Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

zmaugy ::
in še kar dalje bluziš. Pač sprijazni se da si brcnil v temo in pojdi iskat pozornost drugam. In ne, to niti pod razno ni tako banalno kot si ti domišljaš in je edino pravilno, da vsak redar nima in ne sme imet dostopa do osebnih podatkov kogarkoli mu paše samo zato, ker tepci tvojega kova ne znate oznake postavit. Kako zabit moraš bit, da fiktiven problem, ki si siga iz riti potegnil, poskušaš neuspešno reševat z večanjem pooblastil represivnim organom?
In še 1001 ker si očitno preneumen, da bi razumel: na pakrkirišču, ki je dano v javno rabo nima kaj delat zapuščeno vozilo, ne glede na to kdo je lastnik parkirišča ali avtomobila.
Malo sem bral tole diskusijo: Zakaj ima mestno redarstvo kakršne koli pristojnosti nad privatnim zemljiščem? Kako je lahko parkirno mesto, ki je last osebe xyz, predmet nadzora mestnega redarstva? In na kakšni osnovi se takšno parkirno mesto smatra kot “dano v javno uporabo”?
Po neki simpl logiki bi pričakoval, da redarji vedo, kje so njihove pristojnosti in kje ne. In če na privat parkirnem mestu parkira kdor koli, je to stvar med tistim, ki je parkiral in lastnikom parkirnega mesta.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()

Waspinator ::
Tale tema je res zakon. Kako sem danes lepo vozil, vidim da se zabaše levi pas, ko eden "prehiteva" (dobro, ponavadi kombiji, ki seveda ne letijo, tako da jim naj bo), samo desni cagar in vozim po voznem pasu dokler se prehitevalni ne sprazne. Pač moraš biti prilagodljiv, če imaš cilj celo pot voziti eno hitrost, se ti ne piše dobro. Ni pa nobene panike, saj zunaj naselij so naselja tudi dobrodošla umiritev tempa, na AC pa pač vožnja 120 po voznem pasu.
Na AC mislim da je glavno, da imaš vedno varnostno razdaljo. Seveda tudi ne škodi, če dejansko znaš prehitevat, dobro poznavanje uporabe smernikov in ne nekaj na hojladrija kot delajo ostali, je tukaj ključnega pomena. Recimo vidijo, da so že preblizu tovornjaku in jim zmanjka časa za razmišljanje, pa kar začnejo zavijat levo brez kakšnega predhodnega opozorila. Pa seveda da imaš med prehitevanjem vsaj nekih 20 več kot prehitevani.
Upam da se naučim še kaj iz te teme.
Na AC mislim da je glavno, da imaš vedno varnostno razdaljo. Seveda tudi ne škodi, če dejansko znaš prehitevat, dobro poznavanje uporabe smernikov in ne nekaj na hojladrija kot delajo ostali, je tukaj ključnega pomena. Recimo vidijo, da so že preblizu tovornjaku in jim zmanjka časa za razmišljanje, pa kar začnejo zavijat levo brez kakšnega predhodnega opozorila. Pa seveda da imaš med prehitevanjem vsaj nekih 20 več kot prehitevani.
Upam da se naučim še kaj iz te teme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Waspinator ()

UganiKdo ::
in še kar dalje bluziš. Pač sprijazni se da si brcnil v temo in pojdi iskat pozornost drugam. In ne, to niti pod razno ni tako banalno kot si ti domišljaš in je edino pravilno, da vsak redar nima in ne sme imet dostopa do osebnih podatkov kogarkoli mu paše samo zato, ker tepci tvojega kova ne znate oznake postavit. Kako zabit moraš bit, da fiktiven problem, ki si siga iz riti potegnil, poskušaš neuspešno reševat z večanjem pooblastil represivnim organom?
In še 1001 ker si očitno preneumen, da bi razumel: na pakrkirišču, ki je dano v javno rabo nima kaj delat zapuščeno vozilo, ne glede na to kdo je lastnik parkirišča ali avtomobila.
Malo sem bral tole diskusijo: Zakaj ima mestno redarstvo kakršne koli pristojnosti nad privatnim zemljiščem? Kako je lahko parkirno mesto, ki je last osebe xyz, predmet nadzora mestnega redarstva? In na kakšni osnovi se takšno parkirno mesto smatra kot “dano v javno uporabo”?
Po neki simpl logiki bi pričakoval, da redarji vedo, kje so njihove pristojnosti in kje ne. In če na privat parkirnem mestu parkira kdor koli, je to stvar med tistim, ki je parkiral in lastnikom parkirnega mesta.
Saj redarji dobro vedo, probleme imajo samo tisti, ki pojma nimajo o zadevi.
Če je zasebna prometna površina dana v javno uporabo potem na takšni površini veljajo enaka pravila, kot če bi bila prometna površina v javni lasti.
Prometna površina se smatra, da je dana v javno uporabo, če ni eksplicitno označeno, da gre za zasebno prometno površino. Preden začne spet kdo orgazmirat o dvoriščih pomembna sta dva pogoja: da je razvidno da gre za prometno površino in da ni jasno razvidnih omejitev pri uporabi. Če sta ta dva pogoja kumulativno izpolnjena potem imajo tako redarji kot policisti povsem enaka pooblastila ne glede na lastništvo.
Najbolj tipični primeri tega so recimo kakšna parkrišla okrog blokov (o takem primeru je bilo tukaj govora), razne ceste, kjer so zemljišča pod njimi v zasebni lasti, parkirišča okrog trgvoskih centrov...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

MrStein ::
IMO pa je že samo poimenovanje počasni pas povsem zgrešeno in bi morali že v osnovi pač imet dva enakovredna vozna pasa. Potem bi bilo mogoče kaj manj talentov, ki bi bivakirali na sredini.
Ali pa kot sem že rekel (pred meseci):
Nov pas se doda na levi:
- "bivakarji" avtomatsko padejo na desni pas (prejšnji "počasni")
- "dinamiki" gredo na levega (novega)
Konča pa se tudi na levi:
- "dinamiki" se "vrinejo" na sredinski pas
- "bivakarji" avtomatsko padejo na vozni pas
Očitno je med odgovornimi nekaj takih s pametjo, ker takih ureditev je vedno več.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()

Waspinator ::
Še nekaj sem se že dolgo spraševal, kakšna je omejitev na uvozih AC, konkretno Radovljica-Kranj. Zakaj sem se spraševal, ker vsi vozijo 60. Res pa da po ostalih določat omejitev ne gre, ker itak povsod cincajo. In grem gledat Google Maps, je pa samo znak za AC, kar pomeni 130. In na tisti ravnini mimo OMV-ja greš lahko komot 100. Na drugi strani pa je znak 60 in se večina vozi 80. Ni tako dolga ravnina kot na kontra strani, tako da je omejitev še sprejemljiva, čeprav jaz bi dal 80. Pa nasploh bi se lahko malo spremljalo promet in če jih gre samo par na 100 po omejitvi, je po vsej logiki postavljena prenizko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Waspinator ()

solatko ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Koliko motoristov bo še moralo umreti, da bojo cestna podjetja zamenjala enojne varovalne ograje sstebrički, za dvojne. Temu motoristu nebi bilo nič, če nebi, tako kot mnogo pokojnih, priletel v stebriček?
Potem pa se hvalimo, koliko naredimo za varnost v prometu. Menjava ograj bi bila verjetno cenejša, kot nabava vozil za avtocestno policijo, kjer bojo povzročali nevarnost s super hitrimi vozili, katerih niti en naš policaj, sploh ne obvlada. Kamere v živo in nekaj patrulj, bi to naredilo veliko ceneje,
Koliko motoristov bo še moralo umreti, da bojo cestna podjetja zamenjala enojne varovalne ograje sstebrički, za dvojne. Temu motoristu nebi bilo nič, če nebi, tako kot mnogo pokojnih, priletel v stebriček?
Potem pa se hvalimo, koliko naredimo za varnost v prometu. Menjava ograj bi bila verjetno cenejša, kot nabava vozil za avtocestno policijo, kjer bojo povzročali nevarnost s super hitrimi vozili, katerih niti en naš policaj, sploh ne obvlada. Kamere v živo in nekaj patrulj, bi to naredilo veliko ceneje,
Delo krepa človeka

