Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

matic492 ::
Če vnemar pustimo način vožnje "talentirane", o tem smo že vse napisali, je interesantno kako ste opisali svoje strahove. Bali ste se ker veste kako sami vozite okoli priključkov in bali ste se zato, ker niste bili sigurni v svoje poznavanje predpisov. Bojite se baje tudi počasnih voznikov. Dobra samorefleksija.
Točno tako, zato ker lahko po predpisih vozim 130 km/h mimo priključka. Seveda se umaknem vedno kadar je prosto, ampak kaj če prehitevalni poln in nekdo pričakuje da se priključek dejansko uporablja za pospeševanje?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Utk ::

DostMam ::
Brati je treba. Piše: ne zagovarjam vendar razumem.
Prizadetost tukej je...?
Ne, kar lepo zagovarjaš. Ker iščeš člen, ki ga je prekršila. Za to je v resnici vseeno.
Utk: Brati je treba: ne iščem člena, ker ga ni. Prizadetost je kje...?
maticb492: Najprej napišete en del zgodbe o "talentirani". Ko ga predebatiramo, zasolite z dodatnimi informacijami. Potem ponovimo krog. Napišete, da se bojite, nato pa da vozite normalno. Komentiram napisano in nimam kristalne krogle, da bi vedel kaj boste potem dodali.

matic492 ::
Utk: Brati je treba: ne iščem člena, ker ga ni. Prizadetost je kje...?
maticb492: Najprej napišete en del zgodbe o "talentirani". Ko ga predebatiramo, zasolite z dodatnimi informacijami. Potem ponovimo krog. Napišete, da se bojite, nato pa da vozite normalno. Komentiram napisano in nimam kristalne krogle, da bi vedel kaj boste potem dodali.
Komentiral sem samo priključevanje na AC, ker to da nas je živcirala po regionalni cesti je sicer tečno za mene in tiste za njo, ampak tam nimaš kaj naredit in tudi ni nevarno, ker razen tega da nas živcira zadaj smo vsi pač vozili njen tempo.
Pri priključevanje je pa konkretno bolj nevarno se vključit na AC, kjer ljudje pričakujejo da voziš malo hitreje kot pa ~55.
Vem da legalno gledano ni naredila nič narobe, ker ni predpisana minimalna hitrost ampak je pač nespametno tako vozit.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()

IL_DIAVOLO ::
Brati je treba. Piše: ne zagovarjam vendar razumem.
Prizadetost tukej je...?
Prvo kot prvo, se ti zdi da je 55 km/h za avtocesto, kjer je pripročena hitrost 100 km+, malo prenizka kar je x2. Wtf is wrong with you?
Zakaj točno bi se morala sekirati? Če odmislimo, da je 55 km/h nekoliko prenizka hitrost za vključevanje na vozni pas, ni naredila nič nezakonitega.
Kjer tvoja debilnost eskalira, pa je popolnoma napačno dojemanje teksta dars-a
V pomoč:
"Poskušajmo doseči hitrost vozil na desnem voznem pasu v celotni dolžini pospeševalnega pasu. Pri tem pozorno spremljamo hitrost in oddaljenost drugih vozil. Pri vključevanju v gostem prometu nam drugi vozniki lahko pomagajo – umaknejo se na levi prometni pas. Voznik, ki pozna bonton varne vožnje in vozi po desnem voznem pasu, nam bo z zaviranjem omogočil varno vključitev v promet. Če se nam ne uspe varno vključiti do konca pospeševalnega pasu, smemo nadaljevati vožnjo z nezmanjšano doseženo hitrostjo po odstavnem pasu. S smernimi utripalkami prosimo za pomoč, na vozni pas pa zapeljemo takoj, ko lahko."
Razlagaš na način, jaz se bom malo noro naredila, pa se bom z dečki zmenila, da se bodo lepo na drug pas pomaknili, da se bom sčasoma peljala zmernih 90 km/h. A se sploh slišiš, kako ignorantsko in otročje deluješ? Pa to ni prečkanje zeber pizda!
Če na ta način dojemajo manj vešči vozniki ponesrečeno napisana navodila dars-a, morajo to spremenit soon and fast. Na avtocesti ni demokracije, tu je zakon hitrejšega, spretnejšega. pozornega.
Oprosti, ampak ne morem lepše povedati, ker se ne zavedaš resnosti takšnega početja. To je enako vožnji v nasprotno smer.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()

b3D_950 ::
55 na uro direktno pred/pod tovornjak ali pa najmanj 150 direktno na prehitevalnega po diagonali.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

