Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

GenZNPC ::
zaradi neprilagojene hitrosti izgubil oblast nad vozilom ter zapeljal na nasprotni vozni pas
Seveda, zaradi, je... Policija opravila analizo vzroka v minuti pa pol.
Se je peljal 200 pa ga je odneslo na ravnem?
https://sobotainfo.com/novica/kronika/z...
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

DostMam ::
Kdo pa doloca kompromise?
Promet je vedno hitrejsi, kompleksnejsi, avti so hitrejsi, ceste so hitrejse (za Slovenijo ne vem).
Zivljenjski tempo je hitrejsi.
Le pri zahtevah za voznjo se pa zatakne.
In nekdo, ki je delal izpit leta 1970 in ga lahk vsak cajt infarkt za volanom al pa ne vidi dlje od 200 metrov se vedno vsede za volan.
Ampak to je druga tema, povsem locena od tiste, da je treba ceste in bankine siriti in kolesarje in traktoriste, locevati od prometa kjer se to lahko.
Pa asfalt je treba popravljati redno, ne pa na 10 letnih intervalih, pa se to ne.
Ce je naguban, preluknjan, ima pol metra siroko vdrto vozisce je to treba popraviti, ne pa vsake 2 leti postaviti novo tablo z nizjo omejitvijo.
Pa kaj smo ze na nivoju Romunije pa se ploskati moramo?...
Promet ni hitrejši. Počasnejši je v konicah zaradi gužve, enako hiter izven konic zaradi predpisov. O kompleksnosti se da debatirati. Avtomobili niso hitrejši. Tudi "najhujši" so elektronsko omejeni. Čipiranje je prepovedano.
Življenski tempo si uravnava vsak sam. To, da je hitreši je floskula.
Glede tistih, ki so izpit delali 1970: veliko slabe volje bi si prihranili, če bi prebrali Zakon o voznikih in odrasle vprašali, kako to gre pri zdravniku. Hipotetični primeri, okoli katerih se hudujete niso realni.
Okoli asfalta in popravljanja cest: ni 10 letni interval, je 4 letni. Pravkar so volitve mimo in ceste poasfaltirane. Vidite, da ni tako hudo, kot se vam zdi.

GenZNPC ::
Okoli asfalta in popravljanja cest: ni 10 letni interval, je 4 letni. Pravkar so volitve mimo in ceste poasfaltirane. Vidite, da ni tako hudo, kot se vam zdi.Bom poleti poslikal. Ni problema.
Avtomobili niso hitrejši.A res?
skibidi

pandin99 ::
zaradi neprilagojene hitrosti izgubil oblast nad vozilom ter zapeljal na nasprotni vozni pas
Seveda, zaradi, je... Policija opravila analizo vzroka v minuti pa pol.
Se je peljal 200 pa ga je odneslo na ravnem?
https://sobotainfo.com/novica/kronika/z...
Možno da ni utegnil v času opaziti cisterne (ki si predstavljam da je prihajala iz bencinske) zaradi zelo omejene vidljivosti (ustavljeni tovornjaki v sliki v članku so cca 150m stran od karambola), in zaradi tega ni utegnil prilagoditi hitrosti in iti mirno mimo. Feltne pa ma hude! https://sobotainfo.com/sites/default/fi...
Avtomobili niso hitrejši.A res?
Twingo ima top speed suverenih 135 km/h
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pandin99 ()

DostMam ::
m0LN4r, če želite kaj povedati, bo teba kaj napisati. Če mislite, da bomo tjavdan gledali nek youtube in ugotavljali kaj je hotel avtor povedati in nato še, zakaj ste ga vi narobe interpretirali, se motite.
Še enkrat, kratko:
- promet ni hitrejši, enako je hiter izven konic zaradi predpisov
- da je življenski tempo hitrejši je floskula
- veliko slabe volje bi si prihranili, če bi prebrali Zakon o voznikih in odrasle vprašali, kako to gre pri zdravniku
- hipotetični primeri, okoli katerih se hudujete niso realni
- okoli asfalta in popravljanja cest: ni tako hudo, kot se vam zdi
- če menite, da šest tez lahko potolčete z enim video posnetkom ste smešni, odrasle vprašajte zakaj
Še enkrat, kratko:
- promet ni hitrejši, enako je hiter izven konic zaradi predpisov
- da je življenski tempo hitrejši je floskula
- veliko slabe volje bi si prihranili, če bi prebrali Zakon o voznikih in odrasle vprašali, kako to gre pri zdravniku
- hipotetični primeri, okoli katerih se hudujete niso realni
- okoli asfalta in popravljanja cest: ni tako hudo, kot se vam zdi
- če menite, da šest tez lahko potolčete z enim video posnetkom ste smešni, odrasle vprašajte zakaj

