Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

nejc_nejc ::
Verjetno je kar tako, kot je narisano.
Trapezna varianta ima lahko zaobljene robove, odvisno od pristopa k izvedbi in je za voznjo bolj "udobna", zadosti pa namembnosti.
Trapezna varianta ima lahko zaobljene robove, odvisno od pristopa k izvedbi in je za voznjo bolj "udobna", zadosti pa namembnosti.


Hypathia ::
Mene pa zanima, a se vam je že zgodilo, da ste pohupali avtu pred sabo, potem je pa voznik izstopil in vam začel težit?
A je res nekulturno potrobiti kretenu, ki se ustavi sredi ceste, ne da bi vklopil 4 žmigovce in vsaj nakazal, kaj ga muči?
A je res nekulturno potrobiti kretenu, ki se ustavi sredi ceste, ne da bi vklopil 4 žmigovce in vsaj nakazal, kaj ga muči?

GupeM ::
Ne samo nekulturno, v Sloveniji je celo prepovedano.
70. člen ZPrCP:
70. člen ZPrCP:
Zvočne in svetlobne opozorilne znake sme voznik uporabiti le, kadar je ogrožen on sam ali kdo drug in pri prehitevanju zunaj naselja. Pri prehitevanju vprežnih vozil ali jahačev in pri prehitevanju v naselju, sme opozarjati le s svetlobnimi opozorilnimi znaki. Pri dajanju svetlobnih opozorilnih znakov mora voznik paziti, da ne zaslepi drugega voznika.

GenZNPC ::
Zelo pomembno, marsikje zanemarjeno:
Lepo, ampak ne pomaga dosti, ce tisti z 8 let osnovne sole teh stvari ne berejo in ne razumejo med tem ko asfaltirajo.
Zamude pri vožnji intervencijskih vozil Na glavnih dovoznih cestah do objektov javnih intervencijskih služb (gasilci, reševalci,policija,...) ni priporočljivo uporabljati naprav in ukrepov za umirjanje prometa, ki voznike fizično silijo k zmanjšanju hitrosti (grbine, ploščadi, ostrejši zamiki).
Omenjene naprave in ukrepi namreč povzročajo dodatne zamude in neudobnost vožnje za paciente v primeru reševalnih vozil. Zamude pri vožnji preko grbin znašajo od 1 do 10 s in so odvisne od tipa vozila, njegovih arakteristik (teža, pospešek,...) ter geometrije naprave za umirjanje prometa.
Izvoli
https://www.google.com/url?sa=t&source=...
Grbina je najbolj brutalen ukrep....
Lepo, ampak ne pomaga dosti, ce tisti z 8 let osnovne sole teh stvari ne berejo in ne razumejo med tem ko asfaltirajo.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

val46 ::
Itak, da na pamet, nisem se se nikoli peljal z manj kot 30, cez lezecega, halo?
Se pravi, še nikdar nisi peljal z manj kot 30 čez lezečega policaja, ob enem si se pa gor bunil, kako vezo ima lezeči policaj v coni 30??? Se pravi, cona 30, ti se pa nisi še nikdar tako počasi peljal čez lezečega? Zdaj, ali lažeš, da če je cona 30, greš 30, ali pa lažeš, da nisi še nikdar šel manj kot 30 čez lezečega...odloči se, na kak način nam boš lagal še naprej, da bomo vedli...

mirator ::
Mene pa zanima, a se vam je že zgodilo, da ste pohupali avtu pred sabo, potem je pa voznik izstopil in vam začel težit?
A je res nekulturno potrobiti kretenu, ki se ustavi sredi ceste, ne da bi vklopil 4 žmigovce in vsaj nakazal, kaj ga muči?
Seveda je ustavljanje na cesti brez prižganih vseh štirih utripalnikov oz. postavitve varnostnega trikotnika prepovedano. Ampak "so waht". In če je tip še nasilen, kaj boš? Žal nisi izjema.

DostMam ::
Mene pa zanima, a se vam je že zgodilo, da ste pohupali avtu pred sabo, potem je pa voznik izstopil in vam začel težit?
A je res nekulturno potrobiti kretenu, ki se ustavi sredi ceste, ne da bi vklopil 4 žmigovce in vsaj nakazal, kaj ga muči?
Glede hupe: lahko bi bil problem v premisi, da je kreten. Neskončno večja možnost je, da se je ustavil, ker ima problem, ki ga rešuje in nima časa signalizirati. Še malo psihologije: kolerik problema ne zna rešiti, od zadaj pa nakdo nadležno hupa. Ga čisto razumem, razen če s hupo niste hoteli vprašati: "Kako vam lahko pomagam?"

mirator ::
Ja, če si na cesti prideta navzkriž dva nestrpneža ali kolerika, je vedno pestro. Ampak, da nimaš časa prižgati vseh štirih utripalk, je pa tudi bosa.

mirator ::
Dobra
Samo potem najbrž ne sediš kar v avtu, razen mogoče, če si blond in čakaš, da se ti akumulator napolni preko wi-fi.
Je pa res, da debatirava o znani posledici, o vzroku pa ne veva nič.

