Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

Machete ::
A specialca v rdečem Poršeju s PO-NOWIFE ste že zaznali tukaj? Očitno sporoča, da se je pripravljen parit ali pa družit s strici.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

MetalLord ::
Uhuhu, hud road rage zdaj na AC. In namreč že od začetka poti sta bila pred mano srebrn Mercedes 350 CDI in črn Porsche s strešnim kovčkom. Pri tunelu imam dovolj (oz. prej sta bila itak vedno v neki koloni), da Nemci celo pot vozijo samo po levem pasu.
Po svoje je to pričakovano, če greš na daljšo pot, jaz pa sem na krajši poti. Ker če bi se Nemec umikal vsakemu dirkaču, bi na celi poti izgubil precej časa. Ampak jaz sem si rekel, pravila so pravila in naj veljajo za vse. Na AC namreč ni pravilo, prvi pride, prvi melje, pa četudi voziš 180, moraš pač odstopiti prednost tistemu, ki že dlje časa vozi za tabo, tudi iz razloga da ne pride do road raga.
No za tunelom sem oba prehitel po desni, potem pa na tesno nazaj levo in pokazal sredinca Porscheju. No ko zavijem dol na izvoz, me pa Porsche prehiti in zmanjša hitrost pred mano. Sem se že malo ustrašil, da bo izvedel tisto kot Poljaki, ko mora izstopiti iz avta in ti povedati par krepkih, ampak je šel potem takoj naprej. No vsaj na rit se mi ni potem limal, ali pa prehitel po desni. Malo sem se vseeno ustrašil, da bi me prehitel na knap po desni kot sem jaz njega, pa sem raje pustil malo več prostora pred mano, mogoče moja edina pametna odločitev danes.
Drugače že itak vem da bom kar se tiče večletne vožnje, pač vozil 120, ker tole 160-180 pa res ni za vsak dan. Pa fora je da sem imel večino poti na števcu 120, časovno je bilo pa kot če bi na povsem prazni cesti vozil 130 ali pa še to ne.
Pa saj hitra vožnja še gre, če je bolj prazna cesta (danes seveda ni bila), ključni podatek tukaj je bolj umikanje, brez da se umikaš desno, boš imel slej kot prej probleme. Ker tudi za sabo sem imel skoraj celo pot enega in me je verjetno enako imel že vrh glave.
Drugače ti to naši vozniki (pač od Nemcev tega še nisem videl), pa tudi jaz sem danes zjutraj to ene dvakrat izvedel, dajo vedeti da imajo dovolj gledanja tvojega zadka, na naslednji način. In sicer pospešiš do avta pred sabo kot bi ga hotel zaleteti, samo da si pustiš toliko rezerve, da ga dejansko ne zaletiš, ampak samo prestrašiš, da se ti potem čimhitreje umakne. Pač če voziš na vsaj 20m razdalji za nekom, boš celo pot vozil za njim cca. 140 in se ti ne bo umaknil, tako da če hočeš voziti 160 pač ni druge. No na temu Nemcu v srebrnem Mercedesu to ni palilo, po troblji mi je potem samo malo nakazal, da ta 350 CDI gre kar podobno kot moj 1.6T 200, če mi nista za tunelom celo ušla za kakšnih 10m.
WTF, jaz imam še 2 meseca pogojne in ga takole serjem.
Po svoje je to pričakovano, če greš na daljšo pot, jaz pa sem na krajši poti. Ker če bi se Nemec umikal vsakemu dirkaču, bi na celi poti izgubil precej časa. Ampak jaz sem si rekel, pravila so pravila in naj veljajo za vse. Na AC namreč ni pravilo, prvi pride, prvi melje, pa četudi voziš 180, moraš pač odstopiti prednost tistemu, ki že dlje časa vozi za tabo, tudi iz razloga da ne pride do road raga.
No za tunelom sem oba prehitel po desni, potem pa na tesno nazaj levo in pokazal sredinca Porscheju. No ko zavijem dol na izvoz, me pa Porsche prehiti in zmanjša hitrost pred mano. Sem se že malo ustrašil, da bo izvedel tisto kot Poljaki, ko mora izstopiti iz avta in ti povedati par krepkih, ampak je šel potem takoj naprej. No vsaj na rit se mi ni potem limal, ali pa prehitel po desni. Malo sem se vseeno ustrašil, da bi me prehitel na knap po desni kot sem jaz njega, pa sem raje pustil malo več prostora pred mano, mogoče moja edina pametna odločitev danes.
Drugače že itak vem da bom kar se tiče večletne vožnje, pač vozil 120, ker tole 160-180 pa res ni za vsak dan. Pa fora je da sem imel večino poti na števcu 120, časovno je bilo pa kot če bi na povsem prazni cesti vozil 130 ali pa še to ne.
Pa saj hitra vožnja še gre, če je bolj prazna cesta (danes seveda ni bila), ključni podatek tukaj je bolj umikanje, brez da se umikaš desno, boš imel slej kot prej probleme. Ker tudi za sabo sem imel skoraj celo pot enega in me je verjetno enako imel že vrh glave.
Drugače ti to naši vozniki (pač od Nemcev tega še nisem videl), pa tudi jaz sem danes zjutraj to ene dvakrat izvedel, dajo vedeti da imajo dovolj gledanja tvojega zadka, na naslednji način. In sicer pospešiš do avta pred sabo kot bi ga hotel zaleteti, samo da si pustiš toliko rezerve, da ga dejansko ne zaletiš, ampak samo prestrašiš, da se ti potem čimhitreje umakne. Pač če voziš na vsaj 20m razdalji za nekom, boš celo pot vozil za njim cca. 140 in se ti ne bo umaknil, tako da če hočeš voziti 160 pač ni druge. No na temu Nemcu v srebrnem Mercedesu to ni palilo, po troblji mi je potem samo malo nakazal, da ta 350 CDI gre kar podobno kot moj 1.6T 200, če mi nista za tunelom celo ušla za kakšnih 10m.
WTF, jaz imam še 2 meseca pogojne in ga takole serjem.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()

