Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

GupeM ::
Zelo odvisno od ležečih. Greš čez tega 30?
https://maps.app.goo.gl/tFdZ1LpNt1ptmLP...
Mogoče dvakrat. Tretjič boš pobiral dele avta po cesti. Če greš 50 pa že prvič.
Če ne verjameš, se zapelji tja in poskusi.
https://maps.app.goo.gl/tFdZ1LpNt1ptmLP...
Mogoče dvakrat. Tretjič boš pobiral dele avta po cesti. Če greš 50 pa že prvič.
Če ne verjameš, se zapelji tja in poskusi.

DostMam ::
m0LN4r, naredil sem domačo nalogo in včeraj preštel ležeče poicaje na poti v službo, po službenih opravkih in nazaj. Nabralo se je 200 km, pol po avtocesti, torej 100 po lokalnih, zunaj Ljubljane. Presenetljivo: na ležeče sem naletel točno 2 krat. Obakrat pri šolah. (In pohvaliti se moram, da mi je uspelo na 200-tih kilomertih srečati nobenega "nasilneža" in nobene "bakice"! Lep dan!)
Torej še enkrat: očitno vi imate smolo, da se pogosto vozite po cesti, kjer so politika in lokalno prebivalstvo vsilili preveč omejitev. Pač, pri vas v Avstriji je to drugače. Pri nas v Sloveniji menda šteje tudi glas lokalnega prebivalstva, kar se nam voznikom sicer pogosto ne dopade. Vozniki cesto vidimo iz jekleno varne in zvočno izolirane kletke svojega avtomobila, lokalci pa iz svojih spalnic in vrtov.
Očitno imate tudi smolo, da ste rojeni v svet, kjer so vam bile v zibko položene vse družbene potrebščine. V šolo niste hodili 6 km peš po mrazu in mokri. K zdravniku so vas vedno odpeljali v toplem avtomobilu... Zato imate egoistični občutek, da tudi sedaj, ko ste veliki in vi morate poskrbeti sami zase, vse mora biti urejeno tako, da je vam najbolj komot. Ker VI želite voziti XX km/h zahtevate, da se prezidajo naselja, odmaknejo hiše, ukinejo šole... Dokaz? Vaš stavek: "Nisem vajen, da je 30 pomeni avtomaticno lezeci policaj." Niste vajeni upoštevati znaka. Niste vajeni, da 30 pomeni 30 (kar bi sicer rešilo tudi problem policaja).
Seveda boste takoj porekli, da razmišljate zdravorazumsko in ne boste ubogali vsake kretensko nastavlene omejitve. Da se razumemo: takšnih je veliko, se pa spomnite, da zunaj vašega avtomobila obstaja tudi svet ostalih ljudi. Lahko, da je pri vas v Avstriji promet hitrejši in so zato vozniki bolj zadovoljni. To še vedno ne pomeni, da so s tem zadovoljni vsi otroci, "bakice", kolesarji in ostali ob cesti živeči.
In samo še enkrat se bom obregnil ob vaše predimenzionirano spoštovanje stanja pri vas v Avstriji. Pravite: "So pac razmisljali in sole niso postavili direkt na cesto z vhodnimi vrati na plocnik." Naj vas spomnim, da so vsaj polovico šol, ki jih še sedaj uporabljamo v po Sloveniji postavili avstrijski urbanisti.
Torej še enkrat: očitno vi imate smolo, da se pogosto vozite po cesti, kjer so politika in lokalno prebivalstvo vsilili preveč omejitev. Pač, pri vas v Avstriji je to drugače. Pri nas v Sloveniji menda šteje tudi glas lokalnega prebivalstva, kar se nam voznikom sicer pogosto ne dopade. Vozniki cesto vidimo iz jekleno varne in zvočno izolirane kletke svojega avtomobila, lokalci pa iz svojih spalnic in vrtov.
Očitno imate tudi smolo, da ste rojeni v svet, kjer so vam bile v zibko položene vse družbene potrebščine. V šolo niste hodili 6 km peš po mrazu in mokri. K zdravniku so vas vedno odpeljali v toplem avtomobilu... Zato imate egoistični občutek, da tudi sedaj, ko ste veliki in vi morate poskrbeti sami zase, vse mora biti urejeno tako, da je vam najbolj komot. Ker VI želite voziti XX km/h zahtevate, da se prezidajo naselja, odmaknejo hiše, ukinejo šole... Dokaz? Vaš stavek: "Nisem vajen, da je 30 pomeni avtomaticno lezeci policaj." Niste vajeni upoštevati znaka. Niste vajeni, da 30 pomeni 30 (kar bi sicer rešilo tudi problem policaja).
Seveda boste takoj porekli, da razmišljate zdravorazumsko in ne boste ubogali vsake kretensko nastavlene omejitve. Da se razumemo: takšnih je veliko, se pa spomnite, da zunaj vašega avtomobila obstaja tudi svet ostalih ljudi. Lahko, da je pri vas v Avstriji promet hitrejši in so zato vozniki bolj zadovoljni. To še vedno ne pomeni, da so s tem zadovoljni vsi otroci, "bakice", kolesarji in ostali ob cesti živeči.
In samo še enkrat se bom obregnil ob vaše predimenzionirano spoštovanje stanja pri vas v Avstriji. Pravite: "So pac razmisljali in sole niso postavili direkt na cesto z vhodnimi vrati na plocnik." Naj vas spomnim, da so vsaj polovico šol, ki jih še sedaj uporabljamo v po Sloveniji postavili avstrijski urbanisti.

John Doe 71 ::
Zelo odvisno od ležečih. Greš čez tega 30?
https://maps.app.goo.gl/tFdZ1LpNt1ptmLP...
Tukaj ne vidim nobenih ležečih, pa sem šel še naprej in nazaj po ulici.

GupeM ::
John Doe 71 je izjavil:
Zelo odvisno od ležečih. Greš čez tega 30?
https://maps.app.goo.gl/tFdZ1LpNt1ptmLP...
Tukaj ne vidim nobenih ležečih, pa sem šel še naprej in nazaj po ulici.
Ni čudno, da greš 70 čez, če jih pa ne vidiš.
Na sliki se sicer ne vidi, kako svinjsko visok je. V resnici pa s Cliotom podrsam, če grem več kot 20 čez. Mogoče še manj kot 20.
PS: Ne vem, zakaj je link premaknjen toliko stran od ležečega. Share link sem naredil bližje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

ZveeZ ::
Takole se bolje vidi.
Tudi tukaj opazam, da je sel ves budget za asfalt in je zmanjkalo za prometne znake (prehod za pesce, grbina). Taman da "nedomacin" poskoci, ko pripelje ponoci v dezju.
Pri nas je en tak "neviden". V nerazsvetljenem delu ceste, z znucanimi rumenimi oznakami in poleg tega je na sredi ravnice, kjer ni niti prehoda za pesce.
Stavim voznisko, da ga ponoci v dezju, ne opazite.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()

Invictus ::
Teh neoznačenih ležečih policajev je cel kup po Sloveniji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

GupeM ::

Tidule ::

GenZNPC ::
m0LN4r, naredil sem domačo nalogo in včeraj preštel ležeče poicaje na poti v službo, po službenih opravkih in nazaj. Nabralo se je 200 km, pol po avtocesti, torej 100 po lokalnih, zunaj Ljubljane. Presenetljivo: na ležeče sem naletel točno 2 krat. Obakrat pri šolah. (In pohvaliti se moram, da mi je uspelo na 200-tih kilomertih srečati nobenega "nasilneža" in nobene "bakice"! Lep dan!)
Torej še enkrat: očitno vi imate smolo, da se pogosto vozite po cesti, kjer so politika in lokalno prebivalstvo vsilili preveč omejitev. Pač, pri vas v Avstriji je to drugače. Pri nas v Sloveniji menda šteje tudi glas lokalnega prebivalstva, kar se nam voznikom sicer pogosto ne dopade. Vozniki cesto vidimo iz jekleno varne in zvočno izolirane kletke svojega avtomobila, lokalci pa iz svojih spalnic in vrtov.
Očitno imate tudi smolo, da ste rojeni v svet, kjer so vam bile v zibko položene vse družbene potrebščine. V šolo niste hodili 6 km peš po mrazu in mokri. K zdravniku so vas vedno odpeljali v toplem avtomobilu... Zato imate egoistični občutek, da tudi sedaj, ko ste veliki in vi morate poskrbeti sami zase, vse mora biti urejeno tako, da je vam najbolj komot. Ker VI želite voziti XX km/h zahtevate, da se prezidajo naselja, odmaknejo hiše, ukinejo šole... Dokaz? Vaš stavek: "Nisem vajen, da je 30 pomeni avtomaticno lezeci policaj." Niste vajeni upoštevati znaka. Niste vajeni, da 30 pomeni 30 (kar bi sicer rešilo tudi problem policaja).
Seveda boste takoj porekli, da razmišljate zdravorazumsko in ne boste ubogali vsake kretensko nastavlene omejitve. Da se razumemo: takšnih je veliko, se pa spomnite, da zunaj vašega avtomobila obstaja tudi svet ostalih ljudi. Lahko, da je pri vas v Avstriji promet hitrejši in so zato vozniki bolj zadovoljni. To še vedno ne pomeni, da so s tem zadovoljni vsi otroci, "bakice", kolesarji in ostali ob cesti živeči.
In samo še enkrat se bom obregnil ob vaše predimenzionirano spoštovanje stanja pri vas v Avstriji. Pravite: "So pac razmisljali in sole niso postavili direkt na cesto z vhodnimi vrati na plocnik." Naj vas spomnim, da so vsaj polovico šol, ki jih še sedaj uporabljamo v po Sloveniji postavili avstrijski urbanisti.
Vsaka ti cast, da na tvoji avtocesti ni lezecih, ce bi se vozil malo vec po pokrajini in po tujini, bi tudi ti uvidel razliko.
Ja ok, tvoj zakljucek je, ce so ga do zdaj srali, ga lahko serjejo naprej, kak se komu sprdne. V Sloveniji je itak normalno, da je treba vsa pocetja opravičevati.
Ti pac ne opazis sprememb, ker se vozis rutinsko po eno in istih poti.
To da so polovico sol postavili Avstrijski urbanisti pa je pravljica, ki si si jo izmislil, da ti ne bo slucajno kdo verjel.
Upocasnjevanje glavnih tranzitnih cest skozi vasi se dela sele takrat, ko postavis alternativno cesto in preusmeris promet na hitrejso cesto, ki gre okoli naselja.
In potem ugotovis, da se promet zmanjsa avtomaticno in ni potrebe po tolko lezecih.
Ce pa eno in isti lokalci tam divjajo pa imamo za to dobro placano policijo.
Ne mi gremo obratno, najprej upocasnimo glavne zile s lezecimi in conami. Alternativne ceste pac ni in ne bo. In se potem narod naganja po obcinskih cestah ali pa pelje s hitrostjo poljske ceste.
Pol pa se bo spet upocasnjevalo obcinske ceste, ker bo spet to problem.
Jebiga, ce promet narasca je treba delati ceste, ceste siriti.
To so ugotovile ze vse drzave okoli nas.
Saj so prinas tudi, ampak v Sloveniji je Ljubljana sveti gral, ostalo pa ko bo bog pozegnal ali pa nikoli.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