MrStein ::
Ja, do tam se je cijazila, potem se pa izstrelila na 120. Vidimo to vsak dan. Not.
V zvezi s tem je bila "zanimiva" debata pred leti:
- veliko pospeševalnih pasov je prekratkih
odgovor:
- ma kaj, to tudi s šibkim avtom komot pospešiš iz 40 na 120 km/h
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GenZNPC ::
Se pri nogometu v lokalnem vaskem klubu so zahteve visje, kot ocitno pri voznji dandanes.
Utk: Brati je treba: ne iščem člena, ker ga ni. Prizadetost je kje...?
maticb492: Najprej napišete en del zgodbe o "talentirani". Ko ga predebatiramo, zasolite z dodatnimi informacijami. Potem ponovimo krog. Napišete, da se bojite, nato pa da vozite normalno. Komentiram napisano in nimam kristalne krogle, da bi vedel kaj boste potem dodali.
Komentiral sem samo priključevanje na AC, ker to da nas je živcirala po regionalni cesti je sicer tečno za mene in tiste za njo, ampak tam nimaš kaj naredit in tudi ni nevarno, ker razen tega da nas živcira zadaj smo vsi pač vozili njen tempo.
Pri priključevanje je pa konkretno bolj nevarno se vključit na AC, kjer ljudje pričakujejo da voziš malo hitreje kot pa ~55.
Vem da legalno gledano ni naredila nič narobe, ker ni predpisana minimalna hitrost ampak je pač nespametno tako vozit.
Ocitno lahko danes vozi vsak, po zelji, omejitev navzdol ni. Kaznuje se pa samo ljudi, ki na prazni ravnini vozijo +5km/h prehitro.
skibidi

GenZNPC ::
Saj naceloma pospesis, ce se prav cajt spravis zraven in malo dvignes obrate. Samo verjetno take goske kot v zgornjem primeru, je imela avto v 5. prestavi, ker pac saltat in kako deluje avto pa to je spanska vas.
Ja, do tam se je cijazila, potem se pa izstrelila na 120. Vidimo to vsak dan. Not.
V zvezi s tem je bila "zanimiva" debata pred leti:
- veliko pospeševalnih pasov je prekratkih
odgovor:
- ma kaj, to tudi s šibkim avtom komot pospešiš iz 40 na 120 km/h
Znajo bit prekratki, celo pa ce se pred tabo vkljucuje en v slowmotion, si najebal oz. vsi ki so za njim so najebali. Pri Pesnici pa se kje pa je vkljucevalni celo v hrib ali pa v pomurju ni po vkljucevalnem odstavnega, take goske pa je strah dvigniti obrate v avtu ali prestaviti nizje, ker kaj pa ce slucajno poleti.
Na avtocesti ni demokracije, tu je zakon hitrejšega, spretnejšega. pozornega.Se dobro, da se peljejo vsi v isto smer in se pocasnejsi ne more zaleteti v rit hitrejsemu.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

IL_DIAVOLO ::
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()

recmajkemi ::
Včeraj na poti na morje sem bil sam "talent". Pogonska goriva so se toliko podražila, da sem vklopil tempomat na 95 km/h z mislijo, da utegnem biti v napoto voznilom, ki vozijo v isto smer. Začuda ugotovim, da imam od Brezovice dalje kolono za seboj. V nekem trenutku sem naštel sedem vozil, ki me niso prehitevala. 
Za popoln hattrick mi je manjkal kamion s prikolico, da se mu približam na slaba dva metra.

Za popoln hattrick mi je manjkal kamion s prikolico, da se mu približam na slaba dva metra.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

DostMam ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Brati je treba. Piše: ne zagovarjam vendar razumem.
Prizadetost tukej je...?
Prvo kot prvo, se ti zdi da je 55 km/h za avtocesto, kjer je pripročena hitrost 100 km+, malo prenizka kar je x2. Wtf is wrong with you?
Ponovno in počasi za bralno omejene, piše: ne zagovarjam vendar razumem. Razliko med glagoloma si lahko pojasnite na www.fran.si.
IL_DIAVOLO je izjavil:
...Kjer tvoja debilnost eskalira, pa je popolnoma napačno dojemanje teksta dars-a
...
Razlagaš na način, jaz se bom malo...
Ne razlagam, samo navajam. Zato nimate niti najmanjšega podatka, da bi lahko sklepali o pravilnosti mojega dojemanja in o moji debilnosti. Izzivam vas, da argumentirate, pa bom priznal.
IL_DIAVOLO je izjavil:
...Pa to ni prečkanje zeber pizda!
Če na ta način dojemajo manj vešči vozniki ponesrečeno napisana navodila dars-a, morajo to spremenit soon and fast. Na avtocesti ni demokracije, tu je zakon hitrejšega, spretnejšega. pozornega.
Ni res. Velja zakon o prometu. Tskšnim, kot ste vi je treba čimprej iz glave izbiti, da v prometu vlada kompetitivnost in v glavo vbiti, da v prometu velja kooperacija in skrb za manj sposobne.
Lahko razložite vaše videnje ponesrečenosti navodil strokovnjakov DARS-a?
IL_DIAVOLO je izjavil:
...Oprosti, ampak ne morem lepše povedati, ker se ne zavedaš resnosti takšnega početja. To je enako vožnji v nasprotno smer.
Ne, da ne morete povedati. Nič niste povedali. Nobenega argumenta, nobenega pametnega stavka. Še prebrali niste o čem smo se pogovarjali.
Tudi jaz ne morm povedati kako se ne zavedate resnosti svojih zmot o javnem prometu.

mirator ::
Malo off-topic ali pa tudi ne. Bo že držalo da so kultura govora in strpnost ter talenti na cesti v korelaciji z IQ. Prva dva premosorazmerno (večji IQ - večja strpnost in kultura govora), drugi pa v obratnem (manjši IQ - večji talent).
Je pa pravzaprav vse zelo preprosto. Na cesti pač nisi sam in moraš voziti tako, da te nepričakovane ovire pač ne presenetijo in da nisi ovira ostalim udeležencem.
Je pa pravzaprav vse zelo preprosto. Na cesti pač nisi sam in moraš voziti tako, da te nepričakovane ovire pač ne presenetijo in da nisi ovira ostalim udeležencem.