DostMam ::
Zakaj lazes?
Ker vam zmanjkuje domišljije, bom namesto vas napisal, zakaj VI mislite, da lažem:
- promet je hitrejši, ker se mnogi požvižgajo na predpise in mislijo, da lahko vozijo kakor hočejo
- nekateri imajo občutek, da je življenski tempo hitrejši zato, ker si ne želijo urediti življenja
- prebranje zakonov je izguba časa, ker so jih napisali plačani kreteni, ki nimajo pojma o življenju
- primeri, okoli katerih se hudujete so realni, ker so "oni drugi" točno takšni kreteni, kot vi mislite, da so
- okoli asfalta in popravljanja cest: hudo je, ker bodo tisto luknjo, ki VAS moti, sicer zakrpali, nastala bo pa nova; zato ker vsi drugi slabo delajo, sami vi vozite prav
- youtube je edini poučni vir, zato ker se tam lahko poučujejo tudi nepismeni

Ahim ::
Glede tvojega vprašanja pa, verjemi, da specialistov medicine dela je na pretek in tudi služijo dovolj dobro. Itak so povečini vsi privat. Uvažamo pa predvsem drugi kader, tisti, katerega naši vrli medicinci nočejo ali ne znajo opravljat. Ti pa ne znam povedat koliko jih je, verjemi da jih je pa kar nekaj. Pa če že ti mene sprašuješ, bom še jaz tebe. Koliko je teh mladih zdravnikov, ki so brezposelni, da bi s tvojim predlogom jih zaposlil? Če resnično obstajajo, zakaj se potem oni ne specializirajo za zdravnika medicine dela, prometa in športa? Ne mi rečt, da ne bi imeli dela, ker če si v zadnjih 5ih letih imel slučajno za opravit kakšen zdravniški(služba, promet,...) bi lahko vedel, da so povsod velike čakalne dobe.
Stevilo specializacij ne poljubno, ampak je omejeno.
Sem imel zdravniski za sluzbo, cakal sem kar 25 minut, preden sem bil na vrsti.

val46 ::
Ni problem v tem, koliko si čakal na vrsto, ko si enkrat bil pri njemu. Problem je sploh dobit termin, da greš lahko opravit zdravniški. Ok, zaradi službe je morda res kaj hitreje, ker te napoti delodajalec, ti pa tako in tako imajo neke svoje pogodbe z zdravnikom- Tako da v primeru zdravniškega za službo, še nekako gre. Če pa opravljaš zdravniški v privat zadevah, kar promet oz zdravniški pregled za opravljanje vozniškega dovoljenja je, se pa kar čaka ponavadi. Poznam konkretne primere, ko so šli opravljat take preglede na drug konec slovenije, le zato, da so hitreje prišli na vrsto. Pa še tam so čakali po 14 dni ali več.
Če pa praviš, da število specializacij ni poljubno ampak je omejeno, kako naj bi potem pomagalo to tvoje zaposlovanje mladih zdravnikov, na račun več zdravniških pregledov??? Če praviš, da se ne morajo specializirati zaradi omejenih koncesij. Izobrazi me, ker zgleda da ne znam "računat".
Če pa praviš, da število specializacij ni poljubno ampak je omejeno, kako naj bi potem pomagalo to tvoje zaposlovanje mladih zdravnikov, na račun več zdravniških pregledov??? Če praviš, da se ne morajo specializirati zaradi omejenih koncesij. Izobrazi me, ker zgleda da ne znam "računat".

val46 ::
Par postov višje si poglej mirator, ko je ahim zagovarjal tezo, da bi s povečevanjem periodičnih zdravniških pregledov na račun voznikov, reševali problem zaposlovanja mladih zdravnikov. Sam v tem kontekstu je bila debata. Ampak je mimo. In lahko nadaljujejo razni solatkoti, molnarji in uni pacient iz gorenjske, k menjava vzdevke kot spodnje hlače, z debato o vožnji po naših cestah.

