Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
h0d0r ::
Saj je že rekel, da njega dirkanje ne zanima, ker mu ni zanimivo, ker grejo vsi v isto smer. Je bolje s prilagojeno hitrostjo divjati po navadnih cestah, kjer so tudi drugi avtomobili, ki grejo v nasprotno smer, pešci in kolesarji, ki grejo preko ceste in seveda policaji, ki radi slikajo.
Drugače mi je dirkanje na dirkalnih stezah res malo suhoparno. Recimo veliko raje igram Forzo Horizon kot pa Forzo Motorsport.
Tidule ::
Glede na to da 99% tvojih izkusenj prihaja iz racunalniskih iger to precej pojasni tvoje pravljice.
Pithlit ::
Tidule - Ni mi potrebno prpričevati debilnih podpovprečnežev, ki edini predpis, ki ga poznajo in spoštujejo je omejitev hitrosti, že varnostan razdalja vam je španska vas.
Pithlit - Bil sem kar precej prisoten pri testiranjih motorjev za Avto revijo, skupaj z Mihličem pa nekaj akcij z ADAC-om,... vendar se nisem izpostavljal, ker v teh vodah je kar precej res dobrih voznikov in motoristov pa nikoli nisi slišala za njih.
GupeM - Ja, voziti je potrebno varno v rednem prometu na dirkališču naučiš vsakega majmuna, če imaš dovolj živcev. Tisto, kar se počne na Vranskem, je potrebno delat pri hitrostih, ki so v realnem prometu 90-130-250(D), potem lahko rečeš, da znaš vozit pri 40 je vse skupaj le kup zmešnjave v glavah povprečnežev.
Ja solatko, vemo da poznaš VSE taprave ljudi. In vemo da imaš VEDNO prav. Si pač... übermensch. Klanjamo se ti.
Ko bi se še naučil brati bi blo zlo fajn. Jaz se s h0d0r-jem pogovarjam.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Tidule ::
Saj je že rekel, da njega dirkanje ne zanima, ker mu ni zanimivo, ker grejo vsi v isto smer. Je bolje s prilagojeno hitrostjo divjati po navadnih cestah, kjer so tudi drugi avtomobili, ki grejo v nasprotno smer, pešci in kolesarji, ki grejo preko ceste in seveda policaji, ki radi slikajo.
Saj to je normalno za nakladace solatkovega kova. Za na dikralisce nikoli ni bilo dovolj znanja in poguma, potem pa sprosca frustracije na prometnih cestah in si domislja da je reinkarnacija Schumacherja. Pa saj se je sam odlicno opisal kako je vse kar napise brezvezno nakladanje.
solatko ::
Tidule - Kaj, ko bi se naučili obnašanja v prometu, najprej kot pešci, kolesarji in podobna enosledna sranja, motoristi in predvsem vozniki, da bi končno ta državica postala oaza brez neumnih prometnih nesreč, celo na cestah, kjer naj bi vsi vozili v eno smer.
Mimo grede, kar nekaj ur mojega učenja se je odvijalo na dirkališčih in mi pač ni potegnilo, raje rally, ko se je še odvijal v prometu, sedaj itak ni podoben ničemur več. Predvsem pa sem imel vedno pred očmi lastno varnost in s tem tudi varnost vseh drugih, zato vedno trezen, vedno na varnostni razdalji in vedno s PH, kaj vi pod tem razumete je pa vaša stvar. Kar se tiče poguma, to ni ravno kategorija, ki bi prispevala k varnosti, saj za pritiskat na gas je dovolj pogumna vsaka opica, ki jo naučiš osnov, delat na lastni varnosti in varnosti drugih udeležencev v prometu pa je popolnoma druga stvar.
Mimo grede, kar nekaj ur mojega učenja se je odvijalo na dirkališčih in mi pač ni potegnilo, raje rally, ko se je še odvijal v prometu, sedaj itak ni podoben ničemur več. Predvsem pa sem imel vedno pred očmi lastno varnost in s tem tudi varnost vseh drugih, zato vedno trezen, vedno na varnostni razdalji in vedno s PH, kaj vi pod tem razumete je pa vaša stvar. Kar se tiče poguma, to ni ravno kategorija, ki bi prispevala k varnosti, saj za pritiskat na gas je dovolj pogumna vsaka opica, ki jo naučiš osnov, delat na lastni varnosti in varnosti drugih udeležencev v prometu pa je popolnoma druga stvar.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
Tidule - Kaj, ko bi se naučili obnašanja v prometu, najprej kot pešci, kolesarji in podobna enosledna sranja, motoristi in predvsem vozniki, da bi končno ta državica postala oaza brez neumnih prometnih nesreč, celo na cestah, kjer naj bi vsi vozili v eno smer.
Mimo grede, kar nekaj ur mojega učenja se je odvijalo na dirkališčih in mi pač ni potegnilo, raje rally, ko se je še odvijal v prometu, sedaj itak ni podoben ničemur več. Predvsem pa sem imel vedno pred očmi lastno varnost in s tem tudi varnost vseh drugih, zato vedno trezen, vedno na varnostni razdalji in vedno s PH, kaj vi pod tem razumete je pa vaša stvar. Kar se tiče poguma, to ni ravno kategorija, ki bi prispevala k varnosti, saj za pritiskat na gas je dovolj pogumna vsaka opica, ki jo naučiš osnov, delat na lastni varnosti in varnosti drugih udeležencev v prometu pa je popolnoma druga stvar.
