» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
182 / 309
»»

facepalm ::

solatko je izjavil:

DostMam - Zavarovanje omenjam samo zato, ker so me beboti proglasili v prometnih temah od superman-a, do psihiča, ki pobija ljudi po cesti, zaradi trditve, da je lahko hitrost nad omejitvijo varna, če voziš s prilagojeno hitrostjo, torej, da je vidnega prostora toliko, da lahko v primeru kakršne koli ovire, varno ustaviš ali se oviri izogneš. Moje prvo načelo je, pazi na svojo varnost in s tem, avtomatično paziš tudi na vse druge. To se nekaterim tukaj zdi nadčloveško in pripenjajo celo Chak Noris-a zraven, nezavedajoč se tega, da Chak Noris lahko poatane čisto vsak, ki bo v to vložil dovolj denarja, časa in treningov. Ravno v tem je štos, starejši vozniki smo vedno na voljo za inštrukcije mladim, sploh na enoslednih vozilih in te izkušnje tudi podajamo naprej vedno, ko si mladi to zaželijo. Ne da pa se naučiti nič novega ljudi, ki mislijo, da so na zemljo padli učeni in jim stari prdci nimajo kaj predat, so samo še za v DSO-je in podobne inštitucije.

Kumbaja - Kolikor poznam navade in življenja mladih, jih ni tako malo, ki nekaj denarja in časa namenijo za lastno vozniško izpopolnjevanje in zaradi tega, potem med povprečnimi vozniki, veljajo za divjake, dirkače, potencialne morilce, na pa za vozniki, ki bi jih bilo potrebno, zaradi njihovih priučenih znanj, enostavno kopirat. Seveda pa je tudi pri temu pomembno pridobivanje izkušenj, če se le da, na varen način.
Sicer je pa laganje in sestavljanje insinuacij bolj tvoje področje, kot moje, imajo pa to pravico počet prav vsi.


Vse lepo in prav, da zelis deliti izkusnje z drugimi. Vendar je tanka meja med koristno lekcijo in dezinformacijo.
Skratka paziti je potrebno, da te "ucenec" ne razume narobe, ter da ga ti ne ucis "slabe vere", kar npr voznja preko omejitve nedvomno je.
Ce poznas toliko instruktorjev verjetno ves, da je kandidat s "predznanjem" zelo zahteven kandidat, saj ga je potrebno nauciti vsega, kot ostale kandidate (razen speljevanja) + ga je potrebno odvadit slabih/nepravilnih navad. Da o egu ne govorimo.. "jaz to ze vem", itd..

Kar se tice mulcev, ki divjajo po cestah..
Niso nic bolj spretni od povprecnega Janeza. Ni jih potrebno kovati v visave, ker so v vecini le prevec samozavestni "showoffi".
Taki se najdejo za vsakim ovinkom.
Tisti, ki dejansko vlagajo v izobrazevanje, pustijo dirkanje na dirkaliscu, v cestnem prometu se pa obnasajo primerno ter nimajo potrebe po izkazovanju. Te pa dejansko lahko prestejes na prste ene roke.

Predpostavka da mi, ki se zavedno drzimo predpisov, ne znamo voziti/dirkati, nismo zbrani/varni, ne drzi vedno.
To, da se drzimo predpisov je nasa zavedna odlocitev in hkrati tudi sposobnost. Tega, iz razlicnih razlogov, ni sposoben vsak.

solatko ::

facepalm - Tisoč in tisočkrat, OH nima nobene veze z varnostjo. Ne gre za to ali prekoračiš hitrost ali ne (večina voznikov jo vsaj včasih), gre za to ali to storiš varno ali samo zato, ker ti je pač noga pohodila gas, v bistvu pa ne veš, kaj delaš.
Zakaj blefiraš, da se držite prdpisov, če se držite samo enega člena in to je OH. Zakaj lažeš, da vedno pogledaš v ogledalo, da nikoli ne telefoniraš, da daš vedno smerokaz, ko je to potrebno, da včasih voziš utrujen, bolan, pod vplivom kakšnih sredsev,.....
Ni voznika na svetu, ki bi vedno in povsod vozil po predpisih, zato tudi ti nisi tak superman (kar bi dejansko bil tisto, kar pripisujete meni), ki bi to zmogel.
Ne govori, da hodiš čez cesto vedno tako, kot zapoveduje zakon, da na kolesu počneš vse po predpisih, da imaš kolo opremljeno po zahtevah zakonodajalcev, da hodiš vedno po levi strani ceste izven naselij,........

BLEFER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glede mulcev, ki divjajo po cesti in jih ti vidiš, se niso učili pri meni, tiste, ki sem jih jaz učil, boš videl hitreje voziti samo na prazni cesti. Veliko mulcev vozi hitro, veliko prehitro, le redki pa upoštevajo PH, ker za ta termin še nimajo dovolj izkušenj in tega se največ naučiš na dodatnih treningih, ko inštruktor iz tebe iztisne maximum, ko si še varen, torej imaš vozilo v oblasti.
Na gas pritiskat zna vsaka opica v nekaj minutah, zakaj potem to nebi znali mladi, varno ustavljat pa ne zna prav veliko teh mladičev, če se niso dodatno izobrazili. Se pa naučijo, ko so nekajkrat v škripcih, če jih takrat slučajno ne pobere. Temu se reče nabiranje izkušenj iz lastnih napak, kar je po navadi najdražja šola. Je bolje posnemat izkušnje drugih.
Delo krepa človeka

facepalm ::

facepalm - Tisoč in tisočkrat, OH nima nobene veze z varnostjo. Ne gre za to ali prekoračiš hitrost ali ne (večina voznikov jo vsaj včasih), gre za to ali to storiš varno ali samo zato, ker ti je pač noga pohodila gas, v bistvu pa ne veš, kaj delaš.

Let's agree to disagree, ker na to temo ne bova prisla na skupni imenovalec.

Zakaj blefiraš, da se držite prdpisov, če se držite samo enega člena in to je OH.

Od kod ti te nebuloze? Drzimo se zgolj enega predpisa VEC od tebe.

Zakaj lažeš, da vedno pogledaš v ogledalo, da nikoli ne telefoniraš, da daš vedno smerokaz, ko je to potrebno, da včasih voziš utrujen, bolan, pod vplivom kakšnih sredsev,.....

Po cemu sklepas, da lazem?
V ogledalo + pogled nazaj + smerokaz imam refleksno (3 leta "treningov"). Lahko se kdaj zgodi, da kaj od tega ne storim (ponoci na AC nima smisla obracat glave, saj vidis luci), mogoce celo pozabim kdaj smerokaz (sicer dvomim ampak vsi smo zmotljivi). Kaksen drugi kiks se pa seveda tu pa tam zgodi.
Utrujen sem ze vozil, pijan tudi, bolan tudi (100% kilometrine - kronicni bolnik). Tega nisem nikoli zanikal. Tako kot ne, da sem se udelezeval ulicnih dirk na javnih cestah, da sem porabil na kaznih stiri mestno stevilko (v EUR). Da sem na praznem parkiriscu driftal in simuliral nenaden zdrs vozila (kolega zategnip rocno, ko se mu je zljubilo) se preden sem opravil prvo uro v avtosoli. Lahko reces, da je slo za "treninge".
Za razliko od tebe sem se naucil na lastnih napakah iz rane mladosti in se predobro zavedam kaj pomeni spostovanje cppja, kako izgleda voznja pod vplivom (ga ni denarja, da bi spet tak sedel za volan).
Utrujen oz ne na 100% sem veckrat sedel za volan. Saj se je bilo potrebno pripeljati v sluzbo in nazaj. Po 12h dela je vsak utrujen.
Da ne govorim po 11 urni izmeni voznje avtobusa. Ce si na koncu take izmene spocit, lazes sam sebi.
Ker sem se rodil z genetsko kronicno boleznijo pa zdrav ne morem voziti (po definiciji). So se pa doktorji strinjali, da lahko varno upravljam motorna vozila vse do D kategorije. In to celo poklicno.

