» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
191 / 193
»»

UganiKdo ::

ja, samo kaj ko si ti preneumen, da bi videl kakšna je bila situacija in imaš bolestno potrebo po tem, da iščeš krivce tam kjer jih ni.

Še enkrat, pa bo mogoče tudi tebi svanulo: Tudi če bi redar vedel, da sta lastnik vozila in lastnik parkirnega mesta ista oseba to ne spremeni dejstva, da so dolžni odstarnit zapuščeno vozilo iz javne prometne površine. Če lastnik privatnega parkirišča ni ustrezno označil tam tudi za njega veljajo vsi prometni predpisi.

je pa zanimivo, da po eni strani pljuvaš čez redarje, zraven ti je pa logično, da boi morali imet redarji na licu mesta vpogled v vse osebne podatke in ne vem še kaj. Treba se odločit, ker ponavadi ko taki šank majstri začnete ponujat svoje nebuloze za rešitve nastane bistveno več škode.

Sicer pa kako pa potem ko odpeljejo avto in ko treba ceh poslat, naenkrat komot najdejo lastnika.

pa ne tisti redarji, ki hodijo po ulici. Bedaki tvojega kova bi očitno redarjem radi še bistveno bolj razširili pooblastila, samo da bi svoje nebuloze zagovarjali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Utk ::

Nebuloza je, da moraš najprej avto premaknit na drugo parkirišče, da smeš ugotovit kdo je lastnik. To se je sigurno nek pravnik zmislu...

UganiKdo ::

in še kar dalje bluziš. Pač sprijazni se da si brcnil v temo in pojdi iskat pozornost drugam. In ne, to niti pod razno ni tako banalno kot si ti domišljaš in je edino pravilno, da vsak redar nima in ne sme imet dostopa do osebnih podatkov kogarkoli mu paše samo zato, ker tepci tvojega kova ne znate oznake postavit. Kako zabit moraš bit, da fiktiven problem, ki si siga iz riti potegnil, poskušaš neuspešno reševat z večanjem pooblastil represivnim organom?

In še 1001 ker si očitno preneumen, da bi razumel: na pakrkirišču, ki je dano v javno rabo nima kaj delat zapuščeno vozilo, ne glede na to kdo je lastnik parkirišča ali avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Utk ::

Si pa res talent. Skupaj z redarji, tam tam.

UganiKdo ::

Še vedno pa svetlobna leta pred idiotskimi rešitvami, ki jih ti zagovarjaš.

Utk ::

Jaz bom zmeraj zagovarjal rešitev, da ti iz tvojega parkirišča tvoj avto ne sme nihče odpeljat brez tvoje vednosti (dokler res koga ne ogroža itd.). Ker ti to govori zdrava pamet. Pametni pravniki bi sestavili predpise, ki bi to preprečevali in obenem omogočili odvoz smeti, ki so res na skupnih parkiriščih. Idiotski pravniki pa zagovarjajo idiotizme. Nič novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

UganiKdo ::

Kaj boš ti zagovarjal je svoj problem. Ampak to je za tvoje pivske bratce v gostilni. Tukaj se pričakuje argumentirana debata in idioptizmi, ki nimajo nič z realnim svetom niso zaželjeni.

solatko ::

No, da opišem mojo današnjo pot MB-LJ. Avtocester MB-LJ ni več, sta dva vozna pasova, desni za tovorna vozila in šparovčke 90, levi za osebna vozila med 90-170. Varnostne razdalje na levem voznem pasu praktično ni, tovornjaki pa so tudi daleč od predpisanih 100m medsebojne razdalje. Pot je sicer potekala brez posebnosti, od MB do LJ pa sem bil na voznem pasu morda vse skupaj 10km (da ne bo težav, vsi osebni avtomobili, promet pa kar gost, zjutraj ob 6.-ih in nazaj ob 1230. Nazaj je promet potekal bolj hitro, zjutraj pa smo se kar nekajkrat cjazili 80-90.
Sicer pa je bil kar lep delovni izlet, moja Jetta pa se kar lepo obnaša.
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

Varnostne razdalje na levem voznem pasu praktično ni, tovornjaki pa so tudi daleč od predpisanih 100m medsebojne razdalje

Te samo popravim: 100m varnostna je obvezna le tam, kjer je to oznaceno s tablo. Torej vsi predori na nasih AC in verjetno se kak viadukt. Ni pa to splosni predpis za tovornjake na AC.