MetalLord ::
No kar bi še povedal, če bi šel že jaz na dopust, bi vozil umirjeno 100-120. Ker če bi vozil tako kot je ta v Porscheju, ne vem kaj imaš potem od dopusta. Meni se zdi precej kontraproduktivno. Tudi preden sem ga jaz začel jeziti, je bil vedno v neki koloni na kratki varnostni, to moraš biti precej bolj pozoren in te mora v 500+ km že kar izčrpati. Jaz se že lahko igram na 25km poti.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()

fikus_ ::
Danes sem slišal po radiu, da so policisti oglobili romuna, ki je vozil z biciklom po primorski AC in se svojo prijateljico je imel na štangi. . .
. . . bicikla.
. . . bicikla.

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

pandin99 ::
Uhuhu, hud road rage zdaj na AC.
Kreten srečal kretena, no biggie
da ta 350 CDI gre kar podobno kot moj 1.6T 200
A metallord je sedanji gr8t-ov vzdevek?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()

predi ::
V nesrečah pogosto "nastradajo" prometna signalizacija, varnostne ograje, naletni mehovi. Dokler je samo to, ni nič hudega. Predmete lahko nadomestimo, človeških življenj pa žal ne, zato vedno vozimo previdno!
https://twitter.com/DARS_SI/status/1516...

GenZNPC ::
Danes spet pestro na nasih cestah, sami divjaki!
Pa
Danes okoli 10. ure se je na avtocesti Maribor-Šentilj, med počivališčem Dobrenje in Šentiljem, zgodila huda prometna nesreča, v kateri sta umrli dve osebi, smo poročali.
Policijska uprava Maribor poroča, da do zdaj zbrani podatki kažejo, da je 78-letni voznik z območja Murske Sobote vozil iz smeri Avstrije proti Mariboru. Med vožnjo po avtocesti v napačno smer je oplazil osebni avtomobil, drugi pa se mu je izognil in zapeljal z vozišča. Vožnjo je kljub temu nadaljeval in trčil v osebni avtomobil 63-letnega državljana Avstrije. V njegovo vozilo je nato še trčil voznik osebni avtomobil z dvema državljanoma Hrvaške.
Pa
Včeraj, nekaj minut čez 14.00 uro se je v Trimlinih, natančneje pri bencinskem servisu Eko Nafta, na povezovalni cesti med Lendavo in mejnim prehodom Petišovci, pripetila hujša prometna nesreča, v kateri sta bili udeleženi dve vozili, osebno in tovorno. Slednje je zavijalo iz območja bencinskega servisa, pri čemer je iz še neznanega razloga vanj čelno trčil voznik osebnega vozila.
Ljutomer: Voznica trčila v otroka
Ob 14.16 uri so bili policisti obveščeni o prometni nesreči v Murski Soboti. Voznica osebnega avtomobila je zapeljala iz krožnega krožišča v trenutku, ko je prehod za pešce prečkala peška (otrok). Voznica je trčila v peško, ki se je v nesreči telesno poškodovala.
Nezakonito prevažal 11 tujcev
Včeraj, okrog 8. ure so policisti PP Ljutomer med varovanjem državne meje v naselju Veščica zaustavili kombinirano vozilo srbskih registrskih oznak. Pri kontroli vozila in potnikov je bilo ugotovljeno, da je 41-letni voznik, državljan Srbije v vozilu nezakonito prevažal 6 državljanov Nepala, 4 državljane Pakistana in 1 državljana Afganistana.
skibidi

GenZNPC ::
To ni to kar mislis, ampak dejstvo, da malomarni in zaspani vozniki povzrocajo veliko vec nesrec, kot "divjaki"
skibidi

Tidule ::
Ja, ja, seveda nihce nic razume. Razen velesposobnih, nezmotljivih in povelicanih, kamor se seveda vasa presvetla nezmotljivsti sodi.
Ti kar nadaljuj s svojimi whataboutizmi in preusmerjanjem pozornosti, pa zato ne bos nic manj nesposoben in nevaren voznik. Predvsem zato ker nisi sposoben niti necesa tako bazicnega kot je sposotovanje prometnih predpisov, kje je sele spostovanje sovoznikov.
Ti kar nadaljuj s svojimi whataboutizmi in preusmerjanjem pozornosti, pa zato ne bos nic manj nesposoben in nevaren voznik. Predvsem zato ker nisi sposoben niti necesa tako bazicnega kot je sposotovanje prometnih predpisov, kje je sele spostovanje sovoznikov.

MrStein ::
Tile iz novic pa so ful spoštovali...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Tidule ::

DostMam ::
Ko jim pokažemo statistiko, rečejo, da je ponarejena, da posplošuje, da jo pišejo leni in korumpirani policisti, ki znajo napisati samo "neprilagojena hitrost". Potem začnejo pisati svojo statistiko izbranih primerov, ki bi naj predstavljali totalno resničnost. Ko jim rečemo, da opišejo svoje rešitve, je to "Vsi razen mene spoštovati predpise ali pa dol s ceste!"
Po domače: nič ne pomaga izbiranje prikladnih primerov iz črne kronike. Na tem forumu znamo brati statistiko, tam so pa popisani vsi primeri in iz teh izhaja, da so starostniki čisto povprečno nevarni vozniki.
Po domače: nič ne pomaga izbiranje prikladnih primerov iz črne kronike. Na tem forumu znamo brati statistiko, tam so pa popisani vsi primeri in iz teh izhaja, da so starostniki čisto povprečno nevarni vozniki.

