Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
predi ::
Takole nekako bi bila videti prometna signalizacija, če bi se o njej odločalo v gostilni. Gre za popolno zaporo pločnika in kolesarske steze (vem, ker so naknadno dodali trakec, ki se zdaj razteza čez oboje ).
https://goo.gl/maps/JGiS3XFW9fm2o7ph9
https://goo.gl/maps/JGiS3XFW9fm2o7ph9
h0d0r ::
Šel tankat zdaj, na levi tovornjak in rampa, tank imam na desni. In sedaj mi je že drugič takoj pokapnilo da grem lahko na desno in za pumpami obrnem avto in grem na zadnjo desno pumpo. Prej sem v takih primerih vedno opustil tankanje za to uro ali celo dan.
Se mi je zdelo da je to kar outside of the box thinking, in to je potrdila uslužbenka, ki je bila začudena in vprašala iz kje sem prišel, ker iz druge strani se ne sme. No potem sem pa videl da že pozna foro, ker je rekla, da tujci tako tankajo. Se mi je zdelo da je to preveč za enega tumpastega slovenceljna.
No Nemec v lepem clean look (tako debadge kot popolnoma čist) Audiju A6 karavan (vseeno je imel nekaj flekov od prstov na zadnjih desnih vratih okoli ročaja, izgleda ni naučil otrok kako se ravna s tako preciznim nemškim strojem, je malo manjkalo da bi mu povedal za flek) ni bil tako pameten, ker se je nagužval do leve zadnje pumpe čez luknjo v sredini.
Kar je bilo še zanimivo, pred mojim avtom (pač tako kot je bil obrnjen) oz. za sprednjo desno pumpo, ki je bila prosta, sta mi dva pustila prostor za izhod, ker sta res mislila da sem prišel iz kontra smeri in bom tudi nadaljeval v tej smeri. Za mano pa vse frej, kot da ne gre avto tudi vzvratno.
Se mi je zdelo da je to kar outside of the box thinking, in to je potrdila uslužbenka, ki je bila začudena in vprašala iz kje sem prišel, ker iz druge strani se ne sme. No potem sem pa videl da že pozna foro, ker je rekla, da tujci tako tankajo. Se mi je zdelo da je to preveč za enega tumpastega slovenceljna.
No Nemec v lepem clean look (tako debadge kot popolnoma čist) Audiju A6 karavan (vseeno je imel nekaj flekov od prstov na zadnjih desnih vratih okoli ročaja, izgleda ni naučil otrok kako se ravna s tako preciznim nemškim strojem, je malo manjkalo da bi mu povedal za flek) ni bil tako pameten, ker se je nagužval do leve zadnje pumpe čez luknjo v sredini.
Kar je bilo še zanimivo, pred mojim avtom (pač tako kot je bil obrnjen) oz. za sprednjo desno pumpo, ki je bila prosta, sta mi dva pustila prostor za izhod, ker sta res mislila da sem prišel iz kontra smeri in bom tudi nadaljeval v tej smeri. Za mano pa vse frej, kot da ne gre avto tudi vzvratno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()
GupeM ::
Zakaj bi obračal avto? Če je že tak problem to, da ti cev umaže avto, zapelješ toliko naprej, da se cev avta ne dotika.
Sicer pa ne morem verjet, kakšne probleme imate eni.
Sicer pa ne morem verjet, kakšne probleme imate eni.
donvito ::
Šel tankat zdaj, na levi tovornjak in rampa, tank imam na desni. In sedaj mi je že drugič takoj pokapnilo da grem lahko na desno in za pumpami obrnem avto in grem na zadnjo desno pumpo. Prej sem v takih primerih vedno opustil tankanje za to uro ali celo dan.
Se mi je zdelo da je to kar outside of the box thinking, in to je potrdila uslužbenka, ki je bila začudena in vprašala iz kje sem prišel, ker iz druge strani se ne sme. No potem sem pa videl da že pozna foro, ker je rekla, da tujci tako tankajo. Se mi je zdelo da je to preveč za enega tumpastega slovenceljna.
No Nemec v lepem clean look (tako debadge kot popolnoma čist) Audiju A6 karavan (vseeno je imel nekaj flekov od prstov na zadnjih desnih vratih okoli ročaja, izgleda ni naučil otrok kako se ravna s tako preciznim nemškim strojem, je malo manjkalo da bi mu povedal za flek) ni bil tako pameten, ker se je nagužval do leve zadnje pumpe čez luknjo v sredini.
