» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
226 / 293
»»

SOTOMAYOR ::

nejc_nejc je izjavil:

Desni pas je hitrejsi, ker sleperisti vozijo dinamicno z gasom brez bremzanja, torej se ne zaletavajo v rit ter s tem povzrocajo fantomskih zastojev. Jasno kot pasulj.

Wait, a to pomeni torej dinamična vožnja, ki jo toliko opevate? Šleperfarerji in njihove 40 tonske krave se bolje prilagajajo prometnemu toku kot bmwji na prehitevalnem?
shorturl.at/jtTU5

DostMam ::

solatko je izjavil:

maticb492 - Varnostna razdalja je zaželjena vedno.

Tidule - Biti prijazen na cesti, tako, da z ustavljanjem spustiš drugo vozilo, je prekršek, ker ne smeš ustavljati na cesti brez razloga, vljudnost pa ni razlog za to - dobil že pred leti opozorilo policista na Šmartinski, pri Orto baru, ko sem spustil tiste ki so zavijali levo.

MetalLord - Kakšen dirkač, ker je vozil 100 tam, kjer je dovoljeno 110 ali 130? Drugače moraš povedati, voznik ni imel pojma, kakšna je prilagojena hitrost v tisti situaciji in vremenskih razmerah ter gostoti prometa.
Neprilagojena hitrost je redko preko omejitev, vendar prehitra, da bi voznik varno ustavil ali drugače preprečil nesrečo.

Solatko, saj razumem, da niste hoteli napisati, kako moramo v prometu biti nevljudni, vendar se tako bere. Drugače je vljudnost temelj prometne zakonodaje. Policaj je v vašem primeru bil talent, ker mu pogled ni segal dlje od podvoza pod železnico.
MetalLorda niste pazljivo brali. Po njegovo bi dirkač moral v konici prometa voziti "lepo 140".

MetalLord ::

To ni bila nikakršna konica, če sem šel jaz 14:30, je morala biti nesreča pred 14h, pred 14h in 14:30-14:45 še desni pas večkrat teče pri 140. Vremenske razmere pa tudi ne vem da bi bile slabe, šele ob 16h je začel malo padati dež pred Radovljico, še vedno za 140.
EDIT: Vidim da piše, 12h in 12:30.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

nyler2 ::

maticb492 je izjavil:

Če vzdržuješ normalno varnostno, potem se ti noben ne umakne, ker mislijo da hočeš vozit 110 km/h kot oni. Moraš se na rit prilepit, da si sanjaški kemperji zrajtajo, da hočeš it hitreje.


To bi reku da te značka na avtu tepe, ne pa da te ne opazi :))

m0LN4r ::

SOTOMAYOR je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Desni pas je hitrejsi, ker sleperisti vozijo dinamicno z gasom brez bremzanja, torej se ne zaletavajo v rit ter s tem povzrocajo fantomskih zastojev. Jasno kot pasulj.

Wait, a to pomeni torej dinamična vožnja, ki jo toliko opevate? Šleperfarerji in njihove 40 tonske krave se bolje prilagajajo prometnemu toku kot bmwji na prehitevalnem?

Ti delas zelo napacne zakljucke. BMW moras zamenjati z EVji in Toyotami.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

MetalLord ::

