» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
233 / 322
»»

Tidule ::

mirator je izjavil:

DostMam je izjavil:

Res je, da je kršenje predpisov tudi to, da ste vsi bili na prehitevalnem pasu, je pa še vedno bolje tako, kot da bi polovica pridno čakala na voznem in se vsiljevala polovici na prehitevalnem, ki bi "povsem nedolžno s 140 km/h" prehitevala počasnete.

Tole je zanimiva situacija. Na prehitevalnem pasu se zaradi nekega počasneta, naredi kolona. Normalno, da vsak (ali skoraj vsak), ko po voznem pasu dohiti kolono na prehitevalnem pasu, zavije na prehitevalnega in s tem kolono podaljša. Če bi sedaj nekdo, skladno s predpisi, ko dohiti kolono na prehitevalnem, vozil še dalje po voznem pasu, bi vsak ki ga dohiti, zavil na prehitevalni pas. Na ta način bi ta, upoštevajoč predpise, relativno nazadoval.

V tako gostem prometu se tudi na voznem pasu hitro naredi kolona in lahko mirno peljejo naprej tudi ce je kolona na prehitevalnem pocasnejsa. Ce imajo na prehitevalnem pasu ustrezno varnostno razdaljo tudi ni problem vkljucevanje ko se dohiti dejansko pocasno vozilo.
In tukaj se potem jasno vidi zakaj je spostovanje prometnih predpisov bistveno za pretocen in hiter promet in zakaj vsaka anomalija in moten egoist, ki hoce prihranit 5s, nima kaj delat na cesti.

GenZNPC ::

Prihrani se lahko komot vec. Eni se pac radi jajcajo 2 ure+ namesto uro pa pol.
Prehitevanje je sproscujoce v bistvu, ker imas potem neki casa mir in nimas nikogar pred sabo.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

WizzardOfOZ ::

Danes na 400km dolgi poti srečal vsaj 20 bmw-jev na cesti, kjer noben od njihovih voznikov ni dal smernika v križiščih. A te dodatne opreme BMW res ne ponuja več v prodajnem programu?

Pa sej razumem, da ste si kupili malo dražji avto, ampak to vam še vedno ne daje ekskluzive na cestah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

solatko ::

WizzardOfOZ - Če ne plačuješ mesečne naročnine za delovanje računalnika, ti BMW ugasne vse nenujne funkcije, kamor spadajo tudi smerotkazi, pri Audi-ju in MB je enako.;(
Delo krepa človeka

GupeM ::

mirator je izjavil:


Tole je zanimiva situacija. Na prehitevalnem pasu se zaradi nekega počasneta, naredi kolona. Normalno, da vsak (ali skoraj vsak), ko po voznem pasu dohiti kolono na prehitevalnem pasu, zavije na prehitevalnega in s tem kolono podaljša. Če bi sedaj nekdo, skladno s predpisi, ko dohiti kolono na prehitevalnem, vozil še dalje po voznem pasu, bi vsak ki ga dohiti, zavil na prehitevalni pas. Na ta način bi ta, upoštevajoč predpise, relativno nazadoval.

Ta situacija niti ni zanimiva. Greš na vozni pas in voziš z enako hitrostjo kot tisti pred tabo na prehitevalnem. Ko dejansko dohitiš vozilo na voznem (ja včasih traja tudi več minut), daš levi smernik in se vključiš za istim osebkom, za katerim si prej vozil, nazaj na prehitevalnega. Če pa se njemu na rit prilepi kakšen ritopik, ga pa pač spustiš predse in se vključiš za njim. Ritopikov so itak ne želimo za sabo, al kako?

Pogosto se pa celo na voznem pasu v takšnem primeru formira kolona, tako da lahko mirne vesti prehitiš tiste na prehitevalnem in posledično celo nekaj pridobiš. Ko dohitiš počasno vozilo, spet daš levi smernik in se vključiš na prehitevalnega.

DostMam ::

GenZNPC je izjavil:

21s na 500m je ogromno, to je na 500km 21.000 sekund, pa hitrejsega pospesevanja in zaviranja nismo niti upostevali, ampak samo konstantno hitrost.

Spregledali ste, da gre za relativno hitrost med gibajočimi vozili.

DostMam ::

GenZNPC je izjavil:

Prihrani se lahko komot vec. Eni se pac radi jajcajo 2 ure+ namesto uro pa pol.
Prehitevanje je sproscujoce v bistvu, ker imas potem neki casa mir in nimas nikogar pred sabo.