GenZNPC ::
Ja pac, se prilagajas vecini in poskusas biti cim manjsa anomalija na cesti, ce pa ti to ne uspeva, pa je boljse razmisliti o alternativah.
Ne mores pac edini delati z 70 kolone, ce se ostali vozijo 90+ ali pa jajcati z 100 mimo tovornjaka na AC, ce se ostali vozijo 130+ itn.
Tok razumni bi vseeno lahko bli, tako kot una z 55kmh bi lahko razumela, da se z 55kmh ne gre na AC ogrozat celoten promet.
Ne mores pac edini delati z 70 kolone, ce se ostali vozijo 90+ ali pa jajcati z 100 mimo tovornjaka na AC, ce se ostali vozijo 130+ itn.
Tok razumni bi vseeno lahko bli, tako kot una z 55kmh bi lahko razumela, da se z 55kmh ne gre na AC ogrozat celoten promet.
skibidi

Tidule ::
Ja pac, se prilagajas vecini in poskusas biti cim manjsa anomalija na cesti, ce pa ti to ne uspeva, pa je boljse razmisliti o alternativah.
prva pametna s tvoje strani v tej temi. Zdaj se je pa treba tega samo še držat.

GenZNPC ::
Jaz se tega vedno drzim, neomejena avtocesta pa to. Tu se narod pac ne vozi 100 po avtocesti, to je za na regionalko.
Pridi na pocitnice za en teden, pa te vec ne bo strah uporabiti desni pedal.
Pridi na pocitnice za en teden, pa te vec ne bo strah uporabiti desni pedal.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

predi ::

MetalLord ::
Jaz sem tukaj smatran za največjega norca, pa sem že zdavnaj ugotovil, da je najbolj varno se vključit za vozilo na voznem pasu, ne pa ga prehitevat po desni po pospeševalnem pasu. Vsaj v večini primerov, ker je kakšen primer kjer bi bilo bolj varno prehiteti po desni in pustiti, da nalet kasira tisti, ki se prepočasi vključi. Kot že omenjeno tukaj, če nekdo pred tabo cijazi 50-60, si ga precej najebal, toliko ne moreš zmanjšat da bi se on vmes vključil in morebitni nalet tebe ne bi več ogrožal. Se pravi ali se vključiš za njim ali pa ga prehitiš po desni.
Nimam pa pojma kdaj se prehitevanje po desni po pospeševalnem smatra za prekršek. Če prideš vzporedno s tovornjakom, imaš pomoje vso pravico ga prehitet. Se pravi toliko da ne presežeš 130 pa da imaš za sabo dovolj razdalje, to je pa potem možno res samo v primeru tovornjaka, pa da ga srečaš takoj na začetku ali pa da je malo pred tabo. Mogoče če je na sredini dolžine pospeševalnega, pa da je dovolj dolg pospeševalni, bi tudi še šlo, sam sem sigurno že.
Drugače se pa tudi s 60 da vključit, če prej dobro preveriš promet za sabo. Recimo če ni nobenega, je pač povsem varno. Ker projektila pri 200 namreč ne boš fasal na voznem pasu, taki gredo že preventivno po pospeševalnem mimo priključkov. Ponavadi je tako da gre promet po voznem pri 90-120, kar je več od tega pa vsi menjajo pas na prehitevalni. Prometa pri 120 pa ne boš spregledal ne ti, če se voziš cel pospeševalni 60, pa tudi ostali bodo imeli več kot dovolj časa zmanjšat na 60. No to je teorija, drugače itak da je najbolje, da se vključiš z vsaj 100. Tovornjaki se že vključujejo pri 80, ampak njim ni tak problem, če jih kdo nasadi.
Meni je veliko bolj nevarno, ko nekateri pridejo povsem ležerno na AC, potem se pa vključijo že prvih par 10m pospeševalnega pasu, hitrosti pa seveda nimajo nobene, tam enih 70. Recimo kakšna dostavna vozila večkrat tako vidim. Je že bolj varno voziti cel pospeševalni pas 60 in se potem vključiti, ker imajo tako vsi dovolj časa da vidijo da si počasen.
Nimam pa pojma kdaj se prehitevanje po desni po pospeševalnem smatra za prekršek. Če prideš vzporedno s tovornjakom, imaš pomoje vso pravico ga prehitet. Se pravi toliko da ne presežeš 130 pa da imaš za sabo dovolj razdalje, to je pa potem možno res samo v primeru tovornjaka, pa da ga srečaš takoj na začetku ali pa da je malo pred tabo. Mogoče če je na sredini dolžine pospeševalnega, pa da je dovolj dolg pospeševalni, bi tudi še šlo, sam sem sigurno že.
Drugače se pa tudi s 60 da vključit, če prej dobro preveriš promet za sabo. Recimo če ni nobenega, je pač povsem varno. Ker projektila pri 200 namreč ne boš fasal na voznem pasu, taki gredo že preventivno po pospeševalnem mimo priključkov. Ponavadi je tako da gre promet po voznem pri 90-120, kar je več od tega pa vsi menjajo pas na prehitevalni. Prometa pri 120 pa ne boš spregledal ne ti, če se voziš cel pospeševalni 60, pa tudi ostali bodo imeli več kot dovolj časa zmanjšat na 60. No to je teorija, drugače itak da je najbolje, da se vključiš z vsaj 100. Tovornjaki se že vključujejo pri 80, ampak njim ni tak problem, če jih kdo nasadi.
Meni je veliko bolj nevarno, ko nekateri pridejo povsem ležerno na AC, potem se pa vključijo že prvih par 10m pospeševalnega pasu, hitrosti pa seveda nimajo nobene, tam enih 70. Recimo kakšna dostavna vozila večkrat tako vidim. Je že bolj varno voziti cel pospeševalni pas 60 in se potem vključiti, ker imajo tako vsi dovolj časa da vidijo da si počasen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MetalLord ()

