AC ni bilo omejitev, po krizi pa so se odločili, da se bo tako privarčevalo veliko goriva (poleg prisile proizvajalcev po varčnejših motorjih,...), zato so druga za drugo hitrost na AC začeli omejevat med 110-140, ko so videli, da se je znižalo število težjih nesreč pa so omejitve ostale, tako, da je zmotno prepričanje, da je za omejitve kriva varnost, izjema je ostala D, kjer na določenih odsekih omejitve ni, velja pa splošna, prodani novi avti v D imajo blokado na 250km/h brez izjem. Cesta bratstva in enotnosti je imela omejitev 120, moderna AC pa celih 10km/h več, do česar so seveda prišli "strokovnjaki" in projektanti, če verješ.
c23po - Nikoli nisem trdil nič drugega, sporno je samo to, da zame vožnja preko omejitve ni sporna, če se dogaja varno za druge udeležence v prometu in ne prekoračiš svoje PH (prosim brez dodatko o OH, ker mi še ni nihče odgovoril v čem je razlika PH - NH na podobni cesti pri različnih omejitvah - primer štiripasovnice LJ-MB 60:70!).
Pred prvo evropsko naftno krizo v I, A, D, CH,.. na AC ni bilo omejitev, po krizi pa so se odločili, da se bo tako privarčevalo veliko goriva (poleg prisile proizvajalcev po varčnejših motorjih,...), zato so druga za drugo hitrost na AC začeli omejevat med 110-140, ko so videli, da se je znižalo število težjih nesreč pa so omejitve ostale, tako, da je zmotno prepričanje, da je za omejitve kriva varnost, izjema je ostala D, kjer na določenih odsekih omejitve ni, velja pa splošna, prodani novi avti v D imajo blokado na 250km/h brez izjem. Cesta bratstva in enotnosti je imela omejitev 120, moderna AC pa celih 10km/h več, do česar so seveda prišli "strokovnjaki" in projektanti, če verješ.
Delo krepa človeka
solatko ::
Še ena o banalnem primeru nespoštovanja predpisov, ki ga vsakodnevno vidim na GASILSKI ploščadi okoli stolpnice v kateri živim in česar v Zokigradu ne opaziš. Na obeh vhodih na ploščad je prometni znak prepovedano prakiranje in ustavljanje in dodatna tablica z napisom DOVOLJENO ZA INTERVENCIJSKA VOZILA, vsak dan pa samo ob moji stolpnici na prepovedanem prostoru parkira od 35-50 vozil in nihče ne dobi kazni, kaj šele, da bi se vozila odstranila s pajkom. Kaj bo, ko bo enkrat onemogočeno reševanje v primeru požara ali kakšne nesreče. Dostopa gasilska in reševalna vozila nimajo!! Se bojo službe zganile, ko bo zaradi tega nekaj žrtev in večja materialna škoda?
Intermezzo o spoštovanju cestno prometnih predpisov iz nepoznavanja le teh ali selektivnega spoštovanja, vsekakor bolj nevarno početje, kot prekoračitev hitrosti na prazni cesti s strani voznika, ki to obvlada.
Podobno velja za celoten MB.
Intermezzo o spoštovanju cestno prometnih predpisov iz nepoznavanja le teh ali selektivnega spoštovanja, vsekakor bolj nevarno početje, kot prekoračitev hitrosti na prazni cesti s strani voznika, ki to obvlada.
Podobno velja za celoten MB.
Delo krepa človeka
GupeM ::
Kaj pa bluziš? Zaradi napačno parkiranih avtomobilov na ploščadi za intervencijska vozila je žrtev zelo malo oz nič. Zagotovo precej, precej manj, kot ob vožnji preko omejitve. Če se že gremo tvojo statistiko ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
m0LN4r ::
Infrastrukture, razmere? Clovek pogovarjamo se o avtocesti v evropi, ne tazmaniji
A je kje v Nemciji kak štiri pasovni odsek (2 pasova na smer) brez omejitve hitrosti?
Marsikje, takoj zravn mene oz. vecini bajerske?
Lahko das gmaps url? Me zanima razlika med nasimi.
Vtipkaj v google Autobahn top speed, poljubni avto, bi moralo biti par sto posnetkov.
Kje si pa ti vidu 60?
Kolimor se spomnim je 60 na zožitvah 80 pa v rumenih spurah.
80 je redkost.