UganiKdo ::

saj veš, da je solatku razlagat prometne predpise enako kot svinji metat bisere?

solatko ::

In po vajino je razdalja med kamioni na teh mestih 100m? Osebno tega nisem opazil, večina jih je tako skupaj, da osebni avto med dvema kamionoma, niti slučajno nebi mogel imeti varnostne razdalje, saj bi imel kamion v riti. Jaz se vozim varno, vidva pa še naprej študirajta, katerih predpisov ne poznam.:D
Delo krepa človeka

facepalm ::

Moj popravek ni bil misljen kot napad ampak le v vednost, saj vemo kako hitro se "domaci" predpisi sirijo.
Kot zanimivost (veliko voznikov A/B kategorije tega ne ve) so ravno zaradi varnostne razdalje tovornjakov, v tunelih ob voziscu, postavljene modre lucke na vsakih 100m (rdece na 25m, cetrta pa je modra). Tam so zato, da se tovornjakarji po njih "orientirajo", ali vzdrzujejo predpisano razdaljo.

solatko ::

UganiKdo - Nič se ne čudim tvojim z belim podprtim ugotovitvam. Za enkrat smo dementni na cesti brez praske, poznam pa veliko takih "poznavalcev", kot si ti, ki imajo na zavarovalnicah kartoteke debele, kot kakšen kronični bolnik pri osebnem zdravniku. Poznajo vse predpise, po katerih tudi baje vozijo in vedno se jim kak "kreten" zakanta v avto, ko se pa slučajno z nimi pelješ nakaj km, se pa odločiš, da je to prvič, zadnjič in nikoli več, razen, ko nameravaš storiti samomor. V debatah pa so taki strokovnjaki, kot ti in tebi podobni. Med papirjem in prakso je ogromna razlika in, kadar nimaš nikogar, ki bi te ne to v praksi opozoril, lahko celo življenje počneš sranje, če prav se obnašaš po vseh mogočih predpisih in pravilih.

Zaenkrat se mi še ni zgodilo, da bi oseba, ki se je kdaj peljala z menoj, odklonila vožnjo naslednjič, vsi se radi prisedejo, imam pa nekaj dobrih kolegov s katerimi se jaz nikoli več nebi peljal pa, pa če bi imeli zadnji prevoz na tem svetu. Se imam preveč rad. Najbolje predpise poznajo zanič vozniki ampak kaj jim to pomaga, če ne znajo vozit in so zaradi tega na cesti nevarni zase in za druge. Pa noben izmed njih ni divjak, niti ne vozijo preveč predrzno, enostavno ne znajo vozit.
Čisto pri vseh je problem, ker ne vedo kaj je prilagojena hitrost, saj vozijo veliko hitreje, kot so sposobni vozit, da imajo vozilo v oblasti. Varnostne razdalje ni, ovinke jemljejo, kot, da bi imeli šleper, ne vidijo kaj se dogaja tri vozila naprej in sploh nič, kar se dogaja zadaj,... pa zanimivo, ne delajo vidnih prometnih prekrškov.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

UganiKdo ::

Za enkrat smo dementni na cesti brez praske,

zaradi vseh tistih, ki dejansko poznajo in spoštujejo prometne predpise.

kot si ti, ki imajo na zavarovalnicah kartoteke debele, kot kakšen kronični bolnik pri osebnem zdravniku. Poznajo vse predpise, po katerih tudi baje vozijo in vedno se jim kak "kreten" zakanta v avto, ko se pa slučajno z nimi pelješ nakaj km, se pa odločiš, da je to prvič, zadnjič in nikoli več, razen, ko nameravaš storiti samomor.

ja ja, drugega kot pravljic in izmišljenih anekdot kot ponavadi nisi sposoben.

Čisto pri vseh je problem, ker ne vedo kaj je prilagojena hitrost, saj vozijo veliko hitreje, kot so sposobni vozit, da imajo vozilo v oblasti. Varnostne razdalje ni, ovinke jemljejo, kot, da bi imeli šleper, ne vidijo kaj se dogaja tri vozila naprej in sploh nič, kar se dogaja zadaj,... pa zanimivo, ne delajo vidnih prometnih prekrškov.
Nič od naštetega zate ni vidni prekršek? Kdaj si bil pa ti revež nazadnje pri okulistu?

solatko ::

UganiKdo - Varnostno razdaljo ima 2 sekundi, za reagiranje pa rabi 3. Kje vidiš ti tu prekršek? Zblojenec ne veš kaj govoriš, napisanega pa ne zastpiš, zato potem delaš zaključke. Bom moral začet risat in dodajat drobni tisk, ker normalni moje pisanje zastopijo, taki, kot si ti pa tega ne morejo, verjetno zaradi črtic (pri pravnikih je to kar željen dodatek na srečanjih).
Delo krepa človeka

mirator ::