Ni voznika na svetu, ki bi vedno in povsod vozil po predpisih, zato tudi ti nisi tak superman (kar bi dejansko bil tisto, kar pripisujete meni), ki bi to zmogel.

Tako kot ni voznika ki lahko vozi 100% casa s 100% koncentracijo. Je nemogoce saj smo zmotljiva bitja ter v prometu je toliko distrakcij, da 100% fokus ni mogoc.

Ne govori, da hodiš čez cesto vedno tako, kot zapoveduje zakon, da na kolesu počneš vse po predpisih, da imaš kolo opremljeno po zahtevah zakonodajalcev, da hodiš vedno po levi strani ceste izven naselij,........

BLEFER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nikoli nisem tega izjavil, tako da se malo umiri in dvigni nivo debate forumu primerno.
Nisva krav skupaj pasla.
Pa mimogrede, na kolesu, tako kot v motornem vozilu, se trudim spostovat predpise. In kolo imam opremnjeno v piko. Prednji zaromet ima celo dolgo in kratko luc. Obrnjen je pod kotom cca 45°, da ne slepi nikogar, po potrebi dvignem.


Glede mulcev, ki divjajo po cesti in jih ti vidiš, se niso učili pri meni, tiste, ki sem jih jaz učil, boš videl hitreje voziti samo na prazni cesti. Veliko mulcev vozi hitro, veliko prehitro, le redki pa upoštevajo PH, ker za ta termin še nimajo dovolj izkušenj in tega se največ naučiš na dodatnih treningih, ko inštruktor iz tebe iztisne maximum, ko si še varen, torej imaš vozilo v oblasti.
Na gas pritiskat zna vsaka opica v nekaj minutah, zakaj potem to nebi znali mladi, varno ustavljat pa ne zna prav veliko teh mladičev, če se niso dodatno izobrazili. Se pa naučijo, ko so nekajkrat v škripcih, če jih takrat slučajno ne pobere. Temu se reče nabiranje izkušenj iz lastnih napak, kar je po navadi najdražja šola. Je bolje posnemat izkušnje drugih.

Emmm.. bravo? Clap clap

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

solatko ::

facepalm - No vidiš, da se da kar lepo zment, če je volja.
Priznaš, da ne spoštuješ vseh predpisov, vedno in povsod, ker jih enostavno ne moreš. Veš kaj mislim s poponlno koncenracijo na tisto kar delaš. Če delaš na 100%-ih (kar je sila redko), moraš bit skoncentriran 100%-no, torej ni prostora za druge opravke, razmišljanja, klepete, telefon, radio, GPS,... sej ni v prometu dveh enakih sekund.
Če voziš na 60%-ih to pomeni 60%-no potrebo po koncentraciji, torej so lahko v tem pogledu prisotna tudi druga opravila.
Ne moreš pa vozit na 100%-ih svojih sposobnosti z 50%-no koncentracijo in početjem vsega drugega, poleg vožnje.
Napaka se zgodi v sekundi, popravljanje traja od dveh naprej, če nisi skoncentriran, ni pogojev, da napako popraviš.

Ni človeka, ki nebi delal napak pri delu ali zabavi, vendar moraš to v načinu vožnje predvidevat in se ustrezno pripravit.
No to je pomembno, začel si v mladosti, tudi "treninge", ki jih povprečni vozniki ne počno nikoli (še danes grem preizkusit na prazno parkirišče, obnašanje vozila, ko pade prvi sneg, ga pač nimamo celo leto) in si dodobra spoznal obnašanje vozila v veliko neobičajnih situacijah, nekatere stvari si natreniral in jih s pridom uporabljaš še danes, zato verjetno precej dobro poznaš tudi svoje sposobnosti in znaš spoznati tudi sposobnosti vozila, ko ga zamenjaš ali ko se kaj pokvari, tako, da imaš vse preddispozicije, da lahko vedno voziš s prilagojeno hitrostjo, pa nisi noben super človek, si pač spoznal več o vožnji, kot večina voznikov.
Zato me čudijo tvoje trditve, da preko OH ne moreš voziti s PH, morda izgubiš nadzor nad vozilom, ko prekoračiš OH,...
Strinjava se oba, da je vožnja s PH varna, torej ni pomembno kaj kaže kazalec za hitrost. Veš, da dirkalniki nimajo kilometer števca, pa vozniki hudičevo dobro vedo, če pretiravajo.

Kršenje OH je samo prekršek in čisto nič drugega, tako kot takrat, ko ne daš smerokaza, izsiliš prednost,... Ne vem zakaj zraadi tega predpisa toliko jajcanja v vseh temah o prometu, če niti nesreč zaradi tega ni prav veliko, jih je pa ogromno in seveda preveč, zaradi neprilagojene hitrosti, kar se tebi, po vsem napisanem, ne more in ne sme zgoditi.

Tudi Chuk Noris je svoje veščine samo natreniral nič drugega in je takih po svetu kolikor hočeš, samo na film niso prišli. Vsi pa so se to naučili.

In še to, jaz mladim vedno povsod razložim, da naj imajo vedno v glavi, kako bodo ustavili, da na gas znajo pritiskat tudi opice. Razložim jim, da je njihova varenost odvisna od izkušenj in od tega, kako hitro bojo preskakovali lekcije dobre vožnje. Redki postanejo dobri motoristi, če je prva stvar, na katero se vsedejo 1kccm cestak, narejen za dirkat. Lahko, vendar morajo prvi dve, tri sezone, zelo kontrolirano navijat gas in isto časno spoznavat obnašanje motorja, se naučit varno padat in predvsem kaj vse je odvosno od stanja ceste.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

facepalm ::

V bistvu glede PH se ne strinjava glede same definicije. Ker je PH definirana v zakonu in ta definicija vsebuje tudi (sicer posredno) OH.
Zgolj po zakonski definiciji PH ne more biti nad OH.
Tisto hitrost ki jo ti poimenujes PH bi lahko rekli "real life prilagojena hitrost" oz tista famozna "solatkova hitrost".
O tisti PH, zapisani v zakonu pa ne moremo govoriti, ker je omejena tudi na OH.
Gre se zgolj za zakonsko definicijo in nic drugega.

