» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
234 / 322
»»

WizzardOfOZ ::

ja bi se, pa se ti idioti, ki hočejo hitreje, limajo na rit. skos pa tut ne morem šip pucat. bom za vitreks dal več kot za gorivo. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

Ja :D, kdaj me ma da bi na polno zabremzal.

LeQuack ::

Kaj pa je z merjenjem varnostne razdalje z nadvozov? Zakaj ni vedno več tega?
Quack !

nejc_nejc ::

Evo na pamet:
Mislim, da je mozno varnostno rszdaljo meriti objektivno samo z merilnikom v gibanju oziroma z spremljanjem prometa v razdalji ene 300 do 500 m od merilne tocke.

Pri cca 80 m varnodtne na PP, se ti nekdo vrine not. Realno gledano, drugace sploh ne more, ce je pred njim tovornjak z 80 kmh.
Kdo ima sedaj premalo varnostno razdaljo? Preveč subjektivna ocena policista in ni binarna.

ginekk ::

WizzardOfOZ je izjavil:


a se res splača za tistih par minut razlike bit na koncu ves zmatran in jezen?



Ti predvidevaš, da je z ostalimi isto kot s tabo, kjer ti je vožnja po po levem pasu in peljat malo hitreje, zelo stresno.

Meni je obratno, znervirajo me mečkači in sanjava počasna vožnja. Pri malo hitrejši vožnji, kjer moram več spremljat kaj se dogaja in bit aktiven in fokusiran, sem sigurno manj znerviran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Cupakabra123 ::

ginekk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


a se res splača za tistih par minut razlike bit na koncu ves zmatran in jezen?



Ti predvidevaš, da je z ostalimi isto kot s tabo, kjer ti je vožnja po po levem pasu in peljat malo hitreje, zelo stresno.

Meni je obratno, znervirajo me mečkači in sanjava počasna vožnja. Pri malo hitrejši vožnji, kjer moram več spremljat kaj se dogaja in bit aktiven in fokusiran, sem sigurno manj znerviran.
Vse avtosole ucijo defenzivno voznjo. Ce se tebi to zdi dolgocasno pojdi na dirkalisce na cestah pa se obnasaj normalno.

GenZNPC ::

Cupakabra123 je izjavil:

Exactly in naj recem se nekaj. Levemu pasu se z razlogom rece prehitevalni, ker je bil ustvarjen izkljucno z razlogom, da prehitis pocasnejse vozilo pred sabo in se potem takoj umaknes na desni pas.

Samo kaj ko pajaci z BMW-ji nimajo pojma o prometnih predpisih in mislijo da je levi pas samo za tiste, ki gredo 150+ km/h. In zaradi takih, ki s prekomerno hitrostjo dirkajo po prehitevalnem pasu in nato se bremzajo na polno, ko pred sabo naletijo na nekoga, ki vozi 130 kot je po predpisih nastajajo za njimi kolone.

Problem je pa v policiji, ker tega ne kaznuje. Kot prvo bi bilo treba dati blokade na 130 v avte, kot drugo pa na avtocestah imeti kamere za nadzor varnostne razdalje. V kolikor je ne drzis pokasiras kazen in kazenske tocke.
pa kje pizda vidite tolko tega? Jaz vidim samo cliote, skode, citroene, golfe, tojote, bmwja pa ce mas sreco

BMW-ji nimajo pojma o prometnih predpisih in mislijo da je levi pas samo za tiste, ki gredo 150+ km/h.
to ti dam prav, ce se vozijo tak pocas se naj umaknejo tistim, ki bi radi sli hitreje
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

ginekk ::

Cupakabra123 je izjavil:

ginekk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


a se res splača za tistih par minut razlike bit na koncu ves zmatran in jezen?



Ti predvidevaš, da je z ostalimi isto kot s tabo, kjer ti je vožnja po po levem pasu in peljat malo hitreje, zelo stresno.

Meni je obratno, znervirajo me mečkači in sanjava počasna vožnja. Pri malo hitrejši vožnji, kjer moram več spremljat kaj se dogaja in bit aktiven in fokusiran, sem sigurno manj znerviran.
Vse avtosole ucijo defenzivno voznjo. Ce se tebi to zdi dolgocasno pojdi na dirkalisce na cestah pa se obnasaj normalno.


Se obnašam čisto normalno na cesti, se nočem zapletat, če je kak prevelik ego, se ga izognem magari moram ustavit zaradi tega.

Ti pa če ne znaš vozit in ter nervirajo ostali, ne znaš v ovinek zapeljat brez stresa, pa tudi lahko ostaneš doma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

GenZNPC ::

Cupakabra123 je izjavil:

ginekk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


a se res splača za tistih par minut razlike bit na koncu ves zmatran in jezen?