Lej @solatko. Če nimaš drugega dela kot da bluziš na forumu, si zmisli svojo temo z naslovom "blodnje solatkota".
Res bluziš. Če rabiš ti 3 s za reakcijo, potem moraš ti varnostno svojo varnostno razdaljo močno povečati.
Moji refleksi so npr. bistveno hitrejši in z varnostno razdaljo nimam težav (jo pa priznam, večkrat ne upoštevam). Vendar je s predpisi, ki pa so narejeni na osnovi povprečnega reagiranja voznikov in tornega faktorja suhe asfaltne podlage in gum vozila pač določena 2 sekudna razdalja.
Vseeno je to manjši problem od pravičniškega oviranja vozil na prehitevalnem pasu AC, ki prekoračujejo dovoljeno hitrost.

solatko ::

mirator - Si že končal osnovno šolo, tam se namreč naučijo brat. Odgovoril sem, da tisti, ki sicer vozijo po omejitvi, imajo 2sekundno varnostno razdaljo, za reagiranje rabijo 3 sekunde, zato ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, prekršek pa se ne vidi. Odgovori so povezani na post prej.
Ni mi jasno, kako vam uspe komentirati post iz katerega vzamete stavek ali besedo, ki vam ustreza, celota vam je pa tabula rasa.

Povprečna reakcija človeka je 1 sekunda, ampak to je povprečje v katerem imaš tudi take, ki rabijo ra reakcijo več, sploh, če površno spremljajo dogajanje na cesti. Iz tega izhaja, da ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, saj niso v vsakem trenutku sposobni varno ustavit, povzroči pa taka vožnja 1/3-ino smrtnih žrtev v prometu, toliko kot alkohol. Torej to dvoje odpravit, bo samo še 1/3 mertvih, kar bi nas pa uvrstilo v zgornji vrh, prometno varnih držav.
Če sam priznavaš, da varnostne razdalje ne spoštuješ vedno, si in dokler ne odpraviš te anomalije, boš, nevaren voznik.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

DostMam ::

mirator je izjavil:

...Vseeno je to manjši problem od pravičniškega oviranja vozil na prehitevalnem pasu AC, ki prekoračujejo dovoljeno hitrost.

+1 za preimenovanje "vožnje skladno z omejitvijo hitrosti" v "pravičniško oviranje".
+1 za prenos odgovornosti za prekoračitev hitrosti z voznikov na vozila.
Čestitam!
Kaj ste sploh hoteli povedati s sklepnim stavkom? Kakšne zveze imajo prej navedena dejstva z oviranjem vozil? Menda ste implicitno želeli (samo)upravičiti svoj način vožnje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DostMam ()

UganiKdo ::

Če sam priznavaš, da varnostne razdalje ne spoštuješ vedno, si in dokler ne odpraviš te anomalije, boš, nevaren voznik.

točno tako. Zdaj pa ne pozabi to aplicirat še na dementne bedake, ki niso sposobni vozit po omejitvah in nimajo pojma o prometnih predpisih in fiziki.

Odgovoril sem, da tisti, ki sicer vozijo po omejitvi, imajo 2sekundno varnostno razdaljo, za reagiranje rabijo 3 sekunde, zato ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, prekršek pa se ne vidi. Odgovori so povezani na post prej.

O 3s reakcijskega časa si zalčel bluzit potem, ko si tudi sam ugotovil kak idiotizem si izjavil. Ampak kot po navadi lažnivi dementni bedaki sproti pozabijo kaj so govorili.

Sem pa prepričan, da imaš na zalogi študijo iz Tazmanije leta 1967, ki bo potrdila idiotizem, da imajo vozniki, ki vozijo skladno s prometnimi predpisi 3s reakcijskega časa?

mirator ::

DostMam je izjavil:

mirator je izjavil:

...Vseeno je to manjši problem od pravičniškega oviranja vozil na prehitevalnem pasu AC, ki prekoračujejo dovoljeno hitrost.

+1 za preimenovanje "vožnje skladno z omejitvijo hitrosti" v "pravičniško oviranje".
+1 za prenos odgovornosti za prekoračitev hitrosti z voznikov na vozila.
Čestitam!
Kaj ste sploh hoteli povedati s sklepnim stavkom? Kakšne zveze imajo prej navedena dejstva z oviranjem vozil? Menda ste implicitno želeli (samo)upravičiti svoj način vožnje?

- ne, nisem preimenoval vožnje skladno z omejitvami v pravičniško oviranje
- ne, nisem prenesel odgovornosti za prekoračitev hitrosti z voznikov na vozila

Z zadnjim stavkom sem hotel povedati samo to, da je oviranje hitrejšega vozila, ki kjub temu, da vozi prehitro, hujši prekršek kot pa občasno držanje krajše varnostne razdalje, kot je s predpisi določena.