Waspinator ::
kot nabava vozil za avtocestno policijo, kjer bojo povzročali nevarnost s super hitrimi vozili, katerih niti en naš policaj, sploh ne obvlada. Kamere v živo in nekaj patrulj, bi to naredilo veliko ceneje,
Obvladati 400-600KM avto res ni lahko, jaz z izkušnjami 200KM ga sigurno ne bi dovolj dobro obvladoval. Mislim da rabiš vsaj 10 let prakse, ampak enkrat pač morajo začeti. Po vsej verjetnosti jih bo večina prešla vsaj iz trenutnih Octavij RS in ne iz navadnih Octavij. Res pa da tam kjer ne moreš reševati in komot rešuješ pri 200KM, gre itak za nevarno vožnjo, razna prehitevanja po desni itd., tega se policaji verjetno ne bodo šli.
Saj že zdaj z Octavio RS 220KM je zadnjič priletel kot metek enih 200 km/h po prehitevalnem. Sem siguren da samo za izživljanje, pač policaji so tudi ljudje. Če bi hoteli najti hitre voznike, se jih da tudi drugače kot pa da jih dohitevaš po prehitevalnem pasu, recimo da voziš počasi po voznem, pa daš gasa šele ko enkrat vidiš enega, ki gre 170+ ali pa nevarno prehiteva.
Drugače nekateri policaji kar lepo vozijo in so za zgled, enkrat sem šel celo pot za policijskim kombijem, vedno varnostna razdalja, smerniki in vračanje na desni pas. Kot je pač človeško možno, pri 150-160 se pač nisva tolk umikala na desni pas kot bi se pri 130. Seveda imaš pa tudi pajace, ki ne delajo nič od omenjenega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Waspinator ()

IL_DIAVOLO ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Koliko motoristov bo še moralo umreti, da bojo cestna podjetja zamenjala enojne varovalne ograje sstebrički, za dvojne. Temu motoristu nebi bilo nič, če nebi, tako kot mnogo pokojnih, priletel v stebriček?
Potem pa se hvalimo, koliko naredimo za varnost v prometu. Menjava ograj bi bila verjetno cenejša, kot nabava vozil za avtocestno policijo, kjer bojo povzročali nevarnost s super hitrimi vozili, katerih niti en naš policaj, sploh ne obvlada. Kamere v živo in nekaj patrulj, bi to naredilo veliko ceneje,
Seveda, zdaj pa infrastruktura kriva, ker se bedaki ne znajo voziti po predpisih.
Znanec se je ubil, ker se je pripeljal 200 km/h. Pac, ni pričakoval da bo iz stranske ceste ravno takrat prisopihal z 20 km/h. Se zgodi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Aston_11 ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Koliko motoristov bo še moralo umreti, da bojo cestna podjetja zamenjala enojne varovalne ograje sstebrički, za dvojne. Temu motoristu nebi bilo nič, če nebi, tako kot mnogo pokojnih, priletel v stebriček?
Potem pa se hvalimo, koliko naredimo za varnost v prometu. Menjava ograj bi bila verjetno cenejša, kot nabava vozil za avtocestno policijo, kjer bojo povzročali nevarnost s super hitrimi vozili, katerih niti en naš policaj, sploh ne obvlada. Kamere v živo in nekaj patrulj, bi to naredilo veliko ceneje,
Enkrat je tvoj kolega pripičil mimo mojega kolesa cca 200 km/h. Ker mu je pozicija mojega kolesa spremenila trajektorijo, nasproti pa je že peljal avtomobil, ni uspel zvoziti naslednjega levega ovinka in je moraj zavirati. Seveda je žgalo gumo. Potem se je na naslednjem parkingu ustavil, me počakal in me napizdil. Očitno sem bil problema jaz, ne pa on, kar je logika motoristov, da je vse njihovo in da drugi na cesti nimajo kaj delati, ko ga oni na polno žgejo in seveda vozila niti približno ne obvladajo. Gas zna tiščati vsaka mona. Verjetno me je mislil tepsti, vendar ker so bili v bližini ljudje, tega ni naredil. Nato pa gas in naprej z vsem kar premore. IDIOT je imel NM targo menda.
Če bi se IDIOT slučajno v tem branju prepoznal, je to bilo to lani na cesti Planina - Grčarevec, kjer pametnjakoviči na sploh mislijo, da obvladajo motorna vozila.

DostMam ::
Človek je umrl. Glede na leta je verjetno ostala udova in kaka sirota. Sožalje ni prava beseda...
Prilagojena hitrost bi ga verjetno rešila. Dvojna varovalna ograja tudi. Vsaka stvar, ki pripomore k varnosti prometa je dobra. Vendar po moje dvojne varovalne ograje nekoliko tudi pripomorejo k nesrečam saj motoristom pošiljajo sporočilo: "Glej, tukaj sem in te varujem, položi še ta ovinek." Interesantna statistika bi bila, koliko nezgod izzovejo in koliko nesreč preprečijo te ograje.
Solatkovo vprašanje ni pravilno. Ne more družba varovati vsakega nepremišljenega posameznika pred vsemi nevarnostmi, v katere se (celo hote) spravi. Pravo vprašanje je: "Koliko udeležencev v prometu mora še umreti, preden se vsi skupaj začnemo obnašati tako, kot je treba?" KobraElf nima s tem nič.
Prilagojena hitrost bi ga verjetno rešila. Dvojna varovalna ograja tudi. Vsaka stvar, ki pripomore k varnosti prometa je dobra. Vendar po moje dvojne varovalne ograje nekoliko tudi pripomorejo k nesrečam saj motoristom pošiljajo sporočilo: "Glej, tukaj sem in te varujem, položi še ta ovinek." Interesantna statistika bi bila, koliko nezgod izzovejo in koliko nesreč preprečijo te ograje.
Solatkovo vprašanje ni pravilno. Ne more družba varovati vsakega nepremišljenega posameznika pred vsemi nevarnostmi, v katere se (celo hote) spravi. Pravo vprašanje je: "Koliko udeležencev v prometu mora še umreti, preden se vsi skupaj začnemo obnašati tako, kot je treba?" KobraElf nima s tem nič.

IL_DIAVOLO ::
Solatkovo dementno razmišljanje sporoča vsi pazite na mene, drvim s svetlobno hitrostjo, nimam cajta zavirat in se umikat oviram na dirkališču.
Moralo pa bi biti cesta je polna ovir in nepredvidljivosti, zato vozimo defenzivno in pazimo na napake drugih, ker noben voznik ne vozi perfektno.
Moralo pa bi biti cesta je polna ovir in nepredvidljivosti, zato vozimo defenzivno in pazimo na napake drugih, ker noben voznik ne vozi perfektno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GupeM ::
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Koliko motoristov bo še moralo umreti, da bojo cestna podjetja zamenjala enojne varovalne ograje sstebrički, za dvojne. Temu motoristu nebi bilo nič, če nebi, tako kot mnogo pokojnih, priletel v stebriček?
Potem pa se hvalimo, koliko naredimo za varnost v prometu. Menjava ograj bi bila verjetno cenejša, kot nabava vozil za avtocestno policijo, kjer bojo povzročali nevarnost s super hitrimi vozili, katerih niti en naš policaj, sploh ne obvlada. Kamere v živo in nekaj patrulj, bi to naredilo veliko ceneje,
Seveda. Lahko pa ograjo kar stran damo, pa tudi ne bo mogel v stebriček prileteti.
Lahko pa damo dvojno ograjo in se bojo motoristi ubijali ob dvojnih ograjah. Ampak potem bojo zahtevali oblazinjene.
Za norce pač nikoli ni in nikoli ne bo dovolj varno.

spegli ::
Če pri obnovi regionalne ceste v vsakem jebiveter križišču naserjejo novo krožno, z argumentom da se hitrost zmanjša, bi lahko tudi na avtocesti. Kle so sami plusi.

facepalm ::
Bi lahko vsaj dali opozorilno tablo, da je tam le enojna varnostna ograja, da bi motoristi lahko temu prilagodili hitrost.
/S
/S

MrStein ::
Bi lahko vsaj dali opozorilno tablo, da je tam le enojna varnostna ograja, da bi motoristi lahko temu prilagodili hitrost.
/S
Edini smiselni komentar. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