mirator ::
Zakaj tako meniš?V tem primeru je prehitevanje po desni po pospeševalnem pasu veliko bolj varno ...
Ko se nekdo že zvrsti na vozni pas, pospeševanje po pospeševalnem pasu, ne pomeni prehitevanja po desni.
Ker že ime samo pove, da gre za pospeševalni pas. Torej, če se nekdo, ki pred mano cijazi že nekako vključi na vozni pas, potem jaz lahko pospešim mimo njega do konca pospeševalnega pasu in se na vozni pas vključim pred njim. Mislim, da je to enaka situacija, kot bi bila, da se v trenutku, ko jaz zapeljem na pospeševalni pas, po voznem pasu pripelje nekdo z nizko brzino. Nikjer nisem zasledil, da moraš v primeru paralelnega srečanja zmanjšati hitrost in se vključiti za voznikom na voznem pasu (razen seveda, če je hitrost že na meji dovoljene)
Me pa tale link vseeno nekoliko demantira, čeprav je poanta nasveta, da se pač znajdeš na varen način.
https://siol.net/avtomoto/nasveti/polzi...
Bi pa po moje moral biti pospeševalni pas do konca označen z dvojno polno in prekinjeno črto in ne samo z eno prekinjeno.

GupeM ::
Ker že ime samo pove, da gre za pospeševalni pas. Torej, če se nekdo, ki pred mano cijazi že nekako vključi na vozni pas, potem jaz lahko pospešim mimo njega do konca pospeševalnega pasu in se na vozni pas vključim pred njim.
Če potegnemo analogijo, potem lahko po voznem pasu prehitim počasneta na prehitevalnem. Če se nekdo nekako znajde na prehitevalnem pasu in tam cijazi, jaz lahko vozim mimo njega po voznem? Saj samo vozim po voznem, kot že ime pove.
Mislim, da je to enaka situacija, kot bi bila, da se v trenutku, ko jaz zapeljem na pospeševalni pas, po voznem pasu pripelje nekdo z nizko brzino.
Narobe misliš.
Nikjer nisem zasledil, da moraš v primeru paralelnega srečanja zmanjšati hitrost in se vključiti za voznikom na voznem pasu (razen seveda, če je hitrost že na meji dovoljene)
Prilagoditi moraš hitrost glede na hitrost vozil na voznem pasu. Ne pa prehitevati po desni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

mirator ::
Ne rečem, da nimaš prav.
Vseeno analogije, med voznim in prehitevalnim pasom ter pospeševalnim in voznim, ni.
Drži tudi, da moraš na pospeševalnem pasu prilagoditi hitrost prometu na voznem pasu tako, da se lahko varno vključiš in nikogar ne oviraš. To pa avtomatsko ne pomeni, da moraš zavirati, če se paralelno srečaš z vozilom na voznem pasu z nižjo hitrostjo od tvoje. Če pa je to vozilo že pred tabo, potem se pa strinjam, da se vključiš za njim.
Vseeno analogije, med voznim in prehitevalnim pasom ter pospeševalnim in voznim, ni.
Drži tudi, da moraš na pospeševalnem pasu prilagoditi hitrost prometu na voznem pasu tako, da se lahko varno vključiš in nikogar ne oviraš. To pa avtomatsko ne pomeni, da moraš zavirati, če se paralelno srečaš z vozilom na voznem pasu z nižjo hitrostjo od tvoje. Če pa je to vozilo že pred tabo, potem se pa strinjam, da se vključiš za njim.

GupeM ::
Ne rečem, da nimaš prav.
Vseeno analogije, med voznim in prehitevalnim pasom ter pospeševalnim in voznim, ni.
Saj nisem vlekel analogije med pasovi, pač pa med poimenovanjem vsakega pasu in tem, kaj na njem počnemo. Ti si rekel, da če na POSPEŠEVALNEM POSPEŠUJEŠ hitreje kot tisti na voznem, potem lahko prehitiš. Torej če na VOZNEM VOZIŠ hitreje kot tisti na prehitevalnem, potem lahko prehitiš.
Drži tudi, da moraš na pospeševalnem pasu prilagoditi hitrost prometu na voznem pasu tako, da se lahko varno vključiš in nikogar ne oviraš. To pa avtomatsko ne pomeni, da moraš zavirati, če se paralelno srečaš z vozilom na voznem pasu z nižjo hitrostjo od tvoje. Če pa je to vozilo že pred tabo, potem se pa strinjam, da se vključiš za njim.
Če si vzporedno z njim, potem ga ne prehitevaš. Prehitiš lahko samo tistega, ki je pred tabo. Pa tudi če to velja za prehitevanje, ti noben ne bo težil s tem.
Voznik ki je cincal pred tabo pa zagotovo ni vzporedno s tabo, tako da to je pa zagotovo prehitevanje po desni in posledično prekršek. Pa če vlečemo še toliko analogij in vzporednic ter iščemo povezave z imeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