Če bi v uri pa pol želeli prevoziti pot, ki jo tisti, ki upoštevajo predpise v dveh urah, bi morali uro in pol voziti s povprečno hitrostjo 173,3 km/h. To so mokre sanje še za autobahn. Ko pa še opišeš simptome sproščujočega prehitevanja si sam spišeš diagnozo za šolski primer "talenta" na slovenskih cestah.
moLN4r, lepo spisano, kapa dol!

GenZNPC ::

DostMam je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

21s na 500m je ogromno, to je na 500km 21.000 sekund, pa hitrejsega pospesevanja in zaviranja nismo niti upostevali, ampak samo konstantno hitrost.

Spregledali ste, da gre za relativno hitrost med gibajočimi vozili.

Relativno hitro ali relativno pocasi?
skibidi

GenZNPC ::

DostMam je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Prihrani se lahko komot vec. Eni se pac radi jajcajo 2 ure+ namesto uro pa pol.
Prehitevanje je sproscujoce v bistvu, ker imas potem neki casa mir in nimas nikogar pred sabo.

Če bi v uri pa pol želeli prevoziti pot, ki jo tisti, ki upoštevajo predpise v dveh urah, bi morali uro in pol voziti s povprečno hitrostjo 173,3 km/h. To so mokre sanje še za autobahn. Ko pa še opišeš simptome sproščujočega prehitevanja si sam spišeš diagnozo za šolski primer "talenta" na slovenskih cestah.
moLN4r, lepo spisano, kapa dol!

Niso to mokre sanje, to je preverjeno na relaciji MB-KP lahko prides pol ure hitreje ali pa ne. Na povprecno hitrost vpliva ogromno dejavnikov Za osnovo se vzame, da je vasa relativna povprecna hitrost z bolj malo prehitevanja in to pocasnega prehitevanja v resnici zelo blizu 80km/h.
skibidi

Utk ::

Če hočeš prit 1/3 hitreje, se moraš stalno vozit 1/3 hitreje. 170 namesto 130. Ker se v resnici ne moreš stalno vozit niti 130, in boš se kar en čas tudi pri 170 v resnici vozil enako hitro kot tist pri 130, moraš v resnici vozit načeloma še bistveno več kot 170. Kolk je to smiselno, če ne delaš te relacije kot reševalec ali dvakrat dnevno, pa naj vsak zase presodi. Meni pol ure vsake tolk časa v resnici ne pomeni tolk. Verjamem pa da je v kakšnem nemškem avtu vsaka dodatna minuta ekstra muka in hočeš čim prej ven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GenZNPC ::

Utk je izjavil:

Če hočeš prit 1/3 hitreje, se moraš stalno vozit 1/3 hitreje. 170 namesto 130. Ker se v resnici ne moreš stalno vozit niti 130, in boš se kar en čas tudi pri 170 v resnici vozil enako hitro kot tist pri 130, moraš v resnici vozit načeloma še bistveno več kot 170. Kolk je to smiselno, če ne delaš te relacije kot reševalec ali dvakrat dnevno, pa naj vsak zase presodi. Meni pol ure vsake tolk časa v resnici ne pomeni tolk. Verjamem pa da je v kakšnem nemškem avtu vsaka dodatna minuta ekstra muka in hočeš čim prej ven.

Bolj enostavno je, Dost mam se vozi povprecno 80km/h, ampak njemu se zdi, da se dosti vec, ker tu pa tam slucajno potegne na 130, ko pa se promet zgosti, pa se skrije za tovornjakom.
skibidi

Utk ::

Sej tudi tisti, ki se vozijo "170", se v resnici povprečno morda 110.

GenZNPC ::

Utk je izjavil:

Sej tudi tisti, ki se vozijo "170", se v resnici povprečno morda 110.

Ja no povprecno 110, pa je se vedno 40 vec, kot povprecno 80, ki se vozijo "130"

Glej to relacijo sem maja prevozil v dobrih stirih urah oz. 4 ure 20ish minut, pa sem se vecino casa peljal samo 140, sem pa ogromno prehiteval, ki so bili pred mano z 135,136,137 ipd. in to takoj, brez cakanja in to hitro pac potegnil za par sekund kolko pac gre.
Junija sem pa vozil z cim manj prehitevanja in po vecini 130, prehiteval sem pa na dolgo in pocasno in nisem potegnil niti enkrat preko 140, za isto pot sem rabil eno uro dlje.
Pri zapori, kjer je delo na cesti lahko izbiras med 90+ na prehitevalnem, kar je pac prometni tok tam vozecih ali pa se postavis za tovornjak in se vleces za njim 70. Lahko prehitevas z razliko +5km/h ali pa +50km/h s pospesitvijo par sekund ali pa se vleces zraven pol minute za vsako.
Aja relacija: https://goo.gl/maps/iqBaNubLPKCWEvhJ9
skibidi

Utk ::

No, in to ti pove da je bolj pomembno, da se stalno voziš tistih 130, 140 kot pa da voziš "170" tistih 200 metrov ko boš spet takoj nekomu za ritjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Tidule ::

GenZNPC je izjavil:

Prihrani se lahko komot vec. Eni se pac radi jajcajo 2 ure+ namesto uro pa pol.
Prehitevanje je sproscujoce v bistvu, ker imas potem neki casa mir in nimas nikogar pred sabo.