Danes prehitevam daljšo kolono s temi DostMam-inimi 130, sem ga imel tako blizu, da sem v ogledalu videl normalno šele tistega za njim. Mislim da v takih primerih pa ni nič sporno če potegneš na 140-160.
Jaz zaenkrat vozim še bolj čudno samo zato ker testiram razmerje poraba/čas pri različnih hitrostih. Potem bom kot vse kaže vozil 120. 130 da še malenkost boljše razmerje, pol litra več za minuto prihranka, pri 140 pa potem že poskoči poraba, že zaradi same višje hitrosti pol litra, potem pa še zaradi prehitevanj dodatnih par deci. 130, vsaj tistih zacementiranih, pa ni ne tič ne miš, vedno si nekomu v napoto. 120 je najbolj ugodno za porabo, ker si lahko 90% časa na voznem pasu. Še vedno je pa dovolj visoka hitrost, da lahko obvažaš vključujoče.
No pa zjutraj se je lepo videlo kako izgleda teh zacementiranih 130, ker kot je večkrat opaziti, tako kot vozim jaz, so vozili povsem enako tudi ostali. Vedno vsi preveč nagneteni skupaj potem ko se se vrnili na vozni pas, vedno se je nekdo odločil da pa gre drugi 5 km/h prepočasi in so se prehitevali med sabo. Tako da vsi po vrsti pač ne morejo voziti 130, se mora kdo odločiti da bo šel počasneje ali pa hitreje. Se mi zdi da je bolj pomembna varnostna razdalja, jaz če je ne morem imeti, ostajam naprej na prehitevalnem pasu, pa naj se žali kdor se hoče.

No ko sem že pri vključevanju, danes če ne bi pogledal bočno, pa če bi bil kdo drug, ki se vključuje prehitro in ne na koncu pasu, pa če ga ne bi že prej opazil v ogledalu in sploh vedel da je tam, bi ga lepo zadel, ker je bil dejansko tik ob boku, mogoče kak meter za mano, ravno v mrtvem kotu za ogledalo. Ravno zato se sam izogibam voziti po voznem pasu mimo priključkov, je velika verjetnost da slej kot prej najdeš nekoga, ki pa zavija na pamet. Jaz moram priznati, da res ne upam zaviti preden ne pogledam še bočno. Če veliko menjavaš pasove je sicer kar veliko dela, vedno pogled v obe ogledali, pravočasno smernik in bočni pogled, ampak je vredno vsega truda. Še moj fotr mi večkrat pravi zgodbico, ko je pri vključevanju komplet spregledal tovornjaka ob njem in se je zbudil šele ko mu je ta potrobil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

maticb492 ::

nyler2 je izjavil:

maticb492 je izjavil:

Če vzdržuješ normalno varnostno, potem se ti noben ne umakne, ker mislijo da hočeš vozit 110 km/h kot oni. Moraš se na rit prilepit, da si sanjaški kemperji zrajtajo, da hočeš it hitreje.


To bi reku da te značka na avtu tepe, ne pa da te ne opazi :))


Ali pa preveč tih auspuh :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

MetalLord ::

Eto, danes pri 130 spet precej dolgo na prehitevalnem. Druga opcija bi bila da zmanjšam na 120 in se premaknem desno, ker pri 130 si vedno na prekratki varnostni, da bi se lahko premaknil desno, ker očitno jih veliko vozi točno 130. Potem pa vseeno če celo pot voziš 120, 130 pri nas res ne gre. Je pa dobro si postavit omejitev hitrosti, ker ko enkrat začneš prehitevat, lahko voziš celo pot 140-160.

mirator ::

m0LN4r ::

Super, samo dobit jih je treba.

Ne razumem pa:
zabeležila 2.387 kršitev in odvzela 503 vozniška dovoljenja. 2.331 kršitev se je nanašalo na uporabo mobilnih telefonov med vožnjo, 114 pa na druge oblike odvračanja pozornosti.

1. Kaj so te druge oblike?
2. 2331+114=2445
Zakaj ostalim 1800 telefonistom niso odvzeli vozniske? Kaj je razlika?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Pithlit ::

MetalLord je izjavil:

Eto, danes pri 130 spet precej dolgo na prehitevalnem. Druga opcija bi bila da zmanjšam na 120 in se premaknem desno, ker pri 130 si vedno na prekratki varnostni, da bi se lahko premaknil desno, ker očitno jih veliko vozi točno 130. Potem pa vseeno če celo pot voziš 120, 130 pri nas res ne gre. Je pa dobro si postavit omejitev hitrosti, ker ko enkrat začneš prehitevat, lahko voziš celo pot 140-160.

