» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
224 / 293
»»

m0LN4r ::

Lepo vas prosim, da ti gre nekdo sleper z 100-110 prehitevat je zadnje cajte nonstop problem, predvsem od Celja proti LJ, da te pa nekdo pri 130-140 zaloti od zadaj z 150+ pa se zgodi zelo redko kdaj. Ta prvo se dogaja, ta drugo pa zgodi.

Pol pa da se omnim, da so tisti z 100-110 najvecji francozi, ki se delajo, kot da niso videli. Po izkusnjah pa tisti z 130 in 150+ imajo bistveno vecjo dinamiko prilagajanja in tudi bistveno bolj spremljajo promet.

Meni se redno dogaja, ko grem na PP se mi direkt pred nos ca. na 100m vrine pacient z 110-120, zmigavc pa da tut sele takrat, ko ze zavija z volanom in niti sekundo prej.
Moram rect, da s hitrejsimi vozniki tega problema ni. Dinamika in pretocnost funkcionira. Tam od 140 naprej se tile problemi koncajo, pocasnejsi od 180 se umikajo takoj in tudi bolj spremljajo ogledala.

Tisti z 100-120 pa, kot da so na pocitnicah na AC in imajo pomanjsevalno steklo v ogledalih ali pa "ups" nisem videl. Vcasih oz. dokaj pogosto imam obcutek, da to delajo zanalasc, kar po mojem v veliko primerih drzi, ce tu berem _papeske_ izjave slotek policajev.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

wajdujc ::

Vsem odraslim osebam, ki so prepričane da vsak ki vozi počasneje od njih je pacient, in vsak ki vozi hitreje od njih je pacient, svetujem, da si zgradijo lastno avtocesto, kjer namesto omejitve hitrosti imajo predpisano hitrost. Dokazano izboljša pretočnost.

ginekk ::

wajdujc je izjavil:

Vsem odraslim osebam, ki so prepričane da vsak ki vozi počasneje od njih je pacient, in vsak ki vozi hitreje od njih je pacient, svetujem, da si zgradijo lastno avtocesto, kjer namesto omejitve hitrosti imajo predpisano hitrost. Dokazano izboljša pretočnost.


Ko rečeš "odrasli" potem izločiš te problematične avtomatsko in je tvoja ciljna množica prazna. Razen če misliš zgolj starost človeka.

Počasneje nima veze, ima pa veze neprilagojena vožnja glede na ostali promet, točno kar je izpostavil Molnar.

Jebivetrsko prehitevanje - s hitrostjo 110km/h - torej z neupoštevanjem ostalega prometa za sabo in pa jebivetrsko vključevanje na avtocesto, sta kar lepo neodrasla primera

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Tidule ::

GupeM je izjavil:

DostMam je izjavil:

Ne, niste pacienti, ker hočete voziti hitreje kot 120 km/h. Lahko mirno vozite po predpisih in vas zato nihče ne bo mučil v zaporu.
Ponavadi tudi nismo največji pacienti pri 110-120 km/h. Ne mislimo, da smo policaji in ne mislimo, da mo najjači na cesti. Blago se nam jebe za tiste, ki mislijo drugače in vozimo svojo vožnjo v prepričanju, da je spoštovanje predpisov pomemben prispevek varnosti.

Ok, večinoma se strinjam s tem, kar pišeš. Ampak tukaj si pa brcnil v temo. Če greš prehitevat s 110-120 km/h in te jaz s 130 km/h dohitim in moram zmanjšat, potem si pacient. S tem me namreč oviraš, kar pomeni, da ne spoštuješ predpisov, ki pravijo, da lahko začneš s prehitevanjem le, če s tem nikogar ne oviraš.


Tole si pa malo za lase privlekel. Če prehitevam in me med tem dohiti hitrejše vozilo nisem v nikakršnem prekršku, če svoj manever zaključim kot načrtovano. To da ti hočeš peljat 130 (ali pa 170) je pač tvoja želja. Če ni uresničljiva zato vozilo pred tabo niti pod razno nikogar ne ovira kaj šele, da bi bilo v prekršku.