Pozabljas da nisi edini moten egoist na cesti in potem dva talenta tvojega naredita dovolj skode pretocnosti, da se lahko ti samo se zaletavas z glavo v zid.

In to je pac eden kljucnih razlogov, ki se ga talenti tvojega kova ne zavedajo. Tistih 5s ki jih z krsenjem prometnih predpisov dobis zbledi v primerjavi z urami, ki se v prometu vrzejo stran zaradi brezveznihh anomalij in egotripanja.

b6m2 ::

Jaz na 24km pridobim v povprečju 2min če vozim 160-170 namesto 120 (ampak teh 120 je precej konstantnih, min/max se razlikuje samo 25s).
MB-KP je 235km, se pravi bi na tej poti pridobil kvečjem 20min, pol ure je skoraj nemogoče, če ne greš nikoli več kot 170. Google Maps pravi 2h 13min, za to rabiš povprečno 109 km/h. Če bi vozil 120 in res gledal da hitrost nikoli ne pade pod 120, ali pa bi vozil 130 in sem pa tja 110, bi prišel na okroglih 2h. Tako da pri 160-170 1h 40min, če bi celo pot 165 (enkrat ponoči ko je malo prometa) bi bilo pa 1h 25min.

GenZNPC ::

Utk je izjavil:

No, in to ti pove da je bolj pomembno, da se stalno voziš tistih 130, 140 kot pa da voziš "170" tistih 200 metrov ko boš spet takoj nekomu za ritjo.

Nebi rekel, po 4 urah in 20 minut sem bil bolj sproscen, ko sem prispel, kot pa po 5 urah in pol dolgocasnega jajcanja. Hitreje kot gres, hitreje ti mine cas. Nevem, ampak meni se vedno tako zdi. To z 200 metri si pa malo pretiraval, ponavadi traja kr par kilometrov, dokler prides nekomu za rit, ko prehitis tistih nekaj 120-130ishev na kupu, ki se med sabo prehitevajo.
skibidi

Utk ::

b6m2 je izjavil:

Jaz na 24km pridobim v povprečju 2min če vozim 160-170 namesto 120 (ampak teh 120 je precej konstantnih, min/max se razlikuje samo 25s).
MB-KP je 235km, se pravi bi na tej poti pridobil kvečjem 20min, pol ure je skoraj nemogoče, če ne greš nikoli več kot 170. Google Maps pravi 2h 13min, za to rabiš povprečno 109 km/h. Če bi vozil 120 in res gledal da hitrost nikoli ne pade pod 120, ali pa bi vozil 130 in sem pa tja 110, bi prišel na okroglih 2h. Tako da pri 160-170 1h 40min, če bi celo pot 165 (enkrat ponoči ko je malo prometa) bi bilo pa 1h 25min.

Aha, ti si tist alter ago, ki je star 47 in ga tudi moti kajenje ob avtu, kot tudi metallorda. Zanimivo.
Je pa žalostno v vsakem primeru, da imaš pri 47 ali 37 letih največje premoženje v 10 jurjev vrednem avtu.

GenZNPC ::

Tidule je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Prihrani se lahko komot vec. Eni se pac radi jajcajo 2 ure+ namesto uro pa pol.
Prehitevanje je sproscujoce v bistvu, ker imas potem neki casa mir in nimas nikogar pred sabo.

Pozabljas da nisi edini moten egoist na cesti in potem dva talenta tvojega naredita dovolj skode pretocnosti, da se lahko ti samo se zaletavas z glavo v zid.

In to je pac eden kljucnih razlogov, ki se ga talenti tvojega kova ne zavedajo. Tistih 5s ki jih z krsenjem prometnih predpisov dobis zbledi v primerjavi z urami, ki se v prometu vrzejo stran zaradi brezveznihh anomalij in egotripanja.

Nevem kaj hoces s tem, ker sem bil dejansko med povprecno hitrimi na srednjem pasu vecinoma. Na levi so me prehitevali bistveno hitrejsi, ampak ce hoces na skrajno levi pas prehitevat, moras pac pohodit plin ali pa boljse da ne gres. Sef je bil na cilju pol ure pred mano oz. malenkost manj kot stirih urah in to z transporterjem.

