» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
232 / 322
»»

GenZNPC ::

Jebeno to, eni odletijo s prilagojenimi 70km/h iz ovinka v jarek, kjer se jaz ze 15 let peljem v istem ovinku najmanj 110.
Jebeno, enostavno, jebeno.
skibidi

solatko ::

Dimnik - Sem napisal, da je lahko razlogov več, tudi to, ampak novica je bila NPH. In to je en primer, v statistiki o razlogih za hude prometne nesreče pa je takih primerov nešteto, ker se res pravih vzrokov ne ugotavlja, oziroma se statistiko po ugotovitvi ne popravi. Nisem jaz kriv, če je vse v eni vreči in se potem razprava vodi v smeri, da je za največ nesreč krivo divjanje oziroma vožnja preko omejitve hitrosti, kar enostavno ni res in nikoli ne bo.

m0LN4r - Tudi ti mešaš pojme, če gredo s ceste, so vozili z za njih neprilagojeno hitrostjo in to je tisto, kar jaz trobim že celo večnost. PH je za vsakega voznika individualna kategorija o tem pa piše tudi zakon v tem poglavju - Voziti moramo tako, da ........ do konca sicer kratkega člena, ki pa zajemo čisto vse, kar morajo udeleženci v prometu vedet, tudi kolesarji, mopedisti, rolkarji, motoristi, mopedisti,....
Delo krepa človeka

scipascapa ::

99% folka, ko bi dejansko moralo že ustaviti pri oranžni/rdeči, prevozi rdečo....NIKOME NIŠTA.

Kamere bi vse rešile. Pizda tok denarja je na cestah pa se ne naredi nič.

DostMam ::

Novico ali vasj post bi bilo treba prebrati. Takrat bi videli da novica ni bila NPH, da ni še en primer v statistiki in da je vse ostalo napisano le mlatenje prazne slame. Ni res, da policisti vse zbašejo v eno vrečo, ni res, da je za največ nesreč krivo divjanje oziroma vožnja preko omejitve hitrosti. Res je, da je najpogostejši vzrok smrti na cestah previsoka hitrost. Res je, da "divjaki" praviloma vozijo prehitro. Od tod do sklepa, da so divjaki nevarni je smo en korak in je logično pravilen (Ochamova britev pač).

Tako Solatko ot m0LN4r vztrajno trdita: meni se še ni zgodilo, zato imam prav. Solatkova teza je, da je idealen in neprekosljiv, m0LN4rjeva pa, da je močan, mlad in perfekten, štalo pa delajo nesposobneži in bakice. In s tem uveljavljata svojo pravico voziti, kot se njim zljubi, ko se njim zljubi. Obem je skupno tudi to, da je vse okoli njih zavoženo, skorumpirano in amatersko narejeno.

Tidule ::

solatko je izjavil:

Tidule - Kje si to prebral? Jaz trdim, da vedno vozim s prilagojeno hitrostjo, kar je nekaj čisto drugega, kot trdiš ti. V konkretnem postu pa ugotavljam, da se v statistiko pod neprilagojena hitrost skriva vse tisto kar sem navedel in vi pri vsaki nesreči zaradi neprilagojene hitrosti, začnete sanjat o divjakih, če prav se večina teh nesreč zgodi pod omejitvijo.
Ti pa ne morem pomagat, če člena o prilagojeni hitrosti ne razumeš in ga zaradi tega ne znaš uporabljat, vendar te to ne oprošča krivde, ko zaradi tega povzročiš prometno nesrečo.
Mene so to podučili v dodatnem usposabljanju za voznika motornih vozil, me naučili na kakšen način se to uporablja in mi to z ponavljanjem določenih vaj, vbili v podzavest, tako kot menjanje brzin, obračanje volana,... večino stvari se zgodi spontano, ko je potreba.
Samo na znanje - nikoli nisem vozil pod vplivom kakršnih koli substanc, nikoli nisem prehiteval v škarje in nikoli v življenju mi ni bilo potrebno zavirati na polno, nikoli nisem izgubil oblast nad vozilom in nikoli se nisem zaletel.


Kaj ti delaš je povsem irelevantno, dejstvo je da zagovarjaš definicijo prilagojene hitrosti, ki nima ničesar z varnostno ali prometnimi predpisi. To, da ne razumeš kaj v zakonu piše čivkajo že vrabci. Pa se še kar smešit.

Problem tvoje definicije je v tem, da jo lahko zagovarjajo samo totalni norci na cesti. Namreč po tvoji definicije je prilagojena popolnoma vsaka hitrost pri kateri ne pride do nesreče in si voznik domišlja, da ima vozilo pod kontrolo. In to je idiotizem prve vrste. Ker po tvoji definiciji lahko nekdo pelje 200 km/h čez naselje in ker ne pride do prometne nesreče je vozil skladno s tvojo definicijo prilagojene hitrosti. In takšno ravnanje v prometu lahko zagovarja samo resno motena oseba.