Sem ti iznačil pomembno besedo, ki si jo spregledal.

solatko ::

DostMam - Vožnja pod omejitvijo v normalnih razmerah, je po zakonu oviranje prometnega toka, če sta za teboj dve vozili, ki bi radi šli hitreje, če že hočete vozit po predpisih!
Delo krepa človeka

Tidule ::

Spet si prikladno spustil še tist del, da poleg naštetega mora bit situacija takšna, da te ni mogoče varno prehitet. In to, da te med prehitevanjem na avtocesti dohiti vozilo, ki bi rado peljalo hitreje, niti pod razno ne izpolni vseh kumulativnih pogojev za prekršek.

Zanimivo, pa da vstrajno ignoriraš dejstvo, da za prehitro vožnjo ni nobenih dodatnih pogojev.

SOTOMAYOR ::

solatko je izjavil:

DostMam - Vožnja pod omejitvijo v normalnih razmerah, je po zakonu oviranje prometnega toka, če sta za teboj dve vozili, ki bi radi šli hitreje, če že hočete vozit po predpisih!

Kako pa veš da bi šli hitreje, če vozijo enako hitro kot ti?

MetalLord ::

Na AC je večkrat res težko oceniti koliko bi kdo šel, če ne bi bilo kolone. Zato če si uvideven, se pač umakneš takoj kot je možno in potem vidiš kako hitro želi voziti tisti za tabo. 140 je sigurno ravno na meji kjer ne moreš vedeti in sigurno še ni hitrost s katero bi lahko prehiteval tudi po 10km.

predi ::

LeQuack je izjavil:

Noben od teh problemov ni rešljiv brez samovozečih avtov.
+1

Traffic snakes.

SOTOMAYOR ::

LeQuack je izjavil:

Noben od teh problemov ni rešljiv brez samovozečih avtov.

Ma niti ne, samovozeči avtomobili bodo samovozili, ko normalni avtomobili bi bili parkirani pa bo še več prometa kot kadarkoli prej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SOTOMAYOR ()

GupeM ::

Tidule je izjavil:

Tole si pa malo za lase privlekel. Če prehitevam in me med tem dohiti hitrejše vozilo nisem v nikakršnem prekršku, če svoj manever zaključim kot načrtovano. To da ti hočeš peljat 130 (ali pa 170) je pač tvoja želja. Če ni uresničljiva zato vozilo pred tabo niti pod razno nikogar ne ovira kaj šele, da bi bilo v prekršku.

Sem ti iznačil pomembno besedo, ki si jo spregledal.

Ok, glede prekrška mogoče res. Nenazadnje tudi ni prekršek, če pred semaforjem čakaš na zeleno, ko se le ta prižge, pa še ene 3 sekunde rabiš, da spelješ. Pacient si pa vseeno.

In če smo povsem natančni, v zakonu tudi piše tudi:
Prehiteti mora brez oklevanja

in pa:
Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

Torej lahko prehitiš en kamion. Ko greš prehitevat drugega, si že v prekršku. In če mečkač prehiti en kamion, me niti ne moti. Tako pa vozijo po par kilometrov na levem pasu s 110 km/h.

In preden se zapičiš v zgoraj omenjen semafor in 3 sekunde: Ja, tudi glede tega je zakon jasen:
zelena luč – prost prehod in obveznost za voznika, da brez odlašanja odpelje oziroma nadaljuje vožnjo;

Žal v praksi tega nihče ne kontrolira.

m0LN4r ::

Tidule je izjavil:

Spet si prikladno spustil še tist del, da poleg naštetega mora bit situacija takšna, da te ni mogoče varno prehitet. In to, da te med prehitevanjem na avtocesti dohiti vozilo, ki bi rado peljalo hitreje, niti pod razno ne izpolni vseh kumulativnih pogojev za prekršek.

Zanimivo, pa da vstrajno ignoriraš dejstvo, da za prehitro vožnjo ni nobenih dodatnih pogojev.