Pozabljas da nisi edini moten egoist na cesti in potem dva talenta tvojega naredita dovolj skode pretocnosti, da se lahko ti samo se zaletavas z glavo v zid.
Ja vem, da nisem edini. Drugi so me prehitevali z 180, ko sem se jaz peljal z maks 140 ali pa z 200+, ko sem jaz na srednjem pasu prehiteval z 160-170.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

shadeX ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Danes na 400km dolgi poti srečal vsaj 20 bmw-jev na cesti, kjer noben od njihovih voznikov ni dal smernika v križiščih. A te dodatne opreme BMW res ne ponuja več v prodajnem programu?

Pa sej razumem, da ste si kupili malo dražji avto, ampak to vam še vedno ne daje ekskluzive na cestah.



Drži da je tudi raziskava pokazala "arogantnost" voznikov nemških makin v nekoliko večji meri kot voznikov drugih znamk. Vendar se moraš zavedati, da je za to potrebna raziskava in ne dnevno opazovanje posameznika. Ker večkrat slišiš določeno zadevo (npr to kako nekakovostno vozijo vozniki BMW-jev, Audijev,..) boš to tudi avtomatsko opažal, sploh tiste ki delajo napake in tako boš še utrjeval svoje prepričanje.

Prevozil si 400km pot. Na tej poti koliko voznikov Renaultov ali pa Fordov ni dalo smerokaza? Prepričan sem da na tej tvoji poti je bilo skupaj več voznikov drugih znamk, ki so delali prekrške, kot pa voznikov nemških znamk skupaj.

Sam se ulovim da tudi sam več "pazim" kaj delajo vozniki nemških avtov, predvsem ko sem v prometu kot pešec in ugotavljam kdo mi ustavi na prehodu za pešce in kdo ne. Presenetljivo z vozniki nemških avtomobilov nisem imel negativnih izkušenj, nekaj dni nazaj me je voznik BMW-ja celo spustil naprej da sem se vključil v promet, ker je bila gneča.

Npr včeraj imel situacijo, ko me je voznik BMW-ja čakal na prehodu za pešce pa sem imel še 5m do začetka prehoda. Bilo mi je čist nerodno, ker sva bla s partnerko počasna in bi lahk skočil not (on je zavijal desno, jaz pa imel še za prehodit do prehoda in še cel sicer manjši prehod za pešce). Zanimivo pa 100m naprej na naslednjem prehodu, voznik hibridne Toyote, ni ustavil - nisem niti pričakoval, kljub temu da sem bil že z eno nogo na prehodu za pešce. Bil je namreč italjan, tem pa itak oprostim, ker sem pri njih že marsikaj doživel, da jih uvrščam v posebno kategorijo voznikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

GenZNPC ::



Ma, ce pogledas so na prehitevalnem cisto vse mozne znamke. Samo folk, ki se jajca v svoji komfortni coni na sredinskem pasu so najbolj grozni, ko teh ni, promet poteka hitro in tekoce.
skibidi

b6m2 ::

GupeM je izjavil:

Ta situacija niti ni zanimiva. Greš na vozni pas in voziš z enako hitrostjo kot tisti pred tabo na prehitevalnem. Ko dejansko dohitiš vozilo na voznem (ja včasih traja tudi več minut), daš levi smernik in se vključiš za istim osebkom, za katerim si prej vozil, nazaj na prehitevalnega. Če pa se njemu na rit prilepi kakšen ritopik, ga pa pač spustiš predse in se vključiš za njim. Ritopikov so itak ne želimo za sabo, al kako?

Pogosto se pa celo na voznem pasu v takšnem primeru formira kolona, tako da lahko mirne vesti prehitiš tiste na prehitevalnem in posledično celo nekaj pridobiš. Ko dohitiš počasno vozilo, spet daš levi smernik in se vključiš na prehitevalnega.