Sicer pa bi bilo dobro, da bi si nekateri še enkrat prebrali odgovor @prediju s strani AVP, čeprav je tam govora o vzratni vožnji pa se lahko alicira tudi na prehitro vožnjo, varnostno razdaljo itd.

UganiKdo ::

Z zadnjim stavkom sem hotel povedati samo to, da je oviranje hitrejšega vozila, ki kjub temu, da vozi prehitro, hujši prekršek kot pa občasno držanje krajše varnostne razdalje, kot je s predpisi določena.


Hujši s kakšnega vidika? Z vidika prometne varnosti zagotovo ne.

DostMam ::

mirator je izjavil:

...
- ne, nisem preimenoval vožnje skladno z omejitvami v pravičniško oviranje
- ne, nisem prenesel odgovornosti za prekoračitev hitrosti z voznikov na vozila

Z zadnjim stavkom sem hotel povedati samo to, da je oviranje hitrejšega vozila, ki kjub temu, da vozi prehitro, hujši prekršek kot pa občasno držanje krajše varnostne razdalje, kot je s predpisi določena.

Sicer pa bi bilo dobro, da bi si nekateri še enkrat prebrali odgovor @prediju s strani AVP, čeprav je tam govora o vzratni vožnji pa se lahko alicira tudi na prehitro vožnjo, varnostno razdaljo itd.


Da je oviranje hitrejšega vozila hujši prekršek je le vaše mnenje. S tem se malo kdo lahko strinja.
Tisti odgovor AVP-ja Prediju govori o vzvratni vožnji, je presenetljivo dobro napisan in odlično utemeljuje zakonsko nedorekljivost omenjenega problema. Ni pa prav nobenega razloga, da ga slepo apliciramo na karkoli drugega. Če pa mislite drugače nam odgovorite zakaj ga bi ne aplicirali tudi na "pravičniško vožnjo"?
Menim, da nas je v prometu veliko, ko bolujemo od Solatkovega sindroma.

mirator ::

Seveda je moje mnenje. Mogoče bi tisti "hujši" lahko izpustil, vendar se mi je v moje razmišljanje vrinil, ker tisti pravičnik, ki se kjub temu, da bi se moral umakniti na vozni pas, tega ne stori in v meni (ali komurkoli drugemu) povzroči določene frustracije, ki vplivajo na moje ravnanje: vozim v prekratki varnostni razdalji, se odločim za prehitevanje po desni, blendam in hupam itd (upam, da je jasno, da so tale opisana ravnanja,čeprav pisana v 1. osebi ednine, dana kot možnosti).

Da bi se lahko tisti odgovor apliciral tudi na predpis o varnostni razdalji pa potrjujej sledeče razmišljanje (moje seveda). Ljudje imamo različne reflekse. S predpisi je pač bilo verjetno zajeto, da jih večina, po zaznavi dodgodka reagira v 2 sekundah. Je pa tudi nekaj takih, ki imajo slabše reflekse. Pri teh bi morala biti varnostna razdalja sorazmerno daljša.

Moram pa zopet nekaj stvari zanikati, ker niso zrasle na mojem zelniku:
- "pravičniška vožnja" - takšnega termina jaz nisem uporabil, niti ne vem, kaj naj bi to bilo, ampak sem pisal o "pravičniškem oviranju" v smislu, da je pravičnik tisti, ki sicer vozi z dovoljeno hitrostjo po prehitevalnem pasu, pa dela prekršek, ker se ne umakne na vozni pas, kjer bi se lahko in pri tem nalašč ne spusti predse hitrejšega voznika za sabo.
- "slepo aplicirati" - jaz sem zapisal, da bi se lahko apliciral.

UganiKdo ::

v meni (ali komurkoli drugemu) povzroči določene frustracije, ki vplivajo na moje ravnanje: vozim v prekratki varnostni razdalji, se odločim za prehitevanje po desni, blendam in hupam itd (upam, da je jasno, da so tale opisana ravnanja,čeprav pisana v 1. osebi ednine, dana kot možnosti).


Vsak je odgovoren za svoje ravnanje. Voznik ki te ovira je kriv samo in le za oviranje.

Vse ostalo psihopatsko obnasanje, ki ga opisujes pa je posledica hudih dusevnih motenj in nesposobnosti voznika zadaj.