Kar je bilo še zanimivo, pred mojim avtom (pač tako kot je bil obrnjen) oz. za sprednjo desno pumpo, ki je bila prosta, sta mi dva pustila prostor za izhod, ker sta res mislila da sem prišel iz kontra smeri in bom tudi nadaljeval v tej smeri. Za mano pa vse frej, kot da ne gre avto tudi vzvratno.
Ti pa si en bedak, kot ti je že povedal GupeM, ne pa, da telovadiš in obračaš.
ginekk ::
Utk ::
vseeno je imel nekaj flekov od prstov na zadnjih desnih vratih okoli ročaja, izgleda ni naučil otrok kako se ravna s tako preciznim nemškim strojem, je malo manjkalo da bi mu povedal za flek
Šit, zamudil si priliko, da bi se tvoja bebavost razširila še v tujino. Res škoda da se takemu talentu smeji samo lokalna publika, resno ti pravim, odpri youtube kanal in v angleščini opiši tvoje dogodivščine, ni šans, da ne ni bil uspeh. Sicer se bi smejali tebi, in ne s tabo, ampak kaj ma veze, dnar je dnar.
h0d0r ::
No v vlečenje cevi se res nisem nikoli poglabljal, če gre ali ne gre, ampak to je bedarija v vsakem primeru, to delajo samo največji bedaki, jaz še enkrat nisem tega delal v vseh 11 letih. In tako ste še enkrat lepo dokazali, da so slovenceljni glupi že po naravi.
Vem pa da gre cev težko ven, če jo že do prave strani težko potegnem, ne pa šele čez avto. Odvisno sicer od pumpe do pumpe.
Sicer je pa lažje obrnit avto kot pa vleči cev ven, tako da ne vem kdo je zdaj tukaj glup.
Je pa res da sem potem razmišljal, da bi med obračanjem kdo lahko že zasedel pumpo. Če bi bil prej že kdo za mano, bi šel skoraj sigurno na sprednjo in ne na zadnjo pumpo.
Saj ponavadi grem v izogib teh problemov tankat 6:30-7:30, ko še ni tovornjaka in ni toliko drena, ampak zadnje dni je tako vroče da moram spat šele ob 00:30 do 1:00, potem pa ne morem vstat tako zgodaj.
Najbolj pametna rešitev je itak iti na OMV kjer ima vsak svojo pumpo in svoj dostop do pumpe. Če so vse zasedene, pa preprosto počakaš za enim avtom in si takoj potem ti na vrsti. Edini problem je da imam to Petrol aplikacijo. Ampak kar razmišljam da bi ukinil to vse skupaj in šel nazaj na klasiko s kreditno kartico. Jaz in mobiteli itak že od 2000 nismo kompatibilni, samo za to sem si ga 1 leto nazaj zrihtal.
No lahko da ima tudi kak Petrol tako urejeno, ampak povečini so ti obcestni kjer ni toliko prostora, da bi bilo v eni vrsti 6x2 pump kot na OMV, potem imaš pa samo 2 desni pumpi in 4 leve. Tank na levi ima pa verjetno ravno ene 20% avtov, jaz ga še nisem imel, pa sem imel 2 Francoza, 2 Italijana in 2 Nemca.
OMV je za vsakega nooba, tam pa res ni tak problem rikverc parkirat ob desno pumpo, ker imaš prostora vrh glave.
Glede flekov je pa tudi res, smejem se lahko samo jaz ostalim. Tukaj po firmi vsak prijema vrata za steklo namesto za kljuko, vse po vrsti bi jih tepel. Nisem pa toliko nor, da bi brisal za njimi, pač vedno ko grem skozi vrata gledam tiste fleke in si mislim s kakšnimi bedaki delam, potem pa gledam čistilke kako se trudijo spucat prstne odtise. To moraš biti res precej glup da s prsti šlataš steklo, kot bi jaz zdaj šel do svojega avta in odprl vrata tako da primem za steklo, če primeš za pleh se še najmanj pozna, ne pa tako kot ostali ki imajo piano letvico vso prešlatano.
Vem pa da gre cev težko ven, če jo že do prave strani težko potegnem, ne pa šele čez avto. Odvisno sicer od pumpe do pumpe.
Sicer je pa lažje obrnit avto kot pa vleči cev ven, tako da ne vem kdo je zdaj tukaj glup.