GupeM ::
Če vozi po omejivah mu ni hudega.
Je. Tale in še eden na tej isti cesti sta kar nora. Precej, precej prehuda za 30 km/h. Kot sem napisal, s Cliom podrsam pri 20 ali celo manj. Če se ob tem še ustrašiš in zaviraš, je vse skupaj še slabše.
Z mojim avtom, ki ima nekoliko trše vzmetenje pa pri 20 ne podrsam. Pri 30 bi pa verjetno.

John Doe 71 ::
Z rumeno je označen. Farbenblind??
Ne vem, a se vi hecate? Ravno zato ga nisem videl, ker je praktično neobstoječ. Zdaj sem pogledal iz vseh različnih kotov, in je videti res nizek. Sploh pa kot sem že rekel, asfaltiran ni noben problem, ker ima gladek prehod, oz. slučajno je pri enem od teh v moji bližini iz ene strani malo bolj grob prehod, ampak pri 30-40 ti ne bo odtrgalo podvozja.
Pri tistih plastičnih pa tudi jaz zmanjšam na ene 10-15, ker tisti so pač široki samo ene 40cm in pač ne more biti lepega prehoda, če je visok ene 8cm. Ali pa če prenavljajo cesto in je odrezan asfalt, tam grem tako počasi kakor se da.
Po drugi strani pa vsi ostali rinejo čez pločnike in podobne bedastoče.
Iz novih slik sicer zdaj vidim problem, iz druge strani, tam kjer je kanalizacijski jašek. Se pravi je bolj problem prehod iz jame na grbino. Pa tudi tole, če se prvič pelješ, ti ne bo odtrgalo podvozja, naslednjič boš pa že vedel malo zmanjšat in iti bolj levo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

GupeM ::
John Doe 71 je izjavil:
Z rumeno je označen. Farbenblind??
Ne vem, a se vi hecate? Ravno zato ga nisem videl, ker je praktično neobstoječ. Zdaj sem pogledal iz vseh različnih kotov, in je videti res nizek. Sploh pa kot sem že rekel, asfaltiran ni noben problem, ker ima gladek prehod, oz. slučajno je pri enem od teh v moji bližini iz ene strani malo bolj grob prehod, ampak pri 30-40 ti ne bo odtrgalo podvozja.
Pri tistih plastičnih pa tudi jaz zmanjšam na ene 10-15, ker tisti so pač široki samo ene 40cm in pač ne more biti lepega prehoda, če je visok ene 8cm. Ali pa če prenavljajo cesto in je odrezan asfalt, tam grem tako počasi kakor se da.
Po drugi strani pa vsi ostali rinejo čez pločnike in podobne bedastoče.
Iz novih slik sicer zdaj vidim problem, iz druge strani, tam kjer je kanalizacijski jašek. Se pravi je bolj problem prehod iz jame na grbino. Pa tudi tole, če se prvič pelješ, ti ne bo odtrgalo podvozja, naslednjič boš pa že vedel malo zmanjšat in iti bolj levo.
Javi, kdaj prideš čez peljat 50, pa boš potem povedal a je visok ali ne. Ampak res povej. Pridem gledat. Še raje snemat, pa potem objavim tule, kako boš dele avta pobiral po cesti.

John Doe 71 ::
John Doe 71 je izjavil:
@m0LN4r: Dolžen sem ti še poštopati pospešek 0-100 v mokrem, bom poenostavil in ne bom iskal prazne ravnine, ampak se samo vključil na glavno cesto do 100. Tisto desno zavijanje tudi ne vzame več kot sekundo časa.
Seveda pa je pri 0-100 največ odvisno od stanja gum in podlage. Seveda pa potem glede na to, tudi kdaj točno prestavit v katero prestavo ter koliko plina dodat pri vsaki prestavi. Ma to ni šans da dobiš dober čas že pri prvem takem speljevanju kot sem jaz včeraj. Recimo danes pri drugem mi ni nič kopalo v prazno, tako da je vse v praksi, ampak kaj ko ni bilo dežja že 3 mesece.
Sem poštopal na približno, 19s je bilo. Ampak to sem bolj na normalno kot pa na max, ker še vedno testiram minimalno porabo, in bi ta pospešek preveč vplival.
Prva ni prijela nič, takoj ikona za ESP, druga enako. Fora je da si ti pripravljen speljat kot da bi bilo suho, čeprav veš da je mokro in mogoče daš malo manj plina, ampak to je še vedno preveč. Res povsem plastične so že te gume, sem jih tipal že na začetku 4. sezone in če bi imel dovolj denarja, časa in volje, bi jih že takrat menjal.
Mislim da s temi gumami in če bi speljal res 100% idealno, bi bil čas nekje 12s, na manj pomoje ne pride sam bog. Jaz bi verjetno prišel do ene 14s v parih poizkusih.
Na sliki se sicer ne vidi, kako svinjsko visok je.
S tem ležečim me pa že res hecate. Kako svijsko visok, če se pa lepo vidi, da je točno v višini (ne prav visokega) robnika. Pa višina ni noben problem, važen je prehod.
Dajmo pa drugače, moje velemesto Radovljica:
https://www.google.com/maps/@46.3469296...!3m6!1e1!3m4!1scpjad6PUoYzzwUC7tpzZjA!2e0!7i13312!8i6656
Čez tega jih gre 90% tam 25-30 in resno ovirajo promet in me jezijo, če so pred mano. Jaz grem 90% časa verjetno 40, max sem šel pa sigurno 50 po števcu. In to z novim avtom.
Za 8 let starim Puntom 2 (znižan s samo fedri) imam še zdaj videe in slike, ko sem testiral do 70 čez tega:
https://www.google.com/maps/@46.3450272...!3m6!1e1!3m4!1sC6d1stf9yPu7woKYzwQ9eA!2e0!7i13312!8i6656
Zadaj je malo pajsalo, ker so original blažilci res mehki, pa ker je za Fiat predrago, da bi valjali še blatnike na noter (ima kar 1cm rob na 90°), in sem jih moral iti sam v Fazerja povaljat, potem pa brez problema.
Pa ta je spet v višini robnika. Saj prej sem mislil da je to majhna višina, pa zdaj vidim da so vsi tako visoki in niso vsi tako nedolžni kot tedva. Kot rečeno nekateri nimajo tako lepega prehoda in te malo zabije. Ampak še vedno ne toliko da ne bi mogel 30 čez.
Bom v ponedeljek dejansko pogledal na števec koliko grem čez najbolj opasnega.
Ma toliko pomoje že imam občutka za avto, da mislim da do sedaj (z novim avtom in ne Puntom, tisti je bil itak samo za izživljanje) nisem nič uničeval.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