mirator ::
Saj, zanimivo bi bilo vedeti, kdaj pa postaneš starostnik? Kdaj se ti kognitivne sposobnosti toliko zmanjšajo, da nisi več sposoben vožnje avtomobila?
Mislim, da je ta meja zelo različna od posameznika do posameznika. Nekateri so še povsem sposobni tudi pri častitljivih 90. letih brez problemov voziti avtomobil (poznam primer), nekateri pa že pri 60-tih začutijo, da je bolje, da ne sedejo za volan.
Kar tako posploševati res nima nobenega smisla. Zakaj nekateri mislijo, da so zaradi svoje samopodobe edini supervozniki, je verjetno v nekakšni korelaciji z IQ.
Res je, vsi smo bili nekoč mladi in vsi bomo nekoč ostareli. In tudi drži, da ceste niso v domeni samo nekaterih in skladno s predpisi, jih lahko uporabljamo vsi, ki imamo veljavne izpite, ne glede na starost.
Mislim, da je ta meja zelo različna od posameznika do posameznika. Nekateri so še povsem sposobni tudi pri častitljivih 90. letih brez problemov voziti avtomobil (poznam primer), nekateri pa že pri 60-tih začutijo, da je bolje, da ne sedejo za volan.
Kar tako posploševati res nima nobenega smisla. Zakaj nekateri mislijo, da so zaradi svoje samopodobe edini supervozniki, je verjetno v nekakšni korelaciji z IQ.
Res je, vsi smo bili nekoč mladi in vsi bomo nekoč ostareli. In tudi drži, da ceste niso v domeni samo nekaterih in skladno s predpisi, jih lahko uporabljamo vsi, ki imamo veljavne izpite, ne glede na starost.

GenZNPC ::
Neprilagojena hitrost je vedno. Kaj se je dogajalo za volanom, tega statistika ne zajema, ker je povrsinska.
Zgoraj so vsi udelezenci vozili neprilagojeno /press
Zgoraj so vsi udelezenci vozili neprilagojeno /press
skibidi

val46 ::
Tako kot ti, ko ne spoštuješ omejitve hitrosti, ali bog ne daj, voziš z manj kot 30km/h čez lezeče policaje. Me zanima koliko bi šel šele tam, če lezečega policaja ne bi bilo?

DostMam ::
Neprilagojena hitrost je vedno. Kaj se je dogajalo za volanom, tega statistika ne zajema, ker je povrsinska.
Zgoraj so vsi udelezenci vozili neprilagojeno /press
Aha! Vsi tisti, ki se trudijo zajeti in analizirati vse nesreče na slovenskih cestah so fikusi. Zato so njihove statistike površinske. Še dobro, da na tem forumu sodeluje m0LN4r, ki čez noč izvaja globinsko statistiko prometnih nesreč in nam razkrije novo resnico: ni več problem v starosti, gre pravzaprav za neprilagojeno vožnjo.
m0LN4rjev globinskostatistični urad /press
preusmerjanje in ekstrapoliranje /press

GenZNPC ::
Tako kot ti, ko ne spoštuješ omejitve hitrosti, ali bog ne daj, voziš z manj kot 30km/h čez lezeče policaje. Me zanima koliko bi šel šele tam, če lezečega policaja ne bi bilo?
Odvisno od omejitve ane
Neprilagojena hitrost je vedno. Kaj se je dogajalo za volanom, tega statistika ne zajema, ker je povrsinska.
Zgoraj so vsi udelezenci vozili neprilagojeno /press
Aha! Vsi tisti, ki se trudijo zajeti in analizirati vse nesreče na slovenskih cestah so fikusi. Zato so njihove statistike površinske. Še dobro, da na tem forumu sodeluje m0LN4r, ki čez noč izvaja globinsko statistiko prometnih nesreč in nam razkrije novo resnico: ni več problem v starosti, gre pravzaprav za neprilagojeno vožnjo.
m0LN4rjev globinskostatistični urad /press
preusmerjanje in ekstrapoliranje /press
Nekam slabo jih zajemajo.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

DostMam ::
Seveda. Zato vi izvajate veliko bolj globinsko statistiko. Le mi (neverniki) vam nočemo verjeti. Vendar: le vztrajate! Mogoče koga spreobrnete.
ko verovanje postane argument press/
ko verovanje postane argument press/

solatko ::
DostMam - Zopet širni Sloveniji kažeš, da nimaš pojma, kaj pomeni termin NEPRILAGOJENA HITROST in, da to nima veze z prekoračitvijo omejitve hitrosti, saj je večina teh nesreč, katerih vzrok je NH, pod ali v območju omejitve hitrosti. Praktično vsaki nesreči je vzrok neprilahojena hitrost, ker je voznik ni uspel preprečit z varno zaustavitvijo vozila.
Tako smo spet pri najosnovnejši postavki - vozniki nimajo pojma kje se konča njihova PH in se prične NH.
No, tudi zelo stari vozniki lahko vozijo s PH, seveda počasneje kot, takrat, ko so bili veliko mlajši, določene pomanjkljivosti zamenjajo izkušnje, kar velja za vse, ki so bili sposobni vozit s PH in še na stara leta vedo, kakšna je njihova individualna PH na določenem odseku, da se zavedajo kdaj niso sposobni vozit in zaradi počutja nebi mogli voziti s PH, oziroma je ta blizu hitrosti hoje.
mirator - Čisto vsak ima možnost preverit svoje sposobnosti na inštitut dela in športa, tako gibčnost, kot reflekse in zapažanja.
Tako smo spet pri najosnovnejši postavki - vozniki nimajo pojma kje se konča njihova PH in se prične NH.
No, tudi zelo stari vozniki lahko vozijo s PH, seveda počasneje kot, takrat, ko so bili veliko mlajši, določene pomanjkljivosti zamenjajo izkušnje, kar velja za vse, ki so bili sposobni vozit s PH in še na stara leta vedo, kakšna je njihova individualna PH na določenem odseku, da se zavedajo kdaj niso sposobni vozit in zaradi počutja nebi mogli voziti s PH, oziroma je ta blizu hitrosti hoje.
mirator - Čisto vsak ima možnost preverit svoje sposobnosti na inštitut dela in športa, tako gibčnost, kot reflekse in zapažanja.
Delo krepa človeka