Ti predvidevaš, da je z ostalimi isto kot s tabo, kjer ti je vožnja po po levem pasu in peljat malo hitreje, zelo stresno.

Meni je obratno, znervirajo me mečkači in sanjava počasna vožnja. Pri malo hitrejši vožnji, kjer moram več spremljat kaj se dogaja in bit aktiven in fokusiran, sem sigurno manj znerviran.
Vse avtosole ucijo defenzivno voznjo. Ce se tebi to zdi dolgocasno pojdi na dirkalisce na cestah pa se obnasaj normalno.

Omejitev na AC je samemu sebi namen, ker tisti, ki je noce upostevat je ne bo. Ostali se pa vozijo random 110, 120, 125, 115, 127...
Lep primer ti je nemcija, tam to zelo lepo funkcionira ze leta. Mas zgori sliko, da ne bos rekel, da so skos guzve pa nevem kaj. Po mojem jih je manj kot doli na isti 200km relaciji, pa tudi hitreje se vse sprosti. Ko pa so 3 al 4 pasi pa itak od 130-200 vse lepo gre, nic se ne zmatra clovek.
skibidi

WizzardOfOZ ::

ginekk je izjavil:

Cupakabra123 je izjavil:

ginekk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:


a se res splača za tistih par minut razlike bit na koncu ves zmatran in jezen?



Ti predvidevaš, da je z ostalimi isto kot s tabo, kjer ti je vožnja po po levem pasu in peljat malo hitreje, zelo stresno.

Meni je obratno, znervirajo me mečkači in sanjava počasna vožnja. Pri malo hitrejši vožnji, kjer moram več spremljat kaj se dogaja in bit aktiven in fokusiran, sem sigurno manj znerviran.
Vse avtosole ucijo defenzivno voznjo. Ce se tebi to zdi dolgocasno pojdi na dirkalisce na cestah pa se obnasaj normalno.


Se obnašam čisto normalno na cesti, se nočem zapletat, če je kak prevelik ego, se ga izognem magari moram ustavit zaradi tega.

Ti pa če ne znaš vozit in ter nervirajo ostali, ne znaš v ovinek zapeljat brez stresa, pa tudi lahko ostaneš doma.

Nervirajo samo idioti, ki se ti limajo na rit s premajhno varnostno razdaljo in me s tem ogrožajo, ker če moram jaz zabremzat, se tisti zadaj ne bo ustavil, oziroma se bo, ampak v zadnjem delu mojega avta.

Daj mi povej zakaj bi moral kršit predpise in iti hitreje, da se znebim prepotentneža za ritjo, če prehitevam kamion s 130km/h (po GPS-u, ne po števcu)? Jaz menim, da je to moja pravica. In ko prehitim kamion, je pa moja dolžnost, da se varno umaknem na vozni pas. Seveda bi morala biti to tudi dolžnost ostalih, ampak ste prepotentni in vam ego ne pusti, da bi zapeljali nazaj na vozni pas.

Jaz sicer potegnem do 150km/h, ko prehitevam, pa se še vedno najde idiot, ki mi blenda in se mi pripelje čisto za ritjo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

GenZNPC ::

Ni vazn kako hitro se peljes, vedno se bo nekdo peljal hitreje.

Tom Hanks
skibidi

solatko ::

WizzardOfOZ - Ti tudi slučajno nisi policaj, zato takoj, ko prehitiš kamion, zapelji na vozni pas in ne boš imel nobenega v riti. Ne skrbi, tisti, ki vozimo hitreje od vas povprečnežev, se ne zaletavamo v rit, so pa nekateri res prepotentneži, ki izzivajo usodo. Že mesece nazaj sem pisal, da je Cesta MB-LJ navadna cesta z dvema pasoma, na eni kamioni na 10-15m razdalje, na prehitevalnem osebni od 110-170+.

Vedno bolj pa se pojavlja kategorija 100-110, pelje po voznem pasu 120-140, ko dohiti kamion, zapelje na prehitevalni pas in obvezno zniža hitrost na 100-110, ko uspe po določenem času kamion prehiteti, potegne na 120-140 in pelje tako do naslednjega kamiona ali po voznem ali prehitevalnem, če za njim ni nikogar, vseeno pa eno priznanje, ko prehitijo, se dokaj hitro spravijo na vozni pas. Take manevre opažam nekaj msecev in to izključno na AC MB-LJ.
Delo krepa človeka

nejc_nejc ::

GenZNPC je izjavil:

Ni vazn kako hitro se peljes, vedno se bo nekdo peljal hitreje.