In ja, tako kot večino nesreč povzročijo trezni vozniki se tudi večina nesreč zgodi znotraj omejitve hitrosti. Iz zelo enostavnega razloga: Ker velika večina prometa poteka znotraj omejitev hitrsoti. Tudi to faumno smo že 100 razčistili. Pa jo vseeno vsake dva tedna ven privlečeš v obupanem poskusu da vsaj enkrat ne bi izpadel neumno.

solatko ::

DostMam - Zakaj se delaš totalno nerazumnega? Zakaj ne prebereš člena o prilagojeni hitrosti, se ne vsedeš in razmisliš ali ta člen razumeš, znaš in uporabljaš njegov smisel in koliko to počnejo udeleženci na cesti. Mene zaničuješ, ker trdim, da vedno vozim s PH, ne vedoč, kaj to sploh pomeni. Meni je to pomagalo, da v življenju nisem niti enkrat zaviral na polno, ne samo, da nisem povzročil nobene nesreče, veliko sem jih s predvidevanejem in primerno hitrostjo, preprečil in to, verjemi, zelo hudih.
V tem ni noben superiornosti, samo to, da voziš danim vsem razmeram primerno, da ti ni problem varno ustavit, simpl kot pasul.

Tidule - Pametnjakovič, boš ti povedal kaj v prometu, je za varnost najpomembnejše, čakam. Prilagojena je vsaka hitrost, pri kateri lahko varno ustaviš ob pričakovani težavi, jaz dodajam tudi nepričakovani, še kaj? Če je zate 200 skozi naselje prilagojena hitrost, pa naj bo, zame je to klasični divjak, ki ne spada v kategorijo vožnje s PH. Ta motena oseba si lahko ti, saj polagaš lastne besede v usta drugim in jih potem zmerjaš.
Zanimivo, da veliko zelo hitrih voznikov, povzroči zelo malo nesreč, večino pa tisti, ki so v omejitvi. Ko nesrečo povzroči divjak, so posledice navadno hujše, statistično pa nepomembne kot vzrok navajati vožnja preko omejitve je vzrok za toliko in toliko hudih nesreč, pri vseh drugih vzrokih. Morda nekaj deset na leto, pet do šest mrtvih.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Solatko, (ne)prilagojena hitrost je vaša in ne moja opsesija. Vi ste jo vpletli komentirajoč post o dveh nesrečah, kjer sploh ni šlo za (ne)prilagojeno hitrost.
Če vam napišemo "statistika" odgovorite z NPH. Če vam napišemo "Solatko nimate prav" - NPH. Če vas prosimo za kak vir namesto "splošno je znano", vi NPH.
Dajte nick zamenjajte v solNPHatko.

Prav imate, Solatko, da jaz pojma nimam kaj je to prilagojeva hitrost. V tem sem totalni nevednež. Sicer je res, da tudi jaz nikoli v življenju nisem zaviral na polno, nikoli nisem povzroćil prometne nesreče, sem preprečil nekoliko katastrofalnih, in to samo zato, ker še vedno ugibam kaj je to prilagojena hitrost. In verjemite: z veseljem samo ugibam, sploh ne bi rad ugotovil. O tem pa ne solim pamet drugim in še najmanj mi ne pade na pamet jim svetovati, kako so predpisi za to, da jih kršimo.

Tidule ::

Prilagojena je vsaka hitrost, pri kateri lahko varno ustaviš ob pričakovani težavi, jaz dodajam tudi nepričakovani, še kaj?

ja, vsak psihopat, ki v enem kosu pripelje 200 km/h skozi naselje razmišlja popolnoma enako. Glede na to, da se ni nikamor zaletel je bila njegova hitrost več kot očitno takšna, da se je lahko soočil z vsemi pričakovanimi in nepričakovanimi dogodki in srečno prispel na cilj. Če te citiram: PH pa je vedno PH, ko poči pa NPH.


Zanimivo, da veliko zelo hitrih voznikov, povzroči zelo malo nesreč, večino pa tisti, ki so v omejitvi.

Večino prometnih nesreč povzročijo trezni. Potemtakem je po solatkovi logiki bolj varno vozit pijan, saj taki povzročijo manj nesreč?

Morda nekaj deset na leto, pet do šest mrtvih.

čeprav si si statistiko potegnil direktno iz riti, je naravnost strašljivo, da se ti zdi, da je 5-6 mrtvih na leto statistično nepomemben podatek. In vse to samo zato, ker si pač nesposobne voznik, ki nima pojma o prometnih predpisih in ni sposoben vozit skladno s prometnimi predpisi.

Pametnjakovič, boš ti povedal kaj v prometu, je za varnost najpomembnejše, čakam.

nisme jaz kriv, če si nepismen, ker je bilo že vsaj 500x povedano: 4. člen zakona o pravilih cestnega prometa. Dodatno pomaga tudi to, da poznaš vsja še kak drug člen zakona (kar tebi dela hude preglavice) in da si ne izmišljaš definicij v kateri spuščaš kjučne elemente, ki jih zakon jasno predpisuje. Ampak za nesposobne voznike tvojega kova je to znanstvena fantastika in je edino kar šteje bolestno opravičevanje nesposobnosti za volanom in kršenja prometnih predpisov.