solatko ::
Waspinator - Verjetno je potrebno policajem, ob vseh video sistemih, letat za inbecilom, ki se bo spravil vozit 300 na popolnoma prazni AC. Za to so potrebni dodatni policiski mojstri, katerih prvi poklic je cestni dirkač, z licenco in sposobnostjo obvladat vozilo do 400km/h.
Zraćunaj si, če bo policist nekje stal in bo mimo padel pacient s 250+, kakšno razdaljo naredi, preden policaj dojame, štarta (mašine s 300kw+ ne smejo laufat v štandgasu prav dolgo) in koliko mora peljat, da ga bo ujel do prvega izvoza?
To je navadno preseravanje PT in ekipe in čisto nič drugega. S tistimi hudimi zverinami se bodo za tistimi, do 200, frajeračili SDS kadri, dokler jih ne bodo razbil.
IL_DIAVOLO - Eno so prometne nesreče z drugimi udeleženci, drugo so padci motoristov, za katere so lahko tudi čisto banalni vzroki, masten flek na cesti, šoder, udarna jama, ki je jeseni še ni bilo tam,.... ob tem pa je dokazano, da dvojna ograja varuje življenja morotistov, pri normalnih, pričakovanih padcih. Če priletiš na stebriček, ti ni pomoči, je to v redu?
Na satari primorki je dvojna ograja ohranila že kar nekaj 10 življenj ob padcu.
Drugega, kot nebuloze, itak ne znate spraviti skupaj, pri mojih tudi pametnih postih. Če bi me bral z razumom, bi v teh letih že lahko ugotovil, da sem bil izredno varen motorist in sem še izredno varen voznik, seveda pa je to v sebe zagledanimi EGO-m, težko dopovedat, tako kot to, da bi bila lahko večina mrtvih pešcev in kolesarjev še živa, če bi najprej skrbeli za svojo varnost, potem pa računali na druge.
Aston_11 - Ne, tja in na Rakitno hodijo nabirat izkušnje, tudi dirkajo med seboj in tam so ograje dvojne, tako, da ko pade, se lepo zadrsa ob ograji, ni brez poškodb, vendar je čez en teden zopet na motorju, ta, ki je pobral stebriček ne bo več. Med temi fanti so tudi vozniki reševalnih motorjev, so prenekateri policisti, ki v službi vozijo motor in praktično nimajo kje drugje nabirat izkšenj, tudi v tekočem prometu (tako da avtodrom takih izkušenj ne nudi, cest z redkim prometom in dobro organizacijo, ki jo motoristi imajo, pač).
DostMam - Solatku se hebe za žalitve takih, saj s tem največ povedo o sebi.
GupeM - Vožnja težkih enoslednih vozil, nikoli ni bila in nikoli ne bo varna, vendar je bedarija, da se ne najde nekaj 100€ za dodatno ograjo, ki dokazano ščiti življenja motoristov, seveda nam je to vseeno, samo potem ni potrebno voditi statistike o številu mrtvih in težko ranjenih, če nam je vseeno.
spegli - Dokazano so krožišča, najvarnejša pogruntacija za srečanje dveh ali več cest, kar se tiče varnosti, zato ne nabijaj, vsako semaforizirano ali običajno križišče naj zamenja krožišče in hudih nesreč ne bo v križiščih nikoli več.
MrStein - V vseh normalnih državah je tako, da se rezne take črne točke ali ugotovitve o bolj varnih ureditvah cest inplementira v praksi, samo pri nas je dovolj opozorilo, da je nevarni odsek, halo!
Seveda, opozorilna tabla je nekaj € cenejša, če pa jih dela naš človek se pa še mal zasluži zraven.
Če se s tako spremembo reši eno življenje, je investicija več, kot upravičena.
Zraćunaj si, če bo policist nekje stal in bo mimo padel pacient s 250+, kakšno razdaljo naredi, preden policaj dojame, štarta (mašine s 300kw+ ne smejo laufat v štandgasu prav dolgo) in koliko mora peljat, da ga bo ujel do prvega izvoza?
To je navadno preseravanje PT in ekipe in čisto nič drugega. S tistimi hudimi zverinami se bodo za tistimi, do 200, frajeračili SDS kadri, dokler jih ne bodo razbil.
IL_DIAVOLO - Eno so prometne nesreče z drugimi udeleženci, drugo so padci motoristov, za katere so lahko tudi čisto banalni vzroki, masten flek na cesti, šoder, udarna jama, ki je jeseni še ni bilo tam,.... ob tem pa je dokazano, da dvojna ograja varuje življenja morotistov, pri normalnih, pričakovanih padcih. Če priletiš na stebriček, ti ni pomoči, je to v redu?
Na satari primorki je dvojna ograja ohranila že kar nekaj 10 življenj ob padcu.
Drugega, kot nebuloze, itak ne znate spraviti skupaj, pri mojih tudi pametnih postih. Če bi me bral z razumom, bi v teh letih že lahko ugotovil, da sem bil izredno varen motorist in sem še izredno varen voznik, seveda pa je to v sebe zagledanimi EGO-m, težko dopovedat, tako kot to, da bi bila lahko večina mrtvih pešcev in kolesarjev še živa, če bi najprej skrbeli za svojo varnost, potem pa računali na druge.
Aston_11 - Ne, tja in na Rakitno hodijo nabirat izkušnje, tudi dirkajo med seboj in tam so ograje dvojne, tako, da ko pade, se lepo zadrsa ob ograji, ni brez poškodb, vendar je čez en teden zopet na motorju, ta, ki je pobral stebriček ne bo več. Med temi fanti so tudi vozniki reševalnih motorjev, so prenekateri policisti, ki v službi vozijo motor in praktično nimajo kje drugje nabirat izkšenj, tudi v tekočem prometu (tako da avtodrom takih izkušenj ne nudi, cest z redkim prometom in dobro organizacijo, ki jo motoristi imajo, pač).
DostMam - Solatku se hebe za žalitve takih, saj s tem največ povedo o sebi.
GupeM - Vožnja težkih enoslednih vozil, nikoli ni bila in nikoli ne bo varna, vendar je bedarija, da se ne najde nekaj 100€ za dodatno ograjo, ki dokazano ščiti življenja motoristov, seveda nam je to vseeno, samo potem ni potrebno voditi statistike o številu mrtvih in težko ranjenih, če nam je vseeno.
spegli - Dokazano so krožišča, najvarnejša pogruntacija za srečanje dveh ali več cest, kar se tiče varnosti, zato ne nabijaj, vsako semaforizirano ali običajno križišče naj zamenja krožišče in hudih nesreč ne bo v križiščih nikoli več.
MrStein - V vseh normalnih državah je tako, da se rezne take črne točke ali ugotovitve o bolj varnih ureditvah cest inplementira v praksi, samo pri nas je dovolj opozorilo, da je nevarni odsek, halo!
Seveda, opozorilna tabla je nekaj € cenejša, če pa jih dela naš človek se pa še mal zasluži zraven.
Če se s tako spremembo reši eno življenje, je investicija več, kot upravičena.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

Ahim ::
Aston_11 - Ne, tja in na Rakitno hodijo nabirat izkušnje, tudi dirkajo med seboj in tam so ograje dvojne, tako, da ko pade, se lepo zadrsa ob ograji, ni brez poškodb, vendar je čez en teden zopet na motorju, ta, ki je pobral stebriček ne bo več. Med temi fanti so tudi vozniki reševalnih motorjev, so prenekateri policisti, ki v službi vozijo motor in praktično nimajo kje drugje nabirat izkšenj, tudi v tekočem prometu (tako da avtodrom takih izkušenj ne nudi, cest z redkim prometom in dobro organizacijo, ki jo motoristi imajo, pač).
Izkusnje hodijo nabirat? Z dirkanjem? Po "cestah z redkim prometom"?
In kaj ima veze ce so policisti ali vozniki reevalnega motorja - a zanje (se posebej med privatno voznjo z motorjem; pradom - dirkanjem po "cestah z redkim prometom") veljajo neki drugacni predpisi ali kaj?
Darwin na delu.

Waspinator ::
Heh, malo dežja pa vozim 80 na AC (vrh klanca okoli izvoza Tržič) ter potem 50 na ravnini iz semaforja Radovljica-Lesce, pa že na eni drugi ravnini 50, ampak tisto je bil (verjetno polno naložen) tovornjak.
Za prvo še zastopim, da se pač zabaše če so tovornjaki, na levi pas pa rinejo tudi tisti ki nebi smeli. V bistvu da ti zapelješ na levega kjer je med dvema avtoma že tako minimalna razdalja, narediš najslabše kar bi lahko na AC, to potem tako upočasniš promet da ni res. Ne vem, a je res tako težko počakat na dovolj veliko luknjo in se potem priključit z enako hitrostjo.
Ampak za drugo pa, ko je bilo nasproti frej, se pomaknem na levo, da si ogledam kdo je bil pred mano, 4 avti, bolj kot ne enoprostorci, za prehitet je bilo že preblizu priključka. Ni mi jasno kje je bil problem. Jaz če bi bil sam bi šel verjetno 100, lahko bi potegnil tudi na 120, ampak da ostali ne morejo potegnit na vsaj enih 80 pa ne razumem.
Vozili smo se kot bi bil sneg, 50 po čisti ravnini je še manj kot po snegu. 50 če bi se hotel peljat, bi šel skozi mesto, ampak seveda, tam bi imel noter povečini samo 30, pred ležečimi bi se pa ustavljal kot bi bili visoki 1m in ne 10cm.
Za prvo še zastopim, da se pač zabaše če so tovornjaki, na levi pas pa rinejo tudi tisti ki nebi smeli. V bistvu da ti zapelješ na levega kjer je med dvema avtoma že tako minimalna razdalja, narediš najslabše kar bi lahko na AC, to potem tako upočasniš promet da ni res. Ne vem, a je res tako težko počakat na dovolj veliko luknjo in se potem priključit z enako hitrostjo.
Ampak za drugo pa, ko je bilo nasproti frej, se pomaknem na levo, da si ogledam kdo je bil pred mano, 4 avti, bolj kot ne enoprostorci, za prehitet je bilo že preblizu priključka. Ni mi jasno kje je bil problem. Jaz če bi bil sam bi šel verjetno 100, lahko bi potegnil tudi na 120, ampak da ostali ne morejo potegnit na vsaj enih 80 pa ne razumem.
Vozili smo se kot bi bil sneg, 50 po čisti ravnini je še manj kot po snegu. 50 če bi se hotel peljat, bi šel skozi mesto, ampak seveda, tam bi imel noter povečini samo 30, pred ležečimi bi se pa ustavljal kot bi bili visoki 1m in ne 10cm.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Waspinator ()