Samo potem najbrž ne sediš kar v avtu, razen mogoče, če si blond in čakaš, da se ti akumulator napolni preko wi-fi.

Je pa res, da debatirava o znani posledici, o vzroku pa ne veva nič.

MetalLord ::
Nemci okupirali gorenjsko AC danes zjutraj. OMV Radovljica zabit toliko da sem še ravno lahko prišel do AC, ravno enemu avtu pred mano je že zmanjkalo prostora in ni vedel ali bi šel tankat ali ne.
90% jih bk, če zasedejo prehitevalni pas. Vem da gredo na dopust, ampak očitno jim je uvidevnost zelo tuja stvar, če morajo "prehitevat" tudi 120 na 110. Ma nič boljši vozniki niso kot Slovenci.
No ja, ko je enkrat toliko prometa, se slej kot prej zabaše, ker pač sploh ni toliko prostora na naši cesti, da bi sploh spravil vse samo na desni pas, tudi če bi vsi vozili 80 za tovornjaki.
Jaz pa ravno hočem poštopat čas pri 160, očitno bo 9:53 (max pa tudi 11min, danes bi bilo verjetno celo 12min, ampak sem hitro obupal s štopanjem) za 24km kar to to. Itak se ne vozim ob polnoči, ampak na dopoldanski šiht, tako da bo 10-12min kar realen podatek.
Pa za te max dve minuti prihranka, če imaš srečo s prometom seveda, potem vseeno če kar vedno voziš 120, to je nekje 12,5min. Pri 160 se začnejo kopat prekrški kot po tekočem traku, ker tolk greš po pravilih lahko načeloma samo Kranj-vzhod do Kranj-zahod, pa še to večkrat ni mogoče.
Tudi če gledaš razmerje med porabo in časom, je najboljše pri 120. Jaz kar preprosto zmnožim porabo (na cel tank) in čas ene poti, oboje je manj bolje, tako da je tudi končna številka bolje manjša. In seveda je pri 120 najboljši rezultat, ker edino 120 lahko voziš celo pot brez da bi rabil zmanjševati hitrost, samo ene 10x rabiš prehitet. Če bi lahko vozil 140 ali 160 celo pot bi bilo razmerje poraba/čas pa tudi približno enako, ampak pač ni mogoče.
90% jih bk, če zasedejo prehitevalni pas. Vem da gredo na dopust, ampak očitno jim je uvidevnost zelo tuja stvar, če morajo "prehitevat" tudi 120 na 110. Ma nič boljši vozniki niso kot Slovenci.
No ja, ko je enkrat toliko prometa, se slej kot prej zabaše, ker pač sploh ni toliko prostora na naši cesti, da bi sploh spravil vse samo na desni pas, tudi če bi vsi vozili 80 za tovornjaki.
Jaz pa ravno hočem poštopat čas pri 160, očitno bo 9:53 (max pa tudi 11min, danes bi bilo verjetno celo 12min, ampak sem hitro obupal s štopanjem) za 24km kar to to. Itak se ne vozim ob polnoči, ampak na dopoldanski šiht, tako da bo 10-12min kar realen podatek.
Pa za te max dve minuti prihranka, če imaš srečo s prometom seveda, potem vseeno če kar vedno voziš 120, to je nekje 12,5min. Pri 160 se začnejo kopat prekrški kot po tekočem traku, ker tolk greš po pravilih lahko načeloma samo Kranj-vzhod do Kranj-zahod, pa še to večkrat ni mogoče.
Tudi če gledaš razmerje med porabo in časom, je najboljše pri 120. Jaz kar preprosto zmnožim porabo (na cel tank) in čas ene poti, oboje je manj bolje, tako da je tudi končna številka bolje manjša. In seveda je pri 120 najboljši rezultat, ker edino 120 lahko voziš celo pot brez da bi rabil zmanjševati hitrost, samo ene 10x rabiš prehitet. Če bi lahko vozil 140 ali 160 celo pot bi bilo razmerje poraba/čas pa tudi približno enako, ampak pač ni mogoče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MetalLord ()

MrStein ::
To niso Nemci.

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MetalLord ::
Heh, ta pa je bil talent danes, pri hitrosti nekih 80 je imel 1m za ritjo cel šlepar. Pa ne pretiravam ali ocenjujem razdaljo, dejansko ga je skorajda porival naprej. Ko sem ju videl še v daljavi mi ni bilo jasno ali ta majhen avto vleče cel šlepar ali kaj se dogaja. Kaj ti mora prati v glavi da ne dodaš plina mi pa res ni jasno. Pa niti ni prvič da to vidim, lansko leto je bil tudi eden tak. Seveda je bil za policijo v prekršku tovornjakar, ampak to zdaj sploh ni pomembno, ta pred njim bi moral rešiti situacijo. Najboljši način je seveda pospešit na vsaj ene 100, veliko slabši način je pa umiriti situacijo z zmanjšanjem hitrosti na 50 ali manj, pač manjša hitrost, manjša bo škoda.