DostMam ::

"Dodatno pomaga tudi to, da poznaš vsja še kak drug člen zakona" Tega ne bi smeli napisati. Sedaj bo udaril s prometnim tokom...

Tidule ::

Njegovi udarci so predvsem boleči za trebušne mišice. Mu pa moramo bit za to hvaležni, ker smeh je pol zdravja. Mogoče pa dobimo nov veleum na nivoju sinhronega zelenega vala. Mogoče solatko nima pojma o prometu, ampak ko je treba naredit bedaka iz sebe mu pa ni para.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GupeM ::

Tidule je izjavil:

Večino prometnih nesreč povzročijo trezni. Potemtakem je po solatkovi logiki bolj varno vozit pijan, saj taki povzročijo manj nesreč?

Saj to je že dolgo znano. Tudi kitajski avtomobili (in vozniki kitajskih avtomobilov) so na slovenskih cestah bolj varni od vseh drugih znamk. V vseh letih bi število nesreč s Kitajskimi avtomobili lahko preštel na prste ene roke.

Tudi temnopolti vozniki v Sloveniji so bolj varni od kateregakoli belca. Skoraj ne povzročajo nesreč.

solatko ::

DostMam - Ne ni moja obsesija, je predpis v zakonu o cestno prometnih predpisih, samo naučit se je potrebno, ta pomemben člen uporabljati in izvajati. Če tega ne delaš, še ni rečeno, da je to v redu in po predpisih.

Tidule - Kje najdeš za primerjavo ravno pijance, ki povzročijo cca 1/3-ino smrtnih nesreč/leto, še divjaki jih precej manj.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Samo 1/3? Torej 2/3 povzrocijo trezni? Hja, po tvoji logiki je edina resitev da treba vec pit, ker so to evidentno bolj varni vozniki.

O zakonih pa nikar, ker edina stvar o kateri ves manj od zakonodaje, je varnost v prometu.

LeQuack ::

Pijani vozniki že zjutraj pobijajo kolesarje na naših cestah. Najbrž s pravimi vezami niti kazni ne bo dobil.

"V prestolnici se je zgodila huda prometna nesreča, v kateri je umrla kolesarka. Nesreča se je zgodila na Šmartinski cesti, ko je 30-letnik iz smeri Ljubljana center vozil proti obvoznici. Po doslej znanih informacijah voznik osebnega avtomobila na semaforiziranem prehodu za pešce trčil v kolesarko, ki se je v tistem trenutku pripeljala po prehodu za pešce. Kot je še dodal policijski inšpektor Borut Božič iz Sektorja uniformirane policije Policijske uprave Ljubljana, naj bi prišlo do vožnje v rdečo luč, pri tem je 70-letna kolesarka na kraju nesreče umrla. Zaradi nesreče je bil več časa zaprt en prometni pas proti obvoznici. "

Vir: https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Voss ::

Jaz zadnje čase vidim nenormalno število kretenov na cesti. Ravno včeraj en s Passatom prevozil rdečo (zelo zelo globoko) in na podoben način skoraj zbil pešca, ki je ubistvu že tekel proti zeleni, da bi jo ujel.

Čakam na semaforju na križišču (zelena). Pešec pa lagano čez rdečo, sem zanalašč na hitro speljal in zabremzal, da je tip skor fuknu. Vem ne bi mi bilo treba ampak sem pač šupak, ko vidim takšne scene. Pa to je bilo na semaforju, kjer sem stal jaz pred črto, ker sem imel še dva avtomobila pred sabo, da se razumemo.

Prejšnji teden se pelem mim križank in mim mene na polno prgon Peugout in potem na polno bremza na rdeči (rdeča je bila že ko je začela prtiskat na gas). Pogledam kakšno čudo not sedi in presenečeno vidim eno ženščo staro 50-60 let. Kva je ženska testirala pospešek in zavorno pot al kaj jebote.

Pa to je samo osnutek prigod v zadnjih pol leta. Folk totalno brez potrpljenja in brez mozga, brez predvidevanja. Pa imam izpit že zelo zelo dolgo časa ampak zadnje čase pa opažam res same mojstre na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voss ()

solatko ::