Tom Hanks

ja z ameriško pametjo na nemškem autobanu.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - Ti tudi slučajno nisi policaj, zato takoj, ko prehitiš kamion, zapelji na vozni pas in ne boš imel nobenega v riti. Ne skrbi, tisti, ki vozimo hitreje od vas povprečnežev, se ne zaletavamo v rit, so pa nekateri res prepotentneži, ki izzivajo usodo. Že mesece nazaj sem pisal, da je Cesta MB-LJ navadna cesta z dvema pasoma, na eni kamioni na 10-15m razdalje, na prehitevalnem osebni od 110-170+.

Vedno bolj pa se pojavlja kategorija 100-110, pelje po voznem pasu 120-140, ko dohiti kamion, zapelje na prehitevalni pas in obvezno zniža hitrost na 100-110, ko uspe po določenem času kamion prehiteti, potegne na 120-140 in pelje tako do naslednjega kamiona ali po voznem ali prehitevalnem, če za njim ni nikogar, vseeno pa eno priznanje, ko prehitijo, se dokaj hitro spravijo na vozni pas. Take manevre opažam nekaj msecev in to izključno na AC MB-LJ.

zate vemo, da si slab voznik, da pa bereš tudi slabo pa tudi opažamo. sem že zapisal, da jaz potegnem do 150 ko prehitevam, pa se še vedno najdejo pacienti, ki se limajo na rit. pa vedno se tudi umaknem na vozni pas, ko prehitim.
poanta je, da se kljub 20kmh čez omejitev pri prehitevanju še vedno najdejo taki, ki se na rit nalimajo tudi pri 150kmh (po gpsu, ne po števcu).
ko te prehiti pa vidiš da ma še nepripasane otroke v avtu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

solatko ::

WizzardOfOZ - Zakaj se meni ne pa sem sorazmerno dosti na cesti. Pogledam namreč preden začnem prehitevat, če se slučajno biliža kakšna raketa in počakam, da gre mimo, pri 150 si 3x mimo kamiona, kot te dohiti vozilo s 170+, če mu ne zapeleješ pred nos. Tako, da malo manj nakladanja pa bojo tudi razmere na cestah boljše. Jaz namreč nimam veliko takih, ki bi me ovirali še manj pa tistih, katerim bi moje vozilo predstavljalo oviro.

Seveda sem slab voznik, saj dobrih ni, čakamo na avtonomna vozila, vseeno pa še nikoli nisem povzročil nesreče ali kogar koli ogrožal, da bi moral zavirat ali skakat po cesti zaradi mene.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

WizzardOfOZ ::

problem je da je vedno več kamionov, ne samo en. samo ti se že dolgo nisi vozil po ac, če tega ne veš. in takrat se vedno najde kak ritopik.
sem se pa odločil. od danes naprej prehitevam kamione s 130kmh po števcu. boste pač čakali tisti zadaj. 6 litrov čistila za šipe bo dovolj za taka prehitevanja. bom pa malo pojačal dozo čistila, ker do sedaj sem mešal 1:25, sedaj bom pa 1:5, da bo bolj mastno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

solatko ::

WizzardOfOZ - Ti ne bereš celih postov, sicer bi vedel, da sem že drugič napisal, da AC MB-LJ ni več, na enem pasu kamioni na drugem osebni avtomobili s hitrostmi od 110-170+.
Namesto, da počneš bedarije, se prilagajaj in umikaj hitrejšim, vedno je toliko prostora med kamioni, da to lahko storiš varno in se potem vrneš na prehitevalnega. Če boš slučajno našprical mene, te prehitim in ti spustim iz zadnje šobe, ko v sekundi ne boš videl nič. Če se že gremo kdo je večji osel, ti ne bom pustil zmagat, v redu?
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

ti se res že dolgo nisi vozil po ac v sloveniji. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

solatko ::

WizzardOfOZ - Dva do trikrat tedensko MB-LJ. In opisujem samo tisto, kar dejansko doživim na tej AC. Druge uporabljam bolj redko, včasih do Grosupljega in poleti KP, vendar grem večinoma v Postojni na staro cesto, ki je prazna in lepa, tako, da delam družbo motoristom in kolesarjem.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

na eni kamioni na 10-15m razdalje

solatko je izjavil:

vedno je toliko prostora med kamioni, da to lahko storiš varno in se potem vrneš na prehitevalnega.


Saj veš, da sta ti dve povedi popolno nasprotje, kajne?

solatko je izjavil:

Če se že gremo kdo je večji osel, ti ne bom pustil zmagat, v redu?

Tudi če bi te kdo hotel premagat, je to enostavno nemogoče.