Zdaj pa prakticno, ne teoreticno, kako dolgo pa za boga prehitevas en kamion, da te nekdo z 20km/h razlike dohiti, a hkrati pa pravis, da ga v ogledalu nisi videl.

Ali je bolj v stilu, nisem hotu videt, sem se vrinu, kljuv temu, da sem videl avto, ki se priblizuje hitreje in prehiteva.

PS: Sprasujem zato, ker jaz pogledam v ogledalo in ce vidim na prehitevalnem hitrejsi avto, ga vidim zelo dalec nazaj tudi tiste z konkretno vec km/h, potem vem, da se ne bom ignorantsko francoza naredil in sel z 50km/h pred njega ali pa pustil da me dohiti. Mimo kamiona si v parih sekundah, ce vse prav delas in ce si v ogledalo pogledal, te noben ne dohiti, razen, de bos zdaj privlekel extremne primere z 200km/h in vec. Pa se tiste pravcajt vidis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Tidule ::

Vzemi v roke list in svinčnik pa izračunaj kakšne so razdalje če se vozila gibljejo z 20 km/h razlike. Ni moj problem če super šoferjem fizika dela take težave. Razumem pa da kalibri tvojega kova pričakujete da se bo prehitevlani pas spraznil vsaj do kopra, ko na brezovici zapeljet ena avtocesto. Samo to je samo in le tvoj problem.

PS. da ne znaš vozit ne vemo, je pa zabavno kako se trudiš drugim podtikat besede v usta. Mi pa za razliko od tebe na kraj pameti ne pade vozit 50km/h po avtocesti brez razloga, kot ti navajaš primer za sebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

m0LN4r ::

Torej, ce te nekdo dohiti med prehitevanjem kamiona, je to zaradi tega, ker nisi gledal v ogledalo.
da se bo prehitevlani pas spraznil vsaj do kopra,
Zakaj ze? Jaz se ne vrivam in se redno umikam hitrejsi za sabo. Ze par let od tega, da sem imel koga v riti na AC na prehitevalnem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Torej, ce te nekdo dohiti med prehitevanjem kamiona, je to zaradi tega, ker nisi gledal v ogledalo.

Ali zaradi ignorance.

m0LN4r ::

Mislim ja, ce se nekomu to redno dogaja, da ga "dohitevajo" na prehitevalnem, bo ze nek razlog za to. Bo treba vec gledat v ogledalo in boljse oceniti trajanje svojega manevra. Ali pa pri prehitevanju uporabiti za par sekund desni pedal.

Bom se enkrat ponovil, da nizja kot je hitrost voznika na AC, vecja je verjetnost, da se ne bo umaknil hitrejsemu, da se mu bo vrinil po princupu, saj mi nic ne more ali pa sel prehitevati vec avtov zapored, pa bi se lahko komot umaknili vmes trije.
Mislim, ker ce ga lahko prehitis po desni, je prostora in casa dovolj, da bi se on lahko umaknil.
Jaz rad obracam volan in prestavljam pasove, tak da tudule ne zmisljuj si neki.

Najbolj trdi in nefleksibilni ste vi, ker ce ves da bos pol minute prehiteval kamion, pol tudi ves, da ce vidis vozilo v ogledalu, te bo skoraj zagotovo prehitelo ali pa je ze zacelo prehitevati pred tabo, samo ti pac "prirocno" nisi videl.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Tidule ::

m0LN4r je izjavil:

Torej, ce te nekdo dohiti med prehitevanjem kamiona, je to zaradi tega, ker nisi gledal v ogledalo.
da se bo prehitevlani pas spraznil vsaj do kopra,
Zakaj ze? Jaz se ne vrivam in se redno umikam hitrejsi za sabo. Ze par let od tega, da sem imel koga v riti na AC na prehitevalnem.


Po tvoji in grupejevi definiciji si pacient. Ker že samo dejstvo, da se moraš umikat nakazuje na to, da nisi počakal hitrejšega ampak si se lotil prehitevat, čeprav si v ogledalu opazil da te bo dohitelo hitreješe vozilo.
ccc... pa taki teoretiki.