John Doe 71 ::
Še enkrat linki, se mi je zdelo da ST ne podpira GM linkov:
https://tinyurl.com/2p8924c5
https://tinyurl.com/ycxt5rar
Kdo gre torej zdaj bolj pravilno, jaz pri 40 ali ostali pri 30 (ali pa je razlika med nami celo 15, mislim da 20 pa tudi ne more biti, ali pa če je res 25 in 45, najprej moram še enkrat čez Radovljico pogledat če grem jaz 45, najpočasnejši ostali zna biti da gredo celo 25)?
Pa dajmo upoštevat ne samo skrb za naš avto, ampak bodimo tudi uvidevani do ostalih. Potemtakem je nekaj srednjega in je to 35.
Kot rečeno, če je kak bolj opasan, greš samo enkrat prehitro čezenj, naslednjič boš že vedel, tako da ne vidim takega problema v teh ležečmanih.
https://tinyurl.com/2p8924c5
https://tinyurl.com/ycxt5rar
Kdo gre torej zdaj bolj pravilno, jaz pri 40 ali ostali pri 30 (ali pa je razlika med nami celo 15, mislim da 20 pa tudi ne more biti, ali pa če je res 25 in 45, najprej moram še enkrat čez Radovljico pogledat če grem jaz 45, najpočasnejši ostali zna biti da gredo celo 25)?
Pa dajmo upoštevat ne samo skrb za naš avto, ampak bodimo tudi uvidevani do ostalih. Potemtakem je nekaj srednjega in je to 35.
Kot rečeno, če je kak bolj opasan, greš samo enkrat prehitro čezenj, naslednjič boš že vedel, tako da ne vidim takega problema v teh ležečmanih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