GenZNPC ::
Itak, da na pamet, nisem se se nikoli peljal z manj kot 30, cez lezecega, halo?
Se pravi, še nikdar nisi peljal z manj kot 30 čez lezečega policaja, ob enem si se pa gor bunil, kako vezo ima lezeči policaj v coni 30??? Se pravi, cona 30, ti se pa nisi še nikdar tako počasi peljal čez lezečega? Zdaj, ali lažeš, da če je cona 30, greš 30, ali pa lažeš, da nisi še nikdar šel manj kot 30 čez lezečega...odloči se, na kak način nam boš lagal še naprej, da bomo vedli...
To da ne ves brati med vrsticami mi je ocitno.
skibidi

val46 ::
Itak, da na pamet, nisem se se nikoli peljal z manj kot 30, cez lezecega, halo?
Se pravi, še nikdar nisi peljal z manj kot 30 čez lezečega policaja, ob enem si se pa gor bunil, kako vezo ima lezeči policaj v coni 30??? Se pravi, cona 30, ti se pa nisi še nikdar tako počasi peljal čez lezečega? Zdaj, ali lažeš, da če je cona 30, greš 30, ali pa lažeš, da nisi še nikdar šel manj kot 30 čez lezečega...odloči se, na kak način nam boš lagal še naprej, da bomo vedli...
To da ne ves brati med vrsticami mi je ocitno.
Jaz vidim sam eno vrstico in v njen ne vidim nobenega "skritega sporočila", tako da...mi prosim objasniš, kaj si želel povedat? To, zgoraj, da dajaš neke slike prometnih znakov iz Avstrije, pa meni kot primorcu, k vidim avstrijo morda enkrat na leto, pa še tisto več al manj sam avtocesto, ne pomeni nič in me niti ne zanima. Bi rad, da ti grem jaz poslikat par tabel po Trstu ali Gorici? Šele potem boš dojel, da je pri nas še dobro glede tabel z omejitvami.

DostMam ::
Heh, ta pa je bil talent danes, pri hitrosti nekih 80 je imel 1m za ritjo cel šlepar. Pa ne pretiravam ali ocenjujem razdaljo, dejansko ga je skorajda porival naprej. Ko sem ju videl še v daljavi mi ni bilo jasno ali ta majhen avto vleče cel šlepar ali kaj se dogaja. Kaj ti mora prati v glavi da ne dodaš plina mi pa res ni jasno. Pa niti ni prvič da to vidim, lansko leto je bil tudi eden tak. Seveda je bil za policijo v prekršku tovornjakar, ampak to zdaj sploh ni pomembno, ta pred njim bi moral rešiti situacijo. Najboljši način je seveda pospešit na vsaj ene 100, veliko slabši način je pa umiriti situacijo z zmanjšanjem hitrosti na 50 ali manj, pač manjša hitrost, manjša bo škoda.
A ni bil talent tudi v tovornjaku? Vsaj malo, v sledovih? Od kdaj voznik spredaj mora skrbeti za varnostno razdaljo?

GenZNPC ::
Itak, da na pamet, nisem se se nikoli peljal z manj kot 30, cez lezecega, halo?
Se pravi, še nikdar nisi peljal z manj kot 30 čez lezečega policaja, ob enem si se pa gor bunil, kako vezo ima lezeči policaj v coni 30??? Se pravi, cona 30, ti se pa nisi še nikdar tako počasi peljal čez lezečega? Zdaj, ali lažeš, da če je cona 30, greš 30, ali pa lažeš, da nisi še nikdar šel manj kot 30 čez lezečega...odloči se, na kak način nam boš lagal še naprej, da bomo vedli...
To da ne ves brati med vrsticami mi je ocitno.
Jaz vidim sam eno vrstico in v njen ne vidim nobenega "skritega sporočila", tako da...mi prosim objasniš, kaj si želel povedat? To, zgoraj, da dajaš neke slike prometnih znakov iz Avstrije, pa meni kot primorcu, k vidim avstrijo morda enkrat na leto, pa še tisto več al manj sam avtocesto, ne pomeni nič in me niti ne zanima. Bi rad, da ti grem jaz poslikat par tabel po Trstu ali Gorici? Šele potem boš dojel, da je pri nas še dobro glede tabel z omejitvami.
Nope, pogovor je potekal o tem, da lezeci niso postavljeni povsod po predpisih. Nato je sledil sarkasticen odgovor, da se se manj kot 30 nisem peljal cez nobenga. Oh well.
skibidi

GupeM ::
Verjetno to, da 79 letnik ne bi smel voziti traktorja. Ali pa to, da če umre 79 letnik to ni tragično. Četudi je še vitalen in sposoben za delo. Ter z delom in s tem ko si sam pomaga, zase naredi več koristnega za svet kot je molnar kadarkoli naredil.

