» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
223 / 293
»»

Utk ::

A je kdo reku, da ima? Jaz sem odgovarjal na to:

Sicer pa v tekem primeru mora voznik ki zavija levo, vseeno počakat nasproti vozeča vozila(pravilo srečanja), neglede na to, ali nasproti vozeči cinca in se obotavlja ali ne. Če bi prišlo do kake okvare, da recimo ne more speljati, bo že ne vem, poblendal ali kaj podobnega, da ti da vedet, da lahko spelješ pred njim. Vse ostalo je izsiljevanje prednosti!


Če cinca, greš lahko pred njim. To te tudi v vsaki avtošoli učijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Val46
Takih modelov v celadahje je pri nas, vsako nedeljo najman 10, raje vec.

In sorry, ce zavijem levo, v omenjenem primeru, nikogar ne izsiljujem.
Se najdejo modeli, ce se samo naprej zapeljem ter ustavim, da mi nekaj mahajo in so pametni.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Sicer pa v tekem primeru mora voznik ki zavija levo, vseeno počakat nasproti vozeča vozila(pravilo srečanja), neglede na to, ali nasproti vozeči cinca in se obotavlja ali ne.
Vse ostalo je izsiljevanje prednosti!

Ni res. Če ga ne oviraš, greš komot pred njim. Recimo je tam nek traktor, za katerga veš, da bo rabil pol minute, da bo speljal. Komot greš pred njim.


Se strinjam, problem je samo ce so pešci v preglednem delu, oziroma kak kolesar.

Motoristi, ki tako vozijo diagonalno cez krizisce so pa zame v tem primeru, ... ne bom napisal. Stojece kolone pred kriziscem, pa itak ne smejo prehitevati,

Tidule ::

Ja, psihopatov na cesti ne manjka.

ginekk ::

solatko je izjavil:



ginekk - Ponosni lastnik BMW, AUDI ali MB? Si motoristu dal vetra in to je najvažneje, seveda se nisi ozrl proti njemu, saj si ga videl prej in točno vedel, kaj bo naredil, morda si celo občasni motorist.


Slabo ti gre psihoanaliza. Nisem še imel nemškega avta v lajfu. :) BMW vozijo psihopati, to se strinjam.

Seveda sem se uzrl proti motoristu, še preden sva štartala in tudi še po neuspelem prekršku. A je tako težko verjet, da je speljal kot stara mama in bi jaz moral čakat par sekund med tem ko prestavljam iz prve v drugo? Pač naj me prehiti in pelje dalje, ne pa da cinca v prometu.

scipascapa ::

Premalo kontrole, premalo kaznovanja, premalo kamer. 3x premalo K.

m0LN4r ::

Tu nekaj ne stima, na ´Poljskem so iste omejitve kot pri nas (90) pa se vsi vozijo ~110-120 prinas pa se vsi vozijo 70-80 in en kup nesrec zadnje tri tedne.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

pandin99 ::

m0LN4r je izjavil:

Tu nekaj ne stima, na ´Poljskem so iste omejitve kot pri nas (90) pa se vsi vozijo ~110-120 prinas pa se vsi vozijo 70-80 in en kup nesrec zadnje tri tedne.

Define "en kup nesrec zadnje tri tedne", in magari koliko manj se jih pripeti na poljskem

(Ker statistično gledano izgleda da imaš na poljskem skoraj dvojno verjetnost krepnt v prometu
)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pandin99 ()

Ahim ::

Tidule je izjavil:

Scenarij, ki ga opisuje nejc je točno to, kar si napisal v drugem odstavku. Bedak, ki postarta levo takoj ko se bo odprl semafor, ker računa da bo tako križišče prevozil pred nasproti vozečimi.

Obstajajo krizisca, kjer z ene strani vozila prej vstopijo v krizisce, kakor iz druge (npr. tam, kjer je na eni strani zelezniski prehod - primer krizisce Smrekarjeve/Magistrove in Goriske v Ljubljani, ce si prvi iz strani Smrekarjeve lahko normalno izvozis zavijanje v levo preden prvi avto iz Magistrove, ki bi sel naravnost ali desno (torej ima prednost prej teboj), sploh pride do tebe.