Je pa res da sem potem razmišljal, da bi med obračanjem kdo lahko že zasedel pumpo. Če bi bil prej že kdo za mano, bi šel skoraj sigurno na sprednjo in ne na zadnjo pumpo.
Saj ponavadi grem v izogib teh problemov tankat 6:30-7:30, ko še ni tovornjaka in ni toliko drena, ampak zadnje dni je tako vroče da moram spat šele ob 00:30 do 1:00, potem pa ne morem vstat tako zgodaj.
Najbolj pametna rešitev je itak iti na OMV kjer ima vsak svojo pumpo in svoj dostop do pumpe. Če so vse zasedene, pa preprosto počakaš za enim avtom in si takoj potem ti na vrsti. Edini problem je da imam to Petrol aplikacijo. Ampak kar razmišljam da bi ukinil to vse skupaj in šel nazaj na klasiko s kreditno kartico. Jaz in mobiteli itak že od 2000 nismo kompatibilni, samo za to sem si ga 1 leto nazaj zrihtal.
No lahko da ima tudi kak Petrol tako urejeno, ampak povečini so ti obcestni kjer ni toliko prostora, da bi bilo v eni vrsti 6x2 pump kot na OMV, potem imaš pa samo 2 desni pumpi in 4 leve. Tank na levi ima pa verjetno ravno ene 20% avtov, jaz ga še nisem imel, pa sem imel 2 Francoza, 2 Italijana in 2 Nemca.
OMV je za vsakega nooba, tam pa res ni tak problem rikverc parkirat ob desno pumpo, ker imaš prostora vrh glave.
Glede flekov je pa tudi res, smejem se lahko samo jaz ostalim. Tukaj po firmi vsak prijema vrata za steklo namesto za kljuko, vse po vrsti bi jih tepel. Nisem pa toliko nor, da bi brisal za njimi, pač vedno ko grem skozi vrata gledam tiste fleke in si mislim s kakšnimi bedaki delam, potem pa gledam čistilke kako se trudijo spucat prstne odtise. To moraš biti res precej glup da s prsti šlataš steklo, kot bi jaz zdaj šel do svojega avta in odprl vrata tako da primem za steklo, če primeš za pleh se še najmanj pozna, ne pa tako kot ostali ki imajo piano letvico vso prešlatano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()
Dimnik ::
Vprašaj se, kdo je glup? Tjstk, ki pogegne cev na drugo stran avto
mobila ali tisti, ki se narobe postavi k pumpi.....
Ej model, probaj takole... parkiraj malo bolj naprej z zadnjim delom avta, od ročk, z roko primi ročko, z drugo cev pri pumpi in povleči, potem pa še samo ročko porineš v rezervoar, pa prej odpri pokrov za tankanje....
mobila ali tisti, ki se narobe postavi k pumpi.....
Ej model, probaj takole... parkiraj malo bolj naprej z zadnjim delom avta, od ročk, z roko primi ročko, z drugo cev pri pumpi in povleči, potem pa še samo ročko porineš v rezervoar, pa prej odpri pokrov za tankanje....
m0LN4r ::
Na drugi strani, ko tankas te lahko se kdo iz nasprotne smeri povozi ali zbije rocko, ce je antitalent. Naceloma je na vsaki pumpi zazeljeno, da se oseba, ki toci nahaja na notranji strani. Zato so cevi ponavadi ravno tako dolge, da se ne more tankat navzkriz, torej avto na sosednji strani.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
A tip je sel dejansko obračat avto, da je lahko tankal?
Kje spis da te ne ukradejo hahaha
Kje spis da te ne ukradejo hahaha
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Unchancy ::
Ko tankanje avta postane problem. V pravo temo si dodal svoj post, h0d0r. Redek talent.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Dimnik ::
Na drugi strani, ko tankas te lahko se kdo iz nasprotne smeri povozi ali zbije rocko, ce je antitalent. Naceloma je na vsaki pumpi zazeljeno, da se oseba, ki toci nahaja na notranji strani. Zato so cevi ponavadi ravno tako dolge, da se ne more tankat navzkriz, torej avto na sosednji strani.
Ej, kaj spet ti izumljaš??? Nihče, ne govori, da boš tankal na pumpi1, avto na pumpi2, ali iz 2 v 3, itd....