Če jih veliko vozi točno 130, potem očitno gre.

Sicer pa nikjer ne piše da moraš vozit 130. Lahko voziš 120. Lahko voziš 100. Lahko voziš 51. Kar ne smeš (v kontekstu hitrosti) je vozit nad 130, ali pod 50. Če se huduješ nad čimerkoli (v kontekstu hitrosti) med 50 pa 130... si pač nervozen. Stvari so precej enostavne ko enkrat zapopadeš koncept omejitev hitrosti.
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

Omejitve so smiselne pri izvozih in ostrih ovinkih, drugace pa brezveze.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GupeM ::

Pithlit je izjavil:

Kar ne smeš (v kontekstu hitrosti) je vozit nad 130, ali pod 50.

Zakaj pa pod 50 ne bi smel vozit? Kje to piše? Ko se naredi gužva in se cijazimo 15, ti še vedno greš 50+?

Na AC minimalna hitrost ni določena. Določena je samo hitrost (mislim da 60 km/h, mogoče 50), ki jo vozilo mora dosegati, da ima sploh lahko ima pravico do uporabe AC. Nikjer pa ne piše, da je treba vozit več kot 50. V gosti megli oz slabi vidljivosti, snegu in tako naprej, je hitrost celo omejena na 50 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Pithlit ::

GupeM je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Kar ne smeš (v kontekstu hitrosti) je vozit nad 130, ali pod 50.

Zakaj pa pod 50 ne bi smel vozit? Kje to piše? Ko se naredi gužva in se cijazimo 15, ti še vedno greš 50+?

Na AC minimalna hitrost ni določena. Določena je samo hitrost (mislim da 60 km/h, mogoče 50), ki jo vozilo mora dosegati, da ima sploh lahko ima pravico do uporabe AC. Nikjer pa ne piše, da je treba vozit več kot 50. V gosti megli oz slabi vidljivosti, snegu in tako naprej, je hitrost celo omejena na 50 km/h.

50 je na AC. Posebne označbe lahko seveda hitrost omejijo kadarkoli, kjerkoli. Par dni nazaj je, recimo, na H4 vladala omejitev 40. Saj menda vemo da nobena omejitev ni zacementirana (torej sploh ni nujno da se moraš vozit nekje med 50 pa 130, tudi če te splošne omejitve obstajajo).
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

Pithlit je izjavil:

50 je na AC.

Vir?

Hint: Motiš se. Najnižja hitrost na AC ni določena. Določena je samo najnižja hitrost, ki jo vozilo mora dosegati, da sploh lahko dobi pravico do uporabe AC.

Tidule ::

m0LN4r je izjavil:

Super, samo dobit jih je treba.

Ne razumem pa:
zabeležila 2.387 kršitev in odvzela 503 vozniška dovoljenja. 2.331 kršitev se je nanašalo na uporabo mobilnih telefonov med vožnjo, 114 pa na druge oblike odvračanja pozornosti.

1. Kaj so te druge oblike?
2. 2331+114=2445
Zakaj ostalim 1800 telefonistom niso odvzeli vozniske? Kaj je razlika?


1. domišlija ljudi je neizmerna - branje časopisov, štrikanje, samozadovoljevaje...
2. lahko je prišlo do več kršitev hkrati, kar na suho si ga ne moreš drgnit...
3. zato, ker je članek napisan senzacionalistično. Moral boš pogledat specifike Belgisjke zakonodaje (poštevaj razlike med pokrajinami), če hočeš vedet točno pod kakšnimi pogoji se lahk oodvzame vozniško in koliko diskrecijske pravice ima policija pri določanju kazni

Pithlit ::

Mhm. Pejd na AC se vozit manj kot 50 pa pol sodniku razlagat to tvojo teorijo.
Life is as complicated as we make it...