Tidule ::

LeQuack ::
"Na slovenskih avtocestah bodo do najpozneje konca leta 2023 na treh odsekih vzpostavili sektorsko merjenje hitrosti. Darsovi prometni strokovnjaki so sicer določili devet kritičnih odsekov, a sisteme bodo najprej namestili na odsek skozi trojanske predore v obe smeri ter na višnjegorskem klancu v smeri proti Novemu mestu. Javno naročilo za dobavo in vzpostavitev sistemov je Dars objavil konec marca, rok za oddajo ponudb pa je 14. junij."
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
Quack !

pandin99 ::

Ahim ::
Par postov višje si poglej mirator, ko je ahim zagovarjal tezo, da bi s povečevanjem periodičnih zdravniških pregledov na račun voznikov, reševali problem zaposlovanja mladih zdravnikov. Sam v tem kontekstu je bila debata. Ampak je mimo. In lahko nadaljujejo razni solatkoti, molnarji in uni pacient iz gorenjske, k menjava vzdevke kot spodnje hlače, z debato o vožnji po naših cestah.
Ne drzi.
Ahim in val46,
kakšno vezo ima vajina debata s talenti na slovenskih cestah?
Repliciral sem na tvoje filozofiranje o tem kako sposobnost voznje pri ljudeh s starostjo upada razlicno - ne pri vseh enako (a bejz?).
Preberi, saj ni tezko

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ahim ()

mirator ::
Ahim in val46,
kakšno vezo ima vajina debata s talenti na slovenskih cestah?
Repliciral sem na tvoje filozofiranje o tem kako sposobnost voznje pri ljudeh s starostjo upada razlicno - ne pri vseh enako (a bejz?).
Preberi, saj ni tezkoPotem nam bos pa lahko se povedal kaj ima to zveze s talenti na slovenskih cestah ...
Če že repliciraš, potem moraš tudi prebrati na kaj se replicirani post nanaša. Moje filozofiranje, kot ga ti imenuješ, je predvsem odgovor na zaničevalni post @molnarja o starostniku pri 79. letih, ki je imel prometno nesrečo in ga je označil kot talenta na cesti.
Pa tudi replika se naredi z enim postom, ne pa z debatiranjem, kjer moj replicirani post nima nobene veze več.
Nisem pa s tabo implicitno nikjer polemiziral, tako da ti ni treba biti užaljen. Lahko pa odpreš svojo temo o koristnosti mladih zdravnikov v prometni ureditvi in tam debetiraš, kolikor ti je ljubo.

Ahim ::
Ahim in val46,
kakšno vezo ima vajina debata s talenti na slovenskih cestah?
Repliciral sem na tvoje filozofiranje o tem kako sposobnost voznje pri ljudeh s starostjo upada razlicno - ne pri vseh enako (a bejz?).
Preberi, saj ni tezkoPotem nam bos pa lahko se povedal kaj ima to zveze s talenti na slovenskih cestah ...
Če že repliciraš, potem moraš tudi prebrati na kaj se replicirani post nanaša. Moje filozofiranje, kot ga ti imenuješ, je predvsem odgovor na zaničevalni post @molnarja o starostniku pri 79. letih, ki je imel prometno nesrečo in ga je označil kot talenta na cesti.
Pa tudi replika se naredi z enim postom, ne pa z debatiranjem, kjer moj replicirani post nima nobene veze več.
Nisem pa s tabo implicitno nikjer polemiziral, tako da ti ni treba biti užaljen. Lahko pa odpreš svojo temo o koristnosti mladih zdravnikov v prometni ureditvi in tam debetiraš, kolikor ti je ljubo.
Nisem nic uzaljen.
Moj post je bil replika na tvoj post s filozofiranjem o necem ocitnem. Vseboval je tudi poziv k bolj zgodnjemu preverjanju sposobnosti (ne sele pri trenutno doloceni starosti), pa za povrh poskusal se vnaprej opraviti s protiargumentom, ki sem ga pricakoval kot najbolj verjetnega. Vse ostalo je samo dodatno pojasnjevanje uporabniku val46 in tebi, ker imamta ocitno tezave z bralnim razumevanjem.