GupeM ::
Na drugi strani, ko tankas te lahko se kdo iz nasprotne smeri povozi ali zbije rocko, ce je antitalent. Naceloma je na vsaki pumpi zazeljeno, da se oseba, ki toci nahaja na notranji strani. Zato so cevi ponavadi ravno tako dolge, da se ne more tankat navzkriz, torej avto na sosednji strani.
Ne vem kako je v Nemčiji, ampak tukaj ljudje ne zbijajo ljudi ali ročk za točenje goriva. Smo pač navajeni na ožje ceste, tako da nam 5 ali 6 metrov povsem zadošča, da varno točimo. Ne glede na to, na kateri strani je ročka.
Verjamem pa, da kakšni mišičnjaki z majhnimi možgani pa imate probleme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
h0d0r ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
A tip je sel dejansko obračat avto, da je lahko tankal?
Kje spis da te ne ukradejo hahaha
Kaj bi pa drugega, čakal pol ure da se spraznita tisti dve desni pumpi ali pa vsaj sprednja desna katere ni oviral tovornjak?
Tole seveda bi šlo, ampak ni videti da bi bilo kaj manj truda, tako da sploh ne vem kje je problem:
Ej model, probaj takole... parkiraj malo bolj naprej z zadnjim delom avta, od ročk, z roko primi ročko, z drugo cev pri pumpi in povleči, potem pa še samo ročko porineš v rezervoar, pa prej odpri pokrov za tankanje....
Kje je tak problem obrnit avto? Če je pa še prodajalka rekla da tujci tako tankajo. To bo m0LN4r moral bolj vedeti.
No ja, saj na takem že tako majhnem Petrolu se strinjam da je to kar manever. Kot sem že sam rekel, ti itak prej eden zasede pumpo, preden obrneš. Zdaj pač tudi že vem da v sobotah 7:45-8:15 pride cisterna in nimam kaj tam delat.
h0d0r ::
Pa zakaj so potem vsi pred mano rinili levo na desno pumpo, tako da tudi ostali se izogibajo vlečenja cevi čez avto. Tako pametno kot ste tukaj opisali pa nisem videl enega da bi tako povlekel cev, ker tako ponavadi itak tankajo samo glupe stare mame, tem je pa vseeno če cev drsa po avtu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()
ginekk ::
Pa zakaj so potem vsi pred mano rinili levo na desno pumpo, tako da tudi ostali se izogibajo vlečenja cevi čez avto. Tako pametno kot ste tukaj opisali pa nisem videl enega da bi tako povlekel cev, ker tako ponavadi itak tankajo samo glupe stare mame, tem je pa vseeno če cev drsa po avtu.
Brez strahu, samo pogumno. Če obvladajo stare mame, lahko tudi ti. Saj cev ni treba vleči po avtu, jo lahko primeš in držiš nad avtom oziroma pelješ okoli avta vse dokler ni v primernem položaju in ročka vtaknjena, potem pa jo enostavno spustiš na avto.
Zdaj če ti dotik umazane cevi povzroča preveč stresa, bi kanilo razmislit, da morda ni v cevi ali v avtu težava.
matic492 ::
Očitno mene še nisi srečal, zelo velikokrat potegnem cev na drugo stran avta, ker je ponavadi drugje polno, jaz pa raje "umažem" avto kot da čakam na druge.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
GupeM ::
Očitno mene še nisi srečal, zelo velikokrat potegnem cev na drugo stran avta, ker je ponavadi drugje polno, jaz pa raje "umažem" avto kot da čakam na druge.
Točno to. Večkrat tankam na "napačni" strani kot na "pravi." Ravno s tem razlogom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
val46 ::
Ma kolk problemov maš ti s tem tvojim avtom in na poti z njim, da se je resno za vprašat po tvojem zdravju. Tistim, psihičnim namreč. Enkrat te motijo sodelavci, ki slučajno kadijo blizu tvojega avta, drugič delaj cele caramonije na pumpi, da o tvoji vožnji in razglabljanju o njej niti ne govorim. Aja, pa po novem še gledaš sosedove avte, kako so umazani pri kljuki... Najboljše da se zaposliš na eni pumpi kot čistilka...Boš lahko čistil šipe na vratih za v WC, lahko boš nemcem razlagal, naj naučijo svoje otroke pravilno odpirat zadnja vrata na avtomobilu, da se ne bo poznalo prstnih odtisov, ob prostem času boš pa še naučil vse "slovenceljne", kako se pravilno tanka. Četudi bodo zato morali obračati vozilo na pumpi v nasprotno smer. Le kako so morali biti butasti vsi "politiki"in upravljalci prometnih pravil, da so na večini benzinskih črpalk uvedli enosmerni promet! Jao jao jao...