GenZNPC ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - Ti tudi slučajno nisi policaj, zato takoj, ko prehitiš kamion, zapelji na vozni pas in ne boš imel nobenega v riti. Ne skrbi, tisti, ki vozimo hitreje od vas povprečnežev, se ne zaletavamo v rit, so pa nekateri res prepotentneži, ki izzivajo usodo. Že mesece nazaj sem pisal, da je Cesta MB-LJ navadna cesta z dvema pasoma, na eni kamioni na 10-15m razdalje, na prehitevalnem osebni od 110-170+.

Vedno bolj pa se pojavlja kategorija 100-110, pelje po voznem pasu 120-140, ko dohiti kamion, zapelje na prehitevalni pas in obvezno zniža hitrost na 100-110, ko uspe po določenem času kamion prehiteti, potegne na 120-140 in pelje tako do naslednjega kamiona ali po voznem ali prehitevalnem, če za njim ni nikogar, vseeno pa eno priznanje, ko prehitijo, se dokaj hitro spravijo na vozni pas. Take manevre opažam nekaj msecev in to izključno na AC MB-LJ.

MB-LJ bi morala imeti skozi najmanj tri pasove, ampak ko se je ceste delalo se pac ni razmisljalo za prihodnost, da se loci tovorni promet in za privat ostaneta potem se dva pasa. Pa se takrat se je vedlo, da se en kup kamionov samo pelje cez Slovenijo iz Italije na drugi konec Evrope.


5 jih res ne rabimo, ampak na glavni zili MB-LJ oz. lahko dodamo zdaj ze mejni prehod Lendavo do LJ in Trsta pa minimalno tri pasove. V kak vecji klanec pa stiri, to bi moral biti standard danes.
skibidi

WizzardOfOZ ::

GenZNPC je izjavil:

5 jih res ne rabimo, ampak na glavni zili MB-LJ oz. lahko dodamo zdaj ze mejni prehod Lendavo do LJ in Trsta pa minimalno tri pasove. V kak vecji klanec pa stiri, to bi moral biti standard danes.


Štiri stalno in v vsak klanec še petega, pa bi imeli prepustnost tako, da bi se normalno vozilo po avtocestah.
Dokler je pa en pas samo kamioni, na drugem se pa potem jajcaš toliko kot se nekomu spredaj zazdi, da je dobro voziti, je pa ac problematična, pa je v gužvi bolje it po stari cesti, ker si skoraj istočasno na cilju (al pa še prej, če je na AC kaka nesreča in potem vse stoji).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

GenZNPC ::

Ja no pa stiri. Enostavno so pred leti zajebali. Pa se mastno kasirajo za vinjete, da se vozis po "enem" pasu od vzhoda do zahoda. Prometa ne bo manj, kvecjemu ga bo se vec. Pa ne nujno nasega, ampak tranzitnega.
Pol pa se bo splacalo it na regionalke, ker bos enako hitro.
skibidi

Tidule ::

WizzardOfOZ je izjavil:

včeraj sva dva štartala ob morju in šla do istega cilja. jaz 187 km prevoženih v 135 minutah. nekje 20 km izven avtoceste in po omejitvah, ostalo po avtocesti s 110kmh po desnem pasu. ko prideš do počasnejšega, pospešiš na 150kmh in prehitiš, pa spet nazaj desni pas.
tisti drugi je rabil samo 125 minut za isto razdaljo, in ni zapeljal nobenkrat nazaj na desni pas. razlika je bila, da sem jaz na cilju bil spočit in miren, on pa kot cunja in ves znerviran.

a se res splača za tistih par minut razlike bit na koncu ves zmatran in jezen?

sej je dovolj dirkališč, dejte se tam dokazat, na cestah pa umirjeno.


Za na dirkališče je treba znat kaj več kot pobesnelo se zaganjat v avto pred sabo. Pa tudi ego precej trpi, ko ugotoviš, da nisi reinkarniran Schumacher samo zato, ker si parkrat na autobahnu pritisnil do 170 km/h.

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - Zakaj se meni ne pa sem sorazmerno dosti na cesti. Pogledam namreč preden začnem prehitevat, če se slučajno biliža kakšna raketa in počakam, da gre mimo, pri 150 si 3x mimo kamiona, kot te dohiti vozilo s 170+, če mu ne zapeleješ pred nos. Tako, da malo manj nakladanja pa bojo tudi razmere na cestah boljše. Jaz namreč nimam veliko takih, ki bi me ovirali še manj pa tistih, katerim bi moje vozilo predstavljalo oviro.

Seveda sem slab voznik, saj dobrih ni, čakamo na avtonomna vozila, vseeno pa še nikoli nisem povzročil nesreče ali kogar koli ogrožal, da bi moral zavirat ali skakat po cesti zaradi mene.