DostMam ::

Solatko, naša definicija prilagojene hitrosti vključuje (med drugim) z zakonom določeno omejitev hitrosti kot jasno določeno zgornjo mejo, ki jo lahko razume vsak začetnik. Vaša definicija prilagojene hitrosti, medtem, za ločnico predpostavlja nek incident. Ne neizkušeni, ne izkušeni in prav tako ne Solatko nikoli ne moremo vedeti, kje je meja. Lahko vemo samo, kje je meja bila. Zato je vaše poučevanje škodljivo. Omenjali ste, da ste poučevali veliko mladih kolegov in je kakšen od njih že pod rušo. To ne pomeni, da ni upošteval vašega nauka. Mogoče se ga je le dosledno držal?

solatko ::

facepalm - PH ni zakonska definicija, je realnost, ki jo obvladaš in voziš varno ali ne. Že iz tega razloga, ne moreta biti povezani PH in OH, saj zakonski odlok ne more uplivati na realno obnašanje voznika v prometu. Vozilo moraš obvladati v vsaki hitrosti, ki jo dosežeš in s tem, v povezavi z drugimi realnimi stvarmi, dosežeš prilagojeno hitrost, ki ni definirana in je za vsakega voznika ne istem odseku, drugačna, ker ni odvisna od zakonskega določila, temveč od usposobljenosti voznika, da se prilagaja vsem ostalim stanjem - prometa, ceste, vremena, počutja, stanju vozila,....

Dejstvo je, da v večini pimerov trka, nekaj v stanjih vožnje ni bilo usklajeno in zato je nasreča, posledica neprilagojene hitrosti. Seveda je vzrokov za nesrečo lahko več, vendar glavni je vedno ta, da v situaciji nismo mogli varno ustavit, kar je bistvo PH.
Lahko je po zakonskem določilu OH tudi del PH, v real lifeu pa ti dve količini v nobenem primeru nista odvisni med seboj, ker realno ne moreta biti.
PH postane zakonsko odvisna v primeru, ko voznik ne vozi s PH in je prišlo do trka, v vseh drugih primerih je to naugotovljiva in nemerljiva količina.

DostMam - Preberi, kaj sem napisal zgoraj!
Zakaj vam nikakor ne morem dopovedat, da je pri vsakem dogajanju na cesti, NAJVAŽNEJŠA varna zaustavitev, ki pa v NOBENEM primeru ni ODVISNA od omejitve hitrosti.
Kako vam ni jasno, da o vožnji s PH ali z NPH odloča samo voznik, motorist, kolesar in tudi pešec, v vsakem trenutku gibanja in to z zakonskimi določili nima nobene veze. Ni odvisnosti niti s pravili cestenga prometa, pravilo PH velja pri vsakem gibanju, ne samo v prometu.

PH je v svojem bistvu obvladanje gibanja, oziroma varne zaustavitve le tega.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

solatko ::

Evo, spet novinarji onanirajo

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Brez psihiatrične izobrazbe je ugotovil, da sta norela.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Seveda! Novinar bi moral korektno zapisati, da sta vozila s prilagojeno hitrostjo in fasala kazen of grdih policajev!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

poweroff ::

...in dodat "bistveni podatek", da imajo policaji itak previsoke plače. :))
sudo poweroff

solatko ::

Najprej mora bit jasno vsem, da so policaji najprej sprovocirali voznika MB, ko so ga hoteli prehiteti s Škodo RS, nato pa še voznika Audi-ja, Škoda je vendarle 3.razred VW grupe. + za Provido, he, he.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Kumbaja ::

Tipicna lastnost nesposobnih voznikov tvojega ranga: vedno so drugi krivi.

DostMam ::

solatko je izjavil:

Najprej mora bit jasno vsem, da so policaji najprej sprovocirali voznika MB, ko so ga hoteli prehiteti s Škodo RS, nato pa še voznika Audi-ja, Škoda je vendarle 3.razred VW grupe. + za Provido, he, he.

Vir?

Kumbaja ::

Solatko in vir? ROFL!

solatko ::

DostMam - Sem imel v službi v Ivančni gorici sodelavca z BMW-jem, kateremu so to naredil z Vectro. Višnjegorski klanec 210 oni pa za njim, ko so ga na Viču ustavili, jim je pokazal licenco dirkača in razložil, da ne more dovolt, da gre opelica mimo BMW-ja, no vseeno je kar dobro plačal. Tako kot ta dva.
Vira nimaš, imaš pa v drugi forumih, kar nekaj takih zgodb, ko so jih z načinom vožnje za ritjo, spravili v dirkaško voljo, potem pa lepo pokasiral.
Delo krepa človeka

Prospekt ::

Solatko, ma to je za crknit smešno.
Bogi revež se ne zna umaknit, ker ima prevelik ego in potem je bogi revež padel v dirkaško voljo, šolski primer idiota na cesti.

solatko ::

Prospekt - Morda naslednjič ne bo idiot, vsaj moj sodelavec ni več ponovil napake. Sprovociral ga je na tistem delu, kjer še ni bilo AC.
Tudi ta dva, verjetno ne bosta tako hitro ponovila vaje.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Takemu bi morali nemudoma odvzeti licenco.

Pa poslati bi ga morali solatku na šolanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

GupeM - Kaj pa ima licenca s prometnim prekrškom? Policistoma je hotel s tem samo pokazat, da vozilo obvlada tudi pri višjih hitrostih in morda, da bi se izognil kazni pa ni šlo skozi.
Dirkal pa itak že dolgo ni več.
Delo krepa človeka

val46 ::

Že en čas se poskušam zadrževat, da ne komentiram v tej temi, ampak tokrat pa moram :D Spet solatko in njegove izjave dneva ;) Ne more dovolit, da ena škoda prehiti BMW!!! WTF??? Ti res poznaš vsega in svašta na tem svetu, sam na žalost same neke "posebneže". No ja, gliha skup štriha pravi star slovenski pregovor.

Da še malo replike dam...Kaj ima licenca s prometnim prekrškom? Kot usposobljen voznik, bi moral ostalim dajati zgled, kako se vozi, ne pa tako kot je ta počel. Večkrat si omenil nekega znanca boksarja...pol ti je verjetno jasno, da boksar, ali bilokdo, ki trenira neke borilne veščine, zgubi licenco takoj, ko se recimo pretepa izven ringa. Isto bi moralo biti v prometu. Tisto, da ne more oz. po tvojih besedah, NE SME ena škoda ali opelca prehitet BMW, Audi ali Mercedes Benz, je samo še en dokaz, kak prepotentnež si. Po drugi strani si pa tudi nevednež. Če bi to tvoje nakladanje držalo vodo, bi potem v rally zmagovali audiji,bmwji in mercedezi. Ampak naj ti povem, da ni ravno tako. Danes je pojem rally vozila ravno škoda. Pa še kak pežo al pa hyunday zraven. V touring tekmovanjih je pa bila leta nazaj ravno opel vectra ena izmed boljših vozil. Tako da...

Sicer pa kar se konkretno tistega tiče, da je provida provocirala...morda je, morda ne. Ampak to ti še vedno ne daja pravico, da lahko voziš 200km/h+. Meni če se kdo prilepi na rit, se mu odmaknem, pa naj gre naprej. Če mi bo do tega, bom pač nato pospešil in vozil za njim. Koliko časa bom s tem zgubil? Morda 5 sekund. Se splača?

shadeX ::

solatko je izjavil:

GupeM - Kaj pa ima licenca s prometnim prekrškom? Policistoma je hotel s tem samo pokazat, da vozilo obvlada tudi pri višjih hitrostih in morda, da bi se izognil kazni pa ni šlo skozi.
Dirkal pa itak že dolgo ni več.