DostMam ::

OK. Velja naj vaša terminologija. "Pravičniško oviranje" bi naj bi izvajal tisti pravičnik, ki se kjub temu, da bi se moral umakniti na vozni pas, tega ne stori in v vami (ali komurkoli drugemu) povzroči določene frustracije, ki vplivajo na vaše ravnanje.
Velja naj tudi vaš pogled na možnost aplikacije modela odgovora Prediju, kjer je poudarjena nezmožnost zakonodajne ureditve prav vsake situacije v prometu. Domnevam, da ste v tem odgovoru zasledili tudi idejo o strpnosti kot modelu reševanja podobnih zadreg.

Tudi po tej logiki ne smete obsojati "pravičniškega oviranja", saj zakonodaja nikjer časovno natančno ne določa tisti "takoj, ko to lahko varno stori". Če menite, da je v tistem odgovoru AVP-ja kanček resnice, potemtakem morate tudi "pravičniku" dovoliti tistih "akademskih 15" (sekund, recimo), da to varno stori. Torej: odgovora ne smemo slepo aplicirati, lahko pa ga.

Dalje: veseli me, da ste podali tako lepo definicijo "pravičniškega oviranja" kjer od drugih udeležencev v prometu zahtevate natančno upoštevanje prometnih predpisov med tem, ko sami izvajate vsaj dve hujši kršitvi (prehitra vožnja, nezadostna varnostna razdalja). A to ni dovolj. Od "pravičnika" pričakujete tudi, da bo porušil ritem lastne vožnje samo zato, da bi ne vi prilagodili svojega. In pri tem dodatno pričakujete njegovo rahločutnost glede vaših frustracij. Resno?

Sedaj pa disclaimer: ne zagovarjam trmastega vztrajanja na prehitevalnem pasu, ne pri 90, niti pri 190.

mirator ::

Domnevam, da ste v tem odgovoru zasledili tudi idejo o strpnosti kot modelu reševanja podobnih zadreg.
Da je v prometu potrebna strpnost, sem napisal že v kar nekaj postih. Nisem pa opazil, da bi v zadnjih postih bil kakorkoli nestrpen do kogarkoli.

potemtakem morate tudi "pravičniku" dovoliti tistih "akademskih 15" (sekund, recimo), da to varno stori
Kje pa sem napisal, da se mora hipno umakniti?

kjer od drugih udeležencev v prometu zahtevate natančno upoštevanje prometnih predpisov med tem, ko sami izvajate vsaj dve hujši kršitvi (prehitra vožnja, nezadostna varnostna razdalja)
Ali se ti ne zdi, da je razlika med "zahtevati" in "pričakovati"?

Od "pravičnika" pričakujete tudi, da bo porušil ritem lastne vožnje samo zato, da bi ne vi prilagodili svojega
Vidiš, tudi to je zraslo na tvojem zeljniku. Jaz od pravičnika nisem nikjer zahteval, da poruši svoj ritem. To, da od njega pričakujem, da se umakne na prosti vozni pas, ni nobeno rušenje ritma.
Saj s tabo bi bilo lepo debatirati, če ne bi bil tako nagnjen k insinuacijam.
Ampak mislim, da smo o tej prometni situaciji povedali že vse, tako da bi nadaljnje debatiranje več ali mannj bilo trolanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

solatko ::

UganiKdo - In potem se talent zgroža, ko trdim, da podpira kršenje predpisov (nekaterih, odvisno samo od tega, kako dolga je bila črtica, preden se spravi pisat).

mirator - Vse kar pričakujete v prometu je v definiciji in izvajanju vožnje s prilagojeno hitrostjo (strpnost, pozornost do drugih udeležencev in na ustvarjanje nezadovoljstva med drugimi udeleženci).
Problem je samo v tem, da večina voznikov niti ne ve, kako do ugotovitev, kdaj je hitrost prilagojena (in s tem tudi ostalo obnašanje) in kdaj ne. Čisto vsak voznik je v tej kategoriji unikat.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

DostMam ::

mirator je izjavil:

...Ampak mislim, da smo o tej prometni situaciji povedali že vse, tako da bi nadaljnje debatiranje več ali mannj bilo trolanje.

Res je. Povedano je že vse. Vendar si vsak lahko vzame svobodo provocirati spet od začetka, kot bi o tem bilo zapisano nič. Lep primer je Solatko, ki spet vlečes prilagojeno hitrostjo. In tako ogenj spet zagori.

Če si vi vzamete svobodo v javnem forumu zagovarjati kršitve prometnih predpisov, si jaz vzamem svobodo to obsojati. Toliko, da se ve, da smo drugače misleči, ki ne želimo mentalitete divjega zahoda na cestah.

MrStein ::

mirator je izjavil:

Za nekatere, ki so že pozabili na čas, ko so naredili vozniški izpit.
https://www.posavc.si/datoteke/navigaci...