Dobesedno A JE TO. Če sploh veš kaj te tri besede pomenijo.
Dobesedno A JE TO. Če sploh veš kaj te tri besede pomenijo.
m0LN4r ::
Avti, ki imajo tank na levi strani, ga imajo na napacni strani.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mirator ::
Ma kolk problemov maš ti s tem tvojim avtom in na poti z njim, da se je resno za vprašat po tvojem zdravju. Tistim, psihičnim namreč. Enkrat te motijo sodelavci, ki slučajno kadijo blizu tvojega avta, drugič delaj cele caramonije na pumpi, da o tvoji vožnji in razglabljanju o njej niti ne govorim. Aja, pa po novem še gledaš sosedove avte, kako so umazani pri kljuki... Najboljše da se zaposliš na eni pumpi kot čistilka...Boš lahko čistil šipe na vratih za v WC, lahko boš nemcem razlagal, naj naučijo svoje otroke pravilno odpirat zadnja vrata na avtomobilu, da se ne bo poznalo prstnih odtisov, ob prostem času boš pa še naučil vse "slovenceljne", kako se pravilno tanka. Četudi bodo zato morali obračati vozilo na pumpi v nasprotno smer. Le kako so morali biti butasti vsi "politiki"in upravljalci prometnih pravil, da so na večini benzinskih črpalk uvedli enosmerni promet! Jao jao jao...
Dobesedno A JE TO. Če sploh veš kaj te tri besede pomenijo.
Kaj pa veš? Mogoče pa se najde kakšen režiser in naredi svetovno uspešnico z vragolijami hOdOr-ja (alias b6m2, alias MetalLord, alias GrimReaper, alias GR2, alias ...)na tem forumu v stilu uspešnic nemih filmov z Olijem in Hardyem ali celo v stilu gospoda Beana.
Moraš pa priznati, da sta s solatkotom kar dober par.
dice7 ::
Celotna avtocesta se je zaustavila, ker so slovencki morali zijale pasti
Ta nas narod je res neverjeten
Ta nas narod je res neverjeten
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dice7 ()
GupeM ::
Je bil pa ta dogodek fajn, da tudi solatko vidi, da lahko nepričakovano pristane letalo na (avto)cesti.
ginekk ::
Celotna avtocesta se je zaustavila, ker so slovencki morali zijale pasti
Ta nas narod je res neverjeten
Ne bluzi, nima veze s Slovenci, čisto povsod bi bilo identično. Kajti pristanek letala na cesto kjer voziš je bolj redek pojav od zadetka na lotu. Velika verjetnost tudi, da je vsaj bilo pol upočasnjenih avtov tujih.
IL_DIAVOLO ::
Je bil pa ta dogodek fajn, da tudi solatko vidi, da lahko nepričakovano pristane letalo na (avto)cesti.
Kar se sicer ne bi smelo zgoditi. Kako lahko dars odobri pristanek letala ki se ustavi v nekaj metrih, na avtocesti? Nepotrebno ogrozanje.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
solatko ::
GupeM - Malo si me prehitel, po novem moraš pri PH upoštevati tudi pristajanje letal na AC.
Delo krepa človeka
val46 ::
Mi ti to govorimo že par let! Zgleda se je res moralo nekaj takega zgoditi, da boš začel verjet našim besedam.
solatko ::
val46 - Ko se kaj takega zgodi, pač vključim v podsistem in tako, tudi ko bom čisto sam, ne bom vozil preko 200. Se pa to reši s kamero na strehi in me bo senzor obvestil pravočasno.
Delo krepa človeka
val46 ::
Sem pa mislu, da ti bo tvoj dober prijatelj iz mladinskih časov, ki je sedaj na zelo visokem položaju pri kontroli letalskih poletov, javil da namerava eno od letal pristati na avtocesto, kjer se ti pelješ
Eh moj solatko, kje spiš, da te ne ukradejo?