Pa peden se spet kdo vname o odvzemu prednosti - a na vseh zavijanjih v levo v semaforiziranih kriziscih cakate, da se nasproti vozecim prizge rdeca, vam pa morebitna orzanzna puscica (ce je)? Najbrz ne. Ce ja, kaj potem pocnete na nesemaforiziranih - cakate sodni dan?

val46 ::

Ne, ne čakamo. Speljemo, ko je prosta pot. To pomeni, ko na nasproti vozečem pasu ni vozila, ali ko je le to dovolj oddaljeno, da lahko speljemo brez težav. Če mora nasproti vozeče vozilo zaradi tega upočasniti svojo vožnjo, je to že izsiljevanje prednosti.

Konkretnega križišča ki ga opisuješ sicer ne poznam in priznam, da obstajajo tudi taka križišča, seveda. Ampak, še vedno je tak način zapeljevanja skozi križišče izsiljevanje prednosti. Ker tisti trenutek, ko je nasproti vozeči voznik moral ali zabremzat, ali počakat nate, da prevoziš križišče, se to že smatra za izsiljevanje. Kako pa ti oceniš koliko bo tisti voznik hiter pri speljevanju, da greš lahko varno pred njim? Sicer pa, ti kar počni tako še naprej, sam pol ne jokat, ko ti bo nekdo priletel v bok, krivec za nesrečo boš pa ti.

Ahim ::

val46 je izjavil:

Ne, ne čakamo. Speljemo, ko je prosta pot. To pomeni, ko na nasproti vozečem pasu ni vozila, ali ko je le to dovolj oddaljeno, da lahko speljemo brez težav. Če mora nasproti vozeče vozilo zaradi tega upočasniti svojo vožnjo, je to že izsiljevanje prednosti.

Konkretnega križišča ki ga opisuješ sicer ne poznam in priznam, da obstajajo tudi taka križišča, seveda. Ampak, še vedno je tak način zapeljevanja skozi križišče izsiljevanje prednosti. Ker tisti trenutek, ko je nasproti vozeči voznik moral ali zabremzat, ali počakat nate, da prevoziš križišče, se to že smatra za izsiljevanje. Kako pa ti oceniš koliko bo tisti voznik hiter pri speljevanju, da greš lahko varno pred njim? Sicer pa, ti kar počni tako še naprej, sam pol ne jokat, ko ti bo nekdo priletel v bok, krivec za nesrečo boš pa ti.

Lahko si ga ogledas na Google Maps. Cesta "naravnost" dejansko ne gre naravnost, ampak morajo vozila iz Magistrove naprej po klancku navzgor, cez zeleznico, popraviti smer v desno in potem pridejo na linijo, kjer jim sekal pot z zavijanjemlevo iz Smrekarjeve.

Me pa dejansko zanima kako ocenjujes(te) da je "[nasproti vozece vozilo] dovolj oddaljeno, da lahko speljemo brez težav", brez da prides do tega, kar si napisal v drugem odstavku o jokanju :))

val46 ::

Jaz nič ne ocenjujem. Jaz lepo počakam, v kolikor nisem prepričan, da lahko varno zapeljem v križišče. Vozila ki se križišču približujejo, imajo neko svojo hitrost in z izkušnjami lahko hitro oceniš, če imaš čas zapeljati pred njim ali ne. Med tem ko vozilo ki stoji in čaka na zeleno luč recimo, takemu vozilu ne moreš oceniti hitrosti. Tako da ne moreš vedeti ali predvidevati, kako hitro bo na tvoji točki srečanja. Dovolj razumljivo, ali potrebuješ narisano?

m0LN4r ::

Ja enim ocitno treba to narisati, ker oceniti ne vejo. Sem se peljal s takimi na prevozih se pa jos, taki manevri niso bli ocenjeni, ampak enostavno na blef. Nerodno speljes na blef in bo kaj bo. Ena na prevozih je rekla, saj pa ima bremze, ce mu kaj ne pase.
Najhujs je blo, ko sem se z eno peljal v LJ preko prevozov. Sploh se nismo peljali hitro, ampak glede varnostnih razdalj, menjavanja pasov sem si celo pot zelel stopiti ven iz avta, sploh me ne cudi, da je tolko nesrec prinas pri tako nizkih hitrostih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

River0123 ::

recmajkemi je izjavil:

Včeraj na poti na morje sem bil sam "talent". Pogonska goriva so se toliko podražila, da sem vklopil tempomat na 95 km/h z mislijo, da utegnem biti v napoto voznilom, ki vozijo v isto smer. Začuda ugotovim, da imam od Brezovice dalje kolono za seboj. V nekem trenutku sem naštel sedem vozil, ki me niso prehitevala. :))

Za popoln hattrick mi je manjkal kamion s prikolico, da se mu približam na slaba dva metra.