GenZNPC ::
Četudi je še vitalen in sposoben za delo.Dobro da vem, da je dovolj, da si vitalen in sposoben za delo in s tem, celo za udelezbo v prometu ane, kjer je potencialno ogrozal druge.
Se dobro, da je zapeljal samo cez robnik in ne v nasproti vozeci avto naprimer.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

DostMam ::
Tragično: Umrl 79-letni voznik traktorja79.
Kako iz tega kratkega citata ugotovimo, da je bilo karkoli vprašljivega s sposobnostjo 79-letnika za varno vožnjo traktorja? Mogoče naprej v novici piše, da je v 79 letu od hude bolezni umrl upokojeni voznik traktorja in se od njega poslavlja kolektiv KZ Zgornji Pržogrnci.
Sedaj zares: sposobnost za vožnjo ocenjujejo zdravniki, ne slotechovci.

GenZNPC ::
sposobnost za vožnjo ocenjujejo zdravniki, ne slotechovci.Pa si bil v zadnjih 20 letih pri dohtarju, da ti preverijo kognitivne sposobnosti, recimo vizualne in motoricne?
Kako pogosto se izvaja redni pregled? Tehnicni za avto se vsako leto, baje izvaja profesionalno.
skibidi

val46 ::
P.... mi greste eni na K., ker bi radi vse manj sposobne od sebe spravili iz cest, le zato, da bi se vi počutili bolj varne in bi lahko še naprej se "izživljali" s prehitro vožnjo, oz, da ne stopim komu na žulj, s hitrostjo preko omejitev! Mar ne bi bilo lepše in enostavnejše, da bi se vi, ki jih take zadeve motijo, malo spremenili in začeli vozit po predpisih, ali pa vsaj ne najedali tu, kako vi ne morete vozit kot se vam zdi, zato ker: ali so eni prepočasni, ali so prestari/premladi za na cesto, ali so vam postavili tablo z omejitvijo na delu ceste, kjer radi potegnete, itd itd itd...
Molnar in podobni, tudi vi ste bili nekoč mladi in niste poznali vseh zakonitosti prometa in tudi vi boste nekoč (upam) stari in s slabšimi kognitivnimi sposobnostmi. Kaj pa takrat? Takrat bo pa vse narobe, če vam bo zdravnik rekel, da niste več sposobni upravljat avta/traktorja/ali letala, in kaj jaz vem kaj še vse!
Avte se pa na tehničnih pregledih periodično preverja zato, ker na njegovo stanje ti kot voznik, ni nujno, da si sposoben odločit, ali je izpraven za na cesto ali ne. Verjetno da kaka mladenka ali mamica, ki še nikdar ni držala orodja v rokah ne ve, če ji kak del podvozja ima za odpast ali da ji luči previsoko svetijo in podobne zadeve. Obenem ta ista oseba verjetno zase ve, če se slabo počuti recimo, da pač ni za na cesto! To je razlika med obveznim tehničnim pregledom avtomobila in pa zdravstvenem stanjem voznika. Tako bi moralo biti in malo samokritičnosti bi tudi v prometu moralo biti. Je pa res, da se bo vedno našel nekdo, ki se teh "zapovedi" ne bo držal, ravno tako kot se najdejo modeli, ki vozijo brez izpita, z neregistriranim vozilom ali pod vplivom raznih substanc. Tega tudi policija, sodišča ali kak drug organ ne bo mogel nikdar preprečit, lahko pa zmanjša procent takih ljudi. In ja, tudi te tri stvari, ki sem sedaj napisal, je še vedno samo prekršek, ravno tako kot je prekršek vožnja preko omejitve. Vse, dokler ne pride do nesreče s hujšimi posledicami...potem, no, potem je pa že kaznivo dejanje. In ja, vožnja preko omejitve spada v isto kategorijo, če te zanima.
Molnar in podobni, tudi vi ste bili nekoč mladi in niste poznali vseh zakonitosti prometa in tudi vi boste nekoč (upam) stari in s slabšimi kognitivnimi sposobnostmi. Kaj pa takrat? Takrat bo pa vse narobe, če vam bo zdravnik rekel, da niste več sposobni upravljat avta/traktorja/ali letala, in kaj jaz vem kaj še vse!
Avte se pa na tehničnih pregledih periodično preverja zato, ker na njegovo stanje ti kot voznik, ni nujno, da si sposoben odločit, ali je izpraven za na cesto ali ne. Verjetno da kaka mladenka ali mamica, ki še nikdar ni držala orodja v rokah ne ve, če ji kak del podvozja ima za odpast ali da ji luči previsoko svetijo in podobne zadeve. Obenem ta ista oseba verjetno zase ve, če se slabo počuti recimo, da pač ni za na cesto! To je razlika med obveznim tehničnim pregledom avtomobila in pa zdravstvenem stanjem voznika. Tako bi moralo biti in malo samokritičnosti bi tudi v prometu moralo biti. Je pa res, da se bo vedno našel nekdo, ki se teh "zapovedi" ne bo držal, ravno tako kot se najdejo modeli, ki vozijo brez izpita, z neregistriranim vozilom ali pod vplivom raznih substanc. Tega tudi policija, sodišča ali kak drug organ ne bo mogel nikdar preprečit, lahko pa zmanjša procent takih ljudi. In ja, tudi te tri stvari, ki sem sedaj napisal, je še vedno samo prekršek, ravno tako kot je prekršek vožnja preko omejitve. Vse, dokler ne pride do nesreče s hujšimi posledicami...potem, no, potem je pa že kaznivo dejanje. In ja, vožnja preko omejitve spada v isto kategorijo, če te zanima.