Tidule - To je tvoja logika, ki z varnostjo v prometu nima nobene pozitivne notacije. Bi pa lahko večino pijančkov spravili izza volana, če nebi bili heroji v pivskih družbah, temveč proglašeni za bedake, ki ogrožajo ostale udeležence v prometu. Če bi vsak, ki vidi, da se pijanček spravlja za volan zavrtel 113, sporočil lokacijo in smer vožnje, bi policaji naredili red, tako pa jih ujamejo slučajno ob kakšnih obsežnejših akcijah ali takrat, ko se iz aviona vidi nesigurna vožnja. Zakaj so dnevne prijave za divjake, za pijane voznike pa le redko?
Tudi sprememba zakonodaje ne 0,0 za volanom, bi naredila svoje pa si tega, zaradi vinskega lobija ne upamo storit. Že to, da bi država plačevala taxistom za vsako vožnjo pijančka domov, bi se finančno splačalo pa verjetno ohranilo kakšno življenje. Pa saj varnost ni pomembna, važno je kasirat na ravnih cestah, kjer ni bilo nereč nikoli, ob postavitvi neumnih omejitev, pobrati toliko in toliko € tistim, ki gredo brez kakršne koli nevarnosti malo hitreje, kot si je zamislil lokalni župan in v podkrepitev tega, sporočati širši javnosti, da hitrost ubija. Ubija tudi oviranje prometnega toka pa tega nihče ne obeša na veliki zvon.
Delo krepa človeka

mirator ::

Tak blagi mir je bil, pa ste morali zopet odpreti "solatkovo" skrinjo.:))

solatko ::

mirator - Nehajte se oglašat vsi, ki nimate kaj povedat pa bo večno mir.
Delo krepa človeka

donvito ::

Evo, priložnost za vse starejše ...

spegli ::

Zdej se voz 95 km/h ko se je benz podražil. Po prehitevalnem v koloni ...

Tidule ::

solatko je izjavil:

Tidule - To je moja logika, ki z varnostjo v prometu nima nobene pozitivne notacije.

Fixed it for you. Ti ji namrec kekec ki zagovarja take iditizme. Al si pozabil kako si nakl!dal o tem, sa hitrost ni problem, ker se vecina nesrec zgodi v okviru omejitev?

LeQuack ::

solatko je izjavil:

Tidule - To je tvoja logika, ki z varnostjo v prometu nima nobene pozitivne notacije. Bi pa lahko večino pijančkov spravili izza volana, če nebi bili heroji v pivskih družbah, temveč proglašeni za bedake, ki ogrožajo ostale udeležence v prometu. Če bi vsak, ki vidi, da se pijanček spravlja za volan zavrtel 113, sporočil lokacijo in smer vožnje, bi policaji naredili red, tako pa jih ujamejo slučajno ob kakšnih obsežnejših akcijah ali takrat, ko se iz aviona vidi nesigurna vožnja. Zakaj so dnevne prijave za divjake, za pijane voznike pa le redko?


Jaz bi rekel, da je se prijavlja še službena vozila. Veliko voznikov službenih kombijev, tovornjakov in ostalih službenih vozil namreč vozi predrzno, čez rdečo, izsiljujejo, itd. In ker imajo itak nalepko od firme gor je fajn tudi kdaj poklicati, če vejo da njihovi vozniki ogrožajo življenja in delajo slab ugled firmi.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

scipascapa ::

voss: tega je ogromno....kulture ne moreš popraviti več, prepozno....samo kasirati bi morali več.

DostMam ::

solatko je izjavil:

DostMam - Ne ni moja obsesija, je predpis v zakonu o cestno prometnih predpisih, samo naučit se je potrebno, ta pomemben člen uporabljati in izvajati...

Problem tega stavka je, da v trenutno veljavnem Zakonu o pravilih cestnega prometa (ZPrCP), (Uradni list RS, št. 156/21 – uradno prečiščeno besedilo in 161/21 – popr.) nikjer nista omenjeni besedni zvezi "prilagojena hitrost" in "neprilagojena hitrost". Ni se česar naučiti, je pa pametno voziti s prilagojeno hitrostjo.

solatko je izjavil:

DostMam ... Če tega ne delaš, še ni rečeno, da je to v redu in po predpisih....

Problem tega stavka je, da je logično nesmiseln. Če bi namišljeni člen v zakonu obstajal, bi neupoštevanje pomenilo kršitev zakona in nikakor ne da je to v redu in po predpisih. Ker namišljeni člen ne obstaja se ga ne moremo naučiti, uporabljati in izvajati, zato je izjava nesmiselna. Tautologija menda...

Solatko, v uteho: člen o prometnem toku je še tam. Ko boste citirali, je to 4. odstavek 45. člena.

predi ::

donvito je izjavil:

Evo, priložnost za vse starejše ...
Zakaj ne bi smel dati smerokaza še preden zapelješ v krožno križišče? Tvoj namen je lahko pravočasen in nedvoumen tudi na ta način.