DostMam ::
Tako je pač, ko v prometu sodelujejo različni temperamenti. Enim se nam enostavno ne ljubi riniti do meje. Rajši nekoliko zmanjšamo in vozimo sproščeno in brezskrbno. Očitno se je večini v tistih pogojih to zdela še varna hitrost. Z 80 namesto 130 km/h se na petih kilometrih izgubili le nekaj sekund. Nepomenbno. Hvala vam za strpno vožnjo.
Na cesti ni vozil, ki bi ne smela prehitevati. Ne glede na vašo oceno njihove ustreznosti, prižgan levi smernik ne pomeni prošnjo za prostor na prehitevalnem pasu ampak izraža namero voznika kripe pred vami. Zato mu vedno pustite dovolj prostora pred seboj, da namero lahko varno izvede. Ko prehiti, prehitie še vi in ga prijazno pozdravite, saj tudi vsi tisti, ki vozijo močnejše in hitrejše avtomobile enako mislijo o vaši kripi. In verjamite, vedno se bo našel tak model.
Na cesti ni vozil, ki bi ne smela prehitevati. Ne glede na vašo oceno njihove ustreznosti, prižgan levi smernik ne pomeni prošnjo za prostor na prehitevalnem pasu ampak izraža namero voznika kripe pred vami. Zato mu vedno pustite dovolj prostora pred seboj, da namero lahko varno izvede. Ko prehiti, prehitie še vi in ga prijazno pozdravite, saj tudi vsi tisti, ki vozijo močnejše in hitrejše avtomobile enako mislijo o vaši kripi. In verjamite, vedno se bo našel tak model.

Waspinator ::
Prehiteva sploh noben ne, če vidim enega na 10, ki ne vozi vzporedno 20-30s, je že veliko. Nazaj na desni pas se pa tudi vračajo tik pred nosom. Tako da jaz že zaradi tega praviloma sploh ne vozim po desnem.
Kakšen smernik neki, se lepo počasi premikajo levo in ne rabijo nobenega smernika.
Kakšen smernik neki, se lepo počasi premikajo levo in ne rabijo nobenega smernika.

Waspinator ::
Zdaj ko prihaja poletje se pa že najdejo hitri. Včeraj se vse od Brnika (sem ga prehitel pred AC 120 na 80, verjetno sem malo užalil njegovo počasi premikajočo Kio) do Nakla nisem mogel losat navadne Kie Stonic 1.0 120 (predvidevam in upam da je bil najmočnejši model, že ta rabi 43s 80-180, moj rabi skoraj 3x manj).
Pa dokaz da pri nas vseeno promet ni tako slab in se očitno vsi hitro vračajo na desni pas, en Megane RS se priključi iz Šenčurja in ostane zadaj s kvečjem 130, jaz 160-170, pred Tržičem se mi je že nalimal na rit. Sem sicer mislil da zaradi porabe ne bo tiščal na AC, ampak je očitno samo hotel ogreti motor, jaz se ne sekiram tolk za to in že na pospeševalnem potegnem do 160. Takih ne spuščam naprej, če lahko ostali prehitevajo s 120 in zmanjšajo hitrost na levem pasu na 110, se jaz pri 160 ne mislim umikat. Edino seveda če pred mano ni kolone in se v ogledalu dobro vidi da bi kdo rad vozil 200, šerif pa tudi nisem. Ni mi jasno sicer kako me je ujel, za Kranjem se je kot vsak dan na kar nekaj mestih zabasalo na 110, ampak to je moral vseeno vozit vsaj nekih 180, ker se je tudi njemu verjetno kdo nasral na prehitevalni pas.
Jaz dobro vem kje je moj avto dober, izven AC to leti kot sneta sekira (itak da so tudi boljši avti, ampak to pa res ne rabiš 80-120 2s namesto 4s, samo prej bi se kje zakalkuliral). 2. in 3. prestava nisem še našel avta ki bi konkuriral, samo danes prehitevanje 85-125 in 40-120, to si mimo v trenutku.
Na AC se pa res ne premakne najbolje, kot rečeno se 120-160 ne morem losat niti 120KM avta z max hitrostjo 185. Mogoče čez eno leto, ko mi poteče pogojna in bom lahko vozil brez omejitve. Dokler te prvič ne dobijo lahko voziš 200+, pa glede na kontrolo, ki je neobstoječa, se bom tako lahko vozil vsaj eno leto. Upam da po pameti, to je pa že kar visoka hitrost, vsaj prehitevanja po desni sem mislim da že počasi opustil, čeprav včasih prav moram, ampak troblja in prehitevanje po levi je skoraj bolje.
Glede glavne ceste Radovljica-Lesce, danes pred mano kolona 110, včeraj 70, da sem bil hitrejši po pasu za zavijanje levo. Pač na tej cesti lahko voziš kot se ti sprdne. Bom šel pa še jaz enkrat 40 in naredil kolono, če se že lahko voziš kakor ti paše. Da je bila zadnjič mokra cesta vzrok za vožnjo 50 ne verjamem, jaz lahko 90 stopinjske mokre ovinke speljem pri 50, kaj boš na čisti ravnini vozil 50.
Najbolj so mi pa smešni vsi, in niso redki, ki se po prehitevanju na AC vračajo na vozni pas tik pred vozili. Ali pa tisti ki kar brezglavo zapeljejo na levi pas. Jaz če vidim da ne morem nabrati dovolj hitrosti do vozila pred sabo in so na levem že hitrejši, preprosto počakam da gredo mimo.
Pa dokaz da pri nas vseeno promet ni tako slab in se očitno vsi hitro vračajo na desni pas, en Megane RS se priključi iz Šenčurja in ostane zadaj s kvečjem 130, jaz 160-170, pred Tržičem se mi je že nalimal na rit. Sem sicer mislil da zaradi porabe ne bo tiščal na AC, ampak je očitno samo hotel ogreti motor, jaz se ne sekiram tolk za to in že na pospeševalnem potegnem do 160. Takih ne spuščam naprej, če lahko ostali prehitevajo s 120 in zmanjšajo hitrost na levem pasu na 110, se jaz pri 160 ne mislim umikat. Edino seveda če pred mano ni kolone in se v ogledalu dobro vidi da bi kdo rad vozil 200, šerif pa tudi nisem. Ni mi jasno sicer kako me je ujel, za Kranjem se je kot vsak dan na kar nekaj mestih zabasalo na 110, ampak to je moral vseeno vozit vsaj nekih 180, ker se je tudi njemu verjetno kdo nasral na prehitevalni pas.
Jaz dobro vem kje je moj avto dober, izven AC to leti kot sneta sekira (itak da so tudi boljši avti, ampak to pa res ne rabiš 80-120 2s namesto 4s, samo prej bi se kje zakalkuliral). 2. in 3. prestava nisem še našel avta ki bi konkuriral, samo danes prehitevanje 85-125 in 40-120, to si mimo v trenutku.
Na AC se pa res ne premakne najbolje, kot rečeno se 120-160 ne morem losat niti 120KM avta z max hitrostjo 185. Mogoče čez eno leto, ko mi poteče pogojna in bom lahko vozil brez omejitve. Dokler te prvič ne dobijo lahko voziš 200+, pa glede na kontrolo, ki je neobstoječa, se bom tako lahko vozil vsaj eno leto. Upam da po pameti, to je pa že kar visoka hitrost, vsaj prehitevanja po desni sem mislim da že počasi opustil, čeprav včasih prav moram, ampak troblja in prehitevanje po levi je skoraj bolje.
Glede glavne ceste Radovljica-Lesce, danes pred mano kolona 110, včeraj 70, da sem bil hitrejši po pasu za zavijanje levo. Pač na tej cesti lahko voziš kot se ti sprdne. Bom šel pa še jaz enkrat 40 in naredil kolono, če se že lahko voziš kakor ti paše. Da je bila zadnjič mokra cesta vzrok za vožnjo 50 ne verjamem, jaz lahko 90 stopinjske mokre ovinke speljem pri 50, kaj boš na čisti ravnini vozil 50.
Najbolj so mi pa smešni vsi, in niso redki, ki se po prehitevanju na AC vračajo na vozni pas tik pred vozili. Ali pa tisti ki kar brezglavo zapeljejo na levi pas. Jaz če vidim da ne morem nabrati dovolj hitrosti do vozila pred sabo in so na levem že hitrejši, preprosto počakam da gredo mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Waspinator ()

facepalm ::
Kaksni problemi z voznjo po AC...
Po vkljucitvi se razvrstis na prehitevalni pas, "muzika do daske", sendvic v gobec in gas.
Ogledala ne gledas in tako nimas problemov s tistimi za teboj. Hupanja pa itak ne slisis:)
Po vkljucitvi se razvrstis na prehitevalni pas, "muzika do daske", sendvic v gobec in gas.
Ogledala ne gledas in tako nimas problemov s tistimi za teboj. Hupanja pa itak ne slisis:)

GupeM ::
Ogledalo seveda gledaš. Ampak samo notranje. In to mora biti nastavljeno tako, da odseva tvoj prelepi obraz.