GenZNPC ::
Promet vec ni enak, kot je bil 50 let nazaj, je hitrejsi, kompleksnejsi, avti so hitrejsi, mocnejsi, vecji in tako naprej je potrebno obdelati vec vizualnih informacij, reagirati hitreje in motoricnost posledicno mora biti vecja. Popravi me, ce to ne drzi!?
Tebi se zdi, da je dovolj, ce znas obracati volan levo desno in da nisi slep?
Sicer pa za taksne bo dovolj senzorike v avtih v prihodnosti in to zelo kmalu. Edina jeba je, da 50 let star traktor taksnih varnostnih mehanizmov nima, tam je pac vse 100% odvisno od sposobnosti voznika.
Tebi se zdi, da je dovolj, ce znas obracati volan levo desno in da nisi slep?
Molnar in podobni, tudi vi ste bili nekoč mladi in niste poznali vseh zakonitosti prometa in tudi vi boste nekoč (upam) stari in s slabšimi kognitivnimi sposobnostmi. Kaj pa takrat?Grem na javni promet ali pa prosim nekoga, da me zapelje. Na kraj pameti mi nebi padlo, da ce ne dohajam kar se okoli mene dogaja, da grem recimo na avtocesto ali pa se vozit s traktorjem na sredini ceste.
Sicer pa za taksne bo dovolj senzorike v avtih v prihodnosti in to zelo kmalu. Edina jeba je, da 50 let star traktor taksnih varnostnih mehanizmov nima, tam je pac vse 100% odvisno od sposobnosti voznika.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

GenZNPC ::
In ja, vožnja preko omejitve spada v isto kategorijo, če te zanima.Hvala za informacijo, ampak mi se vedno nic ne pomaga, ce se v mene zapelje dedek (trezen ali ne), ker je pac "spregledal" kje je crta na sredini ceste ali pa ze napol spal za volanom.
skibidi

Tidule ::
Tako kot drugemu ne bo nic pomagalo, ker ga bo nasadil vase zagledan fanatik, ki je edini sposoben presojat kako in kaj je prav prometu in se pozvizga na prometne predpise.

Tidule ::
Nakladas in si domisljas da si nemotljiv. Zelo slaba kombinacija na cesti, bistveno bolj kot 79 letniki s traktorji.

Ahim ::
Oboji ste problematicni, tako nesposobni za voznjo, katere bi definitivno morali izlocati (pobirati vozniske dozivljensko) kakor bedake, ki imajo kar naprej tezave z upostevanjem predpisov in kumulativno naberejo preko dolocenega stevila KT (ne samo rolling sum, ampak bi upostevali tudi lifetime total).
Sploh ne dvomim da bi oba ukrepa posteno povecala prometno varnost.
Sploh ne dvomim da bi oba ukrepa posteno povecala prometno varnost.

DostMam ::
sposobnost za vožnjo ocenjujejo zdravniki, ne slotechovci.Pa si bil v zadnjih 20 letih pri dohtarju, da ti preverijo kognitivne sposobnosti, recimo vizualne in motoricne?
Kako pogosto se izvaja redni pregled? Tehnicni za avto se vsako leto, baje izvaja profesionalno.
Bil. Na rednem pregledu za službo. Je ugotovil, da sem zdrav. Kaj zdaj?
To s tehničnim za avto je preusmerjanje. Tisto o 79 letih pa ekstrapolacija. Zato sem se oglasil.

DostMam ::
scipascapa je izjavil:
Pri 79 nimaš kaj delati na cesti, vsako leto ali še bolje na 1/2 leta zdr. pregled.
Če bi bili sposobni vsaj trohice empatije, bi vam bilo jasno, da 79-letnik sploh ne želi karkoli početi na cesti. Če to že počne, pomeni, da je tam iz potrebe, torej ima kaj "delati".
Drugi del stavka bi morali začeti z "Moje mnjenje je:..." Da pa je vaše mnenje napačno dokazujejo mnenja zdravnikov, ki redno razglašajo starostnike za nesposobne sodelovanja v prometu (če se le-ti sami za to ne odločijo). Ker je veljavnost vozniškega za osebe nad 80 let že sedaj po zakonu omejena ni jasno, zakaj bi ljudi med 79. in 80. letom silili na dodatna zdravniška pregleda. Jasno je, da je vaše mnenje popolnoma napačno.