Saj ves da si odgovoren za nekaj smrti letno na cesti zarad tega ker ljudje verjamejo tvojim pravljicam?

Mislim tole je ze preko meje absurdnega. Eno je "pravica" govora da podas mnenje na podlagi argumentov, drugo pa je da ljudi prepricujes da je "droga" zdrava.

Tebe bi morali odstranit iz teme (modi ne poslusajo) ali pa zaklenit temo, kar bi bilo sicer skoda ker nekaj sto strani nazaj so bile debate brez tvojega trolanja cist ok.

Ampak v takem stanju tale tema dela vec skode kot koristi. Kot avtor teme ze sam dobivam obcutek krivde kako narobe je pustit da se tvoje trolanje in delanje skode v prometu nadaljuje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Kaj pa ima licenca s prometnim prekrškom? Policistoma je hotel s tem samo pokazat, da vozilo obvlada tudi pri višjih hitrostih in morda, da bi se izognil kazni pa ni šlo skozi.
Dirkal pa itak že dolgo ni več.

Kako da ne? Če se ne motim, je tik preden so ga ustavili, dirkal proti Škodi. In to na javni cesti s preostalim prometom, kar bi bilo zrelo za arest oz. 2 leti dela s poškodovanimi v rehabilitacijskem centru Soča. Tudi tebi bi to priporočal.

solatko ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Tole je kretenizem. V Nemčiji bi drugi voznik bil krepko ob več denarja, kot so mu pokasiral naši, saj grejo kazni za prekratko varnostno razdaljo fajn gor, glede na m in hitrost (res pa je, da za hitrost nebi plačal noben). Pri nas je kazen za tako vožnjo gromozanskih 200/100EUR.

val46 - Kot usposobljen voznik, obvlada vozilo tudi pri višjih hitrostih, ob 14.- uri je bila cesta proti LJ prazna, tako da nista nevarnosti povzročala niti sodelavec, niti Provida, ki mu je sledila z enako hitrostjo. Kolikor vem, do danes ni imal nobene prometne nesreče.
Zakaj ste taki bedaki, da iz vsakega mojega posta, delate neverjetne zaključke o moji sposobnosti. Kolega je policaju dejal, da ni mogel dovoliti, da bi ga z opelico prehitel, jaz sem to samo tu napisal in s tem nimam nič. Če bi bil vsaj malo bralno pismen, tega nebi pripisoval meni.
Sam treniram že več kot 50 let in se še prekleto dobro zavedam, da tistega kar znam ne smem uporabit, ker gre zelo hitro za prekoračen silobran, zato kakšen problem, vedno rešim z besedami ali opozorilom. Do sedaj je bilo to dovolj.
V cestno hitrostnih dirkah, na poligonih so na vrhu vsi štirje Nemški proizvajalci, kakšna Tojota, Jaguar, Ferrari,... Rally je pa druga kategorija.
Kako si lahko tak kreten, da iz napisanega, pridigaš meni, saj ni mene lovila Provida.
Tale kriza pri dilerjih je res huda, zaradi pomanjkanja belega in ostalih dobrot, je vedno več ljudi, totalno v krizi.

shadeX - Za take, ki ne zsstopijo mojega pisanja in vlečejo ven posamezne dele in na podlagi tega potem delate zaključke, bo to, kar si napisal, celo držalo, za tiste, ki poste jemljejo kot celoto, bi pa opazili, da predvsem v vseh temah, priporočam vožnjo s PRILAGOJENO HITROSTJO, kar je edina vedno varna kategorija.
Vedno bodo posamezniki hoteli iti hitreje in to tudi v tekočem prometu, ne samo na dirkalnih stezah. To seveda ni v redu, še slabše pa je, če to počno prej, preden se navadijo obvladat vozilo. Mi se tudi pri 18-ih, niti pri 25-ih, niti pri 40-ih niti pri 66-ih nismo nikoli zaleteli, ker vozimo s PH. Seveda moraš najprej dojet kaj to je, čisto na kratko - hitrost pri kateri lahko varno ustaviš ob pričakovanih problemih, jaz dodajam k temu, z rezervo, tudi nepričakovanih a v preteklosti našturiranih situacijah.

Dejstvo je, da nekateri tukaj, ne znate postov brat počasi, nekateri pa ne zastopite, kaj hočem povedat, pa je čisto enostavno, logično in po kmečko.
Jaz imam razčiščene pojme varnosti v prometu, vi si morate najprej razčistiti pojme, kaj promet sploh je!

GupeM - V vsakem postu imaš bolj bedaste. Se ti da, je kriza res tako huda?
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

val46 ::

Ne solatko, pri meni ni popolnoma nobene krize. Ne po belem, ne po zelenem, pa niti po kakih tekočih zadevah je ni. Tako da, ne sodi ostale po sebi, če že tako razmišljaš. Še enkrat...se pravi, da je tega tvojega "sodelovca" provida sprovocirala že pred AC? Na navadni cesti? Ko še ni bilo avtoceste tam? 210km/h? Opel vectra? Kolikor je meni znano, takrat še ni obstajala provida, tako da, spet neki nakladaš pomoje.

Kar se pa gorskohitrostnih dirk tiče, spet ne veš kaj bluziš. Najdi mi razvrstitev za pokal GHD in mi dokaži, da so ravno nemški avti na vrhu razpredelnice. Ti povem nekaj? Niso...Nekako če izvzamemo izvenserijske avtomobile, bolje rečeno formule prirejene za točno take dirke, so na vrhu razni mitsubishi lancerji, subaru impreze, kaka lancia delta integrale itd itd. Morda se vrine vmes kak BMW ali audi, ampak prej ne kot ja. Tako da, spet neko tvoje pametovanje, ki nima z realnostjo nobene veze. Ampak point mojega zapisa višje, ni bil v tem, keri avti so boljši od drugih, ampak je bil point v tem, da bi tvoj kolega kot usposobljen voznik, moral vedeti, da se 210km/h po odprti cesti za ostali promet, ne vozi. In to ob 14h. Da boš rekel, da ob 14h ni bilo prometa na tistem delu ceste, je pa spet eno samo nakladanje in laganje samemu sebi. Pejdi danes ob 14h iz trebnjega proti ljubljani, pa boš videl koliko prometa je na tisti cesti.

shadeX ::

priporočam vožnjo s PRILAGOJENO HITROSTJO, kar je edina vedno varna kategorija.


Prilagojeno hitrost, si vsak po svoje razlaga, če si jo nebi do nesreč zaradi neprilagojene hitrosti nebi prihajalo.

Dej si tale post še enkrat preberi.


facepalm je izjavil:


Vse lepo in prav, da zelis deliti izkusnje z drugimi. Vendar je tanka meja med koristno lekcijo in dezinformacijo.
Skratka paziti je potrebno, da te "ucenec" ne razume narobe, ter da ga ti ne ucis "slabe vere", kar npr voznja preko omejitve nedvomno je.
Ce poznas toliko instruktorjev verjetno ves, da je kandidat s "predznanjem" zelo zahteven kandidat, saj ga je potrebno nauciti vsega, kot ostale kandidate (razen speljevanja) + ga je potrebno odvadit slabih/nepravilnih navad. Da o egu ne govorimo.. "jaz to ze vem", itd..