pandin99 ::
Tako smo spet pri najosnovnejši postavki - vozniki nimajo pojma kje se konča njihova PH in se prične NH.
kar velja za vse, ki so bili sposobni vozit s PH in še na stara leta vedo, kakšna je njihova individualna PH na določenem odseku
to mora bit fajn prepih v raketkovi glavi

mirator ::
mirator - Čisto vsak ima možnost preverit svoje sposobnosti na inštitut dela in športa, tako gibčnost, kot reflekse in zapažanja.
Hvala za poduk, solatko. Samo, ker vzameš nek post iz konteksta, tvoj poduk izpade kot abota.
Ti bom razložil. Jaz v mojem postu nisem spraševal, kje lahko preveriš lastne kognitivne sposobnosti ampak, kako lahko nekoga samo zaradi starosti obsodiš, da nima kaj iskati na cesti. Kako si postaviš lestvico (seveda za druge, ne zase) do katerega leta še lahko vozi avto? Do 60 v redu, 61 si že prestar? Capisci?

Tidule ::
Odgovor je enostaven. Vprasas solatkota. On ve. Pika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()

Ahim ::
Saj, zanimivo bi bilo vedeti, kdaj pa postaneš starostnik? Kdaj se ti kognitivne sposobnosti toliko zmanjšajo, da nisi več sposoben vožnje avtomobila?
Mislim, da je ta meja zelo različna od posameznika do posameznika. Nekateri so še povsem sposobni tudi pri častitljivih 90. letih brez problemov voziti avtomobil (poznam primer), nekateri pa že pri 60-tih začutijo, da je bolje, da ne sedejo za volan.
Ravno zato pa je smiselno, da se preverjanje sposobnosti (in prometnega znanja!) izvaja periodicno, zacensi pri tisti starostni meji, kjer se problemi prvic pojavijo v zadostnem delu populacije in ne sele pri povprecni starosti nesposobnih voznikov ali celo - kot v tvojem primeru - po 90 letih starosti "ker en 90-letnik se vedno v redu avto vozi".
Ce so stroski smrti in poskodb res tako visoki (verjamem da prizadetim posameznikom in njihovim bliznjim so, pa tudi zdravstveni blagajni ...), potem je cena teh dodatnih pregledov malenkost, pa se za mlade zdravnike, ki se ne morejo zaposliti,bi se naslo nekaj delovnih mest. Win-win, razen v glavah starih prdcev z refleksi crknjenega konja, ki ne sodijo vec na cesto (tudi zanjeje sicer win, ker se bi na ta nacin izognili ne samo poskodbi sebe, ampak tudi drugih).

mirator ::
Dobro bi bilo, da si vseeno malo preberete, kaj o tem pravi zakon. Poglejte si tukaj čl. 59.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

val46 ::
Saj, zanimivo bi bilo vedeti, kdaj pa postaneš starostnik? Kdaj se ti kognitivne sposobnosti toliko zmanjšajo, da nisi več sposoben vožnje avtomobila?
Mislim, da je ta meja zelo različna od posameznika do posameznika. Nekateri so še povsem sposobni tudi pri častitljivih 90. letih brez problemov voziti avtomobil (poznam primer), nekateri pa že pri 60-tih začutijo, da je bolje, da ne sedejo za volan.
Ravno zato pa je smiselno, da se preverjanje sposobnosti (in prometnega znanja!) izvaja periodicno, zacensi pri tisti starostni meji, kjer se problemi prvic pojavijo v zadostnem delu populacije in ne sele pri povprecni starosti nesposobnih voznikov ali celo - kot v tvojem primeru - po 90 letih starosti "ker en 90-letnik se vedno v redu avto vozi".
Ce so stroski smrti in poskodb res tako visoki (verjamem da prizadetim posameznikom in njihovim bliznjim so, pa tudi zdravstveni blagajni ...), potem je cena teh dodatnih pregledov malenkost, pa se za mlade zdravnike, ki se ne morejo zaposliti,bi se naslo nekaj delovnih mest. Win-win, razen v glavah starih prdcev z refleksi crknjenega konja, ki ne sodijo vec na cesto (tudi zanjeje sicer win, ker se bi na ta nacin izognili ne samo poskodbi sebe, ampak tudi drugih).
Wau, to je pa ena "boljših" izjav na tem forumu. Zato ker imamo preveč mladih zdravnikov, ki se ne morejo zaposliti, bi ti uvedel dodatne zdravniške preglede. Seveda, mladi zdravniki kar po zavodu za zaposlovanje hodijo najbrž. V vsaki vasi je vsaj 20 mladih, ki študirajo medicino...Ja, a ni pol čudno, če jih je kot listja in trave, da moramo "uvažati" zdravnike iz bivše juge, bivše SZ, celo Indije in Pakistana? Dej, ne seri s takimi!
Sam sicer nimam nič proti tem periodičnim zdravniškim pregledom, če bi ga od mene zahtevali, ga z veseljem opravim na vsake toliko let, ampak izključno zato, da dobim tisto potrdilo, da sm še sposoben vozit. Ne pa zato, da bi s tem reševal zdravstveno blagajno, ker verjemi, v njej je več kot dovolj denarja. Sam poglej kake dodatke so si izplačevali sedaj ko je bila korona, ali pa kakšne redne dodatke imajo za dežurstva. In ja, po drugi strani, če bi bilo teh mladih zdravnikov res toliko, da bi rabili odpirat nova delovna mesta za njih...potem ti "stari" zdravniki sigurno ne bi imeli in morali toliko dežurstev opravit!

