» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
225 / 291
»»

SOTOMAYOR ::

maticb492 je izjavil:

Če vzdržuješ normalno varnostno, potem se ti noben ne umakne, ker mislijo da hočeš vozit 110 km/h kot oni. Moraš se na rit prilepit, da si sanjaški kemperji zrajtajo, da hočeš it hitreje.

Torej je normalno ustvarjat nevarne situacije ker je treba sporočiti da hočeš iti hitreje? Ni to stresno?
shorturl.at/jtTU5

nejc_nejc ::

Ne resno,
Kar se varnostne tice sem bil min 3 crte zadaj, pri tamali hitrosti ko smo prisli do kolone.
5 avtov nas je slo, en za drugim,z dodatno vmesnimi, ki so vletavali in izletavali.
Kolicina prometa, recimo srednje.

MetalLord ::

To gre do neke mere, če imaš spredaj kolono treh ali večih, s tem ne boš nič naredil. Danes zjutraj je že bilo tako, je eden mislil da če vozi 125, da je lahko kar na prehitevalnem. Pa fak, saj imaš ogledala in vidiš kdaj si ti povzročitelj kolone. Regionalka je drugo, tam se ti valda ne bo noben umikal dol iz ceste, samo zato da spusti 3 naprej. Vozi pa pač svoj tempo in ga bk, če hočejo tisti zadaj hitreje. To že če so vmes avtobusne postaje, kaj šele če jih ni.
Glede sporočanja da želiš hitreje bi pa lahko že proizvajalci avtomobilov uvedli neko rešitev za ta problem, ne pa da potem prihaja do lepljenja na rit, trobljenja in blendanja. Kaj drugega kot sirena mi sedaj ne pade na pamet.
Sicer je pa še najboljša rešitev tega problema, da voziš preprosto 120. Jaz grem trenutno vsak tank od 140 navzdol proti 110 samo še zato, da premerim čase in porabe. Še 110 in 130 mi manjka, da vidim če je bolj optimalno kot 120. Čeprav 130 še ne vem kako bom šel, ker je na naših cestah najmanj izvedljiva hitrost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

nejc_nejc ::

maticb492 je izjavil:

Če vzdržuješ normalno varnostno, potem se ti noben ne umakne, ker mislijo da hočeš vozit 110 km/h kot oni. Moraš se na rit prilepit, da si sanjaški kemperji zrajtajo, da hočeš it hitreje.


Ni potrebe.
Levi zmigavc ter avto max levo.
Vecina se umakme.
Brez blendanja in voznje za ritjo.

SOTOMAYOR ::

MetalLord je izjavil:


Glede sporočanja da želiš hitreje bi pa lahko že proizvajalci avtomobilov uvedli neko rešitev za ta problem, ne pa da potem prihaja do lepljenja na rit, trobljenja in blendanja. Kaj drugega kot sirena mi sedaj ne pade na pamet.

Po treh nelegalnih izbirah, prideš do četrte. Daj levi žmigovc in čao.

A ni stresno, da za normalno premikanje po svetu morate non stop kršit pravila in ogrožati varnost sebe in ljudi okoli sebe?
shorturl.at/jtTU5

MetalLord ::

Avto max levo sam dajem, levega smernika pa res nisem že dolgo. Sicer če boš 50m zadaj ne verjamem da to pali. Jaz če vidim da je gost promet, se takoj sprijaznim da bom izgubil 2 minuti.

nejc_nejc ::

Metallord
Bistvo je da lahko sledis vozilu pred sabo. Tudo 160 ce je potrebno. Vse uravnavas z gasom. Valda bremzas ce je treba.
Ko grem pa z drugo kisto, pa moram "spizdit" dol s PP, ker pac ne gre.
Da pa folk nazaj ne gleda, oziroma obcasno je pa res.

maticb492 ::

SOTOMAYOR je izjavil:

A ni stresno, da za normalno premikanje po svetu morate non stop kršit pravila in ogrožati varnost sebe in ljudi okoli sebe?