Kar se tice mulcev, ki divjajo po cestah..
Niso nic bolj spretni od povprecnega Janeza. Ni jih potrebno kovati v visave, ker so v vecini le prevec samozavestni "showoffi".
Taki se najdejo za vsakim ovinkom.
Tisti, ki dejansko vlagajo v izobrazevanje, pustijo dirkanje na dirkaliscu, v cestnem prometu se pa obnasajo primerno ter nimajo potrebe po izkazovanju. Te pa dejansko lahko prestejes na prste ene roke.

Predpostavka da mi, ki se zavedno drzimo predpisov, ne znamo voziti/dirkati, nismo zbrani/varni, ne drzi vedno.
To, da se drzimo predpisov je nasa zavedna odlocitev in hkrati tudi sposobnost. Tega, iz razlicnih razlogov, ni sposoben vsak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Aston_11 ::

Je solatko že zmagal NFS?

solatko ::

val46 - Provociral ga je na navadni cesti, toliko pa sta peljala po Višnjegorskem klancu, na čiso novi, prazni cesti. Daj beri poste bolj počas, da ne boš vse pomešal. Bilo je to leta 1999 in cesta Ivančna gorica - Ljubljana je bila praktično prazna ob 14 uri, nasproti pa so se vlekle kolone. Policijski avto je bil Opel vectra z video nadzornim sistemom, ali je bila provida ali kak drugo proizvajalec, bi pa moral vprašat na policiji. Še kako so nadzirali promet s temi vozili, stacionirani pa so bili na Grič-u.

Okoli dirk ne bova, ker ima vsaka kategorija svoje licence in s gorsko, ne moreš voziti rally-a,...

shadeX - Prilagojena hitrost je dejansko specifičan za vsakega voznika posebej, za vsako vrsto vozila posebej,.... in voznik, mora vedet, pri kateri hitrosti lahko varno ustavi ali se izogne predvideni situaciji. Ko poči, pride policija in ti razloži, da nisi vozil s prilagojeno hitrostjo, napiše kazen in to je to.
Če veš kakšna je tvoja PH in stalno voziš v njenem okviru, ne boš počil, saj PH pomeni, da ti obvladaš vozilo, ne vozilo tebe.
Delo krepa človeka

DostMam ::

solatko je izjavil:

...za tiste, ki poste jemljejo kot celoto, bi pa opazili, da predvsem v vseh temah, priporočam vožnjo s PRILAGOJENO HITROSTJO, kar je edina vedno varna kategorija.
Vedno bodo posamezniki hoteli iti hitreje in to tudi v tekočem prometu, ne samo na dirkalnih stezah. To seveda ni v redu, še slabše pa je, če to počno prej, preden se navadijo obvladat vozilo. Mi se tudi pri 18-ih, niti pri 25-ih, niti pri 40-ih niti pri 66-ih nismo nikoli zaleteli, ker vozimo s PH. Seveda moraš najprej dojet kaj to je, čisto na kratko - hitrost pri kateri lahko varno ustaviš ob pričakovanih problemih, jaz dodajam k temu, z rezervo, tudi nepričakovanih a v preteklosti našturiranih situacijah.


Jaz, ki poste jemljem kot celoto, sem opazil, da predvsem v vseh temah, priporočate vožnjo z nedefinirano PRILAGOJENO HITROSTJO, kar še zdaleč ni edina vedno varna kategorija.
Vedno bodo posamezniki hoteli iti hitreje in to tudi v tekočem prometu, ne samo na dirkalnih stezah. To seveda ni v redu, še slabše pa je, če to počno prej, preden se navadijo obvladat vozilo. Ne pri 18-ih, niti pri 25-ih, niti pri 40-ih niti pri 66-ih se niste nikoli zaleteli, ker imate srečo. Seveda ne moreš najprej dojet kaj to je, ta nedefinirana Solatkova hitrost, čisto na kratko - veš šele ko prispeš na cilj v enem kosu. Če ne, ti policaji povedo, da je hitrost bila neprilagojena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

solatko ::

DostMam - Prijatelji, ki so se zanašali na srečo (predvsem motoristi), so žal pokojni. Zakon predpisuje vožnjo s prilagojeno hitrostjo in tudi opisuje, kaj ta definicija pomeni, v bistvu nič drugega, kot prilagajanje razmeram na cesti, ki so vsako sekundo drugačne, zato ne moremo predpisat Jože lahko na tem odseku vozi 130, Franci in Micka pa samo 80, ker pri višji hitrosti ne obvladajo vozila. V tem je ravno point vsega, vožnjo moraš prilagajat svojim zmožnostim, kar pa seveda ne moreš, če nimaš pojma o tem, kje te meje so in to lahko pridobiš z izkušnjami in dodatnim usposabljanjem, nikakor drugače. Z pridobitvijo vozniškega dovoljenja si dobil samo to, da znaš avto peljati tam, kjer je dovoljeno, kako to početi, da je varno, pa je odvisno od vsakega voznika posebej.

Veliko mladih voznikov se tega zaveda in se potrudijo naučiti kaj več, še vedno pa je preveč tistih, ki se zanašate na srečo. Sreča pri neznanju namreč ne pomeaga, oziroma lahko pomaga do prve kritične situacije ali iznenada pešec na cesti, kolsar brez osvetlitve v temni noči,..... otrok, ki se izpuli staršem in steče pred avto,.... stoječe vozilo ali skala sredi ovinka,.... nasproti vozeči voznik, ki prehiteva kolono in se nahaja na vašem voznem pasu,....
Cel kup je takih in podobnih pa še hujših situacij, kar se vidi in sliši vsak dan na različnih cestah v Sloveniji. Vsi se zanašajo na srečo.
Sreča je, če napišeš 7-ico na lotu, na cesti ne veš kaj napisati in samo držanje hitrosti pod omejitvijo, da ne delaš prekrška in nisi nevaren, verjetno ni dovolj, vsaj statistika kaže tako.

Prilagojena hitrost je, da poznaš svoje zmožnosti, izkušnje, vozilo, teren po katerem voziš, upoštevaš vreme, bližino mesta z otroci, gostoto prometa, opazuješ promet zadaj in ob strani, predvidevaš kaj bo storil pešec, kolesar, motorist, voznik, ki čaka na vključitev na prednostno cesto,... psihofizično počutje,....

Zato upravičeno trdim, da je upravljanje vozila, ena od natežjih človekovih dejavnosti, kar se tudi pokaže, da težko pridejo do algoritmov, ki bi zagotavljali popolno varnost, samo vozečih vozil.
Avioni imajo že dolgo avto pilote, tudi pristajati znajo že brez pilota, avtomobili pa imajo še vedno probleme s tem.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Solatko, kar ste napisali je Božja beseda. A kaj pomaga, ko boste že v naslednjem postu "ni potrebe po upoštevanju predpisov samo zato, ker sem sposoben to početi".

val46 ::

Zanimivo, da vsi ti tvoji pokojni "prijatelji" niso poslušali tvojih nasvetov za varno in prilagojeno hitrost. In potem pričakuješ, da te bomo mi, neki neznanci iz interneta poslušali in ti ploskali, ker vedno voziš s prilagojeno hitrostjo? Malo se nad sabo in svojimi idejami zamisli, če te še ljudje, ki te poznajo osebno, ne jemljejo resno oz. ne poslušajo in se vedejo po tvojih navodilih.