Tidule ::

Pithlit je izjavil:

Mhm. Pejd na AC se vozit manj kot 50 pa pol sodniku razlagat to tvojo teorijo.


daj ne bluzi, ta idiotizem je bil že 100x predebatiran. Spodnja hitrosti ni predpisane. Danes recimo sem se vozil po avtocesti kar nekaj časa 40 km/h, včeraj celo 10 km/h, pa nisem bil v nikakšrnem prekršku

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Pithlit ::

Jaz tudi prek 200, pa me nihče ni ustavil. Ziher je dovoljeno.
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

Pithlit je izjavil:

Mhm. Pejd na AC se vozit manj kot 50 pa pol sodniku razlagat to tvojo teorijo.

Zakon prosim ali pa ne nabijaj. Če nekaj trdiš, dokaži.

Pithlit je izjavil:

Jaz tudi prek 200, pa me nihče ni ustavil. Ziher je dovoljeno.

Za to imamo dokaze. Ljudje so se vozili več kot 130 in so bili oglobljeni, ker to ni dovoljeno. Ti imaš pač srečo, da te niso dobili.

Zdaj pa prosim še dokaz, da so koga oglobili, ker se je vozil manj kot 50. Pa je takšnih več kot vas, ki vozite 200 +.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

predi ::

Nja, konkretna številka za najnižjo hitrost na avtocesti resda ni predpisana, kar pa ne pomeni, da ni regulirana na drugačen način. Konkretno za to skrbita 4. in 45. člen ZPrCP (pa morda še 70., ipd.). Verjetno se samo ne strinjate glede sintakse zapisanega.

GupeM ::

predi je izjavil:

Nja, konkretna številka za najnižjo hitrost na avtocesti resda ni predpisana, kar pa ne pomeni, da ni regulirana na drugačen način. Konkretno za to skrbita 4. in 45. člen ZPrCP (pa morda še 70., ipd.). Verjetno se samo ne strinjate glede sintakse zapisanega.

Trditev je bila, da je minimalna hitrost 50. Tega v zakonu ni. 4. in 45. člen skrbita za to, da promet poteka tekoče. Ali je to pri 130, 50 ali pri 10 km/h nima veze. Vsekakor je po AC dovoljeno voziti s hitrostjo nižjo od 50 km/h.

solatko ::

Nekaj talentov s slovenskih cest. Podpiram to, kar so storili Belgijci, tudi Italjani imajo kar konkretne kazni za kretene, ki se med vožnjo radi pogovarjajo po telefonu. V Sloveniji od 10-ih voznikov, jih najmanj 5 počne razne druge opravke med vožnjo - telefon, štimanje garmina, ogledi video posnetkov, štimanje kamere za snemanje neumnosti drugih (na žalost nihče nima kamere nastavljene tako, da bi snemalo njega,..). Predpisov pa se vsak drži tistih, ki jih sploh pozna, oziroma meni, da veljajo tudi zanj.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Delo krepa človeka

Tidule ::

Pithlit je izjavil:

Jaz tudi prek 200, pa me nihče ni ustavil. Ziher je dovoljeno.


nehaj se smešit, nisem napisal da me niso ustavili. Napisal sem da nič v moji vožnji ni bilo prepovedanega in s tem ko sem vozil 40km/h in 10 km/h na avtocesti (in to tudi po več minut) nisem kršil nobenega prometnega predpisa. Lahko pa recimo najdejš konkreten vir kje je predpisano, da po avtocesti ni dovoljeno vozit manj kot 50 km/h. Čeprav kolikot te poznamo na tem forumu, bomo deležni samo še več nakladanja brez česa konkretnega.

predi je izjavil:

Nja, konkretna številka za najnižjo hitrost na avtocesti resda ni predpisana, kar pa ne pomeni, da ni regulirana na drugačen način. Konkretno za to skrbita 4. in 45. člen ZPrCP (pa morda še 70., ipd.). Verjetno se samo ne strinjate glede sintakse zapisanega.