GupeM ::
Kdor prej da smerokaz in zapelje na PP.
Če je to prvi avto, lahko gre drugi hkrati z njim. Obratno pa ne.
Če je to prvi avto, lahko gre drugi hkrati z njim. Obratno pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

GupeM ::

GupeM ::
Zakaj? Če oba hkrazi vključita žmigavc, to tistemu zadaj da jasno vedeti, da bo sprednji prehiteval (lažje vidi kot tisti v ogledalu). Pa tudi glede na to da je zadaj, nima nikakršne prednosti. Razen, če je že na PP. Potem ga pa prednji ne sme ovirati.

Tidule ::
Mislim da ne, zadnji.
V tem ni nibene logike. Prednost ima tisti, ki zacne prehitevat prej. Oziroma drugace povedano, ce voznik opazi, da je drug voznik zacel prehitevat potem ne sme zacet prehitevanja. V teoreticni situaciji kjer oba vse naredita simultano pa tako ali tako ji tezav, ker se ne ovirata.
Druga zgodba pa je bolj realna situacija, kjer voznik zadaj namenoma zacne prehitevat in zapirat pred sabo vozecega. In seveda pri tem krsi celo serijo prometnih predpisov.

nejc_nejc ::
tole piše...
52. člen
(prepoved prehitevanja)
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;
še bolj nora je pa ta:
motoristi na magistralki na križišču stojijo na pasu za zavijanje levo...je kolona na pasu za naravnost
ob zeleni vsi hkrati "našponajo" naravnost, torej diagonalno
če zavijam levo iz nasprotne smeri in zavijem, ker avto za naravnost ob motoristih ni speljal in se nekaj obotavlja....
ali sem v prekršku napram motoristom ali ne.
to se redno dogaja, motoristi namreč,
logično, je, da pametnejši odneha, samo vseeno.
52. člen
(prepoved prehitevanja)
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;
še bolj nora je pa ta:
motoristi na magistralki na križišču stojijo na pasu za zavijanje levo...je kolona na pasu za naravnost
ob zeleni vsi hkrati "našponajo" naravnost, torej diagonalno
če zavijam levo iz nasprotne smeri in zavijem, ker avto za naravnost ob motoristih ni speljal in se nekaj obotavlja....
ali sem v prekršku napram motoristom ali ne.
to se redno dogaja, motoristi namreč,
logično, je, da pametnejši odneha, samo vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()

GupeM ::
tole piše...
52. člen
(prepoved prehitevanja)
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;
še bolj nora je pa ta:
motoristi na magistralki na križišču stojijo na pasu za zavijanje levo...je kolona na pasu za naravnost
ob zeleni vsi hkrati "našponajo" naravnost, torej diagonalno
če zavijam levo iz nasprotne smeri in zavijem, ker avto za naravnost ob motoristih ni speljal in se nekaj obotavlja....
ali sem v prekršku napram motoristom ali ne.
to se redno dogaja, motoristi namreč,
logično, je, da pametnejši odneha, samo vseeno.
Prehitevanje se začne s smerokazom. Če oba data smerokaz istočasno, sprednji torej ni v prekršku, ker takrat tisti zadaj še ni dal smerokaza.
Primer z motoristi je pa kaj hitro lahko deljena krivda. V prekršku ste namreč oboji. Ti nisi čakal proste poti, motoristi so šli pa naravnost, čeprav bi morali zaviti levo. Verjetno so pa bolj krivi motoristi. Če preživijo, drugače pa pač narava poskrbi za to da takšnih bedakov ni na cestah.
Po drugi strani pa ti ne veš, ali imajo motoristi možnost iti naravnost, ali ne, tako da se lahko sklicujejo na to, da niso imeli smerokaza za zavijanje levo, torej so imeli namen iti naravnost, česar pa ti nisi upošteval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

mirator ::
Ne rečem, da nimaš prav.
Vseeno analogije, med voznim in prehitevalnim pasom ter pospeševalnim in voznim, ni.
Saj nisem vlekel analogije med pasovi, pač pa med poimenovanjem vsakega pasu in tem, kaj na njem počnemo. Ti si rekel, da če na POSPEŠEVALNEM POSPEŠUJEŠ hitreje kot tisti na voznem, potem lahko prehitiš. Torej če na VOZNEM VOZIŠ hitreje kot tisti na prehitevalnem, potem lahko prehitiš.
Ne gre za poimenovanje ampak za povsem drugačne namene smernih pasov. Če prehitevaš po voznem pasu tistega na prehitevalnem, se lahko ta ravno v tistem trenutku odloči za vrnitev na vozni pas, iz voznega pasu pa se nihče ne bo vračal na priključevalni pas.