Torej, ti vedno voziš s prilagojeno hitrostjo in si vedno sposoben ustavit vozilo preden kam trčiš. Ok razumem. Sam potem mi pa razloži tvojo trditev in kako bi lahko to naredil. Da recimo naletiš na kolesarja brez osvetlitve v temni noči, ali pa recimo skala sredi ovinka? Da o tistih otrocih, ki iznenada priletijo na cesto ravno pred avto niti ne govorim. Če se tega zavedaš in vedno voziš s po tvoje prilagojeno hitrostjo, da lahko vedno in zmeraj varno ustaviš pred oviro, mi potem razloži to: Mar vsak ovinek voziš s 25km/h, da slučajno ne naletiš na skalo ali ustavljeno vozilo sredi ovinka? Po temi vedno voziš z dolgimi lučmi, da pravočasno opaziš kolesarja? Ne glede na ostale nasproti vozeča vozila? In po mestu, pa po vasi in še kje vmes, voziš koliko? 17km/h, da slučajno ne priteče otrok na cesto? Če tega ne počneš, potem nimaš prilagojene hitrosti...ker v takih primerih, definitivno ne bi uspel ustavit, če se ti kaj takega pripeti. Pa ne zdaj narobe razumet. Ne zahtevam od tebe, da voziš kot po jajcih, samo ne nam tumbat v glavo stvari, ki so skregane z logiko. Oz, kot ti raje večkrat rečeš, z zdravo kmečko pametjo!

Tista tvoja primerjava avionov z avti je pa tudi kar nekaj. Avionov je hkrati na nebu recimo 10 na 100 kvadratnih km. A veš koliko avtomobilov je na takem področju hkrati na cestah? Da o tem koliko ovir ima letalo na poti ali pristajanju, v primerjavi z avtomobilom na cesti, ne bom niti začel razglabljat, ker se ti itak ne da dopovedat nič.

facepalm ::

Mimogrede.. a l.1999 so imeli nasi policisti Opel Vectre?
Jaz se spomnim le tistih provid iz cca 2008, ko so upokojili Alfe:)

facepalm ::

solatko ::

val46 - Zanimivo bi bilo, če bi jih. Tisti, ki so jih, so danes še brez praske. Ne gre zato, da bi me kdorkoli poslušal, gre za izmenjavo mnenj, kaj se nekomu zdi najbolj varno početje v prometu. Večina vas je mnenja, da je prekoračitev omejitve hitrosti, največji problem v našem prometu pa je ta hitrost kriva za nekaj %-ov hujših nesreč/leto, dejanski problem pa je, nepoznavanje termina PRILAGOJENA HITROST, ki povzroči skoraj toliko nesreč, kot alkohol in druge prepovedane opojne substance.
Nikomur ni potrebno nič poslušat, razen v šoli, delno učitelje. Vsak, ki se vsede za volan, se avtonomno odloča o svojem početju. Vsak, ki se zaveda, da ta stvar nosi tudi odgovornost za škodo, ki jo lahko povzroči, se bo potrudil, da se bo naučil, kako to stvar uporabljati varno in bo zato pripravljen porabiti tudi nemalo časa in denarja.
Ker pa smo ljudje padli pametni na zemljo, saj znamo hodit po dveh nogah, se večina zanaša na znanje, ki so ga dobili v AŠ, kar pa je občutno premalo. Nekateri imajo srečo, da so se v življenju vozili z dobrimi vozniki in so si marsikaj zapomnili, nekateri večkrat vozijo dobre voznike, ki jim dobrohotno povedo, kaj delajo narobe, pametni nasvete ubogajo, neumni do enakih ugotovitev pridejo preko lastnih napak in izkušenj. S podobnimi stvarmi, ki si jih našteval, sem se že srečal in vedno prišel skozi brez prask. Redko ti pomaga samo zavora, v sekundi se moraš odločit, kam boš zavil, da boš oviro varno obvozil (in tu ti pomagajo treningi, ker si na take stvari pripravljen podzavestno, skratka reagiraš brez razmišljanja).
Opozoril te bom na eno malenkost - zavore primejo enako v 5 ali 6 prestavi, kot v 3-ji, ko jim pomaga motor? Ko pripelješ v ovinek, kjer lahko pričakuješ tudi kakšno skalo na cesti, greš v ovinek v tretji brzini, 70,80 ali 90, odvisno od kvalitete ceste. Ko pred seboj zagledaš oviro, avtomatično nogo premakneš iz gasa na zavoro, v tistem momentu, ko začne zavora delovati, imaš že znižano hitrost za najmanj 15-20km/h, stisneš sklopko prešaltaš v drugo, malo pomagaš z zavoro in vozilo praktično stoji, če pa je prostor, pa oviro obvoziš.
Ne ne rabiš vozit 17,20,25, bit moraš pri stvari, da oviro opaziš takoj in takoj pravilno reagiraš. Če si slab voznik, brez izkušenj, ne poznaš svojih sposobnosti pa greš v neznane ovinke v tretji 50, več je že NPH. Enako mimo šol, vrtcev, igrišč, omejitev je 30,40 ali 50, nobene ovire ni, da greš samo 20, če vozila ne obvladaš v popolnosti pri večjih hitrostih. Pazit pri tem moraš samo na to, da dalj časa ne ovriaš prometnega toka.
Razen v res redkih situacijah, večino anomalij opaziš dovolj zgodaj, da niti ni potrebno na polno zavirat (v tako hudi situaciji še nsem bil, tudi takrat ne, ko sem šel 2x na travo), z poznavanjem vozila, hitri registraciji dogodka, iz izkušenj sledijo hitre, pravilene in varne reakcije. Če zajebeš poči, pri meni za enkrat še ni, trkam po lesu.

Govorim o algoritmih, ki usmerjajo akcijo in reakcijo, ker so stvari kompleksne in večopravilne, je tak algoritem, ki bo predvideval vse možne situacije, sila težko napisat, zato pravim, da je vožnja vozila več kot samo obračanje volana in tega nebi smel početi vsak. Pri letalih je vse bolj enostavno, pa izpit za letalo, ne moreš dobit v 15-45 ih šolskih urah z inštruktorjem.

facepalm - Sem iskal pa nisem našel, hvala.
Delo krepa človeka

mancini ::

cesta Ivančna gorica - Ljubljana je bila praktično prazna ob 14 uri, nasproti pa so se vlekle kolone.
Divjalo pa se je po cesti, kjer so se nasproti valile kolone preko 200km/h

kaj vse ne spravi skupaj :)

solatko ::

mancini - Leta 1999 je v Lj še kar nekaj firm delalo od 6-14, trgovci do 13-ih in veliko se jih še danes vozi z dolenjske, zato so zjutraj kolone v smer Ljubljane, popoldne v smeri dolenjske. Zame je prazna cesta, če je na km 10 vozil. Ja v višnjegorski klanec sta šibala okoli 200, potem je znižal na 150-160, na Viču, ko je dal smerokaz ga je pa obvozil in napis na zadnji šipi - POLICIJA - PELJITE ZA MENOJ.
Zgodbo je potrdilo nekaj sodelavcev, ki sta jih prehitela in kolegov sosed, ki je videl, kako ga na robu ceste obdelujejo (administrativna opravila, da ne bo spet kdo kaj narobe mislil in potem napisal).
Sicer je pa na vseh vpadnicah v LJ podobno, v eno stran normalen promet v drugo stoječe kolone.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

Večina vas je mnenja, da je prekoračitev omejitve hitrosti, največji problem v našem prometu pa je ta hitrost kriva za nekaj %-ov hujših nesreč/leto

Ti si res zabit, majkemi.