DostMam ::
DostMam - Zopet širni Sloveniji kažeš, da nimaš pojma, kaj pomeni termin NEPRILAGOJENA HITROST in, da to nima veze z ...
... NEPRILAGOJENO VOŽNJO, Solatko, neprilagojeno VOŽNJO. O tem smo debatirali. Zopet širni Sloveniji kažete, da berete površno, pišete pa hitreje kot berete. A o tem smo že govorili.
Sploh ne razumem, kakšen smisel ima v debato o starostnikih v prometu vleči nek pojem, za katerega sami trdite, kako je nedoločljiv.

DostMam ::
Dobro bi bilo, da si vseeno malo preberete, kaj o tem pravi zakon. Poglejte si tukaj čl. 59.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Hvala za 59. člen!

GenZNPC ::
potem ti "stari" zdravniki sigurno ne bi imeli in morali toliko dežurstev opravit!Vem, da je offtopic, ampak iz prve roke vem, da se lahko prostovoljno javis delati dezurstvo, ce bi hotel vec zasluzit. Tudi 30 letnice se javljajo. Cist tko recimo, da nacrtno se dva peljeta iz MB v LJ (prevozi), da se pokasira potne, potem pa se se javita za dezurstvo, pa se korona dodatek pokasirajo. Nekaterim se uspe porihtat dodatek za dvojezicnost... Verjemi mi, ce ti povem, da je placa x3 povprecne na koncu. Je pa res, da se ne znajde vsak "dohtar/ca" enako.
skibidi

wajdujc ::
Dobro bi bilo, da si vseeno malo preberete, kaj o tem pravi zakon. Poglejte si tukaj čl. 59.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Ma v Sloveniji do 70. leta starosti res ne potrebuješ niti enega zdravniškega pregleda naredit za imet vozniško? (ne živim v slo)

Tidule ::
Dobro bi bilo, da si vseeno malo preberete, kaj o tem pravi zakon. Poglejte si tukaj čl. 59.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Ma v Sloveniji do 70. leta starosti res ne potrebuješ niti enega zdravniškega pregleda naredit za imet vozniško? (ne živim v slo)
Seveda rabis, najmanj enega, lahko tudi bistveno vec.
Nihce te ne sili, dokler lahko obracas volan, gres na cesto, fertik.
Zakaj lazes?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()

wajdujc ::
Dobro bi bilo, da si vseeno malo preberete, kaj o tem pravi zakon. Poglejte si tukaj čl. 59.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Ma v Sloveniji do 70. leta starosti res ne potrebuješ niti enega zdravniškega pregleda naredit za imet vozniško? (ne živim v slo)
Seveda rabis, najmanj enega, lahko tudi bistveno vec.
Oprosti, ma 59. člen govori o zdravniškem spričevalu le po 70. letu:
(6) Imetniku vozniškega dovoljenja kategorij AM, A1, A2, A, B, B1, BE, F in G, ki dopolni starost 70 let, se podaljša veljavnost vozniškega dovoljenja, če predloži zdravniško spričevalo, da je telesno in duševno zmožen za vožnjo motornega vozila določene kategorije.
pred 70. letom pa se le izda nov dokument:
(4) Če ta zakon ne določa drugače, se vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorij AM, A1, A2, A, B, B1, BE, F in G izda z veljavnostjo desetih let, vendar največ do dopolnjene starosti 70 let. Po dopolnjeni starosti 70 let se vozniško dovoljenje izda z veljavnostjo petih let.
ali pojmujem napačno?

GenZNPC ::
Dobro bi bilo, da si vseeno malo preberete, kaj o tem pravi zakon. Poglejte si tukaj čl. 59.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Ma v Sloveniji do 70. leta starosti res ne potrebuješ niti enega zdravniškega pregleda naredit za imet vozniško? (ne živim v slo)
Seveda rabis, najmanj enega, lahko tudi bistveno vec.
Nihce te ne sili, dokler lahko obracas volan, gres na cesto, fertik.
Zakaj lazes?
Kaj pa lazem? Poglej na cesto.
skibidi