Jaz rad obracam volan in prestavljam pasove, tak da tudule ne zmisljuj si neki.

Najbolj trdi in nefleksibilni ste vi, ker ce ves da bos pol minute prehiteval kamion, pol tudi ves, da ce vidis vozilo v ogledalu, te bo skoraj zagotovo prehitelo ali pa je ze zacelo prehitevati pred tabo, samo ti pac "prirocno" nisi videl.


ravnokar si si nekaj izmislil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Lonsarg ::

To da ce vozis 135-140 da ni problemov ne drzi niti slucajno. Konstantno se mi za rit pripopajo ko vozim 135-140 kljub temu da bi moral konkretno bremzat da bi se desno umaknil.

Norci ki mislijo da je njihova pravici iti 150-160 nad vsemi in sem jaz dolzan zabremzat na 110 in iti desno da jih spustim.

Tropasovnica in konkretne kazni ce gres nad 145 bi ta problem resile. Levi pas bi bil striktno 135-145, taki ki so pod 135 pa bi bili vedno na desnih dveh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

SOTOMAYOR ::

Pa kake tropasovnice. Omejitev 100 pa laganini do morja. OMV Mol in Petrol pa šmrk šmrk

Večja prepustnost, manj nesreč in bolj prijetna vožnja pa kot bonbončki
shorturl.at/jtTU5

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SOTOMAYOR ()

ginekk ::

SOTOMAYOR je izjavil:

Pa kake tropasovnice. Omejitev 100 pa laganini do morja. OMV Mol in Petrol pa šmrk šmrk

Večja prepustnost, manj nesreč in bolj prijetna vožnja pa kot bonbončki


Lahko ostaneš doma, hitrost bo 0km/h in potemtakem neskončna prepustnost.

Da pa je 100km/h prijetna vožnja po avtocesti - v normalnih razmerah, pa se verjetno strinja manjšina.

mirator ::

Res, da je postalo topleje, vendar zaopet ne toliko, da bi to bil vzrok nebuloz o katerih se prerekate. Predlagam, da si preberete moj post z dne 2. maj 2022, 21:33:00.
V cestnem prometu veljajo zakonodajni predpisi, ki se jih je treba držati. V nasprotnem primeru si pač kršitelj. In kršitelj si tudi, če nekoga posiljuješ s hitrejšo vožnjo, čeprav pelje skladno s predpisi.
Talent ni tisti, ki na AC prehiteva tovornjak z razliko 10 ali 20 km/h, četudi to pomeni samo 100km/h in ga pač nekdo, ki pelje bistveno hitreje dohiti (mimo grede, tudi ta, ki je vozil po prehitevalnem pasu tako, da je dohitel tega, ki sicer z nekoliko nižjo hitrostjo prehiteva npr. tovornjaka, je v prekršku). Talent postane takrat, ko se ne umakne, ćeprav ima možnost varne vrnitve na vozni pas. Talent je tudi tisti, ki ves čas vozi za nekim počasnim vozilom, ko pa ga dohitiš in začneš prehitevati pa on skoči pred tebe in prehiteva z neko minimalno razliko hitrosti.

m0LN4r ::

da se moraš umikat nakazuje na to,
Umikat se moras! Ne razlagaj si po svoje. Saj sem ti lepo povedal, da mene nihce ne dohiti od zadaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SOTOMAYOR ::

m0LN4r je izjavil:

da se moraš umikat nakazuje na to,
Umikat se moras! Ne razlagaj si po svoje. Saj sem ti lepo povedal, da mene nihce ne dohiti od zadaj.

Razen v spalnici
shorturl.at/jtTU5

m0LN4r ::

Lonsarg je izjavil:

To da ce vozis 135-140 da ni problemov ne drzi niti slucajno. Konstantno se mi za rit pripopajo ko vozim 135-140 kljub temu da bi moral konkretno bremzat da bi se desno umaknil.