val46 ::
Ma glej, kdo se oglaša glede bralnega razumevanja...sej, v takih "klobasah" kot jih pišeš, je težko karkoli razumet.

matic492 ::
Danes sem vozil (na priključku) za žensko, ki se je z 55 vključila na vozni pas na AC.... Pa sploh ni bilo veliko varnostne razdalje, ko se je vključila. Razlog zakaj je nisem prehitel preko polne črte na priključku, ker je policaj stal na travi z svojo provido. Jaz sem mislil da se bo vsak moment nekdo skantal nama v rit, ker se še nikoli v življenju nisem z 55 priključil na avtocesto.
Včashi me resno zanima a takšni ljudje sebe smatrajo za varne voznike?
Včashi me resno zanima a takšni ljudje sebe smatrajo za varne voznike?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()

DostMam ::
Da, tudi takšni ljudje sebe smatrajo varnim. Nisem srečal voznika, ki bi sebe imel za nevarnega. Gospa si, najbrž, ne upa naglo pospeševati. Verjetno jo ob "visokih hitrostih" in povečanem hrupu motorja grabi panika, zato "sunkovito pospeševanje" ima za nevarno. Pač, vsak določa stopnjo tveganja, ki je za njega še sprejemljiva. Nekateri pri tem naredijo napako. Tudi gospa iz vaše izkušnje verjetno.
Poizkusite oceniti kolika je stopnja nevarnosti, ki jo je ustvarila voznica. Na mestu, kjer vsak voznik pričakuje zgostitev prometa je pripeljala 35 km/h počasneje, kot bi to od nje pričakovali. Razlika v hitrosti je bila na ravni omejitve v spalnem naselju. Sodelojoči so imeli vsaj 5 sekund, da se prilagodijo razmeram. Za vas, ki ste (pravilno) peljaji za njo in v kalkulacijo morali vzeti še policaja sicer nekoliko stresno, vendar ste očitno tudi vi imeli zadosti časa za izvedbo najbolj varne rešitve.
Pač, še en talent na cesti, ki mu ne bomo nikoli dopovedali, da ravna narobe.
Poizkusite oceniti kolika je stopnja nevarnosti, ki jo je ustvarila voznica. Na mestu, kjer vsak voznik pričakuje zgostitev prometa je pripeljala 35 km/h počasneje, kot bi to od nje pričakovali. Razlika v hitrosti je bila na ravni omejitve v spalnem naselju. Sodelojoči so imeli vsaj 5 sekund, da se prilagodijo razmeram. Za vas, ki ste (pravilno) peljaji za njo in v kalkulacijo morali vzeti še policaja sicer nekoliko stresno, vendar ste očitno tudi vi imeli zadosti časa za izvedbo najbolj varne rešitve.
Pač, še en talent na cesti, ki mu ne bomo nikoli dopovedali, da ravna narobe.

GupeM ::
Da, tudi takšni ljudje sebe smatrajo varnim. Nisem srečal voznika, ki bi sebe imel za nevarnega. Gospa si, najbrž, ne upa naglo pospeševati. Verjetno jo ob "visokih hitrostih" in povečanem hrupu motorja grabi panika, zato "sunkovito pospeševanje" ima za nevarno. Pač, vsak določa stopnjo tveganja, ki je za njega še sprejemljiva. Nekateri pri tem naredijo napako. Tudi gospa iz vaše izkušnje verjetno.
Poizkusite oceniti kolika je stopnja nevarnosti, ki jo je ustvarila voznica. Na mestu, kjer vsak voznik pričakuje zgostitev prometa je pripeljala 35 km/h počasneje, kot bi to od nje pričakovali. Razlika v hitrosti je bila na ravni omejitve v spalnem naselju. Sodelojoči so imeli vsaj 5 sekund, da se prilagodijo razmeram. Za vas, ki ste (pravilno) peljaji za njo in v kalkulacijo morali vzeti še policaja sicer nekoliko stresno, vendar ste očitno tudi vi imeli zadosti časa za izvedbo najbolj varne rešitve.
Pač, še en talent na cesti, ki mu ne bomo nikoli dopovedali, da ravna narobe.
Ne gre samo za nevarnost. Gre tudi za popolnoma nepotrebno upočasnjevanje prometa, posledično tudi povečanje nevarnosti. Zaradi takšnih talentov morajo počasnejši vozniki z voznega pasu na prehitevalnega povsem brez potrebe. Posledično morajo tisti na prehitevalnem zmanjševati hitrost ... Butterfly effect.
Ko dobiš več takih talentov, imaš pa parkirišče na severni LJ obvoznici.