UganiKdo ::

Waspinator ::
Dve vprašanji!
1. Ti resno še imaš izpit?
in
2. Si še med živimi?
![]()
Heh, večkrat vozim tako v tempu ostalih. Na Gorenjski AC se "dirka", to je treba vedeti. Resno, danes zjutraj ob 6-ih 160-170 po števcu, GPS mi je do sedaj pokazal največ 169, tako da sem vedno v okviru legalnega. Pa nemalokrat nisem bil sam, ampak v koloni z ostalimi. Čeprav če je enkrat malo večja kolona že pade na 150.
Je bila pa vožnja res varna. To je odvisno od gostote prometa, čeprav 160-170 ni nikoli nevarno, če ne voziš za ritjo in če ga ne serješ s prehitevanji po desni seveda. Prvega nikoli nisem delal, ker ne rabim s hitrim avtom, edino kakšen pospešek do avta pred mano, da vidi da sem hitrejši. Drugo pa sem pa tja, ampak povečini samo če sem ocenil da je dovolj varno. Ko se enkrat zgosti, imaš itak hočeš nočeš noter 110-120.
Ti val46 si itak en nespot za vožnjo avta, taki ste itak po večini na desnem pasu v koloni s tovornjaki pri 100. Problem je samo če se spravite zavijati na levi pas kjer nimate sploh kaj delat z vašimi šajtrgami od avta. Fak, a je res tako težko gledat levo ogledalo, ocenit hitrost avta za tabo, dati levi smernik. Dobro, saj včasih se tudi jaz zakalkuliram, ampak potem ne začnem kot ostali kar zavijati levo.
Danes mi je končno prvič uspelo se vključit iz Radovljice do 160, ponavadi je bolj 80 zaradi nespotov. Pa tam Naklo se sploh "radi" vključujejo 60-80. Sem gledal Google maps in to prideš komot do 130.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Waspinator ()

Waspinator ::
V glavnem, če se voziš samo na levem pasu, si med bolj varnimi ljudmi na svetu, ker ti preti nevarnost samo iz desne kjer tudi ne vozijo samo 60, da bi predstavljali resno nevarnost. Max hitrost ni takega pomena, četudi voziš na praznih ravninah do 200, če je normalen promet do 170, če je gost tam do 150. Prehitevati po desni ni pametno. Pa te še varne hitrosti sem ugotovil v dveh mesecih, ne vem kaj vi rabite 100 let. Kot je držalo že za regionalke, se da voziti še 100x bolj nevarno.
Regionalka je pa 120 itak 100% varno, več pa ni potrebe vozit.
Regionalka je pa 120 itak 100% varno, več pa ni potrebe vozit.

val46 ::
Nespot? A to je kakšna nova beseda za vse tiste, ki vozimo povečini po omejitvah in prometnih predpisih? Dej, malo bolj razloži to, ker zgleda da ne igram iste igre na PC kot ti, pa pol ne vem 
Drugače pa, v življenju sem plačal 2x kazen zaradi prometnega prekrška, obakrat v rangu do 150€, oz.prvič še v slovenskih tolarjih, ko je bilo menda 15000 tolarjev kazen, prevoženih imam pa sigurno preko milijon km. Regionalke, magistralke, lokalne ceste in avtoceste, pa še en kup makadamskih poti bi se našlo, tako da, po vsej statistiki sem verjetno mnogo boljši voznik od tebe. Predvsem pa, ne rabim vsak dan za prevoženih 10km avtoceste, delat seminarsko nalogo, kot počneš ti. Enostavno odvoziš in pozabiš. Ti zgleda imaš preveč časa sam s sabo, da se s tem ukvarjaš. Verjemi, bi blo boljše, da ta čas uporabiš za kakšne druge zadeve, bolj produktivne. Sej bi te vprašal, kako tvoji kolegi razumejo to tvoje "nakladanje in nabijanje" o vožnji, sam predvidevam, da jih nimaš ravno veliko, če sploh kakšnega.
Tisto nabijanje, kako vsi drugi rabimo 100 let za ugotovitev varne vožnje, kar si ti ugotovil po 2 mesecih, je pa ena taka cvetka, da škoda komentirat. Ampak bom vseeno...Veš, mi drugi ne rabimo 100 let za to, vsi povečini osvojimo te zadeve po par dneh in km ceste, sam nihče od nas ne dela seminarske ali pri tebi kar doktorske naloge iz tega.

Drugače pa, v življenju sem plačal 2x kazen zaradi prometnega prekrška, obakrat v rangu do 150€, oz.prvič še v slovenskih tolarjih, ko je bilo menda 15000 tolarjev kazen, prevoženih imam pa sigurno preko milijon km. Regionalke, magistralke, lokalne ceste in avtoceste, pa še en kup makadamskih poti bi se našlo, tako da, po vsej statistiki sem verjetno mnogo boljši voznik od tebe. Predvsem pa, ne rabim vsak dan za prevoženih 10km avtoceste, delat seminarsko nalogo, kot počneš ti. Enostavno odvoziš in pozabiš. Ti zgleda imaš preveč časa sam s sabo, da se s tem ukvarjaš. Verjemi, bi blo boljše, da ta čas uporabiš za kakšne druge zadeve, bolj produktivne. Sej bi te vprašal, kako tvoji kolegi razumejo to tvoje "nakladanje in nabijanje" o vožnji, sam predvidevam, da jih nimaš ravno veliko, če sploh kakšnega.
Tisto nabijanje, kako vsi drugi rabimo 100 let za ugotovitev varne vožnje, kar si ti ugotovil po 2 mesecih, je pa ena taka cvetka, da škoda komentirat. Ampak bom vseeno...Veš, mi drugi ne rabimo 100 let za to, vsi povečini osvojimo te zadeve po par dneh in km ceste, sam nihče od nas ne dela seminarske ali pri tebi kar doktorske naloge iz tega.

Waspinator ::
Kakšne doktorske naloge neki, saj tole ne pišem iz tega, ker bi mi bilo odveč kot je videti iz tvojega zapisa, ampak prav uživam v tem. Čeprav izhaja iz resničnih dogodkov, je vseeno bolj kot ne trolanje.
V živo pa res ne govorim o tem, samo kar je nujnega za opravljanje mojega dela, kar pa tudi ni prav veliko.
V živo pa res ne govorim o tem, samo kar je nujnega za opravljanje mojega dela, kar pa tudi ni prav veliko.

Waspinator ::
Kaj, jaz pa misliš da ne vozim po prometnih predpisih, potem ne bi prišel prav daleč, osnovne stvari kot je upoštevanje prednosti je pa ja treba upoštevat. Višja hitrost je bila redko problem, sploh ne pri 200KM avtu, to je bilo bolj pri 100KM, ker ni imel dovolj dobrih pospeškov, zdaj si itak mimo česarkoli v trenu očesa. Največji problem pri meni so psihični izpadi med katerimi delam hujše prekrške.
Hujši prekrški, za tiste ki ne vedo so:
-prehitevanje po pasovih za zavijanje levo ter čez črtasto označene dele
-prehitevanje po desni na AC tudi smatram kot hujši prekršek, čeprav po zakonu ni. Lahko ga izvedeš bolj ali manj varno, ampak tudi če je čista ravnina in greš z gumami malo po odstavnem pasu, še vedno ni to enako kot če bi preprosto prehitel po levi.
-prehitevanje v naseljih sem tudi pogosto izvajal, kaj pa vem, še vedno precej varno napram izven naselij, po teoriji bi morali biti problem pešci, ampak sam sem imel probleme samo z dvema, ki sta nepravilno prečkala cesto
Prehitevanje čez polno črto niti ni tolk nevarno, zato tudi majhna kazen.
Prekrškov katere delajo nespoti, nisem nikoli delal, ampak samo te "dirkaške" prekrške. Seveda tisti njihovi prekrški ne bi bili problem, če bi jaz vozil po omejitvah. Tako da vsaj zastopim zakaj so omejitve, če ne drugega.
Hujši prekrški, za tiste ki ne vedo so:
-prehitevanje po pasovih za zavijanje levo ter čez črtasto označene dele
-prehitevanje po desni na AC tudi smatram kot hujši prekršek, čeprav po zakonu ni. Lahko ga izvedeš bolj ali manj varno, ampak tudi če je čista ravnina in greš z gumami malo po odstavnem pasu, še vedno ni to enako kot če bi preprosto prehitel po levi.
-prehitevanje v naseljih sem tudi pogosto izvajal, kaj pa vem, še vedno precej varno napram izven naselij, po teoriji bi morali biti problem pešci, ampak sam sem imel probleme samo z dvema, ki sta nepravilno prečkala cesto
Prehitevanje čez polno črto niti ni tolk nevarno, zato tudi majhna kazen.
Prekrškov katere delajo nespoti, nisem nikoli delal, ampak samo te "dirkaške" prekrške. Seveda tisti njihovi prekrški ne bi bili problem, če bi jaz vozil po omejitvah. Tako da vsaj zastopim zakaj so omejitve, če ne drugega.