John Doe 71 ::
Da grem nazaj na to kar sem opazil v prometu danes.
1. Tudi zdaj ko testiram minimalno porabo pri 95-100 km/h, se mi še vedno nekaj spotikajo pred mano. Danes iz šihta speljal eden z enakim avtom, samo da 150KM, ravno pred mano, pa mi je bil vedno malenkost v napoto. Že takoj pri prvem speljevanju na glavno, kjer se je za malo preveč časa ustavil, čeprav se že jaz rad, da se res 100% prepričam levo in desno.
Če vidiš da imaš nekoga za sabo, moraš pač potegniti vsaj 10 km/h več kot bi šel drugače, drugače takoj oviraš promet. Pa je šel slabih 90, recimo da 88 po števcu. Moral bi pa potegnit iz krožnega do vsaj 110, da bi me losal, tako bi jaz, če bi bilo obratno. Pa to sva bila samo dva, kaj šele če nas bi bilo več. Gre se za to, da če vsi tako egoistično vozijo, zato imamo pri nas toliko kolon.
2. Potem AC v dežju je enaka zgodba, pa tudi ko vozim 100 po tempomatu, sem moral vsaj ene 4x prehitet do 120. Že tovornjaki se mi je zdelo da vozijo prej 85 kot 95, potem so pa še taki avtomobilisti, ki dajejo občutek kot da se v dežju ne upajo voziti več kot 100. Ker ko je suho, ni noben šparal bencina pri 100 km/h, tako da se ne gre za to.
Pa dež na naših AC je že tako zelo problematičen, ker je na naših cestah res preveč pleha za samo 2 pasova. Dež namreč povzroči veliko manjše hitrosti, zaradi tega ker se zaradi špricanja vode precej poslabša vidljivost in morajo vsi povečati razdaljo in se tako zmanjša hitrost. Potem je pa še nesposobnost večine normalno hitro prehitet tovornjake.
Jaz še takoj ko sem se začel voziti po AC, sem ugotovil da je v dežju bolje biti 90% časa na voznem pasu kot pa 90% časa na prehitevalnem. Ker na prehitevalnem tudi v dežju ostali nekako pričakujejo da boš vozil na 5m razdalji, oz. v dežju pač 10-15m. Sicer tega koliko boš imel pred sabo itak ne morejo zahtevat drugače kot da se ti nalimajo na rit. Tako da če se že greš hitrejšo vožnjo v dežju in ne cca. 100, je najbolje prehitevat samo takrat ko je dejansko prosto v dolžini prehitevanja. Ali pa če se že znajdeš v koloni, da se potem vsaj umikaš.
Ampak ok, lepe vožnje v dežju pri 140 itak ne moreš izpeljat, še največja umetnost je voziti lepo pri 120.
3. Zdaj ko vozim 100 tudi zelo lepo vidim, da noben (lahko rečem noben, ker v enem tednu res ni bilo nobenega) ne zna pospešit na pospeševalnem, vključit se znajo samo pri 80-100, potem se pa konča. Namreč večkrat je bila pred mano ogromna luknja in bi vsaj eden lahko pospešil na 120-130 in zapeljal pred mano. Ampak ne, ker so totalno nesposobni. No ja, vsaj izslil me ni noben, da bi se vključil na silo med tovornjak in mano. Eden, ki je dal levi smernik, sem ga že spustil, da je šel za tovornjak.
Drugače sem se tudi jaz navadil vključiti na bolj miren način, da če vidim da je eden ravno bočno ali samo malo za mano, se raje vključim 100 za njega. Ampak to če je za njim praznina. Če bi bila pred njim praznina in za njim 10 vozil v koloni, bi seveda pospešil pred njim.
Ma to je itak jeba, če voziš res počasi, se še s temi pacienti na vključevalnih ukvarjat. Če voziš 120 ali več, se ni noben problem pravočasno prestavit na prehitevalni pas.
4. Včasih moraš na silo na prehitevalni pas. Vem da je to izsiljevanje, ampak tisti na prehitevalnem bi lahko tudi zastopili, da nimajo ultimativne prednosti. Pa ne mislim tista izsiljevanja, ki so res napaka, ki je ne bi smel storiti. Tako da najbolje da opišem.
Recimo danes na začetku poti tam pred izvozom za Šenčur kjer se dela kolona na voznem pasu, pred mano vidim da se začenja delati kolona in se hitrost zmanjušuje iz 100 proti 80. Za mano na prehitevalnem vidim še celo kolono vozil. In tako dam, ko je ob meni manjše tovorno vozilo, takoj levi smernik, in mu zapeljem takoj za rit. In to je očitno užalilo tistega na prehitevalnem, ki je drugače držal tako varnostno, da je bilo sprejemljivo se meni vključit. Ampak ne, očitno tega ne bi smel storiti, ker mi je poblendal. Pa dobro, ta blenda, saj jaz jo tudi včasih stisnem, ta teden se spomnim, da potem, ko mi je eden zavil prehitro pred mano nazaj na vozni pas, ta si jo je 100% zaslužil in ni mogel imeti nobenega izgovora za to kar je naredil. Četudi bi mu bil BMW 1m na riti, zakaj biti bolj uvideven do njega kot pa do mene, ki se lepo vozim, ni logike.
Pa kaj naj jaz drugega naredim, če bi šel naprej po voznem, bi izgubil vsaj pol minute. Tako pa njemu še niti ni bilo treba zavirat.
Saj jaz sem tudi že takim blendal, ampak ne če so tako kot jaz prej nakazali namero. Blendo recimo si zasluži tisti, ki se ti gre gužvat, čeprav si ti zadnji ali predzadnji v koloni na levem pasu, kot da ne more še 5s počakat da sva mimo.
Ampak dobro, to je itak najtežje pričakovat od vseh, da bodo vsi vozili kot ti misliš da bi morali. Jaz samo mislim da vsaj kanček uvidevnosti bi pa morali imeti, tako za spustit enega na prehitevalni pas, kot imeti potrpljenje počakati 2 ali 3, da gredo mimo, preden se premaknejo levo.
Do sedaj nisem rekel da jaz pa znam idealno vozit. Na AC sploh, to še sedaj ne vem če se da idealno vozit pri hitrostih večjih od 100-120. Vedno boš za nekoga naredil nekaj narobe, ne gre drugače pri toliko pleha na cesti.
Kar sem opazil da imam pa jaz zelo velike probleme, pri desnih zavijanjih na semaforjih nekako mislim da imam ultimativno prednost. Danes npr. sta se kar od nekod znašla pred mano dva pešca. In to ni bilo prvič da sem povsem pozabil, da gredo istočasno kot jaz tudi pešci. Nisem sicer mogel tako hitro pospešit, da bi bile moje 5 let stare gume problem. Saj če so plastične, tudi ne zagrabijo tako dobro v prvi prestavi, kot potem ne ustavijo tako hitro kot nove, tako da se izravna. Seveda sta bila mlajša in bolj poskočna, pred starejšim bi bil verjetno že mimo. In sicer kaj se meni dogaja v glavi pri takem zavijanju, jaz nikakor nočem izpasti počasnela v očeh tistega za mano. To sem enkrat in edinkrat ravno zaradi tega razbil avto, ker sem se pozimi hotel nekomu dokazat, in sem šel čez ledeno krožno 50, seveda sem pristal naravnost v robniku in je šlo nekaj 100EUR da se je uredil nazaj sprednji desni del podvozja. No pri teh desnih zavijanjih pa iz tega razloga, pa tudi zaradi tega da ne oviram tistih za mano, pa tudi zaradi tega, ker rad hitro speljem, pač vedno speljem hitro, ne da nekaj cincam. Seveda pa ne kakšno izživljanje pri speljevanju, da bi dajal gas v visoke obrate ali kaj takega (sem pa to delal pri 25 letih), pač normalno hitro speljevanje, obrati verjetno ne več kot 1500-2000, pač toliko da avto skoči iz mesta, ne pa da gre po polžje naprej kot to delajo ostali.
Potem na krožnem sem pa hotel dobro in sem imel namero spustiti avtobus, in že takoj skozi krožno peljal bolj počasi, da bi šel on iz nasprotne smeri lahko pred mano mimo (jaz sem šel na 3 izvoz, se pravi levo), ampak sem bil na žalost še vedno preblizu njemu, da mu bi bilo samoumnevno da ga spuščam naprej in sem mu moral že pomahat da gre lahko pred mano, jaz pa imel noter verjetno že proti 10. Ampak vseeno mislim da sem dobro naredil, za mano in na desnem priključku ni bilo nobenega. Pa ustavil se nisem sredi krožnega, tako da se ni moglo šteti kot napaka, ampak prej kot dobro dejanje. Moram tudi priznati da nerad vozim mimo približajočih avtobusov v krožno, je kar nelagodno ko gre taka mrcina proti tebi, tudi iz tega razloga sem šel danes raje bolj počasi. Pa tako počasi sem šel že ene 2x prej, ampak danes pa mislim da prvič, da je dejansko speljal pred mano v krožno, mislim da je bil glavni razlog moj znak z roko.
Mislim da je to vse kar sem imel za dat ven danes. Sem pa toliko napisal, da ne vem če bo sploh še kdaj kaj za dodat.
1. Tudi zdaj ko testiram minimalno porabo pri 95-100 km/h, se mi še vedno nekaj spotikajo pred mano. Danes iz šihta speljal eden z enakim avtom, samo da 150KM, ravno pred mano, pa mi je bil vedno malenkost v napoto. Že takoj pri prvem speljevanju na glavno, kjer se je za malo preveč časa ustavil, čeprav se že jaz rad, da se res 100% prepričam levo in desno.
Če vidiš da imaš nekoga za sabo, moraš pač potegniti vsaj 10 km/h več kot bi šel drugače, drugače takoj oviraš promet. Pa je šel slabih 90, recimo da 88 po števcu. Moral bi pa potegnit iz krožnega do vsaj 110, da bi me losal, tako bi jaz, če bi bilo obratno. Pa to sva bila samo dva, kaj šele če nas bi bilo več. Gre se za to, da če vsi tako egoistično vozijo, zato imamo pri nas toliko kolon.
2. Potem AC v dežju je enaka zgodba, pa tudi ko vozim 100 po tempomatu, sem moral vsaj ene 4x prehitet do 120. Že tovornjaki se mi je zdelo da vozijo prej 85 kot 95, potem so pa še taki avtomobilisti, ki dajejo občutek kot da se v dežju ne upajo voziti več kot 100. Ker ko je suho, ni noben šparal bencina pri 100 km/h, tako da se ne gre za to.
Pa dež na naših AC je že tako zelo problematičen, ker je na naših cestah res preveč pleha za samo 2 pasova. Dež namreč povzroči veliko manjše hitrosti, zaradi tega ker se zaradi špricanja vode precej poslabša vidljivost in morajo vsi povečati razdaljo in se tako zmanjša hitrost. Potem je pa še nesposobnost večine normalno hitro prehitet tovornjake.
Jaz še takoj ko sem se začel voziti po AC, sem ugotovil da je v dežju bolje biti 90% časa na voznem pasu kot pa 90% časa na prehitevalnem. Ker na prehitevalnem tudi v dežju ostali nekako pričakujejo da boš vozil na 5m razdalji, oz. v dežju pač 10-15m. Sicer tega koliko boš imel pred sabo itak ne morejo zahtevat drugače kot da se ti nalimajo na rit. Tako da če se že greš hitrejšo vožnjo v dežju in ne cca. 100, je najbolje prehitevat samo takrat ko je dejansko prosto v dolžini prehitevanja. Ali pa če se že znajdeš v koloni, da se potem vsaj umikaš.
Ampak ok, lepe vožnje v dežju pri 140 itak ne moreš izpeljat, še največja umetnost je voziti lepo pri 120.
3. Zdaj ko vozim 100 tudi zelo lepo vidim, da noben (lahko rečem noben, ker v enem tednu res ni bilo nobenega) ne zna pospešit na pospeševalnem, vključit se znajo samo pri 80-100, potem se pa konča. Namreč večkrat je bila pred mano ogromna luknja in bi vsaj eden lahko pospešil na 120-130 in zapeljal pred mano. Ampak ne, ker so totalno nesposobni. No ja, vsaj izslil me ni noben, da bi se vključil na silo med tovornjak in mano. Eden, ki je dal levi smernik, sem ga že spustil, da je šel za tovornjak.
Drugače sem se tudi jaz navadil vključiti na bolj miren način, da če vidim da je eden ravno bočno ali samo malo za mano, se raje vključim 100 za njega. Ampak to če je za njim praznina. Če bi bila pred njim praznina in za njim 10 vozil v koloni, bi seveda pospešil pred njim.
Ma to je itak jeba, če voziš res počasi, se še s temi pacienti na vključevalnih ukvarjat. Če voziš 120 ali več, se ni noben problem pravočasno prestavit na prehitevalni pas.
4. Včasih moraš na silo na prehitevalni pas. Vem da je to izsiljevanje, ampak tisti na prehitevalnem bi lahko tudi zastopili, da nimajo ultimativne prednosti. Pa ne mislim tista izsiljevanja, ki so res napaka, ki je ne bi smel storiti. Tako da najbolje da opišem.
Recimo danes na začetku poti tam pred izvozom za Šenčur kjer se dela kolona na voznem pasu, pred mano vidim da se začenja delati kolona in se hitrost zmanjušuje iz 100 proti 80. Za mano na prehitevalnem vidim še celo kolono vozil. In tako dam, ko je ob meni manjše tovorno vozilo, takoj levi smernik, in mu zapeljem takoj za rit. In to je očitno užalilo tistega na prehitevalnem, ki je drugače držal tako varnostno, da je bilo sprejemljivo se meni vključit. Ampak ne, očitno tega ne bi smel storiti, ker mi je poblendal. Pa dobro, ta blenda, saj jaz jo tudi včasih stisnem, ta teden se spomnim, da potem, ko mi je eden zavil prehitro pred mano nazaj na vozni pas, ta si jo je 100% zaslužil in ni mogel imeti nobenega izgovora za to kar je naredil. Četudi bi mu bil BMW 1m na riti, zakaj biti bolj uvideven do njega kot pa do mene, ki se lepo vozim, ni logike.
Pa kaj naj jaz drugega naredim, če bi šel naprej po voznem, bi izgubil vsaj pol minute. Tako pa njemu še niti ni bilo treba zavirat.
Saj jaz sem tudi že takim blendal, ampak ne če so tako kot jaz prej nakazali namero. Blendo recimo si zasluži tisti, ki se ti gre gužvat, čeprav si ti zadnji ali predzadnji v koloni na levem pasu, kot da ne more še 5s počakat da sva mimo.
Ampak dobro, to je itak najtežje pričakovat od vseh, da bodo vsi vozili kot ti misliš da bi morali. Jaz samo mislim da vsaj kanček uvidevnosti bi pa morali imeti, tako za spustit enega na prehitevalni pas, kot imeti potrpljenje počakati 2 ali 3, da gredo mimo, preden se premaknejo levo.
Do sedaj nisem rekel da jaz pa znam idealno vozit. Na AC sploh, to še sedaj ne vem če se da idealno vozit pri hitrostih večjih od 100-120. Vedno boš za nekoga naredil nekaj narobe, ne gre drugače pri toliko pleha na cesti.
Kar sem opazil da imam pa jaz zelo velike probleme, pri desnih zavijanjih na semaforjih nekako mislim da imam ultimativno prednost. Danes npr. sta se kar od nekod znašla pred mano dva pešca. In to ni bilo prvič da sem povsem pozabil, da gredo istočasno kot jaz tudi pešci. Nisem sicer mogel tako hitro pospešit, da bi bile moje 5 let stare gume problem. Saj če so plastične, tudi ne zagrabijo tako dobro v prvi prestavi, kot potem ne ustavijo tako hitro kot nove, tako da se izravna. Seveda sta bila mlajša in bolj poskočna, pred starejšim bi bil verjetno že mimo. In sicer kaj se meni dogaja v glavi pri takem zavijanju, jaz nikakor nočem izpasti počasnela v očeh tistega za mano. To sem enkrat in edinkrat ravno zaradi tega razbil avto, ker sem se pozimi hotel nekomu dokazat, in sem šel čez ledeno krožno 50, seveda sem pristal naravnost v robniku in je šlo nekaj 100EUR da se je uredil nazaj sprednji desni del podvozja. No pri teh desnih zavijanjih pa iz tega razloga, pa tudi zaradi tega da ne oviram tistih za mano, pa tudi zaradi tega, ker rad hitro speljem, pač vedno speljem hitro, ne da nekaj cincam. Seveda pa ne kakšno izživljanje pri speljevanju, da bi dajal gas v visoke obrate ali kaj takega (sem pa to delal pri 25 letih), pač normalno hitro speljevanje, obrati verjetno ne več kot 1500-2000, pač toliko da avto skoči iz mesta, ne pa da gre po polžje naprej kot to delajo ostali.
Potem na krožnem sem pa hotel dobro in sem imel namero spustiti avtobus, in že takoj skozi krožno peljal bolj počasi, da bi šel on iz nasprotne smeri lahko pred mano mimo (jaz sem šel na 3 izvoz, se pravi levo), ampak sem bil na žalost še vedno preblizu njemu, da mu bi bilo samoumnevno da ga spuščam naprej in sem mu moral že pomahat da gre lahko pred mano, jaz pa imel noter verjetno že proti 10. Ampak vseeno mislim da sem dobro naredil, za mano in na desnem priključku ni bilo nobenega. Pa ustavil se nisem sredi krožnega, tako da se ni moglo šteti kot napaka, ampak prej kot dobro dejanje. Moram tudi priznati da nerad vozim mimo približajočih avtobusov v krožno, je kar nelagodno ko gre taka mrcina proti tebi, tudi iz tega razloga sem šel danes raje bolj počasi. Pa tako počasi sem šel že ene 2x prej, ampak danes pa mislim da prvič, da je dejansko speljal pred mano v krožno, mislim da je bil glavni razlog moj znak z roko.
Mislim da je to vse kar sem imel za dat ven danes. Sem pa toliko napisal, da ne vem če bo sploh še kdaj kaj za dodat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