IgorCardanof ::

To se uci v avtosolah trenutno. Ce gres vn na prvem izvozu, das zmigavc ze pred prihodom v krozisce.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

solatko ::

Ko sem jaz delal izpit, je bilo edino krožišče v LJ na Opekarski in pravila so se glasila takole - ob zavijanju na prvem izhodu, desni smerokaz pred uvozom v krožišče, na drugem brez smerokaza, na tretjem pa levi smernik, ob izvozu pa desnega. Videl sem že nekaj voznikov z A in D registracijo, ki dajejo levi smerokaz, če gredo na 3-ji ali 4,5 izvoz. Slovenskih ne, ker so pri nas to z leti spremenili pa nebi bilo neumno uvest to nazaj za vse izvoze po drugem.
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

solatko je izjavil:

Ko sem jaz delal izpit, je bilo edino krožišče v LJ na Opekarski in pravila so se glasila takole - ob zavijanju na prvem izhodu, desni smerokaz pred uvozom v krožišče, na drugem brez smerokaza, na tretjem pa levi smernik, ob izvozu pa desnega. Videl sem že nekaj voznikov z A in D registracijo, ki dajejo levi smerokaz, če gredo na 3-ji ali 4,5 izvoz. Slovenskih ne, ker so pri nas to z leti spremenili pa nebi bilo neumno uvest to nazaj za vse izvoze po drugem.

Ko sem jaz delal izpite (med 2007 in 2016) pa je bilo glede "klasicnih" dvopasovnih krozisc takole:
- pri izhodu na prvem izvozu, se ze preden zapeljemo v krozno razvrstimo na desni pas in damo desni smernik, v kroziscu se takoj razvrstimo na zunanji pas
- pri izhodu na 2. izvozu se pred kroznim razvrstimo na levi pas in zapeljemo na notranji pas, nato desni smernik in se pri 1. izvozu razvrstimo na zunanji pas (zapeljemo tako, da "blokiramo" voznika, ki caka na vkljucitev v krozni pri prvem izvozu/uvozu. Seveda v primeru, da je zunanji pas prost. Ce ne, naredimo se en krog. Ko smo razvrsceni na zunanjam pasu pa lahko zapustimo krozni.
- pri izvozu na 3.,4. Itd.. je vse enako kakor pri 2. izvozu le da manever ponovimo x izvozov kasneje

Torej, levega smernika se ne uporablja. Na zunanji pas se razvrstimo en izvoz pred zelenim izvozom in nikakor prej. V krozni zapeljemo po zunanjem le kadar ga zapustimo na 1. izvozu.
Nikoli ne zapuscamo kroznega iz notranjega pasu.
Nikoli ne zapeljemo iz zunanjega na notranji pas. Afaik slednjo "prepoved" zakon ne zajema, vendar ce se pravilno razvrstis pred vstopom v krozisce (kar je nujno), ni potrebe po takem manevru.
To seveda velja za klasicna dvopasovna krozisca. Nekatera imajo drugacno prometno signalizacijo ki dopuscajo dolocene manevre (izhod po notranjem pasu, voznja po zunanjem..).
Tako so mene ucili. Okoli l. 2010 sem slisal bajke o temu, da ucijo, da se na zunanjega razvrstis v kolikor gres na prvi ali drugi izvoz, na notranjega pa sele na 3.+. Ko sem kasneje delal izpit, ni bilo o tej teoriji ne duha ne sluha.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

mirator ::

Soltko bluzi. V rondoju daš levi žmigavec, če se pomikaš proti notranjemu pasu in desni, ko se pomikaš proti zunanjemu pasu oz. greš na izhod.
Hm. Prvi rondo na Opekarski? Če je to res in je takrat solatko delal izpit, potem je še relativno mlad voznik. Kolikor pa vem, je prvi rolo bil žalski rondo konec 90-tih let.

mancini ::

Solatko spet pozablja kaj je pisal lani.
Lani pa je bila verzija da je njegova žena ali ena prijateljica delala izpit v prvem krožnem v Lj, on pa je že bil voznik

nejc_nejc ::

nejc_nejc ::

Najenostavnejse za v glavo...
V rondoju je isto kot na AC.

Sicer so pa najboljsi rondoji z "deviatorji", samo moras pred njim brati table.

Tidule ::

nejc_nejc je izjavil:

Kro%C5%BEno kri%C5%BEi%C5%A1%C4%8De @ Wikipedia

Prvo krozno v slo....1989

Ne ne, na opekarski so samo za solatka ze leta 1800 postavili krozno krizisce, da je lahko instruktorju demonstriral svoje superiorne sposobnosti.

Pa smo spet pri solatkovi hibernacij8, ko bo za par dni poniknil, potem pa prisel nazaj sanjat o PH.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Pithlit ::

MetalLord je izjavil:

Jaz sem danes delal, če je bilo že ravno govora o tem. Od 21 do 23 sem lahko preštel skoraj celo pot, sem pa tja do 22.
Tudi med prehitevanjem tovornjaka je bilo 22, ampak se mi pri 120 km/h ni zdelo da bi imel pred sabo 50m (oz. kolikor bi že moral imeti), ampak prej 3x manj. Saj je tovornjak dolg samo 15m, pa ponavadi ga trije naenkrat prehitevajo. No zdaj je že toliko nelogičnosti da bom za zdaj nehal.
Meni drugače ni problem držati varnostne, ker imam močnejši avto in BP pospešim potem nazaj. Za ostale ki držijo bolj konstantno hitrost mi ni jasno kaj je bolje, ali da so si bližje pri 120 km/h ali pa bolj oddaljeni, ampak mora vsak zmanjšat za ene 10 km/h.