Ne, nismo mnenja, da je prekoračitev hitrosti največji problem. Je pa zagotovo eden od problemov. Pa ta ni tako majhen.

Še večjo zabitst pa kažeš s temi svojimi procenti. Logično, da je procent majhen, če pa večina ljudi vozi pod omejitvijo.

Po tvoji logiki lahko sklepamo, da bi lahko vozile le mladoletne osebe, saj mladoletniki za volanom povzročijo še precej manj nesreč kot tisti, ki vozijo prehitro. Najbolje, da lahko vozijo samo mlajši od 10 let. Nesreč, sploh hujših, kjer bi vozila oseba mlajša od 10 let pa skorajda ni, če sploh so.

predi ::

predi je izjavil:

Morda je res čas, da tudi naša država preneha s poskusi popravkov "norca za volanom" in se zadeve loti sistemsko. Torej ne s prepovedjo prehitevanja tovornjakov čez dan in nižanjem kazni za tiste, ki gredo samo malo čez, pač pa s preusmeritvijo vsega denarja, zbranega s sankcijami, v proračun, namenjen izključno varnosti v cestnem prometu, močno poostrenim avtomatiziranim nadzorom, upravljanjem z zgodbami o nesrečnih primerih in prometnimi ekscesi v medijih, poudarjanjem zglednega vedenja v prometu ter zagotavljanjem tega, da javni uslužbenci služijo za zgled drugim, ne da so del problema.

Konec januarja je predsednik mariborskega višjega sodišča Miroslav Pliberšek v hudo alkoholiziranem stanju povzročil prometno nesrečo. Sodnik dogodek, zaradi katerega lahko ostane brez vozniškega dovoljenja, obžaluje.

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/pija...

Oseba, ki je pripravljena pijana sesti za volan, nima česa iskati med sodniškimi vrstami, kaj šele predsedovati komur koli izmed njih.

Kumbaja ::

solatko je izjavil:

DostMam - Prijatelji, ki so se zanašali na srečo (predvsem motoristi), so žal pokojni. Zakon predpisuje vožnjo s prilagojeno hitrostjo in tudi opisuje, kaj ta definicija pomeni, v bistvu nič drugega, kot prilagajanje razmeram na cesti, ki so vsako sekundo drugačne, zato ne moremo predpisat Jože lahko na tem odseku vozi 130, Franci in Micka pa samo 80, ker pri višji hitrosti ne obvladajo vozila. V tem je ravno point vsega, vožnjo moraš prilagajat svojim zmožnostim, kar pa seveda ne moreš, če nimaš pojma o tem, kje te meje so in to lahko pridobiš z izkušnjami in dodatnim usposabljanjem, nikakor drugače. Z pridobitvijo vozniškega dovoljenja si dobil samo to, da znaš avto peljati tam, kjer je dovoljeno, kako to početi, da je varno, pa je odvisno od vsakega voznika posebej.

Zakon tudi predpisuje, da je omejitev hitrosti sestavni del prilagojene hitrosti, pa tega nisi sposoben razumet.

UganiKdo ::

solatko je izjavil:

mancini - Leta 1999 je v Lj še kar nekaj firm delalo od 6-14, trgovci do 13-ih in veliko se jih še danes vozi z dolenjske, zato so zjutraj kolone v smer Ljubljane, popoldne v smeri dolenjske. Zame je prazna cesta, če je na km 10 vozil. Ja v višnjegorski klanec sta šibala okoli 200, potem je znižal na 150-160, na Viču, ko je dal smerokaz ga je pa obvozil in napis na zadnji šipi - POLICIJA - PELJITE ZA MENOJ.
Zgodbo je potrdilo nekaj sodelavcev, ki sta jih prehitela in kolegov sosed, ki je videl, kako ga na robu ceste obdelujejo (administrativna opravila, da ne bo spet kdo kaj narobe mislil in potem napisal).
Sicer je pa na vseh vpadnicah v LJ podobno, v eno stran normalen promet v drugo stoječe kolone.


Sodelavca, ki sta se po domnevno prazni cesti peljala mimo sta potrdila, da ni bilo tam nikjer nikogar? S čim pa sta se peljala? s helikopterjem? A ti bereš kake idiotizme razlagašm v svoji demenci?

Zame je prazna cesta, če je na km 10 vozil.

zate je tudi prilagojena hitrost, ko voziš nad omejitvijo. Tako da ja, da si nesposoben in nevaren voznik z hudo demenco, si več kot enkrat dokazal.

Sicer je pa na vseh vpadnicah v LJ podobno, v eno stran normalen promet v drugo stoječe kolone.

In v takih okoliščinah je za psihopate tvojega kova varno vozit 200+? Ker voziš s prilagojeno hitrostjo saj lahko kadarkoli zaviješ na travnik?

No saj počasi bomo sestavili celo zgodbo o velikem solatarju, ki ima duševno motnjo in verjame da boljše vozi pijan (prvi izmišljen znanec), da lahko ob strnjeni koloni varno vozi 200 km/h ker je kvazi profesionalni voznik (drugi izmišljen prijatelj) in zraven se varno rije po travi.

Več kot očitno je bil tvoj izlet na travo posledica prehitre vožnje pod vplivom alkohola, sedaj pa tvoji dementni možgani sestavljajo pravljice.

solatko je izjavil:

Večina vas je mnenja, da je prekoračitev omejitve hitrosti, največji problem v našem prometu pa je ta hitrost kriva za nekaj %-ov hujših nesreč/leto

Večina nas je mnenja, da si zabit dementnež ter nevaren in nesposoben voznik. To, da naj bi bila prekoričitev omejitve hitrosti največji problem v prometu je pa na tvoji solati zrastlo. Največji problem v prometu ste psihopati, ki verjamete da imate pravico kršit prometne predpise in da je vaše ravnanje pravilno in zaželeno. Potem pa beremo o pijanih dementnih psihopatih, ki peljejo 200 nasproti strnjene kolone in pizdijo ko končajo v travi s prilagojeno hitrostjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

mirator ::

Si pa ti res že nadležen s to demenco in žaljivkami ala psihopat, idiot itd. Če nimaš kaj novega, izvirnega za zapisati, se pač vzdrži pisanja v to temo.

solatko ::

UganiKdo - O umetnik SDS lepljenk se je vrnil s še večjimi kretenizmi. Res si debilko, da mu na S-T ni para. Si morda našturiral, v kakšni (razen zakonski) odvisnosti sta prilagojena hitrost in omejitev hitrosti (hočem tehnično ali fizikalno razlago). Ti seveda tega nisi sposoben,ker moja trditev bolj drži, kot tvoja, prilagojena hitrost je stanje, omejitev hitrosti pa je politična pravna določitev.
Kako se realna količina spremeni zaradi kršitve pravnega določila, boš pa seveda ti, kot veleumni pravnik Ž razreda, z veseljem in argumenti povedal. Bo vsaj enkrat kaj konkretnega prišlo iz tvoje slamnate betice, v kar pa dovmim.
In ugani, dobil si dva posnemovalca sestavljanja odlomkov, ki pa ti ne sežeta do kolen, bravo, najboljši si.