No, manjka ti samo se znanje ter posledicno tudi spostovanje cpp, da bos vozil predvidljivo (kar je zelo pomemben faktor varnosti v prometu), pa bos ze dober voznik.
Meglio tardi che mai.
Pa mimogrede, rally se ni nikoli odvijal "v prometu". Vsaj uradna tekmovanja ne.
V prometu se odvijajo zgolj ulicne dirke.
val46 ::
Kako da ne? Če mu je pa Mihelič povedal...pa zraven je bil in se učil! Prav ne razumete no...
Sicer pa sem ravno bral en članek, kako so v črni gori lovili avtomobil slovenskih registrijskih tablic, ko je učil domačine, kako se pravilno vozi 200+ in kako se pravilno drži varnostno razdaljo. Ne me vprašat za link do tega članka, ker ga tudi solatko nikdar ne da!
Sicer pa sem ravno bral en članek, kako so v črni gori lovili avtomobil slovenskih registrijskih tablic, ko je učil domačine, kako se pravilno vozi 200+ in kako se pravilno drži varnostno razdaljo. Ne me vprašat za link do tega članka, ker ga tudi solatko nikdar ne da!
solatko ::
ZveeZ - 1970 London to Mexico World Cup Rally @ Wikipedia
Tudi prvi Saturnus, Sutjeska,....
val46 - Miško nabijaš, vendar sta zopet dva večja zasotja na AC zaradi pokanja, bravo vozniki, sama varnost vas je.
Tudi prvi Saturnus, Sutjeska,....
val46 - Miško nabijaš, vendar sta zopet dva večja zasotja na AC zaradi pokanja, bravo vozniki, sama varnost vas je.
Delo krepa človeka
val46 ::
Ja ja, če ti temu iz Londona do Mexica praviš pravi rally, pol mi je vse jasno. Pol lohk daš vmeš še paris-dakar, pa camel trophy. Verjetno si se vseh teh osebno udeležil a?
Tisto s pokanjem na današnji dan na AC pa...verjetno je pokalo zato, ker so vozili po omejitvah, ali celo pod njimi.
Tisto s pokanjem na današnji dan na AC pa...verjetno je pokalo zato, ker so vozili po omejitvah, ali celo pod njimi.
Tidule ::
Normalno da se je osebno udelezil. On je bil edini, ki je še ocean preplaval z avtom na hrbtu. Ostali amaterji so iskali neke krivine pa trajekte uporabljal.
h0d0r ::
Tisto s pokanjem na današnji dan na AC pa...verjetno je pokalo zato, ker so vozili po omejitvah, ali celo pod njimi.
Jaz lahko iz prve roke povem kako je bilo danes na gorenjski AC, prava štala. Avto ob avtu in avto za avtom je itak že cel teden.
Mene zadržuje da bi vozil res hitro in nevarno, edino tank bencina, ki zdrži 10 dni pri 120 km/h ter sem pa tja kak pospešek do 160 ter vsa prehitevanja s 140, ampak nikoli gas povsem do daske. Sem mislil da je slabo da avto pije 7l in da ima samo 40l tank (47l z rezervo), ampak je to zame očitno idealno.
Ampak naslednji teden je pa ponedeljek frej, tako da imam en dan v dobrem. In sem tako že začel AC s prehitevanjem po pospeševalnem (eden se je vključil lagano že na sredi pasu) ter potem takoj na prehitevalnega do enih 190 (ja, to je vse kar da ven 200KM v enih 500m).
Potem je še kar šlo, ampak potem se je pa začelo s tistimi luknjami na voznem pasu, in mene kar samo povleče tja, potem pa če vidim še luknjo na prehitevalnem, pospešim še v tisto. Če je tam ni, pa pač dobim vsaj en pospešek po voznem namesto cijazenja po prehitevalnem.
Saj je še kar šlo, ampak enkrat sem bil pa precej blizu tistemu na voznem ter tistemu na prehitevalnem, nekako sta bila vzporedno in nisem vedel kam bi šel. Pa večkrat je bilo tako, da se je bilo težko odločit po katerem pasu.
Pa potem za tunelom po odstavnem je bilo precej na knap, ker je Italijan vozil preveč po desni, pa tam je očitno precej ozek odstavni, pa še en manjši predmet na njem, jaz pa že s polnim pospeškom. Ampak sem že od prej bil z mislimi na hitri vožnji, tako da sploh nisem pomislil na opcijo, da bi vozil en čas 80.
Že po tistem včeraj sem si rekel, da ni zabavno hodit po zavarovalnicah in ličarjih, ampak sem vseeno rabil še tole vožnjo da sem ugotovil, da je po AC v gostem prometu biti najbolje samo na prehitevalnem. Če kdo drug prehiteva po desni je zate to precej manj nevarno kot pa če to delaš ti.
Pa bil je tudi en hiter A3 pred mano, pa je enako močno pospeševal, ampak ni pa menjal pasov. Med močnim pospeševanjem težko še menjaš pasove, je bilo večkrat zelo na tesno.
Če hočeš res na 100% ziher, pa 90 za tovornjakom.
Aja, profitiral nisem nič, edino zelo malo je bilo tistega občutka, da cijaziš, ker sem s tako vožnjo malokrat vozil 100 ali celo manj. Na koncu se ne splača in je bolje malo potrpet v koloni.
Dejstvo je pa da eni puščajo prevelike luknje pred sabo, zato je sploh možna taka divja vožnja. Morali bi vsi voziti na max 10m razdalji, pa bi šlo.