38. Kdaj se uporablja sistem zadrge? (možna sta dva ali več pravilnih odgovorov)
X Kadar se dva prometna pasova združita skupaj v enega
X V križišču ob pojavu kolone, ko se vozila vključujejo iz neprednostne ceste 
  Na železniškem prehodu 


A to še velja? Ker v zadnjem zakonu piše le za združevanje pasov.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

UganiKdo ::

nope, na neprednostni pravilo zadrge ni zakonsko zavzujoče. Po mojem vedenj tufi nikoli ni bilo.

mirator ::

Glede pravila zadrge je zanimivo sledeče branje:
https://vsebovredu.triglav.si/na-poti/s...

MrStein ::



S tem bi se znebili 90% "pravičnikov", ki si domišljajo, da ima njihov pas prednost.
S tako oznako in obliko ceste, ne s prometnih znakom (ki bi sicer tudi bil dobrodošel).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

solatko ::

Velika večina v takih primerih skrči razdaljo do vozila pred seboj in prepreči varno vključitev. To je slovenska značilnost. Niti v I, A, D, Ch,... nisem videl toliko nevzgojenih voznikov, kot jih pri nas vidiš v takem primeru. Topniška, ko iz Drenikove čez Dunajsko pripeljeta dva pasovoa in se po nekaj m nadaljuje en vozni pas. Stojte tam eno uro in boste spoznali navado slovenceljnov v takih primerih.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Ni res. Velika večina se obnaša kulturno. So pa tudi čudaki (v manjšini).

UganiKdo ::

MrStein je izjavil:



S tem bi se znebili 90% "pravičnikov", ki si domišljajo, da ima njihov pas prednost.
S tako oznako in obliko ceste, ne s prometnih znakom (ki bi sicer tudi bil dobrodošel).


Pozabljaš, da zadrga ni omejena samo na take situacije. Prometni znak je bil in ni nič rešil. Razen, da je dal Solatarju priliko, da je še enkrat dokazal kako malo ve o prometnih prometnih predpisih in prometni varnosti.

solatko ::

Naši vozniki še velike stop table z roko ne vidijo pa misliš, da bi to.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Verjetno bi večina tablo upoštevala, sicer bi se ne moglo zgoditi to: https://www.avp-rs.si/porocilo-evropske... .

mirator ::

MrStein je izjavil:



S tem bi se znebili 90% "pravičnikov", ki si domišljajo, da ima njihov pas prednost.
S tako oznako in obliko ceste, ne s prometnih znakom (ki bi sicer tudi bil dobrodošel).

Tole se mi ne zdi dobra ideja. Verjetno, da če bi bila, bi takšen način združitve dveh voznih pasov v enega, bil že davno realiziran.
Kar poglejte situacijo, ko po obeh voznih pasovih do zožitve pripeljeta istočasno dva voznika. V tem primeru bi moralo zopet veljati neko pravilo, ki enemu pač daje večjo prednost (verjetno pravilo desnega), sicer bi pogosto prihajalo do zamaškov. Potem pa so zopet vozniki v levem pasu v podrejenem pložaju odvisni od dobre volje voznikov v desnem pasu.
Sicer pa mislim, da pravilo zadrge relativno dobro funkcionira in kašnih večjih zastojev, razen morda v času največje konice ni.
Me je pa presenetilo končanje prehitevalnega pasu na primorki. Pa tudi tam še nisem zasledil, da bi prišlo do kakšne nesreče.

DostMam ::

O zadrgi smo na tem mestu že brali. Samo na kratko: znak smo že imeli, pa so ga leta 2016, ob spremembi Pravilnika o prometni signalizaciji izpustili. Vseeno je sitem zadrge ostal v zakonu. Ta predpisuje, da morajo vsi vozniki zagotoviti pred svojim vozilom prostor za vključevanje enega vozila iz drugega pasu.
V članku, ki ga je linkal Mirator včeraj ob 18:54 piše, da na policiji in AMZS menijo "...da je sistem zadrge odraz prometne kulture in pomeni povsem normalno in življenjsko situacijo, ki jo večina udeležencev tako in tako upošteva..."
Torej, to menda imamo že "vgrajeno v vozniške gene".

Waspinator ::

Kakšna je kazen za prehitevanje po počasnem pasu AC, se to smatra za prehitevanje po odstavnem pasu ali za prehitevanje po desni strani? Sprašujem ker očitno glede na internet tega razen mene še noben ni izvedel.

1. https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/30-c...
(11) Na odstavnem pasu ali odstavni niši je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitev v sili in ustavitev zaradi nudenja potrebne pomoči.
(19) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo drugega, osmega, desetega ali enajstega odstavka tega člena.