John Doe 71 ::
Zdaj sem šel čez par ležečih in gledal na števec. Čez plastične 20 in je bilo že kar max, da kaj ne uničuješ (sem se moral kar potrudit da sem obdržal hitrost, drugače ti že podzavest daje vedeti, da moraš zmanjšat na 10), čez asfaltiranega pa 30 in res ni tako nedolžen kot sem mislil, je bilo tudi že kar proti max še varno za zdravje avta. Ampak prej linkana mislim da grem vseeno 40, probam ob priliki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

GenZNPC ::
Prva ni prijela nič, takoj ikona za ESP, druga enako.Jebote, ce se vklopi ESP pocasneje pritisni na gas. Z obcutkom. Sem celo zimo vozil z letnimi, tut po rahlem snegu ni sans, da rabis 19s.
skibidi

spegli ::
Dans je blo napovedan da še podražijo prekrške, ki so že full dražji na pram plači v sosedstvu. Barabe kradejo, nam pa nabijajo davke in kazni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: spegli ()

Buggy ::
Dans je blo napovedan da še podražijo prekrške, ki so že full dražji na pram plači v sosedstvu. Barabe kradejo, nam pa nabijajo davke in kazni.
...predvidevam, da je to en tak neuspesen poskus prvega aprila?
Drugac pa opazeno pri meni...vec konjev imas bolj umirjeno vozis, ker ce rabis prehitet idota/sanjaca/telefonista na regionalki ni nobene krize, pol pa spet kruzas 100kmh na radarskem tempomatu cez ovinke brez skrbi, ko eni bremzajo pred ovinkom, da se slucajno ne prevrnejo. Ne rabis za prehitevanje vec nabirat hitrost s podhranjenimi jajcki.

John Doe 71 ::
Prva ni prijela nič, takoj ikona za ESP, druga enako.Jebote, ce se vklopi ESP pocasneje pritisni na gas. Z obcutkom. Sem celo zimo vozil z letnimi, tut po rahlem snegu ni sans, da rabis 19s.
To je pri speljevanju enako kot bi rekel, da pri zaviranju v sili ne pritisni zavore do konca. Zdaj boš ti, ko pričakuješ, da bo avto skočil, kar fino nastavljal nivo plina. Ko daš enkrat preveč, je že prepozno, meni do sedaj še ni uspelo rešit razen tako da sem šaltal gor, to pa prime šele v tretji. Plina imam seveda na ene 20-30% in ne na 60-100%, in zdaj naj jaz ujamem 5-10%. Vmes moraš pa gledat levo če kdo prihaja, se pripravit na šaltanje v drugo, potem pa doživiš enak šok kjer nič ne prime. Pa res je nepričakovano, čeprav veš da je mokro, samo vidiš da se avto nikamor ne premika.
Treba je tudi vedet da na teh mestih kjer se speljuje na glavno cesto, mora biti asfalt že zelo zlizan.
Nič ne rečem da se ne da bolje speljat, če bi imel na voljo 10 poizkusov, jaz sem imel pa enega in potem še čez 2 dni enega (včeraj ni bilo tako mokro in je šlo).
No v snegu imam pa jaz verjetno 30s do 60, 100 se seveda ne vozim po snegu.
Še nekaj sem prej pozabil omeniti glede teh sanjačev. Pred AC priključki in po njih se tudi vlačijo kot megla. Tukaj v Radovljici se vedno naredi kolona pred AC priključkom v smeri Kranja, sploh ker morajo vsi že na glavni zmanjšati na 20. Jaz že celo pot prej gledam da za mano koga ne oviram in temu prilagodim hitrost (na 70 greš komot 100 tudi če bi policaji res imeli voljo vstajat že ob 6-ih zjutraj), potem na priključek grem pa ob desnem robniku in nič dosti ne zmanjšujem hitrosti, da sem čim hitreje dol iz glavne ceste, če bi šel tisti za mano naravnost. Sem se vozil tudi že v smer naravnost in sem imel vedno vrh glave teh sanjačev, ki se ne znajo hitro spokat iz ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

DostMam ::
m0LN4r, postavili ste zadedeve v napačni vrstni red. Zato se vam želja po nemotenem in hitrem prometu skozi vasi ne izpolni, nato pa krivce išete povsod okoli sebe in ne vidite, da ste sami del problema.
Ni moj zaključek, da ga kdorkoli sme srati. In niti slučajno ne mislim, da se promet (ali karkoli drugega) sme urejati kakor se nekomu sprdne. Mislim, da bi tudi vi - če bi bili odločevalec - deleli popolnoma enako. Če bi se znajdli med zahtevo voznikov po povišanju hitrosti skozi vas na 90 km/h in zahtevo vaščanov po znižanju hrupa in izpustov CO2, bi ene in druge prosili za argumente. Pravilno bi se odločili, da je hitrost možno povečati samo z gradnjo obvoznice. Vaščani vam ne bi podarili zemlje, vozniki vam ne bi dali denarja za odkup. Če bi ga dobili iz drugega vira, bi se takoj našla civilna inicijativa za zaščito črvov... In bi bili v dilemi, kako problem rešiti. Verjetno bi se modro odločili tako, kot se odločevalci odločijo sedaj: dokler se zainteresirani ne zmenijo, bi poskrbeli za varnost, zdravje in življenja.
Pa ni tako slabo, kot vi to vidite. Se premika tudi pri nas. Poznam osdeke cest, kjer so ukinili nepotrebno omejitev hitrosti in druge, kjer so omejitev dvignili. Res je, da poznam tudi odsek, ki so ga rekonstruirali na projektirano hitrost 70 km/h in nato naredili pravo skropucalo z spremebami režima 70/50/70..., verjetno zaradi želja lokalne politike.
Vendar, v vseh primerih gre za usklajevanje želja različnih udeležencev. In, verjetno, nikoli ni nobena stran popolnoma zadovoljna.
To se mi ne zdi prav nič narobe. Smo pač država, kjer se dogovarjamo in ne vsiljujemo. Ne vem kako je s tem pri vas v Avstriji, ker tam ne živim. Pri nas v Sloveniji je to, očitno, način kako delujemo.
Ponovno vam bom namignil: svet se ne konča v kabini vašega avtomobila. Tam se svetovi šele začnejo.
Ni moj zaključek, da ga kdorkoli sme srati. In niti slučajno ne mislim, da se promet (ali karkoli drugega) sme urejati kakor se nekomu sprdne. Mislim, da bi tudi vi - če bi bili odločevalec - deleli popolnoma enako. Če bi se znajdli med zahtevo voznikov po povišanju hitrosti skozi vas na 90 km/h in zahtevo vaščanov po znižanju hrupa in izpustov CO2, bi ene in druge prosili za argumente. Pravilno bi se odločili, da je hitrost možno povečati samo z gradnjo obvoznice. Vaščani vam ne bi podarili zemlje, vozniki vam ne bi dali denarja za odkup. Če bi ga dobili iz drugega vira, bi se takoj našla civilna inicijativa za zaščito črvov... In bi bili v dilemi, kako problem rešiti. Verjetno bi se modro odločili tako, kot se odločevalci odločijo sedaj: dokler se zainteresirani ne zmenijo, bi poskrbeli za varnost, zdravje in življenja.
Pa ni tako slabo, kot vi to vidite. Se premika tudi pri nas. Poznam osdeke cest, kjer so ukinili nepotrebno omejitev hitrosti in druge, kjer so omejitev dvignili. Res je, da poznam tudi odsek, ki so ga rekonstruirali na projektirano hitrost 70 km/h in nato naredili pravo skropucalo z spremebami režima 70/50/70..., verjetno zaradi želja lokalne politike.
Vendar, v vseh primerih gre za usklajevanje želja različnih udeležencev. In, verjetno, nikoli ni nobena stran popolnoma zadovoljna.
To se mi ne zdi prav nič narobe. Smo pač država, kjer se dogovarjamo in ne vsiljujemo. Ne vem kako je s tem pri vas v Avstriji, ker tam ne živim. Pri nas v Sloveniji je to, očitno, način kako delujemo.
Ponovno vam bom namignil: svet se ne konča v kabini vašega avtomobila. Tam se svetovi šele začnejo.