Še sedaj ob 22-tih je ravno na tem mestu še vedno odprt samo en pas (nesreča je bila kdaj, 16-17h?). Ne vem kaj je tukaj rešitev, ampak pri toliko prometa kot je sedaj je normalno da se nekomu odpre film.
Dejansko naša AC ni sposobna požret niti enega Avstrijca/Nemca, jih je pa več kot nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()
val46 ::
In ob vsej tvoji spesnitvi tu gor, upam da se vsaj zavedaš, da pride do takih nesreč kot je bila ta včeraj, zaradi tebi podobnih pacientov! Dokler se nisi oglasil v temo, sem glede lokacije že mislil, da si morda celo ti mel kake "prste" vmes
h0d0r ::
Saj ko enkrat zaključim vožnjo je tudi meni jasno kaj sem ga sral in lahko analiziram.
Največji vpliv na to kako boš vozil ima po mojem že miselnost v štartu. Ker vedno ko sem si zadal, da bom vozil hitro, se potem nisem mogel spravit nazaj na normalno vožnjo, pa čeprav je šlo za las.
Če si pa kot danes že v štartu zadam cilj, da moram iti previdno, bom pa tudi tako zaključil pot. Ker pač tudi jaz nimam neskončno sreče, sicer precej čudno da zaenkrat še brez nesreče. Če bi šel še danes tako vožnjo, se pa ne bi izšlo, že zdaj sem imel neverjetno srečo 2 dni zapored in upam da sem se iz tega kaj naučil.
Seveda smo največji problem tisti s hitrimi avti in tisti, ki smo že od rojstva nagnjeni k taki vožnji. Počasen avto in divji voznik ali hiter avto in umirjen voznik je že precej boljša kombinacija.
Itak da prilagojena hitrost in varnostna razdalja ter nepsihotični izpadi kot je slalomiranje po AC, ti je to to, če hočeš prispeti vsak dan na cilj.
Jasno je da nesreče ni povročil tisti s 3s varnostno razdaljo in hitrostjo 100-120. Seveda mu še vedno lahko nekdo drug povroči nesrečo, ampak vsaj on ne bo kriv.
Največji vpliv na to kako boš vozil ima po mojem že miselnost v štartu. Ker vedno ko sem si zadal, da bom vozil hitro, se potem nisem mogel spravit nazaj na normalno vožnjo, pa čeprav je šlo za las.
Če si pa kot danes že v štartu zadam cilj, da moram iti previdno, bom pa tudi tako zaključil pot. Ker pač tudi jaz nimam neskončno sreče, sicer precej čudno da zaenkrat še brez nesreče. Če bi šel še danes tako vožnjo, se pa ne bi izšlo, že zdaj sem imel neverjetno srečo 2 dni zapored in upam da sem se iz tega kaj naučil.
Seveda smo največji problem tisti s hitrimi avti in tisti, ki smo že od rojstva nagnjeni k taki vožnji. Počasen avto in divji voznik ali hiter avto in umirjen voznik je že precej boljša kombinacija.
Itak da prilagojena hitrost in varnostna razdalja ter nepsihotični izpadi kot je slalomiranje po AC, ti je to to, če hočeš prispeti vsak dan na cilj.
Jasno je da nesreče ni povročil tisti s 3s varnostno razdaljo in hitrostjo 100-120. Seveda mu še vedno lahko nekdo drug povroči nesrečo, ampak vsaj on ne bo kriv.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()
solatko ::
val46 - Policisti dajo lepo, enostavno izjavo - NPH, oziroma prekratka varnostna razdalja, ki je predpogoj za PH. To je tisto, kar vam dopovedujem že nekaj let v prometnih temah pa vam še sedaj ne potegne. Raje slikajte za Tok-tok svoje bedarije, ki jih počnete na cesti.
Delo krepa človeka
val46 ::
Ne se bat ti za policiste. Če ocenijo da si vozil "krepko" preko omejitev, kar lepo napišejo zaradi prevelike hitrosti, ne samo zaradi NPH, kar ti trdiš. In dobiš za to tudi kazen, btw. Kaj misliš da počnejo policisti takrat, ko merijo dolžino zavorne poti? Res da je tega vse manj zaradi ABS in podobnih asistenčnih zadev v avtomobilih, ampak ti, kot "starosta" vožnje avtomobilov, motorjev in letal, bi to moral vedeti še iz enih drugih časov. Aja ne, ti tega ne moreš vedet, ker nisi še nikdar povzročil, še več, niti ne imel prometne nesreče. Tko da, vsaj tega nam ne moraš nabijat, ker se ti še nikdar ni zgodilo, da bi lahko iz prve osebe povedal kako je.
Kar se pa tik-toka tiče...ne se ti bat zame. Nimam nobene take zadeve naložene na telefonu, niti kamere v avtu, tko da...sm "čist".
Kar se pa tik-toka tiče...ne se ti bat zame. Nimam nobene take zadeve naložene na telefonu, niti kamere v avtu, tko da...sm "čist".
mirator ::
Če malo odmislimo virtualnega super voznika, pa pogledamo realno stanje v poletni sezoni na primorski AC. Moram reči, da sem se sedaj kar pogosto vozil po omenjeni AC in če se distanciram od tistih dveh divjakov, ki pogosto slalomirata iz prehitevalnega, preko voznega na počasni ali celo odstavni pas in nazaj, potem sedaj prednjačijo tujci. Prehitevajo po desni in se vrivajo ali pa se vozijo po prehitevalnem s tempomatom na 100 km/h. Slovenski talenti, kot da bi poniknili. Verjetno je tudi na drugih AC enako. Torej so vsaj v sezoni za fantomske zastoje, krivci tujci. Danes recimo je bila potovalna hitrost tako na voznem kot prehitevalnem pasu ca 80 - 90 km/h, nekje od postojne do Ljubljane.