Če začneš z 21 in končaš z 22,je to ena sekunda. Dejte se raj navast brat talne oznake. Une črte k delijo pasove so z namenom dolge kot so. Upam da veste kako se varnostna računa.
Life is as complicated as we make it...

IgorCardanof ::

ZveeZ je izjavil:

solatko je izjavil:

Ko sem jaz delal izpit, je bilo edino krožišče v LJ na Opekarski in pravila so se glasila takole - ob zavijanju na prvem izhodu, desni smerokaz pred uvozom v krožišče, na drugem brez smerokaza, na tretjem pa levi smernik, ob izvozu pa desnega. Videl sem že nekaj voznikov z A in D registracijo, ki dajejo levi smerokaz, če gredo na 3-ji ali 4,5 izvoz. Slovenskih ne, ker so pri nas to z leti spremenili pa nebi bilo neumno uvest to nazaj za vse izvoze po drugem.

Ko sem jaz delal izpite (med 2007 in 2016) pa je bilo glede "klasicnih" dvopasovnih krozisc takole:
- pri izhodu na prvem izvozu, se ze preden zapeljemo v krozno razvrstimo na desni pas in damo desni smernik, v kroziscu se takoj razvrstimo na zunanji pas
- pri izhodu na 2. izvozu se pred kroznim razvrstimo na levi pas in zapeljemo na notranji pas, nato desni smernik in se pri 1. izvozu razvrstimo na zunanji pas (zapeljemo tako, da "blokiramo" voznika, ki caka na vkljucitev v krozni pri prvem izvozu/uvozu. Seveda v primeru, da je zunanji pas prost. Ce ne, naredimo se en krog. Ko smo razvrsceni na zunanjam pasu pa lahko zapustimo krozni.
- pri izvozu na 3.,4. Itd.. je vse enako kakor pri 2. izvozu le da manever ponovimo x izvozov kasneje

Torej, levega smernika se ne uporablja. Na zunanji pas se razvrstimo en izvoz pred zelenim izvozom in nikakor prej. V krozni zapeljemo po zunanjem le kadar ga zapustimo na 1. izvozu.
Nikoli ne zapuscamo kroznega iz notranjega pasu.
Nikoli ne zapeljemo iz zunanjega na notranji pas. Afaik slednjo "prepoved" zakon ne zajema, vendar ce se pravilno razvrstis pred vstopom v krozisce (kar je nujno), ni potrebe po takem manevru.
To seveda velja za klasicna dvopasovna krozisca. Nekatera imajo drugacno prometno signalizacijo ki dopuscajo dolocene manevre (izhod po notranjem pasu, voznja po zunanjem..).
Tako so mene ucili. Okoli l. 2010 sem slisal bajke o temu, da ucijo, da se na zunanjega razvrstis v kolikor gres na prvi ali drugi izvoz, na notranjega pa sele na 3.+. Ko sem kasneje delal izpit, ni bilo o tej teoriji ne duha ne sluha.


Potrjujem tvoje. Ucijo tudi to, da gres na notranji pas, le ce gres ven 3. izvoz ali kasneje. Prvi in drugi izvoz pa naredis celoten manever na zunanjem pasu.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

DostMam ::

Pithlit je izjavil:

...
Če začneš z 21 in končaš z 22,je to ena sekunda. Dejte se raj navast brat talne oznake. Une črte k delijo pasove so z namenom dolge kot so. Upam da veste kako se varnostna računa.

22 - 21 = 1, drži
Talne oznake, drži, vendar le tam. kjer so narisane.
"Enaindvajset", "dvaindvajset" je dve sekundi zato, ker vsako od besed izgovarjamo približno eno sekundo.
Tako bomo varnostno računali še bolje.

Pithlit ::

DostMam je izjavil:

Pithlit je izjavil:

...
Če začneš z 21 in končaš z 22,je to ena sekunda. Dejte se raj navast brat talne oznake. Une črte k delijo pasove so z namenom dolge kot so. Upam da veste kako se varnostna računa.

22 - 21 = 1, drži
Talne oznake, drži, vendar le tam. kjer so narisane.
"Enaindvajset", "dvaindvajset" je dve sekundi zato, ker vsako od besed izgovarjamo približno eno sekundo.
Tako bomo varnostno računali še bolje.

Kolk sekund je varnostna pri 150? Pa pri 90?

Pa te 21,22... Je treba izgovarjat, ne sam pomisli nanje. Point je če se ti zdi da voziš 30m za tistim pred tabo (namesto 70, kot ti sekunde govorijo) pol je najbolj verjetno to da moraš razdaljo mal povečat.
Life is as complicated as we make it...

DostMam ::

Pithlit je izjavil:

...
Kolk sekund je varnostna pri 150? Pa pri 90?