Eh moj solatko, kje spiš, da te ne ukradejo?
h0d0r ::
OMG, kako se vlačijo po regionalkah, borih 80. Danes kar 2 v kratkem razmaku. Potem pa še ta moja Astra, začnem prehitevat v 2. in mi škrtne v 3., da sem izgubil vsaj 5s, ampak je bilo nasproti še vedno frej. Pomoje kar je bilo je, da sem jaz že dvigoval sklopko, ker sem pričakoval, da je prestava že vklopljena. Drugače sem pa tja kar nagaja menjalnik, ni narejen za neka hitra prestavljanja in speljevanja. Recimo enkrat hočem po Fast & Furious speljat iz semaforja, 1. in 2. do konca, ampak ni šlo v drugo, povečini si hitrejši, če prestavljaš pri 4000. Je narejen bolj za normalno vožnjo. No od 3. naprej ni problemov, ampak to ni pri nobenem avtu, razen če ima zanič sinhrone.
Drugače če ga kaj serješ, tudi na AC hitro pride do škrtanja, recimo enkrat ko sem nekaj hotel prehitevat po desni.
Sicer se pa praviloma začne prehitevat v 3., ampak zdaj že tako cijazijo, da sem bil v 2. prestavi. 3. gre tudi do 140, kar je več kot dovolj da vmes ne rabiš prestavit, sicer pa 3. -> 4. itak ni problem.
Jaz bi se moral pa precej potrudit, da na prazni ravnini vozim 80, 90 bi še nekako šlo.
Sicer pa tudi ko je bila AC povsem zabasana, avto za avtom na obeh pasovih že ob 6:20, sem na koncu poti videl zakaj, ker si je eden vzel kar precej prostora pred sabo, in to na prehitevalnem pasu. Res da je bila spredaj kolona, ampak to je tako kot če bi v trgovini si spredaj pustil 10m prostora, kdo bi te pa gledal. Celo bila je ta fora v enem filmu ali seriji, če bi ugibal, bi rekel da je moral biti Larry David.
Par tovornjakov in prikoličarjev, pa se že vse ustavi na 100 km/h. Mislim da če bi vsak prehitel kot se zagre in se noben ne bi na silo vrival na levi pas, se to ne bi dogajalo.
Drugače če ga kaj serješ, tudi na AC hitro pride do škrtanja, recimo enkrat ko sem nekaj hotel prehitevat po desni.
Sicer se pa praviloma začne prehitevat v 3., ampak zdaj že tako cijazijo, da sem bil v 2. prestavi. 3. gre tudi do 140, kar je več kot dovolj da vmes ne rabiš prestavit, sicer pa 3. -> 4. itak ni problem.
Jaz bi se moral pa precej potrudit, da na prazni ravnini vozim 80, 90 bi še nekako šlo.
Sicer pa tudi ko je bila AC povsem zabasana, avto za avtom na obeh pasovih že ob 6:20, sem na koncu poti videl zakaj, ker si je eden vzel kar precej prostora pred sabo, in to na prehitevalnem pasu. Res da je bila spredaj kolona, ampak to je tako kot če bi v trgovini si spredaj pustil 10m prostora, kdo bi te pa gledal. Celo bila je ta fora v enem filmu ali seriji, če bi ugibal, bi rekel da je moral biti Larry David.
Par tovornjakov in prikoličarjev, pa se že vse ustavi na 100 km/h. Mislim da če bi vsak prehitel kot se zagre in se noben ne bi na silo vrival na levi pas, se to ne bi dogajalo.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Dimnik ()
h0d0r ::
Glede tankanja v nasprotno smer sem pa probal samo 2x. Saj sem potem videl, da izpadeš še večji čudak kot si že. Če mi že v RL ni noben povedal, sem pa ugotovil iz vaših postov tukaj.
Meni je bolj zanimivo, da vedno sam sebi dam najbolj pameten odgovor (se ne spomnim kaj je bilo že zadnjič). Recimo v tem primeru da pač tankam na OMV kjer imajo to veliko bolje urejeno. Čeprav fotr pa pravi da so bili tam sami šleparji, pa potem sem res videl enako tudi na Google maps. No jaz tam kaj takega še nisem videl in sem še vedno lahko tankal. In je šel potem na ta isti Petrol kot jaz. Čeprav tukaj je pa večkrat cisterna, ki polni gorivo.
Če je pravilna stran tanka na desni kot pravi m0lnar, ne vem zakaj imajo potem 4 leve in samo 2 desni pumpi.
No ja, če ne drugega, ti Google pokaže najmanj prometne ure, pa itak da je 6h-7h.