UganiKdo ::
Pozabil si na najhujši prekršek:
- opica za volanom, ki si domišlja, da je s par 100 prevoženimi kilometri, reinkarnacija Solatka.
- opica za volanom, ki si domišlja, da je s par 100 prevoženimi kilometri, reinkarnacija Solatka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

DostMam ::
Pobec je dobil 150 kW avto in za njega je to izpolnitev življenskih sanj. Ego dopolnjuje z veliko mero pleha in misli, da smo vsi ostali na gorenjki osupli nad vajami, ki jih izvaja ne levem voznem pasu. Postaja nevaren, pa ne zaradi hitrosti, to bodo radarji in provide uredili. Nevaren je, ker misli, da se je vpisal v "višji rang" in zato lahko sodi o tem, kdo ima pravico voziti po cesti, ko je on prisoten.
Waspinator, predlog za vas: novoustanovljena avtocestna policija potrebuje kadre. Vpišite se k njim, pa boste vse to počeli zakonito!
Waspinator, predlog za vas: novoustanovljena avtocestna policija potrebuje kadre. Vpišite se k njim, pa boste vse to počeli zakonito!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DostMam ()

GupeM ::
Waspinator je izjavil:
bolj kot ne trolanje.
S tem je vse povedal. Tip pač rabi pozornost, pa tukaj nekaj naklada. Starve him. Starve him to death.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

mirator ::
Jaz priporočam, da si ogledate tle spletno stran:
https://vozniski-izpit.com/ekipa-portal...
in se naročite na brezplačne novice. Tako boste vedno na tekočem o spremembah glede cestno-prometne signalizacije in njenem pomenu.
https://vozniski-izpit.com/ekipa-portal...
in se naročite na brezplačne novice. Tako boste vedno na tekočem o spremembah glede cestno-prometne signalizacije in njenem pomenu.

Waspinator ::
Waspinator je izjavil:
bolj kot ne trolanje.
S tem je vse povedal. Tip pač rabi pozornost, pa tukaj nekaj naklada. Starve him. Starve him to death.
Ja, ampak da vozim zadnje čase 160-170 pa ni nobena laž, pa na splošno kar sem do sedaj pisal tukaj niso laži. Tudi to ni nek hujši prekršek kot si to tukaj predstavljate. Dokaz za to je že da imam redno pred sabo enega s 160, 170 je pa res že redko, do tolk oz. malenkot pod 180 po števcu jaz potegnem samo da ne vozim vštric s tistimi na desnem pasu, ker da ga šopajo 160 tudi ne redko. Tako da ni to nič nevarno, včasih še pripomore k varnosti in pretočnosti. Enako imam izven AC redno pred sabo koga s 120, tako da to je daleč od vožnje "undo", "save/load", "NFS" itd.
Jaz če bi hotel delati hujše prekrške, bi začel prehitevati na slepo, ne vem pa sicer zakaj bi to delal. In če slučajno ne bi vedel kaj je hujši prekršek, bi šel gledati tukaj:
pod vrhom klanca, pred ovinkom ali v ovinku, kjer ni zadostne vidne razdalje, razen na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma;
če smerno vozišče za vožnjo vozil v nasprotni smeri ni prosto v dolžini, ki je potrebna za prehitevanje;
Pa seveda 120+ regionalke ter 170+ AC, čeprav je samo 3KT, ampak se tudi meni zdi nevarno že bolj za 9KT.
Dejstvo je da jaz vozim nevarno (oz. še sam ne vem več, še v tem postu sem nekaj govoril o varni vožnji, včeraj po vožnji 160-170 sem si rekel varno si vozil, ampak ni nujno da bom vedno tako lepo vozil, ga ni voznika, ki bi vozil hitro in vedno varno, pa pustimo da je to že v štartu oksimoron), ampak če je stopenj nevarne vožnje 10, sem jaz bolj pri 5. Problem, ki ga vidim tukaj je, da vi ne ločite hujših prekrškov od blažjih prekrškov. Hujših prekrškov za 9KT pa res nisem naredil prav veliko v 13 letih (pa ne mislim samo na tiste ki so me ujeli, to je bil samo eden), dokaz za to je že da se nikoli nisem vozil s karamboliranim avtom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Waspinator ()

Waspinator ::
Spet sem nabijal v prazno, se moram dobro zamisliti, ker sem spet 2x nevarno prehiteval po desni. Hitrost 170 na levi ni noben problem, povečini sploh ne rabim zavirati kaj šele da bi zaviral močno, ampak samo stopim iz plina ko vidim da se zgoščuje.
Ampak kaj sem to prehitel po desni, najprej kar po srednjem pasu, ker so bili na skrajno desnem tovornjaki, na levem vozili v koloni, srednji je bil pa tako prazen, da me je kar vabil da zavijem nanj in pritisnem do konca. Pa potem ko sta bila samo 2 pasova sem imel tudi dovolj vožnje 120, do tovornjaka je bilo pa še tolk, da sem jih vmes prehitel 4, seveda je bilo nujno blendanje, ker je šlo že kar na knap, pa še malo sem ustavil promet za sabo, ker ostali ne znajo tako dobro pospeševati nazaj, pa so bili vsi s sveto nemško trojico.
Pa kdo pri nas sploh trobi? Ker jaz nisem srečal še nobenega razen mene. Samo danes sem potrobil dvema Nemcema, očitno so še slabši vozniki kot pri nas. Prvi je vozil lep čas po levem pasu 120 in ko sem bil končno mimo, sem mu prav moral potrobiti. En Nemec je pa vozil po desnem pasu, vidi da je pred njim tovornjak in se kar vrine levo, meni nič, tebi nič. S tako vožnjo upočasniš levi pas do 100-120, kar ni ok za pretočnost prometa. Kaj bi lahko naredil drugače?
1. Da bi že prej vozil po levem pasu ni ok, čeprav v tem primeru ne vem če bi bilo dosti razlike. To sem videl že, ko je bil pred tem srednji pas povsem prazen.
2. Da bi počakal vse za njim na levem pasu, da se pokaže dovolj velika luknja, bi jih šlo pa mimo tudi vsaj ene 20. Tako da res ne vem kaj lahko narediš. Pač jaz če vidim, da se levi pas baše, ostanem na levem, ker čim greš desno, se boš težko vrinil nazaj na levega. Levi pas se pa sigurno baše zaradi vseh tistih, ki na vrhu klanca ne znajo spustiti tovornjakov nazaj na vozni pas. Pa seveda ker noben ne zna prehitevat oz. pri tem šparajo gorivo. Glavni razlog je pa itak povečan promet, če bi ga bilo 2x manj, ne bi bilo teh problemov. Fak, trije pasovi pa je povsem enak rezultat kot če bi bila samo 2.
Sicer pa pred in za tem izvozom Tržič se upočasni promet skoraj vsak dan. Niti ni tolk problem zmanjšana hitrost 120, problem je da ta hitrost poteka v precej gosti koloni, to je drugače kot pa če bi vozil sam 120.
Vsaj zjutraj, če greš na pot 5:30-6:00 je milina. Popoldne mogoče samo 14:15-14:30, 14:45 je sigurno slabše.
To je to, glavni problem na gorenjski AC še vedno ostaja moja psihična nestabilnost, ostali niso noben problem proti meni. Ne vem kaj naj sploh naredim, nisem jaz kriv, da so policaji tako nesposobni.
Drugače pa najbolje da se omejim na 140, drugače bo šla pogojna, pri 140 ne rabiš prehitevat po desni, že zato ker s tako hitrostjo ne moreš prehiteti v zahtevanem času. Bom že drugo leto lahko naprej teroriziral po AC.
Pa fora je da to prehitevanje sploh ni hujši prekršek za 3 ali več KT, ampak če bi bil kakšen policaj v civilu, in bi opazoval tole mojo vožnjo danes, to bi sigurno lahko naštel kaj za 3KT, kot takrat ko mi jih je na regionalki naštel 12KT.
Ampak kaj sem to prehitel po desni, najprej kar po srednjem pasu, ker so bili na skrajno desnem tovornjaki, na levem vozili v koloni, srednji je bil pa tako prazen, da me je kar vabil da zavijem nanj in pritisnem do konca. Pa potem ko sta bila samo 2 pasova sem imel tudi dovolj vožnje 120, do tovornjaka je bilo pa še tolk, da sem jih vmes prehitel 4, seveda je bilo nujno blendanje, ker je šlo že kar na knap, pa še malo sem ustavil promet za sabo, ker ostali ne znajo tako dobro pospeševati nazaj, pa so bili vsi s sveto nemško trojico.
Ogledala ne gledas in tako nimas problemov s tistimi za teboj. Hupanja pa itak ne slisis:)
Pa kdo pri nas sploh trobi? Ker jaz nisem srečal še nobenega razen mene. Samo danes sem potrobil dvema Nemcema, očitno so še slabši vozniki kot pri nas. Prvi je vozil lep čas po levem pasu 120 in ko sem bil končno mimo, sem mu prav moral potrobiti. En Nemec je pa vozil po desnem pasu, vidi da je pred njim tovornjak in se kar vrine levo, meni nič, tebi nič. S tako vožnjo upočasniš levi pas do 100-120, kar ni ok za pretočnost prometa. Kaj bi lahko naredil drugače?
1. Da bi že prej vozil po levem pasu ni ok, čeprav v tem primeru ne vem če bi bilo dosti razlike. To sem videl že, ko je bil pred tem srednji pas povsem prazen.
2. Da bi počakal vse za njim na levem pasu, da se pokaže dovolj velika luknja, bi jih šlo pa mimo tudi vsaj ene 20. Tako da res ne vem kaj lahko narediš. Pač jaz če vidim, da se levi pas baše, ostanem na levem, ker čim greš desno, se boš težko vrinil nazaj na levega. Levi pas se pa sigurno baše zaradi vseh tistih, ki na vrhu klanca ne znajo spustiti tovornjakov nazaj na vozni pas. Pa seveda ker noben ne zna prehitevat oz. pri tem šparajo gorivo. Glavni razlog je pa itak povečan promet, če bi ga bilo 2x manj, ne bi bilo teh problemov. Fak, trije pasovi pa je povsem enak rezultat kot če bi bila samo 2.
Sicer pa pred in za tem izvozom Tržič se upočasni promet skoraj vsak dan. Niti ni tolk problem zmanjšana hitrost 120, problem je da ta hitrost poteka v precej gosti koloni, to je drugače kot pa če bi vozil sam 120.
Vsaj zjutraj, če greš na pot 5:30-6:00 je milina. Popoldne mogoče samo 14:15-14:30, 14:45 je sigurno slabše.
To je to, glavni problem na gorenjski AC še vedno ostaja moja psihična nestabilnost, ostali niso noben problem proti meni. Ne vem kaj naj sploh naredim, nisem jaz kriv, da so policaji tako nesposobni.
Drugače pa najbolje da se omejim na 140, drugače bo šla pogojna, pri 140 ne rabiš prehitevat po desni, že zato ker s tako hitrostjo ne moreš prehiteti v zahtevanem času. Bom že drugo leto lahko naprej teroriziral po AC.
Pa fora je da to prehitevanje sploh ni hujši prekršek za 3 ali več KT, ampak če bi bil kakšen policaj v civilu, in bi opazoval tole mojo vožnjo danes, to bi sigurno lahko naštel kaj za 3KT, kot takrat ko mi jih je na regionalki naštel 12KT.