Ahim ::
solatko ::
val46 - Po posledicah čisto vsake nesreče, se forenzično lahko ugotovi dejanska hitrost +-10%-ov in za čuda, statistika s prehitro vožnjo, kot vzrok za prometno nesrečo ni niti slučajno tako polna, kot je dejanskih vsakodnevnih prekoračitev hitrosti (darsove kamere). Torej prekoračena hitrost ni med omembe vrednimi vzroki, dočim NPH je kriva za vsaj 1/3-ino vseh nesreč. Čudno! V veliki večini hudih prometnih nesreč ni zavornih poti. Čudno! Čist boš, ko boš za volanom brez delujočega telefona in nič prej, saj zmoti tudi pogovor preko BT.
mirator - Tudi sam sem bil kar nekajkrat v zadnjem mesecu na relaciji MB - Porotorož in imam ravno tako informacije iz prve roke - MB-LJ en pas kamioni, drugi pas osebni od 100-170, od LJ do PO pa kot po navadi, skupine treh najmočnejših znamk, večinoma hitrosti okoli 200, z 5 metrsko varnostno razdaljo, ostali se nekako premikajo tako ali drugače, včasih kak tujc naredi malo štale, vendar nič nevarnega. V Postojni zapustim AC, grem v Hrašah na dobro kavico in potem po stari cesti 100-120, tiste 3,4 vasi se pač peljem 55 in brez kakršnih koli težav pridem na morje, spočit in dobre volje. Družbo mi v glavnem delajo motoristi in kak kolesar iz NL, D ali SWE.
Ahim - Jaz kamero imam, ker je bila že v avtu pa mi na misel ne pride kakršno koli snemanje, saj se na koncu največkrat pokaže, da si največji teleban sam.
mirator - Tudi sam sem bil kar nekajkrat v zadnjem mesecu na relaciji MB - Porotorož in imam ravno tako informacije iz prve roke - MB-LJ en pas kamioni, drugi pas osebni od 100-170, od LJ do PO pa kot po navadi, skupine treh najmočnejših znamk, večinoma hitrosti okoli 200, z 5 metrsko varnostno razdaljo, ostali se nekako premikajo tako ali drugače, včasih kak tujc naredi malo štale, vendar nič nevarnega. V Postojni zapustim AC, grem v Hrašah na dobro kavico in potem po stari cesti 100-120, tiste 3,4 vasi se pač peljem 55 in brez kakršnih koli težav pridem na morje, spočit in dobre volje. Družbo mi v glavnem delajo motoristi in kak kolesar iz NL, D ali SWE.
Ahim - Jaz kamero imam, ker je bila že v avtu pa mi na misel ne pride kakršno koli snemanje, saj se na koncu največkrat pokaže, da si največji teleban sam.
Delo krepa človeka
ZveeZ ::
GupeM ::
Tidule ::
Amak saj iz solatka pa se nekaj bo. Najprej je priznal, da po furumih samo naklada, zdaj se je pa koncno sprijaznil tudi s tem da je teleban na cesti.
WizzardOfOZ ::
mirator - Tudi sam sem bil kar nekajkrat v zadnjem mesecu na relaciji MB - Porotorož in imam ravno tako informacije iz prve roke - MB-LJ en pas kamioni, drugi pas osebni od 100-170, od LJ do PO pa kot po navadi, skupine treh najmočnejših znamk, večinoma hitrosti okoli 200, z 5 metrsko varnostno razdaljo, ostali se nekako premikajo tako ali drugače, včasih kak tujc naredi malo štale, vendar nič nevarnega. V Postojni zapustim AC, grem v Hrašah na dobro kavico in potem po stari cesti 100-120, tiste 3,4 vasi se pač peljem 55 in brez kakršnih koli težav pridem na morje, spočit in dobre volje. Družbo mi v glavnem delajo motoristi in kak kolesar iz NL, D ali SWE.
ob 3h zjutraj verjetno. pa še takrat težko. vsaj zadnji mesec ne, ker je od lj do po stalna gužva, pa se več kot 110km/h na tej relaciji niti ne da vozit. pa že 110 je uspeh, večina se kar 60 do 80 jajca. če nebi bilo delne zapore med brezovco pa vrhniko po stari cesti, bi bil po stari cesti hitreje do postojne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
val46 ::
val46 - Po posledicah čisto vsake nesreče, se forenzično lahko ugotovi dejanska hitrost +-10%-ov in za čuda, statistika s prehitro vožnjo, kot vzrok za prometno nesrečo ni niti slučajno tako polna, kot je dejanskih vsakodnevnih prekoračitev hitrosti (darsove kamere). Torej prekoračena hitrost ni med omembe vrednimi vzroki, dočim NPH je kriva za vsaj 1/3-ino vseh nesreč. Čudno! V veliki večini hudih prometnih nesreč ni zavornih poti. Čudno! Čist boš, ko boš za volanom brez delujočega telefona in nič prej, saj zmoti tudi pogovor preko BT.
mirator - Tudi sam sem bil kar nekajkrat v zadnjem mesecu na relaciji MB - Porotorož in imam ravno tako informacije iz prve roke - MB-LJ en pas kamioni, drugi pas osebni od 100-170, od LJ do PO pa kot po navadi, skupine treh najmočnejših znamk, večinoma hitrosti okoli 200, z 5 metrsko varnostno razdaljo, ostali se nekako premikajo tako ali drugače, včasih kak tujc naredi malo štale, vendar nič nevarnega. V Postojni zapustim AC, grem v Hrašah na dobro kavico in potem po stari cesti 100-120, tiste 3,4 vasi se pač peljem 55 in brez kakršnih koli težav pridem na morje, spočit in dobre volje. Družbo mi v glavnem delajo motoristi in kak kolesar iz NL, D ali SWE.