Zakaj bi bilo to stresno? Meni je najbolj stresni del vožnje, ko po regionalki nekdo vozi 60 pred mano in bremza v vsakem ovinku.

Tisto sem pa napisal napol v zajebanciji, ne bom rekel da se nikoli ne prilepim na rit, ker včasih ljudje res napol spijo in se jim prilepim ali poblendam, večino časa pa ni treba :) PS: Jaz se ne vozim dnevno v službo, večinom sem na AC med vikendi in pozno popoldan. Če se moram vozit v prometnih konicah potem si dam muziko in počasi, ker se nima smisla nikamor rinat, da prišparaš 30 sekund na koncu. Glede blendanja/lepljenja na rit, je pa tako da se mi zdi še vedno to boljše, kot pa da greš po desni prehitevat, tega pa nikoli ne delam (po AC).
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

GupeM ::

nejc_nejc je izjavil:

Ne resno,

Točno to. Ne resno.

nejc_nejc ::

Torej zagovarjas teorijo, vozi se po PP, 100 ajde 110, ostali naj se pa jebejo. Samo, da si ti car.

Sem ti lepo napisal max in min hitrost. Povprecje je bilo danes tako jutri bo pa drugacno, lahko nonstop 100 ali manj v rašuri.

Celo razumem, ce bi bil samo jaz tak, samo vedno smo v spuri 2 do 5,6, na enak sistem. V dojcariji pa vecina.

mirator ::

Tema je vsakodnevno aktualna, vendar žal, ko jo zasežejo troli, je čas za zaklep ali pa moderatorji, čas za nekoliko moderiranja.

maticb492 ::

mirator je izjavil:

Tema je vsakodnevno aktualna, vendar žal, ko jo zasežejo troli, je čas za zaklep ali pa moderatorji, čas za nekoliko moderiranja.


Mislim valda trollamo in se zajebavamo, kaj naj bi bila resna tema lol? Saj nismo v parlamentu, da bi lahko kaj spremenili, point teme je dobesedno podjebavanje in debata, kaj bi rad resno temo, kjer bomo nov zakon spisali, ne razumem?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

nejc_nejc ::

Jaz tudi ne razumem.
Ce je name letelo pa buh pomagi....
Opises svoje opazanje in izkusnje pa si trol, nevem no.

spegli ::

Ma dajo nov asfalt po 20 letih, pol pa narišejo polno črto tam kjer je bila črtkana. Lohk si prehiteval s fičotom po krtinah, sam zdej ne smeš z novejšimi avti po novem asfaltu. Da o krožnih sploh raj ne. Kdo sploh o tem odloča ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spegli ()

SOTOMAYOR ::

spegli je izjavil:

Ma dajo nov asfalt po 20 letih, pol pa narišejo polno črto tam kjer je bila črtkana. Lohk si prehiteval s fičotom po krtinah, sam zdej ne smeš z novejšimi avti po novem asfaltu. Da o krožnih sploh raj ne. Kdo sploh o tem odloča ?

Kriminalci odločajo o tem
shorturl.at/jtTU5

maticb492 ::

To ima več veze z splošno varnostjo novih avtov kot pa omejitvami in črtami... danes imaš spredaj 6 airbagov, fičko pa ni imel niti pasov...
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

SOTOMAYOR ::

maticb492 je izjavil:

To ima več veze z splošno varnostjo novih avtov kot pa omejitvami in črtami...