Absolutno, ampak nič od navedenega arbitrarno ne predpisuje najnižje dovoljene hitrosti. Samo po sebi je dovoljeno vozit vse od 1 do max omejitve. Seveda pa si lahko s prepočasno vožnjo tudi v prekršku, samo ne zato ker voziš X na omejitev XY.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

solatko ::

Tidule - Oviranje prometnega toka je vzakonjeno, če pa cela kolona, zaradi gneče pelje 10 ne uro ali celo po nekaj minut stoji na AC pa seveda to niso prekrški in ni mi jasno, zakaj to razlagaš, če to ve že vsak otrok v vrtcu, ki se vsak dan z očijem ali mamico pelje tja?
Delo krepa človeka

Tidule ::

Kaj ko bi enkrat za spremembo dejansko prebral vec kot en post preden se oglasas?

A sem kje govoril da oviranje ni vuakonjeno? Govora je o idiotizmu da je predpisana minimalna hitrost na AC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

MetalLord ::

Pithlit je izjavil:

Mhm. Pejd na AC se vozit manj kot 50 pa pol sodniku razlagat to tvojo teorijo.

13.5.2022 sem se "vozil" tudi 0 km/h, tisti 2 nesreči na gorenjski AC. Res pa da samo za par sekund. Ne bi si mislila, šlo je povsem brez problemov, nisem dobil nobenega poziva iz sodišča.
Dobro, mislila si normalne razmere, to spada pa pod oviranje prometa, ampak zdaj se mi pa res ne da prebirat zakona.
Škoda ker ni več Lakotnika, on je osebe s takimi trditvami hitro zmerjal z bedaki, kekci in ne vem kaj vsem še. Ampak izgleda da ga GupeM kar dobro nadomešča.

Znak na dnu klanca pred izvozom Tržič je zanimiv. Tablo je kar težko razbrati med samo eno vožnjo, sploh če voziš nad 130, ampak tistim itak ne pride v poštev. In sicer je cela tabla modra, za srednji pas imaš znak 50 za najmanjšo dovoljeno hitrost (no zdaj smo pa res tukaj kar je načela Pithlit, ampak je pozabila da rabiš za to znak). In kaj to pomeni, greš manj od 50, se moraš premakniti na skrajno desni pas.
Jaz sem se premikal na desnega tudi pri vožnji 100, ker pač promet bolj steče. V celem letu če vidiš 10 avtomobilov na tem pasu je že kar veliko, ponavadi prej Avstrijec kot pa naš. Pri 110 pa nima smisla, ker so tudi tisti na srednjem pasu tolk počasni, da te potem sploh ne prehitijo. Če pa že hočejo imajo pa še prehitevalni pas.
https://tinyurl.com/288sbm77

Tedva tedna ko vozim 110 sem bil sicer že 2x prehiten po desni mimo pospeševalnih pasov, sploh če sem se zaradi bojazni ko se jih preveč nabere na pospeševalnem, premaknil na povsem levega, nisem pa pospešil ali pa samo do 120. Že ok, ampak ko sem imel enkrat desni smernik vsaj 5x vklopljen in že malo začel zavijati desno, model je pa še kar pospeševal proti meni na polno na pasu desno od mene (voznem), to moraš biti pa resen bolnik. Jaz s pogledi in tem nimam problemov, ampak če bi takole vsi uletavali iz vseh smeri, pa povsem možno da bi od 100 primerov enega spregledal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

GupeM ::

MetalLord je izjavil:

In sicer je cela tabla modra, za srednji pas imaš znak 50 za najmanjšo dovoljeno hitrost (no zdaj smo pa res tukaj kar je načela Pithlit, ampak je pozabila da rabiš za to znak).

Ne le, da rabiš za to znak. Ta znak velja samo za vozni in prehitevalni pas. Medtem ko po pasu za počasna vozila še vedno lahko voziš 10 km/h. Ne velja kar za celo avtocesto.