Tidule ::
Predvsem pa v tej temi sodeluje kar nekaj "voznikov", ki bi rabili zdravniske preglede na pol leta, se posebej psiholoske, ne glede na starost.

val46 ::
Promet vec ni enak, kot je bil 50 let nazaj, je hitrejsi, kompleksnejsi, avti so hitrejsi, mocnejsi, vecji in tako naprej je potrebno obdelati vec vizualnih informacij, reagirati hitreje in motoricnost posledicno mora biti vecja. Popravi me, ce to ne drzi!?
Tebi se zdi, da je dovolj, ce znas obracati volan levo desno in da nisi slep?
Molnar in podobni, tudi vi ste bili nekoč mladi in niste poznali vseh zakonitosti prometa in tudi vi boste nekoč (upam) stari in s slabšimi kognitivnimi sposobnostmi. Kaj pa takrat?Grem na javni promet ali pa prosim nekoga, da me zapelje. Na kraj pameti mi nebi padlo, da ce ne dohajam kar se okoli mene dogaja, da grem recimo na avtocesto ali pa se vozit s traktorjem na sredini ceste.
Sicer pa za taksne bo dovolj senzorike v avtih v prihodnosti in to zelo kmalu. Edina jeba je, da 50 let star traktor taksnih varnostnih mehanizmov nima, tam je pac vse 100% odvisno od sposobnosti voznika.
Seveda ni enak, in nikdar več ne bo. Sam to še vedno ne pomeni, da se mora nekdo s 50 let starim traktorjem, ki je še vedno popolnoma tehnično izpraven, tebi odmaknit iz prometa, le zato, da boš ti s tvojim super duper kompletnejšim, močnejšim in hitrejšim avtomobilom, lahko divjal po cesti. Sicer pa v konkretnem primeru, nikjer ne piše, da je bil traktor 50 let star ali kakorkoli drugače tehnično neizpraven. Tako da to nima nobene veze. Saj priznam, da včasih tudi mene kdaj kak dedek malo znervira, ko opleta s traktorjem pri 20km/h po cesti. Ampak ok, potrpim tistih par 100m za njim, ali se mu morda umaknem ob rob ceste in pozabim. Ne delam iz tega znanosti, še manj pa ne raznašam okrog idej, kako bi morali take dedke spravit iz prometa. Zavedam se, da bom tudi jaz nekoč star in verjetno bom ravno tako kot on, moral v gozd po drva, morda na njivo ali vinograd in bom takrat jaz ta dedek. Malo strpnosti te ne bo pobralo. Egoizem in norost oz živciranje na cesti, pa morda ja.
Tisto z javnim prometom, upam da se šališ? Ne živimo vsi v Ljubljani, kjer vozi avtobus na vsakih 15 min cel dan...Se pravi, konkretno pri nas, brez avtomobila še do zdravnika ne moreš, kaj šele v kako trgovino ali kaj podobnega. Sosedje pa najbrž da tudi komaj čakajo, da jih bo nekdo prosil, če jih kam zapelje. Po možnosti 3x na dan. Vsak dan!