Bom posnel naslednjič.
Jaz bi moral posneti kako se okol würzburga med rumenimi legalno peljes 120 mimo kamiona.
Sicer je med ogledalom, ograjo in kamionom se 20cm placa z obeh strani.
Zdaj ce je ovink ker gres na drugo stran, je pa res 80.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Kaj ima to veze z avtocesto? Ce se lahko peljem neomejeno od Passaua do Erdinga al Landshuta do Regensburga po dvopasovni AC neomejeno, zakaj se na dvopasovni od Lendave do Kopra ni mozno?
A je makadam?
Zato ker Ledava ne teče od Lendave do Kopra. Saj te ne želim zaliti, ampak je res treba ponoviti osnovnošolsko geografijo.
Res je, da imaš teoretično možnost se voziti od Passaua do Erdinga z neomejeno hitrostjo. Res je tudi, da za to pot potrebuješ 1 uro 40 minut (google maps). To je 100 km/h. Toliko o opevani nemški superavtocesti. (Odrekanje odgovornosti: po mojih izkušnjah Gugl kar zadane potrebni čas za neko pot.)
Ah, se opravičujem Solatko, tole sam napisal jaz:
... v bistvu pa je to neznanje in neobvladanje posla, s katerim se ukvajamo. Kaj se dogaja v glavah pešcev in kolesarjev, da tekmujejo med seboj, kdo bo na čim spetakularnejši način skočil pred drveče vozilo,...
Jaz sem te lepo vprasal v cem se razlikuje avtocesta, ocitno ne ves povedat, ker mlatis nekaj v prazno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
nejc_nejc ::
Jaz bi moral posneti kako se okol würzburga med rumenimi legalno peljes 120 mimo kamiona.
Sicer je med ogledalom, ograjo in kamionom se 20cm placa z obeh strani.
Zdaj ce je ovink ker gres na drugo stran, je pa res 80.
Širši ban in pas med rumenimi črtami ter manj izvozov, simpl.
mirator ::
Glede na to, da je prišlo do trčenja na prehodu za pešce, hitrosti voznik verjetno ni ravno prilagodil. Kaj praviš?V Podlubniku, na cesti Železniki–Škofja Loka, se je zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena 26-letni voznik in 70-letni pešec, ki je zaradi hudih telesnih poškodb umrl na kraju dogodka. Cesta je bila več ur zaprta za promet.
Policisti so bili o prometni nesreči obveščeni nekaj pred 14. uro. Po do zdaj znanih podatkih se je 26-letnik z osebnim vozilom peljal iz smeri Železnikov proti Škofji Loki, ko je v Podlubniku zaradi izsiljevanja prednosti trčil v 70-letnika, ki je prečkal cesto čez prehod za pešce, so sporočili s Policijske uprave Kranj.
Kaj porečete na tole vrhunsko usposobljeni vozniki s težjo nogo? V tem dogodku sam vidim samo še en razlog za najvišjo dovoljeno hitrost 30 km/h na vseh mestih, kjer je možno križanje med pešcem in motornim vozilom. Mogoče, ampak res samo mogoče, bi ta človek tako vsaj imel možnost.
Izsiljevanje prednosti = neprilagojena hitrost???
Kot, da bi dokazoval, da so vse gobe strupene, ker je nekdo umrl zato, ker je pojedel zeleno mušnico.
Pravim, da ne ločiš prekrškov. Malo razmisli, zakaj je prišlo do trka.
Za pomoč. Do izsiljevanja prednosti lahko pride na več načinov. Eden je sicer ta, na katerega namiguješ ti tj., da je zaradi neprilagojene hitrosti izsilil prednost. Vendar bi to v poročilu prav gotovo pisalo. Drugi pa je, da zavestno nisi ustavil, čeprav bi lahko, ker si pač neustrezno ocenil situacijo ali pa si bil med vožnjo obremenjen z drugimi opravili, kot je npr. telefoniranje.