Meni se ni zdelo, da bi se lahko vključil na prehitevalnega brez vrivanja. Z vrivanjem se itak da tudi v 5m luknjo, ker noben nima želje se zaletet vate. Na pamet bi rekel da so bile luknje 5-15m, tako da normalno pač v takih primerih nikoli ne moreš na prehitevalnega.
Itak se vidi že takrat ko "pomotoma" zapelješ desno kjer je spredaj tovornjak, za tabo je pa kar gost promet. Moraš počakati tudi 20 avtov, da se pokaže dovolj velika luknja da prideš mimo. Tako kot nekateri, da se vrineš tudi v 5m luknjo, se pa jaz ne grem, mogoče ne rabi biti ravno 50m, ampak 30m pa že skoraj, tudi če imaš res dober pospešek.
Ne vem kaj točno bi bilo bolje če bi bili vsi razporejeni na obeh pasovih, da bi prišli vsi mimo tovornjaka bi verjetno trajalo še dlje, ker vsakdo ki se vrine, malo zmanjša hitrost kolone na prehitevalnem, ker brez zmanjševanja hitrosti se pač ne more vrinit. Edino cela kolona bi bila pač 2x manjša, ker se razporedi na oba pasova. Priznam da še vedno ne vem veliko glede teh zadev, ker je težko tako na pamet razmišljati o tem, jaz edino vem kar vidim iz prakse.
Najbolje bi bilo sigurno če bi se vsak pred kolono ustavil z enako hitrostjo spredaj vozečega s primerno razdaljo, potem tudi ne bi bil problem sistem zadrge iz voznega pasu. Pri nas pa pač vsi raje čimhitreje čimbližje približajo zadku, ker so egoisti, pač tako si najkrajšem času mimo tovornjaka.


@utk: Takih stalkerjev se komot losaš, na ST lahko narediš BP tudi 10 accountov na dan, zdaj jih pač nisem delal toliko, ampak da se pa. Tako še jaz ne bom več vedel kateri je bil moj prvi ali deseti account.
Že kar sedaj test zate, kateri je bil moj prvi account? Sicer pa stalker kot si (v bistvu moraš biti za to kar precej velik pacient), imaš verjetno shranjene vse račune, kot jih imam npr. jaz bookmarkane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: b6m2 ()

Utk ::

Legend kot je GrimReaper in njegovih neumnih tem pač ne pozabiš kar tako. To pa res ni stalkanje. Drži se te teme, za drugam nisi, niti ni treba da za vsako neumnost novo odpiraš, itak vse spadajo sem not.

b6m2 ::

No dejstvo da me poznaš samo ti in val46, pač ne more pomeniti drugega kot stalkanje, zakaj me potem ne pozna noben drug? Samo da veš mojo letnico pomeni veliko, sem šel čez vse moje račune (22) in poste in je nisem našel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: b6m2 ()

Utk ::

Nekateri imamo pač iq prek 95 in znamo povezat kakšno stvar. Kolk smo mi stari, kolk časa imamo izpit, kolk časa si napisal, da ga imaš ti, itd.
Tudi to da si moral odpret nov profil, da je vsaj en post se strinjal s tabo, pove veliko.

Poznajo te pa vsi tu, brez skrbi, samo da ostali ne cenijo tolk tvojega talenta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

b6m2 ::

Dobro, za to temo bo sedaj pač ta profil, itak se me takoj prepozna, če ga zamenjam.

Se še spomniš tistega glede Astre H 2005 in druge prestave pri 90 pred ovinki. Ravno danes sem razmišljal o tem avtu in še vedno mislim da je bilo to za tisti avto dokaj normalna stvar. Dejansko če primerjam s trenutnim avtom, ni bilo opaziti da bi tistemu škodilo (ne po zvoku, ne po uporu menjalnika), ker sedaj me zaboli če pri 50 šaltam v drugo. Tako da tvoje nestrinjanje s tem ni nujno da je bilo prav, tisti avto je bil kar dobro narejen za tako vožnjo. No tisto da sem dajal v prvo pred semaforji že tudi pred 50 je bilo pa res brezveze.
Ampak zdaj vsaj zastopim zakaj takrat nisi hotel slišati o tem, tudi meni, če bi si lastil samo trenutni avto, bi se to zdelo noro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: b6m2 ()

DostMam ::

GenZNPC je izjavil:

DostMam je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

21s na 500m je ogromno, to je na 500km 21.000 sekund, pa hitrejsega pospesevanja in zaviranja nismo niti upostevali, ampak samo konstantno hitrost.

Spregledali ste, da gre za relativno hitrost med gibajočimi vozili.

Relativno hitro ali relativno pocasi?

Hitro je pridevnik, ki opisuje način, hitrost pa samostalnik. Ko bova naredila slovenčino, moLN4r, bo treba na popravca iz geografije. Potem nama bo jasno kje je Nemčija in kje Slovenija. Naslednji popravec bo iz etike, kjer morava osvojiti teme iz empatije. Šele potem se lahko pogovarjava tudi o fiziki.

DostMam ::

GenZNPC je izjavil:

...
Bolj enostavno je, Dost mam se vozi povprecno 80km/h, ampak njemu se zdi, da se dosti vec, ker tu pa tam slucajno potegne na 130, ko pa se promet zgosti, pa se skrije za tovornjakom.

Še bolj enostavno je. DostMam se vozi povprečno 70 km/h, potegne do omejitve tam, kjer lahko, ko se promet zgosti pa ostane v tisti koloni v kateri ga je doletelo in počaka, da ga mine.