Ti rabis ali novo sluzbo z visjo placo ali pa javni prevoz. Ni fer, da ker ti nimas za burek, upocasnjujes vse ostale...

GupeM ::

In kje je problem, če tip vozi 95 po voznem, za njim pa kolona vozil, ki ga ne želijo prehiteti?

Utk ::

Morda pa niso mogli, ker je bil levi zaseden.

maticb492 ::

Ja, on voiz 95, potem ga grejo malo manj počasnejši 110 prehitevat in na koncu so vsi živčni in se začnejo tisti, ki hočejo 140 vozit izsiljevat in prehitevat po desnih in na koncu vsi skupaj vozimo 90, ker noben noče zapustit prehitevalnega, ker vsi hočejo hitreje vozit.

(pa nisem jaz angelček, ker bi tudi začel blendat če mi nekdo z 110 kempira na prehitevalnem)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

mirator ::

maticb492 je izjavil:

Ja, on voiz 95, potem ga grejo malo manj počasnejši 110 prehitevat in na koncu so vsi živčni in se začnejo tisti, ki hočejo 140 vozit izsiljevat in prehitevat po desnih in na koncu vsi skupaj vozimo 90, ker noben noče zapustit prehitevalnega, ker vsi hočejo hitreje vozit.

(pa nisem jaz angelček, ker bi tudi začel blendat če mi nekdo z 110 kempira na prehitevalnem)

Hja , to so pač talenti, na katere pa žal tudi moraš računati, ko se odpraviš na ceste.
Sicer če imaš na voznem pasu tempomat na 95 km/h, ni nič narobe, te pač po prehitevalnem pasu prehitevajo hitrejši. Bolj me skrbi izjava
"Za popoln hattrick mi je manjkal kamion s prikolico, da se mu približam na slaba dva metra."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

nejc_nejc ::

Na prehitevalcu gres toliko kot vozilo pred tabo in ni problemov.

maticb492 ::

mirator je izjavil:


"Za popoln hattrick mi je manjkal kamion s prikolico, da se mu približam na slaba dva metra."


To šele šparaš benicn, ko si v zavetrju šleperja :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

mirator ::

Aha, hvala.

m0LN4r ::

maticb492 je izjavil:

mirator je izjavil:


"Za popoln hattrick mi je manjkal kamion s prikolico, da se mu približam na slaba dva metra."


To šele šparaš benicn, ko si v zavetrju šleperja :D

Tok blizu se je ilegalno vozit, sicer pa zakaj bi to clovek delal, da bos mel miljon lukenj na havbi in steklu v enem letu?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

maticb492 ::

m0LN4r je izjavil:

Tok blizu se je ilegalno vozit, sicer pa zakaj bi to clovek delal, da bos mel miljon lukenj na havbi in steklu v enem letu?


Don't ask me, jaz take vidim samo za par sekund na desni strani, ko jih prehitim.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

recmajkemi ::

Ja, res se je šlo za varčevanje z gorivom. Omemba kolone za menoj je bila pa opazka, da imajo drugi podobne težnje s samo nepotratnostjo pogonskih goriv.

Za pojasnilo, levi pas je bil prazen saj je bila vožnja pozno zvečer. Tovornjaka, da bi se mu zalepil na nedovoljeno varnostno razdaljo pa od nikoder, saj sem se peljal zadnjo uro pred koncem praznične prepovedi njihovih voženj.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

m0LN4r ::

Jaz moram priznat, da sam tudi nimam poguma prehiteti tovornjak + 3 avte na regionalki, razen ce je res zelo pregledno. Zato, ce ze delati kolone jih delajte tako, da se lahko vmes vrinem na vsakih 2-3 avte prosim.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

maticb492 ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz moram priznat, da sam tudi nimam poguma prehiteti tovornjak + 3 avte na regionalki, razen ce je res zelo pregledno. Zato, ce ze delati kolone jih delajte tako, da se lahko vmes vrinem na vsakih 2-3 avte prosim.