John Doe 71 ::
John Doe 71 je izjavil:
Še enkrat linki, se mi je zdelo da ST ne podpira GM linkov:
https://tinyurl.com/2p8924c5
https://tinyurl.com/ycxt5rar
Kdo gre torej zdaj bolj pravilno, jaz pri 40 ali ostali pri 30 (ali pa je razlika med nami celo 15, mislim da 20 pa tudi ne more biti, ali pa če je res 25 in 45, najprej moram še enkrat čez Radovljico pogledat če grem jaz 45, najpočasnejši ostali zna biti da gredo celo 25)?
Pa dajmo upoštevat ne samo skrb za naš avto, ampak bodimo tudi uvidevani do ostalih. Potemtakem je nekaj srednjega in je to 35.
Kot rečeno, če je kak bolj opasan, greš samo enkrat prehitro čezenj, naslednjič boš že vedel, tako da ne vidim takega problema v teh ležečmanih.
Sem šel prav za vas čez tega drugega 45. To je že kar največja hitrost, če ti je kaj do avta, vsekakor ni za vsak dan, ker kar lepo poleti čez. Drugače kot rečeno ti že podzavest daje vedeti, da moraš šaltati v drugo in zmanjšati na 35. 90% ostalih ima pa očitno drugače nastavljeno podzavest, da gredo 25 čez.
Na sliki se sicer ne vidi, kako svinjsko visok je. V resnici pa s Cliotom podrsam, če grem več kot 20 čez. Mogoče še manj kot 20.
To mi pa ni jasno kako lahko podrsaš. Jaz bi šel lahko čez tedva radovljiška 100 čez, pa ne bi nič drsalo. Kje točno naj bi drsalo ne vem, pod motorjem imam 15cm, kar je sicer že kar nizko, ampak grem BP čez 45 stopinjske robnike. Koloteki pa sploh niso problem, da bi kaj pajsalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

solatko ::
DostMam - Pri nas se s prometom ukvarja zelo malo prometnih strokovnjakov in dejanskih uporabnikov, smo kar vsi strokovnjaki, kar se pozna na vsakem koraku, od neustrezne signalizacije, do, včasih prav smešnih omejitev tako v plus, kot v minus, vsi si lahko postavljajo neke ležeče policaje, omejitve hitrosti določa praktično vsak, ki ima pet minut časa in sedi ali poležava v kakšnem lokalnem odboru, skratka popolna anarhija, tako, da večina voznikov, tudi, če bi hotela, ne more voziti po predpisih, saj si znaki sledijo tako na gosto, da jih možgani ne uspejo sprocesirat.
Delo krepa človeka

GenZNPC ::
m0LN4r, postavili ste zadedeve v napačni vrstni red. Zato se vam želja po nemotenem in hitrem prometu skozi vasi ne izpolni, nato pa krivce išete povsod okoli sebe in ne vidite, da ste sami del problema.
Ni moj zaključek, da ga kdorkoli sme srati. In niti slučajno ne mislim, da se promet (ali karkoli drugega) sme urejati kakor se nekomu sprdne. Mislim, da bi tudi vi - če bi bili odločevalec - deleli popolnoma enako. Če bi se znajdli med zahtevo voznikov po povišanju hitrosti skozi vas na 90 km/h in zahtevo vaščanov po znižanju hrupa in izpustov CO2, bi ene in druge prosili za argumente. Pravilno bi se odločili, da je hitrost možno povečati samo z gradnjo obvoznice. Vaščani vam ne bi podarili zemlje, vozniki vam ne bi dali denarja za odkup. Če bi ga dobili iz drugega vira, bi se takoj našla civilna inicijativa za zaščito črvov... In bi bili v dilemi, kako problem rešiti. Verjetno bi se modro odločili tako, kot se odločevalci odločijo sedaj: dokler se zainteresirani ne zmenijo, bi poskrbeli za varnost, zdravje in življenja.
Pa ni tako slabo, kot vi to vidite. Se premika tudi pri nas. Poznam osdeke cest, kjer so ukinili nepotrebno omejitev hitrosti in druge, kjer so omejitev dvignili. Res je, da poznam tudi odsek, ki so ga rekonstruirali na projektirano hitrost 70 km/h in nato naredili pravo skropucalo z spremebami režima 70/50/70..., verjetno zaradi želja lokalne politike.
Vendar, v vseh primerih gre za usklajevanje želja različnih udeležencev. In, verjetno, nikoli ni nobena stran popolnoma zadovoljna.
To se mi ne zdi prav nič narobe. Smo pač država, kjer se dogovarjamo in ne vsiljujemo. Ne vem kako je s tem pri vas v Avstriji, ker tam ne živim. Pri nas v Sloveniji je to, očitno, način kako delujemo.
Ponovno vam bom namignil: svet se ne konča v kabini vašega avtomobila. Tam se svetovi šele začnejo.
Jaz sem tudi "vascan" in se moram s traktorjem in mehanizacijo vlacit cez 3 lezece, s prikolico in grozdjem pa se marsicem in nisem edini.
Ampak ker pac gre za fiktivno neizmerjeno "varnost" in ker tistih 10 his, ki bi radi imeli popoldanski spanec, naprimer nimajo kmetij tega ne razumejo.
Cona 30 je povsem dovolj. Lezeci pa je direktno kaznovanje vseh prometnih udelezencev in nizanje hitrosti na 15-20 kmh.
Povecevanje zaviranja in pospesevanja po nepotrebnem.
Mora bit kr fajn ane stanovalcem, ko je sezona in mora traktor 3x pospesit.
In s teaktorjem ne mislim avto na dizel, ampak kmetijske traktorje.
Ce pa se ze nekdo izgovarja, da se lezeci postavlja zaradi varnosti, se enkrat, se ne.
Omejitev hitrosti in redna policijska kontrola je nacin kako kaznujes prehitre in ne prakticno vse, ki se tam mimo peljejo.
Aja pa ce je ze sola ali vrtec izgovor, se naj doda tablo od pon-pet od 8:00 do 16:00 recimo.
Lezeci ustavljajo vse, ne samo prehitre. Povzrocajo dodatno zaviranje, pospesevanje, posledicno dodaten hrup.
Ne gre se za varnost, ker tudi med dvema lezecima lahko komot kdo pospesi na 50-70 ce mu je volja.
Jebe se v glavo vglavnem tiste, ki se itak peljejo 30.
Kontrol pa ni na takih mestih skoraj nikoli.
DostMam - Pri nas se s prometom ukvarja zelo malo prometnih strokovnjakov in dejanskih uporabnikov, smo kar vsi strokovnjaki, kar se pozna na vsakem koraku, od neustrezne signalizacije, do, včasih prav smešnih omejitev tako v plus, kot v minus, vsi si lahko postavljajo neke ležeče policaje, omejitve hitrosti določa praktično vsak, ki ima pet minut časa in sedi ali poležava v kakšnem lokalnem odboru, skratka popolna anarhija, tako, da večina voznikov, tudi, če bi hotela, ne more voziti po predpisih, saj si znaki sledijo tako na gosto, da jih možgani ne uspejo sprocesirat.
Obcinski vaski zbor, sami strokovnjaki in iz celega kraja je tam 10-15 ljudi, ki odloca za vse.
/s
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

mirator ::
Lej @m0LN4r, mislim da smo dojeli tvojo težavo, vendar je na tem forumu ne boš rešil. Zakaj se ne oglasiš na svoji krajevni skupnosti in tam zahtevaš prometno preureditev. Vseeno pa se prej nekoliko pogovori s svojimi sovaščani. Če te pa moti prometna ureditev cele Slovenije, pa predlagaj referendum.

GupeM ::
John Doe 71 je izjavil:
To mi pa ni jasno kako lahko podrsaš. Jaz bi šel lahko čez tedva radovljiška 100 čez, pa ne bi nič drsalo. Kje točno naj bi drsalo ne vem, pod motorjem imam 15cm, kar je sicer že kar nizko, ampak grem BP čez 45 stopinjske robnike. Koloteki pa sploh niso problem, da bi kaj pajsalo.
Pridi in preveri kako lahko podrsaš. Pa res prej sporoči, da pridem snemat.

Ahim ::
Če vozi po omejivah mu ni hudega.
Na Smrekarjevi v Ljubljani (cona 30) sta na kriziscih dva, kjer tudi pri 30 na uro avto posteno zruka

m0LN4r: jaz sem presenecen da si ti "presenecen" da so pred krizisci na regionalnih cestah znaki za omejitev 60. Jih pac v Sloveniji postavljajo pred krizisci, bolj bi bilo nenavadno, ce jih ne bi bilo.

Ahim ::
Evo GR2 ali kakorkoli se ze ta teden imenujes, sem ti prilepil oba, pa lahko prides testirat s 30 na uro, tabla za zacetek cone 30 je na vsakem koncu ulice:
https://goo.gl/maps/XVKy6GMg8J6mVJB59
https://goo.gl/maps/wDxhZeaDtCpEDhor7
Pa roko na srce na sliki res ne izgledata nevemkaj ...
https://goo.gl/maps/XVKy6GMg8J6mVJB59
https://goo.gl/maps/wDxhZeaDtCpEDhor7
Pa roko na srce na sliki res ne izgledata nevemkaj ...