GenZNPC ::
Dokler nisi potencialni kandidat, da zaspis za volanom v traktorju al da fases infarkt in zaradi tega povzrocis smrtno nesrecno za nekoga drugega. Strpnost tu konkretno nic ne pomaga. Pricakujem razumevanje tudi iz obratne smeri.
Imamo tak primer doma in se babica nikoli ni vozila naokoli, dedek pa od kapi naprej tudi ne. Se je hotel in smo mu enostavno vzeli kljuce, ampak po vasi oceni bi bil se za na cesto dobrih 20-30 let, saj je "sposoben" obracati volan in pritisniti dva pedala, ko je priblizno treba.
Seveda pa bi lahko bili empaticni in strpni in ga spustili na cesto. Tako kot, ko je sestri v gozdu zlomil nogo, ker je prepozno stopil na zavore, ker ni videl, da se prikolica prevraca. Moj oce je tu povsem drugacne mentalitete, ce on vidi, da jaz stroj boljse obvladam ali boljse vozim, mi bo pac rekel, da naj jaz peljem, jaz prelozim drva z nakladacem, sparkiram rikverc trosilec ipd. stvari. Se preden se komu kaj hujsega zgodi. Tudi mamo sem vozil redno v mesto, ker se ona v mestu na cesti ne pocuti varno. Seveda bi drugi rekli, ja pa idi, saj se ti nic ne more zgoditi, lepo pocasi. Pa se je tudi pripeljala v mesto z pokvarjenim lagerjem, da je kolo zaviralo 20km in skoraj odpadlo, seveda ni vedla, cutla, da je z avtom nekaj narobe. Taksni ljudje pac niso za na cesto in pika.
In ja, ce se jaz (da ne bomo pretiravali) kljub temu, da vozim mal hitreje od povprecja, se vedno ne bom vozil naprej, ce bom za volanom zaspan ali pa ce bom slabo slisal, slabo videl, ce mi bo slo na bruhanje, imel visok pritisk ali prenizek pritisk ali pa kar je najpogosteje, zaradi sladkorne zamegli vseskup na pol poti.
V tem primeru ti nic ne pomaga, ne glede na to kako pocasi se tak clovek vozi, pomaga samo, ce je njegova hitrost 0km/h.
Imamo tak primer doma in se babica nikoli ni vozila naokoli, dedek pa od kapi naprej tudi ne. Se je hotel in smo mu enostavno vzeli kljuce, ampak po vasi oceni bi bil se za na cesto dobrih 20-30 let, saj je "sposoben" obracati volan in pritisniti dva pedala, ko je priblizno treba.
Seveda pa bi lahko bili empaticni in strpni in ga spustili na cesto. Tako kot, ko je sestri v gozdu zlomil nogo, ker je prepozno stopil na zavore, ker ni videl, da se prikolica prevraca. Moj oce je tu povsem drugacne mentalitete, ce on vidi, da jaz stroj boljse obvladam ali boljse vozim, mi bo pac rekel, da naj jaz peljem, jaz prelozim drva z nakladacem, sparkiram rikverc trosilec ipd. stvari. Se preden se komu kaj hujsega zgodi. Tudi mamo sem vozil redno v mesto, ker se ona v mestu na cesti ne pocuti varno. Seveda bi drugi rekli, ja pa idi, saj se ti nic ne more zgoditi, lepo pocasi. Pa se je tudi pripeljala v mesto z pokvarjenim lagerjem, da je kolo zaviralo 20km in skoraj odpadlo, seveda ni vedla, cutla, da je z avtom nekaj narobe. Taksni ljudje pac niso za na cesto in pika.
In ja, ce se jaz (da ne bomo pretiravali) kljub temu, da vozim mal hitreje od povprecja, se vedno ne bom vozil naprej, ce bom za volanom zaspan ali pa ce bom slabo slisal, slabo videl, ce mi bo slo na bruhanje, imel visok pritisk ali prenizek pritisk ali pa kar je najpogosteje, zaradi sladkorne zamegli vseskup na pol poti.
V tem primeru ti nic ne pomaga, ne glede na to kako pocasi se tak clovek vozi, pomaga samo, ce je njegova hitrost 0km/h.
skibidi

GupeM ::
Oh, kakšna samozavest. Upam, da ko povzročiš minimalno nesrečo (s trosilcem pri vožnji vzvratno butneš nekaj, recimo), vrneš izpit za traktor avto in vse ostalo, če karkoli drugega imaš. In da nikoli več ne sedeš za volan.
Ker če med delom še nikoli nisi poškodoval trosilca, traktorja, nakladalca ali česa podobnega, potem itak samo lažeš in nimaš pojma, kako v resnici delo izgleda.
Ker če med delom še nikoli nisi poškodoval trosilca, traktorja, nakladalca ali česa podobnega, potem itak samo lažeš in nimaš pojma, kako v resnici delo izgleda.

GenZNPC ::
Sem poskodoval in to namerno, zavestno, ampak si se zapicil na napacne stvari v sporocilu. Kaj naj, pa sem se ektra dodal v oklepajih, da ne bomo pretiravali.
skibidi

GupeM ::
Nima veze. To je dokaz, da si nesposoben. Če si vse to naredil namerno, si še psihopat po vrhu. Vrni izpit, avto in traktor in skoči v prepad.

val46 ::
Se pravi da imaš slabo družinsko drevo, če imaš same "napol sposobne" ali še to ne doma. Nič čudnega, da potem hitiš po cestah, če moraš poleg svoje službe in opravkov, poskrbet še za babico, dedka, mamo in na koncu še rikvercat traktor z trosilcem gnoja, ker tvoj oče tega menda ne zna dovolj varno opravit. Me zanima kdo bo pri vas vse to porihtal, ko boš ti se slabo počutil, ali boš zaspan, če boš slabo videl ali slišal...? A takrat boš pa kaj, soseda vprašal, da vse to opravi namesto tebe?
Vidim da smo dobili potrditev solatkovega sindroma. Kako je nekdo oh in sploh in kako vse obvlada, vsi ostali so pa nesposobni. In ravno tako, kot solatko zatrjuje, da ko se ne bo več počutil varnega za vožnjo, da bo vozniško sam od sebe vrnil na UE. Evo, imamo še enega enakega tu. Da bi pa prvo pri sebi porihtali tiste zadeve, katere ne spadajo v promet, to pa ne. Važno da so vsi ostali okrog njih nesposobni in ovira na njihovi poti.
In še nekaj ti bom povedal Molnar. Raje vidim, da en deda zaspi na traktorju pri 20km/h in prileti vame, kot pa en sposobnež s hitrostjo 100km/h+, ker ga je slučajno nekaj presenetilo in je zapeljal vame! V katerem primeru misliš da bodo posledice hujše?
Vidim da smo dobili potrditev solatkovega sindroma. Kako je nekdo oh in sploh in kako vse obvlada, vsi ostali so pa nesposobni. In ravno tako, kot solatko zatrjuje, da ko se ne bo več počutil varnega za vožnjo, da bo vozniško sam od sebe vrnil na UE. Evo, imamo še enega enakega tu. Da bi pa prvo pri sebi porihtali tiste zadeve, katere ne spadajo v promet, to pa ne. Važno da so vsi ostali okrog njih nesposobni in ovira na njihovi poti.
In še nekaj ti bom povedal Molnar. Raje vidim, da en deda zaspi na traktorju pri 20km/h in prileti vame, kot pa en sposobnež s hitrostjo 100km/h+, ker ga je slučajno nekaj presenetilo in je zapeljal vame! V katerem primeru misliš da bodo posledice hujše?