Waspinator ::
Kako si pa ostali rečete, da ne boste prehitevali po desni oz. delali ostalih bedarij? Jaz si že lahko rečem in se držim tega mogoče kak dan, ampak drugače se pa zelo težko zadržim. Ali pa če en naredi kakšno hujšo napako, se res ne morem zadržati da ne bi potrobil.
Šele potem ko je enkrat mimo se zavem, da bi lahko kdo, ki bi tudi videl prazni srednji pas, zapeljal nanj brez da bi pomislil da se je za njim za to odločil že kdo drug s hitrim avtom.
Ampak kaj točno bi se pa pri tem lahko kvečjem zgodilo, malo skrivljene pločevine, to je pa vse. Zato je povsem pravilno da za to ni KT. Tudi tista moja vožnja po regionalkah, za prehitevanje v škarje v naseljih so mi dali, ja fak, res se ima kaj zgodit, če nasproti vozijo samo 50.
Ampak ja, taka vožnja gledano v celoti je pa seveda nevarna. Predvsem če se najdeta dva taka kot sem jaz, v bistvu če je samo eden skoraj ni možnosti za nesrečo. Začuda težko najdem sebi ekvivalentnega. Že tisti Nemec v znižanem Audiju A3 kateremu sem potrobil, kaj pa je naredil, malo je poplesal levo desno, to je bilo pa vse, potem se je takoj umiril in vozil naprej 120. Ostali vozijo zelo predvidljivo in si lahko kar dobro prepričan da ne bodo naredili kaj takega kot delam jaz.
Tisto da zapeljejo na levi pas če se na desnem nabere kolona s 110 ali manj, to je predvidljivo, pa četudi ne dajo smernika. Tako da glavna razlika je, da moji prekrški niso predvidljivi, od ostalih pa so.
Še povsem preprosto prehitevanje kjer vidijo da sem šel jaz BP mimo, raje počakajo da se pokaže prekinjena črta. Res, zaradi tega mislijo da bodo šli po smrti v nebesa ali kaj jim je razlog za tako početje. Če je frej, je frej, nimaš kaj filozofirat.
Šele potem ko je enkrat mimo se zavem, da bi lahko kdo, ki bi tudi videl prazni srednji pas, zapeljal nanj brez da bi pomislil da se je za njim za to odločil že kdo drug s hitrim avtom.
Ampak kaj točno bi se pa pri tem lahko kvečjem zgodilo, malo skrivljene pločevine, to je pa vse. Zato je povsem pravilno da za to ni KT. Tudi tista moja vožnja po regionalkah, za prehitevanje v škarje v naseljih so mi dali, ja fak, res se ima kaj zgodit, če nasproti vozijo samo 50.
Ampak ja, taka vožnja gledano v celoti je pa seveda nevarna. Predvsem če se najdeta dva taka kot sem jaz, v bistvu če je samo eden skoraj ni možnosti za nesrečo. Začuda težko najdem sebi ekvivalentnega. Že tisti Nemec v znižanem Audiju A3 kateremu sem potrobil, kaj pa je naredil, malo je poplesal levo desno, to je bilo pa vse, potem se je takoj umiril in vozil naprej 120. Ostali vozijo zelo predvidljivo in si lahko kar dobro prepričan da ne bodo naredili kaj takega kot delam jaz.
Tisto da zapeljejo na levi pas če se na desnem nabere kolona s 110 ali manj, to je predvidljivo, pa četudi ne dajo smernika. Tako da glavna razlika je, da moji prekrški niso predvidljivi, od ostalih pa so.
Še povsem preprosto prehitevanje kjer vidijo da sem šel jaz BP mimo, raje počakajo da se pokaže prekinjena črta. Res, zaradi tega mislijo da bodo šli po smrti v nebesa ali kaj jim je razlog za tako početje. Če je frej, je frej, nimaš kaj filozofirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Waspinator ()

UganiKdo ::
Kako si pa ostali rečete, da ne boste prehitevali po desni oz. delali ostalih bedarij?zakaj bi si moral to govorit? Saj nimam dusevnih motenj da bi cutil potrebo po tem da za brezveze ogrozam ostale.
Ampak kaj točno bi se pa pri tem lahko kvečjem zgodilo, malo skrivljene pločevine, to je pa vse.ali pa imel na vesti 5 clansko druzino.
Tudi tista moja vožnja po regionalkah, za prehitevanje v škarje v naseljih so mi dali, ja fak, res se ima kaj zgodit, če nasproti vozijo samo 50.empiricno preverljiva destva pravijo da je mozno vse vkljucno z hudo invalidnostjo ali smrtjo.
Poskusi se z 50km/h zaletet v zid pa pridi porocat kako je slo. Predlagam da vajo ponavljas 2-3 na dan. Slej kot prej bos razumel v cem je problem.
Ostali vozijo zelo predvidljivo in si lahko kar dobro prepričan da ne bodo naredili kaj takega kot delam jaz.normalno, vecina nas ni dusevno motenih psihopatov, ki si domisljajo da so vse voznisko znanje sveta dobili med igranjem Forze. In potem skrbimo za taksne norce, kakor tudi za dementne reveze, ki se prometnih pravil ne poznajo.
Tako da glavna razlika je, da moji prekrški niso predvidljivi, od ostalih pa so.Seveda so. Impotentne reveze, ki so zamenjali cesto za dirkalisce se opazi na kilometer. Zato si pa se ziv.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
val46 - Bi sigurno imel več kazni (ne kaznujejo samo hitrost) pa so na tvojo srečo kontrole tako redke, da prideš na vrsto vsakih 10+ let.
Niti to ni merilo, kakšen voznik si.
UganiKdo - Človek, ti si resno bolan, obišči psihiatra in omeni, da imaš solatkolitis, ti bo dal kaj močnejšega. En teden me ni, pa se ti še vedno prikazujem v sanjah. To zna bit nevarno, pojdi raje na bele miške, bebo.
DostMam - Zakaj se ukvarjaš s trolom.