Ahim - Jaz kamero imam, ker je bila že v avtu pa mi na misel ne pride kakršno koli snemanje, saj se na koncu največkrat pokaže, da si največji teleban sam.
Haha, končno si dojel ja. Da si največji teleban kar sam. Zate je res boljše, da ne vklopiš kamere ja, ker bi s tem sam v svojo skledo pljuval.
Da pa še malo repliciram tvoje ostale nebuloze. Ne, NPH ni kriv za 1/3 vseh nesreč, je kriv kar za vsako. Saj si ti tako trdil, pa ne sam enkrat. Da je PH dokler ne poči, vse ostalo je NPH. Alora, če je prišlo do nesreče, je NPH! In ja, DARSove kamere procentualno napram dejanskim nesrečam...sej nikjer ne piše(niti tega nisem jaz nikdar rekel), da če voziš preko omejitve, da se boš zakantal. Jaz ti cel čas govorim samo eno, da v primeru prehitre vožnje(beri, preko OH) nisi več predvidljiv voznik in zato večja nevarnost sebi kot tudi ostalim. Seveda ni zavornih poti. Najbrž ti ni jasno delovanje ABS? Pa tudi da do povečini najhujših nesreč pride iznenada. Zakaj je potrebna predvidljiva vožnja? Ja, ravno zato...kaj ti jaz vem, če se vključujem na glavno cesto, ali mi ti voziš po omejitvi z recimo 90km/h, ali boš priletel vame s 180km/h...In če bo traktor recimo na ovinku, menda veš da je razlika, če boš vozil 50 ali pa 110? Zavorna pot(ali pa tudi ne), bo v obeh primerih enaka. Posledice nesreče pa najbrž da ne bodo enake.
200 po primorski avtocesti? zdaj, med sezono? ti primorske avtoceste med LJ in PO nisi videl že vsaj 15 let, če to trdiš. Jaz sem dnevno na njej(ne kot ti praviš samo parkrat v zadnjem mesecu) in 200km/h greš lahko samo po zraku. Morda, res morda, če si se vozil po 23h zvečer. Sam v tem primeru nisi mogel pit kavice v HrašČah(ja, Hrašče so, ne Hraše), ker je Bolk bar že zaprt! Kolesarji so pa večina Italijani, pa slovenci. Nizozemcev je par, Nemcev že manj, Švedov pa ne vem če je v celem poletju bilo 10!
val46 ::
Mar bi nam predaval, kako je bilo v črni gori...bi blo bolj zanimivo Ker to nakladanje kaj in kako je pri nas(ko pa drugi vidimo dnevno, kako je v resnici), nima nobenega smisla.
Ahim ::
Ahim - Jaz kamero imam, ker je bila že v avtu pa mi na misel ne pride kakršno koli snemanje, saj se na koncu največkrat pokaže, da si največji teleban sam.
V Jetti imas kamero za snemanje prometa? Jaz sem mislil tisto, ki snema naprej ("dash cam").
Tudi nas novi avto ima kamero (vsaj 4 za parkiranje, pa najbrz se nekaj gor pri retrovizorju, saj ima adaptivne zaromete), ampak nic od tega ne snema prometnih peripetij.
Pithlit ::
Solatkoja daje demenca...čist se je zgubil....
Ne daje ga demenca. On nabija. Povsod in vedno. In nekako celo misli da ima prav. Povsod in vedno. Solatko je nezmotljiv. Tudi kadar nabija v prazno (kar je nekje 90% vseh njegovih postov). Prej ko boste sprejeli da se solatko laže in izmišljuje (dasiravno temu kar naklada verjetno celo verjame), bolje bo.
Life is as complicated as we make it...
solatko ::
ZveeZ, GupeM, Tidule, WizzardOfOZ - res ste geniji, iz nekaj besed ste sposobni naredit socialno sliko govornika, česar ne zmorejo največji svetovni psihiatri in psihologi. Kje živite, da vas ne ukradejo. Večina posnetkov, ki kaže napake drugih, pokaže največ napak ravno snemalca, kar somo že ugotavljali tudi na S-T, kjer smo bolj okurcali snemalca, kot snemanega, tako pač je, ker svoje sranje redkokdo vidi, se je potrebno pač obrnt, da vidiš lasten drek.
val46 - Te moje nebuloze so pač posledica podatkov, ki so dostopni, kot končna ugotovitev policije je NPH kriv za 1/3 nesreč, okoli 1/3 vožnja pod vplivom opojnih substanc, ostalo pa drugi vzroki, kot je nepravilna smer vožnje, izsiljevanje prednosti, vožnja po drugem pasu, tehnični problem pri avtomobilu,... tudi extremna hitrost (kar bi lahko bilo v NPH),.... V Črni gori je bilo čisto v redu, samo malo dolgočasno, ker se nič ne dogaja, saj so bile kapacitete zasedene 20-30%, ker Rusov in arabcev ni. Cene v dobrih lokalih na nivoju LJ, morje odlično, čisto in toplo, vožnja 2x nič posebnega, edino njihove nove pridobitve AC nisem sprobal, ker se baje dogajajo čudne stvari, novi hrvaški most pa je čudovit.