John Doe 71 ::
Google je zajemal slike 2013 in so lahko po 9 letih že v slabšem stanju. Ti ležeči izgledajo vsi enaki, se pravi so delani po nekem standardu kjer so lepo napisane vse mere, in je lahko razlika samo v sami izgradnji ter v letih.
To mi je jasno da so nekateri slabši. Ampak če greš lahko čez 20, greš lahko tudi 30. Bom šel čez tega bližnjega, ki je občutno slabši, ker ima vsaj ob desnem robu vozišča v eno smer pregloboko jamo, probat 30, čeprav 30 mislim da se že tako vsak dan vozim. Tisti Golf zadnjič je pretiraval, to je dejstvo, če sem jaz za njim komot vozil 10 več od njega.
To mi je jasno da so nekateri slabši. Ampak če greš lahko čez 20, greš lahko tudi 30. Bom šel čez tega bližnjega, ki je občutno slabši, ker ima vsaj ob desnem robu vozišča v eno smer pregloboko jamo, probat 30, čeprav 30 mislim da se že tako vsak dan vozim. Tisti Golf zadnjič je pretiraval, to je dejstvo, če sem jaz za njim komot vozil 10 več od njega.

DostMam ::
m0LN4r, vsakem vaščanu, ki se s traktorjem mora vlačit čez 3 ležeče je jasno, da je ležeči za traktor še najmanjši problem. Vaš problem je, še enkrat, mnenje egoističnega otroka blaginje: "Ker sem kot otrok rojen v blaginjo, kot odrasel zahtevam balginjo!" Želite svet urejen tako, da se vsi podredijo vaši komoditeti. To pa enostavno ne gre. Zakaj, na primer, "tistih 10 hiš" nima pravice do popoldanskega miru? Zakaj je vaša pravica do hitrost XX kilometrov na uro mimo njihovih spalnic od 16:00 do 8:00 bolj pomembna?
Pač se motite pri "fiktivni neizmerjeni varnosti". Nikoli vam nihče, ki je odgovoren za promet, ne bo dovolil, da varnost najprej merite, potem pa ukrepate. Najprej pride ukrep, nato pa preverba uspešnosti. Če so trupla, je nekdo spregledal ukrep, ki bi ga moral prej uveljaviti. Zahteva po poprejšnjem štetju trupel je nemoralna.
Motite se, da je cona 30 povsem dovolj. Ni, ker je egoisti ne upoštevajo. Oni že vedo, da je to maslo nekega ki ima pet minut časa sedeti ali poležavati v kakšnem lokalnem odboru in je popolnoma normalno tega ne upoštevati. In ker so dripci pač takšni, se kmečki odbor odloči, da bodo tudi sami prebivalci kaznovani z ležečim, samo da bo mir in ne bo trupel. (In glejte čudo: vaščani v naslednjem mandatu spet izvolijo ta vampirski odbor!)
Če bi pa dripci vašega kova kdaj malo posedeli v kakšnem lokalnem odboru, namesto, da bi čaz izgubljali z polaganjem rid in jahanjem v sončni zahod, bi gotovo na rezultate tega svojega posedavanja bili ponosni. Tako pa lahko samo razlagajo svoje ribiške o tem, s kakšno hitrostjo so jo položili in kako hitro so prevozili ležečega. Skratka, ko boste vi, dragi m0LN4r, skupaj z ostalimi hitrimi sobrati začeli spoštovati omejitve vaških odborov, bodo vaški odbori začeli umikati ležeče. Še bolj enostvno: avtoriteto si pridobi tisti, ki nekaj koristnega počne in avtoriteta diktira pravila. Vi ste problem, ki se ga ceneje in predvsem zanesljiveje rešuje z ležečimi in ne s patruljo. Patrulja je draga in dela samo par ur, ležeči je tam stalno in ne zahteva niti vode.
Zadnjič: svet se ne konča s šipo vašega avtomobila. Svetovi se tam šele začnejo. Uživajte v življenju!
Pač se motite pri "fiktivni neizmerjeni varnosti". Nikoli vam nihče, ki je odgovoren za promet, ne bo dovolil, da varnost najprej merite, potem pa ukrepate. Najprej pride ukrep, nato pa preverba uspešnosti. Če so trupla, je nekdo spregledal ukrep, ki bi ga moral prej uveljaviti. Zahteva po poprejšnjem štetju trupel je nemoralna.
Motite se, da je cona 30 povsem dovolj. Ni, ker je egoisti ne upoštevajo. Oni že vedo, da je to maslo nekega ki ima pet minut časa sedeti ali poležavati v kakšnem lokalnem odboru in je popolnoma normalno tega ne upoštevati. In ker so dripci pač takšni, se kmečki odbor odloči, da bodo tudi sami prebivalci kaznovani z ležečim, samo da bo mir in ne bo trupel. (In glejte čudo: vaščani v naslednjem mandatu spet izvolijo ta vampirski odbor!)
Če bi pa dripci vašega kova kdaj malo posedeli v kakšnem lokalnem odboru, namesto, da bi čaz izgubljali z polaganjem rid in jahanjem v sončni zahod, bi gotovo na rezultate tega svojega posedavanja bili ponosni. Tako pa lahko samo razlagajo svoje ribiške o tem, s kakšno hitrostjo so jo položili in kako hitro so prevozili ležečega. Skratka, ko boste vi, dragi m0LN4r, skupaj z ostalimi hitrimi sobrati začeli spoštovati omejitve vaških odborov, bodo vaški odbori začeli umikati ležeče. Še bolj enostvno: avtoriteto si pridobi tisti, ki nekaj koristnega počne in avtoriteta diktira pravila. Vi ste problem, ki se ga ceneje in predvsem zanesljiveje rešuje z ležečimi in ne s patruljo. Patrulja je draga in dela samo par ur, ležeči je tam stalno in ne zahteva niti vode.
Zadnjič: svet se ne konča s šipo vašega avtomobila. Svetovi se tam šele začnejo. Uživajte v življenju!

GenZNPC ::
Zdaj boš ti, ko pričakuješ, da bo avto skočil, kar fino nastavljal nivo plina.Torej, ti pricakujes v dezju in z zlizanimi gumami, da bo avto skocil?
Če vozi po omejivah mu ni hudega.
Na Smrekarjevi v Ljubljani (cona 30) sta na kriziscih dva, kjer tudi pri 30 na uro avto posteno zrukaJe pa res, da tudi to ne zaleze, skozi to cono 30 (ki gre naprej po lokalnih ulicah proti Dreniovi) perle tudi peljejo 50+, radar je pa v taisti coni samo pri gimnaziji.
m0LN4r: jaz sem presenecen da si ti "presenecen" da so pred krizisci na regionalnih cestah znaki za omejitev 60. Jih pac v Sloveniji postavljajo pred krizisci, bolj bi bilo nenavadno, ce jih ne bi bilo.
Sej itak da ne resuje, zato se kupi SUV. Obstaja stvar, ki se ji rece radar. Enostavno, ucinkovito in pravicno.
da je ležeči za traktor še najmanjši problem.Itak.
Pač se motite pri "fiktivni neizmerjeni varnosti". Nikoli vam nihče, ki je odgovoren za promet, ne bo dovolil, da varnost najprej merite, potem pa ukrepate. Najprej pride ukrep, nato pa preverba uspešnosti.Trupla? V kateri dokumentaciji najdem stevilo trupel, preden so postavili lezecega link prosim.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

GenZNPC ::
Motite se, da je cona 30 povsem dovolj. Ni, ker je egoisti ne upoštevajoSem malo visje ze napisal kaj je ucinkovito. Lezeci je ucinkovit samo 4-5 metrov. Pred tem in po tem tvoj argument pade.
Skratka, ko boste vi, dragi m0LN4r, skupaj z ostalimi hitrimi sobratiJaz se peljem 30 cez cono 30. Ne rabim za to lezecega. Ne posplosuj kr tko.
Vi ste problem, ki se ga ceneje in predvsem zanesljiveje rešuje z ležečimi in ne s patruljo.Narobe. Ce je tako, kot ti pravis, da je veliko divjakov se patrulja ali avtomaticni radar splaca in obrestuje. Lezeci pa ne. Kot receno, do lezecega se lahko peljes tudi 100kmh in ko ga prevozis pospesis nazaj.
S patruljo bi pokasiral v takem primeru lep denar. Kaj pa naj dela patrulja 8 ur na dan, ce ne to? Saj placani so isto, ce delajo meritve ali pa sedijo v pisarni.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

DostMam ::

GenZNPC ::
In kaj te tocno moti? Si ti policaj ali helikopter? Al pa na balkonu opazis po zvoku, ce se kdo pelje 50 ali 54 ali 49 ?
Nadaljuj prosim ja, ker nekaj namigujes, ampak se motis.
Nadaljuj prosim ja, ker nekaj namigujes, ampak se motis.
skibidi

DostMam ::
Nisem ne policaj, ne helikopter. Podoben vam sem bil, pa nisem več. Motijo me dvojna merila, ki jih na ves glas razglašate. Pričakujete naj se drugi podredimo vašem udobju, sami pa niste pripravljeni spoštovati prav ničesar. In slednje ste pripravljeni razglasiti za vrlino.