2. https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/50-c...
(3) Prehitevanje po desni strani ni dovoljeno na avtocesti in hitri cesti, razen na ploščadi iz 3. točke drugega odstavka tega člena.
(5) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.


3. https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/52-c...
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
5. po odstavnem pasu;
(4) Z globo 250 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami 5., 6. ali 9. točke prvega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 3 kazenske točke.


Včeraj na klancu Naklo - izvoz Tržič se mi je zgodilo, da se je eden parkiral na prehitevalni pas s 110. Takoj bi ga lahko sicer prehitel po desni, ampak sem preveč čakal in je bil potem že preblizu tovornjaku. Za njim so se pa tudi že nabirali. Potem pa vidim priložnost v klanec, počasni pas povsem prazen, levi pas je zablokiral ta počasne, na voznem vozijo počasi nekih 120.
Zdaj sem že v drugo to naredil v ta klanec in kakor opazujem sem edino jaz tako nor, da brez dosti premisleka začnem prehitevati po desni.

Od ostalih pa največje nevarnosti v glavnem limanje na rit, čeprav dobro vidijo da tudi če se jaz umaknem, ne bo nič bolje. Ali je na AC ali pa izven AC, izven se sploh upajo prilimat kot se le da.
Včeraj še voznik avtobusa, ko sva šla dva iz izvoza AC na glavno cesto, očitno bi moral tisti za mano počakati avtobus. Avtobus bi pa tudi lahko zmanjšal na 40, da bi dobil nazaj razdaljo.
Največji problem pri tem je ker ne moreš nič naredit, kam se boš pa umaknil če si na desnem pasu, bolj desno ne gre.
Pa eni so tudi čudni, danes se vključujem na AC, sem na 2s varnostni za neko žensko, pa mi 3x nekaj pomaha z roko pa potem še opere zadnje steklo, da je komaj doseglo tudi moje steklo, ampak vozila sva še ne 60, tako da je bila moja razdalja povsem ok, 2s sigurno, če ne 3s.

Drugače pa da se izogneš večini nevšečnostim, še najbolje iti bolj zgodaj, včeraj 5:50 poezija na gorenjski AC, danes 6:25 katastrofa od prometa. Desni pas zabasan od tovornjakov, tako da so prehitevala tudi razna dostavna vozila in je na enem mestu padla hitrost na 90. Nazajgrede pa ne vem če obstaja pametna ura, opažam da je bolj odvisno od dneva do dneva. Čeprav Kranj-zahod - Naklo je vsak dan kot bi naredil copy/paste, pomoje bi se lahko vozil 10 let pa bi vsak dan naletel na kolono 120.

Zgodovina sprememb…

UganiKdo ::

Počasni pas je eden od prometnih pasov namenjen vožnji. To se smatra za prehitevanje po desni. Zakon eksplicitno prepoveduje prehitevanje po desni na AC, razen na ploščadi pred cestninsko postajo (ki jih v bistvu več ni).

Če ni odstavnega pasu potem seveda ne moreš vozit ali prehitevat po odstavnem pasu.

V primeru, da gre na desnem pasu za kolono, ki se giblje hitreje od kolone na srednjem pasu pa se to ne smatra za prehitevanje.

IMO pa je že samo poimenovanje počasni pas povsem zgrešeno in bi morali že v osnovi pač imet dva enakovredna vozna pasa. Potem bi bilo mogoče kaj manj talentov, ki bi bivakirali na sredini.

DostMam ::

Če je verjeti 1. in 3. točki Waspinatorjevega posta, je "ceneje" prehitevati kot voziti po odstavnem pasu. In če je cena za pritožbo na kazen še vedno 50 EUR, se splača pritožiti se, češ da je policaj spregledal prehitevanje.

Sedaj pa zares: se splača prehitevati po desni, če s tem pridobiš 10 ali 15 sekund?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DostMam ()

GupeM ::

Saj če prehitevaš po odstavnem pasu ne dobiš samo kazni za prehitevanje po doesni, ampak tudi kazen za vožnjo po odstavnem pasu. Tako da ne vem od kje ti takšna logika?

Kot da bi neprivezan v avtu delal vse mogoče prekrške, nato bi pa samo za varnostni pas kazen dobil. Prekrškov je več, torej je tudi kazni lahko več.

Edit: No, v bistvu bi lahko dobil celo 3 kazni. Prehitevanje po desni, prehitevanje po odstavnem pasu in vožnja po odstavnem pasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Waspinator ::

Če je zelo gost promet, kdor je pameten, se spravi na desnega in sploh ne prehiteva.
Meni se drugače vse te kazni zdijo precej majhne glede na težo prekrška. V bistvu je glede na zakon resen prekršek na AC samo vožnja v nasprotno smer. Ampak do nesreč pa sigurno privede tudi prekratka varnostna ter prehitevanje po desni.