Torej se strinjaš da omejitve in črte so pripomogle pri manjšanju smrtnosti na cestah.
Še pomnite čase, ko smo VSI poznali kakega (in vedno več kot le enega) kolega/sošolca ki je podlegel na cesti? Današnja mladina verjetno tega ne bo nikoli doživela
shorturl.at/jtTU5

maticb492 ::

ABS je postal standard 2004, 1997 obvezni driver + passenger airbagi, crumble zoni itd, manj socialističnih avtekov tipa yugo itd. na splošno večji avti. To da je manj smrti nima skoraj nič veze z omejitvami, saj nismo nobenih omejitev zmanjšali?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

SOTOMAYOR ::

Na splošno nismo nobene omejitve spremenili, lokalno pa seveda. Si 30 let od tega sploh vedel za cone 30? Ali si kdaj 30 let nazaj vozil 50 čez naselja? Omejitve, ležeči policaji, zožitve cest, prepovedi prehitevanja vsepovprek, boljši asfalti, boljša razsvetljava, boljši nakloni in oblike ovinkov, boljše ograje ob cestah so vsi skupaj doprinesli k varnosti na cestah. Seveda varnost avtomobilov se je izboljšala, vendar noben airbag ni še rešil pešca ali kolesarja, pa vseeno njihova smrtnost še vedno upada.
shorturl.at/jtTU5

maticb492 ::

SOTOMAYOR je izjavil:

Na splošno nismo nobene omejitve spremenili, lokalno pa seveda. Si 30 let od tega sploh vedel za cone 30? Ali si kdaj 30 let nazaj vozil 50 čez naselja? Omejitve, ležeči policaji, zožitve cest, prepovedi prehitevanja vsepovprek, boljši asfalti, boljša razsvetljava, boljši nakloni in oblike ovinkov, boljše ograje ob cestah so vsi skupaj doprinesli k varnosti na cestah. Seveda varnost avtomobilov se je izboljšala, vendar noben airbag ni še rešil pešca ali kolesarja, pa vseeno njihova smrtnost še vedno upada.



30 let nazaj sem jaz vozil znotraj levega jajca od fotra haha :))

Avto, ki ga kupujem ima airbage oz. "active pedestrian protection" tudi za pešce:)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

spegli ::

Lokalno ste nasrali krožna križišča, ko je levo tabla poslovna cona, pa je tam samo grmovje, desno pa prodajalna rož.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spegli ()

spegli ::

Pa 3D prehod je tudi totalna neumnost. Odvrača pozornost na pešce in kolesarje. Kdorkoli je za to zadolžen, naj prosim neha s tem pls

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spegli ()

SOTOMAYOR ::

spegli je izjavil:

Pa 3D prehod je tudi totalna neumnost. Odvrača pozornost na pešce in kolesarje.

Ja, raje 2D prehodi kjer lahko greš 70 čez pešca
shorturl.at/jtTU5

spegli ::

Grem se stavit da si iz LJ in imaš 7 min s kolesom do službe. Ostali pa ko jih j.

DostMam ::

spegli je izjavil:

Lokalno ste nasrali krožna križišča, ko je levo tabla poslovna cona, pa je tam samo grmovje, desno pa prodajalna rož.

Temu rečemo načrtovanje.

SOTOMAYOR ::

spegli je izjavil:

Grem se stavit da si iz LJ in imaš 7 min s kolesom do službe. Ostali pa ko jih j.

Nisem iz/v LJ in nimam le 7 min s kolesom do službe. Se pa strinjam da neurbanizacija slovenije je resen problem z resnimi posledicami. Ta tema in teme o cenah goriv so odraz tega.

Kje pa živiš, da so ti 3D peš prehodi problem? V vukojebini jih ni.
shorturl.at/jtTU5

SOTOMAYOR ::

DostMam je izjavil:

Temu rečemo načrtovanje.

Govoriš z osebki ki ne morejo videti dlje od svojega nosa pri dejavnostih ki imajo takojšen feedback (kjer smrt je vedno prisotna med možnostmi!) , si misliš da si lahko predstavljajo da javna uprava gleda za več kot par tednov v naprej pri odločanju kako stvari urejat?
shorturl.at/jtTU5

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SOTOMAYOR ()

maticb492 ::

https://maribor24.si/na-pot/dnevna-toli...