Niti to ni merilo, kakšen voznik si.

UganiKdo - Človek, ti si resno bolan, obišči psihiatra in omeni, da imaš solatkolitis, ti bo dal kaj močnejšega. En teden me ni, pa se ti še vedno prikazujem v sanjah. To zna bit nevarno, pojdi raje na bele miške, bebo.
DostMam - Zakaj se ukvarjaš s trolom.
Delo krepa človeka

val46 ::
Se pravi solatko, mi po tvoji statistiki v kratkem preti tretja kazen za prometne prekrške. Aja, ni to nobeno merilo kakšen voznik si? Ne vem, jst nimam še nobene kazenske točke, še manj kake pogojne za odzem vozniškega in to kljub temu, da imam prevoženih mnogo več km kot Waspinator,GR2 al kakorkoli se že imenuje ta tvoj samozvani trol. Sej v tem primeru bi ti rade volje verjel, da je le trol, pa se bojim, da ni in je samo še en psihopat na naših cestah več. Mislim, s takimi izjavami, da prehitevanje po desni ni težava in da pri tem pride lahko kvečjemu do kake zverižene pločevine, pa pri hitrosti 50km/h(pozabil je povedat, da teh 50km/h pomeni za tistega, ki mu gre nasproti, on pa prehiteva v škarje verjetno s kakim km več od 50km/h), nima kaj bit...mislim, s takimi izjavami ti da vedet, da mu vseeno nekaj kolesc v glavi manjka.
Sicer pa nikjer nisem napisal, da so tiste moji dve kazni bile zaradi prehitre vožnje. Ne vem po čem si ti to sklepal. In pri kontrolah, ne bodi tako prepričan. Če vsak dan prevoziš preko 100km, včasih tudi tja do 800km, jih kar precej vidiš. Ampak, če voziš vsaj približno po prometnih pravilih, to povečini ni težava. Kar pa prehitevanje po desni ali prehitevanje v škarje in to v naselju, ravno ni. Zato me dejansko čudi, da je, kot sm gor zapisal, dotični še živ ali pa vsaj ima vozniški izpit. Verjetno je edina sreča pri njemu v tem, da je dnevno na cesti tistih 15min za tistih 10km ceste in da ravno tam resnično ni dovolj policijskih kontrol, drugače bi najbrž bil brez vozniškega že vsaj 5x! Če bi se recimo moral peljati dnevno od mene (primorska) do LJ ali še dlje proti MB,NM,ali KR, bi se nazaj najbrž moral vračati z vlakom ali busom. Če bi preživel seveda. Pa ni važno, ali po AC ali po navadnih cestah, ker dnevno vidim na teh relacijah vsaj po dve patrulji.
Sicer pa nikjer nisem napisal, da so tiste moji dve kazni bile zaradi prehitre vožnje. Ne vem po čem si ti to sklepal. In pri kontrolah, ne bodi tako prepričan. Če vsak dan prevoziš preko 100km, včasih tudi tja do 800km, jih kar precej vidiš. Ampak, če voziš vsaj približno po prometnih pravilih, to povečini ni težava. Kar pa prehitevanje po desni ali prehitevanje v škarje in to v naselju, ravno ni. Zato me dejansko čudi, da je, kot sm gor zapisal, dotični še živ ali pa vsaj ima vozniški izpit. Verjetno je edina sreča pri njemu v tem, da je dnevno na cesti tistih 15min za tistih 10km ceste in da ravno tam resnično ni dovolj policijskih kontrol, drugače bi najbrž bil brez vozniškega že vsaj 5x! Če bi se recimo moral peljati dnevno od mene (primorska) do LJ ali še dlje proti MB,NM,ali KR, bi se nazaj najbrž moral vračati z vlakom ali busom. Če bi preživel seveda. Pa ni važno, ali po AC ali po navadnih cestah, ker dnevno vidim na teh relacijah vsaj po dve patrulji.

Waspinator ::
Poskusi se z 50km/h zaletet v zid pa pridi porocat kako je slo. Predlagam da vajo ponavljas 2-3 na dan. Slej kot prej bos razumel v cem je problem.
Jaz sprašujem kako bi se lahko zaletel, če vozijo nasproti 50. To je tolk počasi, da sem prehiteval že med ovinki, ki so dovolj pregledni naprej. Ampak jaz sploh nisem govoril od ovinkov, če ne znaš prehitet 100 na 50 in ocenit razdaljo do nasprotno vozečih pri 50, nimaš sploh kaj prehitevat. Ker to je treba ocenjevati tudi ko prehitevaš izven naselij kjer so hitrosti 100+. Še tam se nisem nikoli zakalkuliral, to je meni jasno iz letala ali se bo dalo prehitet ali ne.
Vse ti dam prav, ampak da je za prehitevanja v naseljih posledica nalet dveh vozil ti pa ne bom dal nikoli prav. Če rečeva, da lahko vmes priteče kak otrok na cesto, ti pa dam prav. Čeprav jaz se ne spomnim da bi videl kakega v vseh 13 letih, drugače pač ne bi prehiteval. Ali pa trditev policaja da med takimi manevri strašiš nasprotno vozeče, to zastopim.
Pa ravno danes, ko sem se zbudil sredi noči ob treh ponoči, sem razmišljal kako bom izven pogojne spet lahko potegnil 90 po naselju (v mislih sem šaltal prva, druga), itak je kazen samo 9KT. Cona 30, tam pa max 60 za 5KT. Tako da sigurno, psihič sem kar precej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Waspinator ()

Waspinator ::
Ja, prehitevanje po desni mislim da se ne more končat prav tragično, ker vsi vozijo v isto smer. Dajte malo razmislit kaj bi bilo če eden iz leve zapelje desno
Če pred mano, je nalet 160 na 120, to ni nič, pa ne bi bilo 160 na 120, ker obstajajo tudi zavore in bi bilo v najslabšem primeru 125 na 120, v 99% primerih pa se ne bi zgodilo nič.
Če bi zapeljal desno v moj bok, bi bilo pa kaj, malo bi me odbilo desno. Kjer je sicer problem ker so ravno tam tovornjaki, ampak ne verjamem da kdo zavija tako sunkovito, da bi me odneslo tako daleč, ampak bi bila spet samo popraskana leva stran avta.
To lepo vedo že strokovnjaki, zato so dali samo 0KT za ta manever.
Sicer pa meni drugače precej pomeni moj avto, tako da če se zamislim samo zaradi tega, se bom desnih prehitevanj pač izogibal kolikor se bo le dalo.
Drugače res razmišljam tako, da so nevarnosti manjše kot si vi predstavljate, se pa tudi zavedam da se pri taki vožnji pa lahko vseeno kaj zgodi. Vam pri vožnji 90/130 in prehitevanja vedno po levi, pa še to prehitevanja v narekovajih, se res ne bo nič zgodilo, če se še meni ne.
Da resno tako razmišljam in ne trolam, imate sedaj na tej strani že precej dokazov, ker toliko hitrih zaporednih postov pač ne moreš potrolat, ne obstaja tako dober trol.
Če pred mano, je nalet 160 na 120, to ni nič, pa ne bi bilo 160 na 120, ker obstajajo tudi zavore in bi bilo v najslabšem primeru 125 na 120, v 99% primerih pa se ne bi zgodilo nič.
Če bi zapeljal desno v moj bok, bi bilo pa kaj, malo bi me odbilo desno. Kjer je sicer problem ker so ravno tam tovornjaki, ampak ne verjamem da kdo zavija tako sunkovito, da bi me odneslo tako daleč, ampak bi bila spet samo popraskana leva stran avta.
To lepo vedo že strokovnjaki, zato so dali samo 0KT za ta manever.
Sicer pa meni drugače precej pomeni moj avto, tako da če se zamislim samo zaradi tega, se bom desnih prehitevanj pač izogibal kolikor se bo le dalo.
Drugače res razmišljam tako, da so nevarnosti manjše kot si vi predstavljate, se pa tudi zavedam da se pri taki vožnji pa lahko vseeno kaj zgodi. Vam pri vožnji 90/130 in prehitevanja vedno po levi, pa še to prehitevanja v narekovajih, se res ne bo nič zgodilo, če se še meni ne.
Da resno tako razmišljam in ne trolam, imate sedaj na tej strani že precej dokazov, ker toliko hitrih zaporednih postov pač ne moreš potrolat, ne obstaja tako dober trol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Waspinator ()