NiDobraCena ::

b6m2 je izjavil:

No dejstvo da me poznaš samo ti in val46, pač ne more pomeniti drugega kot stalkanje, zakaj me potem ne pozna noben drug? Samo da veš mojo letnico pomeni veliko, sem šel čez vse moje račune (22) in poste in je nisem našel.


Jezus GR2, a res misliš, da te nihče ne prepozna? Na tem forumu je sam en manijak, ki lahko spiše dva odstavka teksta o tem, kako je pri Radolci JEZNO vozil za nekom po prehitevalnem pasu s 115,72Km/h in kako so represivni organi ne-fer, ker uporabljajo radarje na odsekih, kjer se pogosto dogajajo kršitve hitrosti.

Svetujem ti, da začneš obiskovati terapevta v povezavi s tvojo jezo in/ali nestrpnostjo, mogoče ti bodo znali pomagati. Da ne začnemo o temi s cigareti :))

GenZNPC ::

DostMam je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

DostMam je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

21s na 500m je ogromno, to je na 500km 21.000 sekund, pa hitrejsega pospesevanja in zaviranja nismo niti upostevali, ampak samo konstantno hitrost.

Spregledali ste, da gre za relativno hitrost med gibajočimi vozili.

Relativno hitro ali relativno pocasi?

Hitro je pridevnik, ki opisuje način, hitrost pa samostalnik. Ko bova naredila slovenčino, moLN4r, bo treba na popravca iz geografije. Potem nama bo jasno kje je Nemčija in kje Slovenija. Naslednji popravec bo iz etike, kjer morava osvojiti teme iz empatije. Šele potem se lahko pogovarjava tudi o fiziki.

Niti na enostavno vprasanje ne znas odgovoriti. Teoretik na cesti, najboljsa vrsta soferjev in taksne je najboljse imeti cimprej v ogledalu.

DostMam je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

...
Bolj enostavno je, Dost mam se vozi povprecno 80km/h, ampak njemu se zdi, da se dosti vec, ker tu pa tam slucajno potegne na 130, ko pa se promet zgosti, pa se skrije za tovornjakom.

Še bolj enostavno je. DostMam se vozi povprečno 70 km/h, potegne do omejitve tam, kjer lahko, ko se promet zgosti pa ostane v tisti koloni v kateri ga je doletelo in počaka, da ga mine.

Eh, naj kr lepo pocaka za tovornjakom. Bo bolj ziher, pa se nobenga ne bo oviral, dokler bo racunal in teoretiziral med voznjo.

ker uporabljajo radarje na odsekih, kjer se pogosto dogajajo kršitve hitrosti.
Ce se dogaja pogosto, je omejitev vec kot ocitno prenizka.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

mirator ::

b6m2 je izjavil:

Dobro, za to temo bo sedaj pač ta profil, itak se me takoj prepozna, če ga zamenjam.

Čisto tako na splošno me zanima, v čem je fora stalno spreminjanje nicka. Takole na prvo žogo bi rekel, da se v realnem življenju ne znajdete najbolje, pa se zatečete v virtualnega, kjer se poistovetite s kakšnim izmišljenim junakom.

Ic4rus ::

Eh, Poljaki in Rusi prehitevajo povsod kjer se da, tudi tam kjer so vmes otoki in v škarje s tovornjaki. Jaz sem nekje vmes med temi slovenskimi revami, ki ne upajo prehitet na čisti ravnini ter med Poljaki. Sem kar zadovoljen s tem da sem drugačen.
Nikakor pa ne bi bil rad človek, ki zagleda ob svojem avtu praktično naslonjena dva človeka in da bi se samo odpeljal naprej. Potem pa še dobivam nazaj take da sem jaz fuknjen in ne tisti, ki bi jih šmirglal, ne vem na katerem planetu je to normalno. Prej bi bil raje človek, ki bi ju upal nalomiti kot si zaslužita.
So bili kar dobri časi ko sem upal čez Radovljico 100 km/h, nazadnje mislim da 2015. Zdaj cijazim kot ostali 30, ta pogojna mi je preveč vtisnila te omejitve, da se jih držim kot pijanec plota, razen na regionalkah in AC seveda.

GenZNPC ::

Offtopic, ampak ali obstaja kak generator racunov, ker na roke delat je sigurno tecno.
skibidi

GupeM ::

Tidule je izjavil:


Pozabljas da nisi edini moten egoist na cesti in potem dva talenta tvojega naredita dovolj skode pretocnosti, da se lahko ti samo se zaletavas z glavo v zid.

Saj smo že ugotovili, da je narava pri njemu zajebala in mu je namesto možganov dala mišice za na Instagram (beri YouTube).