Sicer pa če promet poteka kolikor toliko hitro, se tudi jaz pogosto peljem po skrajno desnem pasu (na vrhniškem klancu raje ne, ker se pelješ slabše kot če bi se z avtom peljal po prečnih deskah po železnici). Avstrijca na pasu za počasna vozila pa še nisem videl. Razen s počitniško prikolico ali s kamionom. Sicer se raje ukampirajo na prehitevalnega s svojimi 103 km/h, medtem ko po voznem pasu promet poteka z 99 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

MetalLord ::

GupeM je izjavil:

Zdaj pa prosim še dokaz, da so koga oglobili, ker se je vozil manj kot 50.

No da bi se šel ob 15-tih peljat 50 po AC, bo za tabo v roku 15min patrulja ter ob 19-tih boš na 24 ur.

solatko ::

MetalLord - Modra tabla označuje najmanjšo priporočeno, ne najmanjšo dovoljeno hitrost. Če ne gre drugače lahko tudi tam voziš 40 ali celo manj, seveda ne brez razloga.
Ne bo patrulje, razen, če te slučajno dohiti.
Delo krepa človeka

GupeM ::

MetalLord je izjavil:

GupeM je izjavil:

Zdaj pa prosim še dokaz, da so koga oglobili, ker se je vozil manj kot 50.

No da bi se šel ob 15-tih peljat 50 po AC, bo za tabo v roku 15min patrulja ter ob 19-tih boš na 24 ur.

Res je. Ker vsi ostali bolj ali manj stojijo v koloni. To pomeni, da bi jaz moral voziti po odstavnem pasu ali po reševalnem pasu, kar pa je seveda kaznivo.

solatko je izjavil:

MetalLord - Modra tabla označuje najmanjšo priporočeno, ne najmanjšo dovoljeno hitrost. Če ne gre drugače lahko tudi tam voziš 40 ali celo manj, seveda ne brez razloga.

Spet blizuš. Kvadratna modra tabla označuje priporočeno, okrogla modra pa najmanjšo dovoljeno. To, da je na sredi kvadratne table bela krožnica s številko 50 pomeni isto kot okrogla modra tabla. Torej najmanjšo dovoljeno.

https://pomocnik.meblosignalizacija.si/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

MetalLord ::

No recimo pri enem avtu sem imel problem z avtomatskim menjalnikom in je delala samo 2. ter omejitev hitrosti je bila 50 km/h. Po regionalki je seveda šlo, čeprav seveda imaš tudi take ki niti to ne znajo prehitet.
Vprašanje je, ali je meni s takim avtom dovoljeno iti na AC? Kaj pa če se mi menjalnik pokvari vmes? Moram na odstavnega kot da bi bil povsem nevozen?

Utk ::

Je to res treba vprašat? Če se ne moreš normalno vozit, ne greš na AC. Če se ti na AC pokvari, greš na odstavnega ali se pa odvlečeš do izhoda, črpalke, odvisno kje si.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GupeM ::

MetalLord je izjavil:

No recimo pri enem avtu sem imel problem z avtomatskim menjalnikom in je delala samo 2. ter omejitev hitrosti je bila 50 km/h. Po regionalki je seveda šlo, čeprav seveda imaš tudi take ki niti to ne znajo prehitet.
Vprašanje je, ali je meni s takim avtom dovoljeno iti na AC? Kaj pa če se mi menjalnik pokvari vmes? Moram na odstavnega kot da bi bil povsem nevozen?

S takšnim avtom sploh ne smeš v promet. Izjemoma lahko do najbližjega servisa. Sicer pa avtovleka.

MetalLord ::

Po regionalki zakaj ne bi smel? Samo člene iz zakona rabim kjer piše da s takim avtom ne smem ter zakaj ne. Na cilj (domov) sem seveda prišel povsem varno.
Ne da ima kaj veze, ampak avto je kasneje delal, to je bil enkratni primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

Tidule ::

Za začetek zato, ker z vozilom, ki ni brezhibno delujoče kršiš Zakon o motornih vozilih.