Brez komentarja, samo zanimiva statistika :)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

SOTOMAYOR ::

maticb492 je izjavil:

https://maribor24.si/na-pot/dnevna-toli...

Brez komentarja, samo zanimiva statistika :)

V Sloveniji je bilo junija 2021 361.161 imetnikov vozniških dovoljenj, ki so starejši od 61 let, to je 27 odstotkov vseh imetnikov. Od tega jih je bilo kar 615 v skupini nad 90 let.

Lani so udeleženci nad 64 leti povzročili nekaj več kot 2.200 prometnih nesreč, kar predstavlja 13 odstotkov vseh prometnih nesreč.


Ok, da se ne prekrivajo leta (over 61 in over 64), ampak ne to pomeni, da so ti stari prdci manj nevarni od ostale populacije?
shorturl.at/jtTU5

Tidule ::

Osebno se mi zdi ravno obratno in je trend po 2017 zaskrbljujoč.

Vendar pa ključen podatek, ki manjka, je število voznikov v posamezni starostni skupini. Oziroma tudi število prevoženih kilometnrov po starostnih skupinah. Brez tega je vse kar je napisano bolj kot ne neuporabno.

Meni ta statistika kaže na to da so napovprečno pogosto udeleženi v prometnih nesrečah glede na delež, ki ga predstavljajo in kilometre, ki jih prevozijo. Ampak slednje so moje domneve, ki jih omenjena raziskava ne potrjuje in posledično ni možno potegnit pametnega zaključka (razen, da se je stanje v zadnjih letih poslabšalo). Dodatno je treba upopštevat tudi splošno demografsko sliko, ki vključuje staranje prebivalstva in posledično se skupina +64 povečuje, ampak spet ne vemo za koliko niti ne vemo ali je zgolj povečanje števila nad 64 dovolj, da pokrije tiste, ki v tem času nehajo vozit oziroma vozijo bistveno manj.

Tudi to, da so ostale starostne skupine v razponih po 10 let, ta pa zajema 30 letno obdobje ne pomaga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

SOTOMAYOR ::

Kaj je tako težkega razumeti v tistih dveh vrsticah članka, da moraš si ustvarjati ideje, da je stvarnost obratna? Piše da 27% imetnikov (ok, to je 61+, torej 64+ bo verjetno recimo 22%) povzroča 13% nesreč. Da vozijo več ali manj od ostale populacije ni znano, znano je da v vukojebini je navadno starejša populacija, ki za vsak drek mora premaknit avto, mlajša pa v večjih mestih kjer avto ni vsakodnevna nuja, tako da ne vem če bi niti tvoja hipoteza da več nesreč povzročijo po kilometrini.
shorturl.at/jtTU5

ginekk ::

SOTOMAYOR je izjavil:

Na splošno nismo nobene omejitve spremenili, lokalno pa seveda. Si 30 let od tega sploh vedel za cone 30? Ali si kdaj 30 let nazaj vozil 50 čez naselja? Omejitve, ležeči policaji, zožitve cest, prepovedi prehitevanja vsepovprek, boljši asfalti, boljša razsvetljava, boljši nakloni in oblike ovinkov, boljše ograje ob cestah so vsi skupaj doprinesli k varnosti na cestah. Seveda varnost avtomobilov se je izboljšala, vendar noben airbag ni še rešil pešca ali kolesarja, pa vseeno njihova smrtnost še vedno upada.


Seveda smo. A si morda premlad, da bi se spomnil? Znižali smo splošno 60km/h skozi naselje na 50km/h, včasih je bilo vse to 60.
Uvedli smo 30km/h cone.

V plus so šli nekateri odseki na Celovški (70km/h), pa hitrost na posebno kategoriziranih cestah iz 100km/h na 110km/h.