Zakaj si spet izmišljaš? malo prebri svoje poste kako si razlagal, da ne voziš več veliko. Verjamem, pa da se ti od doma za ostarele do lokalne gostilne na tistih 200m kaj dosti ne limajo na rit, ker vsi domačini vedo, da se te treba na široko izognit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

DostMam ::

 Prometni red pa tak, če se ga nihče ne drži.

Prometni red pa tak, če se ga nihče ne drži.

poweroff ::

Mogoče bo kdo od vas podprl tale predlog: https://predlagam.vladi.si/predlog/14885
:))
sudo poweroff

nejc_nejc ::

poweroff je izjavil:

Mogoče bo kdo od vas podprl tale predlog: https://predlagam.vladi.si/predlog/14885
:))


Ne vem, če so v stanju to delat?

poweroff ::

Zakaj ne?

Bodo pač talali manj listov za napačno parkiranje in malo manj vihteli radarje. :))
sudo poweroff

Voss ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Predvidevam, da je šlo za premajhno varnostno razdaljo. Upam, da si norci, ki prakticirate posiljevanje v rit na avtocesti zaradi premajhnega tiča pogledate, kakšne so posledice.

Stiskanje gasa vas ne naredi frajerja ampak idiota.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voss ()

Tidule ::

Glede na škodo je bilo še kaj več kot samo premajhna varnostna razdalja. Pač eden, ki si je domišljal da lahko izigrava fiziko.

matic492 ::

Zakaj bi se tovornjaku v rit silil lol. Mogoče je šparal bencin v slipstreamu :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

ginekk ::

Voss je izjavil:


Predvidevam, da je šlo za premajhno varnostno razdaljo. Upam, da si norci, ki prakticirate posiljevanje v rit na avtocesti zaradi premajhnega tiča pogledate, kakšne so posledice.

Stiskanje gasa vas ne naredi frajerja ampak idiota.


Izgleda je šlo za premahjno. Kot je napisal maticb492, bolj izgleda slipstreamer ali pa nekdo ki raje gleda v telefon kot na cesto. Namreč povej zakaj bi se tisti ki stiska gas na avtocesti limal tovornjaku v rit? Tudi kot prehiteva druge, tovornjak gre vedno takoj po prehitevanju nazaj na desni pas.

matic492 ::

Voznik tovornega vozila s priklopnikom je pri vožnji po desnem prometnem pasu v smeri Kozarij zaradi neprilagojene hitrosti trčil v zadnji del tovornega vozila s priklopnikom, ki je vozil pred njim in je zmanjšal hitrost zaradi razmer v prometu. Slednje tovorno vozilo je odbilo naprej in je trčilo v osebni avto pred njim. Tudi osebno vozilo je odbilo naprej in je trčilo še v priklopnik pred njim stoječega tovornega vozila," so zapisali na Policijski upravi Ljubljana.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

h0d0r ::

Na 24ur je eden prav napisal, da je vozil 200 km/h. No, mogoče ne ravno 200, ampak 160 pa sigurno. In zdaj so tudi že ugotovili, da je bil ravno to vzrok nesreče, ne pa premajhna varnostna.
Nimam pa pojma zakaj je vozil tako hitro po voznem pasu, ali je po prehitevanju zavil desno ali kaj jaz vem. Ker če ima sprednji tovornjak 90 in zadnji 90, on pa 160, se logika takoj neha, ker ga zadnji tovornjak ne bi mogel zaletet, ker ima premajhno hitrost da bi ga sploh ujel.
Tako da taka nesreča se ne naredi kar tako. Bi rabil posnetek, ker drugače si je zelo težko predstavljati.

Moram priznati da ste mi dali kar malo misliti, npr. danes sem vozil 90 za tovornjakom oz. drugimi počasnimi vozili. In sem se ob tej novici spraševal, če je s tako vožnjo že kar ogroženo moje življenje, ker to bi bilo malo čudno, da voziš počasi in si bolj ogrožen kot če bi hitreje. Saj če vidiš da si ogrožen, recimo en Nemec s prikolico je vozil za mano da mu nisem videl tablice, pač prehitiš tista počasna vozila pred sabo.

No, jaz mislim da če voziš za tovornjakom tudi na 10m razdalji, te dva tovornjaka nikakor ne moreta takole stisniti v sendvič. Saj tovornjak tudi ne zavira kar iznenada na polno, ker ponavadi si tovornjaki tudi ne vozijo ravno na 10m razdalji in tako vidijo dovolj naprej, da lahko počasi zmanjšajo hitrost.
No in tako če bi tovornjak zmanjšal iz 90 na 70 in bi ti tačas gledal na mobitel (čeprav ne vem kdo to dela 10m za tovornjakom), ne boš takole izmaličen. Tudi ne, če bi tovornjak zaviral na silo, ker 90 je le samo 90, ta je moral imeti krepko več, da je ratal taka pašteta.