Priporočena varnostna razdalja je 2 sekundi ne glede na hitrost. Pri 90 km/h je to 50 m, pri 130 km/h 72,2 m, pri 150 km/h pa 83,3 m (zadnje samo na autobahnu, pri nas ne). Zato so tisti "enaindvajset, dvaindvajset" tako priročni, ker delujejo pri vseh hitrostih.

predi ::

IgorCardanof je izjavil:

To se uci v avtosolah trenutno. Ce gres vn na prvem izvozu, das zmigavc ze pred prihodom v krozisce.
Gospa v prispevku trdi, da ji je inštruktor na obnovitveni vožnji rekel, da lahko smernik da šele ob izhodu iz krožnega križišča, preden zapelje nanj pa ne.

fikus_ ::

"....da lahko smernik da šele ob izhodu iz krožnega križišča..."
To deluje. če je krožno dovolj veliko. Pogosto so pa manjša, če karikiram, zadnji desni žmigovc je na uvozu, prednji desni pa že na prvem izvozu. V takšnih primerih vklopim smerokaz ob vožnji v krožno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Malner ::

Danes sem naletel na talenta nove vrste. Na avtocestnem uvozu na Brezovici proti Ljubljani je z prehitevalnega zapeljal desno na vključevalni pas in po desni prehitel koloni in se vključil na vozni pas. S tem je prehitel par avtov. Črn Seat Leon s KP registracijo.

solatko ::

mancini - Žene ne omenjam, navedel sem samo pravila, ki so za krožno križišče veljala takrat in na Opekarski je bilo prvo krožno križišče, urejeno kot krožno križišče v razvitih državah pa tako kot ste napisali pri Žalah. Ob krožnem na Opekarski je bila končna postaja 9-ke bili so pa štirje izvozi desno Trnovski pristan, naravnost Opekarska, 3-ji na desno nadaljevanje Trnovski pristan, četrti pa na Prulski most. To križišče je še vedno enako kot je bilo 70-ta leta, razen olepšave in novih prevlek asfalta.
https://geocode.xyz/15%20Opekarska%20ce...
Delo krepa človeka

MetalLord ::

Včeraj na AC eden poln gas do sigurno več kot 160, prej 180, z namenom da ustraši tistega pred sabo, da se mu umakne. Se je res ustrašil in zavil desno, ampak precej pozno, ker sta si bila že blizu.
Seveda ta taktika ni dolgo pila vode, res pa da potem nisem videl kje se je izgubil. Ampak prav veliko ni mogel profitirat, ker to je najlažje narediti samo na dolgi ravnini ter prehiteti samo en avto, ker 2 naenkrat se ti ne bosta umaknila.

Danes pa 500m praznina za tovornjakom, vsi avti na prehitevalnem pasu v strnjeni koloni. Da bi pričakoval da bi vsi takoj prehiteli z vsaj 140 tako da se ne bi naredila kolona, seveda ne gre pričakovati. Ker že če sta samo dva, lahko prvi hitro naredi kolono, če gre prehitevat s 120. Ampak bi se lahko vsaj razporedili na oba pasova, ne pa da so šli po sistemu kdor prvi pride, prvi melje. Res pa da je jeba priti na prehitevalni pas, ko si enkrat na voznem, tisto vrivanje je še slabše kot pa dolga kolona samo na prehitevalnem.

Pa en Megane 2 dizlaš mi je spet kadil, ne vem kdaj bo šlo to končno iz cest. Če jih ne boš več mogel kupiti 2035, to pomeni lahko tudi do 2060, da bodo še smradili po cestah. Ampak do 2040 verjetno ne boš tako lahko srečal kakšnega, ker jih bo vedno manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

DostMam ::

MetalLord je izjavil:

...Danes pa 500m praznina za tovornjakom, vsi avti na prehitevalnem pasu v strnjeni koloni. Da bi pričakoval da bi vsi takoj prehiteli z vsaj 140 tako da se ne bi naredila kolona, seveda ne gre pričakovati. Ker že če sta samo dva, lahko prvi hitro naredi kolono, če gre prehitevat s 120. Ampak bi se lahko vsaj razporedili na oba pasova, ne pa da so šli po sistemu kdor prvi pride, prvi melje. Res pa da je jeba priti na prehitevalni pas, ko si enkrat na voznem, tisto vrivanje je še slabše kot pa dolga kolona samo na prehitevalnem...

500 m ste z relativno hitrostjo 30 km/h prevozili v 1 minuti. Toliko vam je vzel ta "zastoj". Če bi vsi prehitevali s 140 km/h pa bi "pridobili" 21 sekund in 15 vozil, ki kršijo predpise. (Nekateri menimo, da se za teh 21 sekund ne splača.) Res je, da je kršenje predpisov tudi to, da ste vsi bili na prehitevalnem pasu, je pa še vedno bolje tako, kot da bi polovica pridno čakala na voznem in se vsiljevala polovici na prehitevalnem, ki bi "povsem nedolžno s 140 km/h" prehitevala počasnete.
Summa summarum: pač normalen pojav na avtocesti, prometni tok s samoregulacijo.

mirator ::

DostMam je izjavil:

Res je, da je kršenje predpisov tudi to, da ste vsi bili na prehitevalnem pasu, je pa še vedno bolje tako, kot da bi polovica pridno čakala na voznem in se vsiljevala polovici na prehitevalnem, ki bi "povsem nedolžno s 140 km/h" prehitevala počasnete.