Ah, to sem mislu na AC. Na regionalki je pa itak problem ko si nekdo ne upa prehitet tovornjaka, pa se še en tak najde in potem več ne moreš prehitet v nobenem primeru varno, ker imaš še 2 avta pred tovornjakom.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

recmajkemi ::

m0LN4r je izjavil:

maticb492 je izjavil:

mirator je izjavil:


"Za popoln hattrick mi je manjkal kamion s prikolico, da se mu približam na slaba dva metra."


To šele šparaš benicn, ko si v zavetrju šleperja :D

Tok blizu se je ilegalno vozit, sicer pa zakaj bi to clovek delal, da bos mel miljon lukenj na havbi in steklu v enem letu?

Prav lukenj ali le vdrtine?

Poleg dokazov, da sta slaba dva metra razdalje za tovornjakom med vožnjo najbolj optimalna (Drafting behind a big rig will improve your car’s fuel efficiency) tudi vdrtine pomagajo pri zmanjšanju porabe goriva med vožnjo. (Dimple Car Experiment)
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

GupeM ::

Pri dveh metrih varnostne razdalje je za porabo najbolj učinkovito sunkovito zaviranje prednjega vozila, nato pa z avtovleko domov. Poraba 0,0 l/km

ZveeZ ::

GupeM je izjavil:

Pri dveh metrih varnostne razdalje je za porabo najbolj učinkovito sunkovito zaviranje prednjega vozila, nato pa z avtovleko domov. Poraba 0,0 l/km

Ce gledas porabo v litrih, drzi. Ce pa v eurih.. ;)

Ahim ::

ZveeZ je izjavil:

GupeM je izjavil:

Pri dveh metrih varnostne razdalje je za porabo najbolj učinkovito sunkovito zaviranje prednjega vozila, nato pa z avtovleko domov. Poraba 0,0 l/km

Ce gledas porabo v litrih, drzi. Ce pa v eurih.. ;)

Lepa :))

GupeM ::

ZveeZ je izjavil:

GupeM je izjavil:

Pri dveh metrih varnostne razdalje je za porabo najbolj učinkovito sunkovito zaviranje prednjega vozila, nato pa z avtovleko domov. Poraba 0,0 l/km

Ce gledas porabo v litrih, drzi. Ce pa v eurih.. ;)

Če imaš dobro urno postavko se tudi vožnja 95 namesto 130 ne izplača. Namesto eno uro se voziš skoraj uro in pol na 130 kilometrih. To je 20 eur komot.

Sicer je bilo mišljeno kot joke ;)

GupeM ::

MetalLord ::

nejc_nejc je izjavil:

Na prehitevalcu gres toliko kot vozilo pred tabo in ni problemov.

Če je to 120 ali pa še manj, imaš vse drugo kot pa ne problemov, moraš neprestano gledat nazaj komu bo vsak čas dokipelo in se vračat nazaj na desni pas pa tudi če bi ti drugače vozil 160 in imaš načeloma prednost pred tistim za tabo. Danes sem se tako parkrat raje umaknil, čeprav tisti ki je bil na prehitevalnem potem sploh ni šel hitro. Ampak če hočeš na sigurno je najbolje da nobenega preveč dolgo ne zadržuješ za sabo.
Prehitevalni je načeloma za prehitevanje z minimalno 140. Nekateri dejansko namerno ovirajo promet med prehitevanjem, samo zato ker šparajo bencin.

Zgodovina sprememb…

DostMam ::

MetalLord, danes, 20:40:49: "Prehitevalni je načeloma za prehitevanje z minimalno 140. "
NE, porkamalora, ne! prehitevalni je v Sloveniji načeloma za prehitevanje s 130 km/h in nič več, načeloma.

wajdujc ::

MetalLord je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Na prehitevalcu gres toliko kot vozilo pred tabo in ni problemov.

Če je to 120 ali pa še manj, imaš vse drugo kot pa ne problemov, moraš neprestano gledat nazaj komu bo vsak čas dokipelo

KWABPABLO? Začnejo streljat nate z avta? Skočijo na tvoj prtljažnik in te izvlečejo iz okna kot tom cruise? WILL SOMEBODY THINK of the pacienti na naših cestah?

maticb492 ::

wajdujc je izjavil:

MetalLord je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Na prehitevalcu gres toliko kot vozilo pred tabo in ni problemov.