GenZNPC ::
Ne drzis se glavne niti.
Lezeci policaj kaznuje vse, tudi tiste, ki se vozijo po omejitvah.
In da so radarji strosek, tudi ni res.
Nadaljujmo od tu naprej.
Lezeci policaj kaznuje vse, tudi tiste, ki se vozijo po omejitvah.
In da so radarji strosek, tudi ni res.
Nadaljujmo od tu naprej.
skibidi

ZveeZ ::
Dobra alternativa so tudi semaforji na prehodih za pesce namesto lezecih.
V okolici imamo par takih, ki preklopijo na rdeco, ce kdo pripelje prehitro (poleg lezecega seveda).
Slabost je ta, da ce nekdo pripelje zelo prehitro (in hitro zmanjsa pred lezecim), fase rdeco tisti za njim;)
V okolici imamo par takih, ki preklopijo na rdeco, ce kdo pripelje prehitro (poleg lezecega seveda).
Slabost je ta, da ce nekdo pripelje zelo prehitro (in hitro zmanjsa pred lezecim), fase rdeco tisti za njim;)

solatko ::
DostMam - Se vam ne zdi, da je ravno tako nemoralno prisiljevat v neustrezna dejanja, zaradi namišljene paranoje, tam, kjer v zgodovini, niti mačke ni nihče povozil, samo zato, da bo varno še bolj varno?
Delo krepa človeka

DostMam ::
Ne drzis se glavne niti.
Lezeci policaj kaznuje vse, tudi tiste, ki se vozijo po omejitvah.
In da so radarji strosek, tudi ni res.
Nadaljujmo od tu naprej.
Prav: ležeči policaj ni kaznovalno ampak sredstvo za umirjanje prometa. Kaznovalni moment je konstrukt vaše perspektive.
Radarji so strošek, saj se jih ne da postaviti brezplačno. Dražji so od ležečih, torej so ne samo strošek, ampak večji strošek. In radarji, za razliko od ležečih, SO KAZNOVALNO sredstvo. Saj vem, da ciljate v dobiček od prehitrih, vendar za to potrebujete prehitre, s tem ste izničili namen: umirjanje prometa. Ko enkrat dosežete umirjanje, ni več dobička in je radar samo strošek.
Sedaj pa predlagam, da tudi vi ostanete samo pri teh dveh postavkah in ne potegnete novega zajca iz klobuka.

DostMam ::
DostMam - Se vam ne zdi, da je ravno tako nemoralno prisiljevat v neustrezna dejanja, zaradi namišljene paranoje, tam, kjer v zgodovini, niti mačke ni nihče povozil, samo zato, da bo varno še bolj varno?
Absolutno se mi zdi, da je kaj takega nemoralno. Najin problem, Solatko, je preverljivost terminov "neustrezno", "namišljena paranoja" in "niti mačka v zgodovini". Vsak od teh so vaša domislica, za katero praviloma nimate nobenega temelja. In ko to, kot nedokazljivo, odstranimo iz vašega vprašanja, beremo: "Se vam ne zdi nemoralno prisiljevat v dejanja samo zato, da bo varno bolj varno?" Na vodi čutim, da bi to lahko zagovarjal. Kaj menite vi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DostMam ()

GenZNPC ::
Ni nobenega novega zajca, ampak ti ne locis cone 30 od cone 30 z lezecim.Ne drzis se glavne niti.
Lezeci policaj kaznuje vse, tudi tiste, ki se vozijo po omejitvah.
In da so radarji strosek, tudi ni res.
Nadaljujmo od tu naprej.
Prav: ležeči policaj ni kaznovalno ampak sredstvo za umirjanje prometa. Kaznovalni moment je konstrukt vaše perspektive.
Radarji so strošek, saj se jih ne da postaviti brezplačno. Dražji so od ležečih, torej so ne samo strošek, ampak večji strošek. In radarji, za razliko od ležečih, SO KAZNOVALNO sredstvo. Saj vem, da ciljate v dobiček od prehitrih, vendar za to potrebujete prehitre, s tem ste izničili namen: umirjanje prometa. Ko enkrat dosežete umirjanje, ni več dobička in je radar samo strošek.
Sedaj pa predlagam, da tudi vi ostanete samo pri teh dveh postavkah in ne potegnete novega zajca iz klobuka.
Torej se enkrat kaj bos umirjal ljudi, ki se vozijo 30? - Jih ne rabis.
Ja imas 2-3 anomalije, ki se peljejo hitreje in za to postavis ostalim 99% voznikom pred nos lezecega.
Bi pa te dve anomalije z mobilnim radarjem parkrat kaznoval, bi se hitro umiril promet.
Mobilni radar stane enako oz. manj, ce stoji v skladiscu ali pa v coni 30.
To je za tebe umirjanje prometa?
Umirjanje prometa je cona 30. Lezeci je pa nepotreben BS, loci to dvoje prosim.
Radar kot radar se zelo hitro obrestuje, ce je avtomaticni.
Lahko pa, neverjetno vem, napodis policaje, ki so na postaji, da naj opravljajo svoje delo tam kjer je treba. Ce je tako kot ti pravis, tocno se ve kdaj je "rush hour" divjakov.
Ce se gre za varnost mimoidocih in umirjanja nevem cesa, naj policija izvaja meritve v conah 30, namesto da spijo po hostah in njivah ob regionalkah.
Ce se gre za umirjanje zaradi sole ali vrtca se naredi takole:
Brez lezecega, za poredne pa stoji tam policija.
Takole, brez lezecega, se pa naredi, ce se umirja zaradi insomicnih dedkov.
Spet ni potrebe po lezecih, za poredne, ce jih je toliko se postavi policijska kontrola.
Zdaj pa mi se enkrat, ker sem spregledal, razlozi, kako se umirja divjaka z lezecim, ki pridirka do njega in nato sunkovito pospesi naprej, ker si pac preprican v delovanje lezecega, a hkrati ne vidis, da je v bistvu zadeva kontraproduktivna in za vecino mimovozecih prometnih udelezencev irelevanten.
skibidi

DostMam ::
Pri vas v Avstirji je tako kot ste pokazali na slikah. Pri nas v Sloveniji je tako, da kulturni voznik spoštuje omejitev. Razume, da so zaradi dveh procentov nekulturnih, pred šole in v zgoščenih naseljih postavili še ležeče policaje, ki jih prevozi brez problemov - torej so irelevantni. Nekako sumi, da bodo tudi nekulturnega policaji prej ali slej umirili, če ne med ležečimi, potem pa skozi rdečo, pri izsiljevanju, s provido ali drugače.
Vendar se strinjam z vami: z več pokončnimi policaji bi res potrebovali manj ležečih, je pa (pri nas v SLoveniji) prava pot: najprej ležeči, vmes pokončni, ko kreteni poplačajo, umakneš ležeče in na koncu pokončne.
Od tod naprej bi vas lahko provociral z irelevantnostjo ležečih, ki ste jo sami ugotovili, pa bi to bilo nekoliko podlo. Zato: govoril sem. Lep dan vam želim.
Vendar se strinjam z vami: z več pokončnimi policaji bi res potrebovali manj ležečih, je pa (pri nas v SLoveniji) prava pot: najprej ležeči, vmes pokončni, ko kreteni poplačajo, umakneš ležeče in na koncu pokončne.
Od tod naprej bi vas lahko provociral z irelevantnostjo ležečih, ki ste jo sami ugotovili, pa bi to bilo nekoliko podlo. Zato: govoril sem. Lep dan vam želim.

rosomah ::
oj!
glede ležečih: naj bodo.... zakaj ne!? vendar: sem odločno proti pločnikom, ki so nalimani preko ceste (beri: ležeči policaji). kaj ne obstaja kakšen zakon, ki določa: omejitev 30 = naklon in višina in dolžina ležečega in tako naprej po omejitvah.
bentim, ko ne moreš niti 30 normalno peljat, ne da bi malodane odtrgalo kolo.....
in pa še - ponavadi je pred in za ležečim še jašek za odvodnjavanje.... = +najmanj 10 cm
sejvemdajebrezveze press
glede ležečih: naj bodo.... zakaj ne!? vendar: sem odločno proti pločnikom, ki so nalimani preko ceste (beri: ležeči policaji). kaj ne obstaja kakšen zakon, ki določa: omejitev 30 = naklon in višina in dolžina ležečega in tako naprej po omejitvah.
bentim, ko ne moreš niti 30 normalno peljat, ne da bi malodane odtrgalo kolo.....
in pa še - ponavadi je pred in za ležečim še jašek za odvodnjavanje.... = +najmanj 10 cm
sejvemdajebrezveze press


rosomah ::
najbrž sem nepismen.... štekam l1 in l2(?).... pa vendar se naklonine ne ujemajo z dejanskim stanjem(???) zaradi h??
trzin: vse poševno.... s pločnika proti sredini.... zadnji radijus na letalnici :O :P
trzin: vse poševno.... s pločnika proti sredini.... zadnji radijus na letalnici :O :P