mirator ::
Drži tudi, da moraš na pospeševalnem pasu prilagoditi hitrost prometu na voznem pasu tako, da se lahko varno vključiš in nikogar ne oviraš. To pa avtomatsko ne pomeni, da moraš zavirati, če se paralelno srečaš z vozilom na voznem pasu z nižjo hitrostjo od tvoje. Če pa je to vozilo že pred tabo, potem se pa strinjam, da se vključiš za njim.
Če si vzporedno z njim, potem ga ne prehitevaš. Prehitiš lahko samo tistega, ki je pred tabo. Pa tudi če to velja za prehitevanje, ti noben ne bo težil s tem.
Voznik ki je cincal pred tabo pa zagotovo ni vzporedno s tabo, tako da to je pa zagotovo prehitevanje po desni in posledično prekršek. Pa če vlečemo še toliko analogij in vzporednic ter iščemo povezave z imeni.
Pravzaparav je v Zakonu o pravilih cestnega prometa v30. členu zapisano tako:
(4) Voznik, ki se z motornim vozilom vključuje v promet na avtocesti in hitri cesti, mora voziti po pospeševalnem pasu in se z ustrezno hitrostjo vključiti v promet, pri tem ne sme ovirati ali ogrožati vozil, ki vozijo po njej.
Torej gre samo za to, da se z ustrezno hitrostjo, s pogojem da ne oviraš in ogrožaš drugih udeležencev, vključiš v vozni pas . Kakšna pa je ta ustrezna hitrost pa moraš ugotoviti sam. Odvisno od situacije, ki jo oceniš, jo lahko hitrost zmanjšaš ali pa pospešiš

GupeM ::
Ne rečem, da nimaš prav.
Vseeno analogije, med voznim in prehitevalnim pasom ter pospeševalnim in voznim, ni.
Saj nisem vlekel analogije med pasovi, pač pa med poimenovanjem vsakega pasu in tem, kaj na njem počnemo. Ti si rekel, da če na POSPEŠEVALNEM POSPEŠUJEŠ hitreje kot tisti na voznem, potem lahko prehitiš. Torej če na VOZNEM VOZIŠ hitreje kot tisti na prehitevalnem, potem lahko prehitiš.
Ne gre za poimenovanje ampak za povsem drugačne namene smernih pasov. Če prehitevaš po voznem pasu tistega na prehitevalnem, se lahko ta ravno v tistem trenutku odloči za vrnitev na vozni pas, iz voznega pasu pa se nihče ne bo vračal na priključevalni pas.
Res je. Lahko se pa cincač odloči in pospeši skupaj s tabo, tako da se ti ne boš mogel vključiti.
Lahko pa tisti pred tabo "cinca", ker mu avto ne dela v redu in se bo zato vrnil na pospeševalni/odstavni pas. Kakorkoli, prehiteti ne smeš po desni, ne glede na to, kako se pas imenuje. Razen v primerih, ki so točno predpisani v zakonu (enakovredni pasovi v naselju, v križišču kjer drugi zavija levo,...).
Menjajo pas v križišču, kar ni dovoljeno razen v rondoju?
True.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

val46 ::
tole piše...
52. člen
(prepoved prehitevanja)
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;
še bolj nora je pa ta:
motoristi na magistralki na križišču stojijo na pasu za zavijanje levo...je kolona na pasu za naravnost
ob zeleni vsi hkrati "našponajo" naravnost, torej diagonalno
če zavijam levo iz nasprotne smeri in zavijem, ker avto za naravnost ob motoristih ni speljal in se nekaj obotavlja....
ali sem v prekršku napram motoristom ali ne.
to se redno dogaja, motoristi namreč,
logično, je, da pametnejši odneha, samo vseeno.
V prekršku sta oba, neumnost si pa naredil ti. Verjemi, ker sem sam motorist, da ga ni modela, ki bi na tak način "prehiteval" kolono na križišču in se pol obotavljal pri speljevanju. Tako da, če ti pred njim zaviješ levo, si definitivno izsiljeval prednost in mu na tak način zaprl pot. Neglede na voznika avtomobila, ki je po tvoje se nekaj obotavljal. Pa še nekaj, navadi se spremljat promet. Če vidiš, da motorist na drugi strani križišča nima prižganega smerokaza za v levo in je po vsej verjetnosti postavljen na njegovo desno stran razvrstilnega pasu, je velika verjetnost, da bo na križišču odpeljal naravnost. Če bi imel namen zavit levo, bo po vsej verjetnosti in kot je tudi pravilno, postavljen na sredino ali morda celo bolj prosti levi polovici razvrstilnega pasu. In valda, imel prižgan smerokaz za v levo.

ginekk ::
Verjemi, ker sem sam motorist, da ga ni modela, ki bi na tak način "prehiteval" kolono na križišču in se pol obotavljal pri speljevanju.
To ni res, da ga ni. Meni se je to zgodilo. On se je postavil levo, jaz sem šel naravnost in ob zeleni speljal hitreje od motorista. Slednji je moral zavret drugače bi se zabil v kandelaber na drugi strani križišča.

ginekk ::
Važno, da si bil ti ponosen nase, da si mu dokazal, da imaš prednost.
Nisem.
Samo kaj, naj se oziram in čakam na nekoga da uspešno izvede prekršek? Naj speljem in hkrati uvidevno gledam motorista, da se bo vendarle spomnil hitreje pospešit in prehitet po levi? Ni to razumevajoča situacija, kjer bi recimo vletavali v križišče še po koncu (svoje) zelen zaradi prometne konice. Prav nobenega nesrečnega slučaja ni bilo tu.