Norci ki mislijo da je njihova pravici iti 150-160 nad vsemi in sem jaz dolzan zabremzat na 110 in iti desno da jih spustim.

Tropasovnica in konkretne kazni ce gres nad 145 bi ta problem resile. Levi pas bi bil striktno 135-145, taki ki so pod 135 pa bi bili vedno na desnih dveh.

Ce bi imeli tropasovnice, nebi rabil omejitev. Sistem deluje preverjeno ze par let.

ginekk je izjavil:

SOTOMAYOR je izjavil:

Pa kake tropasovnice. Omejitev 100 pa laganini do morja. OMV Mol in Petrol pa šmrk šmrk

Večja prepustnost, manj nesreč in bolj prijetna vožnja pa kot bonbončki


Lahko ostaneš doma, hitrost bo 0km/h in potemtakem neskončna prepustnost.

Da pa je 100km/h prijetna vožnja po avtocesti - v normalnih razmerah, pa se verjetno strinja manjšina.

100kmh je lagana voznja po lepi regionalki, kaksna avtocesta neki.

ko pa ga dohitiš in začneš prehitevati pa on skoči pred tebe in prehiteva z neko minimalno razliko hitrosti.
Jaz pisem izkljucno o teh primerih oz. pizdah.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

MetalLord ::

Danes se je eden obiral pri vključevanju na AC. Ko je skoraj na koncu pospeševalnega le nabral 80, sem ga samo prehitel po desni da sem dobil tistih normalnih 120. Mene zanima kolk dejansko prišparaš na cel tank, da se sploh splača tako vključevat, pomoje ne več kot 10 centov. Enako bi lahko rekel za pospeševanja na glavno cesto, za tistih 5 vključevanj na dan pa res nima veze ali pospešiš normalno do 4000rpm ali pa spelješ kot polž. Sicer zastopim da so ljudje različni in da so nekateri pač bolj ležerni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

m0LN4r ::

Mogoce je pa ljudi strah glasnosti obratov. Po mojem pa pride na prikljucevalnega v zadnji prestavi in potem avto pac ne potegne, nizje pa seveda nebi prestavil, ker to je ze too much za delat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

DostMam ::

solatko je izjavil:

DostMam - Vožnja pod omejitvijo v normalnih razmerah, je po zakonu oviranje prometnega toka, če sta za teboj dve vozili, ki bi radi šli hitreje, če že hočete vozit po predpisih!

Solatko, prosim člen zakona, kjer piše, da moram po avtocesti voziti točno 130 km/h. Vožnja pod omejitvijo je po zakonu zapovedana, saj zakon zapoveduje, da moramo voziti s prilagojeno hitrostjo.

Tudi tega prometnega toka ste se prejeli kot mamine ziske vsi zagovorniki "130+", čeprav sami ne znate pojasniti katerem prometnem toku od štirih, ki jih srečamo na avtocesti, se moramo prilagoditi?

Druga zgodba je tisti "+" pri 130. V njem prikrijete svojo potrebo po dirkanju, nato pa zahtevate da drugi brezpogojno spoštujejo vašo namišljeno prednost. Ne! Smete voziti po omejitvah in nič več. Veliki fantje, ki smejo tudi hitreje od omejitve imajo modre lučke.

Sklenil bom: dokler po avtocesti prehitevam s 130- se bom hitrejšim umaknil s prehitevalnega pasu šele takrat in takoj ko bom ocenil, da je to varno.

DostMam ::

m0LN4r je izjavil:

Mogoce je pa ljudi strah glasnosti obratov. Po mojem pa pride na prikljucevalnega v zadnji prestavi in potem avto pac ne potegne, nizje pa seveda nebi prestavil, ker to je ze too much za delat.

Že drugega maja smo obdelali gospo, ki se je enako priključevala. Takrat ste jo hoteli križati, sedaj že kažete nekoliko razumevanja in sočutja, OK, napredujemo počasi.

m0LN4r ::

Se vedno bi jo krizali, ti si tudi prevec po svoje razlagas?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mirator ::

m0LN4r je izjavil:


ko pa ga dohitiš in začneš prehitevati pa on skoči pred tebe in prehiteva z neko minimalno razliko hitrosti.
Jaz pisem izkljucno o teh primerih oz. pizdah.