Meni je bolj zanimivo, da vedno sam sebi dam najbolj pameten odgovor (se ne spomnim kaj je bilo že zadnjič). Recimo v tem primeru da pač tankam na OMV kjer imajo to veliko bolje urejeno. Čeprav fotr pa pravi da so bili tam sami šleparji, pa potem sem res videl enako tudi na Google maps. No jaz tam kaj takega še nisem videl in sem še vedno lahko tankal. In je šel potem na ta isti Petrol kot jaz. Čeprav tukaj je pa večkrat cisterna, ki polni gorivo.
Če je pravilna stran tanka na desni kot pravi m0lnar, ne vem zakaj imajo potem 4 leve in samo 2 desni pumpi.
No ja, če ne drugega, ti Google pokaže najmanj prometne ure, pa itak da je 6h-7h.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Dimnik ()
Tidule ::
"Prava stran" za rezervar za gorivo ne obstaja. Nekateri pac radi delajo bedaka iz sebe, ko komentirajo stvari, ki jih ne razumejo.
Dimnik ::
val46 - Ko se kaj takega zgodi, pač vključim v podsistem in tako, tudi ko bom čisto sam, ne bom vozil preko 200. Se pa to reši s kamero na strehi in me bo senzor obvestil pravočasno.
Tebe, bi že zdavnaj moral en drugi senzor obvestit, ampak je v okvari, posledično nabijaš na forumu...
solatko ::
Dimnik - Za enkrat vsi moji senzorji delujejo odlično, saj jih nisem kupoval na Ali Ex., se pa bojim, da vam koleščki v glavah ne delujejo ravno optimalno, zatika se vam eden in to tisti, ki poganja vse ostale. Forumu so za nabijanje, za resne stvari greš k strokovnjaku.
Delo krepa človeka
Tidule ::
solatko ::
Tidule - Ko je bil čas, da se naučim obnašat v prometu, predvsem varno, sem se izobraževal pri strokovnjakih in zato ostal živ in nepoškodovan ter s celo pločevino, kar, glede na vsakodnevne novice ni ravno pogosta praksa.
Delo krepa človeka
Tidule ::
Tidule - Ko je bil čas, da se naučim obnašat v prometu, predvsem varno, sem se izobraževal pri strokovnjakih in zato ostal živ in nepoškodovan ter s celo pločevino, kar, glede na vsakodnevne novice ni ravno pogosta praksa.
Forumu so za nabijanje, za resne stvari greš k strokovnjaku. Tako da kar pridno nabijaj naprej, da o varni voznji pojma nimas si ze veckrat dokazal.
h0d0r ::
Cijazenje je preraslo vse meje, danes sem potem vozil že kot v starih dobrih časih, prehitevanje enega po enega.
Ne vem kaj ti mora biti da se greš vozit 60, to ne more biti zaradi teh podražitev goriva, ker sedaj so enake cene kot so bile pred podražitvami. No ja, pospeševanje iz krožnega mora biti že odkar obstajajo avtomobili, eno vlačenje črev, ni to nekaj novega. Za 50-60 rabijo par sekund, potem 60-65 pa traja 2min, da si tačas že pri naslednjem priključku, v bistvu je pospeševanje neobstoječe. Pa danes nobenega tovornjaka, ki bi dejansko upočasnil promet. V dobrih primerih je drugače 80. Če sem sam pa 100-120, sem pa tja se zjutraj celo naredi in je res lep občutek, ko si sam na cesti. Če prehitevam te 80 voznike, pa pač za čas prehitevanja max 140.
Pa če že cijaziš 1-2 km, moraš pričakovat da te bo imel eden dovolj in bo naredil nekaj nepričakovanega. Jaz sem tako začel zavijati levo s pospeškom že malo pred črtkanim delom, tista dva pred mano pa brez smernika in zelo pozno. Sem pričakoval da bosta to naredila, saj kdor vozi počasi ga itak boli za ostale, tako da sem že takoj zapeljal na nasprotni pas. Da sta res cijazila pove že to, da sem ju lahko oba naenkrat prehitel po nasprotnem pasu, pa sem imel še več kot dovolj časa zmanjšat hitrost za zavijanje levo ter še zavil levo ter naredil še vsaj 100m po priključku, preden sta onadva prišla do konca križišča.