Možganov le toliko, da se zna prijavit na slo-tech in da zna tiščat gas. Ko pride do preprostega izračuna povprečne hitrosti, pa odpovejo.

WizzardOfOZ ::

včeraj sva dva štartala ob morju in šla do istega cilja. jaz 187 km prevoženih v 135 minutah. nekje 20 km izven avtoceste in po omejitvah, ostalo po avtocesti s 110kmh po desnem pasu. ko prideš do počasnejšega, pospešiš na 150kmh in prehitiš, pa spet nazaj desni pas.
tisti drugi je rabil samo 125 minut za isto razdaljo, in ni zapeljal nobenkrat nazaj na desni pas. razlika je bila, da sem jaz na cilju bil spočit in miren, on pa kot cunja in ves znerviran.

a se res splača za tistih par minut razlike bit na koncu ves zmatran in jezen?

sej je dovolj dirkališč, dejte se tam dokazat, na cestah pa umirjeno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

matic492 ::

To je odvisno od človeka in takemu lahko rečeš norc. Norc zato ker se tako sekira.

Jaz nikoli ne vozim 110km/h po desnem pasu (če šparam na bencinu vozim 130), pa me redko kdo uspe znervirat (vsaj zato ker "bi vozil prepočasi", ponavadi me bol razjezijo kakšni bedaki v conah 30-5kmh z idiotskimi manevri in izsiljevanjem prednosti). Ampak če ne gre hitreje vozit pač ne gre, povečaš varnostno razdaljo in chill out, to da siliš na vse pretege vozit hitro pa tudi jaz ne razumem.

Ali pa tisti, ki menjajo pas vsakih 50 metrov na vpadnicah, recimo tej mariborski, sredi največje gužve. Na koncu on 15x pas menjal, na cilj prišel pa 2 dolžini avta pred mano :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

DostMam ::

GenZNPC je izjavil:

DostMam je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

DostMam je izjavil:

...
Spregledali ste, da gre za relativno hitrost med gibajočimi vozili.

Relativno hitro ali relativno pocasi?

Hitro je pridevnik, ki opisuje način, hitrost pa samostalnik. Ko bova naredila slovenčino...

Niti na enostavno vprasanje ne znas odgovoriti
...

Da bi človek odgovoril na vprašanje mora najprej imeti sogovorca, ki je sposoben zastaviti smiselno vprašanje. Ko ste zamudili dejstvo, da nisem govoril o hitrosti, ampak o relativni hitrosti, ste svoj užaljeni ego poizkusili zdraviti z nesmiselnim vprašanjem. Na osnovi tega nesmisla gradite diskreditacijo in na koncu beremo pravljico o skrivanju za tovornjaki in oviranju soudeležencev v prometu. "Konstruktivna" debata s ciljem opravičevanja lastne samopašnosti.
Eh, moLN4r, dolga bo najina pot do etike, dolga...

WizzardOfOZ ::

ne da bi šparal, samo ne da se mi gužvat po levem pasu, pa raje umirjeno po desnem pasu vozim. je veliko manj stresa.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

WizzardOfOZ je izjavil:

ne da bi šparal, samo ne da se mi gužvat po levem pasu, pa raje umirjeno po desnem pasu vozim. je veliko manj stresa.

Ne razumem, zakaj je na desnem stresno.
Gre kolikor gre, skozi v 6 prestavi. Manj, kot menjavanje VP, PP in nauaj VP....

matic492 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

ne da bi šparal, samo ne da se mi gužvat po levem pasu, pa raje umirjeno po desnem pasu vozim. je veliko manj stresa.



Mislim je pa res da se jaz ne vozim na šiht po AC (oz. se sploh ne vozim nikamor na šiht ker delam od doma), tako da moja izkušnja AC je ponavadi takrat, ko je večina tovornega prometa prepovedana. Zato lahko nromalno prehitevaš večino.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

WizzardOfOZ ::

na levem je stresno. na desnem ni.

matic492 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

ne da bi šparal, samo ne da se mi gužvat po levem pasu, pa raje umirjeno po desnem pasu vozim. je veliko manj stresa.