Pa ni videti.
Vidiš tisti dedek pri 79-ih in gospa s 55 km/h (ta sicer ni iz tvojega asortimana, si ga pa komentiral), pa o metodah upočasnevanja prometa itd. ne spadajo v to kategorijo.

m0LN4r ::

Ja pa ti mesas vse debate povprek?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

MetalLord ::

DostMam je izjavil:

Veliki fantje, ki smejo tudi hitreje od omejitve imajo modre lučke.

Ravno včeraj ko sem na AC prehiteval policaja, ki je šel 130, sem se spraševal koliko bi lahko še šel brez da bi prižgal modre luči in šel za mano. Jaz sem šel po števcu 145, se pravi 140. No za 200 je skoraj sigurno da te ne bo noben gledal, vprašanje je bolj za 160. Če si za policajem, se da iti 160, to sem že probal, seveda ne takoj za njim, ampak 100-200m, raje kakšen avto vmes, pač da nisi toliko opazen.
Drugo vprašanje je pa kakšno kazen ti sploh lahko da navaden policaj, glede na to da v avtu nima merilnega sistema?
Regionalke da je bil nasproti (da bi prišel od zadaj je navaden itak prepočasen, samo provida) sem šel pa največ enih 120. Ampak to tudi če bi šel 160, bi te težko začel loviti, kvečjem bi poklical da 10km naprej postavijo zasedo.
Ima kdo boljše izkušnje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

Tidule ::

Drugo vprašanje je pa kakšno kazen ti sploh lahko da navaden policaj, glede na to da v avtu nima merilnega sistema?

za prehitro vožnjo ne more, ker nima cetificiranega merilnega sistema. Drugo pa je če je vozilo opremljeno s sistemom provida.

Si pa mirno lahko vzame čas in počaka, da recimo menjaš pas brez smernika, če bi mu stopil na živec. Pa seveda v miru prešteje vse žarnice, opravi alkotest itd... tako, da kaj dosti s takim petelinjenjem ne boš dosegel.

mirator ::

m0LN4r je izjavil:

Ja pa ti mesas vse debate povprek?

Mogoče sem res malo zamešal, glede na tvoje poste. Ampak dedek je tvoj, za ono gospo se ti pa opravičujem.

scipascapa ::

Pri nas ni problem nič drugega, kot premalo kontrol, kamer in kaznovanja.

SOTOMAYOR ::

A še kdo dela kot metallord, in je vedno na preži ko krši prometne predpise? A vas ne naveliča, da morate vedno tako paziti na fante v modrem, da se lahko normalno premikate po svetu? Ni manj stresno stopit na bus ali vlak?
shorturl.at/jtTU5

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SOTOMAYOR ()

m0LN4r ::

Meni je bolj fascinantno, da se nikoli nisem srecal radarja izvez naselja.
Sem jih pa videl dostkrat sparkirane ob gozdu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DostMam ::

Prijavite na anonimno številko.

maticb492 ::

m0LN4r je izjavil:

Meni je bolj fascinantno, da se nikoli nisem srecal radarja izvez naselja.
Sem jih pa videl dostkrat sparkirane ob gozdu.


Hmm, zdej ko pomislim maš prav, jaz tudi še nisem videl radarja izven naselja oz. omejtive 50 km/h (razen na AC seveda, pa še tam mislim da ponavadi nimajo radarjev)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

solatko ::

SOTOMAYOR - Ker imajo praviloma prekratko varnostno razdaljo.