Ahim - Ja, ker je ostala od prejšnjega lastnika, verjetno za parkiranje, ne vem, ker se vklopi ob varnostnih utripalkah, je pa seveda tudi gumb za vklop, tudi zadaj ima kamero ob vklopu nazaj. Osebno pač kamer ne rabim, ker mi je jasno kako dolg in širok avto vozim.
Pithlit - Kaj pa tebe daje, mena? _Demenca in želja po lažeh daje predvsem desnjake, ob pomanjkanju intelegence pa je to zelo slaba kombinacija, kar je pokazala prejšnja vlada. Si že šla po boosterček?
val46 - Te moje nebuloze so pač posledica podatkov, ki so dostopni, kot končna ugotovitev policije je NPH kriv za 1/3 nesreč, okoli 1/3 vožnja pod vplivom opojnih substanc, ostalo pa drugi vzroki, kot je nepravilna smer vožnje, izsiljevanje prednosti, vožnja po drugem pasu, tehnični problem pri avtomobilu,... tudi extremna hitrost (kar bi lahko bilo v NPH),.... V Črni gori je bilo čisto v redu, samo malo dolgočasno, ker se nič ne dogaja, saj so bile kapacitete zasedene 20-30%, ker Rusov in arabcev ni. Cene v dobrih lokalih na nivoju LJ, morje odlično, čisto in toplo, vožnja 2x nič posebnega, edino njihove nove pridobitve AC nisem sprobal, ker se baje dogajajo čudne stvari, novi hrvaški most pa je čudovit.
Ahim - Ja, ker je ostala od prejšnjega lastnika, verjetno za parkiranje, ne vem, ker se vklopi ob varnostnih utripalkah, je pa seveda tudi gumb za vklop, tudi zadaj ima kamero ob vklopu nazaj. Osebno pač kamer ne rabim, ker mi je jasno kako dolg in širok avto vozim.
Pithlit - Kaj pa tebe daje, mena? _Demenca in želja po lažeh daje predvsem desnjake, ob pomanjkanju intelegence pa je to zelo slaba kombinacija, kar je pokazala prejšnja vlada. Si že šla po boosterček?
Delo krepa človeka
val46 ::
Aja? Kakšne čudne stvari se pa dogajajo na njihovi AC? Daj da slišim še to, pol grem lohk spat za danes
WizzardOfOZ ::
ZveeZ, GupeM, Tidule, WizzardOfOZ - res ste geniji, iz nekaj besed ste sposobni naredit socialno sliko govornika, česar ne zmorejo največji svetovni psihiatri in psihologi. Kje živite, da vas ne ukradejo.
Kakšno sliko govornika? Sliko si delaš ti kar sam.
Jaz samo trdim, da glede na to, da se res dosti vozim po AC med LJ in PO trdim, da ti nabijaš. Namreč ta odsek (LJ -> PO in nazaj) je zadnje tedne med dnevom in deloma tudi ponoči konkretno zabasan in je včerajšnja povprečna hitrost na tem odseku 54km/h (iz postojne do ljubljane sem rabil eno celo uro, razdalja je pa 54km, torej sem v povprečju vozil celih 54km/h, pa je bilo to hitro, ker se občasno še bolj zabaše), ti pa trdiš, da si šel na tem odseku večkrat v zadnjih tednih brez problema 200 km/h? In to ko so bili na desnem pasu tovornjaki, kar pomeni, da je levi sigurno komplet zabasan z avtomobili.
V pomladnem času, ko ni toliko turistov, bi ti še verjel. Takrat sam potrebujem iz LJ do Krka nekje uro in 45 minut za 180 kilometrov (ne norim, vozim zelo po omejitvah) vključno s prehodom meje. Ker se pa tudi sedaj, v času dopustov, vozim na tej isti relaciji nekje vsaj 10x na mesec (delo od doma tudi to omogoča, vmes je pa kdaj pa kdaj treba skočit domov), pa normalno rabim med 3 in pol do 4 ure za isto pot, kadar so pa res zastoji pa tudi 6 ur. Tako da ja, nakladaš, na tej relaciji, v tej gužvi, ne moreš gonit 200km/h.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Tidule ::
res ste geniji, iz nekaj besed ste sposobni naredit socialno sliko govornika, česar ne zmorejo največji svetovni psihiatri in psihologi.
Nekaj besed? A si ze pozabil tone idiotizmov, ki si jih nasral samo v tej temi? Samo se h0d0r al kateri nick trenutno uporablka ti konkurira po sranju na vrstico napisanega.
ZveeZ ::
ZveeZ, GupeM, Tidule, WizzardOfOZ - res ste geniji, iz nekaj besed ste sposobni naredit socialno sliko govornika, česar ne zmorejo največji svetovni psihiatri in psihologi. Kje živite, da vas ne ukradejo. Večina posnetkov, ki kaže napake drugih, pokaže največ napak ravno snemalca, kar somo že ugotavljali tudi na S-T, kjer smo bolj okurcali snemalca, kot snemanega, tako pač je, ker svoje sranje redkokdo vidi, se je potrebno pač obrnt, da vidiš lasten drek.
Ffs, jaz sem zgolj pritrdil tvoji izjavi. Nikoli ti ni prav :..(
LeQuack ::
"@policija_si so nam sporočili, da je na cesti čez prelaz Vršič je promet močno oviran zaradi velikega števila vozil in nepravilnega parkiranja voznikov.
"
https://www.24ur.com/novice/slovenija/z...
"
https://www.24ur.com/novice/slovenija/z...