Če je to 120 ali pa še manj, imaš vse drugo kot pa ne problemov, moraš neprestano gledat nazaj komu bo vsak čas dokipelo

KWABPABLO? Začnejo streljat nate z avta? Skočijo na tvoj prtljažnik in te izvlečejo iz okna kot tom cruise? WILL SOMEBODY THINK of the pacienti na naših cestah?


Res smo hudi pacienti, ker hočemo vozit hitreje kot 120 km/h, psihopati, vse nas bi morali v zapor vržt pa vsak dan mučit.

Ponavadi ste največji pacienti ravno pri 110-120 km/h, ker mislite da ste policaji in najjači na cesti, in nas divjakov zadaj zanalašč ne spustite čez #rebel.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

wajdujc ::

maticb492 je izjavil:

wajdujc je izjavil:

MetalLord je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Na prehitevalcu gres toliko kot vozilo pred tabo in ni problemov.

Če je to 120 ali pa še manj, imaš vse drugo kot pa ne problemov, moraš neprestano gledat nazaj komu bo vsak čas dokipelo

KWABPABLO? Začnejo streljat nate z avta? Skočijo na tvoj prtljažnik in te izvlečejo iz okna kot tom cruise? WILL SOMEBODY THINK of the pacienti na naših cestah?


Res smo hudi pacienti, ker hočemo vozit hitreje kot 120 km/h, psihopati, vse nas bi morali v zapor vržt pa vsak dan mučit.

Hudi pacienti ki bodo počakali da avto pred njimi in avto pred tem opravita prehitevanje. Ali jim bo dokipelo kot piše metalord? Pa če jim, kaj se bo zgodilo, bodo explodiral v svojem avtu, alahakbar stajl?

maticb492 ::

wajdujc je izjavil:


Hudi pacienti ki bodo počakali da avto pred njimi in avto pred tem opravita prehitevanje. Ali jim bo dokipelo kot piše metalord? Pa če jim, kaj se bo zgodilo, bodo explodiral v svojem avtu, alahakbar stajl?


Ja, temu se reče defenzivna vožnja, če imaš zadaj nekoga na riti in te očitno hoče prehitet, ga pustiš naprej. Še po zakonu ga moraš spustit, še posebej če je desno prostor.

Jaz vse spustim čez takoj ko lahko.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

wajdujc ::

Če je desno prostor potem ne prehitevaš

DostMam ::

maticb492 je izjavil:

...Res smo hudi pacienti, ker hočemo vozit hitreje kot 120 km/h, psihopati, vse nas bi morali v zapor vržt pa vsak dan mučit

Ponavadi ste največji pacienti ravno pri 110-120 km/h, ker mislite da ste policaji in najjači na cesti, in nas divjakov zadaj zanalašč ne spustite čez #rebel.

Ne, niste pacienti, ker hočete voziti hitreje kot 120 km/h. Lahko mirno vozite po predpisih in vas zato nihče ne bo mučil v zaporu.
Ponavadi tudi nismo največji pacienti pri 110-120 km/h. Ne mislimo, da smo policaji in ne mislimo, da mo najjači na cesti. Blago se nam jebe za tiste, ki mislijo drugače in vozimo svojo vožnjo v prepričanju, da je spoštovanje predpisov pomemben prispevek varnosti.

nejc_nejc ::

Dostmam sorry:
z 110,120 na prehitevalcu si teslo oziroma povzrocitelj problemov.
Enostavno, se ne prepustite toku in meki po svoje, enako kot teslo z 170.

DostMam ::

nejc_nejc, zakaj pričakujete od drugih, da skrbijo za tiste pred in za tiste za seboj. Zakaj se tudi vi ne bi prepustili toku pred vami? Sploh Bohnedaj, da bi ugotovili, kako je pred tistim počasnetom tudi prometni tok.
In to: zakaj je "170" vredno tesla, vaš "130+" OK, 120 pa problematično? In kakšne probleme to povzročamo tisti, ki vozimo 120+?
Veliko vprašanj iz vaše teze, veliko...

Likalnik ::

vozni pas je desni...in se tam cjazi 120 brez problema....ko greš pa perhitevat pa poženeš vsaj na 130 in več...in se nimaš kaj vlačiti po levem pasu 100kmh...še posebej, če je desni prost.

veliko folka se vozi po levem kljub temu, da je desni prost in potem ko mu poblendaš, da se naj zbudi je pa vse narobe.