Tole je zanimiva situacija. Na prehitevalnem pasu se zaradi nekega počasneta, naredi kolona. Normalno, da vsak (ali skoraj vsak), ko po voznem pasu dohiti kolono na prehitevalnem pasu, zavije na prehitevalnega in s tem kolono podaljša. Če bi sedaj nekdo, skladno s predpisi, ko dohiti kolono na prehitevalnem, vozil še dalje po voznem pasu, bi vsak ki ga dohiti, zavil na prehitevalni pas. Na ta način bi ta, upoštevajoč predpise, relativno nazadoval.

b6m2 ::

Jaz sem najmanj normalen, ker sem se edino jaz spomnil potegniti do tovornjaka do 180. Res pa da sem imel kmalu zatem izvoz na katerega sem se postavil že na odstavnem pasu, tovornjak pa seveda tudi pred mano na ta izvoz (toliko sem bil priseben da ga nisem šel prehitevati po odstavnem) in sem ga moral prehiteti po desnem pasu, ki je v bistvu izvoz iz AC iz druge smeri. Pač ta tovornjak ne da me je zjezil, ampak sem vseeno na vsak način hotel priti pred njega.
Vrivati potem levo ne bi bilo ravno pošteno, vsaj ne pred vsemi temi ki sem jih prehitel, edino če bi počakal da jih spet vsaj ene 30 pride naprej.

Tako da če pa upoštevaš še ta kontra ekstremizem, je pa res najbolje da narediš tako kot ostali in se postaviš v kolono na prehitevalnem pasu.

Če bi upošteval predpise, pa lahko voziš samo za tovornjakom tistih 90 in upaš da ali gre on kmalu na izvoz ali pa da se kmalu začne redčiti promet za tabo.


No ja, pogojno sem dal končno skozi 2 tedna nazaj (mislim da mora biti že jasno kdo piše), ampak sem pa tja bom še vedno ustrelil kakšno takole kot je bila ta, včasih si res ne morem pomagat ko vidim kakšno tako bedastočo. Če bi upošteval vse kazenske med pogojno, če bi seveda kdo pri nas dejansko delal kontrolo prometa, kaj pa vem, 100 po tamalem, čeprav vsaj prehitevanje čez polno črto niso pike, ampak mislim da je bilo dosti drugega, čeprav zabeleženih imam samo 10 prigod. No vsaj čez rdečo luč ne vozim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: b6m2 ()

mirator ::

Umrl je MetalLord, naj živi b6m2.

GenZNPC ::

21s na 500m je ogromno, to je na 500km 21.000 sekund, pa hitrejsega pospesevanja in zaviranja nismo niti upostevali, ampak samo konstantno hitrost.
skibidi

donvito ::

mirator je izjavil:

Umrl je MetalLord, naj živi b6m2.

Ahim ::

LeQuack je izjavil:

Jaz bi rekel, da je se prijavlja še službena vozila. Veliko voznikov službenih kombijev, tovornjakov in ostalih službenih vozil namreč vozi predrzno, čez rdečo, izsiljujejo, itd. In ker imajo itak nalepko od firme gor je fajn tudi kdaj poklicati, če vejo da njihovi vozniki ogrožajo življenja in delajo slab ugled firmi.

Tole o sluzbenih vozilih je cista resnica! Videno pred manj kot enim tednom: pajek je odpeljal vozilo, ki je bilo napacno parkirano (blokiralo je vrata na neko dvorisce, na katerem je sicer smetisce, nobenega aktivnega/registriranega vozila, niti nobenega prostora za parkiranje ali garaze, a na vratih je dejansko postavljena tablica da parkiranje pred njimi ni dovoljeno). Ko je imel pajek vozilo nalozeno, je lepo odpeljal naprej preko travice, kolesarske steze in plocnika za pesce, preckal se en plocnik in kolesarsko stezo in se vkljucil na Celovsko na prehodu za pesce.

Tukaj je dobra slika na Google Maps, ki kaze kje tocno se je to zgodilo: https://goo.gl/maps/1ABhu2hCz9V9Nffw8

Napravilno parkirani Audi je stal na levi, kjer je na sliki beli kombi (mogoce kak meter bolj nazaj, dobesedno pred tistimi vrati, za katerimi se nahaja smetisce), pajek pa je odpeljal naravnost naprej po tisti strani, kjer je na sliki srebrn-siva Corsa ali kaj je ze tisti mali jajcek (tovornjak je toliko sirsi, da je segel tudi na plocnik na levi strani). Da ni nikogar zbil je kar presenecenje, ker ob Drenikovi znajo kolesarji kar prisibat izza tistega vogala ...
««
232 / 322
»»