(10) Na vozišču avtoceste in hitre ceste je prepovedano obračanje, vzvratna vožnja, ustavitev ali parkiranje.
(19) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo drugega, osmega, desetega ali enajstega odstavka tega člena.

Se pravi samo 300EUR je moral dobiti ta, ki je menjal gumo na prehitevalnem pasu. Moram preveriti če je res.

Zgodovina sprememb…

DostMam ::

GupeM je izjavil:

Saj če prehitevaš po odstavnem pasu ne dobiš samo kazni za prehitevanje po doesni, ampak tudi kazen za vožnjo po odstavnem pasu. Tako da ne vem od kje ti takšna logika?

Kot da bi neprivezan v avtu delal vse mogoče prekrške, nato bi pa samo za varnostni pas kazen dobil. Prekrškov je več, torej je tudi kazni lahko več.

Edit: No, v bistvu bi lahko dobil celo 3 kazni. Prehitevanje po desni, prehitevanje po odstavnem pasu in vožnja po odstavnem pasu.

Saj, popolnoma resen nisem bil, vendar logika je: ne moreš prehitevati, brez da bi vozil, torej je vožnja že vsebovana v definiciji.
Drugače pa: prekrške našteva policist, ki je to jutro ustal na...

UganiKdo ::

DostMam je izjavil:

Če je verjeti 1. in 3. točki Waspinatorjevega posta, je "ceneje" prehitevati kot voziti po odstavnem pasu. In če je cena za pritožbo na kazen še vedno 50 EUR, se splača pritožiti se, češ da je policaj spregledal prehitevanje.

Sedaj pa zares: se splača prehitevati po desni, če s tem pridobiš 10 ali 15 sekund?


Splača z vidika prometne varnosti zagotovo ne. Z vidika časa, pa boš najdel 1001 psihopata, ki v to verjame.

Ravno tako ne zdrži trditev, da nisi kriv za vožnjo po odstavnem pasu zato, ker si po odstavnem pasu samo prehiteval.

To je enako, kot če bi trdil, da ti morajo napisat kazen za neupoštevanje prometne signalizacije, ko te radar dobi pri 200 v naselju, ne pa za prehitro vožnjo.

"Cena" za pritožbo je v prvi vrsti polovička. Tako, da če dobiš kazen za vožnjo po odstavnem pasu je razlika 120 EUR, za pritožbo, ki nima nikakršne pravne osnove.

Je pa tudi razumljivo zakaj je razlika, ker je vožnja po odstavnem pasu praviloma bolj nevarna kakor prehitevanje po desni na AC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::

Waspinator je izjavil:

Če je zelo gost promet, kdor je pameten, se spravi na desnega in sploh ne prehiteva.
Meni se drugače vse te kazni zdijo precej majhne glede na težo prekrška. V bistvu je glede na zakon resen prekršek na AC samo vožnja v nasprotno smer. Ampak do nesreč pa sigurno privede tudi prekratka varnostna ter prehitevanje po desni.

(10) Na vozišču avtoceste in hitre ceste je prepovedano obračanje, vzvratna vožnja, ustavitev ali parkiranje.
(19) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo drugega, osmega, desetega ali enajstega odstavka tega člena.

Se pravi samo 300EUR je moral dobiti ta, ki je menjal gumo na prehitevalnem pasu. Moram preveriti če je res.


Odvisno od okoliščin in posledic. Z vidika prometnih prekrškov je 300 EUR kazni, če parkiraš avto na AC. Seveda pod pogojem, da se nič ne zgodi.

DostMam ::

In ker se avtomatično zgodi oviranje prometa, se račun podvoji...

UganiKdo ::

Teoretično ni nujno da kogarkoli ovira zato tudi taka kazen. Je že samo dejanje kot tako prekršek. Morebitne posledice takega ravnanja pa seveda lahko pridejo z dodatnim računom.

mirator ::

UganiKdo je izjavil:


Vsak je odgovoren za svoje ravnanje. Voznik ki te ovira je kriv samo in le za oviranje.

Vse ostalo psihopatsko obnasanje (vozim v prekratki varnostni razdalji, se odločim za prehitevanje po desni, blendam in hupam itd ), ki ga opisujes pa je posledica hudih dusevnih motenj in nesposobnosti voznika zadaj.


Torej, kaj sedaj v opisani situaciji? Gre za hude duševne motnje ali cenkanje, kakšna je kazen?
««
191 / 193
»»