Ahim ::
Saj, zanimivo bi bilo vedeti, kdaj pa postaneš starostnik? Kdaj se ti kognitivne sposobnosti toliko zmanjšajo, da nisi več sposoben vožnje avtomobila?
Mislim, da je ta meja zelo različna od posameznika do posameznika. Nekateri so še povsem sposobni tudi pri častitljivih 90. letih brez problemov voziti avtomobil (poznam primer), nekateri pa že pri 60-tih začutijo, da je bolje, da ne sedejo za volan.
Ravno zato pa je smiselno, da se preverjanje sposobnosti (in prometnega znanja!) izvaja periodicno, zacensi pri tisti starostni meji, kjer se problemi prvic pojavijo v zadostnem delu populacije in ne sele pri povprecni starosti nesposobnih voznikov ali celo - kot v tvojem primeru - po 90 letih starosti "ker en 90-letnik se vedno v redu avto vozi".
Ce so stroski smrti in poskodb res tako visoki (verjamem da prizadetim posameznikom in njihovim bliznjim so, pa tudi zdravstveni blagajni ...), potem je cena teh dodatnih pregledov malenkost, pa se za mlade zdravnike, ki se ne morejo zaposliti,bi se naslo nekaj delovnih mest. Win-win, razen v glavah starih prdcev z refleksi crknjenega konja, ki ne sodijo vec na cesto (tudi zanjeje sicer win, ker se bi na ta nacin izognili ne samo poskodbi sebe, ampak tudi drugih).
Wau, to je pa ena "boljših" izjav na tem forumu. Zato ker imamo preveč mladih zdravnikov, ki se ne morejo zaposliti, bi ti uvedel dodatne zdravniške preglede. Seveda, mladi zdravniki kar po zavodu za zaposlovanje hodijo najbrž. V vsaki vasi je vsaj 20 mladih, ki študirajo medicino...Ja, a ni pol čudno, če jih je kot listja in trave, da moramo "uvažati" zdravnike iz bivše juge, bivše SZ, celo Indije in Pakistana? Dej, ne seri s takimi!
Sam sicer nimam nič proti tem periodičnim zdravniškim pregledom, če bi ga od mene zahtevali, ga z veseljem opravim na vsake toliko let, ampak izključno zato, da dobim tisto potrdilo, da sm še sposoben vozit. Ne pa zato, da bi s tem reševal zdravstveno blagajno, ker verjemi, v njej je več kot dovolj denarja. Sam poglej kake dodatke so si izplačevali sedaj ko je bila korona, ali pa kakšne redne dodatke imajo za dežurstva. In ja, po drugi strani, če bi bilo teh mladih zdravnikov res toliko, da bi rabili odpirat nova delovna mesta za njih...potem ti "stari" zdravniki sigurno ne bi imeli in morali toliko dežurstev opravit!
Ti si najbrz nepismen? Napisal sem, da bi preglede uvedel zato, da bi zmanjsal skodo, ki jo menda povzrocajo prometne nesrece. Z drugimi besedami: verjamem, da bi sprememba prail glede zdravniskih pregledov in preverjanj znanja CPP pripomogla k vecji varnosti v prometu, Kje bi pa vzel dodatne zdravnike za to ce obstojeci ne bi zmogli povecanega obiska sprocesirat sem pa tudi napisal.
Glede na to kako si se vnel mi bos zagotovo znal povedati koliko specialistov medicine dela smo v zadnjem desetletju ali dveh uvozili iz tujine?

Tidule ::
Dobro bi bilo, da si vseeno malo preberete, kaj o tem pravi zakon. Poglejte si tukaj čl. 59.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Ma v Sloveniji do 70. leta starosti res ne potrebuješ niti enega zdravniškega pregleda naredit za imet vozniško? (ne živim v slo)
Seveda rabis, najmanj enega, lahko tudi bistveno vec.
Oprosti, ma 59. člen govori o zdravniškem spričevalu le po 70. letu:
(6) Imetniku vozniškega dovoljenja kategorij AM, A1, A2, A, B, B1, BE, F in G, ki dopolni starost 70 let, se podaljša veljavnost vozniškega dovoljenja, če predloži zdravniško spričevalo, da je telesno in duševno zmožen za vožnjo motornega vozila določene kategorije.
pred 70. letom pa se le izda nov dokument:
(4) Če ta zakon ne določa drugače, se vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorij AM, A1, A2, A, B, B1, BE, F in G izda z veljavnostjo desetih let, vendar največ do dopolnjene starosti 70 let. Po dopolnjeni starosti 70 let se vozniško dovoljenje izda z veljavnostjo petih let.
ali pojmujem napačno?
obstaja še kak člen.
Dobro bi bilo, da si vseeno malo preberete, kaj o tem pravi zakon. Poglejte si tukaj čl. 59.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Ma v Sloveniji do 70. leta starosti res ne potrebuješ niti enega zdravniškega pregleda naredit za imet vozniško? (ne živim v slo)
Seveda rabis, najmanj enega, lahko tudi bistveno vec.
Nihce te ne sili, dokler lahko obracas volan, gres na cesto, fertik.
Zakaj lazes?
Kaj pa lazem? Poglej na cesto.
Lažeš, da zdravniški pregled ni pogoj za vožnjo. Na cesti pa dnevno vidim svega in svašta, pa mi to ni izgovor za kršenje prometnih predpisov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()