GupeM ::

SOTOMAYOR je izjavil:

Kaj je tako težkega razumeti v tistih dveh vrsticah članka, da moraš si ustvarjati ideje, da je stvarnost obratna? Piše da 27% imetnikov (ok, to je 61+, torej 64+ bo verjetno recimo 22%) povzroča 13% nesreč. Da vozijo več ali manj od ostale populacije ni znano, znano je da v vukojebini je navadno starejša populacija, ki za vsak drek mora premaknit avto, mlajša pa v večjih mestih kjer avto ni vsakodnevna nuja, tako da ne vem če bi niti tvoja hipoteza da več nesreč povzročijo po kilometrini.

Ah dej, dej. Starejši vozijo bistveno manj, ker imajo bistveno manj opravkov. Poglej malo skozi okno v druge avtomobile, ni niti 10 % tako starih. Večinoma so zaposleni v avtomobilih. Stari se pa dvakrat na teden se zapeljejo do trgovine ali do zdravnika.

Tidule ::

SOTOMAYOR je izjavil:

Kaj je tako težkega razumeti v tistih dveh vrsticah članka, da moraš si ustvarjati ideje, da je stvarnost obratna? Piše da 27% imetnikov (ok, to je 61+, torej 64+ bo verjetno recimo 22%) povzroča 13% nesreč. Da vozijo več ali manj od ostale populacije ni znano, znano je da v vukojebini je navadno starejša populacija, ki za vsak drek mora premaknit avto, mlajša pa v večjih mestih kjer avto ni vsakodnevna nuja, tako da ne vem če bi niti tvoja hipoteza da več nesreč povzročijo po kilometrini.


No vidiš, zato sem napisal, da manjkajo ključni podatki. Nekateri to sprejmemo in se omejitev statistike zavedamo, drugi pa pač vlečete neke fiktivne zaključke, ki nimajo nikakšrne osnove. Pač vsakemu svoje.

Za bolj inteligentne: Imetnik vozniškega dovoljenja ni enako udeleženec v prometu. To, da +61 predstavlja 27% imetnikov vozniških dovoljenj pomeni točno to in nič več. Kar pa ti slepo spregledaš pa je da so tukaj zajetu tudi vsi ne glede na to ali dejansko vozijo ali ne. Ravno tako razlika med +61 in +64 ni podana in si si jo gladko izmislil.

Če hočeš potegnit kakršen koli verodostojen sklep je bistven kriterij tako število voznikov v starostni kategoriji, kot število prevoženih kilometrov. Če slednjega podatka ni je povsem brezpredmetno razpravljat katera skupina je bolj nevarna. Ravno tako slepo predvidevaš, da mladi, ki v mestih ne rabijo avtomovila imajo izpit. Zakaj?

mirator ::

Bistvo je, da je statistika izredno koristna veda za tiste, ki jo razumejo in izredno škodljiva, za tiste, ki je ne razumejo. Je pa sicer eksagtna in hkrati na žalost prilagodljiva v odvisnosti, kdo je njen naročnik.
Torej, sem že enkrat omenil. Glede upravičenosti do vozniškega dovoljenja imamo zakon. Če komu ta zakon ni všeč, ga pač naj poskuša spremeniti.

m0LN4r ::

Kilometrina je zelo vazen podatek, ker pac ni vseeno ali gres 1x na mesec k dohtarju dat urin 15km in imas na poti domov nesreco ali pa v enem mescu zaradi sluzbe prevozis 2000km brez nesrece.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Kilometrina je zelo vazen podatek, ker pac ni vseeno ali gres 1x na mesec k dohtarju dat urin 15km in imas na poti domov nesreco ali pa v enem mescu zaradi sluzbe prevozis 2000km brez nesrece.
Voznja je zelo odvisna od zaznavanja dogajanja okoli sebe in je pac dokazano, da zaznavanje s starostjo zmanjsuje, reakcijski cas pa povecuje.
Nas stric, ki se je od 80ih vsako leto vozil iz francije domov, je vedno rekel, da to ni nic on to prevozi brez problema, en dva tri. Tam pr starosti proti ca. 60 ko se je promet povecal, avtoceste so postale malo bolj zakomplicirane itn. se spomnim, ko je rekel, zdaj pa vec ne dohajam, da je too much.
Postajamo starejsi, manj odzivni, pri vsaki psihofizicni aktivnosti je tako, ne samo pri voznji in nekje je pac treba potegniti mejo, ko recemo, zdaj pa pac vec ne bo slo.