GupeM ::

MetalLord je izjavil:

Po regionalki zakaj ne bi smel? Samo člene iz zakona rabim kjer piše da s takim avtom ne smem ter zakaj ne. Na cilj (domov) sem seveda prišel povsem varno.
Ne da ima kaj veze, ampak avto je kasneje delal, to je bil enkratni primer.

Ali je bil avto tehnično izpraven? Bi s takšnim avtom šel čez tehničnega? Ne. Torej ni za na cesto.

Če je kasneje delal, je bila težava očitno odpravljena in je avto spet postal tehnično izpraven.

solatko je izjavil:

MetalLord - Modra tabla označuje najmanjšo priporočeno, ne najmanjšo dovoljeno hitrost. Če ne gre drugače lahko tudi tam voziš 40 ali celo manj, seveda ne brez razloga.
Ne bo patrulje, razen, če te slučajno dohiti.

Pa še to: Znak za priporočeno hitrost je bil ukinjen skupaj s še nekaterimi drugimi.
https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...

Strani 12 in 13.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

MetalLord ::

Fiat/Alfa marsikateri ni brezhibno delujoč. Pri Cliu sem imel pa okvarjen sinhron 3. in 4. To je tudi tehnično neizpraven avto? S takim sem se pa sploh kar nekaj mesecev vozil.
Potem pri trenutni Astri mi je kuna pregrizla cevko pred turbino (ne vem kako se reče in zakaj mora biti tako pomembna cevka iz navadne gume) in mi ni boostala turbina, to je tudi neizpraven avto?
Alfa pa tisti čas seveda ne bi šla čez tehničnega, bi pa verjetno šla enkrat v tistem dnevu, če bi probal ugasnit in še enkrat zagnat avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

Tidule ::

Ti to resno sprašuješ, ali je avto, ki v ne bi šel čez tehničnega, tehnično brezhiben?

GupeM ::

MetalLord je izjavil:

Fiat/Alfa marsikateri ni brezhibno delujoč. Pri Cliu sem imel pa okvarjen sinhron 3. in 4. To je tudi tehnično neizpraven avto? S takim sem se pa sploh kar nekaj mesecev vozil.
Potem pri trenutni Astri mi je kuna pregrizla cevko pred turbino (ne vem kako se reče in zakaj mora biti tako pomembna cevka iz navadne gume) in mi ni boostala turbina, to je tudi neizpraven avto?
Alfa pa tisti čas seveda ne bi šla čez tehničnega, bi pa verjetno šla enkrat v tistem dnevu, če bi probal ugasnit in še enkrat zagnat avto.

Koliko ljudi se po cesti vozi z nedelujočo lučjo, s preveč obrabljenimi pnevmatikami, ... Vsak od teh avtov je lahko že čez eno uro povsem tehnično izpraven. Pa so zaradi tega v trenutku vožnje kljub vsemu v prekršku.

Nedelujoča turbina ne vem, ali spada pod tehnično neizpraven avto ali ne. Verjetno je neizpraven, ja. Vem pa, da nedelujoča tretja zavorna luč spada pod to. Pa tudi nedelujoča sprednja meglenka, čeprav je v življenju še nisem potreboval. In uradno s takšnim avtom ne bi smel na cesto. Pika.

Brez prve pomoči tudi ne smeš na cesto, pa avto povsem normalno dela in nikogar ne ogrožaš, če je nimaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

MetalLord ::

Zdaj smo že malo zašli, najprej je bilo mišljeno, če se samo zavedno odločiš da boš šel 50 po AC ter pod pogojem, da promet teče normalno, 90-150. Prej so bili že našteti členi 4., 45. in 70., koliko bi me to koštalo, če se sedaj slučajno odločim da bom to storil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

solatko ::

GupeM - Se posipljem s pepelom - tiskarska napaka.>:D
Sicer pa nikoli ne vozim tako počasi, da bi me te table tangirale:D, bolj tiste 110, 130.:'(
Delo krepa človeka

GupeM ::

Lahko, da bi te koštalo. Ampak ne zato, ker voziš manj kot 50. Enako bi te koštalo tudi če bi vozil 51. Ali 61.