Ne rečem da varnostna razdalja ni pomembna, ampak še veliko bolj je pa pomembna prilagojena hitrost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: h0d0r ()

solatko ::

h0d0r - A ti sploh veš, kaj pišeš?
Delo krepa človeka

val46 ::

tretji dan, pa tretji nov nick...ti GR2, Grim Reaper, Metalord in karkoli si že vse bil do sedaj, res nimaš bolj pametnega dela, kot odpirat nove nicke tu? Pa dva dni nazaj si sam rekel, da boš od danes uporabljal sam enega za to temo. Morda maš slab spomin, pa si dva dni zapored ne zapolniš gesla, da moraš potem nove račune odpirat?

h0d0r ::

Aja, pa res nisem dobro prebral, sem imel preveč v mislih tisto kar sem prej bral, da je voznik osebnega vozila prehitro vozil.
No, potem je pa vse prav.
Nauk te zgodbe je, da ne voziš v sendviču s tovornjakoma. No na gorenjski AC na srečo to ni tak problem, včasih se moraš še potrudit da najdeš kakšnega da lahko voziš za njim.

@val46: Kaj če bi se ti malo zase brigal. Jaz se vate nisem nikoli vtikal, tako da ne vem kakšne imaš ti sploh probleme z mano. Jaz v bistvu o tebi ne vem nič, ne vem zakaj potem ti toliko o meni. Enako velja za Utk. Računov lahko ustvarjam kolikor hočem, dokler ne boš šel ti za moda.
Prepoznate me tako hitro, da jih jaz tako hitro ne morem menjat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: h0d0r ()

Ahim ::

b6m2 je izjavil:

Dobro, za to temo bo sedaj pač ta profil, itak se me takoj prepozna, če ga zamenjam

Wow, celega pol dneva si zdrzal od tega zapisa, preden si naredil nov racun? (Ic4rus)

IgorCardanof ::

Jp zagotovo. Čimprej stran od tovornjakov. Karšnakoli vožnja zraven njih je nepotrebno ogrožanje lastnega življenja.

So mi tudi zanimiv pacienti na cesti, ki vozijo 5 metrov za tovornjakom. Torej nimajo nobene ideje kaj se dogaja spredaj in če tovornjak na hitro zabremza, so mrtvi.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

val46 ::

h0d0r je izjavil:


@val46: Kaj če bi se ti malo zase brigal. Jaz se vate nisem nikoli vtikal, tako da ne vem kakšne imaš ti sploh probleme z mano. Jaz v bistvu o tebi ne vem nič, ne vem zakaj potem ti toliko o meni. Enako velja za Utk. Računov lahko ustvarjam kolikor hočem, dokler ne boš šel ti za moda.
Prepoznate me tako hitro, da jih jaz tako hitro ne morem menjat.


Ma nimam jst nobenih problemov s tabo, samo ne razumem tvojega početja. Kaj ti je to neki fetiš al kaj, da stalno menjuješ te nicke? In ja, glede tega, kako te lahko tako hitro prepoznamo...glej, tko kot shintarota. Nobena umetnost, sej se že po sestavi stavkov in izbiri besed vidi. Res ni potrebno bit doktor znanosti za to ugotovit. In še enkrat...zakaj naj bi ti kdorkoli karkoli verjel ali te resno jemal, če kot je ahim te citiral, še sam ne znaš držat besede niti enega dneva.

mirator ::

Jaz nebuloze tega "nicname changer-ja" običajno ignoriram. Na direktno vprašanje, nekaj postov nazaj, v čem je smisel menjave nickov, pričakovano ni odgovora.

h0d0r ::