DostMam - Piše, da se moraš umaknit, če pelješ pod prometnim tokom, kdo je omenjal 130, morda bi želel prometni tok (3-je avti +) peljati 200.
Torej, tudi če pelješ 130 se moraš umikat tistim, ki bi radi šli hitreje, ker nikjer v zakonu ne piše, da je dovoljena konstantna vožnja na prehitevalnem pasu s 130 km/h. Govori zakon samo o hitrejših za teboj, same hitrosti pa niso omenjene.

m0LN4r - Poglejte si zakon, kje imajo redarji pristojnosti in kjer policisti. V mestu tudi ne vidiš kaj dosti policajev.
Delo krepa človeka

Utk ::

Torej, tudi če pelješ 130 se moraš umikat tistim, ki bi radi šli hitreje,

Ne, tega nikjer v zakonu ne piše. Na avtocesti na prehitevalnem pasu SE NE UMIKA HITREJŠIM.
Piše pa, da prehitiš tako, da ne oviraš hitrejših in da se potem vrneš na desni pas. To, še enkrat, NE POMENI UMIKANJE HITREJŠIM, ampak umikanje tudi praznemu zraku za tabo. Ko greš lahko desno, greš. Ne glede ali je zadaj hitrejši, počasnejši ali prazen zrak. Res ne razumem kako je to nekaterim težko razumet.

Tidule ::

solatko je izjavil:


DostMam - Piše, da se moraš umaknit, če pelješ pod prometnim tokom, kdo je omenjal 130, morda bi želel prometni tok (3-je avti +) peljati 200.
Torej, tudi če pelješ 130 se moraš umikat tistim, ki bi radi šli hitreje, ker nikjer v zakonu ne piše, da je dovoljena konstantna vožnja na prehitevalnem pasu s 130 km/h. Govori zakon samo o hitrejših za teboj, same hitrosti pa niso omenjene.

Ponovno se motiš. Eksplicitno piše: Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

Iz prehitevalnega pasu pa se seveda moraš umaknit vedno kadar ne prehitevaš, ker zakon eksplicitno določa da je treba vozit po skrajno desnem voznem pasu, kar prehitvalni pas vsekakor ni.

ampak nič novega, samo še dodaten dokaz kako slabo poznaš prometne predpise in zakaj je skrajni čas da nehaš vozit in prodajat zgrešene nasvete.

nejc_nejc ::

Vso tole prepucavanje je brezveze, umik na PP pa levo pa desno...
Evo napamet:
Rešitev je v kontroli varnostne razdalje. Iz realizacije tega je vse ostalo BZ.
Praktično se v večini primerov, z normalno varnostno razdaljo, ki je manjša od predpisane, z lahkoto voziš po AC brez da bremzaš.

Tidule ::

še en super šofer, ki si domišlja, da lahko fiziko izigrava.

nejc_nejc ::

probaj :)
moraš pa ene par avtov naprej gledat

Tidule ::

ne hvala, nimam nikakršne bolestne potrebe po tem, da bi po nepotrebnem ogrožal kogarkoli v prometu. Ravno tako ne vem zakaj bi aktivno oviral promet in povzročal nepotrebne anomalije in zastoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

m0LN4r ::

Kdor zavira, pospešuje, to ni glih ecogreen friendly voznja.
Mislim pa to ti ze avto z ACC na eco in najvecji razdalji avtomatsko sam dela, da se kotali do pocasnejsega dokler se lahko.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

nejc_nejc ::

Tidule

Evo
42 km
Skoz na PP
povprecna 126, min 101, max 157
Prvic zaviral na Kozarjah..

Ne vem zakaj bi se zaganjal v avto pred mano ter bremzal in res povzrocal domine nazaj....

In glej cudo, pred mano in za menoj salonke, ki so vozilE enako. Vmes so se normalno vkljucevali in izkljucevali iz PP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

Tidule ::

Prvic zaviral na Kozarjah..

Ali lažeš sedaj, ali pa si lagal prej, ko si trdil, da ne vzdržuješ zakonsko predpisane varnostne razdalje.

maticb492 ::

Če vzdržuješ normalno varnostno, potem se ti noben ne umakne, ker mislijo da hočeš vozit 110 km/h kot oni. Moraš se na rit prilepit, da si sanjaški kemperji zrajtajo, da hočeš it hitreje.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
««
224 / 293
»»