val46 ::
Saj, zanimivo bi bilo vedeti, kdaj pa postaneš starostnik? Kdaj se ti kognitivne sposobnosti toliko zmanjšajo, da nisi več sposoben vožnje avtomobila?
Mislim, da je ta meja zelo različna od posameznika do posameznika. Nekateri so še povsem sposobni tudi pri častitljivih 90. letih brez problemov voziti avtomobil (poznam primer), nekateri pa že pri 60-tih začutijo, da je bolje, da ne sedejo za volan.
Ravno zato pa je smiselno, da se preverjanje sposobnosti (in prometnega znanja!) izvaja periodicno, zacensi pri tisti starostni meji, kjer se problemi prvic pojavijo v zadostnem delu populacije in ne sele pri povprecni starosti nesposobnih voznikov ali celo - kot v tvojem primeru - po 90 letih starosti "ker en 90-letnik se vedno v redu avto vozi".
Ce so stroski smrti in poskodb res tako visoki (verjamem da prizadetim posameznikom in njihovim bliznjim so, pa tudi zdravstveni blagajni ...), potem je cena teh dodatnih pregledov malenkost, pa se za mlade zdravnike, ki se ne morejo zaposliti,bi se naslo nekaj delovnih mest. Win-win, razen v glavah starih prdcev z refleksi crknjenega konja, ki ne sodijo vec na cesto (tudi zanjeje sicer win, ker se bi na ta nacin izognili ne samo poskodbi sebe, ampak tudi drugih).
Wau, to je pa ena "boljših" izjav na tem forumu. Zato ker imamo preveč mladih zdravnikov, ki se ne morejo zaposliti, bi ti uvedel dodatne zdravniške preglede. Seveda, mladi zdravniki kar po zavodu za zaposlovanje hodijo najbrž. V vsaki vasi je vsaj 20 mladih, ki študirajo medicino...Ja, a ni pol čudno, če jih je kot listja in trave, da moramo "uvažati" zdravnike iz bivše juge, bivše SZ, celo Indije in Pakistana? Dej, ne seri s takimi!
Sam sicer nimam nič proti tem periodičnim zdravniškim pregledom, če bi ga od mene zahtevali, ga z veseljem opravim na vsake toliko let, ampak izključno zato, da dobim tisto potrdilo, da sm še sposoben vozit. Ne pa zato, da bi s tem reševal zdravstveno blagajno, ker verjemi, v njej je več kot dovolj denarja. Sam poglej kake dodatke so si izplačevali sedaj ko je bila korona, ali pa kakšne redne dodatke imajo za dežurstva. In ja, po drugi strani, če bi bilo teh mladih zdravnikov res toliko, da bi rabili odpirat nova delovna mesta za njih...potem ti "stari" zdravniki sigurno ne bi imeli in morali toliko dežurstev opravit!
Ti si najbrz nepismen? Napisal sem, da bi preglede uvedel zato, da bi zmanjsal skodo, ki jo menda povzrocajo prometne nesrece. Z drugimi besedami: verjamem, da bi sprememba prail glede zdravniskih pregledov in preverjanj znanja CPP pripomogla k vecji varnosti v prometu, Kje bi pa vzel dodatne zdravnike za to ce obstojeci ne bi zmogli povecanega obiska sprocesirat sem pa tudi napisal.
Glede na to kako si se vnel mi bos zagotovo znal povedati koliko specialistov medicine dela smo v zadnjem desetletju ali dveh uvozili iz tujine?
Čisto nič nisem nepismen. Sem ti lepo napisal, da se strinjam s tvojim predlogom, glede samega periodičnega preverjanja zdravstvenega stanja(glede na forum tu, bi blo skoraj bolj pametno preverjanje psihičnega, kot pa fizičnega stanja, ampak ok, debata za kdaj drugič). Nisem pa za to, da bi se na plečih državljanov "reševalo" zdravniško zbornico in njen profit! To je bila vsa moja poanta zapisa.
Glede tvojega vprašanja pa, verjemi, da specialistov medicine dela je na pretek in tudi služijo dovolj dobro. Itak so povečini vsi privat. Uvažamo pa predvsem drugi kader, tisti, katerega naši vrli medicinci nočejo ali ne znajo opravljat. Ti pa ne znam povedat koliko jih je, verjemi da jih je pa kar nekaj. Pa če že ti mene sprašuješ, bom še jaz tebe. Koliko je teh mladih zdravnikov, ki so brezposelni, da bi s tvojim predlogom jih zaposlil? Če resnično obstajajo, zakaj se potem oni ne specializirajo za zdravnika medicine dela, prometa in športa? Ne mi rečt, da ne bi imeli dela, ker če si v zadnjih 5ih letih imel slučajno za opravit kakšen zdravniški(služba, promet,...) bi lahko vedel, da so povsod velike čakalne dobe.

DostMam ::
...
Kaj pa lazem? Poglej na cesto.
Pogled na cesto v letu 2020
Vozniki, starejši od 64 let so povzročili enako števil nesrečo in enako število nesreč s smrtnim izidom, kot vozniki v starosti 18 do 24 let. Največ prometnih nesreč in ravno tako nesreč s smrtnim izidom so povzročili vozniki v starosti med 25 in 34 let (tisti "najbolj sposobni"). Vir: https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
Vendar ti podatki sploh niso pomembni. Debatiramo o metodologiji, ki bi jo želeli vpeljati tisti "najbolj sposobni". Če prav razumem, gre za predlog, da takoj, ko voznik prestopi v kategorijo nad 34 let, torej zapusti kategorijo "najbolj

mirator ::
Predvsem bi se morali zavedati, kar je seveda za narcisoide, samozadostne egoiste ipd, misija nemogoče, da ceste niso grajene samo zanje in da zakonodaja pač temelji na kompromisih med varnostjo, izkušnjami udeležencev v prometu, zahtevami vedno hitrejšega živkljenja, razvojem prometnih sredstev in še celo paleto drugih vplivnih faktorjev. In ker je zakonodaja kompromis, se seveda lahko spreminja. Torej vsi, ki jim trenutna zakonodaja ne ustreza, lahko podajo predloge na pristojno ministrstvo. Če bodo njihovi argumenti pili vodo, sem prepričan, da se bo temu primerno sčasoma prilagodila oz. spremenila zakonodaja.
Na forumu lahko samo debatiramo, kaj komu ni všeč in nič več. Jaz sem že večkrat zapisal, da rad peljem preko dovoljene hitrosti, kjer je solatkova PH, glede na moje sposobnosti, lahko večja od DH in če me ujame kakšen radar, kazen pač sprejmem. Četudi vozim nad DH, se bom, če bo prostor, umaknil nekomu, ki me dohiteva s še večjo hitrostjo, kot je moja PH.
Ima pa vso pravico na cesti biti tudi traktor, če to ni s predpisom izrecno prepovedano.
Na forumu lahko samo debatiramo, kaj komu ni všeč in nič več. Jaz sem že večkrat zapisal, da rad peljem preko dovoljene hitrosti, kjer je solatkova PH, glede na moje sposobnosti, lahko večja od DH in če me ujame kakšen radar, kazen pač sprejmem. Četudi vozim nad DH, se bom, če bo prostor, umaknil nekomu, ki me dohiteva s še večjo hitrostjo, kot je moja PH.
Ima pa vso pravico na cesti biti tudi traktor, če to ni s predpisom izrecno prepovedano.