Tidule ::
Kar ne spremeni dejstva, da to lahko rečemo za vsako kršenje prometnih predpisov. So anomalija v prometu, ki negativno vpliva na pretočnost in povečuje nevarnost. In veliki večini je skupna sveta zaverovanost voznika, da on je eden od 80% nadprovprečnih voznikov in v svojem ravnanju ne vidi problema.

Utk ::
Danes sem vozil (na priključku) za žensko, ki se je z 55 vključila na vozni pas na AC.... Pa sploh ni bilo veliko varnostne razdalje, ko se je vključila. Razlog zakaj je nisem prehitel preko polne črte na priključku, ker je policaj stal na travi z svojo provido. Jaz sem mislil da se bo vsak moment nekdo skantal nama v rit, ker se še nikoli v življenju nisem z 55 priključil na avtocesto.
Včashi me resno zanima a takšni ljudje sebe smatrajo za varne voznike?
1. Zarad policaja se bi morala sekirat ona, ne ti.
2. V izrednih situacijah, ko je to bolj varno, se "sme" prekršit kakšno pravilo. Jaz za njo s 55 ne bi šel na vozni pas. Bi jo prehitel po desni, če treba. Stokrat bolj varno. Če bi šel policaj za mano, tolk boljše, bi ga napizdil zakaj ni šel za njo.

DostMam ::
Gupe: verjetno govoriva o efektu gosenice. Da, ta obstaja. Ni pa smiselno trditi, da ga povzroči vsaka upočasnitev. Za efekt gosenice sta odločina povečana gostota prometa in premajhna varnostna razdalja. Ena mamica na priključku ob Ščavnici ni dovolj.

DostMam ::
1. Zarad policaja se bi morala sekirat ona, ne ti.
...
Zakaj točno bi se morala sekirati? Če odmislimo, da je 55 km/h nekoliko prenizka hitrost za vključevanje na vozni pas, ni naredila nič nezakonitega. V pomoč:
"Poskušajmo doseči hitrost vozil na desnem voznem pasu v celotni dolžini pospeševalnega pasu. Pri tem pozorno spremljamo hitrost in oddaljenost drugih vozil. Pri vključevanju v gostem prometu nam drugi vozniki lahko pomagajo – umaknejo se na levi prometni pas. Voznik, ki pozna bonton varne vožnje in vozi po desnem voznem pasu, nam bo z zaviranjem omogočil varno vključitev v promet. Če se nam ne uspe varno vključiti do konca pospeševalnega pasu, smemo nadaljevati vožnjo z nezmanjšano doseženo hitrostjo po odstavnem pasu. S smernimi utripalkami prosimo za pomoč, na vozni pas pa zapeljemo takoj, ko lahko."
vir: https://www.dars.si/Varno_na_poti/Nasve...

GupeM ::
Kar ne spremeni dejstva, da to lahko rečemo za vsako kršenje prometnih predpisov. So anomalija v prometu, ki negativno vpliva na pretočnost in povečuje nevarnost. In veliki večini je skupna sveta zaverovanost voznika, da on je eden od 80% nadprovprečnih voznikov in v svojem ravnanju ne vidi problema.
Kaj si s tem povedal? Sem že dolgo nazaj pisal solatkotu, da tudi s prehitro vožnjo povzročaš zastoje oz. nepotrebno upocasnjevanje/zaviranje za druge udeležence. Ker recimo na dokaj prazni avtocesti se s 130 približujem kamionu pred sabo. In namesto da bi s konstantnimi 130 zapeljal na prehitevalni pas in mimo kamiona, moram upočasniti, ker nekdo za mano gre 150 po prehitevalnem, jaz ga pa s prehitevanjem nočem ovirat.