Quack !
GupeM ::
ZveeZ, GupeM, Tidule, WizzardOfOZ - res ste geniji, iz nekaj besed ste sposobni naredit socialno sliko govornika, česar ne zmorejo največji svetovni psihiatri in psihologi. Kje živite, da vas ne ukradejo. Večina posnetkov, ki kaže napake drugih, pokaže največ napak ravno snemalca, kar somo že ugotavljali tudi na S-T, kjer smo bolj okurcali snemalca, kot snemanega, tako pač je, ker svoje sranje redkokdo vidi, se je potrebno pač obrnt, da vidiš lasten drek.
Ja točno to si napisal. Da bi snemal, ti ne pade na pamet, saj se na koncu izkaže, da si največji teleban sam. Iz tega lahko sklepamo, da če se ne bi izkazalo, da si teleban, bi snemal, ali pa bi ti vsaj na pamet padlo, da bi snemal. Tako se pa bojiš, da boš videl vse svoje napake, na katere te opozarjamo.
In ja, poglej včasih svoj drek, boš videl da nisi popoln kot trdiš da si.
h0d0r ::
Kako je zdaj na gorenjski AC čez tunel pri Brezjah zabavno gledati ostale kako jim kipi, ko voziš počasi.
Namreč je omejitev 80, znak za konec omejitve pa daleč za tunelom. In se potem postaviš na levi pas in gledaš kako ti vozijo 1m za ritjo in prehitevajo po desni. Pa nisem zmanjšal na 80 po števcu, to bi moral še zavirati, kar je težko z avtom na odbijaču, s spuščenim plinom sem prišel do 95. Pač malo za zabavo, da še ostali vidijo kaj je to če oviraš promet.
Pomoje bi dal lahko tudi znak 50, pa bi večina vozila enako kot pri znaku 100, desni pas cca. 100, levi pas cca. 120.
Še prvič ko so postavili omejitev je bilo enako. Jaz že v daljavi vidim rumene utripajoče luči in si mislim, da mora nekaj biti, ostali pa kar ful gas enako kot če ne bi bilo luči.
No drugače potem ko sem že vedel da nič ni, tudi jaz ne spuščam pod 100. Nimam pojma sicer zakaj je to postavljeno.
Namreč je omejitev 80, znak za konec omejitve pa daleč za tunelom. In se potem postaviš na levi pas in gledaš kako ti vozijo 1m za ritjo in prehitevajo po desni. Pa nisem zmanjšal na 80 po števcu, to bi moral še zavirati, kar je težko z avtom na odbijaču, s spuščenim plinom sem prišel do 95. Pač malo za zabavo, da še ostali vidijo kaj je to če oviraš promet.
Pomoje bi dal lahko tudi znak 50, pa bi večina vozila enako kot pri znaku 100, desni pas cca. 100, levi pas cca. 120.
Še prvič ko so postavili omejitev je bilo enako. Jaz že v daljavi vidim rumene utripajoče luči in si mislim, da mora nekaj biti, ostali pa kar ful gas enako kot če ne bi bilo luči.
No drugače potem ko sem že vedel da nič ni, tudi jaz ne spuščam pod 100. Nimam pojma sicer zakaj je to postavljeno.
ginekk ::
200 po primorski avtocesti? zdaj, med sezono? ti primorske avtoceste med LJ in PO nisi videl že vsaj 15 let, če to trdiš. Jaz sem dnevno na njej(ne kot ti praviš samo parkrat v zadnjem mesecu) in 200km/h greš lahko samo po zraku.
Ne bluzi. Da zdaj. Med sezono. Včeraj zvečer ob 20h iz Lj si šel lahko 250km/h proti Kopru. Jaz sem se stalno peljal 160-170km/h, razen parih sanjačev na prehitevalnem, ki so imeli pred sabo kilometre prazne ceste, je bil promet zelo tekoč. Nasploh je gužva v glavnem petek, sobota, nedelja, in seveda ob dnevnih konicah LJ-Vrhnika je obup.
val46 ::
Ja seveda. Včeraj zvečer. Na torek...dan po podaljšanem vikendu! Ko je vsaj 80% turistov že zaključilo s svojimi dopusti. Ob 20h zvečer. In to 160-170km/h, kar ni niti blizu tistim 200, ki jih je solatko "oglaševal". In to si šel proti KP, jaz sem napisal za relacijo LJ-PO, če si spregledal. In tista Ljubljana-Vrhnika je že skoraj pol poti. V nasprotno smer proti LJ so se tudi vozili verjetno 160-170 najbrž a?
solatko ::
val46 - Saj LJ - Vrhnika se ni nikoli kaj dosti divjalo, začne se pred in na Verdskem klancu in se nadaljuje do Postojne.
Delo krepa človeka
Pithlit ::
Aja tko se to gre? "od LJ-PO hitrosti okoli 200" je v resnici nekih 100m po klancu navzdol.
Pol js lahko rečem Nova Gorica - Brežice z 230km/h?
S tem da se tebi še vedno precej težje verjame ker nekateri pač poznamo stanje na primorki. Poznamo pa tud stanje na dolenjki (tud 300 večinokrat ni baš neki problem, ako avto zmore).
Pol js lahko rečem Nova Gorica - Brežice z 230km/h?
S tem da se tebi še vedno precej težje verjame ker nekateri pač poznamo stanje na primorki. Poznamo pa tud stanje na dolenjki (tud 300 večinokrat ni baš neki problem, ako avto zmore).
Life is as complicated as we make it...