GupeM ::

DostMam je izjavil:

Ne, niste pacienti, ker hočete voziti hitreje kot 120 km/h. Lahko mirno vozite po predpisih in vas zato nihče ne bo mučil v zaporu.
Ponavadi tudi nismo največji pacienti pri 110-120 km/h. Ne mislimo, da smo policaji in ne mislimo, da mo najjači na cesti. Blago se nam jebe za tiste, ki mislijo drugače in vozimo svojo vožnjo v prepričanju, da je spoštovanje predpisov pomemben prispevek varnosti.

Ok, večinoma se strinjam s tem, kar pišeš. Ampak tukaj si pa brcnil v temo. Če greš prehitevat s 110-120 km/h in te jaz s 130 km/h dohitim in moram zmanjšat, potem si pacient. S tem me namreč oviraš, kar pomeni, da ne spoštuješ predpisov, ki pravijo, da lahko začneš s prehitevanjem le, če s tem nikogar ne oviraš.

In izjava "Blago se nam jebe za tiste, ki mislijo drugače in vozimo svojo vožnjo v prepričanju, da je spoštovanje predpisov pomemben prispevek varnosti," je tudi pacientovska. Po zakonu moraš spremljati promet okrog sebe in temu primerno prilagoditi vožnjo. Po domače: Ne sme se ti jebat za ostale.

simonchelo ::

Ampak isti moment ko prehitevaš 130-140kmh in nekdo prileti za teboj in začne blendat in me delat živčnost bi moral biti pa to kaj? (kazen zaradi prehitre vožnje, kazen za pozivanja drugega h kršenju predpisov in kazen za nedostojno obnašanje na cesti, oviranje prometa-z dolgimi lučmi...). Teoretično se pogovarjamo o nekom ki prehiteva 120kmh in nekom ki pripelje 130kmh, a veš da temu ni tako, v praksi vedno tisti ki prehiteva malce pospeši, tisti ki "prileti" pa nikoli nima 130kmh.
ciao

nejc_nejc ::

Zakaj je primorka med tednom zjutraj normalno prevozna. Cez vikend pa guzva. Prometa pa enako.
.
.

Zaradi cca 110 oz 170 na PP. tekoce hitrosti pa nemogoce...vesoljni problem.

LeQuack ::

Noben od teh problemov ni rešljiv brez samovozečih avtov.
Quack !

nejc_nejc ::

To bo pa se trajal :|

GupeM ::

simonchelo je izjavil:

Ampak isti moment ko prehitevaš 130-140kmh in nekdo prileti za teboj in začne blendat in me delat živčnost bi moral biti pa to kaj? (kazen zaradi prehitre vožnje, kazen za pozivanja drugega h kršenju predpisov in kazen za nedostojno obnašanje na cesti, oviranje prometa-z dolgimi lučmi...).

Da.

simonchelo je izjavil:

Teoretično se pogovarjamo o nekom ki prehiteva 120kmh in nekom ki pripelje 130kmh, a veš da temu ni tako, v praksi vedno tisti ki prehiteva malce pospeši, tisti ki "prileti" pa nikoli nima 130kmh.

Ne. V praksi, še posebej pri prehitevanju kamionov, veliko ljudi pelje normalno 120 - 140 po voznem. Pridejo do kamiona, levi smernik, zapeljejo na PP zmanjšajo na 100 ali 110 in počasi mimo kamiona. Ker se bojijo. Takšnih je vse preveč.

MetalLord ::

Drugače je bila danes že precej gužva, praktično celo pot koloni na obeh pasovih, pa sem imel vseeno dober čas. Tako da moja prejšnja trditev, da se na prehitevalnem načeloma vozi vsaj 140, kar drži, se kar večina drži tega načela. Seveda se najde kdo sem pa tja, ki misli da lahko kar začne prehitevat s 120 brez da bi počakal da gre najprej tistih par hitrejših mimo.
No to je seveda še zaenkrat pri tej ceni bencina, če bi bil 2x dražji, sigurno ne bi šel levi pas pri 140.
Glede tega prehitevanja tovornjakov sem pa tudi opazil, da večkrat pade hitrost tudi do 100. Ne vem zakaj bi se bal, drugače je najbolj varno da si čim manj časa ob tovornjaku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()
««
223 / 293
»»