GenZNPC ::
Ja ampak v tem primeru tistega z 150 na prehitevalnem ne upocasnis, upocasnil si samo sebe na voznem. Tak hudo pa spet ni, da so na prehitevalnem vsakih 5 sekund avti z 150+ celo ne v slo.
skibidi

Tidule ::
Kar ne spremeni dejstva, da to lahko rečemo za vsako kršenje prometnih predpisov. So anomalija v prometu, ki negativno vpliva na pretočnost in povečuje nevarnost. In veliki večini je skupna sveta zaverovanost voznika, da on je eden od 80% nadprovprečnih voznikov in v svojem ravnanju ne vidi problema.
Kaj si s tem povedal? Sem že dolgo nazaj pisal solatkotu, da tudi s prehitro vožnjo povzročaš zastoje oz. nepotrebno upocasnjevanje/zaviranje za druge udeležence. Ker recimo na dokaj prazni avtocesti se s 130 približujem kamionu pred sabo. In namesto da bi s konstantnimi 130 zapeljal na prehitevalni pas in mimo kamiona, moram upočasniti, ker nekdo za mano gre 150 po prehitevalnem, jaz ga pa s prehitevanjem nočem ovirat.
Točno to. Kar poglej molnarja kako se spet napihuje, ko se je našel v zgornjem zapisu.

Utk ::
Zakaj točno bi se morala sekirati? Če odmislimo, da je 55 km/h nekoliko prenizka hitrost za vključevanje na vozni pas
Zakaj bi to odmislili?

GenZNPC ::
Najlepse je, ce se v taksni situaciji pojavi tovornjak, ki ali bo upocasnil na 55 ali pa se odmaknil na prehitevalnega.
skibidi

DostMam ::

GupeM ::
Ja ampak v tem primeru tistega z 150 na prehitevalnem ne upocasnis, upocasnil si samo sebe na voznem. Tak hudo pa spet ni, da so na prehitevalnem vsakih 5 sekund avti z 150+ celo ne v slo.
Seveda. Bi raje videl, da zapeljem pred tebe, in boš ti upočasnjeval?
Kar vidim žmrkanje, hupanje, mahanje s sredincem ipd.

DostMam ::

Utk ::
Ker ovira promet na priključku na avtocesto, ker se vključuje z neprimerno hitrostjo na avtocesto in ker se vozi po avtocesti z neprimerno hitrostjo in spet ovira promet. Promet je pa seveda bil, če noben drug, je bil tam ta, ki je to napisal.
Zakaj si bedast pa tu lepo piše:
Zakaj si bedast pa tu lepo piše:
če se mamica s 55 km/h vključi na vozni pas, kjer promet stoji, potem mamica divja! Potemtakem res mora policaj ukrepati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

GenZNPC ::
Ja ampak v tem primeru tistega z 150 na prehitevalnem ne upocasnis, upocasnil si samo sebe na voznem. Tak hudo pa spet ni, da so na prehitevalnem vsakih 5 sekund avti z 150+ celo ne v slo.
Seveda. Bi raje videl, da zapeljem pred tebe, in boš ti upočasnjeval?
Kar vidim žmrkanje, hupanje, mahanje s sredincem ipd.
Bos moral k okulistu, ker slabo vidis ali pa k psihologu, ker prevec fantaziras.
skibidi

DostMam ::
Ker ovira promet na priključku na avtocesto, ker se vključuje z neprimerno hitrostjo na avtocesto in ker se vozi po avtocesti z neprimerno hitrostjo in spet ovira promet. Promet je pa seveda bil, če noben drug, je bil tam ta, ki je to napisal.
Zakaj si bedast pa tu lepo piše:
če se mamica s 55 km/h vključi na vozni pas, kjer promet stoji, potem mamica divja! Potemtakem res mora policaj ukrepati.
Če se pogovarjava se o prometu: v opisu situacije prometa ni bilo, torej mamica ni ovirala nikogar razen gospoda, ki je vozil za njo. Ne glede na njeno hitrost vključevanja je slednji moral sam poskrbeti za varno vključitev. Za njo bi vozil, če je potrebno tudi po odstavnem pasu, vse dokler se ne bi lahko varno vključil na voznega in pri tem je ne bi smel prehitevati po desni. "Primerna hitrost za vključitev na avtocesto" ni nikjer določena. Njena prenizka je enakovredna vaši ustrezni in jo moramo tolerirati vsaj toliko, da je zaradi tega ne bi postavili pred zid. Policaj ni imel kaj napisati. Pri tem ne opravičujem njene nizke hitrosti. Jo le razumem.
Za tisti bedasti zaključek imate prav: samo sem zložil vaše trditve, ki ste jih uporabili pri zaporednih neuspešnih pozkusih redukcije na absurd. Če tega ne vidite, se vam vseeno ni treba žaliti.