GenZNPC ::
Kdo pa doloca kompromise?
Promet je vedno hitrejsi, kompleksnejsi, avti so hitrejsi, ceste so hitrejse (za Slovenijo ne vem).
Zivljenjski tempo je hitrejsi.
Le pri zahtevah za voznjo se pa zatakne.
In nekdo, ki je delal izpit leta 1970 in ga lahk vsak cajt infarkt za volanom al pa ne vidi dlje od 200 metrov se vedno vsede za volan.
Ampak to je druga tema, povsem locena od tiste, da je treba ceste in bankine siriti in kolesarje in traktoriste, locevati od prometa kjer se to lahko.
Pa asfalt je treba popravljati redno, ne pa na 10 letnih intervalih, pa se to ne.
Ce je naguban, preluknjan, ima pol metra siroko vdrto vozisce je to treba popraviti, ne pa vsake 2 leti postaviti novo tablo z nizjo omejitvijo.
Pa kaj smo ze na nivoju Romunije pa se ploskati moramo?
Super, ampak folk ne rabi hodit na nobene preglede, pa ce je z eno nogo ze napol v grobu in se v zivljenju ni videl recimo avtoceste. Kaj sele, da bi vozil v tujini, kjer so stvari se kompkleksnejse in hitrejse.
Promet je vedno hitrejsi, kompleksnejsi, avti so hitrejsi, ceste so hitrejse (za Slovenijo ne vem).
Zivljenjski tempo je hitrejsi.
Le pri zahtevah za voznjo se pa zatakne.
In nekdo, ki je delal izpit leta 1970 in ga lahk vsak cajt infarkt za volanom al pa ne vidi dlje od 200 metrov se vedno vsede za volan.
Ampak to je druga tema, povsem locena od tiste, da je treba ceste in bankine siriti in kolesarje in traktoriste, locevati od prometa kjer se to lahko.
Pa asfalt je treba popravljati redno, ne pa na 10 letnih intervalih, pa se to ne.
Ce je naguban, preluknjan, ima pol metra siroko vdrto vozisce je to treba popraviti, ne pa vsake 2 leti postaviti novo tablo z nizjo omejitvijo.
Pa kaj smo ze na nivoju Romunije pa se ploskati moramo?
...
Kaj pa lazem? Poglej na cesto.
Pogled na cesto v letu 2020
Vozniki, starejši od 64 let so povzročili enako števil nesrečo in enako število nesreč s smrtnim izidom, kot vozniki v starosti 18 do 24 let. Največ prometnih nesreč in ravno tako nesreč s smrtnim izidom so povzročili vozniki v starosti med 25 in 34 let (tisti "najbolj sposobni"). Vir: https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...
Vendar ti podatki sploh niso pomembni. Debatiramo o metodologiji, ki bi jo želeli vpeljati tisti "najbolj sposobni". Če prav razumem, gre za predlog, da takoj, ko voznik prestopi v kategorijo nad 34 let, torej zapusti kategorijo "najboljnevarnihsposobnih", pade pod obveznost vsakoletnega medicinskega, psihofizičnega in praktičnega perizkusa sposobnosti za vožnjo. Le da predlagatelji niso prebrali linka, ki ga je včeraj ponudil mirator in pojma nimajo kako gre s sposobnostjo za vožnjo, ko zdravnik ugotovi nove okoliščine.
Super, ampak folk ne rabi hodit na nobene preglede, pa ce je z eno nogo ze napol v grobu in se v zivljenju ni videl recimo avtoceste. Kaj sele, da bi vozil v tujini, kjer so stvari se kompkleksnejse in hitrejse.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

GupeM ::
(za Slovenijo ne vem)
Kaj se sploh kurčiš tukaj, če niti tega ne veš za Slovenijo? Pa pametuješ nekaj v tri krasne, čeprav sploh ne poznaš stanja v Sloveniji. Vozi se tam po svojoj Njemačkoj kakor se hočeš, tukaj pa nehaj drekat in utrujat, ker si dal jasno vedet da lapaš v prazno.

GenZNPC ::
(za Slovenijo ne vem)
Kaj se sploh kurčiš tukaj, če niti tega ne veš za Slovenijo? Pa pametuješ nekaj v tri krasne, čeprav sploh ne poznaš stanja v Sloveniji. Vozi se tam po svojoj Njemačkoj kakor se hočeš, tukaj pa nehaj drekat in utrujat, ker si dal jasno vedet da lapaš v prazno.
Pametujem vam ja, ne lapam v prazno nazalost, ker se parkrat na leto, vsako leto zapored, ko pridem prevozim nekaj 100km po Sloveniji prepricam, da so ceste vedno bolj luknjaste in grbaste, ponekod tudi kosi asfalta letijo naokoli in za vsako luknjo se postavi nova omejitev namesto, da bi se enostavno (ne bos verjel) ZAKRPALA takoj ali pa tistih jebenih 100 metrov asfalta na novo potegnili.
Popravlja se pa samo tam, kjer je ze skrajno kriticno, je zupan doma ali pa se dela "kolesarsko" za stiri turiste, hkrati pa zoza glavno cesto in omeji na 70km/h.
Ti seveda ne opazis, ker se stanja sproti navajen.
Kar se tudi opazi, da blizje kot se gre proti Ljubljani in proti Kopru boljse so ceste, drugi kraji pa so boljkone zanemarjeni in prepusceni lokalni skupnosti oz. obcini.
Gupe, torej ti si mnenja, da ce izvzamemo Ljubljansko regijo in obcinske ceste, da so ceste vedno sirse, varnesje in bolje?
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

borut_p ::
Cilj je znizati avtomobile in dodati kolesa. Kako to ni jasno. Zakaj bi popravljali ceste - spremeniti je miselnost, da ne rabimo povsod z avtom.
So pa slo ceste cisto kul napram okoliskim drzavam, ki imajo podobno strukturo tal
So pa slo ceste cisto kul napram okoliskim drzavam, ki imajo podobno strukturo tal

GupeM ::

Tidule ::
prevozim nekaj 100km po Sloveniji prepricam, da so ceste vedno bolj luknjaste in grbaste
V Sloveniji imamo okoli 39 tisoč kilometrov javnega cestnega omrežja. Ceste delimo na državne in občinske.
pojdi trolat kam drugam.