Glede tistega o ritoliznikih in brisanju šip. Jaz jih pa od danes naprej sploh ne jebem več, samo dam v tretjo in naj pade hitrost kolikor hoče. Tako ga na svetu ni junaka za tabo, ki ne bi v isti sekundi začel iskati priložnosti za prehitevanje.
Na AC sem imel danes tako enkrat 60, ko se mi je pri 100 na voznem eden približal (to smo že večkrat rekli da tablica se pač mora videti, pa naj stane kar hoče).
Nazajgrede pa ena Impreza, čeprav sem šel 90. Ta situacija je bila malo bolj opasna, ker sem zmanjšal na 50 že ko so še vozili nasproti in sem mu seveda dvignil pokrov, mi je na kratko potrobil. Potem ko je bilo nasproti frej sem dal desni smernik in me je (pomoje zanalašč) obvozil precej na blizu. Ampak še ni bilo konec, potem sem hotel pospešit za njim, me gre pa prehitevat še eden, potem spet zmanjšam da še tega spustim naprej, in je bilo enega trobljenja tudi iz nasprotne strani, ker je moral zaradi škarij prvi nasprotni zmanjšat, potem ko smo bili mi trije mimo, pa še eno prehitevanje tistih nasprotnih.
Tako da kaj pa vem, je očitno skoraj bolj nevarno zmanjševat kot pa pustiti da te ritoliznik pika v rito. Drugače ga jaz zastopim, ker sem tudi sam v preteklosti hotel voziti hitro oz. še zdaj sem pa tja hočem, pač je hotel iti 120. Ampak jaz če sem videl da ne bo šlo 120, pač nisem vozil v riti, ker ti ne pomaga nič, tudi ko lahko enkrat prehitiš je bolje da imaš spredaj malo prostora za pospešit. No ne bom lagal da nisem nikoli vozil v riti, ampak samo za par sekund, ne pa dlje časa.

Na kar sem pa zelo ponosen, zavijam pred tem dogodkom z Imprezo levo, sem na pasu za zavijanje levo, ampak iz leve vidim enega kako je čudno zavil povsem desno pred vključevanjem na glavno cesto (skoraj vzporedno s cesto). Potem utišam radio in slišim sireno, potem pa izza njega zagledam črnega BMW 7 z modrimi lučmi. In kako potem lepo rešim situacijo, pred sabo do dveh avtov pustim nekih 20m prostora, oz. da sem dobil tolk sem šel še 5m vzvratno. No in glejga zlomka, policaj je res rabil odviti tudi čez moj pas, enih 30cm, da je obvozil prej stoječega. In se je izkazalo da sem pustil ravno prav prostora, tistih prvotnih 15m bi bilo že na knap. Bom kar sam sebi čestital.
Take se drugače spomnim že malo sam, ker imam pač dosti več IQ kot ostali (nekih 140 po tistih free IQ testih, ki so bolj logične narave, že enkrat 2000 je bil en za DOS, pa iz 2018 imam enega na disku z IQ 131.5), sem bil pa tudi dosti na Ashley Neal kanalu, ki je eden najboljših učiteljev vožnje v GB.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: h0d0r ()

val46 ::

Zadnji odstavek...hahaha...sej se hecaš a? :))

matic492 ::

Policaji nimajo Sedmic :) Avtocestni imajo nove M550iX če se ne motim. Sedmice ima pa "secret service" za varovanje oseb.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

h0d0r ::

val46 je izjavil:

Zadnji odstavek...hahaha...sej se hecaš a? :))

Malo vas je treba nasmejat. No matematično je res da imam precej nadpovprečen IQ, oz. od srednje šole naprej je šel verjetno navzdol, ker se nisem več ukvarjal z matematiko. V srednji sem pa imel več testov po 105% in par bronastih/srebrnih Vegovih, tako da povsem tumpast ravno nisem.

matic492 je izjavil:

Policaji nimajo Sedmic :) Avtocestni imajo nove M550iX če se ne motim. Sedmice ima pa "secret service" za varovanje oseb.

Res je, že tolk pretiravajo s temi ledvicami da je sedaj petka kot včasih sedmica. Je res da že vsaj par let nisem imel v rokah Avto Magazina ali Avto Focusa, odkar so končali z 1.6T in kakšno leto kasneje 1.5T, me avtomobili zanimajo samo še toliko kot eno mamo.
Sploh sedaj ko je šel bencin na 1,76€ mi bencinarji niso več zanimivi. Da se bo splačalo začeti gledati za električnimi bo pa verjetno preteklo še 10 let.

val46 ::

Kako je pa to zgledalo, imeti test po 105%? Kaj si na koncu si še sam postavil eno vprašanje, en račun al kako je to zgledlo? Ne vem, jst ki imam sicer IQ nekje v povprečju(po pravici se mi ne sanja, ker ne vem če sem ga sploh kdaj opravljal in me to ne zanima), ko sem jaz hodil v šolo se je na testih dalo dobit le nekje med 0 in 100%. 105 pa nikdar. In, če si res tolk "nadpovprečen", kako za boga ti je uspelo prilezt vse do fabrike? Kaj, za kako boljše delo se nisi mogel izboriti, s svojim nadpovprečnim IQjem? Samo sprašujem...