Utk ::
V tem primeru je prehitevanje po desni po pospeševalnem pasu veliko bolj varno kot it za njo na voznega s 60 na uro. Če nekdo njo naguzi s 130, jo kar naj, mene že ne bo. Zato bi jaz to naredu. Policaj naj naredi kar hoče, zdrava pamet je pa zdrava pamet. Policaj pa ni tam samo za deljenje kazni, ampak tudi da opozori da se tako ne vozi. Najprej njo, pol pa šele mene.

mirator ::
Danes sem vozil (na priključku) za žensko, ki se je z 55 vključila na vozni pas na AC.... Pa sploh ni bilo veliko varnostne razdalje, ko se je vključila. Razlog zakaj je nisem prehitel preko polne črte na priključku, ker je policaj stal na travi z svojo provido. Jaz sem mislil da se bo vsak moment nekdo skantal nama v rit, ker se še nikoli v življenju nisem z 55 priključil na avtocesto.
Včashi me resno zanima a takšni ljudje sebe smatrajo za varne voznike?
Na take primere sem že kar velikokrat naletel. Jaz jih rešujem pač glede na situacijo:
- če se počasne pred mano vključi na vozni pas takoj po polni črti, potem pospešim po pospeševalnem pasu in se na vozni pas vključim pred njim,
- če počasne z vključitvijo na vozni pas čaka oz. cinca do izteka pospeševalnega pasu, potem se v vozni pas vključim takoj po končanju polne črte in če je možno in varno kar direktno na prehitevalni pas (da tudi počasnetu omogočim varno vključitev),
- v kolikor je na voznem pasu zgoščen promet pa zna biti takšno vključevanje dejansko nevarno. Takrat tudi jaz raje upočasnim in s smernikom in pozornim opazovanjem dogajanja v vzratnem ogledalu za mano in dogajanje pred mano in če je potrebno, poskušam tudi z roko skozi okno opozoriti voznike na voznem pasu, da se želim vključiti pred njih. Običajno je kar razumevanje.
Brez veze pa se je ukvarjati z vprašanjem, kaj si o varnosti lastne vožnje mislijo posamezniki. Niso pa to, ne vem kako pogosti dogodki.

DostMam ::
Domnevate, da je nadaljevala vožnjo z enako hitrostjo, česar v opisu situacije tudi ni. Od tod naprej, pa je vse domišljija...

mirator ::

Utk ::
V tem primeru je prehitevanje po desni po pospeševalnem pasu veliko bolj varno ...
Ko se nekdo že zvrsti na vozni pas, pospeševanje po pospeševalnem pasu, ne pomeni prehitevanja po desni.
Ve se kaj sem mislil, kako se temu reče in po katerem členu je prepovedano, če je, mi pa res dol visi.
Domnevate, da je nadaljevala vožnjo z enako hitrostjo, česar v opisu situacije tudi ni. Od tod naprej, pa je vse domišljija...
Ja, do tam se je cijazila, potem se pa izstrelila na 120. Vidimo to vsak dan. Not.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

matic492 ::
Ok, nisem mislil da se boste skregali, pač sem malo rantal 
Ženska je drugače (potem ko sem jo prehitel seveda in pogledal notri), sedela na oko 20 cm od volana s pokrčenimi rokami tako da sploh ne vem kako zdrži vozit več kot 10 minut. Pa niti ni bil nek oldtimer, bil je passat tam okoli letnika 2008, ki bi brez problema pospešil do tistih 110, ker več dvomim da je v življenju peljala. Šla sva pa čisto do konca priključevalnega pasa, s tem da celi čas ni po gasu stisnila, ampak konstanta hitrost. Razen če je avto pokvarjen in ni pospeševal :D
Pač bilo me je res strah, ker vem kako jaz vozim mimo priključkov, in ti da mislit. Zanimivo da me je do zdaj bilo na cesti strah ponavadi samo okoli prepočasnih voznikov, oz. večkrat sem se poscal v gate zaradi prepočasnih voznikov kot pa prehitrih
Se strinjam, saj bi isto naredil, samo je policaj tam stal pa nisem vedel če bo zletel za mano če stisnem po gasu in se vključim pred njo, čeprav sem vozil za njo.
Je pa itak naredila kolono in nas živcirala že 10 minut prej po regionalni cesti do ACja.