Koliko, ne vem. Odvisno od policaja.

solatko je izjavil:

GupeM - Se posipljem s pepelom

Lepo. Je to prvič v življenju? Ni tako težko, kajne? >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Tidule ::

MetalLord je izjavil:

Zdaj smo že malo zašli, najprej je bilo mišljeno, če se samo zavedno odločiš da boš šel 50 po AC ter pod pogojem, da promet teče normalno, 90-150. Prej so bili že našteti členi 4., 45. in 70., koliko bi me to koštalo, če se sedaj slučajno odločim da bom to storil?


V takem primeru si seveda lahko kaznovan, samo ne zato, ker voziš manj kot 50 km/h ampak zato ker oviraš promet. Načeloma bi dobil kazen po 4 odstavku 45. člena, kar pomeni 120 EUR. Dodatno bi policist lahko v takšni situaciji tudi prepovedal nadaljnjo vožnjo skladno z 21. oziroma 22. členom, če bi upravičeno ocenil da oseba ni sposobna upravljat motornega vozila skladno z prometnimi predpisi.

ginekk ::

GupeM je izjavil:

[
Ali je bil avto tehnično izpraven? Bi s takšnim avtom šel čez tehničnega? Ne. Torej ni za na cesto.



Itak da bi šel čez tehničnega. Še nikoli nisem videl, da bi preizkušali če delujejo vse prestave. Če normalno prestavlja do druge, gladko ne bi nihče nič opazil. Še marsikaj hujega gre skozi.

Drugač se strinjam s tabo. Ni izpraven, ni za na cesto.

GupeM ::

Am... OP je pisal, da je delala samo druga, torej bi tisti na tehničnem pregledu verjetno imel težavo že pri speljevanju.

Če sta delali prva in druga, potem verjetno res ne bi opazili. Bi se pa verjetno to pokazalo po tem, ko bi te ustavila policija zaradi oviranja prometa. Vsekakor avto ni tehnično izpraven in ni za na cesto. In kot sem omenil, uradno niti avto s pretečeno prvo pomočjo ni za na cesto, pa je lahko vse ostalo ok.

Pithlit ::

Prav, se pač smešim.

Meni je logično da če na AC vidim tablo za omejitev hitrosti na 40, pač vozim 40 do preklica (ne glede na splošno omejitev). Mi je pa tudi jasno da če na AC pod 50 ne smem, pol to pomeni tudi da se po njej pod 50 ne smem vozit brez razloga (če je omejitev 10, grem pač 10. Če kolona stoji, pač grem 0... nisem nefunkcionalni kreten). Kdor pa misli da lahko na AC brez razloga lahko vozi 30... naj pa o tem sodnike prepričuje, saj ste ja prepričani da imate prav - pač dajte preverit v živo, časa imate dovolj glede na to kolk se tukaj prerekati o neumnostih.

Evo, se smešim še naprej. Dajte mi nov proti argument, spet v stilu "ja če gre kolona 40, če stojim, če nimam helikopterja...".
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

Pithlit je izjavil:

Kdor pa misli da lahko na AC brez razloga lahko vozi 30...

Nihče ne misli tega. Samo nekateri mislite, da lahko 51 vozite brez razloga, pa to ni res. Če po nepotrebnem oviraš promet, tudi 60 pa 70 ne smeš vozit. Misliš, da te bo policaj kaznoval, ker voziš 49 in s tem oviraš promet, ne bo te pa kaznoval ker voziš 51? Ne. V obeh primerih bo kazen enaka, čeprav si v enem primeru nad spodnjo mejo, ki v resnici ne obstaja.

Tidule ::

Mi je pa tudi jasno da če na AC pod 50 ne smem
in to je pac neumnost, kakorkoli obracas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Pithlit ::

Prav, je pač neumnost in se smešim.
Life is as complicated as we make it...
««
226 / 293
»»