Ta meja zaenkrat ni definirana in je ena ogromna "siva" cona, da so starejsi obcani prisiljeni se vsesti v avto ali traktor, da nekam pridejo je pa povsem druga problematika, ki ni povezana s prometom.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Tidule ::

recimo en primer statističnih podatkov (žal ga ni možno direktno aplicirat, ker ne gre za isti vorec):

https://www.researchgate.net/figure/Veh...

Če podobne številke veljajo za nas, bi to pomenilo, da skupina 34-64 povzroči sicer 3x več prometnih nesreč kot skupina 64+, ampak ob dejsvu da naredijo 5x več kilometrov. Če k temu dodaš še tip ceste, vremenske razmere, noč/dan, žal ne moreš trdit, da so 64+ varnejši vozniki.

mirator ::

Statiskika pač ne upošteva pod kakšnimi pogoji, kdo naredi prekršek. In tudi zato je z njo treba biti izredno previden. Zato tudi mislim, da statiskika ni predmet te teme. Jaz to temo pač razumem, tako kot se imenuje: "Talenti na cesti". In teh talentov je ogromno.
Talenti so za moje pojme še vedno:
- pravičniki,
- divji slalomisti,
- ritovozniki,
- počasneži, na napačnem voznem pasu,
- padalci, ki začnejo prehitevati z neko minimalno hitrostjo pred sabo vozečga avtomobila v trenutku, ko jih dohitiš in želiš prehiteti,
-itd.
Vse drugo ne sodi v to rubriko.

MrStein ::

ter:
- mojstri parkiranja
- ki pospešijo, ko jih hočeš prehiteti
- ki zavrejo, ko zagledajo policaje
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

maticb492 ::

- puščanje prednosti voznikom, ko imaš ti prednost

Včeraj sem se skoraj zabil v rit enemu, ker sva bila na prednostni cesti, on se je pa odločil spusti eno tetko ven, ki je levo zavijala pred naju. Ne vem zakaj, nisem tega pričakoval, ker sva midva imela prednost. Če ne bi imel zadostne varnostne razdalje (in ABS), bi zaradi njegove prijaznosti bil njemu v riti, jebiga.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

Tidule ::

o joj, nekdo si je drznil bit prijazen na cesti in je sedaj kriv, da ti nisi bil pozoren in nisi imel primerne varnostne razdalje? Namreč to da nekomu priletiš v rit, ko zavira (ne glede na razlog) je vedno in samo krivda tistega zadaj. In to da si se moral zanašat na ABS je jasen pokazatelj, da nisi imel ustrezne varnostne razdalje.



mirator je izjavil:

Statiskika pač ne upošteva pod kakšnimi pogoji, kdo naredi prekršek. In tudi zato je z njo treba biti izredno previden. Zato tudi mislim, da statiskika ni predmet te teme. Jaz to temo pač razumem, tako kot se imenuje: "Talenti na cesti". In teh talentov je ogromno.
Talenti so za moje pojme še vedno:
- pravičniki,
- divji slalomisti,
- ritovozniki,
- počasneži, na napačnem voznem pasu,
- padalci, ki začnejo prehitevati z neko minimalno hitrostjo pred sabo vozečga avtomobila v trenutku, ko jih dohitiš in želiš prehiteti,
-itd.
Vse drugo ne sodi v to rubriko.