Ženska je drugače (potem ko sem jo prehitel seveda in pogledal notri), sedela na oko 20 cm od volana s pokrčenimi rokami tako da sploh ne vem kako zdrži vozit več kot 10 minut. Pa niti ni bil nek oldtimer, bil je passat tam okoli letnika 2008, ki bi brez problema pospešil do tistih 110, ker več dvomim da je v življenju peljala. Šla sva pa čisto do konca priključevalnega pasa, s tem da celi čas ni po gasu stisnila, ampak konstanta hitrost. Razen če je avto pokvarjen in ni pospeševal :D
Pač bilo me je res strah, ker vem kako jaz vozim mimo priključkov, in ti da mislit. Zanimivo da me je do zdaj bilo na cesti strah ponavadi samo okoli prepočasnih voznikov, oz. večkrat sem se poscal v gate zaradi prepočasnih voznikov kot pa prehitrih
Na take primere sem že kar velikokrat naletel. Jaz jih rešujem pač glede na situacijo:
- če se počasne pred mano vključi na vozni pas takoj po polni črti, potem pospešim po pospeševalnem pasu in se na vozni pas vključim pred njim,
- če počasne z vključitvijo na vozni pas čaka oz. cinca do izteka pospeševalnega pasu, potem se v vozni pas vključim takoj po končanju polne črte in če je možno in varno kar direktno na prehitevalni pas (da tudi počasnetu omogočim varno vključitev),
- v kolikor je na voznem pasu zgoščen promet pa zna biti takšno vključevanje dejansko nevarno. Takrat tudi jaz raje upočasnim in s smernikom in pozornim opazovanjem dogajanja v vzratnem ogledalu za mano in dogajanje pred mano in če je potrebno, poskušam tudi z roko skozi okno opozoriti voznike na voznem pasu, da se želim vključiti pred njih. Običajno je kar razumevanje.
Brez veze pa se je ukvarjati z vprašanjem, kaj si o varnosti lastne vožnje mislijo posamezniki. Niso pa to, ne vem kako pogosti dogodki.
Se strinjam, saj bi isto naredil, samo je policaj tam stal pa nisem vedel če bo zletel za mano če stisnem po gasu in se vključim pred njo, čeprav sem vozil za njo.
Je pa itak naredila kolono in nas živcirala že 10 minut prej po regionalni cesti do ACja.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()

DostMam ::
Če vnemar pustimo način vožnje "talentirane", o tem smo že vse napisali, je interesantno kako ste opisali svoje strahove. Bali ste se ker veste kako sami vozite okoli priključkov in bali ste se zato, ker niste bili sigurni v svoje poznavanje predpisov. Bojite se baje tudi počasnih voznikov. Dobra samorefleksija.

IL_DIAVOLO ::
1. Zarad policaja se bi morala sekirat ona, ne ti.
...
Zakaj točno bi se morala sekirati? Če odmislimo, da je 55 km/h nekoliko prenizka hitrost za vključevanje na vozni pas, ni naredila nič nezakonitega. V pomoč:
"Poskušajmo doseči hitrost vozil na desnem voznem pasu v celotni dolžini pospeševalnega pasu. Pri tem pozorno spremljamo hitrost in oddaljenost drugih vozil. Pri vključevanju v gostem prometu nam drugi vozniki lahko pomagajo – umaknejo se na levi prometni pas. Voznik, ki pozna bonton varne vožnje in vozi po desnem voznem pasu, nam bo z zaviranjem omogočil varno vključitev v promet. Če se nam ne uspe varno vključiti do konca pospeševalnega pasu, smemo nadaljevati vožnjo z nezmanjšano doseženo hitrostjo po odstavnem pasu. S smernimi utripalkami prosimo za pomoč, na vozni pas pa zapeljemo takoj, ko lahko."
vir: https://www.dars.si/Varno_na_poti/Nasve...
A si ti slučajno rahlo prizadeta? Ali se samo delas?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!