Mislim je pa res da se jaz ne vozim na šiht po AC (oz. se sploh ne vozim nikamor na šiht ker delam od doma), tako da moja izkušnja AC je ponavadi takrat, ko je večina tovornega prometa prepovedana. Zato lahko nromalno prehitevaš večino.

potem se pa res malokrat voziš po avtocesti. namreč vedno je levi pas bolj zaseden kot desni, ker se nihče noče umikat nazaj na desni pas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

matic492 ::

Sej če je gužva, recimo če greš na delovni dan zjutraj MB->LJ se itak daš na levi pas in voziš v koloni celi čas, na desnem so pa tovornjaki. Tako da nimaš kaj menjat pasove.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

GenZNPC ::

WizzardOfOZ je izjavil:

včeraj sva dva štartala ob morju in šla do istega cilja. jaz 187 km prevoženih v 135 minutah. nekje 20 km izven avtoceste in po omejitvah, ostalo po avtocesti s 110kmh po desnem pasu. ko prideš do počasnejšega, pospešiš na 150kmh in prehitiš, pa spet nazaj desni pas.
tisti drugi je rabil samo 125 minut za isto razdaljo, in ni zapeljal nobenkrat nazaj na desni pas. razlika je bila, da sem jaz na cilju bil spočit in miren, on pa kot cunja in ves znerviran.

a se res splača za tistih par minut razlike bit na koncu ves zmatran in jezen?

sej je dovolj dirkališč, dejte se tam dokazat, na cestah pa umirjeno.
125 minut in 187km, pa je bil zmatran in kot cunja? Kolko je star?


V treh delih in sicer ca. 6 ur, 3 ure in 5 ur isti dan. Pa nisem bil zmatran. Edino pomagalo je bilo tempomat, pa ajd mogoce v levi rami sem mal cutil.

Drugace pa povsem umirjeno. Sem poslusal podcast na spotify.

DostMam je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

DostMam je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

DostMam je izjavil:

...
Spregledali ste, da gre za relativno hitrost med gibajočimi vozili.

Relativno hitro ali relativno pocasi?

Hitro je pridevnik, ki opisuje način, hitrost pa samostalnik. Ko bova naredila slovenčino...

Niti na enostavno vprasanje ne znas odgovoriti
...

Da bi človek odgovoril na vprašanje mora najprej imeti sogovorca, ki je sposoben zastaviti smiselno vprašanje. Ko ste zamudili dejstvo, da nisem govoril o hitrosti, ampak o relativni hitrosti, ste svoj užaljeni ego poizkusili zdraviti z nesmiselnim vprašanjem. Na osnovi tega nesmisla gradite diskreditacijo in na koncu beremo pravljico o skrivanju za tovornjaki in oviranju soudeležencev v prometu. "Konstruktivna" debata s ciljem opravičevanja lastne samopašnosti.
Eh, moLN4r, dolga bo najina pot do etike, dolga...
Mah, ce ne ves odgovoriti direktno, potem niti ne mlati naokoli brezveze.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

WizzardOfOZ ::

star je 65 let.

tudi jaz sem pri 30ih od gibraltarja do ljubljane vozil 28 ur vožnje skupaj, ustavljal sem samo za tankat in scat, pa takoj naprej. s tem da je v franciji padal sneg, zato smo tam vozili malo manj hitro.
danes se tega nebi šel več.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

GenZNPC ::

65, potem razumem.
skibidi

nejc_nejc ::

nejc_nejc je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

ne da bi šparal, samo ne da se mi gužvat po levem pasu, pa raje umirjeno po desnem pasu vozim. je veliko manj stresa.

Ne razumem, zakaj je na desnem stresno.
Gre kolikor gre, skozi v 6 prestavi. Manj, kot menjavanje VP, PP in nauaj VP....

Ja, jaz cepec, zakaj je na LEVEM stresno.....

WizzardOfOZ ::

ker se ti kljub temu, da se nimaš kam umaknit in da nisi prvi v koloni, idioti limajo na rit.
sej razumem da ga radi imajo v riti, ampak jaz nisem en izmed njih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

Smo ze debatiral,
Pranje sip itd

Cupakabra123 ::

Exactly in naj recem se nekaj. Levemu pasu se z razlogom rece prehitevalni, ker je bil ustvarjen izkljucno z razlogom, da prehitis pocasnejse vozilo pred sabo in se potem takoj umaknes na desni pas.

Samo kaj ko pajaci z BMW-ji nimajo pojma o prometnih predpisih in mislijo da je levi pas samo za tiste, ki gredo 150+ km/h. In zaradi takih, ki s prekomerno hitrostjo dirkajo po prehitevalnem pasu in nato se bremzajo na polno, ko pred sabo naletijo na nekoga, ki vozi 130 kot je po predpisih nastajajo za njimi kolone.

Problem je pa v policiji, ker tega ne kaznuje. Kot prvo bi bilo treba dati blokade na 130 v avte, kot drugo pa na avtocestah imeti kamere za nadzor varnostne razdalje. V kolikor je ne drzis pokasiras kazen in kazenske tocke.

nejc_nejc ::

Enostavno se vozis skoz po levem z varnostno razdaljo in toliko hitro kot un pred tabo.
««
233 / 322
»»