Unchancy ::
Aja tko se to gre? "od LJ-PO hitrosti okoli 200" je v resnici nekih 100m po klancu navzdol.
Pol js lahko rečem Nova Gorica - Brežice z 230km/h?
S tem da se tebi še vedno precej težje verjame ker nekateri pač poznamo stanje na primorki. Poznamo pa tud stanje na dolenjki (tud 300 večinokrat ni baš neki problem, ako avto zmore).
My hero!
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
matic492 ::
Moj je elektronsko omejen na samo 250 km/h
Zato sem pa vedno 15 minut kasnej na morju ane.
Zato sem pa vedno 15 minut kasnej na morju ane.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Unchancy ::
Moj gre samo 235
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
GupeM ::
Moj po moje niti 200 ne gre. Ne vem, nisem še probal končne. Se mi zdi škoda avta in življenja. Vem pa, da sem ponavadi hitreje na morju kot cca 90 % ostale populacije, ker bi od oka rekel, da medtem ko jaz prehitim 100 avtov, mene prehiti kakšnih 10 avtov. Na koncu je pa itak samo par minut razlike med tem koliko časa jaz vozim in koliko časa ostali vozijo.
ginekk ::
Aja tko se to gre? "od LJ-PO hitrosti okoli 200" je v resnici nekih 100m po klancu navzdol.
Pol js lahko rečem Nova Gorica - Brežice z 230km/h?
S tem da se tebi še vedno precej težje verjame ker nekateri pač poznamo stanje na primorki. Poznamo pa tud stanje na dolenjki (tud 300 večinokrat ni baš neki problem, ako avto zmore).
Odvisno od avta pač. Lahko bi tud 200km/h vozil v vsak klanec, od 170 do 200 pospešit rabim nekaj sekund. Samo pol je že rahlo prehrupno, pa tud bolj tvegano nevarno seveda. Kdaj stisnem več, večinoma je pa med 160 in 170km/h.
ZveeZ ::
Moj po moje niti 200 ne gre. Ne vem, nisem še probal končne. Se mi zdi škoda avta in življenja. Vem pa, da sem ponavadi hitreje na morju kot cca 90 % ostale populacije, ker bi od oka rekel, da medtem ko jaz prehitim 100 avtov, mene prehiti kakšnih 10 avtov. Na koncu je pa itak samo par minut razlike med tem koliko časa jaz vozim in koliko časa ostali vozijo.
Moj komaj prileze do 180, pa sem na morju prej kot solatko. in to peš:)
Tidule ::
Solatko je bil na morju ze skupaj s starimi rimljani. Je bilo v enem clanku v eni nemski reviji.
h0d0r ::
Ma ti nimaš pojma še o marsičem, ne sam o tem. Sploh v prometu in vožnji nasploh ne.
Ostali ki vozijo skozi tunel 140 čeprav so znaki 50, pa po tvojem imajo zelo veliko pojma.
Nekaj bedastoč iz tega tedna:
-vožnja skoraj po sredini AC, da ne veš ali bo začel zavijati na desni pas ali pa bo ostal na levem, potem pa vidiš da bo kar tako vozil, vsaj ene trije taki primeri, prehitevanje po levi nemogoče. Eden v petek je tako začel še prezgodaj in prepočasi prehitevati tovornjak, tako da sem ga moral prehitet po desni, ogledala ni gledal nič ali pa me je hotel zanalašč zadržati zadaj, ker sem kar dobro pospešil proti njemu.
Jaz vozim po desni skrajno desno, po levi pa skrajno levo. Naši pasovi so itak preozki da bi vozil po sredini pasu, sploh ko prehitevaš tovornjake. In ne vozim tako zastonj, ker včasih ko te kdo prehiteva imaš že če voziš ob desnem robu, občutek da ti je preblizu, ali pa je to zaradi tega ker te že začne prehitevat ob odbijaču.
-približevanje krožnemu z ustavljanjem zadnji trenutek. Tako jaz potem ne morem vedeti ali imaš namen iti pred mano ali imaš namen ustaviti. In ustavim še jaz sredi krožnega in potem ne profitiraš nič s tako vožnjo, ampak si še v minusu. Kak Poljak bi ti še stopil iz avta, te zbasal ven, povedal par krepkih in ti vzel vozniško za tako vožnjo. Saj jaz tudi najraje.
-zdaj v nedeljo, sem šel spat 1:15, mislil zaležat do 8h, mi pa en pacient skoraj 2min drži avto v leru z malo povišanim gasom, potem ko gre pa še potrobi, pacient en. Potem se pa odpravi še eden. Tako da sem zato sedaj že pokonci.
Pa jaz bi ukinil te avtomobile nasploh, ker to ni za ljudi (opice). Zakaj jih sploh rabimo, da se vozimo na šiht kamor itak noben noče. Ta napredek zadnjih 200 let je zame slabše kot je bilo. Pa tole da si na šihtu 8 ur dejansko med betonskimi zidovi (oz. bolje rečeno stebri), potem pa še ven ne smeš oz. ti takoj zabeleži in ti ne šteje ur, tako da tudi če greš lahko, se ti ne splača. To in hitra vožnja po cestah bi se rešilo preprosto s 6 ur delovnikom. Pač zapor, samo da je samo za 8 ur in ne za 24 ur. Pa da dobiš tistega nekaj drobiža, meni ostane toliko da bom imel po 20 letih 70kEUR (prvih 10 let sem pa res dobival drobiž ter še nisem šparal). Upam da mi bo to takrat dovolj, ker delat 30 ali celo 40 let pa res ne mislim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()