Vzrok moje sarkastične replike pa je tvoja izjava o splošni omejitvi hitrosti.
mirator ::
Ni se še našel junak ali poznavalec, ki bi mi razložil enostaven primer omejitev na podobnih cestah - MB - LJ, 70 in 60. V MB po tvoje vozim na podobni cesti kot v LJ 70, je to prilagojena hitrost, ko to storim na podobni cesti v LJ, to ni več prilagojena hitrost,
Mi lahko poveš, kakšna je dovoljena hitrost na Titovi cesti v Mariboru od križišča Linhartove, Titove in Ul. pariške komune proti centru?
solatko ::
mirator - 50. Kjer ni znaka, je 50, večina štiripasovnic v MB pa ima na vsakem križišču znak 70, v LJ pa tam kjer ni znaka 50, kjer so znaki pa 60, edina izjema je Celovška od izvoza na AC proti Vižmarjem in delček Tržaške na koncu Viča.
Delo krepa človeka
mirator ::
solatko - hvala, da si odgovoril na moje vprašanje. Vzrok mojega vprašanja pa je bilo tvoje vprašanje, zakaj lahko v Mariboru na enaki cesti pelješ 70, v Ljubljani pa 60. Ampak na vseh ljubljanskih vpadnicah je minimalna hitrost 60, nikjer pa 50 (jasno vse enote so v km/h). In mogoče dodatno vprašanje, zakaj pa samo 50 km/h, glede na prometno situacijo?
Ne vem sicer zakaj te te admnistrativne prepovedi tako motijo, ko že sam veš, da so na osnovi določenih kompromisov. Kompromisi pa upoštevajo splošno ali povprečno zahtevano psihofizično lastnost voznikov in prometne razmere.
Ne vem sicer zakaj te te admnistrativne prepovedi tako motijo, ko že sam veš, da so na osnovi določenih kompromisov. Kompromisi pa upoštevajo splošno ali povprečno zahtevano psihofizično lastnost voznikov in prometne razmere.
g. Oden ::
solatko - hvala, da si odgovoril na moje vprašanje. Vzrok mojega vprašanja pa je bilo tvoje vprašanje, zakaj lahko v Mariboru na enaki cesti pelješ 70, v Ljubljani pa 60. Ampak na vseh ljubljanskih vpadnicah je minimalna hitrost 60, nikjer pa 50 (jasno vse enote so v km/h). In mogoče dodatno vprašanje, zakaj pa samo 50 km/h, glede na prometno situacijo?
Ne vem sicer zakaj te te admnistrativne prepovedi tako motijo, ko že sam veš, da so na osnovi določenih kompromisov. Kompromisi pa upoštevajo splošno ali povprečno zahtevano psihofizično lastnost voznikov in prometne razmere.
Na Titovi cesti je omejitev 50 km/h zgolj in samo zato, ker jo pešci redno prečkajo zaradi pomanjkanja legalnega prehoda oz. podvoza/nadvoza. Drugače bi bila omejitev 70 km/h, kot na ostalih primerljivih cestah.
mirator ::
Res je. Samo Roška je relativno kratka in nepregledna, čeprav bi komot bila omejitev 60 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()
c23po ::
...Jaz sem te lepo vprasal v cem se razlikuje avtocesta, ocitno ne ves povedat, ker mlatis nekaj v prazno.
"V čem se razlikuje avtocesta," je napačno vprašanje. Sva pri geografiji, ki jo ne bi smel špricati v osnovni šoli. Od Passaua do Erdinga je avtocesta speljana po široki dolini reke Izar. Po takšnem terenu je relativno enostavno speljati široko, ravno, varno avtocesto. In večina nemških avtocest, na katerih hitrost ni omejena je speljana ravno po tekšnem terenu. Od Lendave do Ljubljane takšnega terena ni, ker niti Ledava niti Sava nočeta v to smer. Verjetno se je neki papak pri projektiranju slovenske avtoceste vprašal kaj se na tej konfiguraciji da narediti za toliko denarja. Ugotovil je, kako nima smisla delati superhitre avtoceste v pripanonskem delu, če se promet zabaše na klancu pred prvim tunelom. Kompromis med geografijo, ekonomijo in varnostjo (pa še čem verjetno). BTW: v Avstriji so se odločili podobno. Verjetno enaki papki.
In še dejstvo o tej bajni cesti od Passaua do Erdinga: Google maps trmasto vztraja, da se to pot opravi v "1 uri 33 minut po praznih cestah". Torej je po praznih cestah povprečna hitrost koliko? In kaj Google pravi za relacijo Ljubljana - Lendava? Pravi 1 ura 58 minut. Torej je teoretična hitrost koliko? Je razlika res takšna, da slovensko cesto vržemo v nič?