GenZNPC ::
Kako priletim v tebe z 100, ce te pa takrat ni nasproti?
Ce si pa za mano pa te ne morem ovirati.
Prevec si zmisljujes, hitrost ne ubija kot bi ti to rad pokazal. Na Autobahnu je mrtvih manj oz. enako kot na nasi avtocesti, pa so hitrosti in kolicina prometa za n-krat vecje.
Sirina in kvaliteta cest je vecji problem in slabe kontrole. Tu se taksne dedke lepo in redno odstrani s traktorjem iz prometa, pa ni taksnih tragicnih zgodb.
Ce si pa za mano pa te ne morem ovirati.
Prevec si zmisljujes, hitrost ne ubija kot bi ti to rad pokazal. Na Autobahnu je mrtvih manj oz. enako kot na nasi avtocesti, pa so hitrosti in kolicina prometa za n-krat vecje.
Sirina in kvaliteta cest je vecji problem in slabe kontrole. Tu se taksne dedke lepo in redno odstrani s traktorjem iz prometa, pa ni taksnih tragicnih zgodb.
skibidi

MetalLord ::
A ni bil talent tudi v tovornjaku? Vsaj malo, v sledovih? Od kdaj voznik spredaj mora skrbeti za varnostno razdaljo?
To že, ampak da imaš tovornjak 1m za ritjo in spredaj vsaj 500m prostora, moraš biti res nesposoben. Meni se to še ni zgodilo, ravno obratno, za prejšnji teden se lahko pohvalim, da sem prehitel dva tovornjaka s prikolico odjedno.
Ali pa je bil spet kak 79 letni ata, nisem uspel videti.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()

DostMam ::
Meni se dogaja ravno obratno: v predoru Debeli hrib je omejitev hitrosti 80 km/h in pogosto dobim talenta v šleperju na 1 m. Zakaj sem jaz tukaj nesposoben? Naj svojo sposobnost dokažem z bežanjem pred njim?
Kaj že počneta dedek in traktor na Autobahnu? Spet preusmerjanje?
Kako priletim v tebe z 100, ce te pa takrat ni nasproti?
Ce si pa za mano pa te ne morem ovirati.
Prevec si zmisljujes, hitrost ne ubija kot bi ti to rad pokazal. Na Autobahnu je mrtvih manj oz. enako kot na nasi avtocesti, pa so hitrosti in kolicina prometa za n-krat vecje.
Sirina in kvaliteta cest je vecji problem in slabe kontrole. Tu se taksne dedke lepo in redno odstrani s traktorjem iz prometa, pa ni taksnih tragicnih zgodb.
Kaj že počneta dedek in traktor na Autobahnu? Spet preusmerjanje?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DostMam ()

MetalLord ::
Jaz sem ga enkrat dobil v predoru. Ampak če pogledam za nazaj, nisem naredil pravilno, da sem zmanjšal na 100, verjetno še na manj kot če ga ne bi bilo. S tem sem ga zjezil tako, da bi lahko prišlo do nesreče.
Da, včasih moraš tudi pospešiti, lahko rečeš, da zbežati pred močnejšim. Dosti drugače že težko narediš, edina alternativa je, da zapelješ na levi pas, zabremzaš in se postaviš za njega. Pomoje ni treba govoriti kaj je boljša izbira. Da bi te šel pa on prehitevat, bi moral pomoje iti 60.
Da, včasih moraš tudi pospešiti, lahko rečeš, da zbežati pred močnejšim. Dosti drugače že težko narediš, edina alternativa je, da zapelješ na levi pas, zabremzaš in se postaviš za njega. Pomoje ni treba govoriti kaj je boljša izbira. Da bi te šel pa on prehitevat, bi moral pomoje iti 60.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()

DostMam ::
Menim, da sploh ni panike. Silak je le silak z močno hupo in pogledom čez mojo streho. Drugega nima, petegnjen pa tudi ni. Brez skrbi, čeprav je jezen sam nase in na vse okoli sebe, bo samo agresivno hupal. Čez tri minute bo omejitev že nad njegovo blokado. To bo vse.