solatko ::
GupeM - Pospeševanje na pasu, ki je namenjen temu, ni prehitevanje, saj na pospeševalni pas iz voznega ne smeš zaviti iz prehitevalnega na vozni pa lahko. Če se pelje nekdo po voznem pasu 60, imaš izbiro ali se vključiš za njim ali pa na pospeševalnem dosežeš večjo hitrost in se vključiš s hitrostjo, ki je dovoljena na voznem pasu.
Seveda lahko prehitiš na voznem pasu, če je prometni tok kolone vozil na voznem pasu hitrejši od tistega na prehitevalnem. Na pospeševalni pas pa z odstavnega ali voznega NE SMEŠ V NOBENEM PRIMERU!
ginekk - Ponosni lastnik BMW, AUDI ali MB? Si motoristu dal vetra in to je najvažneje, seveda se nisi ozrl proti njemu, saj si ga videl prej in točno vedel, kaj bo naredil, morda si celo občasni motorist.
Seveda lahko prehitiš na voznem pasu, če je prometni tok kolone vozil na voznem pasu hitrejši od tistega na prehitevalnem. Na pospeševalni pas pa z odstavnega ali voznega NE SMEŠ V NOBENEM PRIMERU!
ginekk - Ponosni lastnik BMW, AUDI ali MB? Si motoristu dal vetra in to je najvažneje, seveda se nisi ozrl proti njemu, saj si ga videl prej in točno vedel, kaj bo naredil, morda si celo občasni motorist.
Delo krepa človeka

val46 ::
Verjemi, ker sem sam motorist, da ga ni modela, ki bi na tak način "prehiteval" kolono na križišču in se pol obotavljal pri speljevanju.
To ni res, da ga ni. Meni se je to zgodilo. On se je postavil levo, jaz sem šel naravnost in ob zeleni speljal hitreje od motorista. Slednji je moral zavret drugače bi se zabil v kandelaber na drugi strani križišča.
Važno da si ti bil srečen, kako tvoj avto potegne hitreje od nekega motorja. Ampak to s konkretnim primerom, ki sem ga gor opisal, nima nobene veze. Tam je bilo mišljeno, da voznik iz nasprotne smeri zavija levo in s tem zapre pot nasproti vozečemu motoristu. In to je bil point mojega posta. Sicer pa v tekem primeru mora voznik ki zavija levo, vseeno počakat nasproti vozeča vozila(pravilo srečanja), neglede na to, ali nasproti vozeči cinca in se obotavlja ali ne. Če bi prišlo do kake okvare, da recimo ne more speljati, bo že ne vem, poblendal ali kaj podobnega, da ti da vedet, da lahko spelješ pred njim. Vse ostalo je izsiljevanje prednosti!

Utk ::
Sicer pa v tekem primeru mora voznik ki zavija levo, vseeno počakat nasproti vozeča vozila(pravilo srečanja), neglede na to, ali nasproti vozeči cinca in se obotavlja ali ne.
Vse ostalo je izsiljevanje prednosti!
Ni res. Če ga ne oviraš, greš komot pred njim. Recimo je tam nek traktor, za katerga veš, da bo rabil pol minute, da bo speljal. Komot greš pred njim.

predi ::
V Zakonu piše tudi kaj prehitevanje sploh je:Drži tudi, da moraš na pospeševalnem pasu prilagoditi hitrost prometu na voznem pasu tako, da se lahko varno vključiš in nikogar ne oviraš. To pa avtomatsko ne pomeni, da moraš zavirati, če se paralelno srečaš z vozilom na voznem pasu z nižjo hitrostjo od tvoje. Če pa je to vozilo že pred tabo, potem se pa strinjam, da se vključiš za njim.
Če si vzporedno z njim, potem ga ne prehitevaš. Prehitiš lahko samo tistega, ki je pred tabo. Pa tudi če to velja za prehitevanje, ti noben ne bo težil s tem.
Voznik ki je cincal pred tabo pa zagotovo ni vzporedno s tabo, tako da to je pa zagotovo prehitevanje po desni in posledično prekršek. Pa če vlečemo še toliko analogij in vzporednic ter iščemo povezave z imeni.
Pravzaparav je v Zakonu o pravilih cestnega prometa v30. členu zapisano tako:
(4) Voznik, ki se z motornim vozilom vključuje v promet na avtocesti in hitri cesti, mora voziti po pospeševalnem pasu in se z ustrezno hitrostjo vključiti v promet, pri tem ne sme ovirati ali ogrožati vozil, ki vozijo po njej.
Torej gre samo za to, da se z ustrezno hitrostjo, s pogojem da ne oviraš in ogrožaš drugih udeležencev, vključiš v vozni pas . Kakšna pa je ta ustrezna hitrost pa moraš ugotoviti sam. Odvisno od situacije, ki jo oceniš, jo lahko hitrost zmanjšaš ali pa pospešiš
33. »prehitevanje« je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;Pa za vsak slučaj še definicije iz ZCes-1:
59. prometni pas je označen ali neoznačen vzdolžni del smernega vozišča, namenjen neovirani vožnji motornih vozil v eni vrsti, pod pogoji, določenimi z zakonom, ki ureja pravila cestnega prometa, pa tudi kolesarjem, pešcem in drugim udeležencem cestnega prometa, če s prometno signalizacijo ni določeno drugače;
61. pospeševalni in zaviralni pas sta označena prometna pasova, namenjena pospeševanju vozil pri vključevanju na javno cesto oziroma zaviranju pri izključevanju z javne ceste;