Predlagam sklep: Nemške ceste so dobre, niso pa intergalaktične.
c23po ::
Solatko je vprašal:
Odgovor je enostaven: na podobnih cestah je tudi omejitev podobna.
...ker mi še ni nihče odgovoril v čem je razlika PH - NH na podobni cesti pri različnih omejitvah - primer štiripasovnice LJ-MB 60:70!
Odgovor je enostaven: na podobnih cestah je tudi omejitev podobna.
m0LN4r ::
...Jaz sem te lepo vprasal v cem se razlikuje avtocesta, ocitno ne ves povedat, ker mlatis nekaj v prazno.
"V čem se razlikuje avtocesta," je napačno vprašanje. Sva pri geografiji, ki jo ne bi smel špricati v osnovni šoli. Od Passaua do Erdinga je avtocesta speljana po široki dolini reke Izar. Po takšnem terenu je relativno enostavno speljati široko, ravno, varno avtocesto. In večina nemških avtocest, na katerih hitrost ni omejena je speljana ravno po tekšnem terenu. Od Lendave do Ljubljane takšnega terena ni, ker niti Ledava niti Sava nočeta v to smer. Verjetno se je neki papak pri projektiranju slovenske avtoceste vprašal kaj se na tej konfiguraciji da narediti za toliko denarja. Ugotovil je, kako nima smisla delati superhitre avtoceste v pripanonskem delu, če se promet zabaše na klancu pred prvim tunelom. Kompromis med geografijo, ekonomijo in varnostjo (pa še čem verjetno). BTW: v Avstriji so se odločili podobno. Verjetno enaki papki.
In še dejstvo o tej bajni cesti od Passaua do Erdinga: Google maps trmasto vztraja, da se to pot opravi v "1 uri 33 minut po praznih cestah". Torej je po praznih cestah povprečna hitrost koliko? In kaj Google pravi za relacijo Ljubljana - Lendava? Pravi 1 ura 58 minut. Torej je teoretična hitrost koliko? Je razlika res takšna, da slovensko cesto vržemo v nič?
Predlagam sklep: Nemške ceste so dobre, niso pa intergalaktične.
Ne jaz nisem pri nobeni geografiji. Tam si samo ti. Je dovolj odsekov na severu NRW, RLP itn. kjer so avtoceste identicne nasim in so tudi neomejeni odseki. Prevec si se zapicil v ta en primer od vseh 9000km neomejenih odsekov oz. 18.000km v obe smeri.
Kljub tem 18.000km statistika pravi, da je manj nesrec, kot na nasih AC. Geografija se ne vozi po avtocesti, tudi asfaltirajo in nacrtujejo jo ljudje in ne geografija.
Ah razumem zdaj, ti krivis "geografijo" da prinas ne znajo naredit boljsih, hitrejsih in pretocnih avtocest in geografijo, ker se narod vozi po avtocesti po "ka mi pa sto more" in se na prehitevalnem ne umikate z 110... pa tudi ce je med kamioni pol kilometra lufta.
Predvsem pa je tudi po nemskih avtocestah bolj varno peljat 130 kot 200.
Najbolj varno je, da se sploh ne peljes. 130 je res optimalna hitrost tam, kjer so table 120 s snezinko, ampak je pac treba kupiti kvalitetne zimske gume, ne pa na forumih sprasevat katere poceni zimske gume kupiti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
mirator ::
Najbolj varno je, da se sploh ne peljes. 130 je res optimalna hitrost tam, kjer so table 120 s snezinko, ampak je pac treba kupiti kvalitetne zimske gume, ne pa na forumih sprasevat katere poceni zimske gume kupiti.
m0LN4ar, samo zavedati se moraš svojih realnih (ne tistih, ki si jih domišljaš) psihofizičnih lastnosti ter poznati varnostno razdaljo pri različnih hitrostih. Za primer pri 130 km/h je varnosna razdalja ca 72m, pri 250 km/h pa 139m. Skoraj 2 x daljša. Pa si prepričan, da vsi, ki vozijo po AC s takšno hitrostjo, da zmorejo preprečiti prometno nesrečo, če se na poti pojavi v določeni situaciji nepričakovan manever nekega počasnega voznika?
Vsa tvoja teorija, tako kot soltkova temelji, da je AC povsem prazna.
Tidule ::
Glede na to, da oba pretežno vozita s prstom po zemljevidu, potem ni težko razumet, da ne rabita upoštevat ostalih udeležencev v prometu.