Pozabil si še na super voznike, ki so sposobni prilagajat fizikalne zakone, da lahko vozijo v skladu s svojimi prepričanji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

mirator ::

Ja tudi te. Hvala za dopolnitev mogoče pa se še kaj najde.

WizzardOfOZ ::

maticb492 je izjavil:

ABS je postal standard 2004, 1997 obvezni driver + passenger airbagi, crumble zoni itd, manj socialističnih avtekov tipa yugo itd. na splošno večji avti. To da je manj smrti nima skoraj nič veze z omejitvami, saj nismo nobenih omejitev zmanjšali?


Seveda smo. Včasih je bila omejitev v naselju 60km/h.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

MrStein ::

Hecno kako malo ljudi ve za to.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Tidule ::

To ogromno pove o dejanski kilometrini komentatorjev.

MetalLord ::

Danes ko je bila čista katastrofa na gorenjski AC (dobro naključje, da sem ravno pred odhodom odprl stran promet.si, da sem vedel kaj me čaka), sem opazil zanimiv fenomen. In sicer ko sem po 1,5h končno prispel na AC, sem že vozil v desni koloni, ampak potem ne vem zakaj sem šel levo, vem samo da je bil pred mano en kombi, ki je puščal pred sabo neverjetno veliko prostora ter tovornjak.
No tudi v tem primeru me je avtošola za mano na desnem pasu do izvoza Tržič poscal za 500m.
Mislim da je desni pas večkrat hitrejši od levega, ker gre pač večina že zdavnaj prehitevat tovornjak in se levi pas povsem zabaše. Si dejansko hitrejši, če voziš za tem tovornjakom. Pa saj prej sem to vedno prakticiral, ker je pač splošno znano da so ljudje glupi.

Okoliščina kažejo, da je povzročitelj nesreče vozil z neprilagojeno hitrostjo, s tem pa povzročil trčenje z dvema avtomobiloma pred seboj.

Eto, spet zaradi dirkača. Zaradi njega sem izgubil vsaj liter bencina in 1,5h. On bi pa kaj, prišel do Radovljice v 1min prej oz. Jesenic 2min prej kot pa če bi vozil lepo 140.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

solatko ::

maticb492 - Varnostna razdalja je zaželjena vedno.

Tidule - Biti prijazen na cesti, tako, da z ustavljanjem spustiš drugo vozilo, je prekršek, ker ne smeš ustavljati na cesti brez razloga, vljudnost pa ni razlog za to - dobil že pred leti opozorilo policista na Šmartinski, pri Orto baru, ko sem spustil tiste ki so zavijali levo.

MetalLord - Kakšen dirkač, ker je vozil 100 tam, kjer je dovoljeno 110 ali 130? Drugače moraš povedati, voznik ni imel pojma, kakšna je prilagojena hitrost v tisti situaciji in vremenskih razmerah ter gostoti prometa.
Neprilagojena hitrost je redko preko omejitev, vendar prehitra, da bi voznik varno ustavil ali drugače preprečil nesrečo.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Poglej kdo se je je javil. A je minilo ze dovolj casa od kar si prodajal zadnjo neresnico? Kje tocno sem napisal da ustavljanje brez razloga ni prekrsek? Pozabljas, da si ti tisti, ki kozle strela, ko je govora o prekrskih.

Kar si spet spregleda po svoji navadi, kaj je bil point mojega posta: to da je voznik spredaj naredil prekrsek, ne spremeni dejstva da je za nalet od zadaj kriv nepozoren voznik s premajhno varnostno razdaljo. Zaradi mene lahko voznik spredaj ustavi zato, ker ima namen it regrat nabirat, pa zato ne bom rabil zavirat v sili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

nejc_nejc ::

Desni pas je hitrejsi, ker sleperisti vozijo dinamicno z gasom brez bremzanja, torej se ne zaletavajo v rit ter s tem povzrocajo fantomskih zastojev. Jasno kot pasulj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()
««
225 / 291
»»