Sej ni važno...petice, sedmica al pa osemnajstica...važno da se počutiš pomembnega in ponosnega, ker si se mu uspel tolk odmaknit, da je on lahko normalno odpeljal mimo tebe. Bravo, čestitam. Letos na koncu leta te predlagam za osebnost leta. Sam vzdevka ne menjuj več, ker potem ne bomo vedli, če bom nagrado podarili pravi osebi!

garamond ::

h0d0r je izjavil:

Bom kar sam sebi čestital.
Na tem mestu tudi jaz čestitam, čeprav zaradi drugega razloga. Spremljam dogodivščine tega uporabnika že precej let in še kar ne vem, ali trola ali ne.

Zdi se mi da poskuša prikazati zgodbo voznika, ki spremeni svoje navade - od najhujšega norca (ki na primer prehiteva avtobus na ozki lokalni cesti v klanec s +50 km/h več, po možnosti v škarjice) vse do zdajšnje polžje vožnje (torej pod omejitvijo hitrosti) z le občasnimi izpadi.

Ali je sporočilo, da ga je spremenila ta tema o talentih na naših cestah? Ali je sporočilo ironično? Kdo bi vedel.
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

GupeM ::

Jaz poznam takšen profil voznikov. Sem včasih imel takšnega sodelavca. Imel je Renault 5, kao spedenan, vsak teden je kaj novega dal na avto. Spojler, feltne, barvo, auspuh, zvočnike, ojačevalec ... Delal je samo za ta avto, praktično. Pa vsak dan je razlagal kako je prišel na šiht, kako je prejšnji dan ugotovil, da se ne splača nekomu za rit tiščat, naslednji dan je ugotovil da je to največji adrenalinski šus ki ga lahko dobiš, kmalu za tem je razlagal kako se prehiteva in kako se ne. Skratka, svojo vožnjo je analiziral podobno kot tale z nadpovprečni IQ (btw: jaz sem na teh logičnih testih izmeril IQ preko 300, v šoli pa matematiko večkrat pisal 111%).

NiDobraCena ::

Si predstavljate, da se srečata Kuall in GR2? En podira vse ovire (razen NULL-a) na poti s svojo superiornostjo ter neizmernim intelektom, drugi pa z nadpovprečnim IQ-jem ter dinamično vožnjo spremeni svoje lase v #FFFFFF med pet minutno vožnjo po gorenjski avtocesti.

h0d0r ::

val46 je izjavil:

Kako je pa to zgledalo, imeti test po 105%? Kaj si na koncu si še sam postavil eno vprašanje, en račun al kako je to zgledlo? Ne vem, jst ki imam sicer IQ nekje v povprečju(po pravici se mi ne sanja, ker ne vem če sem ga sploh kdaj opravljal in me to ne zanima), ko sem jaz hodil v šolo se je na testih dalo dobit le nekje med 0 in 100%. 105 pa nikdar. In, če si res tolk "nadpovprečen", kako za boga ti je uspelo prilezt vse do fabrike?

Je bila večkrat še ena ali dve bonus nalogi. Sicer je bilo povsem preprosto, vsak dan sem popoldne delal domačo nalogo. Da bi ti vedel kaj vse se mora poklapat da prideš do 7. stopnje (imam 6.), to moraš imeti izredno veliko volje do učenja, še skoraj bolj pomembno kot pamet. V fabriki so drugače od osnovne šole do doktorjev, tako da težko da ji uideš. Če ji uspeš, si zmagal, ker je skoraj povsod drugje bolje.

Mah, ta tank sem cijazil ker sem hotel do sobote priti še s tem tankom, ker zjutraj izgubiš precej časa še s tankanjem. Pa mi ni uspelo, sem danes natočil.
No pa še vedno sem šel 100 na AC in 90 izven, ne bom zastopil ljudi, ki vozijo 70 izven, ker to ne prišparaš ama nič proti 90. Razen seveda če se voziš Gorenjska-Tolmin ali kakšna druga daljša regionalna vožnja.
Se pa z nešparanjem da veliko lepše voziti, npr. večkrat je bil prehitevalni povsem prazen, na desnem so se pa tako hitro umikali, da sploh ni bilo prostora zame, razen če prehitevam še naprej. No tudi pri pri prehitevanju s 140-150 je vedno eden ki je še hitrejši, tako da brez umikanj ne gre.

Sprememba navad je predvsem zaradi druge poti do službe, na regionalki če se ti naserje avtobus ali tovornjak, si pečen, da, bilo je kar nekaj nevarnih prehitevanj. Na AC ne rabiš voziti nevarno, še najbolj nevarno je če si že v štartu v glavi zastaviš, da boš celo pot vozil 160.
Meni je na AC najvećji užitek voziti 120-140, pri taki vožnji pa težko voziš nevarno. Na regionalki imam pa najraje 90-110, ampak tam je to precej težje doseči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: h0d0r ()
««
234 / 322
»»