val46 ::
Sicer pa v tekem primeru mora voznik ki zavija levo, vseeno počakat nasproti vozeča vozila(pravilo srečanja), neglede na to, ali nasproti vozeči cinca in se obotavlja ali ne.
Vse ostalo je izsiljevanje prednosti!
Ni res. Če ga ne oviraš, greš komot pred njim. Recimo je tam nek traktor, za katerga veš, da bo rabil pol minute, da bo speljal. Komot greš pred njim.
Ja, v tvoji glavi že morda. V cestnoprometnih predpisih pa ne. Traktor je še vedno vozilo in kot tako, udeleženec v prometu in če ima prednost, mu jo moraš odstopiti. Kako pa ti veš, da bo rabil pol minute, da bo speljal? A pol tud kolesarjem ne rabiš puščat prednosti, ker so počasnejša pri speljevanju od avtomobila? Pa na prehodu za pešce tudi ne rabiš ustavljat verjetno, ker itak ti prej prevoziš preko prehoda, kot rabi pešec, da pride na drugo stran cestišča? Včasih se resno sprašujem, kje ste opravljali izpit za avtomobil nekateri tu gor...

GupeM ::
Tu se strinjam z Utk-jem. Če oba stojita pred semaforjem, semafor rata zelen, ti ki zavijaš levo, že zapelješ v križišče, da boš tam čakal na prosto pot, nasproti vozeči pa še kar stoji pred zeleno, potem seveda greš. Ker je očitno tako počasen, da ga s tem ne boš oviral. Ali pa je nekaj drugega narobe z njim/njegovim avtom, da tam pač stoji. Zato je tudi primer nejc_nejca precej neverjeten. Če voziš normalno, namreč najprej zapelješ proti sredini križišča, šele nato zaviješ levo ko imaš prosto. V tem času pa bo tudi motorist že mimo.
Če ob zeleni direkt potegneš po diagonali (ker boš kao hitrejši kot nasproti vozeči), pa si seveda bedak.
In medtem ko ti zapelješ proti sredini križišča, se tudi kolesarji običajno že premaknejo.
Če ob zeleni direkt potegneš po diagonali (ker boš kao hitrejši kot nasproti vozeči), pa si seveda bedak.
In medtem ko ti zapelješ proti sredini križišča, se tudi kolesarji običajno že premaknejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

Utk ::
Traktor je še vedno vozilo in kot tako, udeleženec v prometu in če ima prednost, mu jo moraš odstopiti.
Ne, prednosti mu ne odstopiš, ker itak IMA PREDNOST. Prednost lahko odstopiš nekomu, ki je nima.
Kar pa ne pomeni, da si ga ti dolžan tam sred križišča čakat cel popoldan, da on spelje. Če spelješ pred njim tako, da on zarad tega ne rabi niti malo zmanjšat svoje hitrosti ali da kakorkoli vplivaš na njega, potem to ni izsiljevanje, za boga milega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Tidule ::
Tu se strinjam z Utk-jem. Če oba stojita pred semaforjem, semafor rata zelen, ti ki zavijaš levo, že zapelješ v križišče, da boš tam čakal na prosto pot, nasproti vozeči pa še kar stoji pred zeleno, potem seveda greš. Ker je očitno tako počasen, da ga s tem ne boš oviral. Ali pa je nekaj drugega narobe z njim/njegovim avtom, da tam pač stoji. Zato je tudi primer nejc_nejca precej neverjeten. Če voziš normalno, namreč najprej zapelješ proti sredini križišča, šele nato zaviješ levo ko imaš prosto. V tem času pa bo tudi motorist že mimo.
Če ob zeleni direkt potegneš po diagonali (ker boš kao hitrejši kot nasproti vozeči), pa si seveda bedak.
In medtem ko ti zapelješ proti sredini križišča, se tudi kolesarji običajno že premaknejo.
Točno tako, v taki situaciji boš brez težav ugotovil, da motorist krši prometne predpise in v križišči menja pas in posledično mu ne boš zaprl poti. Scenarij, ki ga opisuje nejc je točno to, kar si napisal v drugem odstavku. Bedak, ki postarta levo takoj ko se bo odprl semafor, ker računa da bo tako križišče prevozil pred nasproti vozečimi.
Traktor je še vedno vozilo in kot tako, udeleženec v prometu in če ima prednost, mu jo moraš odstopiti.
Ne, prednosti mu ne odstopiš, ker itak IMA PREDNOST. Prednost lahko odstopiš nekomu, ki je nima.
Kar pa ne pomeni, da si ga ti dolžan tam sred križišča čakat cel popoldan, da on spelje. Če spelješ pred njim tako, da on zarad tega ne rabi niti malo zmanjšat svoje hitrosti ali da kakorkoli vplivaš na njega, potem to ni izsiljevanje, za boga milega.
Samo to nima nič z konkretnim primerom, ki g aje izpostavil nejc.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()