Ne vem kaj ti mora biti da se greš vozit 60, to ne more biti zaradi teh podražitev goriva, ker sedaj so enake cene kot so bile pred podražitvami. No ja, pospeševanje iz krožnega mora biti že odkar obstajajo avtomobili, eno vlačenje črev, ni to nekaj novega. Za 50-60 rabijo par sekund, potem 60-65 pa traja 2min, da si tačas že pri naslednjem priključku, v bistvu je pospeševanje neobstoječe. Pa danes nobenega tovornjaka, ki bi dejansko upočasnil promet. V dobrih primerih je drugače 80. Če sem sam pa 100-120, sem pa tja se zjutraj celo naredi in je res lep občutek, ko si sam na cesti. Če prehitevam te 80 voznike, pa pač za čas prehitevanja max 140.
Pa če že cijaziš 1-2 km, moraš pričakovat da te bo imel eden dovolj in bo naredil nekaj nepričakovanega. Jaz sem tako začel zavijati levo s pospeškom že malo pred črtkanim delom, tista dva pred mano pa brez smernika in zelo pozno. Sem pričakoval da bosta to naredila, saj kdor vozi počasi ga itak boli za ostale, tako da sem že takoj zapeljal na nasprotni pas. Da sta res cijazila pove že to, da sem ju lahko oba naenkrat prehitel po nasprotnem pasu, pa sem imel še več kot dovolj časa zmanjšat hitrost za zavijanje levo ter še zavil levo ter naredil še vsaj 100m po priključku, preden sta onadva prišla do konca križišča.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()
Pithlit ::
Ti si fenomen stari! Kako to da ne vidimo nič o tebi na raznih športnih straneh? S tvojim znanjem si pa ja nekje v avtomobilističnem vrhu. Če že ne v svetu pa vsaj v Sloveniji.
Life is as complicated as we make it...
GupeM ::
Saj je že rekel, da njega dirkanje ne zanima, ker mu ni zanimivo, ker grejo vsi v isto smer. Je bolje s prilagojeno hitrostjo divjati po navadnih cestah, kjer so tudi drugi avtomobili, ki grejo v nasprotno smer, pešci in kolesarji, ki grejo preko ceste in seveda policaji, ki radi slikajo.
solatko ::
Tidule - Ni mi potrebno prpričevati debilnih podpovprečnežev, ki edini predpis, ki ga poznajo in spoštujejo je omejitev hitrosti, že varnostan razdalja vam je španska vas.
Pithlit - Bil sem kar precej prisoten pri testiranjih motorjev za Avto revijo, skupaj z Mihličem pa nekaj akcij z ADAC-om,... vendar se nisem izpostavljal, ker v teh vodah je kar precej res dobrih voznikov in motoristov pa nikoli nisi slišala za njih.
GupeM - Ja, voziti je potrebno varno v rednem prometu na dirkališču naučiš vsakega majmuna, če imaš dovolj živcev. Tisto, kar se počne na Vranskem, je potrebno delat pri hitrostih, ki so v realnem prometu 90-130-250(D), potem lahko rečeš, da znaš vozit pri 40 je vse skupaj le kup zmešnjave v glavah povprečnežev.
Pithlit - Bil sem kar precej prisoten pri testiranjih motorjev za Avto revijo, skupaj z Mihličem pa nekaj akcij z ADAC-om,... vendar se nisem izpostavljal, ker v teh vodah je kar precej res dobrih voznikov in motoristov pa nikoli nisi slišala za njih.
GupeM - Ja, voziti je potrebno varno v rednem prometu na dirkališču naučiš vsakega majmuna, če imaš dovolj živcev. Tisto, kar se počne na Vranskem, je potrebno delat pri hitrostih, ki so v realnem prometu 90-130-250(D), potem lahko rečeš, da znaš vozit pri 40 je vse skupaj le kup zmešnjave v glavah povprečnežev.
Delo krepa človeka
donvito ::
val46 ::
Pomoje so mu že pred Gruškovjem al pa Obrežjem prepovedali nadaljno vožnjo, ker takih pacientov niti dol ne potrebujejo
Tidule ::
Tidule - Ni mi potrebno prpričevati debilnih podpovprečnežev, ki edini predpis, ki ga poznajo in spoštujejo je omejitev hitrosti, že varnostan razdalja vam je španska vas.
A zato ze 100 strani nabijas o tem kako pojma nimas o prometnih predpisih in varni voznji? Kako pa kaj pravljica o prilagodljivi varnostni razdalji glede na radarski tempomat?
GupeM ::
Enako kot pravljica o zelenem valu v obe smeri na vpadnicah. Enostavno za 15 minut prižgeš zeleno na glavni vpadnici, stranske ulice imajo pa pač 15 minut rdečo. Jebiga.