Kumbaja - Zakon o omejitvah hitrosti v tem poglavju nič ne govori, definira pa obvladanje vozila, glede na......... , torej ga po vaše v območju OH obvladaš, višje ga pa ne moreš, zakaj pa znanstveniki S-T ne znate pojasnit. Res ste premije. Enostavno vprašanje se vleče 183 strani in noben od vas nima pametnega odogovora, samo nesmiselne trditve in podjebavanje tistih, ki v realnem svetu vemo, kaj prilagojena hitrost sploh je in kako do nje prideš, da se ne zaletavaš po cesti.

mirator - Se sploh ne sekiram, ker se zavedam, da je to posledica neznanja odgovorit na konkretna vprašanja, covid ukrepov in pomanjkanje belega,ker je dostava, zaradi omejitev, veliko težja.>:D
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

GupeM ::

Na enostavno vprašanje si dobil že milijon odgovorov, ampak jih seveda veselo ignoriraš. Tako kot vse komentarje na tvoje laži, tako kot vse komentarje na tvoje izmišljotine. S takšnimi je pač nemogoče normalno komunicirati. Če jih pa ne ignoriraš, pa začneš s svojimi drogami, belim in krizo. In to nekdo, ki se redno zadeva z nikotinom. Saj če dobro pomislim, je logično. Tisti, ki najbolj trapasto vozi, bo najbolj pametoval, kako je treba vozit. Kakorkoli že voziš prilagojeno, si v glavi totalno neprilagojen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Kumbaja ::

Revez niti prometnih predpusov ne pozna, pa ze 180 strani pametuje. Glede na njegovo neprestano nabijanje o prepovedanih substancah, pa je ocitno to se eden v vrsti prometnih predpisov, ki jih redno krsi. Seveda varno in s prilagojeno hitrostjo.

Zakon o omejitvah hitrosti? Kaj je pa to sedaj nek nov idiotizem? Drugace je relavanten Zakon o pravilih cestnega prometa, ki pa v definiciji prilagojene hitrosti zajema tudi omejitev hitrosi. Verjamem pa da nekdo ki tako slabo pozna predpise kot ti tega ne ves.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

solatko ::

GupeM - Dobil sem miljon odgovorov, ki trdijo, da sta PH in OH povezani, da PH preko OH ni možno, konkretno vprašanje pa glasi, kaj se tehnično ali fizikalno spremeni v PH, ko prekoračiš OH, če ima PH določene zančilnosti, ki niso odvisne od OH, temveč prilagajanja hitrosti na ostale učinkovine.
Vprašanje je tako logično in enostavno, da je odgovor nanj lahko en sila kratek stavek ali pa drži moja trditev in ste spisali miljon trolov.

Kumbaja - Dejansko mi s svojimi idiotizmi že krepko pritiskate na oni organ. Prilagojena hitrost je realno dogajanje med premikanjem prometnega sredstva po prometni površini, omejitev hitrosti lahko je ali pa je ni, lahko pa je na podobnih cestah različna LJ mestne štiripasovnice 60 MB na podobnih 70, sedaj pa mi po kmečko razloži, kaj se zgodi, če v MB vozim s prilagojeno hitrostjo 70, na podobni cesti v LJ pa ta hitrost v podobnih razmerah ni več PH?
Ste preneumni, da bi vprašanje sploh razumeli?
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Dobil sem miljon odgovorov, ki trdijo, da sta PH in OH povezani, da PH preko OH ni možno, konkretno vprašanje pa glasi, kaj se tehnično ali fizikalno spremeni v PH, ko prekoračiš OH, če ima PH določene zančilnosti, ki niso odvisne od OH, temveč prilagajanja hitrosti na ostale učinkovine.
Vprašanje je tako logično in enostavno, da je odgovor nanj lahko en sila kratek stavek ali pa drži moja trditev in ste spisali miljon trolov.

Smo ti že povedalu: zakon pravi, da vsi udeleženci v prometu lahko od ostalih udeležencev pričakujejo, da se bodo držali predpisov. Že samo s tem povečuješ nevarnost zase in za ostale udeležence.

UganiKdo ::

Zakon tudi pravi, da je omejitev hitrosti del prilagojene hitrosti, sam zadeti dementni psihopati tega pac ne razumejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Kumbaja ::

Kumbaja - Dejansko mi s svojimi idiotizmi že krepko pritiskate na oni organ. Prilagojena hitrost je realno dogajanje med premikanjem prometnega sredstva po prometni površini, omejitev hitrosti lahko je ali pa je ni, lahko pa je na podobnih cestah različna LJ mestne štiripasovnice 60 MB na podobnih 70, sedaj pa mi po kmečko razloži, kaj se zgodi, če v MB vozim s prilagojeno hitrostjo 70, na podobni cesti v LJ pa ta hitrost v podobnih razmerah ni več PH?
Ste preneumni, da bi vprašanje sploh razumeli?

Spet mesas solatasto in prilagojeno hitrost. Eno je plod tvoje domislije, drugo pa zakonsko definiran termin, ki vkljucuje tudi omejitev hitrosti. Verjamem da ti to ni vsec, ker jasno kaze na to da si patoloski laznivec, ki si izmislja stvari, ampak zakonska definicija se zaradi tvojih bloden ne bo spremenila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

DostMam ::

solatko je izjavil:

GupeM - Dobil sem miljon odgovorov, ki trdijo, da sta PH in OH povezani, da PH preko OH ni možno, konkretno vprašanje pa glasi, kaj se tehnično ali fizikalno spremeni v PH, ...

To vztrajanje na tehnični ali fizikalni razlagi je prav zabavno. Solatko, zakaj sprejmete le tehnično ali fizikalno, na pa zakonske ali psihološke razlage, ko pa sami pravico do kršitve omejitve hitrosti razlagate s "čisto človeškimi" motivi?

GupeM ::

Zato, ker tudi če prevoziš rdečo luč, se tehnično ali fizikalno nič ne spremeni. No, fizikalno se spremeni frekvenca svetlobe, ki prihaja iz semaforja, ampak na same fizikalne lastnosti ceste, avtomobila, gum, stikov med gumo in podlago pa nima vpliva. Nesrečo pa seveda precej bolj tvegaš v tem primeru. Ampak ne, pomembna je samo prilagojena hitrost. Če voziš s prilagojeno hitrostjo, lahko kršiš vse ostalo. Od upoštevanja znakov, do vožnje preko rdeče luči, vožnje po nasprotnem pasu, ... Celo s kolesi na strehi lahko greš pod 2,5 m visokim podvozom, če le greš s prilagojeno hitrostjo.
««
182 / 309
»»